Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 100 Laatste
Acties:
  • 2.656.780 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:36
Masterkale1 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:31:
[...]

Stands zijn de originele bedoeld voor de xtz 100.33
Zo ziet het setje er compleet uit. Met maar liefst 2 subwoofers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 14:46
mike123 schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:10:
[...]

Zo ziet het setje er compleet uit. Met maar liefst 2 subwoofers.
Holy crap, met twee van zulke subs mag ik hopen dat de gene die ze gebruikt geen buren heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:04
Volgens mij had ik eerder deze week al beloofd om foto's van mijn HTS hier neer te zetten.
Belofte maakt schuld, dus hier zijn ze:

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-vwn67j-JU0w/UXzn2GOfdOI/AAAAAAAAEIw/iA8M3H2dXRI/w1152-h671/hts01.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-WQskRL0PQAA/UXzn2bdt5nI/AAAAAAAAEI4/ETu15glynnI/w1152-h647/hts02.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-g2gjHqG1bNc/UXzn2dBE8NI/AAAAAAAAEI0/GlmQd94n2rk/w461-h821/hts03.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-b6-9z6_moe4/UXzn5mo5qkI/AAAAAAAAEJI/BSjImJSJLKs/w1152-h647/hts04.JPG

Wat staat er allemaal op de foto's:

- Philips 50PFL7956H/12 (21:9 TV)
- Pioneer VSX-921
- Xbox 360 (slim)
- Synology DS211+
- Apple TV 2
- Playstation 3 (eerste model, fat version)
- Philips LSB670/22 frontspeakers en centerspeaker
- Scandyna micro pod rearspeakers

Het setje bevalt tot nu toe nog prima, alhoewel veel mensen hier de frontspeakers waarschijnlijk niet HTS waardig vinden. Ik moet ook eerlijk bekennen dat deze Philips speakers een prima sound gaven icm mijn oude Sony receiver, maar ik mis lage weergave icm de nieuwe Pioneer versterker. Op zolder heb ik nog een setje witte jaren 80 Jamo speakers staan, maar die klinken lang niet zo goed als deze Philips speakers. Ik zit er aan te denken om de fronts te vervangen of er een sub bij te nemen.

Ik heb al een setje mooie floor stands zien staan van Jamo. Zoals je ziet is er rechts van de tv kast niet zoveel ruimte, maar een floor stand zou er wel kunnen staan. Alleen heeft die daar wel genoeg ruimte om z'n geluid kwijt te kunnen?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:17
Netjes, echter vind je de fronts niet wat hoog staan ? Het geluid blaast nu over je heen. Ik denk als je ze op het kastje zet (of er naast met stands) veel beter is.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 11:39

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Rimave Ziet er netjes uit !! Wat mij betreft maakt het niet uit wat er hangt van merk. Belangrijkste is dat het doet wat jij/jullie wensen.

Mooie set ;-)

Zelf zou ik de fronts ook wat lager zetten.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen860
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-08 17:39
ShockWave schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:52:
[...]

Kijk ook een hier ikeahackers.net daar werd vandaag bijvoorbeeld dit gepost, Frosta Speaker Stands for Bookshelf Speakers
die site ken ik, staan wel leuke dingen tussen

Did you try turning off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Heb de fronts nu even op het tv meubel staan en inderdaad, dat maakt wel een groot verschil.
Thanks voor de tips.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
Nette set. Ik zou die NAS ook elders zetten, heb je dat geluid niet in je kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
De NAS staat daar tijdelijk, omdat er binnenkort een slimme meter in de meterkast komt.
Als die geplaatst is gaat de NAS terug naar zijn natuurlijke habitat; de meterkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03-2023

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

rimave schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:24:
Volgens mij had ik eerder deze week al beloofd om foto's van mijn HTS hier neer te zetten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

- Pioneer VSX-921
- Xbox 360 (slim)
- Synology DS211+
- Apple TV 2
mooie set, lars meubel van Karwei? die moest ik wel eens bijvullen ;)

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Yup, Lars van Karwei inderdaad. Naja, eigenlijk van WOOOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

rimave schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:23:
Yup, Lars van Karwei inderdaad. Naja, eigenlijk van WOOOD.
ja, same to me, maar je hebt wel gelijk.

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
klaasje11 schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:04:
[...]
of magnepan, die werken met snaren, die wil ik echt nog eens beluisteren.
voor de latere reacties die het over electrostaten hebben: Magnepans zijn magnetostaten.

een heleboel staafmagneten, met ervoor een folie met draad erop.
Bijna perfect ohmse impedantie wegens afwezigheid spoelen en condensatoren.
Dus heel makkelijk voor versterkers. Full-range.

Sound: impressive! Echte HiFi.

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

rimave schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:22:
Heb de fronts nu even op het tv meubel staan en inderdaad, dat maakt wel een groot verschil.
Als je de fronts toch op de plank wil hebben staan, kun je ze misschien naar de bank richten. Net zoals de rears ook wat naar beneden zijn gericht.
Als het goed is, moet dat dezelfde "winst" opleveren. Wellicht een testje waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Fireshade schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:11:
[...]

Als je de fronts toch op de plank wil hebben staan, kun je ze misschien naar de bank richten. Net zoals de rears ook wat naar beneden zijn gericht.
Als het goed is, moet dat dezelfde "winst" opleveren. Wellicht een testje waard? :)
Dat was mijn eerste idee inderdaad. Om iets achter onder de speaker te leggen zodat hij van achter wat omhoog komt. Zodoende 'blaast' het geluid ook naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Fireshade schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:11:
[...]

Het zal de verstaanbaarheid misschien wat verbeteren maar de speakers zullen nog steeds als hooggeplaatst opgemerkt worden. Het geluid (vooral door het hoog valt dit extra op), komt nog steeds van boven de TV. Links en rechts naast de TV zal toch de betere opstelling zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nabarun115
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-08 18:24
Afbeeldingslocatie: http://i84.photobucket.com/albums/k14/nabarun/IMAG0431_zpsf500f659.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i84.photobucket.com/albums/k14/nabarun/IMAG0432_zps641d3d4b.jpg

wat is er te zien:

-samsung led 3d tv 40"
-ikea tv meubel
-receiver: poineer vsx 922 k
-speakers: Pioneer S-HS100
-console: Playstation 3 & Xbox 360
-telenet digicorder

sorry voor de wat wazige foto's genomen met htc one s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog even een foto van de huidige situatie. Alles geschilderd, vloer ligt en de meubels zijn deels al binnen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ag09gJ2PMuUo7WNwiqud4GPm/full.jpg

Volgende foto is met speakers, TV, TV-meubel en alles. I promise :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat hopen we dan maar ;) Voorlopig had dit ook het grote klustopic of Ikea-topic kunnen heten.
We kijken het nog even aan ;)

Ik kan me voorstellen dat je na het klussen veel zin hebt om alles weer neer te zetten en aan te sluiten om dan aan het eind van de dag te kunnen genieten van al je werk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Mooi fear !! ziet er goed uit zo !

Een Radiator ombouw niks voor je ? :) heb je die ook gelijk uit het zicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

rimave schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:25:
[...]
Dat was mijn eerste idee inderdaad. Om iets achter onder de speaker te leggen zodat hij van achter wat omhoog komt. Zodoende 'blaast' het geluid ook naar beneden.
Maar dat werkte niet goed, dus?
Ik hoor graag je ervaringen. :)

Misschien zijn dan technieken als Audyssey en YPAO (Yamaha) nodig om het geluid in zulke 'hoge' opstellingen wel goed te krijgen?
Ik ben namelijk zelf van plan mijn front en rears hoog te plaatsen (receiver met een dergelijke techniek ligt ook in mijn wensenlijstje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Mektheb schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:00:
Mooi fear !! ziet er goed uit zo !
Een Radiator ombouw niks voor je ? :) heb je die ook gelijk uit het zicht
Radiatorbekleding heb je ook in hele strakke vormen. Sentimo (Gamma o.a.), bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Fireshade schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:58:
[...]

Radiatorbekleding heb je ook in hele strakke vormen. Sentimo (Gamma o.a.), bijvoorbeeld :)
Klopt, ik heb ze daar ook vandaan zelf. Cando o.a

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 01-05-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Netjes Fear;) Ben wel een beetje jarloes. Zit nog steeds thuis met mijn ouders... XD gelukkig wel 2 kamers :p

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:19
@Nabarun

Mooie set :). Lekker klein onopvallende speakers.
Ik was erg benieuwd hoe groot je TV meubel is? Kan je de afmetingen hier plaatsen?

@FeaR

Ziet er netjes uit, ben benieuwd naar het Hi-fi hoekje :D. Ik heb sinds kort ook een huisje gekocht dus misschien kan ik er nog wat van leren ^^.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 19:23
FeaR schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:15:
Toch nog even een foto van de huidige situatie. Alles geschilderd, vloer ligt en de meubels zijn deels al binnen.
[afbeelding]

Zijn die tafels toevallig uit de serie Quint?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just_A_User schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:17:
[...]

Zijn die tafels toevallig uit de serie Quint?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

[afbeelding]

Mooi geworden! Bij ons staat exact dezelfde eettafel met ook het Quint dressoir erbij ;) De bank lijkt ook wel erg op de onze, al is de onze geen hoekmodel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

[afbeelding]

vet mooi! ik neem aan dat je LED-strips gaat ophangen? dat zou het namelijk echt afmaken.

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:21
Renegade666 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:33:
Netjes Fear;) Ben wel een beetje jarloes. Zit nog steeds thuis met mijn ouders... XD gelukkig wel 2 kamers :p
Kunnen ze niet op hun zelf gaan wonen :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Ik doe mijn best, maar het huis is niet betaalbaar voor mij alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Ik ga volgende week luisteren naar de M350 (& M340) van Boston Acoustics en naar de R700 (& R500) van KEF. Het is de bedoeling mijn 5.0 A-serie (A360, A25 & A225c) van Boston te vervangen door een 5.0 equivalent van de M-serie van Boston of de R-serie van KEF (héél misschien aangevuld met sub, al woon ik nogal "compact" en heb ik dit nooit nodig gevonden).

De test-cd ligt klaar (met uiteenlopende en "lastige" muziek die ik goed ken), de versterker waarmee ze aangestuurd worden zal de SR7007 van Marantz zijn (ik heb zelf de SR7005). Verder zal ik proberen de luisteromstandigheden zoveel mogelijk af te stemmen op mijn huidige, inclusief luisterafstand en opstelling. Bovendien zal ik ze kunnen vergelijken met de A360's die ook voor de gelegenheid de studio in worden gesleept...

Vergeet ik iets? M.a.w. nog dingen waar ik aan moet denken/die ik ben vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
CrimsoN72 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:23:
Ik ga volgende week luisteren naar de M350 (& M340) van Boston Acoustics en naar de R700 (& R500) van KEF. Het is de bedoeling mijn 5.0 A-serie (A360, A25 & A225c) van Boston te vervangen door een 5.0 equivalent van de M-serie van Boston of de R-serie van KEF (héél misschien aangevuld met sub, al woon ik nogal "compact" en heb ik dit nooit nodig gevonden).

De test-cd ligt klaar (met uiteenlopende en "lastige" muziek die ik goed ken), de versterker waarmee ze aangestuurd worden zal de SR7007 van Marantz zijn (ik heb zelf de SR7005). Verder zal ik proberen de luisteromstandigheden zoveel mogelijk af te stemmen op mijn huidige, inclusief luisterafstand en opstelling. Bovendien zal ik ze kunnen vergelijken met de A360's die ook voor de gelegenheid de studio in worden gesleept...

Vergeet ik iets? M.a.w. nog dingen waar ik aan moet denken/die ik ben vergeten?
Ik zou zelf wat meer speakers gaan beluisteren.. genoeg keus voor dat geld.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Masterkale1 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:48:
[...]

Ik zou zelf wat meer speakers gaan beluisteren.. genoeg keus voor dat geld.
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :F

Dit is de eerste echt serieuze luistersessie (met intentie tot kopen) na nogal wat kandidaten uitgesloten te hebben.
Al zijn de meningen verdeelt over de neutrale aard van het geluid van de KEF's, is voor mij erg belangrijk dat het geluid zo ongekleurd mogelijk tot me komt. Ik ben ernstig allergisch voor de "in yo face" opgeleukte geluidsspectra die veel fabrikanten gebruiken om zich te onderscheiden van de rest. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring en mening, hoeft voor niemand anders te gelden.
Restte mij dus enkel nog de vraag: Vergeet ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:35:
[...]
Mooi geworden! Bij ons staat exact dezelfde eettafel met ook het Quint dressoir erbij ;) De bank lijkt ook wel erg op de onze, al is de onze geen hoekmodel.
Bank is de "TEN" en dan inderdaad hoekuitvoering en nog wat extra's.
klaasje11 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:01:
[...]

vet mooi! ik neem aan dat je LED-strips gaat ophangen? dat zou het namelijk echt afmaken.
LED-strips? Waar zou ik die moeten/kunnen plaatsen? Heb voor onder de trap wel een Living Colors. Wellicht dat achter de bank nog zou kunnen, geeft wel een leuk effect. Onder het AV-meubel kan ook, maar weet niet of dat past bij eiken modellen. Associeer zoiets meer met wit, glans en strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 19-09 19:23
lol, die lijn heb ik ook staan hier ;)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:49
FeaR schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:04:
LED-strips? Waar zou ik die moeten/kunnen plaatsen? Heb voor onder de trap wel een Living Colors. Wellicht dat achter de bank nog zou kunnen, geeft wel een leuk effect. Onder het AV-meubel kan ook, maar weet niet of dat past bij eiken modellen. Associeer zoiets meer met wit, glans en strak.
Dat kan naar mijn idee prima hoor. :) Het hoeft natuurlijk geen RGB strip te zijn, een simpel (warm) wit stripje is ook leuk.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just_A_User schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:23:
[...]
lol, die lijn heb ik ook staan hier ;)
Ik vind het heel veel tafel voor je geld. Heb genoeg winkels gehad waar ze grove eiken tafels hadden, maar als je ze optilde was het dan gewoon drie keer niets. Met die Quint was het wel anders. Ben er tot op heden zeer content mee, de volle dag :+
Xander schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:25:
[...]
Dat kan naar mijn idee prima hoor. :) Het hoeft natuurlijk geen RGB strip te zijn, een simpel (warm) wit stripje is ook leuk.
Heb je een punt. Aan de andere kant, RGB plaatsen is natuurlijk wel in één keer klaar. Zal eens eBay checken over hoe en wat. Stopcontacten heb ik genoeg bij de bank en het AV-meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
CrimsoN72 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:08:
[...]

Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :F

Dit is de eerste echt serieuze luistersessie (met intentie tot kopen) na nogal wat kandidaten uitgesloten te hebben.
Al zijn de meningen verdeelt over de neutrale aard van het geluid van de KEF's, is voor mij erg belangrijk dat het geluid zo ongekleurd mogelijk tot me komt. Ik ben ernstig allergisch voor de "in yo face" opgeleukte geluidsspectra die veel fabrikanten gebruiken om zich te onderscheiden van de rest. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring en mening, hoeft voor niemand anders te gelden.
Restte mij dus enkel nog de vraag: Vergeet ik iets?
Zet de direct stand aan op de receiver tijdens het luisteren. Afstand tot de muur bekijken.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Masterkale1 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:22:
[...]
Zet de direct stand aan op de receiver tijdens het luisteren. Afstand tot de muur bekijken.
Toevoeging:
Checken hoeveel de wanden geluid reflecteren (galm) thuis en in de luisterzaal.
Iets kan in de luisterzaal fantastisch klinken vanwege het tapijt of andere dempende factoren daar, en thuis met je harde plavuizen vloer en kale betonnen muren een totaal andere beleving geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Masterkale1 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:22:
[...]

Zal ik doen, thanks. Audyssey maakt soms meer kapot dan je lief is ;)

Ik hoop dat ik de speakers min of meer op gelijke afstand van de muren kan plaatsen om de situatie hier te benaderen. Alleen dat de speakers (vlak) naast elkaar zullen staan beïnvloed ook het geluid ben ik bang. Toch wil ik echt een directe vergelijking kunnen maken en dus niet tussentijds met speakers moeten schuiven, maar gewoon realtime kunnen switchen.
Fireshade schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:54:
[...]

Toevoeging:
Checken hoeveel de wanden geluid reflecteren (galm) thuis en in de luisterzaal.
Iets kan in de luisterzaal fantastisch klinken vanwege het tapijt of andere dempende factoren daar, en thuis met je harde plavuizen vloer en kale betonnen muren een totaal andere beleving geven.
OK. Met een klap in de handen (zonder gekheid)? Gaat in ieder geval gelukkig niet een "luisterzaal" zijn maar een studio (lees: woonkamer-achtige ruimte).
Ik ben in ieder geval één van de weinige mensen hier op het forum die (door omstandigheden) niet bij de houten vloer elite hoort (sterker nog: niet eens bij de CV elite (gaskachel)). Heb "gewoon" vloerbedekking liggen, en een groot oppervlakte gordijnen en meer zulk dempende goederen. En ben ook nog eens nogal compact behuisd... Dus ik hoop dat dit bij mij minder gaat spelen.

Beide bedankt voor het meedenken!

PS: Waar ik nog steeds een beetje bang voor ben is dat ik me (weer (Dali relaas)) laat verleiden door uiterlijk of audiologische eigenschappen die bij langere luistersessies juist weer vermoeiend zijn. De test cd die ik gemaakt heb is in ieder geval zo'n 70+ minuten lang en zal dan ook het geduld van de verkoper (en zijn sensitiviteit en smaak) nogal op de proef stellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:53
Na alle delen te hebben uitgelezen post ik zelf maar is wat. Komt niet in de buurt van sommige geweldige sets hier, maar ach een mens moet wat te wensen hebben he :o

Het is een bescheiden set, maar ben er zelf ontzettend blij mee. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/36695214/IMG_0020_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/36695214/IMG_0022_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/36695214/IMG_0025_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/36695214/IMG_0030_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/36695214/IMG_0034_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/36695214/IMG_0037_thumb.jpg

Panorama foto:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/36695214/IMG_0036.JPG

Wat je ziet:

LG47LK950 47 inch Full HD 3D tv
Onkyo HT-S6505
Xbox 360 Elite 250GB
AC Ryan HD mini 2
Apple TV 3
Ziggo Cisco box
iPad 2 32GB

[ Voor 18% gewijzigd door flowiej op 04-05-2013 17:42 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 11:47

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Strak, mooi! Vraagje: In je onderschrift staat een ATV 3, en als begeleidende tekst een ATV2...wat is het nou? :P

Leuk he, die afstandsbedieningen :-)

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Laatst online: 19-09 14:53
Sjoerdfoto schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:22:
Strak, mooi! Vraagje: In je onderschrift staat een ATV 3, en als begeleidende tekst een ATV2...wat is het nou? :P

Leuk he, die afstandsbedieningen :-)
Het is een 3, aangepast. Foutje!

Moet echt zo'n Logitech Harmony afstandsbediening aanschaffen, want dit is geen doen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 21:16
na een flinke poos hier mee te hebben gelezen, zelf me bescheiden setup ook maar eens posten.
Sorry van de Telefoon kwaliteit pics, maar even niks anders bij de hand.
Zal nog wel mooie close ups maken als me camera weer terug is van de reparateur.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/b6vs09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/e6r5n5.jpg

Wat je ziet:
Philips 40PFL9606
HorizonBox UPC
Dune HD Duo met 6TB opslag
Playstation 3 Slim Model
Sony Reciever STR-DH730
Center Speaker: Kef C6LCR
Front Speakers Wharfedale CRS7
Front High: Sony (type onbekend liggen er even voor tijdelijk)
Rear speakers:ELAC ELX 8090
Subwoofer: Klipsch RW-10D

Front en rear speakers heb ik laatst geschonken gekregen, omdat ze bij me ouders in de weg stonden.
De kleine sony speakers die je ziet liggen, en 1 ziet hangen was van me vorige "complete" set nog.
Dus deze vloerspeakers waren al een flinke upgrade.
Toch wil ik ze t.z.t.vervangen voor Klipsch RF-82 II en Klipsch RF-63.
De achterste surround speakers die hangen zijn nu niet aangesloten, wil ze spoedig vervangen voor Klipsch RB-42 II.

Maar voor nu ben ik er erg content mee, achter speakers moeten eigenlijk nog iets anders opgesteld worden zodat ze beter het geluid de woonkamer ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

mag ik het horen voor ELAC ?!

leuke set, maar wrm 2 soorten frontspeakers?

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

[afbeelding]

Ziet er goed uit hoor! Om gelijk te blijven lopen met je heb ik ook maar een huis gekocht :D Alleen is dat nieuwbouw dus wordt het helemaal leeg opgeleverd en moet er eerst nog even een badkamer, keuken, vloeren etc. ingelegd worden voor ik erin kan. Aan de andere kant mooie gelegenheid om kabelgoten e.d. in de muren te frezen en vloerverwarming aan te leggen. Ik merk ook wel dat het geld erg hard gaat bij het inrichten van een huis :X

Anyhoo, was je nog bij iEar geweest om naar die 816W's te kijken, of geen tijd meer voor gehad? :P

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:09
*knip* blaat. opnieuw. ;)

[ Voor 95% gewijzigd door usefulidiot.198 op 17-05-2013 21:25 ]

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

usefulidiot.198 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:04:
Met een krap budget via Marktplaats het afgelopen jaar een aardige home cinema weten samen te stellen.

[afbeelding]

Wat zie je:
  • Sony Bravia 37ex501
  • Sony Playstation 3
  • Xbox 360
  • Boxee Box
  • Tele2 decoder
  • Nintendo Wii
  • NAD T752 receiver
  • JBL ES25C center speaker
  • Sony CDP 209 cd-speler (deze moet nog een plekje krijgen, heb ik pas sinds vandaag)
Wat zie je niet:
  • Apple TV3
  • Reloop RP-1000 MK3 platenspeler
  • 2 x Wharfedale Valdus 500
  • 2 x Wharfedale Valdus 200
De NAD receiver, cd-speler, Wharfedale speakers en JBL speaker hebben samen nog geen 400 gekost. :o
De centerspeaker van JBL past prima bij de Wharfedale's maar deze wil ik vervangen door een Valdus center speaker, mocht ik deze ooit tegenkomen ;)
Wat zie je:
  • Family Guy
  • Gitaar
  • Nintendo Wii
Wat zie je niet:
  • de rest
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Reiben schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:26:
[...]

Wat zie je:
  • Family Guy
  • Gitaar
  • Nintendo Wii
Wat zie je niet:
  • de rest
;)
*O*

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:09
Reiben schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:26:
[...]

Wat zie je:
  • Family Guy
  • Gitaar
  • Nintendo Wii
Wat zie je niet:
  • de rest
;)
Batterijen van de cam zitten nu in de lader, zal morgen een duidelijkere foto maken.
Tot die tijd is het een 'Where's Wally' variant :P

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shapeshifter schreef op zondag 05 mei 2013 @ 20:06:
[...]
Ziet er goed uit hoor! Om gelijk te blijven lopen met je heb ik ook maar een huis gekocht :D Alleen is dat nieuwbouw dus wordt het helemaal leeg opgeleverd en moet er eerst nog even een badkamer, keuken, vloeren etc. ingelegd worden voor ik erin kan. Aan de andere kant mooie gelegenheid om kabelgoten e.d. in de muren te frezen en vloerverwarming aan te leggen. Ik merk ook wel dat het geld erg hard gaat bij het inrichten van een huis :X

Anyhoo, was je nog bij iEar geweest om naar die 816W's te kijken, of geen tijd meer voor gehad? :P
Feli met je huis 8)

Als je in geldnood zit wil ik die 826W wel overnemen om even op te passen :+ Ik zou zeker gaan frezen als je de mogelijkheden hebt. Het geeft een berg rommel, maar eigenlijk is het zo gepiept en het ziet er vele malen mooier uit. Vooral voor de kabels naar de TV, kabels naar de speaker heb ik persoonlijk minder moeite mee. Vind altijd wel dat die deels gezien mag worden.

Denk dat ik mijn 816W bij de Hobo ga halen, die kunnen ze ook (nog) leveren en dan is mijn hele set bij dezelfde winkel gehaald, wel zo netjes/handig. Moe alleen nog langs om ze te bestellen en te praten over de prijs. Plus wat cups meenemen voor de speakers. Wellicht vrijdag eens kijken of ik naar Den Bosch kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 21:16
klaasje11 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 19:47:
[...]

mag ik het horen voor ELAC ?!

leuke set, maar wrm 2 soorten frontspeakers?
Die 2 kleine frontspeakers horen eigenlijk hoog te hangen wil je het correct doen.
Maar omdat het maar voor tijdelijk is totdat ik de Klipsch bookshelfspeakers heb stoor ik me er niet zo aan, eigenlijk staan ze ook zelden geluid te produceren.

En ik was verbaasd over de ELAC speakers hehe.
Ondanks dat ze hele poos doelloos bij me ouders hebben gestaan produceren ze toch een formidabel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37
Aangezien d'r hier een hoop zijn die met banaanpluggen werken, even een quote van wat ik net op de site van Denon / Marantz lees:
Kan ik 4-mm banaanpluggen gebruiken om de luidsprekers te verbinden met de receiver/versterker?

Vanwege Europese wettelijke vereisten moet bij elke versterker waarbij 4-mm banaanpluggen gebruikt kunnen worden, deze aansluiting worden afgesloten met kleine hulzen/kapjes. Door deze Europese wetgeving mogen wij als fabrikant noch in de gebruikershandleiding noch op onze website vermelden of en hoe men 4-mm banaanpluggen kan gebruiken. Vraag voor of na de aanschaf van uw receiver/versterker na bij de dealer of en hoe u banaanpluggen kunt gebruiken.
Oftewel: we zeggen impliciet dat het kan, maar mogen dankzij die prutsers in Brussel niet vertellen hoe :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

The Eagle schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:25:
Aangezien d'r hier een hoop zijn die met banaanpluggen werken, even een quote van wat ik net op de site van Denon / Marantz lees:

[...]

Oftewel: we zeggen impliciet dat het kan, maar mogen dankzij die prutsers in Brussel niet vertellen hoe :+
Er had ook kunnen staan:

"Hierdoor mogen wij de connectie tussen een spaanplaatschroef en de dopjes in de aansluitpunten aan de achterzijde van de receiver niet uitleggen..."

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat de bedoeling goed is, maar toch valt dit onder SPAM welke volgens ons Beleid (Het algemeen beleid #verbodenspam) niet is toegestaan.

[ Voor 94% gewijzigd door FeaR op 07-05-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Is dit nou spam of is er echt iemand enthousiast over moswanden?!

[ Voor 60% gewijzigd door FeaR op 07-05-2013 10:07 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Wtf? Moswanden?:S

[ Voor 67% gewijzigd door FeaR op 07-05-2013 10:07 ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Vorig jaar juli werd er wat gepost over moswanden. Lijkt inderdaad een kwestie van Googlen op 'mos' geweest en het aanmaken van een account. Riekt naar spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homecinema4all
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-08 10:51
Het is weer een hele tijd geleden dat ik wat heb laten zien hier, dus maar eens een update.

Overzicht van mijn homecinema set-up met op maat gemaakt kast.
De kast was vroeger een dressoirkast met 4 deuren en 4 laden die boven
de deurtjes zaten.
Het voorpaneel hebben we afgezaagd op de uiterste hoogte vlak onder de laden.
Daarna alles pas gemaakt en slechts 2 deurtjes terug gezet en 2 open delen gecreëerd.
Daarna legplanken op de juiste hoogte gemaakt.
Achter de deurtjes zitten ook legplanken, maar op een andere hoogte.
Alles is gemonteerd met deuvels, houtlijm en stevige torxschroeven.
Het hout is van zowel dus het oude dressoir als een voorheen bijpassende tv-kast.

Wat er boven en op de kast te zien is:
Jamo S60 CEN centerspeaker
Iiyama 22"touchscreen, model T2250MTS ( multitouch )
Panasonic TX-P50VT50 plasma tv
Laptop van vriendin :-)
Muizen en remotespul

Vervolgens zien we een van de Jamo S606 frontspeakers links van de kast.

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/20130507_103241.jpg

Wat er allemaal inde kast staat is het volgende:

Voor optimale bescherming van mijn apparatuur, de meest recente aanschaf,
Een Monster Power HTS 2600

Mijn HTPC en hart van alle multimediale zaken en veel meer,
Intel E3470, Corsair vengeance LP 8 Gb geheugen, Ati HD5550 videokaart,
Samsung 830 - 256 Gb SSD, Seagate 1,5 Tb, 2 stuks Western Digital van 2 Tb,
Lite-on DVD-bluray combodrive

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/20130507_103257.jpg

Het hart voor alle geluid is een Marantz SR 7007
Verder is er een mooie Marantz Bluray universal speler, model UD5007.

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/20130507_103304.jpg

Zo gaan we verder met de rearspeakers.
Dit zijn de Jamo S426 zuiltjes, klinken prima en zijn niet duur geweest.

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/20130507_103354.jpg

Als laatste nog, maar zeker niet onbelangrijk, mijn subje.
Dit betreft de SVS PB-1000, dit is een gepoorte sub met een RMS vermogen van 300 Watt.
Deze speelt door tot 19 Hertz !!

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/20130507_103336.jpg

Benieuwd naar jullie meningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 09:02
[afbeelding]

Wanneer is de housewarming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik was benieuwd wat zo'n Monster Power HTS 2600 kost. Op zich valt 500€ nog mee. Tenminste, als het effect heeft op je geluidskwaliteit. En anders heb je de spanningsbeveiliging nog. Maar er zijn veel kleinere netfilters die een veelvoud ervan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
_ferry_ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:30:
Tenminste, als het effect heeft op je geluidskwaliteit.
Die zal, logischerwijs, gering tot nihil zijn. Al zullen er zat mensen zijn die wél verschil zullen (denken te) horen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homecinema4all
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-08 10:51
_ferry_ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:30:
Ik was benieuwd wat zo'n Monster Power HTS 2600 kost. Op zich valt 500€ nog mee. Tenminste, als het effect heeft op je geluidskwaliteit. En anders heb je de spanningsbeveiliging nog. Maar er zijn veel kleinere netfilters die een veelvoud ervan kosten.
De normale prijs is inderdaad € 500,00.
Ik heb er echter "slechts" € 350,00 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ConZito schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:30:
[...]
Wanneer is de housewarming ;)
Dit weekend ga ik een begin maken met overhuizen. Dan is het even wachten tot UPC alles heeft geregeld voor internet en TV plus mijn oom mijn audiomeubel af heeft. Bestel ik over een week of wat de Panasonic 65VT50 zodat ik alles in één keer goed in kan richten. Moet ik alleen nog een keer de Van den Hul The Magnum Hybrid over het plafond trekken.

Maar medio mei hoop ik er echt te wonen en ben je welkom ;)
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:39:
[...]
Die zal, logischerwijs, gering tot nihil zijn. Al zullen er zat mensen zijn die wél verschil zullen (denken te) horen.
Ben toch wel benieuwd naar al je audio op een aparte groep. Op HT Forum waren de verhalen daar toch wel lyrisch over. Heb nu twee nieuwe groepen waar ik de audio eens op ga zetten, verwacht er niets van maar toch grappig. Nadeel is wel dat het automaten zijn en die oude smeltzekeringen zijn audiofiel wel muzikaler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:18

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb een nieuw speeltje voor bij de pc muziek/film/game set:

Afbeeldingslocatie: https://y5ikya.bn1.livefilestore.com/y2pssz8LIterqZMC8UrGr5jq_Uou4EF-x0s6HHICcf1G6XA_NGVgAyDJu11OQS1zMgQcLOj5JJvGtsVa0QOBd68z1Kb3csAnH9YvOGJj_Y2UVQ/Naamloos.jpg?psid=1

KingRex T20U met ingebouwde USB DAC en losse PSU. Nieuw vond ik ze echt te duur met €270 voor de versterker en nog een keer €180 voor de PSU, maar voor €200 de set kon ik ze niet laten staan. Klinkt uitmuntend en zeer gedetailleerd en het vermogen is echt indrukwekkend!

Nadeel is nu weer dat de JVC woodcones de zwakke schakel zijn :P Het laag komt nu wel lekker van de speakers af, maar ze zijn toch wat te schel. Dus toch maar een keer kijken naar andere leuke kleine speakers.

[ Voor 14% gewijzigd door DjVe op 07-05-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
homecinema4all schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:20:
Het is weer een hele tijd geleden dat ik wat heb laten zien hier, dus maar eens een update.

...

Niet echt mijn smaak maar je lijkt daar een multifunctioneel media altaar te hebben!
Wat is de functie van het touchscreen?
Er van uit gaande dat je de receiver als laatste hebt gekocht zul je nog een aanzienlijke geluidskwaliteit winst kunnen maken met de aanschaf van speakers die meer zijn afgestemd op de kwaliteit van de receiver lijkt me.
Ook lijkt het alsof je de plasma als monitor gebruikt? Levert dat geen problemen op met burn in?

En als laatste: Is het subje strak of boomy?
Mij spreekt het namelijk toch hoe langer hoe meer aan om op "subtiele" wijze een fullrange (20-20.000+) geluidservaring te hebben maar wel met een kwalitatief "hoogwaardig" geluid. Ik blijf het alleen moeilijk vinden om een substantieel bedrag te betalen voor een frequentiegebied van een paar tientallen Hz-jes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homecinema4all schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:44:
[...]

De normale prijs is inderdaad € 500,00.
Ik heb er echter "slechts" € 350,00 voor betaald.
Dan heb je nog steeds slechts € 100,01 ''te veel'' betaald ;)

Bij BCC kost hij (al een tijdje trouwens) € 249,99

http://www.bcc.nl/monster-cable-hts2600.html

OT: Verder heb je wel een erg leuke set staan BTW.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
rimave schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:24:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

- Pioneer VSX-921
- Xbox 360 (slim)
- Synology DS211+
- Apple TV 2

Het setje bevalt tot nu toe nog prima, alhoewel veel mensen hier de frontspeakers waarschijnlijk niet HTS waardig vinden. Ik moet ook eerlijk bekennen dat deze Philips speakers een prima sound gaven icm mijn oude Sony receiver, maar ik mis lage weergave icm de nieuwe Pioneer versterker. Op zolder heb ik nog een setje witte jaren 80 Jamo speakers staan, maar die klinken lang niet zo goed als deze Philips speakers. Ik zit er aan te denken om de fronts te vervangen of er een sub bij te nemen.

Ik heb al een setje mooie floor stands zien staan van Jamo. Zoals je ziet is er rechts van de tv kast niet zoveel ruimte, maar een floor stand zou er wel kunnen staan. Alleen heeft die daar wel genoeg ruimte om z'n geluid kwijt te kunnen?
Ugh je beeld is helemaal gestreched :X

Ik kan daar persoonlijk zeer slecht tegen. Voor film zal het vast leuk zijn, maar voor TV een regelrechte ramp imo :X

[ Voor 8% gewijzigd door vosss op 08-05-2013 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:31:
[...]

Dan heb je nog steeds slechts € 100,01 ''te veel'' betaald ;)

Bij BCC kost hij (al een tijdje trouwens) € 249,99

http://www.bcc.nl/monster-cable-hts2600.html

OT: Verder heb je wel een erg leuke set staan BTW.....
Uiteindelijk betaal je er bij BCC ook € 249,99 teveel voor. Het is gewoon elektronische apekool. Het hele probleem bestaat gewoon niet. Je wordt gewoon voor de gek gehouden, of je laat je voor de gek houden. Hoe dan ook: Je wordt belezerd, waar je bij staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:10

Don Quijote

El Magnifico

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 03:33:
[...]

Uiteindelijk betaal je er bij BCC ook € 249,99 teveel voor. Het is gewoon elektronische apekool. Het hele probleem bestaat gewoon niet. Je wordt gewoon voor de gek gehouden, of je laat je voor de gek houden. Hoe dan ook: Je wordt belezerd, waar je bij staat. :)
Het zal je geluid inderdaad niet ten goede komen. Maar het is wel een mooie kast om je al je power behoefte van je homecinema mee te regelen. Ziet er in ieder geval beter uit dan de stekkerdozen die ik probeer te verbergen achter/onder/in mijn meubel.
Ik zou er ook wel wat geld voor overhebben om zo iets te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

ConZito schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:16:
Het werd inmiddels tijd om er eens een foto van te maken. De helft staat er niet op, maar dat is ook de kracht, verstop je apparatuur :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijstje:
- Pioneer PDP-LX5090 (met soundbar)
- Definitive Technology BP7000SC (Fronts)
- Definitive Technology CLR2002 (Center)
- Definitive Technology BP6 (Rears)
- NAD T747 (Receiver)
- NAD C270 (Eindversterker Front Links)
- NAD C270 (Eindversterker Front Rechts)
- NAD C270 (Eindversterker Rears)

En dan nog een HTPC, PS3, UPC Mediabox en een Harmony One natuurlijk.
dit is een HELE late reactie, maar heb je je versterkers gebrugd staan op je front speakers, of heb je ze ge Bi-ampt?

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:09
Mijn HT ruimte tot nu toe *beetje kaal* :+

Ter info: Voor diegene die het nog niet opgemerkt hebben, de HT ruimte = woonkamer. Gezien aan gebrek andere geschikte ruimten en mijn wederhelft heeft er geen problemen mee :) (moet alleen nog wel een keer een flink rolluik komen).

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/xnzz2u.jpg

Details van LL'en bij de "media" wand:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/wjltt.jpg

Details luidsprekers achter:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5cjce8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/14tx11y.jpg

Details beamer aansluiting(en):
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2gwzxvm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9hqbuf.png

:9~

Heb nu al zin om alles door te voeren :D

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 08-05-2013 15:48 . Reden: "Ter info" ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ideaal om die mogelijkheid te hebben om vanaf begin af aan alle kabels weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:22:
Ideaal om die mogelijkheid te hebben om vanaf begin af aan alle kabels weg te werken.
En dat te bedenken dat ik me nog heb ingehouden :D
Mijn wederhelft begon er echter zo haar mening over te vormen -O-

Maar alles wat er moet zitten zit er!

De "meterkast" ziet er nu al grappig uit overigens:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/zilp3d.jpg

7(8)7

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 21:38
Waw, belooft veel! Heel veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 09:02
klaasje11 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:00:
[...]

dit is een HELE late reactie, maar heb je je versterkers gebrugd staan op je front speakers, of heb je ze ge Bi-ampt?
Mono (bridge-mode) zoals ze dat bij NAD noemen. Dus 1 versterker doet alles voor 1 speaker. Bi-amping is wat bij betreft overrated en alleen zinvol als je ook aktief gaat filteren.

Ergens tussendoor staan ook bijgewerkte specs. De NAD T747 heb ik namelijk niet meer. Dat is nu een Onkyo NR818 geworden.

[ Voor 12% gewijzigd door ConZito op 08-05-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Vandaag wezen luisteren naar o.a. de Boston Acoustics M350, en ik zal trachten het kort te houden.

Uiteindelijk een tiental speakers geluisterd, waaronder: de B&W CM-8, CM-9 en de PM1, de KEF R-500 en R700, de Piega premium 3.2, de Monitor Audio GX-200 en dus de BA M340 en M350. Waarvoor geldt dat ik de onderstreepte boxen (en andere die ik nu niet beluisteren kon) al eerder (soms weliswaar vluchtig, met variërende versterking en omgeving) heb beluisterd.

Er waren eigenlijk twee echt grote verassingen: De KEF R serie viel vrijwel meteen af. Ik had al eerder gehoord en gelezen (van FEAR o.a.) dat er nogal wat kritiek was op het geluid, maar had me laten overtuigen door de "vakpers" dat er toch iets bijzonders mee moest zijn. Het enige bijzondere was echter dat er niets bijzonders was aan het geluid. Was het dan misschien toch te neutraal? Ik weet het niet. Maar ze vielen in het niet bij de rest (mijn smaak). Vooral het midden leek "niet goed" op de een of andere manier.

De B&W serie, die ik altijd ietwat commercieel vond klinken vond ik nog een verademing tegenover de KEF's.
De PM1 had er eigenlijk niet bij moeten staan als enige boekenplank speaker. Die redde het gewoon niet, miste ook erg veel in het middengebied, al was de bas best redelijk.

De andere grote, of liever compacte, verassing was de Boston M340. Wat een wolf in schaapskleren is dat! De M350 was wat te bassig voor mij (voor de kleine luisterruimte en voor mijn ongeveer even kleine woonkamer), zelfs toen ik ze helemaal vrij had gezet. Maar de 340 's bleven onder alle omstandigheden (VOLUME!) netjes en strak. Zijdezacht maar gedetailleerd hoog, perfect in balans middengebied en superstrak gedefinieerd laag.
Ik heb ze nog vaak afgewisseld met de Piega Premium 3.2 en de Monitor Audio GX-200 aangezien deze qua geluid en punch best dicht bij elkaar lagen. Uiteindelijk bleven de GX-200 en de M340 nog over. Ik vond het midden van de Piega namelijk net iets té (of is het tè?).

De prijs en, voor zover ik nog objectief kon oordelen (liefde is doof :+ ), het geluid maar ook de allround-heid van de M340's hebben me overtuigd. Er is muzikaal gezien nogal wat langs gekomen maar het klonk allemaal zo als het moest maar ook beter dan ik gewend was.
Mocht je de mogelijkheid hebben echt eens gaan luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:23

-Stef-

Slainthe!

homecinema4all schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:20:
Voor optimale bescherming van mijn apparatuur, de meest recente aanschaf,
Een Monster Power HTS

...

Op de foto zie ik volgens mij een niet-geaarde wcd. Ik mag toch hopen dat je die monster bak in elk geval in een geaarde wcd hebt geplugd, anders fungeert het zelfs niet als de aangeprezen spanningsbeveiliging.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrimsoN72 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:16:
Was het dan misschien toch te neutraal?
Als ik tegenwoordig ga luisteren dan probeer ik altijd iets van Dynaudio bij de speakers te zetten, is tot op heden een speaker die op mij het meest neutraal overkomt. Heb je altijd iets als basis of als uitgangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janjwjmc
  • Laatst online: 13-09 16:51
Update music server :
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3 3225 Boxed€ 115,95€ 115,95
1Asus P8Z77-M€ 90,50€ 90,50
1Streacom FC5 Evo Fanless Zwart€ 224,60€ 224,60
1Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9W White€ 65,75€ 65,75
1Streacom OB2 Slot-in Bluray Combo drive Zwart€ 115,-€ 115,-
1Streacom Streacom Nano150 PSU€ 80,-€ 80,-
1Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB€ 64,30€ 64,30
1Arctic Cooling MX-4 Thermal Compound (4g)€ 4,80€ 4,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 760,90

De kast
Afbeeldingslocatie: http://i714.photobucket.com/albums/ww147/JWJMC/P1010016.jpg
De binnenkant
Afbeeldingslocatie: http://i714.photobucket.com/albums/ww147/JWJMC/P1010037.jpg
Verbruik music streaming +ripping cd
Afbeeldingslocatie: http://i714.photobucket.com/albums/ww147/JWJMC/P1010041.jpg
Als hij uitstaat verbruikt hij 2 watt
Software win7 ultimated ,J River,+ tablet bediening met Gizmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janjwjmc
  • Laatst online: 13-09 16:51
En in het kastje aansluiting door middel van hdmi

Afbeeldingslocatie: http://i714.photobucket.com/albums/ww147/JWJMC/P1010047.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

janjwjmc schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:01:
Update music server :
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3 3225 Boxed€ 115,95€ 115,95
1Asus P8Z77-M€ 90,50€ 90,50
1Streacom FC5 Evo Fanless Zwart€ 224,60€ 224,60
1Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9W White€ 65,75€ 65,75
1Streacom OB2 Slot-in Bluray Combo drive Zwart€ 115,-€ 115,-
1Streacom Streacom Nano150 PSU€ 80,-€ 80,-
1Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB€ 64,30€ 64,30
1Arctic Cooling MX-4 Thermal Compound (4g)€ 4,80€ 4,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 760,90

De kast
[afbeelding]
De binnenkant
[afbeelding]
Verbruik music streaming +ripping cd
[afbeelding]
Als hij uitstaat verbruikt hij 2 watt
Software win7 ultimated ,J River,+ tablet bediening met Gizmo.
VERY NICE!
Ik heb een jaar geleden of wat naar zitten kijken, maar vond de kast nogal prijzig..
;)

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

ConZito schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:54:
[...]

Mono (bridge-mode) zoals ze dat bij NAD noemen. Dus 1 versterker doet alles voor 1 speaker. Bi-amping is wat bij betreft overrated en alleen zinvol als je ook aktief gaat filteren.

Ergens tussendoor staan ook bijgewerkte specs. De NAD T747 heb ik namelijk niet meer. Dat is nu een Onkyo NR818 geworden.
oké, bedankt voor de reactie!

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
FeaR schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:40:
[...]

Als ik tegenwoordig ga luisteren dan probeer ik altijd iets van Dynaudio bij de speakers te zetten, is tot op heden een speaker die op mij het meest neutraal overkomt. Heb je altijd iets als basis of als uitgangspunt.
Er was helaas geen speaker van Dynaudio voorhanden, had ik namelijk ook best willen horen. Aan de andere kant kan ik me moeilijk voorstellen dat "neutraal" (in het geval van de KEF's) zo anders klinkt dan alle andere genoemde speakers (die onderling veelal ook aardig verschillend klonken). Verder neemt dit natuurlijk ook niet weg dat ik het geluid van de KEF's echt niet kon waarderen, neutraal of niet.

Als ik vragen mag: Waarom een Dynaudio speaker als referentiepunt nemen en dan een andere kiezen? Het is dan toch eigenlijk nog steeds de speaker kiezen die je het lekkerst vindt klinken (met of zonder hulp van Dynaudio)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vind zelf Dynaudio en Monitor Audio redelijk op elkaar lijken in termen van neutraliteit. Maar ik vond verder weinig bijzonders aan de Dynaudio en Monitor Audio speakers die ik gehoord heb. Ik vond zelf Audio Physic ook erg neutraal en vooral ook erg gedetaileerd klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:22:
Tenzij de aannemer vergeet een loze leiding door de vloer te trekken zoals bij mij .. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:02:
[...]

Tenzij de aannemer vergeet een loze leiding door de vloer te trekken zoals bij mij .. :F
Dat is zuur dan ja...

De aannemer heeft reeds aangegeven bij ons een controle te doen samen op het moment dat het zover is.
Dit om te voorkomen dat er iets verkeerd gaat/zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Voordat het beton gestort wordt neem ik aan? Anders heb je er alsnog niet zoveel aan. Samen controleren nadien doe je altijd, eindoplevering.
* _ferry_ moet daar nog zo'n 2-4 maanden op wachten :z Geen huis naar eigen ontwerp ofzo, ook geen extra leidingen. Heb een audiomeubel van 1,6m breed waar alles in/op past, geen surround, geen beamer, en speakers komen naast het meubel, dus kabels kunnen in een sierlijstje langs de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:56
Na veel set-ups bekeken te hebben wil ik hierbij mijn bijdrage doen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2z9cwmb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/25rh6dg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/33yhlhh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/eriuys.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2zz01o1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/wit2ja.jpg

Wat je ziet:
- Panasonic TX-P42S20
- Yamaha RX-V473
- 2 Dali Zensor 1
- Mac Mini 2010
- AC Ryan
- PS3
- HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:18

DjVe

Hatsaflats!

bedevir schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:50:

*plaatjes*

Wat je ziet:
- Panasonic TX-P42S20
- Yamaha RX-V473
- 2 Dali Zensor 1
- Mac Mini 2010
- AC Ryan
- PS3
- HDD
Best strak gedaan,maar het staat zo "los" van de ruimte. Persoonlijk had ik het verder doorgetrokken langs de wanden, zodat het meer een geheel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 16:23
@bedevir: wat voor bank heb je? Ben nu zelf m'n huisje aan 't inrichten en deze ziet er relaxed uit. :) mooie ruimte zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Laatst online: 19-09 22:19

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:
- Panasonic TX-P42S20
- Yamaha RX-V473
- 2 Dali Zensor 1
- Mac Mini 2010
- AC Ryan
- PS3
- HDD
Mooie setup! Wat voor het merk is dat witte meubel als ik vragen mag?

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:17
detonatic schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:41:
[...]

Mooie setup! Wat voor het merk is dat witte meubel als ik vragen mag?
Ik denk de Besta serie van IKEA

@bedevir: Mooi, netjes + strak !!

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
_ferry_ schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:53:
Voordat het beton gestort wordt neem ik aan? Anders heb je er alsnog niet zoveel aan. Samen controleren nadien doe je altijd, eindoplevering.
* _ferry_ moet daar nog zo'n 2-4 maanden op wachten :z Geen huis naar eigen ontwerp ofzo, ook geen extra leidingen. Heb een audiomeubel van 1,6m breed waar alles in/op past, geen surround, geen beamer, en speakers komen naast het meubel, dus kabels kunnen in een sierlijstje langs de muur.
Voordat de afwerkvloer komt inderdaad. Al is het meeste in de muur verwerkt samen met de aannemer.
Bovendien woon ik op 5 min afstand van de bouw en ik mag van de opzichter gewoon kijken wanneer ik dat even aangeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:
- Panasonic TX-P42S20
- Yamaha RX-V473
- 2 Dali Zensor 1
- Mac Mini 2010
- AC Ryan
- PS3
- HDD
Mooi gedaan. Hoe heb je dat met de wand gedaan. Waar heb je de wandbekleding vandaan. Lijkt me ook leuk om zoiets te doen namelijk. Ben nog steeds aan het denken hoe en wat met mijn wand hier thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swordfish103
  • Laatst online: 10-05-2024
Zoals beloofd zou ik nog wat foto's maken van mijn "home cinema", wat al een zeer lange tijd een stereo 2.1 opstelling is.

Let nog niet op de afwerking details of bijvoorbeeld het ontbreken van een mooie plafondlamp, het is nog steeds "work in progress".

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7335/8724668691_b58e60a4a3_z.jpg
Panasonic 55VT50 by swordfish103, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7293/8725785914_8f426ceddc_z.jpg
AA Map 305 DAII + B&W 685 by swordfish103, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7282/8725786190_de4b35a7f5_z.jpg
B&W 685 + BK Gemini by swordfish103, on Flickr

Aangezien eten op de bank met een spelende kater in de buurt niet altijd even makkelijk is...
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7297/8724667761_fdf1150cc5_z.jpg
Bar / Eettafel by swordfish103, on Flickr

Overzichtsfoto van het geheel. Het is ook gelijk duidelijk dat wanneer de tv aan de muur hangt, dat grote witte vlak ook mooi is aangekleed.
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7312/8725785126_458519cb02_z.jpg
Overview by swordfish103, on Flickr

En hier die kleine die het maken van de foto's wel erg interessant vond...
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7360/8725785712_7fa5b44619_z.jpg
Mijn grote hulp... Somali kater Logan by swordfish103, on Flickr

Hardware:
Panasonic 55VT50 (nog aan de muur te bevestigen)
Advance Acoustic MAP 305DAII
Bowers & Wilkins 685 op Atacama Nexus stands gevuld met zand
BK Gemini I (8" gesloten, muzikale subwoofer)

In de kast (de AA zou er zelfs in passen, het is een erg diepe kast. Gelukkig vindt m'n vriendin het niet erg op de versterker op de kast te zien staan).
UPC Horizon
PS3
Blu-rays, CD's, Games, iPods etc, afstandsbedieningen
Stroomvoorziening en kabels, maar wel netjes gebundeld en weggewerkt.
Er komt komende maand nog een nieuwe HTPC bij in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

swordfish103 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:26:
In de kast (de AA zou er zelfs in passen, het is een erg diepe kast.
Mooi ingericht, zou het zelf gekozen kunnen hebben! (behalve die dooie koe op de grond dan)

Waar komt dat kastje vandaan en heeft ie lades, deurtjes of kleppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:35
@swordfish103

Weet je zeker dat je de TV aan de muur gaat bevestigen ? ..... zoals het nu staat is het erg mooi :) ik heb dezelfde tv en heb hem ook aan de muur bevestigd, maar zoals als ik het nu bij jou zie heb ik er spijt van.

Aan de muur is tegenwoordig zo standaard.
Pagina: 1 ... 36 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Voor kleine audio gerelateerde vragen kan je terecht in Het Kleine Vragen Topic. Voor aankoopadvies graag een topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies

• Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden en/of van een trage host worden getrashed.

• Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar Het grote Audiomeubel topic!

• Akoestische aanpassingen, -verbeteringen, et cetera mogen in Het grote akoestiek topic