Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
don_jorg schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:09:
[...]

Ja, ik herken dat heel goed. Zelfs gebruik maken van de remote-app op de iPhone helpt niet. Het lijkt alleen te gebeuren bij het ontwaken uit de slaapstand.
YouTube is op de atv is echt een waardeloze app te vaak klik ik onbedoeld terug en moet ik opnieuw zoeken.
Heb echt het idee dat Google bewust zoon irritants interface voor de atv heeft gemaakt om hun eigen chromecast te pushen. Maar die weiger ik dus te kopen

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:58
Met de laatste update van de Disney+-app kan je je Disney+-account koppelen aan de Apple TV-app.
Hierdoor zie je alle content van Disney+ in de Apple TV-app en de 'Verder kijken' lijst van Disney+ wordt gesynct waardoor je deze nu ook ziet in de Apple TV-app. Aanbevelingen in de TV-app worden vervolgens aangepast naar wat je via Disney+ hebt gekeken.
Voor zover ik weet is Disney+ de enige app die je kan koppelen aan de TV-app.
Koppelen is simpel: zoek in de TV-app naar een serie of film van Disney+ en druk op 'Speel af'. Je krijgt daarna onderstaande prompt om je Disney+-profiel te verbinden met je Apple ID:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LoAlV6Fd0yxNrM19iYeXQj38khQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YjDG0LA8BklNrN0pClFixcwN.jpg?f=fotoalbum_large
Alles wat je in Disney+ kijkt na het koppelen, wordt vanzelf zichtbaar in de Apple TV-app bij 'Volgende'.

Ook is het zo dat content van Disney+ nu ook zichtbaar is bij de pagina van een acteur (dus bij Pedro Pascal staat The Mandalorian). Dit was voorheen niet het geval, het werkte wel bij Siri maar niet in de TV-app.

Ik hoop dat er meer apps komen die het koppelen toestaan, dat het zou het hebben van meerdere streamingdiensten veel makkelijker maken. :)

[ Voor 32% gewijzigd door VirinR op 30-07-2020 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 22:37

Pixelmagic

Ubergeek

xbeam schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 00:58:
[...]

YouTube is op de atv is echt een waardeloze app te vaak klik ik onbedoeld terug en moet ik opnieuw zoeken.
Heb echt het idee dat Google bewust zoon irritants interface voor de atv heeft gemaakt om hun eigen chromecast te pushen. Maar die weiger ik dus te kopen
Om niet te spreken van de absolute sh*tload aan reclames de laatste tijd :(

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:30

amphora

Websites & Fotografie

amphora schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:40:
Nadat m'n ATV remote een lekkage niet heeft overleefd een nieuwe gekocht (69 euro 😱) maar met deze lijkt het 10 seconden vooruit skippen (klik aan zijkant remote) niet te werken. Terug gaat prima. Defect? Of is dit in te stellen wellicht?
Update... Inmiddels omgeruild bij de MediaMarkt en alles werkt nu zoals behoren. Blijkbaar productie foutje?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
VirinR schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:34:
Met de laatste update van de Disney+-app kan je je Disney+-account koppelen aan de Apple TV-app.
Hierdoor zie je alle content van Disney+ in de Apple TV-app en de 'Verder kijken' lijst van Disney+ wordt gesynct waardoor je deze nu ook ziet in de Apple TV-app. Aanbevelingen in de TV-app worden vervolgens aangepast naar wat je via Disney+ hebt gekeken.
Koppelen is simpel: zoek in de TV-app naar een serie of film van Disney+ en druk op 'Speel af'. Je krijgt daarna onderstaande prompt om je Disney+-profiel te verbinden met je Apple ID:
[Afbeelding]
Alles wat je in Disney+ kijkt na het koppelen, wordt vanzelf zichtbaar in de Apple TV-app bij 'Volgende'.

Ook is het zo dat content van Disney+ nu ook zichtbaar is bij de pagina van een acteur (dus bij Pedro Pascal staat The Mandalorian). Dit was voorheen niet het geval, het werkte wel bij Siri maar niet in de TV-app.

Ik hoop dat er meer apps komen die het koppelen toestaan, dat het zou het hebben van meerdere streamingdiensten veel makkelijker maken. :)
Er zijn in NLD nog drie kanalen die je kunt gebruiken binnen het systeem van Apple TV, deze zijn alleen een stuk minder bekend. Dit zijn Starzplay, Smitsonnion channel en Noggin.
Inderdaad: geen idee of het wat is, probeer ze eens 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
RoRoNL schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:57:
[...]

Er zijn in NLD nog drie kanalen die je kunt gebruiken binnen het systeem van Apple TV, deze zijn alleen een stuk minder bekend. Dit zijn Starzplay, Smitsonnion channel en Noggin.
Inderdaad: geen idee of het wat is, probeer ze eens 8)
StarzPlay ga ik deze zomer nog nemen om naar een aantal series te kijken (Ramy, Catch-22, The Act).
Wel is het zo dat Disney+ geen kanaal is in de Apple TV-app omdat je buitenom betaald.
Daarom is het handig dat je apps aan elkaar kan koppelen, zodat je alsnog één app hebt om alle content te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NayoNL
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 07-08-2020
Hierdoor zie je alle content van Disney+ in de Apple TV-app en de 'Verder kijken' lijst van Disney+ wordt gesynct waardoor je deze nu ook ziet in de Apple TV-app.
Als je dan iets afspeelt van Disney in de Apple TV-app, kun je het dan ook in deze laatste app bekijken of opent dan de Disney+-app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
NayoNL schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:09:
[...]

Als je dan iets afspeelt van Disney in de Apple TV-app, kun je het dan ook in deze laatste app bekijken of opent dan de Disney+-app?
Content van Disney+ wordt nog steeds afgespeeld in de Disney+-app.
Als ik vanuit de Apple TV-app bijvoorbeeld Phineas & Ferb opent, dan wordt de Disney+-app automatisch geopend en de gekozen aflevering wordt vervolgens afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ieder moet het voor zichzelf bepalen, maar wel een aandachtspunt: als je D+ koppelt, deel je wel je D+ kijkgedrag met Apple. Als je dat niet wil, moet je zeker niet koppelen. Voor mij is het een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
[Afbeelding]

Heel vaag, bij mij staat het Netflix en Disney’s aanbod al sinds dag1 in de TV+ app maar ik heb nog iets hoeven koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:56
Had vandaag voor het eerste dat mijn ATV4K was vast gelopen en hem op,
maar 1 manier kon resetten, via stroom stekker eruit en dr weer in,
nooit eerder gehad, hebben meer mensen dit gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
Albert020 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:14:
Had vandaag voor het eerste dat mijn ATV4K was vast gelopen en hem op,
maar 1 manier kon resetten, via stroom stekker eruit en dr weer in,
nooit eerder gehad, hebben meer mensen dit gehad ?
Oh wat spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ja he !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Pixelmagic schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:36:
[...]

Om niet te spreken van de absolute sh*tload aan reclames de laatste tijd :(
Die reclame is niet specifiek voor de Apple TV trouwens. Op m'n iPhone viel het mij ook al op en toen ik voor de grap de add blocker op m'n MacBook uit zette wist ik ook niet wat mij overkwam. Google heeft er duidelijk een tandje bij gedaan met de reclames.

Om nog maar te zwijgen van die klote pop-up die je elke keer dat kut abonnement probeert aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 22:37

Pixelmagic

Ubergeek

Tjoekie schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 08:58:
[...]

Die reclame is niet specifiek voor de Apple TV trouwens. Op m'n iPhone viel het mij ook al op en toen ik voor de grap de add blocker op m'n MacBook uit zette wist ik ook niet wat mij overkwam. Google heeft er duidelijk een tandje bij gedaan met de reclames.

Om nog maar te zwijgen van die klote pop-up die je elke keer dat kut abonnement probeert aan te smeren.
Op zich zou ik nog wel willen betalen voor reclamevrij youtube, maar wel een bedrag in relatie tot andere diensten zoals amazon prime en disney. Wat ze nu vragen is gewoon lachwekkend, voor content waar ze zelf niet voor betalen (waar ik naar kijk dan).

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26
[Afbeelding]

Dit is superfijn, maar helaas zit er nog geen goede koppeling met Family Sharing en Disney+ accounts bij.
(Ik kan niet de Apple ID van m'n dochtertje specifiek koppelen aan haar Disney+ user). Tenzij ik iets over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Anghell schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Dit is superfijn, maar helaas zit er nog geen goede koppeling met Family Sharing en Disney+ accounts bij.
(Ik kan niet de Apple ID van m'n dochtertje specifiek koppelen aan haar Disney+ user). Tenzij ik iets over het hoofd zie?
Ik ben de enige die Disney+ gebruikt dus dat zou ik niet weten.
Wellicht moet je Disney+ eerst openen op het juiste profiel voordat je je Apple ID koppelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:48
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 01-08-2020 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26
VirinR schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:09:
[...]

Ik ben de enige die Disney+ gebruikt dus dat zou ik niet weten.
Wellicht moet je Disney+ eerst openen op het juiste profiel voordat je je Apple ID koppelt?
Nee, dat werkt helaas niet.
Wellicht doe ik iets verkeerd, zal er nog wel een keer op zoek naar gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:05
Pixelmagic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:53:
[...]

Op zich zou ik nog wel willen betalen voor reclamevrij youtube, maar wel een bedrag in relatie tot andere diensten zoals amazon prime en disney. Wat ze nu vragen is gewoon lachwekkend, voor content waar ze zelf niet voor betalen (waar ik naar kijk dan).
Precies, 12 euro per maand is dan gewoon heel veel.
Op zich vind ik reclame niet erg, je maakt immers toch gebruik van een “gratis” dienst.
Ik baal er wel van dat als mijn dochter even Bumba of Peppa wil kijken er dan om de haverklap gewelddadige 16+ reclame tussendoor komt.
YouTube kids werkt weer niet fijn genoeg om te gebruiken om dit probleem te tackelen.

Heeft Pi-hole eigenlijk nog nut om YouTube ads te filteren? Kan hier via Google niet echt een eenduidig antwoord op vinden.

Edit: nee. Pi Hole is geen blijvende oplossing voor ads vrij YouTube.
Heeft iemand ervaring met deze app?
https://apps.apple.com/nl/app/adblock-tv/id1468233966

Er zijn nog geen recensies geschreven dus ben zelf nog wat sceptisch.

[ Voor 12% gewijzigd door yorroy op 03-08-2020 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pixelmagic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:53:
Ik heb Youtube Premium via India, werkt al een paar jaar prima en kost c.a. 1,50 per maand :P
Misschien wel even een Google opdrachtje waard.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yorroy schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:14:
[...]

Precies, 12 euro per maand is dan gewoon heel veel.
Op zich vind ik reclame niet erg, je maakt immers toch gebruik van een “gratis” dienst.
Ik baal er wel van dat als mijn dochter even Bumba of Peppa wil kijken er dan om de haverklap gewelddadige 16+ reclame tussendoor komt.
YouTube kids werkt weer niet fijn genoeg om te gebruiken om dit probleem te tackelen.

Heeft Pi-hole eigenlijk nog nut om YouTube ads te filteren? Kan hier via Google niet echt een eenduidig antwoord op vinden.

Wat betreft 16+ reclame check dit even: https://support.google.co....Platform%3DAndroid&hl=nl
Wat vind je niet fijn aan YT Kids?

Zelf vind ik het heel irritant dat de gewone YT app niet goed werkt. Op een gegeven moment kun je niet meer navigeren binnen de app en de enige remedie is de app hard afsluiten. Zie eerder berichten hierover.

[ Voor 10% gewijzigd door meesje op 03-08-2020 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:25:
Zelf vind ik het heel irritant dat de gewone YT app niet goed werkt. Op een gegeven moment kun je niet meer navigeren binnen de app en de enige remedie is de app hard afsluiten. Zie eerder berichten hierover.
Ik heb dat op tvOS13 nog nooit gehad maar nu met de beta van 14 wel al regelmatig.
i.p.v. "hard afsluiten" gebruik ik de iOS remote, die blijft (hier tenminste) wel gewoon werken als de normale remote binnen Youtube dat niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
yorroy schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:14:
[...]

Sterker nog. Pihole maakt het soms nog wat erger. Ik heb soms problemen met YT video's starten op mijn ATV sinds ik geprobeerd heb ads te blokkeren op YT. Dat dus weer teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenneeee
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-05-2024
Goedemiddag, ik heb vorige week een macbook aangeschaft, en ik kreeg vanmiddag een mailtje dat ik een jaar gratis Apple TV kan krijgen. Klopt dit of is dit spam ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-dKADeJhe3sy0BzGKVcDlOXfUA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fwMcALoZ8xn1wdCOQdLxBBZ9.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLEGUrekSkakk7CeJu0myZyCQ9s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aKKlApGvSYefsGD7KArxuTQX.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fenneeee schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:31:
Goedemiddag, ik heb vorige week een macbook aangeschaft, en ik kreeg vanmiddag een mailtje dat ik een jaar gratis Apple TV kan krijgen. Klopt dit of is dit spam ?
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat klopt, je krijgt AppleTV+ (Dus “Netflix” van Apple) bij nieuwe apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Donstil schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 19:01:
[...]

Dat klopt, je krijgt AppleTV+ (Dus “Netflix” van Apple) bij nieuwe apparaten.
Wordt dat gratis jaar AppleTV+ trouwens verlengd als je in dat jaar weer een nieuw Apple apparaat koopt of is het eenmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
downtime schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:11:
[...]

Wordt dat gratis jaar AppleTV+ trouwens verlengd als je in dat jaar weer een nieuw Apple apparaat koopt of is het eenmalig?
Goeie vraag wel, geen idee eigenlijk. In september komen we er weer achter denk ik.

Apple+ €1349,- per jaar met een gratis iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34
downtime schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:11:
[...]

Volgens mij is het eenmalig... tenminste binnen een gezin (Family Sharing) wel. M’n broertje had hem geactiveerd met z’n aankoop, deed ik een paar maandjes later ook een aankoop, kon ik het niet opnieuw activeren (dus dat vanaf dan weer een jaar ingaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Volgens mij ook eenmalig. Had na mijn iPhone een MacBook gekocht, en kreeg geen verlenging of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27
Dat zou jammer zijn.
Denk niet dat ik ga verlengen, ik heb alleen de Morning Show gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Dat zou misschien ook teveel gevraagd zijn. Maar ik ben langzamerhand in de markt voor een nieuwe telefoon en een extra jaar TV+ gratis zou natuurlijk mooi meegenomen zijn.
Ik gebruik nu het abonnement wat ik kreeg toen ik m’n Apple TV 4K kocht. Ik kijk eigenlijk alleen naar For All Mankind en om daarvoor nu het volle pond te gaan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Amazon Prime Video heeft (na ruim een maand) profielen beschikbaar gemaakt op de Apple TV.
Bij mij kwamen de ingestelde profielen vanzelf in de Prime Video-app.

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Ik probeer net apple tv+ in mn browser te kijken en hij wil dat ik een creditcard invoer (heb het jaar gratis).

Helaas heb ik geen creditcard. jammer dat je niet gewoon je paypal kan gebruiken ofzo. Ook jammer dat ik hem niet naar chromecast kan sturen, ga geen appletv kopen lol.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Ik heb een jaar Apple TV+, ben ingelogd op de browser maar krijg niks bekeken zonder weer een proefperiode met abbo af te sluiten. Wazig...

EDit: laat maar, mijn zoontje was nog op zijn icloud ingelogd op mijn laptop :(:)

[ Voor 7% gewijzigd door the-body op 13-08-2020 20:21 ]

This title is for sale, please send me a PM

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
dat is het probleem, als ik via mijn webbrowser wil kijken wil die dat ik een creditcard verifieer. Die heb ik dus niet ik heb een sony android tv van 2017 dus die zal ook wel geen appletv hebben

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sinds enige tijd worden podcasts niet meer geüpdatet op mijn ATV (4K) OS14 beta, heel irritant! Instellingen staan correct en heb ‘m al herstart. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
the-body schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 20:19:
[...]

Ik heb een jaar Apple TV+, ben ingelogd op de browser maar krijg niks bekeken zonder weer een proefperiode met abbo af te sluiten. Wazig...

EDit: laat maar, mijn zoontje was nog op zijn icloud ingelogd op mijn laptop :(:)
Ja en kun je er nog niet op,vraagt bij mij ook altijd om een proefperiode terwijl ik al 5 maanden een abbo heb.
Rare gang van zaken daar bij apple. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Theodor schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:55:
[...]

Ja en kun je er nog niet op,vraagt bij mij ook altijd om een proefperiode terwijl ik al 5 maanden een abbo heb.
Rare gang van zaken daar bij apple. 8)7
Eens, Heb ook net vorige week een nieuwe iPhone gekocht maar krijg geen verlenging van mijn Apple TV+ abonnement.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kocht deze week een iPad Pro (12,9 2020) en kreeg de mail wel. Mail zelf deed alleen niets want heb het al sinds november gratis i.v.m. mijn iPhone uit 2019.

Dus elk jaar voor € 1349,- een jaartje Apple+ afsluiten met een gratis iPhone is er helaas niet bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Laatst online: 01-06-2022
@Donstil
Ach, als je €1349 per jaar betaalt om altijd de duurste nieuwe iPhone te kopen, dan kun je die €5 per maand ook wel missen... ;)

Aan de andere kant triest dat de aanbieding vanuit Apple maar één keer geldt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

gratis Apple TV+ bij de aankoop van een nieuwe Apple device kan mij eigenlijk gestolen worden want de content valt vooralsnog behoorlijk tegen. Beter geven ze, zoals al vaker door anderen aangegeven, wat meer gratis iCloud opslag want 5GB per account is niet meer van deze tijd. Vooral wanneer je diep in het Apple eco-systeem zit met meerdere apparaten is het krap aan.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadget Freak schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:49:
@Donstil
Ach, als je €1349 per jaar betaalt om altijd de duurste nieuwe iPhone te kopen, dan kun je die €5 per maand ook wel missen... ;)
Nu upgrade ik elk jaar maar was buiten dat meer een grapje :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:51
Yucko schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:59:
gratis Apple TV+ bij de aankoop van een nieuwe Apple device kan mij eigenlijk gestolen worden want de content valt vooralsnog behoorlijk tegen. Beter geven ze, zoals al vaker door anderen aangegeven, wat meer gratis iCloud opslag want 5GB per account is niet meer van deze tijd. Vooral wanneer je diep in het Apple eco-systeem zit met meerdere apparaten is het krap aan.
50 GB is 12 euro per jaar. 200 GB 36 en 2 TB 120. Ik vind dat schappelijke prijzen.
Daarnaast vind ik de content behoorlijk goed hoor.

Wij hebben nu 5 shows gezien en dit waren stuk voor stuk kwaliteit shows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
Zijn er meer mensen met een AppleTV4 en problemen met de ziggo app? ReplayTV werkt bij mij vaker niet dan wel, en sinds kort krijg ik bij live tv kijken de melding dat ik niet in het ziggo netwerk zit. Dat laatste is echt vreemd, wat ik zit toch echt hardwired via mijn Time Capsule aan het ziggo modem (in bridge mode).

Alle apparaten al een paar keer gereboot, maar dat lijkt weinig verschil te maken.

[edit]
Blijkbaar kreeg mijn Apple TV een ip adres in 192.168 range terwijl mijn DHCP server (TC) ingesteld staat op 10.0. Op zich al wonderlijk dat de rest vanaf de Apple TV wel bleef werken. Lijkt nu wel weer te werken

[ Voor 21% gewijzigd door cornelisprul op 22-08-2020 09:24 ]

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
cornelisprul schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 08:27:
Zijn er meer mensen met een AppleTV4 en problemen met de ziggo app? ReplayTV werkt bij mij vaker niet dan wel, en sinds kort krijg ik bij live tv kijken de melding dat ik niet in het ziggo netwerk zit. Dat laatste is echt vreemd, wat ik zit toch echt hardwired via mijn Time Capsule aan het ziggo modem (in bridge mode).

Alle apparaten al een paar keer gereboot, maar dat lijkt weinig verschil te maken.
Zelfde met TV terug kijken, werkt vaak niet. Blijft laden. Heel soms doet ie het wel, maar heb het inmiddels al opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
Wel erg jammer. Ik streef er al een tijdje naar om mijn tv zo dom mogelijk te houden. Dit was de laatste stap, maar helaas heeft het maar een paar weken gewerkt.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit is versie 1 van de Ziggo app. Het wordt ongetwijfeld beter. Maar het mag niet te goed worden van Ziggo, want dan verkopen ze geen klassieke boxjes (Humax, Next, ...) meer. Mijn gok: als het abonnementsgeld met €5 per maand is gestegen, dan is de Ziggo Go app op de Apple TV perfect!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34
Misschien we nog een tijdje gratis Appletv+... ben benieuwd! https://www.macrumors.com...ding-apple-tv-free-trial/

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:42

TDB

Maar korter dan een jaar. Ik heb nu nog een gratis jaar AppleTV+ te activeren. Maar even snel doen.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23:49
kevintjuh93 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:17:
Zijn er hier meer mensen met het probleem dat soms bij het aanzetten je geen signaal krijgt of gewoon zwart beeld? Ik heb dit toch wel regelmatig en het enige wat dan helpt is de stekker eruit halen en opnieuw erin te doen.

Verder ook nog problemen met de volumeregeling, deze reset zichzelf constant en dan moet ik het weer instellen, zeer frustrerend want ik vind dat het gewoon goed moet werken.

Misschien komt dit door mijn setup (Apple TV in LG SK9Y soundbar, welke weer naar mijn LG C8 TV gaat), maar toch zou dit toch gewoon moeten werken? Ik heb zelfs het probleem dat soms mijn Ziggo box 'vecht' met mijn Apple TV (via soundbar) welke het signaal moet pakken. Hierdoor switcht mijn soundbar telkens van HDMI IN naar Arc en mijn TV van HDMI 1 naar HDMI 2.

Zijn er meer mensen met dit gezeik en hebben jullie hier een oplossing voor? (HELEMAAL GEK WORD IK ER VAN EN MIJN VRIENDIN NOG MEER!!) Haha

:)
Ik heb dit ook! Na maanden last van beeld verlies en ruis / storing een hdmi 2.1 kabel aangeschaft en op Apple tv aangesloten. Mijn Apple tv gaat rechtstreeks naar TV. Maar als deze even standby heeft gestaan krijg ik niet direct beeld. Zowel met of zonder CEC. Met CEC schakelt tv wel over. Maar toch melding geen signaal. Vaak helpt schakelen naar ander hdmi poort en terug. Als hij eenmaal beeld heeft blijft hij gelukkig wel perfect werken. Heb jij dit toevallig al op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Cloud_VII schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:26:
[...]

Ik heb dit ook! Na maanden last van beeld verlies en ruis / storing een hdmi 2.1 kabel aangeschaft en op Apple tv aangesloten. Mijn Apple tv gaat rechtstreeks naar TV. Maar als deze even standby heeft gestaan krijg ik niet direct beeld. Zowel met of zonder CEC. Met CEC schakelt tv wel over. Maar toch melding geen signaal. Vaak helpt schakelen naar ander hdmi poort en terug. Als hij eenmaal beeld heeft blijft hij gelukkig wel perfect werken. Heb jij dit toevallig al op kunnen lossen?
Helaas nog niet, sporadisch nog steeds hetzelfde probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadget Freak
Vertrouw niet op CEC, maar gebruik een Harmony remote...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Waarschijnlijk moet ik het afkloppen, maar bij mij werkt CEC erg fijn. Met de ATV remote de ATV en TV aanzetten (en gelijk op juiste HDMI ingang) en bij uitzetten van de ATV gaat de TV ook netjes uit.

Zeker dat gelijk op juiste HDMI ingang zetten vind ik erg fijn. Want via de TV (Sony) of Next remote kan ik na het aanzetten van de TV niet direct van ingang wisselen. Ik krijg dan de melding 'even wachten'. Een paar tellen later kan het wel. Echter via CEC gaat wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:43
meesje schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:15:
Waarschijnlijk moet ik het afkloppen, maar bij mij werkt CEC erg fijn. Met de ATV remote de ATV en TV aanzetten (en gelijk op juiste HDMI ingang) en bij uitzetten van de ATV gaat de TV ook netjes uit.

Zeker dat gelijk op juiste HDMI ingang zetten vind ik erg fijn. Want via de TV (Sony) of Next remote kan ik na het aanzetten van de TV niet direct van ingang wisselen. Ik krijg dan de melding 'even wachten'. Een paar tellen later kan het wel. Echter via CEC gaat wel direct.
@meesje @Gadget Freak Dat kan ook met een dure Logitech Harmony remote. Alleen werk je dan met activiteiten zoals tv kijken, radio aan. Deze kun je precies zo instellen als je zelf wil.

Grote voordeel is dat ik deze middels een Homey heb kunnen koppelen met HomeKit. Waardoor ik de activiteiten met mijn iPhone kan bedienen. Maar nog belangrijker kan automatiseren. Bijv. Tussen 06.00 en 08.00 als er beweging is in de keuken, dat dan automatisch activiteit Radio wordt gestart (en gestopt als ik de woning verlaat)

Gewoonweg fantastisch dat dit tegenwoordig zo eenvoudig kan. 😃

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:51:
[...]

@meesje @Gadget Freak Dat kan ook met een dure Logitech Harmony remote.
Waarom zou ik een dure remote kopen als het ook zonder kan? :)
De integratie met HomeKit (via Homey of eventueel Homebridge) is natuurlijk mooi. Als Apple nu met een beetje betaalbare HomePod Mini komt met ondersteuning van de NL taal dan ga ik me verder verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:43
Dat hoeft ook niet. Het is een (te?) duur ding als CEC goed werkt. Maar als dat niet het geval is kan het een alternatief zijn.

Ik heb hem puur gekocht om apparatuur in de kast achter gesloten deuren te kunnen bedienen. Dat was misschien met CEC ook gelukt, dat weet ik niet. Nooit geprobeerd eigenlijk.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Gadget Freak schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:39:
Volgens mij ben je het woord 'Ik' vergeten aan het begin van je zin ;-)

Werkt bij mij namelijk prima zo. Gebruik vrijwel alleen de ATV remote, daarmee gaat de TV en Receiver aan/uit en pas ik volume aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
@amphora
Ik vertrouw op CEC bij 1 apparaat aangesloten op 1 tv.

Ik heb een tv, daarop aangesloten een receiver, en daarop verschillende andere apparaten, waaronder een Apple TV. Ik kan je bijna garanderen dat dat niet werkt met CEC. Jij bent de spreekwoordelijke uitzondering!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theodor

Verwijderd

Ik had mijn Apple TV. Ge-update naar tvOS 14 beta maar toen was die gebricked. Hoort eigenlijk niet heb uiteindelijk wel een nieuwe gekregen want het viel binnen de garantie. Maar de nieuwe versie van HomeKit werkt eigenlijk nog steeds niet toch? Ben zo ontzettend benieuwd naar die adaptive lightning.

• RobertoBOZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08-2024
Gadget Freak schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:39:
Dat was een aantal jaar terug wel, maar tegenwoordig met steeds minder apparaten gaat het met CEC prima. Mijn TV-meubel stond drie jaar nog vol met losse apparatuur maar tegenwoordig hangt er alleen nog een Apple TV en Soundbar aan de TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
CEC werkt voor mij ook prima (Apple TV, LG c7 en Sonos Beam). Alles schakelt mooi, kan zelfs de AppleTV basaal besturen met de afstandsbediening van de tv. ARC + CEC zijn echt prettig als het allemaal goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:19:
CEC werkt voor mij ook prima (Apple TV, LG c7 en Sonos Beam). Alles schakelt mooi, kan zelfs de AppleTV basaal besturen met de afstandsbediening van de tv. ARC + CEC zijn echt prettig als het allemaal goed werkt
Ik heb ook een C7 en Apple TV maar werkt CEC niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBOZ
xbeam schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:12:
[...]

Ik heb ook een C7 en Apple TV maar werkt CEC niet
aanzetten op je TV in de instellingen. Dit heet Simplink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
RobertoBOZ schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:57:
[...]

aanzetten op je TV in de instellingen. Dit heet Simplink.
Weet ik. Maar snap gewoon niet hoe het komt dat ik soms wel met mijn iPhone het geluid van de tv kan bedienen en soms ook niet. Dan moet ik in eens opzoek naar de AB van de tv.

Sinds kort schakelt de tv wel gewoon de ATV mee aan, maar het uitzetten moet ik de handmatig met de AB uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xbeam schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:03:
[...]

Weet ik. Maar snap gewoon niet het komt dat soms wel mijn iPhone het geluid van de tv kan bedienen en soms ook niet. Dan moet ik in eens opzoek naar de AB van de tv.

Sinds kort schakelt de tv wel gewoon de ATV mee aan, maar moet meer uit en moet ik de handmatig met de AB uit zetten.
Het geluid van de tv bedienen via de iPhone, dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd. Ik wist niet dat dat überhaupt kon. Voor het bedienen van het geluid van de tv gebruik ik altijd de ab van de ATV of van mijn Next box.

• RobertoBOZ
xbeam schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:03:
[...]

Weet ik. Maar snap gewoon niet het komt dat soms wel mijn iPhone het geluid van de tv kan bedienen en soms ook niet. Dan moet ik in eens opzoek naar de AB van de tv.

Sinds kort schakelt de tv wel gewoon de ATV mee aan, maar moet meer uit en moet ik de handmatig met de AB uit zetten.
Klopt dat is bij mij ook. Geen verklaring voor, maar werk eigenlijk altijd met de Apple TV Remote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben benieuwd wanneer we nou eindelijk eens 4K krijgen in YouTube nu tvOs14 vanavond final wordt.
80% van de content die ik via de AppleTv 4K kijk is daardoor nu nog in 1080p 8)7

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:42:
Ben benieuwd wanneer we nou eindelijk eens 4K krijgen in YouTube nu tvOs14 vanavond final wordt.
80% van de content die ik via de AppleTv 4K kijk is daardoor nu nog in 1080p 8)7
Yep, werkt allemaal wel op mijn IOS devices en ik las dat VP9/VP9.2 hardware support al een tijdje in de GPU's van de A devices zit (PowerVR vanaf 2016/2016).

De app op de AppleTV moet een update krijgen, mogen ze ook gelijk de interface aanpakken, vergeleken met mijn LG lijkt de interface op 200% scaling te staan.
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:17:
[...]

Yep, werkt allemaal wel op mijn IOS devices en ik las dat VP9/VP9.2 hardware support al een tijdje in de GPU's van de A devices zit (PowerVR vanaf 2016/2016).

De app op de AppleTV moet een update krijgen, mogen ze ook gelijk de interface aanpakken, vergeleken met mijn LG lijkt de interface op 200% scaling te staan.
Op mijn 11 pro max met dev beta wekte het al idd, op mijn 12,9 2020 met wederom dev beta helaas niet.

Op macrumours las ik dat de developer beta al wel 4K heeft op de AppleTv4k maar weet niet of dat klopt, ik heb op mijn appel tv de public beta dacht ik.

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:20:
[...]

Op mijn 11 pro max met dev beta wekte het al idd, op mijn 12,9 2020 met wederom dev beta helaas niet.

Op macrumours las ik dat de developer beta al wel 4K heeft op de AppleTv4k maar weet niet of dat klopt, ik heb op mijn appel tv de public beta dacht ik.
Oke dat zou inderdaad misschien kunnen, maar dan zou je toch verwachten dat het ook op de ATV GM zou werken? Heb dat gisteren nog getest en helaas niks hoger dan 1080p.

Het werkt bij op alle andere devices, 11pro, iPad 11 pro 2018 en zelfs mijn Mac mini met Big Sur in Safari.
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:32:
[...]

Oke dat zou inderdaad misschien kunnen, maar dan zou je toch verwachten dat het ook op de ATV GM zou werken? Heb dat gisteren nog getest en helaas niks hoger dan 1080p.

Het werkt bij op alle andere devices, 11pro, iPad 11 pro 2018 en zelfs mijn Mac mini met Big Sur in Safari.
De public bèta’s hebben geen GM toch? Of heb je dev beta op je Apple TV?

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:55:
[...]

De public bèta’s hebben geen GM toch? Of heb je dev beta op je Apple TV?
Ik zit op de PB en kreeg gisteren de GM variant. Alle GM's waren ook beschikbaar voor de PB'ers.
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 12:07:
[...]

Ik zit op de PB en kreeg gisteren de GM variant. Alle GM's waren ook beschikbaar voor de PB'ers.
Ooh die had Ik gisteren nog niet. Zo gelijk maar even controleren dan :)

Ik zit nu wel ik de GM (18j386) maar inderdaad nog zonder 4K YouTube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/i/web/status/1306426155805876225

YouTube team gaat aan de slag met de 4K update voor de ATV...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2020 12:27 ]

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Daar staat nergens in die tweet hoor (al zullen ze het vast wel doen)

Verwijderd

amphora schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:39:
[...]

Daar staat nergens in die tweet hoor (al zullen ze het vast wel doen)
Haha ja je hebt gelijk, zegt eigenlijk niks 8)7

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Dat een highschool dropout bij communicatie of customer support een standaard reactie op Twitter gooit zegt niet zoveel.

Verwijderd

downtime schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:54:
[...]

Dat een highschool dropout bij communicatie of customer support een standaard reactie op Twitter gooit zegt niet zoveel.
Dat zeg ik zelf ook hierboven, in ieder geval voor de ATV gebruikers hier duidelijk dat dit nog niet werkt.

Verwijderd

Youtube team geeft aan dat 4k binnenkort gaat komen op de ATV4K...

https://www.macrumors.com...ng-4k-youtube-videos-yet/

• Albert020
Ja, ja, ik denk Youtube (Google) geen 4K alleen voor Android ;)

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 17:48
Albert020 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:08:Ja, ja, ik denk Youtube (Google) geen 4K alleen voor Android ;)
Of ik begrijp je verkeerd, of je hebt de update (nog) niet gelezen:

Update: YouTube deleted the original tweet from its support staff, and has clarified that ‌Apple TV‌ 4K will support 4K playback "soon."

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 08:35
Mits je betaalt, anders geen 4K.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• Albert020
Serena schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:34:
[...]

Dat bedoel ik, heb wel een ATV4K maar Youtube kijk ik altijd via Samsung TV in 4K

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 19-09-2020 14:44 ]

Verwijderd

Serena schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:34:
[...]

Erm want? Dat is alleen voor PIP.

• Serena
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:17:
[...]

Erm want? Dat is alleen voor PIP.
Wat een kul overigens.
Maar volgens dit artikel blijkt er ook geen 4K op de ATV te worden aangeboden.

Serena schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:30:
[...]

Wat een kul overigens.
Het artikel geeft aan dat 4K wel gaat komen, toch? Of is dat later toegevoegd?

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 19-09-2020 18:40 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
[...]

Wat een kul overigens.
Ik kwam een tweet tegen waarin een Google dev aangaf dat ze er mee bezig gingen

• Serena
meesje schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:39:
[...]

Het artikel geeft aan dat 4K wel gaat komen, toch? Of is dat later toegevoegd?
Er staat idd ‘nog niet’… Dus ben benieuwd.

Verwijderd

[...]

Wat een kul overigens.
Ja premium voor PIP prima, maar 4k voor iedereen.

Premium kan je overigens via India voor een paar euro per maand krijgen als ik dat hier mag posten
..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:50:
[...]

Ja premium voor PIP prima, maar 4k voor iedereen.

Premium kan je overigens via India voor een paar euro per maand krijgen als ik dat hier mag posten
..
Dat mag denk ik niet. Maar dat is al een paar euro te veel. Zie er echt totaal geen meerwaarde in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Serena schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:39:
[...]

Dat mag denk ik niet. Maar dat is al een paar euro te veel. Zie er echt totaal geen meerwaarde in.
Waarom zou het niet mogen? Ik betaal er iets van 1,50 per maand voor en heb nu geen reclame meer. Ik kijk best veel youtube op ATV dus voor mij prima deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
amphora schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:21:
[...]

Waarom zou het niet mogen? Ik betaal er iets van 1,50 per maand voor en heb nu geen reclame meer. Ik kijk best veel youtube op ATV dus voor mij prima deal.
Dit is toch geen serieuze vraag? Als je middels een VPN en opgeven van bv een Indiaas adres een YT Premium abonnement afsluit.... Dat klinkt niet als de standaard procedure. Ongetwijfeld zal er wel iets in de voorwaarden over staan. Het is dat ze er nog geen actie op ondernemen. Hetzelfde geldt voor het sharen van een Netflix account: het mag niet, maar ze ondernemen nog geen actie.
Ik zou dit in ieder geval nooit doen met een Google account wat je bv voor je Gmail gebruikt. Ik zou er niet aan moeten denken dat ze daar opeens de stekker uittrekken omdat ik illegaal bezig ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Of ik bij de ATV3 de apple ir remote of de app(s) gebruik maakt niet uit, de selectie schiet regelmatig twee plaatsen verder ipv 1 (bij enkele klik of zeer korte swype). In alle richtingen.

Speelt al vrij lang maar zeker bij het invoeren van tekst of zoekopdrachten knetterirritant. Heb al vaker gezocht maar kon niets specifieks vinden, weet ook niet of er specifieke termen voor bestaan. Is dit voor iemand herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27
Ik zou graag zien dat Google de YouTube Apple TV app zo maakt dat ook het geluid via AirPlay op de HomePod is af te spelen.
Werkt perfect met Netflix en NLZIET maar YouTube niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
epoman schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:06:
Of ik bij de ATV3 de apple ir remote of de app(s) gebruik maakt niet uit, de selectie schiet regelmatig twee plaatsen verder ipv 1 (bij enkele klik of zeer korte swype). In alle richtingen.

Speelt al vrij lang maar zeker bij het invoeren van tekst of zoekopdrachten knetterirritant. Heb al vaker gezocht maar kon niets specifieks vinden, weet ook niet of er specifieke termen voor bestaan. Is dit voor iemand herkenbaar?
Je kan toch die swipe snelheid aanpassen in instellingen bij instellingen voor de afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tartarus schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:58:
[...]

Je kan toch die swipe snelheid aanpassen in instellingen bij instellingen voor de afstandsbediening?
Niet op een ATV3, voor zover ik weet. En het gaat dus ook al mis met deze remote, die kan alleen maar klikken.
Pagina: 1 ... 90 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.