Dat is een absurd belachelijk bedrag voor zo'n lage DPS axe, toch? Maar gefeliciteerd! Goed om te zien dat er toch nog een paar mensen zijn die WEL wat verkopen op de AH wat de moeite waard is.ormagon schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:34:
Heerlijk hoe dit spel soms werkt! Had een 1-handed axe gevonden, prima drop. 780dps, 720 life on hit, maar met een socket dus met een +300 gem erin meer dan 1000 life on hit. En daarnaast ook nog +63% crit damage. Die combinatie is vrij uniek, boven de 1000 en boven de 60%. Daardoor als je zocht op meer dan 950 loh en meer dan 60% crit damage was mijn 1-hander het wapen met de beste dps.
Als je de waarden iets verlaagt al lang niet meer (zeg 900 en 50%), maar dat doen mensen dan weer niet waardoor het ding voor een belachelijke 16 miljoen is weggegaan! Terwijl vergelijkbare wapens voor max 8-9 gaan.
[afbeelding]
Je moet je gear splitsen in meerdere sets denk ik. Ofwel concentreer je op overleven en progress maken ofwel mf, maar van alles een beetje zou ik niet doen. Bijvoorbeeld die gem in je helm zou ik al vervangen door eentje die je life boost en dan proberen een apparte helm te scoren die al mf heeft en een socket.Xavier schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 09:24:
Iemand tips voor een fresh lvl60 barb?
60 gedinged direct naar de AH met mijn 200.000 gold en dit gekocht:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Wow, ik dacht dat followers nutteloos waren maar een 80k hp +3% crit alles slowende scoundrel is erg handig.
Yep en de enchantress is voor bijv WD ook erg handig vanwege knockback, andere CC etc... Er zijn gasten die hun follower een beter wapen geven dan ik heb op het moment (wink... bosmonster!Creqaw schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:33:
Wow, ik dacht dat followers nutteloos waren maar een 80k hp +3% crit alles slowende scoundrel is erg handig.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ziet er wel suf uit, zon huge-ass 2-handed sword achterop der rug

Holy shit, DAT GHOM.
Ik was dood voordat aan kon vallen, lol
//edit Ok, dat viel eigenlijk wel mee, 4e poging gelukt. Moest gewoon wat beter opletten, lol
Ik was dood voordat aan kon vallen, lol
//edit Ok, dat viel eigenlijk wel mee, 4e poging gelukt. Moest gewoon wat beter opletten, lol
[ Voor 44% gewijzigd door Xufuja op 07-07-2012 16:11 ]
Aangezien ik inmiddels wel ben uitgekeken op het eindeloze gefarm met mijn Demon Hunter ben ik vanmiddag een Barbarian begonnen. Man man man wat is dit leuk, ik heb mijn plezier in Diablo 3 weer hervonden.
Waar ik eerst altijd wegrende moet ik nu naar alles toe rennen, dat is wel even wennen!
Voor alle mensen die uitgekeken raken: begin een nieuw char van een andere class. Maar dan wel een class die het tegenovergestelde is van wat je nu speelt. Dus geen barbarian als je al een monk hebt.
Waar ik eerst altijd wegrende moet ik nu naar alles toe rennen, dat is wel even wennen!
Voor alle mensen die uitgekeken raken: begin een nieuw char van een andere class. Maar dan wel een class die het tegenovergestelde is van wat je nu speelt. Dus geen barbarian als je al een monk hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door FreqAmsterdam op 07-07-2012 16:14 ]
Ik heb alle chars al lvl 60 dus helaas werkt dit niet voor mijFreqAmsterdam schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:13:
Aangezien ik inmiddels wel ben uitgekeken op het eindeloze gefarm met mijn Demon Hunter ben ik vanmiddag een Barbarian begonnen. Man man man wat is dit leuk, ik heb mijn plezier in Diablo 3 weer hervonden.
Helaas is voor mij de game 1 grote teleurstelling na, 5 jaar non stop diablo 2 te hebben gespeeld
Mja, ik heb tot nu toe alleen monk gedaan, maar met mijn wizard eindig ik way te vaak midden in packs 'uit gewenning', tis dat ik geweldig overleveled ben (34@begin act1 nightmare), maar dat wordt nog ff oefenen als ik straks op 60 zitFreqAmsterdam schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:13:

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Als je meer dps wil moet je sowieso voor een wapen gaan, wapens maken de man.Tsurany schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 09:40:
Beter wapen of betere armor met meer strength. Kost allemaal aardig wat geld dus dat moet je dan gaan farmen.

Mijn 52 barb, gear is middelmatig at best alleen dat wapen is vrij goed voor zijn level requirement. Bijna 200 damage meer dan de beste op auction house

edit:
Kan tot nu toe overigens alle elite packs makkelijk aan met gewoon tank en spank zonder ook maar naar affixes te kijken vanwege de pure damage output. Er zit ook 200+ str op en 142 life on hit.
Kan tot nu toe overigens alle elite packs makkelijk aan met gewoon tank en spank zonder ook maar naar affixes te kijken vanwege de pure damage output. Er zit ook 200+ str op en 142 life on hit.
[ Voor 15% gewijzigd door Twenty op 07-07-2012 17:15 ]
Denk niet dat je met - level requierments zoekt, want er zijn 1000dps weapons met -12 level req.Twenty schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:13:
[...]
Als je meer dps wil moet je sowieso voor een wapen gaan, wapens maken de man.
[afbeelding]
Mijn 52 barb, gear is middelmatig at best alleen dat wapen is vrij goed voor zijn level requirement. Bijna 200 damage meer dan de beste op auction house
Ok, ik word depressief. Waar kan ik me bij future upgrades het beste op richten als ik WEL fatsoenlijk door act 2 wil heen van inferno? Ik heb nu dit... (heb geen hoge DPS, maar dacht "slim" te zijn door hoge LOH te zoeken, maar dat helpt in elk geval vrijwel geen sodemieter) 

Tips erg welkom!

Tips erg welkom!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Je hebt gelijk alleen dan moet je ook level range invullen. Weer wat geleerd.Cyclonic schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:15:
[...]
Denk niet dat je met - level requierments zoekt, want er zijn 1000dps weapons met -12 level req.
Meer info zou fijn zijn, zoals je build en welke follower gebruik je.spaceboy schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:17:
Ok, ik word depressief. Waar kan ik me bij future upgrades het beste op richten als ik WEL fatsoenlijk door act 2 wil heen van inferno? Ik heb nu dit... (heb geen hoge DPS, maar dacht "slim" te zijn door hoge LOH te zoeken, maar dat helpt in elk geval vrijwel geen sodemieter)
Tips erg welkom!
Follower: templar, of party.Twenty schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:23:
[...]
Meer info zou fijn zijn, zoals je build en welke follower gebruik je.
Build... eh... ik doe altijd maar wat. Way of the Hundred Fists, Lashing Tail Kick, Breath of Heaven (Blazing Wrath), Sweeping Wind, Mystic Ally, Mantra of Evasion
Guardians Path, Transcendence, One With Evertyhing
Zoiets?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zoek items met crit hit damage and crit % dat is heel erg low bij je, ringen en amulets zijn maar 100k met redelijke stats, ook een shield met crit hit % en een weapon met een socked helpt al veel.spaceboy schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:17:
[afbeelding]
Tips erg welkom!
spaceboy schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:25:
[...]
Follower: templar, of party.
Build... eh... ik doe altijd maar wat. Way of the Hundred Fists, Lashing Tail Kick, Breath of Heaven (Blazing Wrath), Sweeping Wind, Mystic Ally, Mantra of Evasion
Guardians Path, Transcendence, One With Evertyhing
Zoiets?

Wat mij opvalt aan je stats is sowieso je damage die vrij laag is. LoH is o.k. maar je hebt eigenlijk veel te veel. Ik neem aan dat je probleem is dat als je geraakt wordt je ook echt hard geraakt wordt en je niet genoeg tijd hebt om te recoveren voor je weer een harde klap krijgt.
Je HP is eigenlijk best hoog terwijl je armor veel te laag is. Ik zou persoonlijk wat gear kopen alhoewel je nu geen gold hebt. Ik zou de spec overnemen die ik heb met mantra of evasion en hard target rune. Met enchantress erbij in de goede spec krijg je nog eens 20%? armor. Resolve geeft armor voor dex dus hoe meer damage door dex hoe meer armor je krijgt.
Als je voor een wapen gaat shoppen zoek dan ook naar dex. Ik heb een 1k wapen zonder dex die 2k minder damage doet dan mijn 870 wapen met 300 dex. Daarbij geeft dex weer armor.
YouTube: TryHard: Monk 1.0.3 Guide
Dit is anders wel een goede guide waar je veel uit kunt halen.
Overigens heeft Cyclone rune geen zin tot je ~20% crit hebt. FoT + Thunderclap zorgt voor extra LoH omdat TC LoH nog een keer procced, daarbij zorgt de teleport voor meer uptime en dus meer dps, ook handig om uit shitpools te teleporten vind ik zelf. LoH schijnt ook van cyclones te proccen dus dat maakt een critbuild nog effectiever. Heb zelf altijd minstens 3 clones up met mijn huidige critchance.
edit1:
Vergeten te vermelden dat je beter voor sword and board kunt gaan. Zoek daarbij een schild met veel crit, block en dexterity weer. Ik moet zelf een erg goede offhand equipen om meer damage te krijgen met dual wield.
edit2:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211087360
edit3:
Die screenshot waarop mijn armor te zien is met mantra of evasion + enchantress actief, nu lijkt het alsof dat men unbuffed armor is maar dat ligt geloof ik rond de 6500.
[ Voor 20% gewijzigd door Twenty op 07-07-2012 17:48 ]
Na 2 Barbs te hebben verloren op L54, heb ik met poging 3 eindelijk L60 gehaald met wat conservatief XP farmen. Meteen wezen shoppen op de AH voor wat budget L60 gear. EHP verdubbeld, LOH verdubbeld, DPS meer dan verdubbeld. Gaat lekker soepel nu.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
En ik ben bij Ghom op Inferno beland, goh wat is die moeilijk. Heeft iemand nog tips of wilt iemand mij eventueel helpen? (Ik ben een nogal undergeared DH)
Quis custodiet custodes?
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Ook ik kom niet voorbij gom. Ik heb 1500loh en 800 resist to all, maar gom killt mij voordat ik 10% van zijn leven af heb met zijn poison.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Inderdaad, dat gas is overal. Dat deel daarvoor (de weg naar de larders) vond ik al moeilijk (De elites dan), maar Ghom zelf is ook nog lastig.
Quis custodiet custodes?
Na alle adviezen ben ik wezen shoppen.
Dit waren mijn stats:

Naar:

Mede dankzij deze drop

Verder nog een nieuwe spear:
724 dps
150 STR
115 VIT
326 LOH
en dat voor 60.000! Denk dat iemand een 0 is vergeten
Ook een nieuw schild:
1008 armor
20% block
116 STR
126 INT
61 Resist to all
Voor 100.000 ook erg leuke aanwinst voor de prijs
Deze kwam drop ik nog tegen, kon er wel om lachen
Dit waren mijn stats:

Naar:

Mede dankzij deze drop

Verder nog een nieuwe spear:
724 dps
150 STR
115 VIT
326 LOH
en dat voor 60.000! Denk dat iemand een 0 is vergeten
Ook een nieuw schild:
1008 armor
20% block
116 STR
126 INT
61 Resist to all
Voor 100.000 ook erg leuke aanwinst voor de prijs

[ Voor 10% gewijzigd door Loev op 07-07-2012 22:15 ]
Die ben ik al op magic en rare tegengekomen maar nog nooit gewoon int witLoev schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:13:
[afbeelding]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Die droppen continu, is gewoon een de naam van een wapen.
-
Hm, ik denk dat ik het punt heb bereikt waarop ik kan zeggen dat ik burned out ben. Wizard heeft Ghom kunnen verslaan wat wel goed voelde maar werd toen compleet vernietigd bij de warmachines. Monk zit eternally vast op begin act 3. Voor beidde kost het aardig wat om gear te upgraden. Monk zou ik in principe kunnen regearen naar crit build maar gewoon geen zin in. Act 1 farmen begint me ook de keel uit te hangen. Nieuwe character maken is een leuk idee maar ik vind de rest van de classes gewoon niet al te leuk. DH op 37 en WD op ~9 maar ik vind ze gewoon niet fijn spelen. Misschien maar is een pauze nemen.
humzz.. life on hit op wapen van 566.. maar 570 dps vs 750.. ik verlies er 2k dps door volgens de tooltip..
is dat de LoH waard?
is dat de LoH waard?
Dit is een account.
Verwijderd
Grats, ik zit op 54 en het begint steeds spannender te wordenGoron schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:20:
Yay! Level 60 gehaald op HC! Het kostte me 3 barbs, 2 monks en 1 wizard maar het is nu toch eindelijk gelukt met mijn tanky melee wizard build. Nu maar eens de AH gaan afstruinen.
[afbeelding]
Ik kom gewoon niet verder in Act 2. De eerste de beste elite/champion groep en het is gedaan. Over het algemeen hoef ik het niet eens te proberen, zo moeilijk is het. Maar als ik mijn stats zie zou het toch te doen moet zijn
Buffed:

Met deze build.
Iemand tips of ideeën?
Buffed:

Met deze build.
Iemand tips of ideeën?
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Life on hit is essentieel, zeker voor een monk.
Ik heb zelf een barb, 17k DPS, maar wel 600 LOH en 850 All resist. Geen grote problemenin act II.
Ik heb zelf een barb, 17k DPS, maar wel 600 LOH en 850 All resist. Geen grote problemenin act II.
[ Voor 51% gewijzigd door Centurion op 07-07-2012 23:35 ]
-
Weinig armor, weinig resistance en geen life regeneration. Mijn Wizard is sterker dan dat en ik heb geen fancy skills om meer resistance te krijgen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Zit zelf eigenlijk ook nogal flink te twijfelen wat betreft Life on Hit op m'n barb. Op t moment heb ik geen LoH in Inferno, alleen een lager DPS wapen wat ik erin swap op 3 bosses zover ik t me kan herinneren voor de wat betere sustain, namelijk Ghom, Rakanoth en Diablo. Daarbuiten geen problemen eigenlijk met m'n tanky build, farm act3 zonder problemen op de wat lastigere combo's na maar skippen komt niet meer voor. Nu heb ik vandaag n goeie dag gehad qua sales, JC design voor bijna 3M en super monk boots voor bijna 6M dus ik heb wat te spenderen. Vraag is alleen wat ik ervoor wil, wapen upgraden is wat ik nu in de planning heb maar wat is nu wijsheid om te doen, meer DPS zonder LoH/socket of wat minder DPS mét LoH/socket? Kan ook later natuurlijk nog LoH ergens anders vandaan toveren, zoals amulet/rings...
Voor degene die problemen met Ghom inferno heeft, als je nog hulp nodig hebt dan add me maar, ik kan de cloud zo goed als tanken tegenwoordig. Hoewel dat solo is maar kan me moeilijk voorstellen dat grp'd veel anders gaat zijn.
ID: Lec2775
Voor degene die problemen met Ghom inferno heeft, als je nog hulp nodig hebt dan add me maar, ik kan de cloud zo goed als tanken tegenwoordig. Hoewel dat solo is maar kan me moeilijk voorstellen dat grp'd veel anders gaat zijn.
Ik begin langzaam aan toch echt vast te lopen zonder AH.. Zit nu in act 2 van hell met een lvl 58 wizard..
Mij equipment is niet heel slecht denk ik. Alleen ik vind simpelweg geen fatsoenlijke wapens.. Zit nu met een 220 dps 1-hander. Ik had eerst een 280 dps 2-hander, maar die was heel langzaam, dus dat was niet fijn.
Als ik n 400 dps wapen had zou het zo veel makkelijker zijn, maar ik vind er simpelweg geen.
Ik heb nu best veel HP (en ehp?) met 29k, maar mn DPS is maar 2,9K. Ik heb wel wat kleine upgrades gehad qua DPS, maar dan gaat mij protection en HP erg achteruit..
Nou kan ik nog flink wat grinden en craften (al zijn er geen fatsoenlijke wapens te craften op het max lvl blacksmith met tomes of blacksmithing), maar dat zijn slechts minieme upgrades qua DPS.
Act 2 farmen gaat ook niet echt snel, dus misschien toch maar warden/butcher runs doen..
Mij equipment is niet heel slecht denk ik. Alleen ik vind simpelweg geen fatsoenlijke wapens.. Zit nu met een 220 dps 1-hander. Ik had eerst een 280 dps 2-hander, maar die was heel langzaam, dus dat was niet fijn.
Als ik n 400 dps wapen had zou het zo veel makkelijker zijn, maar ik vind er simpelweg geen.
Ik heb nu best veel HP (en ehp?) met 29k, maar mn DPS is maar 2,9K. Ik heb wel wat kleine upgrades gehad qua DPS, maar dan gaat mij protection en HP erg achteruit..
Nou kan ik nog flink wat grinden en craften (al zijn er geen fatsoenlijke wapens te craften op het max lvl blacksmith met tomes of blacksmithing), maar dat zijn slechts minieme upgrades qua DPS.
Act 2 farmen gaat ook niet echt snel, dus misschien toch maar warden/butcher runs doen..
[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 08-07-2012 00:22 ]
Als monk kun je momenteel drie kanten op als je nog niet end geared bent.
1. 1 hand + board tank build
2. 1 hand + board crit build
3. Dual wield LoH build
Alledrie valide maar op volgorde van benodigde hoeveelheid goud om goed te gearen.
1. 1 hand + board tank build
2. 1 hand + board crit build
3. Dual wield LoH build
Alledrie valide maar op volgorde van benodigde hoeveelheid goud om goed te gearen.
goedennacht mensen, na een aantal jaar op tweakers rond te zwerven en al een paar weken deze threads te volgen toch maar eens posten.
heb een lvl 60 DH, 57k dps, 45% CHC, 291% CHD, 1814 dex, glasscannon build, dual 1handers:
build:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYVXT!cYe!cZccZZ
stats:

EvilMaran#2892
heb een lvl 60 DH, 57k dps, 45% CHC, 291% CHD, 1814 dex, glasscannon build, dual 1handers:
build:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYVXT!cYe!cZccZZ
stats:

EvilMaran#2892
[ Voor 11% gewijzigd door EvilMaran op 08-07-2012 01:47 ]
... prismatic armor ?Tsurany schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:35:
Weinig armor, weinig resistance en geen life regeneration. Mijn Wizard is sterker dan dat en ik heb geen fancy skills om meer resistance te krijgen.
Verwijderd
Mijn goude tip:Loev schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:13:
Na alle adviezen ben ik wezen shoppen.
Verkoop die ring, je kunt er ontzettend veel voor vragen.
Genoeg zelf om heel je huidige set te upgraden en Act III op je sokken door te huppelen ....
Maar die gebruik ik dus niet
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Thanks. Ik heb vooral veel aan dat filmpje gehad. Heb wat upgrades gedaan en heb nu dit:Twenty schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:36:
[...]
[afbeelding]
Wat mij opvalt aan je stats is sowieso je damage die vrij laag is. LoH is o.k. maar je hebt eigenlijk veel te veel. Ik neem aan dat je probleem is dat als je geraakt wordt je ook echt hard geraakt wordt en je niet genoeg tijd hebt om te recoveren voor je weer een harde klap krijgt.
....
....
....

Heb ook de ally de deur uitgedaan. De seven-sided strike is een mooie lifesaver.
Act 2 Inferno gaat nu best lekker. Alleen sommige elite packs zijn tricky, maar dat mag ook wel, dat houdt het spannend.
Ik hou verder dat filmpje maar aan, maar als je nog meer tips hebt om 't nu nog makkelijker te maken, hoor ik het graag... ik denk zelf nu vooral vitality en iets meer life on hit. Die crit bende is me eigenlijk te duur...
- Blaat
Hardware Fanaat
Pff eindelijk ghom verslagen met mijn monk.
Er was wel 1500 life on hit en 800 resist to all voor nodig met ziek hoge attack speed maar het is gelukt. Hierna was de siegebreaker een eitje!
Er was wel 1500 life on hit en 800 resist to all voor nodig met ziek hoge attack speed maar het is gelukt. Hierna was de siegebreaker een eitje!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Iemand zin om een nieuw karakter te power levellen?
Ik wil graag mijn barb zsm op level 60 krijgen, dus dat gaan we vanmiddag is ff doen
Op dit moment is hij level 6, dus nog ff te gaan...
Iemand zin om te joinen?
Protax#2556
Ik wil graag mijn barb zsm op level 60 krijgen, dus dat gaan we vanmiddag is ff doen
Op dit moment is hij level 6, dus nog ff te gaan...
Iemand zin om te joinen?
Protax#2556
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 08-07-2012 12:31 ]
Over snel levelen gesproken, levelt een character sneller als je te hoge levels monsters killed?
//edit Epic fail, ik deed net perongeluk een bid van 1 miljoen toen ik 100k wilde doen >_>
//edit Epic fail, ik deed net perongeluk een bid van 1 miljoen toen ik 100k wilde doen >_>
[ Voor 32% gewijzigd door Xufuja op 08-07-2012 12:51 ]
Ja, hogere level mobs killen gaat sneller.
Net flink zitten rekenen met betrekking tot nieuwe ringen kopen. CHC en Int is het meest voordelig onder de 12m gold in mijn situatie. CHC en CHD gaven minder damage increase, evenals CHC, CHD en Int.
Blijft wel rekenen voor dit spel
Net flink zitten rekenen met betrekking tot nieuwe ringen kopen. CHC en Int is het meest voordelig onder de 12m gold in mijn situatie. CHC en CHD gaven minder damage increase, evenals CHC, CHD en Int.
Blijft wel rekenen voor dit spel
@Creqaw
Dat je 1mil bied betekend nog niet dat ie verkocht gaat worden voor 1 mil. Je maximale bod is 1 mil. Kan zijn dat huidig bod nog maar 100k is. De rest krijg je terug als je het item gewonnen heb als het lager ligt dan 1 mil.
Dit is volgens mij hoe het werkt.
Dat je 1mil bied betekend nog niet dat ie verkocht gaat worden voor 1 mil. Je maximale bod is 1 mil. Kan zijn dat huidig bod nog maar 100k is. De rest krijg je terug als je het item gewonnen heb als het lager ligt dan 1 mil.
[ Voor 7% gewijzigd door Apocalyptus op 08-07-2012 12:58 ]
Dat weet ik maar nu moet ik de komende 1d10h lang blijven bidden (no pun intended) dat ze niet te hoog gaan.Apocalyptus schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:57:
@Creqaw
Hmm moet toch eens vaker door mijn stash kijken, kwam nog een leuke ring tegen.
17-36 damage
30 Lightning resistance
5% Attack Speed
4.5% Critical Hit Chance
Dat ik dat ding nooit eerder gezien heb
Zat weg gepropt tussen alle legendary's.
17-36 damage
30 Lightning resistance
5% Attack Speed
4.5% Critical Hit Chance
Dat ik dat ding nooit eerder gezien heb
Lijkt me toch een beetje vreemd systeem. Stel iemand zet een item op het AH dat een waarde heeft van ongeveer 200k (d.w.z. vergelijkbare items zijn er voor die prijs). Stel dat iemand anders er nu een bod van 100k op heeft gedaan.Apocalyptus schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:57:
@Creqaw
Dan zou ik vervolgens een bod van 20 mil er op kunnen gooien en het item vrijwel zeker voor iets meer dan 100k krijgen? Niemand zal mij overbieden (want ze moeten nog hoger bieden en betalen dan sowieso 20 mil). Ik zou dan dus gewoon bijna de volledige 20 mil terugkrijgen en daarbij ook nog eens heel goedkoop het item krijgen.
Lijkt me vreemd... Dan zou je als verkoper dus heel goed op je minimum vraagprijs moeten letten, want in principe kan iemand het dus altijd voor die prijs wegkapen?
[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 08-07-2012 13:12 ]
Zal aan mij liggen, maar is dit een heel tof ding? Ik zou er geen 10k voor geven. Maar ik heb ook niet echt verstand van ringen. :-)Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:03:
Hmm moet toch eens vaker door mijn stash kijken, kwam nog een leuke ring tegen.
17-36 damage
30 Lightning resistance
5% Attack Speed
4.5% Critical Hit Chance
Dat ik dat ding nooit eerder gezien hebZat weg gepropt tussen alle legendary's.
De combinatie AS en CHC is al een mil waard
Bij deze ring staat de extra damage, in mijn geval, gelijk aan 50 Int. Een vergelijkbare ring met 50 Int ipv de extra damage is al snel 5-10m waard.
Het bespaart mij weer 6-10m uitgeven aan een vergelijkbare ring waardoor ik nu mijn volledige 12m kan investeren in een ring en nog iets extra's.
Het bespaart mij weer 6-10m uitgeven aan een vergelijkbare ring waardoor ik nu mijn volledige 12m kan investeren in een ring en nog iets extra's.
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 13:15 ]
Nee, je kan het hoge bid niet zien in de AH. Je ziet de echte dus old bid +10%. Als iemand anders bid, dan auto-bid jezelf totdat je op het bedrag zit wat je hebt ingevoerd (in mijn geval 1kk).Morrar schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:10:
[...]
Lijkt me toch een beetje vreemd systeem. Stel iemand zet een item op het AH dat een waarde heeft van ongeveer 200k (d.w.z. vergelijkbare items zijn er voor die prijs). Stel dat iemand anders er nu een bod van 100k op heeft gedaan.
Dan zou ik vervolgens een bod van 20 mil er op kunnen gooien en het item vrijwel zeker voor iets meer dan 100k krijgen? Niemand zal mij overbieden (want ze moeten nog hoger bieden en betalen dan sowieso 20 mil). Ik zou dan dus gewoon bijna de volledige 20 mil terugkrijgen en daarbij ook nog eens heel goedkoop het item krijgen.
Lijkt me vreemd... Dan zou je als verkoper dus heel goed op je minimum vraagprijs moeten letten, want in principe kan iemand het dus altijd voor die prijs wegkapen?
Hmm... alsof toeval niet bestaat, vind ik net deze ring:Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:15:
De combinatie AS en CHC is al een mil waardBij deze ring staat de extra damage, in mijn geval, gelijk aan 50 Int. Een vergelijkbare ring met 50 Int ipv de extra damage is al snel 5-10m waard.

Ik zou 'm gewoon vendoren. Maar dat is dus geld waard? Geven mensen hier geld voor?
Bakken met geld. Heeft crit chance/crit damage/attack speed. Geef maar aan mij als je wilt vendoren =Xspaceboy schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:17:
[...]
Hmm... alsof toeval niet bestaat, vind ik net deze ring:
[afbeelding]
Ik zou 'm gewoon vendoren. Maar dat is dus geld waard? Geven mensen hier geld voor?
Jemig. Ik moet me echt 's gaan verdiepen in wat wel en wat niet veel waard is...Creqaw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:19:
[...]
Bakken met geld. Heeft crit chance/crit damage/attack speed. Geef maar aan mij als je wilt vendoren =X

Dus, miljoen ofzo? Pfff... ik heb nog nooit iets verkocht boven de 200k.
Met hulp van Marcel34 eindelijk Ghom overwonnen (eigenlijk deed Marcel alles terwijl ik dood was).
Op naar Siegebreaker
Op naar Siegebreaker
Quis custodiet custodes?
Ah ok, ja helder danCreqaw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:16:
[...]
Nee, je kan het hoge bid niet zien in de AH. Je ziet de echte dus old bid +10%. Als iemand anders bid, dan auto-bid jezelf totdat je op het bedrag zit wat je hebt ingevoerd (in mijn geval 1kk).
Dus:
Bid persoon 1 = 100k
Bid persoon 2 = 110k (+ limiet tot 1 mil)
Bid persoon 3 = 121k
Bid persoon 2 = 132 k (automatisch)
etc.
Als er verder niets gebeurt in dit voorbeeld zou je het item dus voor 132k krijgen en 868k terugkrijgen...
[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 08-07-2012 13:23 ]
De CHC is wat laag maar icm de AS en de CHD is het zeker nog wat waard. Empty socket is ook zo weer 30 main stat erbij.spaceboy schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:20:
Jemig. Ik moet me echt 's gaan verdiepen in wat wel en wat niet veel waard is...![]()
Een mil of 10-15? Moet wel lukken denk ik. Als mijn bid op een item over een half uur niet succesvol afloopt kunnen we wel even wat cijfertjes bespreken
[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 13:22 ]
Haha, ok. Ik wacht wel ff... zit nu toch net met 5 nephalem valor's voor 't eerst in act 2 inferno, dus ben nog wel ff bezig.Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:20:
[...]
De CHC is wat laag maar icm de AS en de CHD is het zeker nog wat waard. Empty socket is ook zo weer 30 main stat erbij.
Een mil of 10-15? Moet wel lukken denk ik. Als mijn bid op een item over een half uur niet succesvol afloopt kunnen we wel even wat cijfertjes bespreken
Met zo'n instelling kom je nergens neespaceboy schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:20:
[...]
Jemig. Ik moet me echt 's gaan verdiepen in wat wel en wat niet veel waard is...![]()
Zoek gewoon op attackspeed, chc/chd met die waarden, anders iets lager. En dan wel 20% onder de laagste buyout zitten voor een "gegarandeerde" verkoop
Oh damnt, bid zit al op 350k... Ik hoop dat ik outbid word /prays
Geef eens de item stats, ga ik hem wel voor je opbieden tot 900k 
Edit: Ik weet een leuke deal. Jij zorgt dat ik het item kan vinden en dan gooi ik een muntje op. Is het kop dan bid ik tot 900k, is het munt dan bid ik 1,1m. 50% kans om te winnen
Edit: Ik weet een leuke deal. Jij zorgt dat ik het item kan vinden en dan gooi ik een muntje op. Is het kop dan bid ik tot 900k, is het munt dan bid ik 1,1m. 50% kans om te winnen
[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 13:39 ]
Laten we dat maar niet doen =XTsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:37:
Geef eens de item stats, ga ik hem wel voor je opbieden tot 900k
Mijn geluk met dat soort dingen is meestal wat slecht.
Eerste deel van het terugverdienen van de aankoop van het spel is een feit. Nog 2 van zulke items en ik speel het spel voor niets 
quote: Blizzard mailGreetings Mark (Azaruc),
Congratulations on your successful auction in Diablo III!
Item name Combat Disgust
Time of transaction 08 Jul 2012 12:42 AM BST
Sale price EUR35.00
Transaction fee EUR1.00
Transfer fee EUR5.10
Applicable taxes EUR0.00
Your proceeds EUR28.90
Nice nice
Zo hoort het

Wow... net dit gevonden op hardcore

Ik ben heeeeeel benieuwd hoeveel dit waard is.
Zo ver ik weet is dit by far het allerbeste schild dat op de AH staat
Jackpot!

Zo ver ik weet is dit by far het allerbeste schild dat op de AH staat
[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 08-07-2012 14:04 ]
ni ni ni nice! :} Niet erg hoge armor, maar verder erg nice!Junia schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:03:
Wow... net dit gevonden op hardcore
[afbeelding]
Zover ik weet is dit by far het allerbeste schild dat op de AH staatJackpot!
Signature
Weinig armor en niet al te hoge block chance maar Life, CHC en Resist All maakt dat zeker goed. En op hardcore is de keuze nog een stuk kleiner ook dus daar kan je flink voor vangen. Helaas geen euro's
Helaas jaTsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:05:
Weinig armor en niet al te hoge block chance maar Life, CHC en Resist All maakt dat zeker goed. En op hardcore is de keuze nog een stuk kleiner ook dus daar kan je flink voor vangen. Helaas geen euro's
Op hardcore zijn i63 shields met 20% blockrate heel erg rare. Daarbij dat deze echt leuke stats geeft. Erg mooie vondst op de vroege middag
Ja ik zou er zeker happy mee zijn
Zijn er nog tips/adviezen voor mijn monk build??
Ik ben nu als ik met mijn monk speel gewoon hele tijd loot aan het farmen door butcher runs te doen.

Ben me bewust van het feit dat mijn resistances nog veel te laag zijn, maar ik ben ook niet bepaald een rich mofo om het zo maar te zeggen, hoewel ik de 2h staff die ik nu draag denk voor best een leuk bedrag kan verkopen... en daar dan misschien gear van te halen of gewoon wachten op de lucky drop?
Ik ben nu als ik met mijn monk speel gewoon hele tijd loot aan het farmen door butcher runs te doen.

Ben me bewust van het feit dat mijn resistances nog veel te laag zijn, maar ik ben ook niet bepaald een rich mofo om het zo maar te zeggen, hoewel ik de 2h staff die ik nu draag denk voor best een leuk bedrag kan verkopen... en daar dan misschien gear van te halen of gewoon wachten op de lucky drop?
Had afgelopen week zelfde probleem als jij.Oulewappeur schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:35:
Zijn er nog tips/adviezen voor mijn monk build??
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk ff hier http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38547145 en dan die link naar het Youtube filmpje. Wat ik zo snel zie: je dps is te hoog. Liever minder damage en meer dexterity / armor. Dat gaat je helpen. Ik ben ondertussen al 3 uur aan het rondsjouwen in act 2 inferno en ben in totaal 3x dood gegaan ofzo. Dus het kan wel...
Damn dude! Mooie catch heb je daar! En dat met 3 stats, had ie toch makkelijk kunnen opzoeken!
Signature
Verwijderd
Mmm realiseer me net dat me vriendin mijn iPod mee heeft waar de auth app opstaat... heb zelf niks anders om die app op te installeren. Geen D3 vandaag?
Stond ook op 1h12, had eerst bij jou gear gekekenmouzetc schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:59:
[...]
Damn dude! Mooie catch heb je daar! En dat met 3 stats, had ie toch makkelijk kunnen opzoeken!
Ja, ik heb er goed geld voor betaald. Gisteren nog gezocht voor vergelijkbare van wat ik nu heb met 5.5 ChC en 50 allres, niet te vinden! Alleen 3 stuks van 50mil, maar dat heb ik er nog niet voor over.Vandread schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:04:
[...]
Stond ook op 1h12, had eerst bij jou gear gekekentoen ik deze zag wist ik meteen dat ie goed MOEST zijn haha
Ik wil ze trouwens wel voor 3mil
[ Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 08-07-2012 15:07 ]
Signature
Opbellen en vragen of ze het nummer doorgeeft? Sowieso kun je niet zomaar een andere Battle.net authenticator koppelen zonder eerst de oude los te koppelen, en dat kan alleen maar als je eerst de code van de oude invult. Of door Blizzard te bellen, maar dat lijkt me ook wat overdreven.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:02:
Mmm realiseer me net dat me vriendin mijn iPod mee heeft waar de auth app opstaat... heb zelf niks anders om die app op te installeren. Geen D3 vandaag?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Heb haar al gesmst, maar ze is nu aan het werk en kan niet bij de iPod. Vanavond maar weer als ze terug isNMe schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:13:
[...]
Opbellen en vragen of ze het nummer doorgeeft? Sowieso kun je niet zomaar een andere Battle.net authenticator koppelen zonder eerst de oude los te koppelen, en dat kan alleen maar als je eerst de code van de oude invult. Of door Blizzard te bellen, maar dat lijkt me ook wat overdreven.

is er iemand die ghom voor mij/met met will killen op inferno ? ik kom er niet voorbij
Ik denk niet dat ik het kan, maar wil 't wel proberen.cable-one schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:38:
is er iemand die ghom voor mij/met met will killen op inferno ? ik kom er niet voorbij
Ik wil het anders ook wel voor je proberen, als het een keer lukt moet een 2e ook lukken.
//edit En toen was die dood, hand ook helemaal lam, moet echt heel snel knoppen rammen om niet te sterven.
//edit En toen was die dood, hand ook helemaal lam, moet echt heel snel knoppen rammen om niet te sterven.
[ Voor 37% gewijzigd door Xufuja op 08-07-2012 16:14 ]
Hehe
wat een geluk had ik gisteren. Gloves met een startprijs van 5000 gold erop gezet. Niet bijzonder hoge stats. Op een gegeven moment had ik een bod van 15000 gekregen. Kijk ik later weer, zijn ze verkocht voor 297500! Iemand heeft denk ik een 0 teveel ingevoerd. Ka-ching!!!
Het is bedoening, niet bedoeling
Nah, kan niet, als iemand té veel bied dan krijgt die persoon hem voor de gewone prijs (old bid + 10%) dus jou gloves zijn echt naar die prijs gebid.martijntjuhh schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:15:
Hehewat een geluk had ik gisteren. Gloves met een startprijs van 5000 gold erop gezet. Niet bijzonder hoge stats. Op een gegeven moment had ik een bod van 15000 gekregen. Kijk ik later weer, zijn ze verkocht voor 297500! Iemand heeft denk ik een 0 teveel ingevoerd. Ka-ching!!!
Hoi hoi, heb deze laatst gevonden maar kan niet peilen wat ze nou ongeveer waard zijn, als iemand mij kan vertellen wat het ongeveer waard is zou dat helemaal super zijn! 
Helm ilvl 63:
total armor: 775
289 int
44 vit
+340 armor
3.4% chance to fear on hit
Helm ilvl 63:
total armor: 775
289 int
44 vit
+340 armor
3.4% chance to fear on hit
i5 2500K 4.5Ghz@1.3v / Thermalright True 120 Extreme & Noctua NF-P12 / Asus P8P67 / Corsair Vengeance 8GB / MSI 6950 Twin Frozr III Power Edition/OC / Coolermaster Gold Silent Pro 800W / Coolermaster CM 690 II
Iemand een idee wat dit juweeltje me kan opbrengen?

Gebruikte hem eerst zelf, maar ben weer terug op 1h met shield en wil uiteindelijk gaan dualwielden (als ik een goeie 2e fist vind)

Gebruikte hem eerst zelf, maar ben weer terug op 1h met shield en wil uiteindelijk gaan dualwielden (als ik een goeie 2e fist vind)
Lastig, sommige Wizards willen het wel doen, maar de meeste gaan toch voor 1h + source of 1h + shield. Dat speelt net wat makkelijker. (vanwege de hogere atk spd.) Al in AH gekeken?
Even niets...
Verwijderd
Ga vanaf vanavond met een maat beginnen aan hardcore. Samen iig proberen t/m inferno act1 en dan kijken of we act 2 voor elkaar krijgen.
Iemand nog tips voor char-combi?
Iemand nog tips voor char-combi?
Verwijderd
Ben net begonnen aan Act 3 Hell, Belial lukte niet 2 Barbarians ingeschakeld en het vuile werk laten doen maar is niet meer leuk zo. Kan iemand mij eea adviseren voor deze DH.

- Blaat
Hardware Fanaat
Lol. Net dit gevonden.

Toch een dikke 20m waard op de ah zo te zien.

Verwijderd
Dex en vit omgedraaid en 1000 DPS en je hebt één van de duurste wapensWolf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:50:
Lol. Net dit gevonden.
[afbeelding]
En gooi er nog 2000% CHD bij en je hebt het allerduurste wapen ooit...
En twee sockets voor 1200 extra life on hit! Vergeet de extra AS niet!Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:53:
En gooi er nog 2000% CHD bij en je hebt het allerduurste wapen ooit...
Signature
Precies 
Ik twijfel nu, 80 Resist All inleveren voor 3,5k meer damage? Dan ga ik van 53k damage naar 56,5k damage en zakt m'n resist van 654 naar 584.
Ik twijfel nu, 80 Resist All inleveren voor 3,5k meer damage? Dan ga ik van 53k damage naar 56,5k damage en zakt m'n resist van 654 naar 584.
Nooit opofferen hoe verder je komt imo! ALLES moet omhoog!Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:57:
Precies
Signature
Dat is alleen niet echt een optie.
Verwijderd
Isset niet een beetje een te kleine nuance? Ik bedoel, dat het niet heel veel uitmaakt, omdat het verschil te klein is?Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:58:
Dat is alleen niet echt een optie.
Ik reken vaker in percentages... Je levert 10% resistance in voor 7% dmg...
Even niets...
Verwijderd
Tsja, dat zegt ook zo weinig. Kun je het niet in de praktijk uitproberen?FireDrunk schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:02:
Ik reken vaker in percentages... Je levert 10% resistance in voor 7% dmg...
Btw, isset geen grappig idd een voorbeeld van het "duurste/beste" item ooit te vinden?
Ik begin:

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 17:10 ]
Die verkoop ik momenteel, maar verkoopt lastig!Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:06:
[...]
Tsja, dat zegt ook zo weinig. Kun je het niet in de praktijk uitproberen?
Btw, isset geen grappig idd een voorbeeld van het "duurste/beste" item ooit te vinden?
Signature
20m? Puur op de strength?Wolf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:50:
Lol. Net dit gevonden.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging