- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Wat denk je van de bizar hoge life on hit? Plus dat het op een dagger zit die al van zichzelf hoge as heeft?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Even niets...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Even niets...
Het is Magic Weapon, Blizzard, Teleport met fracture, Energy Armor, Magic Missile, Hydra.
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 17:17 ]
Even niets...
Misschien geen Magic Missile maar Ray of Frost en dan geen Flashes of Insight maar die extra cold damage. Desintegrade kan wel maar mijn AS is te hoog dus dan heb ik echt snel geen AP meer. Moet dan een wapen hebben dat AP op crit doet.
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 17:21 ]
(niet dat ik Act 3 ook maar enigzins overleef
Holy sh*t, Flashes of Insight scheelt een boel dmg op je Venom Hydra
Dat is leuk kiten
[ Voor 51% gewijzigd door FireDrunk op 08-07-2012 17:33 ]
Even niets...
GTA VI - All aboard the hype train!!

[ Voor 28% gewijzigd door ormagon op 08-07-2012 18:15 ]
Vreemd met 900+ resist en 2.2k LoHormagon schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:12:
Zo, Act III begint over het algemeen een faceroll te worden. Enkel als ik in Arcane of desecrator terecht kom wordt het nog lastig.
[afbeelding]

Ik zit nu rond de 16 K damage en 41 K leven. En ressist is nog rond de 200 +all. Loop veelal Hell Act IV runs om me gear up te graden.
Dat gaat om de quiver die erg veel lekkere stats erbij geeft. Terwijl dual wield amper een dps increase geeft.mystie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:20:
Ik ben sinds deze week na lang vechten eindelijk in Act 1 inferno met mijn DH. Ik loop nog steeds met 2 1-handed xbows. Ik lees veel over het gebruik van 2-h bows. Dit zou een must zijn voor het spelen in inferno. Waarom is dit dan eigenlijk?
Ik zit nu rond de 16 K damage en 41 K leven. En ressist is nog rond de 200 +all. Loop veelal Hell Act IV runs om me gear up te graden.
Verwijderd
Ik zit in de 2e difficulty en in act 3 als ik me niet vergis (soort kasteel, catapults slopen etc)
Maar ik ga ontzettend vaak dood.
Ik heb ook heel veel vitality, als in 10.5k hp.
Ik gebruik de volgende skills: Frost armor+meer armor rune, teleport+mirror image rune, frost nova+cool down reduction, archon + teleport, spectral blade+deep cuts, disentegrade+volity
What am I doing wrong >.<
Alleen kun je met dw x-bows een heel hoge crit dmg halen die je dmg flink omhoog gooit, dus voor een crit build zijn ze wel fijn.ormagon schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:24:
[...]
Dat gaat om de quiver die erg veel lekkere stats erbij geeft. Terwijl dual wield amper een dps increase geeft.
Je ziet er 1 op 1 hetzelfde uit als mijn lvl 28 monk.ormagon schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:12:
Zo, Act III begint over het algemeen een faceroll te worden. Enkel als ik in Arcane of desecrator terecht kom wordt het nog lastig. Azmodan en Diablo kan ik facetanken, Belial ongeveer de helft van de tijd (als ik stil blijf staan killen die meteoren me nog ongeveer de helft van de tijd).
[afbeelding]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Ik speel een WD, zit voornamelijk Act 1 te farmen terwijl ik langzaam maar zeker door Act 2 ga.
Mijn DPS is op dit moment 21k, geen LoH.
Resistance zit op 500+ op dit moment, armor rond de 3000.
Ik heb nu bijna 40k HP.
Ik overleef het wel een beetje, maar niet heel lang in Act 2, dat is wat jammer.
Eigenlijk zit ik met een paar vraagjes.
Hoe belangrijk is LoH?
Hoe belangrijk is Movement Speed?
Hoe belangrijk is all resistance?
Als ik weet waar mijn prioriteiten liggen, dan kom ik misschien wat verder.
Euh, waarom heeft jouw monk geen broek aan?ormagon schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:12:
Zo, Act III begint over het algemeen een faceroll te worden. Enkel als ik in Arcane of desecrator terecht kom wordt het nog lastig. Azmodan en Diablo kan ik facetanken, Belial ongeveer de helft van de tijd (als ik stil blijf staan killen die meteoren me nog ongeveer de helft van de tijd).
[afbeelding]
Ik bedoel, de mijne zijn ook invisible, maar ik heb dan tenmisnte nog de female monk
Goeie stats tho, hoeveel rauwe dps heb jij?
[ Voor 3% gewijzigd door Rey Nemaattori op 08-07-2012 20:51 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Het lijkt erop dat hij ook z'n benen scheert.. sooo shiney!Rey Nemaattori schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:49:
[...]
Euh, waarom heeft jouw monk geen broek aan?
Ik bedoel, de mijne zijn ook invisible, maar ik heb dan tenmisnte nog de female monk
Verwijderd
Ik kom niet door act 3 van nightmare.
Tip: google op "Klasse" "level" build. Zo heb ik in ieder geval een aantal tips gevonden.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:54:
Is er iemand die een mage speeld en mij wil helpen met de skills etc?
Ik kom niet door act 3 van nightmare.
Mijn idee was dan gewoon googlen Monk level 35 build (misschien nog diablo 3 ervoor zetten)
loop nu ook met een crit build rond op de wiz
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Verwijderd
Klopt maar damage en vitality zijn prima, denk dat het gewoon wat skills proberen gaat worden en zien of het op die manier wat makkelijker gaat. Ik kom zo ook wel tot het eind, maar duurt alleen heel lang xDPostius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:10:
[...]
Tip: google op "Klasse" "level" build. Zo heb ik in ieder geval een aantal tips gevonden.
Mijn idee was dan gewoon googlen Monk level 35 build (misschien nog diablo 3 ervoor zetten)
Mij valt vooral op dat er veel builds kunnen (iig op lagere niveau's) en dat er verschillende soorten synergie mogelijk is tussen verschillende skills. Soms hebben ze in de online builds het net iets beter uitgedacht. Viel me vooral op bij mijn monk. Had online een compleet andere build gezien met implosion, ook is mee gaan rondwandelen en het speelt dan toch wel anders opeens. Nu is een monk ook vrij veelzijdig maar toch. Ik heb ook het vermoeden dat nog lang niet all "viable" builds zijn gevonden.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:26:
[...]
Klopt maar damage en vitality zijn prima, denk dat het gewoon wat skills proberen gaat worden en zien of het op die manier wat makkelijker gaat. Ik kom zo ook wel tot het eind, maar duurt alleen heel lang xD
Vuur drie keer magic missile af en dan na de derde keer komen ze pas allemaal.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 21:36 ]
Ik heb anders compleet geen lag hier.Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:36:
Echt tyfus hekel aan Blizzard. Nu opeens weer ziek veel lag die overduidelijk aan hun servers ligt. Heb dit al dagelijks mee gemaakt afgelopen week, na een tijdje werkt alles weer goed maar op drukke perioden is het gewoon dramatisch.
Net begonnen aan nightmare act1.
Had er net ook veel last van.. Had net 5 stacks opgebouwd in A1 infero, 3x dood gegaan door hele vreemde lag spikes.. Wordt ik er met 5 stacks weer totaal uitgedonderd..Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:36:
Echt tyfus hekel aan Blizzard. Nu opeens weer ziek veel lag die overduidelijk aan hun servers ligt. Heb dit al dagelijks mee gemaakt afgelopen week, na een tijdje werkt alles weer goed maar op drukke perioden is het gewoon dramatisch.
Ja, mijn zin om lvl 51-58 crap te farmen is voorlopig wel weer voorbij.
Dexterity 1500% x 19= 285
Dexterity 1500% x 40= 600
Is 885 x 1.30 attackspeed = 1150.5 damage?
Zit ik een beetje in de goede richting?
edit: crit hit change/damage moet er natuurlijk ook nog bij...
19% - 305%
[ Voor 11% gewijzigd door Julio-K op 08-07-2012 23:20 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 17-09 12:52
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Daarna voelde alles een beetje doelloos, dus maar achievements gaan halen op normal. Was best wel weer grappig als je alles one-shot
Rauwe dps is wat je ziet, unbuffed.Rey Nemaattori schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:49:
[...]
Euh, waarom heeft jouw monk geen broek aan?
Vind ik vervolgens een 1h rare:
347 intelligence
146 strength
89% crit damage
Damn.... Is ie maar slechts 480 dps
Wellicht dat ie toch nog iets opbrengt...
Overigens ook veel lag vandaag ( omg ehoven )
[ Voor 7% gewijzigd door TRG op 08-07-2012 23:34 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Naast wat kleiner spul wat een paar 100k moet gaan opleveren dropte er een leuke 888 dps 1hander met 140 str, 8% ias en 95% chd. Als de vergelijking op de ah klopt moet die voor meer dan 10 mil eruit. Het viel me op dat er veel lvl 63 rares dropte, het kan toevallig zijn in deze sessie dus ik durf niet te zeggen of het de volgende keren ook zo is. Maar ik verwacht dat de 280% mf ook wel iets helpt
Hoop dat ie me 15 tot 25Mil winst gaat opleveren:

Signature
Vraagje;mouzetc schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:47:
Net een leuke koop gedaan, deze was wel 90K (zonder gem).
Hoop dat ie me 15 tot 25Mil winst gaat opleveren:
[afbeelding]
Als je hem wilt doorverkopen waarom doe je dan een GEM erin? Dit vind ik zo bloedend irrtant als ik op de AH zoek..
Ik wil juist base stats hebben.. gems kies ik zelf wel uit..
Dit is een account.
Goh jij ook al.... with a little help of a big 102000 life friend
Waarom? Omdat de markt al verziekt is door wel en/of niet gems er in.Grvy schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:50:
[...]
Vraagje;
Als je hem wilt doorverkopen waarom doe je dan een GEM erin? Dit vind ik zo bloedend irrtant als ik op de AH zoek..
Ik wil juist base stats hebben.. gems kies ik zelf wel uit..
En mensen zoeken op bv +101cit chance (dus socket + crit chance als base).
En blizzard doet het om het hele zoeken niet te makkelijk te maken, anders zou er ook geen kunst meer aan zijn..
Signature
mjah de reden dat ik het zeg is omdat ik op zoek was naar een LoH wapen.. maar met sockets..mouzetc schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:53:
[...]
Waarom? Omdat de markt al verziekt is door wel en/of niet gems er in.
En blizzard doet het om het hele zoeken niet te makkelijk te maken, anders zou er ook geen kunst meer aan zijn..
Je raad het al.. socket zat telkens een LoH gem in.. die ik dus niet wou.. ik wou base LoH + Socket..
Zo irritant; als je dan 8 pagina's verder bent en nog niets hebt..
Tis niet op jouw gericht hoor; maar ik snap de meerwaarde van je eigen gems erin doen gewoon niet.. omdat het mij juist irrtant lijkt maar je verklaring is logisch..
Dit is een account.
Ik snap dat het geen aanval was. Het is ook wat lastig zoeken.. maar dat maakt het juist ook weer 'leuk' vind ik. Mensen weten niet precies wat ze moeten vragen en zo scoor je nog weleens koopjes. Zoeken voor jezelf is ook een hele opgave, maar dat zie ik dan weer als part of the game. Je kunt natuurlijk ook je gewenste LoH zoeken dus bv 800, of has sockets + 300LoH oid. Is idd wel tijdrovend, maar als jij ook een min DPS of max bedrag hebt, scheelt dat ook weer een hoop. Zelf heb ik mijn ultieme wapen ook nog niet gevonden, niet omdat hij te duur is oid, maar simpelweg omdat er maar heel weinig zijn en zeer moeilijk te zoeken ivm stats / sockets.Grvy schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:56:
[...]
mjah de reden dat ik het zeg is omdat ik op zoek was naar een LoH wapen.. maar met sockets..
Je raad het al.. socket zat telkens een LoH gem in.. die ik dus niet wou.. ik wou base LoH + Socket..
Zo irritant; als je dan 8 pagina's verder bent en nog niets hebt..
Tis niet op jouw gericht hoor; maar ik snap de meerwaarde van je eigen gems erin doen gewoon niet.. omdat het mij juist irrtant lijkt maar je verklaring is logisch..
Signature
Ik denk eerder dat de AH zo slecht is doordat ze niet nagedacht hebben over het systeem. Maar op 3 stats kunnen filteren en gems laten meetellen op items wijst gewoon op gehaast werk.mouzetc schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:53:
[...]
Waarom? Omdat de markt al verziekt is door wel en/of niet gems er in.
Edit:
Het is flink tijdrovend ja. Als je als Barbarian op Bracers/Gloves wilt zoeken, ben je uren bezig. Want je wilt op beiden namelijk CHC, CHD, STR, VIT en All Res hebben.mouzetc schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:59:
[...]
Ik snap dat het geen aanval was. Het is ook wat lastig zoeken.. maar dat maakt het juist ook weer 'leuk' vind ik. Mensen weten niet precies wat ze moeten vragen en zo scoor je nog weleens koopjes. Zoeken voor jezelf is ook een hele opgave, maar dat zie ik dan weer als part of the game. Je kunt natuurlijk ook je gewenste LoH zoeken dus bv 800, of has sockets + 300LoH oid. Is idd wel tijdrovend, maar als jij ook een min DPS of max bedrag hebt, scheelt dat ook weer een hoop. Zelf heb ik mijn ultieme wapen ook nog niet gevonden, niet omdat hij te duur is oid, maar simpelweg omdat er maar heel weinig zijn en zeer moeilijk te zoeken ivm stats / sockets.
[ Voor 48% gewijzigd door Seditiar op 09-07-2012 01:28 ]
En dan kun je 't socket zoekslot gebruiken voor een andere stat ^_^Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:59:
Als je base LoH en socket wilt moet je gewoon het getal verhogen naar een getal hoger dan enkel via een socket kan.
Dat lijkt me wat kort door de bochtSeditiar schreef op maandag 09 juli 2012 @ 01:26:
[...]
Ik denk eerder dat de AH zo slecht is doordat ze niet nagedacht hebben over het systeem. Maar op 3 stats kunnen filteren en gems laten meetellen op items wijst gewoon op gehaast werk.
Denk dat dat voor alle chars wel geld! Op bracers vind je overigens geen ChD. Ik vind het wel wat hebben, de hunt naar een beter of perfect item!Seditiar schreef op maandag 09 juli 2012 @ 01:26:
[...]
Het is flink tijdrovend ja. Als je als Barbarian op Bracers/Gloves wilt zoeken, ben je uren bezig. Want je wilt op beiden namelijk CHC, CHD, STR, VIT en All Res hebben.
Signature
ChD zit inderdaad niet op bracers, mijn fout. Aan de ene kant denk ik: ik heb meer vrije tijd dan de gemiddelde persoon, dus in principe zou ikeen voordeel moeten hebben. Dit geldt overigens ook voor het zoeken naar auctions met <10m te gaan,mouzetc schreef op maandag 09 juli 2012 @ 01:56:
[...]
Dat lijkt me wat kort door de bochtIk ben er eerlijk gezegd alleen maar blij mee!
[...]
Denk dat dat voor alle chars wel geld! Op bracers vind je overigens geen ChD. Ik vind het wel wat hebben, de hunt naar een beter of perfect item!
Aan de andere kant denk ik dat het veel beter is als iedereen gewoon 6 items kan filteren en op tijd te gaan kan sorteren. Ik zie zoveel items wegkwijnen op de AH waar gewoon niet op geboden wordt, terwijl dezelfde items iets verderop wel gekocht worden via buyout, omdat de buyout 1m lager ligt, terwijl je het eerste item kon kopen voor de helft van het tweede item via bidding.
Edit: vergeet ik nog bijna op je eerste stukje te reageren! Het is mischien wat kort door de bocht, maar ik ben er toch sterk van overtuigd dat Blizzard gewoon het gebruik van de AH onderschat heeft. En dus ook gewoon te weinig nagedacht heeft over het feit dat mensen soms wel vier tot zes verschillende affixes op hun items willen hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Seditiar op 09-07-2012 02:06 ]
Ik heb nu waanzinnig lekkere gear zeg, hulde. Voorheen was het vooral veel INT + VIT maar sinds act 3 nightmare wordt dat allemaal erg pittig vanwegen de damage die je ontvangt. Toen ben ik wat meer aandacht op armor gaan richten en nu... wow... alles is zo makkelijk en ik wordt amper geraakt. Ik ben bijna godlike.

Was net de breached keep aan het doen in nightmare waar die klote groene monsters die zichzelf opblazen naar ons kwamen. Twee team mates van ieder lvl 48 waren instantly dood. Bij mij ging er amper 10% van m'n leven af. Dat was echt een wtf momentje

Nog 1x dan.............Mages bestaan NIET in Diablo IIISir_Hendro schreef op maandag 09 juli 2012 @ 03:25:
Update van mijn hardcore mage:
Ik heb nu waanzinnig lekkere gear zeg, hulde. Voorheen was het vooral veel INT + VIT maar sinds act 3 nightmare wordt dat allemaal erg pittig vanwegen de damage die je ontvangt. Toen ben ik wat meer aandacht op armor gaan richten en nu... wow... alles is zo makkelijk en ik wordt amper geraakt. Ik ben bijna godlike.
[afbeelding]
Was net de breached keep aan het doen in nightmare waar die klote groene monsters die zichzelf opblazen naar ons kwamen. Twee team mates van ieder lvl 48 waren instantly dood. Bij mij ging er amper 10% van m'n leven af. Dat was echt een wtf momentje

Sorry, het moest er even uit!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Tot je bij act 1 of 2 van hell aanbeland en compleet opnieuw kan beginnen:)Sir_Hendro schreef op maandag 09 juli 2012 @ 03:25:
Update van mijn hardcore mage:
[afbeelding]
Tot level 60 moet je niet teveel geld en meuk aan gear uitgeven. Bij lvl 60 kun je alles opnieuw kopen! Je moet dusdanig gold uitgeven dat je t net kunt overleven.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Jawel hoor. Ultimate Collector's Edition. Kun je ook kiezen voor warlock!Pedr0 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:00:
[...]
Nog 1x dan.............Mages bestaan NIET in Diablo III![]()
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Oh jesus alsof men niet begrijpt dat ik wizard bedoel...Pedr0 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:00:
[...]
Nog 1x dan.............Mages bestaan NIET in Diablo III![]()

Ach ik verzamelen toch vrij snel gold om steeds weer nieuwe gear te kopen. Tevens bewaar ik mijn oude gear om andere chars weer mee te levelen. It's super effective!
Verwijderd
Het is net alsof je maar 3500 DPS hebt in die eerste screenshot... Ik had Act 3 Hell 15000 en dat ging best aardig. Ik denk dus dat je eerste stap moet zijn om een leuke 1H wapen te gaan scoren met minimaal twee keer je huidige damage. Verder heb je veel meer life dan ik (ik heb te weinig) maar je hebt helemaal geen recovery - heen health on hit, geen life steal%, geen life/sec van belang.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:48:
Ben net begonnen aan Act 3 Hell, Belial lukte niet 2 Barbarians ingeschakeld en het vuile werk laten doen maar is niet meer leuk zo. Kan iemand mij eea adviseren voor deze DH.
Ik heb A3H geprobeerd met een wapen dat +1100 damage gaf maar geen life steal deed en ik werd spontaan gewalst. Terug naar m'n lagere DAM wapentje met 2.7% life steal en het ging gelijk weer beter. Ik zou dus aanbevelen te gaan snorren in de AH naar een 1H wapen met:
- hoge DPS
- life steal
- life on hit of sockets (kun je zelf gems in proppen
Voor nog geen 50K heb je echt wel wat veel beters dan wat je nu gebruikt.
Qua armor heb je ook nog wat shopping te doen, want je armor, resistances en bijgevolg je damage reduction zijn echt heel laag - mijn WD is nou niet bepaald een tank maar ik heb rond de 50% DamRed - dat moet met wat licht shopwerk ook voor jou haalbaar zijn.
http://en.wiktionary.org/wiki/wizardPedr0 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:00:
Nog 1x dan.............Mages bestaan NIET in Diablo III
Synonyms
(in magic): conjurer, mage, magician, magic user, mystic, sorcerer, warlock, witch
foot -> mouth.Sorry, het moest er even uit!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 08:46 ]
Eerst nog maar eens een Hardcore Monk aangemaakt, maar wat een overpowered character is dat zeg als ik het vergelijk met WD. Erg leuk om te spelen en helemaal op hardcore.
Als ik een tijdje niet geschoten heb dan kan ik met mjn DH 56k dmg doen. Begin ik aan te vallen dan zakt dit in en bouwt het weer op.
Enig idee waar dit door veroorzaakt wordt? Ik heb volgens de stats wel 100% ChC, zou het daar mee te maken hebben? Ik doe ook wel vaak een critical aanval...
Nog een irritant iets aan de AH is de refresh... Als je het Auctions tab open hebt dan refresht de tijd niet vanzelf, en de bedragen ook niet. Wissel je af tussen bijv Completed en Auctions, dan refresht de tijd wel maar het winnende bod niet. Zo irritant! Dan moet je dus dat hele AH uit zetten opstarten en naar de tab gaan... Is best wel irritant als je dus dat niet weet en wisselt tussen tabs om de tijd te refreshen, een wekkertje zet zodat je in de laatste 3-4 sec een bod kan doen en blijkt dat het dan ineens te laag is en het bedrag maar niet refresht! Frustrerend as hell!
sharpshooter.orange.x schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:54:
Ik ben er sinds dit weekend achter dat mijn total dmg dat ik kan doen schommelt tijdens het aanvallen.
Als ik een tijdje niet geschoten heb dan kan ik met mjn DH 56k dmg doen. Begin ik aan te vallen dan zakt dit in en bouwt het weer op.
Enig idee waar dit door veroorzaakt wordt? Ik heb volgens de stats wel 100% ChC, zou het daar mee te maken hebben? Ik doe ook wel vaak een critical aanval...
Nog een irritant iets aan de AH is de refresh... Als je het Auctions tab open hebt dan refresht de tijd niet vanzelf, en de bedragen ook niet. Wissel je af tussen bijv Completed en Auctions, dan refresht de tijd wel maar het winnende bod niet. Zo irritant! Dan moet je dus dat hele AH uit zetten opstarten en naar de tab gaan... Is best wel irritant als je dus dat niet weet en wisselt tussen tabs om de tijd te refreshen, een wekkertje zet zodat je in de laatste 3-4 sec een bod kan doen en blijkt dat het dan ineens te laag is en het bedrag maar niet refresht! Frustrerend as hell!
Toch, ja dat is wel een skill die ik lately omgezet heb. In ieder geval blaas ik wel redelijk hard erop, zeker in Hell. Gisteren eigenlijk aardig makkelijk Diablo om kunnen leggen.
Inferno Act 1 de skeleton king verslagen alleen heb toch nog wel moeite met sommige packs. Zeker de heel snel lopende en met op 1 na allemaal immune's. We blijven het maar proberen
De drops worden wel steeds beter en beter, zeker met 5NV, rare items van onder de 1k normal value vind ik dan al bijna niet meer en vind dan soms al gewone magical items die behoorlijk in de specs hangen. Vaak alleen niet voor mij geschikt helaas
[ Voor 19% gewijzigd door orange.x op 09-07-2012 08:58 ]
Merkte het ontbreken van een degelijke LoH direct want bij grotere groepen mobs zakte mn HP best hard en steeg het maar langzaam (ringen met rond de 200 LoH). Toch is het met Ignore Pain goed te doen en de champ packs in Dahlgur Oasis gingen ook stuk voor stuk voor de bijl. Moet zeggen dat het na zo veel bezoekjes bij de Warden en de Butcher wel een verademing was eens wat nieuwe mobs en nieuwe omgevingen te doen. Gelukkig gaat act 2 ook best redelijk ondanks mijn redelijk goedkope gear. Ga wel wat vaker dood dan in act 1 maar komt vooral doordat je zelf even niet oplet en/of te lang blijft staan in tha bad stuff.
Kon ook erg goed merken dat het ilvl van de items hoger was dan in act 1 want zag regelmatig ilvl62 en 63 langskomen. Voor nu is het doel een LoH wapen te vinden zonder dat mijn DPS zakt en dan zal Act 2 gewoon goed te doen zijn met mijn build. De tank build die ik eerst probeerde op act 2 werkte voor mij niet omdat ik met 9,5k DPS de champs gewoon niet neer kreeg. Simpel gezegd is de tactiek om WoTB (maniac oftewel +100% damage) te combineren met Earthquake en de champs lekker op een hoopje te zetten. Door Ignore pain (7 sec duration) aan te gooien kun je lang genoeg in de champ pack staan en door WoTB doet earthquake ziekelijk veel damage en zie je de healthbars van de champs omlaag vliegen. Een enkele keer is er na WoTB en Earthquake nog een champ over op lage health maar dat lukt ook zonder WoTB en earthquake. Heb er wel vertrouwen in dat ik met wat gear upgrades Act 2 goed kan farmen...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Huidige stats:

Verder gebruik ik nu volgende amulet:

Is mischien niet super, maar wel de beste die ik gevonden heb.
Qua build loop ik nog wat te stoeien.
Gebruik nu:
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WSRTVk!XbY!YZbbcc (geloof ik, laatste passive weet ik niet zeker).
Mischien dat de build wat anders / beter kan voor inferno met mijn huidige stats, een van de ervaren barbs nog tips hiervoor?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wellicht off topic voor deze thread, maar is dat amulet dan wat waard (genoeg om een beter barb amulet te kopen?)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2012 09:43 ]
Soo, dat is zo ongeveer 10x zoveel gold als ik nu hebBosmonster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:42:
Die amu is wel 2-3M minimaal waard gok ik (stats zijn niet superhoog en IAS is niet zo populair meer). Zou hem toch best willen hebben voor mn MF gear.
Toen ik zocht leek het erop dat hij niet zoveel waard was,wellicht op verkeerde stats gezocht.
(Ik zocht op IAS, MF en Vit meen ik)
[ Voor 17% gewijzigd door _Peter2_ op 09-07-2012 09:47 ]
Als je serieel maar 200-300k hebt, dan ga je 't nog flink lastig krijgen in act2 anders. Je resistances zijn best laag, je DPS ook en tbh is je armor ook maar middelmatig, dan zou ik zéker die amulet verpatsen en je overal gear bijwerken...dan heb je ook veel meer lol in goldfarming...
Wacht maar tot je op inferno tussen de molten desecrated wallers extra health jailers moet gaan staan om uberhaupt damage te kunnen uitdelen/spirit te genererenWimploo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:49:
Dit weekend maar weer niet voorbij Ghom gekomen met mijn WD, ik denk dus dat ik nu echt AH moet gaan gebruiken...
Eerst nog maar eens een Hardcore Monk aangemaakt, maar wat een overpowered character is dat zeg als ik het vergelijk met WD. Erg leuk om te spelen en helemaal op hardcore.
Overpowered issie in het begin zeker wel, ik speelde mijn monk tot aan hell met een bierjte in de linkerhand..daarna moest ik steeds meer actief mee doen..nu op informe heb ik best wel moeite om een beetje decent DPS te halen, zit nu op 23k, maar als ik mensen die met 50k+ dps op een unbuffed character, dan moet ik nog ff...
[ Voor 37% gewijzigd door Rey Nemaattori op 09-07-2012 09:52 ]
Haha dat wordt sowieso al een verhaal op zich in hardcore inferno. Echt respect voor de mensen die hardcore uit kunnen spelen.Rey Nemaattori schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:46:
@hier boven
Als je serieel maar 200-300k hebt, dan ga je 't nog flink lastig krijgen in act2 anders. Je resistances zijn best laag, je DPS ook en tbh is je armor ook maar middelmatig, dan zou ik zéker die amulet verpatsen en je overal gear bijwerken...dan heb je ook veel meer lol in goldfarming...
[...]
Wacht maar tot je op inferno tussen de molten desecrated wallers extra health jailers moet gaan staan om uberhaupt damage te kunnen uitdelen/spirit te genereren
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat zijn er dan ook pas een handje vol als ik me niet vergis.Wimploo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:52:
[...]
Haha dat wordt sowieso al een verhaal op zich in hardcore inferno. Echt respect voor de mensen die hardcore uit kunnen spelen.
Verwijderd
Ik kom op softcore nog niet eens verder dan act 3.Bosmonster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:55:
[...]
Dat zijn er dan ook pas een handje vol als ik me niet vergis.
Gisteren zelf weer prooi aan gevallen...
Ahh wel, de game kicked ass dus ik begin wel opnieuw
Het is een beetje repetitief, maar dat was farmen toch al
Wat is overigens een handig punt in ACT 2 om te farmen?
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Ja, maar zelfs dan is het geen walk in the park. Er zijn genoeg dingen die vrij dodelijk kunnen zijn als je niet oplet, zelfs met supergear. En er is lang niet zoveel high-end gear beschikbaar in de HC AH omdat er veel minder mensen zijn die Inferno farmen en er vaak gear uit het spel verdwijnt als een karakter doodgaat. Zo stonden er dit weekend maar 3 Stormshields op de AH in hardcore.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:58:
Is het niet zo dat als je op hardcore inferno gewoon enorm gaat lopen farmen, je via de AH über gear kunt aanschaffen en op die manier HC inferno wel kunt halen?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Al bij al vind ik de Monk toch de beste keuze voor HC, wegens het hoog aantal 'rescue' skills+passives (heal, sanctuary, serenity, divine protection, pacifism, near death experience, ..u jelly?Wimploo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:52:
[...]
Haha dat wordt sowieso al een verhaal op zich in hardcore inferno. Echt respect voor de mensen die hardcore uit kunnen spelen.
Enige paniek momentje was in de Keep's Depths, die ontploffende imps zaten met z'n zevenen ofzo achter een deurtje en ik stond vooraan
Ja klopt. Ik was ook zwaar overpowered met m'n monk (level 54), maar ik stond op een gegeven moment gewoon vast (walled) en als je dan 3 elite mobs om je heen hebt plus een arcane sentry... geloof me... ook dán ga je een keer dood. En dat was nog maar in hell...Rannasha schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:01:
[...]
Ja, maar zelfs dan is het geen walk in the park. Er zijn genoeg dingen die vrij dodelijk kunnen zijn als je niet oplet, zelfs met supergear. En er is lang niet zoveel high-end gear beschikbaar in de HC AH omdat er veel minder mensen zijn die Inferno farmen en er vaak gear uit het spel verdwijnt als een karakter doodgaat. Zo stonden er dit weekend maar 3 Stormshields op de AH in hardcore.
Ik ga nog wel 'n keer opnieuw beginnen. Maar eerst softcore inferno uitspelen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[/quote]
probeer dit is. je zal zien dat je er veel makkelijker doorheen rolt. ik speel overigens hardcore.
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WXRPVk!Vbe!aaZZcc
Dat komt omdat jij opzettelijk verkeerd getrained bent. Zie mijn avatar picture gnagnagna...Wimploo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:58:
[...]
Ik kom op softcore nog niet eens verder dan act 3.
Haha we trained him wrong on purpose!Sir_Hendro schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:12:
[...]
Dat komt omdat jij opzettelijk verkeerd getrained bent. Zie mijn avatar picture gnagnagna...
Bazen film
Ik kijk
Act 2 is een stuk moeilijker maar wel te doen en de drops zijn vele malen beter.
In act 2 zijn er veel meer L63 items.
Ik kijk beina niet meer naar items onder L60.
Verwijderd
Die hele Oasis regio maar daar moet je geluk hebben dat die 2 interessante optional caves er zijn (Vault + die ene met die NPC buiten) anders heb je er maar weinig aan.TRG schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:00:
Hmmm. Interessante farm locatie gevonden in ACT 1. Ik kan per run (leave - start game) een gegarandeerde elite mollen met gemiddeld 2 chests en zon ~50 mob poppetjes. Een run duurt max zon 1.5 minuten. Qua gold zon 300-500k per uur en ondanks het missen van 5 NV stromen de rares toch binnen.
Het is een beetje repetitief, maar dat was farmen toch al
Wat is overigens een handig punt in ACT 2 om te farmen?
Daarna die desolace map en hopen dat je die "Vault of the assasin" snelt vind. Daar zitten er meestal 6 elite packs in.
Act II blijft ontzettend RNG in vergelijking met Warden/Butcher runs.
Ik wandel tegenwoordig zonder veel problemen door HC heen met een monk... heb een lvl 50 en 56 gehad waarvan ik zeker wist dat ze zonder problemen level 60 aan zouden tikken en mogelijkerwijs al ready waren voor inferno. (m.u.v. weapon dps, maar die upgrade heb ik al liggen)Sfinx- schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:02:
[...]
Al bij al vind ik de Monk toch de beste keuze voor HC, wegens het hoog aantal 'rescue' skills+passives (heal, sanctuary, serenity, divine protection, pacifism, near death experience, ..u jelly?) en de relatief goedkope resist gear (+eender wat resist = +all resist). Zit nog maar op het einde van NM met lvl49 maar tot nu toe gaat het zeer vlotjes. Ik ben dan ook erg voorzichtig
![]()
Enige paniek momentje was in de Keep's Depths, die ontploffende imps zaten met z'n zevenen ofzo achter een deurtje en ik stond vooraan
Helaas ben ik ze allebei kwijtgeraakt door een gamecrash, samen met een lvl 15 monk om dezelfde reden.
Het beste kun je op de lagere levels (45+) 1 soort resistance stacken en met one to everything alles omhoog trekken. All resist gear is er nog niet zoveel op dat moment en met bovenstaande methode zat ik op lvl 45 al rond de 400 resist to all. Daarnaast zoveel mogelijk vit pakken, ik zat op ongeveer 38k hp op lvl 50. Zonder gamecrashes ben je niet dood te krijgen.
Bij die banelings gewoon serenity poppen en incasseren of blinden en hakken. Maar heb al meerdere deaths gezien door die bastards.
4e monk is started en zit nu op lvl 15 ofzo. Game lijkt niet meer te crashen, na verse install van windhoos en Diablo.
Ben er inderdaad van overtuigd dat de monk misschien wel potentieel de beste HC class is kwa abilities.
[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 09-07-2012 10:26 ]
Gold farming gaat (relatief) simpel in Act 3 hell. (Ga daar (bijna) niet dood in runs vanaf areat crater t.m. Azmodan).Rey Nemaattori schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:46:
@hier boven
DPS is niet super, maar op dit moment voldoende voor wat ik doe.
Ik moet wat meer runs doen in ACT1 om te zien hoe viable ik nu ben.
Gold is wat laag op het moment omdat ik pas wat items had gekocht en wat gems had geupgrade.
ik bied op een legendary level 61 item voor 29.306 gold, (geen buyout),
kijk ik even later is het minimum bod verlaagd naar 0 gold, sta ik op not winning en als ik probeer mijn bod te verhogen krijg ik een dialoog die zegt dat het item niet meer beschikbaar is?
Iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn?

Ik had bedacht dat het bieden op lvl 61+ items voor minder dan 100k goeie handel is omdat de brimstone bij salvagen al meer waard is.
Dat is helaas niet meer het geval... Zit nog met een lading van die stenenDJskippy schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:53:
Ik had gisteren iets geks met de Gold AH:
ik bied op een legendary level 61 item voor 29.306 gold, (geen buyout),
kijk ik even later is het minimum bod verlaagd naar 0 gold, sta ik op not winning en als ik probeer mijn bod te verhogen krijg ik een dialoog die zegt dat het item niet meer beschikbaar is?
Iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn?
[afbeelding]
Ik had bedacht dat het bieden op lvl 61+ items voor minder dan 100k goeie handel is omdat de brimstone bij salvagen al meer waard is.
Verdorie, heb ik eindelijk eens een plan om easy money te scoren.... nou ja misschien stijgen de prijzen wel weer,,,,dx5314 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:54:
[...]
Dat is helaas niet meer het geval... Zit nog met een lading van die stenen
Die zijn toch nog steeds meer als 100k waard? Ik koop alle legendaries vanaf lvl 61 die max 105k kosten, salvage ze en houd de fiery brimstonedx5314 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:54:
[...]
Dat is helaas niet meer het geval... Zit nog met een lading van die stenen
Edit: Volgens mij is er wel iemand die hier een bot voor heeft, want je moet ECHT snel zijn, zodra je ééntje ziet onmiddelijk kopen anders is hij al "sold". :l
[ Voor 15% gewijzigd door CobyBE op 09-07-2012 10:58 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Oo ze zijn alweer wat duurder geworden.CobyBE schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:58:
[...]
Die zijn toch nog steeds meer als 100k waard? Ik koop alle legendaries vanaf lvl 61 die max 105k kosten, salvage ze en houd de fiery brimstoneKan ze nu al voor een kleine 10k winst verkopen maar wacht tot de legendary buff komt
Edit: Volgens mij is er wel iemand die hier een bot voor heeft, want je moet ECHT snel zijn, zodra je ééntje ziet onmiddelijk kopen anders is hij al "sold". :l
Van de week waren ze nog slechts 60k waard!
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:06
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)

Speel nu met deze build:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aiYXgh!dXU!accbYc
Met Breath of Heaven zit ik op ruim 28K dps en met Blinding Flash erbij ga ik dik over de 40K dps heen (43K geloof ik).
Misschien ga ik de Backlash rune vervangen met de Hard Target (+20% armor) of Divine Protection (life <25%, 80% damage absorb shield voor 3 sec) rune.
Act 1 inferno was een cakewalk, ben benieuwd hoe act 2 gaat. Heb wat 860-ish dps fist weapons met Vitality van de AH geplukt voor weinig, deze moeten vervangen worden door LoH wapens (danwel op wapen, danwel door socket). Ik ben echt verbaasd over hoe leuk de Monk is. Vooral omdat er echt veel skills zijn die nuttig zijn. Dit in tegenstelling tot andere classes, waarbij het aantal nuttige skills veel beperkter is/lijkt.
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 09-07-2012 11:09 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
A1 was een leuke uitdaging met een paar 'ow shit' momentjes. Begin het nu vooral te merken dat een schild wel handig is, maar ik blijf bij mijn vereisten (Geen OWA, Geen AH gebruiken, Dual wield verplicht, Alleen wapens met 1.4 attack speed of sneller).
YouTube: Hardcore monk: lvl 53 vs Butcher Hell
Blijf in a1 nog een beetje farmen tot ik wat betere armor / resists / dmg heb
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Anders neem ik die voortaan mee na de butcher
Ya, kan gewoon!Bosmonster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:07:
Kun je met 5NV uit Act 1 trouwens het inferno pony level doen? Maar die heeft wel Act 3/4 drops?
Signature
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:06
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Ja.Bosmonster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:07:
Kun je met 5NV uit Act 1 trouwens het inferno pony level doen? Maar die heeft wel Act 3/4 drops?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Atm kan ik solo zoltan & belial farmen. Dus zo'n ernorme noodzaak is er ook niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Clay op 09-07-2012 11:09 ]
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 17-09 11:14
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Je knalt er echter wel zo doorheen als je de plekken een beetje kent (Butcher run ook, maar da's crappy ilvl loot in general)Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:20:
[...]
Die hele Oasis regio maar daar moet je geluk hebben dat die 2 interessante optional caves er zijn (Vault + die ene met die NPC buiten) anders heb je er maar weinig aan.
Daarna die desolace map en hopen dat je die "Vault of the assasin" snelt vind. Daar zitten er meestal 6 elite packs in.
Act II blijft ontzettend RNG in vergelijking met Warden/Butcher runs.
Dit weekend lekker een barbje geleveled, was begonnen op 47 en uiteindelijk 59 geworden, man man man wat levelt dat snel. Specje met leap, charge, sprint met die tornados en WotB en ik slacht de mobs letterlijk in seconden af. Sommige champ packs niet (shielding enzo) maar met WotB kom ik dan toch ook in de buurt van seconden als ik het goed doe ^^
Tactiek: ik ren een kamer in, sprint aan samen met zerker rage (rage on crit rune), dan charge/leap/rondrennen. Als charge 5 mobs raakt is de cd meteen reset, dus als ik het goed doe kan ik de hele kamer pullen (of 2-3 kamers
Ook nog ff een uurtje Diablo inferno tries gedaan op m'n DH, phase 1 is een eitje maar ik werd steeds door die clones afgeslacht in ph2, elke ability die ze doen oneshot me (30k hp/400 allres/3.5k armor)
Bnet pindle#2913
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De dps drop van dual wield naar 1 wapen + schild valt best mee, met 2 soortgelijke wapens (beide 850 dps) deed ik 23k unbuffed op m'n monk en met 1 van de 850 dps wapens + schild deed ik 21kClay schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:08:
Ik speel dan wel SC, maar ik twijfel ook enorm over een schild nemen op m'n monk. Op een of andere manier vind ik de stijlpunten van dual claw gewoon nog zwaarder wegen dan de veiligheid van een schild. Dat ik specifiek zo'n wit schild zoek met res all, arcane res goeie crit chance en dan nog wat handige stats helpt ook nietOp mijn huidige vermogen van ~ 4m staan er niet veel in de AH waar ik mn dual wield voor op wil geven. M'n dps plummet er wsl ook van :\
Atm kan ik solo zoltan & belial farmen. Dus zo'n ernorme noodzaak is er ook niet.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Maar klopt het ook dat de drops in infernal pony ook act 3/4 zijn? Of valt dat gewoon onder Act 1 droprate?
Aangezien de moeilijkheid wel wat hoger ligt heeft het weinig zin als de drops gewoon Act 1 zijn...
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2012 11:18 ]
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging