Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

RedHat schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:45:
Ik denk alleen niet dat ze hiervoor mensen zullen gaan bannen. Het is één keer een combinatie van 2 skills achter elkaar gebruiken en je bent onsterfelijk. Dat is niet zoiets als 3th party dingen gebruiken of écht exploiten (Game mechanics), dit zou je kunnen overkomen als je de juiste skillset gebruikt.

Als Blizz hier mensen gaat voor bannen dan vind ik het triest gesteld.
Als ze al lukraak linux users banden voor het gebruik van 3th party software (word schijnbaar nog steeds gedaan trouwens) dan zullen ze hier al helemaal niet wakker van liggen en gewoon accounts disablen.

Ze verwijzen heel vaak naar de ToS waar schijnbaar in staat dat je "known" exploits niet mag misbruiken. (dit gebeurd(e) in WoW ook al), maar zoals ik al aan gaf zullen ze hun tijd nemen om dit op te lossen daar ze flink cashen op de Rmah fee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Als het allemaal niet zo bloedserieus was met de RMAH en een kunstmatig in stand gehouden economie was dit lang niet zo'n grote issue geweest.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Creqaw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:58:
[...]

Net act 3 gefarmd, godmode is best geweldig.
mailto:support@Blizzard.com
Subject: User is actively using exploits to farm
Dear support,

I'd like to report a cheater who is ruining my game experience, as well as influencing the RMAH market in an inappropriate way.

Concerning user: Creqaw#2732

Please solve this issue as soon as possible.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik probeerde het net op mijn lvl 52 wizard, maar het schijnt niet te werken voor mij :(
Of ik deed iets fout met de archon, welke rune was dat precies?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creqaw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:58:
[...]

Net act 3 gefarmd, godmode is best geweldig.
Best wel zielig eerder, maar iedereen moet het zelf weten. Ik hoop dat je niet al te veel waarde hecht aan je account daar Blizzard geen moeite heeft met de "banwave button" in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Als ze geen enkele wizard gebanned hebben die de vorige godemode exploit gebruikte, waarom zouden ze dat bij deze wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]
[/quote]

Hoeveel mensen zouden dit al hebben gedaan daar dit topic door heeeel veel mensen gelezen wordt })

Ik weerhoud mij van commentaar ;)
Creqaw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:09:
Als ze geen enkele wizard gebanned hebben die de vorige godemode exploit gebruikte, waarom zouden ze dat bij deze wel doen?
[quote]PromWarMachine schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:03:

Waarom openlijk aan geven dat je de boel belazerd (beetje kansloos eigenlijk), het meerdendeel van de mensen hier hebben een hekel aan cheaten/exploiten dus verwacht niet veel positieve comments :w

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 81330 op 23-07-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:35
Goed gedaan _/-\o_ Als Blizzard al aangeeft dat ze extra zullen controleren en het dan nog doen en ook er zo openlijk mee pronken dan maakt het je verder toch niet uit blijkbaar.

[ Voor 30% gewijzigd door Zethiel op 23-07-2012 12:23 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Creqaw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:09:
Was de vorige niet gewoon slim gebruik maken van een in-game skill (diamond skin)? Die hadden ze bij blizzard zelf ook wel kunnen verzinnen. Deze lijkt mij meer op een bug waar je gewoon geen misbruik van moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010

Ervig

ervig#2891

Er zal echt niemand gebanned worden voor de wiz-godmode bug. Het zal dan wel snel gefixt gaan worden. Ik vraag me af of ze zoiets in een stealth-fix kunnen aanpakken.

Semi off-topic:
Na het spelen van Diablo ben ik toch erg geïnteresseerd geraakt in het dungeon crawler genre. Ik ga waarschijnlijk dan ook morgen een pre-order van Torchlight 2 doen (omdat je dan ook T1 gratis krijgt om nu alvast te kijken).

[ Voor 21% gewijzigd door Ervig op 23-07-2012 18:38 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ervig schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:53:
Er zal echt niemand gebanned worden voor de wiz-godmode bug. Het zal dan wel snel gefixt gaan worden. Ik vraag me af of ze zoiets in een stealth-fix kunnen aanpakken.
Zal/kan wel degelijk gebeuren. Blizzard zegt uitdrukkelijk dat het gebruik van exploits op maatregelen kan rekenen.. Volledig terrecht ook in mijn ogen gezien het feit dat er een AH en RMAH aanwezig is en deze daar invloed op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Anoniem: 359024 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:51:
[...]

Was de vorige niet gewoon slim gebruik maken van een in-game skill (diamond skin)? Die hadden ze bij blizzard zelf ook wel kunnen verzinnen. Deze lijkt mij meer op een bug waar je gewoon geen misbruik van moet maken.
Nee, de vorige was force armor en no vit. Ik speelde toen niet dus geen idee hoe dat werkte maar was godmode.
Over exploits; Kulle leveling exploit is ook al 2x gefixed en door velen misbruikt en niemand werd banned. Zo lang het geen effecten heeft op de (RM)AH boeit het hun ze te zien niet al te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:35
Ervig schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:53:

Semi off-topic:
Na het spelen van Diablo ben ik toch erg geïnteresseerd geraakt in het dungeon crawler genre. Ik ga waarschijnlijk dan ook morgen een pre-order van Torchlight 2 doen (omdat je dan ook T1 gratis krijgt om nu alvast te kijken). Indien er vandaag nog 3 andere geïnteresseerden zijn voor een 4-pack, laat me maar weten: Ervig in "[PC] Torchlight II" .Indien geen aanmeldingen vandaag dan verdwijnt mijn post en koop ik hem zelf :-)
Dan kan ik je Path of Exile ook aanraden, hier meer [PC] Path of Exile.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gisteren met monk nr lvl 60... Facerol tot nu toe inferno A1... Zoveel gemakkelijker dan met de WD....

Maar een fist weapon gekocht for 99K, maar 672dps ofzo maar lekker wat LoH..

Meeste champion packs tot nu toe lach ik hard uit.....zit nu ergens bij drowned tempel maar die 10-15 packs tot nu toe beginnen hard weg te rennen als ze me zien.

Onderstaande is alleen met mantra evasion buff.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91455517/DiabloIII/23-7-2012%2013-41-06.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 23-07-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:32

skoozie

SCSI

Creqaw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:42:
[...]

Nee, de vorige was force armor en no vit. Ik speelde toen niet dus geen idee hoe dat werkte maar was godmode.
Over exploits; Kulle leveling exploit is ook al 2x gefixed en door velen misbruikt en niemand werd banned. Zo lang het geen effecten heeft op de (RM)AH boeit het hun ze te zien niet al te veel.
Vorige was Force-armor, low health, hoge health regen/LOH. hierdoor deed elke klap maar 1/3 van je health. als je health regen hoger was dan dat je 3 klappen kreeg overleefde je het. grote groepen die op je inbeukte sloppte je toen wel. dat was "Clever use of game mechanics" de "god-mode" zoals die nu is zijn geen game mechanics zoals ze beddoeld waren. en dat is wel degelijk een groot verschil.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
skoozie schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:47:
[...]

Vorige was Force-armor, low health, hoge health regen/LOH. hierdoor deed elke klap maar 1/3 van je health. als je health regen hoger was dan dat je 3 klappen kreeg overleefde je het. grote groepen die op je inbeukte sloppte je toen wel. dat was "Clever use of game mechanics" de "god-mode" zoals die nu is zijn geen game mechanics zoals ze beddoeld waren. en dat is wel degelijk een groot verschil.
Oh zo werkte dat dus, ik dacht gewoon dat het de hele tijd 1/3 HP af haalde en dus gewoon 1/3 van 1/3 ad infinitum. In iedergeval, de kans dat ze hiervoor bannen is sowieso al laag omdat teleport en archon gewoon samen gebruikt worden (CM archon). Het kan dus gewoon voorkomen (i.e. teleport snel even naar pack toe en hit archon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:19
RNG maakt dit spel wel leuk maar af en toe ook o zo frustrerend...

Ik heb D3 sinds de launch, en door mijn enthousiasme heb ik 2-3 weken later 2 oude WoW-maatjes (tevens ook RL vriend / neefje) ook zover gekregen te beginnen met Diablo 3. Ik liep uiteraard wat voor, maar lekker op m'n eigen tempo naar lvl 60 met een Wizard. Vervolgens een DH naar 60 gebracht en nu met een WD bezig die op lvl 51 zit. Die maat van me houdt wel van levelen en heeft inmiddels alle 5 de classes op 60, en dan ook nog een 2e Monk, 2e Barbarian en ondertussen met z'n 2e DH begonnen. Ik geef 'm nog een week of 2 en dan heeft ie alles 2 x op 60 :P

Ik hou dat zelf niet vol en vind het ook leuk om items te zoeken zodat mijn Wizard naast Act1 inferno ook Act2 inferno kan gaan grinden. Je kan je voorstellen dat ik er heel wat butcher runs op heb zitten en iig een stuk meer item find runs als hij. Helaas niet echt met het gewenste resultaat, behalve wat kleine upgrades per item (+100 dps en health ofzo) zijn er geen enorm goede items gedropt. Ondanks dat ik sommige runs met +250% MF loopt (inclusief NV buff).

Stuurt die maat gisteravond nog een whatsappje van een 1150 DPS crossbow die ie gister "even" gevonden heeft. Z'n DH van 25k naar 51k damage... Zucht... en ik maar ploeteren terwijl ik nu nu steeds pas op 30k health, +/-300-400 resist all en 26k DPS zit. En dan heb ik m'n wapen ook nog gekocht in de AH omdat ik totaal niks vond :/

Enige lekkere wat ik heb gevonden is een 1H sword met 840 DPS die ik aan m'n neefje heb gegeven voor z'n barb. Hij heeft tot nu toe ook niet echt geluk met de drops moet ik zeggen, terwijl die maat van ons ondertussen volgens mij al een tab vol heeft met gevonden legendaries zonder dat ie ook maar een item met MF equipped heeft...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Zo liep ik dus pas met een barbarian die 79k dps heeft. "Mja ik gebruik deze niet echt veel maar had toevallig wat leuke drops" :'( Zit ik daar met mijn miljoenen die ik niet kan spenderen. Weekendje niet gespeeld maar inflatie lijkt nog wel sneller te gaan dan voorheen. Lijkt wel een stijgende curve ipv een lineaire lijn oid.

[ Voor 44% gewijzigd door thewizard2006 op 23-07-2012 15:16 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
thewizard2006 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:15:
Zo liep ik dus pas met een barbarian die 79k dps heeft. "Mja ik gebruik deze niet echt veel maar had toevallig wat leuke drops" :'( Zit ik daar met mijn miljoenen die ik niet kan spenderen. Weekendje niet gespeeld maar inflatie lijkt nog wel sneller te gaan dan voorheen. Lijkt wel een stijgende curve ipv een lineaire lijn oid.
Ja vooral die laatste smiley is herkenbaar. Kon ook wel janken toen ik z'n bericht kreeg, vooral dat achteloze. Hij heeft die DH letterlijk nog geen minuut gespeeld sinds ie 60 is en Hell heeft afgerond en ondertussen doet ie al 2x zoveel damage als m'n wizard waar ondertussen zo'n 10 dagen speeltijd in zit :')

Doet me overigens wel weer terugdenken aan WoW, daar had ie ook best wel geluk. Meest erge moment was nog wel toen ik nog in m'n "WoW achievement hunting periode" zat. Had tegen de 100 mounts aan maar wilde de druid mount ook wel, die Black Raven ofzo. Nou ik heb serieus tegen de 80 runs gedaan voor dat ding, maar droppen ho maar. M'n maten hadden 'm inmiddels al wel en gingen puur voor mij mee. Tot op een gegeven moment een 4e vriend besloot mee te gaan. Mount dropte eerste run, hij rollt er nog voor ook (wist dat ik tig runs had gedaan) en wint 'm ook nog :'(
Zegt ie ook nog op Ventrilo: "Tof! :D" Ik heb de rest van de avond ook niks meer gezegd, die 2 andere maten hadden het allang door maar bemoeiden zich er maar niet mee. Nou... nu kan ik er weer om lachen maar toen kon ik 'm wel schieten :/

Nu het weer 'zo lekker' gaat vraag ik me af en toe wel eens af of ik wel door moet gaan met het spelen van dit soort spellen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:19
foutje...

[ Voor 98% gewijzigd door Joarie op 23-07-2012 15:40 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creqaw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:42:
[...]

Dat er nu mensen zijn die zonder moeite act 3/4 inferno (hardcore/normal) farmen heeft volgens jou geen invloed op de rmah..... jij bent funny.

Tuurlijk zullen ze er nu nog niet veel aan doen, maar wannneer de druk van hun playerbase hen iets te veel wordt zullen ze toch echt de ban wave starten (dit hebben ze in het verleden met Diablo , maar ook met andere titels gedaan).

Maar deze discussie is compleet zinloos daar jij totaal niet inziet dat een mentaliteit zoals deze killing is voor een online game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Anoniem: 81330 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:41:
[...]

Dat er nu mensen zijn die zonder moeite act 3/4 inferno (hardcore/normal) farmen heeft volgens jou geen invloed op de rmah..... jij bent funny.

Tuurlijk zullen ze er nu nog niet veel aan doen, maar wannneer de druk van hun playerbase hen iets te veel wordt zullen ze toch echt de ban wave starten (dit hebben ze in het verleden met Diablo , maar ook met andere titels gedaan).

Maar deze discussie is compleet zinloos daar jij totaal niet inziet dat een mentaliteit zoals deze killing is voor een online game.
Oh, goed punt. Andere mensen farmen ook echt. Ik persoonlijk heb een hekel aan farmen en heb dat godmode ook alleen getest bij Azmodan om te laten zien aan vrienden. Godemode is grappig en alles maar na 10 minuten ben je er wel op uitgekeken, niet leuk als je niet dood kan. Het kwam niet echt op bij me dat mensen dat volhouden voor een dag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:06
Dat doen ze om veel goede highend drops te krijgen en die te verkopen voor echt geld. Daarmee zijn ze hetzelfde als botters en verpesten zij de economie voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:32
Anoniem: 81330 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:41:
[...]

Tja, het mes snijdt aan twee kanten. Als je als game maker dergelijke signalen ontvangt, die zo'n impact hebben op (RM)AH, dan dien je daar meteen actie op te ondernemen. Het gaat hier om fysiek geld waar mensen hard voor werken.

Aan de andere kant loop je natuurlijk het risico een ban te krijgen. Zolang er exploits bestaan, worden ze exploited. Het is dan ook niet voor niks een exploit :P.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:20
Zou natuurlijk wel extreem hilarisch zijn wanneer iemand de "godmode" in HC gebruikt en blizzard voert een server side fix uit en de volgende game denk die persoon weer "godmode" te hebben en BAM dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:19
Ik voorzie een run op blauwe items met alleen max MF en intelligence.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329923

Denman schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:32:
[...]
Doet me overigens wel weer terugdenken aan WoW, daar had ie ook best wel geluk. Meest erge moment was nog wel toen ik nog in m'n "WoW achievement hunting periode" zat. Had tegen de 100 mounts aan maar wilde de druid mount ook wel, die Black Raven ofzo. Nou ik heb serieus tegen de 80 runs gedaan voor dat ding, maar droppen ho maar. M'n maten hadden 'm inmiddels al wel en gingen puur voor mij mee. Tot op een gegeven moment een 4e vriend besloot mee te gaan. Mount dropte eerste run, hij rollt er nog voor ook (wist dat ik tig runs had gedaan) en wint 'm ook nog :'(
Zegt ie ook nog op Ventrilo: "Tof! :D" Ik heb de rest van de avond ook niks meer gezegd, die 2 andere maten hadden het allang door maar bemoeiden zich er maar niet mee. Nou... nu kan ik er weer om lachen maar toen kon ik 'm wel schieten :/
Wat een 'maat' is dat dan... Zulke mensen zou ik nooit meer aan spreken. Echte vrienden doen zoiets niet. Zet dan gewoon Master Loot aan.

In Diablo 3 ben ik 2x zwaar goede dex pants tegen gekomen, maar omdat ik ben bevriend met 2 dh's heb ik die aan hun gegeven. Waren beide pants die 50m+ zijn. Maarja het ligt er dan maar net aan hoe goed je mensen vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

:D Diablo down op inferno met mijn DH, coop weliswaar, maar een DH is gewoon te squishy om te solo'en.
Nu proberen mijn Monk ook daar te krijgen :D en hopelijk solo.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010

Ervig

ervig#2891

Zethiel schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Dan kan ik je Path of Exile ook aanraden, hier meer [PC] Path of Exile.
Bedankt voor de tip, vanavond eens kijken (zit nu op een draisine :-) )

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dasherman schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:31:
:D Diablo down op inferno met mijn DH, coop weliswaar, maar een DH is gewoon te squishy om te solo'en.
Nu proberen mijn Monk ook daar te krijgen :D en hopelijk solo.
Het is prima solo te doen :) Het helpt wel heeeeeel erg om 2 items met wat +disc te hebben :P Had er wel een try of 20 voor nodig voor ik echt snapte hoe ie moest maar had dan ook geen filmpjes gekeken. Begreep later als je wegblijft van de randjes dan teleport ie niet op je en da's key om te overleven (misschien mag je ook niet te ver out of range zijn maar ik denk dat dat niet uitmaakt).

[ Voor 30% gewijzigd door porn* op 23-07-2012 18:55 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 17:10
Vanavond maar eens een begin maken aan Act2. Kan, als ik wil, Belial starten, heb deze in MP gedaan maar ik ga lekker solo door de hele act heen.

Nog wat tips? LoH moet hoger of redt ik me zo wel?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/qs5cb5.png

Dit is trouwens unbuffed. Buffed over 10.000 armor en 700 res all.

Kleine side note; net aangepast. Alle gems zijn stars..
Armor naar 9300
HP naar 31K

Wederom een kleine switch gedaan.
DMG naar 11k
LoH naar 687

[ Voor 19% gewijzigd door NegativeFreak op 23-07-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou geen MoH pakken maar Evasion voor de dodge, die 20% extra AR heb je niet echt nodig voor A2. Ze zijn net voldoende maar in combi met zoveel armor moet het prima gaan. Wel is je LoH laag idd, ik zou minimaal voor zo'n 7-800 gaan maar ligt ook een beetje aan je build en speelstijl.

Edit: crap dacht dat je een monk was je bent een barb... met m'n sprint buildje wil ik liefst niet onder 12-1300 LoH zakken maar durf niet te zeggen wat voor andere specs werkt voor LoH.

[ Voor 24% gewijzigd door porn* op 23-07-2012 20:11 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Ik heb act2 completed met mijn barb met 12K DPS en zonder LOH, had overigens wel 66K HP.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
porn* schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:09:
Ik zou geen MoH pakken maar Evasion voor de dodge, die 20% extra AR heb je niet echt nodig voor A2. Ze zijn net voldoende maar in combi met zoveel armor moet het prima gaan. Wel is je LoH laag idd, ik zou minimaal voor zo'n 7-800 gaan maar ligt ook een beetje aan je build en speelstijl.

Edit: crap dacht dat je een monk was je bent een barb... met m'n sprint buildje wil ik liefst niet onder 12-1300 LoH zakken maar durf niet te zeggen wat voor andere specs werkt voor LoH.
Ik had het er ff bij moeten zeggen :P

Ik ga het rond een uurtje of half 11 even proberen met mn huidige stats en deze skills
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/52ns4o.png
Bospa01 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:38:
Ik heb act2 completed met mijn barb met 12K DPS en zonder LOH, had overigens wel 66K HP.
Wat zijn jouw skills dan?

[ Voor 12% gewijzigd door NegativeFreak op 23-07-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

NegativeFreal schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:52:
[...]

Ik ga het rond een uurtje of half 11 even proberen met mn huidige stats en deze skills
[afbeelding]

[...]

Je hp is een beetje aan de lage kant, maar het moet zeker te doen zijn :).
LoH heb je nog niet echt nodig voor Act 2. Daar ben ik ook doorheen gekomen zonder LoH.
Je damage is een stuk hoger dan die van mij was (11k) dus dat moet geen probleem worden :).

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 23-07-2012 20:58 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Jerry schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:55:
[...]

LoH heb je nog niet echt nodig voor Act 2. Daar ben ik ook doorheen gekomen zonder LoH.
Je damage is een stuk hoger dan die van mij was (11k) dus dat moet geen probleem worden :).
Met WarCry continu aan heb ik daarmee wel een aardige boost. Ben benieuwd
Dan is LoH mooi meegenomen

Bedankt voor je tip.

Edit: Mn plaatje geeft een beetje vertekend beeld.. maar met 300 LoH heb ik 16K dmg
Met 687 LoH heb ik 11K dmg.

[ Voor 20% gewijzigd door NegativeFreak op 23-07-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
NegativeFreal schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:52:
[...]

[afbeelding]

[...]

Vrijwel identiek, 1h+shield tanky barb :)
Voor Belial heb ik een defensive skill in moeten ruilen voor the +dmg warcry

Edit -> Je block is ook ontzettend laag, deze is bij mij 32%, een redelijk shield is meestal wel betaalbaar en Helm of Command ook :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 23-07-2012 21:04 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Jerry schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:55:
[...]

HP zegt ook niet alles.
M'n monk is net lvl 60 en heeft maasr 18k HP.
Ik kom echter met gemak door Act1 heen tot nu toe. Helaas ben ik nog niet bij de butcher dus weet nog niet hoe goed ik act 2 door ga komen.
Heb daarnaast 11.3K DPS met 1h+shield (dat is zonder de 45s 15% dmg buff van m'n heal)
Ik overleef echter alleen maar vanwege 1563 res all (hps mantra + 20% res glyph) en 8K armor met de keen eye glyph.
edit: ik heb 258 LoH (kan ook 256 zijn)

Het is echt raar om met zo weinig HP te spelen maar tot nu toe gaat het best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Bospa01 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:01:
[...]

Edit -> Je block is ook ontzettend laag, deze is bij mij 32%, een redelijk shield is meestal wel betaalbaar en Helm of Command ook :)
Thanks for the info.
Daar ga ik, nadat ik weet hoe het gaat, aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Yogoi schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:02:
[...]

HP zegt ook niet alles.
M'n monk is net lvl 60 en heeft maasr 18k HP.
Ik kom echter met gemak door Act1 heen tot nu toe. Helaas ben ik nog niet bij de butcher dus weet nog niet hoe goed ik act 2 door ga komen.
Heb daarnaast 11.3K DPS met 1h+shield (dat is zonder de 45s 15% dmg buff van m'n heal)
Ik overleef echter alleen maar vanwege 1563 res all (hps mantra + 20% res glyph) en 8K armor met de keen eye glyph.
edit: ik heb 258 LoH (kan ook 256 zijn)

Het is echt raar om met zo weinig HP te spelen maar tot nu toe gaat het best goed :)
HP zegt inderdaad weinig als je met zoveel res all speelt als jij, omdat jouw EHP (effective health pool) veel hoger is daardoor.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zo net ff A1 inferno afgemaakt op m'n monk... Wat is dat een verademing vergeleken met de WD. Denk misschien 2x doogegaan ofzo en dat was vanwege erg vervelende champ pack en 1x omdat ik te lui was. Had tegen deze tijd met m'n WD met betere gear al 60x het loodje gelegd.. :P

Naar de poster hierboven.. Ik zit met zo rond de 48k HP, 10.5K dps en 411 resist all ofzo.... Ook met 1H+ shield... Zo'n 612 LOH en 310 life regen.. Maar bovenstaande stats zijn wel nadat ik op eind A1 toevallig 2 redelijke upgrades vond..

[ Voor 30% gewijzigd door Darth Malak op 23-07-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37
Darth Malak schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:15:
[...]

Klinkt niet verkeerd maar ik denk dat ik voor in ieder geval LOH op een 1H moet gaan als ik het hier zo beluister. Of in ieder geval dan een wapen met een socket zodat ik er een gem met LOH op kan plakken. Dus bedankt in ieder geval! :)
Hierin interesse?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CeZqOXU2VUPrCrceF7xq5yZA/full.png

Voor 7m is ie van jou. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:55:
[...]

Hierin interesse?

[afbeelding]

Voor 7m is ie van jou. :)
Sorry maar m'n 2.7 mil totaal in de bank gaan hier niet genoeg voor zijn.. Verder ga ik in ieder geval voor een wapen met socket maar die je linkt is zeker erg lekker met die LOH... Mooi dingetje.. :)

Heb deze na een paar minuten in A1 inferno maar gekocht voor 99K (zonder gem ofc)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91455517/DiabloIII/main23-7-2012%2022-02-45.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 23-07-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
lol...?
Ik hoor dat Barbarians ook immortal kunnen worden omdat ze skills hebben die heel veel op archon en teleport lijken. Geen idee welke skills dat zijn maar als het zo is zijn er al 2 classes die het kunnen, ik verwacht echt heel snel een hotfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-06 21:55
Creqaw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:58:
lol...?
Ik hoor dat Barbarians ook immortal kunnen worden omdat ze skills hebben die heel veel op archon en teleport lijken. Geen idee welke skills dat zijn maar als het zo is zijn er al 2 classes die het kunnen, ik verwacht echt heel snel een hotfix.
'Ik hoor' en 'lijken'.. dit klinkt nog niet erg sterk ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
mouzetc schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:03:
[...]

'Ik hoor' en 'lijken'.. dit klinkt nog niet erg sterk ;)
Ik heb geen barb dus kan nou eenmaal niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
Wat zou je dan precies moeten doen met een barb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Weet iemand of eventuele bleed damage % chance to inflict xx damage, al verwerkt zit in de DPS van het wapen (het grote getal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
Nee dat is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bospa01 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:01:
[...]

20% block schijnt tegenwoordig meer dan genoeg te zijn, dus een HoC is niet meer noodzakelijk ;)
Mij werd van alle kanten aangeraden om een shield met 20% block (max block dmg) en 10% crit te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:03
Goeie lag vanavond

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466138

Toch maar even m'n trofee van vanavond op tweakers posten, kon het niet laten :)
http://imgur.com/am8kG

Rond een uurtje of 10 gevonden, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Skynick schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:16:
Wat zou je dan precies moeten doen met een barb??
Zelfde als met een wizard alleen vervang teleport met leap en archon met berserker of iets in die trant.

[ Voor 4% gewijzigd door Xufuja op 23-07-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 466138 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:12:
Toch maar even m'n trofee van vanavond op tweakers posten, kon het niet laten :)

Zie mn reply in t trading topic waar die ook gepost was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

/Jaloers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NegativeFreal schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:58:
[...]

Met WarCry continu aan heb ik daarmee wel een aardige boost. Ben benieuwd
Dan is LoH mooi meegenomen

Bedankt voor je tip.

Edit: Mn plaatje geeft een beetje vertekend beeld.. maar met 300 LoH heb ik 16K dmg
Met 687 LoH heb ik 11K dmg.
Al 'n mooi begin maar zou toch proberen m'n LoH wat hoger te krijgen of vind je 't al comfortabel genoeg zo?

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/4047/barbp.png

Hier de stats van mijn barbje, selfbuffed en met scoundrel zie ik dus tel er ff 3% crit vanaf. Kan hiermee A2 en 3 prima farmen nu, nadat ik wat meer geoefend heb :)

En btw Gz Morgause :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 22-06 21:55
En een snelle fix over 40min. Byebye Godmodes ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 18:39
Afgelopen weekend heb ik geprobeerd op mijn Barbarian de overstap te maken van ACT 1 Inferno naar ACT 2. Ik heb net de eerste quest gedaan, maar wat een verschil is dat. Act 1 is een walk in the park, Act 2 is geen doorkomen aan nog.

Ben nu weer teruggegaan naar Act 1. Als ik vanavond thuis ben zal ik mijn stats weer eens posten.

Gisteravond wel gespeeld, maar voor de afwisseling eens verder gegaan met mijn HC Monk, die is nu in Act 4 normal aangekomen. (Voelt nu wel erg simpel aan, als je eenmaal op inferno hebt gespeeld, mijn eerste runs vond ik normal nog lastig soms :) )

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:18

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mouzetc schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 02:58:
Terecht overigens

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 23:37
mouzetc schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 02:58:
Nog geen fix voorbij zien komen... Of is de fix serverside?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xirt schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:28:
[...]

Nog geen fix voorbij zien komen... Of is de fix serverside?
Serverside
We are currently rolling out a hotfix for a recent bug regarding invulnerable Wizards. We will continue to carefully monitor this issue and welcome anyone with information about bugs or hacks to submit a detailed report to our Hacks Team by emailing hacks@blizzard.com, or by completing the Hacks Report web form. In your correspondence, please include any steps necessary to replicate the issue as well as any additional details you are able to provide.

Rolling Restarts
Not all servers have picked up the hotfix yet, hence the term rolling restarts. There are several servers under each of the Global Play regions (EU, US, Asia).

Maintenance on all of them should end around 7:20 PM PST. By that time, the hotfix should be applied to all servers. (Source)

[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 24-07-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 23:37
Ah, die melding had ik nog niet gezien. Zou ook wel tijd worden na zo'n 24u: de economie in de game is al zo brak en dit helpt niet echt. Hopen dat ze iedereen die het uitgeprobeerd heeft naar de eeuwige banvelden sturen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xirt schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:37:
Ah, die melding had ik nog niet gezien. Zou ook wel tijd worden na zo'n 24u: de economie in de game is al zo brak en dit helpt niet echt. Hopen dat ze iedereen die het uitgeprobeerd heeft naar de eeuwige banvelden sturen =).
24 uur ? Die bug is er al ruim een maand ? kijk maar naar deze video :

Published on Jun 22, 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:21
Ik zit nog steeds op Normal. Gisteren van Act 3 naar Act 4 gegaan. Daar tegen Diablo gevochten, maar het is me net op het laatst niet gelukt hem neer te krijgen.
Balen, maar volgende keer beter.
Wel erg gelachen.

Ben wel blij wanneer ik het verhaal uitgespeeld heb, dan kan ik tenminste alles lezen zonder gespoilerd te worden. Het verhaal heeft me nu iig wel geboeid. Aardig wat wendingen etc die ik niet aan zag komen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 20-06 18:39
Arunia schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:49:
Ik zit nog steeds op Normal. Gisteren van Act 3 naar Act 4 gegaan. Daar tegen Diablo gevochten, maar het is me net op het laatst niet gelukt hem neer te krijgen.
Balen, maar volgende keer beter.
Wel erg gelachen.

Ben wel blij wanneer ik het verhaal uitgespeeld heb, dan kan ik tenminste alles lezen zonder gespoilerd te worden. Het verhaal heeft me nu iig wel geboeid. Aardig wat wendingen etc die ik niet aan zag komen om eerlijk te zijn.
Ik had precies hetzelfde. Wilde ook niet teveel lezen totdat ik het verhaal zelf in elk geval een keer had gezien.
Met welke class speel je, ik heb gemerkt dat melee classes het een stuk gemakkelijker hebben tegen Diablo dan ranged classes. (Ik heb alleen nog geen WD ervaring vs. Diablo)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15
Poison + Arcane Enchanted + Waller + Invulnerable Minions = :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:45

Vond gisteren met mijn lvl18 monk mijn eerste legendary. Was het toevallig toch wel geen helm voor een monk zeker :)
Stats stellen niets voor ivg met jouw item natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:21
_Peter2_ schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:59:
[...]

Ik had precies hetzelfde. Wilde ook niet teveel lezen totdat ik het verhaal zelf in elk geval een keer had gezien.
Met welke class speel je, ik heb gemerkt dat melee classes het een stuk gemakkelijker hebben tegen Diablo dan ranged classes. (Ik heb alleen nog geen WD ervaring vs. Diablo)
Ik speel Wiz en moet zeggen dat het alleen lang duurt.
Even spoileren:
spoiler:
Vooral veel rond lopen en wanneer health nodig, zo'n cauldron pakken links of rechts en wanneer echt nodig is een potion. Daarnaast voor mij dan frostnova casten en nog wat aanvallen doen en wellicht op afstand die incinerate beam. Het moeilijkste was nog die 2e fase in het donker met die mist. De 3e fase waarbij ik hem op een klein streepje na om had, werd ik net door die cage gepakt voor dat ik een potion kon gebruiken. Had toen te weinig health over om zijn shaken baby move op te kunnen vangen. Dus dat was het einde voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Is het gebruik van crossbow of bow aangeraden voor een demon hunter ?

Crossbow: 1090.1 DPS (825 min - 1056 max)
Bow: 1126.5 DPS (370 min - 1093 max)

Als we de 2h bow equippen, zullen we waarschijnlijk stukken damage verliezen doordat de min-max van de 2h bow stukken zwakker is, dus waarom dan kiezen voor een 2h bow (zelfs als is de bow iets rapper, nog steeds een verlies in damage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Zal niet veel uitmaken. Vergeet niet dat de gewone bow een veel hogere as heeft dan de xbow.

De dps inschatting die bij het item staat is vrij realistisch.

[ Voor 26% gewijzigd door Blaat op 24-07-2012 10:34 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Wolf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:33:
Zal niet veel uitmaken. Vergeet niet dat de gewone bow een veel hogere as heeft dan de xbow.

De dps inschatting die bij het item staat is vrij realistisch.
Dus het is aangeraden om bow te gebruiken ?
Die crossbow kost 200k en die bow kost wel 10 mill gold btw ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Hangt van de rest van de stats af. Als de gewone bow crit dmg of bizar veel dex heeft zou ik daar sowieso voor gaan. Anders voor de xbow want qua dps zal je er niet veel van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon naar je damage cijfertje kijken en pakken wat het meest oplevert. Als het weinig scheelt pakken wat je fijner vindt, de iets snellere boog of de tragere xbow maar met dikkere hits.

En als het maar weinig scheelt en de ene 200k is en de andere 10M dan zou ik het wel weten :P

Wat heb ik toch ooit een mazzel gehad met m'n 1130 dps xbow met 150 dex voor 180k een paar maanden terug 8) Al een paar wapens gekocht tot 5M maar het was nooit een upgrade (wtb damage popupje zoals ingame bij de AH!).

[ Voor 48% gewijzigd door porn* op 24-07-2012 12:25 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
porn* schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:23:
Gewoon naar je damage cijfertje kijken en pakken wat het meest oplevert. Als het weinig scheelt pakken wat je fijner vindt, de iets snellere boog of de tragere xbow maar met dikkere hits.

En als het maar weinig scheelt en de ene 200k is en de andere 10M dan zou ik het wel weten :P

Wat heb ik toch ooit een mazzel gehad met m'n 1130 dps xbow met 150 dex voor 180k een paar maanden terug 8) Al een paar wapens gekocht tot 5M maar het was nooit een upgrade (wtb damage popupje zoals ingame bij de AH!).
Dus jij gebruikt ook een 2h crossbow ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

wat een stelletje prutsers daar bij blizz... gisteren de god mode wizzard (heb daarmee diablo inferno zonder te bewegen style gedaan!!) en vandaag is dit er..

dus iedereen die een barb heeft krijgt vandaag zijn/haar kans om even godmode te spelen... morgen vast de demon hunter....

Normaal zou ik er om lachen, maar met die hele RMAH vind ik dit echt diep triest... haal die hele beta game offline en zet de servers volgend jaar maar weer aan... persoonlijk ben ik er erg klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
Ik heb het geprobeerd bij maghda maar krijg het niet werkend :P
Het werkt blijkbaar alleen maar bij Ghom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Pfft.

Ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb gewoon legit inferno gecleared en mijn deel aan goede items gevonden.

De personen die dit nodig hebben bewijzen imho alleen maar dat ze geen kaas hebben gegeten van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:47
Ik heb als casual speler eindelijk Inferno difficulty bereikt, maar loop nu tegen een enorme muur aan... (begin van act I) normale mobs kan ik nog wel aan, maar special mobs daar ga ik 5-6 keer dood, en dan kost het me +/- 20k om me gear te repairen, wat als je het mij vraag een absurde prijs is voor gear die in totaal +/- 100K waard is.
<offtopic>
Ze hebben bij Blizzard kennelijk geleerd van collegas hoe ze een spel moeten verzieken...
</offtopic>

Mijn monk heeft ongeveer de volgende stats:
  • +/- 13k dps ( 2 blauwe socketed fist weapons (+/- 770dps) met in elk Radiant Square Amethyst voor 190Loh)
  • +/- 20k health
  • 239 all resistance ( met die passive monk skill )
  • armor weet ik niet uit mijn hoofd ( zit op werk )
  • In al mijn gear met sockets heb ik Flawless Square Emeralds gestopt (voor +34 dex per socket), behalve in de helm, daarin zit een Flawless Square Amethyst.
Wat moet ik nu (in het algemeen) verbeteren om die special mobs makkelijker neer te krijgen. Ik heb +/- 180K aan gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:33

Ryan1981

Je ne sais pas

chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:51:
Ik heb als casual speler eindelijk Inferno difficulty bereikt, maar loop nu tegen een enorme muur aan... (begin van act I) normale mobs kan ik nog wel aan, maar special mobs daar ga ik 5-6 keer dood, en dan kost het me +/- 20k om me gear te repairen, wat als je het mij vraag een absurde prijs is voor gear die in totaal +/- 100K waard is.
<offtopic>
Ze hebben bij Blizzard kennelijk geleerd van collegas hoe ze een spel moeten verzieken...
</offtopic>

Mijn monk heeft ongeveer de volgende stats:
  • +/- 13k dps ( 2 blauwe socketed fist weapons (+/- 770dps) met in elk Radiant Square Amethyst voor 190Loh)
  • +/- 20k health
  • 239 all resistance ( met die passive monk skill )
  • armor weet ik niet uit mijn hoofd ( zit op werk )
  • In al mijn gear met sockets heb ik Flawless Square Emeralds gestopt (voor +34 dex per socket), behalve in de helm, daarin zit een Flawless Square Amethyst.
Wat moet ik nu (in het algemeen) verbeteren om die special mobs makkelijker neer te krijgen. Ik heb +/- 180K aan gold.
Resist all, life & armor volgens mij als monk

[ Voor 19% gewijzigd door Ryan1981 op 24-07-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Heb vandaag m'n WOW subscription ook maar gecancelled.. Ben te teleurgesteld in Diablo 3 (en ook wel in een aantal dingen in WOW) om ze nog een cent te gunnen.

Ik kan de teleurstelling over de eindelzoe hoeveelheid crap die dropt niet meer verdragen.. 3 weken geleden stond ik rond de 2.8 mil gold in de bank.. Vandaag sta ik rond de 2.8 mil gold in de bank.. Ik zie het nut niet. Niks verkoopt op de AH voor zover ik uberhaupt iets heb wat kan verkopen. Zelfs als ik het voor een bodemprijs (en ja, 40k hier en daar schiet ook geen ruk op) op de AH gooi, verkoopt 90% niet.

Ga denk ik maar eens lekker een potje vier op een rij spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Tja, als je inderdaad geen plezier (meer) beleeft aan een spel, is het beter om iets anders te gaan doen. Scheelt weer wat frustratie :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Anoniem: 373674 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:07:
wat een stelletje prutsers daar bij blizz... gisteren de god mode wizzard (heb daarmee diablo inferno zonder te bewegen style gedaan!!) en vandaag is dit er..

[video]

dus iedereen die een barb heeft krijgt vandaag zijn/haar kans om even godmode te spelen... morgen vast de demon hunter....

Normaal zou ik er om lachen, maar met die hele RMAH vind ik dit echt diep triest... haal die hele beta game offline en zet de servers volgend jaar maar weer aan... persoonlijk ben ik er erg klaar mee
Deze exploits zaten er wsl natuurlijk sinds launch al in. Een groep spelers die dit wist (en stilhield) kon er lekker van genieten, en de AH vullen met dure items.

Dat het nu zo'n big deal is ligt ook uitsluitend aan de RMAH; dat mensen er echt geld in hebben gestopt. Anders was het gewoon een bug die zonder veel poeha opgelost zou worden. Wsl hadden ze beter een half jaar oid kunnen wachten met die RMAH - of beter, het nooit gedaan.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
Ik vraag mij af hoe ze dit willen proberen weg te poetsen, want dit gaat ze veel verkopen kosten voor toekomstige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
Skynick schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:10:
Ik vraag mij af hoe ze dit willen proberen weg te poetsen, want dit gaat ze veel verkopen kosten voor toekomstige games.
Hoezo ?

Ik heb mijn 300 uurtjes pelzier gehad, wat vrij veel is voor een single player game, en heb met verkopen op de RMAH het spel terugverdient.

Tevens heb ik echt serieus geen bug gezien, die mij het leven zuur maakte.

De volgende Blizzard game is een gegarandeerde aankoop voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:16:
[...]

Hoezo ?

Ik heb mijn 300 uurtjes pelzier gehad, wat vrij veel is voor een single player game, en heb met verkopen op de RMAH het spel terugverdient.

Tevens heb ik echt serieus geen bug gezien, die mij het leven zuur maakte.

De volgende Blizzard game is een gegarandeerde aankoop voor mij.
Probeer dan nu is het spel nogmaals geheel te doorlopen, zonder gebruik te maken van de gold/gear die je al hebt, gegarandeerd dat je het een stuk moeilijker en minder leuk gaat vinden. De patches, de AH/RMAH hebben in mijn ogen het spel voor de casual player verziekt.
Skynick schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:10:
Niet, Electronic Arts bestaat nog steeds, Ze maken volgens mij ook nog steeds winst en ze maken al jaren crap... oftwel:
bekende studio maakt game -> gamers kopen game -> game zit vol bugs of is slecht -> gamers zeuren en zeggen dat ze nooit meer een vervolg op game x kopen -> vervolg komt uit -> gamer koopt game x toch, want vriendjes hebben game x ook.

[ Voor 29% gewijzigd door chrisO op 24-07-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:57:
Heb vandaag m'n WOW subscription ook maar gecancelled.. Ben te teleurgesteld in Diablo 3 (en ook wel in een aantal dingen in WOW) om ze nog een cent te gunnen.

Ik kan de teleurstelling over de eindelzoe hoeveelheid crap die dropt niet meer verdragen.. 3 weken geleden stond ik rond de 2.8 mil gold in de bank.. Vandaag sta ik rond de 2.8 mil gold in de bank.. Ik zie het nut niet. Niks verkoopt op de AH voor zover ik uberhaupt iets heb wat kan verkopen. Zelfs als ik het voor een bodemprijs (en ja, 40k hier en daar schiet ook geen ruk op) op de AH gooi, verkoopt 90% niet.

Ga denk ik maar eens lekker een potje vier op een rij spelen.
Dat zal ze leren!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 373674 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:07:

[video]

Ik snap dit niet. *AL* dit soort bugs (duplication, wiz godmode, deze barb exploit, multiple loot drop als je meerdere champs precies tegelijkertijd doodmaakt) hebben dezelfde oorzaak in de basis. Weten hoe je parallel moet programmeren (concurrency).

Is ook niet eenvoudig, maar bij zo'n bedrijf zou ik verwachten dat iemand daar toch wel verstand van zaken heeft op dat vlak. Het is typisch iets dat je bij het ontwerp al vanaf het begin meeneemt. Hier lijken ze dat niet gedaan te hebben, en gaan ze achteraf maar gewoon wat pleisters plakken elke keer als er weer zo'n bug bekend wordt. Er zullen er dan ook nog wel veel meer inzitten.

Auction house werkt(e) ook zo.. je kan daar allebei tegelijkertijd een max buyout doen, waarbij dan bij beide bieders het saldo al afgeschreven wordt. Pas op het moment dat 'ie dan het item gaat transferen komt 'ie er dan achter dat die al naar iemand anders gegaan is. Dan krijg je achteraf je geld weer teruggestort. Goed, die had nog erger kunnen zijn, waarbij het item dan gewoon geduplicate wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door brama op 24-07-2012 15:45 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:25:
[...]

Probeer dan nu is het spel nogmaals geheel te doorlopen, zonder gebruik te maken van de gold/gear die je al hebt, gegarandeerd dat je het een stuk moeilijker en minder leuk gaat vinden. De patches, de AH/RMAH hebben in mijn ogen het spel voor de casual player verziekt.

[...]

Niet, Electronic Arts bestaat nog steeds, Ze maken volgens mij ook nog steeds winst en ze maken al jaren crap... oftwel:
bekende studio maakt game -> gamers kopen game -> game zit vol bugs of is slecht -> gamers zeuren en zeggen dat ze nooit meer een vervolg op game x kopen -> vervolg komt uit -> gamer koopt game x toch, want vriendjes hebben game x ook.
Wie zegt dat ik het uitgespeeld heb ? Het enige wat ik op de gold AH gekocht heb is een wapen, en ik zit in act2 Inferno momenteel. Voor de rest heb ik alleen maar verkocht op de AH.

Maar daar gaat het toch helemaal niet om ? Plus, ik vind mezelf casual. En dit spel is lekker makkelijk te doen, als je maar even tijd hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door ActualFantasy op 24-07-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bwah, ik hoor nu ook al van een DH expoit: een D3-friendlist dude zat net in een game met een DH die permanent gloom aan had staan en lightning orbs kon blijven gooien voor belachelijke LoH... Die speler waarvan ik het hoorde kon de Butcher Inferno niet aan en heeft nu samen met die exploiter heel Inferno uitgespeeld.
FFS z'n Wiz heeft 9k dps en 1200 int...

Wat betreft mijn DH, waar ik wel een beetje klaar mee ben: Act 3 / 4 Inferno kan ik nu wel spelen met een Tank erbij (Monk / Barb) met een paar deaths, gezien ik met 50k hp squishy ben, maar goed, Diablo 3 gaat allang niet meer om het spel. Ik denk eigenlijk dat ik AL m'n gear maar ga weg doen op de RMAH. Maar even wachten tot al de exploits weg zijn, nu is m'n gear toch niet verkoopbaar denk ik.
Ik zou ook m'n gold kunnen verkopen, maar dat werkt toch niet, voor de minimum prijs wil niemand het hebben, het is nog geen €1 per miljoen waard begreep ik, Blizzards vaste minimum wordt toch via externe partijen omzeilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Het probleem waar volgens mij veel mensen van balen is dat het tot aan inferno prima te doen is casual , zonder AH te gebruiken, maar dan van het ene op het andere moment een muur wordt opgegooid waar je feitelijk voor moet gaan handelen op de AH en/of enorm moet gaan grinden.
Ben zelf pas lvl 53 , maar dat heb ik in elk geval zo begrepen. Ik speel zelf lekker Hell uit en ga dan waarschijnlijk stoppen, omdat ik van mezelf weet dat ik het niet op kan brengen om zolang te grinden en ik er niet over pieker te gaan traden op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
SeamusXanthus schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:54:
Het probleem waar volgens mij veel mensen van balen is dat het tot aan inferno prima te doen is casual , zonder AH te gebruiken, maar dan van het ene op het andere moment een muur wordt opgegooid waar je feitelijk voor moet gaan handelen op de AH en/of enorm moet gaan grinden.
Ben zelf pas lvl 53 , maar dat heb ik in elk geval zo begrepen. Ik speel zelf lekker Hell uit en ga dan waarschijnlijk stoppen, omdat ik van mezelf weet dat ik het niet op kan brengen om zolang te grinden en ik er niet over pieker te gaan traden op de AH.
Wat houdt je tegen om met het geld wat je verdient in het spel, iets te kopen op de AH ? Zo heeft Blizzard het toch bedoelt ? Zo hoor je het spel toch te spelen ?

Als ze gewild hadden dat je niet kon handelen, hadden ze dat er wel uitgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

DW, ik heb geen enkele illusie dat het iemand hier of bij blizzard ook maar een ruk kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
SeamusXanthus schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:54:
Tegen die muur ben ik dus nu aangelopen... Mijn huidige gear is niet voldoende om door special mobs in ACT 1 te komen en de prijzen voor items op de auctionhouse zijn zo absurd hoog, dat een casual speler deze nooit kan kopen. Grinden is voor een casual player ook geen optie, als je +/- 1 uur per dag speelt. Stel dat je na 60 uur grinden een goed zou vinden, dan ben je daar dus als casual speler 2 maanden mee bezig, ik denk niet dat er veel casual spelers zijn die 2 maanden elke dag hetzelfde gaan doen, om daarna verder te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:33

Ryan1981

Je ne sais pas

Darth Malak schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:59:
[...]

DW, ik heb geen enkele illusie dat het iemand hier of bij blizzard ook maar een ruk kan schelen.
Ik vind in ieder geval dat je precies de juiste beslissing neemt en stemt met je portemonnaie. Als die andere X miljoen spelers nu hetzelfde doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 16:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:00:
[...]

Tegen die muur ben ik dus nu aangelopen... Mijn huidige gear is niet voldoende om door special mobs in ACT 1 te komen en de prijzen voor items op de auctionhouse zijn zo absurd hoog, dat een casual speler deze nooit kan kopen. Grinden is voor een casual player ook geen optie, als je +/- 1 uur per dag speelt. Stel dat je na 60 uur grinden een goed zou vinden, dan ben je daar dus als casual speler 2 maanden mee bezig, ik denk niet dat er veel casual spelers zijn die 2 maanden elke dag hetzelfde gaan doen, om daarna verder te kunnen spelen...
Dit vind ik meevallen! Ik speel 1 a 2 uurtjes per week ongeveer. Ben nu lvl 60 barb en kan alleen Act 1 farmen nu. Dit heb ik gedaan door lekker te spelen gold te verzamelen items op het AH zetten welke stats hebben welk ergens op slaan (tussen 10 en 100k buy out). Verzamel langzaam wat gold en af en toe zit ik een paar minuten op de AH en zoek naar auctions binnen mijn budget. Kijk naar wat er 1d11h open staat en je komt soms hele mooie pareltjes tegen. Daarmee kan je dan verder en zo ben ik bezig om A2 te kunnen gaan doen. En als ik daar geen zin in heb doe ik even op een alt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
chrisO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:00:
[...]

Het aantal gold wat nodig is om act 1 gear te kopen stelt echt geen drol voor... ook niet voor casuals.
Een vriend van mij speelt casual, en die heeft nu die net lvl 60 getikt is zo een 500k gold. Daarmee kon die makkelijk een act 1 inferno setje kopen.

~ 300-400 res heb je nodig en meer dan 10k dps. That's it.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
TiMMieJ schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:05:
[...]

Dit vind ik meevallen! Ik speel 1 a 2 uurtjes per week ongeveer. Ben nu lvl 60 barb en kan alleen Act 1 farmen nu. Dit heb ik gedaan door lekker te spelen gold te verzamelen items op het AH zetten welke stats hebben welk ergens op slaan (tussen 10 en 100k buy out). Verzamel langzaam wat gold en af en toe zit ik een paar minuten op de AH en zoek naar auctions binnen mijn budget. Kijk naar wat er 1d11h open staat en je komt soms hele mooie pareltjes tegen. Daarmee kan je dan verder en zo ben ik bezig om A2 te kunnen gaan doen. En als ik daar geen zin in heb doe ik even op een alt spelen.
Dat is precies hoe ik het speel. een uurtje soms twee op een avond, soms helemaal niet. En ik ga langzaam vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33

KneoK

Not in a million lightyears

djunicron schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:45:
Bwah, ik hoor nu ook al van een DH expoit: een D3-friendlist dude zat net in een game met een DH die permanent gloom aan had staan en lightning orbs kon blijven gooien voor belachelijke LoH... Die speler waarvan ik het hoorde kon de Butcher Inferno niet aan en heeft nu samen met die exploiter heel Inferno uitgespeeld.
FFS z'n Wiz heeft 9k dps en 1200 int...
45% of meer crit chance, 4 stuks Natalya's armor, Night Stalker passive en 45+ discipline en je komt al een heel eind richting perma Gloom hoor, dat hoeft echt geen glitch te zijn. Als ik dat eerder had uitgevogeld dan had ik mijn 3 Natalya pieces nog even bewaard. Het jammere van die set is dat de drie armor pieces bij elkaar niet zo heel veel kosten maar het wapen in die set is heeft maar 550~ dps dus voor de vierde piece moet je de ring kopen en de goedkoopste die ik een week terug kon vinden kostte minstens 50 miljoen.

Het hoeft dus absoluut geen exploit te zijn. Neem hier Sharpshooter bij voor extra crits en de +25 en +2 hatred regen passive bij en je kunt Elemental Arrow ook flink blijven spammen. Preparation erbij en je kunt de tijd dat je Gloom aan hebt staan verdubbelen en tegen de tijd dat je disc op is is Preparation weer bijna opgeladen.

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 24-07-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Dakreal schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:05:
[...]

Het aantal gold wat nodig is om act 1 gear te kopen stelt echt geen drol voor... ook niet voor casuals.
Een vriend van mij speelt casual, en die heeft nu die net lvl 60 getikt is zo een 500k gold. Daarmee kon die makkelijk een act 1 inferno setje kopen.

~ 300-400 res heb je nodig en meer dan 10k dps. That's it.
Ik heb nu dus 12k dps en +/- 240 res en daarmee maak ik weinig kans tegen special mobs, maakt het dan zoveel verschil als ik 300-400 res zou hebben in plaats van +/- 240?
Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging