Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 100 Laatste
Acties:
  • 2.656.819 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
FeaR schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:39:

Dat klinkt als SPAM/Werving en dat mag niet zeef :+ :>
Niks te spam, I'm going to make you famous! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:48
Vandaag even mijn zelfgemaakt meubeltje even geplaatst:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/novl3c.jpg

Even snel geschoten met mijjn mobiel.
En hopelijk voor het weekend nog mijn nieuwe 55ST60 :D

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12
zeef schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:52:
[...]

Niks te spam, I'm going to make you famous! :P
Mja, voor je het weet loopt FeaR dan "F*ck me, I'm famouste" roepen...weet niet of we daar nou op zitten te wachten :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
LOL. Maar ff serieus, wie heeft de vetste home cinema van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
zeef schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:10:
Mystikal? Mystikal's bioscoop kelder

Misschien niet qua spullen maar is wel echt een home cinema pur sang.

[ Voor 13% gewijzigd door Sander op 15-05-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Die van Mystical is iig dedicated. To home cinema - en to de vuile was, aangezien zijn washok er achter zit :P
Maar volgens mij is dat ook meer hobby en niet echt zeer HQ danwel audiofiel.
@Zeef: heb je deze vraag ook al in HiFi uit China versus de bekende commerciele HiFi deel 12 gesteld? Zou wel eens kunnen dat [Verwijderde gebruiker] best wat leuks heeft staan - al is het dan van Chinese makelij. Onbekend maakt onbemind, maar die gasten daar hebben behoorlijk wat HQ spul staan :)

Of voor de vintage liefhebbers Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2 Wel stereo, maar daar zitten er een aantal die een aardige verzameling hebben - en volgens mij ook eentje met een dedicated luisterroom :)

@allen: wie was ook alweer die tweaker die ergens in .BE of .FR woonde en een dedicated HC in een aanbouw oid had staan? Beetje kasteel / oude boerderij achtig meen ik. Deed zelf ook wat in de professionele audiohoek ofzo :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zit nu mobiel, dus kan niet makkelijk zoeken, maar we hebben er een langs zien komen in Dld in de kelder van een nieuwbouwbwoning...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03-2023

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

FeaR schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:39:
[...]

Je hoort mij niet zeggen dat ik 400 euro niet veel geld vind hè. Maar 400 euro is nog geen 10% van de totaalprijs en dan valt het opeens weer behoorlijk mee. En demo speakers is tot daar aan toe, zeker als ze net een week uit de doos zijn. Maar een plasma TV die 9 maanden in de winkel heeft gehangen en dus zeker 8 - 9 uur per dag aan heeft gestaan. Nee, dat is me echt te veel van het goede. Zeker als je dan voor 400 alles nieuw in doos hebt.

[...]
nog geen 10%, oh, nee dan zou ik het ook niet doen!
ik dacht aan 2200,- nieuwprijs 8)7 ! jah, dan snap ik het!
The Eagle schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:29:

@Zeef: heb je deze vraag ook al in HiFi uit China versus de bekende commerciele HiFi deel 12 gesteld? Zou wel eens kunnen dat [Verwijderde gebruiker] best wat leuks heeft staan - al is het dan van Chinese makelij. Onbekend maakt onbemind, maar die gasten daar hebben behoorlijk wat HQ spul staan :)
zeker, dat heb ik ook gezien, hij maakt ook zijn eigen kabels! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door klaasje11 op 15-05-2013 22:17 ]

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:13
renzo4000 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:12[/message]:[/b]
[...]
Ziet er goed uit! ... Vergeet niet je afstandbedieningen te vervangen voor een Harmony :D
Elke keer als ik daar voldoende geld voor hebt komt er iets leukers voorbij op MP :-)
fris0NL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:17[/message]:[/b]
[...]
Mooie set heb je daar! Ik vroeg me af hoe die B&W's klinken? Ik ben namelijk zelf ook aan het rond kijken op marktplaats om een setje 604's op de kop te tikken :D
Kom eens luisteren! DM?
klaasje11 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:14[/message]:[/b]dat hele front-high gedoe snap ik niet helemaal, kan iemand me uitleggen wat het is en waarom? :$
Ben er ook nog niet achter. Front wide schijnt beter te zijn. Ik heb de meerwaarde van 7.1 in mijn huidige flat nog niet kunnen ontdekken maar ga daar zeker achter komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
The Eagle schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:29:
Die van Mystical is iig dedicated. To home cinema - en to de vuile was, aangezien zijn washok er achter zit :P
Maar volgens mij is dat ook meer hobby en niet echt zeer HQ danwel audiofiel.

Of voor de vintage liefhebbers Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2 Wel stereo, maar daar zitten er een aantal die een aardige verzameling hebben - en volgens mij ook eentje met een dedicated luisterroom :)

@allen: wie was ook alweer die tweaker die ergens in .BE of .FR woonde en een dedicated HC in een aanbouw oid had staan? Beetje kasteel / oude boerderij achtig meen ik. Deed zelf ook wat in de professionele audiohoek ofzo :?
Deze keer gaat het me echt om een HT. Maar ik zal daar ook posts gaan plaatsen. :) Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pjotr22 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:07:
Mijn vriendin wil graag een grotere tv... Tja soms moet je haar dr zin maar geven }) }) }) in ons nieuwe huis dus een 65'' of beamer aanschaffen!
Verstop gelijk ook een mooie ring in de doos van de TV : Heeft ze verdiend _O_

Vrouwen die grote TV's leuk vinden zijn nogal zeldzaam als ik de reacties mag geloven in dit topic :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb wel een klant die 2 keer de volgende luidsprekers heeft staan: http://audio-life.nl/avantgarde-acoustic/uno.
Dit allemaal met een complete NAD master series, goed voor een geluid om echt bij weg te slijmen! Helaas laat mijn budget (bijna uiteraard) en interieur dit niet toe :p

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:12
Als Philip een GoT account heeft denk ik de Chamber of Dreams: http://www.htforum.nl/yab...218.msg2129975#msg2129975
Volledige akoestische aanpassingen gedaan door middel van pro-metingen, zeer mooie apparatuur etc. Afijn, jullie kunnen het wel lezen gok ik. :P

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 16-05-2013 10:37 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hele dedicated thuisbioscopen zijn er niet op GoT, buiten de reeds genoemde. Wel hele uitgebreide stereo of HT setups, grote muziekcollecties etc. Maar dan wel op de woon/studeer/slaapkamer. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Ik zou bij een GoT over audio het een gemis vinden om een prachtige muziek en/of stereo setup (met bijv buizen ) niet mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is zonder enige vorm van twijfel de eerste AV moderator die er was: Jag!

Dit is een plaatje van 7 jaar geleden:
Afbeeldingslocatie: http://www.van-weert.com/~jag/DIY_LFE_sub/Proef_opstelling_3.jpg

Twee zelfbouw frontspeakers met dipool laag en hoorngeladen mid en hoog, actief aangestuurd met 3 stereo PA eindversterker, kanaalscheiding dmv een DSP, Pioneer LX nogwat versterker en een 200cm breed projectiescherm met een projector (een goeie, ik weet niet welke :P).

maar weet niet of hij op tweakers wil komen :P. Zal het hem eens vragen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:42

Daniel36

vernieuwde formule

LuPo schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:19:
[...]

Als Philip een GoT account heeft denk ik de Chamber of Dreams: http://www.htforum.nl/yab...218.msg2129975#msg2129975
Volledige akoestische aanpassingen gedaan door middel van pro-metingen, zeer mooie apparatuur etc. Afijn, jullie kunnen het wel lezen gok ik. :P
Oei, erg mooi idd.
Maar vlak de ruimte van Mystikal niet uit hoor, zijn apparatuur is minder kostbaar maar qua dedicated HT ruimte is Mystikals kelder erg mooi en goed gedaan vind ik.

En verder wat The Eagle ook noemde, die HT van en tweaker die in Frankrijk woont en een ruimte heeft gebouwd met alle bekabeling weggewerkt in de stenen muren etc.
Ziet er uit als een soort luxe stenen en houten hut met erin een gave HT.

Is er btw niet een Tweakert die zich deze HT herinnerd en weet te vinden misschien?
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Daniel36 op 16-05-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:01

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

nero355 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:22:
[...]
Vrouwen die grote TV's leuk vinden zijn nogal zeldzaam als ik de reacties mag geloven in dit topic :+
Mijn vriendin vind 40" in de woonkamer genoeg, terwijl op de slaapkamer ook 40".
Ik zou graag de woonkamer tv doorschuiven, en in de kamer een +/- 52 plaatsen zodra we eind v/d maand verhuist zijn en weer wat centjes hebben;)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Laatst online: 08:42

Daniel36

vernieuwde formule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
frankwopereis schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:54:
[...]

Mijn vriendin vind 40" in de woonkamer genoeg, terwijl op de slaapkamer ook 40".
Ik zou graag de woonkamer tv doorschuiven, en in de kamer een +/- 52 plaatsen zodra we eind v/d maand verhuist zijn en weer wat centjes hebben;)
Mijne vond 32"genoeg, toen kocht ik een 47" en dat was toch wel een mooi maatje.

Toen kwam ze bij een vriend van me thuis die had 65" en dat moest hem dan toch wel worden, ben bang dat als het over 3 jaar zover is dan is dit toestel 5 jaar oud dat het toch echt een 72" of iets moet worden :P.

Zeg er wel bij dat ze voor de TV woont haha, ik kijk denk 1x per week TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
JvS schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:33:
[...]

Dat is zonder enige vorm van twijfel de eerste AV moderator die er was: Jag!

Dit is een plaatje van 7 jaar geleden:
[afbeelding]

Twee zelfbouw frontspeakers met dipool laag en hoorngeladen mid en hoog, actief aangestuurd met 3 stereo PA eindversterker, kanaalscheiding dmv een DSP, Pioneer LX nogwat versterker en een 200cm breed projectiescherm met een projector (een goeie, ik weet niet welke :P).

maar weet niet of hij op tweakers wil komen :P. Zal het hem eens vragen.
Ik herinner me ook nog user Garmtz, is ook alweer 9 jaar geleden:

Verwijderd in "Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
JvS schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:33:
Gezien het zeven jaar geleden was, zal het vast nog wel een Barco crt-projector oid geweest zijn. Ik denk dat weinig mensen die tegenwoordig nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Die bedoelde ik idd :)
Maar als ik dat vergelijk met de set van Jag die hier genoemd werd is die van Mauce (nofi) een kleintje. Bij hem gaat het dan meer om de ruimte zelf - maar dat is niet waar Zeef naar op zoek is :)
Volgens mij is Mauce zelf overigens niet echt actief meer. Datum laatste reactie 14 september 2009, 18:02

Dat gaat hem dus ook niet worden...

[ Voor 14% gewijzigd door The Eagle op 16-05-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:12
Daniel36 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:29:
[...]

Oei, erg mooi idd.
Maar vlak de ruimte van Mystikal niet uit hoor, zijn apparatuur is minder kostbaar maar qua dedicated HT ruimte is Mystikals kelder erg mooi en goed gedaan vind ik.
Mystikals ruimte is juist niet helemaal dedicated. De ruimte heeft achter het gordijn ook nog een andere functie. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Dat zeg ik ;)
The Eagle in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

evEndzhar schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:06:
[...]

Gezien het zeven jaar geleden was, zal het vast nog wel een Barco crt-projector oid geweest zijn. Ik denk dat weinig mensen die tegenwoordig nog gebruiken.
LOL, 7 jaar geleden was 2006, niet 1996 ofzo. Toen had je gewoon HD LCD projectoren. Was een panasonic PT AE - 100 uit mijn hoofd. Set is voor een groot deel nog hetzelfde, maar nu een Epson projector en een andere receiver / HTPC dus :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09-2013
Hierbij even mijn home cinema :

Afbeeldingslocatie: http://www.motionpictures.be/huis/cinema/bouw/dag_26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motionpictures.be/huis/cinema/bouw/dag_26_2.jpg

Specs :
* Speakers : Klipsch THX Ultra 2 (7.2 setup)
* Versterker : Anthem MRX 700
* Afspeel media :
- Oppo bdp-93
- Dune Smart D1
- D-Link Boxee
* NAS
* Projector : Sony VW95ES
* RC : Logitech Harmony 1000
* Akoustisch systeemplafond met Sterrenhemel
* In elke zetel [8] een aparte buttkicker geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
And we have a winner! Dude dit is serieus een van de mooiere opstellingen die ik heb gezien. Chapeau!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/90d643.jpg

Sony 46 inch HX750 3dtv
Sony bdp-s490
Playstation 3
Onkyo tx-nr609
Svs sound PB12NSD DSP binnenkort komt er tweede bij
Jamo s606 hc3
Norstone esse TV meubel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:55

DjVe

Hatsaflats!

beatbrother schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:49:

[afbeelding]

[afbeelding]

Specs :
* Afspeel media :
- Oppo bdp-93
- Dune Smart D1
- D-Link Boxee
* NAS
* In elke zetel \[8] een aparte buttkicker geïnstalleerd
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

renzo4000 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:50:
[...]

And we have a winner! Dude dit is serieus een van de mooiere opstellingen die ik heb gezien. Chapeau!
Ziet er supermooi uit, alleen lijkt het met dit soort opstellingen dat het scherm niet echt groot is ? Ook omdat je op een behoorlijke afstand zit had het makkelijk groter gekund denk ik dan steeds bij mezelf. Soort IMAX thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

En ik dacht dat zulke home theatres alleen in MTV Cribs voorkwamen... :P
Zonder meer een fantastisch home theatre. Vooral die sterrenhemel is toch de finishing touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 15:51

Simkin

Bzzzzz

[afbeelding]

[afbeelding]

Specs :
* Afspeel media :
- Oppo bdp-93
- Dune Smart D1
- D-Link Boxee
* NAS
Wauw!! Te gaaf zeg

edit: en wat een werk zit erin zeg! (link)

[ Voor 7% gewijzigd door Simkin op 17-05-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
FlyEragon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:57:
[...]
Ziet er supermooi uit, alleen lijkt het met dit soort opstellingen dat het scherm niet echt groot is ? Ook omdat je op een behoorlijke afstand zit had het makkelijk groter gekund denk ik dan steeds bij mezelf. Soort IMAX thuis :P
Moest ik nog eens opnieuw bouwen, dan denk ik dat ik het scherm mss iets kleiner zou maken. Het lijkt mss wat klein op de foto (cameraperspectief), maar nu is het 3 meter breed en de eerste rij zit op ongeveer 4 meter.
Eerst wou ik het scherm zo groot maken als de breedte van de kamer 5,5 meter, maar gelukkig hebben ze me dat afgeraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

beatbrother schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:30:
[...]

Moest ik nog eens opnieuw bouwen, dan denk ik dat ik het scherm mss iets kleiner zou maken. Het lijkt mss wat klein op de foto (cameraperspectief), maar nu is het 3 meter breed en de eerste rij zit op ongeveer 4 meter.
Eerst wou ik het scherm zo groot maken als de breedte van de kamer 5,5 meter, maar gelukkig hebben ze me dat afgeraden. :)
Waar heb je dit gebouwd? Deze ruimte is groter dan menig woonkamer en je hebt geen schuine wanden, dus het is ook niet op een zolder.
Verder zie ik geen vensters, dus vermoed ik dat je een ruime kelder hebt... ?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:32:
[...]
Waar heb je dit gebouwd? Deze ruimte is groter dan menig woonkamer en je hebt geen schuine wanden, dus het is ook niet op een zolder.
Verder zie ik geen vensters, dus vermoed ik dat je een ruime kelder hebt... ?!
Goede redenering. :*)
Die ruimtes heb ik allemaal op voorhand laten voorzien door de architect bij de bouw van ons huis.
In de kelder heb ik aparte ruimtes voor een muziek-studio, foto-studio en cinema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Pfff mijn lokale bioscoop ziet er nog niet eens zo uit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 21:35
Diversity schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:57:
Pfff mijn lokale bioscoop ziet er nog niet eens zo uit :P.
Dat dacht ik dus ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

[afbeelding]

[afbeelding]

Specs :
* Afspeel media :
- Oppo bdp-93
- Dune Smart D1
- D-Link Boxee
* NAS
"Even", zegt ie dan :+

En waarom is die nog niet eerder hier voorbij gekomen :?
Kan niet anders zeggen dan petje af uiteraard, maar ik denk dat dit ook een lieve duit gekost heeft. Dit is meer cinema at home dan home cinema, zullen we maar zeggen.
Durft het bijna niet te vragen, maar quanta costda? Ik neem aan dat ik in de orde van 10k's moet rekenen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 08:58

...
_/-\o_

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janjwjmc
  • Laatst online: 13-09 16:51
Geweldig zo'n thuis bioscoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
The Eagle schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:39:
[...]
"Even", zegt ie dan :+

En waarom is die nog niet eerder hier voorbij gekomen :?
Kan niet anders zeggen dan petje af uiteraard, maar ik denk dat dit ook een lieve duit gekost heeft. Dit is meer cinema at home dan home cinema, zullen we maar zeggen.
Durft het bijna niet te vragen, maar quanta costda? Ik neem aan dat ik in de orde van 10k's moet rekenen hier?
Ik heb eigenlijk nog niet uitgeteld wat het nu in totaal gekost heeft. Misschien maar goed ook, want daar zal ik niet vrolijk van worden. :)
Er waren ook veel extra kosten. De zetels heb ik geïmporteerd uit de USA, maar daar kwam dan verzending & douane-kosten en taksen op. We hebben ook problemen gehad met het tapijt tegen de muren en op de vloer waardoor we een heel stuk opnieuw hebben moeten doen, dus al die dingen tellen er dan wel extra bij op. Dus enkel de cinema heeft al wel een lieve duit gekost ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
JvS schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 07:31:
LOL, 7 jaar geleden was 2006, niet 1996 ofzo. Toen had je gewoon HD LCD projectoren.
Want een hd lcd-projector is automatisch net zo goed als een crt-projector? Nee, in 2006 gebruikten nog zat videofielen een crt-projector. 1080p lcd-projectoren begonnen toen ook pas net betaalbaar te worden; een jaar eerder kon je voor de kostprijs van een full-hd beamer nog een nieuwe auto kopen. Tegelijkertijd waren er toen nog crt-projectoren die gebruikt voor net zoveel weg gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus christus, geweldige HT en geweldige beamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

beatbrother schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:51:
Die ruimtes heb ik allemaal op voorhand laten voorzien door de architect bij de bouw van ons huis.
In de kelder heb ik aparte ruimtes voor een muziek-studio, foto-studio en cinema.
Hoe groot is je huis dan wel niet ?! Over het algemeen mag je in Nederland al blij zijn dat je een kelder hebt laat staan nog zoveel extra ruimte :D

Of hebben we het over een "haus" toevallig ? ;)

* nero355 gaat nu in een hoekje in elkaar kruipen en flink zitten balen :'( :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26

[afbeelding]

[afbeelding]

Specs :
* Afspeel media :
- Oppo bdp-93
- Dune Smart D1
- D-Link Boxee
* NAS
Dit is echt next level. DAMMNNNN wat mooi, hoe vaak gebruik je hem nou eigenlijk?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:44
Wauw, gewoon wauw...

Vraag me alleen af waarom je voor bios stoelen gekozen hebt ?
Ik zou lekker knus met de vrouw of gezellig met een stel vrienden op een idiote over de top lounge bank willen ploffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:30
Een tijd geleden al eens gepost, maar nu met foto's die je niet naar een zaklamp doen grijpen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/1trcc6.jpg

Achter de kastdeur staan dan nog een cd- en platenspeler.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/30bzfrn.jpg

Mijn home cinema bestaat uit:
  • Sony Bravia 37ex501
  • Tele2 decoder
  • Xbox 360
  • Boxee box
  • PS3
  • JBL ES25C centerspeaker
  • Nintendo Wii
  • NAD T752
  • Sony CDP-209
  • Reloop RP-1000 MK2
Er ligt nog een Apple TV in de kast verstopt. Op de NAD zijn speakers van Wharfedale uit de Valdus serie aangesloten (2x Valdus 300, 2x Valdus 500). De center speaker van JBL wil ik nog een keer vervangen voor een Wharfedale Valdus centerspeaker, mocht ik deze ooit tegenkomen.

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

Shunt

Boe

front

rear

Wat je ziet:
  • mordaunt short avant 908 Black
  • mordaunt short avant 905 Black
  • mordaunt short avant 902 Black
  • mordaunt short avant 907W Black
  • marantz zr6001
  • Zelf bouw NAS / HTPC 18Tb storage AMD A-10 met XBMC 12.1 en de nodige software voor downloads
  • Xbox 360 slim + kinect
  • Samsung UE40D5000 LED-TV 40"
Ik heb sinds vanavond de hele avant set in het zwart overgenomen incl sub kabels 2 stands en toebehoren voor een whopping 430 euro. (mijn vorige set 906 + 905 + 902) koste mij toen 400 euro. Maar na het samen wonen kwamen we er achter dat mijn beuken setje niet mooie paste bij de meubels. Zwart is wat neutraler en zodra ik zin en geld heb om een andere reciever te kopen is die ook mooi zwart zoals de NAS (rechts naast de reciever) de Xbox en de rest van het tv prut.

Morgen nog eens wat foto's bij dag licht posten.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

renzo4000 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:50:
[...]

+1
hoe bevalt die Oppo? een vriend van mij is er helemaal weg van, is hij z'n geld waard?

kan je nog een foto maken van je apperatuurkast? hij is niet zo goed zichtbaar, echt, je bent een EINDBAAS.

[ Voor 36% gewijzigd door klaasje11 op 18-05-2013 11:06 ]

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Laatst online: 03-03 12:18
@usefulidiot.198

Mooi spul! Vooral de NAD (heb er altijd een zwak voor altijd als ik ze zie) en de Wharfedales.
De zuilen staan wel erg in een hoekje tussen kast en muur. Geen last van meer resonantie dan nodig?
Ook zou ik proberen om de center ook daadwerkelijk in het midden te zetten en liefst direct onder de tv.
Een keer betere foto's (meer licht) met de speakers (zonder kappen)?

@Shunt

Zier er erg netjes uit! Lange tijd zelf een Mordaunt Short (Avant 904) surround opstelling gehad. Fenomenale prijs kwaliteitsverhouding vond ik altijd. Gebruik je de sub ook voor muziek?
Nog niet aan de overstap naar Blu-Ray begonnen? Of zie ik iets over het hoofd?
(Op de foto lijkt het alsof de tv ieder moment de fik in gaat vliegen door die kaars :+)

@beatbrother

Kan niet anders zeggen dan: _/-\o_ WOW!! _/-\o_
Maar wil toch ook even kwijt dat ik opstellingen waar ruimte, middelen noch geld een factor (lijken te) zijn geweest minder interessant vind dan opstellingen waar dezen (soms erg) beperkt zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
Neemt niet weg dat je een waanzinnige mooie HT hebt. Kudos!
(Misschien ga je entree geld vragen aan je eigen vlees en bloed als je alle kosten op een rijtje hebt gezet, dus laat dat sommetje maar beter achterwege...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

CrimsoN72 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:08:
@usefulidiot.198

Mooi spul! Vooral de NAD (heb er altijd een zwak voor altijd als ik ze zie) en de Wharfedales.
De zuilen staan wel erg in een hoekje tussen kast en muur. Geen last van meer resonantie dan nodig?
Ook zou ik proberen om de center ook daadwerkelijk in het midden te zetten en liefst direct onder de tv.

@Shunt

Zier er erg netjes uit! Lange tijd zelf een Mordaunt Short (Avant 904) surround opstelling gehad. Fenomenale prijs kwaliteitsverhouding vond ik altijd. Gebruik je de sub ook voor muziek?
(Op de foto lijkt het alsof de tv ieder moment de fik in gaat vliegen door die kaars :+)

@beatbrother

Maar wil toch ook even kwijt dat ik opstellingen waar ruimte, middelen noch geld een factor (lijken te) zijn geweest minder interessant vind dan opstellingen waar dezen (soms erg) beperkt zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
(Misschien ga je entree geld vragen aan je eigen vlees en bloed als je alle kosten op een rijtje hebt gezet, dus laat dat sommetje maar beter achterwege...)
Het is een diep meubel de tv is safe :P. Ik weiger gewoonweg weer al mijn DVD's +-300 om te gaan zetten in BR disks dus ik heb besloten mijn 18TB NAS / HTPC vol te zetten met BR rips. In de Media center / HTPC zit dan ook geen DVD of BR speler. Als ik ooit eens een dvdtje wil kijken dan stop ik die gewoon in mijn Xbox 360.

Ik ben ook echt heel blij met de set-up die ik nu heb staan de 908's zijn echt een flinke stap beter dan mijn vorige 906. Muziek heeft zo veel meer body en tja met die 908's is de sub bij muziek gewoonweg nutteloos. Zelfs voor films heb ik gemerkt dat de sub niet nodig is (wel een heerlijke toevoeging natuurlijk) maar ja ik woon in een appartement en ik wil mijn buren de vriend houden. (sub staat aan de kant van mijn eigen slaap kamer en geen onderburen.) Het valt allemaal volgens mij wel mee met overlast van het geheel maar mijn fronts staan wel mooi tegen de slaapkamer aan van mijn buren.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
beatbrother schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:51:
[...]

Ik durf het bijna niet te vragen; foto's? :9~

Ontzettend gave cinema!

[ Voor 3% gewijzigd door -Tom op 18-05-2013 15:58 ]

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 20:51

Banballa

(>'_')>

Had het niet verwacht maar vandaag kwam de postbode al met het pakketje :) Binnen 5 dagen geleverd.
Heb hem even aangesloten en geprobeerd. Werkt uitstekend! Kan dus nu gewoon mijn kastje dicht laten en wel mijn reciever aansturen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Een nieuwe toevoeging aan mijn set als vervanging van mijn logitech Squeezebox Duet,
De Bluesound Node netwerk audio streamer.

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/pxo6hxwpv/P1020450.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/n64wrby77/P1020449.jpg

:)

Set bestaande uit:

* Sony KDL40W4000 tv.
* Onkyo TX-NR906 av-receiver.
* Onkyo DV-BD507 blue-ray speler.
* Onkyo DV-SP506 DVD/CD/SACD speler.
* Cambridge Audio DacMagic.
* Monitor Audio Silver RX8.
* Monitor Audio Silver RX2.
* Magnat Center (wordt vervangen door een MA RX Center).
* Magnat Sub.
* Logitech Squeezebox Duet.
* Bluesound Node N100.
* PS3.
* HTPC.

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Laatst online: 08:17
Vandaag van een oom van mijn vrouw een paar Jamo speakers kado gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8415/8749946953_f160e2cc15.jpg
Jamo speaker by jeroenfeith, on Flickr

Klinken wel beter vergeleken met mijn logitech Z-5500 setje. Wel een beetje schel moet ik zeggen maar dat kan ook aan de versterker liggen die ik gebruikt heb. Jammer genoeg heeft mijn schoonvader de rest gekregen. (subwoofer, versterker, center speaker en zuilen)

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:30
@usefulidiot.198

@Shunt

@beatbrother

Ik ben zelf ook erg blij met de NAD en Wharfedales. Hiervoor had ik een simpele Sony receiver met 'melkpakjes'. Hoewel de melkpakjes beter in een studio van 30m2 passen en de Sony receiver een recenter model was, was ik niet tevreden over het geluid en dan met name stereo. Via marktplaats de NAD, speakers, cd-speler en platenspeler gekocht voor een whopping 500 euro.

Verder ben ik het eens met wat je zegt over de opstelling, de speakers zouden anders neergezet moeten worden, maar omdat mijn studio maar 30m2 is en ik toch geen last heb van resonantie, vind ik het wel best ;)
Zal van de week even kijken of ik een totaalshot kan maken met een groothoek lens, misschien zie jij nog opties.

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
@beatbrother

Dat lijkt dan maar zo, want ik heb vroeger als filmfreak ook nog een HT gehad bij m'n ouders thuis en dat was ook leuk, maar niet te vergelijken met nu. Maar ik heb toen altijd gezegd dat ik een dedicated HT wou hebben en het zou voorzien als ik ooit een huis zou bouwen en dat heb ik dus gedaan. De meeste kopen een huis of bouwen een huis en gaan dan achteraf pas zeggen om van een ruimte een HT te maken, maar meestal zijn de ruimtes in verhouding dan kleiner als dat je het van bij de opmaak van de plannen voorziet. Het is maar waar je dan de prioriteiten legt hè. :)
Helaas heb ik niet de lotto gewonnen en heb het ook niet van m'n ouders gekregen, maar heb er altijd keihard voor gewerkt. 17-18 uur/dag. Dus veel vrije tijd heb ik niet, maar als ik die heb, kijk ik meestal wel een filmpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
-Tom schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:58:
[...]
Ik durf het bijna niet te vragen; foto's? :9~

Ontzettend gave cinema!
Hier zijn wat fotos van de muziek-studio. Moest het een probleem zijn in dit topic omdat het niet een home cinema is, dan laat je het maar weten en dan haal ik ze wel weer weg. Geen probleem.

Afbeeldingslocatie: http://www.motionpictures.be/huis/studio/D72_5083.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motionpictures.be/huis/studio/D72_5099.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motionpictures.be/huis/studio/D72_5111.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
goddamn waar haal je het geld vandaan. Hier kunnen sommige professionele studio's nog aan tippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:26

Canon23

>>MY<< world

Zal me niks verbazen als hij hier ook iets profesioneels mee doet :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
@Beatbrother: totdaal geen probleem dit lijkt me, je krijgt alleen maar :9~ reacties ;)

Wat ik me wel afvraag: als je 17-18 uur per dag werkt, heb je dan niet het idee dat je alles hebt maar er veel te weinig gebruik van kunt maken?
Of inmiddels wat minder gaan werken en de vruchten van je keiharde werken plukken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Dank! Ik denk dat een muziekstudio nog wel te verantwoorden valt in dit topic. ;)

Ontzettend gaaf, kan er niks anders over zeggen _O_

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
The Eagle schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:52:
@Beatbrother: totdaal geen probleem dit lijkt me, je krijgt alleen maar :9~ reacties ;)

Wat ik me wel afvraag: als je 17-18 uur per dag werkt, heb je dan niet het idee dat je alles hebt maar er veel te weinig gebruik van kunt maken?
Of inmiddels wat minder gaan werken en de vruchten van je keiharde werken plukken? :)
Dat gevoel heb ik eigenlijk niet, want ik zie het werken ook niet als werken. Ik heb al zoveel dingen gedaan, maar alleen maar dingen die ik leuk vond en als het niet meer leuk was, deed ik iets anders. :)
Het werken is nu nog bijna evenveel, maar de tijd die ik vrij heb is om film te kijken, alleen of samen met m'n vrouwtje, zoontje of wat vrienden.
Goh, Ik denk dat het al 6-7 jaar geleden is dat ik nog eens gewoon iets op tv heb gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Laatst online: 08:17
Vandaag een hele grote stap vooruit gedaan t.o.v. mijn Z-5500 setje.

Nieuwe dingen door omstandigheden gekregen van schoonfamilie:
Harman Kardon AVR 4500 5.1 Versterker
Jamo D165 Speakers
Jamo Center Speaker
Jamo SW505E subwoofer

Klinkt echt stukken beter.
Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe ik de digitale ingang kan gebruiken. Ook de handleiding wordt ik niet veel wijzer van. Iemand hier die daar ervaring me heeft?

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7336/8750776937_3891ddcde0.jpg
HC by jeroenfeith, on Flickr

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invoil
  • Laatst online: 18-09 16:22
beatbrother schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:29:
[...]

Hier zijn wat fotos van de muziek-studio. Moest het een probleem zijn in dit topic omdat het niet een home cinema is, dan laat je het maar weten en dan haal ik ze wel weer weg. Geen probleem.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Damn die muziek studio doet mij nog net iets meer dan home cinema! :9~ _/-\o_ :9~ Alleen die stoel al wat je hebt staan daar moet ik bijna een maand voor werken! Hier mag tweakers best een filmpje van gaan maken! Open even een eigen topic aub waar je heel veel fotos in gooit ook je fotostudio ben ik nu heel nieuwschierig na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

JeroenF schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:37:
Vandaag een hele grote stap vooruit gedaan t.o.v. mijn Z-5500 setje.

Nieuwe dingen door omstandigheden gekregen van schoonfamilie:
Harman Kardon AVR 4500 5.1 Versterker
Jamo D165 Speakers
Jamo Center Speaker
Jamo SW505E subwoofer

Klinkt echt stukken beter.
Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe ik de digitale ingang kan gebruiken. Ook de handleiding wordt ik niet veel wijzer van. Iemand hier die daar ervaring me heeft?

[afbeelding]
HC by jeroenfeith, on Flickr
mooi die jamo's, ik heb vroeger ook zoiets gehad, ik had er maar 1 en de woofer was kapot maar ik wilde hen NIET WEGDOEN! mooie spullen, ik moet eigenlijk ook een subwoofer, maar eerst wil ik mijn rear-speakers in orde hebben.

kan iemand mij helpen?
ik heb nu 2 hele nette BNS E-24's maar ik heb eer geen eindversterker voor, nu kan ik een set eindversterkers (arcam Delta 120.2) kopen voor 460,-, dan houd ik er een over, maar ik kan ook 2 actieve (ELAC AM150) speakers nieuw kopen voor achter, wat zouden jullie doen?

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
Damn beatbrother, dat is een mooie kelder :o Kudo's :) Misschien ergens een gaatje vrij voor een Gathering of the Tweaker videoreportage? :P

Gisteren stond PostNL trouwens op de stoep met m'n laatste aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://dump.senver.be/up/HT/DSC0222_th.jpgEen Denon AVR-2113

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatbrother
Tronic schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:38:
Damn beatbrother, dat is een mooie kelder :o Kudo's :) Misschien ergens een gaatje vrij voor een Gathering of the Tweaker videoreportage? :P

[afbeelding]Een Denon AVR-2113
Mooie aanwinst. :9 Nice !
Een gathering of the Tweaker videoreportage zou ik geen probleem mee hebben moest daar interesse voor zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:46:
[...]

@Shunt
Het is hier op Tweakers nadrukkelijk niet toegestaan goedkope kamerplantjes op luidsprekers te plaatsen.
brrrr :F
Ook niet als de bedoeling "decoratief" bedoeld is. :+
idd, arme speakers.... :')

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:46:
[...]
@Shunt
Het is hier op Tweakers nadrukkelijk niet toegestaan goedkope kamerplantjes op luidsprekers te plaatsen.
brrrr :F
Ook niet als de bedoeling "decoratief" bedoeld is. :+
Persoonlijk vind ik ook dure kamerplantjes of andere zaken op luidsprekers uit den boze :+

Ik weet dat er mensen zijn die er iets opzetten ivm. katten (zodat ze er niet op klimmen). Maar gezien het maar op 1 van de 2 is verwacht ik dat dit bij Shunt niet het geval zal zijn.

Ik zou bang zijn voor beschadigingen! En zeker met platen ivm wateren!!

@ Beatbrother
Doet me nog meer laten balen dat we in onze nieuwbouw geen kelder krijgen _/-\o_

Kelder zou teveel in ons budget gehakt hebben helaas (dan zouden we de aanbouw van 2.5 meter/ verplaatsing van de badkamer + complete meerprijs voor de door ons gewenste sanitaire ruimtes + nog wat extra's moeten laten vallen voor een minimale afmeting voor een HT ruimte + vaste trap... dat ging ons wat te ver ;))

Wellicht in de toekomst nog ooit in de tuin een kelder bouwen :P Moet alleen nog even bedenken hoe ik dan een makkelijke manier maak om naar de kelder te gaan via het huis ipv. tuin >:) Komende 10-15 jaar toch geen geld voor :+

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 19-05-2013 16:10 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Thalaron schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:06:
[...]

Persoonlijk vind ik ook dure kamerplantjes of andere zaken op luidsprekers uit den boze :+

Ik weet dat er mensen zijn die er iets opzetten ivm. katten (zodat ze er niet op klimmen). Maar gezien het maar op 1 van de 2 is verwacht ik dat dit bij Shunt niet het geval zal zijn.

Ik zou bang zijn voor beschadigingen! En zeker met platen ivm wateren!!

@ Beatbrother
Doet me nog meer laten balen dat we in onze nieuwbouw geen kelder krijgen _/-\o_

Kelder zou teveel in ons budget gehakt hebben helaas (dan zouden we de aanbouw van 2.5 meter/ verplaatsing van de badkamer + complete meerprijs voor de door ons gewenste sanitaire ruimtes + nog wat extra's moeten laten vallen voor een minimale afmeting voor een HT ruimte + vaste trap... dat ging ons wat te ver ;))

Wellicht in de toekomst nog ooit in de tuin een kelder bouwen :P Moet alleen nog even bedenken hoe ik dan een makkelijke manier maak om naar de kelder te gaan via het huis ipv. tuin >:) Komende 10-15 jaar toch geen geld voor :+
Het plantje stond er op om te laten zien dat dit te hoog was om een plantje op te zetten. Er zitten viltjes onder btw. Dus beschadigingen zullen er niet van komen. Op de vorige s Speakers stonden aan de ene kant een plantje en de andere stond een lampje. Ik mag al blij zijn dat de vriendin geen groot probeem maakt dat ik twee toch wel flinke vloerstaanders.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:39
Shunt schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:46:
[...]
Ik mag al blij zijn dat de vriendin geen groot probeem maakt dat ik twee toch wel flinke vloerstaanders.
Ik zie het eerder zo:
Ze mag blij zijn dat je er "maar" 2 hebt ;)
ZO groot zijn ze nu ook weer niet, vind het in verhouding met de TV een erg net formaat!

Mijn vriendin vroeg ook ooit of ik niet wat kleinere luidsprekers kon nemen, maar ze weet dat ik het belangrijk vind en verder is het prima. Mijn vriendin heeft ook wel soms van "de woonkamer is niet alleen van jou". Vervolgens geef ik dan aan dat ik voorheen 6 vloerstaanders + subwoofer + center had en nu nog "maar" 2 vloerstaanders + 2 boekenplank luidsprekers + sub + center heb (dus 4 zuilen omgeruild voor 2 boekenplank luidsprekers. Dan is het meestal van "oh ja..."

Niet teveel toegeven ;) Er moet IMO voor beide plaats zijn voor wat je belangrijk vind.
Compromises maken waar nodig, maar niet overdrijven.

Mijn vriendin vindt het overigens niet zo'n probleem, zolang het budget maar niet te hoog gaat :)

Ps: Mocht je ooit de opmerking krijgen dat je alleen maar naar je eigen wensen kijkt en die luidsprekers haar storen, geef dan zoals ik dat deed toen mijn moeder erover ging klagen: "van mij mogen die fotolijsten ook verdwijnen, dat vind ik immers niet mooi" :o

Het kwartje viel wel in ieder geval ;)
Vrouwen zien vaak de mannelijke dingen als overbodig en de vrouwelijke zaken als noodzaak. En hebben hierbij vaak niet in de gaten dat veel zaken die hun "normaal" of "noodzakelijk" zijn voor de man nu net weer overbodig is. Soms hebben ze daar een reminder voor nodig :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 19-05-2013 17:02 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
beatbrother schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Mooie aanwinst. :9 Nice !
Een gathering of the Tweaker videoreportage zou ik geen probleem mee hebben moest daar interesse voor zijn. :)
Die interesse is er zeker, getuige zeef in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48" ;)

Hope you don't mind, heb Zeef even getipt :)
Ben ook wel benieuwd wat iemand drijft om EN een thuisbios, EN een muziekstudio, etc etc neer te zetten :)

Dus kan zomaar zijn: Veronica GoT komt naar je toe deze zomer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
Tronic schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:38:

[afbeelding]Een Denon AVR-2113
Nice, gefeliciteerd! Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt en wat hij heeft gekocht? :)
Ben zelf ook nog op zoek naar een 2113!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
Dank je :) Heb hem van Hifi-corner voor € 375,-. Had hem normaal een maand eerder besteld met de 10% korting die er toen was op alles van Denon en Marantz, maar wat onvoorziene kosten staken daar een stokje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Mijn 2113 mag helaas na 3 maand op reis voor garantie, hij geeft een hele irritante pieptoon in standby.
Ik koop vaak dingen online, dit keer dacht ik ivm garantie liever een zaak in de buurt waar ik hem zo naar toe kan brengen.
Ik erheen met mn receivertje, ja hoor dicht. Alleen nog vrijdag en zaterdag open omdat ze opheffings uitverkoop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
The Eagle schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:41:
[...]

Die interesse is er zeker, getuige zeef in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48" ;)

Ben ook wel benieuwd wat iemand drijft om EN een thuisbios, EN een muziekstudio, etc etc neer te zetten :)

Kijk er naar uit! heb de laatste tijd weinig GoT filmpjes gezien of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:06
The Eagle schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:41:
[...]

Euh, dat zal gewoon z'n job zijn hé. Als zelfstandige zal hij ineens de thuisbios mee laten doen hebben, de kosten zijn toch voor een stuk investeringen in z'n zaak, onder het motto van demo ruimte audio-visueel voor de klanten etc.
Hij zal wel met audio-visuele (producties) bezig zijn in het dagelijkse leven.

Mooie ruimtes, dat biosje zal inderdaad wel enkele tienduizendjes gekost hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

jvanhambelgium schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:59:
[...]

Mooie ruimtes, dat biosje zal inderdaad wel enkele tienduizendjes gekost hebben...
tsja, andere geven het weer uit aan een auto....

het is rustig ! is iedereen naar de woonboulevard? ;)

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
klaasje11 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:43:
[...]

tsja, andere geven het weer uit aan een auto....

het is rustig ! is iedereen naar de woonboulevard? ;)
Het is pinksterweekend u know :9 Veel mensen hebben wel iets beters te doen dan op tweakers te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Ik zal de stilte doorbreken :) Afgelopen zaterdag met de post gekomen :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H4yAymmxPKiQKNvfFWz5aGQ3/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mo5zgKdwHDImCDjOQfe2ONEz/medium.jpg

De Marantz SR6007 ter vervanging voor mijn Marantz PM6010 OSE die nu marktplaats op gaat. Van stereo naar 7.2 al is het alleen maar vanwege het ontbreken van HDMI op stereo, en de 'coole' features die deze nieuwe receiver heeft:
  • 6 HDMI in
  • 2 HDMI out + Beamer/Projector tegelijkertijd aansturen
  • 2 zones apart aansturen
  • Airplay
  • Directe spotify integratie
  • te bedienen via iOS en Android
Totaal shotje zal ik nog maken maar is niet zo heel bijzonder. Ben in er in ieder geval blij mee. Qua geluidskwaliteit kan ik niet echt oordelen of dit nu een verbetering of verslechtering is. Ik heb het idee dat door de setup techniek die deze Marantz heeft (configureren d.m.v. microfoon op div. plekken in de woonkamer) het e.e.a. meer in balans is. De PM6010 was gewoon 'een versterker' alles wat erin kwam werd versterkt en ging eruit. Terwijl deze receiver dus wat meer balans lijkt te brengen in mijn woonkamer.

Wat me wel een klein beetje tegenvalt is dat ik het volume aardig hoog moet zetten voor een beetje hard geluid (60%) misschien ligt dat aan mijn luidsprekers (Canton ERGO RC-L 89db) maargoed voor de rest doet ie het prima. Nu eens kijken of ik kan gaan uitbouwen van stereo naar 7.2 zonder de WAF factor voor het hoofd te stoten :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:37
Sinds ik mijn eigen tv heb aangekocht in 2011 ben ik niet gestopt bij een tv, snel kwam er een bluray speler, speakers en meer bij, de setup is nu als volgt:
  • Samsung PS50C7700(Plasma)
  • Sony BDP S380
  • Marantz NR1403
  • Telenet Digibox
  • Logitech Harmoney one plus remote(Ik zou niet zonder meer kunnen!)
  • 2x Boston A25
  • 2x melkpak onkyo als rear(worden nog vervangen door 2x A25)
  • Onky front, word achteraf ook nog vervangen
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/220796829de083f00ac8960bf7cb0f24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/220796829de083f00ac8960bf7cb0f24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/f254183c96ea5cdcbe2ff85fea36c666.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
leuke lego auto :+

In die doos zit een onkyo htx-22hdx als ik het goed lees, maar dat is een 2.1 set? Of komt er ook een sub bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op maandag 20 mei 2013 @ 01:07:
Mijn 2113 mag helaas na 3 maand op reis voor garantie, hij geeft een hele irritante pieptoon in standby.
Wat is in dit geval irritant? Want zoemen doet ie bij mij ook wel.. af en toe hoor ik piepen.
Maar dat is wel alleen als ik er dicht bij ga zitten met mijn oor. Met mijn oor er bovenop voel ik zelfs trillingen.
Maar hij staat bij mij in een gesloten meubel, dus misschien dat het mij sowieso minder stoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

lutkeveld schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:58:
[...]

Het is pinksterweekend u know :9 Veel mensen hebben wel iets beters te doen dan op tweakers te zitten :)
dat bedoel ik dus! :P

@loewie
mooi spul!
demon326 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:51:
  • Samsung PS50C7700(Plasma)
  • Sony BDP S380
  • Marantz NR1403
  • Telenet Digibox
  • Logitech Harmoney one plus remote(Ik zou niet zonder meer kunnen!)
  • 2x Boston A25
  • 2x melkpak onkyo als rear(worden nog vervangen door 2x A25)
  • Onky front, word achteraf ook nog vervangen
dit heb ik gisteren een vriend ook verteld, waarom zou je nog een set dezelfde kopen voor achter?
waarom koop je net een set betere voor voor, zodat de fronts naar achter kunnen?
zoals de Boston coustics A250.

[ Voor 57% gewijzigd door klaasje11 op 20-05-2013 16:27 ]

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:37
lutkeveld schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:06:
leuke lego auto :+

In die doos zit een onkyo htx-22hdx als ik het goed lees, maar dat is een 2.1 set? Of komt er ook een sub bij?
Dat is inderdaad mijn vorige setje, in augustus pas jaartje oud! Nadat ik de combinatie van de boston A25 en de marantz hoorde, was ik verkocht en wist ik dat het 2.1 setje(inclusief uitbreiding set, die er nu nog staat als rears+center) weg moest. Verder zal er voorlopig geen sub komen, de A25's gaan vrij diep en meer is niet echt nodig, denk ik.

Die leuke lego auto is al ouder dan 12 jaar en zal ik ook weer meenemen als ik op mijn eentje ga :d.
klaasje11 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:22:
[...]

dit heb ik gisteren een vriend ook verteld, waarom zou je nog een set dezelfde kopen voor achter?
waarom koop je net een set betere voor voor, zodat de fronts naar achter kunnen?
zoals de Boston coustics A250.
De A250, zouden in mijn geval(nu toch) als rears dienen omdat ik geen mogelijkheid heb om de A25's op te hangen :)

[ Voor 24% gewijzigd door demon326 op 20-05-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

demon326 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:23:
[...]

De A250, zouden in mijn geval(nu toch) als rears dienen omdat ik geen mogelijkheid heb om de A25's op te hangen :)
tsja, dan zitten we in het zelfde spreekwoordelijke ''ik heb zeer gelimiteerde ruimte'' schuitje. :-(

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Laatst online: 03-03 12:18
loewie1984 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:09:
Ik zal de stilte doorbreken :) Afgelopen zaterdag met de post gekomen :D

Wat me wel een klein beetje tegenvalt is dat ik het volume aardig hoog moet zetten voor een beetje hard geluid (60%) misschien ligt dat aan mijn luidsprekers (Canton ERGO RC-L 89db) maargoed voor de rest doet ie het prima. Nu eens kijken of ik kan gaan uitbouwen van stereo naar 7.2 zonder de WAF factor voor het hoofd te stoten :P
Ten eerste: Gefeliciteerd!

Ten tweede: Haal als de sodemieter die sticker van het apparaat! :P

Wat betreft het volume kan het aan het vermogen niet liggen zo lijkt het. Heb je het over muziek of film? M.a.w. stereo of surround?
Kijk eens in de instellingen of je de weergave van het volume kan laten weergeven in db en laat dan nog eens weten op hoeveel (-)db hij staat als er wat jou betreft genoeg volume uit komt. Hoe staat het met de instellingen wat betreft Audyssey Dynamic EQ, Dynamic Volume en zo?

Hoe dan ook denk ik dat als er geen extra ruis of oversturing wordt geïntroduceerd het eigenlijk niet uitmaakt, toch?

Succes met de WAF challenge ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 07:06
@loewie1984

Mooi, maar volgens mij zit die kap bovenop een beetje los? Lijkt wel alsof er zo'n klemmetje ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:22

SaN

Ik heb sinds kort een nieuw huis, en ik heb helaas niet echt een plek om mijn boekenplank formaat rears neer te zetten. Ook vind ik ze wat te groot om ze op te hangen.

Heeft iemand een goede tip voor speakers die gemaakt zijn voor aan de muur en dus niet al te groot?

Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de B&W M1's, maar die vind ik eigenlijk net te duur.

Ik heb nu trouwens een volledige set van acoustic energy.

[ Voor 31% gewijzigd door SaN op 20-05-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flozem schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:43:
Mooi, maar volgens mij zit die kap bovenop een beetje los? Lijkt wel alsof er zo'n klemmetje ontbreekt.
Zo te zien is het niet de kap zelf, maar een plastic plaat die Denon en Marantz vaker bovenop hebben zitten. De plastic plaat is puur voor bescherming dat je niet direct je hand op het deel van de behuizing kan leggen die het heetst wordt/kan worden. De plaat zit namelijk boven de koelribben, oftewel waar de meeste warmte vandaan zal komen. Moet wel zeggen dat hij op de foto wel relatief ver naar boven zit en het lijkt alsof één hoek uit een klem is geschoten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

SaN schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:57:
Ik heb sinds kort een nieuw huis, en ik heb helaas niet echt een plek om mijn boekenplank formaat rears neer te zetten. Ook vind ik ze wat te groot om ze op te hangen.

Heeft iemand een goede tip voor speakers die gemaakt zijn voor aan de muur en dus niet al te groot?

Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de B&W M1's, maar die vind ik eigenlijk net te duur.

Ik heb nu trouwens een volledige set van acoustic energy.
podspeakers? planet M speakers? ook allemaal aan de dure kant, ik zou deze doen;
http://hobo.nl/default.as...34&title=Cinema%202%20SAT

anders moet je naar de radius serie van Monitor Audio kijken.

@loewie
idd, suc6 met het overtuigen! lang leve 17 zijn! *O*

[ Voor 11% gewijzigd door klaasje11 op 20-05-2013 20:07 ]

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:46
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:07:
[...]

Met mijn oor er bovenop voel ik zelfs trillingen.
Maar hij staat bij mij in een gesloten meubel, dus misschien dat het mij sowieso minder stoort ;)
Ik voelde ook trillingen aan mijn pc als ik daar aan luisterde en met mijn oor er tegen aan kwam. Een geaard stopcontact gebruiken was de oplossing. Stekker van de versterker is niet geaard natuurlijk. Ik voel mijn Asus tf101 ook trillen als ik de lader heb aangesloten. Draai ik de 230V voedingstekker om dan is het trillen over. Misschien helpt het als je de 230V stekker andersom in het stopcontact steekt. (tis maar een idee)

Heb wel eens ergens gelezen dat mensen met veel en dure audio apparatuur alle stekkers op de juiste manier in de stopcontacten stoppen om eventueel vervuiling in het net tegen te gaan. Op de voeding van een versterker staat vaak wat normaal de fase is en wat de nul is.Dus zorgen dat de fase uit het net rechtstreeks naar de fase op de print gaat en niet via de nul. Kan geen kwaad maar andersom schijnt de voeding meer te moeten "werken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:07:
[...]

Wat is in dit geval irritant? Want zoemen doet ie bij mij ook wel.. af en toe hoor ik piepen.
Maar dat is wel alleen als ik er dicht bij ga zitten met mijn oor. Met mijn oor er bovenop voel ik zelfs trillingen.
Irritant is een hele hoge toon die je op 5 meter hoort zo,n piiiiiieeeeeeeep nonstop, gaat over de tv heen die je op een zender hebt op zacht volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
CrimsoN72 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:14:
[...]

Ten eerste: Gefeliciteerd!

Ten tweede: Haal als de sodemieter die sticker van het apparaat! :P

Wat betreft het volume kan het aan het vermogen niet liggen zo lijkt het. Heb je het over muziek of film? M.a.w. stereo of surround?
Kijk eens in de instellingen of je de weergave van het volume kan laten weergeven in db en laat dan nog eens weten op hoeveel (-)db hij staat als er wat jou betreft genoeg volume uit komt. Hoe staat het met de instellingen wat betreft Audyssey Dynamic EQ, Dynamic Volume en zo?

Hoe dan ook denk ik dat als er geen extra ruis of oversturing wordt geïntroduceerd het eigenlijk niet uitmaakt, toch?

Succes met de WAF challenge ;w
Haha thanks, ja die sticker is er lang af hoor. Al vanaf dat ie zijn uiteindelijke plekje in het meubel heeft gekregen. Toen was ie nog geen 5 minuten uit de doos.

Bedankt voor de tips ik zal morgen eens kijken of er wat aan aan te passen is :)
Flozem schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:43:
@loewie1984

Klopt was me ook opgevallen (toen ik de foto maakte nog niet), het zijn extra 'roostertjes' die met klemmen op het metalen rooster vastgeklemd zaten. Waarom beats me? heb ze weggehaald en nu is het in orde. Wel beetje gek dat die klemmetjes zo fragiel zijn dat er al eentje afgebroken was nog voor dat ie uit de folie kwam.

Anyways blij mee :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike123 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:14:
[...]

Ik voelde ook trillingen aan mijn pc als ik daar aan luisterde en met mijn oor er tegen aan kwam. Een geaard stopcontact gebruiken was de oplossing. Stekker van de versterker is niet geaard natuurlijk. Ik voel mijn Asus tf101 ook trillen als ik de lader heb aangesloten. Draai ik de 230V voedingstekker om dan is het trillen over. Misschien helpt het als je de 230V stekker andersom in het stopcontact steekt. (tis maar een idee)
Alles hier is geaard (huis uit 2010) ;)
Verder alle HT spul op een Brennenstuhl stekkerblok ingeprikt.
Maar stekkers omdraaien.. gaat dat echt iets uitmaken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind deze maand ook weer een upgrade doen. Ik gaat mijn (goedkope boekenplank spekers gekregen via een kennis) verruilen voor 2 vloerstaanders. Ik heb geen verschrikkelijk grote kamer. (3meter x 4meter)

Zat zelf te denken aan de Tangent e45. Die kan ik ophalen bij de foka voor 200 de paar. Lijkt me toch wel een leuk prijsje.

Huidige setup:
Panasonic 50" GT50
Onkyo 609 7.1
2x Sony ss-nx1 (front speakers)
HKTS 16 surround+surround back/center/sub
Pagina: 1 ... 38 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Voor kleine audio gerelateerde vragen kan je terecht in Het Kleine Vragen Topic. Voor aankoopadvies graag een topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies

• Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden en/of van een trage host worden getrashed.

• Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar Het grote Audiomeubel topic!

• Akoestische aanpassingen, -verbeteringen, et cetera mogen in Het grote akoestiek topic