Deze films heb ik in februari 2018 gekocht voor 29,99 euro. Ik ben blij dat op de ATV bij alle zes het 4K logo wordt getoond.TDB schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:23:
3x de Hobbit extended
3x Lord of the Rings extended
Nu alle 6 in 4K en Dolby Atmos voor € 34,99 bij iTunes. Koopje lijkt mij.
Je zou bijna zeggen dat we een apart in de aanbieding bij iTunes topic nodig hebben... Raakt natuurlijk maar half de Apple TV aangezien je ook kan kijken op Mac of iPhone.
En dan kun je goeie app deals eventueel ook nog posten.
En dan kun je goeie app deals eventueel ook nog posten.
[ Voor 15% gewijzigd door iAR op 12-12-2020 13:28 ]
Als nu de laatste vijf pagina’s vol staan met iTunes aanbiedingen, dan heb je een goed punt. Even terug gebladerd, maar vanaf tweederde van de vorige pagina kwamen er pas aanbieding voorbij.
@meesje @iAR Maar toch is misschien een apart topic handiger hiervoor. Zeker omdat je die dan apart in de gaten kunt houden tov ergens in dit topic terug moeten zoeken. Daarnaast kunnen we er dan meer aanbiedingen in posten.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Wees zo vrij!TheKerremenke schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:27:
@meesje @iAR Maar toch is misschien een apart topic handiger hiervoor. Zeker omdat je die dan apart in de gaten kunt houden tov ergens in dit topic terug moeten zoeken. Daarnaast kunnen we er dan meer aanbiedingen in posten.
Zoals hiervoor aangegeven vind ik het niet nodig. Af en toe wordt er een aanbieding gepost. En zo blijft dit topic ook nog een beetje levendig. Maar een apart topic ook best hoor. Dan weer een bookmark er bij.
[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 12-12-2020 15:22 ]
Gedaan, alles mag erinmeesje schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:20:
[...]
Wees zo vrij!
Zoals hiervoor aangegeven vind ik het niet nodig. Af en toe wordt er een aanbieding gepost. En zo blijft dit topic ook nog een beetje levendig. Maar een apart topic ook best hoor. Dan weer een bookmark er bij.
In de aanbieding bij Apple, iTunes en Playstore
XBL gamertag StayingPow3r
Top!Mr. Freeze schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:24:
[...]
Gedaan, alles mag erin
In de aanbieding bij Apple, iTunes en Playstore
Kunnen we dan ook zo’n mooi roze blok onderaan deze pagina krijgen? ‘Topic warning’ of dat ook heet.
We hebben Aanbiedingen en Kortingscodes voor het posten van aanbiedingen
Als iemand daar een topic aanmaakt en het met via een DM of topicreport laat weten, dan kan ik een link in de topicwaarschuwing plaatsen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Heeft iemand van jullie problemen met Netflix op de Apple TV?
Ik heb nooit problemen gehad, tot een maand of 2 geleden. Netflix deed er lang over om op te starten, het starten van een aflevering duurde langer. En soms minutenlang, langer dan ik geduld heb.
De Apple TV zit op wifi. Hoge kwaliteit video van Infuse en Apple TV+ doen het wel, dus wifi en internet lijken niet het probleem. Ook andere diensten (bv Ziggo Go, Youtube) doen het gewoon. Alleen Netflix heeft geregeld problemen.
Netflix op m'n iPhone, Mac en Samsung tv (dicht bij de Apple TV, op hetzelfde wifi netwerk) werkt wel gewoon. Lijkt een probleem van de app op de Apple TV of iets anders...
Ik heb wat gegoogled, en de DNS kwam eruit als mogelijke oplossing. Ik gebruik sinds gisteren 1.1.1.1 op m'n Apple TV, en dat werkt, alleen wete ik nog niet of dat de oplossing is.
Is dit een bekend probleem, en is er een oplossing? Alvast bedankt!
Ik heb nooit problemen gehad, tot een maand of 2 geleden. Netflix deed er lang over om op te starten, het starten van een aflevering duurde langer. En soms minutenlang, langer dan ik geduld heb.
De Apple TV zit op wifi. Hoge kwaliteit video van Infuse en Apple TV+ doen het wel, dus wifi en internet lijken niet het probleem. Ook andere diensten (bv Ziggo Go, Youtube) doen het gewoon. Alleen Netflix heeft geregeld problemen.
Netflix op m'n iPhone, Mac en Samsung tv (dicht bij de Apple TV, op hetzelfde wifi netwerk) werkt wel gewoon. Lijkt een probleem van de app op de Apple TV of iets anders...
Ik heb wat gegoogled, en de DNS kwam eruit als mogelijke oplossing. Ik gebruik sinds gisteren 1.1.1.1 op m'n Apple TV, en dat werkt, alleen wete ik nog niet of dat de oplossing is.
Hier geen problemen met de ATV en Netflix, zowel bekabeld als draadloos.Gadget Freak schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:24:
Heeft iemand van jullie problemen met Netflix op de Apple TV?
Ik neem aan dat je de ATV al een reboot hebt gegeven? En de App al een keer gesloten.
http://www.deyterra.com
@rally
Ja, reboot, Netflix geforceerd stoppen (naar boven swipen), hele netwerk opnieuw starten, dat heb ik allemaal al gedaan.
Ja, reboot, Netflix geforceerd stoppen (naar boven swipen), hele netwerk opnieuw starten, dat heb ik allemaal al gedaan.
Ik heb vorig jaar gedoe gehad met Netflix. Eens in de zoveel tijd bleef het kinderprofiel een soort hangen en daardoor mocht dan niemand meer 9+ series kijken. De oplossing daarvoor bleek de app compleet van de apple tv verwijderen en opnieuw installeren. Heb je dat ook al geprobeerd?Gadget Freak schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:05:
@rally
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
@Banix
Ja, 2 maanden geleden, maar niet onlangs. Ik zal dat vanavond nogmaals proberen!
Ja, 2 maanden geleden, maar niet onlangs. Ik zal dat vanavond nogmaals proberen!
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn Apple TV 4 opgestart. Het lampje blijft knipperen. Menu en Home tegelijk indrukken, Menu en Vol Up tegelijk indrukken, Menu en Vol Down tegelijk indrukken. Niets helpt. Hij is blijven hangen in een herstel. Zelfs de PC (ik heb er 2 geprobeerd) ziet hem niet.
Zou hij echt overleden zijn? 🤔
Van de stroom halen en een minuut later weer aansluiten.Mirel01 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:02:
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn Apple TV 4 opgestart. Het lampje blijft knipperen. Menu en Home tegelijk indrukken, Menu en Vol Up tegelijk indrukken, Menu en Vol Down tegelijk indrukken. Niets helpt. Hij is blijven hangen in een herstel. Zelfs de PC (ik heb er 2 geprobeerd) ziet hem niet.
Uiteraard ook al geprobeerd.Tartarus schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:17:
[...]
Van de stroom halen en een minuut later weer aansluiten.
@Mirel01
Heb je al geprobeerd 'm op te starten met een andere HDMI kabel?
Is helaas ook niet de oplossing.Gadget Freak schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:45:
@Mirel01
The hell... ik wil hier wat netflix kijken... aflevering van friends pauzeert ineens constant... disney+ doet het perfect.
Apple tv al eens herstart, netflix opnieuw geinstalleerd...niks helpt. Gewoon onbekijkbaar??
Apple tv al eens herstart, netflix opnieuw geinstalleerd...niks helpt. Gewoon onbekijkbaar??
Heb je al al andere content (van Netflix) geprobeerd?Rebbelx schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:55:
The hell... ik wil hier wat netflix kijken... aflevering van friends pauzeert ineens constant... disney+ doet het perfect.
Ik heb ook een issue, enkel met Apple Tv 4K.
Set-up: LG OLED 55C7V
Sonos Arc
Als ik op Apple TV 4K de Netflix app gebruik en een film afspeel die in Dolby Vision wordt getoond is er een duidelijk probleem met de audiosync. Het geluid loopt net iets achter op het beeld.
Dit probleem is niet bij andere streaming diensten die in Dolby Vision afspelen, zoals Disney+.
Ook speelt het probleem niet bij andere content in Netflix.
Ook is het probleem niet van toepassing als ik in de Netflix-app op de TV zelf een Dolby Vision film speel.
Issue is dus heel specifiek: Bij het afspelen van een Dolby Vision film in de app Netflix op de Apple TV4K is de audio niet synchroon.
Herkent iemand dit probleem?
Set-up: LG OLED 55C7V
Sonos Arc
Als ik op Apple TV 4K de Netflix app gebruik en een film afspeel die in Dolby Vision wordt getoond is er een duidelijk probleem met de audiosync. Het geluid loopt net iets achter op het beeld.
Dit probleem is niet bij andere streaming diensten die in Dolby Vision afspelen, zoals Disney+.
Ook speelt het probleem niet bij andere content in Netflix.
Ook is het probleem niet van toepassing als ik in de Netflix-app op de TV zelf een Dolby Vision film speel.
Issue is dus heel specifiek: Bij het afspelen van een Dolby Vision film in de app Netflix op de Apple TV4K is de audio niet synchroon.
Herkent iemand dit probleem?
@RobertoBOZ Geen idee waaraan het precies ligt. Maar misschien heb je hier iets aan: https://support.apple.com/nl-be/HT210526
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Iemand een verklaring waarom de ATV 4k bijna nergens te koop is? Ik zoek een 32Gb variant en zelfs via Marktplaats is het aanbod karig.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Heb je al gekeken in de pricewatch? En bij Apple zelf? Volgens mij zijn er genoeg winkels die deze op voorraad hebben. Bv amac, bcc, bol.Chevy454 schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:24:
Iemand een verklaring waarom de ATV 4k bijna nergens te koop is? Ik zoek een 32Gb variant en zelfs via Marktplaats is het aanbod karig.
Apple zelf heeft hem gewoon. Dinsdag in huis:Chevy454 schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:24:
:strip_exif()/f/image/HnRaEZrE4SBWXR4NPQfcDIht.jpg?f=fotoalbum_large)
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik loop tegen een issue aan met ondertiteling... verschil tussen diverse bronnen (Apps) is enorm... en já, ik heb bij “Video krijgt voorrang boven stijl” uit staan. Ook met aan getest maar geen verschil.
Netflix (fijne maat);
:strip_exif()/f/image/zLhBRM8gmorxJwQKoIW9Ma6z.jpg?f=fotoalbum_large)
Via AppleTV streaming (wat aan de kleine kant);
:strip_exif()/f/image/RZCXyGbNbSkLPntPEMi1Cxpt.jpg?f=fotoalbum_large)
Via InFuse 6 (storend groot);
:strip_exif()/f/image/mGSa5MhYBSHZ7rdYqSWQkQ6s.jpg?f=fotoalbum_large)
Formaat instellingen van AppleTV zelf;
:strip_exif()/f/image/GuJTvK1GhCpS2TzWnYpQUFiX.jpg?f=fotoalbum_large)
AppleTV geeft de optie om alles in te stellen zoals jij het wilt... maar dat werkt vervolgens niet??
Ps: alle ondertiteling die ik heb laten zien is optioneel(!) en dus nergens ingebakken.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of gewoon dikke pech?
Netflix (fijne maat);
:strip_exif()/f/image/zLhBRM8gmorxJwQKoIW9Ma6z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RZCXyGbNbSkLPntPEMi1Cxpt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mGSa5MhYBSHZ7rdYqSWQkQ6s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GuJTvK1GhCpS2TzWnYpQUFiX.jpg?f=fotoalbum_large)
AppleTV geeft de optie om alles in te stellen zoals jij het wilt... maar dat werkt vervolgens niet??
Ps: alle ondertiteling die ik heb laten zien is optioneel(!) en dus nergens ingebakken.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
@kw_nl @ikweethetbeter Gaan jullie herhalen wat daarvoor al is gezegd?
de Apple TV's op marktplaats zijn zo wie zo al een ramp.Chevy454 schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:24:
Elke redelijk geprijsde ATV 4K (dus niet 20 euro goedkoper dan nieuw in de winkel) zit bijna een scammer achter. hoe vaak ik al contact heb opgenomen met iemand die blijkt dat een scammer is...
Hier paar maanden terug (voor de eerste keer) opgelicht voor een 4K voor 90 euro. Tsja, wat had ik verwacht.. MP zit echt vol met scammers. Hoop dat mensen hier ook op letten bij interesse in een 4K van MP. Om een of andere reden is het bij Apple TV's echt dramatisch.dongilles schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:15:
[...]
de Apple TV's op marktplaats zijn zo wie zo al een ramp.
Elke redelijk geprijsde ATV 4K (dus niet 20 euro goedkoper dan nieuw in de winkel) zit bijna een scammer achter. hoe vaak ik al contact heb opgenomen met iemand die blijkt dat een scammer is...
In een eerdere reactie had ik al Apple, bol, bcc en amac genoemd en een algemene verwijzing naar de pricewatch. Als de berichten daarna niks meer toevoegen, lijkt mij verdere vervuiling van dit topic niet nodig.Gadget Freak schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:20:
@meesje
Dus ik mag geen andere winkel waar-ie gewoon op voorraad is meer toevoegen?
Eindelijk eens geen prutsgebruikservaring: met Apple TV laat Apple zien hoe het wel moet
Recensie in de Volkskrant.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat de Apple TV niet unaniem een belachelijk groot succes is, en vrees dus enigszins dat Apple alsnog uitstapt en ik over een paar jaar met een achterhaald en vastgelopen kastje zit. En als het wél een succes wordt, zit ik waarschijnlijk over een paar jaar volledig gevangen in Apple’s gouden interactie- en betaalkooi. Maar dan wel mooi met één afstandsbediening. Halleluja.
Ik ben het er helemaal mee eens, m'n vader echter niet want die kan niet met de remote werken. Ik gebruik zelf niets anders meer.Delerium schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:14:
Eindelijk eens geen prutsgebruikservaring: met Apple TV laat Apple zien hoe het wel moet
[...]
[Afbeelding]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Ik vind de remote zelf ook heel lekker werken. Ik zou het overigens wel handig vinden als Apple ‘dwingt’ dat alle apps op een uniforme wijze werken. En dan doel ik vnl. op het afspelen van video: vrijwel elke dienst heeft dit weer anders geïmplementeerd.amphora schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:29:
[...]
Ik ben het er helemaal mee eens, m'n vader echter niet want die kan niet met de remote werken. Ik gebruik zelf niets anders meer.
Wat betreft het artikel, de zin “Eindelijk pakt Apple weer eens een prutsgebruikservaring aan” lijkt alsof zojuist een nieuwe remote is geïntroduceerd, terwijl deze al sinds Q4 2015 bestaat.
“One remote to rule them all”
Want dat kan ook niet al twintig jaar ofz
Buiten het feit dat dit überhaupt niet “rule them all” is.
Ik vind de remote prima verder, niet bijzonder slecht, niet bijzonder goed, gewoon prima.
Want dat kan ook niet al twintig jaar ofz

Buiten het feit dat dit überhaupt niet “rule them all” is.
Ik vind de remote prima verder, niet bijzonder slecht, niet bijzonder goed, gewoon prima.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Aah, leuk, de remote komt weer eens ter sprake
Ik heb er zo een haat-liefde-verhouding mee, maar ik denk wel dat er iets met dat ding van mij aan de hand is. Ik heb twee ATV's 4K in huis. De ene, die ik het meest gebruik, heeft de gebrekkige remote. Het ding reageert niet of ontzettend traag en dikwijls wordt de verbinding verbroken om daarna weer tot stand te worden gebracht. Maar gelukkig is de ATV ook prima te bedienen via de AW.
En vaak ineens reageert de remote wel weer (eventjes) goed. Terwijl de remote van de 2e ATV altijd probleemloos werkt.
Ik heb er zo een haat-liefde-verhouding mee, maar ik denk wel dat er iets met dat ding van mij aan de hand is. Ik heb twee ATV's 4K in huis. De ene, die ik het meest gebruik, heeft de gebrekkige remote. Het ding reageert niet of ontzettend traag en dikwijls wordt de verbinding verbroken om daarna weer tot stand te worden gebracht. Maar gelukkig is de ATV ook prima te bedienen via de AW.
Dit heb ik ook lang gehad. Alsof hij gevoelig is ergens voor ofz. Zowel mijn Atv3 als 4 remote hadden dit, met de 4K nu gaat het beter maar ook die heeft soms nog wel zijn nukkigheden.
Ligt ook wel aan de apps op een of andere manier. Soms doet hij het in YouTube en NLZIET vreselijk maar is dan in het menu weer helemaal prima.
Nooit echt de moeite/zin/tijd genomen dat eens uit te zoeken.
Ligt ook wel aan de apps op een of andere manier. Soms doet hij het in YouTube en NLZIET vreselijk maar is dan in het menu weer helemaal prima.
Nooit echt de moeite/zin/tijd genomen dat eens uit te zoeken.
Leuke korte review om eens een gebruikerservaring te lezen.Delerium schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
Maar een nieuwe Apple TV kopen omdat het casten naar een 10 jaar oude Apple TV niet meer lukt.
Dan denk ik dat je je als reviewer niet goed hebt ingelezen.. Is toch ergens wel een verschil tussen (Chrome)casten of AirPlay.

Maar het verschil tussen een oude Apple TV (2 of 3) t.o.v een Apple TV HD (4e gen) of 4K (5e gen) is natuurlijk enorm.
Ja en nee. Ooit ben ik daar eens op gewezen. Het ligt er aan hoe AirPlay is geïmplementeerd door de app ontwikkelaar. Ik heb regelmatig apps gehad waarbij je het device waarvan je airplayt actief moet houden. Maar er zijn ook apps waarbij dat niet nodig is. Bij dat laatste kun je dan toch wel spreken van casten? Een beetje een algemene term. Hetzelfde als voor het werkwoord google-en. Ongetwijfeld zal niet iedereen daadwerkelijk Google gebruiken maar bv bing of DuckDuckGo.TheKerremenke schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:32:
[...]
Leuke korte review om eens een gebruikerservaring te lezen.
Maar een nieuwe Apple TV kopen omdat het casten naar een 10 jaar oude Apple TV niet meer lukt.
Dan denk ik dat je je als reviewer niet goed hebt ingelezen.. Is toch ergens wel een verschil tussen (Chrome)casten of AirPlay.![]()
![]()
Maar het verschil tussen een oude Apple TV (2 of 3) t.o.v een Apple TV HD (4e gen) of 4K (5e gen) is natuurlijk enorm.
Dan rijst bij mij toch de vraag waarom je remote dan niet omwisselt met die van degene die je minder gebruikt, Daar moet dan een logische verklaring voor zijnRicoK schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:17:
Aah, leuk, de remote komt weer eens ter sprake![]()
Ik heb er zo een haat-liefde-verhouding mee, maar ik denk wel dat er iets met dat ding van mij aan de hand is. Ik heb twee ATV's 4K in huis. De ene, die ik het meest gebruik, heeft de gebrekkige remote. Het ding reageert niet of ontzettend traag en dikwijls wordt de verbinding verbroken om daarna weer tot stand te worden gebracht. Maar gelukkig is de ATV ook prima te bedienen via de AW.En vaak ineens reageert de remote wel weer (eventjes) goed. Terwijl de remote van de 2e ATV altijd probleemloos werkt.
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Infuse heeft eigen instellingen voor ondertiteling. Die kan je aanpassen bij het bekijken van een video.Thalaron schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:45:
Ik loop tegen een issue aan met ondertiteling... verschil tussen diverse bronnen (Apps) is enorm... en já, ik heb bij “Video krijgt voorrang boven stijl” uit staan. Ook met aan getest maar geen verschil.
Netflix (fijne maat);
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor alle andere apps geldt inderdaad dat de instellingen van tvOS worden gebruikt. Videoland is ook een uitzondering; die gebruikt standaard ondertiteling los van tvOS en die zit ingebakken in de video.
Zo zien de instellingen van ondertiteling er bij mij uit (ik heb de foto’s vervangen met thumbnails gelinkt aan de volledige foto zodat deze reactie niet onnodig superlang wordt)
:strip_exif()/f/image/nRVLGUDOsQpPnb1m5NNxFf6p.jpg?f=fotoalbum_medium)
Bij Grace & Frankie op Netflix:
:strip_exif()/f/image/deTvzsrRUuKMIYdf6BNwEljV.jpg?f=fotoalbum_medium)
Bij The Morning Show op Apple TV+:
:strip_exif()/f/image/jEugqJoisfEu3oJnaGseqYz2.jpg?f=fotoalbum_medium)
Bij Good Luck Charlie op Disney+:
:strip_exif()/f/image/Ngx2qBCZOb5x5keSc6rvdBs0.jpg?f=fotoalbum_medium)
En als laatste: The Marvelous Mrs. Maisel op Amazon Prime Video:
:strip_exif()/f/image/r5XMjaxRxlqFOa75WFb5Wijs.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 7% gewijzigd door VirinR op 22-12-2020 11:04 . Reden: Foto’s vervangen met thumbnails ]
Dat zou je je inderdaad kunnen afvragen.Kalkie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:33:
Dan rijst bij mij toch de vraag waarom je remote dan niet omwisselt met die van degene die je minder gebruikt, Daar moet dan een logische verklaring voor zijn
Je kunt toch een eigen ondertitel stijl aanmaken en bij elke instelling daarbinnen de optie Video krijgt voorrang boven stijl op uit zetten? De subs bij Amazon, iTunes Movies, Apple TV+, Amazon Prime Video en Netflix worden dan alle in dezelfde stijl weergegeven (Videoland heb ik geen ervaring mee).VirinR schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:58:
Bij mij zijn er dus geen grote verschillen tussen de verschillende apps als ik alle foto’s naast elkaar leg. De ondertiteling bij Disney+ is net wat hoger maar niet groter dan bij andere apps.
Klopt.meesje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:28:
[...]
Je kunt toch een eigen ondertitel stijl aanmaken en bij elke instelling daarbinnen de optie Video krijgt voorrang boven stijl op uit zetten? De subs bij Amazon, iTunes Movies, Apple TV+, Amazon Prime Video en Netflix worden dan alle in dezelfde stijl weergegeven (Videoland heb ik geen ervaring mee).
Bij mij is de ondertiteling overal exact hetzelfde.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Dat heb ik ook gedaan en de stijl is inderdaad hetzelfde in al deze apps.meesje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:28:
[...]
Je kunt toch een eigen ondertitel stijl aanmaken en bij elke instelling daarbinnen de optie Video krijgt voorrang boven stijl op uit zetten? De subs bij Amazon, iTunes Movies, Apple TV+, Amazon Prime Video en Netflix worden dan alle in dezelfde stijl weergegeven (Videoland heb ik geen ervaring mee).
Het viel mij alleen op dat de ondertiteling bij Disney+ ietsjes hoger op het scherm zit, ondanks dat de stijl wel hetzelfde is.
Overigens vind ik de consistentie qua ondertiteling in de verschillende apps een groot pluspunt van de Apple TV in tegenstelling tot de Smart TV-apps waar elke app zijn eigen ondertitelingstijl heeft.
Beste Tweakers,
Misschien iemand die mij hier kan helpen. Heb snel even gezocht maar niets gevonden op het forum, dus mocht ik er overheen gekeken hebben, excuse me.
Ik heb een iets meer dan 3 jaar oude AppleTV 4K, nieuw gekocht toen, en heeft het altijd zonder problemen gedaan. Zo ook vandaag nog: ivm corona-verjaardag van de kleine de iPhone gemirrored naar de AppleTV terwijl er een groep-facetime bezig was. Alles zonder problemen.
Uurtje later (tussendoor even potje PS4 die opdezelfde receiver als de AppleTV staat aangesloten) reageert de AppleTV niet meer. Kijk ik, knipperend wit lampje aan de voorzijde en zwart beeld. Even gewacht, geen effect, stroom eraf en weer aan, blijft hetzelfde.
Intussen internet afgezocht en allerlei knopcombinaties geprobeerd (menu/home, menu/volumedown, menu/volumeup, playpauze/volumedown) die iets zouden moeten kunnen doen, meerdere malen achter elkaar stroom op/af gedaan in hoop in de DFU modus te komen (4K model heeft geen USB-C ingang die makkelijk toegankelijk is waarmee je die aan de computer kunt aansluiten voor DFU en restore). Allemaal zonder effect (uiteraard met AppleTV intussen direct aan de TV aangesloten om andere oorzaken uit te sluiten).
Naar wat ik begrijp is het dus ergens om een stomme reden softwarematig mis gegaan en zou ik met een restore uit moeten komen, maar dat is niet makkelijk met het 4K model omdat de USB-C verstopt is en niet zomaar met een kabeltje dus aan een laptop aangesloten kan worden.
Apple support aan de lijn gehad, die adviseren met de dichtstbijzijnde servicelocatie op te zoeken (zal AMAC worden). Maar liefst had ik het probleem natuurlijk even opgelost want scheelt me rondje naar de winkel en misschien ook wel opsturen van het apparaat (om nog niet te spreken over de verlopen garantie, hoewel ik het suf vind dat ik het apparaat zelf niet fatsoenlijk in DFU modus kan zetten).
Concrete vraag: iemand tips en tricks of hetzelfde meegemaakt? Tips tav straks in de winkel?
Alvast dank!
Misschien iemand die mij hier kan helpen. Heb snel even gezocht maar niets gevonden op het forum, dus mocht ik er overheen gekeken hebben, excuse me.
Ik heb een iets meer dan 3 jaar oude AppleTV 4K, nieuw gekocht toen, en heeft het altijd zonder problemen gedaan. Zo ook vandaag nog: ivm corona-verjaardag van de kleine de iPhone gemirrored naar de AppleTV terwijl er een groep-facetime bezig was. Alles zonder problemen.
Uurtje later (tussendoor even potje PS4 die opdezelfde receiver als de AppleTV staat aangesloten) reageert de AppleTV niet meer. Kijk ik, knipperend wit lampje aan de voorzijde en zwart beeld. Even gewacht, geen effect, stroom eraf en weer aan, blijft hetzelfde.
Intussen internet afgezocht en allerlei knopcombinaties geprobeerd (menu/home, menu/volumedown, menu/volumeup, playpauze/volumedown) die iets zouden moeten kunnen doen, meerdere malen achter elkaar stroom op/af gedaan in hoop in de DFU modus te komen (4K model heeft geen USB-C ingang die makkelijk toegankelijk is waarmee je die aan de computer kunt aansluiten voor DFU en restore). Allemaal zonder effect (uiteraard met AppleTV intussen direct aan de TV aangesloten om andere oorzaken uit te sluiten).
Naar wat ik begrijp is het dus ergens om een stomme reden softwarematig mis gegaan en zou ik met een restore uit moeten komen, maar dat is niet makkelijk met het 4K model omdat de USB-C verstopt is en niet zomaar met een kabeltje dus aan een laptop aangesloten kan worden.
Apple support aan de lijn gehad, die adviseren met de dichtstbijzijnde servicelocatie op te zoeken (zal AMAC worden). Maar liefst had ik het probleem natuurlijk even opgelost want scheelt me rondje naar de winkel en misschien ook wel opsturen van het apparaat (om nog niet te spreken over de verlopen garantie, hoewel ik het suf vind dat ik het apparaat zelf niet fatsoenlijk in DFU modus kan zetten).
Concrete vraag: iemand tips en tricks of hetzelfde meegemaakt? Tips tav straks in de winkel?
Alvast dank!
Als hij na een Power down (dus stroom kabel eruit en erin) een wit knipperend lampje geeft kan je helaas zelf niets meer doen.
Oftewel naar een APR en hopen dat ze hem willen/kunnen flashen ipv vervangen tegen betaling.
Oftewel naar een APR en hopen dat ze hem willen/kunnen flashen ipv vervangen tegen betaling.
Ik heb zojuist een Bluetooth hoofdtelefoon gekoppeld aan mijn Apple TV 4K. Ik vind dat het geluid vrij zacht is. Hebben jullie dit wel eens gedaan? Wat is jullie ervaring?
Even opnieuw koppelen lost het meestal op voor mij, soms dan neemt hij de volumeinstellingen niet goed overmeesje schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:07:
Ik heb zojuist een Bluetooth hoofdtelefoon gekoppeld aan mijn Apple TV 4K. Ik vind dat het geluid vrij zacht is. Hebben jullie dit wel eens gedaan? Wat is jullie ervaring?
Ik heb in de slaapkamer mijn Airpods eraan, mijn ervaring is goed zeker niet (te) zacht.meesje schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:07:
Wat hierboven is geadviseerd, zal ik de oortjes nog een keer koppelen. En voor de zekerheid een vergelijk maken tussen Spotify op iPhone en Spotify via de ATV.Donstil schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:33:
[...]
Ik heb in de slaapkamer mijn Airpods eraan, mijn ervaring is goed zeker niet (te) zacht.
Mar.tin schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:09:
[...]
Even opnieuw koppelen lost het meestal op voor mij, soms dan neemt hij de volumeinstellingen niet goed over
Opgelost! Onder Video en audio instellingen had ik de optie Verminder harde geluiden aan staan.Donstil schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:33:
[...]
Ik heb in de slaapkamer mijn Airpods eraan, mijn ervaring is goed zeker niet (te) zacht.
Bij sommige films/series vond ik dat er vrij veel verschil zat tussen het gewone geluid (spraak) en bv special effects. Soms zat ik tijdens een film/serie het geluid zachter en weer harder te zetten. Bij Netflix en iTunes Movies kun je tijdens de film een keuze maken om harde geluiden te verminderen (van boven naar beneden swipen) maar bij bv Disney+ of Ziggo niet. Zo fijn dat ieder zijn eigen sausje moet hebben. Waarom niet gewoon confirmeren aan de Apple standaard? Van mij mag Apple dat wel afdwingen.
Hallo ik heb een iPhone 12 pro en nu kwam ik er pas achter dat ik een jaar lang gratis Apple TV+ nu snap ik een ding niet ik zie heel veel films staan als ik die wil kijken dat ik die alsnog moet huren. Nu ben ik er wel achter dat Apple TV+ dat je dan alleen exclusieve Apple content kan kijken. Heb je ook een Apple TV abonnement dat ja alles kan kijken. Of moet ik dan echt het Apple TV kastje kopen.
Nee, AppleTV+ is niet hetzelfde als een Apple TV.
Apple TV+ = streamingdienst (zoals Netflix)
Apple TV = streamingdevice (fysiek apparaat)
Via de Apple TV+ app zie je niet enkel de series en films die onder de streamingdienst vallen, maar ook films die je moet kopen/huren via de iTunes Store.
Er is geen all-in-one dienst waarbij je álles kunt kijken in de iTunes Movie Store. Dus het is ook niet zo dat je hiervoor een Apple TV moet kopen..
Via de Apple TV+ app zie je niet enkel de series en films die onder de streamingdienst vallen, maar ook films die je moet kopen/huren via de iTunes Store.
Er is geen all-in-one dienst waarbij je álles kunt kijken in de iTunes Movie Store. Dus het is ook niet zo dat je hiervoor een Apple TV moet kopen..
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 01-01-2021 17:58 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ok bedankt voor je antwoord dat is dan duidelijk Dus Apple TV+ is gewoon streamingdienst voor exclusieve Apple content. Net zoals Netflix amazone Prime ect.Rivanov schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 17:57:
Nee, AppleTV+ is niet hetzelfde als een Apple TV.
En een abonnement voor alles heb je niet bij Apple
Klopt.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee, je hebt inderdaad geen abonnement waarmee je alles onbeperkt kunt kijken, dus inclusief de koop/huurfilms. Maar Apple heeft wel regelmatig goede aanbiedingen waarbij je goede recente films voor € 5 kunt kopen (of echte klassiekers die hoog in de IMDb Top 250 staan). Goede app om de aanbiedingen daarvoor in de gaten te houden is Cheapcharts.legioen12 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:02:
[...]
Ok bedankt voor je antwoord dat is dan duidelijk Dus Apple TV+ is gewoon streamingdienst voor exclusieve Apple content. Net zoals Netflix amazone Prime ect.
En een abonnement voor alles heb je niet bij Apple
En als je het vergelijkt met ZIGGO is de huur van een film eigenlijk altijd minimaal 1 euro goedkoperrclahsen schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:46:
[...]
Nee, je hebt inderdaad geen abonnement waarmee je alles onbeperkt kunt kijken, dus inclusief de koop/huurfilms. Maar Apple heeft wel regelmatig goede aanbiedingen waarbij je goede recente films voor € 5 kunt kopen (of echte klassiekers die hoog in de IMDb Top 250 staan). Goede app om de aanbiedingen daarvoor in de gaten te houden is Cheapcharts.
[ Voor 3% gewijzigd door Peter711 op 08-01-2021 15:06 ]
Ok dit is wel Iirritant! Wanneer ik een video uit mijn filmrol, spelletje uit arcade speel en die via synchrone weergave wil afspelen op een tv ervaar ik een flinke vertraging. Zeker met spelletjes merk je dat erg. De game loopt dan laggy, dit heb ik thuis maar hier op het werk met een Apple TV 4K is dat net zo.
Kunnen jullie dat eens testen? Ik speel momenteel Oceanhorn2 van arcade en deze wou ik even zien op mijn c9 lg tv. Ziet er prima uit alleen de content loopt dus niet soepel...
Kunnen jullie dat eens testen? Ik speel momenteel Oceanhorn2 van arcade en deze wou ik even zien op mijn c9 lg tv. Ziet er prima uit alleen de content loopt dus niet soepel...
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Alles wat je draadloos streamt heeft wat vertraging. Of het nou bluetooth of airplay is. Denk niet dat je daar veel aan kan doen. Spel heeft toch een native Apple TV versie? Kan je die niet gewoon spelen?cypress3d schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:51:
Ok dit is wel Iirritant! Wanneer ik een video uit mijn filmrol, spelletje uit arcade speel en die via synchrone weergave wil afspelen op een tv ervaar ik een flinke vertraging. Zeker met spelletjes merk je dat erg. De game loopt dan laggy, dit heb ik thuis maar hier op het werk met een Apple TV 4K is dat net zo.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Ook al zijn er games die het ondersteunen (b.v. RR3, zie https://www.iculture.nl/gids/games-iphone-ipad-op-tv-spelen/ ), maar AirPlay mirroring heb ik altijd gezien als een feature die vnl. bedoeld is om even je scherm te delen, voor b.v. presentaties, en niet voor snel beeldmateriaal. Ik heb het ooit wel eens getest met games (toen nog met een ATV3) en het als niet werkbaar ervaren.cypress3d schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:51:
Ik heb geen Apple TV zelf thuis, wel heeft de c9 Apple TV ingebouwd zodat je alle content via je iOS /Mac device kunt “streamen/AirPlay’n”.amphora schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:58:
[...]
Alles wat je draadloos streamt heeft wat vertraging. Of het nou bluetooth of airplay is. Denk niet dat je daar veel aan kan doen. Spel heeft toch een native Apple TV versie? Kan je die niet gewoon spelen?
Maar idd voor een fotootje kijken etc prima, het voor games en video’s
"Apple TV ingebouwd" gaat wat ver, ze ondersteunen alleen Airplay ;-)cypress3d schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:44:
[...]
Ik heb geen Apple TV zelf thuis, wel heeft de c9 Apple TV ingebouwd zodat je alle content via je iOS /Mac device kunt “streamen/AirPlay’n”.
Maar idd voor een fotootje kijken etc prima, het voor games en video’s
Prima, duidelijkamphora schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:45:
[...]
"Apple TV ingebouwd" gaat wat ver, ze ondersteunen alleen Airplay ;-)
[ Voor 20% gewijzigd door cypress3d op 22-01-2021 11:55 ]
Zojuist door mijn abonnementen aan het scrollen en zie dat mijn Apple TV+ met drie maanden is verlengd. Geen idee waarom…
Kijk het overigens zelden tot nooit. Zag echter net een trailer voor ‘Palmer’ met Justin Timberlake en die lijkt me wel erg goed.
Kijk het overigens zelden tot nooit. Zag echter net een trailer voor ‘Palmer’ met Justin Timberlake en die lijkt me wel erg goed.
Apple TV of Apple TV+ topic?Serena schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:01:
Zojuist door mijn abonnementen aan het scrollen en zie dat mijn Apple TV+ met drie maanden is verlengd. Geen idee waarom…
Ze hadden wel een betere naam voor hun dienst mogen verzinnen.
Volgens mij is er geen + topic, vandaar...meesje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:17:
[...]
Apple TV of Apple TV+ topic?
Ze hadden wel een betere naam voor hun dienst mogen verzinnen.
Na de update naar 14.4 is mijn HDMI-CEC stuk. AppleTV (4K) zet mijn receiver en tv wel uit maar na enkele seconden gaat alles weer aan.
Inschakelen werkt wel prima.
Meer mensen daar last van toevallig?
Inschakelen werkt wel prima.
Meer mensen daar last van toevallig?
@Donstil
Nee, het is niet kapot, maar het stond na de update wel aan (wat overigens ook kan gebeuren door de volumeknoppen van de originele remote te gebruiken), terwijl ik het graag uit wil hebben staan (verschillende apparaten en daarom een Logitech Harmony). Uitzetten was de oplossing.
Misschien even uit en daarna weer aanzetten?
Nee, het is niet kapot, maar het stond na de update wel aan (wat overigens ook kan gebeuren door de volumeknoppen van de originele remote te gebruiken), terwijl ik het graag uit wil hebben staan (verschillende apparaten en daarom een Logitech Harmony). Uitzetten was de oplossing.
Ja had ik al gedaan (ik gebruik het wel) maar lost het helaas niet op. De tv heeft misschien ook een update gehad dacht mijn vrouw dus de zoektocht gaat verderikweethetbeter schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:51:
@Donstil

@Donstil Sterkte!
Heb je iets anders in de HDMI-keten opgenomen? Dan werkt CEC (mijn ervaring) niet meer altijd zoals gewenst.
Heb je iets anders in de HDMI-keten opgenomen? Dan werkt CEC (mijn ervaring) niet meer altijd zoals gewenst.
Thanks, Nope verder niets aangepast, werkte altijd prima. Is relatief nieuw spul ook, Apple TV is de oudste schakel hier.ikweethetbeter schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:26:
@Donstil Sterkte!
Zal eens met de Ps5 proberen, denk ik eigenlijk nu pas aan. Dan heb ik gelijk helder of het nou de AppleTV is of de tv.
Heeft er hier ook iemand een Nintendo Switch in de buurt van de Apple TV staan?
Ik heb sinds 1,5 maand weer dat mijn remote niet lekker reageert, dat als ik opzij scrol de Apple TV heel raar reageert. Wat blijkt nou.. sinds kerst staat er een Nintendo Switch en dat blijkt het dus aan te liggen.
Als ik de switch weg haal is het probleem opgelost.
Ik heb sinds 1,5 maand weer dat mijn remote niet lekker reageert, dat als ik opzij scrol de Apple TV heel raar reageert. Wat blijkt nou.. sinds kerst staat er een Nintendo Switch en dat blijkt het dus aan te liggen.
Nog niet, maar vanaf woensdag (verjaardag zoontje) wel. Is dus iets om rekening mee te houden..yorroy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:11:

Ja gek genoeg kom ik het probleem op internet en bijvoorbeeld Reddit nog niet tegen.bvsteyn schreef op maandag 1 februari 2021 @ 07:04:
[...]
Nog niet, maar vanaf woensdag (verjaardag zoontje) wel. Is dus iets om rekening mee te houden..
Maar als de Switch in de dock zit is de Apple TV onbruikbaar, haalt mij zoontje hem eruit is er niks aan de hand.
Ben benieuwd of het bij jou ook een probleem is. En anders weet je in ieder geval de oplossing
Een paar maanden geleden dit ook ervaren maar dan zonder switch. Voor mij was de oplossing de remote resetten en opnieuw koppelen.yorroy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:11:
https://www.tenorshare.co...eset-apple-tv-remote.html
XBL gamertag StayingPow3r
Mijn Remote is ook echt een drama. Heb er geen ander woorden voor. Wat een &%$ding. Ik bedien mijn ATV 4K daarom altijd maar met mijn AW of iPhone. Beiden gaan wel goed.Mr. Freeze schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:32:
Een paar maanden geleden dit ook ervaren maar dan zonder switch. Voor mij was de oplossing de remote resetten en opnieuw koppelen.
https://www.tenorshare.co...eset-apple-tv-remote.html
Eerst dacht ik nog of het aan mijn duim/vingers zou liggen, te droog, te nat, te warm, te koud, maar niets van dit alles.
Maar ik zal ook eens mijn remote gaan resetten en opnieuw koppelen. Ik hoop echt dat dat de oplossing is voor mijn onwerkbare remote.
Ga er zeker mee experimenteren!yorroy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:04:
[...]
Ja gek genoeg kom ik het probleem op internet en bijvoorbeeld Reddit nog niet tegen.
Maar als de Switch in de dock zit is de Apple TV onbruikbaar, haalt mij zoontje hem eruit is er niks aan de hand.
Ben benieuwd of het bij jou ook een probleem is. En anders weet je in ieder geval de oplossing
Al jaren een nintendo switch en een apple tv op mijn tv aangesloten en nog nooit last gehad van de afstandbediening die raar doet.yorroy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:04:
[...]
Ja gek genoeg kom ik het probleem op internet en bijvoorbeeld Reddit nog niet tegen.
Hier staan ze op 20cm van elkaar af en heb ook nergens last van, maar succes met je probleem.
Mijn Switch zit in de dock vlak naast de Apple TV en ik heb geen problemen met de afstandsbediening van de Apple TV gehad zoals jij beschrijft.yorroy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:11:
Bedankt, in ieder geval 3 mensen die het probleem niet ervaren met een Switch er naast.
Heb ook de Apple TV al een keer gereset naar fabrieksinstellingen maar zal de remote ook eens resetten.
Heb ook de Apple TV al een keer gereset naar fabrieksinstellingen maar zal de remote ook eens resetten.
Ik merk wel dat mijn Switch interference heeft met mijn remote. Even gewoon de Apple TV sluimeren, en daarna doet hij t weer prima! Of gewoon je iPhone gebruiken als afstandsbediening
!
Ik kom HDMI poorten tekort op mijn LG Oled na aanschaf van een PS5. 1 van de poorten gebruik ik voor de Apple TV 4K. Een optie is om gebruik te maken van de apps op de LG. Gebruik alleen films van iTunes, Netflix en Disney+ en airplay op de Apple TV. Kan op internet niet goed vinden hoe de beeldkwaliteit zich verhoudt tussen de app op de LG en Apple TV 4K. Iemand hier ervaring mee?
HDMI hub ertussen?LCHero schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:53:
Ik kom HDMI poorten tekort op mijn LG Oled na aanschaf van een PS5. 1 van de poorten gebruik ik voor de Apple TV 4K. Een optie is om gebruik te maken van de apps op de LG. Gebruik alleen films van iTunes, Netflix en Disney+ en airplay op de Apple TV. Kan op internet niet goed vinden hoe de beeldkwaliteit zich verhoudt tussen de app op de LG en Apple TV 4K. Iemand hier ervaring mee?
De apps die je noemt zijn (buiten Airplay) ook aanwezig op de PS5 volgens mij dus mogelijk een overschot aan apparaten?
Ja daar lijkt het inderdaad opRobertoBOZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:20:
[...]
HDMI hub ertussen?
De apps die je noemt zijn (buiten Airplay) ook aanwezig op de PS5 volgens mij dus mogelijk een overschot aan apparaten?

Ik heb het een tijdje geprobeerd met de apps op de tv, maar zoals je zegt het gebruiksgemak van de ATV, dus die staat weer terug en gelijk ook maar 1 op de slaapkamer neergezet 😉LCHero schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:49:
[...]
Ja daar lijkt het inderdaad opVoordat ik mijn Apple TV verkoop wel benieuwd hoe die andere apps op de TV zijn qua beeldkwaliteit/ervaringen. Altijd fan geweest van de Apple TV qua gemak en snelheid.
De PS5 trekt zo'n 70 Watt naar binnen als je Netflix streamt, de Apple TV doet dat met 6 Watt.RobertoBOZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:20:
[...]
HDMI hub ertussen?
Alleen dat al zou voor mij genoeg reden zijn nooit een PS5 te gebruiken als media streaming box.
IK heb sindskort een Sonos Beam aan mijn TV hangen. Ik wil graag at mijn Apple TV standaard schakelt naar de Beam. Is dat mogelijk? Geluid loopt nu via de TV alsnog naar de Beam maar dat wil ik niet (scheelt me een afstandbediening namelijk). Ik had gedacht dat er een optie zou zijn in de instellingen van de Apple TV omdat de Beam Airplay 2 heeft meer helaas.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Wat je absoluut niet wilt, is dat het beeld via HDMI gaat, en het geluid via wifi, tenzij het echt niet anders kan. Je verliest bv formaten als Atmos, en je introduceert mogelijk timing verschillen.ironic6925 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:19:
IK heb sindskort een Sonos Beam aan mijn TV hangen. Ik wil graag at mijn Apple TV standaard schakelt naar de Beam. Is dat mogelijk? Geluid loopt nu via de TV alsnog naar de Beam maar dat wil ik niet (scheelt me een afstandbediening namelijk). Ik had gedacht dat er een optie zou zijn in de instellingen van de Apple TV omdat de Beam Airplay 2 heeft meer helaas.
Heeft je soundbar HDMI inputs, sluit je Apple TV daar dan op aan, ondersteunen je tv en je soundbar eARC, sluit je Apple TV dan op je tv aan.
De Ziggo Go TV app blijft nog steeds een beetje buggy. Zojuist even snel naar het journaal gekeken. Stond op opeens de ondertitels aan! Geen ramp natuurlijk, het is zo weer uitgezet. Maar is wel vreemd. Ook wel eens eerder gehad dat ondertitels werden voorgelezen.
@meesje
Als jij een oplossing hebt om het voorlezen van de ondertitels uit te zetten: ik houd me aanbevolen! Dat is een zwaar irritante optie die ik niet uit krijg in de Ziggo Go app op m'n Apple TV!
Als jij een oplossing hebt om het voorlezen van de ondertitels uit te zetten: ik houd me aanbevolen! Dat is een zwaar irritante optie die ik niet uit krijg in de Ziggo Go app op m'n Apple TV!
Heb er een jaar geleden al melding van gemaakt bij ziggo, ze doen er gewoon niets mee. Bloed irritantikweethetbeter schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:37:
@meesje
Owner of DBIT Consultancy
@DennusB
Ik heb het ook al gemeld. En het is nog steeds niet opgelost. Inderdaad zwaar irritant!
Ik heb het ook al gemeld. En het is nog steeds niet opgelost. Inderdaad zwaar irritant!
Het is al weer even geleden, maar volgens mij had ik in mijn Next box toen een aanpassing gedaan.ikweethetbeter schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:37:
@meesje
Dit topic is gesloten.