Thnx! Die dooie koe op de vloer past precies bij de vloer en 'kleed' het een beetje aan.Reiben schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:35:
[...]
Mooi ingericht, zou het zelf gekozen kunnen hebben! (behalve die dooie koe op de grond dan)
Waar komt dat kastje vandaan en heeft ie lades, deurtjes of kleppen?
Het tv-meubel, de driepootlamp en barkrukken komen bij Zen lifestyle in Wijchen vandaan.
Het tv-meubel KAN ook aan de muur hangen, maar dat vond m'n vriendin dan weer geen goed plan.
De buitenste 2 zijn laden, de 2 middelste zijn klapdeurtjes.
Dankjewel, het misstaat inderdaad zeker niet zo met de tv op het dressoir.RoaDHouse schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:37:
@swordfish103
Weet je zeker dat je de TV aan de muur gaat bevestigen ? ..... zoals het nu staat is het erg mooiik heb dezelfde tv en heb hem ook aan de muur bevestigd, maar zoals als ik het nu bij jou zie heb ik er spijt van.
Aan de muur is tegenwoordig zo standaard.
Maar hij komt wel zeker aan de muur te hangen, ik heb de beugels al binnen. Dat vult de wand wat meer aan en bovendien staat de tv nu iets te laag, vooral als je lekker onderuit op de bank hangt
Nadeel is dat die dan iets verder weg hangt, en dus kleiner lijkt.
Maar ALS ik ga upgraden naar surround, dan moet inderdaad de center er onder komen zoals d-e-n zegt.
[ Voor 6% gewijzigd door swordfish103 op 10-05-2013 11:58 ]