In de aanbieding bij Apple, iTunes en Playstore

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:47
Hier mag je alle aanbiedingen in kwijt m.b.t. Apple, iTunes (movies) of de Apple Store. Hoop dat er veel aanbiedingen gepost worden. Zo blijven andere topics ook een beetje verschoond van aanbiedingen en zijn de aanbiedingen centraal te vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-12-2020 15:37 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:51
Mr. Freeze schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:23:
Hier mag je alle aanbiedingen in kwijt m.b.t. Apple, iTunes (movies) of de playstore. Hoop dat er veel aanbiedingen gepost worden.
Waarom Playstore? We zitten toch in de Apple talk sectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
meesje schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:28:
[...]

Waarom Playstore? We zitten toch in de Apple talk sectie?
Goeie, even wijzigen

hmm, onderwerp wijzigen is niet zo makkelijk. ;(

Misschien dat een mod het onderwerp wilt wijzigen van Playstore naar Apple Store?

[ Voor 25% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-12-2020 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:51
Mr. Freeze schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:28:
[...]

Goeie, even wijzigen

hmm, onderwerp wijzigen is niet zo makkelijk. ;(

Misschien dat een mod het onderwerp wilt wijzigen van Playstore naar Apple Store?
Ik weet niet wat de regels zijn qua naamgeving van een topic. Maar is volgende niet mooi?
[Aanbiedingen] iTunes/Movies en AppStore

Zoals het nu is, lijkt het ook of het bedoeld is voor Apple aanbiedingen zoals Airpods, MacBooks, etc. Als dat ook de bedoeling is, dan heb ik niks gezegd. ;)

Via de rapporteer knop kun je volgens mij het snelst een moderator te pakken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
meesje schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:45:
[...]

Ik weet niet wat de regels zijn qua naamgeving van een topic. Maar is volgende niet mooi?
[Aanbiedingen] iTunes/Movies en AppStore

Zoals het nu is, lijkt het ook of het bedoeld is voor Apple aanbiedingen zoals Airpods, MacBooks, etc. Als dat ook de bedoeling is, dan heb ik niks gezegd. ;)

Via de rapporteer knop kun je volgens mij het snelst een moderator te pakken krijgen.
Wat mij betreft mag elke leuke Apple aanbieding erin :-)

De rapporteerknop heb ik al gebruikt, nu even afwachten, maar als iemand een beter of ander topic wilt maken mag deze ook weg hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:24
Goed voorstel @meesje ziet er misschien wel het mooiste uit.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We hebben hiervoor een compleet subforum, nl. Aanbiedingen en Kortingscodes :) Je kunt beter daar een topic openen. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.