Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Waarom remuxen zo weinig mensen hun MKV's niet even snel naar MP4? Is letterlijk 2 minuten werk per film en er zijn voldoende tools voor die het volledig geautomatiseerd kunnen voor een hele batch. Scheelt een hoop gezeik met afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:34
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:32:
[...]

Ik ben ook gebruiker van Plex, maar ik blijf het verwarrend vinden, want incidenteel transcodeert een apparaat blijkbaar wel:

- DS214Play Plex server -> Samsung Plex client: draait zonder vertraging met afspelen

- DS214Play Plex server -> ATV Plex client: buffer de buffer de buffer

- iMac Plex server -> ATV Plex client: draait zonder vertraging met afspelen

M.a.w. waarom kan het met de Samsung Plex client wel en met de ATV Plex client niet?
Omdat ie op de AppleTV dus gaat transcoden.
Dit komt doordat ze gewoon gebruik maken van de ingebouwde video mogelijkheden van de AppleTV, maw geen mkv en/of dts dus.
In theorie moet het wel kunnen natuurlijk zonder transcoden (anders zou infuse dit ook niet kunnen) maar dat is natuurlijk veel meer programmeerwerk.
Een samsung tv ondersteund zelf wel mkv, waardoor dit dus ook met plex zonder transcoden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:44
RFdeGroot schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:50:
[...]

Omdat ie op de AppleTV dus gaat transcoden.
Dit komt doordat ze gewoon gebruik maken van de ingebouwde video mogelijkheden van de AppleTV, maw geen mkv en/of dts dus.
In theorie moet het wel kunnen natuurlijk zonder transcoden (anders zou infuse dit ook niet kunnen) maar dat is natuurlijk veel meer programmeerwerk.
Een samsung tv ondersteund zelf wel mkv, waardoor dit dus ook met plex zonder transcoden gaat.
Het verschil zit 'm in de codecs. De makers van Plex zoeken de simpele weg, andere partijen gooien een stapeltje codecs in hun applicatie om het gemis aan codecs af te vangen. Dat is de insteek ook van de Apple TV. Uit te breiden via apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Tjoekie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:47:
Waarom remuxen zo weinig mensen hun MKV's niet even snel naar MP4? Is letterlijk 2 minuten werk per film en er zijn voldoende tools voor die het volledig geautomatiseerd kunnen voor een hele batch. Scheelt een hoop gezeik met afspelen...
U weet wel dat een remux in 2 minuten enkel het vervangen van de container is? De container is niet zozeer het probleem, het probleem is de encoding. Ga jij maar eens een film van 15GB omzetten van h264 naar MPG ofzo. Dat duurt uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
CRXDelSol schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:21:
[...]

U weet wel dat een remux in 2 minuten enkel het vervangen van de container is? De container is niet zozeer het probleem, het probleem is de encoding. Ga jij maar eens een film van 15GB omzetten van h264 naar MPG ofzo. Dat duurt uren.
Uiteraard weert ik dat. En aangezien 99% van al het bronmateriaal in MKV's al h264 of x264 gecodeerd is, blijf ik mij originele vraag. Waarom remuxen er zo weinig mensen? Een 15GB h264 bestand kon ook binnen een paar minuten in een MP4 container gedrukt worden. Dat duurt dus ook geen uren. De AppleTV heeft geen enkel probleem met h264 gecodeerd materiaal als de container maar klopt.

Ik snap ook wel dat het voor 1-op-1 kopieën van Blu-ray's niet gaat werken, maar het zou voor heel veel mensen al een hoop gedoe schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjoekie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:47:
MKV, M4V of MP4 maakt allemaal niets uit. Worden allemaal even goed (of slecht, naar eigen keuze) afgespeeld. Is alleen een containerformaat.

Belangrijk is de gebruikte codec. Als die niet in de aTV4 zit dan zal het on-the-fly moeten worden omgezet. Tegenwoordig is vrijwel alles h264 en dat an probleemloos worden afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 10:10
Ik zit toch sterk na te denken om de nieuwe apple tv te kopen, maar naast Netflix, vind je videoland en zo hier ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:20
Tjoekie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:42:
[...]

Uiteraard weert ik dat. En aangezien 99% van al het bronmateriaal in MKV's al h264 of x264 gecodeerd is, blijf ik mij originele vraag. Waarom remuxen er zo weinig mensen? Een 15GB h264 bestand kon ook binnen een paar minuten in een MP4 container gedrukt worden. Dat duurt dus ook geen uren. De AppleTV heeft geen enkel probleem met h264 gecodeerd materiaal als de container maar klopt.

Ik snap ook wel dat het voor 1-op-1 kopieën van Blu-ray's niet gaat werken, maar het zou voor heel veel mensen al een hoop gedoe schelen.
Heel veel mensen hebben allang een werkende oplossing?
Kunnen best even wachten op Kodi :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Overigens is plex vrij snel gelanceerd en maken ze gebruik van webjs (ofzoiets) om snel een versie 1.0 te hebben. Wie weet komen zij ooit ook met een update met extra codecs maar ze zullen er minder haast mee hebben.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:51
joppe113 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:49:
Ik zit toch sterk na te denken om de nieuwe apple tv te kopen, maar naast Netflix, vind je videoland en zo hier ook al?
Ik zag toevallig net een tweet van Videoland voorbij komen dat hun app vanaf nu beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Pfff wat duurt dat lang met Infuse.

Ik heb dat Remux eens geprobeerd, maar duurt bij mij geen 2 minuten. Kan liggen aan het feit dat de data op mijn NAS staat en Subler op mijn iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je bespoedigen met Infuse? Remus gaat niets helpen want container is niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
ik moet nu iMac aan hebben staan om Plex client fatsoenlijk te kunnen gebruiken icm met mijn Synology NAS.

Ik wil direct vanaf de NAS kunnen streamen (met behoud van mooie fanart e.d, dus NAStify valt af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik maar Infuse zal nu vrij snel worden vrijgegeven en die speelt (mijn ervaring Beta) alles probleemloos af. ISO's wellicht uitgezonderd maar m.i. is pure ruimteverkwisting.

Totdat Infuse er is zal het dus gewoon behelpen zijn en als Plex niet voldoet dan dus eventjes zonder metadata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Lekkerbek312 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:44:
ik moet nu iMac aan hebben staan om Plex client fatsoenlijk te kunnen gebruiken icm met mijn Synology NAS.

Ik wil direct vanaf de NAS kunnen streamen (met behoud van mooie fanart e.d, dus NAStify valt af).
Dat laatste van jouw opmerking dus het gedeelte tussen de haakjes ben ik mee eens, is ook mijn enige probleem met NAStify. Hoop dat Infuse het mooier doet en nog beter. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik wil misschien een apple tv 4 kopen. Alleen voordat ik er 1 koop zit ik met het volgende.

Ik luister graag mixen via de site van mixcloud en ik vroeg mij af wanneer je de site open heb in safari op je iPhone dat je dan het geluid ook mee streamt naar je apple tv.

Of is mirroring puur het beeld alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
DeeSung schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:57:
Ik wil misschien een apple tv 4 kopen. Alleen voordat ik er 1 koop zit ik met het volgende.

Ik luister graag mixen via de site van mixcloud en ik vroeg mij af wanneer je de site open heb in safari op je iPhone dat je dan het geluid ook mee streamt naar je apple tv.

Je kan het geluid van je telefoon streamen naar Apple TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
RobPete89 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:00:
[...]

Je kan het geluid van je telefoon streamen naar Apple TV :)
En blijft dat doorgaan als je telefoon scherm uit heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

DeeSung schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:57:

Mixcloud heeft z'n eigen ATV App :)
En anders gewoon airplay inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 02-12-2015 17:09 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Videoland staat sinds vandaag in de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 21:02
MrMC ook aangeboden voor review bij Apple. Als alles goed gaat, over een weekje beschikbaar.

Prijs $5,99 bij introductie en loopt op naar $9,99.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 20:28

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

johoo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:41:
MrMC ook aangeboden voor review bij Apple. Als alles goed gaat, over een weekje beschikbaar.

Ja top! Ben heel erg benieuwd. Grote voordeel over Plex vind ik dat MrMc de AppleTV zelf laat decoderen. Geen dure hardware dus nodig zoals bij Plex.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johoo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:41:

Je bent beta tester?
Hoe moet ik me deze app voorstellen? Als Kodi zonder plugins? Dan dus geen ondertitel download mogelijkheden? Geen skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zit nu 1 skin in.
Verder is het idd Kodi zonder plugins.
Subs zouden moeten werken, geen idee, gebruik ik nooit.
Ben er zelf 100% tevreden over, binnenkort 1 halen voor boven als vervanging van de Pi2 met Kodi.

Ze geven de source code vrij zodra hij in de Appstore staat trouwens, dus dan is het een kwestie van tijd voordat iemand een sideloadable versie mét plugins etc. maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanRay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 07:25
MrMC 2 heeft twee ingebouwde subtitle search/download providers, namelijk opensubtitles en podnapisi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Heb voor mezelf een nieuwe AppleTV voor sinterklaasavond in de zak gedaan (heb zelf kinderen en ik ben dus sinterklaas in dit geval :p)
Alleen vroeg me even af (aangezien hij nog in de verpakking zit en nog geruild kan worden), ik heb de 32 GB versie gekocht, is dat handig?
Of is het wellicht toch verstandiger om hem te ruilen voor de 64 GB?

Hoe snel gaat het met het verbruik van storage bij degene van jullie die er 1 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Totaal niet hard.
Spellen zijn behoorlijk ruk, en Apps bij installeren max 200MB.
64GB lijkt me enorme overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Ja, zo'n idee kreeg ik ook al inderdaad (en heb een PS4 voor games)
Games op AppleTV zullen hooguit wat dingetjes worden die de kids leuk vinden verwacht ik.. Al blijft het natuurlijk gissen wat de toekomst brengt.

Zou het gewoon zonde vinden als ik over een jaar tot de conclusie kom dat ik beter de 64GB had kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik heb ook de apple tv 4 32 GB gekocht vandaag. Zo nog ff een cheap hdmi kabel kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
DeeSung schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:06:
Ik heb ook de apple tv 4 32 GB gekocht vandaag. Zo nog ff een cheap hdmi kabel kopen :)
Action, perfect! Heb er meerdere liggen, just in case, maar heb nog geen hoeven te vervangen. Zolang je ze niet te vaak verplaatst, buigt enz gaan ze jaren mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RFdeGroot schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:06:
Ja, zo'n idee kreeg ik ook al inderdaad (en heb een PS4 voor games)
Games op AppleTV zullen hooguit wat dingetjes worden die de kids leuk vinden verwacht ik.. Al blijft het natuurlijk gissen wat de toekomst brengt.

Zou het gewoon zonde vinden als ik over een jaar tot de conclusie kom dat ik beter de 64GB had kunnen kopen.
Beetje een non-argument. De Apple TV heeft genoeg power voor een degelijk spelletje, verwacht geen CoD BO3 ofzo, maar een beetje fatsoenlijke shooters gaan prima mogelijk zijn. En aangezien je ook nog gewoon controller support hebt etc, ik zie wel potentie hoor. Hangt echt volledig van de ontwikkelaars af. Met 'Metal' en de kracht van de Apple TV kan het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Volgens idownloadblog.com zal later vandaag Infuse 4 te downloaden zijn in de Apple TV AppStore! :) :) :)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 03-12-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
CRXDelSol schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:10:
[...]

Beetje een non-argument. De Apple TV heeft genoeg power voor een degelijk spelletje, verwacht geen CoD BO3 ofzo, maar een beetje fatsoenlijke shooters gaan prima mogelijk zijn. En aangezien je ook nog gewoon controller support hebt etc, ik zie wel potentie hoor. Hangt echt volledig van de ontwikkelaars af. Met 'Metal' en de kracht van de Apple TV kan het allemaal prima.
Wat is het non-argument dan?
Ik geloof ook wel dat er betere games gaan komen die ook voor mij leuk gaan zijn. Dat is echter op dit moment nog maar in mondjesmaat zo. Daarom zeg ik ook dat het gissen blijft betreft wat de toekomst nog gaat brengen.

Dat is juist de reden dat ik twijfel of ik hem moet ruilen voor de 64GB versie...
Op dit moment is er geen enkele fatsoenlijke reden te verzinnen volgens mij om die 50 euro extra neer te tellen voor een extra 32 GB, maar zou het jammer vinden als over een jaar blijkt dat het verkeerde zuinigheid van me is geweest.
Ik ken mezelf :p Als ik over een jaar steeds met ruimte tekort zit, verkoop ik hem en koop ik een 64GB versie weer, maar dan ben ik uiteindelijk natuurlijk meer geld kwijt.. Vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
En hij is er, infuse zowel een gratis versie als een pro versie voor €9,99

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvdven
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 12:47

pvdven

Testen maar.....

Infuse 4 for Apple TV - Now Available

http://firecore.com/blog/13592

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
Ik bookmark dit topic ook even. Van de week een AppleTV gekocht alleen omdat ik wist dat Infuse zou komen. Binnenkort snel installeren en kijken hoe het werkt.

Iemand al gewerkt met infuse? Misschien tijd voor een korte video review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mmmmm.. Infuse gedownload maar ik krijg met geen mogelijk mijn Synology nas gevonden. Iemand die het wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt wel SMB, FTP geactiveerd in de nAS? Hij vindt automatisch alles op je lokale netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 06-10 22:30

robertwebbe

Robert Webbe

Ja, bij mij lukt het probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ik heb wel verbinding met mijn Synology Nas, maar ik krijg geen Dolby/DTS geluid.

Als ik de instelling op de ATV op automatisch zet, Infuse Dolby/DTS via HDMI aan, krijg ik geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven

pvdven

Testen maar.....

johoo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:08:
Ik heb wel verbinding met mijn Synology Nas, maar ik krijg geen Dolby/DTS geluid.

Als ik de instelling op de ATV op automatisch zet, Infuse Dolby/DTS via HDMI aan, krijg ik geen geluid.
Heb je wel een Pro licentie?

[ Voor 54% gewijzigd door pvdven op 03-12-2015 20:17 ]

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ja. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven

pvdven

Testen maar.....

Zowel met de beta als final release heb ik geen problemen. Instelling in je versterker die niet goed staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RFdeGroot schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:02:
[...]

Wat is het non-argument dan?
Ik geloof ook wel dat er betere games gaan komen die ook voor mij leuk gaan zijn. Dat is echter op dit moment nog maar in mondjesmaat zo. Daarom zeg ik ook dat het gissen blijft betreft wat de toekomst nog gaat brengen.

Dat is juist de reden dat ik twijfel of ik hem moet ruilen voor de 64GB versie...
Op dit moment is er geen enkele fatsoenlijke reden te verzinnen volgens mij om die 50 euro extra neer te tellen voor een extra 32 GB, maar zou het jammer vinden als over een jaar blijkt dat het verkeerde zuinigheid van me is geweest.
Ik ken mezelf :p Als ik over een jaar steeds met ruimte tekort zit, verkoop ik hem en koop ik een 64GB versie weer, maar dan ben ik uiteindelijk natuurlijk meer geld kwijt.. Vandaar.
Ik heb een lading apps op het apparaat staan, ook games, maar nog zeeën van ruimte over. Komt ook omdat games schaalbaar zijn. Als je nu een 32GB hebt, en over een jaar wil je alsnog een 64GB, verkoop je m via marktplaats en koop je de 64GB voor 2 tientjes meer, of koop je de Apple TV 5 volgend jaar. (Ja ik denk dat nu Apple serieuzer met de Apple TV wil zijn, en nu jaarlijks wil verbeteren.)

Overigens super dat Infuse er nu is, vanavond uitproberen, als t wat is koop ik m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
Ah, got it. Smb stond inderdaad niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 10:05
Infuse Pro geïnstalleerd, heel jammer dat hij niet overweg kan met Video_ts mappen en ISO bestanden.
Hoop echt dat ze dit in een toekomstige versie toevoegen, tot die tijd zal ik hoofdzakelijk Plex blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:07
Ik heb de infuse pro app op mijn iphone, moet ik v versie 4 dan weer 9,95€ betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 21:32
Hmm Infuse speelt zelfs 4k content af Nu de output nog even in 4k

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
xantos schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:35:
Ah, got it. Smb stond inderdaad niet aan.
Heb je per se SMB nodig dan? Staat bij mij uit omdat ik eigenlijk met Mac werk. Ondersteunt Infuse dat niet?
U2psv schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:11:
Ik heb de infuse pro app op mijn iphone, moet ik v versie 4 dan weer 9,95€ betalen?
Nee
winwiz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:16:
Hmm Infuse speelt zelfs 4k content af Nu de output nog even in 4k
Nog vrij weinig content in 4K, zeker met een fatsoenlijke bitrate. Maar zou wel mooi zijn. Schijnt dat de hardware er gewoon is in de AppleTV voor 4k. Maar ik loop dan tegen m'n volgende probleem (De TV is niet 4k ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 21:32
Bij mij is de TV ook nog geen 4k maar dat zal niet lang meer duren :) DTS-MA wordt afgespeeld als DTS, dus de "backup" stream wordt gebruikt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Maar infuse bypasst dus de instelling van de AppleTV? Want de automatische stand begrijpt niemand wat er eigenlijk gebeurt (in ieder geval geen originele bitstream volgens mij) en de Dolby surround stand wordt alles geloof ik in Dolby gerecode (ofzoiets, want dat blijft allemaal vaag bij Apple).

Op welke stand hebben jullie de instellingen van apple nu staan? Maakt dat nog uit? Helaas zelf niet thuis dus kan zelf niets proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:33:
[...]

Heb je per se SMB nodig dan? Staat bij mij uit omdat ik eigenlijk met Mac werk. Ondersteunt Infuse dat niet?
Nee, Infuse vond mijn shares niet. Werk ook alleen met Macs. Nu smb geactiveerd en de shares worden direct gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
CRXDelSol schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:08:
[...]

Action, perfect! Heb er meerdere liggen, just in case, maar heb nog geen hoeven te vervangen. Zolang je ze niet te vaak verplaatst, buigt enz gaan ze jaren mee.
Ja dat kost niets daar.

Ik heb dit nog niet zien langskomen. Kwam er per toeval bij dat je de ondertiteling kan veranderen!

Nu heb ik tenminste geen irritante zwarte rand om de tekst.

Verder was ik ook verrast dat wanneer ik muziekluister via een site op safari en dat ik mijn scherm mirror naar de apple tv en dan mijn iphone scherm uit doe dat mijn tv scherm dan ook uit gaat (ik heb een plasma scherm) maar het geluid over de boxen van mijn home cinema set blijft doorgaan.

oOo

Edit: Ik zie nu ook dat ik dat op me iPhone kan doen. Vond dat best hinderlijk tijdens het kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door DeeSung op 03-12-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
@dangerpaki maar ik heb de infuse 3 app niet de pro maar wel inapp geupgrade naar pro. In de app store vd tv staan 2 versies bij de pro geen wolkje maar 9,95€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
U2psv schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:00:
@dangerpaki maar ik heb de infuse 3 app niet de pro maar wel inapp geupgrade naar pro. In de app store vd tv staan 2 versies bij de pro geen wolkje maar 9,95€
Je moet de gewone downloaden en in de app zelf klikken op "Herstel" wanneer ie aangeeft dat je een aankoop moet doen bij een film die in de gratis versie niet wordt ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
CRXDelSol schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:28:
[...]

Je moet de gewone downloaden en in de app zelf klikken op "Herstel" wanneer ie aangeeft dat je een aankoop moet doen bij een film die in de gratis versie niet wordt ondersteund
Ok, tot nu toe nergens last van werkt super.
Layout ook mooi!
Alleen kun je bij series ook een coverart op de map zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 10:05
dangerpaki schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:33:Nog vrij weinig content in 4K, zeker met een fatsoenlijke bitrate. Maar zou wel mooi zijn. Schijnt dat de hardware er gewoon is in de AppleTV voor 4k. Maar ik loop dan tegen m'n volgende probleem (De TV is niet 4k ;) ).
TV hier is wel een 4K tv (LG 65UF850V) maar als ik een 4K testfilmpje start (Dolphins (2000) 2160p AMZN WEBRip DD2.0 x264-TrollUHD) dan wordt het naar een 1080p ge-downscaled door de AppleTV.
Ook kan je geen UHD als resolutie kiezen in Instellingen/Beeld en Geluid, hoogste wat je daar kan kiezen is 1080p.
Enigste manier om hier UHD te kijken is via de Netflix player die op de TV zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Klopt. Maar het schijnt dat alle hardware die in de AppleTV zit wel 4k aankan en dat het alleen softwarematig niet geactiveerd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
CRXDelSol schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:30:
[...]

Ik heb een lading apps op het apparaat staan, ook games, maar nog zeeën van ruimte over. Komt ook omdat games schaalbaar zijn. Als je nu een 32GB hebt, en over een jaar wil je alsnog een 64GB, verkoop je m via marktplaats en koop je de 64GB voor 2 tientjes meer, of koop je de Apple TV 5 volgend jaar. (Ja ik denk dat nu Apple serieuzer met de Apple TV wil zijn, en nu jaarlijks wil verbeteren.)

Overigens super dat Infuse er nu is, vanavond uitproberen, als t wat is koop ik m.
Oh zo bedoel je dat.. Dan begreep ik je verkeerd..
Nou ja, dan hou ik nu gewoon de 32GB, net wat je zegt, zou me ook niet verbazen als volgend jaar de atv4s of atv 5 uitkomt. Dan zie ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT Consultant
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
U2psv schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:11:
Nee, die is dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Infuse net even geprobeerd. Klopt het dat je per folder kan browsen? Ik heb op beide disks van mijn NAS zowel een shows als movies folder: dat zijn vier favorieten. En dus moet ik weten waar een film staat om hem te vinden... kan dat niet anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wel erg jammer dat je niet direct in je Bibliotheek terrecht komt zodra je Infuse opent. Dat doet Plex toch wat netter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:37:
Wel erg jammer dat je niet direct in je Bibliotheek terrecht komt zodra je Infuse opent. Dat doet Plex toch wat netter
Ja inderdaad.

Mensen lopen alle films bij jullie vloeiend? ik heb toch wel last van framedrops of wat is het, af en toe stottert het beeld, zowel bij ftp als smb. Netwerk is ok.
Ook heb ik last dat als ik met mijn server (Synology) FTP connect dat hij zegt dat sommige mappen leeg zijn terwijl er wel films in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 09:41
Happy2000 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:50:
[...]

Ja inderdaad.

Mensen lopen alle films bij jullie vloeiend? ik heb toch wel last van framedrops of wat is het, af en toe stottert het beeld, zowel bij ftp als smb. Netwerk is ok.
(...)
Had ik ook,
AppleTV even herstarten via menu en daarna liep alles soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier http://firecore.com/infuse kun je zien wat Infuse 4 allemaal ondersteund. Zowel containers, codecs, netwerkprotocol en veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 23:14
3D support zou ook wel fijn zijn, ondertitels zijn nu niet bruikbaar helaas. Ik hoop dat ze daar ook nog aan gaan werken bij Infuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het openingsscherm krijg je de ingestelde favorieten te zien. Favoriet stel je in door ergens (bijv. folder of film) te selecteren en wat langer te klokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:32:
[...]

Op het openingsscherm krijg je de ingestelde favorieten te zien. Favoriet stel je in door ergens (bijv. folder of film) te selecteren en wat langer te klokken.
thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
U2psv schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:02:
[...]

Ok, tot nu toe nergens last van werkt super.
Layout ook mooi!
Alleen kun je bij series ook een coverart op de map zetten?
Bij sommige series heeft hij bij mij automatisch alles goed gezet. Maar bij series als Devious Maids en Witches of the east end heb ik geen cover art op de hoofd folder, maar wel op de season mappen in de hoofd folders.

Ik probeer mijn Synology NAS op die 2 meta data te laten zetten en kijken of Infuse die dan overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Ik merk dat mkv's met meerdere audiotracks (Nl en UK) niet gesupport worden, klopt dat?

Hij laat maar een audiotrack bij de settings zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Ik gebruik nu Infuse op de ATV samen met Plex Media Server als share. Werkt wel goed. Plex monitort bestandswijzigingen, past dit aan, en Infuse neemt dit weer over van PMS. Ook heeft PMS eigen mappen onderscheid in recently added, recently aired, all movies, by genre, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
CRXDelSol schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:33:
Ik gebruik nu Infuse op de ATV samen met Plex Media Server als share. Werkt wel goed. Plex monitort bestandswijzigingen, past dit aan, en Infuse neemt dit weer over van PMS. Ook heeft PMS eigen mappen onderscheid in recently added, recently aired, all movies, by genre, etc.
Dat is ook wel een idee inderdaad. En watched status kun je dan wel weer via trakt synchroniseren natuurlijk.
Neem aan dat je via DLNA shared met plex dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 09:19
Werkt infuse ook over NFS?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Heb het niet getest, maar NFS staat niet tussen de protocollen als je zelf een share toevoegt op de iPad, dus ik verwacht het niet, SMB, Webdav, Webdav (https), FTP en SFTP zijn de enige opties in de iPad app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RFdeGroot schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:02:
[...]

Heb het niet getest, maar NFS staat niet tussen de protocollen als je zelf een share toevoegt op de iPad, dus ik verwacht het niet, SMB, Webdav, Webdav (https), FTP en SFTP zijn de enige opties in de iPad app.
En UPnP/DLNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwestie van smaak. Ik prefereer alles per folder en dat is bij Plex nu weer slecht geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:01:
Zit nu 1 skin in.
Verder is het idd Kodi zonder plugins.
Subs zouden moeten werken, geen idee, gebruik ik nooit.
Ben er zelf 100% tevreden over, binnenkort 1 halen voor boven als vervanging van de Pi2 met Kodi.

Ze geven de source code vrij zodra hij in de Appstore staat trouwens, dus dan is het een kwestie van tijd voordat iemand een sideloadable versie mét plugins etc. maakt.
Welke skin wordt standaard meegeleverd? Hopelijk niet Confluence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:37:
[...]

Welke skin wordt standaard meegeleverd? Hopelijk niet Confluence.
http://mrmc.tv/2015/11/19/17/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:24
Ligt het aan mij of kan ik nergens een gamecontroller kopen die iOS ondersteunt en morgen binnen is als ik hem nu koop? Die zooi is echt zeer slecht leverbaar zo te zien. Apple.nl komt hem pas dinsdag langsbrengen en bij de Mediamarkt, Bart Smit e.d. kan ik ze ook niet vinden :'(

Iemand een goede tip? Ik wil dat gamen even testen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik ga maar een refund aanvragen voor Infuse. Werkt voor geen meter met Plex Media Server qua series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
CRXDelSol schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:42:
Ik ga maar een refund aanvragen voor Infuse. Werkt voor geen meter met Plex Media Server qua series.
Is 't ook niet voor bedoeld :*)

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 04-12-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
matthijst schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:46:
[...]

Is 't ook niet voor bedoeld :*)
Dan is t dus niet voor mij bedoelt. Het doet geen series inladen die in mappen zitten met daaronder seizoen en daaronder afleveringen.

Plex en Kodi hebben 'mappen' met recent toegevoegde afleveringen, maar dat werkt niet in Infuse. Bij Plex worden die qua metadata allemaal Bassie en Adriaan, bij Kodi zijn ze niet goed gesorteerd qua tijd. Dan maar wachten op Kodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:30
Heb infuse via de Apple tv gekocht. Kan echter niet upgraden naar de pro versie op iOS. Moet ik nu weer die €9,99 betalen? Klikken op herstel werkt nl niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT Consultant
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
henkna schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:18:
Heb infuse via de Apple tv gekocht. Kan echter niet upgraden naar de pro versie op iOS. Moet ik nu weer die €9,99 betalen? Klikken op herstel werkt nl niet.
Kijk eens bij je aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
CRXDelSol schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:33:
Hoe stel je dat in infuse? Heb een plex server draaien, maar hoe laat ik het verbinden in infuse?

Edit: laat maar moest nog wat aanvinken in Plex. Maar had verwacht dat infuse ook alle metadata overnam van de Plex Server. Dat is helaas niet zo.

[ Voor 13% gewijzigd door TheKillingBean op 04-12-2015 20:17 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
TheKillingBean schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:42:
[...]

Hoe stel je dat in infuse? Heb een plex server draaien, maar hoe laat ik het verbinden in infuse?

Edit: laat maar moest nog wat aanvinken in Plex. Maar had verwacht dat infuse ook alle metadata overnam van de Plex Server. Dat is helaas niet zo.
Hoopte ik ook. Series indereren is helemaal een hel. Elke serie openen, wachten tot ie er doorheen gefietst is om die goed te indexeren, en je bent zo een paar uur verder. Ik wacht wel op Kodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Voor series moet je wel bestand naam:
Gotham S02E01.mkv en niet mapnaam Gotham en daarin S02E01.mkv anders wordt het een zooitje.
Wat ik nog wel erg mis is een gekeken vinkje ofzo, plex geeft mooi aan wat je gekeken hebt. Nu vrij lastig met een 15-tal series, maar schijnt eraan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Dat komt in versie 4.1. Had ik al gelezen.

Voor het bibliotheek gebeuren etc. met recent toegevoegd heb ik op mijn server maar wat aangepast om wat me te testen.
Ik schrijf nu bash scripts hiervoor.
Ik heb dan een map shows/recentlyadded, en met symlinks laat ik automatisch periodiek die map vullen met referenties naar daadwerkelijke bestanden overal op de server, waardoor ik nu de laatste 25 toegevoegde serie afleveringen bestanden gekoppeld zie in die map. Die map wordt dan ook door samba (SMB) gedeeld. Als ik nu mijn server toevoeg als SMB client in Infuse, en ik selecteer de share 'ShowsRecentlyAdded' (Zo heet deze in mijn smb.conf) dan is het wel goed. Dan zie ik in Infuse netjes een zelf onderhoudend overzicht met de laatste 25 toegevoegde afleveringen incl. de juiste covers:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7528392/IMG_1829.JPG

Nu nog ff een map aanmaken voor series die automatisch alle series verzameld over de hele server en schijven en dit alles symlinken naar de series map, ditzelfde voor films. En dan die mappen bewaken zodat symlinks automatisch toegevoegd/verwijderd worden wanneer Plex dit ook doet bij de originele files. Dan hoef ik maar 4 shares toe te voegen op Infuse die door de server continu geschaald worden.

// EDIT //

Dat is nu functioneel.
Deze structuur is werkend:

Films (bevat film bestanden uit meerdere locaties)
Films recente toegevoegd (bevat 25 film bestanden uit meerdere locaties, gefilterd op nieuwste eerst)
Series (bevat series uit meerdere locaties)
Series recente toegevoegd (bevat 25 aflevering bestanden uit meerdere locaties, gefilterd op nieuwste eerst)

Allen zijn enkel symbolische koppelingen, originele bestanden zijn in het beheer van Plex Media Server, omdat deze netjes de bestanden update etc zodra iets gedownload is, wordt dit gehonoreerd door de virtuele koppelingen die Infuse gebruikt, dus als er een nieuwe film is gedownload, komt deze in beide film mappen, en valt de oudste weg (max 25 stuks, vind k t prettigste)

Misschien nog een onderverdeling maken in Genres, en jaartal.

[ Voor 24% gewijzigd door xoniq op 05-12-2015 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:28
Heb InFuse ook binnengehaald. Ben benieuwd hoe deze werkt ten opzichte van mijn Popcorn Hour C-300 :)
Morgen eens gaan testen :P

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:42:
[...]

Wat ik niet snap is waarom mensen die Plex Media Server draaien hun info dan met Infuse willen bekijken. Plex heeft een eigen client die volledig op PMS is ingericht terwijl Infuse heel ander uitgangspunt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 08:33:
[...]

Wat ik niet snap is waarom mensen die Plex Media Server draaien hun info dan met Infuse willen bekijken. Plex heeft een eigen client die volledig op PMS is ingericht terwijl Infuse heel ander uitgangspunt heeft.
Omdat ik Plex ook op mobiel gebruik op afstand, en niet meerdere bibliotheken wil onderhouden, en niet-transcoding is vlotter en stabieler. Daarom Infuse op Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Maar dan laat je je PMS dus je media beheren in mappen etc en gebruik je Infuse om het te spelen? Wat is het voordeel dan van PMS tov gewoon zelf dingen in juiste mappen zetten? Dat doe ik namelijk sowieso al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
CRXDelSol schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:13:
[...]

Dan is t dus niet voor mij bedoelt. Het doet geen series inladen die in mappen zitten met daaronder seizoen en daaronder afleveringen.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar bij mij werkt het wel. Mijn setup is het volgende:

synology -> map video. Vervolgens submappen:
- films
- tv - serienaam - seizoen - afleveringnaam

De tv map wordt automatisch aangevuld middels sickbeard en de metadata wordt opgehaald.

Bij de eerste install was inderdaad alles in eerste instantie leeg qua metadata, maar was binnen enkele seconden volledig aangevuld.

Ik heb ook PMS draaien, maar dat werkt niet goed als ik hem op de Synology installeer en ik heb geen zin om mijn iMac aan te laten continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGlueFreak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:43
Ik heb een dingetje met infuse en ik weet niet of dat zo hoort.

Ik heb op mijn nas al mijn series staan. Onder verdeelt in serie naam - seizoen - afleveringen.

Als ik een serie map open zie ik al de metadata goed, seizoen plaatjes en zo worden voor de s1 s2 ect gebruikt.

Echter in de hoofdmap waar al de series staan komen geen plaatjes, maar blijven de default infuse plaatjes staan.
Is dit zoals het hoort? Of kan ik op een of andere manier ook algemene serie plaatjes krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
TheGlueFreak schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:24:
Ik heb een dingetje met infuse en ik weet niet of dat zo hoort.

Ik heb op mijn nas al mijn series staan. Onder verdeelt in serie naam - seizoen - afleveringen.

Als ik een serie map open zie ik al de metadata goed, seizoen plaatjes en zo worden voor de s1 s2 ect gebruikt.

Echter in de hoofdmap waar al de series staan komen geen plaatjes, maar blijven de default infuse plaatjes staan.
Is dit zoals het hoort? Of kan ik op een of andere manier ook algemene serie plaatjes krijgen?
Is niet goed. Ik heb wel plaatjes bij de serienamen. In de echte hoofdmap (dus map "tv" of "films" of "concerten") heb ik geen plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waturus
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Lekkerbek312 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:34:
[...]

Is niet goed. Ik heb wel plaatjes bij de serienamen. In de echte hoofdmap (dus map "tv" of "films" of "concerten") heb ik geen plaatjes.
Klopt, maar als je de map eenmaal opent gaat ie wel laden als het goed is. Ze schijnen eraan te werken dat hij automagisch de mappen gaat checken voor nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:24
/edit

Never mind :-)

[ Voor 93% gewijzigd door pipapaulus op 05-12-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Waturus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:37:
[...]

Klopt, maar als je de map eenmaal opent gaat ie wel laden als het goed is. Ze schijnen eraan te werken dat hij automagisch de mappen gaat checken voor nieuwe content.
Here's what's coming in 4.0.1
  • Much faster metadata fetching (about 5-10x times as fast depending on the video type)
  • Infuse Pro badging in Settings to indicate when Pro features are active
  • Prompt to resume or start from the beginning when playing videos
  • Skip forward/back 10 seconds by clicking right/left edge of touch pad
  • Auto-load details when selecting item from lower shelf (on movie/show details page)
  • Double-tap top of touch pad to quickly return to the top of the poster grid view
  • Separate Dolby and DTS passthrough options (for Sonos Soundbar users - and anyone else who has a device that supports one but not the other)
  • Fixed audio cutting out when navigating through Playback Settings (with passthrough enabled)
  • Folder artwork overriding for TV series
  • Option to clear recently watched list
  • Fixed issue with selecting share protocol type in some cases
  • A handful of other minor fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
CRXDelSol schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:55:
[...]

Here's what's coming in 4.0.1
  • Much faster metadata fetching (about 5-10x times as fast depending on the video type)
  • Infuse Pro badging in Settings to indicate when Pro features are active
  • Prompt to resume or start from the beginning when playing videos
  • Skip forward/back 10 seconds by clicking right/left edge of touch pad
  • Auto-load details when selecting item from lower shelf (on movie/show details page)
  • Double-tap top of touch pad to quickly return to the top of the poster grid view
  • Separate Dolby and DTS passthrough options (for Sonos Soundbar users - and anyone else who has a device that supports one but not the other)
  • Fixed audio cutting out when navigating through Playback Settings (with passthrough enabled)
  • Folder artwork overriding for TV series
  • Option to clear recently watched list
  • Fixed issue with selecting share protocol type in some cases
  • A handful of other minor fixes
zeer mooie change log in 't vooruitzicht! :)
(vooral het Dolby en DTS verhaal...werkt voor geen meter bij mij met Infuse 4.0 Andere Apps op mijn ATV werken Dolby en DTS gewoon wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Geert1976 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:58:
[...]

zeer mooie change log in 't vooruitzicht! :)
(vooral het Dolby en DTS verhaal...werkt voor geen meter bij mij, andere Apps op mijn ATV werken gewoon wel)
Dat is de minor update die ik de komende dagen verwacht. Zeker netjes.

Er zijn nog andere lijstjes, al sinds de beta bedacht, dus zijn verre van wat ze er daadwerkelijk in gooien, 4.0.1 was eerst ook een lijstje van 3 punten.

Andere lijstjes:

Features planned for 4.1
  • Watched/unwatched indicators
  • Dark mode option
  • Custom artwork for favorite icons
Features planned for 4.x
  • Library view w/ deep folder scanning
  • List view
  • Search
  • iCloud library sync
Pagina: 1 ... 30 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.