• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:53

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:38

Martinspire

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 20:52

Geronimous

Battlefield 3 voor Consoles Topic - DEEL 1

Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3_topic_header-1.png

Introductie

Naar aanleiding van veel reacties van console spelers dat ze het gevoel kregen ondergesneeuwd te worden in het centrale topic , is er besloten na overleg met de mods dat de console spelers een eigen topic krijgen.
Hier gelden natuurlijk de algemene GoT regels net zoals overal elders op het forum.

Echt helemaal onbekend met de Battlefield gameserie?
YouTube: GamerSpawn History - Battlefield - Introductie docu over de hele Battlefield serie [45:00 min].

Xbox360 Gatherings

Voor de xbox360 is er al een geruime tijd een platoon (en sinds kort ook een 2e), deze kun je op onderstaande links vinden, hier kun je je bij ons 2e platoon aanmelden, of ons eventueel een berichtje achterlaten.
http://battlelog.battlefi...toon/2832655240990777234/
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391514138440/
Natuurlijk kun je ook via www.gotlive.nl kenbaar maken dat je toegevoegd wilt worden.

Voor het reageren op berichten moeten mensen in je friendlist staan. Voeg dus effe de members toe. Je hoeft je niet voor platoon 1 én 2 aan te melden. Nieuwe leden zijn bij het 2e platoon welkom.
Gathering of Tweakers op Xbox live?
De meeste GoT xboxlive spelers hebben zich verenigd op een forum buiten GoT, dit om de vervuiling op GoT te voorkomen.
Hier worden afspraken gemaakt voor online te gamen, gewoon onzin besproken en nog veel meer.
Wil je online wat meer teamplay, kijk dan vooral even op http://www.gotlive.nl.
GoT draagt ook geen enkele verantwoording voor dit forum.
XBox360 Custom Servers
Er draaien op dit moment geen servers voor langere duur...

PS3 Gatherings

Uiteraard heeft de PS3 ook al eigen platoons voor GoT, deze vind je op onderstaande url.
Platoon 1: http://battlelog.battlefi...toon/2832655240991341619/
Platoon 2: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/
GoT No-Lifers: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391586942043/

Voor het reageren op berichten moeten mensen in je friendlist staan. Voeg dus effe de members toe. Je hoeft je niet voor platoon 1 én 2 aan te melden. Nieuwe leden zijn bij het 2e platoon welkom.

Om met anderen te kunnen spelen zul je ook nog mensen moeten toevoegen als vriend op je Playstation.

De PS3 jongens hebben een topic voor VOIP alternatieven (Teamspeak). Zie deze link
PS3 Custom Server(s)
Er draaien op het moment geen servers voor langer duur...

Leaderboards

Bf3stats.com is erg handig voor het bijhouden van (extra) statistieken en heeft bovendien de mogelijkheid om te vergelijken met meerdere mensen zonder ze allemaal aan je battelogfriends toe te voegen. Een mixed (360 en ps3) leaderboard vind je dus hier:
http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360

Teamplay

Op het slagveld van de Battlefield gameserie draait het voornamelijk om samenwerking. Als je met medetweakers speelt moet je je toch wel zoveel mogelijk aan onderstaande richtlijnen en tips houden. Neemt niet weg om af en toe eens lekker te trollen of onzin te trappen!
  1. Heb respect voor elkaar
  2. Heb respect voor de tegenstander
  3. Niet boosten/exploiten (vanzelfsprekend)
  4. Goeie zin meenemen
  5. Join een beschikbaar squad ingame, lonewolfing wordt niet op prijs gesteld.
  6. Campen/wachten voor/bij voertuigen wordt niet gewaardeerd.
  7. Play the Objective!

Tips om teamplay te bevorderen
Niet zozeer eisen maar eerder richtlijnen die je waardering opleveren;
  1. Headset is een pre, communicatie bepaalt veel op het slagveld!
  2. Stem je Squad-perks af op die van de anderen, minimale inzet, maximaal effect.
  3. Stem je class af op de rest van de squadmaten; een van ieder is ideaal (assault, engineer, support, recon).
  4. Ondersteun je team waar dat nodig is met je class: revive, repair, resupply, spot!
  5. Help je squad / team door te spotten, te laserpainten of piloot te zijn. Dit levert jezelf vaak wat minder puntjes op, maar zo maak je optimaal gebruik van de mogelijkheden om de vijand dwars te zitten.

Prestaties verbeteren

Xbox360
In deze post van innerchild zie je een tweetal trucs. 1 om textures sneller te laten laden en 1 om je input-lag te fixen. (En onthoud: input-lag is niet altijd de verklaring voor je death. :P )
Playstation3
Om mogelijke input-lag te verminderen zijn er een aantal mogelijke oplossingen/verbeteringen. Voor idereen is dit weer anders, dus probeer het een en ander:
  • anti-aliasing uitzetten (sinds de patch mogelijk, ook tijdens het spelen)
  • je TV op game modus zetten
  • je PS3 op maximaal 720p of zelfs 576p instellen.
Een SSD in je PS3 biedt bij BF3 alleen voordelen met het laden van maps. Tests laten zien dat de schermopbouw van textures en objecten niet sneller verloopt met een SSD.

DLC info

Hier een kort overzicht van de DLC zoals deze is vrijgegeven of is aangekondigd.
Back to Karkand
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_Karkand_large_ps3_webcopy.pngRelease: December 2011 Beschikbaar
Back to Karkand is de eerste uitbreiding voor Battlefield 3, en bevat 4 nieuwe maps, 10 nieuwe wapens, 3 nieuwe voertuigen en introduceerde de assignments. het thema van de uitbreiding is de terugkeer naar de Karkand regio, bekend uit Battlefield 2. De maps zijn geupgrade en zullen dus herkenbaar zijn voor de veteranen onder ons, maar met de nieuwe mogelijkheden die de Frostbite2-engine biedt.
Close Quarters
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_CloseQuarters_large_ps3_web.pngRelease: Juni 2012 Beschikbaar
Close Quarters is de eerste van drie nieuw aangekondigde uitbreidingen, elk met een eigen thema. Het thema van CQ is gebaseerd op het vechten op een klein oppervlak. Om voor een nieuwe uitdaging te zorgen, zullen de kleinere omgevingen 'HD destruction' featuren - er kan dus veel meer kapot. Ook kunnen er maar tot 16 spelers tegelijk op de maps. De uitbreiding omvat 4 nieuwe maps en 10 nieuwe wapens welke via assignments vrij gespeeld kunnen worden. Ook zijn er nieuwe gamemodussen geintroduceerd:
- Gun Master. Elke paar kills krijg je een random nieuw wapen in handen. De eerste die het
- Conquest Domination. Conquest maar dan op kleine schaal en aangepast op de snelle gameplay.
Armored Kill
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_ArmoredKill_large_ps3_web.pngRelease: Herfst 2012 Beschikbaar
In deze DLC staan voertuigen centraal. Op 4 nieuwe grote maps, waaronder de grootste BF map ooit (Bandar Desert), kun je met bekende en nieuwe voertuigen aan de slag.
Zo kun je je snel verplaatsen met de quads, en de tank destroyers hebben de slagkracht van een tank maar de snelheid van een IFV. Verder kun je plaatsnemen in het Gunship, de AC-130, of doelen bestoken met de Mobile Artillery.
De nieuwe gamemodus heet Tank Superiority en hierbij moet één objective worden overgenomen of verdedigd, waarbij ieder teamlid een voertuig tot zijn beschikking heeft.

Launch trailer: YouTube: Battlefield 3: Armored Kill Launch Trailer
Aftermath
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_Aftermath_large_ps3_web.pngRelease: December 2012 Beschikbaar
De gevechten vinden plaats in 4 nieuwe maps van medium grootte, die door de aardbeving uit de SP zijn getroffen. In de maps is dus al veel destructie te zien, en zorgt ook voor veel routes door beschadigde of ingestorte gebouwen. Ook is er meer gespeeld met hoogteverschillen, waardoor je soms toch vlaggen veroverd die wat hoger gelegen zijn. Naast de maps is er een nieuw wapen geintroduceerd: de X-Bow. De X-Bow is een kruisboog en je kunt deze uitrusten met vier type pijlen: normaal, long-range, explosive en scan. Er is er ook een beschikbaar met scope. Verder een nieuwe gamemodus: Scavenger, waarbij je objective-based aan de slag gaat met je team maar een ieder begint met enkel een handwapen. Overal in de maps liggen wapens voor het oprapen.
Verder drie 'nieuwe' voertuigen: aangepaste versies van de Humvee en Vodnik, met meer vuurkracht.

Teaser: YouTube: BF3 Exclusive Aftermath DLC Teaser Trailer/Footage HD 1080P (Premium Video)
Premiere trailer: YouTube: Battlefield 3: Aftermath Premiere Trailer
End game
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_EndGame_large_ps3_web.png

Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/premium.png

Met de introductie van Close Quarters is ook Battlefield Premium gelanceerd. Met het aanschaffen van Premium (49,95) koop je niet alleen alle (aankomende) uitbreidingen, maar ontvang je ook enkele extraatjes en voorraang op een aantal zaken. In a nutshell:
  • alle uitbreidingen zijn twee weken eerder beschikbaar voor Premium spelers
  • Unieke ingame wapens zoals een ander mes en carbon (zwarte) dogtags, camouflage voor je soldaatje en voor enkele wapens.
  • Voorrang bij serverwachtrijen.
  • Extra Double XP weekenden/weken, waarbij je score na een potje wordt verdubbeld.
  • Mogelijkheid tot het resetten van je statistieken, een andere look voor je Battlelog profiel en tactische gidsen.
>> http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-details

In-depth informatie

De echte Battlefield3(TM) Pro kijkt naast de 400+ uur in het spel natuurlijk ook veel youtube video's van anderen in het spel. Nee serieus, het helpt je echt! Het levert nieuwe inzichten op in de eigenschappen van wapens, tactiek, etc.
Hier beneden een selectie van zeer nuttige video's, plaatjes en info.
quote: Dynamix
Ik zit tegenwoordig te gamen met een stapel A4-tjes naast me :p
Better Battlelog
Better Battlelog is een vervanger van de standaard Battlelog extensie voor je browser. Het biedt een verbeterde interface en uitgebreidere statistieken van o.a. bf3stats.com.

Download hier: http://getbblog.com/en/features
Battlelogger - Immortalise your battlereports
Heb je net een epische pot achter de rug? Nieuwe records gezet? Aangezien de reports van je potjes op battlelog na een tijdje niet meer op te vragen zijn, kun je via odnerstaande website je reports toch bewaren!

Ga naar Battlelogger.com om je reports te bewaren of in te zien.
Geen registratie nodig!

YouTube kanalen
Om je de laatste inzichten te geven over de veranderingen die bijvoorbeeld een patch hebben veroorzaakt, kun je het beste terecht op de YouTube kanalen van enkele goede spelers. Bijvoorbeeld Lvlcap geeft niet alleen veel nuttige info over diverse wapens, maar ook een boel gameplay tips.

LvlCap Gaming: YouTube: LevelCap - Battlefield Pro
Rival XFactor : YouTube: rivaL Xfactor BF3 guru
NoVa MongolFPS : YouTube: BATTLEFIELD 3 PRO | NoVa MongolFPS

Voor vooral grappige, geregiseerde of unieke kill video's moet je bij Machinima zijn:
Machinima kanaal : YouTube: Machinima
Battlefield official channel: YouTube: Battlefield 3

Onderstaande plaatjes laten uitgebreid zien hoe je recoil / bulletspread is met standaard uitrusting en alle mogelijke uitbreidingen per wapen. Het helpt enorm bij het kiezen van de juiste uitrusting per wapen/class!

http://i.imgur.com/0iqAR.png
http://i.imgur.com/ZekcF.png

Scopes
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/92PAhcbKrFj1YpO5hT0bFcMd/full.jpg

...

Nog meer?

Natuurlijk is er nog meer, en ik zal dit topic gaande de dag verder uitbreiden.....
Wil je hieraan meehelpen en Mede TS worden, stuur mij dan even een DM.

En ik dan als pc speler?

Jij kunt in DIT topic terecht

Slotwoord

Happy fragging!

[ Voor 151% gewijzigd door Geronimous op 22-04-2013 20:36 . Reden: info End Game gewijzigd ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
:D

Nice. Dit is natuurlijk wel een stuk beter, want nu hoef ik niet meer naar het PC-topic, om daar al die onzin over de PC problemen en hackers te lezen.

Over de OP: Platoons werken niet, tenminste die links niet. Moet even gefixt worden.

Ik ben trouwens ook een voorstander van een PS3 versie van GoTLive, wat super werkt, maar daar moet natuurlijk genoeg animo voor zijn. Wat ik denk dat er wel is, want er zijn genoeg PS3 spelers hier op GoT.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Zijn er meer mensen op de PS3 die problemen hebben met het correct geupdate krijgen en houden van hun weapon unlocks e.d.? Daarnaast verlies ik redelijk vaak (1 in de 3 games) connection met de server, en dan krijg je weer de 'Failed to retrieve stats" melding bij het Your Soldier scherm. Seriously, dit is BFBC2 all over again. Zelfde problemen.

Dat terzijde, als het werkt, is het wel heel leuk / goed :-)

This is a Rapture reminder..

• The Great HooD
Sssquirrel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:53:
Zijn er meer mensen op de PS3 die problemen hebben met het correct geupdate krijgen en houden van hun weapon unlocks e.d.? Daarnaast verlies ik redelijk vaak (1 in de 3 games) connection met de server, en dan krijg je weer de 'Failed to retrieve stats" melding bij het Your Soldier scherm. Seriously, dit is BFBC2 all over again. Zelfde problemen.

Dat terzijde, als het werkt, is het wel heel leuk / goed :-)
PS3 heeft inderdaad wat meer problemen dan de X360. Hoop dat die patch ff snel gaat komen. Schijnt dattie er al is voor X360.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Goed bezig en idd wat Hood zegt. Niet meer dat gezeik van pc spelers te moeten lezen is een zwaar + punt.

Moet er niet bij komen te staan dat het hebben van een goede headset bijna een vereiste is ? Ik bedoel qua communicatie werkt het met de spelers die een headset hebben voor de xbox eigenlijk perfect ingame. Er wordt goed communiceerd wat de teamplay bevorderd en natuurlijk ook het resultaat. 14 potjes gisteren op rij gewonnen, dat komt mede door het goede teamwork en communicatie.

XBL: MRE Inc

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45
Binnen de GoT PS3 clan zit een vrije grote 'core' groep die nu al jaren samen spelen, van BC2 en MAG tot Gran Turismo en soortgelijke. Je krijgt met een extern forum wéér versplintering van de clan, zo bizar storm zal het ook niet gaan lopen.

Grootste probleem Battlelog - PSN is nog wel manier hoe je mensen kan joinen. Zo'n clan is leuk, maar uiteindelijk moet je nog de mensen in je PSN friendlist toevoegen wil je een match joinen of hun inviten.

Dat natuurlijk naast de bugs die nóg niet gefixed zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:35

Licko

ZVDK

Console topic d:)b

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Anoniem: 426416

Tof een console topic goed bezig mannen !!!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:53
Ben opzicht wel geïnteresseerd in zoek ps3 crew, om punten te pakken en voor teamplay. Extern zie ik niet zo zitten maar dat kan gemakzucht zijn. Geen verplichtingen tot gamen.

Dus tot zover:
The Great Hood
Neefdave

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 18:03
Als de 360 gamers al een eigen forum hebben, kunnen de PS3'ers toch lekker hier blijven... ;) Mooi dat er eindelijk een BF3 console topic is.

Ik hoop dat de patch voor de PS3 vandaag online staat, aangezien het "PSN store update dag" is.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:57:
Binnen de GoT PS3 clan zit een vrije grote 'core' groep die nu al jaren samen spelen, van BC2 en MAG tot Gran Turismo en soortgelijke. Je krijgt met een extern forum wéér versplintering van de clan, zo bizar storm zal het ook niet gaan lopen.
Dat dachten wij ook dat ging gebeuren in het begin, echter de "core" van de 360 ervaart dat buiten GoT om het soms makkelijker praten is, de regels zijn wat soepeler.
Verder is er geen sprake van een clan, clan suggereert het competetieve verband, echter doen wij puur voor de fun gamen met zn allen.
Storm lopen niet nee, maar 50 man is toch meer dan genoeg ? (daar zit gotlive op atm dacht ik)
Neefdave schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:03:
Ben opzicht wel geïnteresseerd in zoek ps3 crew, om punten te pakken en voor teamplay. Extern zie ik niet zo zitten maar dat kan gemakzucht zijn. Geen verplichtingen tot gamen.
Zoals al eerder aangegeven is er geen clan , maar een community, dus geen verplichtingen.

[ Voor 20% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-11-2011 12:19 ]

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
SinergyX schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:57:
Precies dit. Ik vind het leuk dat er nu eindelijk een console topic voor bf3 is. Leuk dat link van het ps3 platoon in de op te hebben.Maar even voor de duidelijkheid we recruiten niet meer, aangezien de GoT clan nu uit 100 members bestaat (en we het niet te groot willen hebben). :)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Er is ook geen plan voor, het kwam alleen ter sprake door xbox360 spelers die ook een ps3 hebben dat ze toch iets soortgelijks misten voor de ps3.
Maar goed dat doet er ook niet echt toe toch?
Als we maar plezier hebben, en ik verwacht dat het plezier in dit topic iig een stuk hoger zal liggen voor de console spelers.

[ Voor 36% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-11-2011 12:37 ]

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Precies, gisteren paar pagina's PC geklaag moesten doorspitten. Jammer, maar het is niet anders. Ik heb zelf ook wel eens een paar vastlopers gehad met de PS3, maar het zijn geen dealbreakers. Zorg ervoor dat je op de PS3 bij Game Settings de opties Smoothing en die andere optie uitzet, heb het idee dat die dingen voor problemen zorgen.

Instagram / YouTube

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Mjah zo ik hoor ben ik blij dat ik geen PS3 heb, hebben jullie echt zoveel meer problemen dan wij(X360) spelers dan?

• aramdin
Volgens mij niet, afgezien van die vastlopers (heel soms) heb ik sporadisch last van de bekende groene strepen (opgelost in komende patch) en het feit dat Quick Match in 1% van de gevallen faalt (na een paar keer doet hij het wel).

Voor de rest ben ik aan het genieten van het spel!

Instagram / YouTube

Anoniem: 337891

Is er behoefte dat Defiance een lijst met spelers + gamertag aanmaakt? Ik vond dat in BC2 wel prettig. Maar ja anderzijds veroudert zo een lijst ook snel.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 24-11-2011 13:00 . Reden: Duidelijkheid scheppen ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Als jij hem bij houd, ga je gang. :+

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
CrankyGamerOG schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:48:
Mjah zo ik hoor ben ik blij dat ik geen PS3 heb, hebben jullie echt zoveel meer problemen dan wij(X360) spelers dan?
Persoonlijk gezegd eigenlijk weinig, afgezien van de voip problemen.

PSN: Deere6030

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:30
Wat moet ik precies doen om in de platoon te komen?
Ik heb volgen (ofzoiets) aangeklikt, maar dat is niet genoeg denk ik?
Spelen met Tweakers altijd leuk, dus meld me maar aan waar dat nodig is.
PSN = dennis026

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 16:32
johan bos schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:59:
[...]

Persoonlijk gezegd eigenlijk weinig, afgezien van de voip problemen.
Heb zelf heel sporadisch voip problemen. Grootste probleem vind ik nog wel dat als je met wat vrienden samen wilt gamen je willekeurig over een server word verdeeld in plaats van samen in één squad. Maar dat probleem is niet alleen voor de ps3 voorbehouden.

Voor de rest geen problemen met de ps3.

• johan bos
Tjah.. squads joinen etc. was in BC2 beter voor elkaar

• Dynamix
Grootste ergernis is momenteel de haperende voicechat op de PS3. Verder kan het squadmanagement veel beter. In de komende patch wordt het in ieder geval mogelijk om alleen een squad te joinen. Hierdoor kun je dus ook makkelijker met je vrienden een squad vormen. Uiteindelijk een halfbakken oplossing, maar goed.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Sinds de laatste patch gaat het op de xbox iig al beter, we komen nu vaker bij elkaar en vaker ook meteen ingame in een squad.

• The Great HooD
PS3 t.o.v 360 is echt wel een ramp hoor als je een tijd lang (20+ uur) aan de 360 heb gezeten.

VoIP is verschrikkelijk in-game, op de X360 kan je tenminste nog een party chat aanmaken, overigens belachelijk dat dat niet eens kan op een PS3.
Squads joinen, even verschrikkelijk op 360 (nieuwste patch niet meegerekend)
Controller lag (input lag): Maakt de game op de PS3 onspeelbaar. Totaal geen last van op 360. Overigens had ik daar ook al last van in BC2 (heel minimaal), vermoed dat het aan de conversie ligt van 360 naar PS3, in ontwikkeling.

Beter fixt die laatste patch wel het een en ander. Want het kan wel zonder input lag, bewijzen het feit dat als je de PS3 op 576p zet.

CrankyGamerOG schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:12:
Sinds de laatste patch gaat het op de xbox iig al beter, we komen nu vaker bij elkaar en vaker ook meteen ingame in een squad.
Ik vind het persoonlijk nooit zo erg als we tegen elkaar komen. Kun je lekker vloeken en rambo op elkaar af knallen. Gisteren nog wat mooie battles tegen Martin (totdat ik hem een tank cadeau gaf en we daardoor verloren maar dat terzijde).

Zou wel mooi zijn als je wat meer keuze erin had. BIjvoorbeeld als je met een party van 8 man speelt, kunt aangeven dat je wil wachten in een lege server tot dat er 8 tegenstanders zijn.

• johan bos
Soms ga je als squad een game in en bij een mapchange zit je opeens ergens anders / aan de andere kant.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:50
johan bos schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:04:
Tjah.. squads joinen etc. was in BC2 beter voor elkaar
Mwoah, zometeen gewoon een leeg squad kunt aanklikken wordt het al een stuk beter denk ik.

Flickr PSN ID= cheironnl

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
humm dus op 576p wel? dat klinkt mij alsof de PS3 hem gewoon niet fatsoenlijk HD kan renderen, dat zou idd snel gepatched moeten worden.

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:15:
[...]

Ik vind het persoonlijk nooit zo erg als we tegen elkaar komen. Kun je lekker vloeken en rambo op elkaar af knallen. Gisteren nog wat mooie battles tegen Martin (totdat ik hem een tank cadeau gaf en we daardoor verloren maar dat terzijde).
Wat een fail was dat met het weggeven van de tank :D

Zou op de console wel mooi zijn als je een server kon kapen zodat je tegen een ander goed gebalanceerd team kan spelen.

het mooiste potje met het team vondt ik grand bazaar eergister had gewoon 3 suicides doordat ik te lang out of bounds was die gasten werden helemaal gek ze begonnen met 12 eindigde met 2 spelers haha :P
Zo erg was het toch nou ook niet om pc/console door elkaar te hebben. Nu loop je het risico waardevolle tips/tactics te missen. Ga het pc topic hoe dan ook alsnog volgen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Van de week vond ik mooier, tegen die [MEX] gasten, ze wisten niet meer hoe ze het hadden, Exactor en Martin waren ze aan het tegenhouden bij hun spawn (lees rapen), en wij konden op dooie gemak alle mcoms armen :D

BatmanHorizon schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:24:
Zo erg was het toch nou ook niet om pc/console door elkaar te hebben. Nu loop je het risico waardevolle tips/tactics te missen. Ga het pc topic hoe dan ook alsnog volgen.
ga jij daar maar lezen al dat geklaag over niet werkende games etc hebben wij hier geen last van :D

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
BatmanHorizon schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:24:
Tuurlijk, ieder heeft zijn eigen mening, en daar recht op, echter het grootste gedeelte kreeg het gevoel onder gesneeuwd te worden door het gerage op hackers en pc problemen.

CrankyGamerOG schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:25:
Van de week vond ik mooier, tegen die [MEX] gasten, ze wisten niet meer hoe ze het hadden, Exactor en Martin waren ze aan het tegenhouden bij hun spawn (lees rapen), en wij konden op dooie gemak alle mcoms armen :D
maar ik doe ook pas met mee en daar komt bij dat ik een prutser ben maar wel snellerend :D

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:50
Als je gewoon strikt bent op performance en problemen in het problemen topic heb ik er weinig problemen mee om de topics samen te hebben eerlijk gezegd.

Maar dit is ook best.

Flickr PSN ID= cheironnl

CrankyGamerOG schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:25:
Als ik zat te spawnrapen kwam dat omdat ik niet wist hoe de map werkte. O-) Martin deed het expres. :9

Het is wel irritant als tegenstanders tussen je basis en de M-Coms inlopen. Maar ja, je kan ze ook neerknallen. De protected spawn loopt niet voor niets niet helemaal tot aan de M-Coms. Aanval is de beste verdediging. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 24-11-2011 13:33 ]

• aramdin
Owja, VOIP problemen op de PS3 vergeet ik nog even te benoemen, dat is denk ik toch wel het meest irritante. Kan ook zijn dat het "ingebouwd" is, net zoals in het "echt" :)

Instagram / YouTube

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:27:
Als je gewoon strikt bent op performance en problemen in het problemen topic heb ik er weinig problemen mee om de topics samen te hebben eerlijk gezegd.

Maar dit is ook best.
Het probleem was dat dit dus niet gebeurde, het topic werd ondergesneeuwd met gerage over hackers en niet werkende spellen op de pc, leuk om te lezen voor de pc gamers, maar niet voor ons natuurlijk .
Dit is ook geen afsplitsing van het problemen topic , maar van het algemene topic, en het probleem is dat het algeme topic geen algemeen topic meer was, maar een pc topic.

• The Great HooD
Hacker, of glitcher?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oXc0bfi4PCM]

[ Voor 26% gewijzigd door The Great HooD op 24-11-2011 13:34 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:37

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oh, wat een verademing :P
Wel jammer van het werk dat (ook ik) in de TS van het combi topic gestoken heb nu verloren gegaan is.
Is het een idee om die te knip/plakken en dan alle PC zooi eruit te filteren?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• johan bos
Booster/Statspadder?

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Dat lijkt me eerder een hacker dan een glitch.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PS3 platoon zit vol (max.100) er zijn nog aanvragen, iemand die dit opzich wil nemen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:43:
Oh, wat een verademing :P
Wel jammer van het werk dat (ook ik) in de TS van het combi topic gestoken heb nu verloren gegaan is.
Is het een idee om die te knip/plakken en dan alle PC zooi eruit te filteren?
Is geen toestemming voor.....

Wacht even, dus jij verteld me nu doodleuk dat jij ook veel werk heb verricht? waarom doet Tsurany dan net alsof hij het alleenrecht erop heeft? :S

P.S. Wil je mede ts zijn? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-11-2011 13:45 ]

• The Great HooD
Die Tsurany, wat een mannetje.

Maar het is volgens mij dus wel een hack. Want ik zag, voordat ik de camera pakte, dat hij hem 3x achter elkaar killde, dezelfde gozer ook de hele tijd. Echt zo vaag was dat.

Maar goed ik wil nog wel in de PS3 platoon joinen, echter is hij vol...

The Great HooD schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:52:
Die Tsurany, wat een mannetje.

Maar het is volgens mij dus wel een hack. Want ik zag, voordat ik de camera pakte, dat hij hem 3x achter elkaar killde, dezelfde gozer ook de hele tijd. Echt zo vaag was dat.

ooh wat jammer nou
* Martinspire tankjatter meld zich.

Die actie vind ik nog steeds erg baas. Zit ik in mn eentje bij het andere team (waar het overigens niet al te slecht mee ging) tegen 6 of 7 andere gasten in de party te spelen, melden ze doodleuk dat ze met de tank bij A staan en een bepaalde "taktiek" gaan toepassen. Dus ik denk, prima ga ik lekker onopgemerkt erbij staan.

Wat was de taktiek? Ze zitten met 2 man in de tank, waar er 1 van uit gaat springen om zo meerdere mensen te laten spawnen zonder weer helemaal van de spawn te komen.

Wat bleek de taktiek? In plaats van 1 persoon sprongen ze er beiden uit, waardoor ik dus snel in die tank ging en iedereen kapot schoot. Vervolgens ook nog even lekker lopen rijden met de gejatte tank en bij elkaar 10 kills gehaald _O-

Fijn dat we nu lekker over de gameplay/online gaming kunnen praten zonder al dat pc-getrut erbij. Ik heb zelf ook de pc versie nog, maar speel echt veel liever op de 360. Minder gezeur en minder problemen (al heb ik overigens wel een ownage pc staan).

Met GoT Live gaat het prima. Begint te groeien en is erg gezellig. Het is dan ook geen clan maar een community. Reden dat we apart zijn gegaan is dat de meeste gaming-topics op tweakers worden overgenomen door pc-gamers en een hoop nutteloos gezeur. Daar wilden we vanaf, zonder de casual/fun insteek te verliezen. Het forum draait inmiddels voornamelijk om de chat die erop staat, al wordt er weer wat actiever gepost. Het is in ieder geval relaxed om mensen nu wat vaker en in meerdere games tegen te komen. Iets wat ik voorheen wel miste. Sinds dit jaar hebben we ook wat lan-parties gehad, waarbij we voornamelijk met black ops aan het spelen waren. Soms wat private matches, andere keren met 8 man in 1 team de hele boel ownen.

Nu hopen we het voor het eind van het jaar nogmaals te gaan doen, maar er wordt nog gekeken naar hoe, wat of wanneer.

Anyways, ik vermaak me prima met bf3. Gaat erg relaxed en heb ook weinig moeite om bovenaan te gaan staan in een match. 1 of de 2 matches in de top 3 is niet slecht. 1 op de 3 als #1 player ook niet. Score per minuut wisseld ergens tussen de 400 en 600, waarbij ik de laatste tijd weer wat aan het stijgen ben. Ik ben over het algemeen geen stat-whore, maar aangezien het met BF3 zo ongelofelijk lekker gaat vind ik het wel leuk om bij te houden.

De 360 platoon heeft nog wel wat plaatsen. Mocht ie vol raken, dan denk ik dat we hem moeten opdelen in 2 platoons. 1 voor serieuze statistieken en 1 voor de rest. En dan bedoel ik dus die 1e voor mensen die het leuk vinden om die statistieken bij te houden en te vergelijken. Andere reden om battlelog te gebruiken zie ik op dit moment niet.

Gamerlijst lijkt me wel handig om toe te voegen. Is met opzetten misschien even wat werk, maar daarna prima.

Layout van de TS mag ook ngo wel wat verbeteren, dat met die kopjes is nu echt onoverzichtelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2011 14:00 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

himlims_ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:44:
PS3 platoon zit vol (max.100) er zijn nog aanvragen, iemand die dit opzich wil nemen?
The Great HooD schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:52:
Forgive me if i'm wrong, maar zitten er tussen die 100 man in het 1e platoon niet tig accounts die hier nooit posten? En die dus eigenlijk alleen maar om het erbij willen horen zich hebben aangemeld? Ik zie daar namelijk namen staan die ik uberhaupt nog nooit op GoT langs heb zien komen...

Ik zeg: knikker daar er een paar van uit om plaats te maken voor de regular GoTters

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@allseeyingeye; alle accounts zijn geverifieerd middels een DM aan mij op tweakers - dat was zo'n puik werk om te regelen gezien de meeste tweakers moeite haddne met lezen. Om die rede ga ik geen 2e platoon maken, te tijd rovend omdat je steeds iedereen achteraan moet zitten.

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:00:
[...]

[...]

Forgive me if i'm wrong, maar zitten er tussen die 100 man in het 1e platoon niet tig accounts die hier nooit posten? En die dus eigenlijk alleen maar om het erbij willen horen zich hebben aangemeld? Ik zie daar namelijk namen staan die ik uberhaupt nog nooit op GoT langs heb zien komen...

Ik zeg: knikker daar er een paar van uit om plaats te maken voor de regular GoTters
Misschien dat het er bij de ps3 platoon anders aan toe gaat, maar voor de 360 platoon ga ik geen harde regels hanteren dat je persé lid moet zijn van tweakers. Mensen die leuk meeknallen zijn meer dan welkom. Ik zag al vaker een lijstje voorbij komen van mensen die zich niet bevestigd hadden en dat vind ik wat overdreven. Zul je misschien sneller toekomen aan een 2e platoon, maar dat moet dan maar. Ik vind de toegevoegde waarde van Battlelog voor consoles niet echt groot genoeg om daar druk om te zijn.

Al moet ik dus wel bekennen dat de 360 platoon is opgezet vanuit gotlive en niet vanuit tweakers, waardoor je dat al een stuk soepeler aan kunt pakken. Iets wat ik persoonlijk wel fijner vind. Ik denk dat een indeling van mensen die voor statistieken gaan en mensen die gewoon bij een tweakers platoon willen zitten, beter is. En dat hoef je dan niet eens via tweakers te gaan regelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2011 14:03 ]

• aramdin
Ik vermaak me ook prima met BF3, nog meer dan ik had verwacht. Zit erg kort na de release al op lvl46, terwijl ik bij BFBC2 er volgens mij langer dan een jaar over deed om level 30 te worden.

Instagram / YouTube

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

himlims_ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:02:
@allseeyingeye; alle accounts zijn geverifieerd middels een DM aan mij op tweakers - dat was zo'n puik werk om te regelen gezien de meeste tweakers moeite haddne met lezen. Om die rede ga ik geen 2e platoon maken, te tijd rovend omdat je steeds iedereen achteraan moet zitten.
Dat snap ik helemaal. Maar desondanks zijn er een een boel platoon leden die behalve de aanmelding nooit iets op GoT doen, althans, die niet actief deelnemen aan discussies etc.
Ik kan me voorstellen dat het wenselijk is dat dergelijke leden plaats maken voor de actieve leden. Maar goed, het is niet 'mijn' platoon, noch mijn 'call'

offtopic:
Heb zojuist een titelfix aangevraagd. De afkorting van de Xdoos is X360 en niet Xbox360 :)

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-11-2011 14:10 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:06:
[...]

Dat snap ik helemaal. Maar desondanks zijn er een een boel platoon leden die behalve de aanmelding nooit iets op GoT doen, althans, die niet actief deelnemen aan discussies etc.
Ik kan me voorstellen dat het wenselijk is dat dergelijke leden plaats maken voor de actieve leden. Maar goed, het is niet 'mijn' platoon, noch mijn 'call'
Wat ik wel vind, is dat wanneer iemand een flinke tijd offline(dus niet op vakantie ofzo) is, of zijn goldstatus is niet meer geldig dat je dan plaatst maakt voor iemand die wel actief is.

• Dynamix
BF1943 gaan we (op de PS3 in ieder geval) toch nog krijgen: http://1943redemption.battlefield.com/

@ Platoon: Ik sta zelf ook als leader te boek, maar heb me 0,0 beziggehouden met de aanmeldingen. Ik vind het scannen op GoT activiteit ook verder niet noodzakelijk, aangezien het platoongebeuren weinig voorstelt. Zelfs je clantag kun je zelf instellen ongeacht bij welk platoon je behoort. Daarnaast game ik zelf eigenlijk altijd met een vast ploegje, aangezien ik lang niet iedereen in m'n friendlist heb staan.

Er is nog plek voor een 100e member trouwens :P

[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 24-11-2011 14:19 ]

• DipmaN
Ach dan geven we die spot toch gewoon aan allseeyingeye, kerel wil er graag bij komen en is hier actief.
Lijkt me een prima oplossing, tot de tijd dat we hier iets op bedacht hebben :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DipmaN schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:22:
Ach dan geven we die spot toch gewoon aan allseeyingeye, kerel wil er graag bij komen en is hier actief.
Lijkt me een prima oplossing, tot de tijd dat we hier iets op bedacht hebben :)
Euhm... ik was een van de eerste members van het betreffende platoon, het gaat me er meer in zijn algemeenheid om (wat ik eerder al schreef)
Dynamix schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:18:
BF1943 gaan we (op de PS3 in ieder geval) toch nog krijgen: http://1943redemption.battlefield.com/
Ah mooi, ik vroeg me al af waar die gebleven was. Ik had hem eigenlijk op de disc verwacht.
@ Platoon: Ik sta zelf ook als leader te boek, maar heb me 0,0 beziggehouden met de aanmeldingen. Ik vind het scannen op GoT activiteit ook verder niet noodzakelijk, aangezien het platoongebeuren weinig voorstelt. Zelfs je clantag kun je zelf instellen ongeacht bij welk platoon je behoort. Daarnaast game ik zelf eigenlijk altijd met een vast ploegje, aangezien ik lang niet iedereen in m'n friendlist heb staan.
Same here (behalve dat ik geen leader heet)

[ Voor 47% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-11-2011 14:25 ]

• aramdin
BF1943 (PSN) is toch allang te koop? Of haal ik die door de war met een andere?

[ Voor 3% gewijzigd door aramdin op 24-11-2011 14:39 ]

Instagram / YouTube

• The Great HooD
aramdin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:39:
BF1943 is toch allang te koop? Of haal ik die door de war met een andere?
Ja, maar je kreeg hem gratis als je de LE van BF3 kocht, op de PS3. Wat uiteindelijk dus opeens niet zo bleek te zijn. En nu dus weer wel.

The Great HooD schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:39:
[...]

Ja, maar je kreeg hem gratis als je de LE van BF3 kocht, op de PS3. Wat uiteindelijk dus opeens niet zo bleek te zijn. En nu dus weer wel.
waarom de xboxers niet ? dat is toch oneerlijk:(

• The Great HooD
Anoniem: 426416 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:40:
[...]

waarom de xboxers niet ? dat is toch oneerlijk:(
Tsja...

• aramdin
Ah, ok dat had ik gemist. Ik hoorde al iets vaagjes gisteren erover van mn neef tijdens een botje BF. Hoorde dat een groep gamers DICE ging aanklagen?

Instagram / YouTube

aramdin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:42:
Ah, ok dat had ik gemist. Ik hoorde al iets vaagjes gisteren erover van mn neef tijdens een botje BF. Hoorde dat een groep gamers DICE ging aanklagen?
zo erg vindt ik het ook weer niet :P maarja toch wel lelijk

• aramdin
Als DICE A zegt moeten ze ook B zeggen! Beetje lame als ze dat niet correct zouden opvolgen.

Instagram / YouTube

Hoezo niet eerlijk? Had MS een net zo een grote zak geld aan Dice moeten geven als PS heeft gedaan. Bij CoD is het andersom.

maar het gaat niet om ms of dice ik betaal toch 60 euries voor een LE dus wil ik ook hetzelfde als een ps3 gamer die ook 60 euries betaald :P
Anoniem: 426416 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:47:
maar het gaat niet om ms of dice ik betaal toch 60 euries voor een LE dus wil ik ook hetzelfde als een ps3 gamer die ook 60 euries betaald :P
Tja ach, als je weet dat het Sony aardig wat geld heeft gekost, denk ik dat je het dan ook wel in perspectief moet zien. Net als dat niet alle games voor beide platformen uitkomen.

Maar laten we niet zoals het pc-topic te ver afdwalen _O-

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Dan had je bf3 op de ps3 moeten kopen lol :D

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

fuck die gratis game; patch alle bugs maar, dat heeft 10x meer prioriteit

• Dynamix
Anoniem: 426416 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:47:
Voor de PS3'ers die de LE hebben gekocht, onderaan de streep dus:
  • BF1943
  • Een week eerder Back to Karkand
  • Gare VoIP
  • Inputlag (niet bij iedereen)
Dus zo erg is het niet... :X

Dynamix schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:50:
[...]

Voor de PS3'ers die de LE hebben gekocht, onderaan de streep dus:
  • BF1943
  • Een week eerder Back to Karkand
  • Gare VoIP
  • Inputlag (niet bij iedereen)
Dus zo erg is het niet... :X

daar heb je gelijk in en eigenlijks ook al zat die bf1943 erbij zou ik het nooit hebben gespeeld :P

• aramdin
Mensen met de input lag, check ook eens of de Smoothing (en die andere optie, waarvan ik de naam ben vergeten) aanstaat op jullie PS3?

Check bij Game Settings.

Instagram / YouTube

• DipmaN
Wat is input laag dan weer?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Het verschil in tijd wanneer jij op je ps3 controller Driehoekje indrukt en de bij behorende aktie op het scherm pas een x aantal seconden later plaatsvindt.

XBL: MRE Inc

• Sssquirrel
MRELynx schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:11:
Het verschil in tijd wanneer jij op je ps3 controller Driehoekje indrukt en de bij behorende aktie op het scherm pas een x aantal seconden later plaatsvindt.
Daar heb ik dan gelukkig weer geen last van op de PS3 :)
"Alleen" maar van de VOIP en connection to server issues...

[ Voor 8% gewijzigd door Sssquirrel op 24-11-2011 15:25 ]

• Dynamix
Sssquirrel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:24:
[...]

Daar heb ik dan gelukkig weer geen last van op de PS3 :)
Ik heb ook nog geen inputlag kunnen ontdekken.

Ik wil wel even iets anders verifiëren met de PS3 spelers hier: als ik de R3 stick half naar links of rechts beweeg, dan gaat de crosshair smooth en langzaam. Wanneer ik de R3 stick helemaal naar links of rechts beweeg, dan gaat het met "jumps". In mijn beleving zou dat smooth en snel moeten zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door Dynamix op 24-11-2011 15:32 ]

• Sssquirrel
Dynamix schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:31:
[...]

Wanneer ik de R3 stick helemaal naar links of rechts beweeg, dan gaat het met "jumps". In mijn beleving zou dat smooth en snel moeten zijn...
Nope, heb ik geen last van. Komt mij niet bekend voor...

• DipmaN
Ok thanks voor de uitleg, nee hier ook gelukkig geen last van.

@Dym, heb ik ook geen last van ligt waarschijnlijk aan je controller?

• johan bos
Soms alsof de versnelling van links/rechts dan niet egaal is.

• Dynamix
johan bos schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:36:
Soms alsof de versnelling van links/rechts dan niet egaal is.
Exactly... heel irritant in close combat gevechten, aangezien ik er dan nogal eens helemaal naast zit.

[ Voor 20% gewijzigd door Dynamix op 24-11-2011 15:40 ]

• The Great HooD
Dan ligt het dus toch niet aan mijn controller.. Ik heb echt het gevoel alsof de controls zwaar verneukt zijn t.o.v de X360.

Waar kan ik trouwens smoothing aanzetten?

Tis trouwens raar dat ik op 1080p en 720p wel last heb van input lag, maar op 576p niet. Zal wel met HD te maken hebben.

• johan bos
....Met voorbij schieten van je target als gevolg.

Precies hetzelfde dus

[ Voor 20% gewijzigd door johan bos op 24-11-2011 15:42 ]

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-05 22:38
Ik vond het al zo vreemd dat er zo weinig mensen gebruik maken van een headset in BF3. Terwijl dit de uitgelezen game ervoor is.

Ik hoop dat het plots uitvallen van geluid of niet meer kunnen spotten ook een keer opgelost worden.

Verder moet het makkelijker worden platoon members te joinen zonder dat ze in je psn friend list staan.
Deze hou ik het liefst gereserveerd voor mensen die ik persoonlijk ken.

Input lag merk ik gelukkig niet bij mij. Maar laat eerst de 22 nov patch meer eens komen.

PSN: Monjo

• Sssquirrel
john.monster schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:46:
Ik hoop dat het plots uitvallen van geluid of niet meer kunnen spotten ook een keer opgelost worden.
Ohjah, dat wegvallen van het geluid opeens... pfff... das echt irritant! Dacht al dat het aan mijn headset ofzo lag...

• johan bos
jah inderdaad niet eens aan gedacht. Je denkt opeens dat alle actie weg is....eh... oh wacht ik wordt beschoten

• DipmaN
Sssquirrel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:48:
[...]

Ohjah, dat wegvallen van het geluid opeens... pfff... das echt irritant! Dacht al dat het aan mijn headset ofzo lag...
Zwaaar irritant inderdaad, als het geluid weg is hoor ik nog wel mijn squad door mn headset heel vaag :/

• Sssquirrel
Met al die vervelende dingetjes merk je toch dat BF3 niet helemaal lekker opgeleverd is. Jammer. Maar hopen dat het allemaal snel gefixt word :)

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Ik heb ook dat het geluid weg valt wanneer ik in een tank rij.
Dan is gelijk de hele sfeer weg van het tank rijden.
Wat wel werkt is de tank stil zetten en dan weer verder crossen niet ideaal maar het werkt wel.

^ Post is hierboven!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 19:58
Sssquirrel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:48:
[...]

Dit had ik in BC2 ook al :S

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Convoy

g44p

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:00:
[...]

[...]

Helemaal mee eens!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 08:20
Zo nu eindelijk na een maandje even zeggen wat ik er tot nu toe van vind.

Ik kom zelf van 6 jaar lang actieve PC gamer met alleen maar CoD (MW2 bijv. 450u + gespeeld) naar de PS3 met BF3 omdat wat lieftallige collega's mij graag mee wilden hebben.
Eerst een weekje nog BC2 gespeeld wat verrassend goed ging voornamelijk met de sniper erg goed.
Close combat action is wat lastiger ivm het snelle mikken maar gaat steeds beter.
Het sniperen doe ik niet meer in BF3 want dat gaat op dit moment best lastig.
Voornamelijk met Engineer en Support aan de gang.

Kom zelf van de CoD-base vandaan waar dus KDR "belangrijk" was maar vind het negatief staan in score en met je team winnen verder prima nu.
Desondanks nu toch KDR van 1.15 en W/L-ratio van 1,5 ongeveer dus gaat prima.

Vind de mappen er echt geweldig uitzien en vind de schieten "mooier" dan bij CoD.
Hoewel ik zelf wel heb moeten wennen aan het wat langzamere en meer tactischere gedeelte van het spel.

Al met al ben ik ontzettend blij dat ik m'n PS3 heb gekocht maar heb ik toch 2 kleine minpuntjes aan de game tot nu toe;

- Squad, wanneer ik nu met 3 vrienden in 1 squad zit en óf snel een game start of uit de server lijst is de kans extreem groot dat we niet samen zitten. Beetje vreemd dat je daarvoor een squad moet maken? Ga er wel vanuit dat dit word gefixed want dat maakt het samenspelen toch leuker.

- Voicechat is wat laggy af en toe en de ene keer hoor ik mijn vrienden prima en andere keer is het niet te verstaan en kan je blijven vragen wat de ander zegt.

Desalniettemin ben ik extreem blij met mijn aankoop en de omgang van PC naar PS3 met Battlefield 3.

• johan bos
Heeft dat battlelog platoon dan zoveel meerwaarde? Volgens mij kun je beter mensen in je friendslist zetten.

eventueel lijst met gamertag?

[ Voor 18% gewijzigd door johan bos op 24-11-2011 16:13 ]

Dynamix schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:37:
[...]
Exactly... heel irritant in close combat gevechten, aangezien ik er dan nogal eens helemaal naast zit.
Ach ik schiet altijd naast mijn doel, input lag of niet....
Gevolg: een krakende scheld kanonade....CHEATERS!!!! :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• johan bos
ik hoor wel eens wat voorbij komen ;)

• Dynamix
Jackal131 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:19:
[...]

Ach ik schiet altijd naast mijn doel, input lag of niet....
Gevolg: een krakende scheld kanonade....CHEATERS!!!! :D
Dat is tevens ook het enige voordeel van die gare voicechat ;)

Ik vraag me alleen af waar die accelleratie problemen vandaan kunnen komen...

• johan bos
Autoaim nog aan staan?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 10:30
MRELynx schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:11:
(PS3) Het is naar mijn idee ook het schokkerig/onnauwkeurig volgen van mijn controllerbewegingen (recht-aim-pook met name). Ingame merk ik namelijk dat als ik cirkels draai met mijn pookje, het vizier geen cirkels maakt, soms versneld, soms vertraagd, etc. Probeer het maar eens op stilstaande targets.

• Dynamix
Na "wartapes" de eerstvolgende optie die ik heb veranderd...
Unomomentodado schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:43:
[...]

(PS3) Het is naar mijn idee ook het schokkerig/onnauwkeurig volgen van mijn controllerbewegingen (recht-aim-pook met name). Ingame merk ik namelijk dat als ik cirkels draai met mijn pookje, het vizier geen cirkels maakt, soms versneld, soms vertraagd, etc. Probeer het maar eens op stilstaande targets.
Dus al die movement issues hebben met inputlag te maken?

• Dragon1izard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
Hey super eindelijk een console topic _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.