Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
ikweethetbeter schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:34:
[...]

Zonder de juiste XCode versie gaat je dat niet lukken. En XCode draait alleen onder OS X. En OS X draait (officieel) alleen maar op een Mac...
OSX in een virtuele machine werkt ook niet?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ephymerous schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:49:
OSX in een virtuele machine werkt ook niet?
Even een paar posts terugkijken, dan zie je dat OS X virtueel draaien ook werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Misschien dat het al langs is gekomen maar kan je in Infuse Pro er ook voor zorgen dat standaard (indien aanwezig) de DTS track wordt afgespeeld i.p.v. DD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:07
Weet iemand of starter pakket van Disney infinity ook verkrijg baar is zonder controller? Heb de controller namelijk al en in de apple store kost hij 99 zelfs 139,99€ 8)7 , bij intertoys zijn ze van de xbox enzo nu 35€ aardig prijsverschil.

[ Voor 5% gewijzigd door U2psv op 25-01-2016 01:10 . Reden: Prijsaanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 13:44
U2psv schreef op maandag 25 januari 2016 @ 01:06:
Weet iemand of starter pakket van Disney infinity ook verkrijg baar is zonder controller? Heb de controller namelijk al en in de apple store kost hij 99 zelfs 139,99€ 8)7 , bij intertoys zijn ze van de xbox enzo nu 35€ aardig prijsverschil.
Ik moet de controller nog hebben, alleen vind 60 euro wat prijzig. En is nog nergens anders verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 17:32
Ik heb sinds dit weekend een Apple TV 4 (2dehands gekocht zo goed als nieuw voor een goede prijs). Wat me vrijwel direct opvalt, zijn de verborgen foto's niet verborgen zijn op de Apple TV... Dat is best wel vervelend, ik zou verwachten dat de verborgen foto's ook daar verborgen zouden zijn. Zie ik iets over het hoofd, is dit een gekend probleem? (ik vind niet direct iets terug via Google)

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Vaganzza schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:14:
Ik heb sinds dit weekend een Apple TV 4 (2dehands gekocht zo goed als nieuw voor een goede prijs). Wat me vrijwel direct opvalt, zijn de verborgen foto's niet verborgen zijn op de Apple TV... Dat is best wel vervelend, ik zou verwachten dat de verborgen foto's ook daar verborgen zouden zijn. Zie ik iets over het hoofd, is dit een gekend probleem? (ik vind niet direct iets terug via Google)
Dit is een probleem dat bekend is. Maar ik kan voor jouw als developer zijnde wel even een melding van maken bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
CRXDelSol schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:41:
[...]

Dit is een probleem dat bekend is. Maar ik kan voor jouw als developer zijnde wel even een melding van maken bij Apple.
Dat zou heel fijn zijn! Hoe meer ze ervan horen, hoe beter lijkt me :)

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:41:
Ik zou het ook zeker melden. Ik stuur zelf ook regelmatig feedback naar Apple. De Apple TV mist echt nog wel flink wat features die logisch zouden zijn (bijvoorbeeld toegang tot heel iCloud Photo Library en Handoff) maar kent ook echt kleine slordigheden die ontbreken (folders en blutooth keyboards (komen in volgende release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
iAmRenzo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Ik zou het ook zeker melden. Ik stuur zelf ook regelmatig feedback naar Apple. De Apple TV mist echt nog wel flink wat features die logisch zouden zijn (bijvoorbeeld toegang tot heel iCloud Photo Library en Handoff) maar kent ook echt kleine slordigheden die ontbreken (folders en blutooth keyboards (komen in volgende release).
Ik heb vandaag alweer 3 dingen ingeschoten bij http://bugreport.apple.com.
Zo heb ik ook een bug in iMessage.

Als ik snel conversaties verwijder, dan verwijder je de eerste met een veeg en dan verwijder drukken, dan probeer ik dat bij de tweede ook, dan lijkt het alsof ie nog bezig is met de eerste conversatie te verwijderen, zodra ik dan de tweede veeg en op verwijderen wil drukken verdwijnt verwijderen weer alsof ik die actie annuleer, dat doorbreekt een beetje het snel kunnen verwijderen van meerdere conversaties.

Algemeen dingetje:
Je kan er een hoop over zeuren, maar je kan het ook gewoon melden bij Apple, ze reageren hier dan op, en lossen dit daadwerkelijk op. Maar veel mensen klagen en zagen maar, maar het bij Apple melden; ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iAmRenzo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Folders BT keyboard was voor mij de reden om de TVos Beta te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:29:
[...]

Folders BT keyboard was voor mij de reden om de TVos Beta te installeren.
Ik gebruikte voorheen ook beta versies, alleen was het dan bij het updaten naar de final weer alles opnieuw instellen. Niet zoals bij iOS dat alles intact blijft. En aangezien je op de ATV geen iCloud backup hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 15:17
ICT Consultant schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:44:
Infuse Pro 4.0.2? Die is niet traag!
Even gekeken maar ik draai zelf ook 4.0.2.
Maar even voor mijn beeld, bij het drukken op Play, start de film dan gelijk? Ik moet toch altijd een seconde of 4 wachten voordat de film begint. Ook als ik verder spoel duurt het altijd weer even voordat de film verder speelt.
Ik heb ook nog steeds het gratis Localcast en die start binnen een seconde. Ook na verder spoelen start de film gelijk. Nadeel is deze geen mooie bibliotheek heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:04:
Even gekeken maar ik draai zelf ook 4.0.2.
Infuse 4.0.2 of Infuse Pro 4.0.2??? Ik heb de Pro versie van een tientje.
Maar even voor mijn beeld, bij het drukken op Play, start de film dan gelijk? Ik moet toch altijd een seconde of 4 wachten voordat de film begint. Ook als ik verder spoel duurt het altijd weer even voordat de film verder speelt.
Dat ligt aan de film. Als ik een Full HD film met DTS geluid kijk, een bestand groter dan 10GB voor een film van anderhalf uur, dan is hij wel 4-5 seconden aan het bufferen voordat hij begint met spelen.

Als ik een HD Ready of Full HD serie kijk, zo'n 1 tot 2GB voor 45 minuten video, dan begint het afspelen binnen 1-2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:44:
Ik gebruikte voorheen ook beta versies, alleen was het dan bij het updaten naar de final weer alles opnieuw instellen. Niet zoals bij iOS dat alles intact blijft. En aangezien je op de ATV geen iCloud backup hebt.
Dat is voor mij de reden dat ik nog even wacht. Ik vind het erg slordig van Apple dat er geen (minimale) backup mogelijkheid is voor dit soort zaken.

Overigens las ik dat de nieuwe beta (van gister) iCloud Photo Library ondersteund! Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
iAmRenzo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:38:
[...]

Dat is voor mij de reden dat ik nog even wacht. Ik vind het erg slordig van Apple dat er geen (minimale) backup mogelijkheid is voor dit soort zaken.

Overigens las ik dat de nieuwe beta (van gister) iCloud Photo Library ondersteund! Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Mooizo, daar zat ik op te wachten, heb een 50 GB iCloud account voor 99ct per maand, en 10 GB aan foto's daarin, dus dan kan ik die gewoon via de ATV bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:02:
Mooizo, daar zat ik op te wachten, heb een 50 GB iCloud account voor 99ct per maand, en 10 GB aan foto's daarin, dus dan kan ik die gewoon via de ATV bekijken.
Ik ben benieuwd hoe Apple het doet met bufferen/offline zetten. De gedeelde albums werken nu ook voor geen meter: wil je je vakantie fotos laten zien zit je meer naar zwarte laadschermen te kijken dan fotos. En dat met een 60Mbit verbinding. Een knopje "download album for offline use" zou erg prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
Merkte ook al dat ik uberhaupt geen foto's zag die online stonden op iCloud.
En van mij hoeft er geen download voor offline use. Ze moeten maar zorgen dat dat streamen goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infuse Pro 4.0.3 (4.0.1199) for tvOS is ready to test

What To Test:

- Stream audio to AirPlay speakers
- DivX/Xvid support
- A few other minor fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:03

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

ik vraag me toch af. op de atv is met audio alleen DD en DD+ support. is het verschil tussen DD en DTS groot voor een normaal niet audiofiele oor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgt infuse ook nog een keer zo'n cover vertoning...dat mis ik toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 07:25
Audio lijkt me sterk afhankelijk van de speakers en in mindere mate je receiver.

Ik weet wel dat ik met mijn set een zeer duidelijk verschil hoor tussen DD/DTS en DD True-HD en DTS-HD.

DD is gewoon de tegenhanger van DTS. Daar zit niet zoveel verschil tussen. Als je al beide tracks van dezelfde film tot je beschikking hebt dan zou je kunnen waarnemen dat de ene track wat dynamischer is dan de ander of iets in die geest, dat is meer smaak.

Met De HD audio formaten komt er gewoon echt een grote range aan geluid bij en dat maakt met mijn set een wezenlijk verschil.

Ik wacht hierom met smart op de HD passthrough van Infuse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:24:
ik vraag me toch af. op de atv is met audio alleen DD en DD+ support. is het verschil tussen DD en DTS groot voor een normaal niet audiofiele oor?
Dat ligt onder andere aan de kwaliteit van de soundtrack (dat heeft niks met DD of DTS te maken), je speakers en je oren. Een goed gemixte DD soundtrack is beter dan een DTS-vluggertje.

Infuse ondersteunt overigens wel DTS!
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:13:
krijgt infuse ook nog een keer zo'n cover vertoning...dat mis ik toch wel
Zit er al in. Lijstweergave mist nog, dat komt in 4.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

okee duidelijk en bedankt voor de reactie.
ik heb nu namelijkeen mac mini 2011 als htpc met plex. en wil naar een apple tv met plex app. maar vroeg me af het dd en dts verhaal of dat wel ging werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:31:
ik heb nu namelijkeen mac mini 2011 als htpc met plex. en wil naar een apple tv met plex app. maar vroeg me af het dd en dts verhaal of dat wel ging werken
DD en DTS werkt, de ATV4 doet met Infuse gewoon een passthrough. DTS-HD wordt nog geconverteerd naar PCM.

Als je Plex gebruikt, dan heb je een zware server nodig. Probeer zonder, daar word je blijer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

De server heb ik nodig voor de tablets in huis en me ouders en me broer kunnen dan ook via plex bij hun thuis kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:02:
[...]

DD en DTS werkt, de ATV4 doet met Infuse gewoon een passthrough. DTS-HD wordt nog geconverteerd naar PCM.

Als je Plex gebruikt, dan heb je een zware server nodig. Probeer zonder, daar word je blijer van!
Nou "zware server" is wel wat overdreven.

Draait al prima op een goedkope Nas met ondersteuning voor Plex of op een goedkoop pctje of een Mac mini.

Plex is op dit moment nog de betere app naar mijn mening, voelt meer solide en ziet er naar mijn mening ook nog wat beter uit. Infuse doet ook wel wat het moet doen maar voelt toch wat meer als een (goed) hobby project.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 21:02
En DD - DTS passthrough werkt nog niet bij iedereen. Vooral Denon's en enkele Sony receivers kunnen dat nog niet weer geven.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johoo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:42:
En DD - DTS passthrough werkt nog niet bij iedereen. Vooral Denon's en enkele Sony receivers kunnen dat nog niet weer geven.
???

DD en DTS zijn al jarenlang bestaande standaarden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 10:06
Coldbullet schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:31:
okee duidelijk en bedankt voor de reactie.
Ik gebruik men oude Mac mini nu als nas. Daar draait de plexserver op en Appletv is de client
Werkt echt perfect . Scheelt ook weer in de aanschaf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

En dts werkt gewoon? Dat zou mijn laatse teijfel weg nemen namelijk...
enzoronald schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:47:
[...]

Ik gebruik men oude Mac mini nu als nas. Daar draait de plexserver op en Appletv is de client
Werkt echt perfect . Scheelt ook weer in de aanschaf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40
Met Infuse werkt DTS, bij Plex wordt DTS omgezet naar Dolby Digital. Maar dit zal in een toekomstige versie van Plex hopelijk aangepast worden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
johoo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:42:
Bij mijn overigens geen probleem met Denon en passthrough via Infuse.
M@cer schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:53:
Met Infuse werkt DTS, bij Plex wordt DTS omgezet naar Dolby Digital. Maar dit zal in een toekomstige versie van Plex hopelijk aangepast worden.
Volgens mij heeft dat een beetje met de eisen te maken die ze stellen vanuit DTS. En ook iets met licentiekosten.

[ Voor 39% gewijzigd door dangerpaki op 28-01-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikweethetbeter schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:00:
ondersteunt overigens wel DTS!

[...]

Zit er al in. Lijstweergave mist nog, dat komt in 4.1.
?? kan je dat ergens instellen dan? ik zie alleen lichtgrijze covers op een grijze achtergrond met de naam er onder in het wit...niet super makkelijk leesbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:27:
?? kan je dat ergens instellen dan? ik zie alleen lichtgrijze covers op een grijze achtergrond met de naam er onder in het wit...niet super makkelijk leesbaar..
Witte tekst op een grijze achtergrond is helaas normaal; ik hoop dat Apple dat binnenkort eens gaat aanpassen.

Maar de covers maken alles duidelijk. En die zijn niet lichtgrijs!

Heb je je films de juiste naam gegeven? Dat moet zo:
Naam van de film (xxxx) wat je hier maar kwijt wilt.extensie

xxxx = jaartal
extensie = mkv, mov, m4v, avi, ...

Voorbeeld:
Spectre (2015) 1080p DTS.mkv

Bij series moet je seizoen en aflevering erbij zetten (na naam met evt jaartal). Dat gaat zo:
SxxEyy of Sxx.Eyy

Waarbij xx het nummer van het seizoen is, en yy de aflevering binnen dat seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
ikweethetbeter schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:01:
[...]

???

DD en DTS zijn al jarenlang bestaande standaarden!
Het gaat er ook niet om dat die receivers DD en/of DTS niet kennen.

Er gaat iets mis met de passthrough van Infuse en overigens ook MrMC.

Ik heb begrepen dat Denon en Infuse nu samen naar het probleem kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
dangerpaki schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:12:
[...]

Bij mijn overigens geen probleem met Denon en passthrough via Infuse.

[...]

Volgens mij heeft dat een beetje met de eisen te maken die ze stellen vanuit DTS. En ook iets met licentiekosten.
Welke receiver van Denon heb jij? En krijg jij netjes in je display of het DD of DTS is, of komt er bij jou PCM te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ik heb een denon x1000 uit mn hoofd. Ik krijgt gewoon netjes DTS of DD in beeld. Niets speciaals gedaan. Gewoon de laatste firmware. En als ik me goed herinner maakte de algemene geluidsinstelling van de ATV niets uit hiervoor bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Infuse netjes DTS passthrough aanzetten, simpeler kan het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
ikweethetbeter schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:57:
In Infuse netjes DTS passthrough aanzetten, simpeler kan het niet...
Dat het bij jou werkt wil nog niet zeggen dat het dan overal werkt. :P

http://firecore.com/forum/topic/13646

http://mrmc.tv/forum/view...ic.php?f=8&t=125&start=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johoo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:00:
Dat het bij jou werkt wil nog niet zeggen dat het dan overal werkt. :P
Daar heb je helemaal gelijk in!

Misschien proberen sommige fabrikanten DTS te reverse engineeren, om zo op de licentiekosten te besparen?!?!

Ik hoop dat er snel een goede oplossing voor komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:07:
[...]

Witte tekst op een grijze achtergrond is helaas normaal; ik hoop dat Apple dat binnenkort eens gaat aanpassen.

Maar de covers maken alles duidelijk. En die zijn niet lichtgrijs!

Heb je je films de juiste naam gegeven? Dat moet zo:
Naam van de film (xxxx) wat je hier maar kwijt wilt.extensie

xxxx = jaartal
extensie = mkv, mov, m4v, avi, ...

Voorbeeld:
Spectre (2015) 1080p DTS.mkv

Bij series moet je seizoen en aflevering erbij zetten (na naam met evt jaartal). Dat gaat zo:
SxxEyy of Sxx.Eyy

Waarbij xx het nummer van het seizoen is, en yy de aflevering binnen dat seizoen.
Wat een armoe dat je dat allemaal zelf moet doen zeg. Een Beetje Software kan dat toch prima indexeren? Daar wil je toch niet mee bezig zijn als je na een dag het werken eindelijk vrije tijd hebt.

Gaat alles automatisch (Downloaden, subs, indexeren enz) zit je nog wel te rommelen met cover art opzoeken, snijden op een net formaat enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat je bij een film in de filename moet vermelden is (1) juiste naam en (2) jaartal. Er zijn volop films met dezelfde titel maar uit verschillende jaren. Zonder is dus niet te bepalen welke Metadata toegevoegd moet worden. Alternatie, alles met de hand is ook niet geweldig.

Soortgelijk bij series en daar moet dus ook seizoen/aflevring toegevoegd zijn. Anders is niet te bepalen welke aflevering het is.

Dus niks "armoe". Je kunt uiteraard ook (bijv. via Netflix, Apple, en mer) de film huren/kopen. Dan heb je niet al dat werk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nooit gedaan met zowel Plex als Kodi. Gaat altijd goed. Gewoon de Orginele filename hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in die "originele filename" staat in de meeste gevallen al de benodigde informatie. Sommigen geven er de voorkeur aan om alle overbodige troep eruit te slopen en alleen het minimaal nodig te behouden.

Wellicht moet je gewoon Infuse eens proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb infuse wel geprobeerd hoor, ik zei het al eerder het voelt gewoon nog niet af. Meer als een goed hobby project dan een finale product.

Het geeft mij een beetje het "dubbeltje op de eerste rij willen zitten" gevoel, goedkoop net niet krachtig genoeg nasje met films in de meterkast, nog niet helemaal 100% fijne app eraan, oneffenheden voor lief nemen, rommelen met cover art en bestands namen, geen grote files kunnen afspelen, enz enz.

Het voelt voor mij veel meer als het rommelen wat Windows gebruikers gewend zijn dan als de souplesse wat we als Apple gebruikers zo waarderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 28-01-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is 100% tegengesteld. Behoudens wat geluidsproblemen (geldt voor sommigen, niet voor mij) wordt alles prima afgespeeld. Het bufferen bij start van een film zou beter kunnen maar ligt net binnen de grenzen.

Tot op heden ben ik nog geen films tegengekomen die niet goed worden afgespeeld. Kanttekening dat ik geen nut in ISO's zie en die dus altijd omzet naar een MKV wat tevens een acceptabeler grootte oplevert.

Infuse is naast Plex en MrMC zo'n beetje het enige app wat Metadata kan verwerken. Plex is een verhaal apart (belasting NAS is voor velen te hoog) en MrMC staat echt in de kleine kinderschoentjes en oogt erg antiek.

Kortom, ook bij Infuse zijn er nog wensen maar is toch beste wat op dit moment te krijgen is. Vergeet ook nit de atV4 is nog niet zolang op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ook mijn voorkeur gaat naar Infuse. Niet alleen omdat mijn versterker ook duidelijk naar DTS of DD schakelt (rode logo's), maar ook
Gewoon overzichtelijk en clean.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou kleine MKv's (Series, films met veel compressie) gaat idd wel prima. Worden het de mooie files (Ongecomprimeerde video in een mkv container) dan wordt het een ander verhaal.

MrMC is idd geen fraaie app om te zien, die gebruik ik verder ook niet.
Ben het niet met je eens dat infuse een betere app is dan Plex. Plex is de betere app naar mijn mening, zit app design technisch beter in elkaar enz alleen ja je hebt er dat kleine beetje extra hardware voor nodig.

Hier wordt soms gedaan alsof je er een 16 core server voor nodig hebt (Iemand zei hier gister nog "Zware server") maar het draait op een Intel Nuc met de prijs van een goedkope nas al prima.

Edit: Maar goed het wordt inmiddels wel tijd voor een infuse topic denk ik, het Apple TV topic sneeuwt een beetje onder.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 28-01-2016 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:49:
Wat een armoe dat je dat allemaal zelf moet doen zeg. Een Beetje Software kan dat toch prima indexeren? Daar wil je toch niet mee bezig zijn als je na een dag het werken eindelijk vrije tijd hebt.
Nee, dat moet niet allemaal. Wat je normaal binnenhaalt, heeft al de juiste naam. Alleen sommigen passen zelf van alles aan aan de naam omdat het formaat hen niet bevalt... Dus moet je het weer terugzetten!

En dat jaartal is handig voor series of films die in verschillende jaren onder dezelfde naam zijn uitgebracht (bv Scandal, Empire, ...).

Overigens wordt ook embedded metadata ondersteund.

En cover art opzoeken gaat geheel automatisch, dus je hoeft geen plaatjes op te zoeken en in het juiste formaat te snijden.

[ Voor 8% gewijzigd door ikweethetbeter op 28-01-2016 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 19:42:
Nou kleine MKv's (Series, films met veel compressie) gaat idd wel prima. Worden het de mooie files (Ongecomprimeerde video in een mkv container) dan wordt het een ander verhaal.
Ongecomprimeerde video bestaat niet, zelfs het HDMI signaal bevat compressie!
MrMC is idd geen fraaie app om te zien, die gebruik ik verder ook niet.
Ben het niet met je eens dat infuse een betere app is dan Plex.
Waarom is Plex beter? Uiterlijk? Functionaliteit? Snelheid? Ondersteunde formaten? DTS HD-MA?
Plex is de betere app naar mijn mening, zit app design technisch beter in elkaar enz alleen ja je hebt er dat kleine beetje extra hardware voor nodig.
Plex heeft een server nodig die kan transcoderen. Dat is vrij onnozel als je bedenkt dat een ATV4 voldoende rekenkracht heeft om alle video's zelf te decoderen. Transcoderen betekent kwaliteitsverlies!
Hier wordt soms gedaan alsof je er een 16 core server voor nodig hebt (Iemand zei hier gister nog "Zware server") maar het draait op een Intel Nuc met de prijs van een goedkope nas al prima.
Infuse speelt films af die op een USB schijf staan die aan m'n router hangt. Goedkoop en simpel! De Mac manier dus, terwijl mijn Mac tijdens het film kijken gewoon uit kan!

Plex heeft een Ples server nodig, en draait niet op een goedkope NAS; je hebt er een zware NAS voor nodig, dus een dure NAS. Dat scheelt minstens 250 euro vergeleken met een simpele USB schijf! En een iets te zwakke NAS houdt in dat je transcoderen van een iets te zwaar filmbestand helemaal kunt vergeten. Daar zit je dan met Plex... ziet er prachtig uit (overigens doet Infuse daar nauwelijks voor onder) maar speelt niks af dat te groot is!

En een Intel NUC kost de helft van een zware NAS, en dat is geknutsel. Niet echt de Apple manier van werken! En daarbij zijn middelzware films (DTS-HD geluid, weinig compressie) niet te doen.
Edit: Maar goed het wordt inmiddels wel tijd voor een infuse topic denk ik, het Apple TV topic sneeuwt een beetje onder.
Infuse is voor velen een reden om een ATV4 te kopen! Wat mij betreft krijgt Infuse inderdaad z'n eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Covers in Infuse is heel simpel hoor. Je moet er gewoon voor zorgen dat elke film in zijn eigen map zit, bestandsnaam van de film is meestal prima (naam film - jaartal) EN je moet er voor zorgen dat er GEEN submappen naast de film zelf staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22
Oeh, lekker cover-plaatjes kijken en ladingen subfoldertjes :O
Doe mij maar MrMC lijstweergave, geen fratsen d:)b

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Sinds de update of sinds mijn kinderen de afstandsbediening te pakken hebben gekregen hoor ik een Nederlandse stem alles voorlezen. Hierdoor loopt ook het menu stroperig. Weet iemand waar je dit kan uitzetten?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valderrama schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:28:
Covers in Infuse is heel simpel hoor. Je moet er gewoon voor zorgen dat elke film in zijn eigen map zit, bestandsnaam van de film is meestal prima (naam film - jaartal) EN je moet er voor zorgen dat er GEEN submappen naast de film zelf staan.
O, dat maakt allemaal niks uit. Ik heb films en mappen met films (bv trilogieën) naast elkaar staan, dat werkt allemaal. Alleen met seizoenen van series moet je geen zaken gaan mixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erhnam schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:00:
Sinds de update of sinds mijn kinderen de afstandsbediening te pakken hebben gekregen hoor ik een Nederlandse stem alles voorlezen. Hierdoor loopt ook het menu stroperig. Weet iemand waar je dit kan uitzetten?
Dat is een optie, vraag je kinderen maar waar die zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Erhnam schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:00:
Meestal zit dit ergens onder toegankelijkheid ofzo weggestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

ikweethetbeter schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:28:
[...]

Dat is een optie, vraag je kinderen maar waar die zit!
Tja.. Die zijn 4 en 2 jaar :) zal proberen onder toegankelijkheid

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Valderrama schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:28:
Nee hoor, niet elke film hoeft in een aparte map. Ik heb alle films in de map "films" en krijg netjes voor elke film een cover. Het enige is dat de bestandsnaam de naam van film moet zijn (duh!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Lekkerbek312 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:17:
[...]

Nee hoor, niet elke film hoeft in een aparte map. Ik heb alle films in de map "films" en krijg netjes voor elke film een cover. Het enige is dat de bestandsnaam de naam van film moet zijn (duh!).
Ok... Laat ik het zo zeggen. Indien je elke film in zijn eigen map hebt staan en in die mappen staan bijvoorbeeld de standaard 'extrathumbs' en andere Kodi mappen dan krijg je geen covers. Haal je die mappen weg, dan krijg je wel covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zowel films in mappen (bijv. map 'Harry Potter' met daarin alle HP films, tevens 1 folder.jpg zodat de folder voorzien wordt van een cover) en losse films. In beide gevallen worden covers volaut. gevonden.

In enkele gevallen is er ook een "moviename.jpg" als ik perse een eigen cover wil tonen en ook dat gaat volaut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Infuse Pro 4.0.3 (4.0.1208) for tvOS is ready to test

What To Test:

- Improved audio track selection logic
- Additional font size/weight options for subtitles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:07
CRXDelSol schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:49:
Infuse Pro 4.0.3 (4.0.1208) for tvOS is ready to test

What To Test:

- Improved audio track selection logic
- Additional font size/weight options for subtitles
Ook Dvix probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Geen idee. Dit is de changelog van de laatste beta. De vorige beta voegde DivX toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, dat zat in de vorige beta van 4.0.3:

Infuse Pro 4.0.3 (4.0.1199) for tvOS is ready to test

What To Test:

- Stream audio to AirPlay speakers
- DivX/Xvid support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 21:25

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Speelt infuse blu-ray iso bestanden af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigg Balls schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:55:
Speelt infuse blu-ray iso bestanden af?
Nee, en ook geen DVD ISO's.

Maar gebruik de MTS bestander uit de ISO, die speelt hij wel af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Laatst online: 07-10 08:30
Word wel weer tijd voor een update van Infuse Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 06-10 21:25

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

ikweethetbeter schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:03:
[...]

Nee, en ook geen DVD ISO's.

Maar gebruik de MTS bestander uit de ISO, die speelt hij wel af!
Dat is jammer, als dat mogelijk was kon ik mijn Dune HD vervangen. Ik zoek nog steeds iets simpelers wat films van mijn NAS kan streamen en ook dus Blu Ray ISO bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kan VLC dat. Ik heb het op m'n ATV4 staan, maar ben er verder niet van onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:02
ikweethetbeter schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:56:
Misschien kan VLC dat. Ik heb het op m'n ATV4 staan, maar ben er verder niet van onder de indruk.
Ik volg dit topic zeer nauwgezet. Dit omdat ik de hoop had dat ik mijn ATV3 en mijn ACRyan PlayOn HD Mini kon combineren tot de ATV4.

Mijn hoop was onder meer gevestigd op VLC, maar tot nu toe blijf ik nog even bij mijn ATV3 en PlayOn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infuse Pro 4.0.3 (4.0.1213) for tvOS is ready to test

What To Test:

- Improved error resilience for SMB connections
- Custom artwork for favorites is reloaded only on pull to refresh
- Higher FPS for certain interlaced movies (Marillion.Brave.Live.2013.mkv)
- Fixes and stability improvements for metadata fetching
- Updated localization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
Volgens mij heb ik vandaag versie 9.1.1 van TV OS gekregen (was tot dan versie 9.1 als ik mij niet vergis). Zag ineens een extra zoekknop tussen mijn apps, vandaar dat het mij opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ik mis zelf nog in Infuse pro de keyframes. Is gewoon heel jammer dat je met het door of terugspoelennin je film niet steeds de frames ziet en kan stoppen op de juiste plek. Nu moet je steeds even stoppen, het geheel laten bufferen en dan zien of je goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ikweethetbeter schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:10:
[...]

Ongecomprimeerde video bestaat niet, zelfs het HDMI signaal bevat compressie!

[...]

Waarom is Plex beter? Uiterlijk? Functionaliteit? Snelheid? Ondersteunde formaten? DTS HD-MA?

[...]

Plex heeft een server nodig die kan transcoderen. Dat is vrij onnozel als je bedenkt dat een ATV4 voldoende rekenkracht heeft om alle video's zelf te decoderen. Transcoderen betekent kwaliteitsverlies!

[...]

Infuse speelt films af die op een USB schijf staan die aan m'n router hangt. Goedkoop en simpel! De Mac manier dus, terwijl mijn Mac tijdens het film kijken gewoon uit kan!

Plex heeft een Ples server nodig, en draait niet op een goedkope NAS; je hebt er een zware NAS voor nodig, dus een dure NAS. Dat scheelt minstens 250 euro vergeleken met een simpele USB schijf! En een iets te zwakke NAS houdt in dat je transcoderen van een iets te zwaar filmbestand helemaal kunt vergeten. Daar zit je dan met Plex... ziet er prachtig uit (overigens doet Infuse daar nauwelijks voor onder) maar speelt niks af dat te groot is!

En een Intel NUC kost de helft van een zware NAS, en dat is geknutsel. Niet echt de Apple manier van werken! En daarbij zijn middelzware films (DTS-HD geluid, weinig compressie) niet te doen.

[...]

Infuse is voor velen een reden om een ATV4 te kopen! Wat mij betreft krijgt Infuse inderdaad z'n eigen topic.
Plex hoeft vrijwel niets meer te transcoden sinds de laatste update. Daarnaast voelt Infuse meer als een hobbyproject voor mij. Met Plex heb ik een centrale database waardoor ik vanaf elk device mijn library kan benaderen. Met de sub-zero plugin heb ik alle ondertitels automatisch beschikbaar en dat vindt de vrouw weer prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
shoombak schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:22:
[...]

Plex hoeft vrijwel niets meer te transcoden sinds de laatste update. Daarnaast voelt Infuse meer als een hobbyproject voor mij. Met Plex heb ik een centrale database waardoor ik vanaf elk device mijn library kan benaderen. Met de sub-zero plugin heb ik alle ondertitels automatisch beschikbaar en dat vindt de vrouw weer prettig :)
Sinds wanneer hoeft Plex niet meer te transcoden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
CRXDelSol schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:27:
[...]

Sinds wanneer hoeft Plex niet meer te transcoden dan?
Klopt ook niet wat hij zegt, het gaat erom dat sinds kort de ondertitels niet meer ingebakken hoeven worden op iOS/tvOS
Since we’re on a roll, and gifts this time of year usually come in packs of three, we also wanted to let you know about a great feature which has been rolling out slowly, but with today’s release is now available for everyone across our iOS and Apple TV apps (it’s already available on Windows and Web). Those apps now are able to display text-based subtitles, which means you don’t need a powerful server burning them in. This means faster video playback, faster seeking, and much happiness for lower-powered servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plex moet nog steeds transcoderen, je hebt nog steeds een server nodig. Een USB schijf aan je router of een budget Synology of QNAP NAS volstaat niet!

Die centrale libary, dat wil ik ook, en dat heb ik ook!

Ik kijk mijn centraal opgeslagen films via m'n Apple TV4 met Infuse 4, of via m'n Apple TV2 met Infuse 2, of op m'n iPad met Infuse 4, of via RPi met Kodi. Slechts één tegelijk, want meer kan m'n poor man's NAS niet aan, maar het werkt allemaal probleemloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel lastig. Ik gebruik nu Infuse maar ik mis toch echt een paar dingen:
- lokale database (dus niet overal laadschermen)
- betere indexatie en sortering (heb nog steeds tv shows die niet gesorteerd staan)
- watched label
- nieuwe content label (voor nieuwe episodes)

En dan ga ik toch weer Plex proberen (die zonder transcoding kan leveren). En dan mis ik weer:
- optie om ondertitels te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 14:04
Vraagje, ik zit in overweging om een apple tv 4 aan te schaffen, speeltdeze nu wel DTS af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
iAmRenzo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:02:
Ik vind het wel lastig. Ik gebruik nu Infuse maar ik mis toch echt een paar dingen:
- lokale database (dus niet overal laadschermen)
- betere indexatie en sortering (heb nog steeds tv shows die niet gesorteerd staan)
- watched label
- nieuwe content label (voor nieuwe episodes)

En dan ga ik toch weer Plex proberen (die zonder transcoding kan leveren). En dan mis ik weer:
- optie om ondertitels te downloaden
Sub Zero; download bij mij echt alles;
https://forums.plex.tv/di...-459-subtitles-done-right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een tooltje op mijn NAS draaien (met zo'n onderzeeer). Hij heeft voor veel wel een subtitle maar óf de verkeerde óf Infuse kan hem niet lezen (hij staat er wel maar ik zie geen text).
Dus handmatig een kunnen uitzoeken zou wel fijn zijn.

Maar ik kan het eens proberen... iemand een idee, hoe ik het mijn Synology NAS kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
[...]

Hmm..ik moet plex misschien weer een kans geven. Heb 'm gisteren weer opnieuw geinstalleerd op mijn 214Play (met Intel Evansport) om te kijken hoe hij het doet. Ik kijk namelijk films via ATV4 en mijn iPad. Nu gebruik ik doorgaans MrMC maar heb geen zin om mijn iPad te gaan sideloaden met Kodi. Klopt het dat Plex nog steeds niet kan hardware transcoden op de DS214Play (https://forums.plex.tv/di...ort-ds214play-transcoding)? Vooralsnog vond ik de iPad app trager werken dan die van DS video, maar die heeft weer geen goede subtitle support.

[ Voor 3% gewijzigd door Spam op 03-02-2016 17:02 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaaf. Kende ik nog niet, gebruik nu de SubtitelsApp maar die zit er geregeld naast.

Dit maakt Plex weer dat kleine stukje beter.

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thijs2012 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:31:
Vraagje, ik zit in overweging om een apple tv 4 aan te schaffen, speeltdeze nu wel DTS af?
Ja, als je Infuse Pro gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infuse Pro 4.0.3 (4.0.1218) for tvOS is ready to test

What To Test:

- Improved SMB loading times
- Resolved issues with some videos never starting (thanks DebbieFL for the sample)
- Fixed remaining issues with DivX/Xvid (thanks jake.shenker & odok76 for the samples)
- Option to use edge taps to jump between chapters
- Option to hide Recently Watched on home screen
- Improved Favorite edit screen
- Adjusted title sorting
- 10s icon when hovering
- Disabled false positive 'stuttering' warnings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
Fijn om te zien wat er allemaal getest word, maar heb liever een update van de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johnnie5 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:01:
Fijn om te zien wat er allemaal getest word, maar heb liever een update van de app zelf.
Bèta-testers, waar ik er één van ben, testen het al. De rest moet wachten totdat het bèta-programma afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
Dat bedoel ik juist.
Ik zie wat voor veranderingen er allemaal voorbij komen, dus je begrijpt toch wel
hoe graag ik daar gebruik van wil maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap je!

Ik moet ook zeggen dat het bèta-programma voor 4.0.3 best lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat iedereen een beetje beta tester is bij Infuse :+
Thijs2012 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:31:
Alleen als je het bij normaal DTS laat. DTSMA / DTSHD worden niet ondersteund en de vraag is of dit überhaupt gaat komen op de AppleTV

Dat is niet afhankelijk van Infuse trouwens, andere developers hebben/krijgen het ook niet aan de praat.

[ Voor 77% gewijzigd door Donstil op 05-02-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Infuse heb ik een tijdje geleden geprobeerd maar vond het maar niks.
MrMc ben ik wel over te spreken, welke vandaag ook weer een update heeft gekregen:

v1.3.0
+ dynamic TopShelf, displays recently added movies and tvshows
+ fix play/pause with libdsm
+ fix play/pause, jump to tvOS home and back to auto resume playing
+ fix un-shuffle crash
+ bump ffmpeg version
+ fix podnapisi.net subtitle search
+ vertical blank sync, force always and hide for iOS/tvOS
+ add setting for recently added to ignore file creation date, last added first in recently added list
+ add buffer and network settings
+ add samba timeout settings
+ update MrMC skin color theme
+ return of profiles/file manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:11:
Ik snap je!

Ik moet ook zeggen dat het bèta-programma voor 4.0.3 best lang duurt.
Vind ik ook.
Ik had gehoopt op 4.1. Ik mis echt een watched indicator en een nieuwe items indicator. In vergelijking met XBMC ben ik echt helemaal lost in wat er nieuw is en wat ik al gezien heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT Consultant
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
Trakt helpt waar je gebleven bent, maar ik heb liever de lijstweergave en de indicator wat je hebt gekeken van de ATV2 met Infuse 2 dan heel veel onnodige opties waar ze nu mee bezig zijn.

Met andere woorden: ik wil Infuse 4.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iAmRenzo schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 08:51:
Ik had gehoopt op 4.1. Ik mis echt een watched indicator en een nieuwe items indicator.
Idem hier. Ik ben blij dat FireCore zo druk is het het verbeteren van Infuse, maar ook ik zit met smart te wachten op 4.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:15
I tunes movies trailer app is nu ook beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met infuse en de HVEC/H265 codec? Ben bezig mijn BR collectie te digitaliseren in MKV formaat met handbrake en kan nu kiezen voor h264 en h265.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 15:17
Ik heb er een topic op reddit over gevonden, maar is van 2 maand geleden. Daarin wordt gezegd dat Infuse er nog moeilijk mee overweg kan, maar dat MrMc het wel goed doet. Even kwestie van proberen denk ik.

Wel benieuwd of het omzetten naar h265 een flinke besparing in grootte oplevert.

[ Voor 17% gewijzigd door yorroy op 06-02-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevy454 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:52:
Iemand ervaring met infuse en de HVEC/H265 codec? Ben bezig mijn BR collectie te digitaliseren in MKV formaat met handbrake en kan nu kiezen voor h264 en h265.
H265 is wel een enorme compressie hoor. Dat moet je wel echt willen, zeker nu het nog "in de kinderschoenen" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Laatst online: 31-08 10:48
Chevy454 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:52:
Waarom compressie en niet gewoon een 1:1 kopie van de blu-ray? Hiervoor heb ik gekozen vanwege kwaliteit.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Pagina: 1 ... 37 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.