Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
epoman schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:14:
[...]

Niet op een ATV3, voor zover ik weet. En het gaat dus ook al mis met deze remote, die kan alleen maar klikken.
7(8)7 ik was helemaal vergeten dat er ook oudere TV’s in gebruik zijn dan de HD en 4K.
Mocht je het op een gegeven echt niet meer uithouden met dat probleem, kijk eens op Marktplaats of V&A voor een HD of 4K.
Heb je wel de geneugten van het allernieuwste maar niet de uitgave.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tartarus schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:30:
[...]

7(8)7 ik was helemaal vergeten dat er ook oudere TV’s in gebruik zijn dan de HD en 4K.
Mocht je het op een gegeven echt niet meer uithouden met dat probleem, kijk eens op Marktplaats of V&A voor een HD of 4K.
Heb je wel de geneugten van het allernieuwste maar niet de uitgave.
Ja, ook een idee. Wilde juist vasthouden aan deze ivm de optische uitgang, maar realiseer me dat ik dat al een tijdje anders heb opgetuigd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net ook op Reddit gepost: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Een ATV met Arcana en de audio settings op Auto stuurt niet alleen Atmos over Dolby MAT maar ook DD 5.1 als bitstream, zodat je dus niet hoeft te schakelen tussen Auto en 5.1 recode en ook niet hoeft te wachten op de LPCM update van Sonos voor de Arc!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 22:22

Saninl

Wat een verademing met de nieuwste update dat de voorkeur wat betreft airplay speakers wordt onthouden. Dus niet telkens bij opnieuw opstarten, ook de airplay speaker opnieuw hoeven selecteren :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Ik was ff door mijn apps aan het bladeren in AppStore op de TV en zag dat de YouTube app op 21 september was ge-update.
Heb gelijk gekeken of ik 4K resolutie kreeg in enkele 4K video’s. Zonder succes. Alles was nog in 1080P.
Binnenkort nog maar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tartarus schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:23:
[...]

Ik was ff door mijn apps aan het bladeren in AppStore op de TV en zag dat de YouTube app op 21 september was ge-update.
Heb gelijk gekeken of ik 4K resolutie kreeg in enkele 4K video’s. Zonder succes. Alles was nog in 1080P.
Binnenkort nog maar eens naar kijken.
Zover ik had begrepen vereist het geen app update maar een aanpassing aan de YouTube kant. Want we waren ook al gebruikers tijdens de tvOS bèta’s welke af en toe 4K hadden.

Het werkt hier ook nog niet helaas.

Edit: Op mijn iPhone heb ik het ook niet meer zie ik. Was tijdens de bèta’s wel. Ik zal als premium lid wel niet goed genoeg zijn om te testen ofz :?

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 02-10-2020 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Heerlijk, dat werd tijd. 4 jaar op moeten wachten en dan is het eindelijk zo ver. :D

Werkte bij mij sinds vanochtend zonder aanpassingen. Ook op Auto setting pakt ie gelijk de 4K, helemaal top. Ik was nog sceptisch over de daadwerkelijke verbetering van de beeldkwaliteit, maar die is echt wel te zien. Pak als voorbeeld de nieuwere reviews van Autoweek of de nieuwere video's van Cercle, die zien er op mijn 65" OLED waanzinnig goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:02
Donstil schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:47:
[...]

Edit: Op mijn iPhone heb ik het ook niet meer zie ik. Was tijdens de bèta’s wel. Ik zal als premium lid wel niet goed genoeg zijn om te testen ofz :?
Das raar dat je als premium lid niks krijgt, ik heb de gewone versie dus niet betaald en kan wel 4K krijgen in de YouTube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de app uitgelogd gebruik heb ik overigens ook geen 4K. Dus het moet toch op wat anders bepaald worden.

Wel goed om te zien dat het bij jullie werkt. Dat geeft aan dat het toch langzaam ook in Nederland beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Heeft inderdaad niks met Premium of onbetaald te maken, ik heb zelf ook Premium.

Hoe het wel werkt is mij een raadsel, want waar ik een tijdje geleden de 4K optie op mijn iPhone had, is die na verloop van tijd weer verwijderd. Nu dus wel de optie op mijn Apple TV, maar op mijn iPhone is deze nog steeds afwezig.

Als de optie maar wel permanent op mijn Apple TV blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Ik ben/was van plan om een Apple TV HD aan te schaffen, omdat ik geen 4K scherm heb, maar na een Google search lees ik dat er geruchten zij dat er zeer binnenkort een nieuwe Apple TV kan uitkomen. HD is volgens mij 5 jaar oud en de 4K 3 jaar.

Wat is wijsheid? Een HD, 4K of even wachten? Gebruik is voor Netflix, YouTube en ziggo go app..

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Ik merk dat de 4K wel wat sneller en vlotter werkt, ik zou deze zeker aanraden. Misschien een tweedehands overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
styx1 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:25:
Ik ben/was van plan om een Apple TV HD aan te schaffen, omdat ik geen 4K scherm heb, maar na een Google search lees ik dat er geruchten zij dat er zeer binnenkort een nieuwe Apple TV kan uitkomen. HD is volgens mij 5 jaar oud en de 4K 3 jaar.

Wat is wijsheid? Een HD, 4K of even wachten? Gebruik is voor Netflix, YouTube en ziggo go app..
Zou even wachten, er schijnt rond 13 oktober een event te komen, als ze dan niet worden aangekondigd zal het waarschijnlijk nog een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Bij mij is er een update van YouTube maar geen 4K support? Zou het nog een oude update zijn die hij nu binnenhaalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
AppleFan2007 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:47:
Bij mij is er een update van YouTube maar geen 4K support? Zou het nog een oude update zijn die hij nu binnenhaalt?
Hier nu ook met ATV4K YouTube in 4K ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 100% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die geruchten gaan al sinds de eerste verjaardag van de 4K. Nu echter zitten we wel weer erg dicht tegen een Keynote aan dus daar zou ik zeker even op wachten.

Al is het alleen maar omdat de 4K dan goedkoper wordt naar verwachting. Of je gaat voor een leuke tweedehands 4K. Zoals de mijne bijvoorbeeld als er een nieuwe komt 🤫

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:47:
Ooh ben benieuwd, al is er niet direct een app update nodig voor 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Hoe checken jullie eigenlijk of de stream in 4K is? De ATV stuurt alles in 4K uit ongeacht het bronmateriaal namelijk.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:30

amphora

Websites & Fotografie

Ik zie wel 4k icoontjes bij video's maar als ik iets afspeel en video kwaliteit aanpas zie ik toch echt alleen maar HD 1080p / 720p en lager maar geen 4k

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Kies de 4K. Ik heb zelf een 4K en HD op een 1080P scherm. De HD is toch in het navigeren in sommige apps trager dan de 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
amphora schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:31:
Ik zie wel 4k icoontjes bij video's maar als ik iets afspeel en video kwaliteit aanpas zie ik toch echt alleen maar HD 1080p / 720p en lager maar geen 4k
Wordt ook langzaamaan uitgerold. Niet iedereen heeft het direct.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals hiervoor al is aangegeven, zou ik zeker een paar dagen geduld hebben en het oktober event afwachten. Mits een nieuw model, kun je dan altijd nog afwegen of de nieuwe voor jou toegevoegde waarde heeft. Ook al heb ik (nog) geen 4K televisie, heb ik destijds wel bewust gekozen voor de ATV 4K aangezien deze toekomstbestendiger is. Ik zal waarschijnlijk eerder een 4K televisie hebben dan dat er 8K materiaal (massaal) wordt aangeboden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Sowieso voor de 4K gaan ook al heb je geen 4K TV. De Apple TV 4K heeft namelijk een snellere processor waardoor deze in het algemeen snappier en sneller werkt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankinho
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08 01:50
Ik heb een Apple TV 4K en van de ene op de andere dag krijgt die geen IP meer over de kabel. Hij schakelt automatisch over op WiFi. Tot voor kort werkte het gewoon probleemloos via de kabel.
Iemand bekend met het probleem? Kabel werkt gewoon en ik heb al een andere kabel en een andere poort in de switch geprobeerd. Iedere suggestie is welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
the-body schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:02:
Hoe checken jullie eigenlijk of de stream in 4K is? De ATV stuurt alles in 4K uit ongeacht het bronmateriaal namelijk.
In de video op de drie puntjes drukken. Dan kan je zien waarmee er wordt afgespeeld.

Automatisch is nu (voor mij) nog 1080p maar dat kan dus ook 4K zijn sinds een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of de nieuwe ATV inderdaad een A14 chip gaat krijgen en of dit een boost gaat geven op gebied van gaming.
https://www.iculture.nl/n...4-chip-nieuwe-controller/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-09 20:13
Ben benieuwd hoe jullie 4k voor elkaar krijgen.

Wat ik bijzonder vind is dat ik eerst, 2 dagen geleden wel 4k kan kijken, soms 1440p. Maar nu niet hoger krijg dan 1080p. 30 fps of hdr geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Torac schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:01:
Ben benieuwd hoe jullie 4k voor elkaar krijgen.

Wat ik bijzonder vind is dat ik eerst, 2 dagen geleden wel 4k kan kijken, soms 1440p. Maar nu niet hoger krijg dan 1080p. 30 fps of hdr geen verschil.
Ik zie op mijn XS nu 4K HDR, morgen eens op de AppleTV kijken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMUVkPXkA9kEqNtt_rS5ydummAg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IDWOna0ZP0sBQGC7vKpojWPd.png?f=fotoalbum_large

Hier op iPhone zelfs 4K 60fps mogelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Hier nog steeds geen 4K.... :O

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
YouTube en 4K is hot, maar zoals aangegeven: het wordt uitgerold. Dus gewoon geduld hebben, het komt vanzelf. Reacties als 'hier nog niet', lijken me weinig toevoegen in dit topic.

[ Voor 11% gewijzigd door meesje op 05-10-2020 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:30

amphora

Websites & Fotografie

Donstil schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:45:
[...]

In de video op de drie puntjes drukken. Dan kan je zien waarmee er wordt afgespeeld.

Automatisch is nu (voor mij) nog 1080p maar dat kan dus ook 4K zijn sinds een paar dagen.
Maar heeft iemand dit ook daadwerkelijk? Heb zo'n vermoeden dat de 4k meldingen komen omdat sommige video's een 4k icoontje laten zien maar eigenlijk nog gewoon 1080p zijn.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Maar heeft iemand dit ook daadwerkelijk? Heb zo'n vermoeden dat de 4k meldingen komen omdat sommige video's een 4k icoontje laten zien maar eigenlijk nog gewoon 1080p zijn.
Nee die icoontjes heb ik al tijden, ook ver voor tvOS14.
Heb op internet al wel screenshots gezien waar mensen daadwerkelijk 4k als afspeel resolutie tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
jakob schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:48:
Ik merk dat de 4K wel wat sneller en vlotter werkt, ik zou deze zeker aanraden. Misschien een tweedehands overwegen?
Precies dit. Ik heb nu 2 gewone ATV4 en 1 ATV4K, maar er is wel duidelijk verschil in snelheid.
Bovendien is de ATV4 alweer 5 jaar oud en moet je je nog afvragen hoe lang je nog nieuwe updates krijgt.
Ik denk dat de 4K voor de meeste doelen (Netflix, Videoland, Amazon, YouTube, NLziet, Ziggo etc) nog jaren vooruit kan. Alleen op gaming gebied kom je mogelijk wat kracht te kort op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik had gisteren voor de lol mijn ATV 4K gereset (draait 14.2). Na setup had ik 4K in Youtube! Maar nu had ik plots globale audio problemen. Geluid stotterde. Alles geprobeerd zonder soelaas. ATV dan nog maar een keer gereset. Nu blijkt er een bug in 14.2 te zitten met Atmos. TV een keer uit de stekker getrokken (LG CX) en audio was terug ok, maar... Weer geen 4K in Youtube. :( Ik snap niet wat de criteria zijn om het wel of niet te hebben. Mss nog eens een ATV reset proberen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
Het probleem ligt bij Google, die bepaalt welk device welke stream kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Munky711 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:29:
Ik had gisteren voor de lol mijn ATV 4K gereset (draait 14.2). Na setup had ik 4K in Youtube! Maar nu had ik plots globale audio problemen. Geluid stotterde. Alles geprobeerd zonder soelaas. ATV dan nog maar een keer gereset. Nu blijkt er een bug in 14.2 te zitten met Atmos. TV een keer uit de stekker getrokken (LG CX) en audio was terug ok, maar... Weer geen 4K in Youtube. :( Ik snap niet wat de criteria zijn om het wel of niet te hebben. Mss nog eens een ATV reset proberen? :P
Ik vind dat zo een gedoe, om de TV te resetten.
Ik heb bijna alle instellingen aangepast en naar eigen smaak ingesteld.
Google of YouTube is imo totaal niet de moeite om dat process weer helemaal te doorlopen.
Ik wacht liever tot Google vind dat ook ik mag genieten van 4K voor die enkele keer per maand dat ik YouTube zit te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50
Premium maar geen 4K op de AppleTV wel op de iPhone 😶

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zag dat de Ziggo App een update gehad heeft, is het nu in Full HD 1080p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 10:26
Een manier die bij mij werkt om (tijdelijk) 4K YouTube te krijgen: Ga naar de YouTube app > instellingen > app resetten.
Daarna werkt 4K. Wanneer de app volledig opnieuw wordt opgestart, is 4k weer verdwenen. 🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:48

paQ

Albert020 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:18:
Zag dat de Ziggo App een update gehad heeft, is het nu in Full HD 1080p ?
geen idee hoe het te controleren is....

Wel super irritant dat ik bij elk Nederlands programma telkens weer de ondertiteling (in het Nederlands 8)7 ) moet uit zetten. Ik kan ook geen profiel aanmaken want ik heb geen mediabox... :|

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:15

Mr. Freeze

¡GO!

Toevallig meer mensen last van vreemde plaatsing van stemmen over Dolby Atmos op de Apple TV 4k?

Viel me deze al eerder op, maar gisteren tijdens kijken "Tiny World" ging het gesproken woord soms helemaal rond door de woonkamer, dat hoort echt niet zo. Mijn Sony receiver staat op A.F.D. wat wil zeggen dat hij de kanalen gewoon doorgeeft zoals aangeboden, 1:1 dus.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
kdhoe schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:02:
Een manier die bij mij werkt om (tijdelijk) 4K YouTube te krijgen: Ga naar de YouTube app > instellingen > app resetten.
Daarna werkt 4K. Wanneer de app volledig opnieuw wordt opgestart, is 4k weer verdwenen. 🙄
Dit werkt inderdaad hier ook na de reset van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

paQ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:36:
[...]

Wel super irritant dat ik bij elk Nederlands programma telkens weer de ondertiteling (in het Nederlands 8)7 ) moet uit zetten. Ik kan ook geen profiel aanmaken want ik heb geen mediabox... :|
De Apple TV heb ik nu niet aanstaan, maar op de iPhone kan je toch een profiel toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Mr. Freeze schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

De Apple TV heb ik nu niet aanstaan, maar op de iPhone kan je toch een profiel toevoegen?
nope :?

@Albert020 van Ziggo:
Bij Live-uitzendingen is de bitrate vergelijkbaar met 720p. Afhankelijk van het scherm waar je op kijkt kan het zijn dat de bitrate wordt verlaagd. Kijk je een film of serie dan zal de bitrate vergelijkbaar zijn met 1080p. Uiteraard hangt het dan wel af van de verbinding. Als deze het toestaat dan zal de beeldkwaliteit zo hoog mogelijk zijn. Is er relatief weinig bandbreedte beschikbaar, dan zal Ziggo GO automatisch naar een lage beeldkwaliteit gaan.
Voor zover bekend, is hier geen verdere aanpassing meer in gedaan.

[ Voor 56% gewijzigd door paQ op 09-10-2020 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

sja ik heb heel dat mannetje dus niet, en ik heb twee ziggo accounts.
ik denk dat dat gekoppeld is aan een NXT mediabox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

paQ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

sja ik heb heel dat mannetje dus niet, en ik heb twee ziggo accounts.
ik denk dat dat gekoppeld is aan een NXT mediabox?
Ja, ik heb wel een Next in de doos zitten ja :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Mr. Freeze schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:20:
[...]

Ja, ik heb wel een Next in de doos zitten ja :-)
Mijn buurman heeft een Horizon, en die heeft ook geen 'mannetje' met profiel.
-O-

Annoying ondertitels. Ook alleen in de ATV, niet op alle andere kanalen waar ik Ziggo GO op kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
paQ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Mijn buurman heeft een Horizon, en die heeft ook geen 'mannetje' met profiel.
-O-

Annoying ondertitels. Ook alleen in de ATV, niet op alle andere kanalen waar ik Ziggo GO op kijk.
Ondertitels is inderdaad soms een beetje buggy. Al een paar keer ervaren dat spontaan bij NL zenders opeens de ondertitels aan staan. En recentelijk bij een opname dat de ondertitels deze gesproken werden. Dat laatste had ik nog niet eerder meegemaakt. Gelukkig kon ik deze vrij snel uitzetten, maar toch.

Je buurman zal straks met de nieuwe Horizon/XL firmware wel de profieloptie krijgen. Niet dat de standaard afstandsbediening dit ondersteunt. Daarvoor moet hij een nieuwe afstandsbediening aanschaffen....

[ Voor 14% gewijzigd door meesje op 09-10-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

meesje schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

Ondertitels is inderdaad soms een beetje buggy. Al een paar keer ervaren dat spontaan bij NL zenders opeens de ondertitels aan staan. En recentelijk bij een opname dat de ondertitels deze gesproken werden. Dat laatste had ik nog niet eerder meegemaakt. Gelukkig kon ik deze vrij snel uitzetten, maar toch.

Je buurman zal straks met de nieuwe Horizon/XL firmware wel de profieloptie krijgen. Niet dat de standaard afstandsbediening dit ondersteunt. Daarvoor moet hij een nieuwe afstandsbediening aanschaffen....
Het is raar dat die dingen standaard aan staan bij Nederlandse programma's 8)7
Zet uit, en laat het inschakelen voor degenen die het willen. Ik ga geen abo van 84 euro nemen om het uit te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Ik heb hier nog steeds geen 4K op YouTube, we zijn bijna een week verder en nog steeds niet volledig uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Houd er rekening mee dat niet alle video's waar een 4K logo bij staat, ook daadwerkelijk in 4K wordt weergegeven.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met de cap op 4K/30fps, dus als je een 4K/60fps video hebt, geeft de Apple TV deze niet weer in 4K.
Heb dit helaas al een paar keer mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ondervinden meer mensen storing met de Ziggo app, doet hier momenteel niks meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 08:35
Albert020 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:36:
Ondervinden meer mensen storing met de Ziggo app, doet hier momenteel niks meer ?
Ik ben gewoon tv aan het kijken via de app.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:36:
Hier ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
meesje schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:51:
[...]

Hier ook geen problemen.
App opnieuw geïnstalleerd, live tv kijken gaat niet, kan wel profiel benaderen en terug kijken, denk storing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:09:
[...]

App opnieuw geïnstalleerd, live tv kijken gaat niet, kan wel profiel benaderen en terug kijken, denk storing ?
Ik kijk nu naar Jinek. Nogmaals, geen probleem hier. Heb je de app ook al geprobeerd op iPhone en/of iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
meesje schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:18:
[...]

Ik kijk nu naar Jinek. Nogmaals, geen probleem hier. Heb je de app ook al geprobeerd op iPhone en/of iPad?
Heb alleen Apple TV4K, maar heb getest, er is een storing met ZiggoGo !

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 09-10-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier werkt de app gewoon op een Apple TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ikweethetbeter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:56:
Hier werkt de app gewoon op een Apple TV...
Woon je in Amsterdam, deze storing is in Amsterdam.

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 09-10-2020 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RnB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:44:
Houd er rekening mee dat niet alle video's waar een 4K logo bij staat, ook daadwerkelijk in 4K wordt weergegeven.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met de cap op 4K/30fps, dus als je een 4K/60fps video hebt, geeft de Apple TV deze niet weer in 4K.
Klopt. De AppleTV valt dan terug naar 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:41
Heeft iemand de ziggo app al werkend gekregen op een niet ziggo verbinding?
Hier is het nog niet gelukt. Ook niet dmv zoveel mogelijk via een tunnel naar een ziggo netwerk te laten sturen. Toch blijft het iets checken waardoor het niet werkt.
regelmatig zit ik rechtstreeks op een ziggo netwerk en dan werkt het goed. Maar ook regelmatig niet. En dan zou het ook wel fijn zijn dat het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Fatal schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:29:
Heeft iemand de ziggo app al werkend gekregen op een niet ziggo verbinding?
Ik heb zo’n vermoeden dat deze vraag niet echt past binnen het tweakers beleid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
RnB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:44:

De videos die ik op de Apple TV gekeken heb zijn wel zeker 4K. Als ik ze op de YouTube app op iPhone/iPad kijk zijn ze 4K en op de Mac via Chrome zij ze ook 4K.
Dus tenzij er een verschil zit tussen die 3 zijn ze wel zeker 4K.
Zou ook raar zijn dat echt iedere video waar 4K bij staat in 1080 of een andere resolutie wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Is de ZiggoGo voor Apple TV4 nou in FHD resolutie,
weet iemand waar ik dat kan controleren ?

[ Voor 29% gewijzigd door Albert020 op 10-10-2020 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag een lang gekeken via de Ziggo Go app, maar na x tijd krijg je de melding dat de Ziggo Go afgesloten zal worden. Je hebt dan nog even de tijd om te reageren. Is bij jullie bekend of je dit kunt instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
@meesje ik zou t niet weten. Heb t wel geïnstalleerd op mijn TV maar kijk nooit live tv.
Hopelijk komt er iemand langs die wel het antwoord weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

‘Uitrollen: eeuwig durend proces om simpel Youtube 4K op een ATV 4K beschikbaar te krijgen’.

Wat een gotspe, deze ‘uitrol’.

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is geen uitrol van software, het is een uitrol van "recht tot toegang tot 4K content". Dat heeft Google nog niet helemaal onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:58:
Vandaag een lang gekeken via de Ziggo Go app, maar na x tijd krijg je de melding dat de Ziggo Go afgesloten zal worden. Je hebt dan nog even de tijd om te reageren. Is bij jullie bekend of je dit kunt instellen?
Na hoe lang is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ik dat had onthouden, had ik de x wel ingevuld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:06:
[...]

Als ik dat had onthouden, had ik de x wel ingevuld. ;)
En een schatting doen was ook te lastig dan?

Maar goed om antwoord op je vraag te geven. Ik heb het na x tijd niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 11-10-2020 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

En hoe moeten we je nu helpen dan?
Doe niet zo flauw. Als je met zo’n opmerking (met knipoog) niet om kunt gaan, laat dan lekker zitten joh.
Het viel me gewoon op en vroeg me af of anderen het ook ervaren hebben en/of hier een instelling voor is. Zo raar is dit toch niet? Als ik had gezegd dat x 3 uur is, dan had je het antwoord geweten?

[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 11-10-2020 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:24:
[...]

Doe niet zo flauw. Als je met zo’n opmerking (met knipoog) niet om kunt gaan, laat dan lekker zitten joh.
Het viel me gewoon op en vroeg me af of anderen het ook ervaren hebben en/of hier een instelling voor is. Zo raar is dit toch niet? Als ik had gezegd dat x 3 uur is, dan had je het antwoord geweten?
Nou ik kijk wel eens een paar uur RTL-Z. Dus dan had ik kunnen zeggen dat het bij mij na 3 uur nog niet voorkomt.

Als jij met “X” 28 uur bedoelt. Ja dan heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Nou ik kijk wel eens een par uur RTL-Z inderdaad. Dus dan had ik kunnen zeggen dat het bij mij na 3 uur niet voorkomt.

Als je met X 28 uur bedoelt. Ja dan heb ik geen idee.
Zonder de waarde van X te weten, was bovenstaande reactie toch ook al te geven?
De oorspronkelijke vraag was trouwens of er een instelling voor is. Jou (en mij) dus kennelijk niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

Zonder de waarde van X te weten, was bovenstaande reactie toch ook al te geven?
Dan had ik kunnen zeggen “ik heb het na X tijd niet” maar echt geholpen zijn we daar niet mee maar idd het had gekund. Net zoals jij een indicatie had kunnen geven.

Maar goed gelul in de ruimte, hopelijk heb je wat aan mijn ervaring: bij mij gebeurt het niet maar het langste wat hij tot nu toe heeft aangestaan zal een uurtje of 5 geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Dan had ik kunnen zeggen “ik heb het na X tijd niet” maar echt geholpen zijn we daar niet mee maar idd het had gekund. Net zoals jij een indicatie had kunnen geven.

Maar goed gelul in de ruimte, hopelijk heb je wat aan mijn ervaring: bij mij gebeurt het niet maar het langste wat hij tot nu toe heeft aangestaan zal een uurtje of 5 geweest zijn.
Zucht....
Hoe kan hier nu discussie over ontstaan? Ik vraag of bekend is of dit ingesteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:41:

Ooh wat gek bij mij gebeurt het niet maar het langste wat hij tot nu toe heeft aangestaan zal een uurtje of 5 geweest zijn

Bij mij is verder geen instelling bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Ooh wat gek bij mij gebeurt het niet maar het langste wat hij tot nu toe heeft aangestaan zal een uurtje of 5 geweest zijn

Bij mij is verder geen instelling bekend.
Laat maar lekker zitten Donstil. Lekker cynisch, succes verder!

Graag een TR aanmaken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 12-10-2020 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

En een schatting doen was ook te lastig dan?

Maar goed om antwoord op je vraag te geven. Ik heb het na x tijd niet.
De vraag is of er een instelling voor is....
Netjes hoor om je reactie opeens later te corrigeren.... In dat geval blij dat ik reacties quote.

Graag een TR aanmaken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 12-10-2020 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:50:
[...]

De vraag is of er een instelling voor is....
Netjes hoor om je reactie opeens later te corrigeren.... In dat geval blij dat ik reacties quote.
Niet zo zeuren joh. Daar heeft niemand wat aan.

Mijn bericht is 4 minuten voor je quote al aangepast (zie ook de tekst onder het bericht)

[Voor 23% gewijzigd door Donstil op 11-10-2020 13:20]

Dat heb je gewoon gemist of heeft zich gekruist. No big deal.

Graag alleen een TR aanmaken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 12-10-2020 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Albert020 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:59:
Is de ZiggoGo voor Apple TV4 nou in FHD resolutie,
weet iemand waar ik dat kan controleren ?
Op mijn Sony Android tv geeft hij 1280x720 aan via de ziggo go app, ik verwacht dat de Apple TV dezelfde stream ontvangt. Maar op de Apple TV kan je deze info niet opvragen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k12_ohTn2u5tqV6vbyTiOEJGFiA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GmAIlWsrxVBKWDo2ZvTYEfTO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-10-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Niet zo zeuren joh. Daar heeft niemand wat aan.

Mijn bericht is 4 minuten voor je quote al aangepast (zie ook de tekst onder het bericht)

[Voor 23% gewijzigd door Donstil op 11-10-2020 13:20]

Dat heb je gewoon gemist of heeft zich gekruist. No big deal.
Niet gezien. Ik heb terug gebladerd om te lezen waar het nu mis gegaan is. Toen viel me de wijziging op tov van ik heb gequote. In je reactie leg je de nadruk op de duur, maar daar ging de initiële vraag helemaal niet om.

Zoals je zelf al aangeeft, na drie uur krijg je de melding niet. Zo makkelijk is dit niet even te reproduceren/meten, want je moet daarvoor continu dezelfde zender op hebben staan zonder te zappen. Volgens mij was het bij mij bij Ziggo Sport, formule 1 kwalificatie en daarna voetbal, zoiets. Menig tv of mediabox heeft een instelling dat na een bepaalde tijd het apparaat uit gaat. Deze optie zet ik overigens altijd gelijk uit. De atv heeft ook zo’n sluimer instelling, maar dat is als er geen apps actief zijn.

Nu ik dit typ, schiet me te binnen dat ik het vrijdagavond ook al had. Even een gedeelte van een serie gekeken (via Movies&Series), daarna Wie is de Mol en een gedeelte van Jinek gekeken. Toen kreeg ik de melding ook al, terwijl dus tussendoor wel gezapt wordt. Kijken of het vandaag te reproduceren is.

Even kijken of ik deze info op ziggo community terug kan vinden of daar de vraag kan stellen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze na een lange tijd (ik zal dit geen x meer noemen ;)) de verbinding beëindigen maar deze tijd moet dan wel op een juist manier gemeten worden. Het mogelijk foutief meten kan ook een bug zijn. 100% goed werkt de app nog niet. Zo werkt het direct afspelen van een populaire zender niet fijn, want als je dan iets anders wil opstarten, blijft het geluid van die ene zender doorlopen en heb je twee geluidssporen door elkaar. Mijn ‘oplossing’ is dan de app hard afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr. Freeze schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Op mijn Sony Android tv geeft hij 1280x720 aan via de ziggo go app, ik verwacht dat de Apple TV dezelfde stream ontvangt. Maar op de Apple TV kan je deze info niet opvragen.

[Afbeelding]
Inderdaad jammer dat de ATV deze info niet geeft. Bij het wisselen van HDMI kanaal geeft mijn tv wel 1080p aan, maar dat is volgens mij de instelling van de ATV en zegt niks over stream. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

meesje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

Inderdaad jammer dat de ATV deze info niet geeft. Bij het wisselen van HDMI kanaal geeft mijn tv wel 1080p aan, maar dat is volgens mij de instelling van de ATV en zegt niks over stream. Toch?
Klopt, want je Apple TV doet upscalen naar full HD of 4K, afhankelijk van het model. Jammer dat je nooit oorspronkelijke signaal kan achterhalen, zo ook bij Netflix. Op m’n tv doe ik enkel op “i” te drukken om de bitstream te achterhalen.
......als ik dus gebruik maak van de Android tv app, maar dat doe ik zelden want de ATV geeft toch het mooiste beeld (in mijn beleving)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-10-2020 17:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ervaren jullie ook dat wanneer je content afspeelt via de NPO start app de pauzeer mogelijkheid het niet altijd doet? Hard afsluiten en opnieuw proberen, dan werkt het vaak wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eddje1983
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 07:33
Dat ervaar ik ook. Ik ga dan terug naar het content menu (klikken op "menu" van de afstandsbediening) en begin dan weer de serie af te spelen. Dan kan ik de serie weer pauzeren of voor/achteruit spelen.

Ik gebruik de NPOstart app veel maar het gebruik van de app laat te wensen over. Zeker voor het gebruik op een Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:32
Mr. Freeze schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:01:
[...]

Klopt, want je Apple TV doet upscalen naar full HD of 4K, afhankelijk van het model. Jammer dat je nooit oorspronkelijke signaal kan achterhalen, zo ook bij Netflix. Op m’n tv doe ik enkel op “i” te drukken om de bitstream te achterhalen.
......als ik dus gebruik maak van de Android tv app, maar dat doe ik zelden want de ATV geeft toch het mooiste beeld (in mijn beleving)
Dat upscalen kun je al een tijd uitzetten toch? Is gewoon de instelling "Match output resolution to content". Ik heb een AppleTV 4K, maar als ik 1080p content kijk is dat toch echt geen 4K signaal dat naar mijn TV gaat.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een vaag probleem: mijn cec gaat steeds uit. Maar ik weet niet waarom, het werkte namelijk jaren lang goed.

Mijn Apple TV 4K is aangesloten op mijn Samsung TV. Daartussen zit een Dreamscreen (die 'ambilight' regelt). Die heeft een passthrough voor cec signalen. En dat werkte ook altijd.
Ik moet op mijn TV de instelling even uit en aan zetten, dan werkt het vaak weer een tijdje.

Een ander probleem is, als cec werkt, dat als ik mijn HomePods vraag muziek af te spelen, dat de Apple TV inschakelt. Ik begrijp niet waarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
iAR schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:43:

Een ander probleem is, als cec werkt, dat als ik mijn HomePods vraag muziek af te spelen, dat de Apple TV inschakelt. Ik begrijp niet waarom.
Dan heb je Airplay nog aanstaan van de Apple TV naar de HomePod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

posttoast schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:36:
[...]

Dat upscalen kun je al een tijd uitzetten toch? Is gewoon de instelling "Match output resolution to content". Ik heb een AppleTV 4K, maar als ik 1080p content kijk is dat toch echt geen 4K signaal dat naar mijn TV gaat.
Dat zou hartstikke mooi zijn, als ik thuis ben ga ik er zeker naar op zoek.

Kom er later op terug.

edit: @posttoast Ik kan die mogelijkheid niet vinden hoor, vergis je misschien met een andere mediaspeler die je hebt?

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-10-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronvgs schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:52:
Dan heb je Airplay nog aanstaan van de Apple TV naar de HomePod
Ah, dat klopt. De HomePods zijn mijn Apple TV speakers. Jammer dat dit ook 'terug' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mr. Freeze schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:24:
[...]

Dat zou hartstikke mooi zijn, als ik thuis ben ga ik er zeker naar op zoek.

Kom er later op terug.

edit: @posttoast Ik kan die mogelijkheid niet vinden hoor, vergis je misschien met een andere mediaspeler die je hebt?
Zeker niet :)

https://support.apple.com...ettings-atvba773c3c9/tvos

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie ik wat over het hoofd? Onder Video en audio > Maak materiaal passend heb ik twee opties, voor dynamisch bereik en voor beeldsnelheid. Maar ik zie niet een optie waarmee ik je kunt zeggen van volg de resolutie van het oorspronkelijk materiaal, dus 576p, 720p, etc. Onder Structuur kan ik alleen maar een vaste resolutie kiezen, in mijn geval 1080p SDR, wat dus verklaart dat mijn tv 1080p aangeeft. Komt het wellicht dat ik een FHD scherm heb waardoor de optie “Match output resolution to content" ontbreekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
meesje schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:04:
[...]

Onder Video en audio > Maak materiaal passend heb ik twee opties, voor dynamisch bereik en voor beeldsnelheid. Maar ik zie niet een optie waarmee ik je kunt zeggen van volg de resolutie van het oorspronkelijk materiaal, dus 576p, 720p, etc. Onder Structuur kan ik alleen maar een vaste resolutie kiezen, in mijn geval 1080p SDR, wat dus verklaart dat mijn tv 1080p aangeeft. Komt het wellicht dat ik een FHD scherm heb waardoor de optie “Match output resolution to content" ontbreekt?
Nee, daar ligt het niet aan.
Ik heb zelf een 4K tv en TV 4K en ook ik heb alleen die twee opties..
Ik geloof dat wanneer je beeldsnelheid naar passend maken zet, dat je dan ook 1080P krijgt i.p.v. opgeschaald naar 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Klopt inderdaad. Het is niet heel helder geformuleerd. Maar "match dynamic range" zorgt er ook voor dat de resolutie aangehouden wordt :) Ik heb het hier net nog even gecheckt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
paQ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:36:
[...]

Heb het nu ook ineens, super grote ondertiteling die je steeds moet uit zetten :(
Pagina: 1 ... 91 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.