Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Is dit waar? Ze gaan inferno toch niet nerfen??
EDIT: jesus, ja je hebt gelijk. Triest dat Blizzard hierin toegeeft. Ik kom nu nauwelijks door Hell maar dat is de bedoeling toch. Het heet niet voor niets Hell. Inferno moet daar gewoon nog een flinke schep bovenop zijn. Jammer.
Het wordt niet per definitie makkelijk, maar wel meer gebalanceerd. Nu is er een enorme muur na Act 1, maar dropt er te weinig goeds om op basis daarvan door te kunnen gaan.

En sowieso.. maak jij eerst Hell maar eens af dan voor je mee gaat praten over inferno...

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:05

Bob

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:52:
[...]

vind 't ook jammer maar snap het wel op HC, dat is echt onmogelijk hoor dus ja daar snap ik het wel... maarja was leuker geweest gewoon een bonus van 10 000 euro op de 1e die hc uitspeelt te zetten _/-\o_
Ik volg niet, waarom is het in HC onmogelijk? Als het in softcore kan, kan het in theorie in HC toch ook? Moeilijkheid is dezelfde, en elke bossfight is in softcore al gelukt. Je moet wel stevig uitkijken voor elite packs die je niet aan kan. Maar in theorie kan het volgens mij, het is gewoon enorm moeilijk en je moet wat geluk hebben. Toch niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Welke skills gebruik je buiten Crystal Shell en Force armor? En hoe kom je aan al die liferegen? Heb nog nooit gear gevonden met veel life regen voor zover ik weet.
Wizards hebben Galvanizing Wizard (passive) die je regen met 200-300/sec verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:54:
[...]

Het wordt niet per definitie makkelijk, maar wel meer gebalanceerd. Nu is er een enorme muur na Act 1, maar dropt er te weinig goeds om op basis daarvan door te kunnen gaan.

En sowieso.. maak jij eerst Hell maar eens af dan voor je mee gaat praten over inferno...
Ik moet zeggen dat als je eenmaal 60 aangetikt hebt in Hell, het echt een lachertje is. Maar de hop naar Inferno is inderdaad wel een beetje te groot op basis van de geardrops in Hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Wat moet de focus zijn voor een Barbarian? Ik loop nu tegen het einde van act 2 Hell aan (level 54 nu) en het lijkt allemaal wel oké te gaan, maar ik ga toch net iets te vaak dood. Sommige van die mobs slopen je gewoon te snel.

Ik speel vooral met +strength en +vitality gear. Ik heb ik inmiddels +60% IAS op mijn items en ik zit op ongeveer 100 res all. Sinds gisteren heb ik ook geïnvesteerd in Life on Hit, en dat hangt nu dus rond de 250 ofzo. Ik heb ongeveer 20-23K hp en 6300 DPS. Armor nog altijd tussen de 5 en 6k, maar dat is minder belangrijk (tenzij je ineens 1k erbij kan krijgen natuurlijk).

Maar aangezien ik nu langzaam richting endgame ga heb ik daar ook de gear voor nodig. Vraag is dus waar ik me met een Barb vooral op moet concentreren. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:56:
[...]

Ik moet zeggen dat als je eenmaal 60 aangetikt hebt in Hell, het echt een lachertje is. Maar de hop naar Inferno is inderdaad wel een beetje te groot op basis van de geardrops in Hell.
Hell was een redelijke walk-in-the-park. Vond het zelfs eigenlijk steeds makkelijker worden van normal -> NM -> Hell :X

Act 1 Inferno is ook niet veel moeilijker dan Hell Act 4, maar daarna is het ineens een heel ander spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:55:
[...]

Ik volg niet, waarom is het in HC onmogelijk? Als het in softcore kan, kan het in theorie in HC toch ook? Moeilijkheid is dezelfde, en elke bossfight is in softcore al gelukt. Je moet wel stevig uitkijken voor elite packs die je niet aan kan. Maar in theorie kan het volgens mij, het is gewoon enorm moeilijk en je moet wat geluk hebben. Toch niet erg?
inferno act 4 al gespeeld? hoe de mensen daar voorbij komen is gewoon doodgaan, ressen, zo ver mogelijk naar voren en weer doodgaan.

nu is het mogelijk dat je alles cleared, echter mag je maar 1 maal geraakt worden en verschijnen er soms beesten. dus ja mocht je 5 miljard liggen dan kan je misschien 2-3 hits kunnen tanken, maar dan nog ga je snel dood, dan nog die beesten die achter je teleporteren te bedenken... GL HF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
En toch kunnen mensen als Kripp act 4 gewoon met 1-2 keer doodgaan op SC helemaal doorlopen met 5 stacks NV. Dus uiteindelijk is het heus wel te doen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:58:
[...]

inferno act 4 al gespeeld? hoe de mensen daar voorbij komen is gewoon doodgaan, ressen, zo ver mogelijk naar voren en weer doodgaan.

nu is het mogelijk dat je alles cleared, echter mag je maar 1 maal geraakt worden en verschijnen er soms beesten. dus ja mocht je 5 miljard liggen dan kan je misschien 2-3 hits kunnen tanken, maar dan nog ga je snel dood, dan nog die beesten die achter je teleporteren te bedenken... GL HF :P
Ik zit eind act 3, hoor veel verhalen dat act 4 kwa difficulty vergelijkbaar is. Met de juiste stats (zeker als tank) kom je een aardig eind zonder dood te gaan. Heb voldoende softcore spelers met weinig problemen act 4 zien doen. Sommige mensen hebben het zelfs op farm.

Gear, gear, gear, gear enzovoorts.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Hell was een redelijke walk-in-the-park. Vond het zelfs eigenlijk steeds makkelijker worden van normal -> NM -> Hell :X

Act 1 Inferno is ook niet veel moeilijker dan Hell Act 4, maar daarna is het ineens een heel ander spel :P
Het is niet vreselijk, maar het verschil van normal mobs en champions/elites in Inferno Act 1 is wel heel erg groot.

Wat ik ook enorm jammer vind is dat de bossfights allemaal zo piss-easy zijn. Kom op zeg, het zijn BOSSES niet opgeblazen normals die veeeeel makkelijker zijn dan champions en elites...

Dat vind ik wel een van de ergste dingen, daar zit echt geen uitdaging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
voxxel schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:
En toch kunnen mensen als Kripp act 4 gewoon met 1-2 keer doodgaan op SC helemaal doorlopen met 5 stacks NV. Dus uiteindelijk is het heus wel te doen.
Als je al gear uit act IV hebt ja.

Het grootste argument tegen de huidige structuur is namelijk dat je eigenlijk gear uit een volgende act moet hebben om de huidige act aan te kunnen. Wat je dus betekent dat je de auction house op moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:01:
[...]

Het is niet vreselijk, maar het verschil van normal mobs en champions/elites in Inferno Act 1 is wel heel erg groot.

Wat ik ook enorm jammer vind is dat de bossfights allemaal zo piss-easy zijn. Kom op zeg, het zijn BOSSES niet opgeblazen normals die veeeeel makkelijker zijn dan champions en elites...

Helemaal met je eens, elite / champions zijn stuk lastiger dan welke boss dan ook.
Geen mooeite met de rest in Act I Inferno, maar als er elite of champion op me af komen altjd weer even slikken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:54:
[...]

Klopt, ik weet nog niet hoe moeilijk inferno is en ik ben maar een watje want ik kom Hell nog geen eens door (let op, speel wel zonder gebruik van AH en speel nu voornamelijk nog solo, dus moet het doen met mijn eigen drops en/of wat blacksmith voor me maakt).

Maar ik kan me herinneren dat Blizzard aangaf dat Inferno alleen voor de echte die-hards is en het mogelijk een flinke tijd duurt voordat ook maar iemand Inferno heeft uitgespeeld. Nu was dat volgens mij al na een paar dagen het geval. Nu sluit niet iedereen zich voor enkele dagen op in zijn kamer om dit zelfde doel na te jagen maar toch wil iedereen Inferno uitspelen. Helaas, dit is kennelijk niet voor iedereen weggelegd (waar ik er zeer waarschijnlijk één van ben). Dus dan gaan we huilen. En kennelijk is Blizzard daar gevoelig voor. Dat vind ik jammer.

Drops worden trouwens al aangepast waardoor meer kans op betere items vanaf act III/IV Hell. Daar zou ik het persoonlijk bij gelaten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bah extra health + damage reflect, sta je dan met je glass cannon DH o.o kill mezelf alleen maar.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Is dit waar? Ze gaan inferno toch niet nerfen??
EDIT: jesus, ja je hebt gelijk. Triest dat Blizzard hierin toegeeft. Ik kom nu nauwelijks door Hell maar dat is de bedoeling toch. Het heet niet voor niets Hell. Inferno moet daar gewoon nog een flinke schep bovenop zijn. Jammer.
inferno is ook wel een stuk harder dan hell ,maar het gaat er geloof ik om dat het verschil tussen act 1 en act 2 inferno bijvoorbeeld te groot is waardoor mensen (ik ook) tegen een muur aanlopen
ik heb een monk met 20k dps ,28k hp, 6650 armor, 506 res all en ik wandel fluitend door act 1 (ook de packs sloop ik redelijk makkelijk) maar als ik dan naar act 2 ga word ik bijna oneshotted door witte trash mobs.
en aangezien de droprates om te huilen zijn is het gewoon frustrerend dat je act 1 zo`n 100 keer moet doorlopen om gear te vinden of genoeg cash te hebben om die belachelijke prijzen te betalen in AH.
ik vind het dan ook een prima actie dat ze het gaan fixen . wat ik nog liever gefixed zou willen zien is de droprate dan hoeven ze van mij niets te nerfen . ik baal er namelijk van dat ik alleen maar gear van andere classes vind en niks voor mijzelf ,zo hebben ze dat gedaan zodat wij met zn alle de AH teminste gebruiken maar dat is volgens mij het spel verpesten want die spel draait om je gear farmen en je character verbeteren en dat kan nu alleen door de AH te gebruiken. :(

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Geen 4k per hit nee.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:10:
[...]

Klopt, ik weet nog niet hoe moeilijk inferno is en ik ben maar een watje want ik kom Hell nog geen eens door (let op, speel wel zonder gebruik van AH en speel nu voornamelijk nog solo, dus moet het doen met mijn eigen drops en/of wat blacksmith voor me maakt).

Maar ik kan me herinneren dat Blizzard aangaf dat Inferno alleen voor de echte die-hards is en het mogelijk een flinke tijd duurt voordat ook maar iemand Inferno heeft uitgespeeld. Nu was dat volgens mij al na een paar dagen het geval. Nu sluit niet iedereen zich voor enkele dagen op in zijn kamer om dit zelfde doel na te jagen maar toch wil iedereen Inferno uitspelen. Helaas, dit is kennelijk niet voor iedereen weggelegd (waar ik er zeer waarschijnlijk één van ben). Dus dan gaan we huilen. En kennelijk is Blizzard daar gevoelig voor. Dat vind ik jammer.

Drops worden trouwens al aangepast waardoor meer kans op betere items vanaf act III/IV Hell. Daar zou ik het persoonlijk bij gelaten hebben.
Blizzard kreeg kritiek over de balans, niet de moeilijkheid. De balans gaan ze aanpassen, aan de moeilijkheid zal niet zo heel veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:01:
[...]

True, bosses zijn over het algemeen veel eenvoudiger dan de packs... maar piss-easy wil ik azmodan niet noemen. Na zo'n 30 try' s issie bij mij nog niet neer op inferno. Squisies worden ge-oneshot door de zwarte vlekken op de grond, met 800 resistance to all kan ik ongeveer 2 klappen van zo'n vlek vangen. Serenity op cooldown en je bent gewoon kapot. Moet weer sick gearen, maar upgrades kosten minimaal 1 Miljoen in mijn situatie.

Rakanoth schijnt helemaal lastig te zijn, zeker met die soul rippers als adds en instant teleport/oneshot.
Freakiebeakie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:12:
[...]

inferno is ook wel een stuk harder dan hell ,maar het gaat er geloof ik om dat het verschil tussen act 1 en act 2 inferno bijvoorbeeld te groot is waardoor mensen (ik ook) tegen een muur aanlopen
ik heb een monk met 20k dps ,28k hp, 6650 armor, 506 res all en ik wandel fluitend door act 1 (ook de packs sloop ik redelijk makkelijk) maar als ik dan naar act 2 ga word ik bijna oneshotted door witte trash mobs.
en aangezien de droprates om te huilen zijn is het gewoon frustrerend dat je act 1 zo`n 100 keer moet doorlopen om gear te vinden of genoeg cash te hebben om die belachelijke prijzen te betalen in AH.
ik vind het dan ook een prima actie dat ze het gaan fixen . wat ik nog liever gefixed zou willen zien is de droprate dan hoeven ze van mij niets te nerfen . ik baal er namelijk van dat ik alleen maar gear van andere classes vind en niks voor mijzelf ,zo hebben ze dat gedaan zodat wij met zn alle de AH teminste gebruiken maar dat is volgens mij het spel verpesten want die spel draait om je gear farmen en je character verbeteren en dat kan nu alleen door de AH te gebruiken. :(
Met die stats zou je het moeten kunnen halen.

Wat mij hielp is mantra of healing met die 20% res to all rune. Een beetje life on hit (heb nu zo'n 400) en overstappen naar deadly reach met die 20% armor buff voor het kiten. Enchantress erbij, nog 15% armor. Daarnaast heb ik damage ingeleverd voor defences. 15k vind ik atm ruim voldoende voor act 2.

Hetgene wat mij het meeste heeft geholpen is de string of ears belt.
http://eu.battle.net/d3/en/item/string-of-ears

[ Voor 44% gewijzigd door PizZa_CalZone op 14-06-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Freakiebeakie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:12:
[...]

20k dps, 28k hp, bijna 7k armor en 500 all res en je gaat dood in a2? O_o

mijn monk heeft 23k dps, 42k hp, bijna 7k armor en 300-500 all res en ik haal a2 met hooguit 1 of 2 deaths.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Laatst online: 22:20
Gister magda gekilled en weer een aantal packs gesloopt act 2 begint nu ook een stuk makkelijker aan te voelen. Ik denk dat de drempel voornamelijk voor melee characters zo hoog is aangezien ik het als WD nog wel vind meevallen. Nu vind ik mijn build ook wel erg lekker werken in act 2, heb sowieso nooit mana problemen hiermee.

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#bkUdZR!WXb!aacZaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Sabrac schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:13:
[...]

20k dps, 28k hp, bijna 7k armor en 500 all res en je gaat dood in a2? O_o

mijn monk heeft 23k dps, 42k hp, bijna 7k armor en 300-500 all res en ik haal a2 met hooguit 1 of 2 deaths.
weet ook niet hoe het komt maar bv die vliegjes in act 2 als 2 van die gif beestjes mij raken leg ik dood op de grond .dus hoe het komt dat jij er doorheen rent en ik niet snap ik niet ,en dan heb ik het nog maar over de trash mobs laat staan de packs

qua build heb ik zo`n beetje alle runes die kunen stunnen aanstaan en dingen die armor of resist all geven heb ik aanstaan om aan meer resist en armor te komen zonder die build zal mijn resist all wel stukken zakken

en dat ik die vliegjes moet ontwijekn snap ik ook wel 8)7 ,maar soms ben ik wel een te laat of is het druk en zie ikz e niet aankomen. de vliegjes zijn ook maar een voorbeeld . grote groepen trash slopen mij ook .daar is niet tegen op te healen
ben nu op me werk als ik thuis ben zal ik wel een keer mijn build posten

[ Voor 33% gewijzigd door Freakiebeakie op 14-06-2012 10:21 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
misschien andere skill build ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Freakiebeakie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:16:
[...]

weet ook niet hoe het komt maar bv die vliegjes in act 2 als 2 van die gif beestjes mij raken leg ik dood op de grond .dus hoe het komt dat jij er doorheen rent en ik niet snap ik niet ,en dan heb ik het nog maar over de trash mobs laat staan de packs
Je moet die vliegjes en het gif ook gewoon ontwijken.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Vliegjes tanken met serenity. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:55
Ik kan als tank redelijk goed die vliegjes incasseren, ben barb tank en uit me hoofd 48k hp, 20% block 2.7k-3.8k block dmg, 750 res+ en iets van 5k dps met 400 LoH. Sommige elites zijn wel echt onmogelijk (plagued +desecrator / molten bijvoorbeeld, gewoon nooit stil kunnen staan :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Viel mij eigenlijk al op dat op NM de champions en Elites een stuk lastiger zijn dan normal.
Wellicht dat ik als ik eenmaal een char op Hell heb vind dat NM makkelijker is.

Maar ik weet wel dat ik ontzettend snel doodging op mijn eerste champion pack op NM met mijn eerste char.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:49
Ik kom niet meer verder in Diablo, ik loop als het ware tegen een muur op.

In ACT 1, Hell, Halls of Agony kan ik de meeste champion en Elite packs niet meer aan.
Met deze Build gebruik ik nu: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZXfjQ!YbX!YYZYcc

Specs van de monks; 11k HP, 3k Armor, 2.5k DPS, 56 resist all. lvl 53

Ik kom niet meer vooruit, de grootste moeite om beestjes te killen.
Moet ik meer Gear hebben? Of moet ik even lvlen? Waar ligt het aan?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:01
mhindrik schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:29:

In ACT 1, Hell, Halls of Agony kan ik de meeste champion en Elite packs niet meer aan.
Met deze Build gebruik ik nu: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZXfjQ!YbX!YYZYcc

Te weinig HP. Veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Véél te weinig HP en DPS.
Ik had hetzelfde, en een maat van mij heeft me wat goede gear gegeven, omdat het AH overpriced is en de drops gewoon slecht zijn.

Ga voor op zijn minst 20K HP en 4K DPS...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:18
Hatsjoe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:32:
[...]

Te weinig HP. Veel te weinig.
+1... Verdubbel het maar en kijk dan maar verderin inferno :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren voor het voetbal nog even gespeeld en snel 500 k gold vediend met een legendary BS plan, die viel pardoes uit zo'n treasure goblin/thief /pygmee. :) Nog even verder gegaan in ACT III NM Sin of heart quest en 3 keer dood gegaan op championpack van die tongmonsters met shield en molten affixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te weinig HP en Resis denk ik, je dmg vindt ik ook wat aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:49
Te weinig HP, DPS en dan ook nog resists. En dan heb ik ook nog te weinig geld om goede spullen te kopen. Nou dat betekent de SK een paar honderd keer farmen.

Bedankt voor de input, overigens nog commentaar op de build?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:32:
[...]

+1... Verdubbel het maar en kijk dan maar verderin inferno :)
Het is Hell waar hij in zit, isniemoeilijkhooromtelezen ;)

Ik had met mijn Monk ongeveer het zelfde aan stats in Hell Act 1, eigenlijk geen grote problemen gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Freakiebeakie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:16:
[...]

qua build heb ik zo`n beetje alle runes die kunen stunnen aanstaan en dingen die armor of resist all geven heb ik aanstaan om aan meer resist en armor te komen zonder die build zal mijn resist all wel stukken zakken

en dat ik die vliegjes moet ontwijekn snap ik ook wel 8)7 ,maar soms ben ik wel een te laat of is het druk en zie ikz e niet aankomen. de vliegjes zijn ook maar een voorbeeld . grote groepen trash slopen mij ook .daar is niet tegen op te healen
ben nu op me werk als ik thuis ben zal ik wel een keer mijn build posten
Gif beetjes? je bedoeld die monsters die ontploffen in een gif explosie? kwestie van wegrennen als ze dood zijn.

Vliegjes is alles wat ze op je gooien ontwijken en dan ze neerslaan (doe ik met Fist of thunder & Thunderclap) erg handige rune voor act 2 omdat je direct naar ze toe teleporteert, geeft ze geen tijd om weer weg te rennen.

Dit gebruikt ik voor mijn skills in ieder geval:

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aigXjh!ZXY!acabca

Video met zolten kulle / belial met 5 stacks

http://nl.twitch.tv/poisinivy/b/320672052

Zoals je ziet gaat alles best makkelijk met de monk (en in de video had hij minder health / resists dan nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Laatst online: 14:01
mhindrik schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:39:
Te weinig HP, DPS en dan ook nog resists. En dan heb ik ook nog te weinig geld om goede spullen te kopen. Nou dat betekent de SK een paar honderd keer farmen.

Je hebt heel veel gear op de AH staan welke gewoon goed zijn (Dex + Vit) zodat je DPS wat omhoog gaat, en je HP ook. En dat voor onder de 10k vaak.

Op Hell heb je nog niet echt die Res All nodig, zolang je maar genoeg HP hebt om klappen te incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:39:

Hmm ik kan je build niet zien zit op het werk -,-.
Zit aan het einde van hell met mijn monk, 20k Hp , 13k dps en 300 resis,
ook nog niet super, maar kom al een heel eind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betere gear benodigd. Op dat punt zat ik al 30k+ HP, 3-4k Armor. Also, probeer deze eens voor skills:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZXijQ!YXg!YYbYbZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een daibo gekocht voor 600k

1145,2 DPS
262 - 582 lightning damage
115 strength
73 dexterity
IAS 16%
empty socket

goeie koop toch? en 2 handed is voor monk beste DPS wise right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Laatst online: 03-02 01:41
GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:21:
[...]

Waar komen die woorden toch allemaal vandaan en gebruikt niemand de normale termen daarvoor :P
Met risico op dubbelposten (kan het niet bij houden die 400 berichten per dag):

Buffen: Engelse referentie naar iets oppoetsen om het er beter uit te laten zien
Nerfen: Verwijzing naar het merk Nerf, van de Nerf Guns, waarbij je in plaats van kogels zachte foam pijltjes afschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beter is een shield met goede block/resist all en een goede one H.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf ook gaan voor een 1H met een goed schild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29

frG

Smokescreen met Prep doet bij mij wonderen (wel pots slikken op de cooldown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:58:
Ik heb het meeste gewoon gecleared hoor op act 4, zonder echt belachelijke gear (meeste dat ik ooit heb uitgegegven is 450k voor een item). Natuurlijk moet je soms een elite pack skippen, maar de gewone mobs zijn goed te doen. Toegegeven ging ik per veld wel echt tientallen keren dood. Je moet het doen zonder geraakt te worden.

Zit nu alleen even vast bij Izual vanwege zijn area attack. Dan is het geloof ik nog een veldje en dan Diablo? Rakanoth legde ik DH-style binnen 30 seconden om :)

Eerlijk gezegd vond ik act 4 makkelijker dan act 3 op bepaalde stukken. Die torens in act 3 met soul lashers en die vrouwtjes zijn behoorlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:43:
heb een daibo gekocht voor 600k

1145,2 DPS
262 - 582 lightning damage
115 strength
73 dexterity
IAS 16%
empty socket

goeie koop toch? en 2 handed is voor monk beste DPS wise right?
Nee. Shield + 1hander is vele malen beter. Aangezien je van 2 items meer DEX kan krijgen (met Seize DEX = Armor) en Monk sowieso meer vervalt in een tank-character, is een 2hander niet aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rakannoth inderdaad moeilijk, heb ik stuk of 20x over gedaan (nu zit ik nog met een matige 800 dps 2h x-bow) maar is zeker niet onmogelijk op inferno (voor DH), enige wat je moet weten is wat ie allemaal doet, is voor alle klasses anders maar zeker niet onmogelijk.

voor izual maak ik me meer zorgen, die doet na een tijdje plotseling ijs aanval waar ik weinig aan kan doen en wat me one-hit dus ja goed op life letten en goede moment in smoke screen :P

en wat idd het punt is op HC is dat de items die je nodig hebt je in latere acts vindt, in sc boeit dat niet, sjalalala lekker doorlopen naar de boss die in 30x killen ondertussen ook 50x doodgaan en 100k gear repair en je bent weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:53:
rakannoth inderdaad moeilijk, heb ik stuk of 20x over gedaan (nu zit ik nog met een matige 800 dps 2h x-bow) maar is zeker niet onmogelijk op inferno (voor DH), enige wat je moet weten is wat ie allemaal doet, is voor alle klasses anders maar zeker niet onmogelijk.
Marked for death met hatred regen, bat companion voor hatred regen, +19 discipline gear, naar hem toe lopen, mark, tentacles blijven schieten, als hij z'n discs gooit eerste SS, blijven schieten, SS proberen uit te stellen tot hij iets doet (teleport strike is dood...), dan als hij z'n lashers spawned blijven SS-en, misschien een caltrops om je heen, of je kan nog "bait the trap" caltrops gebruiken ook zelfs, preparation, SS, blijven schieten... ik heb geen stap verzet verder.

(maarja, wel 50k dps zonder sharp shooter, en 85k met. Met die 800 dps boog red je dat denk ik misschien niet...Zou in een beter wapen investeren. Voor een miljoen kan je vaak nog wel iets rond de 1010dps met dexterity krijgen)
voor izual maak ik me meer zorgen, die doet na een tijdje plotseling ijs aanval waar ik weinig aan kan doen en wat me one-hit dus ja goed op life letten en goede moment in smoke screen :P
Precies. Als je daar je SS niet op hebt ben je dood. Kan je verder niks aan doen; zelfs niet als hij buiten beeld is. Hij schijnt het te doen op 66% en 33% hp. Ik had hem tot 33% ging ik er alsnog op dood :(

[ Voor 8% gewijzigd door Zoijar op 14-06-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:55:
Grappig dat het eerst ging over dat bosses te makkelijk waren en nu over dat sommige bosses zo moeilijk zijn ;)
algemeen zijn bosses simpel ja,
SK = lachwekkend
butcher = 10 sec.
belial = eerste uitdaging, moet 'm nog ff doen maar geen zin in tbh :P
azmodan = te simpel alleen pools irritant maja beetje vlugge klikker heb 'm zo
rakannoth = goed te doen alleen wel paar x proberen
diablo = goed te doen met genoeg taktiek... shadow realm is moeilijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
porn* schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:50:
[...]

Als je kunt kiten kun je enraged mobs gewoon ff achter je aan houden dan stopt de enrage na een minuut of wat :)
Gewone enraged wel ja, fast enraged = onmogelijk :( zelfs met + movement speed en gebruik makend van de omgeving :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Laatst online: 09-09 18:41
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:58:
[...]

SK = lachwekkend
butcher = 10 sec.
Alle bosses zijn te makkelijk. vond vooral diablo te kort en easy. Leuk dat hij je ff mee pullt naar dat shadow realm en ja das n beetje pittig maar nog steeds n te kort gevecht en te makkelijk in vergelijking met de rest van de game en bv de champion packs! Diablo had mear spannends moeten doen...meet abilities, meer gelul etc. Hoe dan ook n langer, pittiger gevecht:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

SK = lachwekkend
butcher = 10 sec.
Ow ja.. alle bosses in Inferno zijn makkelijk als je weet wat je moet doen, je build goed is, je snel genoeg bent en je gear ook goed genoeg is en je het gewoon 50x probeert.

Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 20:40
lj_tree schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Alle bosses zijn te makkelijk. vond vooral diablo te kort en easy. Leuk dat hij je ff mee pullt naar dat shadow realm en ja das n beetje pittig maar nog steeds n te kort gevecht en te makkelijk in vergelijking met de rest van de game en bv de champion packs! Diablo had mear spannends moeten doen...meet abilities, meer gelul etc. Hoe dan ook n langer, pittiger gevecht:)
Eens, ik hoopte op 15-30 minuten bloedstollend spannende actie... Niet 2 minuten raggen..
Lijkt wel een goedkope porno :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de Champion packs ben je langer bezig dan alle bosses bij elkaar bijna :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:01:
[...]

ik vindt 'm op inferno met mijn 100k crit en 30k normale nether tentacle's redelijk pittig om eerlijk te zijn, heb ik eerste vorm dood moet ik hopen dat me discipline niet op cooldown gaat... gebeurd dat wel kan ik niet lang genoeg in smoke screen om aanvallen te ontwijken (vooral als me clone impale heeft).

en met een barb. zal ie wel nog moeilijker zijn :?

oh en als je wilt ragen, diablo duurt op inferno ongeveer 15 minuten als je 'm goed doet anders makkelijk een half uur GL

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Blizzard heeft regelmatig gemeld dat bosses niet de endgame zijn maar de champions juist wel. Die zijn ook vele malen moeilijker dan de bosses. En om dit dus extra te promoten gaan ze champion packs meer rare's laten droppen en bosses juist eentje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Diablo was in Diablo 1 en 2 beter uitgewerkt vond ik. In D1 had je een Diablo die een soort firewalls op je afschoot en een lightning aanval had waar bijna niets tegen te beginnen was. Dan moest je wel gaan kiten.
Diablo had in D2 die rode lightning aanval die ook weer allesvernietigend was.

Diablo in D3 is een watje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:03:
[...]

No shit, er zijn er ook 100x meer van in een playthrough :+
Ik doelde meer op 1 champion pack :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Vond hem best lastig. Hij spawned die pools namelijk drie keer op je en ze expanden heel erg snel. Ik kan er geen seconde in staan want dan ben ik dood. Moest dus voorspellen wanneer er ongeveer eentje op me ging komen (na een tijdje heb je dat wel door) en dan voortijdig SS en tumble om eruit te komen. Als je dat drie keer timed valt het verder wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:04:
[...]

Ik doelde meer op 1 champion pack :p
Kweetniet. In Inferno heb ik, de eerste keer althans, een stuk meer tijd nodig voor een section boss dan een willekeurige champion pack die in 30 seconden neer is.

Bosses in inferno gaan bij mij meestal niet in 1x neer.

Tuurlijk, als je ze al 10x hebt gedaan worden die bosses voorspelbaar en eenvoudig, maar dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Bosses zijn relatief makkelijk omdat ze mensen de kans moeten geven het spel uit te spelen. Net zoals legendary en rares wat betreft gear - het is leuk voor het spel, maar het beste komt toch af van de random rares.

Wat echter het minste is aan de bosses, is de achievement van 'kill ze naakt' en 'krijg geheel geen schade tijdens een gevecht'. Beiden te behalen op Hell of hoger. Dat laat wel zien hoe simpel ze de bossfights hebben gemaakt - er is geen 1 champ pack waar ik naakt in durf te lopen op Hell/Inferno.
Gewoon kwestie van trucje leren (a la WoW) en bossfights is enkel 2-5min uitzitten tot hun HP 0 is geworden.

[ Voor 10% gewijzigd door Xanaroth op 14-06-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Kweetniet. In Inferno heb ik, de eerste keer althans, een stuk meer tijd nodig voor een section boss dan een willekeurige champion pack die in 30 seconden neer is.

Bosses in inferno gaan bij mij meestal niet in 1x neer.
WD is ook een geval apart. Met name bosses waar je niet genoeg bewegingsruimte hebt zijn een crime.

Kheb met WD maar eens LoH gegeven doormiddel van de socket op mijn wapen (ipv +critical hit dmg). Moet zeggen dat het wel enorm scheelt! Had opeens ook veel minder moeite met Champion packs aangezien mijn zombiewalls gewoon life gaven per hit. Nu alleen nog die manadrain tackelen zodat die zombie beasts wat vaker gecast kunnen worden

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Vind die packs nou niet echt een uitdaging vormen, eerder een soort muur.
het hele spel hobbel je lekker door, en op zo'n pack gaat iederen 10x dood en verlaat het spel ;-)

is idd bijna niet mogelijk zonder rares uit hogere acts.
was leuker in d2, daar kon je eind nightmare plots goeie exceptional uniques vinden die het in Hell ook nog heel aardig deden.

ik mis de unique-rush ;-) vond het altijd wel leuk, zelfde bosses farmen en achter die uber-items aanzitten (YAY omg set lacquered plate, who cares dat iedereen met zo'n ding liep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Znorkus schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:21:
Vind die packs nou niet echt een uitdaging vormen, eerder een soort muur.
het hele spel hobbel je lekker door, en op zo'n pack gaat iederen 10x dood en verlaat het spel ;-)
Mwah, ik weet altijd vrij snel of een pack gaat lukken of niet. Lukt ie niet sla ik hem gewoon over, dat is dan weer het voordeel van de packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
BramSd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:04:
Diablo was in Diablo 1 en 2 beter uitgewerkt vond ik. In D1 had je een Diablo die een soort firewalls op je afschoot en een lightning aanval had waar bijna niets tegen te beginnen was. Dan moest je wel gaan kiten.
Diablo had in D2 die rode lightning aanval die ook weer allesvernietigend was.

Diablo in D3 is een watje.
en een topmodel in plaats van een dikke papzak met een te slechte adem

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Znorkus schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:21:
ik mis de unique-rush ;-) vond het altijd wel leuk, zelfde bosses farmen en achter die uber-items aanzitten (YAY omg set lacquered plate, who cares dat iedereen met zo'n ding liep).
Nu is het gewoon farmen voor dat ene item met de perfecte stats. En wacht even totdat legendaries gebuffed worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Bartjeuhz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:24:
en een topmodel in plaats van een dikke papzak met een te slechte adem
Jij hebt lage standaarden 8-)

[ Voor 94% gewijzigd door FireDrunk op 14-06-2012 11:26 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:56

duarf

-Kuffy-

Ik denk toch dat ik terug diablo 2 ga instaleren.
Daar vond ik de community ook leuker, je helpt elkander er elkander veel vaker.

Diablo 3 is leuk, maar rapper saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

FireDrunk schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Jij hebt lage standaarden 8-)
Als ik game waar mijn vriendin bij is, oogt ze ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Brainstorm schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:11:
Hmm ik logde net in op een nieuwe public game en krijg meteen een aantal achievements: blacksmith naar level 10, jeweler naar level 10, plus een aantal gerelateerde achievements. Lijkt me niet helemaal te kloppen :P Ingame zijn beiden nog op de juiste levels (blacksmith level 2 en jeweler nog niets mee gedaan). Ach, weer 60 achievement punten er bij :P
Uit de laatste patch notes:
•Achievements have been granted to players who previously completed their objectives, but were not correctly awarded completion credit.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
ormagon schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:29:
[...]

Als ik game waar mijn vriendin bij is, oogt ze ongeveer hetzelfde.
Heb ik minder last van.. Dat scheelt :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 15:10
Linc schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:29:
[...]

[...]
Volgens mij klopt dat niet helemaal, ik zat gisteren in een public game waar iemand de "koop alle shared chest upgrades" achievement krag. En prompt had ik hem ook! Terwijl ik 1 tab + 8 slots heb...

[ Voor 0% gewijzigd door Andurin op 14-06-2012 11:33 . Reden: spellingspolitie -.- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03
Linc schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:29:
[...]

[...]
Dat is juist, maar hij krijgt archievements voor iets wat hij nog niet gehaald heeft, toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha "krag"... nice!

Is flawless (tier 8 ) of perfect square (tier 9) nou de hoogste gem (level) die kan droppen? Vindt voornamelijk flawless square, maar op battle.net forum staat ergens ook perfect square. Kan me voorstellen dat perfect square alleen kan droppen op bijv. ilvl 62 of 63 monstens (in inferno act2+)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Bospa01 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:32:
[...]

Dat is juist, maar hij krijgt archievements voor iets wat hij nog niet gehaald heeft, toch ?
Oh, dat had ik niet begrepen. Dat is wel vreemd dan ja ! :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Bospa01 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:32:
[...]

Heb ik ook gehad, zal wel een bijwerking van de patch zijn neem ik aan. Ik kreeg gistern namelijk ook de achievements dat mijn BS en Artisan tot LVL 10 waren en dat ik de volledige stash heb maar niets van die dingen is correct :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:37:
Haha "krag"... nice!

Is flawless (tier 8 ) of perfect square (tier 9) nou de hoogste gem (level) die kan droppen? Vindt voornamelijk flawless square, maar op battle.net forum staat ergens ook perfect square. Kan me voorstellen dat perfect square alleen kan droppen op bijv. ilvl 62 of 63 monstens (in inferno act2+)?
Flawless square is het hoogste niveau dat kan droppen. Dan kun je nog perfect squares en twee ranks daarboven maken. En volgens mij zijn er dan nog recipes die kunnen droppen, maar die heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Flawless square is het hoogste niveau dat kan droppen. Dan kun je nog perfect squares en twee ranks daarboven maken. En volgens mij zijn er dan nog recipes die kunnen droppen, maar die heb ik nog niet gezien.
Afbeeldingslocatie: https://docs.google.com/spreadsheet/oimg?key=0AlzqAXydzfECdGVtRGtvS2hnWHduWjU3NDNpaXVWUmc&oid=6&zx=rckgqzrfymqw

Goede link over gems, combine/jewel craften/kosten voor de FAQ. Al zullen de kosten stuk lager worden vanaf 1.03.

Is er überhaupt al één radiant star in D3?!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Over 1.03 gesproken...voor wanneer staat die nu gepland?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
MicScott schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Flawless square is inderdaad het hoogste was kan droppen.
Echter kun je niet tot tier 11 maken, maar tot tier 14

De recipes gaan door van tier 12 tot tier 14 (Radiant Star)

en dat zijn hele leuke gems (http://eu.battle.net/d3/e.../recipe/radiant-star-ruby)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
De kosten worden toch niet lager? Het je kan gewoon upgraden met 2 gems ipv 3. Of heb ik het nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Flawless square is inderdaad het hoogste was kan droppen.
Echter kun je niet tot tier 11 maken, maar tot tier 14

De recipes gaan door van tier 12 tot tier 14 (Radiant Star)

en dat zijn hele leuke gems (http://eu.battle.net/d3/e.../recipe/radiant-star-ruby)
Ik vind ze maar crappy in verhouding tot de kosten..
sbmuc schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:42:
[...]

De kosten worden toch niet lager? Het je kan gewoon upgraden met 2 gems ipv 3. Of heb ik het nou verkeerd?
Kosten worden ook drastisch verlaagd voor het combineren t/m flawless square.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:52

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bWYXgQ!YUX!ZZYbac

Meer HP nodig iig. Hierboven staan de skills die ik gebruik. Enemies doen 20% minder damage, meer amor door dexterity, life per spirit spent. De crippling wave en deadly reach voor spirit regen. Deadly reach ook voor de 50% armor buff. Ook meer resistance door passive skill. Mantra of healing geeft dan ook nog eens 20% resist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Ja sorry, ik bedoelde kosten in het algemeen, niet alleen in de zin van gold. Al ligt de term kosten nogal lastig in D3, zeker als de RMAH er is.

Vraag me echt af of er al één radiant star is in D3 is (waar dan ook)?!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Ik vind ze maar crappy in verhouding tot de kosten..
[...]

Kosten worden ook drastisch verlaagt voor het combineren t/m flawless square.
Als jij perfecte chest hebt en er nog 3 socks in hebt ook dan is het met 3 gems 173 +stat x erbij toch wel HEEL erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gems zijn sowieso meer bedoeld als iets waar je nog "verder" mee kunt. Ook na tig lvl 60 chars die inferno hebben gecleared. Een stoort status item ook. Beetje jammer dat de stats lineair toenemen. Zou stuk interessanter en logischer zijn als dat exponentieel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbmuc schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Als jij perfecte chest hebt en er nog 3 socks in hebt ook dan is het met 3 gems 173 +stat x erbij toch wel HEEL erg leuk!
Ja? Jij betaalt graag 100 miljoen ofzo voor een extra +4 stat?
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:46:
De gems zijn sowieso meer bedoeld als iets waar je nog "verder" mee kunt. Ook na tig lvl 60 chars die inferno hebben gecleared. Een stoort status item ook. Beetje jammer dat de stats lineair toenemen. Zou stuk interessanter en logischer zijn als dat exponentieel zou zijn.
Idd, nu slaat het nergens op, aangezien de kosten wel exponentieel toenemen, maar de stats niet...

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Het is eerder omgekeerd logaritmisch te noemen.
De stap van 800 LoH naar 900 LoH terwijl je er 400k voor moet neerleggen is nou niet echt een incentive om de perfecte Amethyst gem te craften.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik speel hardcore met mijn monk ik ben lvl 35 en heb momenteel dezelfde hp en armor als jou.. nou moet je daar op hardcore natuurlijk iets meer op letten maar die van jou is wel te laag.. dus of aan het farmen of even AH kijken

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Vraag me echt af of er al één radiant star is in D3 is (waar dan ook)?!
Ja hoor. Staan ook in de AH.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

y0ukn0w schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Ik heb er zelf ook 1 gecraft, is gewoon leuk om eens te doen. (Helmet met +life(15?)%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Noest, ik wou nog uitrekenen wat de kosten zijn om een radiant star te maken met alleen maar gems en tomes uit de AH (en natuurlijk eigen cash). Wat zou de winstmarge op dit moment zijn op een radiant star? 1 of 2 M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

y0ukn0w schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:54:
[...]

WTF. Hoe krijg je dat voor elkaar? Heel veel gold farmen en heel veel gems kopen (in AH)? Want stel dat je op de 2e dag van Diablo 3 (16-5) al in inferno zat, dan nog moet er elke dag gemiddeld 25 flawless square gems van dezelfde soort droppen (nog los van de de plans of secrets) wil je een radiant star kunnen craften?!

(30 dagen, maal 25 flawless squares van dezelfde soort maakt 750 en 729 is genoeg voor radiant star)

Wat kost een radiant star in AH? 15M?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:58:
[...]

WTF. Hoe krijg je dat voor elkaar? Heel veel gold farmen en heel veel gems kopen (in AH)? Want stel dat je op de 2e dag van Diablo 3 (16-5) al in inferno zat, dan nog moet er elke dag gemiddeld 25 flawless square gems van dezelfde soort droppen (nog los van de de plans of secrets) wil je een radiant star kunnen craften?!
Kopen, die dingen kosten niks op de AH.

Maar totaal zijn de kosten redelijk absurd gezien wat je er voor terugkrijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:22

Lagune

Its time for warp

euh volgens mij zijn radiant square de hoogste die droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lagune schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:04:
euh volgens mij zijn radiant square de hoogste die droppen?
Blijkbaar flawless square dus. Zie 10/15 posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:53:

en wat idd het punt is op HC is dat de items die je nodig hebt je in latere acts vindt, in sc boeit dat niet, sjalalala lekker doorlopen naar de boss die in 30x killen ondertussen ook 50x doodgaan en 100k gear repair en je bent weer verder.
Denk dat het om die charge aanval gaat? In dat geval altijd zorgen dat een van die gaten in de grond tussen jou en de boss zit (maw altijd een object tussen hem en jou hebben, nooit een regelrecht pad creeeren). Dan doet ie die charge afaik niet en zou het iets makkelijker moeten zijn ;)

Gisteren m'n DH nog een beetje geupgrade, doet inmiddels 37.5k dps maar heeft slechts 22k hp en ~330 resists, 8k meer hp maakte nauwelijks uit de meeste attacks zijn nog steeds oneshot :)
Lekker glass cannon knallen :)

Vanavond wil ik nog even eea gaan testen in A3 met m'n monkje, die heeft ook paar nieuwe spulletjes. @stuk hierboven die build met Deadly Reach en armor rune, waarom dat? Ik vind Deadly Reach veel te weinig LoH returns hebben, FoT leecht dan echt 3x meer hp/sec. En de armor buff duurt maar 4 sec. Wieso?? Gebruik zelf af en toe Reach maar dan voor de 30% damage buff, hoef je maar elke 30 sec te doen om hem up te houden :)
Hoe goed is de Ally in A3? Ging ervan uit dat ie useless was tbh maar zie veel mensen hem toch gebruiken?

[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 14-06-2012 12:13 ]

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging