Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT Consultant
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
Hoe heb je je receiver ingesteld?

Zet CEC eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:11

Yucko

One clown to rule them all !

TDB schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:06:
De laatste 3 star trek films in 4K nu voor € 14,97 bij iTunes.
damn gemist, nu weer € 24,99 :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:21
Vreemd… Als ik Ziggo airplay naar mijn atv 4k en de iPad/iPhone gaat uit, speelt hij vrolijk verder.
Airplay ik echter naar de atv 4 stopt hij met spelen zodra de iPad/iPhone 'uit' gaat.
Is hier een oplossing voor?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:27

amphora

Websites & Fotografie

Zojuist uitnodiging gehad voor de beta versie van de NL Ziet App... Wel abo nodig helaas (en die heb ik dus niet).

[ Voor 12% gewijzigd door amphora op 09-05-2018 14:22 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja, hier net ook de mail gehad van NL Ziet Apple TV app. Eerste maand abo is gratis, toch maar ff testen! @amphora

Edit : De app doet het hier iig. Kwaliteit ziet er oke uit op een 65" 4K OLED met Apple TV 4K.

[ Voor 29% gewijzigd door DennusB op 09-05-2018 14:25 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

DennusB schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:24:
Ja, hier net ook de mail gehad van NL Ziet Apple TV app. Eerste maand abo is gratis, toch maar ff testen! @amphora

Edit : De app doet het hier iig. Kwaliteit ziet er oke uit op een 65" 4K OLED met Apple TV 4K.
Heb paar jaar geleden al een keer gratis proefmaand gehad. Kan altijd een ander email adres doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
amphora schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:43:
[...]

Heb paar jaar geleden al een keer gratis proefmaand gehad. Kan altijd een ander email adres doen natuurlijk.
Of ff vragen aan support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubbi
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Ik heb al enige tijd een atv 4K en heb onlangs een HEOS 7 speaker aangeschaft. Ik als ik de atv aanzet moet ik deze altijd eerst verbinden met de HEOS voordat ik de speaker kan gebruiken. Dit is zeer irritant en ik vraag me af of dit op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb de laatste dagen problemen met het inloggen in de appstore op de AT4K, volgens mij is dit gekomen na het instellen van 2FA op mijn Apple ID. Na het invoeren van mijn ww kom ik in een loop waardoor de vraag om het ww blijft komen. Uitloggen op het systeem en opnieuw inloggen gaat wel goed. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@shoombak
Voorlopig 2FA maar weer uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Serena schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:16:
Vreemd… Als ik Ziggo airplay naar mijn atv 4k en de iPad/iPhone gaat uit, speelt hij vrolijk verder.
Airplay ik echter naar de atv 4 stopt hij met spelen zodra de iPad/iPhone 'uit' gaat.
Niemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
stating the obvious: een reset heb je al een keer gedaan op de atv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Serena
Zelfde iOS / tvOS versies? Zelfde Apple ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 20:18
Wubbi schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:03:
Ik heb al enige tijd een atv 4K en heb onlangs een HEOS 7 speaker aangeschaft. Ik als ik de atv aanzet moet ik deze altijd eerst verbinden met de HEOS voordat ik de speaker kan gebruiken. Dit is zeer irritant en ik vraag me af of dit op te lossen is.
Is bekabeld aansluiten een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
ikweethetbeter schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:12:
@Serena
Zelfde iOS / tvOS versies? Zelfde Apple ID?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Lekkerbek312 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:34:
[...]

stating the obvious: een reset heb je al een keer gedaan op de atv?
En dat ook…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:48:
Ik heb de laatste dagen problemen met het inloggen in de appstore op de AT4K, volgens mij is dit gekomen na het instellen van 2FA op mijn Apple ID. Na het invoeren van mijn ww kom ik in een loop waardoor de vraag om het ww blijft komen. Uitloggen op het systeem en opnieuw inloggen gaat wel goed. Iemand een idee?
Je hoeft hiervoor 2FA niet uit te zetten (sowieso niet verstandig) maar je kunt wel een app specifiek wachtwoord proberen. Die kun je aanmaken binnen iCloud in een browser.
Serena schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:16:
Huh wat zeg je nou?

Je airplayed naar een Apple TV (4K) en kunt je device dan uitzetten?

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 13-05-2018 21:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je maakt toch gebruik van beta software? Wat als je terug gaat naar niet-beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Donstil schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:49:

[...]

Huh wat zeg je nou?

Ja, het scherm uit. Dan speelt hij verder. Bij de 4 valt de AirPlay uit zodra het scherm van de iPad uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serena schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:02:
[...]

Ja, het scherm uit. Dan speelt hij verder. Bij de 4 valt de AirPlay uit zodra het scherm van de iPad uit is.
Ooh ik dacht uit als in uitgeschakeld. Vond het al vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:49:
[...]

Je hoeft hiervoor 2FA niet uit te zetten (sowieso niet verstandig) maar je kunt wel een app specifiek wachtwoord proberen. Die kun je aanmaken binnen iCloud in een browser.

[...]

Huh wat zeg je nou?

Ik heb het weten op te lossen door een factory reset van mijn ATV. Het lijkt een issue met gecached password binnen mijn Infuse app geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomPlant0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-10 20:38
Hoi,

Ik zit met een vraag en dacht dit is de beste plek om hem even te posten. Ik heb nu een oude AppleTV die het vrijwel niet meer doet. Dus ik dacht dan koop ik een nieuwe. Ik dacht eerst aan de Full HD versie. Die kost nu €160,- en vraag mij af; Mijn TV is full HD maar ik heb geen 4K TV. Zou het waardevol zijn om alvast een 4K versie aan te schaffen. Hij is drie tientjes meer waard. Aan 32GB heb ik genoeg. Ik ben niet van plan om te gaan game op de AppleTV. Ook denk ik niet dat ik op korte termijn een 4K zal aanschaffen. Ik zit ongeveer 3 meter van mijn TV af en zie het verschil toch niet echt.

Tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:58
TomPlant0 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:22:
Hoi,

Ik zit met een vraag en dacht dit is de beste plek om hem even te posten. Ik heb nu een oude AppleTV die het vrijwel niet meer doet. Dus ik dacht dan koop ik een nieuwe. Ik dacht eerst aan de Full HD versie. Die kost nu €160,- en vraag mij af; Mijn TV is full HD maar ik heb geen 4K TV. Zou het waardevol zijn om alvast een 4K versie aan te schaffen. Hij is drie tientjes meer waard. Aan 32GB heb ik genoeg. Ik ben niet van plan om te gaan game op de AppleTV. Ook denk ik niet dat ik op korte termijn een 4K zal aanschaffen. Ik zit ongeveer 3 meter van mijn TV af en zie het verschil toch niet echt.

Tom.
Ik zou eerder kiezen voor de ATV 4k, redenen:
https://www.iculture.nl/apple-tv/vergelijken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomPlant0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-10 20:38
Duidelijke taal. Ik weet al wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubbi
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Noxa schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:36:
[...]

Is bekabeld aansluiten een optie?
De atv is bekabeld aangesloten (natuurlijk zou ik bijna zeggen). De HEOS is ook bekabeld aangesloten. De onderlinge verbinding kan volgens mij alleen via Bluetooth, de atv heeft geen uitgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TomPlant0 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:22:
Hoi,

Tom.
Voor dat kleine verschil zeker voor de 4K gaan.
Al is het alleen maar voor de support op de lange baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.appletips.nl/...ecteren-voor-de-apple-tv/
Is bovenstaande nog steeds mogelijk met een ATV4(K) en Airplay speakers?
Destijds met een ATV3 kon ik het geluid doorzetten naar mijn stereo middels een Airport Express.

Ik overweeg twee Sonos One speakers aan te schaffen (ter vervangen van mijn Marantz stereo receiver met twee Monitor Audio BR5 speakers). Het zou dan mooi zijn om het geluid via mijn ATV4K door te zetten naar de Sonos speakers (welke straks ondersteuning krijgen voor Airplay2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
amphora schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:21:
Zojuist uitnodiging gehad voor de beta versie van de NL Ziet App... Wel abo nodig helaas (en die heb ik dus niet).
Ik ook. Heb gelukkig - als oud-Knippr gebruiker - de eerste 3 maanden gratis bij NL Ziet kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

MaZo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:14:
[...]
Ik ook. Heb gelukkig - als oud-Knippr gebruiker - de eerste 3 maanden gratis bij NL Ziet kunnen krijgen.
Ik heb nu op een ander email adres weer een maand proef abo. Heb ook m'n eerste feedback al gegeven:
1e apple TV indruk:
- ik mis een programma gids. Traditionele blokkenschema bijvoorbeeld waar je dan ook terug in de tijd kan.
- op homepage kloppen de titels van het huidige programma op live kanalen niet meer na een tijdje. Blijft staan op programma bij het opstarten van de appie
- terug spoelen bij live tv zou fijn zijn. En vooruit kunnen spoelen bij 'kijken vanaf begin' ook.

Als bovenstaande er in zou zitten kan ik m'n ziggo abo opzeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een paar onzin / langszap kanalen zouden ook wel mooi zijn voor NLZiet. Zoals XITE (muziek) en BBC First (Engelse detectiveseries). Dan kan ik over op glasvezel, koop ik er een Apple TV bijl en kan Ziggo weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
amphora schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Ik heb nu op een ander email adres weer een maand proef abo. Heb ook m'n eerste feedback al gegeven:

[...]
Deze eerste versie van de Apple TV-app is een bèta. Bèta houdt in dat de app nog in ontwikkeling is en fouten kan bevatten.
In deze eerste versie missen enkele functionaliteiten, waaronder:
- De tv-gids en daardoor ontbreekt er ook bepaalde content;
- De pincode ontbreekt bij NPO-programma’s voor 16 jaar en ouder;
- Het overzicht met afleveringen op de seriepagina is niet compleet.
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Alweer nieuwe nl ziet bèta. Gaat de goede kant op!
- De tv-gids is nu toegevoegd, probeer programma’s van verschillende zenders af te spelen vanuit de tv-gids;
- Kijk een live programma vanuit de tv-gids;
- Volg de serie “Zuidas” en start een aflevering vanuit de favorieten-balk op het Home-scherm;
- Voeg de laatste aflevering van “RTL Nieuws” toe als favoriet en kijk deze vanuit de favorieten-balk op het Home-scherm;
- Je kunt de zojuist toegevoegde favorieten weer verwijderen;
- Zoek het programma “Utopia” op de zoekpagina op, dit kan onder andere met de microfoonknop op de afstandsbediening;
- Kijk na afloop van een On Demand Video (zonder reclame) gelijk de volgende aflevering, indien er een volgende aflevering beschikbaar is.
- Veel test- en kijkplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
amphora schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 19:16:
Alweer nieuwe nl ziet bèta. Gaat de goede kant op!

[...]
Kreeg dezelfde email. Vraag me alleen af wanneer en op welke manier ze om feedback vragen. Of krijgen ze dit automatisch mee aan de hand van je app gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaZo schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:01:
Kreeg dezelfde email. Vraag me alleen af wanneer en op welke manier ze om feedback vragen. Of krijgen ze dit automatisch mee aan de hand van je app gebruik?
In de NLZiet Testflight mail:
Tijdens de testperiode zullen we per e-mail naar je mening vragen door middel van vragenlijsten.
In de NLZiet Testflight mail kleine lettertjes:
n order to use NLZIET, you agree that crash data as well as statistics about how you use NLZIET will be provided to NLZIET Cooperatief U.A. and linked to your email address. NLZIET Cooperatief U.A. may contact you regarding this information. You should review the Terms and Conditions of the TestFlight program, as well as the terms, policies, and practices of NLZIET Cooperatief U.A.. Beta apps may crash or result in data loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
ikweethetbeter schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:23:
[...]

In de NLZiet Testflight mail:

[...]

In de NLZiet Testflight mail kleine lettertjes:

[...]
Klopt, ik had beide ook gelezen. Ben vooralsnog echter nog geen enkele keer door NL Ziet naar mijn testervaringen gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26
Nog een paar dagen wachten! Ik denk dat dese feature geniaal wordt!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-10 11:44
Ik ben ook wel benieuwd of het goed gaat werken. Ik heb wel eens zitten kijken naar een steam controller + steam link, bij steam sales zijn die soms behoorlijk goedkoop. Maar aan de andere kant sluit ik net zo makkelijk mijn laptop aan op mijn TV.

Nu kan ik het mooi even testen op de Apple TV in combinatie met een Steelseries Nimbus.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Helaas gaat het feest niet door. De app is door Apple afgekeurd :(

https://www.iculture.nl/nieuws/apple-weigert-steam-link-app/

Ik vind de reden van afkeur (zie het artikel op iCulture) een beetje flauwekul.
Als ik bij de aanschaf van een spel kan kiezen tussen Steam en de Mac app store, dan kies ik altijd voor Steam. Reden: multiplatform. Mocht ik ooit eens van besturingssysteem willen wisselen dan kan dat met Steam gewoon.
En ook straks wanneer 32-bits support komt te vervallen op macOS: bij een oud spel wordt het straks gewoon Windows booten via bootcamp en spelen. Bij spellen in de Mac App-store is het maar de vraag of het nog wordt bijgewerkt.

Ook concurrentie met de (iOS) app store is wat mij betreft geen geldig argument. Steam link kan je alleen gebruiken op een snel Wi-Fi netwerk, dus om onderweg te gamen heb je er niks aan.
Doorgaans koop ik goede spellen die op beide platformen beschikbaar zijn, ook voor beide platformen. Daarbij is het bij mij meestal zo dat ik eerst een spel op iOS koop en dan later tijdens een Steam Sale, de Steam versie als backup.

[ Voor 58% gewijzigd door Jeroen O op 25-05-2018 09:20 . Reden: Wat argumenten toegevoegd waarom ik het onzin vind. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Jeroen O schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:06:
[...]

https://www.iculture.nl/nieuws/apple-weigert-steam-link-app/

Ik vind de reden van afkeur (zie het artikel op iCulture) een beetje flauwekul.
Als ik bij de aanschaf van een spel kan kiezen tussen Steam en de Mac app store, dan kies ik altijd voor Steam. Reden: multiplatform. Mocht ik ooit eens van besturingssysteem willen wisselen dan kan dat met Steam gewoon.
En ook straks wanneer 32-bits support komt te vervallen op macOS: bij een oud spel wordt het straks gewoon Windows booten via bootcamp en spelen. Bij spellen in de Mac App-store is het maar de vraag of het nog wordt bijgewerkt.

Ook concurrentie met de (iOS) app store is wat mij betreft geen geldig argument. Steam link kan je alleen gebruiken op een snel Wi-Fi netwerk, dus om onderweg te gamen heb je er niks aan.
Doorgaans koop ik goede spellen die op beide platformen beschikbaar zijn, ook voor beide platformen. Daarbij is het bij mij meestal zo dat ik eerst een spel op iOS koop en dan later tijdens een Steam Sale, de Steam versie als backup.
Ik zit het artikel net te lezen! Typisch Apple! |:(

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 09:51
MaZo schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:45:
[...]
Klopt, ik had beide ook gelezen. Ben vooralsnog echter nog geen enkele keer door NL Ziet naar mijn testervaringen gevraagd.
Zelf aanvragen ;)
heb ik ook gedaan die beta draait nu al top :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Al beken wanneer nl ziet voor het grote publiek live gaat? In mijn ogen mooie aanvulling op netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 12:53
Apple tv 4K is nu flink afgeprijsd bij ibood. http://www.ibood.com/elec...37/apple-tv-4k-64-gb.html
Ben benieuwd wanneer de ziggo app komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NvO_91 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 06:50:
Apple tv 4K is nu flink afgeprijsd bij ibood. http://www.ibood.com/elec...37/apple-tv-4k-64-gb.html
Ben benieuwd wanneer de ziggo app komt.
Van mij mag die app er snel komen!

Ook al zeggen ze bij ibood van niet, maar volgens mij is de aangeboden Apple TV een US refurbished model.
Deze Apple TV 4K is afkomstig uit de VS en wordt dan ook geleverd met een EU verloopstekker. Het product is verpakt in een witte doos, maar verkeert in complete nieuwstaat
Het produkt is opnieuw verpakt.... Waarom? En waarom specifiek benoemen dat het in nieuwstaat verkeert? Dat doe je bij 2ehands of refurbished.

Neemt niet weg dat je 50 euro kunt besparen (op 64gb model). Bij veel bekende webwinkels is ie nu 219 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 07:19:
Neemt niet weg dat je 50 euro kunt besparen (op 64gb model). Bij veel bekende webwinkels is ie nu 219 euro.
Zo duur is-ie ook bij Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:02:
[...]

Zo duur is-ie ook bij Apple!
Klopt helemaal. Ik had nog de prijs 229 euro in gedachten. Dat was destijds de prijs voor de gewone 4 met 64gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jeroen O schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:06:
[...]

Bijzonder jammer dit weer, zo begint Apple me wel weer te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
*snip* geen V&A op het forum

[ Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 28-05-2018 12:26 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
The Inquisitor schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:12:
[...]

Bijzonder jammer dit weer, zo begint Apple me wel weer te irriteren.
Wellicht dat de app toch nog wel uitkomt op een later moment.
Het schijnt dat Apple en Valve aan het samenwerken zijn om alle problemen met betrekking tot de release en het voldoen aan de App-store richtlijnen op te lossen.

Zie ook het bijgewerkte artikel op iCulture: https://www.iculture.nl/nieuws/apple-weigert-steam-link-app/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 09:51
Ronwiel schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:19:
Al beken wanneer nl ziet voor het grote publiek live gaat? In mijn ogen mooie aanvulling op netflix.
. De Apple TV-app is vanaf vandaag voor iedereen te downloaden uit de Apple TV App Store

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

TDB

The Hangover trilogy nu in de aanbieding voor € 9,99 bij iTunes.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Apple TV 4k gaat Dolby Atmos ondersteunen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rino
  • Laatst online: 13:51
Heel gaaf, die Atmos ondersteuning. Nu ben ik om, ga binnenkort eentje kopen.

De vraag is dan wel of Netflix die op de Apple 4K tv gaat ondersteunen..
Anders zal t “alleen” werken met iTunes films.

[ Voor 47% gewijzigd door Rino op 04-06-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Rino schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:37:
Heel gaaf, die Atmos ondersteuning. Nu ben ik om, ga binnenkort eentje kopen.

De vraag is dan wel of Netflix die op de Apple 4K tv gaat ondersteunen..
Anders zal t “alleen” werken met iTunes films.
Heh goed punt. Zat te wachten op aanschaf van ATV om Atmos, maar dan moet het wel (ook) op Netflix werken.
Nog maar ff wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Laatst online: 13:51
stok schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:21:
[...]

Heh goed punt. Zat te wachten op aanschaf van ATV om Atmos, maar dan moet het wel (ook) op Netflix werken.
Nog maar ff wachten dan.
Dat is inderdaad voor mij wel een belangrijk punt, Netflix voor 13€ per maand is wat portemonnee vriendelijker dan iTunes films. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij vrij logisch dat Netflix en Amazon en alle andere apps ook Atmos kunnen afspelen. Ze moeten alleen de app updaten en dat gaat echt wel gebeuren.
Wat meer interessant is of passthrough nu gaat werken, dus DTS-HD of True-HD Atmos via b.v Infuse. Dan is het echt de ideale mediabox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 17:28
Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:08:
Lijkt mij vrij logisch dat Netflix en Amazon en alle andere apps ook Atmos kunnen afspelen. Ze moeten alleen de app updaten en dat gaat echt wel gebeuren.
Wat meer interessant is of passthrough nu gaat werken, dus DTS-HD of True-HD Atmos via b.v Infuse. Dan is het echt de ideale mediabox.
Ala je het over Infuse hebt jazeker 😀 word al aangewerkt kan ik je vertellen.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag maar besloten om afscheid te nemen van mijn Chromecast 2 en Chromecast Audio. De Chromecast 2 is een beetje dubbel sinds ik een Apple TV 4k heb. Maar ook de Chromecast Audio is eigenlijk overbodig. De CCA hing direct aan mijn stereo receiver. Maar ik kan het geluid van de Atv via de tv ook naar de receiver laten lopen. Mijn kleine ergernis was dat ik dan altijd naar een screen saver zit te kijken. Zojuist gevonden dat ik via de settings van mijn tv het scherm kan uitzetten.

@Serena Ik weet niet meer of het dit topic was of het homekit topic, maar jij heb me destijds gewezen op dat bij jouw tv het scherm uitgezet kan worden. Bij mij dus ook. Thanks! Helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@meesje
Heb je een moderne (stereo) receiver met HDMI? Je kunt het signaal van je ATV ook via je receiver naar je tv sturen. Je receiver is dan je AV hub.

Als je een surround receiver en een stereo receiver hebt, dan gaat dit waarschijnlijk niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:32:
@meesje
Heb je een moderne (stereo) receiver met HDMI? Je kunt het signaal van je ATV ook via je receiver naar je tv sturen. Je receiver is dan je AV hub.

Als je een surround receiver en een stereo receiver hebt, dan gaat dit waarschijnlijk niet werken...
Bedankt voor het meedenken. Ik heb helaas een (ouderwetse) stereo receiver (Marantz SR5023). Deze heeft geen digitale ingangen. Ik heb al overwogen om de receiver te vervangen, maar dan wil ik wel bij Marantz of Denon blijven (omdat deze qua klank, warmte, beter aansluiten op mijn Monitor Audio BR5 speakers). Deze merken bieden alleen surround receivers met hdmi ingangen. Dit is wel een optie, maar ik overweeg om de set de deur uit te doen en te gaan voor twee keer een Sonos One of HomePod. Het mooie van Sonos is dat je deze 100 dagen kunt uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 22:05
amphora schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:28:
Apple TV 4k gaat Dolby Atmos ondersteunen!
Finally. Dat zou de enige reden zijn om over te stappen van 4 naar 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tcviper schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:53:
[...]

Ala je het over Infuse hebt jazeker 😀 word al aangewerkt kan ik je vertellen.
Heb je daar een bron van?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 17:28
DennusB schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Die bron ben ik zelf, zit in het test team ;)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sosua schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:13:
[...]

Finally. Dat zou de enige reden zijn om over te stappen van 4 naar 4k.
Als je inderdaad geen 4K scherm of daar niet om geeft, is Dolby Atmos de voornaamste reden om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 22:05
meesje schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:29:
[...]

Als je inderdaad geen 4K scherm of daar niet om geeft, is Dolby Atmos de voornaamste reden om te upgraden.
Wel een 4k scherm met HDR10/Dolby Vision. Echter, de native app van de televisie is daarvoor toereikend.
Als nu via de Appletv Dolby Atmos zou verzonden kunnen worden naar de versterker, dan is het nog de moeite waard. Aangezien ik thuis een hele Atmos Set heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sosua schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:02:
[...]

Wel een 4k scherm met HDR10/Dolby Vision. Echter, de native app van de televisie is daarvoor toereikend.
Als nu via de Appletv Dolby Atmos zou verzonden kunnen worden naar de versterker, dan is het nog de moeite waard. Aangezien ik thuis een hele Atmos Set heb staan.
Als je al een 4k scherm hebt, zou ik zeker wel updaten! Via Apple kun je regelmatig hele goede deals vinden voor 4k films. Soms maar 5 euro p/st. Dat is vrijwel dezelfde prijs als huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat hele 4K niet qua resolutie interessant, alleen qua HDR / DV vind ik het zeer interessant worden.

Die extra pixels zie je niet op een normale kijkafstand, maar de betere kwaliteit van de pixels zie je zeker wel.

En ik heb al jaren een Dolby Atmos receiver, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe goed een Atmos track klinkt.

Met andere woorden: binnenkort maar eens gaan shoppen voor een tv met in ieder geval Dolby Vision en een Apple TV 4K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:48
Vraagje over het koppelen van de afstandbediening van de Apple TV 4K met mijn Marantz SR7007. Het koppelen gaat uitstekend. Kan dan via de afstandbediening het volume aanpassen van de SR7007.

Naar verloop van tijd als ik b.v. een film pauzeer, zie ik het volume niveau van mijn versterker langzaam maar gestaag oplopen naar max! Ik moet dan de afstandbediening weer loskoppelen van mijn Marantz.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik selecteer nu muziek via Spotify op de ipad en stream dit via airplay2 naar mijn atv4k. Dit gaat helemaal goed. Ik vraag me nu af of het mogelijk is om de stream via de iphone over te nemen. Mijn eerste test (aanpassen volume) was negatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Moet dat?
Anyways je kan gewoon op het forum van Infuse kijken, genoeg activiteit ook van de makers.
Ze hebben vandaag een update uitgebracht welke werkt met het nieuwe tvOS, geeft wel aan hoe actief en snel ze zijn.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:23:
Ik selecteer nu muziek via Spotify op de ipad en stream dit via airplay2 naar mijn atv4k. Dit gaat helemaal goed. Ik vraag me nu af of het mogelijk is om de stream via de iphone over te nemen. Mijn eerste test (aanpassen volume) was negatief.
Update: never mind, al gevonden en het werkt. Overnemen gaat Via het bedieningspaneel op mijn iphone, je kunt dan naar de Woonkamer (in die room staat mijn atv). Vanuit daar kan ik de muziek pauzeren, verder en terug. Volume aanpassen kan helaas niet. Dat moet wel via de ipad.

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 06-06-2018 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ikweethetbeter schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:09:
Ik vind dat hele 4K niet qua resolutie interessant, alleen qua HDR / DV vind ik het zeer interessant worden.

Die extra pixels zie je niet op een normale kijkafstand, maar de betere kwaliteit van de pixels zie je zeker wel.

En ik heb al jaren een Dolby Atmos receiver, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe goed een Atmos track klinkt.

Met andere woorden: binnenkort maar eens gaan shoppen voor een tv met in ieder geval Dolby Vision en een Apple TV 4K...
Verwacht nou ook niet al te veel van Dolby Atmos, dit is Atmos over DD+, niet over TrueHD. Het is zeker wel een verbetering maar ook erg afhankelijk van hoe goed je speakers zijn.

En koop een LG C8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Da's nou ook waarom ik al die jaren geen HD audio versterker gekocht heb. Die streams blijven wat dat betreft toch nog wel achter. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd
Dank voor de tip! Ik dacht aan een LG C7, ziet er fantastisch uit!

@Gonadan
De meeste (streaming) audiotracks zijn nog DD5.1, DTS en alle HD audio formaten, ik heb ze op m'n receiver, maar er is weinig content voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikweethetbeter schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:25:
@Verwijderd

@Gonadan
De meeste (streaming) audiotracks zijn nog DD5.1, DTS en alle HD audio formaten, ik heb ze op m'n receiver, maar er is weinig content voor.
C8 is niet veel duurder meer dan de C7 en een stuk beter met upscaling (vooral als je nog oude content kijkt fijn) en betere motion. Er is een apart OLED prijzen forum hier op tweakers voor de leuke prijsjes.

Ik heb zelf een C7 en destijds een nVidia Shield gekocht om films in 4K HDR en DTS-HD/Atmos af te spelen.
De Apple TV vind ik persoonlijk toch een stuk prettiger (stabieler en sneller) en nu maar hopen dat er een echte Passthrough komt in tvOS12 i.c.m Infuse.

Daarnaast gebruik ik nu vaker ook Amazon/Netlfix op de AppleTV omdat deze een 4K interface heeft waar de LG met WebOS nog gebruikt maakt van een 1080p interface.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2018 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

ikweethetbeter schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:25:
@Verwijderd
Ik kan die onder het mom van wc-eend dan ook best wel aanraden. :P
@Gonadan
Verder dan DTS komende meesten volgens mij nog niet toch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Heb een paar weken een apple tv 4k gehad.
Mooi apparaatje, maar kon mij niet overtuigen.

Veel problemen gehad met het wegvallen vh beeld. Gebeurde meestal als de apple tv ging switchen van resolutie en/of kleurruimte.
Hdmi eruit en erin was de enige oplossing.
Verschillende high speed hdmi kabels geprobeerd, hielp niks.
Ook viel het beeld soms spontaan weg tijdens bijvoorbeeld netflixen. Geluid deed het nog wel dan
Niemand anders dit probleem ervaren hier?
Internet staat er best vol mee: https://discussions.apple.com/thread/8272990

Ook vond ik het beeld vd apple tv minder goed dan via de interne apps van mijn oled. Zelfde beeldinstellingen.
Veels te veel groen. Groene tint moest behoorlijk teruggedraaid worden.

Wel jammer, want voor de rest is het een prima mediaplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Gonadan
Klopt. BD's hebben vaak DTS, maar dat hadden DVD's ook al. Streaming heeft zelden (rechten???) DTS. BD's hebben soms HD audio. Dolby Atmos is waarschijnlijk geen DTS-HD MA, maar beter dan DD5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@invincible30 dat klinkt sowieso alsof je instellingen nog wel even wat aandacht mochten gebruiken.

Wegvallen van beeld bij schakelen herken ik, dat is normaal mits het wel terug komt. Sporadisch heb ik dat het weg blijft, maar dat hangt van de bron af. Op iTunes absoluut nooit, op Netflix één à twee keer gehad, maar bijvoorbeeld op Videoland veel vaker. Ik vraag mij dan ook sterk af of het niet te maken heeft met de app zelf, of in ieder geval voor een deel.
ikweethetbeter schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:15:
@Gonadan
Klopt. BD's hebben vaak DTS, maar dat hadden DVD's ook al. Streaming heeft zelden (rechten???) DTS. BD's hebben soms HD audio. Dolby Atmos is waarschijnlijk geen DTS-HD MA, maar beter dan DD5.1.
Precies, vandaar dat ik nog geen HD-audio receiver heb. Ik stream tegenwoordig alles en DD+ (atmos stream) is mij qua verschil veel te weinig om nieuwe hardware te rechtvaardigen. Meer dan 5.1 aan speakers wil ik toch niet. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Gonadan op 06-06-2018 23:17 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Gonadan schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:16:
@invincible30 dat klinkt sowieso alsof je instellingen nog wel even wat aandacht mochten gebruiken.

Wegvallen van beeld bij schakelen herken ik, dat is normaal mits het wel terug komt. Sporadisch heb ik dat het weg blijft, maar dat hangt van de bron af. Op iTunes absoluut nooit, op Netflix één à twee keer gehad, maar bijvoorbeeld op Videoland veel vaker. Ik vraag mij dan ook sterk af of het niet te maken heeft met de app zelf, of in ieder geval voor een deel.
Instellingen waren exact gelijk. 100% zeker.
Heb het beeld vd apple tv ook vergeleken met de ps4. (Netflix)
Ook hier weer, veels te veel groen in het beeld.
Apple tv zelfs omgeruild vanwege dit.

Zou idd kunnen dat het aan de optimalisatie vd apps te maken heeft.

Wat ik nu wel mis is infuse. Top werkt dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Jurassic Park Collection, 4 films (in 4K HDR), in de aanbieding voor 14,99

[ Voor 5% gewijzigd door fonsmeister op 07-06-2018 10:18 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:45
fonsmeister schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:18:
Deze neem ik mee, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

fonsmeister schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:18:
Die aanbiedingen is toch voor huur?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:45
kevinl schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:05:
[...]

Die aanbiedingen is toch voor huur?
Zo te zien is 14,99 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Kopen idd, geldt voor alle bundels

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreirie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 19:59
In Belgie bestaat bundel precies niet. :(

Kan wel de trilogy aankopen voor 15€ en Jurassic World voor 6€, wat ook niet slecht is natuurlijk. Maar toch 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreirie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 19:59
dreirie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:48:
In Belgie bestaat bundel precies niet. :(

Kan wel de trilogy aankopen voor 15€ en Jurassic World voor 6€, wat ook niet slecht is natuurlijk. Maar toch 😬
Nevermind, ondertussen is de JP Collection 1-4 ook,toegevoegd aan de Belgische Itunes Store voor 15€.🦖🦕

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:34
Ik heb een paar dagen geleden Lollipapp gemaild (de makers van CheapCharts) over het activeren van de pre-order tab in de CheapCharts app. Deze is nu geactiveerd voor de Nederlandse iTunes Store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Transformers the last knight €5,99 4K!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 05:19
Ibood heeft vandaag wederom een aanbieding: €149,95 voor de4K 32GB. lijkt me een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
integro schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:11:
Ibood heeft vandaag wederom een aanbieding: €149,95 voor de4K 32GB. lijkt me een mooie aanbieding.
Inderdaad een goede deal, maar net als de vorige keer vermeldt iBood er niet bij dat het om een US refurbished produkt gaat: Het product is verpakt in een witte doos, maar verkeert in complete nieuwstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 10:10
meesje schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:21:
[...]

Inderdaad een goede deal, maar net als de vorige keer vermeldt iBood er niet bij dat het om een US refurbished produkt gaat: Het product is verpakt in een witte doos, maar verkeert in complete nieuwstaat
Deze Apple TV 4K is afkomstig uit de VS en wordt dan ook geleverd met een EU verloopstekker. Het product is verpakt in een witte doos, maar verkeert in complete nieuwstaat en heeft de gebruikelijke 2 jaar garantie via iBOOD en 1 jaar via Apple zelf.

dat staat er toch bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevertje1977 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Deze Apple TV 4K is afkomstig uit de VS en wordt dan ook geleverd met een EU verloopstekker. Het product is verpakt in een witte doos, maar verkeert in complete nieuwstaat en heeft de gebruikelijke 2 jaar garantie via iBOOD en 1 jaar via Apple zelf.

dat staat er toch bij ?
Verpakken in witte doos = refurbished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 14:15

TDB

Ocean's 11, 12 en 13 in de aanbieding bij iTunes voor € 9,99

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro84
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-04 08:14
invincible30 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:05:
Heb een paar weken een apple tv 4k gehad.
Mooi apparaatje, maar kon mij niet overtuigen.

Veel problemen gehad met het wegvallen vh beeld. Gebeurde meestal als de apple tv ging switchen van resolutie en/of kleurruimte.
Hdmi eruit en erin was de enige oplossing.
Verschillende high speed hdmi kabels geprobeerd, hielp niks.
Ook viel het beeld soms spontaan weg tijdens bijvoorbeeld netflixen. Geluid deed het nog wel dan
Niemand anders dit probleem ervaren hier?
Internet staat er best vol mee: https://discussions.apple.com/thread/8272990

Ook vond ik het beeld vd apple tv minder goed dan via de interne apps van mijn oled. Zelfde beeldinstellingen.
Veels te veel groen. Groene tint moest behoorlijk teruggedraaid worden.

Wel jammer, want voor de rest is het een prima mediaplayer
Hey invincible, bedankt voor het wijzen op deze thread. Ik heb dezelfde problemen met de Apple TV 4K. Heb een Sony XE9304 verbonden met de door Apple aangeraden Belkin UHD high speed HDMI kabel. En regelmatig alleen audio + subs bij het gebruik van de Netflix app. Hierdoor genoodzaakt toch de app van de Sony zelf te gebruiken en deze is helaas ook niet vrij van bugs. Ik ga de thread volgen, vooralsnog lijkt er geen oplossing voor het probleem te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
ro84 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Hey invincible, bedankt voor het wijzen op deze thread. Ik heb dezelfde problemen met de Apple TV 4K. Heb een Sony XE9304 verbonden met de door Apple aangeraden Belkin UHD high speed HDMI kabel. En regelmatig alleen audio + subs bij het gebruik van de Netflix app. Hierdoor genoodzaakt toch de app van de Sony zelf te gebruiken en deze is helaas ook niet vrij van bugs. Ik ga de thread volgen, vooralsnog lijkt er geen oplossing voor het probleem te zijn!
In het begin heb ik een action HDMI kabel van 3m eraan gehangen. Dat ging goed tot dat ik 4K 4:4:4 of HDR/Dolby Vision activeerde. Veel problemen maar verklaarbaar, kabel was gewoon niet goed genoeg.

Mijn TV ondersteund HDMI 2.0b dus een veel beter kabel dan dat heb ik niet nodig. Heb toen de RU Connect HDMI gekocht van 3m en sins dien nooit meer last. Kwaliteit spat ervan af en de prijs naar mijn mening echt niet veel geld voor wat je krijgt.

Hier nooit last en werkt zoals je het zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro84
@AngelusHD
Ik heb twee van deze kabels:
http://www.belkin.com/nl/p/P-AV10175/

Op beide kabels geeft de Apple TV dezelfde problemen. Ga er eigenlijk vanuit dat ik daarmee de mogelijkheid heb uitgesloten dat het aan de kabel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
ro84 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:00:
@AngelusHD
Ik heb twee van deze kabels:
http://www.belkin.com/nl/p/P-AV10175/

Op beide kabels geeft de Apple TV dezelfde problemen. Ga er eigenlijk vanuit dat ik daarmee de mogelijkheid heb uitgesloten dat het aan de kabel ligt.
Het is apart, maar hoor veel klachten zo hier en daar over de belkin kabel, hoe goed hij qua specs op papier ook is.

Al getest om hem op 50hz of 30hz of 24hz te laten draaien zonder dat hij over schakeld? Kijken hoeland hij het vol houd en wanneer die weer een hikup geeft.

Je menu in 24hz word wel erg schokkerig maar het is een test*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro84
@AngelusHD
In dat geval zal ik toch eens een RU connect kabel proberen. Als daarmee het probleem verholpen is gaan de dure Belkins ook direct retour! Ik zal me hier weer melden nadat ik de RU kabel getest heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
AngelusHD schreef op zondag 17 juni 2018 @ 23:18:
[...]

Het is apart, maar hoor veel klachten zo hier en daar over de belkin kabel, hoe goed hij qua specs op papier ook is.
Ik ben juist overgestapt naar de BELKIN kabel.
Belkin kabel van receiver naar TV en
Belkin Kabel van Apple TV naar Receiver

Hier geen problemen meer na overstap op BELKIN kabels.
Ik weet natuurlijk niet hoe goed de quality control van BELKIN is ;) maar bij mij dus geen problemen na overstap op BELKIN kabels.
Pagina: 1 ... 65 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.