Anoniem: 93248 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:03:
[...]
Ik ben anders al bijna twee jaar lang redelijk succesvol in het 'van vlag naar vlag rennen'
Wat zou je dan liever zien? Na elke cap terug naar de home base om vervolgens weer 500 meter te moeten rennen?
Meestal plant ik ergens op een strategische plek mijn spawn beacon en werk ik vanuit daar. Leuk om te zien dat je squad het vaak ook door krijgt dat je je beacon op een goede plek zet en er ook gebruik van gaat maken

Als je vlag A,B,C en D hebt.
waarbij A.B jou eerste twee punten zijn die je kan pakken en C en D de eerst volgende 2 punten van het andere team zijn.
als je A en B hebt en je bent in gevecht op C en na veel moeite heb je A,B,C.
Op dat moment zie je A knipperen. dan ga je toch niet naar D , maar ren je terug naar A.
want D zal vanaf verschillende manieren aangevallen kunnen worden.
als ze A terug pakken, dan ben je omsingeld tussen twee vlaggen. ze kunnen vanaf A en D jou kant op komen.Als je A B vast houd kunnen ze nog maar van 1 kant komen en win je dus een match.
ik geef nog liever de C vlag op, dan dat ik A verlies.
Het is gewoon een tacktiek die ik altijd gebruik.
met 3 vlaggen bijvoorbeeld grand bazaar, hou ik vooral A en B vast. als ik zie dat we B gaan verliezen, ren ik als een gek naar C. de spelers op B zullen nu moeten kiezen voor welke letter ze gaan.
Stel je voor dat jij alleen nog maar B hebt op grand bazaar. dan lijkt vlag A de beste keuze.
want je kan zowel vanuit je spawn als vanaf B , vlag A gaan aanvallen en dus twee kanten meer kansen.
Dat is heel het kat en muis spelletje. probeer ze vast te zetten op een vlag.
probeer 1 vlag meer te hebben dan de tegenstander.
Je hebt maar 1 man meer nodig op een vlag om hem over te kunnen nemen.
Stel je voor dat je vlag voor een kwart overgenomen is en op het moment dat jij erop staat, blijft hij stil staan. dan ga ik echt niet jagen totdat ik weet waar je zit. ik blijf heel erg rustig tot dat jij op mij afkomt. want het is mijn vlag en ik verdedig hem. Wanneer hij toch wordt overgenomen terwijl je erop staat dan ga ik opzoek naar de tegenstander.
En dat is hoe heel Battlefield in elkaar zit

heb 1 vlag meer als de tegenstander, Hold what you get en je wint altijd.
als ze minder vlaggen hebben, dan verliezen ze tickets.
this is just my key to succes