Als eerste? Ik was er anders pas laat mee bezig. Airwarfare ribbon vind ik lastiger. Probleem bij het halen is dat je een verdedigend slecht team moet hebben, waardoor ze vaak dat ding gaan armen. Maar je moet hem dus inderdaad killen als ze bezig zijn met armen. Dus dat geluidje dat ze aan het invoeren zijn. Niet ervoor en niet erna. Dan krijg je een bonus van 25 punten en als je dat 4x doet dan heb je hem.
Makkelijkst is als support en dan met c4 rond de mcom dat op tijd te detonaten. Zorg dat ze je niet zien en activeren die hap.
Ik vind het crap dat het niet gewoon mensen killen rond de mcom is, dit is gewoon veel te truttig. Zorgt er ook voor dat er standaard c4 bij ligt, die je alleen met explosieven kan killen (granaat erin en het is dus kapot).
Air warfare vond ik irritanter trouwens. 6 kills halen met air is eigenlijk best wel veel. Als je team te goed of te slecht is, is het al snel afgelopen. Nou gaat het bij sommige maps al wat makkelijker. Conquest is zoiezo de modus om het te doen, dan weet je in ieder geval zekerder wanneer de map is afgelopen. Bovendien spawnen mensen minder vaak, waardoor de kans op groud-to-air--locks wat kleiner is. Ik vind het persoonlijk makker te halen in scout-choppers. Lekker wendbaar, prima gun erop en in die maps meestal minder vliegende voertuigen. Is overigens wel oefenen met vliegen, maar dat heb je overal wel. Mocht het echt niet gaan dan kun je het best met 2 man in attack chopper gaan zitten, maar zelfs dan is het lastig als je geen unlocks hebt. Unlocks zijn zoiezo wel verplicht imo. Flares en stealth zoiezo. Heat seakers zijn niet altijd tof, dan kun je beter rocketpod nemen. Maar goed, veel oefenen en veel potjes proberen is het advies daarbij.
@hierboven, je kunt hem ook beter zonder alle gotters gaan halen, anders komt de tegenstander gewoon niet in de buurt
[
Voor 3% gewijzigd door
Martinspire op 24-11-2011 19:58
]