Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:53:
rakannoth inderdaad moeilijk, heb ik stuk of 20x over gedaan (nu zit ik nog met een matige 800 dps 2h x-bow) maar is zeker niet onmogelijk op inferno (voor DH), enige wat je moet weten is wat ie allemaal doet, is voor alle klasses anders maar zeker niet onmogelijk.
Marked for death met hatred regen, bat companion voor hatred regen, +19 discipline gear, naar hem toe lopen, mark, tentacles blijven schieten, als hij z'n discs gooit eerste SS, blijven schieten, SS proberen uit te stellen tot hij iets doet (teleport strike is dood...), dan als hij z'n lashers spawned blijven SS-en, misschien een caltrops om je heen, of je kan nog "bait the trap" caltrops gebruiken ook zelfs, preparation, SS, blijven schieten... ik heb geen stap verzet verder.
(maarja, wel 50k dps zonder sharp shooter, en 85k met. Met die 800 dps boog red je dat denk ik misschien niet...Zou in een beter wapen investeren. Voor een miljoen kan je vaak nog wel iets rond de 1010dps met dexterity krijgen)
voor izual maak ik me meer zorgen, die doet na een tijdje plotseling ijs aanval waar ik weinig aan kan doen en wat me one-hit dus ja goed op life letten en goede moment in smoke screen

Precies. Als je daar je SS niet op hebt ben je dood. Kan je verder niks aan doen; zelfs niet als hij buiten beeld is. Hij schijnt het te doen op 66% en 33% hp. Ik had hem tot 33% ging ik er alsnog op dood
[
Voor 8% gewijzigd door
Zoijar op 14-06-2012 11:01
]