Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie kan Belial op Inferno met gemak aan (lees: snel killen) in een 2/3/4-player game? Ik wil de "Bad Breath" achievement halen, maar krijgt het telkens niet voor elkaar met m'n DH (telt in de breath staan met Smoke Screen aan nu wel/niet mee? Ik dodge alles, maar wordt zeg maar wel "gehit"). Ik kan hem prima killen, maar het gaat puur om die achievement, dus hoe sneller dood, hoe makkelijker ;)

Daarna zou ik ook wel Azmodan co-op willen doen, die achievement heb ik ook nog niet :P (kan hem met gemak killen, dus gewoon een meeloper mag ook :+)

Online vanaf half 8, Angeloonie#2758 *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 10-07-2012 17:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Oke, 6 legendaries in 2 dagen. Something is wrong here :}

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

mouzetc schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:46:
Ja, 3 in mijn hele leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socrus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
mouzetc schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:46:
wtf ik heb maar 1 gevonden in heel me D3 carriere -.-
Zaten er nog leuke bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Socrus schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:48:
[...]

wtf ik heb maar 1 gevonden in heel me D3 carriere -.-
Zaten er nog leuke bij?
Helaas allemaal niks. Alles is tot nu toe omgesmolten op 1 na. Totaal staat nu op 18stuks.
Was de nieuwe patch er maar al :<

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 12-09 19:40
Angeloonie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:43:
Wie kan Belial op Inferno met gemak aan (lees: snel killen) in een 2/3/4-player game? Ik wil de "Bad Breath" achievement halen, maar krijgt het telkens niet voor elkaar met m'n DH (telt in de breath staan met Smoke Screen aan nu wel/niet mee? Ik dodge alles, maar wordt zeg maar wel "gehit"). Ik kan hem prima killen, maar het gaat puur om die achievement, dus hoe sneller dood, hoe makkelijker ;)

Daarna zou ik ook wel Azmodan co-op willen doen, die achievement heb ik ook nog niet :P (kan hem met gemak killen, dus gewoon een meeloper mag ook :+)

Ja, met smoke screen aan telt gewoon mee, ik heb de achievement zelf eergister gehaald met smoke screen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij aub willen helpen met diablo op nightmare te killen? Ik krigj het niet voor mekaar met mijn mage :(

Sta momenteel bij de ingang volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:34:
Zou iemand mij aub willen helpen met diablo op nightmare te killen? Ik krigj het niet voor mekaar met mijn mage :(

Sta momenteel bij de ingang volgens mij.
Ik kan je vanavond wel helpen.. Ben bij niveau 2 van de silver spire.. Maar ik ga wel eerst eten en wil daarna gaan hardlopen, dus het zal wel pas vanavond worden.. Ik ben monk trouwens.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:43:

Wat doe je moeilijk. Pak hem op normal en one-shot de bosses voor bijna alles achievements :P

edit: ow wacht.. zo'n irritante hell/inferno achievement zeker?

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 12-09 19:40
Bosmonster schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:48:
[...]

Wat doe je moeilijk. Pak hem op normal en one-shot de bosses voor bijna alles achievements :P

edit: ow wacht.. zo'n irritante hell/inferno achievement zeker?
Inderdaad, Kill Belial without getting hit by his breath attack on Inferno difficulty.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:53:
[...]

Inderdaad, Kill Belial without getting hit by his breath attack on Inferno difficulty.
Yeah :/

Had toevallig laatst die achievements gedaan voor alle acts < 1 uur. Nu kun je alle acts totaal in ongeveer 2 uur doen als je opschiet en dan vliegen de achievements je ook om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Iemand die mij nu even zou willen helpen met me vanaf act 2 chap 7 langs azmodan hell dif te boosten? Ik zit een beetje vast. RemkoDJ#2193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

mouzetc schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:53:
[...]

Helaas allemaal niks. Alles is tot nu toe omgesmolten op 1 na. Totaal staat nu op 18stuks.
Was de nieuwe patch er maar al :<
Maar 2 ongeveer lvl 22 crap legendaries In iets van 130 uur totaal. als jij er 6 vindt in 2 uur is er inderdaad iets kaput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Als je whimsyshire farmt, halen jullie dan eerst 5 valor stacks in a1 en dan pas whimsyshire binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04

Ryan1981

Je ne sais pas

Zojuist mijn eerste plan gevonden :D Niet echt een super goeie maar toch erg leuk om te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/ohr8eq8t7/Exalted_Sovereign_Helm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:59:
[...]

Nee, maar wel dat er meer aan de hand is dan 2200 dex ;)

Tenzij DH belachelijk schaalt. Of je misschien belachelijke hoeveelheid IAS hebt.

Zou leuk zijn als je het hele verhaal vertelt ipv het halve.
Je moet ook geen wd met dh vergelijken. Wij hebben zoveel meer CC daarbij doen we ook veel damage als we weglopen en kiten. Terwijl zij geen damage doen als
Ze aan het weglopen zijn.

Over het critdamage verhaal.
Hangt puur welke skil je gebruikt en hoe je speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check eerst of het niet toegestaan is en post dan niet andersom..

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:54:
[...]

Je moet ook geen wd met dh vergelijken. Wij hebben zoveel meer CC daarbij doen we ook veel damage als we weglopen en kiten. Terwijl zij geen damage doen als
Ze aan het weglopen zijn.

Over het critdamage verhaal.
Hangt puur welke skil je gebruikt en hoe je speelt
Wel vreemd dat sommige classes als de DH zo zwaar OP zijn tov een pain in the ass class als de WD. Was mooi geweest Als dat van te voren iets duidelijker was geweest, was ik er never nooit aan begonnen. Maar ja, geen wonder dat je bijna geen WD in inférno ziet.

Btw. Sorry van 3 posts op een rij maar het is fokking annoying op een ipad om iets van copy, paste te doen

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 10-07-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act 2 is alsof je een 2 nieuwe moeilijkheidsgraden ingaat!! Non elites/champions gaan nog wel maar de rest is belachelijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:14:
Act 2 is alsof je een 2 nieuwe moeilijkheidsgraden ingaat!! Non elites/champions gaan nog wel maar de rest is belachelijk moeilijk.
ik ben al ruim 30 uur (gok ik, miss wel veel meer) act 1 aan het farmen geweest. Gister voor het eerst ACT II geprobeerd, en met succes. Inmiddels magda verslagen, en na wat sterven, redelijk simpel een NV van 5 kunnen opbouwen. Dus ik heb inmiddels goed gefarmd voor betere items en gold voor AH aankopen.

Dusss dan weet je wat je te wachten staat! ik speel trouwens barb/tankisch, maar langzaam probeer ik meer dps op te bouwen en crit%'s te stoppen in mijn gear. Werkt goed, want act I steamroll ik inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Weet iemand toevallig wat de snelste manier is om 50-60 te gaan. Ik zit nu wel op het punt dat Glass Canon wizard niet meer werkt, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Nou ja zeg, wat is dit nou weer voor een ondankbare vriend:

Gisteren weer met een persoon gespeeld waar ik de laatste paar dagen wel vaker samen mee in een party zit. Omdat we het wel konde vinden besloot ik hem een dikke staff + source te lenen. Ik had nog gezegd van doe voorzichtig met mn spullen en je raad het al. Ik ga slapen en volgende dag is die gozer dood. Even later kijk ik nog eens in mijn lijstje om te zien of hij online is heeft me ook maar even uit zijn friend list gehaald. Dus een compensatie kan ik nu ook wel naar fluiten. Voortaan maar wat minder snel gear uitlenen aan nieuwe vrienden... :/

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 17:13
Sir_Hendro schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:07:
Nou ja zeg, wat is dit nou weer voor een ondankbare vriend:

Gisteren weer met een persoon gespeeld waar ik de laatste paar dagen wel vaker samen mee in een party zit. Omdat we het wel konde vinden besloot ik hem een dikke staff + source te lenen. Ik had nog gezegd van doe voorzichtig met mn spullen en je raad het al. Ik ga slapen en volgende dag is die gozer dood. Even later kijk ik nog eens in mijn lijstje om te zien of hij online is heeft me ook maar even uit zijn friend list gehaald. Dus een compensatie kan ik nu ook wel naar fluiten. Voortaan maar wat minder snel gear uitlenen aan nieuwe vrienden... :/
Zuur,

Hardcore neem ik aan? Als je wilt kun je mij adden :)
ID: Bigcheese#2512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De HC Auction House is wel leeg zeg! Ben inmiddels lvl45 barb, en de gear is nu al erg duur voor de hoeveelheid geld die je binnenharkt op dat level. Zit nu in act 3 nightmare, siegebreaker, en het gaat nu nog prima. Ik vrees echter voor de volgende 10 levels!

In SC kon je nog wel goedkoop een reduced level wapen kopen om jezelf er doorheen te meppen, maar die zijn vrijwel helemaal afwezig of peperduur.

Buiten dat vind ik het wel erg leuk om te spelen. Nog geen rode-scherm angstmomentjes meegemaakt tot dusverre..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Beste winst via inkoop/verkoop so far (1h xbow):

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/9u8aip.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
mouzetc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 01:11:

[afbeelding]
Holy shit?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ik zag hem staan op 1d12h en dacht he, dat kan wel wat opleveren. Heel droog eigenlijk, tot ik even verder ging zoeken. Erg blij mee! O+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57

[afbeelding]
wat voro boog was dat, kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey vroeg me af wat dit item waard zou zijn, ben 'm op dit moment aan het sellen voor ong. 3m.
Afbeeldingslocatie: http://oi48.tinypic.com/99p4k2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
syntesia schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 02:55:
[...]

wat voro boog was dat, kan hem nergens vinden.
Klopt, want hij is natuurlijk verkocht! Het was deze:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2q3adzn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/9u8aip.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 03:06:
Hey vroeg me af wat dit item waard zou zijn, ben 'm op dit moment aan het sellen voor ong. 3m.
[afbeelding]
Even op 180DEX / 45allres / 12% speed zoeken en dan vergelijken. Maar daar is het trading topic meer voor geschikt!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:58
wow nice buyout en sell :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013

[afbeelding]
Misschien moet ik ook maar eens auction house gaan farmen in plaats van de game. Lijkt me meer rendabel te zijn. Ik heb gewoon vrees dat ik iets zou kopen en erna niet meer zou kwijt raken en uiteindelijk maar verlies maken. Nu zit ik maar te klooien met mijn 1 mill gold ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
yay... gisteravond met mn cheap gear barb Act 2 afgerond. Belial was veel makkelijker dan gedacht en ging de 1e poging meteen neer. Nu eens kijken of Act 3 te doen is of niet... anders kan ik iig Act 2 gaan farmen. IIG blij dat ik de stap gemaakt heb want Act 1 begon een beetje te vervelen. Grootste probleem is een redelijke 1h te vinden met de stats die ik wil... moet wel een axe zijn of evt een mace voor de +10% crit kans maar heb maar 4M te besteden (mn hele vermogen tot nu toe :P ) Patience...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Nou gisteravond Act 2 wezen spelen
Dat heeft zeker een uur of 4 of 5 geduurd voor we klaar waren.
Maar het ging wel. Item drop was goed heel veel L63 Wat legendary's
De groep was zeker te spreken.
Zeker voor herhaling vatbaar. je bent wel heel de avond bezig maar de Elete pack blijven maar komen en komen We speelden met zijn 4 man.
Maar boed duurt het bij jullie ook zo lang Act 2 met zijn 4 en.
Heb gaan vandaag alles was L63 is goed bekijken verkopen of houden.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Middnight schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:05:
[...]

Misschien moet ik ook maar eens auction house gaan farmen in plaats van de game. Lijkt me meer rendabel te zijn. Ik heb gewoon vrees dat ik iets zou kopen en erna niet meer zou kwijt raken en uiteindelijk maar verlies maken. Nu zit ik maar te klooien met mijn 1 mill gold ...
Zelfde hier. Vind het wel jammer, het is niet beter om het spel te spelen, maar AH te gebruiken(en ja, ik weet dat AH bij het spel hoort, maar dat is gewoon geen reet aan).

3 vraagjes :) Paar dingen zijn al langsgekomen, maar ik vind die niet 1,2,3 terug, nogal veel pagina's enzo.
- Er was ergens zo iets te vinden waar je kon zien wat de max stats waren die elk item kon hebben. Bv helm kon max dat aan vita hebben. Iemand weet toevallig waar dat dit staat?
- Zombie dogs enzo, hoeveel life hebben die krengen nu? Vind dat dus ook nergens terug. Altijd handig als blizzie bitter weinig info daarover geeft... Iemand een linkje waar dit allemaal staat?

De reden dat ik dit vraag is omwllle van mijn derde vraag. Ik ben dus een WD aan het lvl'en, en ik wilde de skill 'Fierce loyalty' gebruiken(All your pets get 100% of the benefit of your Thorns and Life regeneration items). Dus ik zocht items met heel veel life reg, en dmg to attacker, dus dat ze niet doodgaan, en dat alles wat op hun inmept dus wel dood gaat, in de hoop dat dit ook een beetje zou werken op inferno. Ik denk het eigenlijk niet, maar kom :). Iemand dit al geprobeerd? Of zeggen jullie: Maldred, jij sukkel, dat werkt nooit (don't be mean :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Maldred schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:33:
[...]
- Er was ergens zo iets te vinden waar je kon zien wat de max stats waren die elk item kon hebben. Bv helm kon max dat aan vita hebben. Iemand weet toevallig waar dat dit staat?
http://www.d3rmt.com/guid...item-stat-maximum-values/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Vindt jij het leuk uren Ah naar items zoeken waar je misschien 10 M of meer op kan maken.
Je loopt toch ook niet op straat met je ogen aleen naar de grond stel je voor iemand heeft een 100 of 200 euro bieljet laten vallen.

Als ik toevalig in AH ben en zoek nara items om te kopen kijk ik wel.
Maar ga het niet puur doen om geld te verdienen

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als je voor de 10M winst in 1 keer gaat ben je uren bezig ja. Je kunt het echter ook in kleinere stapjes doen, gisteren binnen 15 minuten ofzo 2 items gekocht en verkocht waarmee ik samen 1M winst gemaakt heb.

OT: zou je iets meer aandacht aan je spelling willen besteden? 't valt me op dat elke post van je meerdere fouten (spelling, opbouw van zinnen) bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
i know te laat voor mij om daar nog wat aan te doen
toolkist schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:50:
Als je voor de 10M winst in 1 keer gaat ben je uren bezig ja. Je kunt het echter ook in kleinere stapjes doen, gisteren binnen 15 minuten ofzo 2 items gekocht en verkocht waarmee ik samen 1M winst gemaakt heb.

OT: zou je iets meer aandacht aan je spelling willen besteden? 't valt me op dat elke post van je meerdere fouten (spelling, opbouw van zinnen) bevat.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
toolkist schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:50:
Sommige mensen zijn nou eenmaal minder bekwaam in de Nederlandse taal.
Zolang het leesbaar is en mensen snappen wat hij wil zeggen, who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Ik zeg maar gelukkig schrijf ik niet het nieuws maar zorg ik er alleen voor dat jullie het krijgen :)
Arachnan schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:54:
[...]

Sommige mensen zijn nou eenmaal minder bekwaam in de Nederlandse taal.
Zolang het leesbaar is en mensen snappen wat hij wil zeggen, who cares?

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met 2 vrienden A3 gefarmed, o.a. erg leuke boots gevonden (185 dex/115 vit/78 allres), helaas geen runspeed.. zit ff te testen of ik em gebruik of niet vond de runspeed erg handig maar of het nodig is op een DH... hmm :P

Over crit damage: het is wel degelijk een goede dps increase, tenminste, als je zoals de meeste DH aardig wat crit hebt. Tuurlijk kun je ook net zo goed een extra lading dex aanschaffen maar dat wordt op een gegeven moment onbetaalbaar :+ Gisteren ff snel gekeken en <2-3M vind ik geen upgrades en onder de 5 verlies ik wel iets van vit/allres. Anyways met een bak critdamage kun je zo een lagere dps bow kopen en dus meer dps hebben en goedkoper uit zijn (hogere dps is vaak NOG duurder dan hoge critdmg). En met de minimaal 40% crit waar dus de meeste DHs mee rondlopen is het echt niet zo dat je "af en toe een dikke crit" hebt :P

Iemand vroeg of je met 5 NV's inferno pony's in ging, ik vind het zonde om dat niet te doen idd! Goede drops en de packs zijn toch vrij lastig soms, zonde om ze daar nog op te moeten bouwen.

Ook nog m'n barbje beetje gegeared, kreeg wat items cheap van 'n maat van me en had wat leuke bids gewonnen op de AH. Ik dacht dat DH's overpowered waren qua dmg scaling maar als ik zie wat een warrior tegenwoordig doet met zo'n belachelijke sprintbuild dan lach ik me helemaal krom.

Gisteren effe getest en een paar A1 elite packs omgelegd in luttele seconden waar ik misschien 5-800k aan gear heb :D Heb 17.8k effectieve dps zonder m'n buffs maar doe eigenlijk bijna dezelfde effectieve dps als m'n 56k dps DH :)

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 11-07-2012 09:12 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Mijn hardcore wizard een beetje verder geupgrade qua gear. Nieuwe stats:

- lvl 54
- 28k hp
- 8k dps
- 4k armor
- 150 resist all
- 600 hp regen
- dmg red 60%

Hiermee ben ik vrij eenvoudig door act 1 hell gevlogen tot en met Wortham waar ik toen besloten had om maar eens te gaan slapen. Mijn health blijft meestal gewoon 100% alleen bij grote groepen of elites / champs wil mijn health nog wel eens richting 50% zakken. Mijn speelstijl is voornamelijk spectical blades (deep cut) en ranged attack disintigrate. Daarnaast spawn ik venom hydra op mijn target zodat ik deze samen met hem omleg wat dan echt in notime gebeurd. Daarnaast energy shield voor de armor buff + hp regen en heb eigenlijk niks meer te klagen op het samen spelen met andere party members met lage dps na dan.

Als je in een party speelt krijgen monsters meer health en als iedereen dan slechts 2k dps doet en ik 8k dan gaat dat een stuk minder snel dan als ik solo met 8k dps speel. Gelukkig heb ik wel een paar maten die wel rond de dezelfde dps zitten om regelmatig mee te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:50
Is toch inderdaad wel erg leuk dat hardcore, gister normal uitgespeeld daar ga je echt als een idioot doorheen als je met zijn 4en speelt. Vervolgens gister nog een stukje nightmare maar dat gaat exact hetzelfde dus daar kan ik ook in een avondje doorheen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Sir_Hendro schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:10:
Mijn hardcore wizard een beetje verder geupgrade qua gear.

[...]
Respect dat je een wizard HC speelt, zo'n fragiel ding (ok DH is misschien nog erger) zou ik echt niet durven :+ Veronderstel dat je met een shield speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Sfinx- schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:16:
[...]

Respect dat je een wizard HC speelt, zo'n fragiel ding (ok DH is misschien nog erger) zou ik echt niet durven :+ Veronderstel dat je met een shield speelt?
Yup is met shield. Ik gebruik hem als melee tank en dat gaat vrij goed. Meestal kan ik lekker de klappen opvangen en erop los beuken terwijl de rest ranged doet. Alleen soms bij elite / champs is het soms wel fijn om nog een barb ofzo erbij te hebben om de klappen een beetje te verdelen maar opzich is het goed te doen. Puur ranged wiz vind ik saai omdat het een beetje pussy overkomt. ik wil gewoon lekker midden in het gevecht zitten en dat geeft me dan een veel fijner gevoel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:33:
[...]

De reden dat ik dit vraag is omwllle van mijn derde vraag. Ik ben dus een WD aan het lvl'en, en ik wilde de skill 'Fierce loyalty' gebruiken(All your pets get 100% of the benefit of your Thorns and Life regeneration items). Dus ik zocht items met heel veel life reg, en dmg to attacker, dus dat ze niet doodgaan, en dat alles wat op hun inmept dus wel dood gaat, in de hoop dat dit ook een beetje zou werken op inferno. Ik denk het eigenlijk niet, maar kom :). Iemand dit al geprobeerd? Of zeggen jullie: Maldred, jij sukkel, dat werkt nooit (don't be mean :'( )
In Inferno verwacht ik hier weinig goeds van eigenlijk. Mijn doggies werden ge-oneshot dus daar heb je weinig aan, m'n Gargantuan kan wel vier tikken hebben, maar dat is nit veel, en de meest eenvoudige prutsbeestjes hebben al viercijferige hitpoint stats, dus zelfs Act 1 zombies staan een tijd te meppen op je gargy voor ze plat gaan dan.

Ik denk niet dat dit echt gaat werken dus. Maar ik ben Hell aan het farmen omdat ik sowieso Inferno niet goed door kom omdat m'n gear het niet toelaat op het moment, dus what the hell do I know :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:50
Pets zijn in inferno gewoon useless, moet je niet eens willen proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:23:
[...]

In Inferno verwacht ik hier weinig goeds van eigenlijk. Mijn doggies werden ge-oneshot dus daar heb je weinig aan, m'n Gargantuan kan wel vier tikken hebben, maar dat is nit veel, en de meest eenvoudige prutsbeestjes hebben al viercijferige hitpoint stats, dus zelfs Act 1 zombies staan een tijd te meppen op je gargy voor ze plat gaan dan.

Ik denk niet dat dit echt gaat werken dus. Maar ik ben Hell aan het farmen omdat ik sowieso Inferno niet goed door kom omdat m'n gear het niet toelaat op het moment, dus what the hell do I know :+
You know at least two ways, how not to beat Inferno difficulty. :P

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Sinds ik alleen maar hardcore speel, vroeg ik me af of de RMAH ook voor hardcore beschikbaar gaat komen?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:20:
Sinds ik alleen maar hardcore speel, vroeg ik me af of de RMAH ook voor hardcore beschikbaar gaat komen?
Anders google je even 3 seconden.

Gisteren solo Belial inferno gekilled voor de achievement Bad Breath, thanks Zethiel voor de duidelijkheid m.b.t. Smoke Screen :) Daarna nog ff Azmodan in co-op gedaan, waar ik dood ging :') Altijd handig als je Caltrops doet ipv Smoke Screen en een vuurbol opvangt _O-

Inmiddels is mijn stash weer helemaal vol met allemaal random zut.. Heb een stuk of 15 ringen/amulets waar ik "iets" van vind.. Sommige zijn best redelijk, anderen zijn voor andere chars.. Ik moet m'n WD maar eens naar lvl 60 hebben, kan ik m'n halve stash clearen daarna :P

[ Voor 56% gewijzigd door Angeloonie op 11-07-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
WD pets gaan eerdaags (geen idee welke patch) wel een buff krijgen. Ik wacht zelf ook op die patch. Tot dan beetje met barb geld verzamelen om de nieuwe gear aan te schaffen voor wd.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:20:
Uiteindelijk misschien wel, maar het lijkt mij stug dat hier flink gebruik van gemaakt gaat worden.
Wie gaat er bijvoorbeeld 150-250 euro betalen voor een item dat je een uur later kwijt kan raken door een lagspike/disconnect? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Arachnan schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Uiteindelijk misschien wel, maar het lijkt mij stug dat hier flink gebruik van gemaakt gaat worden.
Wie gaat er bijvoorbeeld 150-250 euro betalen voor een item dat je een uur later kwijt kan raken door een lagspike/disconnect? ;)
Gekken heb je er altijd bij zitten. Ik zou best bereid zijn € 2,00 neer te leggen voor een leuk item in HC hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Wimploo schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:29:
Pets zijn in inferno gewoon useless, moet je niet eens willen proberen :P
Mijn main WD (lvl 60) heeft pets als CoolDowns voor VQ. en over het algemeen houden ze de mobs genoeg tegen zodat ik ze af kan maken.
Mijn 2de WD ben ik een Pet/Proc build mee aan het maken. Deze is level 50 begin van Hell. Wordt wel iets lastiger nu om ze in leven te houden maar heb nog veel plezier er mee.
(vraag maar niet waarom ik er 2 heb....)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
skoozie schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:28:
[...]

Mijn main WD (lvl 60) heeft pets als CoolDowns voor VQ. en over het algemeen houden ze de mobs genoeg tegen zodat ik ze af kan maken.
Mijn 2de WD ben ik een Pet/Proc build mee aan het maken. Deze is level 50 begin van Hell. Wordt wel iets lastiger nu om ze in leven te houden maar heb nog veel plezier er mee.
(vraag maar niet waarom ik er 2 heb....)
Voor de achievement? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Die speelt ook mee :D en mn stash zit te vol en wil niet 2 of 3 complete sets naast elkaar hebben voor 1 char :Y

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:27:
[...]

Gekken heb je er altijd bij zitten. Ik zou best bereid zijn € 2,00 neer te leggen voor een leuk item in HC hoor :D
Wat is me afvraag is: stel ze maken rmah in hc dan kan je toch te simpel items in softcore farmen en vervolgens verkopen op de rmah om daarmee op hc te kopen!?

Het geld wat je namelijk op je battlenet funds hebt kunnen ze moeilijk scheiden tussen sc en hc.
Zou dit heel stiekem ook geen rede zijn om het er uit te laten?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Angeloonie schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Anders google je even 3 seconden.
Gedaan, en vind alleen maar fanposts op Blizzard forum en geen officiële statement van Blizzard. Anders zou ik het toch ook niet op Tweakers hebben gepost? Misschien weet iemand er hier meer van |:(

Als elke Tweaker heel Google af moet zoeken voordat ze een post maken zou er geen GOT zijn, denk je ook niet?

Ik hoor het graag als jij een Google hit vind met een officiële statement van Blizzard, want aan je reactie te zien heb jij er geen moeite mee die te vinden?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Axewi schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:32:
[...]

Wat is me afvraag is: stel ze maken rmah in hc dan kan je toch te simpel items in softcore farmen en vervolgens verkopen op de rmah om daarmee op hc te kopen!?

Het geld wat je namelijk op je battlenet funds hebt kunnen ze moeilijk scheiden tussen sc en hc.
Het is nog gekker, je kunt te simpel met geld uit een erfenis of vanuit bijbaantjes/werk items kopen. In short, je kunt met geld items kopen dat je elders hebt verdient(SC valt ook onder elders). Dit speelt daarin niet echt mee denk ik. Meer het probleem dat je 'geld' kunt kwijtraken door lagspikes. Anders heb je het alleen over repair costs, maar als je met 1000€ gear loopt en dat ben je dan kwijt... wat doe je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Nee dit lijkt me volkomen legaal en zou ik als Blizzard zijnde alleen maar toejuigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
[...]

Juist niet ;) Op die manier vinden er juist meer transacties plaats waar Blizzard een mooi bedrag van binnen sleept. Easy profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hc rmah komt niet beschikbaar. Ben op het werk dus ik kan de officiele statement niet laten zien.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

Er komt geen RMAH op hardcore omdat het dan om echt geld gaat dat mensen kunnen verliezen. Een lagspike van Blizzards kant, bugje, disconnect, noem het maar op en mensen verliezen een character waar ze 100den euro's in hebben gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

ormagon schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:35:
[...]

Er komt geen RMAH op hardcore omdat het dan om echt geld gaat dat mensen kunnen verliezen. Een lagspike van Blizzards kant, bugje, disconnect, noem het maar op en mensen verliezen een character waar ze 100den euro's in hebben gestoken.
Sorry maar dit is toch simpel op te lossen door een agreement te signen o.i.d.? Lijkt me niet echt een groot probleem...

Iets van: Blizzard is niet verantwoordelijk voor verliezen van items door lag van blizzard's kant als spelers kant. >:)

[ Voor 11% gewijzigd door ElmarNieser op 11-07-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:37:
[...]

Sorry maar dit is toch simpel op te lossen door een agreement te signen o.i.d.? Lijkt me niet echt een groot probleem...
Best wel, je wilt dat soort situaties niet hebben. En daarnaast zijn bepaalde wetten niet te omzeilen met een agreement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
[...]

Ook al teken je een agreement, je kan je toch al zelf voorstellen wat voor rage er dan wel niet zou ontstaan op de b.net forums :')

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

CobyBE schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:39:
[...]

Ook al teken je een agreement, je kan je toch al zelf voorstellen wat voor rage er dan wel niet zou ontstaan op de b.net forums :')
Helemaal mee eens, als ik zie wat er nu al voor rageposts op dat forum staan 8)7. Maar toch zou ik graag een RMAH zien voor hardcore :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:20
Middnight schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:05:
[...]
Misschien moet ik ook maar eens auction house gaan farmen in plaats van de game. Lijkt me meer rendabel te zijn.
Dit is het hele probleem van Diablo 3. De gameplay is geweldig, het speelt exact zoals het zou moeten. Echter is het nooit rendabel om te farmen. Je verdient vele malen meer in een uurtje auctionhousen per dag dan de hele avondlang te farmen.

En het feit dat heel Diablo 3 gewoon hier om draait "Wat is de beste gear die ik kan vinden op de auctionhouse voor mijn gold /Geld € $" ... Dit is toch geen game meer?

Ik dacht dat ik de Auctionhouse het meest geweldige vond ooit, bij World of Warcraft vond ik de AH ook geweldig. Echter was gold niet zo boeiend daar en vond je de beste items zelf(in raids iig)...
Fijne aan Diablo 3 is dat er geen subscription aan vast zit, dus misschien over een jaar weer proberen wanneer ze diablo 3 hebben "gefixed" /zeur /rant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
[...]

Dat soort 'afspraken' zijn niet zomaar rechtsgeldig, vergelijk andere EULA discussies. Dus dat los je daar zeker niet zomaar mee op. Je krijgt altijd het subjectieve, 'Maar ik mag van een professionele organisatie als Blizzard toch wel verwachten dat de game stabiel is'. Deels heeft Blizzard in dat geval ook echt die verantwoordelijkheid, als er geld op het spel staat(letterlijk). Anderszijds is het ook extreem ingewikkeld qua aantoonbaarheid e.d.

Zeg nooit nooit, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Blizzard daar aan gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

sbmuc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:40:
[...]

En het feit dat heel Diablo 3 gewoon hier om draait "Wat is de beste gear die ik kan vinden op de auctionhouse voor mijn gold /Geld € $" ... Dit is toch geen game meer?
Voor mij draait Diablo 3 toch echt om het gezellige co-op samenspel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:33:
Ik hoor het graag als jij een Google hit vind met een officiële statement van Blizzard, want aan je reactie te zien heb jij er geen moeite mee die te vinden?...
2 minuten "zoeken": http://us.battle.net/supp...e-general-information#q13

5 minuten: http://www.diabloiiiblog.com/rmah/diablo-3-rmah-in-hardcore/

Geen zin er meer tijd aan te besteden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 11-07-2012 10:51 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gedaan, en vind alleen maar fanposts op Blizzard forum en geen officiële statement van Blizzard. Anders zou ik het toch ook niet op Tweakers hebben gepost? Misschien weet iemand er hier meer van |:(
Op de officiële website staat nog steeds dat er geen RMAH is voor HC. Hier is nog steeds niets aan veranderd, en er is nog steeds niets bevestigd dat deze misschien toch wel gaat komen. Dus: er komt nog steeds geen HC RMAH.
Als elke Tweaker heel Google af moet zoeken voordat ze een post maken zou er geen GOT zijn, denk je ook niet?
Grappig dat je dat aanhaalt, want op GoT wordt juíst verwacht dat je o.a. Google raadpleegt voordat je een vraag neerplempt. Topics zonder eigen inzet worden meestal direct gesloten.

Het aantal recurring vragen, waar dit er één van is, in dit topic is dramatisch. Als die mensen eerst zouden zoeken zou dat per topic weer 100 posts schelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 11-07-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

http://us.battle.net/supp...-house-gameplay-issues#q2

Google: site:battle.net no real money auction house hardcore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Volgens mij kunnen ze bij Diablo nog wel wat van WoW leren. Zo zouden ze bijvoorbeeld best iets kunnen bedenken om de AH minder centraal te stellen (bijv. hogere droprate legendaries maar dan wel BOP/ account bound maken. Of een manier waarop je voor Legendaries kan 'grinden'). Maar ja, daar is dan weer geen geld aan te verdienen voor ze -O-

PS Is er niet een fanatieke tweaker die de TS kan aanvullen/ opschonen. Zelf heb ik hier niet de tijd of kennis voor. Maar er komen regelmatig vragen terug (zie hierboven) die gemakkelijk beantwoord kunnen worden (waar vind ik Staff of Herding materialen etc.). Daarnaast heb ik in dit topic een paar hele interessante links voorbij zien komen naar bijv. een EHP calculator e.d. die wat mij betreft best in de TS mogen.

[ Voor 38% gewijzigd door Ervig op 11-07-2012 10:56 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
sbmuc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:40:
[...]

Dit is het hele probleem van Diablo 3. De gameplay is geweldig, het speelt exact zoals het zou moeten. Echter is het nooit rendabel om te farmen. Je verdient vele malen meer in een uurtje auctionhousen per dag dan de hele avondlang te farmen.

Ik dacht dat ik de Auctionhouse het meest geweldige vond ooit, bij World of Warcraft vond ik de AH ook geweldig. Echter was gold niet zo boeiend daar en vond je de beste items zelf(in raids iig)...
Fijne aan Diablo 3 is dat er geen subscription aan vast zit, dus misschien over een jaar weer proberen wanneer ze diablo 3 hebben "gefixed" /zeur /rant :+
Ingaan op een rant doe ik niet vaak, maar bij deze dan toch:

Hoe makkelijk is het om zelf een setje bij elkaar te farmen waarmee je Act 1 Inferno kunt farmen en zelf progressen door de game. Of desnoods een startsetje op AH te kopen waarmee je hetzelfde kunt doen. (vergelijk AH in WoW om instances te kunnen farmen).
Dat jij het AH gebruikt om je eigen spel mee te verpesten, tjsa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Ervig schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:54:
Volgens mij kunnen ze bij Diablo nog wel wat van WoW leren. Zo zouden ze bijvoorbeeld best iets kunnen bedenken om de AH minder centraal te stellen (bijv. hogere droprate legendaries maar dan wel BOP/ account bound maken. Of een manier waarop je voor Legendaries kan 'grinden'). Maar ja, daar is dan weer geen geld aan te verdienen voor ze -O-
Ik geloof dat de laatste patches de droprates in Inferno hebben verbeterd.
En legendaries gaan gebuffed worden om ze op zijn minst even goed te maken als random blues/rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

"Note: Hardcore characters will have access to an exclusive gold-only auction house that can only be accessed by other Hardcore characters."

Ja, dit is echt een antwoord op mijn vraag of er een RMAH voor hardcore komt |:(

En je tweede hit had ik ook al gevonden, en daar komt mijn antwoord ook niet uit...

Maar bedankt voor het zoeken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ervig schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:54:
Helemaal mee eens!
Toch mis ik die specialisatie zoals die in D2 zat, je hoeft niet meer opnieuw te beginnen voor een andere build, het is alleen maar itemsitemsitemsitems.

Overigens had ik tot nu toe enkel een Wizard op lvl60 (140 uur in zitten ofzo), nu met een maat, die voor het eerst begonnen is (hij monk), met een Barb begonnen, is het spel meteen weer een stuk leuker, beetje nieuwe skills proberen, al word het met socket items wel erg makkelijk om je stats te boosten met gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:59:
[...]

"Note: Hardcore characters will have access to an exclusive gold-only auction house that can only be accessed by other Hardcore characters."

Ja, dit is echt een antwoord op mijn vraag of er een RMAH voor hardcore komt |:(

En je tweede hit had ik ook al gevonden, en daar komt mijn antwoord ook niet uit...

Nog een keertje dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:59:
[...]

Hoe lees jij die zin dan? Hardcore chars ... exclusive gold-only AH. Ik vertaal dat met, er komt een apart AH voor hardcore, waar je alleen met 'gold' kunt betalen. Alleen met 'gold' betekent voor mij, dus niet met euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
TheInsomniac schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:02:
[...]

Hoe lees jij die zin dan? Hardcore chars ... exclusive gold-only AH. Ik vertaal dat met, er komt een apart AH voor hardcore, waar je alleen met 'gold' kunt betalen. Alleen met 'gold' betekent voor mij, dus niet met euro's.
Ja, er staat dus wel dat er een appart gold AH komt, maar niet dat er nooit een HC RMAH komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

TheInsomniac schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:02:
[...]

Ik vraag of er nog een RMAH gaat komen, niet of die er al is... Dat die er op het moment niet is weet ik ook wel. Dat zie ik in de game zelf toch ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Het probleem met dit topic is dat ongeveer elke dag precies de zelfde vragen opnieuw gesteld worden. Dat irriteert een hoop vaste bezoekers (waaronder ik).

Het is vrij simpel: Als er geen officieel statement is te vinden op de Blizzard website (of een Blue Post) dan kan je er van uit gaan dat het dus nog niet zeker/bekend is.

In dit geval was jij helaas de ontvanger van mijn enigszins geïrriteerde post. :>

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:04:
[...]

Ik vraag of er nog een RMAH gaat komen, niet of die er al is... Dat die er op het moment niet is weet ik ook wel. Dat zie ik in de game zelf toch ook...
Voor de laatste keer!

[ Voor 4% gewijzigd door ormagon op 11-07-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

ormagon schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:08:
[...]

Voor de laatste keer!

"Page not found" :O (iets met karma)

[ Voor 5% gewijzigd door ElmarNieser op 11-07-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat ook in z'n vorige posts.....
ormagon in "[PC] Diablo 3 - Deel 28"

LEES je wel? Edit: Nee je leest niet wat er in de link staat.... is natuurlijk een lang Engels verhaal.....
we decided to restrict the use of the realm-money auction house in Hardcore mode.

[ Voor 46% gewijzigd door Vandread op 11-07-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Netheria's Twitter meldde volgens mij een maandje terug dat ze tenminst gaan wachten tot patch 1.1 (dus met PVP) stabiel is voordat ze aan de AH gaan werken.

Met de Legendaries opnieuw maken (1.04) en deze PVP patch zijn ze nog wel een tijdje zoet, daarna zullen pas op z'n vroegst dingen veranderen aan de AH, buiten wat er nu al in 1.03b is aangepast. Ze pakken dus één ding tegelijk aan, en de AH is 3e op de lijst. Niet dat ze geen bugfixes doen, maar er komen geen nieuwe functies voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Iets fout met het linkje: http://us.battle.net/supp...-house-gameplay-issues#q2 de 2x daarvoor dat ik hem poste in het laatste half uur deed hij het echter gewoon.

[ Voor 14% gewijzigd door ormagon op 11-07-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Lees jij wel? Ik weet dat het er niet IS, mijn vraag is of die eventueel nog komt!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
"All of a Hardcore character’s items are forever lost upon that character’s death, so to avoid the risk of a player spending real money on items that could then be permanently lost when the character dies, we decided to restrict the use of the realm-money auction house in Hardcore mode."

Zullen we nu ophouden met ieder zijn interpretatie van de statement van Blizzard?
Mensen raken alleen maar geïrriteerd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Lees jij wel? Ik weet dat het er niet IS, mijn vraag is of die eventueel nog komt!!!!!!
Het antwoord is dus nee, te lezen op Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Kerel, "will only have access" = "zullen enkel toegang hebben tot".
Merk de toekomstige tijd van zullen op. |:(

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:18

Rannasha

Does not compute.

ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:09:
[...]

"Page not found" :O (iets met karma)
Dat komt enkel omdat de link niet goed gecopy/paste was van enekel posts eerder.

edit: spuit 11 :(

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
tdjager schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:04:
[...]

Ja, er staat dus wel dat er een appart gold AH komt, maar niet dat er nooit een HC RMAH komt.
Vraag me af waarom jullie dit zo'n hot issue vinden en schijnbaar in zwart-wit in drievoud een officiele verklaring willen zien dat het niet nooit en nimmer een RMAH voor HC players komt.

1) Het is voor Blizzard riskant vanwege alle ophef die zal gaan ontstaan als het er is.(Meermaals aangegeven).
2) Ze geven specifiek op meerdere momenten aan dat HC-players een gold-only-auctionhouse krijgen, dit is in mijn optiek eenduidig en voldoende informatie.
3) Medelen wat iemand krijgt is een logische manier van communiceren, medelen wat je niet krijgt is een stuk minder voor de hand liggend. Ik krijg ook geen vaarbewijs, villa of mountainbike als ik HC speel en dit hebben ze ook nergens aangegeven. Ook niet dat ik ook nooit van hen ga krijgen.
4) Als HC spelers wel een RMAH zouden krijgen is het onlogisch dit niet gelijk met SC te implementeren als er geen goede reden zou zijn het sowieso niet te willen(zie 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Als Blizzard ballen heeft maken ze gewoon een NO-AH mode (zoals ze nu een Hardcore mode hebben. Dit is precies hetzelfde maar dan met de volgende aangepaste regels:
- geen AH
- item stats gemiddeld iets beter om te compenseren (+meer kans op set/legendary) en end-game toch toegankelijk te maken
- items mogen alleen geruild worden met mensen die in de game aanwezig waren toen het item dropte

Hierdoor is het weer leuk voor de spelers die willen focussen op de game zelf, en niet willen 'cheaten' op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
SeamusXanthus schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:18:
Als Blizzard ballen heeft maken ze gewoon een NO-AH mode (zoals ze nu een Hardcore mode hebben. Dit is precies hetzelfde maar dan met de volgende aangepaste regels:
- geen AH
- item stats gemiddeld iets beter om te compenseren (+meer kans op set/legendary) en end-game toch toegankelijk te maken
- items mogen alleen geruild worden met mensen die in de game aanwezig waren toen het item dropte

Hierdoor is het weer leuk voor de spelers die willen focussen op de game zelf, en niet willen 'cheaten' op de AH.
Daar kies je toch zelf voor....?
Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging