Ja, een Apple TV 4(K) gaat jouw problemen oplossen.NVD schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:05:
Gaat de Apple Tv mijn problemen oplossen (geluid en beeld)? Betekent dit dat PMS niet langer nodig zal zijn? Ik krijg de indruk dat Infuse deze taak overneemt en kan syncen met andere apparaten (tegen betaling).
Infuse speelt alles af wat je er naar toe gooit. Zelf heb ik een simpele NAS met weinig rekenkracht, maar het enige wat-ie moet doen is bestanden beschikbaar stellen. Niks transcoderen (kost CPU, kwaliteit gaat achteruit), maar gewoon alles decoderen op de Apple TV zelf.
Met andere woorden: een simpele fileserver (NAS, USB disk aan je router, harde schijf in je computer) volstaat, er is geen Plex Media Server meer nodig.
Als je Infuse hebt, dan kun je je films en series op je Apple TV en op je iPad / iPhone afspelen (universele app). Infuse zoekt zelf alle artwork en omschrijvingen erbij. Met Trakt (is geïntegreerd in Infuse) kun je over verschillende devices heen bijhouden wat je hebt gezien en waar je bent gebleven in een film.