• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
johan bos schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:10:
Heeft dat battlelog platoon dan zoveel meerwaarde? Volgens mij kun je beter mensen in je friendslist zetten.
Nee, geen meerwaarde an sich, maar wel de manier om georganiseerd mensen lid te laten worden.
Een lijst met gamers van de beiden platformen is in de maak.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
De inputissues mbt 'niet accuraat' heeft te maken met de auto aim optie, makkelijke test is je pookje gewoon rustig rond te draaien (op de helft van maximale), zal je zien dat je aim dus vrij 'onlogisch' gaat ipv enigzins een ovaal (gezien je horizontaal sneller beweegt dan verticaal). Zeker als je na een paar potjes MAG opstart, is dat echt bizar.
Het lijkt alsof er continue een 'metertje' op de achtergrond meeloopt die je bewegingen wat corrigeren, dat je geen rare onverwachte pookbewegingen maakt. Heb dit verder nog niet getest met auto aim aan/uit.

Andere kant, grootste nadeel met de PS3 is de 'adem inhouden' optie. Dit moet je dus met L3 doen, ik moet de persoon nog tegenkomen die L3 kan indrukken zonder maar iets links/rechts te gaan met die pook. Heb je je bipod actief, betekend dat je bipod weggaat en je langzaam links/rechts gaat. Op de PC hebben ze dit onder de Shift knop zitten, aparte knop. Liever had ik gezien dat je controls per actie kon instellen ipv globale settings (mes mag van mij gewoon L3/R3 en adem inhouden of spotten op L2/R2).

Maar zo merk je ook dat bv in de tank turrent je nog steeds een maximale draaisnelheid hebt, terwijl je op PC rustig een 360 kan maken onder een seconde. Je kan niet on the fly, of specifiek voor tank, je sensitivity aanpassen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:01:

Maar zo merk je ook dat bv in de tank turrent je nog steeds een maximale draaisnelheid hebt, terwijl je op PC rustig een 360 kan maken onder een seconde. Je kan niet on the fly, of specifiek voor tank, je sensitivity aanpassen.
Ja viel mij ook op mbt de tank, hoewel het nu op deze manier op de console natuurlijk wel realistischer is, ik moet de eerste tank namelijk nog tegenkomen die een 360 kan maken binnen 2 sec. :D
Aan de andere kant irriteert het me omdat ik idd vrijheden mis, omdat ik ook vanaf de pc kom, BF2 speelde ik bijv op de pc.

[ Voor 10% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-11-2011 17:19 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Andere kant, grootste nadeel met de PS3 is de 'adem inhouden' optie. Dit moet je dus met L3 doen, ik moet de persoon nog tegenkomen die L3 kan indrukken zonder maar iets links/rechts te gaan met die pook. Heb je je bipod actief, betekend dat je bipod weggaat en je langzaam links/rechts gaat. Op de PC hebben ze dit onder de Shift knop zitten, aparte knop. Liever had ik gezien dat je controls per actie kon instellen ipv globale settings (mes mag van mij gewoon L3/R3 en adem inhouden of spotten op L2/R2).
Jeetje, ik wist helemaal nog niet dat je dat met L3 doet. Bedankt voor de tip (hoewel dus lastig uitvoerbaar).
Unomomentodado schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:26:
[...]
Jeetje, ik wist helemaal nog niet dat je dat met L3 doet.
Lol, zelfs niet na meer dan 100 uur spelen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb inmiddels ge-applyed bij het platoon, PS3. Werkt m.i wel beter omdat je daar toch de actieve spelers ziet.

Trouwens gelijk ff die settings testen wat betreft smoothing en auto-aim!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36

Heb ik ook last van, en select druk ik soms per ongeluk ook op L1. Goede suggestie

PSN: Monjo

Verwijderd

waarom kan ik de m-com defender ribbon niet unlocken? ik had net ik in een potje rush op kharg island wel zeken 8 m-coms defended

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Andere kant, grootste nadeel met de PS3 is de 'adem inhouden' optie. Dit moet je dus met L3 doen, ik moet de persoon nog tegenkomen die L3 kan indrukken zonder maar iets links/rechts te gaan met die pook.
Naast dat je dan altijd L3 beweegt zorgt het ook vaak voor kortsluiting in mijn hoofd: L3 ingedrukt, rechter trigger indrukken om te schieten + rechterpookje bewegen om te mikken. Dat is teveel voor mijn simpele brein om tegelijk naar mn handen te sturen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:33:
[...]

Naast dat je dan altijd L3 beweegt zorgt het ook vaak voor kortsluiting in mijn hoofd: L3 ingedrukt, rechter trigger indrukken om te schieten + rechterpookje bewegen om te mikken. Dat is teveel voor mijn simpele brein om tegelijk naar mn handen te sturen.
je hebt ook nog een bipot, werkt echt super, en hoef je ook niet meer je linker poke te gebruiken.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:33:
[...]Dat is teveel voor mijn simpele brein om tegelijk naar mn handen te sturen.
Zo. Veel. Inkoppers. Mogelijk... :)
Ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor het ps3 platoon, en volgens battlelog ben ik ook member.
Maar hoe krijg ik nou die Got tag voor mijn naam?
Verder speelt het hier lekker; 21 uur gespeeld, lvl17 en maar 3 vastlopers gehad.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
GOT tag moet je aanpassen op Battlelog. Click Profile, daarna links: Edit Profile. Daarna kan je naast je porem :p ook je tag invullen :)

Merk ook dat vrij weinig mensen niet weten dat er een "turbo" optie op voertuigen zit (L3), vooral op tanks is dat superhandig om ergens snel uit een situatie te rijden.

Andere tip; als je uit een tankt springt. De kant die je opkijkt is de kant van de tank waar je uitspringt, zie ook:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q3zLIAkGSKw]

Instagram / YouTube

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Beter gaan ze wat aan die tactical light doen, dat ding gaat echt nergens over. Sta je in een fucking woestijn, word ik verblind door een of ander mini zaklampje over een afstand van 50 meter.

Kun je de Teamspeak ook uitschakelen? kan niets vinden in het menu. Zat net op server met 3 naggy duitse kinderen, ben na 5 minuten maar vertrokken uit pure frustratie :)

[ Voor 31% gewijzigd door Okasha op 24-11-2011 18:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:33:
waarom kan ik de m-com defender ribbon niet unlocken? ik had net ik in een potje rush op kharg island wel zeken 8 m-coms defended
Je moet ze doden terwijl ze planten anders telt het niet. Idioot maar waar. :P

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Okasha schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:29:
Beter gaan ze wat aan die tactical light doen, dat ding gaat echt nergens over. Sta je in een fucking woestijn, wordt ik verblind door een of ander mini zaklampje over een afstand van 50 meter.
Vergeet niet je teammates die (onbedoeld) in je ogen schijnen.

Steam

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Als ik iets meteen heb afgezworden dan is het de tactical light / laser wel. Je geeft meer prijs dan dat het voordeel oplevert. Ondanks het feit dat je hem aan/uit kunt zetten. Enkel een light op mn sidearm als schrikeffect wanneer de clip van mn main leeg is :).

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:30:
[...]

Je moet ze doden terwijl ze planten anders telt het niet. Idioot maar waar. :P
Exactor en Martinspire kunnen het weten, die hebben als eerste lopen campen bij de mcoms voor die schijt ribbons. >:)

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:13:
[...]

Exactor en Martinspire kunnen het weten, die hebben als eerste lopen campen bij de mcoms voor die schijt ribbons. >:)
En het mooie is: Ik heb hem nog niet. >.>
CrankyGamerOG schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:13:
[...]

Als eerste? Ik was er anders pas laat mee bezig. Airwarfare ribbon vind ik lastiger. Probleem bij het halen is dat je een verdedigend slecht team moet hebben, waardoor ze vaak dat ding gaan armen. Maar je moet hem dus inderdaad killen als ze bezig zijn met armen. Dus dat geluidje dat ze aan het invoeren zijn. Niet ervoor en niet erna. Dan krijg je een bonus van 25 punten en als je dat 4x doet dan heb je hem.
Makkelijkst is als support en dan met c4 rond de mcom dat op tijd te detonaten. Zorg dat ze je niet zien en activeren die hap.

Ik vind het crap dat het niet gewoon mensen killen rond de mcom is, dit is gewoon veel te truttig. Zorgt er ook voor dat er standaard c4 bij ligt, die je alleen met explosieven kan killen (granaat erin en het is dus kapot).

Air warfare vond ik irritanter trouwens. 6 kills halen met air is eigenlijk best wel veel. Als je team te goed of te slecht is, is het al snel afgelopen. Nou gaat het bij sommige maps al wat makkelijker. Conquest is zoiezo de modus om het te doen, dan weet je in ieder geval zekerder wanneer de map is afgelopen. Bovendien spawnen mensen minder vaak, waardoor de kans op groud-to-air--locks wat kleiner is. Ik vind het persoonlijk makker te halen in scout-choppers. Lekker wendbaar, prima gun erop en in die maps meestal minder vliegende voertuigen. Is overigens wel oefenen met vliegen, maar dat heb je overal wel. Mocht het echt niet gaan dan kun je het best met 2 man in attack chopper gaan zitten, maar zelfs dan is het lastig als je geen unlocks hebt. Unlocks zijn zoiezo wel verplicht imo. Flares en stealth zoiezo. Heat seakers zijn niet altijd tof, dan kun je beter rocketpod nemen. Maar goed, veel oefenen en veel potjes proberen is het advies daarbij.

@hierboven, je kunt hem ook beter zonder alle gotters gaan halen, anders komt de tegenstander gewoon niet in de buurt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2011 19:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Air is een eitje in een attackchopper, zeker als gunner ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 07:54
Ps3 offline?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Unomomentodado schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:44:
[...]

Zo. Veel. Inkoppers. Mogelijk... :)
bedankt voor het laten ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Nee hoor, ik heb net nog een paar uur gespeeld ;)
We werden een aantal potjes gigantisch afgemaakt, maar hebben ook een paar mooie potjes met veel moeite gewonnen...
Ik doe altijd quick match en probeer zoveel mogelijk samen te spelen met de squad waar ik in kom.
Meestal gaat dat lekker, maar soms snap ik echt niet waar ze nou mee bezig zijn...
23uur 49min en bijna lvl19 :P Ik wordt heel blij van dit spel!

@aramdin: Thanx, ik zal eens kijken op battlelog ;)
*edit*
Gelukt :)
Nu wordt het tijd eens wat meer tweakers toe te voegen.
Of stuur me een invite, dat mag natuurlijk ook ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 24-11-2011 22:12 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is skill toch een loos getal. Stond gisteren begin van de avond op 200. Eind van de avond op 500. Vanavond weer op 100. Zo bizar slecht was ik vanavond niet. :)

Moet binnenkort even met wat mensen SQDM doen. Al is het suf en saai. Ribbons! In je eentje lukt het haast niet. Nu drie keer geprobeerd maar zat telken bij hele vreemde vogels in een squad. Gingen alle kanten op hollen en vooral niet positieve KDs halen. Als 1 iemand in je squad 32 kills maakt dan kun je met zijn drien toch wel 18 doen denk je? Nope. Niet dat ik enorm goed ben maar een beetje zitten campen met een LMG + Suppressor is echt easy mode in TDM en SQDM. :)

Wat dat betreft vind ik gametypes waar de KDR minder uitmaakt een stuk boeiender. De potten waarin ik het best heb gespeeld heb ik een negatieve KD maar wel een boel luitjes gesloopt waar het er echt toe doet. Get off that M-Com bro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Gister was het dan wel drama bij mij. Paar keer een goede vastloper, en vooral verbindingsproblemen.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
En we krijgen op de PS3 alsnog gratis BF1943 :*)
1. Activate your Battlefield 3 Online Pass for the PlayStation 3 using the voucher included in the game (see step #5 for additional instructions).
2. Visit 1943redemption.battlefield.com on or after the dates outlined above for your region and log in with your Origin ID and password. Click here if you need help with retrieving your account information.
3. Select your territory. Note vouchers do not work across regions.
4. You will then receive a PlayStation 3 voucher for Battlefield 1943.
5. input your voucher into the PlayStation Network store. Instructions below.

From the XMB (cross media-bar) of the PlayStation 3 connected to a network, choose [account management] under the [PlayStation Network]. From the menu select redeem codes. Enter voucher and select continue. Download Battlefield 1943.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Persoonlijk hoop ik dat ze binnenkort voor de consoles ook wat aangepaste servers willen plaatsen. Met bijvoorbeeld een hogere ticketcount. Om goed overweg te kunnen / levelen met vehicles is het rondje op een map als caspian border / firestorm / kharg island gewoonweg veel te kort. Op de pc komen er soms servers langs met een ticketcount van 1000. Dan ben je gewoon een dik 1,5 / 2 uur zoet op zo'n map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Hoe is deze game op de consoles?
Ik wil hem gaan kopen voor de PlayStation3, maar wanneer ik gameplay filmpjes van de multiplayer bekijk ziet het er soms erg rustig uit.

Hiermee bedoel ik;
Op de Pc kunnen ze met 64 spelers spelen tegelijk en wij console-gamers maar met 24. Als het goed is zijn het dezelfde maps, dus voelt het dan niet leeg op sommige momenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De mappen zijn tov van 64 speler PC mappen ook een stuk kleiner, waardoor je automatisch al wat dichter op elkaar speelt. Je speelt wel veel meer 1 op 1, je ziet niet vaak 5vs5 vechten om een vlag. Wil je nonstop chaos en geen hoek om kunnen gaan zonder kogels om je oren te krijgen, is de PS3 zeker interessant, maar wel een stukje rustiger.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:18:
De mappen zijn tov van 64 speler PC mappen ook een stuk kleiner, waardoor je automatisch al wat dichter op elkaar speelt. Je speelt wel veel meer 1 op 1, je ziet niet vaak 5vs5 vechten om een vlag. Wil je nonstop chaos en geen hoek om kunnen gaan zonder kogels om je oren te krijgen, is de PS3 zeker interessant, maar wel een stukje rustiger.
Het scheelt al als je de modus Rush gaat doen. Dan is de actie al een stuk compacter en moet je goed te werk gaan wil je de objectives voltooien. Wel is het zo dat als je team of tegenstander minder goed is (er zijn er tenslotte minder van), je merkt dat het dan al snel afgelopen is. Toch zijn er zat leuke potjes en werkt het hele online spelen veel prettiger. Je bent bovendien een hoop gezeur kwijt mbt cheaters of driver/hardware/software issues.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Gister dus de CITV voor de tank unlocked. Zag er niet echt de meerwaarde van in, omdat we niet met zn 3en in een tnak konden. Maar volgens deze quote uit het PC topic zou het wel moeten kunnen (mss dat alle 3 de spelers de citv unlocked moeten hebben oid:

Gisteren met 3 man in een tank en op TS. Echt geweldig.

Driver: Guided, Smoke / Proximity, Active
Gunner: Coaxial, Thermal
CITV: Ik + Thermal

We hebben het echt heel lang volgehouden, stuk of 6 choppers en een tank of 10 gesloopt. Echt een hele sterke combinatie, zeker als je nog de nodige infanterie om je heen hebt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als CITV unlocked moet je altijd als laatste instappen, dan werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
+1 met Martinspire

Ik speel eigenlijk alleen Conquest en ik vind het prima zo. Heb het idee dat het allemaal veel chaotischer is op de pc met 64 player maps. Als je team een stuk sterker is, dan kan de match al binnen 5 minuten bepaald zijn. Mooiste is dat het alsnog opeens kan omdraaien en je de match alsnog verliest door gemakzucht en niet goed opletten.

@Schimanski28
Als je het hebt unlocked, dan kan alleen jij op de 3de seat zitten (ervan uitgaande dat niemand anders de CITV heeft unlocked in jouw squad).

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik vind rush verreweg de leukste gamemode. 24 man zorgt voor genoeg actie en de verdeling infanterie vs voertuigen is goed in balans. Het merendeel van de mappen leent zich daar het beste voor imo.
Voor conquest vind ik een aantal mappen te groot, zoals bijvoorbeeld Caspian Border en Kharg Island. Daarnaast zijn er veel meer voertuigen beschikbaar, waardoor deze de overhand krijgen.

@aramdin: die smoothing optie is er niet op de console helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Dynamix op 25-11-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ze hadden bij de PS3 / Xbox versie de A10/Frogfoot standaard moeten maken ipv de Hornets etc. Die hebben imho veel meer invloed op de grondtroepen.

CQ Caspian en Kharg zijn vet (Kharg vind ik nog beter dan CB)! Zijn een welkome toevoeging naast maps zoals Metro en Grand Bazaar (meer infantry gericht)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:42:
Ik vind rush verreweg de leukste gamemode. 24 man zorgt voor genoeg actie en de verdeling infanterie vs voertuigen is goed in balans. Het merendeel van de mappen leent zich daar het beste voor imo.
Voor conquest vind ik een aantal mappen te groot, zoals bijvoorbeeld Caspian Border en Kharg Island. Daarnaast zijn er veel meer voertuigen beschikbaar, waardoor deze de overhand krijgen.

1 ding is wel klote bij console's als je samen met paar vrienden speelt own je al gouw de tegenstanders en dan gaan ze leaven heb vaak gehad dat je dan op het laatst met 10 tegen 3 speelt wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

aramdin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:41:
+1 met Martinspire

Ik speel eigenlijk alleen Conquest en ik vind het prima zo. Heb het idee dat het allemaal veel chaotischer is op de pc met 64 player maps. Als je team een stuk sterker is, dan kan de match al binnen 5 minuten bepaald zijn. Mooiste is dat het alsnog opeens kan omdraaien en je de match alsnog verliest door gemakzucht en niet goed opletten.

@Schimanski28
Als je het hebt unlocked, dan kan alleen jij op de 3de seat zitten (ervan uitgaande dat niemand anders de CITV heeft unlocked in jouw squad).
Idd. Eergister een potje Rush op Seine Crossing. Laatste 2 M-COMs bij de bank die daar staan. Met iets van 5 GoTters in een party en knallen. Hoor nog iemand roepen: ach je doe rustig aan, we hebben nog 44 tickets. Serieus binnen 3 minuten was het potje afgelopen en kreeg ik in mn scherm: Your team lost.

Binnen no time dus van 44 tickets naar 0 omdat je gewoon even niet goed speelt als team.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:47:
[...]

1 ding is wel klote bij console's als je samen met paar vrienden speelt own je al gouw de tegenstanders en dan gaan ze leaven heb vaak gehad dat je dan op het laatst met 10 tegen 3 speelt wel jammer
Soms is dat irritant, gister ook rush gespeeld met 5 tegen 12. Dan ben je echt kanslooooos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:59:
[...]

Soms is dat irritant, gister ook rush gespeeld met 5 tegen 12. Dan ben je echt kanslooooos :(
ja echt he irritant joh
MRELynx schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:58:
[...]

Idd. Eergister een potje Rush op Seine Crossing. Laatste 2 M-COMs bij de bank die daar staan. Met iets van 5 GoTters in een party en knallen. Hoor nog iemand roepen: ach je doe rustig aan, we hebben nog 44 tickets. Serieus binnen 3 minuten was het potje afgelopen en kreeg ik in mn scherm: Your team lost.

Binnen no time dus van 44 tickets naar 0 omdat je gewoon even niet goed speelt als team.
maar dat kwam door die laatste plek is gewoon oneerlijk met 10 campers daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:47:
Zeker als je steeds meer vrienden aan 1 kant krijg, wordt het ook sneller saai. De impact van 8 GoT'ers in 1 team is bizar groot, ondanks de voicechat totaal niet werkt, zit menig tweaker op een iets hoger teamplay niveau dan random spelers.

In MAG zat je met 128 vs 128, zelfs al had je 2 volledige teams (8 man elk) was de totale impact op de voortgang van de wedstrijd minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
Ik kan trouwens altijd alleen maar verbinden met de DICE servers. Servers met een andere naam lukt nooit.
Hebben jullie dat ook (op PS3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
john.monster schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:27:
Ik kan trouwens altijd alleen maar verbinden met de DICE servers. Servers met een andere naam lukt nooit.
Hebben jullie dat ook (op PS3)?
ja man, hier ook. Zoek dus ook alleen maar op DICE servers. Zijn MI. toch een stuk beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:28:
[...]

ja man, hier ook. Zoek dus ook alleen maar op DICE servers. Zijn MI. toch een stuk beter geregeld.
als ik dit allemaal een beetje lees ben ik toch blij met me xdoos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:29:
[...]

als ik dit allemaal een beetje lees ben ik toch blij met me xdoos :P
Wees blij ja. Ik kan ook niet wachten tot mijn Xbox weer bruikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:59:
[...]

ja echt he irritant joh
[...]

maar dat kwam door die laatste plek is gewoon oneerlijk met 10 campers daar
Je moet eerst B pakken en dan pas om A gaan strijden. Net als bij het eerste punt op die map (Seine Crossing). Anders wordt het een grote hel bij B. Heeft niets met campen te maken en alles met een spawn dicht op de M-Com en nul flanking routes (nou ja 1 bij de 1ste M-Com).

Bij Seine Crossing zijn de verdedigers wel zwaar in het voordeel trouwens. Door spawns dicht op de M-Coms en het feit dat er maar 2 wegen naar B leiden bij de 1ste en laatste stations. En het feit dat er 48 hoekjes zijn waar je kan zitten verdedigen.

Qua tacktiek sowieso; het is aanvaller volkomen zinloos om een front te creeeren. Ik zie vaak (vooral met random teamgenoten) dat er een front ontstaat. Misschien schiet je er 3 af maar als je geen stap verder komt en je ticket verliest heb je nul bijgedragen aan de aanval. Terreinwinst boeken en de boel afschermen gaat het om. Niet naar jou gericht Mario, meer in het algemeen over aanvallen bij rush.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
Er zitten wel degelijk mensen in de niet DICE servers, dus niet iedereen heeft dit probleem.
Is het NAT / ports gerelateerd misschien?

UPnP aanzetten voldeed tot nu toe altijd prima op mn NAT goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:35:
[...]

Je moet eerst B pakken en dan pas om A gaan strijden. Net als bij het eerste punt op die map (Seine Crossing). Anders wordt het een grote hel bij B. Heeft niets met campen te maken en alles met een spawn dicht op de M-Com en nul flanking routes (nou ja 1 bij de 1ste M-Com).

Bij Seine Crossing zijn de verdedigers wel zwaar in het voordeel trouwens. Door spawns dicht op de M-Coms en het feit dat er maar 2 wegen naar B leiden bij de 1ste en laatste stations. En het feit dat er 48 hoekjes zijn waar je kan zitten verdedigen.

Qua tacktiek sowieso; het is aanvaller volkomen zinloos om een front te creeeren. Ik zie vaak (vooral met random teamgenoten) dat er een front ontstaat. Misschien schiet je er 3 af maar als je geen stap verder komt en je ticket verliest heb je nul bijgedragen aan de aanval. Terreinwinst boeken en de boel afschermen gaat het om. Niet naar jou gericht Mario, meer in het algemeen over aanvallen bij rush.
daar heb je zeker een punt ik ben zelf onervaren op rush begin het net allemaal een beetje te leren door de mede members van GoT maar als je 1 keer in een potje speelt vergeet ik het toch vaak en probeer ik ging gewoon stukje voor stukje terrein te pakken en dan zsm de bom te planten en denk eigenlijk nooit na over welke ik eerst zal doen ligt er maar net aan bij welke ik in de buurt ben :P maar wat jij nou net zegt zal ik eens wat vaker proberen vooral bij seinecrossing bij die laatste 2 mcoms heb je volkomen gelijk bij die ene bom weet niet meer welke van de 2 is het gewoon haast onmogelijk om die te destroyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 19:35
Komt er nog een nieuw GOT PS3 platoon? ben net begonnen met BF3 (na BFBC2) en alleen spelen is zo saai! ;).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Nog even over die CITV in tanks, heb even op youtube gekeken :) Ik kan dus targets designaten (groot pluspunt bij luchtvoertuigen) en als de tank driver guided shells heeft is het 1 shot kill. Flares werken niet tegen die shells :) edit: je kunt toch met zn 3en in een tank dan, 1 driver, 1 gunner, 1 citv.

Goed tegen heli's dus want die krengen zijn na de patch amper uit de lucht te schieten met je stinger.

[ Voor 10% gewijzigd door Schimanski81 op 25-11-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1 shot niet altijd, tegen heli's en jets zeker niet. Bij gewone jeeps en APV's zou je een instant disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:06:
1 shot niet altijd, tegen heli's en jets zeker niet. Bij gewone jeeps en APV's zou je een instant disabled.
Ben ik het niet mee eens. Weet niet of jet of heli geraakt is, maar heb vaak genoeg 1shot-1kill gehad. Maar vaak heb ik ook wel 2 schoten nodig.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen met communicatieproblemen op de PS3?
Ik speel af en toe met een paar vrienden Conquest en de communicatie is (na een paar potjes) echt dramatisch. Je kunt elkaar dan amper meer verstaan. We hebben alleen de originele PS3 headsets en in andere spellen nog geen last gehad (sporadisch eens een keertje, lag dan meestal aan de verbinding).
Lijkt me echt dat dit aan BF3 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Dat is een bekend probleem, en er is nog geen nieuws over een oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ja klopt. Vind het vrij irritant dat het stottert. Maar na het potje heb ik daar weinig last van, heb meer last tijdens de game. Maar ik heb ook last van dat hij sommige sound files niet laat. Ben je een heli aan het locken en dan hoor je niks. Tevens slaat hij soms bewegingen over, zoals het herladen van mijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Die problemen heb ik ook. Soms lijkt het alsof hij niet aan het reloaden is, maar het is dan gewoon de animatie die niet getoond wordt, er wordt wel degelijk gereload. De locking sounds zijn er inderdaad ook niet altijd, gelukkig heb je ook een visuele confirmatie dat je een lock hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
mngm schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:36:
Die problemen heb ik ook. Soms lijkt het alsof hij niet aan het reloaden is, maar het is dan gewoon de animatie die niet getoond wordt, er wordt wel degelijk gereload. De locking sounds zijn er inderdaad ook niet altijd, gelukkig heb je ook een visuele confirmatie dat je een lock hebt.
Klopt, vind het ook niet storend. Hopen dat ze die bugs eruit halen. Welke bug ik wel storend vind is dat ik soms me crosshair mis bij het instappen in een tank. Andere daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Het reload animatie probleempje ondervind ik op de xbox ook wel eens. Ontbreken van crosshair nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Dat heb ik bij Heli's ook, de oplossing hiervoor is om even te switchen naar de andere view (R3 indrukken), als je daarna terugswitched heb je je crosshair terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Schimanski28 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:00:
Goed tegen heli's dus want die krengen zijn na de patch amper uit de lucht te schieten met je stinger.
Wat is er gepatched, het bereik van de Stinger? Ik had net vorige week de Stinger ontdekt tegen die vervelende helicopters, en nu al vanaf zondag niet meer gespeeld.

Het is me nog niet gelukt een helicopter met een RPG uit de lucht te knallen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski28 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:46:
Het reload animatie probleempje ondervind ik op de xbox ook wel eens. Ontbreken van crosshair nog nooit gehad.
Onderbreken van de crosshair in een tank en heli heb ik gehad. Dat is iritant zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
Dynamix schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:42:

Vind het best meevallen met het aantal voertuigen dat ze in 1 level gepropt hebben.
Ik speel alleen maar Conquest (en dan met name die 2 levels die jij noemt) en kom altijd nog genoeg lopende vijanden tegen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een feit, ik ben tevens zeer tevreden over het aantal voertuigen. Nouja ik zou nog wel een extra hovac of Viper bij Kharg of Firestorm willen hebben!
Timocos schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:04:
[...]

Vind het best meevallen met het aantal voertuigen dat ze in 1 level gepropt hebben.
Ik speel alleen maar Conquest (en dan met name die 2 levels die jij noemt) en kom altijd nog genoeg lopende vijanden tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jumpman schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:51:
[...]

Wat is er gepatched, het bereik van de Stinger? Ik had net vorige week de Stinger ontdekt tegen die vervelende helicopters, en nu al vanaf zondag niet meer gespeeld.

Het is me nog niet gelukt een helicopter met een RPG uit de lucht te knallen.
Damage van Stingers en Igla's is verlaagt, nut van dat wapen heeft ook het 0-punt bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:21:
[...]

Damage van Stingers en Igla's is verlaagt, nut van dat wapen heeft ook het 0-punt bereikt.
Momenteel wel nog niet op de PS3/Xbox, aangezien die patch er (momenteel) enkel voor pc is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet wat je bij level 39 unlocked? bij 40 krijg je een P90 maar ik kan niet vinden over level 39?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Misschien dat ik in dit topic wel antwoord krijg op mijn vragen.

IK heb BF2 helemaal grijs gespeeld op de PC ( in 5 jaar iets van 1000 uur aan besteed...), BFBC2 heb ik geregeld op de 360 gespeeld en vond ik een leuke game. Ik zit te denken aan deze game, maar heb nog een aantal vragen:

- Is de game qua opzet identiek aan BFBC2 of juist meer aan BF2.
- Is de mapgrote aangepast tov de PC versie
- Is de conquest mode nog interessant, gezien het max aantal spelers?
- Zitten er straaljagers en helicopters in de console versie ( en werkt dit beter dan bij BFBC2 of bij BF Wake Island)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
steefje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:32:
- Is de game qua opzet identiek aan BFBC2 of juist meer aan BF2.
- Is de mapgrote aangepast tov de PC versie
- Is de conquest mode nog interessant, gezien het max aantal spelers?
- Zitten er straaljagers en helicopters in de console versie ( en werkt dit beter dan bij BFBC2 of bij BF Wake Island)
- Beetje van beiden. Game staat op zich. Heeft leuke open maps, maar ook gesloten. Met squads gaat het meer naar BF2.
- Map grote is kleiner voor consoles dan voor PC. Dit heeft te maken met 32 man online ipv 64. Hierdoor blijft het leuk en kom je altijd mensen tegen (zie het als BFBC2)
- Ja, zeer interessant. Speel alleen maar conquest.
- Ja en ja. In open maps zitten transport heli en combat heli met nog 2 jets. Dus genoeg voor een leuke spannende air battle!. Dit geldt voor allebei de teams. Moet wel zeggen dat ik met mijn BFBC2 ervaring opnieuw moest leren vliegen. Maar werkt naar verloop van tijd echt super!

[ Voor 6% gewijzigd door SuperflipNL op 25-11-2011 12:42 . Reden: Laatste vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:17:
Dat is een feit, ik ben tevens zeer tevreden over het aantal voertuigen. Nouja ik zou nog wel een extra hovac of Viper bij Kharg of Firestorm willen hebben!
[...]
Ieder zijn ding natuurlijk. Als er 2 jets, 1 chopper en 1 tank bemand is, blijven er pak 'm beet nog 6 man per team op de grond over. Als je dan ook nog eens 4 capturepoints hebt, dan wordt het mij te rustig.

[ Voor 10% gewijzigd door Dynamix op 25-11-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Dynamix schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:41:
[...]
Ieder zijn ding natuurlijk. Als er 2 jets, 1 chopper en 1 tank bemand is, blijven er pak 'm beet nog 6 man op de grond over. Wat mij betreft wordt het dan in combinatie met de mapgrootte te rustig.
Dat is ook zo. Op een map als Firestorm, die is zo snel over. En dan heeft de MVP maar max 6 á 7 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:41:
[...]

Ieder zijn ding natuurlijk. Als er 2 jets, 1 chopper en 1 tank bemand is, blijven er pak 'm beet nog 6 man per team op de grond over. Als je dan ook nog eens 4 capturepoints hebt, dan wordt het mij te rustig.
Daar heb je ook weer gelijk in.

Ik ben nu bezig om Recon te sterren haha. Ik kom alleen niet verder dan 447 Meter headshot!
Iemand toevallig hoger en in welke map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
mngm schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:23:
[...]

Momenteel wel nog niet op de PS3/Xbox, aangezien die patch er (momenteel) enkel voor pc is...
Ik weet het niet hoor, maar er is ook een patch op de xbox360 geweest afgelopen week hoor(of de week ervoor al? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:49:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar er is ook een patch op de xbox360 geweest afgelopen week hoor(of de week ervoor al? )
.

voor PS3 heb ik nog niets gezien misschien straks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:49:
De patch van aanpassingen op bv Scar, stinger en jet-gun is nog niet op de console, die liggen nog ter goedkeuring bij Sony/MS. Daarin zit ook nieuwe squad-systeem (als je zelf een server joined kom je in 'not in squad' groep, vanuit daar kan je zelf vrij een squad joinen).

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:51:
[...]

De patch van aanpassingen op bv Scar, stinger en jet-gun is nog niet op de console, die liggen nog ter goedkeuring bij Sony/MS. Daarin zit ook nieuwe squad-systeem (als je zelf een server joined kom je in 'not in squad' groep, vanuit daar kan je zelf vrij een squad joinen).
weet je dit wel zeker want ik merk toch echt verschil in de scar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:49:
[...]

Daar heb je ook weer gelijk in.

Ik ben nu bezig om Recon te sterren haha. Ik kom alleen niet verder dan 447 Meter headshot!
Natuurlijk is het ook leuk om in voertuigen te battlen, maar ik vind het samenspel van voertuig en infanterie juist zo leuk: tank/chopper om het gebied op te schonen en oprukken!

Heb je al in de radiotoren van Caspian gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:52:
[...]

weet je dit wel zeker want ik merk toch echt verschil in de scar :S
'it's in your head' :) De patch van maandag was enkel een fix van Microsoft. De daadwerkelijke patch komt later. Al zou het goed kunnen dat balance dingen op de server geregeld worden en dus server side zijn.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:54:
[...]

'it's in your head' :) De patch van maandag was enkel een fix van Microsoft. De daadwerkelijke patch komt later. Al zou het goed kunnen dat balance dingen op de server geregeld worden en dus server side zijn.
oke maar wat vaag dan ook, voor mijn gevoel was de scar echt minder maar dat beeld ik mezelf dus in xD

kijk deze ging wel even lekker :P f2000 :D
http://battlelog.battlefi...show/9817893/2/352487550/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier ging het weer helemaal mis weer aan het prutsen :(
http://battlelog.battlefi...show/9820119/2/352487550/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:51:
[...]

Ik heb van de week ( en met mij vele andere ) toch echt al een update gekregen voor bf3 op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ook 167 mb ongvr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Dat is correct, na de patch ben ik toch van een hoop issues af
- Kit word nu goed onthouden
- Geen groene strepen meer
- etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat was afaik een Xbox specifieke fix, maar niet de balance-patch zoals die nu op de PC draait.

Kan mogelijk zijn dat het in 2 delen komt, maar de grote 'delen' van de huidige patch is dus squad-systeem, mogelijk dat enkele onderdelen (holes in maps etc) al bij de Xbox zijn gepatched.
Dynamix schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:52:
Natuurlijk is het ook leuk om in voertuigen te battlen, maar ik vind het samenspel van voertuig en infanterie juist zo leuk: tank/chopper om het gebied op te schonen en oprukken!

Heb je al in de radiotoren van Caspian gezeten?
Dat mis ik wel op de console, Firestorm 64man is geweldig om te zien als je 2 jeeps, 3 tanks, 2 jets en 2 heli's richting de 'battle' ziet gaan, grondtroepen rennen mee en de heli dropt links en rechts mensen in het veld. PC heeft in dat opzicht iets meer het 'wij tegen hun' gevoel, console hangt vaker richting 'ik tegen hem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:00:
[...]

Dat is correct, na de patch ben ik toch van een hoop issues af
- Kit word nu goed onthouden
- Geen groene strepen meer
- etc
Het squad spawnen en balance systeem werkt ook beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Vanavond maar eens halen:) Vooral zin in de nieuwe karkland en Golf of Oman mappen, daar heb ik ongeveer 600 uur in gespeeld..

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
steefje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:02:
Vanavond maar eens halen:) Vooral zin in de nieuwe karkland en Golf of Oman mappen, daar heb ik ongeveer 600 uur in gespeeld..
De Karkand map pack komt pas ergens in december! Dus nog niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Schimanski28 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:00:
Nog even over die CITV in tanks, heb even op youtube gekeken :) Ik kan dus targets designaten (groot pluspunt bij luchtvoertuigen) en als de tank driver guided shells heeft is het 1 shot kill. Flares werken niet tegen die shells :) edit: je kunt toch met zn 3en in een tank dan, 1 driver, 1 gunner, 1 citv.

Stap ik vnv bij jou in de tank, kan ik ff levelen :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij wel :D

Zou ook graag wat meer in team-verband/squad verband spelen dan nu, om ook het tactische gedeelte van BF3 wat meer te ervaren.

Ik doe altijd gewoon een quick find voor een conquest map en dan gaan, maar de teamplay/squadplay is dan vaak ver te zoeken.

Als jullie me willen added om een keer samen te spelen: Hole-NL (zet er even bij dat je van Tweakers bent)
Stats. Ben niet de beste, maar het is ook niet heel dramatisch :D

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:50:
Ik rij wel :D

Zou ook graag wat meer in team-verband/squad verband spelen dan nu, om ook het tactische gedeelte van BF3 wat meer te ervaren.

Ik doe altijd gewoon een quick find voor een conquest map en dan gaan, maar de teamplay/squadplay is dan vaak ver te zoeken.

Als jullie me willen added om een keer samen te spelen: Hole-NL (zet er even bij dat je van Tweakers bent)
Stats. Ben niet de beste, maar het is ook niet heel dramatisch :D
Xbox of PS3? Anders even in de OP kijken en je aanmelden voor het GoT platoon. Dat werkt perfect!

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3, hmm ben achteraan het topic begonnen met lezen. zal eens kijken. Thanks.

Als ik op die link (ps3 GoT platoon) klik, kom ik op mijn eigen stat pagina?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:49:
623 m op Kharg Island, vanuit die hoger gelegen bunker een Heli camper van de boot geschoten

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:04:
[...]

623 m op Kharg Island, vanuit die hoger gelegen bunker een Heli camper van de boot geschoten
Mooi man, soms zie je de kogel niet gaan en dan word het lastig om te mikken. Adem inhouden en schieten maar, moet alleen ff doorladen dat is vervelend dan verlies je de target uit het oog vooral op die afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

60 kills, straight pull bolt, dan heb je dat probleem ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:21:
60 kills, straight pull bolt, dan heb je dat probleem ook niet meer.
Precies, maarja nog maar een paar als het goed is.

Moulin11 is de naam ad me as a friend PS3

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook nog eens leren om normaal te vliegen in de heli's en straalljagers
Ik word helemaal gek ervan kan niets raken geef mij maar een tank hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:25:
Ik wil ook nog eens leren om normaal te vliegen in de heli's en straalljagers
Ik word helemaal gek ervan kan niets raken geef mij maar een tank hahaha.
Geef mij maar een heli. Lekker tanks ass-rapen haha. Lekker 14 rockets knallen. Met een jet krijg ik alleen vehicle disabled, piloot jumpt er vroegtijdig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT #1 PS3 zit vol zie ik.

Kan iemand #2 aanmaken (en anders doe ik het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Maar tanks zijn ook erg lekker. Met IRNV niet meer op mijnen rijden en met guided shells heli's en jets uit de lucht halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guided shells is my nog niet gelukt, niemand zit met die sofam ofzo. Maar IRNV is super geen last meer van mijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je guided shells hebt unlocked, dan kun je zelf ook designaten als je in de tank zit op positie 3 volgens mij?

edit: oh neej, dan moet je CITV hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 15:32 ]

Pagina: 1 2 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.