SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nice, thanks
Nice. Op Metro is het makkelijk die scopes binnenhalen idd, maar ik vind er echt geen reet aan. Ik speel liever CQ64 en dan haal je een stuk minder kills per minuutTsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:33:
Yeah bitch! Assault, engineer en support helemaal uitgespeeldAlles unlocked
Three down, one to go!
Ohja, helemaal vergeten, nee ik heb nog niets uitgespeeld.Tsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Uitgespeeld of uitgespeeld? Ik heb niet alleen alle wapens unlocked maar voor die classes ook elke scope per wapen
Soms denk ik echt dat ik een van de slechtste spelers ooit ben met m'n inmiddels 250 SPM...
M'n favo wapen de SSG556 heb ik volgens mij als enige naar Service star 2 gebracht, maar ik gebruik doorgaans alleen de grip.
Scopes zijn naar mijn mening redelijk overrated. Kies er één bij je rol voor de map en leer er mee omgaan. Regelmatig unlock ik iets waarvan ik denk dat het beter past, verander de scope / attachement en opeens speelt het voor geen meter meer.
mooi potje op golf of Oman.. een squad spawnde continu in de hoger toren als snipers en AA -enegineers..
leuk met me co-piloot maatje paar keer langs gevlogen met de havoc en die gasten flink lopen zieken..
tot ze de soflam neer zette en op me spawn richten.. zodat ik bijna geen kans had op op te stijgen.. ECM erop gezet.. op stijgen en alle raketen, tv missles, en boord kanon op ze gericht..
me co piloot gedropt op het gebouw.. paar knife kills later weer opgepikt ( wat knap lastig is op dat gebouw) daarna geen last meer van die gasten gehad.. irritante stinger en soflam locked
bwa die van mij is: 232djunicron schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:49:
[...]
Soms denk ik echt dat ik een van de slechtste spelers ooit ben met m'n inmiddels 250 SPM...
Geef niet echt super veel om m'n stats.
Die gasten dachten waarschijnlijk ook net hetzelfde, wat een irritante heli! Het is maar hoe je het bekijkt...mydoom schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:49:
gisteren eindelijk me maten zover gekregen om b2k aan te schaffen..
mooi potje op golf of Oman.. een squad spawnde continu in de hoger toren als snipers en AA -enegineers..
leuk met me co-piloot maatje paar keer langs gevlogen met de havoc en die gasten flink lopen zieken..
tot ze de soflam neer zette en op me spawn richten.. zodat ik bijna geen kans had op op te stijgen.. ECM erop gezet.. op stijgen en alle raketen, tv missles, en boord kanon op ze gericht..
me co piloot gedropt op het gebouw.. paar knife kills later weer opgepikt ( wat knap lastig is op dat gebouw) daarna geen last meer van die gasten gehad.. irritante stinger en soflam locked
Wat een heerlijk gevoel om daar alles wat rondrijd mee te beschieten. Vooral van grotere afstanden, tussen objecten door. Rond blijven rennen en elke keer van een andere hoek bestoken. Puur genieten.
En heel af en toe ergens in een ver hoekje een sniper trakteren op een long range RPG schot. Niets leuker dan dat. Bijna Javelin unlocked
Ik heb ze slechter geziendjunicron schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:49:
Ohja, helemaal vergeten, nee ik heb nog niets uitgespeeld.![]()
Is idd een fijn ding!M'n favo wapen de SSG556 heb ik volgens mij als enige naar Service star 2 gebracht, maar ik gebruik doorgaans alleen de grip.
Gebruik zelf ook enkel de Acog scope of de Holosight, vind die het fijnst kijken.Scopes zijn naar mijn mening redelijk overrated. Kies er één bij je rol voor de map en leer er mee omgaan. Regelmatig unlock ik iets waarvan ik denk dat het beter past, verander de scope / attachement en opeens speelt het voor geen meter meer.
Ja vind dat zelf niet zo boeiend. Speel gewoon rush of conquest en zie wel hoe het loopt. Het hoeft niet snel snel, gewoon die wapens gebruiken tot ik alles heb en dan de volgendeStealthyPeanut schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:47:
Nice. Op Metro is het makkelijk die scopes binnenhalen idd, maar ik vind er echt geen reet aan. Ik speel liever CQ64 en dan haal je een stuk minder kills per minuut
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Zullen we samen een beetje optrekken als Recon? Was nooit helemaal mijn ding, maar ik heb net de M39 helemaal unlocked. Begin het steeds leuker te vinden en onze speelstijl lijkt ook wel te matchen. We staan al in elkaars friendlist: o8-Carni-9oTsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:33:
Yeah bitch! Assault, engineer en support helemaal uitgespeeldAlles unlocked
Three down, one to go!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 15:03 . Reden: typo ]
Ik zou zeggen kom lekker op TeamspeakVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:02:
Zullen we samen een beetje optrekken als Recon? Was nooit helemaal mijn ding, maar ik heb net de M39 helemaal unlocked. Begin het steeds leuker te vinden en onze speelstijl lijkt ook wel te matchen. We staan al in elkaars friendlist: o8-Carni-o8
Verwijderd
Zal hem er weer eens opzetten. Ben nu voornamelijk bezig met Mumble. Speelde hiervoor eigenlijk alleen maar Project Reality (ja.... die BF2 mod), waar mumble gemeengoed isTsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:03:
[...]
Ik zou zeggen kom lekker op TeamspeakDan komt dat wel helemaal goed
Ondertussen het ding dus unlocked, was samen met een vriend, wanneer je allebei goed spot kan de 1 kill assist van 50-95 punten krijgen, en de andere de marksman enzo. Erg nice!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
wat doet suppression precies?
blurt het alleen je scherm en "freezed" het HP auto regen?
of zit er meer aan vast zoals reduced aim?
Wat. 3/4 geunlocked,
Ik ben nu op 190 uur en moet nog alles van de recon en support unlocken.
+ 2 van eng en assault.
Ik kan pas echt spelen als ik alles geunlocked hebt (behalve recon)
Doet dus zeker wel iets met je accuracy
Ja dat was het eigenlijk welsquiqy schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:36:
even een vraagje
wat doet suppression precies?
blurt het alleen je scherm en "freezed" het HP auto regen?
of zit er meer aan vast zoals reduced aim?
Meest irritante is wel het reduced aim, ik neem daarom ook altijd suppression als sniper zodat ik iets minder snel neergehaald word ^^
Doe ik ook voroal op rush is het rondlopen met een sniper echt effectief, wat alleen wel jammer is en waar ik wel eens last van heb dat wanneer de verbinding slechter wordt dat je meteen merkt dat je bijna niets meer raakt met je sniper..Cyberwarmacine schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:29:
Ik ga vrijwel nooit liggen tenzij ik dekking zoek.. Loop ook gewoon rond met de snipers, werkt voor mij veel beter.
Verwijderd
in mijn ogen weinig nut ook die door te geven wand na een paar dagen zie je die gewoon weer terug, soms op reset maar ja , ze zijn er nog steeds.
En te gaan klagen over juist die kl^te admins die SAMEN met de cheaters spelen heeft ook al geen nut,
Als je tijdens het spel erover begint word je uitgelachen of gewoon gekickt.
Vannacht weer zo'n voorbeeld, de cheater staat op zijn eigen basis // beging ( onderin de metro )in de lucht te schieten en ik op de basis //begin BOVEN de grond dus en elke keer dat ik weer terug kwam pasts dood geschoten door die zelfde cheater.
Na 5 a 6 x zo gedood te worden ben ik maar weg gegaan net als meer dan de helft van mijn eigen team.
Er komen voor die weg gaan weer andere op de server waar mee de admin en zijn cheater gewoon zijn points binnen haald
Ik heb een theorie over cheaters ,gebaseerd op 40 uur speeltijd aarbij ik er maar 1 ben tegengekomen. Ik speel normaal op 32 p conquest NL servers waar 1-5 slots vrij is. Ik vermoed dat de kans op cheaters tegen komen dan vrij klein is doordat:Kw4kje schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:46:
Abnormaal veel cheaters tegen gekomen vandaag. Zo jammer dit.
- Cheaters spelen liever op 64p, meer kills te halen
- Cheaters spelen graag metro, veel dichter in de buurt allemaal, speel zelf heel weinig metro.
- Zodra cheaters opvallen gaan veel mensen weg uit de server, dus meer dan 5 slots vrij...
Laatst dacht ik ik ga eens een 64p server joinen, doe ik soms als ik gek wil doen
Het is trouwens maar een theorie he.
Heb nu die gun, en ik speel nevernooitmeer SQDM
Jouw theorie zou wel eens heel goed kunnen kloppen.shenr schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:24:
[...]
Ik heb een theorie over cheaters ,gebaseerd op 40 uur speeltijd aarbij ik er maar 1 ben tegengekomen. Ik speel normaal op 32 p conquest NL servers waar 1-5 slots vrij is. Ik vermoed dat de kans op cheaters tegen komen dan vrij klein is doordat:
- Cheaters spelen liever op 64p, meer kills te halen
- Cheaters spelen graag metro, veel dichter in de buurt allemaal, speel zelf heel weinig metro.
- Zodra cheaters opvallen gaan veel mensen weg uit de server, dus meer dan 5 slots vrij...
Laatst dacht ik ik ga eens een 64p server joinen, doe ik soms als ik gek wil doenEn ja hoor de eerste cheater, stond stil en killde iedereen met een handgun. Na 2x gedood te zijn zag ik het al en ben eruit gegaan.
Het is trouwens maar een theorie he.
Volstrekt logisch. Als je cheat doe je dat of om punten te halen of om mensen te irriteren. Heb je zo'n hack die mensen killed ongeacht of je ze wel of niet kan zien gaat dat veel beter op 64p servers want dan kan je 32 man killen terwijl je er anders maar 16 kan killen. Met 16 man zit je telkens weer op dat respawnen te wachten, levert minder punten op.
En als je cheat om mensen te irriteren kan je dat ook beter op 64p servers doen, heb je veel meer man om te irriteren.
Verwijderd
Als je stopt voordat de ronde is afgelopen, onthoud hij hem wel, maar dat is maar voor één ronde. Dit is best wel storend.Lizardz schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:51:
Weet er iemand hoe je er voor kan zorgen dat hij je camouflage wel onthoudt? Bij mij staat hij elke keer weer op default.
Speel momenteel met een e8400, 4gb en een 4850 512mb het spel op Low. Eind deze maand ga ik een MacBook Pro 15 inch aanschaffen waar ik via bootcamp windows op ga zetten. Iemand hier ervaring met Battlefield 3 op de MBP? Als dit hier niet thuis hoort zeg het even, kon namelijk geen topic hier over vinden!
Zit die bug er nog steeds in.Lizardz schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:51:
Weet er iemand hoe je er voor kan zorgen dat hij je camouflage wel onthoudt? Bij mij staat hij elke keer weer op default.
Niet dat het mij iets uitmaakt, je valt sowieso wel op en bijna niemand gebruikt die IRNV scopes meer waar het nog effect zou hebben. Dacht dat ze die bug in die laatste patch ondertussen wel gefixt hadden.
Wat is er overigens gebeurd met die possible UI-aanpassingen? Als die er uberhaupt kwamen tenminste, het enige wat ik er mij van herriner is dat zo'n DICE-knakker contact op wou nemen met iemand die wat UI mock-ups had gemaakt.
Pentaxiaan
Met welk nut? Haal jij hier echt voldoening uit?Tsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Uitgespeeld of uitgespeeld? Ik heb niet alleen alle wapens unlocked maar voor die classes ook elke scope per wapen
We spelen een shooter, geen role playing game...
Ja.Asgaro schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:00:
Met welk nut? Haal jij hier echt voldoening uit?
We spelen ook geen voetbal simulator, wat is je punt?We spelen een shooter, geen role playing game...
Juiste topic hiervoor is Het BF3 hardware topic, niet heel gek genaamd, toch?laquaezzi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:58:
Speel momenteel met een e8400, 4gb en een 4850 512mb het spel op Low. Eind deze maand ga ik een MacBook Pro 15 inch aanschaffen waar ik via bootcamp windows op ga zetten. Iemand hier ervaring met Battlefield 3 op de MBP? Als dit hier niet thuis hoort zeg het even, kon namelijk geen topic hier over vinden!
Afgezien daarvan ziet het er niet heel positief uit: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1289403 Speel zelf op een late 2009 iMac, maar ik haal no way native res (speel op 1024 op een 27") en heb alles op low staan en dan nog af en toe framedrops naar <30. (Vooral in Seine/Metro stadsgedeelte lijkt hij problemen te hebben). Maar wellicht stoort je dat niet verschrikkelijk, je huidige systeem lijkt ook niet de snelste...
Ik heb er in ieder geval ontzettend veel lol mee heb en presteer nog niet eens zo heel gek, maar ik sta niet voor niets op het punt om een dedicated gaming pc aan te schaffen
Completionist, daar heb ik ook wel trekjes van, plus je leert meteen alle wapens eens goed kennen. Ik zie de zin/lol der wel van in!Asgaro schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:00:
[...]
Met welk nut? Haal jij hier echt voldoening uit?
We spelen een shooter, geen role playing game...
Nuja, mooi dat je het kan opbrengen om ook met de slechtere wapens te spelen en alles te unlocken.Tsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:02:
[...]
Ja.
[...]
We spelen ook geen voetbal simulator, wat is je punt?
Ieder z'n pleziertje, maar ik zou gefrustreerd geraken van het feit dat ik me moet focussen op completen
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 14-01-2012 01:36 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 13-01-2012 23:33 ]
Verwijderd
Ik sta toch boven aan en op NR 1 ?? van RU ArmyTsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:25:
Je bent alsnog maar vierde, geen eerste. Om op nummer 1 te komen moet je aan die ronde te zien inderdaad kills maken.
11805 score
3 kills
24 x dood.
Bij elkaar aan points die ronde 22468
Ik had die bewust ook opgeschreven.
knip
[ Voor 37% gewijzigd door Sn0wblind op 14-01-2012 01:37 ]
Ik merk ook dat het ram behoorlijk vol zit. Gebruikte 3800/4000. Dacht dat dit eerst een stuk lager was.
Is dit een bekend probleem en zijn hier oplossingen voor?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Uhm leuk ??Tsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:33:
Zo m'n snelste rush potje ooit. Op Grand Bazaar als defender de eerste aanval direct afgeslagen, naar voren gestormd en ze vast gezet op hun spawn. Zodra ze spawnden werd het vuur geopend en gingen ze dood. Stond mooi bovenaan met 14-0. Lekker met m'n SKS wat kills maken.
dat zijn dus juist de soort potjes en de mentaliteit van de spelers die dat leuk vinden die dit spel vaak verpesten. Woow gaaf we zijn 100 x beter dan het andere team, ze hebben geen schijn van kans en we maken ze in 10 minuten helemaal in. ze komen niet eens van hun spawn af !! Goed gedaan man
Sowieso speel ik daardoor al geen rush, enkel 16 of 20 of max 32 speler conquest en vooral geen 64 speler metro noobfest om die bottleneck posities en spawncamp grotendeels te voorkomen en het nog een beetje tactisch te houden. En ik vind een potje pas echt geslaagd als er 2 teams gelijk opgaan, dat ik elke halve minuut wel hoor " captured a flag " '.. " lost a point " dat de eind ticketscore 0 tegen < 10 is. En of ik dan win of niet boeit me niks, maar heb iig een gaaf gevecht gehad.
suffe potjes zijn dat, zeker omdat de helft van de verliezende partij dan quit, waardoor het nog erger wordt.Tsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:33:
Zo m'n snelste rush potje ooit. Op Grand Bazaar als defender de eerste aanval direct afgeslagen, naar voren gestormd en ze vast gezet op hun spawn. Zodra ze spawnden werd het vuur geopend en gingen ze dood. Stond mooi bovenaan met 14-0. Lekker met m'n SKS wat kills maken.
De SKS is wel een fijn wapen trouwens. Nergens een uitblinker maar gewoon op elke afstand redelijk. Ik gebruik hem met een eotech holo, foregrip en supressor. Die supressor geeft je wel trage kogels zodat je behoorlijk voor je doel moet mikken maar volgens mij wordt hij er nauwkeuriger van en heb je minder recoil.
De supression perk helpt ook wel met dat ding volgens mij, zeker tegen "echte" snipers
Mechwarrior Online: Flapdrol
Whahahaha, geweldig zoals je daar in de top staat met 3 kills. Dit vind ik toch wel een soort van 'ownen'. Leuk om te zien dat je er een geheel eigen benadering op nahoudt. Het levert je wel de punten op.
Cheers.
Ja, het is leuk als je een tijdje op dezelfde server speelt en er dan zo'n potje tussendoor komt waarbij hun aanvalstactiek niet direct werk en ik door een tactische move in m'n eentje het hele verloop van het potje aan pas en de andere kant op zet.Skybullet schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:25:
Uhm leuk ??
dat zijn dus juist de soort potjes en de mentaliteit van de spelers die dat leuk vinden die dit spel vaak verpesten. Woow gaaf we zijn 100 x beter dan het andere team, ze hebben geen schijn van kans en we maken ze in 10 minuten helemaal in. ze komen niet eens van hun spawn af !! Goed gedaan man
Ze maakten zo'n blunder in het begin dat ik daar direct van kon profiteren en waar ze niks tegenin konden brengen.
dit potje?Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:00:
[...]
Ja, het is leuk als je een tijdje op dezelfde server speelt en er dan zo'n potje tussendoor komt waarbij hun aanvalstactiek niet direct werk en ik door een tactische move in m'n eentje het hele verloop van het potje aan pas en de andere kant op zet.
Ze maakten zo'n blunder in het begin dat ik daar direct van kon profiteren en waar ze niks tegenin konden brengen.
ik zie 9 colonels van jullie tegen 2 van hun. niet echt het toonbeeld van teams die aan elkaar gewaagd zijn. Ik weet niet wat je een "blunder" noemt, maar over het algemeen is elk potje battlefield gewoon een x aantal gasten die als malloten over de kaart rennen, tenzij je rush speelt, waar de helft van het aanvallende team ligt te snipen omdat ze toch wel gaan verliezen.
https://twitter.com/#!/Demize99/status/157837591398457344Please report servers with auto kill plugins, this is against our Rules of Conduct.
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
Ja want rank zegt echt alles over skillhaarbal schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:12:
dit potje?
ik zie 9 colonels van jullie tegen 2 van hun. niet echt het toonbeeld van teams die aan elkaar gewaagd zijn.
[ Voor 55% gewijzigd door Tsurany op 14-01-2012 01:21 ]
En daar gaat het lachen om mensen die geautokilled worden omdat ze zo nodig moesten schelden.Sjoohnnie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:15:
Voor de beheerder(s) van de tweakers battlefield 3 servers:
[...]
https://twitter.com/#!/Demize99/status/157837591398457344
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wij passen niks aan hoorDanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:18:
En daar gaat het lachen om mensen die geautokilled worden omdat ze zo nodig moesten schelden.
meh, het is een redelijke indicator, niet iedereen is gelijk zo skilled als ik natuurlijkTsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:17:
Laat ze dan eens een rules of conduct vrijgeven, heb die nog niet gezien. Daarnaast killed onze plugin enkel op taalgebruik, dat lijkt mij gewoon toegestaan.
[...]
Ja want rank zegt echt alles over skillPlease....
Yay, lachen om scheldpartijen nadat ik iemand opblaas met een SMAW.Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:22:
[...]
Wij passen niks aan hoorWij overtreden de regels van Bad Company 2 niet en ik moet die voor Battlefield 3 nog eens zien want die hebben ze voor zover ik weet niet vrijgegeven.
(ja ik heb een sadistische bui)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
rank op zich zegt niets over een speler, maar als je teams naast elkaar zet zegt het echt wel wat.Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:29:
Onzin, rank zegt helemaal niks. Speel lang en je kan ook colonel zijn terwijl je in een gevecht vrijwel altijd verliest en niemand kan killen.
gewoon imba teams
Verwijderd
Dat dacht ik ook wel hahaha,nukom schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:41:
[...]
Whahahaha, geweldig zoals je daar in de top staat met 3 kills. Dit vind ik toch wel een soort van 'ownen'. Leuk om te zien dat je er een geheel eigen benadering op nahoudt. Het levert je wel de punten op.
Cheers.
Zo op Recon na alle op 3 stars
Enne ik heb nog een potje waar ik 1 ste was zonder te willen killen hahaha.
http://battlelog.battlefi...how/16259763/1/364033930/
Maar nu ff rust , je word er gestoort van al dat gehuppel als een konijn al die kogels te ontwijken .
ik heb het geluid zelfs al uitgezet, wat maakt het mij uit dat er geroepen word van, kijk uit of zo iets.
Ik storm gewoon door al de kogels heen om mn teammates weer levend te krijg en verder zal me een worst zijn of ik dan dood gaat.
Ik kom wel zo aan mijn Rang die ik wel echt verdient heb of ik nu wel niet allemaal kills heb of mn teamleden het nieuwe leven geeft weer.
Op mijn manier werk ik me de pleurisssss.
Colonel Sevice Star 16
Rank 61
zegt al genoeg. toch ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 02:40 ]
Heeft iemand trouwens nog goeie tips voor het behalen van suppression ribbons ? Want vaak zie ik wel suppression blabla in beeld, maar maar verekkes weinig ribbons aan het einde van de pot.
Bedtijd
Verwijderd
OOO wacht even, ik heb nu bewust wat Metro gespeeld juist om te Unlocken en zo mijn 3 de Ster o.a erbij te krijgen.Hippocampus schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 05:06:
Mja Zoltan als je alleen maar Metro speelt en je genoegen neemt met een lading resuplies en/ of revives ribbons ook goed hoor, maar je hebt nog geen assault rifle ribbon al had je het graag. Niet dat ik je pret wil bederven maar kommop man,speel eens echt battlefield (3). Er is veel meer buiten die paar roltrappen.
Heeft iemand trouwens nog goeie tips voor het behalen van suppression ribbons ? Want vaak zie ik wel suppression blabla in beeld, maar maar verekkes weinig ribbons aan het einde van de pot.
Bedtijd
Nu ga ik weer Recon spelen en niet te vergeten mijn meeste spelletjes zijn de grote mappen waarin ik de tank kan besturen wat ik het leukste van BF 3 vind.
Niet te vergeten ik ben bezig te bekijken welek wapens voor mij goed te gebruiken zijn die ik bijna allemaal heb Unlockt.
Ik weet dat ik niet die snelheid heb om te reageren dat is eenmaal mijn leeftijd maar bv alleen maar te gaan Snipperen Nee dat vind ik geen bal aan.
De M249 is eenmaal tot nu mijn favorieten wapen zo als je ook kan ziet op mijn gegevens.
Bij elke map is eenmaal een ander wapen te gebruiken , nu alleen maar voor mij uit te vissen welke dat kunnen zijn.
Met Metro heb ik absuluut geen zin in al dat geweld ertussen in te wilen zitten , dat is voor mij te druk en complete waanzin wat ik zie.
Daarom zie ik Metro niet anders dan voor mij, lading resuplies en/ of revives ribbons droppen en als een idioot rond te huppelen
Het zelfde en dan wat anders is als ik als Support overal ammo drop maar wel met mn M249 ondersteunig geef en niet hun tussen door vergeet.
Zij moeten niet te roepen om ammo want die is gewoon altijd dan aanwezig.
BED tijd
Veel sproeien, ik heb ook amper suppression ribbons omdat ik liever raak schiet dan naast mijn targetHippocampus schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 05:06:
Voor het unlocken van de MG36 moest ik dan ook met opzet slecht spelen en veel naast mijn target mikken.
Leaderboard weer iets aangepast, nu sorterend op flag caps zodat 24/7 metro helden onderaan staan waar ze horen
111 man op de leaderboard inmiddels, nog zat ruimte dus plemp jezelf er tussen! (klik link in sig)
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 14-01-2012 07:25 ]
Tsurany... ik vond dit net... Player rules en Admin rules of conduct voor battlefield... http://help.ea.com/article/battlefield-rules-of-conduct Misschien nuttige info voor de startpost?Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:17:
Laat ze dan eens een rules of conduct vrijgeven, heb die nog niet gezien. Daarnaast killed onze plugin enkel op taalgebruik, dat lijkt mij gewoon toegestaan.
[...]
(valt me op eerste gezicht wel op dat het dus niet is toegestaan om pistol/knive only servers te draaien. Voor de rest redelijk normale regels.. Wat me verbaast is dat ik zo snel zelfs niks over autokillplugins kan vinden... ?! Aan de andere kant.. je mag een player in feite niet belemmeren dat te gebruiken wat voorhanden is in de game... dus autokillen om bepaalde wapenrestrictie zou daaronder vallen...) maw... GoT servers zijn volledig in overeenstemming met deze regels voor zover ik zie. Autokill om offensive language wordt niks over gemeld.
Grappige is dat statspadden in feite ook tegen de regels is
Even offtopic een beetje.. maar hoe zit dat nou eigenlijk rechtsgeldig gezien? Ik weet dat bijvoorbeeld -niet europese- EULA's in feite niet rechtsgeldig zijn in europa (als het regels kent die in europa anders zijn zegmaar). Hoe zit dat met dergelijke rules of conduct ?!?
[ Voor 34% gewijzigd door GeeEs op 14-01-2012 08:36 ]
Het zegt indirect iets over skill. Als je zoveel Colonels in je team hebt en de tegenstander maar 1, dat wil zeggen dat je een shitload meer aan ervaring hebt, de mappen veel vaker gespeeld hebt, meer unlocks hebt waardoor je meer keuze hebt om jou favoriete wapen te kiezen en in de meeste gevallen zijn Colonels beter dan een level 10 of 15 of 20.[b][message=37498222,noline]
Dus hoe je het ook draait, je had in dit potje een veel beter team in mijn ogen. Maakt verder niets uit, die potjes zitten er soms nou eenmaal tussen.
[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-01-2012 09:04 ]
Toegevoegd, en precies op 100 terecht gekomen. Ga toch maar is meer voor de vlaggen spelen denk ik.unfor schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 06:48:
[...]
Veel sproeien, ik heb ook amper suppression ribbons omdat ik liever raak schiet dan naast mijn target
Voor het unlocken van de MG36 moest ik dan ook met opzet slecht spelen en veel naast mijn target mikken.
Leaderboard weer iets aangepast, nu sorterend op flag caps zodat 24/7 metro helden onderaan staan waar ze horen![]()
111 man op de leaderboard inmiddels, nog zat ruimte dus plemp jezelf er tussen! (klik link in sig)
Maar die voertuigen zijn ook zo leuk///
---RAWE CEEK!!!---
Als een colonel -wat voor level dan ook- een nieuwe account aan maakt/stats reset maw. op één of andere manier met een schone lei begint heeft hij met level 0 of 1 net zoveel skill als daarvoor, alleen een andere level/rank ingame.
Anderson werkt het net zo...
Ook als ik alleen metro speel en 0,0 skill daarvoor inzet/opdoe (want metro skills heb je weinig aan in grotere levels zegmaar) Dan kan ik colonel level 100 ranken/statspadden in de metro, maar dat zegt dan evenzo 0,0 over mijn skill.
In tournaments, waar iedereen gezamelijk voor eenzelfde doel gaat (bijvoorbeeld een geldprijs?!) kan je na enkele games wellicht wat over de skill/teamplay kwaliteiten van enkele spelers zeggen, want dat is waar het uiteindelijk toch om gaat als je het over skill hebt niet? In zulke gevechten zal iedereen uiteraard met gelijke stats moeten beginnen, want een voordeel heb je wellicht wel met een hogere rank tov iemand met lagere rank, maar dat zegt nog steeds niks over skill...
[ Voor 56% gewijzigd door GeeEs op 14-01-2012 10:12 ]
Zo kunnen we altijd wel een uitzondering vinden. Als iemand met 0 speeluren een Rank 100 account koopt van iemand anders zegt dat ook niks over de persoon die er dan mee speelt (koper). Iemand met Colonel rank zou ook even een vriend op zijn pc kunnen laten spelen, die het spel nog nooit gespeeld heeft.GeeEs schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:04:
rank zegt 0,0 over skill.. zijn al meerdere redenen genoemd en ook onderstaande lijkt me vrij duidelijk.
Als een colonel -wat voor level dan ook- een nieuwe account aan maakt/stats reset maw. op één of andere manier met een schone lei begint heeft hij met level 0 of 1 net zoveel skill als daarvoor, alleen een andere level/rank ingame.
Maar we hoeven niet te doen alsof iedere Colonel rank account wordt bemand door iemand die het spel pas net speelt en ook niet alsof iedere sub level 30 account een pro is die zijn account heeft gereset. Zoals al gezegd, in individuele gevallen -hoeft- rank niet per se iets te zeggen over iemands skill, maar als je 1 team met 10 colonels tegen een team met 1 colonel zet kun je er rustig van uitgaan dat de teams niet echt eerlijk zullen zijn.
unfor schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 06:48:
[...]
Veel sproeien, ik heb ook amper suppression ribbons omdat ik liever raak schiet dan naast mijn target
Leaderboard weer iets aangepast, nu sorterend op flag caps zodat 24/7 metro helden onderaan staan waar ze horen![]()
mm net mijzelf even toegevoegd, m'n stats kloppen niet op die site
Nu wel, moest even updaten; plaatsje 84
als ik op flag caps sorteer sta ik bijna onderaan, terwijl ik bijna nooit metro speel
laatste tijd gaat m'n flag caps wel vooruit hoor , nu join ik weer squads... (meestal ga ik dood als ik flags cap...)
Yay! net in top 10 van accuracy
[ Voor 21% gewijzigd door Fantasma op 14-01-2012 10:52 ]
Het uit colonels bestaande team zal in het beste geval meer unlocks en voordeel hebben, die ze -als ze skill hebben- goed zullen gebruiken die ronde.Snorro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:13:
[...]
Zo kunnen we altijd wel een uitzondering vinden. Als iemand met 0 speeluren een Rank 100 account koopt van iemand anders zegt dat ook niks over de persoon die er dan mee speelt (koper). Iemand met Colonel rank zou ook even een vriend op zijn pc kunnen laten spelen, die het spel nog nooit gespeeld heeft.
Maar we hoeven niet te doen alsof iedere Colonel rank account wordt bemand door iemand die het spel pas net speelt en ook niet alsof iedere sub level 30 account een pro is die zijn account heeft gereset. Zoals al gezegd, in individuele gevallen -hoeft- rank niet per se iets te zeggen over iemands skill, maar als je 1 team met 10 colonels tegen een team met 1 colonel zet kun je er rustig van uitgaan dat de teams niet echt eerlijk zullen zijn.
Ben het wel met je eens dat er altijd uitzonderingen zijn, maar dat is het hem ook juist. Niemand -tenzij je met elkaar als kennissen speelt- weet hoe serieus de anderen spelen. Het is te variabel. Vandaar dat je dus weinig/niks kan zeggen over skills van een individu gekoppeld aan een getalletje (rank) ingame.
[edit] Skill zelf is ook al zo veranderlijk als het weer. Als ik gaar ben zijn mijn skills heel anders dan als ik fris opsta en met een verse bak koffie besluit de tegenstander nu eens echt kapot te maken
[ Voor 20% gewijzigd door GeeEs op 14-01-2012 10:28 ]
De eerste indruk is wel fijn om een rondje of 2-3 te doen, dan ben 'k het beu wel wil k weer iets anders.
Vooral fijn dat je niet een halve map over moet om in de actie te zitten.
Enkel meer unlocks is wat ze in het slechtste geval zullen hebben.GeeEs schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:19:
[...]
Het uit colonels bestaande team zal in het beste geval meer unlocks en voordeel hebben, die ze -als ze skill hebben- goed zullen gebruiken die ronde.
Het zijn niet voor niks uitzonderingen, in het algemeen kun je er van uitgaan dat zo'n getalletje wel degelijk iets zegt over oa. spel-ervaring, mapkennis, accuracy, aanpasbaarheid aan de tegenstander etc.Ben het wel met je eens dat er altijd uitzonderingen zijn, maar dat is het hem ook juist. Niemand -tenzij je met elkaar als kennissen speelt- weet hoe serieus de anderen spelen. Het is te variabel. Vandaar dat je dus weinig/niks kan zeggen over skills van een individu gekoppeld aan een getalletje (rank) ingame.
Dit is absoluut waar. En hoe goed je ook bent, zelfs geluk zal in individuele gevallen een factor blijven, maar daarom moet je ook kijken naar het grote geheel en de lange termijn. Als ik bvb. 1v1 ga doen tegen iemand die voor het eerst in zijn leven een FPS op PC speelt zal ik 95 van de 100 potjes winnen (fictieve getallen, even voor het voorbeeld), dan zijn er dus 5 momentopnames waarbij die speler beter dan mij lijkt (zij het vanwege geluk, gebrek aan focus/concentratie van mijn kant enz.), maar afgezien daarvan ben ik in het algemeen de betere speler te noemen.[edit] Skill zelf is ook al zo veranderlijk als het weer. Als ik gaar ben zijn mijn skills heel anders dan als ik fris opsta en met een verse bak koffie besluit de tegenstander nu eens echt kapot te maken
Dit probeerde ik ook te zeggen met mijn 10-Colonel team vs 1-Colonel team voorbeeld. Natuurlijk zijn er combinaties van spelers te vinden waarbij het 1-Colonel team (dik) zal winnen, maar in het algemeen is het logisch om er van uit te gaan dat het 10-Colonel team beter zal zijn.
Verwijderd
Dat ligt dan vooral aan waar je spawnt, want meestal bevind de actie zich redelijk dicht bij een objective. Ik heb zo al veel 'per ongeluk' bij ee squadmate gespawned die in rush aan het snipen was vanaf de eerste basis, terwijl we al aan de 3de reeks van objectives zaten... en dan wordt het lopen natuurlijkevil kim schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:40:
Gisteren ook een metro gespeeld, (had het tot nu toe enkel kleinschalig gespeeld via de matchmaker).
De eerste indruk is wel fijn om een rondje of 2-3 te doen, dan ben 'k het beu wel wil k weer iets anders.
Vooral fijn dat je niet een halve map over moet om in de actie te zitten.
die dingen zijn toch alleen voor grondvoertuigen ? zoals tanks e.d.
hoe kan die gast mij ( support ) met een javelin killen ??
Ik bak er niets van, en hoe stel je bijvoorbeeld in als je alleen keyboard wilt gebruiken? Als dat echt fijner is...
Denk ik ook, en lijkt me niet meer dan logisch. Dit zag je ook duidelijk op http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC (maar nu kan je het level niet meer zien).Snorro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:16:
Het zijn niet voor niks uitzonderingen, in het algemeen kun je er van uitgaan dat zo'n getalletje wel degelijk iets zegt over oa. spel-ervaring, mapkennis, accuracy, aanpasbaarheid aan de tegenstander etc.
Ik had is gesorteerd op SPM en dan gekeken naar de levels: het was duidelijk dat enkel mensen die al Colonel (level 45+) waren in de bovenste rankings te vinden zijn.
Hetzelfde geval als je sorteerde op Accuracy.
Thx, even aan het doorlezenGeeEs schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 08:27:
[...]
Tsurany... ik vond dit net... Player rules en Admin rules of conduct voor battlefield... http://help.ea.com/article/battlefield-rules-of-conduct Misschien nuttige info voor de startpost?
(valt me op eerste gezicht wel op dat het dus niet is toegestaan om pistol/knive only servers te draaien. Voor de rest redelijk normale regels.. Wat me verbaast is dat ik zo snel zelfs niks over autokillplugins kan vinden... ?! Aan de andere kant.. je mag een player in feite niet belemmeren dat te gebruiken wat voorhanden is in de game... dus autokillen om bepaalde wapenrestrictie zou daaronder vallen...) maw... GoT servers zijn volledig in overeenstemming met deze regels voor zover ik zie. Autokill om offensive language wordt niks over gemeld.
Grappige is dat statspadden in feite ook tegen de regels isMetro maar verwijderen dus ?!?!?!? want hoe leuk ik het ook vind af en toe.. in feite is het gewoon keihard statspadden natuurlijk dat level
Even offtopic een beetje.. maar hoe zit dat nou eigenlijk rechtsgeldig gezien? Ik weet dat bijvoorbeeld -niet europese- EULA's in feite niet rechtsgeldig zijn in europa (als het regels kent die in europa anders zijn zegmaar). Hoe zit dat met dergelijke rules of conduct ?!?
Maar het is duidelijk: we moeten ons geen zorgen maken:
Multiple or critical violations of the Terms and Conditions may result in the loss of online play or stat/award reset. Violation may also result in the termination of your EA Account and the loss of anything associated with it (such as points, tokens or in-game items).
Zelfs cheaters hun EA account wordt nog niet afgesloten, maar worden puur gewiped. Dan zie ik EA de admins die te strenge server rules hebben, hun server nog niet afsluiten of een aanmaning geven.
Als ze dit wel durven doen terwijl cheaters vrijuit kunnen, zijn ze goed zot
Maar ik herinner me dat er in BF2 echt veel servers zijn met specifieke rules. En voor zover ik weet heeft EA nooit echt admins aangemaand om die regels te verwijderen?
Zou wel gerechtigheid zijn voor die aimbotters die een spel verkloten en dan alleen een reset vind ik heeel mild!!
DICE gooit er een beetje met de pet naar. Ze moeten gewoon de lijst met spelers pakken en sorteren op SPM en de eerste 5000 meteen perma-bannen.
http://battlelog.battlefi...r2t1_HUR/stats/256243744/
Nog altijd niet gebanned
Iemand enig idee waar dat over kan gaan? Ik heb nooit zelf met ze contact opgenomen oid. 1x een hacker gereport, krijg je per report zo'n soort bevestigingsmailtje ofzo?Hello,
We would like you to know that we received your petition and are currently investigating it. Due to our Privacy Policy, we cannot contact you concerning the outcome of the investigation, but please rest assured that we will take appropriate action.
You can read the Terms of Service for Electronic Arts Online by going to the following web address:
http://www.ea.com/global/legal/tos.jsp
Sincerely,
Customer Support
Electronic Arts, Inc.
EA.com Customer Relations
Petition history: On 01-07-2012 you asked Battlefield3 support:
Bad content in profile
Hou maar op met mensen volgen, er gebeurt toch niets. Getuige het feit dat als je een cheater uit het battlereport vist, deze doorgaans al rustig 100 uur aan het cheaten is geweest. Er zijn in die tijd al genoeg mensen geweest die hem gereport hebben....en er gebeurt klaarblijkelijk niets meeAsgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:59:
Ik hou ook iemand in de gaten: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/M3gaDeath/#
Nog altijd niet gebanned
Tijdje volhouden en wachten op nieuwe leuke games op het steam platform. Die hebben de cheaters iets beter in de hand.
Ja. Tot nu toe heb ik dat wel zo meegemaakt, al heb ik minstens 10 mensen gereport en maar 3 mails gekregen ofzo. Slack EASnorro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:10:
Uh lol, ik krijg net een mailtje van EA:
[...]
Iemand enig idee waar dat over kan gaan? Ik heb nooit zelf met ze contact opgenomen oid. 1x een hacker gereport, krijg je per report zo'n soort bevestigingsmailtje ofzo?
T is idd vervelend als er eentje in een leuk potje binnenvalt, maar als hij niet gekicked wordt verander je toch gewoon van server.
In de totaal stats, tja, ik ga mij niet meer of minder amuseren met bf3 als ik helemaal bovenaan (of onderaan) sta in de ranking
Nou het gebeurt wel steeds vaker eerlijk gezegd. Ik kan geen uur gamen zonder er één tegen te komen iig. Het valt me op dat er steeds meer spelers zijn die eerst leuk meespelen, maar als je de overhand krijgt, ze het op hun heupen krijgen, cheats aanzetten, en even 10 headshots in 3 seconden maken met een SKS bijvoorbeeld.evil kim schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:16:
Wat maken die cheaters nu uit?
T is idd vervelend als er eentje in een leuk potje binnenvalt, maar als hij niet gekicked wordt verander je toch gewoon van server.
Laatst had ik er trouwens een, die kilde ons steeds in een tank. We hadden een squad van 3, en bemanden ook de citv in de tank. Blijkbaar erg irritant, want de beste kerel ging op een heuveltje staan, en schoot ons 3 met een handgun steeds achter elkaar dood *in* de tank. En daarna speelde ie weer vrolijk verder met z'n 0.5 K/D ratio ofzo, totdat ie onze tank weer tegen kwam.
Als je in het verliezende team komt, kom je ook altijd in een team dat geen voertuigen spot, dus een leuke potje airwarfare wordt dan ook lastig. Het zal best mogelijk zijn om air superiority om te draaien, maar daar ben ik simpelweg niet goed genoeg voor om dat in mn eentje te doen. Helemaal niet als niemand spot.
IddSnorro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:10:
[...]
Iemand enig idee waar dat over kan gaan? Ik heb nooit zelf met ze contact opgenomen oid. 1x een hacker gereport, krijg je per report zo'n soort bevestigingsmailtje ofzo?
Heb er zo al 7 gehad:
Jammer genoeg heb ik de Battlelog profiles van de cheaters niet opgeslaan en kan niet controleren of ze er nog zijn.
Jep, als je cheaters report en ze daadwerkelijk banned worden, dan krijg je zo'n email.Snorro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:10:
[...]
(Ik heb er een stuk of 10 gereport laatst, en kreeg 7 mails terug, dus ik neem aan dat er 7 banned worden?)
Android developer & dürüm-liefhebber
Die van mij hupt nog vrolijk rond zonder dat hij gebanned is en ik kreeg die mail een paar uur nadat ik een report had gestuurd.Mavamaarten schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:23:
[...]
Jep, als je cheaters report en ze daadwerkelijk banned worden, dan krijg je zo'n email.
(Ik heb er een stuk of 10 gereport laatst, en kreeg 7 mails terug, dus ik neem aan dat er 7 banned worden?)
ontopic
Das best kloten soms, staat de vijand op bv seine crossing te baserapen, zeg ik dat ze smoke moeten droppen maar ipv dat gaan ze snipenaicaramba schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:54:
Na een tijdje te hebben gespeeld vind ik het een groot nadeel van het spel dat je zo afhankelijk bent van je team.. Nu ben ik al 11 games op rij in het verliezende team terecht gekomen. Als ik in de game kom hebben we vaak amper flags en dan is het lastig om het zelf goed te doen, omdat je helemaal geen bewegingsruimte hebt... Er is dan nergens een veilige plek. Zodra je nog maar 1 flag hebt kun je daar ook niet meer veilig spawnen.. Dan is het lastig om in je eentje de strijd te veranderen..
Als je in het verliezende team komt, kom je ook altijd in een team dat geen voertuigen spot, dus een leuke potje airwarfare wordt dan ook lastig. Het zal best mogelijk zijn om air superiority om te draaien, maar daar ben ik simpelweg niet goed genoeg voor om dat in mn eentje te doen. Helemaal niet als niemand spot.
En dan pak ik de mortier.reinier.sr schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:44:
Heb al een tijdje bf3 beta op hidden gezet in dit bestand C:\ProgramData\Origin\InstalledGames.xml zodat je hem niet kan zien in origin, maar na de nieuwste update van origin wil dat niet meer
ontopic
[...]
Das best kloten soms, staat de vijand op bv seine crossing te baserapen, zeg ik dat ze smoke moeten droppen maar ipv dat gaan ze snipen
If you can't win make the enemy victory as costly as possible.
Die mortier lijkt me wel een fijn wapen voor die situaties, moet maar eens proberen deze te unlockenDanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:45:
[...]
En dan pak ik de mortier.![]()
If you can't win make the enemy victory as costly as possible.
Google is je vriend, ik heb ook lang gezocht en vond deze link op Youtube. Is door de voormalig nr. 1 voor Jets gepost (nu is dat uDeadNowSucka... wat een naamkristan schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:31:
Kan iemand mij een tutorial geven voor jets en choppers op pc (a)
Ik bak er niets van, en hoe stel je bijvoorbeeld in als je alleen keyboard wilt gebruiken? Als dat echt fijner is...
http://www.clan-horizon.c...1-BF3-Jet-Tips-and-Tricks
Wat een hoop geklaag over cheaters hier valt me op. Ik pak iedere keer andere servers en kom ze echt zelden tegen (gelukkig). Ik speel dan ook alleen maar CQ en unlocks, stats en skill vooral interesseren me geen moer (aangezien dat NERGENS duidelijk beschreven staat hoe dat berekend wordt en van potje tot potje kan verschillen, zo ging een keer van 300 naar 56...). Ik speel puur voor plezier en het beter worden ergens in. Ik kon nooit choppers vliegen, nu speel ik heel goed mee, Kostte me wel mijn positieve K/D ratio, maar who cares???
Heb meer problemen met mijn vriendin die ieder uur aan het spel verspilde tijd vindt
Duurde nog best lang voor hij of zij gekicked werd. Wat een mongool zeg
Dus ik ben gekicked van die server ( hij was dus de admin, iemand anders in mn squad zei dat al) en dus al mn zuur verdiende punten kwijt, kan ik deze speler nou reporten voor een cheater? niemand mag de M320 gebruiken behalve hij...
Ik heb exact hetzelfde probleem, maar alleen als mijn langere tijd heeft aangestaan.rickyy schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:04:
Ik heb de laatste tijd ineens last van stotters. Niet lage fps, dat is zoals normaal, maar als ik me bv. omdraai dan hangt ie 0.5 sec ofzo, of als ik beschoten wordt. Als ik net speel is het niet of nauwelijks aanwezig maar na een tijdje kan ik amper meer spelen. Bij elke movement die ik doe blijft het even haken. Niet te doen.
Ik merk ook dat het ram behoorlijk vol zit. Gebruikte 3800/4000. Dacht dat dit eerst een stuk lager was.
Is dit een bekend probleem en zijn hier oplossingen voor?
Voor BF reboot ik even dan is er neits aan de hand. Staat hij al een middagje aan en ik start BF dan gaat het direct mis. Geen idee waar het aan ligt, maar een reboot werkt bij mij
echt, mijn w/l ratio gaat omlaag (0.85 fzo
Ik ben nu Rush beginnen spelen en ben zonet 4 matches na elkaar geraped!
Shit teams waar iedereen graag recon speelt. Ga terug naar cock of duty.
Nee, het is zijn eigen server. Gewoon nooit meer op die server komen.Onne81 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:14:
[Rant]...[/Rant] ...kan ik deze speler nou reporten voor een cheater? niemand mag de M320 gebruiken behalve hij...
[ Voor 5% gewijzigd door samvdheijden op 14-01-2012 16:54 ]
GODVERDOMME
kies voor 3de keer andere server: overal wordt het team geraped. 5 min in het spel en Your Team Lost
[ Voor 56% gewijzigd door Asgaro op 14-01-2012 17:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.