Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:27
gefeliciteerd kiwi! doen we straks ff die co- op shizzle voor je :)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Hier 2 filmpjes van mij op mijn youtube channel :

Een tutorial over hoe je een agressieve flanker kan aanvallen vanuit een heli.

YouTube: How to fight an agressive SU Flanker

Een compilatie filmpje van verschillende kills die ik heb gemaakt vanuit voornamelijk de havoc

YouTube: I am that dutch guy you should fear in the sky

Beelden zijn geschoten met een camera voor mijn monitor aangezien ik geen capture kaart bezit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de hulp Hekiepenkie :)
En voor het geduld bij de snipermissie lol :P
Nu nog een keer Exfiltration op hard en de platinum is binnen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:
Thanks voor de hulp Hekiepenkie :)
En voor het geduld bij de snipermissie lol :P
Nu nog een keer Exfiltration op hard en de platinum is binnen ;)
Yesh your welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Na de succesvolle video van Battlefield 3 Music Video (56K views), is hier het vervolg. Enjoy guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3.21 _/-\o_
Ik moest hard lachen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Mooi, dan heb ik goed werk geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Modbreak:Laat het op de man spelen achterwege.

[ Voor 102% gewijzigd door Sn0wblind op 20-08-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498856

jaaaaaaaaaaaaaaa dat filmpje zat ik al op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Welke ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de volgende music video, vond 1 alleen toch wel wat leuker.. maar toch erg leuk gedaan weer hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
1 was ook beter, vind ik zelf ook. Daarom heb ik deze ook 1.5 genoemd en niet 2, aangezien ik hem dat niet waard vond :) Als Battlefield 4 uit is gaan we knallen met deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hij is weer leuk! @ Vinom! _/-\o_

Ga je actiever uploaden als BF4 uitkomt?

[ Voor 39% gewijzigd door iPodKiller op 18-08-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik wil het wel gaan proberen ja, maar er gaat zo ontzettend veel tijd in zitten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak je vantevoren een script die je dan verder uitwerkt met vrienden?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Sort of. We zoeken eerst de muziek uit en denken dan of we daar iets leuks bij kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
knip

[ Voor 99% gewijzigd door Sn0wblind op 20-08-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enerzijds vind ik het ook altijd vrij lame als mensen maar 1 ding doen in de game (of dat nou altijd in de jet of chopper is, laat ik in het midden), maar anderzijds heb ik liever een fatsoenlijk iemand in de chopper dan iemand die telkens neerstort. Niet dat je niet je eigen ding mag doen, maar net als snipers die op een heuvel liggen te niksen vind ik gasten die maar 1 ding doen altijd best wel slecht. Niet dat je meteen clode quarters combat moet gaan doen, maar ik kan me niet voorstellen dat je nooit hebt dat de chopper vol of weg is. Dan zit er (imo) alleen maar op om PTFO te doen en daar lijk je aardig mager op te schoren.

Als een map een chopper heeft, dan moet die gebruikt worden en ja dan ben je minder direct met de objectives bezig (maar toch wel belangrijk). Zelf ben ik meer van de rush waardoor je al andere dingen hebt, maar iets meer afwisseling mag imo wel.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, iedereen heeft voor de game betaald en mag dus op de manier spelen hoe hij/zij wilt.
Dat niet iedereen daar even blij mee is en dat het niet altijd de team- en objective play ten goede komt, dat is een tweede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

vanavond maar weer eens een paar potjes doen denk ik, tijdje niet meer gespeeld..

weet alleen niet of ik de hele avond in een chopper ga zitten of bovenop de heuvel de prachtige kustlijn van Kharg Island ga bewonderen...... keuzes keuzes keuzes he!

Waarschijnlijk eindig ik weer op een B2K map, speelde de laatste tijd bijna alleen nog maar Recon met een M40A5+SPB+HOLO en een MP412 REX als side arm. Deze kit geeft me nog een leuke uitdaging op korte en middellange gevechten tegenover al die full auto spray koningen :)
Van de andere kant lijkt Close Quartes met de PP2000 me ook wel weer eens leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413012

Achja iedereen speelt hoe die wilt! Wie beter is of perfect is tja de meningen verschillen!!
Waar iedereen mee eensch zal zijn is dat ik het beste ben in een chopper(crash)!! SORRY Scobravs ik drukte op de verkeerde knop hahaha

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 413012 op 19-08-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henkie schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
ik denk dat dat dan een verschil in niveau is tussen ps3 en xbox 360? geen idee.
PS3 Premium Players hebben sowieso meer skill jeweets :+

Ik weet in ieder geval van mezelf dat ik voor geen meter kan vliegen, dus dat doe ik dan ook maar niet.
Wat anderen uitspoken in de lucht zal me niet zoveel boeien, voor mijn gevoel zijn de choppers een stuk minder dominating dan in BC2 dus heel veel last heb ik er ook niet van. Daarnaast gebruik ik amper voertuigen en ren ik meestal in een omtrekkende beweging naar flags, een prime target ben ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zelf meer een GGOSW piloot. (Gaat Goed .... Oh Shit WTF?). Kan hem als ik geen gekke dingen doe prima in de lucht houden, maar heb altijd wel iets wat fout gaat. Is het niet een paaltje wat te laat in beeld kwam. Dan is het wel het halve team wat na 1 raket meteen massaal switched naar Igla's. Maar doordat je maar 12 man hebt, vind ik dergelijke massale maps als Oman geen drol aan. Als je niet in een voertuig zit, ben je eigenlijk alleen aan het vlag-hoppen en omdat het meer punten oplevert om dat ook te doen dan een vlag te verdedigen, zie je ook maar sporadisch mensen bij vlaggen staan. Of de teams zijn zo ongebalanceerd dat de helft van het team al bij de rand van hun spawn staat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
Modbreak:Posts waarbij op de man wordt gespeeld zijn verwijderd. De discussie toon mag wel wat vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jammer Rin..

anyways, volledig ontopic! voor de niet-zo-no-lifers onder ons die toch nog heuuul graag leveltje 100 willen worden:
Celebrate gamescom week with 2XP in BF3 - The double XP event starts August 21 at 2AM PST / 11 AM CEST and ends on August 26, 120 hours later.
dubbel xp tijdens gamescom!

[ Voor 26% gewijzigd door Henkie op 20-08-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Nee, adelaartje 100 gaat ik niet meer halen voordat BF4 uitkomt. Ben net vogeltje lvl50 geworden. Ik vraag me ook af of het aan de game mode ligt mbt het halen van veel punten. Ik speel alleen maar rush en sta meestal wel in de top 5 maar om nou te zeggen dat je veel punten krijgt. Heb nu nog als doel nog 3 assignments te halen en voor de claymore en pecheneg service star 10 en 100 te halen.

De laatste paar dagen dat ik weer speel heb ik wel steeds last van een vreemde bug. De camera gaat ineens naar een 3de persoons view en vervolgens springt het beeld naar een view achter een squad member. Je bent dan niet dood. Als de desbetreffende persoon naar jou kijkt sta je er nog gewoon en je kunt ook nog bewegen. Enige oplossing is via menu suicide te kiezen. Of wachten tot je dood wordt geschoten.

Valt me trouwen wel op dat er nog steeds veel spelers zijn met een lage level. (tussen de 10 en 30) Ik had verwacht tegenwoordig alleen nog maar adelaartjes 60+ te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VTB schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:43:
Valt me trouwen wel op dat er nog steeds veel spelers zijn met een lage level. (tussen de 10 en 30) Ik had verwacht tegenwoordig alleen nog maar adelaartjes 60+ te zien.
Viel mij laatst ook op. Waarschijnlijk is BF3 in de aanbieding geweest ofzo. Of misschien een structurele prijsverlaging?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
ja joh bf3 kost echt geen ene donder meer.. paar weken geleden was ie volgens mij in de aanbieding @ PSN voor 10 euri ofzo.. zoiets staat me bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En gratis voor PS+ leden.
Daarnaast zijn er ook wel een aantal die opnieuw begonnen zijn,
dus laat je niet altijd misleiden door het lage leveltje ;)
Net als dat je van mijn leveltje 100 niet bang hoeft te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:17:
En gratis voor PS+ leden.
Daarnaast zijn er ook wel een aantal die opnieuw begonnen zijn,
dus laat je niet altijd misleiden door het lage leveltje ;)
Net als dat je van mijn leveltje 100 niet bang hoeft te zijn :P
Ja dat was het! ps+ had em gratisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dan te bedenken dat ik ooit 80 euri neer heb gelegd voor BF3+Premium ;)

en dán nog eens te bedenken dat ik gisteravond de keuze had uit een zooi redelijk nieuwe vette games en dat ik uiteindelijk CS 1.6 zat te spelen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 16:53
Zijn er nog GoTters die naar Gamescom willen? Ik heb de zondag vrij en het is voor mij maar een uurtje rijden... entreeprijzen zijn ook erg schappelijk.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
Jeroenimoes schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:36:
Zijn er nog GoTters die naar Gamescom willen? Ik heb de zondag vrij en het is voor mij maar een uurtje rijden... entreeprijzen zijn ook erg schappelijk.
ga vrijdag al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jeroenimoes schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:36:
ja voor mij helaas een klere-eind uit de richting.. anders had ik met je meegegaan! volgend jaar maar een meeting plannen daar?

waar is gamescom eigenlijks?

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

• Henkie
GamesCom is in Keulen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En dan nog, als je daar zou gaan voor de particulieren dagen, dan krijg je al die zwetende duitsers daar tegen je aan, uren in de rij staan voor een spel en ga zo door. In 2011 was het zelfs dicht gegaan door een overvolle gamescom, mensen die een ticket hadden konden gewoon niet meer erin.

Of met pers pas gaan, of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of gewoon niet in het weekend.
Doordeweeks "valt het wel mee" ;)
Ik volg het wel lekker op internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ja heb ook afgezien... Spendeer de zondag dan wel lekker anders :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Waar blijft het kodak momentje? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Die staan op facebook :P Geheime groep GoT No Lifers ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het topic is al net zo dood als het spel
Andere games yo :P
Even uitspelen en dan gaat BF er weer in ;)

Zijn er al mensen die deel 4 besteld hebben met China Rising pack erbij?
Ik wacht even, want zag ook al een Premium versie voorbij komen :)

Voorlopig bestel ik nog even helemaal niets, heb eigenlijk geen zin om een PS4 te halen (tenzij The Division heeeel vet wordt) en BF4 op de PS3 durf ik niet blind aan te schaffen.

BF3 is inderdaad behoorlijk dood, heb zelf ook al een aantal weken niet echt meer gespeeld.
BF4 haal ik enkel voor de PS4.
Er komt een Premium Edition, dus ik weet wel welke ik ga kopen :P
Ik heb er wel onwijs veel zin in!

• Henkie
BF3 is gay geworden.. ;) of iig.. ben niet meer gemotiveerd om hem te spelen.. PS4 + BF4 komt zeker weten!!!!!

en the division staat ook op de ps4 wishlist..

Ik zie jou inderdaad maar erg weinig meer online... (maar ook nieuwe baan toch yooo ;) )
En ook niet reageren op je whatsapp he :P
Ik vermaak me nog wel met Darksiders II, daarna even kijken wat er nog komt (géén GTA voor mij in ieder geval).

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 05-09-2013 19:21 ]

• Henkie
dvdkiwi schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:20:
Ik zie jou inderdaad maar erg weinig meer online... (maar ook nieuwe baan toch yooo ;) )
En ook niet reageren op je whatsapp he :P
Ik vermaak me nog wel met Darksiders II, daarna even kijken wat er nog komt (géén GTA in ieder geval).
ja sorry man de werkende man heeft het druk! ;) ik hou nog wel van je!

Wederzijds hoor!
Misschien af en toe nog eens een potje doen...
en dan straks met BF4 weer lekker losgaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Het is geen reddit, dus posts met (bijna) alleen maar een gifje zie, doe maar niet

[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 27-09-2013 08:09 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Voordat we allemaal met Battlefield 4 (beta) aan de slag gaan, is hier mijn allerlaatste Battlefield 3 video, enjoy as usual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
vinom schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:41:
Voordat we allemaal met Battlefield 4 (beta) aan de slag gaan, is hier mijn allerlaatste Battlefield 3 video, enjoy as usual :)
[video]
Vaarwel BF3 :w Ik hoop dat DICE nog ff premium gratis maakt, kan ik die andere mappen eindelijk ff spelen :z

PS: Nathuran! Fix je account >:) dan kunnen we CS 1.6 spelen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]
Nice!!! Persoonlijk vind ik dit een van je betere werken. Kan me voorstellen dat deze binnenkort ook wel weer langskomt via de bekende battlefield wegen (twitter, facebook, enz).
Nattuurlijk heb ik BF4 al in bestelling staan voor de PS4! (Samen met Watch_Dogs).

[ Voor 19% gewijzigd door Jackal131 op 08-09-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Jackal131 schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:43:
[...]

Nice!!! Persoonlijk vind ik dit een van je betere werken. Kan me voorstellen dat deze binnenkort ook wel weer langskomt via de bekende battlefield wegen (twitter, facebook, enz).
Hij is best hard gegaan ja qua views. Ik ben eigenlijk stiekem best wel trots op mezelf. Zeker 6 DICE Devs hebben me namelijk een tweet gestuurd dat ze video zo vet vinden en hij is geshared op de officiele Franse Battlefield 3 Facebook. Voelt echt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Nice one! leuke filmpjes om te kijken altijd :)

Krijg spontaan weer zin om vanavond BF3 maar eens aan te slingeren, moet nog 100 nogwat kills met de M40A5 tot de 5 service stars (dan heb ik mijn top 5 favo guns allemaal op 500+ kills)
Avondje MAV'en heb ik ook wel weer zin in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-06 23:53
vinom schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:13:
[...]

Hij is best hard gegaan ja qua views. Ik ben eigenlijk stiekem best wel trots op mezelf. Zeker 6 DICE Devs hebben me namelijk een tweet gestuurd dat ze video zo vet vinden en hij is geshared op de officiele Franse Battlefield 3 Facebook. Voelt echt goed :D
Dat is behoorlijk cool inderdaad. Leuk als je werk erkend wordt.

Zelf al een maand of 2 BF niet meer aangeraakt, eigenlijk mn hele PS3 niet meer. Was begonnen met Uncharted 3, maar die viel zo tegen.. Misschien als het weer eens wat slechter wordt dat ik hem weer vaker aanzwengel.

[ Voor 20% gewijzigd door cheiron op 09-09-2013 10:34 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:32:
[...]
Dat is behoorlijk cool inderdaad. Leuk als je werk erkend wordt.

Zelf al een maand of 2 BF niet meer aangeraakt, eigenlijk mn hele PS3 niet meer. Was begonnen met Uncharted 3, maar die viel zo tegen.. Misschien als het weer eens wat slechter wordt dat ik hem weer vaker aanzwengel.
The Last of Us al gedaan? zeker de moeite waard!
Ik wacht voor zulke SP spellen tegenwoordig dat ze gratis op PS plus komen, gebeurt sowieso wel :P. Denk dat een fps multiplayer bij mij er niet meer in komt. PS4 sla ik eerst een jaartje of anderhalf over en op de PS3 ga ik het niet meer spelen. Sowieso geen BF4 maar GTA V gaat komende jaar waarschijnlijk 90% vd tijd in de PS3 zitten.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Wat is het probleem, King? Geen zin meer of zijn er andere zaken?

Zelf heb ik BF3 ook al een poosje niet meer aangeraakt. Gewoonweg geen zin meer. Het vreemde is dat ik dat eigenlijk nooit met BC2 heb gehad. BC2 heb ik grijs gespeeld tot BF3 kwam.

Volgende week wil ik ook eens kijken of de GTA serie me kan bekoren (in ieder geval tot de release van de PS4). Wordt GTA trouwens ook MP gespeeld?

ja watskebeurt? wordt dat straks BF4 zonder über-tankhoer? :+
Anoniem: 93248 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:17:
ja watskebeurt? wordt dat straks BF4 zonder über-tankhoer? :+
Dan zullen we iemand anders aan moeten wijzen 8)

Jackal131 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:43:
Zelf heb ik BF3 ook al een poosje niet meer aangeraakt. Gewoonweg geen zin meer. Het vreemde is dat ik dat eigenlijk nooit met BC2 heb gehad. BC2 heb ik grijs gespeeld tot BF3 kwam.
Idem dito. Vind bf3 nog steeds een tof spel maar gewoon geen zin meer. BC2 rush daarentegen had gewoon iets speciaals waardoor ik er geen genoeg van kreeg :).

GTA IV multi had ik de grootste lol mee toentertijd, maar dat was veel meer casual fun dan het wat uitgebreidere van battlefield.

• Geronimous
GTA V gaat het hier ook overnemen volgende week. Tot de PS4 er is, en BF4. Heb wel het idee dat me dat gaat bekoren.

GTA franchise heeft me altijd geboeit, elk spel veel gespeeld. GTA 1 was lekker origineel, GTA 3 was uniek om zijn grote 3D wereld. Red Dead Redemption was ook een toppertje, maar heb bij nog geen enkele ROckstar titel lang MP gespeeld. Ik snapte er vaak geen hol van; geen duidelijk doel of te buggy. Meer voor de funfactor, en daar was ik redelijk snel op uitgekeken. Ben echt benieuwd of GTV 5 MP dat gaat veranderen (aangezien ze er meer energie in hebben gestopt).

BF3 is nog steeds leuk met tweakers, maar helaas is niemand meer veel online. Maar het zijn toch twee vette jaren geweest :) En BF3 staat met stip bovenaan als meest gespeelde spel ooit bij mij... denk ik... ligt een beetje aan hoeveel uren alle Counter-Strike versies samen opleveren, maar daar heb ik geen benul van.

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 11-09-2013 18:08 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

GTA5 komt ook naar de PS4...
Is het dan niet zonde om 'm nog op de PS3 te gaan spelen?

BF3 gerelateerd: Ik moet nog steeds Exfiltatration (co-op missie) op hard uitspelen voor de platinum trophy...
Als iemand zich een keer geroepen voelt ;)

dvdkiwi schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:23:
Nog nergens vermeld wanneer dat dan gaat gebeuren. Tegen die begin ik dan wel weer opnieuw :*)
BF3 gerelateerd: Ik moet nog steeds Exfiltatration (co-op missie) op hard uitspelen voor de platinum trophy...
Als iemand zich een keer geroepen voelt
Dat wil ik nog wel een keer doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 12-09-2013 16:26 ]

dvdkiwi schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:23:
Battlefield gerelateerd: voor BF4 vind ik het niet meer waard op de PS3. Maar GTA V is gemaakt en geoptimaliseerd voor de x360+PS3, dus dat is niet zonde (itt battlefield = pc geoptimaliseerd). Kijkend naar alle trailers zal het net als San Andreas (PS2) dé game zijn die het maximale uit de huidige consoles zal trekken. Ik heb er enigszins vertrouwen in dat het op een succesvolle manier uitpakt. Voor Battlefield niet meer aangezien ik afgelopen twee jaar al met jaloerse ogen naar de pc heb moeten kijken.

PS4 is btw nog niet bevestigd, maar met dat Amazon lekje zou het best kunnen komen. Als het er echter komt zal het enige extra 1080p zijn, niet meer content of veel betere besturing zou ik denken. Het vermaak zal hetzelfde zijn ;)

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
http://battlelog.battlefi...how/2/95975519/383230108/
Accuracy
http://battlelog.battlefi...lereport/show/2/96252370/
Kills, met freeze op 700 tickets.
Ik vind BF3 nog wel leuk, tegen de hype in ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

@kiwi roep me maar als je die co-op wil doen!

ik en henkiepenkie zitten nu aan de Black ops 2 zombies en multiplayer :P
gister net een uitbreiding ervan gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iemand enig idee waarom de digitale Battlefield 4 (in de PS store) €70 kost, en als ik hem online bestel (bij een webshop) maar €50?

Vind ik toch wel een beetje onzin eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de PS store altijd belachelijk duur is?
Money money money :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
vinom schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:13:
[...]

filmpje geshared door DooM49 zie ik
goed bezig! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 12:57
Hai jongens. Ik zie dat de meesten ook gestopt zijn met BF3. Wat wordt er zo nu en dan gespeeld? Want de 360 is (behalve een paar personen) niet 'volwassen genoeg om mee te gamen.

[ Voor 4% gewijzigd door TheLastOttoman op 20-09-2013 02:40 ]

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
joshje schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:13:
[...]

filmpje geshared door DooM49 zie ik
goed bezig! :o
Heb hem zelf submit naar hem, maar ik had voor Chaboyy moeten kiezen, want nu heeft het mij vrij weinig opgeleverd eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordMistery schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 02:40:
Hai jongens. Ik zie dat de meesten ook gestopt zijn met BF3. Wat wordt er zo nu en dan gespeeld? Want de 360 is (behalve een paar personen) niet 'volwassen genoeg om mee te gamen.
Het antwoord is simpel: GTA5...
Als ik online kom zijn er minstens 15 mensen online waarvan er minstens 14 GTA aan het doen zijn :P
Ik ben zelf nog bezig met Darksiders2. Bijna klaar, daarna ga ik een nieuwe game zoeken.
Misschien dat ik af en toe weer even BF3 ga doen ;)

We zien liever een topic report

[ Voor 106% gewijzigd door Gropah op 20-09-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, The Last of Us en GTA5 hebben bij mij BF3 de das omgedaan.
Daarnaast pak ik dan voor een snel potje knallen liever MW3 dan BF3. (alhoewel de Close Quarters maps altijd leuk blijven :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik ga iig BF3 voorlopig niet meer aanraken, GTA V en FIFA 14 maken het moeilijk om BF3 weer aan te raken, ik ben er iig erg druk mee voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ik heb zelfs m'n PS3 verkocht, dus kan ook geen BF3 meer spelen. Maar ik was het toch al beetje zat geworden door alle baserapers en scheve teams :/ (Ik mis wel dat ik nu geen GTA V kan spelen :p)

• Henkie
BF3 is ook alweer 2 jaar uit bijna.. geen support meer op.. alles gaat naar BF4, dus hopen dat die beta baasch wordt, dan kunnen we die weer grijs spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga het spammen in dit topic wel missen hoor :'(
(waarschijnlijk denken de modjes daar anders over :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Met een beetje geluk zijn ze in het BF4 topic iets coulanter! we maken gewoon een apart PS4 BF4 topic aan, hebben we ook geen last van die nerds met een xdoos-tv-kijk-machine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daaaaaaag Henkiepenkie :w

_O-

Henkie schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:10:
Met een beetje geluk zijn ze in het BF4 topic iets coulanter! we maken gewoon een apart PS4 BF4 topic aan, hebben we ook geen last van die nerds met een xdoos-tv-kijk-machine!
Haha, nou voel ik me bijna verplicht een PS4 te kopen :)

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
hard brake instellen voor de jet werkt dat nog?
onox schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:46:
Ik heb zelfs m'n PS3 verkocht, dus kan ook geen BF3 meer spelen. Maar ik was het toch al beetje zat geworden door alle baserapers en scheve teams :/ (Ik mis wel dat ik nu geen GTA V kan spelen :p)
PS3 vekocht?? En nu? Gaan we je niet weer zien?

• TheLastOttoman
Henkie schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:10:
#Kuch# Fanboy #Kuch#.

Maar ik moet eerlijk zijn dat ik wel eens ben. Deze topic wordt gedomineerd door PS3 spelers. Er zijn maar een paar 360 spelers die posten maar grappige is dat zij niet serieus genomen worden.

LOL wtf jongens?

Ik zat eraan te denken om mezelf naar voren te schuiven voor het consoletopic (daar was al enig overleg over geweest), maar als ik dit hoor dan kan het hele PS3/4 kamp de tering krijgen. Dan maak ik lekker een Xbox BF4 topic aan en zoekt de rest het maar uit.

En ik dacht dat pc-gamers erg waren met hun vooroordelen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 25-09-2013 17:39 ]

• TheLastOttoman
Martinspire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:30:
LOL wtf jongens?

Ik zat eraan te denken om mezelf naar voren te schuiven voor het consoletopic (daar was al enig overleg voor geweest), maar als ik dit hoor dan kan het hele PS3/4 kamp de tering krijgen. Dan maak ik lekker een Xbox BF4 topic aan en zoekt de rest het maar uit.
Doe normaal gast. Ga niet gooien met ziektes!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:53
LordMistery schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:34:
[...]

Doe normaal gast. Ga niet gooien met ziektes!
Het gaat niet om de ziekte maar om de krachtterm om de zin meer "volume" te geven. Niet moeilijk over doen, niets aan de hand, loop maar door.

Zolang je maar niet over de lange tenen loopt :)

Console - PC afsplitsing komt er sowieso wel weer denk ik, op allebei de platformen lopen de spelers weer tegen andere problemen aan

• TheLastOttoman
GerardHenninger schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:12:
[...]

Het gaat niet om de ziekte maar om de krachtterm om de zin meer "volume" te geven. Niet moeilijk over doen, niets aan de hand, loop maar door.
Hiervan kan je niet doorlopen, maar als jij er zo over denkt dan mag jij van mij de tyfus krijgen. Hopelijk staat mijn volume niet te hard. Zie je hoe makkelijk het is?

(Natuurlijk wens ik jou geen tyfus, of andere narige ziektes, maar hij kon het ook anders formuleren)

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:53
LordMistery schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:03:
[...]

Hiervan kan je niet doorlopen, maar als jij er zo over denkt dan mag jij van mij de tyfus krijgen. Hopelijk staat mijn volume niet te hard. Zie je hoe makkelijk het is?

(Natuurlijk wens ik jou geen tyfus, of andere narige ziektes, maar hij kon het ook anders formuleren)
Het verschil tussen jou en mij is, dat het mij niets doet; ik ken jou niet, heb geen idee hoe jij in elkaar steekt dus ik voel me niet aangesproken. Mijn huid is wat dikker dan die van jou, ik maak me niet zoveel zorgen om wat andere zeggen, tenzij het goede vrienden zijn.

Als je niet tegen bepaalde meningen, woorden of zinnen kan, prima, maar misschien is het handig als je wat meer "weerstand" hebt, anders krijg je het zwaar in een maatschappij met een vrijheid van meningsuiting.

• Henkie
Martinspire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:30:
LOL wtf jongens?

Ik zat eraan te denken om mezelf naar voren te schuiven voor het consoletopic (daar was al enig overleg over geweest), maar als ik dit hoor dan kan het hele PS3/4 kamp de tering krijgen. Dan maak ik lekker een Xbox BF4 topic aan en zoekt de rest het maar uit.

En ik dacht dat pc-gamers erg waren met hun vooroordelen 8)7
Ow Martin toch, daar was ik dan denkend dat jij er wel doorheen kon kijken.. maar nee gelijk is meneer op zn teentjes/geslachtsdeel getrapt..

Krijg zelf dan lekker de tering? ;)

beetje trollen tussen de xbox en PS3 hoort er toch bij? skill level op de PS3 ligt toch veel hoger.

En wanneer was dat overleg? lijkt me nou gezellig om een keer bij te zitten :).
GerardHenninger schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:21:
[...]

Als je niet tegen bepaalde meningen, woorden of zinnen kan, prima, maar misschien is het handig als je wat meer "weerstand" hebt, anders krijg je het zwaar in een maatschappij met een vrijheid van meningsuiting.
Grappig dat je dit zegt, zorg er ook voor dat Martin dit leest, die kan er nog wel eens wat aan hebben!

edit 232: Nu Martin gereageerd heeft zal er spoedig wel een mod het topic weer komen schoonvegen.. ik ga jullie missen!

[ Voor 30% gewijzigd door Henkie op 26-09-2013 07:20 ]

• TheLastOttoman
Krijg de tering wordt blijkbaar gezien als meningsuiting. Nog eventjes en uitschelden bestaat niet meer, want het is een mening.

[ Voor 82% gewijzigd door TheLastOttoman op 26-09-2013 13:52 ]

• onox
LordMistery schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:48:
Er zijn maar een paar 360 spelers die posten maar grappige is dat zij niet serieus genomen worden.
* onox kijkt naar de signature van LordMistery

Betekent XBL niet xbox live? _O-

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Als iedereen hier meer meer tips/trucs/ervaringen/info zou doen van BF3, het doel van het topic, dan zou het mooi zijn. Nee, platform bashen is interessanter dan het over iets te hebben wat je op beide consoles leuk vindt om te spelen: BF3 (En straks zeker weten BF4 natuurlijk, can't wait!)

Dus omdat we het als collega gamers zo goed met elkaar kunnen vinden, moeten de Mods ons uit elkaar houden en moeten er aparte topics worden gemaakt. Want ja, BF3 (En BF4) speelt zo erg anders op de XBOX360 dan op de PS3 en en andersom...

En mensen met korte lontjes, lange tenen of grote p*k zijn hier blijkbaar op beide consoles :D

https://powershellisfun.com

• joshje
ik ga toch over op PC fuck de consoles! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:41:
En mensen met korte lontjes, lange tenen of grote p*k zijn hier blijkbaar op beide consoles :D
Dat klinkt een beetje tegenstrijdig :P

Tips en truuks zijn leuk, maar daar hebben wij als PS3 spelers niks meer aan;
Wij zijn al de besten :+
Tips/trucs/ervaringen/info over BF3 klinkt leuk, maar wat weet je nog niet na 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Er is een volgend deel, daar graag verder \[X360/PS3] Battlefield 3 - Deel 2
Pagina: 1 ... 161 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.