Mjah, ben je je NV stacks kwijt, kun je de groep beter skippen.Wimploo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:20:
Mortar kan je wel aardig oplossen door de groep niet in het beeld te laten komen en leaping spiders te gebruiken, die springen dan weer vanuit het eind van het scherm op de mob.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Gewoon beginnen met leaping spidersBosmonster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:22:
[...]
Mjah, ben je je NV stacks kwijt, kun je de groep beter skippen.
De damage van chains, plague, desecrator, arcane sentry en molten neemt behoorlijk toe per act. In act 3 en 4 wil je zelfs met de beste gear er niet in gaan staan.Bosmonster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:15:
Damage van chains is me ook nog niet heel erg opgevallen eigenlijk nee, zelfs op Inferno (weliswaar voornamelijk Act 1). Daarom vind ik ze tot nu toe ook niet zo schrikwekkend. Als het met vortex is, dan hou ik sowieso mn spirit walk gereed als escape dus.
De damage zal wel flink toenemen geloof ik graag.
En voor degene die het nog niet wisten: charm all powerful!
Vooral voor die dikke mobs met de 2 maces in act3 is dit zo cheap eigenlijk.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
De fistfukkers zijn de irritantse in het hele realm.
Voorts vind ik als Baba op HC volgende mods het meest irritant:
Fire chains - Teleport - waller - molten - desintegrate (of heo noemt het als ze een plasje onder je summonen)
apart zijn ze easy maar een combinatie van 3 van deze is zéér dodelijk!
omg !!! dat ga ik dus gebruiken heGundogan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:24:
[...]
De damage van chains, plague, desecrator, arcane sentry en molten neemt behoorlijk toe per act. In act 3 en 4 wil je zelfs met de beste gear er niet in gaan staan.
[video]
Verwijderd
Het is juist sommige combinaties die ik echt verschrikkelijk vindVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:26:
[...]
De fistfukkers zijn de irritantse in het hele realm.
Voorts vind ik als Baba op HC volgende mods het meest irritant:
Fire chains - Teleport - waller - molten - desintegrate (of heo noemt het als ze een plasje onder je summonen)
apart zijn ze easy maar een combinatie van 3 van deze is zéér dodelijk!
Jailers en mortar...
waller met plaque of desecrate
fast of teleporter met chains
extra health vampiric
en in inferno hebben ze vrolijk 4 van dat soort buffs waardoor je echt rampzalige mobs krijgt
Extra health, reflect damage, shielding ?Vicarious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:48:
[...]
Mortar en fast
Arcane of fire chains en vortex
fire chains en teleport
Plague en vortex
Dit zijn de vervelendste combi's die ik als wizard ben tegengekomen.
Reflect damage is een van de lastigste abilities voor mij als DH. Ik kill mezelf namelijk in een of twee schoten met hoge dps ten koste van hps. Vaak staan ze nog buiten beeld, crit m'n tentacles zo'n beest en val ik dood neer, denkende "wtf raakte me!?"
Enige mogelijkheid is hem snel af te schieten met SS op. Maar als ik dat niet red, door bv shielding of extra health, en hij healed als ik dood ga... dan is het onmogelijk en moet ik ze skippen.
Fast mortar enzo zijn erg moeilijk maar heb ik in ieder geval nog de mogelijkheid om ze dood te maken.
[ Voor 48% gewijzigd door Zoijar op 13-06-2012 16:42 ]
Niet alleen als WD hoor.Bartjeuhz schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:18:
had gister een groep met fast, invulnerable minions, mortar en nog iets...
uiteindelijke maar geskipt, vrijwel onmogelijk als WD
M'n barb is sinds kort lvl 60 en kga beginnen met Inferno.
Wat me tegenstaat is dat drops bijna nooit nuttig zijn en je eigenlijk alles uit AH moet halen.
Daarnaast zijn de mechanics van de elite mobs soms wel erg retarded
En ik vraag me af hoe een Barb op dit level nog zonder Revenge+Provocation kan spelen...ik spam dat de hele tijd. Die skill is zo essentieel om te overleven...
Call of the Ancients was eerst supergoed maar begint zwaar ruk te worden, dus overgestapt op WotB met die rune waardoor je door fury er langer in blifjt. Earthquake alleen nuttig in kleine ruimten dunkt mij.
Wat me tegenstaat is dat drops bijna nooit nuttig zijn en je eigenlijk alles uit AH moet halen.
Daarnaast zijn de mechanics van de elite mobs soms wel erg retarded
En ik vraag me af hoe een Barb op dit level nog zonder Revenge+Provocation kan spelen...ik spam dat de hele tijd. Die skill is zo essentieel om te overleven...
Call of the Ancients was eerst supergoed maar begint zwaar ruk te worden, dus overgestapt op WotB met die rune waardoor je door fury er langer in blifjt. Earthquake alleen nuttig in kleine ruimten dunkt mij.
[ Voor 4% gewijzigd door DeepR op 13-06-2012 16:46 ]
Heb jullie trouwens ook dat als je een drop vind die beter is dan wat je al hebt dat je gewoon uit verbazing vergeet wat je aan het doen was?
Ik droeg eerst relatief slechte shoulders en had geen geld om nieuwe te kopen en alle drops waren uiteraard nog slechter. Toen kreeg ik een drop waarbij de stats zelfs helemaal groen waren met mouse over... had dat niet meer gezien sinds normal difficulty.
Ik droeg eerst relatief slechte shoulders en had geen geld om nieuwe te kopen en alle drops waren uiteraard nog slechter. Toen kreeg ik een drop waarbij de stats zelfs helemaal groen waren met mouse over... had dat niet meer gezien sinds normal difficulty.
Mmm wel grappig altijd deze opmerkingenDeepR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:43:
Wat wel opvallend is dat ik zelden een drop krijg van mijn eigen level, meestal enkele lvl's eronder.
Die zaken gaan dan uiteraard op het AH. Vraag me af of dit niet met opzet gedaan is zodat het AH meer gebruikt wordt. (Mensen vertrouwd maken met het AH = meer kans dat ze RMAH ook gaan gebruiken)
Sorki#2242
Je bent nog niet eens begonnen aan inferno en je zegt al dat je niets nuttigs tegen ben gekomen. Hoeveel uren heb je al gefarmed met puur MF gear?DeepR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:43:
Verwijderd
straks ook maar eens proberenGundogan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:24:
[...]
De damage van chains, plague, desecrator, arcane sentry en molten neemt behoorlijk toe per act. In act 3 en 4 wil je zelfs met de beste gear er niet in gaan staan.
[video]
Diablo ìs de gear grind. Het gearen en clearen in Inferno is tijdrovend en soms frustrerend, maar als het uiteindelijk lukt is de voldoening evenredig groot. Daar draait het hele spel om als je het mij vraagt.DeepR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:43:
Revenge met Provocation is inderdaad een must. Hoe goed je gear ook is.En ik vraag me af hoe een Barb op dit level nog zonder Revenge+Provocation kan spelen...
Earthquake is ook erg lekker als je een grote groep bij elkaar zet en tegelijk met WotB activeert.Call of the Ancients was eerst supergoed maar begint zwaar ruk te worden, dus overgestapt op WotB met die rune waardoor je door fury er langer in blifjt. Earthquake alleen nuttig in kleine ruimten dunkt mij.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Act 1 en 2 inferno dropt er vrijwel niets nuttigs. Men is voorbij act 2 gekomen door class exploits, toen in act 3 gaan farmen, dat verkocht op de AH aan andere in act 2, waardoor die tot act 3 konden komen. Act 2 inferno halen zonder de AH is bijna niet meer te doen.Wimploo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:54:
Je bent nog niet eens begonnen aan inferno en je zegt al dat je niets nuttigs tegen ben gekomen. Hoeveel uren heb je al gefarmed met puur MF gear?
Verwijderd
En toch ben ik van plan het zo te doen, momenteel nog in act 1 bezig, moet enkel de butcher nog neerhalen. Daarna zien we wel, ik ben echt benieuwd hoe hoog de muur van act2 wel is ...Zoijar schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:11:
[...]
Act 2 inferno halen zonder de AH is bijna niet meer te doen.
Seeker Missile vs Piercing Orb
De missile doet meer damage maar kan maar 1 monster tegelijk hitten, dit hit ook altijd. Orb raakt meerdere maar doet minder damage, dit kan missen.
Beide hebben voor en nadelen. Ik heb beide geprobeerd maar gebruik nu Orb omdat het er cooler uitziet >_>
De missile doet meer damage maar kan maar 1 monster tegelijk hitten, dit hit ook altijd. Orb raakt meerdere maar doet minder damage, dit kan missen.
Beide hebben voor en nadelen. Ik heb beide geprobeerd maar gebruik nu Orb omdat het er cooler uitziet >_>
Verwijderd
Good Luck, hoop van harte dat je geen melee class speeltVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:26:
[...]
En toch ben ik van plan het zo te doen, momenteel nog in act 1 bezig, moet enkel de butcher nog neerhalen. Daarna zien we wel, ik ben echt benieuwd hoe hoog de muur van act2 wel is ...
Ik heb ACT I & II nou al een 40-50tal uurtjes gefarmt. Nog steeds niks tegen gekomen dat ik zelf kan gebruiken.
Seeker gaat om hoekjes heen, hoef je de kamer niet in de lopen om te killen wat er in zitCreqaw schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:29:
Seeker Missile vs Piercing Orb
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oh, dat wist ik niet. Is dat echt nuttig genoeg dat het de multiple hit damage overtreft?Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:37:
[...]
Seeker gaat om hoekjes heen, hoef je de kamer niet in de lopen om te killen wat er in zit
Nouja ik vind multiple hit niet zo boeiend aangezien je het van de normale mobs toch altijd wel wint. Liever iets wat ik om hoekjes kan schieten en waarvoor ik niet hoef te mikken om de elites te kunnen kiten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het lijkt erop dat inferno farmen er vanavond niet in zit met deze lag, dat is al de tweede achtereenvolgende avond 
Zijn er ook anderen met lagspikes van 5+ sec ? anders moet ik de wifi aansluiting hier eens gaan nalopen.
Zijn er ook anderen met lagspikes van 5+ sec ? anders moet ik de wifi aansluiting hier eens gaan nalopen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hm, ik moet later... volgende week als ik echt tijd heb maar is testen dan om te kijken wat beter is.
Ik had gister last van plotselinge spikes waardoor ik meerdere keren doodging.Bospa01 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:53:
Het lijkt erop dat inferno farmen er vanavond niet in zit met deze lag, dat is al de tweede achtereenvolgende avond
Ja ik ook, heb sinds ik inferno act 3 zit er last van. Dacht dat het met de patch van vanochtend over zou zijn maar helaas.Bospa01 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:53:
Als ik alleen had gespeeld met items die ik zelf had gevonden, was ik niet eens door Hell heengekomen (of had ik moeten meeliften met anderen). Ik krijg al tijden niets nuttigs meer. Moet alles in AH kopen. Dat bedoel ik.
Of wou je serieus eindeloos gaan farmen totdat goeie gear dropt die specfiek aan jouw wensen voldoet, voor jouw char (en build)? De drops zijn zo random dat dat een hopeloze zaak is.
In AH kocht ik voor 10-20k wapens die beter zijn dan ik ooit zelf zou vinden.... of alleen met heel veel mazzel, maar dan wel 5 levels later...
Of wou je serieus eindeloos gaan farmen totdat goeie gear dropt die specfiek aan jouw wensen voldoet, voor jouw char (en build)? De drops zijn zo random dat dat een hopeloze zaak is.
In AH kocht ik voor 10-20k wapens die beter zijn dan ik ooit zelf zou vinden.... of alleen met heel veel mazzel, maar dan wel 5 levels later...
[ Voor 16% gewijzigd door DeepR op 13-06-2012 19:47 ]
Hier vind ik ook al lang niets fatsoenlijks in hell. Dat zorgt er iig voor het op hell al een uitdaging is, en niet de laatse saaie playthrough voordat ik in inferno ben..DeepR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:44:
Als ik alleen had gespeeld met items die ik zelf had gevonden, was ik niet eens door Hell heengekomen (of had ik moeten meeliften met anderen). Ik krijg al tijden niets nuttigs meer. Moet alles in AH kopen. Dat bedoel ik.
Verder doe ik al mn alt chars ook levellen, zodat de kans dat ik iets nuttigs vind 5x zo groot wordt
Maken jullie geen gebruik van de blacksmith?
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Niet rendabel, tenminste niet tot aan 1.0.3.Distortion schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:59:
Blacksmith? Daar moet je 100k gold instoppen voordat je 1 middelmatig, bruikbare rare hebt gecraft de je voor 5k in de AH had kunnen kopen.
Say what?
ShadowBumble in "[PC] Diablo 3 - Deel 25"
Maar ik wacht ook nog even met craften, heb plenty essence etc
[ Voor 29% gewijzigd door Vandread op 13-06-2012 20:07 ]
Tsja, geen van beiden hebben runspeed, oftewel nutteloos imoVandread schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:06:
Say what?
Verwijderd
En dan heeft hij nog ZEER goede rolls gekregen ....kevz schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:08:
[...]
Tsja, geen van beiden hebben runspeed, oftewel nutteloos imo
Doe ik niet tenzij ik echt niet verder kom.. als het kan wacht ik tot de nieuwe patch.Distortion schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:59:
Ik had er ook last van vanavond ja...Bospa01 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:53:
Hmm ik logde net in op een nieuwe public game en krijg meteen een aantal achievements: blacksmith naar level 10, jeweler naar level 10, plus een aantal gerelateerde achievements. Lijkt me niet helemaal te kloppen
Ingame zijn beiden nog op de juiste levels (blacksmith level 2 en jeweler nog niets mee gedaan). Ach, weer 60 achievement punten er bij
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Level 60 wizard, 200 resis, 28K HP, 48K Dps, 31% crit 2,29 AS!
Wil de 65K dps of hoger halen en rond de 500 resis komen en 35%crit en 2,50AS
Mja heb nog een lange weg te gaan!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Die van de jeweler kreeg ik ook ineens ja... snap er niks van.Brainstorm schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:11:
Hmm ik logde net in op een nieuwe public game en krijg meteen een aantal achievements: blacksmith naar level 10, jeweler naar level 10, plus een aantal gerelateerde achievements. Lijkt me niet helemaal te kloppenIngame zijn beiden nog op de juiste levels (blacksmith level 2 en jeweler nog niets mee gedaan). Ach, weer 60 achievement punten er bij
Vicariously I live while the whole world dies
Ik weet niet of AS nog zin heeft na patch 1.0.3. Hierin wordt AS aangepakt en minder "belangrijk" gemaakt.Xtr3me4me schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:11:
Daarnaast vraag ik me af waarom je zoveel AS nodig hebt als Wiz, Voor je signature's spells is dit een voordeel maar voor je rest ben je toch afhankelijke van je Arcane Power, tenzij deze heel snel regenerate.
Ik heb ergens gelezen dat 1.60 AS genoeg moet zijn voor het casten van een spell en daarna snel door te kunnen lopen (tijd die de animatie nodig heeft voordat de spell wordt gecast wordt sneller). Dit kan veel schelen als mobs vlak naast je staan. Nu heb ik dit zelf nog niet uit kunnen proberen maar dit wordt zo te zien ook aangepakt in de patch.
Daarnaast zit ik nog lang niet aan de 48k DPS, momenteel met al m'n buffs zit ik op 25k
We’re fixing a number of bugs with Attack Speed, mainly related to the stat not working on some items, but we’ve also decided we need to reduce the effectiveness of Increased Attack Speed overall. Many players have commented that Increased Attack Speed is such a dominant stat they feel it’s required. While we don’t have an issue with there being important stats, Increased Attack Speed in particular has secondary effects on mobility in combat, resource generation and resource consumption. We want there to be options and considerations for how you gear up, and one uber trump-everything stat can really work against choice and options
FFXIV: Victeron Leviathan
Dafuq! Een wizard met 200 resist? Is dit een grap ofzo?Xtr3me4me schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:11:
Moi= dh met 45k hp, 60k dps (zonder ss), 5k armor, 400 resist all en 50% cc.
Ik heb het zien gebeuren. Het was op act 3 inferno, net voor de quest dat je die mannetjes bij katapulten moet beschermen.Creqaw schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:33:
Hilarisch, Kungen is weer is dood gegaan. Net iets te laat met de stream checken maar mortar + wall is echt een nasty combo.
Hij was echt in 1 keer dood.. hij reageerde nogal laconiek, ach kan ik weer monk spelen
Hij vond het minder erg omdat hij toch nog geen goede gear aanhad op zijn barb.
Maar met zijn money (en gems), levelt hij zijn lvl 20 monk vanaf ongeveer twaalf uur vanmiddag tot nu, zo naar lvl 53. Loopt gewoon in zijn eentje het spel door. Wel iets van 3 miljoen uitgegeven om te gearen..
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
same hier.. ik kreeg alleen die gemology, want die andere 2 had ik al.Vicarious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:16:
[...]
Die van de jeweler kreeg ik ook ineens ja... snap er niks van.
Ha, nòg een Stormshield gedropt vandaag. Wederom +30% block chance en daarbij nog +300 armor:

Deze is dus een stuk beter dan m'n vorige.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
OMG kan je gek veel voor vragen op AH lijkt meRone schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 03:59:
Ha, nòg een Stormshield gedropt vandaag. Wederom +30% block chance en daarbij nog +300 armor:
[afbeelding]
Zit vast momenteel op inferno op de butcher met mijn wiz. Krijg hem steeds tot 20%. De overige bosses gingen vrij normaal. Maar die AoE (die meerdere kettingen) doet mij steeds de das om. Iemand tips?
Nope geen grap! En ik heb net hell gecleared! Tuurlijk me resis moet omhoog weet ik ook wel!FreqAmsterdam schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:53:
[...]
Dafuq! Een wizard met 200 resist? Is dit een grap ofzo?
Moi= dh met 45k hp, 60k dps (zonder ss), 5k armor, 400 resist all en 50% cc.
Inflatie begint nu in HC ook snel op te lopen. Gisteravond nieuw setje gear gehaald voor ~lvl40 (act III/IV NM) en was zo'n 150k kwijt.
Zat ook voor de gein naar endgame gear te kijken voor Inferno, zo was er slechts 1 stormshield voor 50-60mil... Daar valt niet tegenop te farmen als je niet al bezig bent met Inferno.
Zat ook voor de gein naar endgame gear te kijken voor Inferno, zo was er slechts 1 stormshield voor 50-60mil... Daar valt niet tegenop te farmen als je niet al bezig bent met Inferno.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Die AoE doet vrij weinig damage, dus dan heb je blijkbaar heel weinig HP, en/of heel weinig DPS, zodat je hem niet snel genoeg neer krijgt.ReQuiem83 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 07:30:
Zit vast momenteel op inferno op de butcher met mijn wiz. Krijg hem steeds tot 20%. De overige bosses gingen vrij normaal. Maar die AoE (die meerdere kettingen) doet mij steeds de das om. Iemand tips?
Wat zijn je stats?
Weinig HP kan kloppen, DPS zit rond de 25k. Rest zou ik moeten kijken. Zit op mijn werk.
Wordt maar farmen naar betere gear met vit. Heb het geld niet om op AH te kijken. Probleem is dat ik geen int wil gaan inleveren en dus loopt het kopen van gear in de miljoenen
als ik ze van AH wil afhalen
Wordt maar farmen naar betere gear met vit. Heb het geld niet om op AH te kijken. Probleem is dat ik geen int wil gaan inleveren en dus loopt het kopen van gear in de miljoenen
[ Voor 54% gewijzigd door ReQuiem83 op 14-06-2012 08:13 ]
Hey tweakers,
Ik ben opzoek naar een gulle gever met een guest pass. Een paar collega's van mij praten de hele tijd over diablo, en dat maakt mij toch wel iets nieuwsgierig voor die game.
Is er hier iemand die zijn guest pass aan mij wil doneren?
Groeten,
Henri
Ik ben opzoek naar een gulle gever met een guest pass. Een paar collega's van mij praten de hele tijd over diablo, en dat maakt mij toch wel iets nieuwsgierig voor die game.
Is er hier iemand die zijn guest pass aan mij wil doneren?
Groeten,
Henri
Ik heb er ook 1 gevonden , ben opzoek naar mijne 2e , mijne heeft cq 1380 armor , 61 rest all 24 chance to block , ik meen 81 str . oftewel armor is erg hoog voor de rest is gemiddeld tot laagRone schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 03:59:
[afbeelding]
Hoi iedereen,
Ik verbaas me over het voglende. Tot nu toe ben nog bezig met het levelen. Ik vond (d8 ik) en mega goede upgrade van m'n wapen wat nu dus 51 DPS is (lvl 41). Een maat van me zei, nee joh dat stelt niets voor. Hij vertelde me dat hij een wapen had gekregen van een lvl 60.
Wat blijkt nou, dat wapen heeft 115 DPS!?
Hoe kan ik in hemelsnaam wapens vinden die meer dan 2 -3x zo goed zijn, maar toch met dezelfde levelrequirement,
Ik heb nog nooit zulke drops gezien
....
AH zit er vol mee, wel bijna 25-100k per stuk... Beetje aan de dure kant =.=
Ik verbaas me over het voglende. Tot nu toe ben nog bezig met het levelen. Ik vond (d8 ik) en mega goede upgrade van m'n wapen wat nu dus 51 DPS is (lvl 41). Een maat van me zei, nee joh dat stelt niets voor. Hij vertelde me dat hij een wapen had gekregen van een lvl 60.
Hoe kan ik in hemelsnaam wapens vinden die meer dan 2 -3x zo goed zijn, maar toch met dezelfde levelrequirement,
Ik heb nog nooit zulke drops gezien
[ Voor 16% gewijzigd door Squishie op 14-06-2012 08:29 ]
Zijn er speciale plekken waar jullie zoeken naar legendary's? Ik zit nu in act 1 inferno (al een tijdje eigenlijk). Maar in mijn gehele playthrough ben ik nog geen legendary tegengekomen.. Zijn er area's met hogere kans om deze te droppen?
En een 2e vraag: heeft iemand van jullie ervaring met farmen in Whimsyshire op hell? Ik zit te twijfelen om m'n staff of herding te upgraden naar hell, maar zie er nogal verschillende berichten over.. Drops schijnen ongeveer overeen te komen met A1 Inferno wat het wel interessant zou maken. Is het volgens jullie het geld waard om dit ding te craften?
En een 2e vraag: heeft iemand van jullie ervaring met farmen in Whimsyshire op hell? Ik zit te twijfelen om m'n staff of herding te upgraden naar hell, maar zie er nogal verschillende berichten over.. Drops schijnen ongeveer overeen te komen met A1 Inferno wat het wel interessant zou maken. Is het volgens jullie het geld waard om dit ding te craften?
Verwijderd
Voor zover ik weet zijn Legendaries niet echt farmable. Tot dusver 3 gevonden, 2 van gewone monsters en eentje van een elite.Azaruc schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:29:
Zijn er speciale plekken waar jullie zoeken naar legendary's? Ik zit nu in act 1 inferno (al een tijdje eigenlijk). Maar in mijn gehele playthrough ben ik nog geen legendary tegengekomen.. Zijn er area's met hogere kans om deze te droppen?
Je hebt wapen en gear met reduced level! Een wapen dat level 60 waardig is is gereduceerd naar een veel lager level om te gebruiken! Check zijn wapen eens goed en dan bij de stats!Squishie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:27:
Hoi iedereen,
Ik heb nog nooit zulke drops gezien....
Zo kan je dat ook uit AH vissen! Deed ik ook!
Verwijderd
er kunnen dingen als fire damage, + damage en attack speed op je wapen zitten deze maken je wapen krachtiger, ook kan er level requirement reduced by: XXX zitten, dan kun je b.v. op lvl 41 een wapen van 50 dragen die meer dps heeft dan wat je nu hebtSquishie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:27:
Hoi iedereen,
(zo hebi k een level 52 wapen met 520 dps
Verwijderd
Hij zegt gekregen van een lv60. Niet een wapen van lv60.Xtr3me4me schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:31:
[...]
Je hebt wapen en gear met reduced level! Een wapen dat level 60 waardig is is gereduceerd naar een veel lager level om te gebruiken! Check zijn wapen eens goed en dan bij de stats!
Zo kan je dat ook uit AH vissen! Deed ik ook!
En wapen stats/DPS zijn zeer variabel. Op lv60 zijn er ook wapens die van 300DPS tot 1200DPS te koop zijn.
De Damage% modifier, IAS en elemental damage tellen ook mee.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 08:33 ]
Verwijderd
hoogste die ik tot nu heb gezien was 1740 dpsVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:33:
[...]
Hij zegt gekregen van een lv60. Niet een wapen van lv60.
En wapen stats/DPS zijn zeer variabel. Op lv60 zijn er ook wapens die van 300DPS tot 1200DPS te koop zijn.
Ik heb tot nu toe twee legendaries gevonden. Eentje van de Act2 Inferno goblin(Ancient Paths), Xbow manticore verkocht voor 500.00
Tweede was Xbow Pus spitter, slechte stats en verkocht voor klein prijsje. Grappige is deze dropte ook tijdens het Goblin farmen maar ik kwam hem met toeval tegen. blijkbaar had off screen arrow een kistje geraakt ergens waar deze bow uit dropte. Als ik had geteleport ipv teruglopen naar de portal had ik hem gemist.
Meeste vrienden die legendaries vinden zien ze vooral droppen van kisten en random mobs ipv elite packs.
Tweede was Xbow Pus spitter, slechte stats en verkocht voor klein prijsje. Grappige is deze dropte ook tijdens het Goblin farmen maar ik kwam hem met toeval tegen. blijkbaar had off screen arrow een kistje geraakt ergens waar deze bow uit dropte. Als ik had geteleport ipv teruglopen naar de portal had ik hem gemist.
Meeste vrienden die legendaries vinden zien ze vooral droppen van kisten en random mobs ipv elite packs.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
beste mede tweakers,
Gister heb ik diablo gepatched naar 1.0.2b.
Nu heb ik als ik inlog en de game ga spelen 15fps voordat ik de patch heb geinstalleerd had ik rond de 50/60 fps.
Hebben hier meer mensen last van ? en is hier al een oplossing voor gevonden?
Gister heb ik diablo gepatched naar 1.0.2b.
Nu heb ik als ik inlog en de game ga spelen 15fps voordat ik de patch heb geinstalleerd had ik rond de 50/60 fps.
Hebben hier meer mensen last van ? en is hier al een oplossing voor gevonden?
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Gister een (lvl 44 required) spear van het AH geplukt met +experience, een socket en +int (voor mijn wiz) met ook nog life on hit voor 5k buyout en een dps (zonder gevulde socket van 109 (of meer weet het niet uit mijn hoofd).Squishie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:27:
Hoi iedereen,
Vooral tijdens levelen hoef je geen top notch gear te hebben. Maar dit was in mijn ogen wel een koopje
[ Voor 0% gewijzigd door _Peter2_ op 14-06-2012 08:38 . Reden: level requirement voor spear toegevoegd ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Is inderdaad een koopje.
Wapens kunnen ook -x lvl requierments hebben. Zo heb ik een staff gevonden met 240dps voor lvl 45 met -7 lvl requirement. Komt goed uit, want mijn Sorc is bijna lvl 45 en de dps wordt zowat verdubbeld met de staff!
You lucky bastardRone schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 03:59:
[afbeelding]
Waar heb je hem gevonden?
Wat zijn met een Wizard nu de belangrijkste stats om te halen in je gear behalve de obvious intelligence en vitality? En spelen de meesten hier met een 1-handed wapen en een source (boekje of van die balletjes) of met een 2-handed wapen?
Ik weet bijvoorbeeld dat als ik IAS of een 1-handed wapen met hogere attack speed haal dat mijn DPS flink omhoog gaat, maar IAS heeft toch geen invloed op spells als Blizzard en Hydra maar alleen op hoe snel je bijv. je magic missiles kan schieten? In hoeverre is het dan een stat die ik moet hebben?
Ik weet bijvoorbeeld dat als ik IAS of een 1-handed wapen met hogere attack speed haal dat mijn DPS flink omhoog gaat, maar IAS heeft toch geen invloed op spells als Blizzard en Hydra maar alleen op hoe snel je bijv. je magic missiles kan schieten? In hoeverre is het dan een stat die ik moet hebben?
Heeft er eigenlijk iemand een idee wat je krijgt als je Legendary items salvaged?
Jij vindt 150k voor een full level 40 gear set, veel? Ik betaal al gauw 600k+ voor een enkele item op mijn barbarian.Myrdreon schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 07:57:
Inflatie begint nu in HC ook snel op te lopen. Gisteravond nieuw setje gear gehaald voor ~lvl40 (act III/IV NM) en was zo'n 150k kwijt.
40,000 HP
950+ Res to all
9,700 armor
15,000 DPS
13% dodge
28% block
Ook nog een +300 life on hit gem in mijn wapen.
Als ik ook maar iets wil upgraden ben ik erg veel geld kwijt.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Kijk ook naar je crit hit damage! Ik zit nu op 128%Vicarious schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:54:
Wat zijn met een Wizard nu de belangrijkste stats om te halen in je gear behalve de obvious intelligence en vitality? En spelen de meesten hier met een 1-handed wapen en een source (boekje of van die balletjes) of met een 2-handed wapen?
Liefst wil ik dit rond de 200 krijgen!
http://lmgtfy.com/?q=diablo+3+salvage+legendary+itemsnoloog schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:57:
Heeft er eigenlijk iemand een idee wat je krijgt als je Legendary items salvaged?
Sorki#2242
Heb ik ook last van. Barbarian is natuurlijk als geen andere class aangewezen op z'n gear.. en dat wordt flink uitgemolken ook.kaluro2 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:57:
[...]
Jij vindt 150k voor een full level 40 gear set, veel? Ik betaal al gauw 600k+ voor een enkele item op mijn barbarian.
40,000 HP
950+ Res to all
9,700 armor
15,000 DPS
13% dodge
28% block
Ook nog een +300 life on hit gem in mijn wapen.
Als ik ook maar iets wil upgraden ben ik erg veel geld kwijt.
Verwijderd
zit persoonlijke met mijn dh d8 ik rond de 280 (simpel te krijgen), dit zorgt ervoor dat mijn nether tentacle's de eerste seconde allemaal rond de 80k damage doen en die hitten gemiddeld zo' n 1-2 x, 3-4 tentacle's = 3-8 x damage dus ja tikt aardig aanXtr3me4me schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:58:
[...]
Kijk ook naar je crit hit damage! Ik zit nu op 128%
Liefst wil ik dit rond de 200 krijgen!
maja je moet maar van die crit build houden
Pas eind hell werd het voor mij een goed plan om verder te gaan met een shield ipv source (glass-canon is geen goed idee tegen die tijd), 2-handed heb ik nooit gedaan.Vicarious schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:54:
Ik ben nu, begin Inferno, vooral Ress to All en Life on Hit aan het zoeken. Maar het een stuk dragelijker. DPS lijkt me wat minder belangrijk (maar miss denk ik dat omdat ik al een goed wapen heb)
Voor inferno is het niet slim om Full Res All en Vit te gaan zonder heel veel DPS te verliezen en dan dus tegen enragetimers aanlopen.Vicarious schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:54:
Het beste kan je dan gewoon voor een Glass Cannon build gaan, heel veel damage doen en goed kiten. Wizard is daar ideaal voor, aangezien je niet ge1shot kan worden (Force Armor), voorheen speelde ik DH maar ben daar mee gestopt, en Wizard gaan spelen aangezien dat toch even leuker is. 3 klappen kunnen incasseren ipv 1 is toch even beter
Verwijderd
dit ligt er maar net aan of je hc of sc speelt heHatsjoe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:16:
[...]
Voor inferno is het niet slim om Full Res All en Vit te gaan zonder heel veel DPS te verliezen en dan dus tegen enragetimers aanlopen.
Het beste kan je dan gewoon voor een Glass Cannon build gaan, heel veel damage doen en goed kiten. Wizard is daar ideaal voor, aangezien je niet ge1shot kan worden (Force Armor), voorheen speelde ik DH maar ben daar mee gestopt, en Wizard gaan spelen aangezien dat toch even leuker is. 3 klappen kunnen incasseren ipv 1 is toch even beter
Je kan met force armor nog wel degelijk ge1-shot worden, die skill is veranderd. Op zich als ik mijn ervaringen nu bekijk is het met een vitality-build niet te doen en moet je echt DPS stacken inderdaad. De vraag is echter hoe ik mijn damage maximaliseer: met een 2-hander of een 1-hander met een offhand source. En hoeveel invloed IAS nou daadwerkelijk heeft op een Wizard.Hatsjoe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:16:
[...]
Voor inferno is het niet slim om Full Res All en Vit te gaan zonder heel veel DPS te verliezen en dan dus tegen enragetimers aanlopen.
Verwijderd
het punt is eigenlijk meer de volgende patch waarin inferno generft wordt, geen zin om daar dan weer nieuwe gear te moeten kopen (hoewel mijn sc barb. / monk nu al wel tank zijn uiteraard maar ja die kunnen inferno act 4 niet aan...)
Voor zo ver ik weet is wat de skill Force Armor doet, niet generfed. Als je meer damage krijgt dan 35% van je HP, krijg je gewoon max 35% damage. Dus 3 schoten en dan ben je pas dood. Diamond Skin is wel generfed inderdaad.Vicarious schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:18:
[...]
Je kan met force armor nog wel degelijk ge1-shot worden, die skill is veranderd. Op zich als ik mijn ervaringen nu bekijk is het met een vitality-build niet te doen en moet je echt DPS stacken inderdaad. De vraag is echter hoe ik mijn damage maximaliseer: met een 2-hander of een 1-hander met een offhand source. En hoeveel invloed IAS nou daadwerkelijk heeft op een Wizard.
Maar voor zo ver ik weet, doet Force Armor gewoon nog steeds wat er in de tooltip staat.
En uiteraard kan je ook Full Res All/Vit gaan en nog steeds een berg dmg doen, maar dan mag je heel wat miljoentjes uit gaan geven aan gear.
Hoe ik het nu gewoon doe, farmen met Glass Cannon, en als ik gear vind waar me DPS gewoon hetzelfde mee blijft, of juist omhoog gaat MET Vit en Res All er op, lekker gebruiken
Dan uiteindelijk heb ik veel DPS en veel HP/Res All zonder ook maar iets uitgeven te hebben.
Met het enige verschil dat ze niet meer reduceren tot 35% als de damage die je krijgt 100% of meer van je life is.
Voor zover ik weet wel: het reduceert alleen niet dat gedeelte vd damage dat boven die 100% zit.Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:24:
Met het enige verschil dat ze niet meer reduceren tot 35% als de damage die je krijgt 100% of meer van je life is.
Stel 30k life, 40k hit.
40k-30k = 10k rest.
35% van 30k = 10.5k
10.5k+10k rest = een hit van 20.5k ipv 40k.
Grapjas, alle battlenet paginas zijn geblokkeerd want ik zit op het werk. Graag een duidelijk antwoord of anders niks.
Wat bedoelen ze eigenlijk met enragen? Kan geen duidelijke uitleg vinden op Google.
Boos worden...RedHat schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:29:
Wat bedoelen ze eigenlijk met enragen? Kan geen duidelijke uitleg vinden op Google.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Als je minions niet snel genoeg dood krijgt worden ze sneller en sterkerRedHat schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:29:
Als mobs "Enraged" zijn ga je doodRedHat schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:29:
Bijv. op Inferno Butcher, als hij enraged, staat de HELE kamer in de fik en kun je dus nergens meer staan.
Elite of Champion packs die enrage gaan, krijgen een buff, en zodra je in de buurt komt van ze, is je HP binnen een paar seconden leeg.
Zo zijn er nog wel een paar, maar de samenvatting is: Mobs slopen voordat ze in Enrage gaan, anders ben je dood
EDIT: Dit overigens natuurlijk alleen als je er te lang over doet. Inferno Butcher enraged bijv. pas na 3 minuten.
[ Voor 8% gewijzigd door Hatsjoe op 14-06-2012 09:33 ]
Als je te lang over een elite of boss doet dan wordt hij 'enraged'. Bij elites will dit zeggen dat je zware DoT krijgt tot je dood bentRedHat schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:29:
Ik weet nog dat Jay Wilson zei dat enraged niet wilt zeggen dat de mobs sowieso winnen maar voor mij is het toch onmogelijk om dan nog verder te gaan. Staat de mob langer als 2 seconden in mijn beeld ben ik dood

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Verwijderd
YouTube: diablo 3, inferno butcher 5 minutes+ fight and fire glitchHatsjoe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:32:
[...]
Als mobs "Enraged" zijn ga je dood
Bijv. op Inferno Butcher, als hij enraged, staat de HELE kamer in de fik en kun je dus nergens meer staan.
EDIT: Dit overigens natuurlijk alleen als je er te lang over doet. Inferno Butcher enraged bijv. pas na 3 minuten.
dat betekend niet dat je doodgaat
maar idd wel als elite's dath ebben dan krijg je echt 4k damage per second ofzo gaat nergens over
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 09:36 ]
DiabloWiki ook? http://www.diablowiki.net/Materialsnoloog schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:28:
[...]
Grapjas, alle battlenet paginas zijn geblokkeerd want ik zit op het werk. Graag een duidelijk antwoord of anders niks.
Legendaries leveren op:
Normal - Petrified Bark
Nightmare - Corpse Ash
Hell - Volcanic Coal
Inferno - Fiery Brimstone
Enrage(-timer) betekend dat na een X tijd de enemy (meestal een Boss) opeens veel meer damage doet en je eigenlijk one-shot. Of er gebeurd iets anders, waar door je sowieso dood gaat. Het is een gear-check; heb je binnen een bepaalde tijd de enemy niet dood dan kan je het gevecht gewoon niet winnen.RedHat schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:29:
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 14-06-2012 09:38 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
En dat betekend niet dat dat zo hoort te werken, zal ook ongetwijfeld gefixt wordenVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:36:
[...]
YouTube: diablo 3, inferno butcher 5 minutes+ fight and fire glitch
dat betekend niet dat je doodgaat
maar idd wel als elite's dath ebben dan krijg je echt 4k damage per second ofzo gaat nergens over
Oke bedanktOkkE schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:36:
[...]
DiabloWiki ook? http://www.diablowiki.net/Materials
Legendaries leveren op:
Normal - Petrified Bark
Nightmare - Corpse Ash
Hell - Volcanic Coal
Inferno - Fiery Brimstone
ik vind het alleen een beetje vreemd dat je niet op deze items kan zoeken in de AH, of ik heb er straal overheen gekeken.
Verwijderd
is idd gewoon mogelijk bij materialsnoloog schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Oke bedankt
ik vind het alleen een beetje vreemd dat je niet op deze items kan zoeken in de AH, of ik heb er straal overheen gekeken.
@ hatsjoe, hoop het wel ja als b.v. van die gigantische act 4 beesten (die steeds onsterfelijk worden) met health link, extra health en shielding tegenkomt kan je ze nu bijna onmogelijk doden want dan hebben ze gewoon teveel life...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 09:43 ]
Verwijderd
Vergeet Full Vitality, ik ben bijna eind act 2 inferno en heb 16k leven. Maar heb ook 1200 Life Regen, dat in combinatie met Crystal Shell en Force Armor + Res All op 470-500, ja ge sterft nog maar 1 shotten zit er bijna niet meer in.Hatsjoe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:22:
[...]
Voor zo ver ik weet is wat de skill Force Armor doet, niet generfed. Als je meer damage krijgt dan 35% van je HP, krijg je gewoon max 35% damage. Dus 3 schoten en dan ben je pas dood. Diamond Skin is wel generfed inderdaad.
Maar voor zo ver ik weet, doet Force Armor gewoon nog steeds wat er in de tooltip staat.
En uiteraard kan je ook Full Res All/Vit gaan en nog steeds een berg dmg doen, maar dan mag je heel wat miljoentjes uit gaan geven aan gear.
Hoe ik het nu gewoon doe, farmen met Glass Cannon, en als ik gear vind waar me DPS gewoon hetzelfde mee blijft, of juist omhoog gaat MET Vit en Res All er op, lekker gebruiken
Dan uiteindelijk heb ik veel DPS en veel HP/Res All zonder ook maar iets uitgeven te hebben.
Ik doe ongeveer 25k dps en das meer dan genoeg. (in act 3 zal pas mijn vit ewa mogen stijgen maar voorlopig heeft het geen zin)
Mijn wapen is een 2-hander met 1150dps en 25% IAS. (heb ook 2 ringen met IAS op) Act 1 Inferno staat dan ook op farm (voor geld) voor betere items.
En om het af te maken:noloog schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Oke bedankt
Het lijkt er dus op (zelf niet getest) dat je Materiaal van Normal kan combineren tot die van Nightmare, etc., etc. En uiteindelijk die Fiery Brimstone heb je nodig voor Inferno set- en legendary crafting.Fiery Brimstone is the Inferno quality legendary material, created by salvaging magical, rare, set, or legendary items found on the Inferno difficulty.
It can also be created by upgrading Volcanic Coal, the Hell difficulty legendary crafting material.
Fiery Brimstone is a required material in all set and legendary Inferno crafting recipes.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Huh? Hoe kun je combineren dan? Die optie ben ik nog niet tegengekomen
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Voor zover ik weet is de enige legendary crafting material alleen nog maar de Fiery Brimstone, de andere zijn tijdens de beta verwijderd. Ze staan ook niet op de Diablo 3 site zelf meer.
Verwijderd
Is dit waar? Ze gaan inferno toch niet nerfen??Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:21:
het punt is eigenlijk meer de volgende patch waarin inferno generft wordt, geen zin om daar dan weer nieuwe gear te moeten kopen (hoewel mijn sc barb. / monk nu al wel tank zijn uiteraard maar ja die kunnen inferno act 4 niet aan...)
EDIT: jesus, ja je hebt gelijk. Triest dat Blizzard hierin toegeeft. Ik kom nu nauwelijks door Hell maar dat is de bedoeling toch. Het heet niet voor niets Hell. Inferno moet daar gewoon nog een flinke schep bovenop zijn. Jammer.
Ook jammer dat in deze patch de Legendaries nog niet worden ge-upgrade. Heb er wonder boven wonder al 3 gevonden terwijl ik niet zeer veel speel. Maar ze zitten alle drie niets te doen in mijn stash. Ik hoorde iemand wel aangeven dat reeds gevonden Legendaries niet worden aangepast? Ik lees dit nog niet terug in de preview van de patch 1.0.3 maar lijkt me ook lastig uitvoerbaar.
Verder goed nieuws dat upgraden van gems stuk goedkoper wordt al kosten het nu haast niets meer voor de eerste 8 gems, beetje van het ene uiterste naar het andere uiterste.
Ben ook benieuwd naar crafting cost voor blacksmith. Maak namelijk geen gebruik van action house maar wil me puur richten op black smith. AH voelt voor mij als cheaten.
Sorry, misschien is combineren een beetje foute vertaling van mij; het is "upgraden volgens DiabloWiki:Joarie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:46:
Huh? Hoe kun je combineren dan? Die optie ben ik nog niet tegengekomen
"It can also be created by upgrading Volcanic Coal, the Hell difficulty legendary crafting material."
-- edit --
Maar ik ben nog bezig in Nightmare en heb eigenlijk alleen Rares ge-salvaged. Dus verder geen idee.
[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 14-06-2012 09:51 ]
Verwijderd
Ze staan ook niet meer bij de achievements voor het craften. Alleen de Brimstone staat er bijFeralio schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:49:
Voor zover ik weet is de enige legendary crafting material alleen nog maar de Fiery Brimstone, de andere zijn tijdens de beta verwijderd. Ze staan ook niet op de Diablo 3 site zelf meer.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 19-09 10:03
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Als je kunt kiten kun je enraged mobs gewoon ff achter je aan houden dan stopt de enrage na een minuut of watCobyBE schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:32:
[...]
Als je te lang over een elite of boss doet dan wordt hij 'enraged'. Bij elites will dit zeggen dat je zware DoT krijgt tot je dood bentdan moet je even wachten tot de elite reset en dan kan je nog eens proberen.
Ik weet nog dat Jay Wilson zei dat enraged niet wilt zeggen dat de mobs sowieso winnen maar voor mij is het toch onmogelijk om dan nog verder te gaan. Staat de mob langer als 2 seconden in mijn beeld ben ik dood
Bnet pindle#2913
Verwijderd
vind 't ook jammer maar snap het wel op HC, dat is echt onmogelijk hoor dus ja daar snap ik het wel... maarja was leuker geweest gewoon een bonus van 10 000 euro op de 1e die hc uitspeelt te zettenVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:49:
[...]
Is dit waar? Ze gaan inferno toch niet nerfen??
EDIT: jesus, ja je hebt gelijk. Triest dat Blizzard hierin toegeeft. Ik kom nu nauwelijks door Hell maar dat is de bedoeling toch. Het heet niet voor niets Hell. Inferno moet daar gewoon nog een flinke schep bovenop zijn. Jammer.
Ook jammer dat in deze patch de Legendaries nog niet worden ge-upgrade. Heb er wonder boven wonder al 3 gevonden terwijl ik niet zeer veel speel. Maar ze zitten alle drie niets te doen in mijn stash. Ik hoorde iemand wel aangeven dat reeds gevonden Legendaries niet worden aangepast? Ik lees dit nog niet terug in de preview van de patch 1.0.3 maar lijkt me ook lastig uitvoerbaar.
Verder goed nieuws dat upgraden van gems stuk goedkoper wordt al kosten het nu haast niets meer voor de eerste 8 gems, beetje van het ene uiterste naar het andere uiterste.
Ben ook benieuwd naar crafting cost voor blacksmith. Maak namelijk geen gebruik van action house maar wil me puur richten op black smith. AH voelt voor mij als cheaten.
Welke skills gebruik je buiten Crystal Shell en Force armor? En hoe kom je aan al die liferegen? Heb nog nooit gear gevonden met veel life regen voor zover ik weet.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:43:
[...]
Vergeet Full Vitality, ik ben bijna eind act 2 inferno en heb 16k leven. Maar heb ook 1200 Life Regen, dat in combinatie met Crystal Shell en Force Armor + Res All op 470-500, ja ge sterft nog maar 1 shotten zit er bijna niet meer in.
Ik doe ongeveer 25k dps en das meer dan genoeg. (in act 3 zal pas mijn vit ewa mogen stijgen maar voorlopig heeft het geen zin)
Mijn wapen is een 2-hander met 1150dps en 25% IAS. (heb ook 2 ringen met IAS op) Act 1 Inferno staat dan ook op farm (voor geld) voor betere items.
Beide zijn al meerdere malen aan bod gekomen in dit topic, het hangt dus van je speelstijl af.Vicarious schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:54:
Gebruik je primary spell en/of Hydra voor damage: IAS en crit. damage verhogen, 1h+source met veel +attack als belangrijkste attribuut. Er is wat discussie over het effect van beide op Hydra maar mijn ervaring is dat IAS wel degelijk de DMG verhoogt van je Hydra (niet de attack speed), en dat Hydra ook critical damage kan doen.
2h lijkt me enkel nuttig als je bv in team-build desintegrate of voor bepaalde boss-kills spells zoals frost beam wilt gebruiken. En dan moet je al een hele mooie 2h vinden om dezelde DPS als een 1h+source te vervangen, inclusief bonus stats.
Even over Venom Hydra, ik heb nu een 1h met +poison damage, maakt dit nu eigenlijk verschil uit? Ik heb het gevoel van niet, al is mijn DMG wel gestegen tov men vorige 1h dus het gaat sowieso wel vlotter.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging