Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thanks, contour tekst is voor mij de uitkomstRivanov schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:58:
[...]
Je kunt in iOS en tvOS zelf je eigen stijl maken voor de ondertiteling.
https://support.apple.com...aptioning-iph3e2e23d1/ios
Customize the subtitles and captions in supported video apps
- Go to Settings > Accessibility > Subtitles & Captioning.
- If you prefer closed captioning or subtitles for the deaf and hard of hearing when available, turn on Closed Captions + SDH.
- Tap Style, then choose an existing caption style or create a new style based on the following:
- Font, size, and color
- Background color and opacity
- Text opacity, edge style, and highlight
werkt deze wel goed met Infuse 6 en NLziet, en blijft Apple deze nog lang ondersteunen,
nu er een nieuwe ATV 5 aangekondigd is ?
Nieuwe ATV5?Albert020 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:55:
Kan voor een leuk prijsje een ATV4 HD erbij krijgen, ik begrijp dat deze een A8 processor heeft,
werkt deze wel goed met Infuse 6 en NLziet, en blijft Apple deze nog lang ondersteunen,
En voor video afspelen kan de A8 nog jaren mee
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Of het aan Applet TV 5 is weet ik niet maar er is een nieuwe aangekondigd.amphora schreef op maandag 17 februari 2020 @ 00:00:
[...]
Nieuwe ATV5?
En voor video afspelen kan de A8 nog jaren mee
Bron of link?Albert020 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 00:06:
[...]
Of het aan Applet TV 5 is weet ik niet maar er is een nieuwe aangekondigd.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Er zijn geruchten.Albert020 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 00:06:
[...]
Of het aan Applet TV 5 is weet ik niet maar er is een nieuwe aangekondigd.
Geruchten zijn geen aankondiging.
Er is geen TV 5, noch is er iets over bekend.
Ja zeker sterk zat dat apparaat. Heb deze laatst omgeruild voor de 4K variant in de woonkamer, HD versie staat nu in de slaapkamer en vervangt de vorige TV3.Albert020 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 23:55:
Kan voor een leuk prijsje een ATV4 HD erbij krijgen, ik begrijp dat deze een A8 processor heeft,
Het vervangen van de TV3 voor de HD versie voelt als een stuk grotere update dan de 4K voor de HD in de woonkamer
Dat is ook de reden waarom ik er nog 1 bij neem, Airplay werkt hier met mijn iPad AIr 3 voor geen meter !Scrtz schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:12:
[...]
Ja zeker sterk zat dat apparaat. Heb deze laatst omgeruild voor de 4K variant in de woonkamer, HD versie staat nu in de slaapkamer en vervangt de vorige TV3.
Het vervangen van de TV3 voor de HD versie voelt als een stuk grotere update dan de 4K voor de HD in de woonkamerWat een verademing om gewoon alle apps beschikbaar te hebben en niet meer continu airplay te moeten doen wat vroeg of laat wel weer een keertje de verbinding verbrak oid..
Op zich werkt airplay hier prima, maar als je voor een mooi prijsje een ATV HD kan kopen zeker doen, persoonlijk heb ik er echt een hekel aan dat wanneer ik in bed lig en nog even snel iets wil kijken op tv om op het telefoonscherm te moeten kijken, zo vlak voor het slapen gaan. Dan geef ik de voorkeur aan een echte remote.Albert020 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:16:
[...]
Dat is ook de reden waarom ik er nog 1 bij neem, Airplay werkt hier met mijn iPad AIr 3 voor geen meter !
Om die reden heeft ook een Chromecast het hier dan nooit lang volgehouden.
XBL gamertag StayingPow3r
Heb hem al, nu de ATV 4K 64GB beneden in woonkamer geplaatst en ATV4 HD 32GB in slaapkamerMr. Freeze schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:15:
[...]
Op zich werkt airplay hier prima, maar als je voor een mooi prijsje een ATV HD kan kopen zeker doen, persoonlijk heb ik er echt een hekel aan dat wanneer ik in bed lig en nog even snel iets wil kijken op tv om op het telefoonscherm te moeten kijken, zo vlak voor het slapen gaan. Dan geef ik de voorkeur aan een echte remote.
Om die reden heeft ook een Chromecast het hier dan nooit lang volgehouden.
Merk iets geks, als ik met mijn Samsung 4K TV naar YouTube ga en een 4K film kijk geeft deze ook daadwerkelijk 4K maar doe ik het zelfde filmpje met mijn ATV 4K komt ie niet hoger dan 1080p ?
[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 17-02-2020 15:37 ]
M.i. een upgrade om tvOS gaming een boost te geven.
Verder blijft het een gerucht, geen aankondiging. Niet voor niks staat het tussen quotes.
Het zou me overigens niet verbazen dat een nieuwe ATV samen met de opvolger van de iPhone SE wordt gepresenteerd in maart. Maar het blijft gissen.
[ Voor 15% gewijzigd door meesje op 17-02-2020 15:47 ]
Klopt. De Apple tv ondersteunt de codec niet die YouTube gebruikt voor 4K.Albert020 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:33:
[...]
Heb hem al, nu de ATV 4K 64GB beneden in woonkamer geplaatst en ATV4 HD 32GB in slaapkamer
Merk iets geks, als ik met mijn Samsung 4K TV naar YouTube ga en een 4K film kijk geeft deze ook daadwerkelijk 4K maar doe ik het zelfde filmpje met mijn ATV 4K komt ie niet hoger dan 1080p ?
https://www.onemorething....e-niet-in-4k-op-apple-tv/
En hoe kun je nou controleren of Netflix wel in 4K afspeelt op de ATV 4K ?rclahsen schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:01:
[...]
Klopt. De Apple tv ondersteunt de codec niet die YouTube gebruikt voor 4K.
https://www.onemorething....e-niet-in-4k-op-apple-tv/
Zie je in de Netflix-app staan voordat je afspeelt (staat '4K Ultra HD' i.p.v. 'HD' als je abonnement het ondersteunt).Albert020 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:24:
[...]
En hoe kun je nou controleren of Netflix wel in 4K afspeelt op de ATV 4K ?
Dat staat er idd, ok thanksrclahsen schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:26:
[...]
Zie je in de Netflix-app staan voordat je afspeelt (staat '4K Ultra HD' i.p.v. 'HD' als je abonnement het ondersteunt).
Zie je dit ook niet als je op je tv even van HDMI kanaal wisselt? Ik had ooit eens een probleem met niet vloeiend beeldmateriaal. Bij het wisselen van HDMI kanaal zag ik dat er op 60hz werd afgespeeld ipv 50hz (of net andersom, ik weet het niet meer precies), beide overigens wel 1080p (ik heb geen 4K scherm).Albert020 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:24:
[...]
En hoe kun je nou controleren of Netflix wel in 4K afspeelt op de ATV 4K ?
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 17-02-2020 16:47 ]
Gezien het artikel van @Albert020 verwacht ik niet zo snel dat er een mini atv komt. Dat zou betekenen dat een mini atv een krachtigere cpu (A13 Bionic) heeft dan de huidige ATV. Ach, we zullen allemaal wel zien wat er gaat komen. In ieder geval zou ik op dit moment geen ATV kopen en eerst even een maandje (of misschien iets langer) wachten.The Inquisitor schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:11:
De verwachting is ook dat er een mini-ATV te koop komt, in plaats van een upgrade. Met andere woorden: een Apple TV chromecast eigenlijk. Dat zou ook logischer zijn in de line-up omdat je dan een lagere prijs hebt. Upgraden vanaf een aTV 4K heeft voorlopig nog geen enkele zin.
Sinds kort heb ik, als ik de VLC media player app open en mijn Synology NAS benader via credentials van een admin account krijg ik geen mappen meer te zijn. Ook niet eens de default openbare mappen.
Ik heb al een nieuw account op de NAS. Deze krijgt ook niet de volledige mappen te zien.
Als ik via uPnP de NAS benader krijg ik zoals het hoort de default mappen van Synology NAS te zien.
De app heb ik al opnieuw geïnstalleerd etc. De machtigingen van het Admin account zijn ook niet recent gewijzigd oid.
Iemand die ook hier last van heeft (gehad)?
Hoe deel je je mappen van je NAS? SMB, AFP, anders?
Probeer eens alleen SMB, en zet de rest uit.
Op mijn ATV 4K heb ik eens, zoals achteraf bleek, een tijdelijke gratis variant van een Infuse geprobeerd. Nu overweeg ik om de content op mijn Synology DS114 netjes te kunnen bekijken om een betaalde versie van Infuse aan te schaffen. Maar welke en wat?
Nu maak ik nog gebruik van VLC, maar het is wel tijd voor een mooie upgrade. VLC werkt goed, maar is nogal bewerkelijk om even snel een filmpje te kunnen bekijken.
In dit topic wordt heel veel gesproken over Infuse, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. De website van firecore laat Infuse 6 zien in een standaard variant en een Pro variant. Op zich zou m.i. de standaard versie al voldoende zijn. Wie en waarom heeft de Pro genomen?
Wat zijn nu de prijzen van de versies? Ook deze hebben mij doen duizelen.
Alvast hartelijke dank om (al weer) dergelijke vragen langs te zien komen en de moeite van het beantwoorden ervan.
Voor zover ik weet: de pro-variant is de betaalde versie, waarbij je dus ondersteuning hebt van meer formaten. Dat is degene die ik zelf heb.RicoK schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:45:
Wat betreft prijzen: je hebt verschillende abonnementen. Ik weet even niet zeker of je ook maandabonnementen kunt afsluiten, maar ik heb zelf het jaarabonnement van (uit m'n hoofd) 7,99. Daarnaast kun je voor een éénmalig bedrag het abonnement afkopen, zodat je dus nooit meer hoeft te betalen. Ik weet alleen niet of je dan ook in aanmerking komt voor nieuwere versies.
Volgens mij heb je de volgende opties:RicoK schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:45:
Sorry, sorry, ik ben door de bomen het bos kwijt...:(
Op mijn ATV 4K heb ik eens, zoals achteraf bleek, een tijdelijke gratis variant van een Infuse geprobeerd. Nu overweeg ik om de content op mijn Synology DS114 netjes te kunnen bekijken om een betaalde versie van Infuse aan te schaffen. Maar welke en wat?
Nu maak ik nog gebruik van VLC, maar het is wel tijd voor een mooie upgrade. VLC werkt goed, maar is nogal bewerkelijk om even snel een filmpje te kunnen bekijken.
In dit topic wordt heel veel gesproken over Infuse, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. De website van firecore laat Infuse 6 zien in een standaard variant en een Pro variant. Op zich zou m.i. de standaard versie al voldoende zijn. Wie en waarom heeft de Pro genomen?
Alvast hartelijke dank om (al weer) dergelijke vragen langs te zien komen en de moeite van het beantwoorden ervan.
- Infuse 6 Pro eenmalige aanschaf van 29,99 euro (als Infuse 7 komt, kun je opnieuw gaan betalen)
- Maand/jaar betaling voor Infuse 6 Pro
Check voor dat laatste in de App Store welke (in app) prijzen en opties er zijn. Ik zie daar ook een groot bedrag voorbij komen van 64,99 euro. Ik neem aan dat je dan nooit meer hoeft te betalen voor welke Infuse Pro versie dan ook.
Bedankt. Zojuist een maandabo ad EUR 0,99 afgesloten. Dat Infuse Pro ziet er gelikt uit en werkt goed.meesje schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:14:
[...]Volgens mij heb je de volgende opties:
- Infuse 6 Pro eenmalige aanschaf van 29,99 euro (als Infuse 7 komt, kun je opnieuw gaan betalen)
- Maand/jaar betaling voor Infuse 6 Pro
Check voor dat laatste in de App Store welke (in app) prijzen en opties er zijn. Ik zie daar ook een groot bedrag voorbij komen van 64,99 euro. Ik neem aan dat je dan nooit meer hoeft te betalen voor welke Infuse Pro versie dan ook.
Het zou ook niet per se logisch zijn om daar een oudere soc in te zetten. Die moeten ze dan namelijk langer onderhouden. Het kan best financieel gunstiger zijn om er een nieuwere soc in te zetten. Ik kan mij voorstellen dat je in de ervaring veel van de SOC merkt. De Apple TV is eigenlijk zwaar overpowered.meesje schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:19:
[...]
Gezien het artikel van @Albert020 verwacht ik niet zo snel dat er een mini atv komt. Dat zou betekenen dat een mini atv een krachtigere cpu (A13 Bionic) heeft dan de huidige ATV. Ach, we zullen allemaal wel zien wat er gaat komen. In ieder geval zou ik op dit moment geen ATV kopen en eerst even een maandje (of misschien iets langer) wachten.
Correct. Die optie heb ik, zij 't dan met korting omdat ik infuse pro 4 ooit gekocht heb.meesje schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:14:
[...]
Ik zie daar ook een groot bedrag voorbij komen van 64,99 euro. Ik neem aan dat je dan nooit meer hoeft te betalen voor welke Infuse Pro versie dan ook.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Eens. Daarnaast is het even onlogisch op een opvolger van de ATV 4K te introduceren met als enige wijziging de SOC. Een nieuwe formfactor/mini ter concurrentie van de chromecast en fireTV stick lijkt me logischer.Cyleo schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:09:
[...]
Het zou ook niet per se logisch zijn om daar een oudere soc in te zetten. Die moeten ze dan namelijk langer onderhouden. Het kan best financieel gunstiger zijn om er een nieuwere soc in te zetten. Ik kan mij voorstellen dat je in de ervaring veel van de SOC merkt. De Apple TV is eigenlijk zwaar overpowered.
Maar goed, het zijn allemaal maar geruchten.
Vooral die Amazon stick is een concurrent, daar werk Apple TV+ zelfs beter op dan op een echte Apple TV. Volgende aflevering begint direct met aftellen bij begin aftiteling, bij de ATV 3 en 4K mag je eerst even alle aftiteling bekijken, en daarna ook nog even die internationale nasynchronisaties. Hopelijk is de 4K versie van Amazon ook snel in Nederland leverbaar.The Inquisitor schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:36:
[...]
Eens. Daarnaast is het even onlogisch op een opvolger van de ATV 4K te introduceren met als enige wijziging de SOC. Een nieuwe formfactor/mini ter concurrentie van de chromecast en fireTV stick lijkt me logischer.
Maar goed, het zijn allemaal maar geruchten.
(op momenten dat ik te lui ben om de afstandsbediening te pakken bedoel ik dan)
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 22-02-2020 14:01 ]
Dat is inderdaad verschrikkelijk irritant. Het wordt nog erger doordat er wel een balk op het eind verschijnt, maar als je dan op ok drukt om de volgende af te spelen begint de huidige gewoon opnieuw. Wie dat heeft verzonnen..Mr. Freeze schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:57:
[...]
Vooral die Amazon stick is een concurrent, daar werk Apple TV+ zelfs beter op dan op een echte Apple TV. Volgende aflevering begint direct met aftellen bij begin aftiteling, bij de ATV 3 en 4K mag je eerst even alle aftiteling bekijken, en daarna ook nog even die internationale nasynchronisaties. Hopelijk is de 4K versie van Amazon ook snel in Nederland leverbaar.
(op momenten dat ik te lui ben om de afstandsbediening te pakken bedoel ik dan)
https://www.macrumors.com...tory-apple-tv-ipod-touch/
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Only dead fish go with the flow
'Zou ooit?' ja, 'komt ooit?' nee.Escrimador schreef op zondag 23 februari 2020 @ 02:07:
Zou ooit ZiggoGO nog eens komen voor de ATV, dat is eigenlijk het enigste wat ik nog mis (HBO series bijvoorbeeld)
Ziggo had dit beloofd bij de introductie van de eerste Apple TV 4, en we zijn nu al wat jaartjes verder. Je kan t vergeten.
Ervaren jullie hetzelfde? Ik zie zo snel niet een optie om op mijn ATV de taal voor de subs aan te passen.
Niet helemaal waar. De Next is tegenwoordig verkrijgbaar bij TV Max. Als je je pakket zelf samenstelt kom je wellicht minder duur uit.iRobert schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:55:
Helemaal met het verdien model dat de Next alleen bij het dure abonnement verkrijgbaar is.
Sorry voor het mezelf quoten, maar het volgende kom ik niet uit. Ik heb op mijn ATV 4K een Infuse Pro abonnement afgesloten. Prima en mooi. Nu wil ik echter eens de op mijn NAS opgeslagen content gaan zien op mijn iPad, maar dat gaat vooralsnog niet. Ik heb Infuse geïnstalleerd, maar ik heb Pro nodig. Als ik Infuse 6 Pro zoek dan staat daar een prijs bij i.p.v. het welbekende wolkje. En als ik vanuit de app Infuse klik op de abonnement button druk dan verschijnt daar de melding dat ik hierop al geabonneerd ben. Huh? Wie weet raad.RicoK schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:40:
Zojuist een maandabo ad EUR 0,99 afgesloten. Dat Infuse Pro ziet er gelikt uit en werkt goed.
Druk op het aangegeven prijs op de iPad in AppStore. Als je dan een bevestiging moet geven of je wilt betalen, moet je op annuleren klikken.RicoK schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:16:
[...]
Sorry voor het mezelf quoten, maar het volgende kom ik niet uit. Ik heb op mijn ATV 4K een Infuse Pro abonnement afgesloten. Prima en mooi. Nu wil ik echter eens de op mijn NAS opgeslagen content gaan zien op mijn iPad, maar dat gaat vooralsnog niet. Ik heb Infuse geïnstalleerd, maar ik heb Pro nodig. Als ik Infuse 6 Pro zoek dan staat daar een prijs bij i.p.v. het welbekende wolkje. En als ik vanuit de app Infuse klik op de abonnement button druk dan verschijnt daar de melding dat ik hierop al geabonneerd ben. Huh? Wie weet raad.
Indien je geen bevestiging voor betalen hoeft te geven, kan je het gewoon downloaden.
Dat dacht ik, maar het lijkt even anders te zijn.ikweethetbeter schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:43:
Het Infuse Pro abonnement werkt ook op de iPad als je deze op je ATV hebt afgesloten.
Als ik op de prijs klik in de Appstore dan moet ik deze daarna verder bevestigen met mijn touchid, waarna de betaling dus start. Annuleren dan maar.Tartarus schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 19:26:
Druk op het aangegeven prijs op de iPad in AppStore. Als je dan een bevestiging moet geven of je wilt betalen, moet je op annuleren klikken.
Indien je geen bevestiging voor betalen hoeft te geven, kan je het gewoon downloaden.
NB Ik ben op al mijn apparaten in huis met hetzelfde Apple ID ingelogd.
Kan het zijn dat er een aparte app is voor iPad? En dat je daarom opnieuw moet betalen?RicoK schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 19:48:
[...]
Dat dacht ik, maar het lijkt even anders te zijn.
[...]
Als ik op de prijs klik in de Appstore dan moet ik deze daarna verder bevestigen met mijn touchid, waarna de betaling dus start. Annuleren dan maar.
NB Ik ben op al mijn apparaten in huis met hetzelfde Apple ID ingelogd.
Vandaar ook mijn bericht in dit topic.... Echter, omdat als ik op de monthly fee druk in de infuse app dan krijg ik de melding dat ik Infuse Pro al heb, maar verder gebeurt er niets.Tartarus schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:09:
[...]
Kan het zijn dat er een aparte app is voor iPad? En dat je daarom opnieuw moet betalen?
Ik heb vanavond via Facebook Messenger wel een bericht gezonden naar Firecore en dit bij hen neergelegd.
Infuse bepaalt niet of je een app wel of niet hebt aangeschaft via de AppStore. Dat doet Apple.RicoK schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:41:
[...]
Vandaar ook mijn bericht in dit topic.... Echter, omdat als ik op de monthly fee druk in de infuse app dan krijg ik de melding dat ik Infuse Pro al heb, maar verder gebeurt er niets.
Ik heb vanavond via Facebook Messenger wel een bericht gezonden naar Firecore en dit bij hen neergelegd.
Ik ben van mening dat je Apple Support moet hebben over dit specifiek geval.
Ja, er is een aparte app voor de iPad.Tartarus schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:09:
[...]
Kan het zijn dat er een aparte app is voor iPad? En dat je daarom opnieuw moet betalen?
Nee, je hoeft niet opnieuw te betalen.
Vertel, wat gaat er zo traag op de oude ATV4?
De SoC die erin zit is niet meer de nieuwste, maar ik vind 'm nog steeds vloeiend werken. In tegenstelling tot de Philips TV met Android, nieuwer dan m'n ATV4, die-is-helemaal-niet-vooruit-te-branden-echt-voor-geen-meter....
Niet dat ik 'm echt nodig heb, maar ik zit eigenlijk te wachten op de ATV5 (of hoe hij dan ook mag gaan heten), dan kan de antieke ATV2 (met jailbreak) weg, de "oude" ATV4 naar boven, en beneden komt dan de allernieuwste ATV5.
Bizar, ik heb een ATVHD, ben echt iemand die veel belang hecht aan een vloeiend en snel systeem en deze werkt bij mij echt supersnel.Albert020 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:10:
Wat een verschil als een tijdje met een ATV4K werkt en dan een ATVHD gebruikt, traaaaaag !
[ Voor 99% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:02 ]
Je kan toch gewoon de HBO app gebruiken?Escrimador schreef op zondag 23 februari 2020 @ 02:07:
Zou ooit ZiggoGO nog eens komen voor de ATV, dat is eigenlijk het enigste wat ik nog mis (HBO series bijvoorbeeld)
Lesdictische is mijn hash#
Welke app? De HBO Go App is toch al lang met pensioen?
Als ik in de store zoek vind ik gewoon een HBO appamphora schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:25:
[...]
Welke app? De HBO Go App is toch al lang met pensioen?
Is dat een Apple TV only app? want op iPhone vind ik niets. (En nee, hier op kantoor geen Apple TVxbeam schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:26:
[...]
Als ik in de store zoek vind ik gewoon een HBO app
Dat is echt iets heeeel anders.
[ Voor 30% gewijzigd door amphora op 02-03-2020 16:29 ]
amphora schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:27:
[...]
Is dat een Apple TV only app? want op iPhone vind ik niets. (En nee, hier op kantoor geen Apple TV)

[ Voor 56% gewijzigd door xbeam op 02-03-2020 16:35 ]
Dat is een app die al ruim een jaar niet ge-update is met 1 ster waardering. Doet helemaal iets op iPhone in ieder geval.xbeam schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:30:
Wat is dat dan? Ik ken het verder ook maar dacht altijd dat dit de HBO app is
[Afbeelding]
Er was ooit een HBO Go App waar je met je ziggo account op kon inloggen maar die is al heel lang verdwenen. En HBO Now is helaas niet beschikbaar hier. Volgens mij zitten we echt aan de Ziggo app vast.
Die link in jouw screenshot https://cds-services.vip.hbo.com/cds-postservices/ werkt ook niet echt... Denk een verouderde dienst en ze zijn de app vergeten te verwijderen
Lijkt wel een backend achtig iets, misschien iets voor content makers van HBO?
[ Voor 36% gewijzigd door amphora op 02-03-2020 16:37 ]
Hier vandaan werkt de link /redirect wel. Maar nog steeds geen idee wat hoe het zou moeten werkenamphora schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:32:
[...]
Dat is een app die al ruim een jaar niet ge-update is met 1 ster waardering. Doet helemaal iets op iPhone in ieder geval.
Er was ooit een HBO Go App waar je met je ziggo account op kon inloggen maar die is al heel lang verdwenen. En HBO Now is helaas niet beschikbaar hier. Volgens mij zitten we echt aan de Ziggo app vast.
Die link in jouw screenshot https://cds-services.vip.hbo.com/cds-postservices/ werkt ook niet echt... Denk een verouderde dienst en ze zijn de app vergeten te verwijderen
Lijkt wel een backend achtig iets, misschien iets voor content makers van HBO?
https://vip.hbo.com/portal/t/hboawardsfyc/glaad
Van de eerste twee opties om met een 'restore button' de aankoop te herstellen werd ik niet wijs, maar de volgende stappen om de app Infuse te verwijderen op de iPad, uit te loggen van de Appstore, de iPad opnieuw op te starten, Infuse weer down te loaden heeft gewerkt. Ik heb nu de beschikking over de Pro features in de Infuse app.
Ik had het zelf kunnen bedenken
Wat ik wel had verwacht en ook niet begrijp, ik heb dus wel de beschikking over de Pro features, want ik kan nu een diversiteit aan bestandsformaten streamen naar mijn iPad, ik heb NIET de Infuse Pro 6 app, want die staat nog steeds voor EUR 29,99 in de App Store.
Goed nieuws!
Je kunt op 2 manieren de Pro features krijgen: je koopt de Pro app, of je neemt een abonnement. Vraag me niet om de details, maar tijdens de duur van het abonnement maakt het niet uit welke optie je hebt gekozen.
Dat kan.RicoK schreef op maandag 2 maart 2020 @ 20:44:
@Tartarus @ikweethetbeter Ik heb een reactie ontvangen van Firecore via Facebook Messenger.
Van de eerste twee opties om met een 'restore button' de aankoop te herstellen werd ik niet wijs, maar de volgende stappen om de app Infuse te verwijderen op de iPad, uit te loggen van de Appstore, de iPad opnieuw op te starten, Infuse weer down te loaden heeft gewerkt. Ik heb nu de beschikking over de Pro features in de Infuse app.
Ik had het zelf kunnen bedenken
Wat ik wel had verwacht en ook niet begrijp, ik heb dus wel de beschikking over de Pro features, want ik kan nu een diversiteit aan bestandsformaten streamen naar mijn iPad, ik heb NIET de Infuse Pro 6 app, want die staat nog steeds voor EUR 29,99 in de App Store.
Je hebt via de reguliere infuse 6 app een in-app aankoop gedaan waarmee je Pro functies krijgt.
Daarmee heb je nog niet de Infuse 6 Pro app aangeschaft via de AppStore.
Je moet even voor je zelf nagaan of het aanschaffen van de Infuse 6 Pro app andere voordelen heeft naast de pro functionaliteit van de reguliere Infuse 6 app.
Edit:
https://firecore.com/forum/topic/13168
Hier zie je dat ik gelijk heb. Ik ga me er ook eens in verdiepen en kijken welke voor mij de gunstigste is.
Edit 2:
De in-app purchase gaat ook mee naar een eventuele Infuse 7 app, waarbij de Infuse 6 pro app voordelen enkel beperkt blijven tot de Infuse 6 generatie.
[ Voor 11% gewijzigd door Tartarus op 02-03-2020 21:05 ]
Ik ben om deze reden idd over gestapt naar de in-app purchase.Tartarus schreef op maandag 2 maart 2020 @ 20:54:
[...]
De in-app purchase gaat ook mee naar een eventuele Infuse 7 app, waarbij de Infuse 6 pro app voordelen enkel beperkt blijven tot de Infuse 6 generatie.
Heb het uiteraard over de ATV4HD, deze is echt traag, gebruik nu een poosje de 4K versie werkt een stuk sneller, en alles gaat bijna direct, deze gaat ook naar boven als de ATV5 uitkomt gaat die naar beneden 🤪Rebbelx schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:27:
[...]
Bizar, ik heb een ATV4HD, ben echt iemand die veel belang hecht aan een vloeiend en snel systeem en deze werkt bij mij echt supersnel.
Dan is jouw AT4HD niet helemaal jofel ofzo, want ik heb ook beide, maar in verschil met snelheid merk ik niet bijzonder veelAlbert020 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 23:00:
[...]
Heb het uiteraard over de ATV4HD, deze is echt traag, gebruik nu een poosje de 4K versie werkt een stuk sneller, en alles gaat bijna direct, deze gaat ook naar boven als de ATV5 uitkomt gaat die naar beneden 🤪
Inderdaad, merk daar zelf ook niet echt veel verschil in, lange tijd de HD in de woonkamer gehad, sinds paar maanden de 4K maar niet echt verschil ofzo.The Inquisitor schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 08:24:
[...]
Dan is jouw AT4HD niet helemaal jofel ofzo, want ik heb ook beide, maar in verschil met snelheid merk ik niet bijzonder veel
Grootste verschil zit in de ontvangst van de afstandsbediening, dat lijkt aangepast te zijn? De HD had ik namelijk altijd achter de televisie staan (dus een metalen voet ervoor van de TV) en dat werkte altijd perfect qua ontvangst.
Echter met de 4K TV op dezelfde plek werkt de afstandsbediening amper tot (heel) slecht waardoor ik genoodzaakt was de 4K voor de televisie(voet) te zetten.. En ik maar denken dat die 4K niet goed was daarvoor..
Op de ATV 4K heb ik een monthly subscription a EUR 0,99 voor Infuse Pro. Omdat schijnbaar de Infuse apps voor iOS niet op abonnementsbasis werken, want in de App Store in iOS staan alleen aanschafprijzen, kun je deze alleen kopen. Nu heb ik dus wel de pro Features in mijn 'gewone' Infuse App. Ik kan nu althans de exotischere bestandsformaten en containers afspelen op mijn iPadikweethetbeter schreef op maandag 2 maart 2020 @ 20:52:
@RicoK
Goed nieuws!
Je kunt op 2 manieren de Pro features krijgen: je koopt de Pro app, of je neemt een abonnement. Vraag me niet om de details, maar tijdens de duur van het abonnement maakt het niet uit welke optie je hebt gekozen.
Ik gebruik de AB van de ATV nooit. De ingebouwde remote in je iPhone is veel handiger. Deze maakt gebruik van WiFi waardoor het ook niet uit maakt waar je ATV staat. Niet dat met de atv Bluetooth AB relevant zou moeten zijn.Scrtz schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 08:47:
[...]
Inderdaad, merk daar zelf ook niet echt veel verschil in, lange tijd de HD in de woonkamer gehad, sinds paar maanden de 4K maar niet echt verschil ofzo.
Grootste verschil zit in de ontvangst van de afstandsbediening, dat lijkt aangepast te zijn? De HD had ik namelijk altijd achter de televisie staan (dus een metalen voet ervoor van de TV) en dat werkte altijd perfect qua ontvangst.
Echter met de 4K TV op dezelfde plek werkt de afstandsbediening amper tot (heel) slecht waardoor ik genoodzaakt was de 4K voor de televisie(voet) te zetten.. En ik maar denken dat die 4K niet goed was daarvoor..
Maar misschien scheelt het als je een iPhone/iPod als remote gebruikt.
Ik vind remote op iPhone juist weer helemaal niks. Mis fysieke knoppen met feedback die je blind kan bedienen.xbeam schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 01:06:
[...]
Ik gebruik de AB van de ATV nooit. De ingebouwde remote in je iPhone is veel handiger. Deze maakt gebruik van WiFi waardoor het ook niet uit maakt waar je ATV staat. Niet dat met de atv Bluetooth AB relevant zou moeten zijn.
Maar misschien scheelt het als je een iPhone/iPod als remote gebruikt.
Het lijkt er op dat ik dan de volume functie van de ingebouwde remote in de iPhone over het hoofd zie. Is het mogelijk om het volume te bedienen met de telefoon?xbeam schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 01:06:
Ik gebruik de AB van de ATV nooit. De ingebouwde remote in je iPhone is veel handiger. Deze maakt gebruik van WiFi waardoor het ook niet uit maakt waar je ATV staat. Niet dat met de atv Bluetooth AB relevant zou moeten zijn.
Ja als je scherm locked is heb gewoon een play stop en volume knop op lock scherm zitten.Opi schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:09:
[...]
Het lijkt er op dat ik dan de volume functie van de ingebouwde remote in de iPhone over het hoofd zie. Is het mogelijk om het volume te bedienen met de telefoon?
Wanneer Je de remote open hebt staan kan je met de volume knoppen aan zijkant van je telefoon het volume van je tv bedienen.
(helaas alleen als je in Zwitserland woont
i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD
[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 06-03-2020 20:23 ]
Lame 😒 ik las je laatste zin na m’n vreugde dansje.Dev0o schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:43:
Ziggo Go voor de appleTV is er: https://www.upc.ch/en/television/learn-about-tv/upc-tv-app/
(helaas alleen als je in Zwitserland woont)
(Modje was chagrijnig en snapte de sarcasme uit m’n vorige bericht niet, en besluit m’n hele bericht weg te halen ‘wegens schelden’ dus bij deze een gecensureerde reactie. (Bij ‘lame’ stond een ander woord))
Fun! Dat was precies mijn eerste reactie toen ik het las. Als positivo (Nathan Rutjes mode) ben ik iig wel blij dat er landen zijn waar het dus wél mogelijk is, en dat dus niet de techniek maar andere factoren in de weg zitten...xoniq schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:38:
[...]
Lame 😒 ik las je laatste zin na m’n vreugde dansje.
(Modje was chagrijnig en snapte de sarcasme uit m’n vorige bericht niet, en besluit m’n hele bericht weg te halen ‘wegens schelden’ dus bij deze een gecensureerde reactie. (Bij ‘lame’ stond een ander woord))
i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD
werkt de beeld instelling niet meer, kan deze niet meer uitrekken, is dit bekend ?
[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 07-03-2020 18:29 ]
Ik heb eigenlijk liever dat de techniek iets in de weg zit; daar is namelijk vaak veel makkelijker iets aan te doen.Dev0o schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:59:
[...]
en dat dus niet de techniek maar andere factoren in de weg zitten...
Even recapituleren.Albert020 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 18:27:
Stel de vraag ook nog maar even, via AirPlay met Infuse 6 pro op de iPad Air 2019,
werkt de beeld instelling niet meer, kan deze niet meer uitrekken, is dit bekend ?
Je hebt een iPad.
Je hebt een Apple TV.
Je hebt Infuse 6 Pro gekocht.
Waarom draai je geen Infuse Pro op je Apple TV? Alleen als je een ATV3 hebt dan snap ik het, op een ATV4(K) draait Infuse prima, en je hoeft niet nogmaals te betalen.
ATV4K staat op slaapkamer, beneden kijk ik af en toe, dit moet dan via Airplay en Samsung TVikweethetbeter schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:29:
[...]
Even recapituleren.
Je hebt een iPad.
Je hebt een Apple TV.
Je hebt Infuse 6 Pro gekocht.
Waarom draai je geen Infuse Pro op je Apple TV? Alleen als je een ATV3 hebt dan snap ik het, op een ATV4(K) draait Infuse prima, en je hoeft niet nogmaals te betalen.
Om het nog iets te verduidelijken (vanwege alle genoemde iDevices), je hebt boven gewoon een Apple TV die dus irrelevant is, maar je wilt beneden direct naar je Samsung TV streamen middels AirPlay?Albert020 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:13:
[...]
ATV4K staat op slaapkamer, beneden kijk ik af en toe, dit moet dan via Airplay en Samsung TV
In dat laatste geval denk ik dat je afhankelijk bent van de implementatie van Samsung hierin.
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar als je infuse hebt, kan je deze op al je apparaten gebruiken (althans ik wel). Dus je hoeft hem niet twee maal te kopen voor twee apparaten. Zelf staat ie bij mij op drie apparaten, en indien gewenst synchroniseert infuse (middels iCloud) ook je bibliotheek, maar dat heb ik uit staan.ikweethetbeter schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:29:
[...]
, en je hoeft niet nogmaals te betalen.
Dat was precies wat ik zei...Mr. Freeze schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:16:
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar als je infuse hebt, kan je deze op al je apparaten gebruiken (althans ik wel).
Helemaal waar, had m'n ogen nog een beetje dicht denk ik ;-)
Op mijn ipad heb ik het voor elkaar gekregen , maar op mijn apple tv dezelfde settings overgenomen maar noppes blijven wit.
Wie weet waar het aan kan liggen, oh en google was niet zo mijn vriend altijd dezelfde opties zoals ze ook bij netflix staan.
Op mijn andere apparaten altijd gele subs in netflix erg vreemd.
https://help.netflix.com/nl/node/100267Theodor schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 23:40:
Ik wilde gele subs in netflix op de apple tv 4k ivm met mijn ogen maar het lukt mij maar niet.
Op mijn ipad heb ik het voor elkaar gekregen , maar op mijn apple tv dezelfde settings overgenomen maar noppes blijven wit.
Wie weet waar het aan kan liggen, oh en google was niet zo mijn vriend altijd dezelfde opties zoals ze ook bij netflix staan.
Op mijn andere apparaten altijd gele subs in netflix erg vreemd.
Hier staat hoe je dat kan aanpassen. Ik heb het getest, de handleiding klopt
Apple TV+ reageert wel op vergroting en verkleining van de subs maar Netflix helaas niet...
Al gevonden schijnt een bug te zijn..
My subtitles are very very small since update 13.3 in Netflix app. I customised the subtitle style inside settings --> accessibility, with my own custom style and set the font size to 'extra large', but it doesn't help!
[ Voor 71% gewijzigd door Theodor op 14-03-2020 16:42 ]
Enigste andere oplossing wat ik kan bedenken is een tweedehandse telefoon kopen een account voor NL aanmaken en dan alles Airplayen
Je kunt meerdere accounts gebruiken. Maak dus een NL account, en log daarmee (tijdelijk) in op je ATV.
Kan ik lekker James Bond kijken terwijl ik in quarantine zit. Gelukkig zijn ze niet zo strikt vergeleken met Disney+
Netflix subs worden er bij Netflix in stream gezet.Theodor schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 08:53:
Nou het is me gelukt ze zijn nu geel,alleen de grootte kan ik niet veranderen of doe ik weer wat verkeerd?
Apple TV+ reageert wel op vergroting en verkleining van de subs maar Netflix helaas niet...
Al gevonden schijnt een bug te zijn..
My subtitles are very very small since update 13.3 in Netflix app. I customised the subtitle style inside settings --> accessibility, with my own custom style and set the font size to 'extra large', but it doesn't help!
Als via de computer inlogt op Netflix kan bij je Netflix settings de subs aanpassen.
Je kunt toch in iOS en tvOS deze setting overrulen door bij alle instellingen bij een zelf gemaakte sub de optie video-voorrang uit te zetten? Zo heb je dan toch bij al je streaming diensten (iTunes, Apple TV+, Disney+, Amazon, Netflix) allemaal dezelfde subs?xbeam schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:12:
[...]
Netflix subs worden er bij Netflix in stream gezet.
Als via de computer inlogt op Netflix kan bij je Netflix settings de subs aanpassen.
[ Voor 12% gewijzigd door meesje op 15-03-2020 10:40 ]
Dit.meesje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:39:
[...]
Je kunt toch in iOS en tvOS deze setting overrulen door bij alle instellingen bij een zelf gemaakte sub de optie video-voorrang uit te zetten? Zo heb je dan toch bij al je streaming diensten (iTunes, Apple TV+, Disney+, Amazon, Netflix) allemaal dezelfde subs?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt maar dat neemt de apple tv niet over...xbeam schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:12:
[...]
Netflix subs worden er bij Netflix in stream gezet.
Klopt dit heb ik gedaan maar het probleem is ik wil ze groter,dus geel en groter.meesje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:39:
[...]
Je kunt toch in iOS en tvOS deze setting overrulen door bij alle instellingen bij een zelf gemaakte sub de optie video-voorrang uit te zetten? Zo heb je dan toch bij al je streaming diensten (iTunes, Apple TV+, Disney+, Amazon, Netflix) allemaal dezelfde subs?
Geel werkt wel maar krijg ze niet groter in netflix,en bij apple tv+ gaan ze wel groter.
Dus maw de aanpassing subs groter werk voor netflix op het moment niet.
Op dit moment kijk ik Netflix via de Ziggo Next box. De standaard subs vind op dat apparaat net iets fijner dan op de ATV. Bij de ATV vind ik ze net te klein of gelijk weer erg groot. Komende week zal ik eens een test doen of ik de subs tussen ATV+ en Netflix gelijk kan krijgen.Theodor schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:43:
[...]
Klopt dit heb ik gedaan maar het probleem is ik wil ze groter,dus geel en groter.
Geel werkt wel maar krijg ze niet groter in netflix,en bij apple tv+ gaan ze wel groter.
Dus maw de aanpassing subs groter werk voor netflix op het moment niet.
Welke grootte selecteer je? ‘Groot’ of ‘Extra groot’? En weet je 100% zeker dat je bij alle instellingen van je eigen sub de optie video-voorrang uit hebt gezet?
Edit: Net op mijn iPad even een custom sub aangemaakt. Het lijkt wel alsof de grootte geen effect heeft binnen Netflix, wel bv het lettertype en de kleur. Vreemd...
[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 15-03-2020 16:38 ]
Kijk dat bedoel ik kan ze supergroot zetten,maar netflix doet er niks mee...meesje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 16:22:
[...]
Op dit moment kijk ik Netflix via de Ziggo Next box. De standaard subs vind op dat apparaat net iets fijner dan op de ATV. Bij de ATV vind ik ze net te klein of gelijk weer erg groot. Komende week zal ik eens een test doen of ik de subs tussen ATV+ en Netflix gelijk kan krijgen.
Welke grootte selecteer je? ‘Groot’ of ‘Extra groot’? En weet je 100% zeker dat je bij alle instellingen van je eigen sub de optie video-voorrang uit hebt gezet?
Edit: Net op mijn iPad even een custom sub aangemaakt. Het lijkt wel alsof de grootte geen effect heeft binnen Netflix, wel bv het lettertype en de kleur. Vreemd...

Dit lijkt me dan een bug in iOS en tvOS. Hopelijk is dit straks (in 13.4) weer opgelost. Wellicht kunnen anderen dit probleem ook bevestigen? Het probleem lijkt echt specifiek in de grootte instelling te zitten.Theodor schreef op zondag 15 maart 2020 @ 17:02:
[...]
Kijk dat bedoel ik kan ze supergroot zetten,maar netflix doet er niks mee...
Dit topic is gesloten.