Mja, naar mijn idee is D3 langzaam uitgespeeld aan het raken voor een groot deel van de spelers.
With the gold inflation and botters running rampant, prices for best-in-slot items will only go up, so if you have a best-in-slot item, or near that, you can afford to err a bit on the high side when you put it on the AH. If your item is a bit below best-in-slot, you should price it aggressively to move it fast, since you are also up against the market, which will continue to pump good or great items in to the economy and dump the prices on these.
Met andere woorden, prijs per stats wordt langzaam zoals de vindkansen, wat natuurlijk totaal te voorspellen was. Mensen hebben het dropssysteem helemaal door, waardoor het nu vrij simpel is geworden:
Heb je op dit moment 100+ mil op de bank? Prima, je kunt nog wat upgraden, de game uitspelen en waarschijnlijk efficiënt farmen craften. Heb je minder? Geen upgrades, minder farm mogelijkheden en eveneens weinig kans dat je Inferno ooit gaat uitspelen zonder hulp.
Gezien de uber inflatie en de prijsdaling van gear, betekend dat gold en goede equipment ontzettend aan inflatie onderhevig is. Gelukkig betekend dat ook dat over een maand of wat zonder patch-tussenkomsten van Blizzard de gear waarmee je wel Inferno kan clearen voor 10-500k kunt kopen in de AH.
Tegen die tijd heb ik het waarschijnlijk wel gehad met D3. Het is mij nooit gelukt door de 15mil heen te komen, en ik heb toen voor goede gear met MF gekozen ipv crafting. Met als resultaat dat ik nu met 5 mil op de bank (net) niet langs Ghom kom. Fail.
{edit} En om op Himlims opmerking door te gaan: Inderdaad, Inferno is uiteindelijk niet moeilijk. Het hele spel door na "normal" wordt de moeilijkheidsgraad door gear bepaald. D3 is kwa moeilijkheidsgraad eigenlijk enkel één lange gearcheck. Het heeft uiteindelijk niets met skills in het spel te maken, alleen alles in creatieve manieren om je fikken op die 0.0001% perfecte items te krijgen.
[
Voor 11% gewijzigd door
djunicron op 18-07-2012 17:30
]