Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:58
KneoK schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:18:
Sarkoth runs, Goblin runs, Festering wood runs, achievement runs, hier worden de normale spelers weer net zo de dupe van als de bots. Nog even en alleen volledige act runs en Arreat Core blijven over om nog wat inkomen te genereren.
De normale speler de dupe ? De normale speler speelt niet zoals jij beschrijft hoor.

Denk je nou echt dat het zo bedoeld is ? Om zo te spelen ? Ga toch wat nuttigs doen man in plaats van zo te zeiken over iets wat veranderd word, wat in de eerste plaats al niet de bedoeling was.

Ik snap niet dat jullie zo een spel spelen ? Wat heeft dat nou voor zin ? Vind je dat nou serieus leuk om te doen ?

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 18-07-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 09:16
Niet normaal joh.. Die upgrades van mij vandaag.. Eergisteren tot en met ghom gespeeld in hell. Niet heel veel upgrades gevonden voor mn wizard.

Vandaag van ghom tot azmodan gespeeld.. Ben van 23,5k hp--->31,6k HP, 4,5k dmg--->9,3k dmg, 120 res all--->166 res all gegaan. Ben er wel een beetje op achteruit gegaan op armor.. 1% minder dmg reduction ofzo..

Helaas nog wel twee keer doodgegaan door phasebeasts met reflect en fast.. Dat schoot niet echt op..
Sinds ik voorbij ghom kom vallen er zoveel betere wapens en veel meer res all items.. Sowieso heb ik al meerdere ilvl 60+ items gevonden, terwijl ik die voor ghom nog helemaal geen had gevonden.

Ik had van lvl 58 tot en met lvl 60 moeten grinden om voorbij act 2 te komen.. En nu lukt act 3 opeens heel makkelijk.. En act4 moet ook wel te doen zijn volgens mij.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 18-07-2012 20:58 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Creqaw schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:51:
Da heck? Ik log in, check randomly essence price en het is 525062 per unit?!
Komt omdat je momenteel een error krijgt als je het op de AH wil gooien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 19:43
Iemand zin om A2 te doen op Inferno? Vanaf het begin ofzo :)

TS3 is wel leuk, als je dat wilt / hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

Kan iemand mij helpen met het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://centraaloost.nl/welke2.png

Welke van deze 2 is beter voor mijn witch doctor in dps?

+22max of de 22+47 ?

ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 215492 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:38:
Kan iemand mij helpen met het volgende:
[afbeelding]

Welke van deze 2 is beter voor mijn witch doctor in dps?

+22max of de 22+47 ?

ik hoor het graag
Hangt toch wel een beetje van je buitl en speelstijl af.... Uiteindelijk wil je met poison darts toch wel naar een amulet met in ieder geval CHC en het liefst ook CHD erop. dus als het een dure aanschaf is zou ik dit ook meewegen... Maar verder ja, hoe meer INT des te beter.

Als je een tank built met raining toads gebruikt kan ik me voorstellen dat CHC, CHD niet zo belangrijk is.

Maar de hoeveelheid INT op die linkse is wel erg lekker voor een stabiele dps upgrade.

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 18-07-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

KneoK schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:01:
[...]
Ja, hier ook. Op de chat zie je ook veel mensen die er over klagen.
Oh gelukkig. Ik baalde al als een verzameling stekkers dat ik mijn aller eerste potentiele 500K+ item gevonden heb, een tri-factor glove (net geleerd woordje: tri-factor) en een toffe Shoulders ding van makkelijk 100 tot 200K en net mijn allereerste zelf gevonden Legendary (een prutsbelt van maybe 50K, maar hey) en dan kan ik ze niet op het AH zetten.

Irritant genoeg kan ik goedkope rotzooi wél op de AH gooien - tomes voor gems, Hell crafting muk, dat werkt allemaal, maar mijn allereerste toffe dingen, no way :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 21-06 10:37
En dan vindt je zomaar random in act 1 inferno zonder stacks natalya's shadow.

Het moet niet gekker worden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 08:34

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik heb de laatste 3 dagen enorm veel last van lag, het is zelf onspeelbaar. Ik heb gemiddeld ongeveer 1500ms :( Ik heb dit alleen in Diablo 3, geen andere games. Hebben meer mensen hier last van? Want dit is nu de derde dag, en ben nu wel op het punt om er echt wat aan te willen doen...

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

De AH heeft echt kuren op het moment. Sommige items kan je verkopen en sommige weer niet :X.
Eentje van 5 miljoen erop gezet, geen probleem. Daarna eentje van 2.5 miljoen lukt niet. Nog een keer een ander item proberen met een buyout van 500k en dan is het geen probleem 8)7.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
dit had ik gewoon voorspeld(alhoewel is het nieteens zo heel wonderlijk bij aziaten, die staan er om bekend dat ze extreme dingen doen :P ) http://www.wtf.nl/grenzel...gamer-valt-dood-neer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

ElmarNieser schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:43:
Ik heb de laatste 3 dagen enorm veel last van lag, het is zelf onspeelbaar. Ik heb gemiddeld ongeveer 1500ms :( Ik heb dit alleen in Diablo 3, geen andere games. Hebben meer mensen hier last van? Want dit is nu de derde dag, en ben nu wel op het punt om er echt wat aan te willen doen...
Ik had daar vorige week ook ineens last van. En ook alleen in Diablo. Ik heb toen op het battle.net forum gelezen dat het zou helpen om je IPv6 te disablen in Windows en UPnP in je router uit te zetten. Dit heb ik gedaan en sinds die tijd heb ik nergens meer last van. Waarom ik de eerste anderhalve maand wel gewoon heb kunnen spelen met die settings is mij niet duidelijk maar ik ben er blij mee want ik werd helemaal stapelgek van de lagspikes.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Ik ben op dit moment met m'n DH in NM en bij ACT3 wordt ik gelijk bij de eerste quests voor het aansteken van t vuur al gekilled door de mobs. Ik kom de trap niet eens op :(. ACT1 gaat met echt makkelijk af, 2 ging op z'n randje maar nu toch moeite. Hebben jullie wat tips? Hieronder m'n stats.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/15894216/Screenshot001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Denk dat morgen de ah down is om het te fixen, je kunt nu niet eens essence kopen om te craften.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 11:33

KneoK

Not in a million lightyears

Wolf schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:39:
En dan vindt je zomaar random in act 1 inferno zonder stacks natalya's shadow.

Het moet niet gekker worden.
Very nice! Da's de chest toch? Die heb ik toevallig net verkocht. Ik had er eentje met prutsstats en die is al voor 2.2M de deur uit gegaan.

Heb m'n hele set Natalya weer verkocht en ingeruild voor gear met 300 meer dex. Zit nu weer op 41.5%CHD en heb toch SS weer aangezet want eigenlijk vallen alle andere passives gewoon tegen.
ActualFantasy schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:47:
[...]

De normale speler de dupe ? De normale speler speelt niet zoals jij beschrijft hoor.

Denk je nou echt dat het zo bedoeld is ? Om zo te spelen ? Ga toch wat nuttigs doen man in plaats van zo te zeiken over iets wat veranderd word, wat in de eerste plaats al niet de bedoeling was.

Ik snap niet dat jullie zo een spel spelen ? Wat heeft dat nou voor zin ? Vind je dat nou serieus leuk om te doen ?
Zeiken? Ik zeg alleen dat op deze manier de bots aanpakken ook normale spelers treft. Farmen is gewoon één van de core elementen van Diablo en een aantal van die runs is gewoon erg makkelijk en de moeite waard wat gold/items betreft. Het is fijn dat bots aangepakt worden, maar ik zit nu op een punt dat Act 3 nog net te ver gegrepen is en een klein beetje extra damage, crit of vitality tientallen en zelfs honderden miljoenen kost. Upgrades droppen niet in Act 1 & 2 dus je zult het echt moeten hebben van de lucky drop die misschien eens per 20 uur farmen dropt. Als een groot gedeelte van de runs wegvalt dan wordt gold verzamelen gewoon steeds moeilijker terwijl de mensen met honderden miljoenen nog steeds de waarde van goeie items bepalen op de AH.

Ja, ik denk echt dat het bedoeld is om zo te spelen. Diablo is van oudsher al een grinding game en Diablo 3 is daar echt geen uitzondering op. Sterker nog, Diablo 3 leunt veel meer op items dan Diablo 2 naar mijn mening. Bossruns en in dit deel ook de pack runs zijn gewoon een groot gedeelte van de reeks voor mensen die het uiterste uit de game willen halen.

Er is vrijwel geen endgame, het enige wat je op dit moment kunt doen is je karakter zo uitgerust te krijgen om uiteindelijk Diablo op Inferno neer te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 18-07-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-06 09:44
Netsrek schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:07:
Ik ben op dit moment met m'n DH in NM en bij ACT3 wordt ik gelijk bij de eerste quests voor het aansteken van t vuur al gekilled door de mobs. Ik kom de trap niet eens op :(. ACT1 gaat met echt makkelijk af, 2 ging op z'n randje maar nu toch moeite. Hebben jullie wat tips? Hieronder m'n stats.

[afbeelding]
Vrij lage vitality heb je, nog veel blauwe items, hoewel dit niks zegt, maar toch. Je hebt 'aardig' wat geld, probeer eens wat leuke armor te kopen op de AH. Hoeft niet duur te zijn als je goed zoekt.. Welke skills gebruik je? Smokescreen of Shadowpower met Preperation/battlescars is een Must! Probeer dat eens,kom je al eenstuk verder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Julio-K schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:41:
[...]
Vrij lage vitality heb je, nog veel blauwe items, hoewel dit niks zegt, maar toch. Je hebt 'aardig' wat geld, probeer eens wat leuke armor te kopen op de AH. Hoeft niet duur te zijn als je goed zoekt.. Welke skills gebruik je? Smokescreen of Shadowpower met Preperation/battlescars is een Must! Probeer dat eens,kom je al eenstuk verder denk ik.
Ok thnx! Heb idd lang gespaard. Wel zaken verkocht op AH, maar nooit echt gekocht.
Ik gebruik nu deze build:
http://us.battle.net/d3/e...-hunter#beYdSl!bce!baaabZ

Maar ik kan dus beter Smoke met Prep gebruiken? Ga ik eens proberen.
Vind t lastig om goede passieven te kiezen, heb cull thé weak omdat ik caltrops gebruikte, maar nu kan ik beter weer een andere kiezen dus.

Ik heb natuurlijk ook nog niet alle skills vrijgespeeld, dus dan kan ik ook nog niet het optimale aan skills gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Netsrek op 18-07-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 11:33

KneoK

Not in a million lightyears

Netsrek schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:07:

[afbeelding]
Probeer in ieder geval eens je chest en leg armor te upgraden. Hoeft geen dure armor te zijn, probeer bij voorkeur iets te vinden met iets meer dex en vit als je nu hebt en dan drie sockets voor je chest en twee sockets voor je legs. Koop dan wat Flawless Squares om je dex nog meer te boosten. Ik denk niet dat je meer dan 100k hoeft uit te geven voor flinke boosts in dps en vitality.

Smoke Screen kan helpen maar zou op NM nog niet echt nodig moeten zijn. Caltrops zijn erg handig om mobs op afstand te houden.

Probeer eens zoiets: http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aRYVXl!bYe!YaabZZ

Als je nog niet op level 42 zit dan kun je de rune voor Hungering Arrow veranderen naar Shatter Shot. Caltrops om mobs op afstand te houden en te bestoken met Elemental Arrow. Preparation als extra heal en discipline regen en Smokescreen als panic button. Als je hatred op is dan kun je Hungering Arrow en Rain of Vengeance gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 18-07-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Netsrek schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:48:
[...]

Ok thnx! Heb idd lang gespaard. Wel zaken verkocht op AH, maar nooit echt gekocht.

Vind t lastig om goede passieven te kiezen, heb cull thé weak omdat ik caltrops gebruikte, maar nu kan ik beter weer een andere kiezen dus.

Ik heb natuurlijk ook nog niet alle skills vrijgespeeld, dus dan kan ik ook nog niet het optimale aan skills gebruiken.
Vengeance is prima, archery ook, straks krijg je sharpshooter voor extra dps, en steady aim gebruikte ik ook vaak. Ligt een beetje aan je speelstijl. Als primary is hungering arrow toch wel de meest gebruikte en elemental arrow als secondairy. Probeer maar is vault en rain of vengeance om te ruilen voor smokescreen/lingering fog, en preparation battlescar. Heb je toch even immuniteit voor paar seconden en battlescar heelt je gelijk weer. Als je later meer armor en vit en resistance hebt kun je ook shadow power met gloom gebruiken (doe ik zelf, als 1 van de weinige DH's, maar ik tank hem aardig :))

Nu heb ik zelf een vraag aan iemand, Ik ben net begonnen met een Hardcore Barb (lvl40) nog nooit eerder barb gespeeld.. maar wat zijn nu de beste skills te gebruiken? Let op hardcore.. Alvast bedankt.

Gebruik nu:
Leap/armor
Vengeance/heal
warcry/fury
earhquake

Frenzy/triumph
hammer of the ancients/thunderstrike

passives: nerves of steel, bloodthirst, though as steel

[ Voor 12% gewijzigd door Julio-K op 19-07-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466138

Julio-K schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:12:
[...]

Vengeance is prima, archery ook, straks krijg je sharpshooter voor extra dps, en steady aim gebruikte ik ook vaak. Ligt een beetje aan je speelstijl. Als primary is hungering arrow toch wel de meest gebruikte en elemental arrow als secondairy. Probeer maar is vault en rain of vengeance om te ruilen voor smokescreen/lingering fog, en preparation battlescar. Heb je toch even immuniteit voor paar seconden en battlescar heelt je gelijk weer. Als je later meer armor en vit en resistance hebt kun je ook shadow power met gloom gebruiken (doe ik zelf, als 1 van de weinige DH's, maar ik tank hem aardig :))

Nu heb ik zelf een vraag aan iemand, Ik ben net begonnen met een Hardcore Barb (lvl40) nog nooit eerder barb gespeeld.. maar wat zijn nu de beste skills te gebruiken? Let op hardcore.. Alvast bedankt.

Gebruik nu:
Leap/armor
Vengeance/heal
warcry/fury
earhquake

Frenzy/triumph
hammer of the ancients/thunderstrike

passives: nerves of steel, bloodthirst, though as steel
Voor een survival barb is ignore pain met ignorance is bliss ook wel erg lekker.
65% minder damage voor 5 sec, en 20% lifesteal in die 5 sec, dus kunt je in die tijd makkelijk vol healen. Verder is furious charge - dreadnought ook erg fijn, maar die speel je pas later vrij geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jammer ik dacht hey ex. essence verkoopt voor 500k per stuk..wil ie niet, vast een bug ofzo.. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Anoniem: 466138 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:55:
[...]

Voor een survival barb is ignore pain met ignorance is bliss ook wel erg lekker.
65% minder damage voor 5 sec, en 20% lifesteal in die 5 sec, dus kunt je in die tijd makkelijk vol healen. Verder is furious charge - dreadnought ook erg fijn, maar die speel je pas later vrij geloof ik.
Bedankt, die ignorance bliss is heel lekker idd, tank hem vol :9 En qua passives? komen er later nog betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Julio-K schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:02:
[...]

Bedankt, die ignorance bliss is heel lekker idd, tank hem vol :9 En qua passives? komen er later nog betere?
Er is een passive die reduces magical damage by 20% of iets in die lijn. Die vind ik ook wel een leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Julio-K schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:12:
[...]

Ik heb tegenwoordig een andere build op mijn DH die een vriend van mij heeft bedacht.

Op linkermuis heb ik evasive fire met de rune dat je in een cone schiet. Op rechtermuis heb ik Spike Trap met triple trap rune. Verder heb ik Smoke screen, vault, preparation en caltrops.

Het idee is dat je continu kan blijven schieten. Zodra packs te dichtbij komen doe je een backflip en kan je vrolijk door schieten. Omdat ze je continu aan het achtervolgen zijn leg je caltrops en spike trap neer om ze op te houden en massive dps te doen. Vooral in gangetjes werkt deze build goed aangezien 1 elite door 4 traps tegelijk heen loopt (is dan meestal gelijk 40%-ish leven kwijt).

Elites kiten is hiermee kinderlijk eenvoudig. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

NegativeFreal schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:56:
[...]

Je moet op je oude telefoon even de restore key achterhalen, applicatie starten en dan via het menu moet dat wel lukken. Deze gegevens moet je dan importeren in je nieuwe telefoon.

Bij de 1e keer hebben ze aangegeven dat deze gegevens belangrijk zijn ;-)
Dat is het juist, mijn oude telefoon is stuk en kan ik de Authenticator niet meer gebruiken :( Denk dat ik dan maar moet gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gisteren Ghom en Siegebreaker op inferno in een public game verslagen. Nouja, er was 1 gast die eigenlijk al het werk deed. Die kon Ghom facetaken en het was een........ Demon hunter.
Dat was nogal een verassing maar hij gebruikte een 1-hander (x-bow) en een schild en had zo veel LOH dat ie gewoon kon blijven staan. Verder kon ik zien dat ie veel Res All had en veel geld (want dikke gems).

Denk dat ik dat ook maar eens zo'n build ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Laatst online: 30-01 14:23
Baroshir schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:59:
[...]

Komt omdat je momenteel een error krijgt als je het op de AH wil gooien :p
Ah, ik ben dus niet de enige. Heb het ook met een aantal andere items, maar gek genoeg niet met alle items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Als iemand een bosskill nodig heeft nu, voeg me maar toe.
Bron#2274

Heb niets te doen.
Diablo ook mogelijk, hoewel daar een wipe bij zou kunnen zitten zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Roshnak schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:38:
[...]

Dat is het juist, mijn oude telefoon is stuk en kan ik de Authenticator niet meer gebruiken :( Denk dat ik dan maar moet gaan bellen.
Nee hoor, je kunt gewoon een ticket aanmaken op battle.net zodat je je account weer kunt laten loskoppelen. Datzelfde probleem heb ik ook eens gehad nadat mijn iPhone een clean install deed toen hij van IOS 4 naar IOS 5 ging en ik mijn recovery code niet ergens slim had opgeslagen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Werkt de AH alweer zoals het hoort?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Dasherman schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:57:
Werkt de AH alweer zoals het hoort?
Nope, ik kreeg gisteren vaak een error code (31038 ofzo?) om mijn oren als ik een item ter verkoop wou aanbieden vanuit mijn stash.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23-06 20:22
Ik vond gisteren op de forums van battle.net een goeie workaround voor die items die niet verkocht kunnen worden op AH door bugs. Als je de items een paar punten durability laat verliezen dan kan je ze ineens wél verkopen. Kwestie van aantrekken en doodgaan.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-06 23:41
Update van mijn hardcore melee wizard:

Class: Wizard (melee)
Realm: Hardcore
LVL: 60
DPS: 17.500
HP: 40.000
STR: 650
DEX: 65
INT: 1400
VIT: 1000
ARM: 7000
RES: 500
HPR: 1000

Binnenkort maar eens richting inferno act 1 gaan :)
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:04:
Ik vond gisteren op de forums van battle.net een goeie workaround voor die items die niet verkocht kunnen worden op AH door bugs. Als je de items een paar punten durability laat verliezen dan kan je ze ineens wél verkopen. Kwestie van aantrekken en doodgaan.
And it's gone... (op hardcore teminste) :P

[ Voor 50% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-07-2012 10:23 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 17:30
Wat betreft die error. Bij mij gold het niet voor alle items en als ik de AH een keer op nieuw laadde kon ik de items wel plaatsen.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-06 14:26
Ik lees op andere forums dat de AH down is? Ik wilde nog posten dat nu het moment is om een paar goede biedingen te doen want geheid dat de AH weer een paar dagen down gaat. Zo kan er dan niemand meer over jouw bod heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Dat gaat nogal moeilijk met essences :p

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Dit werkt trouwens niet. Als ze dan verkocht kunnen worden is dat je reinste toeval. Ik heb namelijk geprobeerd:
-items laten beschadigen
-items repareren
-items droppen en oppakken
-items met sockets gemmen en ont-gemmen
-items een uurtje gebruiken
-items meezeulen een andere difficulty in, diablo er mee om z'n oren meppen, en dan repairen.
-items uit je eigen inventory pakken ipv uit de stash
-items equippen en dan in de AH duwen

alles nie werkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-06 16:35
Net getest, werkt niet op hardcore :P

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 16:14
Netsrek schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:48:
[...]

Ik heb met mijn Demon Hunter NM solo met de volgende build uitgespeeld http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aRVdhl!YZe!bbbZYZ

Doe nu Act 1 Inferno hiermee: http://us.battle.net/d3/e...-hunter#URVdPl!Yge!cbbccc
Tot nu toe zeer goed te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door beast1909 op 19-07-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 466138 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:55:
[...]

Ik gebruik sprint (vluchten!), revenge (healen), war cry en Call of the Ancients. Op de muis zit frenzy en leap (launch, stun iedereen zodat je beter kan vluchten).

Call of the Ancients vind ik in HC prettiger dan Wrath of the Beserker, omdat je hun dan het werk kunt laten opknappen en jij niet in het midden van de actie hoeft te staan. Tegen eindbazen wissel ik leap meestal in voor earthquake, en sprint voor battle rage. Dan gaan ze lekker snel dood.

Sprint is ook best leuk als je de rune pakt waarmee je whirlwinds genereert als je rent. Kun je rondjes om je vijanden rennen terwijl ze toch wat damage vangen en jij ondertussen kunt healen. Charge had ik eerst ook, handig om packs mee te slopen waar je liever niet bij stil gaat staan tanken. Echter vind ik leap in HC te onmisbaar vanwege de walling packs in grotten/kerkers, dus die heb ik toch maar daarvoor ingeruild.

Dit alles overigens tot en met hell, inferno ben ik nog niet ingeweest. Moet ik nog even voor doorsparen..

[ Voor 4% gewijzigd door brama op 19-07-2012 11:00 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11
Anoniem: 399 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:50:
[...]

Dit werkt trouwens niet. Als ze dan verkocht kunnen worden is dat je reinste toeval. Ik heb namelijk geprobeerd:
-items laten beschadigen
-items repareren
-items meezeulen een andere difficulty in, diablo er mee om z'n oren meppen, en dan repairen.

alles nie werkie.
Je doet je Nick in ieder geval eer aan :P
Een dag wachten was beter geweest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-06 10:21
Julio-K schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:02:
[...]

Heb je onder 600-700 resistance to all, gebruik dan superstition, heb je erboven ga dan voor een damage passive (Beserker Rage, Ruthless,Weapon Master) Andere Passives zouden Nerves of steel, Tough As Nails.

Die zouden je dicht moeten duwen tegen aan 9k - 10k unbuffed armor.

Als active skills:
Revenge - Provocation : Je cookie butter skill, heb je nodig voor life terug te krijgen
Wrath Of The Beserker - Insanity : zeer goed voor een elite rap neer te bursten, het fijne is dan als je veel Life on Hit hebt, je leven terug krijgt als zot en kunt revenge spammen.
Warcry - Impunity : als je resistance lacked en armor, zeer goede skill
Battle Rage : Moest je te weinig damage hebben.
Leap - Iron Impact / Charge - Return life : zeer goede skills, Iron impact voor een zware armor bonus als je land, charge voor een return life op mobs die je hit.

Beetje afwegen wat je het meeste nodig hebt en erop inspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23-06 20:22
Ging bij mij goed met drie items, alleen vereiste wel een aantal punten durability loss. Even vechten en 1 punt eraf werkte niet. Ik heb het aangetrokken en ben een stukje gaan vechten tot ik doodging, dan op AH. Ging drie keer achter elkaar goed, tot nu toe heb ik geen items die ik niet kan verkopen. Het ging ook goed met een item dat ik al een aantal keren opnieuw heb geprobeerd te verkopen, maar wat steeds de error bleef geven.
Ik zou zeggen proberen kan geen kwaad (met essences wordt het idd lastig :P)
Anoniem: 399 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:50:
[...]

-items laten beschadigen
-items repareren

alles nie werkie.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 18:39
Lyca schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:14:
[...]

Heb je onder 600-700 resistance to all, gebruik dan superstition, heb je erboven ga dan voor een damage passive (Beserker Rage, Ruthless,Weapon Master) Andere Passives zouden Nerves of steel, Tough As Nails.

Die zouden je dicht moeten duwen tegen aan 9k - 10k unbuffed armor.

Als active skills:
Revenge - Provocation : Je cookie butter skill, heb je nodig voor life terug te krijgen
Wrath Of The Beserker - Insanity : zeer goed voor een elite rap neer te bursten, het fijne is dan als je veel Life on Hit hebt, je leven terug krijgt als zot en kunt revenge spammen.
Warcry - Impunity : als je resistance lacked en armor, zeer goede skill
Battle Rage : Moest je te weinig damage hebben.
Leap - Iron Impact / Charge - Return life : zeer goede skills, Iron impact voor een zware armor bonus als je land, charge voor een return life op mobs die je hit.

Beetje afwegen wat je het meeste nodig hebt en erop inspelen
Ik vind inspiring presence ook wel fijn (dat door de 1% of max life regenerated per second, aangezien je als barbarian best veel hp hebt levert dit toch weer extra hp / sec op)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
_Peter2_ schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:21:
[...]

Ik vind inspiring presence ook wel fijn (dat door de 1% of max life regenerated per second, aangezien je als barbarian best veel hp hebt levert dit toch weer extra hp / sec op)
Inderdaad, maar als je rond de 1.5k of 2K LoH hebt, kan je beter wat in damage stacken natuurlijk.

Ik ben aan het expirmenteren met de dual wield build en Life leach, ze zeggen namelijk dat eens je over 40k dps komt, 8 LL meer betekent dan LoH en je weer meer in DPS kan gaan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Lyca schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:24:
[...]

Inderdaad, maar als je rond de 1.5k of 2K LoH hebt, kan je beter wat in damage stacken natuurlijk.

Ik ben aan het expirmenteren met de dual wield build en Life leach, ze zeggen namelijk dat eens je over 40k dps komt, 8 LL meer betekent dan LoH en je weer meer in DPS kan gaan steken.
Op welke ratio bereken je dit dan dat x life leach meer of minder is dan x LoH eens je > 40k DPS hebt ?
Bijvoorbeeld 0,01% life leach = 1 LoH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vergeet niet dat Life Leech, zoals al vaker gezegd, in inferno maar een percentage doet van wat er op je item staat. (20% ofzo?)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Middnight schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Op welke ratio bereken je dit dan dat x life leach meer of minder is dan x LoH eens je > 40k DPS hebt ?
2.9% LS = 678 LoH zal het zijn ongeveer, niet helemaal zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:45
Middnight schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Per seconde, krijg je met 40K DPS, in inferno 232 Life per seconde

40K/100*2.9*0.2

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 10:33

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren eerst even die cave run in festering woods geprobeerd, maar kom helaas tot de conclusie dat mijn MF gear niet sterk genoeg is om dit efficient te kunnen doen op inferno :( (alles zelf gevonden geen AH) dus helaas niet voor mij.

Daarna besloten mijn andere theorie te testen (welke is dat ik denk dat plan items pas droppen als je voorbij een bepaald checkpoint geweest ben) en met mijn nieuwe amulet ben ik nu net aangekomen in de aquaducten na die oase. Ik ga doorspelen tot de elites mij weer regelmatig een kopje kleiner maken, op dit moment ga ik wel dood af en toe, maar dat is meer omdat ik aan het rushen ben en niet echt voorzichtig speel zodat ik in ieder geval die checkpoints heb.

Had trouwens wel veel moeite met een champion pack van die grote krokodillen ofzo. Die komen pas boven als je bovenop ze staat, en ja ze hadden de jailer affix. Als ranged wizard moet je dus verplicht naar ze toegaan wachten tot ze bovenkomen en dan 9 van de 10 keer vangen ze je en beginnen rustige te knagen. Deze had ook nog illusionist dus daar sta je dan vast tussen 1233984723 van die beesten en komt er ook nog zo'n paarse arcane spijker op je af. Natuurlijk wel een kopje kleiner gekregen uiteindelijk (gelukkig heb ik redelijk veel resist all) maar daar ben ik wel een paar keer dood gegaan. Zal bij Belial wel tegen een muur oplopen, Magda daarintegen was zeer makkelijk, eerste keer neer zonder veel moeite te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Lyca schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:24:
[...]

Ik heb deze build ook gemaakt inderdaad, met WotB haal ik de 103k dps selfbuffed :) Rammen als een malle met 1400 LoH en ~ 3% ll

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Vinden jullie het niet een beetje cheap om door elite / champ packs te gaan en daarbij meerdere keren dood te gaan? Eigenlijk hoor je alles toch zonder dood te gaan te kunnen killen? Als ik op softcore speel voel ik me wel een beetje noob als ik ergens dood ga. Vandaar dat ik nu zo speel dat dood gaan gewoon geen optie is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sir_Hendro schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:05:
Vinden jullie het niet een beetje cheap om door elite / champ packs te gaan en daarbij meerdere keren dood te gaan? Eigenlijk hoor je alles toch zonder dood te gaan te kunnen killen? Als ik op softcore speel voel ik me wel een beetje noob als ik ergens dood ga. Vandaar dat ik nu zo speel dat dood gaan gewoon geen optie is. :)
Infern is niet echt gemaakt zeker na act 3 om te overleven :P ik denk dat je daarvoor zulke goeie gear moet hebben. En als je niet meer dood gaat dan is de uitdaging ook weer weg hehe.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je niet dood wilt gaan heb je een aantal opties op SC
- uberdefensief spelen: duurt lang, enrage timer: you die
- HEEL veel geld uitgeven, maar dat moet je wel hebben voor uber gear
- act lager spelen: wat vaak weer niet leuk is omdat het geen uitdaging is

Als je het cheap vind, speel dan gewoon alleen hardcore ;) want dit is jezelf in de maling nemen, want je weet dat het eigenlijk geen probleem is als je dan toch dood gaat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Doodgaan is vooral erg duur :P liever niet dus nee.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-05 18:39
Als je genoeg items en gold ophaalt is doodgaan niet erg.
Goede mf en gold find en je kan het dood gaan makkelijk betalen.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:00
Clay schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:20:
[...]

Doodgaan is vooral erg duur :P liever niet dus nee.
Je kan ook alle items uit doen en daarna inferno inrennen. Ben je zo dood >:) en kost het alleen je repair van het item wat je wil verkopen.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Metalslave666 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:26:
[...]

Je kan ook alle items uit doen en daarna inferno inrennen. Ben je zo dood >:) en kost het alleen je repair van het item wat je wil verkopen.
Nadeel is, door de ontzettend slechte stat balancing heb je geen schijn van kans om uberhaupt ergens te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:21
Vandread schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:20:
[...]

Als je niet dood wilt gaan heb je een aantal opties op SC
- uberdefensief spelen: duurt lang, enrage timer: you die
- HEEL veel geld uitgeven, maar dat moet je wel hebben voor uber gear
- act lager spelen: wat vaak weer niet leuk is omdat het geen uitdaging is

Als je het cheap vind, speel dan gewoon alleen hardcore ;) want dit is jezelf in de maling nemen, want je weet dat het eigenlijk geen probleem is als je dan toch dood gaat ^^
Ik speel zelf ook HC en begrijp de commotie niet, softcore is zoals de naam zegt 'soft' en hardcore 'hard'. Death is permanent. Dat vind ik persoonlijk een grotere uitdaging dan 'zo snel mogelijk' inferno uitspelen op softcore. Elk zijn meug he. Btw, je hoeft niet UBERdefensief te spelen solo om te overleven lol, dan zit je gewoon veel te ver voor je level/gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 21-06 10:04
voor de witch doctors onder ons, welke spec gebruiken jullie om act 2 te farmen? Ik zit zelf met de volgende stats maar ga helaas nog regelmatig dood omdat ik geen mana heb en alles op cooldown is.
  • 36k HP
  • 420+ Resist to all
  • 37K dps
  • 35% Crit chance
  • 110%+ Crit dmg
spec:
  • VisionQuest
  • Pierce the Veil
  • Spirit Vessel
  • Poisen Dart + Splinter
  • Zombie Bears
  • Spirit Walk + Joust
  • Big Bad Voodoo + 30% dmg
  • Soul Harvest + Soul Siphon

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Eigenlijk zou SC een stuk leuker zijn als het checkpoint systeem hetzelfde zou zijn zoals bij andere games. Ga je dood dan ga je naar de laatste checkpoint en zijn alle monster die je net bijna had gekilled of compleet had gekilled weer op volle hp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het moet wel Diablo blijven, geen Super Mario....
Hej laten we ook "levens" erbij doen, dat je 3 levens hebt...
;)

[ Voor 40% gewijzigd door Vandread op 19-07-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-06 21:55
Sir_Hendro schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:46:
Eigenlijk zou SC een stuk leuker zijn als het checkpoint systeem hetzelfde zou zijn zoals bij andere games. Ga je dood dan ga je naar de laatste checkpoint en zijn alle monster die je net bijna had gekilled of compleet had gekilled weer op volle hp. :)
Of niet ;) Er lopen weleens combinaties rond die simpelweg niet neer te krijgen zijn.. zo had ik gister nog zo'n grote enorme gele badass met 6(!) kleine fast invulnerable minions.

Hier had ik hem overigens net dood, maar de minions bleven gewoon vrolijk rondlopen :/
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/bi6pfl.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als jij doodgaat betekend dat wel wat :P
Wel een rampen combinatie... die lacuni zijn al zo irritant... fast+invul is helemaal beroerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik zag gisteren opeens nieuwe affixes (of ik heb 120 uur lang niet zitten opletten).
Klopt het dat er nu ook "missile slowing" en een hoop "immune to fire/arcane/enz" toegevoegd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verderf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:42:
voor de witch doctors onder ons, welke spec gebruiken jullie om act 2 te farmen? Ik zit zelf met de volgende stats maar ga helaas nog regelmatig dood omdat ik geen mana heb en alles op cooldown is.
  • 36k HP
  • 420+ Resist to all
  • 37K dps
  • 35% Crit chance
  • 110%+ Crit dmg
spec:
  • VisionQuest
  • Pierce the Veil
  • Spirit Vessel
  • Poisen Dart + Splinter
  • Zombie Bears
  • Spirit Walk + Joust
  • Big Bad Voodoo + 30% dmg
  • Soul Harvest + Soul Siphon
Die stats zouden wel zat moeten zijn voor Act 2, maar je moet veel meer kiten als WD, en daar is die build nauwelijks geschikt voor.

Probeer deze eens:

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aZUjXR!VWZ!.aZcba

Splinters met pierce the veil doet eigenlijk genoeg damage single target om alle champion packs te killen, en trash is ook zo dood als je grasp of the dead gebruikt, en al helemaal met mass confusion. Champion packs kite je dus met grasp of the dead en je gebruikt fear, paranoia en hedge magic als mobs te dichtbij komen.

Met die build kan ik heel act 2 doen met ongeveer zulke stats als jij hebt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Joarie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:53:
Ik zag gisteren opeens nieuwe affixes (of ik heb 120 uur lang niet zitten opletten).
Klopt het dat er nu ook "missile slowing" en een hoop "immune to fire/arcane/enz" toegevoegd zijn?
Immune to x ken ik niet, maar missile slowing zit er al sinds het begin in.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edit: *with stupid*
Joarie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:53:
Missile slowing zat er ook gewoon in, maar immune to *specifiek* heb ik nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Hmm, dan had ik toch even een screenshot moeten nemen in de hectiek. Het was ook een aardige waslijst aan "immune to" die ze in de affixes lijst hadden staan.
Die missile slowing viel me nu pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 21-06 10:04
MicScott schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:54:
[...]

Die stats zouden wel zat moeten zijn voor Act 2, maar je moet veel meer kiten als WD, en daar is die build nauwelijks geschikt voor.

Probeer deze eens:

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aZUjXR!VWZ!.aZcba

Splinters met pierce the veil doet eigenlijk genoeg damage single target om alle champion packs te killen, en trash is ook zo dood als je grasp of the dead gebruikt, en al helemaal met mass confusion. Champion packs kite je dus met grasp of the dead en je gebruikt fear, paranoia en hedge magic als mobs te dichtbij komen.

Met die build kan ik heel act 2 doen met ongeveer zulke stats als jij hebt.
Thanks! _/-\o_
Gaan we vanavond proberen :)
Moet zeggen dat ik mijn huidige build gebruikte in mijn vaste farm groepje met Promwarm.

Overigens, als er mensen zijn die met mij Act 2 farm runs willen doen, Verderf#1258 :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Joarie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:57:
Hmm, dan had ik toch even een screenshot moeten nemen in de hectiek. Het was ook een aardige waslijst aan "immune to" die ze in de affixes lijst hadden staan.
Dat zijn volgens mij gewoon minions die bij een boss horen met "invulnerable minions". Die zijn dus invulnerable to fire/arcane/enz (dus alles). daarom is die lijst ook zo lang.

[ Voor 10% gewijzigd door Klitse op 19-07-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
ik dacht, laat ik eens op de blizzard forums gaan kijken voor handige (mage) tips. Toendertijd toen ik WoW speelde was dit oa een aardige bron voor informatie (niet zo goed als elitest jerks of wowhead maar toch). Ga ik kijken in het mage forum, zie ik echt alleen maar post over items die mensen aanbieden :S Er is een apart trading topic maar blijkbaar is het normaal om het mage forum met zulke posts te vervuilen :(

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Joarie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:57:
Waren het toevallig Darkmoon Clan Shamans? Die hebben een bug met het laten zien van affixes. Het hele rijtje "Immune to ..." betekent eigenlijk gewoon "Invulnerable Minions", maar het wordt raar weergegeven.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
Vandread schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:02:
Toch eens gaan zoeken...
http://img.photobucket.co...cionert/Screenshot071.jpg
tehfuk?
Zou een easteregg zijn refererend naar D2:
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5912814187
Nu nog een blue post vinden waar dat in bevestigd word
Best affixes ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik die affixes leuker vind dan die Invulnarable.
Dus 1 of 2 van zulke afixes standaard naast de fast/nightmarish etc.
Invulnarable kan meevallen maar hangt heel erg af van de andere affixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
thewizard2006 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:01:
ik dacht, laat ik eens op de blizzard forums gaan kijken voor handige (mage) tips. Toendertijd toen ik WoW speelde was dit oa een aardige bron voor informatie (niet zo goed als elitest jerks of wowhead maar toch). Ga ik kijken in het mage forum, zie ik echt alleen maar post over items die mensen aanbieden :S Er is een apart trading topic maar blijkbaar is het normaal om het mage forum met zulke posts te vervuilen :(
www.d2jsp.org

Veel mensen posten hier hun build & ervaring op, bij de diablo 3 sectie en Discussion/strategy&Guides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Toch eens gaan zoeken...
tehfuk?
Dat is nog niks vergeleken deze:
Afbeeldingslocatie: http://2ch.so/vg/src/1338205137133.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:38:
[...]

Dat is nog niks vergeleken deze:
[afbeelding]
Lol, als ik die tegenkom is het exit game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Plaatje werkt niet hier op het werk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die niet die captcha wilen invullen en hem ook niet zien...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M67SXkbLwnd0rmnCUAL2NQUz/thumb.jpg
Fotosoepje....

Edit: timeless is werkelijk timeless..... alle tijd in de wereld om het over te tikken :P

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 19-07-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:41:
Plaatje werkt niet hier op het werk. :(
Speciaal voor jou, er staat een boss "Borgoz Raythe" met de eigenschappen

Fast
Extra Health
Vampiric
Molten
Mortar
Vortex
Arcane Enchanted
Frozen
Plagued
Jailer
Invulnerable Minions
Horde
Teleporter
Swords for arms
Legs made of scorpions
Rusts equipment
Steals money
Downgrades gems
Will follow you back to town and throw your stash into the ocean while laughing
Fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39
Ik ben inmiddels level 29 en zo goed als aan het einde van act 3. Nu weet ik dat ik nog 31 levels te gaan heb, maar er is nog maar 1 act over.

Ik weet dat er nog 3 moeilijkheids graden zijn. Als ik een beetje terugdenk aan de content die ik doorlopen heb, zie ik mezelf nou echter niet 3 keer opnieuw dezelfde content doorlopen. Genoeg content is voor mij belangrijk aan een spel. Belangrijker dan 3 hardmodes.

Al met al vind ik het erg jammer dat binnen een week het spel voor mij al zo ten einde komt. Gelukkig start vrijdag de Guild Wars 2 beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:27
Kaap schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:59:
Ik ben inmiddels level 29 en zo goed als aan het einde van act 3. Nu weet ik dat ik nog 31 levels te gaan heb, maar er is nog maar 1 act over.

Ik weet dat er nog 3 moeilijkheids graden zijn. Als ik een beetje terugdenk aan de content die ik doorlopen heb, zie ik mezelf nou echter niet 3 keer opnieuw dezelfde content doorlopen. Genoeg content is voor mij belangrijk aan een spel. Belangrijker dan 3 hardmodes.

Al met al vind ik het erg jammer dat binnen een week het spel voor mij al zo ten einde komt. Gelukkig start vrijdag de Guild Wars 2 beta :)
"Dezelfde content" is ook niet echt helemaal correct, alle dungeons & events zijn random buiten de main quest. Bovendien is het net leuk om tijdens het levellen je nieuwe abilities te ontdekken en uit te testen.

Als je uiteraard heel de tijd nieuwe content wilt moet je een MMORPG gaan spelen en geen RPG ;) Dan betaal je ook navenant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Toch eens gaan zoeken...
tehfuk?
Bug, ook een keer gehad. Schijnt vaker voor te komen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Sfinx- schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:02:
[...]

"Dezelfde content" is ook niet echt helemaal correct, alle dungeons & events zijn random buiten de main quest. Bovendien is het net leuk om tijdens het levellen je nieuwe abilities te ontdekken en uit te testen.
Als je dat al bestempelt als "content" bent je wel erg snel tevreden imo :P . Die events zijn ook gewoon steeds hetzelfde, alleen of ze spawnen of niet is random. En de 'random maps' zijn ook lang niet echt random.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Post van Mike Morhaime over D3, past, present & future: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6080663481

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39
Sfinx- schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:02:
[...]

Als je uiteraard heel de tijd nieuwe content wilt moet je een MMORPG gaan spelen en geen RPG ;) Dan betaal je ook navenant.
Wellicht wellicht. Ik zeg ook zeker niet dat Diablo 3 een slecht spel is, in tegendeel. Maar inderdaad, een MMORPG is meer mijn ding, en dat geeft helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Joarie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:29:
[...]

Nee hoor, je kunt gewoon een ticket aanmaken op battle.net zodat je je account weer kunt laten loskoppelen. Datzelfde probleem heb ik ook eens gehad nadat mijn iPhone een clean install deed toen hij van IOS 4 naar IOS 5 ging en ik mijn recovery code niet ergens slim had opgeslagen.
Ik moet toch inloggen op mijn Battle.net Account om een ticket te kunnen aanmaken? En dan moet ik dus een Authenticator code invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ehh, hier wordt werkelijk niets nieuws gezegd... Balance en legendaries in 1.04 pvp in 1.1, maar geen data...
Goed, we weten nu dat deze hoge pief weet dat D3 om de AH werkt, welke buggy is en niet prettig in het gebruik. Leuk dat ze willen dat mensen meer communiceren en dat de reden is voor always online en dat het spel niet gekraakt is.

Wat betreft comminucatie: het is werkelijk onmogelijk om met public games act 3 te spelen. Vrijwel iedereen die daar joined heeft zelf teveel moeite met de content. Er komen daarnaast altijd meteen 3-4 spelers in een game terecht, wat betekend dat iedere DPS build bij lange na niet meer genoeg DPS heeft om effectief te zijn.

Dus mijn vraag: Wie kan mij langs Ghom helpen? Mijn DH komt er maar niet langs met 40k hits en 100k crits, meestal kom ik twee rondjes door de kamer en dan is Ghom nog op 30-50% hp. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die eerste post is mooi:
"You’ve seen some of that work already in patch 1.0.3, and you’ll see additional improvements with patch 1.0.4. "
that part scares me :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
djunicron schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:22:
[...]

Wat betreft comminucatie: het is werkelijk onmogelijk om met public games act 3 te spelen. Vrijwel iedereen die daar joined heeft zelf teveel moeite met de content. Er komen daarnaast altijd meteen 3-4 spelers in een game terecht, wat betekend dat iedere DPS build bij lange na niet meer genoeg DPS heeft om effectief te zijn.

Dus mijn vraag: Wie kan mij langs Ghom helpen? Mijn DH komt er maar niet langs met 40k hits en 100k crits, meestal kom ik twee rondjes door de kamer en dan is Ghom nog op 30-50% hp. Help?
Ik zat anders gisteren in een public game en ghom ging neer als een baby met de griep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11
Timeless schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:24:
[...]

Ik zat anders gisteren in een public game en ghom ging neer als een baby met de griep.
Dan mag je je gelukkig prijzen :)
Ook ik heb nog geen game gehad die het presteerde daar uberhaupt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Deze post van Mike is zo nutteloos als al de rest. Ze zijn aan het dweilen met de kraan open.
Hij zegt update/pvp, noemt geen data, wilt gewoon weer zeggen dat blizzard voor niks geprepareerd is en geen clue weer heeft.

Dat Mike ook zegt dat dezelfde tour opgaan zoals de laatste update laat mij weer gewoon het ergste denken. De vorige patch was geen echt success en ik denk dat ze dit wel weten bij blizzard of niet willen inzien, ik heb al vaak gezegd dat de PR agenten bij blizzard zouden ontslagen moeten worden, ze lezen geen comments, ok meer dan de helft van alle forum posts zijn gewoon kaka, maar soms zitten er pareltjes van posts tussen, deze worden nauwelijks gelezen.
Customer Support in Diablo is gewoon recover of niks, ik hoop dat blizzard doorheeft dat het een boeltje aan het worden is.

Of krijgen we binnen 2 weken weer een bashiok die zegt, "There is no evidence lalalalal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Damn ik vraag me bijna af of ik een ander spel speel dan jullie. Ik vermaak me prima koop af en toe wat op de AH. Sloop wat monsters vond wat troep en lvl langszaam naar lvl 60. Wel vind ik de drop rates van rare en set te laag en de specs van sommige blues en yellows te hoog maa thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
TrailBlazer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:36:
Damn ik vraag me bijna af of ik een ander spel speel dan jullie. Ik vermaak me prima koop af en toe wat op de AH. Sloop wat monsters vond wat troep en lvl langszaam naar lvl 60. Wel vind ik de drop rates van rare en set te laag en de specs van sommige blues en yellows te hoog maa thats it.
Het punt is.. wat te doen als je level 60 bent? Eindeloos goud verzamelen om de gear op AH te kopen? Eindeloos packs verslaan om hopelijk een keer het item wat je nodig hebt te vinden? Of miljoenen keer dood gaan in Act 3 Inferno omdat je 1 van voorgaande suggesties niet gedaan hebt.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typisch management / pr babbeltje van Mike, opzich niks mis mee, het verhaal doet zich ook niet voor als iets anders dan dat, dus je kan er moeilijk over vallen.
GeeMoney schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:25:
[...]

Dan mag je je gelukkig prijzen :)
Ook ik heb nog geen game gehad die het presteerde daar uberhaupt te komen.
Als m'n Barb lvl 60 is kan ik een leuk setje lenen, wil ik wel helpen met Ghommie ;)

Overigens zou je als DH een soort alt setje moeten hebben waar je wat LoH, res en vit op hebt.
Het liefst zonder dat je skills hoeft te wisselen en gewoon door kan gaan.

@ TrailBlazer, als je nog geen lvl 60 bent en niet 100+ uur in "farmen" hebt gestoken snap je het nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 22-06 21:55
In addition, we’ll be making updates to the auction house in the future to provide players with better information through tooltips and notices, offer improved search functionality, and more.
Gaat 't dan toch gebeuren?

Verder een erg nette post van Mike imo!

[ Voor 7% gewijzigd door mouzetc op 19-07-2012 14:46 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Vandread schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:38:
Typisch management / pr babbeltje van Mike, opzich niks mis mee, het verhaal doet zich ook niet voor als iets anders dan dat, dus je kan er moeilijk over vallen.

[...]

Als m'n Barb lvl 60 is kan ik een leuk setje lenen, wil ik wel helpen met Ghommie ;)

Overigens zou je als DH een soort alt setje moeten hebben waar je wat LoH, res en vit op hebt.
Het liefst zonder dat je skills hoeft te wisselen en gewoon door kan gaan.
Had voor de lol een 1hand crossbow met 880dps 850 loh en 50CHD en 8 max discipline gekocht, ook nog een schild met 25%block 70ress en nog wat, en een amulet met 500 loh. Voor de patch had ik ghom al neer gelukkig, maar later ging ik het nog is proberen en lukte het niet. Nu kan kan ik hem facetanken :)
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging