• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:57

ericplan

5180 Wp PV

In eerdere berichten sprak men over Airdrop, nu heeft men het over Peer to Peer Airplay. In mijn situatie interessant om de iPad draadloos voor colleges te gebruiken, zonder dat de Apple TV aan het hogeschoolnetwerk moet hangen.

Ik las het hier:
http://www.appletvhacks.n...ily-sharing/#.VBqkIkteZvY

Apple is also expected to soon change the way AirPlay works in iOS 8 by adding peer-to-peer, the same protocol which it used in AirDrop to share files.

Peer-to-peer AirPlay discovery and playback.
With iOS 8, you can wirelessly connect iPad, iPhone, or iPod touch to Apple TV without first connecting to the organization’s network. Which means you can present or share your work even if you’re offline or the organization has a complex network.

En ik heb inmiddels ook door dat er meerdere hardwareversies zijn van de 3e generatie Apple TV. En ik heb pech.
Zie hier:
https://discussions.apple.com/thread/6537491
En de voetnoot op deze pagina:
http://www.apple.com/appletv/airplay/
Peer-to-peer AirPlay requires a Mac device (2012 or later) running OS X 10.10 or an iOS device (2012 or later) running iOS 8 and an Apple TV third-generation rev A (model A1469) running Apple TV software 7.0.

A'dam PVOutput

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:22
Ik heb een vraag over wanneer een film beschikbaar is voor verhuur.
Ik wilde nml een film kijken (captain Philips) tot voor kort was deze te huur via apple tv. Nu wilde ik gisteren deze film gaan bekijken. Nu blijkt dat ik hem niet meer kan huren maar alleen nog kopen. Als ik even rondkeek bleek dit met alle "oude" films zo te zijn.
Is dit normaal?
Is er een bepaalde periode waarbij je een film kan huren, bijvoorbeeld tot 12 maanden na release datum en kan je hierna de film alleen nog kopen?
Dat zal wel vervelend zijn omdat je dan eigenlijk vele malen meer betaalt voor een film die je later pas gaat bekijken.
Hopelijk hebben jullie hier een antwoord op.

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

vooghel

Cunning linguist

ericplan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:36:
In eerdere berichten sprak men over Airdrop, nu heeft men het over Peer to Peer Airplay. In mijn situatie interessant om de iPad draadloos voor colleges te gebruiken, zonder dat de Apple TV aan het hogeschoolnetwerk moet hangen.

Ik las het hier:
http://www.appletvhacks.n...ily-sharing/#.VBqkIkteZvY

Apple is also expected to soon change the way AirPlay works in iOS 8 by adding peer-to-peer, the same protocol which it used in AirDrop to share files.

Peer-to-peer AirPlay discovery and playback.
With iOS 8, you can wirelessly connect iPad, iPhone, or iPod touch to Apple TV without first connecting to the organization’s network. Which means you can present or share your work even if you’re offline or the organization has a complex network.

En ik heb inmiddels ook door dat er meerdere hardwareversies zijn van de 3e generatie Apple TV. En ik heb pech.
Zie hier:
https://discussions.apple.com/thread/6537491
En de voetnoot op deze pagina:
http://www.apple.com/appletv/airplay/
Peer-to-peer AirPlay requires a Mac device (2012 or later) running OS X 10.10 or an iOS device (2012 or later) running iOS 8 and an Apple TV third-generation rev A (model A1469) running Apple TV software 7.0.
Het is dus een andere technologie achter AirPlay. Het idee is dat je een rechtstreeks draadloos netwerk kunt opzetten tussen twee iOS devices, zonder dat je gebruik hoeft te maken van het WiFi netwerk.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Weet iemand of softwareversie 7 nog steeds 5.1-geluid geeft bij Netflix? Dat was bij de 6.1-update een bijzonder heikel punt.

[ Voor 3% gewijzigd door Hageneis op 18-09-2014 12:26 ]

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
zeve schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:45:
Ik heb een vraag over wanneer een film beschikbaar is voor verhuur.
Ik wilde nml een film kijken (captain Philips) tot voor kort was deze te huur via apple tv. Nu wilde ik gisteren deze film gaan bekijken. Nu blijkt dat ik hem niet meer kan huren maar alleen nog kopen. Als ik even rondkeek bleek dit met alle "oude" films zo te zijn.
Is dit normaal?
Is er een bepaalde periode waarbij je een film kan huren, bijvoorbeeld tot 12 maanden na release datum en kan je hierna de film alleen nog kopen?
Dat zal wel vervelend zijn omdat je dan eigenlijk vele malen meer betaalt voor een film die je later pas gaat bekijken.
Hopelijk hebben jullie hier een antwoord op.
Dit heeft te maken met de content aanbieders. Die bepalen alle (on)mogelijkheden wat betreft de films en series die ze aanbieden.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Hageneis: M'n Yamaha RX1020 schakelt keurig naar Dolby Digital over als ik op Netflix een film selecteer met Dolby geluid (2012 als film i.e.).

Captain Phillips is nu overigens ook op HBO te zien, als je die film persé wil zien (érg goede film, overigens) :P

[ Voor 38% gewijzigd door Will_M op 18-09-2014 12:46 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
ericplan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:36:
Vanavond nog eens checken dan. Klinkt alsof er een andere Wifi/BT chip in de nieuwere versie van de 3rd gen AppleTV zit, maar wie weet dit nu. Vage zet van Apple. Mijn ATV is van (dacht ik) eind vorig jaar, dus zal de nieuwere wel hebben.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
wimmel_1 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:40:
@Hageneis: M'n Yamaha RX1020 schakelt keurig naar Dolby Digital over als ik op Netflix een film selecteer met Dolby geluid (2012 als film i.e.).
Dank. Vanavond kijken of de updateserver nog wat bandbreedte over heeft voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

nexhil

BAM!

Ik heb zojuist op 3 ATV's de update uitgevoerd. Ik krijg alleen geen verbinding met de iCloud photostreams,
op geen van de 3 apparaten. :(

Dat is eigenlijk het belangrijkste waar we ze hier op de zaak voor gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door nexhil op 22-09-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

nexhil schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:50:
Ik heb zojuist op 3 ATV's de update uitgevoerd. Ik krijg alleen geen verbinding met de iCloud photostreams,
op geen van de 3 apparaten. :(

Dat is eigenlijk het belangrijkste waar we ze hier op de zaak voor gebruiken.
Ik heb hier op geen van m'n 2 ATV3's daar een probleem mee, werkt gewoon. Misschien hier eens kijken waar je probleem zit?

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 22-09-2014 11:18 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

Iemand een idee? Ik heb een AppleTV 3 en wanneer ik deze inschakel begint mijn iPhone 4S van het werk muziek af te spelen 8)7

Ik heb verder 4 devices die ook hetzelfde Apple ID gebruiken voor de appstore. De iPhone van mijn werk gebruikt ook dit Apple ID voor de appstore ivm aankopen maar heeft een eigen iCloud account. De overige 4 apparaten hebben een ander iCloud account

iPhone 5s - iCloud account JB
iPad Air - iCloud account JB
iPhone 5 - iCloud account vrouw
iPad 3 - iCloud account vrouw

Het gebeurd telkens alleen op de 4S van mijn werk wanneer ik de Apple TV inschakel. De overige 4 devices hebben hier geen last van. Ik sluit altijd alle apps af op de 4S (en ook mijn andere devices), dus daar kan het ook niet aan liggen.

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Niemand?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

RnB

Nou, iOS 7 is lekker buggy. Zoals eerder al is aangegeven komt de aTV niet tevoorschijn om als Airplay device gebruikt te worden wanneer deze in standby staat. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijke stream op te zetten.
Voor iOS 7 heb ik nooit problemen gehad met Airplay, nu loopt ie op een gegeven moment vast (met video kijken) en stopt de Airplay verbinding uit zichzelf.

Daarnaast heb ik veel connectieproblemen met Netflix. Ik dacht eerst dat het aan Netflix zelf lag, maar wanneer ik via mijn iMac kijk, gaat alles prima...

Kan je de aTV ook in DFU modus restoren? Iemand die dat weet en ooit gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
RnB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:23:
Nou, iOS 7 is lekker buggy. Zoals eerder al is aangegeven komt de aTV niet tevoorschijn om als Airplay device gebruikt te worden wanneer deze in standby staat. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijke stream op te zetten.
Voor iOS 7 heb ik nooit problemen gehad met Airplay, nu loopt ie op een gegeven moment vast (met video kijken) en stopt de Airplay verbinding uit zichzelf.

Daarnaast heb ik veel connectieproblemen met Netflix. Ik dacht eerst dat het aan Netflix zelf lag, maar wanneer ik via mijn iMac kijk, gaat alles prima...

Kan je de aTV ook in DFU modus restoren? Iemand die dat weet en ooit gedaan heeft?
Ja dat kan, micro-USB kabel er aan de achterkant in en AppleTV in iTunes restoren/updaten net zoals een iPhone/iPad. Heb het een keer moeten doen, met m'n vorige ATV (ATV2) toen een update hem brickte.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Eindelijk is de update live:

Apple TV

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
ik had 'em gisteren al!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
Sinds ik de nieuwste software op mijn aTV 3 heb, kan ik 'm niet meer bedienen met de remote app. Meer mensen last van? App opnieuw installeren, app opnieuw koppelen heb ik al gedaan. Niks helpt

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
crazylegs schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:24:
Sinds ik de nieuwste software op mijn aTV 3 heb, kan ik 'm niet meer bedienen met de remote app. Meer mensen last van? App opnieuw installeren, app opnieuw koppelen heb ik al gedaan. Niks helpt
Had ik ook last van. Wat voor mij hielp was mijn iPhone opnieuw opstarten. Daarna werkte alles weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
htf99 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:13:
[...]

Had ik ook last van. Wat voor mij hielp was mijn iPhone opnieuw opstarten. Daarna werkte alles weer zoals het hoort.
Ga ik proberen straks, thnx!

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb hier al een tijd problemen met Home Sharing van iTunes met Apple TV.

De Apple TV ziet wel alle muziek, maar het tabje Video's staat niet meer in beeld. Terwijl er wel video's in iTunes staan. Een andere Macbook hier in huis kan de video's van mij wel zien in iTunes... Meer mensen met dit probleem hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:26:
Iemand een idee? Ik heb een AppleTV 3 en wanneer ik deze inschakel begint mijn iPhone 4S van het werk muziek af te spelen 8)7

Ik heb verder 4 devices die ook hetzelfde Apple ID gebruiken voor de appstore. De iPhone van mijn werk gebruikt ook dit Apple ID voor de appstore ivm aankopen maar heeft een eigen iCloud account. De overige 4 apparaten hebben een ander iCloud account

iPhone 5s - iCloud account JB
iPad Air - iCloud account JB
iPhone 5 - iCloud account vrouw
iPad 3 - iCloud account vrouw

Het gebeurd telkens alleen op de 4S van mijn werk wanneer ik de Apple TV inschakel. De overige 4 devices hebben hier geen last van. Ik sluit altijd alle apps af op de 4S (en ook mijn andere devices), dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik word gek van dit probleem, snap niet waar dit door komt. Iemand hier suggesties wat ik kan doen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom toevallig op dit draadje en zie dat je nog smacht naar een oplossing. Ik ken het probleem niet maar ik vermoed dat het te maken heeft met "thuisdeling" ofwel "homesharing" In iOS ga je naar "Instellingen" ->Muziek-> scroll helemaal naar beneden en daar zie je "Thuisdeling" staan. Daar zie je je Apple ID. Selecteer deze en er verschijnt een pop-up waarmee je "Thuisdeling" kunt uitschakelen. Ik hoop dat je wat hebt aan het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ben ik de enige die sinds de laatste update regelmatig geen beeld krijgt bij het afspelen van Netflix streams? Even terug naar het menu en opnieuw het afspelen beginnen lost het meestal op, maar heb ook gehad dat ik 'm helemaal moest rebooten voor het wou werken.

Word er een beetje moe van. De software wordt steeds brakker lijkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Het is erg rigoreus, maar probeer een restore eens. Zoals ik eerder in het topic heb geschreven, was alles bij mij ook erg buggy. Ik gebruik mijn aTV vooral voor Netflix, maar heel vaak kreeg ik een connection error. Na de restore nergens meer last van.
loekf2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:05:
[...]

Ja dat kan, micro-USB kabel er aan de achterkant in en AppleTV in iTunes restoren/updaten net zoals een iPhone/iPad. Heb het een keer moeten doen, met m'n vorige ATV (ATV2) toen een update hem brickte.
Thanks! De restore gedaan en sindsdien geen problemen meer. :)

[ Voor 24% gewijzigd door RnB op 14-10-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:39:
Kom toevallig op dit draadje en zie dat je nog smacht naar een oplossing. Ik ken het probleem niet maar ik vermoed dat het te maken heeft met "thuisdeling" ofwel "homesharing" In iOS ga je naar "Instellingen" ->Muziek-> scroll helemaal naar beneden en daar zie je "Thuisdeling" staan. Daar zie je je Apple ID. Selecteer deze en er verschijnt een pop-up waarmee je "Thuisdeling" kunt uitschakelen. Ik hoop dat je wat hebt aan het antwoord.
Dank voor het meedenken! Ik heb dit ook met de Nederland.fm app, als ik die als laatste heb gebruikt en helemaal heb afgesloten dan nog heb ik regelmatig bij de AppleTV inschakelen dat de 4S Qmusic begint af te spelen bijvoorbeeld.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of UPC horizon Go en fox sports go werken met airplay en wat de kwaliteit is. Ik weet helaas zelf niemand met een Apple tv waar ik het kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:04:
[...]

Dank voor het meedenken! Ik heb dit ook met de Nederland.fm app, als ik die als laatste heb gebruikt en helemaal heb afgesloten dan nog heb ik regelmatig bij de AppleTV inschakelen dat de 4S Qmusic begint af te spelen bijvoorbeeld.
Thuisdeling uitschakelen op de 4S helpt dus niet, als ik het goed heb begrepen? Is mijn idee geen oplossing dan misschien iemand die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:29:
Kan iemand mij vertellen of UPC horizon Go en fox sports go werken met airplay en wat de kwaliteit is. Ik weet helaas zelf niemand met een Apple tv waar ik het kan testen.
Ik gebruik hier HBO Go regelmatig op m'n iPad welke ik dan naar m'n ATV3 laat streamen. Werkt gewoon goed in een acceptabele kwaliteit.

Ook de afleveringen van Southpark stream ik via de Southpark App naar de ATV en ook dat is goed aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimmel_1 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:17:
[...]

Ik gebruik hier HBO Go regelmatig op m'n iPad welke ik dan naar m'n ATV3 laat streamen. Werkt gewoon goed in een acceptabele kwaliteit.

Ook de afleveringen van Southpark stream ik via de Southpark App naar de ATV en ook dat is goed aan te kijken.
Okew mooi, nou is de kwaliteit van de horizon go op de Ipad al niet denderend. Ik ben dus wel benieuwd hoe dit uitpakt op een apple tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
nvm..

[ Voor 91% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2014 21:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Ik heb sinds een week een Apple TV v3, gewoon gekocht voor de lol om eens te kijken wat het kan, in combi met een iPhone 5S, Macbook Pro 15" (nog geen Yosemite, wegens de hoeveelheid bugs wacht ik nog even) 2013 en een 27" Apple Cinema Display. Alles is wireless aangesloten op 5Ghz band, Apple TV is dan dus max 150Mbit en de MB Pro 300Mbit. Als router ben ik de gelukkige eigenaar van een FritzBox. Ik heb de AppleTV gelijk geupdate met de laatste firmware.

Airplay via een iPhone werkt goed, de reactietijd is erg snel. Alleen soms als je bijvoorbeeld een filmpje bekijkt via je photostore en teruggaat, dan blijft het filmpje hangen. Heel soms hapert het geluid ook, maar vrijwel altijd gaat het soepel. Ik moet wel zeggen dat dit met iOS 8.02 was, vandaag net iOS 8.1 geinstalleerd.

Qua remote app op de iPhone(s) werkt het vrij goed, behalve dat je soms wanneer je naar een kant swiped, er twee of drie icons op de TV worden geskipped in plaats van één icoon. Wat mij betret is de swipe gevoeligheid dus te erg.

Wat betreft Airplay via m'n Macbook Pro, had ik net zoals vele andere haperingen wanneer je het scherm duplicate naar de TV. Het schijnt soepeler te werken wanneer je je scherm uitbreid naar een 2e scherm in plaats van cloned, maar ik merk daar persoonlijk niets van. Bijvoorbeeld Southpark is via duplicate net te bekijken, je ziet wel dat er miliseconden responsetijd bijkomen, in mijn geval loopt audio (gaat via directe output) dus niet meer 100% sync met video, ik schat in zo'n 50ms lag. Actiefilms is niet te doen via een MBPro over wifi.

Via Apple forums kwam ik op Beamer-APP, dit geinstalleerd en getest. Een erg fijne oplossing gezien het zonder haperingen werkt en je gedownloade subtitles kunt gebruiken.

Het is wel vreemd dat Airplay via OSX op een MBPro nog niet soepel werkt. Volgens mij is dat omdat het lossless video is.. Hopelijk kan Apple daar nog iets op verzinnen. Wel vreemd dat ze zulke funcionaliteit uitbrengen zonder dat het 100% goed werkt.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb even wat hulp nodig, sinds gisteren Apple TV 3rd Gen gekocht.

Thuis UPC met Airport Extreme als wifi signaal, zodra ik de Apple Tv op stroom zet schiet mijn Wifi eruit qua internet verbinding... wat ik ook probeer ik kom niet veel verder.

Forum doorgezocht maar niet echt iets kunnen vinden waar ik wat mee kan.

Apple TV via Wifi proberen aan te sluiten en dat lukt maar omdat het Internetsignaal weg is er verder niks mee te doen. Al mijn wifi apparaten Ipads/Iphones/Macbooks hebben gelijk geen internet meer.

Ik gok een andere setting voor mijn Extreme maar hoe wat heb ik even hulp nodig.

Wie of Wie kan mij verder helpen.

Thanks

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat al geprobeerd hebt om je ATV 3 bekabeld aan je AE te hangen? Het blijkt nl niet uit je relaas.
En je AE "gereboot" door 'm van de stroom af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Laatst online: 27-03-2023
Mogge,

Gisterenavond is het gelukt, nogmaals de Airport Extreme als bridge gezet en zowaar doet hij het.

De netflix is wel een uitkomst voor de kinderen ;-)

Thanks for the help.

Adios

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
Hier een vraag na de laatste ATV update.

Wij streamen regelmatig een programma via uitzending gemist of RTL gemist via onze iPhone naar de ATV. Voorheen konden we (tijdens het kijken van uitzending gemist) de iPhone gewoon gebruiken voor andere apps terwijl de de app wat gestreamt wordt naar de ATV op de achtergrond door blijft lopen.

Nu Apple nieuwe updates heeft dooergevoerd (iOS en firmware van ATV) moeten wij de app laten draaien op de voorgrond en de iPhone niet op standby laten staan. Anders verliest de ATV de verbinging met de iPhone. Zelfs moeten we nu de iPhone sluimer tijd instellingen wijzigen naar 'nooit' als we streamen naar de ATV.

Wie heeft ditzelfde gemerkt? Of doe ik iets niet goed?

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zijn volgens mij instellingen welke in de app afgevangen moeten worden. Ik merkte het hier laatst ook met de SBS gemist APP terwijl ik toen nog niet geupdate had, de Southpark APP deed het wel goed en doet het nog steeds met de nieuwe iOS versie op de ATV3 (iOS 7.01 (6912) en 8.1 op de iPhone/iPad). De APP van RTL-XL Doet 't ook gewoon goed terwijl de APP van SBS dus stopt met spelen als je de iPhone/iPad locked.

[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 27-10-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Heb er ook last van ja, ook vanuit Safari en die is wel soort van per definitie up to date bij het OS.
Met mirroring aanzetten heb je nog steeds dat hij stopt zodra je lockt maar dan niet zodra hij autolockt, dus nog wel een werkbare workaround.

Maar ik bedenk me terwijl ik het schrijf dat ik dat eerder heb gehad en dat toen een koude herstart van m'n iPhone het probleem oploste, dus dat ga ik vanavond even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat de Apple TV wel netflix kon streamen maar dit werkt dus niet helemaal begrijp ik uit de posts hier.
Of helemaal niet?
Het probleem is dat ik een mooie Marantz ud5007 blu-ray speler heb waarop netflix te bekijken is, echter woon ik nu ergens zonder LAN aansluitingen..enkel WLAN.
En ik ga geen bridge/WLAN extender whatever kopen gezien het niet mijn internet netwerk betreft,-voor de marantz- dus dat wordt hem niet.
Over het algemeen, werkt die Apple tv de ja of de nee, voor netflix, gewoon via WiFi etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werken de UPC Horizon app en Fox Sports app met airplay naar een Apple tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:29:
Over het algemeen, werkt die Apple tv de ja of de nee, voor netflix, gewoon via WiFi etc
Bij mij werkt het prima. Apple TV2, verbonden via wifi met mijn router, Netflix app die op de ATV aanwezig is. Ook via Airplay werkt het prima, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:44:
werken de UPC Horizon app en Fox Sports app met airplay naar een Apple tv
FOX app werkt naar een ATV2. Zowel via iPad als iPhone werkt Airplay. Moet alleen wel eerlijk zeggen dat die er wel geregeld uitknalt. Dan moet je even opnieuw drukken en doet die het weer

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik plex of XBMC kan draaien op mijn Apple tv 3 zonder te moeten mirroren of een PC die ganse dag moet aanblijven? Ik gebruik overigens een NAS waar mijn content op staat.

Via google kom ik op een manier waarbij je je DNS moet veranderen naar die van je NAS, maar aangezien ik voor Netflix reeds een Amerikaanse DNS gebruik gaat dit dus niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:46:
Iemand die weet hoe ik plex of XBMC kan draaien op mijn Apple tv 3 zonder te moeten mirroren of een PC die ganse dag moet aanblijven? Ik gebruik overigens een NAS waar mijn content op staat.

Via google kom ik op een manier waarbij je je DNS moet veranderen naar die van je NAS, maar aangezien ik voor Netflix reeds een Amerikaanse DNS gebruik gaat dit dus niet lukken...
http://imick.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg dus niet van toepassing voor me.

"Om dit werkend te krijgen zul je in de DNS instellingen van de AppleTV wel het ip van het apparaat moeten geven, dat Plex Connect draait."

Ik heb reeds een aangepaste DNS om de US content van Netflix te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

En dat apparaat wat die Plex-Server draait kan geen DNS request forwarden middels een eigen DNS server waarin jezelf de requests die naar Netfilx moeten doorzet naar die US proxy middels een host/a-record?

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 14-11-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:51:
[...]
Jammer genoeg dus niet van toepassing voor me.

"Om dit werkend te krijgen zul je in de DNS instellingen van de AppleTV wel het ip van het apparaat moeten geven, dat Plex Connect draait."

Ik heb reeds een aangepaste DNS om de US content van Netflix te verkrijgen.
In de settings van PlexConnect kan je zelf een forward-dns opgeven, standaard staat deze op 8.8.8.8, als jij daar je US-DNS invult moet het gewoon werken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frustus Maximus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09-2017
Iemand enig idee hoe ik radio 538 of 3FM kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Frustus Maximus schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:00:
Iemand enig idee hoe ik radio 538 of 3FM kan vinden?
Gewoon: Zoeken in de "Juiste" categorieën :P

538 zit in de categorie TOP40/POP met diverse kanalen/zenders (gewoon onder 538).

3FM heeft schijnbaar geen aanbod via aTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimmel_1 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:29:
[...]

Gewoon: Zoeken in de "Juiste" categorieën :P

538 zit in de categorie TOP40/POP met diverse kanalen/zenders (gewoon onder 538).

3FM heeft schijnbaar geen aanbod via aTV
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor iedereen die kuren heeft met de Apple remote: http://youtu.be/bPkKtxTD6J0

Ik had mijn remote bijna opgegeven want de linker toets reageerde steeds slechter.
Werkt nu weer perfect!

Misschien iets voor in de TS.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:37:
Tip voor iedereen die kuren heeft met de Apple remote: http://youtu.be/bPkKtxTD6J0

Ik had mijn remote bijna opgegeven want de linker toets reageerde steeds slechter.
Werkt nu weer perfect!

Misschien iets voor in de TS.
Ga ik van de week meteen proberen. De mijne registreert het langer indrukken van de middelste knop niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 22:23
bah sinds de update is mijn apple tv vaak niet meer zichtbaar op mijn ios/macbook apparaten. Heb al van alles geprobeerd (factory reset) maar het blijft brak.

Verschrikkelijk, airplay is voor mij de feature en dan met name dat ik hem altijd zo makkelijk kon inschakelen. Nu blijft het rommelen.

bah!

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

laurens0619 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:15:
bah sinds de update is mijn apple tv vaak niet meer zichtbaar op mijn ios/macbook apparaten. Heb al van alles geprobeerd (factory reset) maar het blijft brak.

Verschrikkelijk, airplay is voor mij de feature en dan met name dat ik hem altijd zo makkelijk kon inschakelen. Nu blijft het rommelen.

bah!
Heb ik ook. Sinds iOS 8 is het waardeloos. iTunes 11/12 heeft mij bij ook een hoop verbrakt. Toch maar eens gaan kijken naar een Google Chromecast of Nexus Player, op die laatste zit ook native Plex.

[ Voor 8% gewijzigd door NvM op 03-12-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:04
NvM schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:38:
[...]

Heb ik ook. Sinds iOS 8 is het waardeloos. iTunes 11/12 heeft mij bij ook een hoop verbrakt. Toch maar eens gaan kijken naar een Google Chromecast of Nexus Player, op die laatste zit ook native Plex.
Ik heb dit ook een paar keer gehad laatste paar weken. Iedere keer restart ik mijn apple tv (via de apple tv afstandbediening) en vervolgens kan ik het via mijn ios apparaten gewoon vinden. Voor mijn apple tv is een reset (nog) niet nodig geweest om dit te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Bij mij kan ik hem vaak alweer vinden door hem met de remote even uit stand-by te halen, maar dat is nu net juist wat ik niet wil :( jammer om te lezen dat jullie er ook last van hebben, apple heeft dus echt iets verkloot

zit trouwens denk ik in de apple update en niet ios8 update op de clients. Mijn ipad met iOS 6 kan hem namelijk ook niet meer vinden in dezelfde situaties :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:37:
Dit merk hebben ze hier niet bij de slijter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mashell
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11-2019
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:29:
Ik dacht dat de Apple TV wel netflix kon streamen maar dit werkt dus niet helemaal begrijp ik uit de posts hier.
Of helemaal niet?
Ja. Bij mij thuis op beide Apple TV. Als ik het met 1 woord zou moeten omschrijven: super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 13:00
Raar iets! Mijn weinig gebruikte ATV 3 heb ik bij mijn ouders geïnstalleerd. Werkt den tijdje goed,maar nu opeens snel knipperend ledje en een melding om hem aan iTunes aan te sluiten.
2x opnieuw geflashed via iTunes, maar elke keer komt die weer terug bij het schem om hem aan itunes te hangen en een snel knipperend ledje?

Einde product, of heeft iemand nog een oplossing?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 13:00
Stinger_Ventura schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:55:
Raar iets! Mijn weinig gebruikte ATV 3 heb ik bij mijn ouders geïnstalleerd. Werkt den tijdje goed,maar nu opeens snel knipperend ledje en een melding om hem aan iTunes aan te sluiten.
2x opnieuw geflashed via iTunes, maar elke keer komt die weer terug bij het schem om hem aan itunes te hangen en een snel knipperend ledje?

Einde product, of heeft iemand nog een oplossing?
Ik dacht, laat ik het nog 1x proberen, en toe deed die het opeens!
Heel raar, maar ben wel blij.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:29
laurens0619 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:19:
Bij mij kan ik hem vaak alweer vinden door hem met de remote even uit stand-by te halen, maar dat is nu net juist wat ik niet wil :( jammer om te lezen dat jullie er ook last van hebben, apple heeft dus echt iets verkloot

zit trouwens denk ik in de apple update en niet ios8 update op de clients. Mijn ipad met iOS 6 kan hem namelijk ook niet meer vinden in dezelfde situaties :(
Yes, laatste update heeft voor mij het probleem dat airplay de atv niet uit standby kon halen opgelost! Apparaat is nu weer bruikbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
mastachilla schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:15:
[...]

Yes, laatste update heeft voor mij het probleem dat airplay de atv niet uit standby kon halen opgelost! Apparaat is nu weer bruikbaar voor mij.
dank je voor de notificatie! ga ik meteen testen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens nog steeds het probleem dat mijn Apple TV "Apple TV (2)" heet. Zelfs met iOS8 blijft ie dit toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
iAmRenzo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:40:
Ik heb trouwens nog steeds het probleem dat mijn Apple TV "Apple TV (2)" heet. Zelfs met iOS8 blijft ie dit toevoegen...
Kan je het probleem niet oplossen met iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MmarkM schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:52:
Kan je het probleem niet oplossen met iTunes?
Eh? Wat stel je uberhaupt in voor de Apple TV in iTunes? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Ik heb dat sinds iOS 8.3 ook inderdaad, ik ben laatst tot Apple TV (19) gekomen.. Inmiddels zit ik al weer op nummertje 5. Belachelijk.

Wat ook gebeurt, is dat mijn AppleTV in standby (en dus niet als hij actief is) elke anderhalve minuut opnieuw een DHCP lease aanvraagt bij mijn router. Dat levert verder niet echt problemen op, maar de logfiles zijn sindsdien wel een stukje groter :o

Ik vermoed dat beide problemen te maken hebben met mijn Airport Express die automatisch de rol van Bonjour Sleep Proxy op zich neemt binnen mijn netwerk. Die functionaliteit kan blijkbaar ook niet uitgeschakeld worden, ik kan het in ieder geval niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m-m schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:17:
Ik heb dat sinds iOS 8.3 ook inderdaad, ik ben laatst tot Apple TV (19) gekomen.. Inmiddels zit ik al weer op nummertje 5. Belachelijk.

Wat ook gebeurt, is dat mijn AppleTV in standby (en dus niet als hij actief is) elke anderhalve minuut opnieuw een DHCP lease aanvraagt bij mijn router. Dat levert verder niet echt problemen op, maar de logfiles zijn sindsdien wel een stukje groter :o

Ik vermoed dat beide problemen te maken hebben met mijn Airport Express die automatisch de rol van Bonjour Sleep Proxy op zich neemt binnen mijn netwerk. Die functionaliteit kan blijkbaar ook niet uitgeschakeld worden, ik kan het in ieder geval niet vinden.
19 ja? Wow, ik blijf gewoon op 2 steken.

Wat ik ook jammer vind, sinds iOS8, is dat ik niet meer een uitstaande Apple TV op mijn iPhone als beschikbaar Airplay apparaat zie. Ik moet eerst de Apple TV aanzetten en dan pas komt ie te voorschijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:29
iAmRenzo schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:29:
[...]

Wat ik ook jammer vind, sinds iOS8, is dat ik niet meer een uitstaande Apple TV op mijn iPhone als beschikbaar Airplay apparaat zie. Ik moet eerst de Apple TV aanzetten en dan pas komt ie te voorschijn 8)7
Dit had ik dus ook. De laatste atv ios update heeft dit voor mij verholpen.
weet je zeker dat je de laatse versie hebt geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Ik weet niet beter dan dat dat standaard gedrag is? Pas als ik de aTV aanzet verschijnt het airplay icoon in iTunes. En ik heb overal de laatste versies geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik heb dit ''opgelost'' door bij de naam van mijn Apple TV te eindigen met een spatie. :)

[ Voor 24% gewijzigd door RnB op 23-04-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 20:51
vooghel schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:19:
Ik weet niet beter dan dat dat standaard gedrag is? Pas als ik de aTV aanzet verschijnt het airplay icoon in iTunes. En ik heb overal de laatste versies geïnstalleerd.
Hmm, bij mij is dat toch niet zo, mijn aTV (2010 model) is altijd beschikbaar, is altijd zo geweest bij alle versies van iOS of iTunes die ik heb of gehad heb (en ik heb volgens mij alles up to date). Hij hangt wel bedraad aan het netwerk, mocht dat relevant zijn. Ik heb daar volgens mij nooit iets voor moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch wazig. Ik heb de nieuwste update (vorige week ofzo).
Als de Apple TV uit is, is hij nergens te vinden.
Ik heb het idee dat er vanalles (de (2) achter de naam en de standby beschikbaarheid) bij iOS8 is veranderd. Ik zie namelijk de ook de Apple TV van de buren (staat tegen onze muur, via Bluetooth). Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

nokie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:16:
[...]

Hmm, bij mij is dat toch niet zo, mijn aTV (2010 model) is altijd beschikbaar, is altijd zo geweest bij alle versies van iOS of iTunes die ik heb of gehad heb (en ik heb volgens mij alles up to date). Hij hangt wel bedraad aan het netwerk, mocht dat relevant zijn. Ik heb daar volgens mij nooit iets voor moeten instellen.
Ah, die van mij verbindt alleen met WiFi, dat zou kunnen uitmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Youtube werkt niet meer op de Apple TV2. Nu staat deze bij mijn ouders en youtube gebruiken ze eigenlijk nooit maar zou een jailbreak helpen om toch nog youtube te kunnen gebruiken op een oude Apple TV?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vandaag een Apple TV3 gekocht, als ik media (itunes) stream vanaf m'n imac is alles goed, maar zodra ik mirror image selecteer , zit er in het beeld kleine happeringen. Beide apparaten zijn bedraad met UTP en niet via WIFI. Ook heb ik de resolutie naar beneden aangepast maar behoud hetzelfde probleem. Weet iemand een tip om verder op te zoeken?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een apple tv aangeschaft hoofdzakelijk om netflix te kunnen kijken. Nu was ik even aan het pielen met het apparaatje en kwam er achter dat ik geen horizon go kan streamen.
Nu is mijn vraag of dit met een hdmi kabel via mijn ipad in de tv wel zou kunnen? En zijn er andere apps die ook tv zenders uitzenden en wel gestreamd kunnen worden via appletv bijvoorbeeld 'live tv kijken'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
CapTVK schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:29:
Youtube werkt niet meer op de Apple TV2. Nu staat deze bij mijn ouders en youtube gebruiken ze eigenlijk nooit maar zou een jailbreak helpen om toch nog youtube te kunnen gebruiken op een oude Apple TV?
Late reactie: Je kan met een jailbreak volgens mij niet de "native" youtube weer werkend krijgen. Wat je wel kan doen is jailbreaken > Kodi 14.1 erop zetten en daar de youtube addon op installeren.

Of je verkoopt de Atv2, Krijg je waarschijnlijk nog zelfs meer voor terug dan dat de Atv3 kost momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het slim om nu nog een Apple TV 3 te kopen of zal ik wachten op het nieuwe model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:19

CeesKees

I rest my Kees

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:12:
Vandaag een apple tv aangeschaft hoofdzakelijk om netflix te kunnen kijken. Nu was ik even aan het pielen met het apparaatje en kwam er achter dat ik geen horizon go kan streamen.
Nu is mijn vraag of dit met een hdmi kabel via mijn ipad in de tv wel zou kunnen? En zijn er andere apps die ook tv zenders uitzenden en wel gestreamd kunnen worden via appletv bijvoorbeeld 'live tv kijken'?
A. Waarom zou je dat willen?
B. NPO app voorziet hier in

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kpn iTv kan dit ook, maar dan moet je wel kpn abbo hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

FreakNL

Well do ya punk?

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:23:
Is het slim om nu nog een Apple TV 3 te kopen of zal ik wachten op het nieuwe model.
Ik zou hem gewoon nog kopen. We horen mooie verhalen over de ATV4, maar niemand weet precies wanneer hij uitkomt en wat er van die verhalen waar is.

Mocht hij dan alsnog snel uitkomen en helemaal geweldig blijken kun je je ATV3 altijd nog voor 3 tientjes van de hand doen, dan schrijf je er hooguit een paar tientjes op af.

Als het nou een apparaat van 400 euro was, maar hij kost 79 euro bij de MM, kun je geen buil aan vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
Maar over 4 weken is het Apple WWDC 2015. Dan zou de aankondiging zijn van de nieuwe Atv. Zelfs de eigenaar van een electronicazaak had het erover.

Ik zou nog gewoon lkkr een maandje wachten.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Eigenaren van elektronicazaken moet je altijd blind vertrouwen wanneer het om de roadmap van Apple producten gaat. Niet kopen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat op meerdere sites inderdaad, ik vraag me af wat de meerwaarde gaat worden van het nieuwe model, al hoewel ik hoop op een harde schijf zoals de eerste modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

MrAcid schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:07:
Eigenaren van elektronicazaken moet je altijd blind vertrouwen wanneer het om de roadmap van Apple producten gaat. Niet kopen dus!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e2N6FVWEi8aRNheuRttFVqIq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Busted. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij stond pas te koop bij de mediamarkt voor 66 euro, dat was wel de moeite waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Er staan er ook een paar op V&A voor €55,- V&A aangeboden: Apple TV (2012)

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 07-05-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, maar zoiets koop ik liever nieuw met bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:09:
Bedankt, maar zoiets koop ik liever nieuw met bon.
Dubbel parkeren: heb je zó een bon.

(Sorry kon het niet laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 06:29
Ik heb een probleem met het streamen van Spotify naar mijn aTV (laatste versie). Als ik het geluid van mijn rMBP (media 2014) naar de aTV stuur, hapert het geluid heel erg en gaat mijn hele WiFi zowat plat. Als ik het via mijn iPhone 6 stuur naar de aTV doet hij het perfect. Wat ik nu dus doe, zet spotify aan op mijn iPhone, stream dat naar de aTV en bedien Spotify op mijn iPhone weer met de SpotifyApp op mijn Macbook. Een beetje omslachtig dus.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen/wat de oplossing hiervoor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een Apple TV3 gekocht, ik vind het soms nog wel eens lastig dat Netflix niet top te bedienen is vanaf de Ipad op de TV. Ik kan niet verder spoelen als het ware en niet pauzeren met de knoppen op de Ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
Ook niet als je de app Remote gebruikt?

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wel, maar dan zie je niet zeg maar die tijd slider onder in het beeld. Als ik mijn Ipad of Iphone in combinatie met de PS4 gebruikte kon ik dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:59
Zijn er meer mensen die lag hebben tijdens het spelen via Airplay? Heel irritant dat gestotter op het scherm:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27
babbi schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:37:
Zijn er meer mensen die lag hebben tijdens het spelen via Airplay? Heel irritant dat gestotter op het scherm:(
Airplay is bij mij altijd laggy, maak icm met Apple TV alleen nog maar gebruik van de app "Airvideo HD" om content op mijn Macbook op de tv af te spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:44
vandaag een apple tv gekocht. werkt allemaal prima maar krijgen de remote app die de apple tv zou kunnen bedienen vanaf de iphone of ipad niet werkend.
Thuisdeling staat overal aan maar er wordt niks gevonden.

Router al eens opnieuw opgestart maar ook geen resultaat. Iemand suggesties?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
koentjuh1987 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:05:
vandaag een apple tv gekocht. werkt allemaal prima maar krijgen de remote app die de apple tv zou kunnen bedienen vanaf de iphone of ipad niet werkend.

https://support.apple.com/en-us/HT201397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:04
koentjuh1987 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:05:

Doublechecken dat de iPhone of iPad met hetzelfde netwerk als de Apple TV zijn verbonden. Alleen dan werkt airplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 16:28
Ik had gisteravond ook hetzelfde probleem. Remote App op Ipad Air 2 gepaired met Apple TV 3, maar kon deze niet bedienen. Uiteindelijk de Apple TV vanuit de software een restart gegeven, daarna lukte het wel.
Misschien kun je dat ook eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:44
Airplay werkt maar de remote app kan geen verbinding maken. Krijgen elkaar niet gevonden. Alles is correct ingesteld. Thuisdeling etc, zelfde WiFi netwerk...

...

Pagina: 1 ... 14 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.