ikweethetbeter schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:35:
[...]
Nee.
Ik heb nu Infuse op een Apple TV2, de voorloper met een stuk zwakkere processor en veel minder geheugen.
Met een Apple TV2 met Infuse kan ik alles kijken, en als de video MP4 / h.264 is, dan is het gegarandeerd zonder haperingen. Eigenlijk geeft alleen AVI (MP2) met 720p of 1080p problemen, maar die zijn er gelukkig nauwelijks.
Daar zijn de meningen een beetje over verdeeld.
Je ziet online wel vaker dat mensen "geen problemen" ondervinden maar vaak gaat dit om MKV's met een lage bitrate, standaard films, series enz.
Ik ben eerder benieuwd naar Remux Mkv's met DTS-HD i.v.m. set-up thuis.
Dreamvoid schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:27:
[...]
iOS, de AppleTV's en alle andere Apple software ondersteunen allemaal al jarenlang softsubs, daar hoef je als developer niets speciaals aan te doen. Gewoon een (of meer) subtitle sporen meesturen met je stream en de client weet hoe hij ermee om moet gaan.
Ja dat is mij bekend maar ik doelde meer op het Beamer programma zelf.
Ik "slip" al jaren de SRT subs gewoon in M4V files zodat ze op de iPad te bekijken zijn. Ideaal voor in het vliegtuig.
matthijst schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:18:
[...]
Ontwikkelaar beantwoordde deze vraag:
Just wondering, did you take out more ? What about the ffmpeg libraries ? Did you switch to the "native" tvOS/iOS codecs for x264, MPEG4 etc ? Did we lose Dolby and DTS audio? AFAIK, VLC did the same, it's basically a VLC "shell" with extra container support (e.g. MKV) using native OS codecs.
met:
ffmpeg is there, of course. Nothing wrong with using ffmpeg in the App Store. Dolby is native on TVOS, no problem there. DTS passthrough is present, native DTS waits license approval and if those clowns keep stalling, I'll do something that bypasses them entirely.
MrMC is nothing at all like VLC. Both can play various video/audio content but that the only thing 'similar'.
Geen idee verder hoe of wat, maar je kan Kodi zonder jailbreak installeren op iOS en dan speelt ie vrolijk alles af, dus heb hoop dat dat op de TV ook gewoon kan

Oke duidelijk, ben benieuwd
(Al heb ik wel degelijke hardware als Plex server dus is het niet nodig, maar leuk voor het experiment is het zeker)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans