Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:22:
Dus +20 minimal dmg is best veel op een ring?
Mwah... 20 damage verschil op je main weapon of source is niet brilliant veel, waarom dan wel op je ring?
FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:15:
Wat komt eerst, INT verhoging of atk speed? (geen idee of het in de uiteindelijke waarde uitmaakt, maar toch)
X*Y*Z is hetzelfde als Z*X*Y of X*Z*Y. Volgorde maakt niks uit in de formule.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:42:
[...]

Je bedoelt 36,5? Want dat is wat je gemiddeld krijgt. Dus je hebt nu 36,5 damage extra op je ring... nou whoopie...
Ik vind het ook veel wat hij voor die ring betaald heeft, maar hij is een stuk beter dan jij het hier laat klinken.
Deze damage stat wordt in tegenstelling tot veel andere stats gewoon bij je weapon damage opgeteld voor alle mods. Dus uitgaande van een onehander met 730 dps is deze stat alleen al een 5% damage increase. Tesamen met de 188 int, wat voor velen ongeveer een 10% increase in INT zal zijn, zit er daarmee dus een damage increase op deze ring van 1,1*1,05=15,5% Ik ken een stuk slechtere ringen.

edit: de 730 dps die ik noem is incorrect, dit moet zijn damage op het wapen vermenigvuldigd met de attackspeed dus voor veel wapens is dit een wapen met 730*1.2= 880dps

Uitgaande van een fictieve norm van 30% crit chance en 250% crit damage increase en 1800 INT als base stats. Dan is deze ring vergelijkbaar met een ring waarop 4% crit chance, 34% crit damage increase en 45 INT. Ben benieuwd of je dat ook een slechte ring/koop had gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door TheInsomniac op 05-07-2012 18:04 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tsurany je weet toch, je mag op Got nooit maar dan ook nooit iemand menings onderuit halen met goede argumenten. Het maakt niet uit hoe je het neertypt/neerschrijft het is altijd fout en de persoon die vaak de terechte kritiek levert is de schuldige. Begin er gewoon niet aan, want je bent in de minderheid en zal dat altijd zijn. Dus ongeacht of je gelijk hebt zul je het zelden krijgen.

Overigens om op de discussie terug te komen van die ring van Topspeed. Ringen met +damage boosten bij mij mn damage echt ontzettend veel. Ik ben pas lvl 32 dus nog geen lvl 60 (zat ervaring met Arpg's). Ik heb nu 1 socketed ring om die +3-6 damage doet. Als ik deze ring equip stijgt mn damage in mn inventory scherm met 55 naar 503 (ongeveer). Zonder die ring zit ik op 44x. Maw. naast een nieuw main wapen laat een lullig ring van 3-6 damage mijn totale damage het meest stijgen (er zit vit op dus geen dex/str bonus).

TL;dr: 3-6 damage ring boost mijn totale damage met meer dan 50 van 450 naar boven de 500, misschien toch een goede stat? Want dat is al meer dan 10% en dan zo'n simpele ring.

Het valt me ook op dat er sowieso altijd aan deze stat voorbij wordt gegaan. Niet alleen hier maar ook op andere fora. Ik denk dat mensen het nog moeten ontdekken.

Oh en ja, je moet wel iets van gear weten om het op inferno uit te spelen.

Overigens zag ik mensen die problemen hadden met skills wegslepen? Hoe doe je dat? Gebruik je dan geen hotkeys en klik je met je muis op je skills? :+ Dat moet er echt hilarisch uitzien.
FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:51:
Mijn +20 minimal dmg ring geeft mij 1.1K DPS (er zit ook 108 Int op, dus de +20 minimal dmg geeft iets van 800 DPS?)
Daarom, volgens mij is die -damage stat best wel oke. Hiernaast zoals gezegd moeten mensen nog uitvinden welke stats goed zijn. Net als nu iedereen het over LoH heeft, betekent niet dat het niet anders kan. Benieuwd over mensen over een jaar nog steeds zoveel het over LoH hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 05-07-2012 18:10 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 11:06
Mijn +20 minimal dmg ring geeft mij 1.1K DPS (er zit ook 108 Int op, dus de +20 minimal dmg geeft iets van 800 DPS?)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

En ik zot muurvast @ Ghom! Echt wat een belachelijke klote boss is dat zeg!
@Inferno!

Die klote scheten van hem beginnen gelijk vanaf het begin en echt in no time heeft hij de hele kamer vergast!
Krijg die dik vies varken niet kapot! 36K DPS 33K HP en helaas 500All ress
Tevens hier wel dualwield met 1567LoH! En 1400life gen.

Wat oh wat doe ik fout?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Je neemt geen wizard mee? :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Na het succes van vorige keer, vanavond weer een item give-away!
Dat wil zeggen, free items!

mouzetc in "[PC] Diablo 3 Trading topic"

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lol :+ ik speel solo! Tenzij ik 2 pc's met 2 accounts en met 1 hand toetsenbord+muis kan spelen en die andere hand idem. :D
Ik probeer het solo als Monk. Mijn monkey! Ja ja zo heet mijn Monk. Komt niet voorbij Ghom het vet varken!

[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 05-07-2012 18:32 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
mouzetc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:30:
Na het succes van vorige keer, vanavond weer een item give-away!

Die 519 armor hands zijn zeker nice!

@Hierboven, je bent niet verplicht om solo te spelen?

[ Voor 8% gewijzigd door FireDrunk op 05-07-2012 18:35 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:28:
[...]

Mwah... 20 damage verschil op je main weapon of source is niet brilliant veel, waarom dan wel op je ring?

[...]

X*Y*Z is hetzelfde als Z*X*Y of X*Z*Y. Volgorde maakt niks uit in de formule.
Als het allemaal zulke eenvoudige vermenigvuldigingen waren had je gelijk.

In dit sommetje wordt alleen al niet gerekend met dps maar met damage. Dps op wapen is alleen weergave, die soms vrij verwarrend is, zeker bij snellere wapens omdat alle skills werken op basis van damage(dus geen damage per second).
Damage is: weapondamage(kleine getalletjes op je wapen)+ringen en amu damage+mojo/source damage.

Een 1-hand met 1000dps en een weapon speed van zeg 1.75(dagger class, 25% increased attackspeed) heeft dus een damage van bijvoorbeeld 400-740 damage. Bij deze damage wordt de damage van source/mojo/ring/amu opgeteld. Dan is 36,5 flat damage iets meer dan een 6,4% damage increase.
Andersom gerekend, is die 36,5 flat damage op je ring 36,5*1.75=64dps(vergelijkbaar met de dps die je op je wapen ziet).

Alle overige mods vinden plaats na de base damage bepaling. Hierbij is trouwens erg van belang dat alle mods eerst worden getotaliseerd voordat er iets mee wordt gedaan. Dus als je al attackspeed op je ringen(2*7%)/gloves(6%) hebt je koopt nog een amu met 5% attackspeed is dit geen 5% damage increase. Dan is dit een damage increase van (7%+7%+6%+5%)/(7%+7%+6%+1)=4% (5%/1,2=4%) Dit speelt heel sterk bij INT/DEX/STR stacking. De eerste 100 INT geeft je een damage verdubbeling, dus 100% extra damage. Heb je al 1900 INT is het nog maar 5% extra damage. Kortom heb je al 1900 INT dan is 100INT extra even waardevol als 5% attackspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ik kwam er nogal pijnlijk achter hoe zwak mijn build is tegen elite packs die niet te stunlocken zijn. Shielding proc'd geen crits, nightmarish kan ik niet stilstaan en frozen sta ik té stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Overigens, wanneer wordt het spel in co-op mode een beetje lastig?

Ik speel nu vast samen met iemand (mn vriendin hoe handig), en heel normal was te makkelijk. En nee niet alles van de AH afgehaald. Wel gems voor socket items, maar bij lange na niet cookiecutter zooi gekocht. En ik kon als monk alles face tanken. Ook diablo en ghom (jaja normal).

Nu gaat het wat lastiger worden op Hell met zn 2en? Of is het hele spel gewoon te simpel in Co-op? Want ik heb ook een barb gemaakt en ben door normaal heen gerushed als een idioot. En zelfs toen ik met hem bij diablo kwam was het helemaal lol. Hij ging nog 3x zo snel dood als ik co-op. Het is nu wel erg simpel atm, beetje uitdaging af en toe kan geen kwaad. Iedere boss ligt binnen 30 seconden (en dan reken ik het ruim) en dat terwijl we verre van ultieme items hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:23:
Overigens, wanneer wordt het spel in co-op mode een beetje lastig?

Ik speel nu vast samen met iemand (mn vriendin hoe handig), en heel normal was te makkelijk. En nee niet alles van de AH afgehaald. Wel gems voor socket items, maar bij lange na niet cookiecutter zooi gekocht. En ik kon als monk alles face tanken. Ook diablo en ghom (jaja normal).

Nu gaat het wat lastiger worden op Hell met zn 2en? Of is het hele spel gewoon te simpel in Co-op? Want ik heb ook een barb gemaakt en ben door normaal heen gerushed als een idioot. En zelfs toen ik met hem bij diablo kwam was het helemaal lol. Hij ging nog 3x zo snel dood als ik co-op. Het is nu wel erg simpel atm, beetje uitdaging af en toe kan geen kwaad. Iedere boss ligt binnen 30 seconden (en dan reken ik het ruim) en dat terwijl we verre van ultieme items hebben.
Op Inferno word het moeilijk. Eind Hell is ook redelijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
TheInsomniac schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:42:
[...]

Als het allemaal zulke eenvoudige vermenigvuldigingen waren had je gelijk.

In dit sommetje wordt alleen al niet gerekend met dps maar met damage. Dps op wapen is alleen weergave, die soms vrij verwarrend is, zeker bij snellere wapens omdat alle skills werken op basis van damage(dus geen damage per second).
Damage is: weapondamage(kleine getalletjes op je wapen)+ringen en amu damage+mojo/source damage.

Een 1-hand met 1000dps en een weapon speed van zeg 1.75(dagger class, 25% increased attackspeed) heeft dus een damage van bijvoorbeeld 400-740 damage. Bij deze damage wordt de damage van source/mojo/ring/amu opgeteld. Dan is 36,5 flat damage iets meer dan een 6,4% damage increase.
Andersom gerekend, is die 36,5 flat damage op je ring 36,5*1.75=64dps(vergelijkbaar met de dps die je op je wapen ziet).

Alle overige mods vinden plaats na de base damage bepaling. Hierbij is trouwens erg van belang dat alle mods eerst worden getotaliseerd voordat er iets mee wordt gedaan. Dus als je al attackspeed op je ringen(2*7%)/gloves(6%) hebt je koopt nog een amu met 5% attackspeed is dit geen 5% damage increase. Dan is dit een damage increase van (7%+7%+6%+5%)/(7%+7%+6%+1)=4% (5%/1,2=4%) Dit speelt heel sterk bij INT/DEX/STR stacking. De eerste 100 INT geeft je een damage verdubbeling, dus 100% extra damage. Heb je al 1900 INT is het nog maar 5% extra damage. Kortom heb je al 1900 INT dan is 100INT extra even waardevol als 5% attackspeed.
Jullie hebben beide gelijk, INT kan je gewoon als vermenigvuldiging zien, waarbij je je totale INT eerst moet uitrekenen. Net zoals met attackspeed affixes zoals hierboven is beschreven; eerst alles optellen en dan percentage uitrekenen. evenzo met crit ch/dam.

dit youtube filmpje legt alles perfect uit in mijn ogen;

YouTube: Diablo 3 - How a Weapon's DPS is Calculated

je begint met je base damage uit te rekenen en dan met mods te vermenigvuldigen (prim.stat, crit ch/dam en AS) om tot damage per second te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:56
Xtr3me4me schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:25:
En ik zot muurvast @ Ghom! Echt wat een belachelijke klote boss is dat zeg!
@Inferno!

Die klote scheten van hem beginnen gelijk vanaf het begin en echt in no time heeft hij de hele kamer vergast!
Krijg die dik vies varken niet kapot! 36K DPS 33K HP en helaas 500All ress
Tevens hier wel dualwield met 1567LoH! En 1400life gen.

Wat oh wat doe ik fout?
en
Xtr3me4me schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:31:
[...]

Lol :+ ik speel solo! Tenzij ik 2 pc's met 2 accounts en met 1 hand toetsenbord+muis kan spelen en die andere hand idem. :D
Ik probeer het solo als Monk. Mijn monkey! Ja ja zo heet mijn Monk. Komt niet voorbij Ghom het vet varken!
Hij doelt waarschijnlijk op je companion.

Verder : Als je ghom gewoon goed kite over de map, dan is de oudste cloud verdwenen op het moment dat jij daar weer aan komt zetten met de boss. Dat betekend dat je niet een vierkant rondje loopt, maar ook het midden meepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
En Belial down op Inferno, hoorde dat het moeilijk was vanwege enrage als je solo doet met low damage maar ging prima met 18k DPS. Wel 3x overnieuw moeten doen omdat m'n timing verrot was omdat ik normaal +12 movement speed heb en dit keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
(Herhaling) Na het succes van vorige keer, vanavond weer een item give-away!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Eventjes een tussendoortje. Dit heeft een mede mod bij mij op de Minecraft server gemaakt.
Dacht laat het ook even zien hier. :)

(en ja ik geeft hier commentaar)

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 05-07-2012 20:21 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
junglebeast schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:20:
Eventjes een tussendoortje. Dit heeft een mede mod bij mij op de Minecraft server gemaakt.
Dacht laat het ook even zien hier. :)

(en ja ik geeft hier commentaar)

[video]
Ik mis de characters voor die epische battle die daar voor de deur plaats vindt?
Nice tho, zie er gelikt uit!

Als je nou eens heel d3 nabouwt, dan kunnen we zelf wel onze loot fixen en enrage timers instellen (a)

[ Voor 10% gewijzigd door Rey Nemaattori op 05-07-2012 20:30 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ligt het aan mij? heb echt het gevoel dat er minder ilvl63 items droppen in ACT3 vergeleken met ACT1. Bijna alle rares zijn lvl5x :-(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Met of zonder NV Buff?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Maakt niet uit. NV is de kans op het aantal het aantal, niet de hoogte van levels.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Hallo!

Ik ben redelijk nieuw met dit type spel en ik vroeg me af of jullie hier wat tips hebben voor mijn gear. Ben nu lvl 49 (Wizard), gaat allemaal redelijk makkelijk zolang ik gefocust speel maar ik merk bij sommige van die geel/blauwe mannetjes of bosses dat toch ook 1 klap wel eens genoeg is. Aangezien ik bijna naar Hell mag lijkt me dat ik daar wat aan moet doen.

Ben ik teveel bezig mijn damage omhoog te krijgen en met ik meer armor/block/resistance? En hoe liggen die verhoudingen een beetje? Of is dat gewoon uit proberen?

Verdere feedback is ook welkom!

Afbeeldingslocatie: http://img542.imageshack.us/img542/8365/72819464.png

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Rey Nemaattori schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:30:
[...]

Ik mis de characters voor die epische battle die daar voor de deur plaats vindt?
Nice tho, zie er gelikt uit!

Als je nou eens heel d3 nabouwt, dan kunnen we zelf wel onze loot fixen en enrage timers instellen (a)
Ik zal het doorgeven. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
awesom-o schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:49:
Hallo!

Ik ben redelijk nieuw met dit type spel en ik vroeg me af of jullie hier wat tips hebben voor mijn gear. Ben nu lvl 49 (Wizard), gaat allemaal redelijk makkelijk zolang ik gefocust speel maar ik merk bij sommige van die geel/blauwe mannetjes of bosses dat toch ook 1 klap wel eens genoeg is. Aangezien ik bijna naar Hell mag lijkt me dat ik daar wat aan moet doen.

Ben ik teveel bezig mijn damage omhoog te krijgen en met ik meer armor/block/resistance? En hoe liggen die verhoudingen een beetje? Of is dat gewoon uit proberen?

Verdere feedback is ook welkom!

[afbeelding]
je VIT points verdubbelen zou een leuke start zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Wow, act 3 is wel wat anders zeg, ik kwam een elite tegen en was letterlijk binnen een halve seconde dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Terryb47 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:39:
Ligt het aan mij? heb echt het gevoel dat er minder ilvl63 items droppen in ACT3 vergeleken met ACT1. Bijna alle rares zijn lvl5x :-(
Nee hoor, bergen ilvl63 in act 3. Ik vind regelmatig dit soort juweeltjes:

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/woohoo.jpg

Dus nog steeds allemaal ruk, maar goed... Het is zo'n slecht loot systeem. Je zou denken dat ze dat na een jaar of 5 wel goed hadden gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Zoijar schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:48:
[...]

[afbeelding]

Dus nog steeds allemaal ruk, maar goed... Het is zo'n slecht loot systeem. Je zou denken dat ze dat na een jaar of 5 wel goed hadden gehad...
Alleen maar beter :) Anders is iedereen in no-time aan z'n max en is er helemaal niets meer aan!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Pfff. kunnen we ook ophouden met ongeduldige zeurkousen uithangen. Als 't alleen maar juweeltjes zijn, dan is het ook niet goed, want dan is een juweeltje geen juweeltje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:49:
Pfff. kunnen we ook ophouden met ongeduldige zeurkousen uithangen. Als 't alleen maar juweeltjes zijn, dan is het ook niet goed, want dan is een juweeltje geen juweeltje meer.
Het gaat er niet om dat ik absoluut meer goede items wil, maar om dit een lvl63 item te noemen slaat nergens op. Dit zou het hoogste level end-game gear moeten zijn, en je kan 99% gewoon nooit ook maar gebruiken omdat het lagere dps heeft dan een lvl40 karakter. De range op de rolls is zo groot dat ilvl63 werkelijk niets zegt... dat terwijl het de hoogste prijs zou moeten zijn. Geef in ieder geval ilvl63s dan 5 of 6 magic properties. +9 minimum damage. Really?

(@Tsurany, precies, jij snapt mijn punt :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 05-07-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar dit soort items zijn idioot. Voor een level 60 character zijn ze overduidelijk nutteloos, waarom droppen ze dan als level 63 item? Zorg dan dat alle level 63 items gewoon echt goede items zijn. Dan hoeven ze niet perse vaker te droppen maar zorg dan dat er ook gewoon level 50 items droppen. Nu heb je rares en legendary's die en enorm hoog level hebben, hoge level requirements hebben maar gewoonweg waardeloos zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik heb wat problemen om door Act II te komen met mijn barb. Act I gaat makkelijk maar het begin van Act II ga ik constant dood. Heeft iemand wat tips voor mij?
Dit zijn met stats: (met eigen buffs)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o0Yl2FSjLOXHZ0efNTUUtv4W/full.png
En mijn build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeRVkP!bUV!YZbccZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik denk sowieso je weapon socket vervangen. Life on hit lijkt me wel handig voor een barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:05:
Ik denk sowieso je weapon socket vervangen. Life on hit lijkt me wel handig voor een barb.
Klopt, ben ik naar opzoek. Aan het sparen voor een mooie one hander met life on hit en STR.
Op hoeveel life hit moet ik mikken? 500? 300 van wapen en 200 van een ring/neckless?

[ Voor 16% gewijzigd door Loev op 05-07-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Je damage is aan de lage kant. Rond de 20k kan je act 2 zeker halen met de hoeveelheid resistance die jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik had het eigenlijk niet eens over de kwaliteit, maar ben het er helemaal mee eens - je zal nooit (correct me if i'm wrong) een 1000+dps wapen vinden dat geen ilvl 63 is . Maar om dan een 200dps/ilvl63 item te vinden: je zou bijna zeggen dat het ilvl systeem brak is. Het zou voor de hand liggen dat hogere ilvl items van hogere kwaliteit zijn of kom ik van mars?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 17-09 20:38
zojuist deze gevonden. Iemand enig idee wat hij waard is?
1-2mil?
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/347hgr6.jpg

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Terryb47 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:08:
Ik had het eigenlijk niet eens over de kwaliteit, maar ben het er helemaal mee eens - je zal nooit (correct me if i'm wrong) een 1000+dps wapen vinden dat geen ilvl 63 is . Maar om dan een 200dps/ilvl63 item te vinden: je zou bijna zeggen dat het ilvl systeem brak is. Het zou voor de hand liggen dat hogere ilvl items van hogere kwaliteit zijn of kom ik van mars?
Het idee is dat bij een hoger ilvl de kans op iets goeds groter is door meer affixes en een hogere max. Op dit moment zie je dat wapens onder ilvl 63 eigenlijk door niemand gebruikt worden. Terwijl de rest van de gear voornamelijk bestaat uit ilvl 61-62 en ringen en amuletten vaak ilvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
BodyHammeR schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:44:
[...]

vergis je niet dat die extra damage kan doorrekenen tot een behoorlijke toename in DPS...
Als ik even reken ; voor mijn Monk zou die 36.5 damage op een ring mijn DPS van 23.7K naar 24.8K brengen, 1.1K erbij, zelfde als 5% attackspeed erbij ongeveer :p.
Idd, dat ene ringetje boost mn damage met 5.6k. Wat opzich best lekker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bartjeuhz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:17:
1-2mil?
[afbeelding]
Drie stats, die met elk -10 in de AH instellen en kijken wat er uit komt. Denk dat 1-2m wel moet lukken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Had gisteren effe een party gejoined van een vriend, die al in act 2 is terwijl ik nog in act 1 bezig was. Heb gewoon kunnen meespelen zonder problemen.

Nadat ik alweer alleen verder heb gespeeld bij act 1 en dan uiteindelijk bij act 2 chapter 6 ben uitgekomen, kan ik alleen kiezen voor act 2 chapter 4. Level requirement heb ik gekeken, maar met mijn level 54 zou ik overal in die chapters moeten kunnen komen. Heb meerdere malen de chapters overnieuw gespeeld, maar in public games kan ik in Act 2 alleen chapter 4 kiezen. Nu als ik dus een random party wil joinen moet ik steeds opnieuw chapter 4 doen.

Iemand dit probleem ook al eens eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aoxH0.jpg
Slechte foto, I know, maar printscreenen werkte niet :/

Erg leuke drop net gehad in Act I tijdens een Butcher run. Zit nog te twijfelen of ik hem ga verkopen of dat ik em toch nog ff zelf hou, want mijn DPS gaat er met 8K op vooruit en HP ook met 1K terwijl mijn protection er nog geen 1% op achteruit ga (ben nu Monk met shield)

[ Voor 9% gewijzigd door Oulewappeur op 05-07-2012 22:45 . Reden: plaatje gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Waarom in hemelsnaam is de revive point voor de catapult crap aan de andere kant van de map als je bij de 2e catapult bent, duurt eeuwen om er te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:32

H.Boss

Hugo Boss

Heb een vraag. Want heb namelijk net een Bow gekocht via AH, waar specifiek in vermeld staat level requirement reduced by 4. Oorspronkelijk is het voor lvl 40, maar zou dus al vanaf level 36 gebruikt kunnen worden. Ikzelf ben lvl 38. Iemand een idee waarom ik die niet kan gebruiken? Er staat namelijk een slotje op.

hieronder een plaatje daarvan:

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/eca5iv9zh/diablo3.jpg

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
MrJoker1985 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:28:
Heb een vraag. Want heb namelijk net een Bow gekocht via AH, waar specifiek in vermeld staat level requirement reduced by 4. Oorspronkelijk is het voor lvl 40, maar zou dus al vanaf level 36 gebruikt kunnen worden. Ikzelf ben lvl 38. Iemand een idee waarom ik die niet kan gebruiken? Er staat namelijk een slotje op.

[afbeelding]
Reduced level requirement zit al verwerkt in de level requirement die je ziet. Er staat 40 dus het is een level 44 bow die verlaagt is naar 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:41:
@KnetterGek:de passive Vision Quest geeft je +300% mana regen, wanneer je 4 skills op CD hebt. hierdoor komt je mana snel erbij. de raindance zorgt voor 122mana/s *4 is 488 mana per seconde.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee de vukking zus.
Ik kwam met geen mogelijkheid langs de butcher, kreeg hem niet eens op 50% health. Gewisseld naar VQ + Blood Ritual + Spectral weetikveel, beertjes op linkermuisknop en ik wals dat beest plat voor hij goed en wel z'n eerste vloertegel in brand heeft. Wat een enorm verschil maakt dat! Je kunt wel rustig zeggen dat het geen zin heeft wat anders te nemen meer. Dire Bats in plaats van beertjes heb ik ook even geprobeerd, maar met beertjes hoef je niet te mikken en ze doen, als de vijanden kort bij komen, vele meer damage omdat ze meerdere beertjes op hun dop krijgen. Ik wals nu af en toe hordes plat in Act 2 en hoor dan van de follower dat daar wat sterks tussen zat... :$ niet gemerkt.

/me gaat nu zeer zeker Hell uitspelen, want de stats zijn nog echt niet bijster hoog, dus dat kan nog serieus beter voor de Act uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:05

GreyGhost

Het is een spook

MrJoker1985 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:28:

[afbeelding]
Dat is omdat hij origineel voor 44 was, de reductie is al verwerkt in het level getal.

edit: nevermind spuit 11

For I am grey, between the darkness and the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:32

H.Boss

Hugo Boss

Creqaw schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:31:
[...]

Reduced level requirement zit al verwerkt in de level requirement die je ziet. Er staat 40 dus het is een level 44 bow die verlaagt is naar 40.
aha oke duidelijk. Bedankt voor de uitleg.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
(Laatste herhaling) De laatste items van de item give-away!
Dat wil zeggen free items!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

mouzetc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:34:
(Laatste herhaling) De laatste items van de item give-away!
Dat wil zeggen free items!

Zit leuk spul tussen :O vangt toch wat centjes op AH :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:32:
[...]

Jeeeeeeeeeeeeeeeeee de vukking zus.
Ik kwam met geen mogelijkheid langs de butcher, kreeg hem niet eens op 50% health. Gewisseld naar VQ + Blood Ritual + Spectral weetikveel, beertjes op linkermuisknop en ik wals dat beest plat voor hij goed en wel z'n eerste vloertegel in brand heeft. Wat een enorm verschil maakt dat! Je kunt wel rustig zeggen dat het geen zin heeft wat anders te nemen meer. Dire Bats in plaats van beertjes heb ik ook even geprobeerd, maar met beertjes hoef je niet te mikken en ze doen, als de vijanden kort bij komen, vele meer damage omdat ze meerdere beertjes op hun dop krijgen. Ik wals nu af en toe hordes plat in Act 2 en hoor dan van de follower dat daar wat sterks tussen zat... :$ niet gemerkt.

/me gaat nu zeer zeker Hell uitspelen, want de stats zijn nog echt niet bijster hoog, dus dat kan nog serieus beter voor de Act uit is.
Beertjes zijn leuk voor bosses soms ja, verder niet zo heel boeiend. Het werkt eigenlijk alleen echt goed met de rain dance met mana regen, omdat je anders gewoon niet genoeg hebt. Dat is prima om even een boss neer te nuken, maar niet zo goed om hele levels mee te clearen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 05-07-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Die beertjes setup werkt prima voor hell en ook nog wel A1 inferno, daarna houdt het op, zeker voor champion packs. Hier zul je toch echt moeten kiten want je overleeft niet lang op melee afstand met die fast meteor wallers en vele andere packs. Rain dance is trouwens niet perse een must aangezien je dan natuurlijk vision quest gebruikt. Hangt wel vanje gear af natuurlijk.

Buiten de normale poison dart, beertjes setup is die raining toads ook interessant maar die vereist wel een forst investering in een paar goeie legendary gear items, helm of command e.d.

A1 inferno farmen met beertjes gaat al eigenlijk niet meer... Maar ja, het lukt mij met geen een setup nog echt Aangezien ik mar iets n 3.5 in mn wallet heb. Upgrades kosten al snel rond de 30 mil.

[ Voor 27% gewijzigd door Darth Malak op 06-07-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:18
Die beertjes werken bij mij anders ook prima in act 2 in combinatie met spirit walk & spirit vessel. Daarmee kan je redelijk overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ff vraagje: ik gebruik een offhand quiver met 8% increased damage voor electrified elemental arrow (dat ding is zo underused en zo OP) maar vroeg me af of dat ook meegeteld werd in de DPS?
lijkt me niet toch?

edit:
en nu ik toch over elemental arrow vraag: heeft nether tentacles dezelfde movement/range als de electrified versie? volgens mijn gevoel gaat ie iets sneller en heeft ie minder range, maar dat kan zijn dat het zo lijkt ivm de andere animatie
en dan als laatste: hoeveel effect heeft life on hit als je dus electrified elemental arrow gebruikt? mijn gevoel zegt minder dan 10% maar ik kan nergens harde cijfers vinden

[ Voor 52% gewijzigd door godofal op 06-07-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bartjeuhz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:17:
1-2mil?
[afbeelding]
100k ofzo?.. INT niet extreem hoog, AR ook niet en die pickup range ga je meestal niet veel op je gear gooien tenzij het GF gear is. Maar de GF, MF stats heeft deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Darth Malak schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 00:10:
[...]

100k ofzo?.. INT niet extreem hoog, AR ook niet en die pickup range ga je meestal niet veel op je gear gooien tenzij het GF gear is. Maar de GF, MF stats heeft deze niet.
Je hebt nog wat te leren ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hielko schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 00:02:
Die beertjes werken bij mij anders ook prima in act 2 in combinatie met spirit walk & spirit vessel. Daarmee kan je redelijk overleven.
Spirit walk is natuurlijk altijd een must in inferno, maakt niet uit welke built je gebruikt. Maar ja, hangt ook van de gear af natuurlijk of je het met de beren red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
mouzetc schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 00:12:
[...]

Ssst dankzij deze spelers kunnen we leuke spulletjes kopen en voor het tienvoudige verkopen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Net even act 2 even geprobeerd op inferno. Das toch wel lastig :P Ik krijg alles wel een kopje kleiner maar bij de elites ga ik toch wel vaak dood. Dus maar weer terug naar act 1 (A).

Onlangs trouwens dit amulet gevonden. Heb nog geen betere dus zal hem nog niet verkopen maar volgens mij is hij best goed :p

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/s1cny1i77/Mesmerism_Break.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, net op t eind van n act3 farmrun toch een heeeele fijne belt gevonden. Ik was al op zoek naar n belt voor m'n barb met wat meer strength en misschien armor maar met de AH laatste dagen was dat nou niet echt super makkelijk, dat, en ik ben veel te kieskeurig. ;) Maar deze drop kan qua statverdeling toch niet heel veel beter dacht ik, ga wel wat droppen met overall res (40) en vooral phys res (95) pakt n dip maar blijf toch nog mooi tussen de 900-1000 overall dus moet nog wel kunnen denk ik. Nu ineens >11k armor, >60k hp en >15k dmg. :9~

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2cqxun4.jpg

Ga m zelf gebruiken maar vraag me af wat zo'n belt op de AH op zou brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik als Wizard: Waarom is mijn belt blue? Waarom heeft mijn belt 68 dexterity en 60 vitality? Oh... fuck. Verkeerde belt gesalvaged. Mijn beld van een mil of 5 gesalvaged in plaats van deze cheap crap. Minder tactisch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tsurany schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 01:03:
Ik als Wizard: Waarom is mijn belt blue? Waarom heeft mijn belt 68 dexterity en 60 vitality? Oh... fuck. Verkeerde belt gesalvaged. Mijn beld van een mil of 5 gesalvaged in plaats van deze cheap crap. Minder tactisch :')
Dat is mij ook al wel is gebeurd. Ook valt het me op dat ik (in het begin) nog wel is verkeerde equipment aanhad. Vond het nogal vreemd want dat gebeurd me echt nooit en nu al iets van 3x.

Maar gecondoleerd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Creqaw schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:46:
Waarom in hemelsnaam is de revive point voor de catapult crap aan de andere kant van de map als je bij de 2e catapult bent, duurt eeuwen om er te komen.
Why the fuck spawn ik niet waar ik doodging
Why the fuck ga ik uberhaupt nog dood als ik toch alleen maar moet lopen
Why the fuck is iedereen zo ongeduldig tegenwoordig.

Wat willen jullie nou. Ga hardcore spelen, hoef je nooit meer te lopen :o . I promise.

Disclaimer: "jullie" doelt op de item QQers. Beetje verhaaltje aanpassen maar verder hetzelfde.

Omdat jullie waarschijnlijk de lengte van deze post al te lang vinden:

TL;DR; kap met huilen om van alles en nog wat. Ga een ander spel spelen. Dit is diablo.

-----------
Gisteren in een party van 4 met mijn 50 (HC) barb. Parkeert een monk 3 bosspacks achter een deur naar next dungeon level (hij was vooruit). Zegt er niets van. Ik zag mijn healt van 26k terugvallen naar 6k in 2 sec. Kon nog ne t leap out doen. Rest was mindder gelukkig. Dh en Wiz insta dood. Ik zeg die monk dat hij beter had kunnen melden, begint ie te lachen. Ik zeg als reactie dat het safe is, dus hij komt en loopt zn bosspack in :+. Instant dead. Mooizo, beetje ons uitlachen, zal je leren! De spam erna was prachtig. DH en wiz liggen dubbel, monk pissed en trolls everywhere.

----
@ tsurany
Daar ben ik ook altijd bang voor. Sucks!

[ Voor 49% gewijzigd door Flapmo op 06-07-2012 07:37 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hielko schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 00:02:
Ik krijg er geen champion pack mee dood voordat ze mij dood hebben (met 70K dps). Dat hele concept van moeten blijven staan is niet zo'n succes :P

Verder is het grootste issue dat ik bears niet kan spammen zonder rain dance. En dan heb ik 2 items met +10 mana regen speciaal voor die build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:00:
[...]

Ik krijg er geen champion pack mee dood voordat ze mij dood hebben (met 70K dps). Dat hele concept van moeten blijven staan is niet zo'n succes :P

Verder is het grootste issue dat ik bears niet kan spammen zonder rain dance. En dan heb ik 2 items met +10 mana regen speciaal voor die build.
Bossmonster, in welke act zit je momenteel vast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik had gisteravond iets vreemds, ik joinde een public game om mijn monk te levellen, komt er opeens een level 60 barb bij. Dit terwijl de rest van de mensen ongeveer level 21 was. Is dat een bug? Was wel raar, ik liep alleen maar mee aangezien ik niets meer kon doen.

Zo gaat het levellen wel snel natuurlijk, maar er was niets meer aan, dus ik ben er weer uitgestapt.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Moby schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:22:
Ik had gisteravond iets vreemds, ik joinde een public game om mijn monk te levellen, komt er opeens een level 60 barb bij. Dit terwijl de rest van de mensen ongeveer level 21 was. Is dat een bug? Was wel raar, ik liep alleen maar mee aangezien ik niets meer kon doen.

Zo gaat het levellen wel snel natuurlijk, maar er was niets meer aan, dus ik ben er weer uitgestapt.
Misschien bevriend met iemand die al in de game zat en via de friendslist gejoined heeft?

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Iemand zin om een barbarian --proberen-- verder te helpen in act 3/4 inferno ? Mijn laatste checkpoint is net na Ghom op act 3.

Stats: 1000-1100 resistance, 50k HP, 13k DPS, Defensive build
Mijn buff aan groep: 50% increased resistances

[ Voor 11% gewijzigd door Middnight op 06-07-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:43
Gisteren even pony's gepwned in hardcore normal nadat ze mijn vorige mage in nightmare difficulty hebben gepwned. Ging allemaal erg lekker maar dat komt omdat ik ook overdreven sterk ben voor mijn level :9

LVL 34 Mage (HC)
1900 dps
9200 hp
1100 int
800 vit
600 armor

Alle items behalve het wapen zijn voor lvl 21~27 :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:49:
[...]

Het er velen denk ik niet om dat ilvl 63 items crap zijn. Het storende zit er in dat er totaal geen relatie zit tussen de level requirement en de stats op het wapen. Vergelijk met diablo 2, daarbij had het item an sich een levelrequirement en daarnaast hadden de stats een levelrequirement. Dus een hip base item een levelrequirement heeft is oke, dat hippe stats een levelrequirements hebben is ook prima. Maar een relatie tussen ilvl en levelrequirement is vaag, dit wekt de indruk dat ilvl 63 items altijd goed zijn, wat onzin is. Een socketed ilvl62 ring zonder enige stats hoort geen levelrequirement te hebben van 60 maar van 15(dan kun je die voor het eerst vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

[afbeelding]

Och, je moet toch ergens je crafting mats vandaal halen ;). Dat is toch een prima salvage ding.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Sir_Hendro schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:40:
Gisteren even pony's gepwned in hardcore normal nadat ze mijn vorige mage in nightmare difficulty hebben gepwned. Ging allemaal erg lekker maar dat komt omdat ik ook overdreven sterk ben voor mijn level :9

LVL 34 Mage (HC)
1900 dps
9200 hp
1100 int
800 vit
600 armor

Alle items behalve het wapen zijn voor lvl 21~27 :)
Zo, erg leuke stats, best extreem eigenlijk :)

Mijn lvl 51 HC monk heeft

2400 dps
24000 hp
400 dex
800 vit
2300 armor
43 % dodge

Maar nu moet ik er wel bij zeggen dat ik geen AH gebruik voor de monk en dus alles zelf moet vinden :)
Ben nu dus ook act 1 hell aan het farmen voor materialen om nieuw spul te craften voor ik uberhaubt verder durf te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Flapmo schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:23:
[...]

Wat willen jullie nou. Ga hardcore spelen, hoef je nooit meer te lopen :o . I promise.

Disclaimer: "jullie" doelt op de item QQers. Beetje verhaaltje aanpassen maar verder hetzelfde.

TL;DR; kap met huilen om van alles en nog wat. Ga een ander spel spelen. Dit is diablo.
Ik speel dus geen hardcore en ben het ook niet van plan dus ik wil gewoon dood kunnen gaan zonder de hele map door te lopen ELKE andere area in dit spel geeft je een checkpoint ergens halverwege, dan mag je toch tenminste verwachten dat ze er mee doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:54:
Maar dit soort items zijn idioot. Voor een level 60 character zijn ze overduidelijk nutteloos, waarom droppen ze dan als level 63 item? Zorg dan dat alle level 63 items gewoon echt goede items zijn. Dan hoeven ze niet perse vaker te droppen maar zorg dan dat er ook gewoon level 50 items droppen. Nu heb je rares en legendary's die en enorm hoog level hebben, hoge level requirements hebben maar gewoonweg waardeloos zijn.
Ik denk dat je even moet opzoeken wat ilvl betekent en wat dus voor gevolgen heeft voor een item dat ilvl 63 draagt... max ilvl (63 in dit geval), betekent niet dat het altijd een geweldig item is. Maar dat maakt het voorbeeld van Zoijar al wel duidelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Creqaw schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:04:
[...]

Ik speel dus geen hardcore en ben het ook niet van plan dus ik wil gewoon dood kunnen gaan zonder de hele map door te lopen ELKE andere area in dit spel geeft je een checkpoint ergens halverwege, dan mag je toch tenminste verwachten dat ze er mee doorgaan.
I will add it to the list of white people problems. ( 8)7 )

Je kan ook gewoon beter spelen en niet doodgaan ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 06-07-2012 09:15 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

-----------
Gisteren in een party van 4 met mijn 50 (HC) barb. Parkeert een monk 3 bosspacks achter een deur naar next dungeon level (hij was vooruit). Zegt er niets van. Ik zag mijn healt van 26k terugvallen naar 6k in 2 sec. Kon nog ne t leap out doen. Rest was mindder gelukkig. Dh en Wiz insta dood. Ik zeg die monk dat hij beter had kunnen melden, begint ie te lachen. Ik zeg als reactie dat het safe is, dus hij komt en loopt zn bosspack in :+. Instant dead. Mooizo, beetje ons uitlachen, zal je leren! De spam erna was prachtig. DH en wiz liggen dubbel, monk pissed en trolls everywhere.

----
@ tsurany
Daar ben ik ook altijd bang voor. Sucks!
Ah.. Ik zie dat de kinderachtige 8 jarige matennaaierij dus ook in HC voorkomt. Mooi, weet ik ik nog 1000% zekerder dat ik dat nooit ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Darth Malak schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:19:
[...]

Ah.. Ik zie dat de kinderachtige 8 jarige matennaaierij dus ook in HC voorkomt. Mooi, weet ik ik nog 1000% zekerder dat ik dat nooit ga doen.
Of je gaat het solo / met mensen die je kent spelen?

Public games ontwijk ik zowieso al door dit soort kinderachtige streken (heb het over de monk, de terugpak actie was verdient :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

mouzetc schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 00:12:
[...]

Zoals? Heb vergelijkbaar item een aantal weken geleden voor 50K gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:42
Sabrac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:21:
[...]

Of je gaat het solo / met mensen die je kent spelen?

Public games ontwijk ik zowieso al door dit soort kinderachtige streken (heb het over de monk, de terugpak actie was verdient :D)
Idd solo of met vrienden. Er zijn weinig redenen om met meerdere mensen te spelen in Diablo 3.

+punten, je kan spawnen op elkaar met moeilijke packs als je vaak dood gaat.
+Als je een ranged bent die makkelijk dood gaat kan het handig zijn als je een "tank" mee hebt.
+als het je vrienden zijn ze uitschelden voor noob wanneer ze weer eens naast een molten explosie dood gaan :+

-mobs krijgen meer HP, een mob met extra health in inferno met 4 mensen is NIET leuk en vooral heel erg vermoeiend...
-andere mensen kunnen met je kloten, vooral in HC is dat niet zo leuk :+
-Andere mensen kunnen trager zijn als jij
-je kan niet ff op pauze rammen, wel handig vooral in inferno wanneer je een hele act wil clearen kan dat wel fijn zijn vooral met 5* neph buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen kunnen jouw game dan toch nog gewoon joinen? Of iig, mensen uit je friends list? Voorkomt toch ff niet altijd dat je erdoor doodgaat :(

Gisteren een farmrunnetje gedaan met wat vrienden in A2, na enkele weken geprobeerd te hebben wat het meest beviel is dit mijn empirische conclusie:
A1) snel en efficient farmen maar weinig 62+ ilvl items dus behoorlijk minder kans op de echt goede items
A2) gouden middenweg, snel farmen nog steeds aardig veel hoog ilvl items
A3) farmt minder snel, hoog level items, sommige elites zijn behoorlijk lastig vooral vergeleken met A1/2, loot is maar ietsje beter dan in A2
A4) champs eigenlijk niet zo gek lastig maar er zijn te weinig groepen om echt goed te farmen, loot quality dus niet echt bekeken (farmt gewoon niet efficient zo weinig groepjes lastig om beeld te krijgen van de loot quality)

Kan de gangbare mening hierover dus redelijk onderstrepen. Weet wel dat als je niet te vaak doodgaat in A2, je beter A1 compleet achterwege kunt laten. A3 is alleen interessant als je ze echt snel killt en niet of echt nauwelijks doodgaat; dat is met sommige mob types en affixes soms wel lastig voor mij waardoor ik groepen moet skippen -> ineffecient. A2 farming it is dus :)

Verder m'n DH nog even uitgebouwd, 56k damage nu in dps gear (zonder SS) en hoewel ik maar een beetje dmg heb gewonnen zijn m'n resistances nu zo'n 380 gemiddeld. Geen glass cannon meer kan van veel mobs een tik vangen \o/ Nog wel maar 30k hp maar eigenlijk vind ik dat wel voldoende.
sbmuc schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:29:
[...]

-je kan niet ff op pauze rammen, wel handig vooral in inferno wanneer je een hele act wil clearen kan dat wel fijn zijn vooral met 5* neph buff
Wat gebeurt er eigenlijk als jij net 5 buffs hebt, even de afwas gaat doen en pauzeert, en iemand (friend) joined je game? Ik neem aan dat de pauze eraf gaat en je dus je buffs kwijt bent? En dat ie, als ie ziet dat je afk bent, dus niet opnieuw op pauze gaat? Dat is redelijk suck :(

[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 06-07-2012 09:33 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:47
Gister weer een shitload aan pogingen gedaan bij Ghom, maar het is niet gelukt. Ik was sowieso in een party met telkens een mannetje minder maar we deden gewoon te weinig damage. Ik zit zelf op 35k DPS en spammde beertjes, maar tevergeefs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Darth Malak schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:19:
[...]

Ik zou serieel mijn maten een rotschop verkopen als ze zoiets zouden flikken..als dat nu op lvl1-10 gebeurt, nuja boeiend en de eerste keer wel grappig...maar lvl50, dat is zeker een halve week levelen...
sbmuc schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:29:
[...]

Idd solo of met vrienden. Er zijn weinig redenen om met meerdere mensen te spelen in Diablo 3.

+punten, je kan spawnen op elkaar met moeilijke packs als je vaak dood gaat.
+Als je een ranged bent die makkelijk dood gaat kan het handig zijn als je een "tank" mee hebt.
+als het je vrienden zijn ze uitschelden voor noob wanneer ze weer eens naast een molten explosie dood gaan :+

-mobs krijgen meer HP, een mob met extra health in inferno met 4 mensen is NIET leuk en vooral heel erg vermoeiend...
-andere mensen kunnen met je kloten, vooral in HC is dat niet zo leuk :+
-Andere mensen kunnen trager zijn als jij
Je vergeet snel levelen met een higher lvl buddy..hij hakt er doorheen en jij vangt de exp ^_^

[ Voor 51% gewijzigd door Rey Nemaattori op 06-07-2012 09:36 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Loev schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:02:
Ik heb wat problemen om door Act II te komen met mijn barb. Act I gaat makkelijk maar het begin van Act II ga ik constant dood. Heeft iemand wat tips voor mij?
Dit zijn met stats: (met eigen buffs)
[afbeelding]
En mijn build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeRVkP!bUV!YZbccZ
Je wil meer block chance, 20% wil je toch wel hebben met de max qua block amount (3700-4700). Liefst op je shield ook 10% crit chance, dan doe je wat meer dps al is dat niet per se nodig voor Act 2.
Je dodge is naar mijn mening wat aan de lage kant, ik heb zelf zonder veel moeite te doen iets van 19%.
Zoals eerder al gezegd life on hit gem in je wapen, ik zou persoonlijk opzoek gaan naar een dagger (dus 1.5 attack speed basis) waar life on hit + socket op zit.
Mavix schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:08:
Je damage is aan de lage kant. Rond de 20k kan je act 2 zeker halen met de hoeveelheid resistance die jij hebt.
Nergens voor nodig, met 11k kom je dr ook prima door.
porn* schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:31:
Mensen kunnen jouw game dan toch nog gewoon joinen? Of iig, mensen uit je friends list? Voorkomt toch ff niet altijd dat je erdoor doodgaat
Kun je uitzetten in opties, dan kan niemand je zomaar joinen

[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 06-07-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:43
Sabrac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:56:
[...]

Zo, erg leuke stats, best extreem eigenlijk :)

Mijn lvl 51 HC monk heeft

2400 dps
24000 hp
400 dex
800 vit
2300 armor
43 % dodge

Maar nu moet ik er wel bij zeggen dat ik geen AH gebruik voor de monk en dus alles zelf moet vinden :)
Ben nu dus ook act 1 hell aan het farmen voor materialen om nieuw spul te craften voor ik uberhaubt verder durf te gaan :)
Het voordeel van zo zwaar overpowered zijn is dat je makkelijk je hele party een exp speed run kunt geven. Ik sla bijna alles in 1x dood en hun huppelen achter mij aan.

Ook grappig is om te zien hoe soms mensen met een veel hoger level en lagere stats dan de mijne heel stoer lopen te doen en dat iedereen hem dankbaar moet zijn dat hij hun helpt. Dan kom ik en own alles wat op me af komt waardoor de high lvl char zich irriteerd en nutteloos begint te voelen en weer weg gaat. :P

Daarnaast geef ik 90% van mijn drops weer weg aan mijn party omdat ze mij niet boeien en geen zin heb om ze in mijn inv te bewaren. Alleen items met zeer nette stats gaan naar AH de rest is gratis voor mijn party. Zijn ze altijd erg blij mee met al die gratis extra rare items :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
porn* schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:31:
Mensen kunnen jouw game dan toch nog gewoon joinen? Of iig, mensen uit je friends list? Voorkomt toch ff niet altijd dat je erdoor doodgaat :(

[...]

Wat gebeurt er eigenlijk als jij net 5 buffs hebt, even de afwas gaat doen en pauzeert, en iemand (friend) joined je game? Ik neem aan dat de pauze eraf gaat en je dus je buffs kwijt bent? En dat ie, als ie ziet dat je afk bent, dus niet opnieuw op pauze gaat? Dat is redelijk suck :(
Je kunt in je opties onder "Account" kun je "Allow quick join" uitzetten, op deze manier kunnen mensen alleen je game joinen als jij ze uitnodigd.

Daarnaast als je een single player game speelt en de game pauzeert, dan kan niemand je op dat moment joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:06:
[...]

Ik denk dat je even moet opzoeken wat ilvl betekent en wat dus voor gevolgen heeft voor een item dat ilvl 63 draagt... max ilvl (63 in dit geval), betekent niet dat het altijd een geweldig item is. Maar dat maakt het voorbeeld van Zoijar al wel duidelijk.
Ik snap wel hoe het werkt, ik vind het echter een slecht systeem. Van een hoog item level verwacht ik op z'n minst iets aardigs. Van level 63 mobs verwacht ik ook geen mobs met 15k HP en 10k Damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:10:
[...]

Ik snap wel hoe het werkt, ik vind het echter een slecht systeem. Van een hoog item level verwacht ik op z'n minst iets aardigs. Van level 63 mobs verwacht ik ook geen mobs met 15k HP en 10k Damage.
Het systeem is volledig gebaseerd op kansen. De kans is groter dat een ilvl 63 item een beter item is dan een ilvl 60 item, maar het is niet gegarandeerd. De eigenschappen van een magic/rare item hangen af van willekeur en de omvang/grootte van deze eigenschappen hangt af van het ilvl. Zo is het opgesteld (was ook al zo in D2) en dit zorgt er in de praktijk voor dat een mob die ilvl 63 items kan droppen niet 100% zeker geweldige items geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:59:
[...]

Je kunt in je opties onder "Account" kun je "Allow quick join" uitzetten, op deze manier kunnen mensen alleen je game joinen als jij ze uitnodigd.

Daarnaast als je een single player game speelt en de game pauzeert, dan kan niemand je op dat moment joinen.
Ah da's toch handig, thanks!

Nog een erg leuk item gevonden, een 853 dps 1H met bijna 100 dex/vit en een socket, daar is m'n monkje erg blij mee. Hij was meer dps dan de 865 oude blauwe fist, dus moest er natuurlijk wel een 300 LoH gem in. Helaas so far nog geen echt goede 900+ dps wapens :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Voornaamste verschil tussen de ilvl 61 en 63 items is dat een ilvl 61 4 mods kan hebben, ilvl 62 kan er 5 hebben en ilvl 63 kan er 6 hebben.

Je hebt met een ilvl 63 dus meer kans dat de stats die jij wilt erop zit

[EDIT] niet te vergeten dat de base stats van een item level 63 hoger liggen (meer armor / dmg)

[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 06-07-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:17:
Voornaamste verschil tussen de ilvl 61 en 63 items is dat een ilvl 61 4 mods kan hebben, ilvl 62 kan er 5 hebben en ilvl 63 kan er 6 hebben.

Je hebt met een ilvl 63 dus meer kans dat de stats die jij wilt erop zit
Dat is waar. En misschien is het ook nog zo dat bepaalde mods alleen op ilvl 63 zitten, maar dat weet ik niet zeker. Blijkbaar vindt Tsurany dat de kans om een top/geweldig item te vinden op een mob die ilvl 63 kan droppen te laag. Ik vraag me gewoon af of dat echt zo is of dat Tsurany (en nog velen met hem hier) te ongeduldig is/gewoon pech heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

godofal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 00:05:
ff vraagje: ik gebruik een offhand quiver met 8% increased damage voor electrified elemental arrow (dat ding is zo underused en zo OP)
Dat ding is niet under-used; dat ding is onbetaalbaar en/of wordt simpelweg nooit aangeboden.

Oh, je bedoelt de arrow zelf. Welke dan, die met 1.5s stun? Ball lightning is vrij standaard namelijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:19:
Dat is waar. En misschien is het ook nog zo dat bepaalde mods alleen op ilvl 63 zitten, maar dat weet ik niet zeker. Blijkbaar vindt Tsurany dat de kans om een top/geweldig item te vinden op een mob die ilvl 63 kan droppen te laag. Ik vraag me gewoon af of dat echt zo is of dat Tsurany (en nog velen met hem hier) te ongeduldig is/gewoon pech heeft.
Het gaat niet om ongeduldig; ik hoef ook niet betere items te vinden. Maar als ik een Helion Xbow zie droppen, dan wil ik denken "nice! Een lvl63 drop!" en nu denk ik "zal toch wel crap zijn". Dus zelfs als de allerbeste items droppen moet je denken, crap. En dan hoeft hij niet meteen altijd geweldig te zijn, maar doe dan in ieder geval voor de vorm nog 800 dps ofzo; iets dat een lvl60 karakter eventueel zou kunnen gebruiken, bijvoorbeeld als het goede andere stats heeft.

[ Voor 64% gewijzigd door Zoijar op 06-07-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoijar schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:19:
[...]

Dat ding is niet under-used; dat ding is onbetaalbaar en/of wordt simpelweg nooit aangeboden.

Oh, je bedoelt de arrow zelf. Welke dan, die met 1.5s stun? Ball lightning is vrij standaard namelijk.
Aardig wat mensen gebruiken geen EA meer :P
godofal schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 00:05:
ff vraagje: ik gebruik een offhand quiver met 8% increased damage voor electrified elemental arrow (dat ding is zo underused en zo OP) maar vroeg me af of dat ook meegeteld werd in de DPS?
lijkt me niet toch?

edit:
en nu ik toch over elemental arrow vraag: heeft nether tentacles dezelfde movement/range als de electrified versie? volgens mijn gevoel gaat ie iets sneller en heeft ie minder range, maar dat kan zijn dat het zo lijkt ivm de andere animatie
en dan als laatste: hoeveel effect heeft life on hit als je dus electrified elemental arrow gebruikt? mijn gevoel zegt minder dan 10% maar ik kan nergens harde cijfers vinden
1. Nope
2. NT is ietsie sneller lijkt het, maar de range is kleiner dan BL, zelfs als ie net mobs lijkt te raken doet ie geen dmg, je moet er echt recht overheen schieten
3. Durf ik zo niet te zeggen gebruik het niet meer en had voorheen weinig LoH

-----

4. Probeer Cluster Arrow - Loaded for Bear eens :P

[ Voor 60% gewijzigd door porn* op 06-07-2012 10:26 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

porn* schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:23:
Veel mensen gebruiken geen EA meer :P
Ik heb veel geprobeerd, en ik vind ball lightning nog steeds het beste (na de tentacles nerf). Verder uiteraard spray of teeth voor snelle single target damage. Blijft een voordeel dat die lightning alles raakt; ook bijvoorbeeld de middelste in een invulnerable groep.

Cluster arrow kan ik niet mee spelen. Heb het wel gebruikt, zowel cluster bombs als loaded for bear. Kan het nog eens proberen, maar ik vond het vervelend spelen. Erg veel mikken.

[ Voor 13% gewijzigd door Zoijar op 06-07-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Vet irritant: ik gebruikte een authenticator app op mijn iPhone. Eergisteren is mijn iPhone gestolen met als gevolg dat ik nu niet meer kan inloggen. Ik heb een ticket ingediend waarbij ik verklaarde dat ik mijn authenticator van mijn account wil verwijderen, hierbij moest ik een kopie van mijn legitimatiebewijs toevoegen. Het is nogal een gedoe om het te regelen, maar ik begrijp wel waarom.

Ik wil spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:31:
Vet irritant: ik gebruikte een authenticator app op mijn iPhone. Eergisteren is mijn iPhone gestolen met als gevolg dat ik nu niet meer kan inloggen. Ik heb een ticket ingediend waarbij ik verklaarde dat ik mijn authenticator van mijn account wil verwijderen, hierbij moest ik een kopie van mijn legitimatiebewijs toevoegen. Het is nogal een gedoe om het te regelen, maar ik begrijp wel waarom.

Ik wil spelen. :(
Echt klote voor je, gelukkig doet blizzard er moeilijk over (ook al kost dat helaas veel tijd) anders had het nog weinig nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Darth Malak schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:27:
[...]

Zoals? Heb vergelijkbaar item een aantal weken geleden voor 50K gekocht.
Ik snap het ook niet met een bedrag van 1-2 miljoen.

Ik krijg dat soort items niet eens verkocht voor 100k. Misschien zijn ze een tijdje niet op de AH geweest ofzo want je word ermee doodgesmeten.

[ Voor 12% gewijzigd door NastyNick op 06-07-2012 10:34 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-----------
_O_ Heb je zeker niet gefilmed? :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NastyNickNL schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:33:
[...]
Ik snap het ook niet met een bedrag van 1-2 miljoen.

Ik krijg dat soort items niet eens verkocht voor 100k. Misschien zijn ze een tijdje niet op de AH geweest ofzo want je word ermee doodgesmeten.
Ik snap het soms ook niet hoe mensen echte zooi verkocht krijgen voor zo'n bedragen ... volgens mij gewoon een kwestie van geluk.

Ik krijg enkel 1m+ items nog verkocht, al mijn 100k zooi blijft gewoon 2d in AH hangen tot de tijd uitloopt en ik het met tranen in de ogen vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:44:
[...]

Ik snap het soms ook niet hoe mensen echte zooi verkocht krijgen voor zo'n bedragen ... volgens mij gewoon een kwestie van geluk.

Ik krijg enkel 1m+ items nog verkocht, al mijn 100k zooi blijft gewoon 2d in AH hangen tot de tijd uitloopt en ik het met tranen in de ogen vendor.
same here over het algemeen, sterker nog, ik heb nog nooit 1m+ items gevonden en ik farm toch al vrij lang inferno ACT I met m`n monk en barbarian

[ Voor 6% gewijzigd door maddog_rvo op 06-07-2012 10:50 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging