Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De eerste NASbouwer (zoals qnap of synology) die het voor elkaar krijgt om een "echte" itunesserver te integreren heeft goud.

De huidige oplossing is ook maar houtje-touwtje op de synology
Je moet de boel wel via een app aanslingeren, niet bladeren door content.

Ik blijf wel tevreden pruttelen met mijn atom-minipc in de meterkast.
Kost me zo'n 50/100€ per jaar, aan electra, t'is nie anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
Tjoekie schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:01:
[...]

Rechtstreeks van de ATV de NAS benaderen is helaas niet mogelijk nee. Je kunt je MacBook gewoon gebruiken voor andere zaken als je een film aan het kijken bent. De MacBook is volgens mij echt alleen maar nodig als doorgeefluik. Het daadwerkelijke afspelen gebeurt op de ATV.
Hoe gaat dat dan in z'n werking? Moet ik sowieso de laptop aan hebben staan, zodat de ATV de films op de laptop 'ziet' en af kan spelen? Of kan de laptop gewoon dichtgeklapt (niet uitgezet) in de kast staan?

Dan hoef ik alleen er voor te zorgen dat de films in de goede container (MP4) staan? Dan kan ik vanaf de ATV films afspelen, of mis ik dan nog een stap?

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Ik sta op het punt een ATV te kopen. Maar ik hoor geruchten over een 4 maar ook over een 3.2. Nou kan ik van beide niet vinden wanneer dat ongeveer zou moeten gebeuren. Ik heb geen zin om nog 3 maanden te wachten, maar een paar weekjes lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
911GT2 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:12:
Ik sta op het punt een ATV te kopen. Maar ik hoor geruchten over een 4 maar ook over een 3.2. Nou kan ik van beide niet vinden wanneer dat ongeveer zou moeten gebeuren. Ik heb geen zin om nog 3 maanden te wachten, maar een paar weekjes lukt wel.
Er is een hernieuwde versie van de ATV ingediend bij de FTC, deze zou een A5X-processor hebben. Dat zou de enige verandering zijn aan de ATV. Hoe dit in de markt wordt gezet is nog onbekend. Ook is onbekend of het nu wel een dualcore is of dat hier ook een singlecore variant van is gefabriceerd, iets wat ik niet verwacht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Michiel706 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:42:
[...]

Hoe gaat dat dan in z'n werking? Moet ik sowieso de laptop aan hebben staan, zodat de ATV de films op de laptop 'ziet' en af kan spelen? Of kan de laptop gewoon dichtgeklapt (niet uitgezet) in de kast staan?

Dan hoef ik alleen er voor te zorgen dat de films in de goede container (MP4) staan? Dan kan ik vanaf de ATV films afspelen, of mis ik dan nog een stap?
Je laptop moet aan staan om te kunnen streamen. Wel kun je gewoon het scherm laten sluimeren na een X aantal minuten. Dan is het inderdaad een kwestie van omzetten naar .mp4, toevoegen aan iTunes en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Ik heb zojuist de ATV3 gekregen als cadotje. ( altijd een fijn cado ) :D nu wou ik heb uiteraard jailbreaken maar dat is helaas nog geen optie.
Maar goed ik wil dus eigenlijk gewoon me films streamen vanaf me macbook pro ( heb geen Nas systeem nog en ook geen file server los )
Heb voor me zelf de app: http://beamer-app.com/ gekocht en ben er erg tevreden kwaliteit is goed en stabiel. Weet niet als je NAS heb of je dit kan installeren. Maar wou hem wel delen voor de mensen net als ik die atv3 gekregen hebben :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
FreshMaker schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:32:
De eerste NASbouwer (zoals qnap of synology) die het voor elkaar krijgt om een "echte" itunesserver te integreren heeft goud.
Die zijn er wel geweest, Windows-based NASsen (Windows Home Server etc). Ze zijn geflopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Dreamvoid schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:06:
[...]

Die zijn er wel geweest, Windows-based NASsen (Windows Home Server etc). Ze zijn geflopt :)
Niet zo gek. Windows Home Server in de eerste versie maakte files corrupt. Een redelijk fatale fout in een NAS. Gecombineerd met wat andere bugs heeft WHS zo snel een slechte naam gekregen dat ze idd kansloos flopten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
En toch zijn er heel veel tevreden gebruikers van, maar tevreden mensen hoor je ook minder vaak op internet. ;)

Hier al jaren itunes lopen op WHS, eerst op WHS1 en nu al weer ruim een jaar op WHS2011. Naar mijn mening ideaal in combinatie met een ATV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Een full-featured server als WHS is eigenlijk overbodig geworden door cloud storage. Waarom 500 euro uitgeven aan een full-featured NAS als je je belangrijke backups gewoon op Skydrive kan plempen (veiliger ook, want off-site), en je filmpjes lekker lokaal houden of op een 'domme' NAS. iTunes server spelen is helaas te niche...

Ik gebruik zelf een hackintosh als NAS, dat is net zo duur als een Synology/QNAP en je hebt alle toeters en bellen van het Apple ecosysteem.

[ Voor 3% gewijzigd door Dreamvoid op 08-02-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik ben in bezit van een ATV2 die ik vroeger (ca jaar geleden) even heb gebruikt als XBMC-kastje. Deze verdween met de komst van een openELEC bakje snel weer in de la en ik heb in december hem geupdate naar de toen nieuwste versie van iOS ivm AirPlay voor mijn iPad Mini. Toen kreeg ik vorige maand de openELEC update naar XBMC frodo met goede AirPlay ingebouwd, dus de Apple TV is weer stof aan het happen.

Nu ben ik van plan hem weer te voorzien van XBMC voor de slaapkamer, maar ik heb geen idee of dit uberhaubt mogelijk is in verband met mijn update die ik er in december overheen haalde. Ik ben nu niet in staat hem aan te sluiten en te kijken naar de versie. Ik lees op de wiki van XBMC dat het niet werkt met iOS 6.1 en ik lees op Wikipedia dat iOS 6.x voor de ATV nog in beta-fase is. Dus dan zou ik denken dat mijn ATV nog op 5.x zit en mijn plan dus kan doorgaan. Maar ik heb geen idee hoe oud die informatie is.

Kan iemand dat bevestigen? Wat is de laatste versie van iOS voor de ATV2 die je OTA binnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
BlackMage schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:14:
Kan iemand dat bevestigen? Wat is de laatste versie van iOS voor de ATV2 die je OTA binnen krijgt?
Versie nummers lopen uit elkaar voor iOS en de ATV firmware.
Zie hier de laatste firmware versie: http://support.apple.com/kb/HT4448

Laatste versie is dus 5.2, dit betreft iOS 6.1. Firmware versie 5.1 was al iOS 6.0

XBMC werkt inderdaad nog niet met FW 5.2, die sinds kort overigens wel te jailbreaken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Bedankt voor de informatie. Dat verschil in versienummers had ik even over het hoofd gezien. Maar volgens mij zit ik op 5.1, als ik deze lijst met releasedatums mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Waarom jailbreaken?

Je kan via je Mac(book) alle mogelijk formaten naar je ATV streamen via software als Beamer.
Werkt perfect. Ik zie weinig reden meer om een "trage" ATV2 te kopen ipv een ATV3.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:29
Omdat je met een atv2 dan wel van een nas kunt streamen.
Ik heb die setup, ik hoef nu nooit een pc, iMac of laptop aan te laten staan en stream gewoon van mijn nas met bijvoorbeeld 8TB aan films.

Ik hoop nog steeds op een jailbreak voor de atv3, maar ben bang dat dat ijdele hoop is.

[ Voor 18% gewijzigd door rinkel op 18-02-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

True. Maar goed, mijn MBP staat altijd aan, dus dat nadeel valt af. Als je een Desktop PC/Mac hebt snap ik het, die trekken meer stroom en die wil je wel eens uitzetten :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Als je een NAS koopt zonder iTunes, dat is inderdaad lastig. Het hele ATV model gaat uit van een iTunes backend, dus zonder een Windows/OS X based NAS blijft het prutswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Met Synology DSM4.2 kan je wel vanaf je NAS via Airplay streamen naar ATV, je hebt er alleen een niet-Apple afstandsbediening voor nodig. Als je het met een Apple-ding probeert dan kan je (vreemd genoeg) alleen Airplay via je Apple-ding streamen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Mooooody schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:54:
Waarom jailbreaken?

Je kan via je Mac(book) alle mogelijk formaten naar je ATV streamen via software als Beamer.
Werkt perfect. Ik zie weinig reden meer om een "trage" ATV2 te kopen ipv een ATV3.
Omdat de ATV weliswaar qua interface briljant is, maar qua afspeelopties het niet haalt bij XBMC of een goede mediastreamer.

Maar ik jailbreak om een andere reden niet. Heb voor films streamen een Popcorn Hour A200 (ruk interface, maar in afspeelopties en gemak in mijn opinie toch echt een stuk beter dan XBMC en zeker native ATV via iTunes of apps als Beamer).
En met jailbreak heb ik telkens storingen in mijn Airplay vanaf de iPad en met muziek afspelen vanuit iCloud via iTunes Match. En die functionaliteit gebruik ik wel vaak.

Gebruik dus zelf een ATV zonder JB naast mijn Popcorn Hour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dreamvoid schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:56:
Een full-featured server als WHS is eigenlijk overbodig geworden door cloud storage. Waarom 500 euro uitgeven aan een full-featured NAS als je je belangrijke backups gewoon op Skydrive kan plempen (veiliger ook, want off-site), en je filmpjes lekker lokaal houden of op een 'domme' NAS. iTunes server spelen is helaas te niche...

Ik gebruik zelf een hackintosh als NAS, dat is net zo duur als een Synology/QNAP en je hebt alle toeters en bellen van het Apple ecosysteem.
Eerlijk gezegd spreek je je zelf nu zwaar tegen, WHS is niet slecht, de negatieve eigenschappen komen eerder online dan de goede ..

En een hackintosh opzetten om als NAS te dienen ivm het "apple ecosysteem" is voor veel gebruikers wel een heel gote omslag.
( ik ben vorige week bezig geweest met een OSX in VMware, maar moet zeggen dat het tegenvalt, dat 'eenvoudige' apple ecosysteem )
mounten van NAS en Filesystem gaat zelf op Ubuntu makkelijker :) )
Een Qnap / Synologie zijn dan kwalitatief beter dan een zelfbouw mac

Volgende week komt mijn HP N40L binnen, en die neemt de taken van al die apparaten over, dmv virtual servers voor downloads en iTunes

Daarom mijn opmerking eerder, een NAS die gewoon doet wat iTunes moet doen, audio EN video streamen zonder gedoe zou goud zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Shabbaman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:11:
Met Synology DSM4.2 kan je wel vanaf je NAS via Airplay streamen naar ATV, je hebt er alleen een niet-Apple afstandsbediening voor nodig. Als je het met een Apple-ding probeert dan kan je (vreemd genoeg) alleen Airplay via je Apple-ding streamen.
Hoe bedoel je dit precies? Heb DSM 4.2 nog niet draaien dus heb het nog niet kunnen testen. Wat ik nu wel eens geprobeerd heb is om via DS audio op de iPhone te streamen naar ATV en krijg dan een foutmelding. Mogelijk dat dit dan komt doordat ik nog geen DSM 4.2 heb draaien. Waarom zou ik echter een niet- Apple afstandsbediening voor moeten hebben?

Geen commentaar

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
Mooooody schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:11:
True. Maar goed, mijn MBP staat altijd aan, dus dat nadeel valt af. Als je een Desktop PC/Mac hebt snap ik het, die trekken meer stroom en die wil je wel eens uitzetten :)
Dus als ik het goed begrijp kun je met beamer al je films en series met ondertitels stremmen vanaf je MacBook naár de Apple tv? Ik zag dat er ook een beta is nu met surround sound support, dat is wel erg belangrijk vind ik. Morgen krijg ik mijn retina MacBook 13 binnen en krijg gratis Apple tv, ben benieuwd hoe makkelijk het werkt en of mijn ac Ryan HD mini weg kan. Werkt het ook goed bij grotere bestanden met mkv zoals 9gb+ ?? Streamen zou moeten lukken met een ziggo middel klasse internet abbo ;)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Wat heeft streamen te maken met je Ziggo abonnement? Tenminste, ik ga er vanuit dat je de Macbook en de Apple TV in hetzelfde huis hebt staan; dan heb je niets te maken met je internetsnelheid.

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:45

MyS

Shabbaman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:11:
Hoe werkt dit precies? Heb er op het synology forum ook iets over gelezen. Ik krijg het echter niet aan de praat. Ik zie in de DS Video app geen mogelijkheid om vanaf de NAS rechtstreeks naar een ATV te streamen middels Airplay...

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
FreshMaker schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:24:
En een hackintosh opzetten om als NAS te dienen ivm het "apple ecosysteem" is voor veel gebruikers wel een heel gote omslag.
O ja absoluut, dat is alleen voor tweakers een oplossing - maar wel een goede. Niet-technische gebruikers zitten aan een Windows-based NAS of Mac Mini vast, ofwel de cloud (iTunes Match).
Daarom mijn opmerking eerder, een NAS die gewoon doet wat iTunes moet doen, audio EN video streamen zonder gedoe zou goud zijn ...
Zolang Apple geen iTunes voor Linux uit brengt blijft het aanmodderen, dat is helaas de realiteit. Met Wine lukt het ook niet. Home Sharing is nou eenmaal geen open protocol...

[ Voor 7% gewijzigd door Dreamvoid op 22-02-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een ATV3, de laatste pagina's een beetje doorgelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat zolang dit apparaat nog niet gejailbreakt is dat ik geen muziek rechtstreeks vanaf mijn nas op mijn ATV of iPad kan afspelen? Klopt dit of kijk ik iets over het hoofd?

Ik heb een QNAP nas overigens. Streaming van NAS naar iTunes op iMac gaat perfect. iPad kan de NAS wel benaderen via iTunes op de iMac. Maar laat ik dat ding nou juist niet alleen voor wat streaming aan willen hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Appie Heijn op 24-02-2013 19:37 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Dat klopt.
Ik heb ook een qnap en daarom speciaal een atv2 gekocht (2e hands)

Ik betwijfel of er een jb voor de atv3 komt.

[ Voor 23% gewijzigd door rinkel op 24-02-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:24
rinkel schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:44:
Ik betwijfel of er een jb voor de atv3 komt.
Dat kunnen we wel op onze buik schrijven. :( Heb laatst ook contact gehad met Synology met de vraag of home sharing zou worden toegevoegd aan DSM, maar hier werd helaas negatief op geantwoord. Apple wil dit niet vrijgeven. Zij zei het dan iets diplomatieker :P

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Mils schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:03:
[...]

Dat kunnen we wel op onze buik schrijven. :( Heb laatst ook contact gehad met Synology met de vraag of home sharing zou worden toegevoegd aan DSM, maar hier werd helaas negatief op geantwoord. Apple wil dit niet vrijgeven. Zij zei het dan iets diplomatieker :P
Je kan wel je iTunes bibliotheek via het netwerk opslaan, en de verschillende itunes-installaties ( of één ) daarnaar laten verwijzen.
Dan is het wat decentraler, en kan je willekeurig een PC of Laptop (tijdelijk) toegang laten geven voor de ATV

Ik heb de 3 itunesbibliotheken hier op de Synology staan, in een shared folder, en laat mijn pc daarop kijken voor de media.
Scheelt heel veel opslag op de pc ( SSD120GB ) maar wel een mediafolder in iTunes van 450GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Maar is het dan nog noodzakelijk om een pc mee te laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Mils schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:03:
[...]
Apple wil dit niet vrijgeven. Zij zei het dan iets diplomatieker :P
Logisch ook. Apple wil zelf natuurlijk het eigen alternatief, iTunes Match promoten.

Werkt overigens uitermate uitstekend dat iTunes Match. Al je muziek (ja, ook de 'gratis' gedownloade) laten matchen en het is overal beschikbaar op al je iDevices vanuit de cloud. En dat voor een relatief laag bedrag, 25 euro, per jaar. Enige limiet is dat je max 25.000 nummers in iTunes Match kan hebben, maar daar zit ik zelf met 14.000 nummers ruim onder.

Heb je zelfs geen NAS meer nodig. Voor muziek althans. iTunes Match is er helaas niet voor video.

Ik speel zelf altijd mijn muziek via iTunes Match tegenwoordig. Voor video vind ik toch mijn Popcorn Hour fijner als wat dan ook op een ATV2 met JB. Gebruik zelf dus ook geen JB meer op mijn ATV2.

Denk er zelfs hard over mijn ATV2 te verkopen op marktplaats voor 150 euro en dan met winst een ATV3 te kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door xahmol op 25-02-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Deze link is misschien handig.
Onlangs ook een ATV3 in mijn bezit. En ik wil er ook graag xbmc op laten draaien.
XBMC zelf werkt op ios 6.1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Mils schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:04:
Maar is het dan nog noodzakelijk om een pc mee te laten draaien?
Ja, er moet een iTunes draaien, die als verkeersleider de boel regelt
DarkSide schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:10:
Deze link is misschien handig.
Onlangs ook een ATV3 in mijn bezit. En ik wil er ook graag xbmc op laten draaien.
XBMC zelf werkt op ios 6.1
Nee, XBMC draait op een gejailbreakte IOS 6.1

Dus lees de bronnen, en je zal erachter komen dat je op de iTunes manier moet gaan streamen, of via een app op een i-device via airplay moet werken, om andere formaten te spelen

Voor de JB status op de ATV kan je het beste hier kijken
http://blog.firecore.com/

Die zijn het meest 'betrouwbaar' :)

[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 25-02-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
FreshMaker schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:13:
Je kan wel je iTunes bibliotheek via het netwerk opslaan, en de verschillende itunes-installaties ( of één ) daarnaar laten verwijzen.
Dan is het wat decentraler, en kan je willekeurig een PC of Laptop (tijdelijk) toegang laten geven voor de ATV
Dat kan alleen niet tegelijkertijd, iTunes locked de database file waardoor je met een tweede iTunes er niet bij kan.

Ik heb me overigens altijd verbaasd dat iTunes niet multi-user is op 1 Apple machine, oftwel: als je inlogt onder user A en iTunes start, en vervolgens switcht naar user B dan kan je iTunes niet meer starten, ook niet met een andere library. Het kan alleen maar als je heel OS X virtualiseert.

[ Voor 23% gewijzigd door Dreamvoid op 26-02-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Vanavond eens kijken, want volgens mij heb ik toch 2xitunes draaien op 1 bibliotheek

* de 'echte' itunes die als server staat, draait op een atom 1.6, als je daarom in de bibliotheek wil aanpassen, lijkt het stroop door een zeefje.
Dan open ik itunes op mijn andere desktop, en kan ik gewoon bewerken.

nooit echt problemen gehad met de gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Laatst online: 10-09 14:50
Nu zag ik net op de FP bij het artikel dat de IOS Beta niet meer te jailbreaken valt een reactie dat er eind van de maand een ATV3 JB zou moeten zijn. Klopt dit? Ik kom alleen maar kreten tegen dat ze er "mee bezig zijn"

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Vier posts boven je. Ik vermoed alleen dat het een hoax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Inderdaad, jammer dat er toch telkens weer mensen intrappen in die vage sites. Al is die laatste wel helemaal hilarisch met 259905 betatesters. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Van een nas streamen kan vooralsnog alleen met een atv1 en atv2, dus NIET met een atv3.
Volgens de twitter posts uit de iOs jailbreak community (pod4g) is er ook niemand (uit die scene) mee bezig.

ICloud is leuk, maar veel mensen (waaronder ik) gebruikt de nas voornamelijk voor films, ik heb al mijn dvd's geript en op het nas staan.
Ik heb nooit een pc aan staan, daar heb ik een nas en een iPad voor.

Echt jammer dat de jb voor de atv3 er niet lijkt te komen, ik zou graag upgraden naar de atv3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

smeerbartje schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:20:
[...]

En uiteraard ons even laten weten wat eruit is gekomen...
Inmiddels gemaild naar ze :) en ook een reactie ontvangen.

===
Under the terms of our agreement with Apple to be in the App Store we're unable to offer upgrade pricing. I can however offer an unrelated discount coupon for $3.99 off of the price of iVI Pro from our webstore.
Here's the coupon you'll need to enter...

XXXXXXXXXXXXXXX

Here's a link to our main iVI page, just click the buy button here to go to our store

http://www.southpolesoftware.com/iVI/iVI.php

Let me know if you need any further assistance.
===

Geen gratis upgrade dus maar een korting.

Maar juist nu heb ik de laatste tijd nogal eens problemen met het openen van MKV files in iVI. Regelmatig heb ik files die niet ingelezen kunnen worden. Het radertje blijft dan draaien maar de file is niet aanklikbaar. Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden hiervoor. Iemand?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

robbydw schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:40:
[...]

....
Maar juist nu heb ik de laatste tijd nogal eens problemen met het openen van MKV files in iVI. Regelmatig heb ik files die niet ingelezen kunnen worden. Het radertje blijft dan draaien maar de file is niet aanklikbaar. Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden hiervoor. Iemand?
Ik gebruik iVi vrijwel dagelijks, maar tot nu toe geen problemen ondervonden. Soms duurt het wel iets langer dan normaal, maar dat heeft vaak te maken dat iVi lang erover doet om de naam van film op te zoeken (als het een vreemde naam heeft). Ik ben juist zo tevreden dat ik de upgrade naar Pro gekocht heb (kreeg ook via de mail een kortingsaanbod). Misschien helpt opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
FreshMaker schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:05:
Vanavond eens kijken, want volgens mij heb ik toch 2xitunes draaien op 1 bibliotheek

* de 'echte' itunes die als server staat, draait op een atom 1.6, als je daarom in de bibliotheek wil aanpassen, lijkt het stroop door een zeefje.
Dan open ik itunes op mijn andere desktop, en kan ik gewoon bewerken.

nooit echt problemen gehad met de gegevens
Dat zou dan recent gewijzigd moeten zijn (iTunes 11?) want ik heb er een jaartje terug nog heel wat tijd en frustraties op stukgeslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
*O* Sinds vandaag is iTunes movies in the cloud ook beschikbaar in Nederland, ik kwam er pas achter dat we dit nog niet hadden toen ik m'n op de laptop gekochte films niet terug zag op m'n nieuwe apple tv, dat was even balen want uiteraard liep m'n muziek al op al m'n devices via iTunes match en dus ook in de cloud overal beschikbaar maar om een gekochte film te kijken moest ik 'm dus streamen via de laptop.
Nu net gekeken en alle eerder gekochte films staan nu netjes klaar om direct vanuit de cloud te streamen, gelijk maar een aantal filmpjes erbij gekocht (favorieten waar ik geen genoeg van kan krijgen) dus voortaan niet meer met DVD / BD'tjes slepen als ik die wil kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
gise schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:07:
*O* Sinds vandaag is iTunes movies in the cloud ook beschikbaar in Nederland,
Nu nog iTunes Movies Match ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
xahmol schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:10:
[...]

Nu nog iTunes Movies Match ;-)
25.000 films matchen welke niet zijn gekocht via iTunes, ik zou er wel een extra 25 per jaar voor over hebben inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

detee schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:39:
[...]

Ik gebruik iVi vrijwel dagelijks, maar tot nu toe geen problemen ondervonden. Soms duurt het wel iets langer dan normaal, maar dat heeft vaak te maken dat iVi lang erover doet om de naam van film op te zoeken (als het een vreemde naam heeft). Ik ben juist zo tevreden dat ik de upgrade naar Pro gekocht heb (kreeg ook via de mail een kortingsaanbod). Misschien helpt opnieuw opstarten?
Ik heb deze problemen tot voor kort ook niet gehad alleen nu met enige regelmaat. Ik heb al gekeken of het met sommige SRT's te maken heeft maar dat is ook niet het geval. Ook zonder de aparte SRT file lopen sommige bestanden vast / worden niet ingelezen door iVI. Het is geen kwestie van dat iVI er lang over doet om de naam van een film / serie te vinden. Hij doet het dan gewoon echt niet.

Opnieuw opstarten en zelfs opnieuw installeren op mijn iMac heeft niet geholpen.
Kan je helaas geen PB'tje sturen met een exact voorbeeld van een MKV file zodat je het mogelijk kunt reproduceren. (mag hier volgens mij niet openbaar) maar sommigen slikt iVI dan gewoon echt niet.

Edit:

Toch maar de Pro versie aangeschaft en hiermee krijg ik de "probleem" MKV's wel aan de praat.

[ Voor 4% gewijzigd door robbydw op 01-03-2013 22:22 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb bij mijn apple tv 3 nog steeds dat ik geen verbinding kan maken met youtube. Dan is er een communicatieprobleem. Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik er tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:11
Ik heb af en toe last van een stotterend beeld wanneer ik vanaf mijn Mac Mini met airplay naar m'n AppleTV (3) video stream. Soms bij de ene film meer dan bij de andere. Hij houdt dan even een halve seconde op met video afspelen (geluid loopt wel door) en gaat daarna gewoon verder. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Zowel m'n Mac Mini als ATV zijn via kabel aangesloten op m'n netwerk.

Ik heb ook dat wanneer ik mijn beeldscherm uitzet tijdens het gebruik van airplay dat het beeld niet meer kijkbaar is, dat stoort het beeld ontzettend. Hebben meer mensen hier last van?

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41
stansfield schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:44:
Ik heb bij mijn apple tv 3 nog steeds dat ik geen verbinding kan maken met youtube. Dan is er een communicatieprobleem. Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik er tegen doen?
Ja heb ik ook last van op mijn ATV3 ik vermoed dat het te maken heeft met de verificatie in twee stappen die ik op mijn gmail account gebruik en dus ook voor youtube.

Edit: ik kan overigens wel video's bekijken maar niet inloggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mediacj op 15-03-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wanneer verwachten we hier eigenlijk de vierde generatie Apple TV? En wat verwachten we er van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
ik verwacht een tv en apple tv in 1!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Zelfde behuizing, een A6 SoC en eindelijk een SDK? Ik verwacht ook AirPlay Direct.

[ Voor 42% gewijzigd door Dreamvoid op 16-03-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Mils schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:11:
ik verwacht een tv en apple tv in 1!!
Dat klinkt allemaal heel leuk, maar dat zou ik (de eerst komende jaren zeker) niet kopen. TV's in huis doen het nog prima, zie te weinig toegevoegde waarde dan om zoiets aan te schaffen (tenzij ze er echt heel handige/leuke extra functionaliteit in weten te stoppen). En zo zullen er velen over denken, kortom als ze omzet willen maken is Apple beter af om kastjes als de huidige AppleTV te blijven verkopen.
En dan elk jaar een update met wat extra's erin voor een euro of 100, dan blijf je makkelijker upgraden. Heb er inmiddels 3, ATV1, 2 en 3. De 1 gebruiken de kinderen nog, de 2 met jailbreak staat in de woonkamer, en de 3 op de slaapkamer. Geen probleem om een ATV4 aan te schaffen en de eerste generatie met zijn welverdiende pensioen te sturen.
Nu is het natuurlijk wel zo dat Apple zijn echte inkomsten wel uit de content zal halen. Dus het zal hun dan wel worst wezen of je die via een ATV2, 3 of 4 aan zou schaffen. 1 kastje per huishouden is wat hun betreft dan voldoende, zoveel winst zullen ze op de hardware zelf niet maken tenslotte. De meeste toegevoegde waarde voor hun verdienmodel zou dan toch wel een upgrade zijn met applicaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimBravo64
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 15:29
Sinds gisteren ben ik eigenaar van een Apple TV 3. Alles aangesloten en het lijkt helemaal te werken, er is alleen een probleem met het afspelen van muziek en video's via Homesharing. Bij het afspelen van muziek bijvoorbeeld: 1 liedje wordt volledig afgespeeld en het tweede liedje stopt na 2 seconden. De verbinding lijkt niet weg te zijn gevallen aangezien ik nog door m'n volledige library kan scrollen maar afspelen van nummers lijkt niet meer te werken. Iemand anders hier ook last van hetzelfde probleem? De Apple TV is overigens draadloos verbonden via een UPC-modem, type is als het goed is: Cisco EPC3925. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MJ23 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:01:
Ik heb af en toe last van een stotterend beeld wanneer ik vanaf mijn Mac Mini met airplay naar m'n AppleTV (3) video stream. Soms bij de ene film meer dan bij de andere. Hij houdt dan even een halve seconde op met video afspelen (geluid loopt wel door) en gaat daarna gewoon verder. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Zowel m'n Mac Mini als ATV zijn via kabel aangesloten op m'n netwerk.

Ik heb ook dat wanneer ik mijn beeldscherm uitzet tijdens het gebruik van airplay dat het beeld niet meer kijkbaar is, dat stoort het beeld ontzettend. Hebben meer mensen hier last van?
Same problem...met airplay vanaf mijn Macbook Pro 2012.
Misschien toch maar een andere router (Airport?) aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Naja zeker in mijn geval waar alles met de kabel is verbonden zou het toch makkelijk moeten lukken dat er geen stotterend beeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update van februari 2013 en de bijbehorende support voor een wireless keyboard via bluetooth, iemand al iets opgevangen van een werkende magic trackpad op de apple tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeiend schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:29:
Ik heb ATV3 nu paar dagen in huis, nog niet veel tijd gehad om uitvoering te testen. Maar mijn hoofd gebruiks doel is: in thuisbios, met Plex films afspelen via Mirroring van mijn MBA (die boven op zolder ligt).
Puntje 1 waar dit fout gaat/niet gaat is de audio.
Volgens mij is het niet mogelijk om Dolby digital via Airplay te zenden of doe ik iets fout?
Ik had tot de laatste firmware update nooit problemen met Dolby Digital. Ik heb nu echter geen geluid meer bij het bekijken van films via mijn MacBook Pro. Als ik op de Apple TV in de instelling Dolby Digital op UIT zet, dan werkt het wel.

Een andere oplossing is om, als de film gestart is, het stereo geluidsspoor te kiezen en meteen daarna weer terug te schakelen naar het surround spoor. Dan heb je wel Dolby Digital.

Vreemd.

Verder heb ik sinds kort het probleem dat mijn Apple TV aangeeft dat er geen verbinding met het netwerk meer is. Internet radio werkt echter prima. Het lijkt iets met iTunes te maken te hebben dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nou, Apple, kom maar op met Apple TV 4 + App Store.

Ik ben er vandaag achtergekomen dat je dus gewoon liedjes vanuit de Spotify naar de Apple TV kan streamen (en dus meteen over je muziekset kan afspelen). Dat maakt dit apparaat al tienduizend keer meer waardevol voor mij _O_.

Ik ben alleen nog niet van plan om een Apple TV te kopen, want ik ben benieuwd wat Apple gaat doen met de Apple TV 4. Na de enorme boost in verkoopaantallen in 2012, verwacht ik dat ze dit jaar de Apple TV een stuk serieuzer nemen en mogelijk zelfs een App Store openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Dit wordt alleen elk jaar weer verwacht, en nog steeds geen SDK/App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:14

FreakNL

Well do ya punk?

Uniciteit schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:14:
Nou, Apple, kom maar op met Apple TV 4 + App Store.

Ik ben er vandaag achtergekomen dat je dus gewoon liedjes vanuit de Spotify naar de Apple TV kan streamen (en dus meteen over je muziekset kan afspelen). Dat maakt dit apparaat al tienduizend keer meer waardevol voor mij _O_.

Ik ben alleen nog niet van plan om een Apple TV te kopen, want ik ben benieuwd wat Apple gaat doen met de Apple TV 4. Na de enorme boost in verkoopaantallen in 2012, verwacht ik dat ze dit jaar de Apple TV een stuk serieuzer nemen en mogelijk zelfs een App Store openen.
Eeum, dat is een van de main features van het apparaat, Airplay.. Enige reden dat ik hem heb zelfs, alle andere dingen gaan gewoon via mijn trouwe HDX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 07:02
even een gekke vraag, je kan films etc afspelen via thuisdeling ... maar ik heb een synology nas en daar staan al veel films op. Als die daar in het juiste formaat opstaan moet ik dan alles via ITunes doen of kan ik ook rechtstreeks naar mijn Nas toe gaan en ze af laten spelen..

(normaal moet dit mogelijk zijn denk ik , maar ja apple is altijd net even anders vandaar dat ik het vraag )

Voor de rest zou er wat mij betreft wel DTS en 7.1 ondersteuning mogen komen. Ondersteuning voor meer video formaten .. (en XBMC zou echt top zijn...)

En stel dat ik video informatie erbij wil met cover etc... kan ik die dan buiten iTunes om generen en op mijn nas zetten of....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Gandalf68 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:45:
even een gekke vraag, je kan films etc afspelen via thuisdeling ... maar ik heb een synology nas en daar staan al veel films op. Als die daar in het juiste formaat opstaan moet ik dan alles via ITunes doen of kan ik ook rechtstreeks naar mijn Nas toe gaan en ze af laten spelen..
Via Videostation kan dat, check het synology packagescherm

[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 29-03-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 07:58
Weet iemand waneer de Apple TV met de A5x processor uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
DW2005 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 08:33:
Weet iemand waneer de Apple TV met de A5x processor uitkomt?
Nee. Momenteel is er alleen een dieshrink van de A5, de zogenaamde Apple TV 3,2. Verder is er weinig veranderd, maar het stroomverbruik is drastisch verminderd. Daarnaast is er nu één WiFi-antenne, in plaats van twee. Zie: http://www.anandtech.com/...view-analysis-of-a-new-a5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 07:58
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij hier uitleggen waarom het niet lukt om via de uitzendinggemist app (ipad2) te airplayen naar Apple TV 3?

Als ik via de Ziggo app airplay dan werkt het wel gewoon goed maar bij uitzendinggemist blijft hij paar minuten laden en geeft vervolgens een error. Normaal afspelen via ipad werkt wel gewoon.

De Apple tv zit met ethernet kabel aan de router vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 12:45
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:15:
Kan iemand mij hier uitleggen waarom het niet lukt om via de uitzendinggemist app (ipad2) te airplayen naar Apple TV 3?

Als ik via de Ziggo app airplay dan werkt het wel gewoon goed maar bij uitzendinggemist blijft hij paar minuten laden en geeft vervolgens een error. Normaal afspelen via ipad werkt wel gewoon.

De Apple tv zit met ethernet kabel aan de router vast.
Bij mij werkt dit wel. Onder het videogedeelte in de app verschijnt bij mij het AirPlay logo, klikken en dan schakelt ie over op m'n Apple tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 12:45
Mediacj schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:49:
[...]

Ja heb ik ook last van op mijn ATV3 ik vermoed dat het te maken heeft met de verificatie in twee stappen die ik op mijn gmail account gebruik en dus ook voor youtube.

Edit: ik kan overigens wel video's bekijken maar niet inloggen.
Ik liep hier ook tegenaan. Via googlen de oplossing gevonden.
Eerst moet je inloggen via je internetbrowser op YouTube.
Op je persoonlijke scherm moet je op je naam klikken (rechts) en dan krijg je de mogelijkheid om je eigen kanaal te activeren. Nadat ik dat gedaan had kon ik ook inloggen op YouTube via m'n Apple tv en waren bv m'n favorieten ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Ik zoek een vergelijkbaar programma zoals Beamer. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
MJ23 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:52:
Ik zoek een vergelijkbaar programma zoals Beamer. Iemand tips?
iTunes met thuisdeling ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Maar ik heb geen zin om alles te converteren, aangezien alles wat ik kijk of MKV is of ik gebruik ondertiteling voor m'n series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:54
MJ23 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:31:
Maar ik heb geen zin om alles te converteren, aangezien alles wat ik kijk of MKV is of ik gebruik ondertiteling voor m'n series.
Geen probleem, probeer iFlicks om ze te muxen en ondertitels er in te plakken

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
MJ23 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:31:
Subler (gratis) en IVI (betaald) doen dit, indien de gebruikte codec .264 is, binnen een paar minuten voor je. Bijkomend voordeel is ook nog eens dat ze metadata voor je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mijn Apple TV2 is niet meer te vinden in het netwerk. Hij maakt gewoon verbinding met mijn draadloze netwerk, maar de Apple TV is niet meer te vinden via mijn iPad, Mac mini of mijn iPhone. Ik mis de airplay functies.

Ook kan de Apple TV mijn gedeelde mappen via AFP niet meer vinden om mijn Mac.

Thuisdeling staat overal ingeschakeld. Ik heb deze uitgeschakeld op alle apparaten en opnieuw ingeschakeld. Ook heb ik de Apple TV mijn Wifi netwerk laten vergeten en opnieuw verbinding gemaakt.

Ik wil de Apple TV nog niet herstellen omdat deze gejailbreaked is en ik wil eerst even verder zoeken om te kijken waar het probleem zit.

Hij draait software versie 5.2 i.c.m. ATV flash. Iemand enig idee waar het probleem kan zitten? Ik kom er na 1,5 uur knutselen en zoeken niet helemaal uit.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Vrijwel zeker je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Daar is verder niets aan veranderd. Ik zal daar vanavond eens kijken om die te resetten. Ik kan overigens wel mijn aangeschafte muziek en films bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Verdorie, mn ATV2 is 'per ongeluk' geüpdate naar de nieuwste versie. Jailbreak lukt niet meer, XBMC doet het niet meer. Bah, het is nu wel een heel beperkt ding geworden.
Ik wil graag een versie terug, maar heb geen SHSH-blob... Tips?

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Heb een probleempje met een Apple TV3. Heb een mkv file die ik via handbrake heb opgezet naar apple tv3 formatering (preset handbrake). Bestand is iets van 5gb groot. Heb hem netjes in itunes gesleept en is zichtbaar via de apple tv3.

So far so good. Maar dan met afspelen, dan draait die een 20 sec. en hangt dan. Dit doet de film ook in itunes zelf op mijn macbook. Het originele mkv bestand werkt wel als ik die op mijn macbook afspeel via VLC of via de app Beamer naar apple tv draai.

Iemand ervaring in deze situatie? Heeft het iets te maken met de omzetting?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Bedankt voor je tip. Een herstart van de router loste het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica