Het lijkt er inderdaad op dat er iets in de HDMI2 poort ingesteld stond van -1 waardoor er een kleine zoomfactor was. Daardoor zag ik wel het grijze "minimaal" kader maar niet de "full screen letters". Na deze aanpassing moest ik MrMC wel opnieuw calibreren..begrijpelijk. Wat ik vooral netjes vind is dat zelfs de tekst invoer via de apple remote app werkt. Dat is dus ook al beter dan Rpi2 waar je met een BT keyboard moet gaan werken.Thalaron schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:12:
Ik moest overscan instellingen op mijn TV instellen per ingang. Wellicht dat dit bij anderen ook het punt kan zijn?
Gebruik er maar 1 tegenwoordig daar niet van..
1 pietepeuterig klein nadeeltje is dat je niet echt custom keys kunt programmeren naar bijvoorbeeld record oid. En omdat er op de IR van apple (de oude) alleen maar stop/start en pijltje rechts en links zat werken de vooruitspoel knoppen niet op mijn harmony remote. Nu, ik lever dit graag in want de rest werkt helemaal perfect.
Nog een vraagje; als ik ondertitels wil opvragen vraagt ie steeds het wachtwoord van opensubtitles.org. Kan ik dat ergens uitzetten?
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !