RNG maakt dit spel wel leuk maar af en toe ook o zo frustrerend...
Ik heb D3 sinds de launch, en door mijn enthousiasme heb ik 2-3 weken later 2 oude WoW-maatjes (tevens ook RL vriend / neefje) ook zover gekregen te beginnen met Diablo 3. Ik liep uiteraard wat voor, maar lekker op m'n eigen tempo naar lvl 60 met een Wizard. Vervolgens een DH naar 60 gebracht en nu met een WD bezig die op lvl 51 zit. Die maat van me houdt wel van levelen en heeft inmiddels alle 5 de classes op 60, en dan ook nog een 2e Monk, 2e Barbarian en ondertussen met z'n 2e DH begonnen. Ik geef 'm nog een week of 2 en dan heeft ie alles 2 x op 60
Ik hou dat zelf niet vol en vind het ook leuk om items te zoeken zodat mijn Wizard naast Act1 inferno ook Act2 inferno kan gaan grinden. Je kan je voorstellen dat ik er heel wat butcher runs op heb zitten en iig een stuk meer item find runs als hij. Helaas niet echt met het gewenste resultaat, behalve wat kleine upgrades per item (+100 dps en health ofzo) zijn er geen enorm goede items gedropt. Ondanks dat ik sommige runs met +250% MF loopt (inclusief NV buff).
Stuurt die maat gisteravond nog een whatsappje van een 1150 DPS crossbow die ie gister "even" gevonden heeft. Z'n DH van 25k naar 51k damage... Zucht... en ik maar ploeteren terwijl ik nu nu steeds pas op 30k health, +/-300-400 resist all en 26k DPS zit. En dan heb ik m'n wapen ook nog gekocht in de AH omdat ik totaal niks vond
Enige lekkere wat ik heb gevonden is een 1H sword met 840 DPS die ik aan m'n neefje heb gegeven voor z'n barb. Hij heeft tot nu toe ook niet echt geluk met de drops moet ik zeggen, terwijl die maat van ons ondertussen volgens mij al een tab vol heeft met gevonden legendaries zonder dat ie ook maar een item met MF equipped heeft...