Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Niet zo zeuren joh. Daar heeft niemand wat aan.
Mijn bericht is 4 minuten voor je quote al aangepast
(zie ook de tekst onder het bericht)
[Voor 23% gewijzigd door Donstil op 11-10-2020 13:20]
Dat heb je gewoon gemist of heeft zich gekruist. No big deal.
Niet gezien. Ik heb terug gebladerd om te lezen waar het nu mis gegaan is. Toen viel me de wijziging op tov van ik heb gequote. In je reactie leg je de nadruk op de duur, maar daar ging de initiële vraag helemaal niet om.
Zoals je zelf al aangeeft, na drie uur krijg je de melding niet. Zo makkelijk is dit niet even te reproduceren/meten, want je moet daarvoor continu dezelfde zender op hebben staan zonder te zappen. Volgens mij was het bij mij bij Ziggo Sport, formule 1 kwalificatie en daarna voetbal, zoiets. Menig tv of mediabox heeft een instelling dat na een bepaalde tijd het apparaat uit gaat. Deze optie zet ik overigens altijd gelijk uit. De atv heeft ook zo’n sluimer instelling, maar dat is als er geen apps actief zijn.
Nu ik dit typ, schiet me te binnen dat ik het vrijdagavond ook al had. Even een gedeelte van een serie gekeken (via Movies&Series), daarna Wie is de Mol en een gedeelte van Jinek gekeken. Toen kreeg ik de melding ook al, terwijl dus tussendoor wel gezapt wordt. Kijken of het vandaag te reproduceren is.
Even kijken of ik deze info op ziggo community terug kan vinden of daar de vraag kan stellen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze na een lange tijd (ik zal dit geen x meer noemen

) de verbinding beëindigen maar deze tijd moet dan wel op een juist manier gemeten worden. Het mogelijk foutief meten kan ook een bug zijn. 100% goed werkt de app nog niet. Zo werkt het direct afspelen van een populaire zender niet fijn, want als je dan iets anders wil opstarten, blijft het geluid van die ene zender doorlopen en heb je twee geluidssporen door elkaar. Mijn ‘oplossing’ is dan de app hard afsluiten.