Nope, dat soort dingen kunnen niet uitgelezen worden uit de server. Zou wel zeer fijn zijn als dat zou kunnen, kan je een simpele range instellen voor een kill per item of idd dat iemand geen mensen kan killen die op drie verschillende plekken staan.IceStorm schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:40:
Die plugin kan zeker niet meenemen WAAR mensen gekilled worden he (ten opzichte van de schutter)? Want volgens mij zou je daarmee je systeem echt heel snel effectief kunnen maken.
Als in, ik kan me situaties voorstellen waarbij je een behoorlijk aantal kills per minuut kunt krijgen maar ik kan me echt 0 situaties voorstellen waarbij je binnen 3 seconden kills over de hele map maakt (even van normale wapens uitgaand).
Heeft niks te maken met of de plugin het kan of niet. Alle informatie uit een server gaat via het RCON protocol en dat is op dit moment de beperking. Als de server via het RCON protocol geen afstanden stuurt kan een plugin die ook nooit uitlezen.SonyEricsson schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:46:
denk dat er later wel een plugin komt die de afstand van de kill wel kan waarnemen.
Aamgezien er ingame met de wapens dat ook krijgt (mits headshot)
dus lijkt mij simpel om zoiets inelkaar te flansen zodat het bij elke kill word bijgehouden.
dan is het vrij simpel: knife bij elke afstand behalve melee : kick
shortrange bij 200m : kick
rifles : 500m
alleen bij sniper rifles werkt het niet waarschijnlijk
Daarnaast moet je natuurlijk altijd zorgen dat iemand nooit gekicked wordt voor iets wat prima zou kunnen. Een 500 meter schot is voor een assault rifle met een 6x scope niet heel vreemd.
[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 12-01-2012 16:53 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N