IceStorm schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:40:
Die plugin kan zeker niet meenemen WAAR mensen gekilled worden he (ten opzichte van de schutter)? Want volgens mij zou je daarmee je systeem echt heel snel effectief kunnen maken.
Als in, ik kan me situaties voorstellen waarbij je een behoorlijk aantal kills per minuut kunt krijgen maar ik kan me echt 0 situaties voorstellen waarbij je binnen 3 seconden kills over de hele map maakt (even van normale wapens uitgaand).
Nope, dat soort dingen kunnen niet uitgelezen worden uit de server. Zou wel zeer fijn zijn als dat zou kunnen, kan je een simpele range instellen voor een kill per item of idd dat iemand geen mensen kan killen die op drie verschillende plekken staan.
SonyEricsson schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:46:
denk dat er later wel een plugin komt die de afstand van de kill wel kan waarnemen.
Aamgezien er ingame met de wapens dat ook krijgt (mits headshot)
dus lijkt mij simpel om zoiets inelkaar te flansen zodat het bij elke kill word bijgehouden.

dan is het vrij simpel: knife bij elke afstand behalve melee : kick
shortrange bij 200m : kick
rifles : 500m
alleen bij sniper rifles werkt het niet waarschijnlijk
Heeft niks te maken met of de plugin het kan of niet. Alle informatie uit een server gaat via het RCON protocol en dat is op dit moment de beperking. Als de server via het RCON protocol geen afstanden stuurt kan een plugin die ook nooit uitlezen.
Daarnaast moet je natuurlijk altijd zorgen dat iemand nooit gekicked wordt voor iets wat prima zou kunnen. Een 500 meter schot is voor een assault rifle met een 6x scope niet heel vreemd.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 12-01-2012 16:53 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Heeel goed gezien ;)
Ik ben binnen 2 dagen ,GEEN 2 dagen achter elkaar , te spelen van Colonel 13 naar 15 gegaan. :Y
> maandag om 19:55 uur <> 9 uur geleden <
Ik speel op 1000<> 2000 en zelfs op 3000 tickets servers.
Ik moet wel zeggen dat ik die Grote rondes meer in mijn lijn van spelen is dan die korte rondes, waarom??
Omdat als ik het door heb hoe zijn in de game spelen vaak met de korte rondes te kort is om erop te reageren, teminste ik dan he ;)
Ik kill tussen door op posities waar ik met mijn M249 ( 557 ) :+ lekker vrij snieky kan zitten of liggen >:) , zo verder niets anders dan de drukste plekken zoekt waar veel man staan te vechten en zo bijna niet kan bij houden om de ammo te droppen ;) , ammo pakketjes gaan maar 100 points dus is het wel ff zweten :Y echt wel :+
Bij 50 ammo pakketjes afgeven krijg je weer 10.000 points erbij en dat schiet zo in het totaal lekker op. 8) >:)
Ik zorg nu dat ik Support naar service star 3 kom en dat is geloof ik weer extra 10.000 points.
Engineer daar ben ik al op service star 3 en de andere op service star 2.
Op Recon na zijn die andere goed voor ondersteuning wat ik gewoon fijn vind om te doen.
Ik ben eenmaal geen snelle schutter heb ik gemerkt , zal wel aan mijn leeftijd liggen <+:) :+ .
Wat ik wel geleerd heb sinds ik online speel dat is om met een Tank om te gaan waar ik mijn meeste kills ook maak .
Niet te vergeten wat lijkt de andere veel wel denken en doen, als er geen fatsoenlijke ondersteuning is is wel zo dat je eigen kant sneller verliest toch ??
Maar ja, als ik Suport vol heb en dus die Star erbij dan ga ik weer Assault spelen en zo hou ik mij bezig zonder mij te vervelen.
Moet er wel bij zeggen op de M249 na ben ik nog steeds aan het bekijken welke gun bij mij het beste past, er zijn er ook zo veel >:) 8) :+

O ja even dit op te merken, voor die gene die denken wat schrijft hij af en toe zo raar, ik heb een vorm van dyslexie!!

ja ja ik kijk het wel paar keer na of het zo goed mogelijk geschreven heb en leesbaar is ...........hoop ik :+
Sorry bro, dat ik dan een week terug over je spelling een opmerking maakte. Nuja, dit kon ik niet echt weten... :)

On other news: dit vond ik grappig :*)
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/35ouz3.jpg

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Jongens.
Ik zoek eigenlijk gewoon een paar gasten die door middel van beetje praten via party of skype.
gewoon lekkere potjes spelen
ik ken 1 iemand die bf3 doet.
en speelt nu bijna nooit meer.
Mensen met intresse voeg me toe :pannekoek141 :D

Suh dude

Verwijderd

pannekoek141 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:55:
Jongens.
Ik zoek eigenlijk gewoon een paar gasten die door middel van beetje praten via party of skype.
toegevoegd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:16
Ik wil ooit eens alle wapen unlocks op 100% hebben :P Maar momenteel heb ik alleen de famas en de m320 maar :(

Verwijderd

GeeEs schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:58:
Over dat viking filmpje hè... en ik zie het wel vaker in video's...

[video]

Ligt het nou aan mij of heeft hij extreem perspectief in zijn beeld... is dat gewoon een kwestie van je FOV aanpassen naar meer graden zichtbaar ?
Komt omdat hij zo'n eyefinity setup heeft (Bron: hier)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 09:41
Kom er allemaal maar lekker bij op GoT server nummer 1 ;) Wel erg stil hier in m'n eentje

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:03
Asgaro schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:15:
[...]

Sorry bro, dat ik dan een week terug over je spelling een opmerking maakte. Nuja, dit kon ik niet echt weten... :)

On other news: dit vond ik grappig :*)
[afbeelding]
Mist alleen nog de scumbag hat, maar verder _o_

• Ossi
Alles is uitgestorven :S
Zie alleen maar servers met 0 spelers...

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 16:56
Weet iemand nog een goede 24/7 wake island server? Ik speelde altijd op de thc server maar die is blijbaar offline gegaan een tijdje geleden en ben nu dus op zoek naar een andere.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vandaag 'eindelijk' de kracht van de SOFLAM gezien. Probeer recon wapens te unlocken dus ik braaf snipen DAO of 870 + rifle scope + slugs gebruiken in combinatie met de SOFLAM. Meestal zie ik niemand er wat mee doen, maar hee, nu zowaar 1 persoon met een javelin die dus constant alles opblies (op Kharg Island komen ze van niet zoveel kanten). Na het zelf oppikken van een kit met javelin ging het nog harder >:)

Mooi dingetje dus als mensen er gebruik van maken :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Crap, mooi potje, maar server knalt eruit :-(

• Joostjah
  • Laatst online: 18-10 20:21
Admins verneuken dit spel. Sta ik 13-0 in jet, molde zo goed als iedereen die er was. Word ik gekicked door de admin...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Joostjah schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:54:
Admins verneuken dit spel. Sta ik 13-0 in jet, molde zo goed als iedereen die er was. Word ik gekicked door de admin...
Ja, je mag vooral niet te goed zijn. Zodra is boven de 15-0 staat krijg ik al kriebels in mn buik met het gevoel dat ik gekickt zou kunnen worden. Is toch niet gezond lijkt me.

[ Voor 20% gewijzigd door rickyy op 12-01-2012 21:15 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tsja, R17 blijkt niet heel erg stabiel te zijn :+

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/29qla81.jpg

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

pannekoek141 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:55:
Jongens.Ik zoek eigenlijk gewoon een paar gasten die door middel van beetje praten via party of skype.
Ik kan je niet toevoegen omdat mn friendslist vol is, kan je wel vertellen dat je naar www.teamspeak.com moet gaan, teamspeak moet installeren en dan op de link in mijn signature moet klikken.
Joostjah schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:54:
Slechte admins doen dat, admins die niet tegen hun verlies kunnen of die zelf te slecht zijn en daardoor niet begrijpen hoe anderen goed kunnen zijn. Zijn genoeg admins die niet kicken als iemand goed is en enkel als ze zeker weten dat er cheats in het spel zijn.
HamburgerHenk schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:14:
Ik wil ooit eens alle wapen unlocks op 100% hebben :P Maar momenteel heb ik alleen de famas en de m320 maar :(
Assault: check
Engineer: check
Support: close
Recon: soon

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 12-01-2012 21:47 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Tsurany schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:45:
Slechte admins doen dat, admins die niet tegen hun verlies kunnen of die zelf te slecht zijn en daardoor niet begrijpen hoe anderen goed kunnen zijn. Zijn genoeg admins die niet kicken als iemand goed is en enkel als ze zeker weten dat er cheats in het spel zijn.
Imo is het meer het gebrek aan matchmaking. Als op een server vol lvl 1-10's een doorgewinterde lvl 40+ alles aan het neermaaien is, is er geen lol aan voor de een groot deel van de aanwezige spelers. Op zo een moment kan ik een kick (na een verzoek een andere server te zoeken) best begrijpen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Als je bang bent voor betere en/of meer ervaren spelers moet je niet online gaan gamen. Skill matchmaking vind ik echt iets voor in de kleuterklas, daar kan ik accepteren dat alles eerlijk moet zijn. Maar volwassenen die enkel eerlijke gevechten willen?

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 18:58
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:11:
[...]

Komt omdat hij zo'n eyefinity setup heeft (Bron: hier)
Verrek.. had ik kunnen weten, heb dat filmpje laatst ook gezien.. dan ziet het er later na opnemen idd een beetje vertekend uit ja op "normale" resolutie...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tsurany schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:59:
Als je bang bent voor betere en/of meer ervaren spelers moet je niet online gaan gamen. Skill matchmaking vind ik echt iets voor in de kleuterklas, daar kan ik accepteren dat alles eerlijk moet zijn. Maar volwassenen die enkel eerlijke gevechten willen?
Redelijk mee eens maar het zou mensen ook sieren om na het 3e potje met 400 tickets verschil te winnen gewoon over te stappen naar het andere team.

En yippie, 1e double knife kill te pakken zojuist op #1 :D

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:23
ligt origin eruit?

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik kan niet inloggen/aanmelden, als je dat bedoelt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door -MD- op 12-01-2012 22:29 ]

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:23
exact wat ik bedoel ja, haha

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Origin is nog erger dan Steam.. wat een prutswerk ligt er om de haverklap uit :X

Dice had nooit met die gasten in zee moeten gaan, wat is er mis met een ingame MP menu net als bij BF2?

\O/ weeeee =[specs]=

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 08:34
jo! het ligt er uit

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

Yep, Origin ligt weer eens plat. :(
Energy99 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:31:
Origin is nog erger dan Steam.. wat een prutswerk ligt er om de haverklap uit :X

Dice had nooit met die gasten in zee moeten gaan, wat is er mis met een ingame MP menu net als bij BF2?
Origin en Battlelog zijn twee verachillende en onafhankelijke systemen. Heeft in dit opzicht niks met elkaar te maken.

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30
wat een zuur systeem is dat origin.
Ik wil het niet, heb er niet om gevraagt en toch moet dat broddelwerkje aanloggen voordat ik kan spelen.
en als het nou eens bij een enkele keer bleef..

(dat lucht op)

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:53
en het is weer zo ver :X

• jordyktm
  • Laatst online: 10-11 16:34

jordyktm

Catch me if you can.

ik huil met je mee.. same probs.

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

aaaahrggg, ben al sjaggo vanwege stoppen met roken, moet mn frustratie kwijt!!!

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Verwijderd

Mijn volgende unlock voor de recon class is een sks, maar die heb ik al? Is dit een bug?

• Jappie_O
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11 17:50
Origin is gehacked.... Database is gestript van alle users. Iedereen moet de game opnieuw kopen.Woohoo EA Winst x2...??

• Energy99

Energy99

NRG <3

Tsurany schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:33:
[...]

Origin en Battlelog zijn twee verachillende en onafhankelijke systemen. Heeft in dit opzicht niks met elkaar te maken.
Ja maar je logt in bij Origin om bij Battlelog te komen. Als je niet kan inloggen houdt het op, dat bedoel ik ermee. Ik snap ook niet waarom Origin er tussen zit? Zal weer wel met geld te maken hebben ofcourse :O

\O/ weeeee =[specs]=

• Chippu
  • Laatst online: 11-11 18:08
Origin down? D:

Ik speelde vroeger zelden Metro, maar de laatste gebruik ik de map best vaak om unlocks te scoren voor nieuwe wapens. Valt me alleen wel op dat er over het algemeen meer cheaters aanwezig zijn op deze map.

To be honest, ik vind de map niet eens zo slecht -- stiekem vind ik het wel vermakelijk. Verstand op 0 en gewoon een beetje knallen. Kan je meteen lekker de frustraties eruit knallen van het spelen met een waardeloos team ;]

Off-topic: Bredanezen aanwezig?

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nou dat wordt in het weekend weer geen bf3 origin kennende

[ Voor 8% gewijzigd door Ruffzz op 12-01-2012 22:41 ]

• Energy99

Energy99

NRG <3

Metro is een lekkere map om snel veel punten te scoren en voor unlocks ook wel handig idd. Lekker USAS12 shotgun met frags pakken en weer 25k punten erbij :D

Off-topic: gooi je handjes in de lucht voor Breda! _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Energy99 op 12-01-2012 22:45 ]

\O/ weeeee =[specs]=

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Erg jammer had niet uit de vorige server moeten gaan.

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:12
Jammer wou net ff brainless raggen op Metro.... zucht Origin

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:38:
Mijn volgende unlock voor de recon class is een sks, maar die heb ik al? Is dit een bug?
Nee is geen bug, de sks hebben we gratis gehad als warfare pack, normaal moest je die nog vrijspelen. Het zelfde geld voor de 88lmg en nog wat wapens

Verwijderd

millman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:43:
[...]

Nee is geen bug, de sks hebben we gratis gehad als warfare pack, normaal moest je die nog vrijspelen. Het zelfde geld voor de 88lmg en nog wat wapens
Ja dat wist ik al, alleen een beetje vreemd dat het nog een unlockable is, terwijl iedereen hem al heeft, maarja.

Verwijderd

Chippu schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:40:
Origin down? D:

Ikverhaal

JA vertel eens wat wil je .......................???? :+

Energy99 <> Jij ook al in Breda ??/

Ik wist niet dat je op de bases binnen in OOK je mortier kon gebruiken.........NU dus wel ( in het glazen gebouw )
Ik zat op 1 2000 server en dus meer dan de helft van de tijd daar in het gebouw, wat een bende assoos ......mn eigen mannen, zoooooooo slecht dat die speelde ba ba. :( :( :(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 22:52 ]

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ligt het probleem nou bij Origin of bij BF3, want op het twitter account van Origin zie je niks en op het Battlefield account wordt om de zoveel minuten gereageerd. Is Origin nou een idee van EA of van Dice?

Self reflection is the school of wisdom

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

BUGGIEFIELD 3, jippieeee, Wie de meeste bugs maakt heeft gewonnen... damn, BF3 heeft gewonnen...

Dan maar ff stats rocken :)

[ Voor 15% gewijzigd door millman op 12-01-2012 22:54 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:06

WhySoSerious

Be the change.

Lijkt het weer te doen :)

Ik kan nu een game joinen

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Wil verdomme spelen! :(

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Chippu schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:40:
Origin down? D:

Ik speelde vroeger zelden Metro, maar de laatste gebruik ik de map best vaak om unlocks te scoren voor nieuwe wapens. Valt me alleen wel op dat er over het algemeen meer cheaters aanwezig zijn op deze map.

To be honest, ik vind de map niet eens zo slecht -- stiekem vind ik het wel vermakelijk. Verstand op 0 en gewoon een beetje knallen. Kan je meteen lekker de frustraties eruit knallen van het spelen met een waardeloos team ;]

Het is wel vermakelijk, maar het heeft zo weinig met BF te maken. Ik vermaak me soms ook wel, maar dat is hetzelfde met de TDM mode. Wel vermakelijk, maar geen BF.

Off-topic: Wel een Madenaar aanwezig :+

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

we kunnen weer :)

Energy99 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:39:
[...]

Ja maar je logt in bij Origin om bij Battlelog te komen. Als je niet kan inloggen houdt het op, dat bedoel ik ermee. Ik snap ook niet waarom Origin er tussen zit? Zal weer wel met geld te maken hebben ofcourse :O
Nee, je hebt Origin niet nodig om bij Battlelog te kunnen komen.

En moet er echt duizend keer gemeld worden dat iets niet werkt? Mensen zijn kennelijk alweer vergeten waarom dit topic zo vaak op slot ging?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Tsurany schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:59:
Als eerlijke gevechten niet belangrijk zijn, waarom dan wel hackers/glitchers kicken :P

Eerlijke gevechten worden door veel mensen gewaardeerd. Ajax 1 wordt ook niet tegen het lokale dorps team gezet.

Maar goed, de admin op een server heeft bevoegtheid van de eigenaar ervan gekregen, en bepaald wat er op gebeurt, dus als die vind dat er een eerlijke pot gespeeld wordt is dat zijn keuze.

Matchmaking via brackets zou ik wel prettig vinden, niet omdat ik dan minder gedood wordt door betere spelers, maar omdat ik dan met minder noobs in mijn team te maken heb, en het tot spannendere potjes leid.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

ORGIN werkt weer......bij mij tenminste :+

Ik ben NU in de game.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 22:59 ]

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:12
Bij mij ook, wel met vertraging

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Problemen met Origin zijn opgelost, paar minuten geleden bevestigd op Twitter: https://twitter.com/#!/origin_EA/status/157586619648585729

Verwijderd

Elbaceever schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:38:
Ik ben zo een beetje m'n favo servers aan het instellen. Uiteraard met alle conquest GOT conquest servers erin. Voornamelijk omdat ik weet dat er anti cheater scripts lopen en er veel admins rondhangen. Zijn er zo nog servers waar dergelijke scripts lopen / veel admins zitten?

Heb de laatste tijd ook al meerdere keren moeten quiten door cheaters, en ik wou dit vermijden door enkel op deze servers te spelen. Wachten in queue heb ik gerust voor over...
Kijk eens op onze server. Altijd een admin die actief meekijkt. Gehost in Nederland, dus ook qua ping een goede zaak!:)

http://battlelog.battlefi...0-Tickets-1-Player-Start/

Wellicht tot ziens een keer op onze server! :)

• StealthyPeanut
Elbaceever schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:38:
Ik ben zo een beetje m'n favo servers aan het instellen. Uiteraard met alle conquest GOT conquest servers erin. Voornamelijk omdat ik weet dat er anti cheater scripts lopen en er veel admins rondhangen. Zijn er zo nog servers waar dergelijke scripts lopen / veel admins zitten?

Heb de laatste tijd ook al meerdere keren moeten quiten door cheaters, en ik wou dit vermijden door enkel op deze servers te spelen. Wachten in queue heb ik gerust voor over...
Wij hebben ook een eigen server sinds de BF3 launch:

http://battlelog.battlefi...art-150-Tickets-No-Rules/

Elke avond van de week en zaterdag en zondag overdag actieve admins. We hebben scripts lopen die mensen kicken met een abnormaal hoge SPM of KPM in die ronde na 1 minuut. Betere scripts komen nog, maar dat moeten we even afwachten.

Hij draait nu B2K only. De mix van B2K en Vanilla trekt weinig spelers en Vanilla hebben we wel genoeg gespeeld. Nu 150% tickets en 1 ronde per map waardoor je dus lekker snel een andere map krijgt.

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Vreemd, ik zit nu met z'n 5en in een squad op de GoT #1 server :P

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 10:57
StealthyPeanut schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:09:
[...]
Hij draait nu B2K only. De mix van B2K en Vanilla trekt weinig spelers en Vanilla hebben we wel genoeg gespeeld. Nu 150% tickets en 1 ronde per map waardoor je dus lekker snel een andere map krijgt.
Slechts één ronde? Dat vind ik in B2K wel zonde omdat het verdedigende team vaak het spel op slot kan zetten en dus makkelijk winnen. Zit je bij de aanvallers dan zal je telkens verliezen. Maar goed, jullie veranderen nogal snel de instelingen op DRL dus dat komt wel weer goed ;)

Ik moet ook maar weer eens langskomen. Welke server gebruiken jullie voor TS?

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:52:
[...]

Leukste is nog wel dat bijna alle zeikerds zelf belachelijk slecht spelen of niet boven het gemiddelde uitkomen
Ik hoor zeker niet bij de besten, agreed, en de post was wellicht wat bitter gesteld, excuses.
Ik vind bf vanaf de eerste uitgave al een topspel. Vind het n beetje jammer om te zien dat een map die eigenlijk het minst met bf teamplay en het meest met standaard shooters en statsverheerlijking te maken heeft t meest populair is. De duvel schijt op de grote hoop. Het zij zo. Een spannend potje, waarbij de teamplay doorslaggevend is blijft voor mij de ultieme bf ervaring

• ihre
Lol potje net op GoT #1, toen ik joinde stonden we 120 - 300 + achter en uiteindelijk met 32 verschil gewonnen. Kreeg met 1 schot van de Guided Shell in een MBT 2 vehicle destroyed bonussen :D
Die van 100xp dan, niet die van 50 :9

[ Voor 11% gewijzigd door ihre op 13-01-2012 01:45 ]

Verwijderd

Er staat > 100 kills with Assault Rifles < om die L85A2 te Unlocken MET dus Assault Rifles .......
ik heb toch afgelopen dagen zo als gisternacht Assault gespeeld en er echt wat kills gedaan........maar er zijn geen punten bij gekomen ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Welke wapens mag of moet ik dan gebruiken ??
Ik heb de F2000, M320 en Famas gebruikt .

Ik wil echt niet opscheppen of zo maar zo in de Metro je diensten aanbieden bracht mijn wel vanaf dinsdag t/m afgelopen nacht Colonel 13 naar 16 dat is 3 x 230.000 points :9 :+ :9

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 05:55 ]

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 05:49:
Er staat > 100 kills with Assault Rifles < om die L85A2 te Unlocken MET dus Assault Rifles .......
ik heb toch afgelopen dagen zo als gisternacht Assault gespeeld en er echt wat kills gedaan........maar er zijn geen punten bij gekomen?
[...]
Ik heb hem volgens mij uiteindelijk met de AEK-971 unlocked.

• GeeEs
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 05:49:
ik heb toch afgelopen dagen zo als gisternacht Assault gespeeld en er echt wat kills gedaan........maar er zijn geen punten bij gekomen ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Ik wil echt niet opscheppen of zo maar zo in de Metro je diensten aanbieden bracht mijn wel vanaf dinsdag t/m afgelopen nacht Colonel 13 naar 16 dat is 3 x 230.000 points :9 :+ :9
M320 gaat voor die opdracht soiso niet werken.. je moet echt even een assault rifle pakken.

F2000 staat echter inderdaad wel als assautl rifle.. dus dat zou wel moeten werken volgens mij. FAMAS weet ik niet zeker.. staat geen omschrijving bij, behalve dat het de "Standard service rifle of the French military" is... Ik heb de M16A3/4 gepakt voor die kills meen ik..

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Sinds gisteren ook met Bf3 begonnen, wel ff wennen :)
Ik heb wel een probleem. Iedere keer dat de volgende map wordt geladen dan blijft die wel heel erg lang op loading staan. Ik moet het spel dan afsluiten en opnieuw opstarten :s

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Releasedate BF3 vor Europa 28 oktober, vandaag is het 13 januari, dus zeg maar zo'n 10 weken en ik zie nu al staan: "Vanilla hebben we wel genoeg gespeeld"... Release Back to Karkand 6 december... +10 weken is dat dus zo ongeveer half februari. Ben je dan ook al op de B2K maps uitgekeken? Dat kan toch niet waar zijn??? 8)7 Dan is het opzetten van je server bijna nutteloos en zou ik je opzegtermijn maar in de gaten houden ;)

Ik speel alle mappen nog steeds met evenveel plezier en het verveelt me voor geen seconde. En ik weet zeker dat ik me de komende jaren niet met de mappen verveel. Dat doe ik nu ook nog niet met bij wijze van spreken COD4. Hoewel ik de mappen door en door ken is ieder potje in MP weer anders. Daarom maakt mij de prijs van zo'n spel of betalen voor DLC ook niet uit, ik koop zoiets voor jaren plezier.

Steam || Diablo 3

• StealthyPeanut
nukom schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:46:
[...]

Slechts één ronde? Dat vind ik in B2K wel zonde omdat het verdedigende team vaak het spel op slot kan zetten en dus makkelijk winnen. Zit je bij de aanvallers dan zal je telkens verliezen. Maar goed, jullie veranderen nogal snel de instelingen op DRL dus dat komt wel weer goed ;)

Ik moet ook maar weer eens langskomen. Welke server gebruiken jullie voor TS?
We veranderen inderdaad de instellingen nogal vaak, omdat we nog geen instelling hebben gevonden die een volle server als resultaat heeft. Dit zal na de eerste 3 maanden wel (eind januari) wel voorbij zijn omdat er dan veel servers opgezegd gaan worden denk ik.

Maar hij zet je wel elke keer in het andere team. Dus MET vaste spawn - ZONDER vaste spawn - MET vaste spawn etc.. Plus de auto-balancer zorgt ervoor dat de teams gelijk blijven. Hierdoor is de kans aanwezig dat je geswitched wordt na een ronde. Ook al heb je dan al als aanvaller gespeeld bijvoorbeeld. Met 150 of 200% tickets zijn 2 rondes achter elkaar vaak teveel van het goede. Rondes duren soms één uur en dan leaven veel mensen omdat ze die map wel weer gezien hebben.

Wij gebruiken dirtyrottenlifetakers.nl als TS :).
l0n3w012ph schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:39:
[...]

Releasedate BF3 vor Europa 28 oktober, vandaag is het 13 januari, dus zeg maar zo'n 10 weken en ik zie nu al staan: "Vanilla hebben we wel genoeg gespeeld"... Release Back to Karkand 6 december... +10 weken is dat dus zo ongeveer half februari. Ben je dan ook al op de B2K maps uitgekeken? Dat kan toch niet waar zijn??? 8)7 Dan is het opzetten van je server bijna nutteloos en zou ik je opzegtermijn maar in de gaten houden ;)

Ik speel alle mappen nog steeds met evenveel plezier en het verveelt me voor geen seconde. En ik weet zeker dat ik me de komende jaren niet met de mappen verveel. Dat doe ik nu ook nog niet met bij wijze van spreken COD4. Hoewel ik de mappen door en door ken is ieder potje in MP weer anders. Daarom maakt mij de prijs van zo'n spel of betalen voor DLC ook niet uit, ik koop zoiets voor jaren plezier.
Het map-design van de 4 B2K maps is zo anders dan de overige mappen. Ik heb Karkand, Wake en Sharqi in BF2 meer dan 500 uur gespeeld dus die raak ik echt niet beu. Maar op één of andere manier zijn er maar 2 of 3 gave BF3 vanilla maps. Seine, Caspian en Kharg. De rest vind ik op dit moment maar zwakjes om eerlijk te zijn. Leuk voor een ronde, maar ze liggen totaal niet in lijn met de BF2 mappen.

Uiteindelijk komen deze mappen wel weer terug in de rotatie, maar zoals ik al zei; een combinatie maken van de mappen is lastig, omdat er veel mensen zonder B2K nooit zullen joinen. En omdat veel mensen juist alleen B2K willen spelen omdat dit nieuwe mappen zijn. Dan moeten we kiezen tussen ALLEEN vanilla OF B2K. Tja, dan weet ik het wel :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Dit soort shit vind ik dus ongelofelijk. Deze kerel staat nr 1 in de SPM leaderboards, een week geleden plaatst iemand een link op YouTube naar het kanaal van deze hacker, die de hacker vervolgens blijkbaar trots kopieert en op zijn profiel zet.

Ik heb niet het idee dat DICE/EA er bovenop zitten....

edit:
Die hacker drRta__ is aangepakt, maar ze hebben alleen zijn stats gereset! Die gaat dus weer vrolijk verder.

[ Voor 21% gewijzigd door codex op 13-01-2012 09:54 ]

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Den Deze schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:23:
Sinds gisteren ook met Bf3 begonnen, wel ff wennen :)
Ik heb wel een probleem. Iedere keer dat de volgende map wordt geladen dan blijft die wel heel erg lang op loading staan. Ik moet het spel dan afsluiten en opnieuw opstarten :s
De eigenschappen van BF3.exe aanpassen. Op tabblad compatibiliteit een vinkje zetten bij Visuele Themas uitschakelen. Zou moeten helpen.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:07

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

GeeEs schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 07:57:
F2000 staat echter inderdaad wel als assautl rifle.. dus dat zou wel moeten werken volgens mij. FAMAS weet ik niet zeker.. staat geen omschrijving bij, behalve dat het de "Standard service rifle of the French military" is... Ik heb de M16A3/4 gepakt voor die kills meen ik..
Assault rifles zijn alle primary weapons die bij de assault class horen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
reemprive schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:49:
Dit soort shit vind ik dus ongelofelijk. Deze kerel staat nr 1 in de SPM leaderboards, een week geleden plaatst iemand een link op YouTube naar het kanaal van deze hacker, die de hacker vervolgens blijkbaar trots kopieert en op zijn profiel zet.

edit:
Die hacker drRta__ is aangepakt, maar ze hebben alleen zijn stats gereset! Die gaat dus weer vrolijk verder.
Hij is alweer bezig...K/D van 140??? 8275 points/min.. |:(

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• codex

codex

Macchill schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:53:
[...]

Hij is alweer bezig...K/D van 140??? 8275 points/min.. |:(
Ja, hij is wel gereset. Dat helpt dus voor geen meter. Nu net even gaan checken, eerste potje gelijk een hacker die met 250-2 bovenaan stond. Is echt niet leuk meer dit, je kan inderdaad op sommige servers veilig spelen maar ga je gewoon lukraak servers bezoeken dan stuit je wel erg snel op hackers.

• GeeEs
Ben intussen al een aantal servers tegengekomen waar dmv een @voteban/@votekick commando de mensen zelf een player direct kunnen bannen/kicken van een server. Werkt goed moet ik zeggen. Gister in een rondje dus ook zo'n mongol.. ff iedereen niet spawnen en hij was binnen paar seconden gevotebanned.

1 nadeel.. bij een team vol jankerts zal dit wellicht in het nadeel werken van een beetje goede player... die kan onterecht gekickt worden zo... zelf nog niet meegemaakt dat dat gebeurt, want er zijn toch een fors aantal vote's nodig om een player te kicken, en je moet wat typen, dus mensen nemen niet snel de moeite als het niet echt ernstig is.

• StealthyPeanut
GeeEs schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:08:
Ben intussen al een aantal servers tegengekomen waar dmv een @voteban/@votekick commando de mensen zelf een player direct kunnen bannen/kicken van een server. Werkt goed moet ik zeggen. Gister in een rondje dus ook zo'n mongol.. ff iedereen niet spawnen en hij was binnen paar seconden gevotebanned.

1 nadeel.. bij een team vol jankerts zal dit wellicht in het nadeel werken van een beetje goede player... die kan onterecht gekickt worden zo... zelf nog niet meegemaakt dat dat gebeurt, want er zijn toch een fors aantal vote's nodig om een player te kicken, en je moet wat typen, dus mensen nemen niet snel de moeite als het niet echt ernstig is.
Zoiets komt op onze server nooit draaiende. Het is gewoon TE makkelijk om goede spelers te kicken. Ik sta regelmatig bovenaan met bijna 1,5x zoveel punten als de nummer 2. De helft van de tegenstanders janken dat ik aan het cheaten ben. Wedden dat iedereen mij dan weg wil hebben?

Dit geldt voor alle spelers die wat beter zijn dan de gemiddelde BF-gamer en of een keer een lekkere ronde hebben in de Viper op Sharqi bijvoorbeeld.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
reemprive schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:49:

edit:
Kan het niet zo zijn dat hij gebanned is, maar hij weer een nieuwe key heeft geregistreerd onder dezelfde naam? sommige van die gasten hebben een berg keys geloof ik.

• tinohansman
  • Laatst online: 18:04
Zer0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:55:
[...]

Als eerlijke gevechten niet belangrijk zijn, waarom dan wel hackers/glitchers kicken :P

Eerlijke gevechten worden door veel mensen gewaardeerd. Ajax 1 wordt ook niet tegen het lokale dorps team gezet.

Maar goed, de admin op een server heeft bevoegtheid van de eigenaar ervan gekregen, en bepaald wat er op gebeurt, dus als die vind dat er een eerlijke pot gespeeld wordt is dat zijn keuze.

Matchmaking via brackets zou ik wel prettig vinden, niet omdat ik dan minder gedood wordt door betere spelers, maar omdat ik dan met minder noobs in mijn team te maken heb, en het tot spannendere potjes leid.
Op zich ben ik het wel eens met Tsurany. Op het moment dat je geen regels op dat gebied hebt op een server dan kun je het als Admin niet maken om spelers te kicken omdat ze te goed zijn voor de rest. Ik snap alleen niet zo goed wat er voor zo'n speler aan is. Ik heb zelf niet heel veel tijd om BF3 te spelen en als ik dan online ga dan ga ik meestal naar een Max23 of Max 33 server. In theorie speel ik dan in ieder geval tegen mensen die dezelfde wapens tot hun beschikking kunnen hebben en net zo weinig ervaring hebben met de maps.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 16:56
Nja het vele cheaten zorgt er ook voor dat als je dan eens goed speelt zonder te cheaten in een potje je ook altijd wel door iemand beschuldigd wordt van cheaten.

Zo was ik laatst op een metro server met iets van een 2000 tickets ofzo en met 64 man. Daar was de regel als je kill/death ratio hoger was dan 6 dat je gekicked werd. Maar juist tijdens zo een lang potje heb je veel kans om dat wel te halen, aangezien je op metro wel veel gerivived wordt door medics.
Zo heb ik heel het potje gespeeld en had ik op het einde een score van 110 kills en maar 28 deaths. Dit dankzij het reviven dus want anders zou ik wel een veel hogere death aantal hebben.
Met momenten dacht ik echt, en nu moet ik mij even inhouden want anders kom ik ook over die ratio van 6 en ben ik mijn punten kwijt. Is toch niet leuk om zo te moeten spelen... Ach ja dan ben ik maar af en toe een beetje zelfs mensen gaan reviven. :)

Edit: dit is de server denk ik: http://battlelog.battlefi...0-Tickets-1-player-start/

[ Voor 8% gewijzigd door glennvho op 13-01-2012 11:53 ]

• codex

codex

StealthyPeanut schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:27:
[...]

Zoiets komt op onze server nooit draaiende. Het is gewoon TE makkelijk om goede spelers te kicken. Ik sta regelmatig bovenaan met bijna 1,5x zoveel punten als de nummer 2. De helft van de tegenstanders janken dat ik aan het cheaten ben. Wedden dat iedereen mij dan weg wil hebben?

Dit geldt voor alle spelers die wat beter zijn dan de gemiddelde BF-gamer en of een keer een lekkere ronde hebben in de Viper op Sharqi bijvoorbeeld.
Ik zie dit ook wel eens nu, maar dan moet minimaal 3 kwart wegvoten. Dat gaat niet lukken als je alleen maar goed bent, dan moet je het wel erg bont maken.

• StealthyPeanut
Valt mee dat het van tevoren bekend is gemaakt. Soms staat zo'n kicker aan en is het niet bekend. Heb je een lekkere score -> BAM score kwijt en weg potje.

Op Metro regelmatig een K/D Ratio van 10 gehad ofzo. Zeker als je als Support op de juiste punten ligt is dat echt heel goed haalbaar.

• GeeEs
StealthyPeanut schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:27:
[...]

Dat zeg ik.. als je een team met jankerts hebt KAN zoiets gebeuren, maar de kans is vrij klein, aangezien je inderdaad de overgrote meerderheid moet hebben (kan je instellen denk ik) die moet instemmen met de ban/kick. Als jij niet cheat, of je wordt onterecht gevotekickt zal je eigen team tegenstemmen en zal de vote dus niet zeg maar gerust nooit werken ;)

Als je regelmatig zo extreem veel beter scoort dan de nummer 2, zou je kunnen overwegen de lat wat hoger te leggen voor jezelf. Lijkt me weinig aan als je altijd 1e wordt en dan ook nog ruim.. dan is er weinig competitie lijkt me ?? (no offence btw, maar lijkt mijzelf niet echt leuk denk ik)

[ Voor 15% gewijzigd door GeeEs op 13-01-2012 12:08 ]

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:53
tinohansman schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Op zich ben ik het wel eens met Tsurany. Op het moment dat je geen regels op dat gebied hebt op een server dan kun je het als Admin niet maken om spelers te kicken omdat ze te goed zijn voor de rest. Ik snap alleen niet zo goed wat er voor zo'n speler aan is. Ik heb zelf niet heel veel tijd om BF3 te spelen en als ik dan online ga dan ga ik meestal naar een Max23 of Max 33 server. In theorie speel ik dan in ieder geval tegen mensen die dezelfde wapens tot hun beschikking kunnen hebben en net zo weinig ervaring hebben met de maps.
Hoe kan je de ranks instellen? Ben namelijk rank 58 en wil best wel spelen tegen gasten die rank 80 zijn.
Dat kan niet, je moet dan een server hebben die kickt op te lage of te hoge rank.

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 17:33
[Off-topic: Bredanezen aanwezig?
/wave

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Ik heb bijna altijd assist kills, dus mijn KD is nooit hoog.
Ga vandaag eens een wapen proberen compleet te unlocken ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• GeeEs
goosche schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:10:
[...]

Hoe kan je de ranks instellen? Ben namelijk rank 58 en wil best wel spelen tegen gasten die rank 80 zijn.
Je kan zoeken in de bf3stats site of op battlelog naar gasten met dergelijk hoge rank.
Vervolgens berichtje sturen en vriendjes worden en/of kijken of ze ingame zitten en die server joinen.

• tinohansman
  • Laatst online: 18:04
goosche schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:10:
[...]

Dat is inderdaad geen automatisch iets. Het staat bij een paar SASS servers in de regels en als er mensen binnen komen met een hogere rang dan moeten die gekicked worden door de admin. Volgens mij werkt de votekick ook wel op die servers.

Verwijderd

glennvho schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:52:
Nja het vele cheaten zorgt er ook voor dat als je dan eens goed speelt zonder te cheaten in een potje je ook altijd wel door iemand beschuldigd wordt van cheaten.
Ik lees dat echt heel veel, dat van die vele cheaters. Maar ik merk eigenlijk nooit op dat mensen echt dingen doen die niet kunnen, alleen dat er nu eenmaal mensen zin die echt beter zijn dan ik.
Ik heb sterk de indruk dat het vele cheaten eigenlijk het sporadische cheaten is, en het vele gebitch van huilende tieners die boos worden als ze niet winnen. Dat was in BlackOps idem dito, overigens.

Verwijderd

Ik hoop dat ze hardcore ook eens écht hardcore gaan maken, het mag allemaal wel ietsjes enger van mij :9 Bijv. een tank die na 2 rockets van de achterkant gewoon disabled is, in plaats van er in totaal 6 nodig heeft.
Een tank is na twee raketten op de achterkant altijd disabled.

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, spelers die écht té goed zijn voor der server waar ze in zitten willen waarschijnlijk gewoon even punten binnenhalen. Maar het moment dat je alles al unlocked hebt en dat nog aan het doen bent is het wel een beetje onaardig.

Maar er is nogal een verschil met mensen die gewoon echt goed zijn en hackers zoals die hierboven, die in één 1000 ticket match 4 (!!!) combat efficiency medals halen.

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 21:31
Dus stel je zit met 4 vrienden in een squad en jouw squad is rete goed. En een Admin zet 1 of 2 mensen naar het andere team.

Lekker leuk dan...

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
[...]

Wij hebben ook een eigen server sinds de BF3 launch:

http://battlelog.battlefi...art-150-Tickets-No-Rules/

Elke avond van de week en zaterdag en zondag overdag actieve admins. We hebben scripts lopen die mensen kicken met een abnormaal hoge SPM of KPM in die ronde na 1 minuut. Betere scripts komen nog, maar dat moeten we even afwachten.

thx added to favo's :)

iRacing Profiel - Race Rig

Yeah bitch! Assault, engineer en support helemaal uitgespeeld :D Alles unlocked :D
Three down, one to go!

• Ossi
Jeujj ik heb de SOFLAM unlocked :)
Hoe werkt het precies? Moet je het op een heuvel zetten zodat het goed zicht heeft over de map?
Heeft het last van obstructies? Moet ik er bij in de buurt blijven?

Ik lees hier altijd gemopper dat er geen gebruik van wordt gemaakt, dus wil mezelf wel opofferen daarvoor :)

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 13:20
Ossi schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:34:
Hoe werkt het precies? Moet je het op een heuvel zetten zodat het goed zicht heeft over de map?

Ik lees hier altijd gemopper dat er geen gebruik van wordt gemaakt, dus wil mezelf wel opofferen daarvoor :)
Neerzetten op een heuvel en dan weglopen. Als jij hem niet bemant locked hij automatisch en anders kan je hem gebruiken als je er zelf niet bij in de buurt bent door hem weer te selecteren als wapen :)

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:47

mydoom

omnomnom

gewoon neer zetten en en dan een veilig plekje zoeken en dan bedienen....

of op een druk gebied richten. en dan weglopen hij auto target vanzelf :) alleen krijg je dan volgens mij geen punten

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Tsurany schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:33:
Yeah bitch! Assault, engineer en support helemaal uitgespeeld :D Alles unlocked :D
Three down, one to go!
Pff waar haal je de tijd vandaan! Congrats though.

Zit nu op rank42 na 52 uur. Nog nooit support gespeeld, kom er gewoon niet aan toe, de andere classes zijn te leuk.

• ihre

Je richt een SOFLAM gewoon op een plek waar veel verkeer langs komt (als je bvb Caspian Border speelt in het Russische team, SOFLAM meestal voor A, richting US Spawn). Je hoeft er niet bij in de buurt de blijven staan, de SOFLAM doet zijn werk wel !

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-10 08:59
Wij hebben ook het een en ander aangezet op onze servers. We hebben er 2.
32 Slots conquest (150% Tickets) (2 ronden)
16 Slots Squad Rush (Dus nu tijdelijk 8)
Er draaien een aantal plugins
- InGameAdmin
- TreuBalancer bij minimaal 2 personen verschil
- Spambotje
- PingPlayers (Kick high ping players)
- nog een aantal.

Dus wil je het testen of gebruiken "go your gang" Zoek maar op Easy Company.
Heb je opmerkingen of verbeter punten dan hoor ik dat ook graag.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

mhoogendam schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:37:
[...]

Pff waar haal je de tijd vandaan! Congrats though.

Zit nu op rank42 na 52 uur. Nog nooit support gespeeld, kom er gewoon niet aan toe, de andere classes zijn te leuk.
Heh!?

Ik heb sinds release denk ik iets van 80 uur gespeeld en ik heb Assault en Engineer "uitegespeeld" en zit op rank 36... Tenzij je alle voertuig zooi unlocked heb of gewoon veel medailles hebt gehaald snap ik niet hoe je dan nog geen classes hebt unlocked.

Voor mij staat nu beter leren vliegen en recon unlocken bovenaan. En wat meer lamen met de RPG, want ik heb na uren en uren spelen met de engi nog steeds maar 27 / 50 rocket kills. Voertuigen slopen lukt wel, maar 9 van de 10 keer is de speler er allang uitgesprongen en gaat die dood door de vehicle explosie, niet de RPG, dus telt het niet. Op Metro gaan spammen weiger ik.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:12:
[...]
Ik lees dat echt heel veel, dat van die vele cheaters. Maar ik merk eigenlijk nooit op dat mensen echt dingen doen die niet kunnen, alleen dat er nu eenmaal mensen zin die echt beter zijn dan ik.
Ik heb sterk de indruk dat het vele cheaten eigenlijk het sporadische cheaten is, en het vele gebitch van huilende tieners die boos worden als ze niet winnen. Dat was in BlackOps idem dito, overigens.
Ik kom zelden naar mijn gevoel echte cheaters tegen. Gisteravond toevallig iemand die iedereen in 1 seconde met een MAV killde maar dan disconnect ik ook gelijk.

Ik wordt met groot regelmaat voor cheater uitgemaakt en gekicked door kiddo admins. Ik zie het maar als een compliment voor mijn op dat moment goede spel zonder te cheaten 8)
Ik vind BF3 leuk en ik ga me echt niet laten wegjagen door die paar hackers of beschuldigingen :P
Pagina: 1 ... 50 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.