Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 12:44
Anoniem: 93248 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:05:
Base rapes heb ik eigenlijk niet zo vaak last van (weet niet wat jij allemaal doet om er telkens in terecht te komen? :+)

Afgelopen twee avonden nog wat potjes gedaan maar slechts 1x op Seine Crossing in een base rape gezeten
Gewoon via de server browser zoeken in europa en meer niet.
ik heb een vermoede dat de meeste maar gewoon van vlag naar vlag rennen en niet vanuit je eigen positie gaan aanvallen, daarmee heb je het meeste succes eigenlijk.

ik mag misschien dan wel alle maps door en door kennen en precies de juiste vlaggen te weten cappen, maar ik verwacht dat er ook veel console spelers zijn die dit goed weten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Pykow schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:53:
[...]
ik heb een vermoede dat de meeste maar gewoon van vlag naar vlag rennen en niet vanuit je eigen positie gaan aanvallen, daarmee heb je het meeste succes eigenlijk.
Ik ben anders al bijna twee jaar lang redelijk succesvol in het 'van vlag naar vlag rennen' *O*
Wat zou je dan liever zien? Na elke cap terug naar de home base om vervolgens weer 500 meter te moeten rennen?

Meestal plant ik ergens op een strategische plek mijn spawn beacon en werk ik vanuit daar. Leuk om te zien dat je squad het vaak ook door krijgt dat je je beacon op een goede plek zet en er ook gebruik van gaat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:50

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Spawnbeacon... Die heb ik volgens mij niet eens unlocked

bij wijze van spreken he

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Anoniem: 93248 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:03:
[...]

Ik ben anders al bijna twee jaar lang redelijk succesvol in het 'van vlag naar vlag rennen' *O*
Wat zou je dan liever zien? Na elke cap terug naar de home base om vervolgens weer 500 meter te moeten rennen?

Meestal plant ik ergens op een strategische plek mijn spawn beacon en werk ik vanuit daar. Leuk om te zien dat je squad het vaak ook door krijgt dat je je beacon op een goede plek zet en er ook gebruik van gaat maken :)
Als je vlag A,B,C en D hebt.

waarbij A.B jou eerste twee punten zijn die je kan pakken en C en D de eerst volgende 2 punten van het andere team zijn.

als je A en B hebt en je bent in gevecht op C en na veel moeite heb je A,B,C.
Op dat moment zie je A knipperen. dan ga je toch niet naar D , maar ren je terug naar A.
want D zal vanaf verschillende manieren aangevallen kunnen worden.
als ze A terug pakken, dan ben je omsingeld tussen twee vlaggen. ze kunnen vanaf A en D jou kant op komen.Als je A B vast houd kunnen ze nog maar van 1 kant komen en win je dus een match.
ik geef nog liever de C vlag op, dan dat ik A verlies.
Het is gewoon een tacktiek die ik altijd gebruik.

met 3 vlaggen bijvoorbeeld grand bazaar, hou ik vooral A en B vast. als ik zie dat we B gaan verliezen, ren ik als een gek naar C. de spelers op B zullen nu moeten kiezen voor welke letter ze gaan.
Stel je voor dat jij alleen nog maar B hebt op grand bazaar. dan lijkt vlag A de beste keuze.
want je kan zowel vanuit je spawn als vanaf B , vlag A gaan aanvallen en dus twee kanten meer kansen.

Dat is heel het kat en muis spelletje. probeer ze vast te zetten op een vlag.
probeer 1 vlag meer te hebben dan de tegenstander.
Je hebt maar 1 man meer nodig op een vlag om hem over te kunnen nemen.
Stel je voor dat je vlag voor een kwart overgenomen is en op het moment dat jij erop staat, blijft hij stil staan. dan ga ik echt niet jagen totdat ik weet waar je zit. ik blijf heel erg rustig tot dat jij op mij afkomt. want het is mijn vlag en ik verdedig hem. Wanneer hij toch wordt overgenomen terwijl je erop staat dan ga ik opzoek naar de tegenstander.

En dat is hoe heel Battlefield in elkaar zit ;)
heb 1 vlag meer als de tegenstander, Hold what you get en je wint altijd.
als ze minder vlaggen hebben, dan verliezen ze tickets.

this is just my key to succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:04:
Spawnbeacon... Die heb ik volgens mij niet eens unlocked

bij wijze van spreken he
Ik gebruik altijd de shit die weinig anderen gebruiken :)
Zal wel de opstandige dark passenger in me zijn ofzo... Recon for life :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Anoniem: 93248 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:29:
[...]

Ik gebruik altijd de shit die weinig anderen gebruiken :)
Zal wel de opstandige dark passenger in me zijn ofzo... Recon for life :p
Nha recon is niet echt mijn class.
ik speel vrijwel in alle games met de Medic class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:22:
Heeft er voor mij iemand wat servers waar je niet gebaseraped wordt, waar wel teamplay is en waar ik me kan gedragen als een noob ?
hoe kan het zijn dat ik met 0,0 ervaring met shooters met een controller. toch al paar keer eerste kom te staan.
http://battlelog.battlefi...how/2/91204259/893427446/
http://battlelog.battlefi...how/2/91119469/893427446/

Moet ook erg wennen dat er heel veel campers zijn en niemand op je rug let.
Als je de server browser gebruikt kan je zien wat voor level spelers erin zitten. Als je noob servers wilt kan je ze er dus makkelijk uit pikken door een paar keer te kijken. Maar aangezien je al mapkennis heb zou je eigenlijk een goede (random) console buddy moeten zoeken die een beetje met je samenspeelt voor extra vuurkracht/revives. Dat speelt het fijnst voor nieuwkomers. 2 mensen die samenwerken op consoles kunnen al veel bereiken in een willekeurige server.

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 18-07-2013 19:00 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
KngfCnns schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:57:
[...]

Als je de server browser gebruikt kan je zien wat voor level spelers erin zitten. Als je noob servers wilt kan je ze er dus makkelijk uit pikken door een paar keer te kijken. Maar aangezien je al mapkennis heb zou je eigenlijk een goede (random) console buddy moeten zoeken die een beetje met je samenspeelt voor extra vuurkracht/revives. Dat speelt het fijnst voor nieuwkomers. 2 mensen die samenwerken op consoles kunnen al veel bereiken in een willekeurige server.
Ik heb alleen geen headset voor op de Xbox360 ;) dus lastig.
ik zit meestal op Teamspeak van BuG. zeg maar de Tweakers teamspeak waar ook de Battlefield 3 spelers zitten.
Met een squadmaatje erbij gaat altijd alles beter, die kan net de kills afmaken die mij niet lukken.
ik kijk niet naar de ranks, want dat zegt niet altijd veel als je het mij vraagt. Waar ik vooral op let is om maps met jets te vermijden en dan heb ik de meeste fun.
speel vooral de city maps, Aftermath en close quarters op de console en op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond maar eens de M40A5+HOLO+SPB+Laser proberen, tijd terug al rond lopen sjouwen met de ACOG er op maar die geeft me iets teveel tunnelvisie tijdens het aimen. Deze combo speelt trouwens heerlijk op Rush maps, Close Quarters maps zijn lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:18
Probeer anders de PK-A 3.4x . veel meer zicht rondom de scope..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch vraag ik me af of je dan niet beter een SKS of SVD kunt pakken. Die laatste is volgens mij ook wel weer wat verbeterd. Zolang je stilstaat lijkt het net een M11 van voor de 1e patch of een M39 na de eerste patch (ofwel: rete accuraat en lekker veel damage). SKS is helaas wat generfd, maar nog steeds belachelijk krachtig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Semi-auto's gebruik ik ook regelmatig maar ik vind de challenge van een BA rifle op close-medium range wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 21:26
Henkie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:35:
Nee ik ben ook weer teruggeswitched naar de HMG, maar voor long-range-absurd-verre-headshots is de canister wel baasch.

nadeel is als je in een infantry gebied rijdt zonder (goede) gunner.. reload duurt dan te lang.. vandaar de HMG.
Met de HMG kun je ook bizar ver nog headshots behalen. Hoge velocity en lage dropsnelheid maakt de HMG ideaal. En je kunt gewoon de knop inhouden en blijven raggen, geen cooldown en hoge damage per schot! :D Ook ideaal om infantry het genadeschot te geven als ze niet sterven van de splashdamage van de normale shell.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
Jeroenimoes schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:32:
[...]

Met de HMG kun je ook bizar ver nog headshots behalen. Hoge velocity en lage dropsnelheid maakt de HMG ideaal. En je kunt gewoon de knop inhouden en blijven raggen, geen cooldown en hoge damage per schot! :D Ook ideaal om infantry het genadeschot te geven als ze niet sterven van de splashdamage van de normale shell.
helemaal mee eens jeroen daarom wil ik hem ook niet meer kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er een tijdje terug ook naar overgestapt. Vooral ook omdat je daarmee toch nog wat damage kunt doen aan choppers en vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:27
Jeroenimoes schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:32:
[...]

Eens. Heb met de Canister ook leuke long distance kills gehaald. Maar sinds een week of 2/3 ben ik met de HMG bezig! Ik wil echt niet meer terug. Leuk om te zien dat minder ge-skillde chopper piloten helemaal in de stress schieten en er uitspringen of gewoon neerstorten als ze een paar keer gehit worden :9 Dikke doei airsupport! Ook tegen laagvliegende jets die een strafe uitvoeren is het een pain-in-the-ass. >:) En 1 of 2 kogels op infantery is dodelijk. Met canister moet je wachten op de cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Canister hebben ze erg hard generfd. Ik vond die altijd ideaal tegen infantry en air, maar nu je infantry meerdere keren moet raken, heb ik maar de LMG gepakt. De HMG gebruik ik nu echter omdat daar geen cooldown op zit en je daarmee toch ook nog wat damage tegen air kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vroegah.... toen de main gun en de cannister nog geen gezamelijke cooldown hadden..... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
HWG is echt een beest, nadat de Cannisters een cooldown hebben gekregen, rij ik alleen nog maar met de HWG. Helaas op de console nog niet unlocked en moet ik het nog ff volhouden met de LMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon old skool blijven, canister altijd. Op de vanilla maps zijn er niet meer veel verassende situaties na alle speeluurtjes, dus zelfs met die cooldown weinig problemen. HMG/LMG is idd wel een tikje effectiever/beter. Maar canister is veel leuker :9
Pykow schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:16:
[...]
ik kijk niet naar de ranks, want dat zegt niet altijd veel als je het mij vraagt.
Hoge levels zeggen idd niet veel, maar lage levels op een server zijn wel heel vaak noob servers die eigenlijk zijn samengesteld op een laag skill level via de quick match functie, vandaar. Dat is vaak echt niveau stront in je ogen bij de tegenstanders ;). Maar PS+ plus deed dan ook bf3 gratis erbij, dus het gehalte nieuwkomers is op de 360 misschien niet zo hoog als op de ps3.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 20-07-2013 04:39 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ze je steeds meer dat er mensen opnieuw zijn begonnen. Die gasten hebben dan iets teveel skill voor een zeer lage level.

Ach ja, heb er zelf ook nog een accountje naast 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jackal131 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:07:

Ach ja, heb er zelf ook nog een accountje naast 8)
daar heb je iig het juiste niveau voor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Woohoo! M'n K/D is eindelijk 1 geworden *O* Tevens m'n killstreak verhoogd naar 45 en m'n nemesis streak naar 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feli padje!!
Je moest wel even uit je comfort zone (lees: MAV-zone) om je killstreak op 1 te krijgen zeker :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
dvdkiwi schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:46:
Feli padje!!
Je moest wel even uit je comfort zone (lees: MAV-zone) om je killstreak op 1 te krijgen zeker :P
Killstreak van 1 is niet zo moeilijk, kiwi :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:08:
[...]

Killstreak van 1 is niet zo moeilijk, kiwi :')
Whahaha k/d bedoel ik natuurlijk :P
8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Superkiwi op 21-07-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:54
sinds vandaag een ps3 met bf3 thuis staan, nog mensen die vanavond online gaan?
moet alleen even zien of me xbox headset wel op de ps3 past :)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Razenko schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:24:
Tenzij jouw headset bizar groot is, moet hij denk ik wel op een ps3 passen. Ik denk dat op mijn PS3 slim zeker 10 headsets passen, zij het dat ik ze dan wel op zal moeten stapelen. Als je oortjes als headset gebruikt dan passen er overigens aanzienlijk meer op.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:32:
[...]

Tenzij jouw headset bizar groot is, moet hij denk ik wel op een ps3 passen. Ik denk dat op mijn PS3 slim zeker 10 headsets passen, zij het dat ik ze dan wel op zal moeten stapelen. Als je oortjes als headset gebruikt dan passen er overigens aanzienlijk meer op.
het gaat mij meer om de kabels of die er wel op aangesloten konden worden, wel al gezien dat het lukt met usb, maar nu is de vraag of de controller kabel voor de mic wel past, maar dat zie ik zodra ik thuis kom van m'n werk, zal wel wat door dit topic opzoek gaan naar de psn van medetweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
niet alle headsets werken op de Xbox, bijvoorbeeld de Logitech G35 is gemaakt voor de PC en PS3, maar werkt niet op de Xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Razenko schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:19:
[...]

het gaat mij meer om de kabels of die er wel op aangesloten konden worden,
:')

Ik begrijp ook wel dat het je niet te doen is om te kijken of hij er daadwerkelijk op kan liggen, maar dat is wel waar je om vroeg...

Voor zover jouw headset dat ondersteunt, is het makkelijkst om m gewoon via bluetooth te koppelen. En anders is het een kwestie van simpelweg proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:36:
[...]

:')

Ik begrijp ook wel dat het je niet te doen is om te kijken of hij er daadwerkelijk op kan liggen, maar dat is wel waar je om vroeg...

Voor zover jouw headset dat ondersteunt, is het makkelijkst om m gewoon via bluetooth te koppelen. En anders is het een kwestie van simpelweg proberen.
ik geef de schuld maar aan het feit dat ik vanochtend om 6 uur ben begonnen met werken, dat het daarom anders leek ;)

probeer het vanavond wel gewoon, loon is net weer binnen dus anders bestel ik een nieuwe headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razenko schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:24:
Off topic, maar speciaal voor jou en alle msn/facebook-taalgebruikers:

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqXANOy4cFECQQe_BxQCWZ8ult17X0x2LC0pvbONJJqXPILSCf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dvdkiwi schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:23:
[...]

Off topic, maar speciaal voor jou en alle andere msn/facebook-taalgemisbruikers:

[afbeelding]
There, I fixed it for you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Gaan jullie elkaar nu corrigeren op spel fouten of antwoord geven en discussiëren over onderwerpen.
echt GET A LIFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
oke kiwi, dan maken we er 'mijn' van, biertje er bij, problem solved :)

als wij ooit eens online elkaar tegen komen zal er niks van bf3 komen, maar zal je me telkens verbeteren...

buitenlander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat het geval is > ga dan eerst je school afmaken (of overnieuw doen) en ga dan pas BF spelen :P
Lol

Maar join gerust hoor, meer tweakers is altijd gezellie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:16:
Als dat het geval is > ga dan eerst je school afmaken (of overnieuw doen) en ga dan pas BF spelen :P
Lol

en dan werk ik ook nog bij een callcenter 8)7, dus zo extreem zal het niet zijn :)

pakketje is afgeleverd bij Kiala punt, vanmiddag na werk maar eens even langs gaan, als me headset vanavond werkt zal ik wel een paar tweakers toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-07 14:34
Geen zorgen hoor, Kurd is Neerlandicus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Gisteravond maar eens even geprobeerd, eerst een uur gewacht tot alle updates klaar waren en de maps waren geinstalleerd.

eerste potje eindigde gelijk in 6-17 ... bijna alle knoppen zijn anders, de L2 is niet voor aimen en de R2 niet voor schieten, daar ging het bij mij in het begin al mis, na even wat te wennen ging het 2de potje al beter, 26-14 :)

Headset werkt niet op de playstation, deze pakt hem niet bij de instellingen, ga morgen langs de Makro, eens zien wat ze daar hebben en anders haal ik van de week nieuwe headset, dan voeg ik wel wat tweakers toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe aflevering van Batlleloggers:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SIJjrqlyy3E]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Loop nu tegen een vreemd probleem aan. Heb gisteren een samsung smart tv gekocht. Alles werkt perfect met mijn ps3. Maar zodra ik bf3 erin doe heb ik geen geluid meer... alle instellingen staan goed. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik denk dat de instellingen toch niet goed staan. Je hebt namelijk geen geluid.

Op de TV alle geluidsinstellingen ook goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Yes. Als ik een blue ray erin doe heb ik perfect geluid. Hoor de menu geluiden ook. Maar zodra ik bf3 opstart is al het geluid weg. Verschillende opties geprobeerd maar niks werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of je een receiver hebt of ander audio apparaat, ik zou het geluid dan niet over de tv laten lopen. Heb zelf ook een Samsung smart tv, maar heb het geluid via optische kabel over de receiver lopen en dat geeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
heb het probleem kunnen oplossen door de kabel in andere hdmi poort te zetten, vond het wel vreemd dat de ps3 alle geluid doorgaf, behalve het geluid van bf3 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 17:02
Het kan ook aan jou dolby surround instellingen zitten. Ik weet bijna zeker dat als jij de vorige hdmi ingang gebruikt, dat alles nog steeds werkt. Het kan namelijk zijn dat jou geluidsinstellingen op DTS stond ipv Dolby waardoor BF3 een geluidsfoormaat gebruikt dat jou TV of reciever niet ondersteund. Door het verwisselen van HDMI poort heb jij alle instellingen gereset, geen wonder dat BF3 nu wel werkt.

[ Voor 76% gewijzigd door TheLastOttoman op 29-07-2013 22:37 ]

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dvdkiwi schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:16:
Lol

Een beetje laat; maar overnieuw is in mijn ogen nog steeds geen 100% correct woord :)

Vandaag BF3 weer eens opgestart en een paar leuke potten kunnen doen, begin echter wel te merken dat de rek er een beetje uit is bij mij. Dat is verder geen probleem aangezien ik nog een stuk of 6 andere games uit moet spelen. (TLoU, AC2&3, GTA4, GT5, Deus Ex HR.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Haha, klopt het is overdoen of opnieuw, al kan het ook Brabants dialect zijn (daar heb je bv ook vaak zoiezo ipv sowieso)

Hier begint het ook aardig saai te worden. De meeste lvl 100 spelers zijn ondertussen wel gestopt en die Amerikanen komen steeds vroeger onze servers verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ik speel nog maar redelijk sporadisch inderdaad... maar dat komt ook omdat tegenwoordig de tweakertjes vrijwel uitsluitend rush spelen...

Maar moet nog een paar trophies, ik wil die Platinum trophy voor BF3 in mijn kast kunnen zetten :P

Iemand zin om de coop missies te voltooien op hard, en die lastige snipermissie foutloos uit te voeren (easy)?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Jeroenimoes schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:20:
Ik speel nog maar redelijk sporadisch inderdaad... maar dat komt ook omdat tegenwoordig de tweakertjes vrijwel uitsluitend rush spelen...
Inderdaad, veels te veel rush :/ Doe mij maar gewoon lekker potje 500 % conquest :+

[ Voor 23% gewijzigd door onox op 05-08-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 524063

Op de xbox is er anders altijd wel een lekker potje conquest te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rush is baas!! :*)
Alle actie rond 1 punt!!
Conquest op de consoles met 12 man op een grotere map dan Seine of Metro is erg saai imo...
Als ik cq ga spelen is het straks op de PS4 wel, denk ik ;)

Reden dat ik weinig meer online ben in BF is omdat er een stapel games ligt die ik uit ben aan het spelen:
God of War Ascension (platinum), NFS Most Wanted (uitgespeeld), Tomb Raider (nog in het plastiek),
Darksiders II (nog in het plastiek), FEAR 3 (dat wordt een vluggertje)...
Druk druk dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben tegenwoordig zwz bijna niet meer op battlefield 3 te vinden omdat het gewoon niet leuk meer is.
Geen Teamplay meer, en als je een full squad hebt zijn er weer van die lijpo`s die er niks aan doen om het potje te winnen.
Hoop dat dit bij Battlefield 4 toch wel anders zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jeroenimoes schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:20:

Maar moet nog een paar trophies, ik wil die Platinum trophy voor BF3 in mijn kast kunnen zetten :P

Iemand zin om de coop missies te voltooien op hard, en die lastige snipermissie foutloos uit te voeren (easy)?
Jeroen dit gaan we samen een keer doen, staat ook nog op mijn 'wishlist' ;). contacten wel via FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-07 11:05
Ik ben er heel lang uitgeweest, maar probeer er weer in te komen :p. Ik zie dat alle spelers waar ik toen mee speelde (Vos, Unomomentodado, Jackal, etc.) mij inmiddels uit de feriendslist verwijderd hebben of zelf niet echt meer spelen. Dus, wie mag ik toevoegen aan de Friendslist? :p

Mijn eigen PSN: KillerZero86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413012

Dacht ook laat ik eens spelen maar helaas BF3 laat het niet meer toe.....
Ik heb een crosshair maar ik zie geen wapen..ik switch naar mijn pistol en krijg wederom geen wapen te zien. Ik kan niet meer schieten, kniven, repair, reviven etc. Ga ik in de tank, jet of heli zitten kan ik gewoon schieten maar zweef ik zonder engine geluid over de ondergrond.
Ik had inmiddels een andere naam aangemaakt dit ging 1 potje goed en nu hebben we weer dezelfde problemen....

Dacht laat ik alles wissen uit de database/gamedata...10GB verwijderd alles opnieuw geinstalleerd maar nee dit helpt ook niet....

Iemand hier ook last van gehad of heeft hier nog steeds last van???? Of weet iemand een oplossing anders dan gewoon wachten op de PS4 en BF4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raarrrr Moulin...
Misschien eens een postje op het battlelog forum maken, dat zij je verder kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413012 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:05:
Dacht ook laat ik eens spelen maar helaas BF3 laat het niet meer toe.....
Ik heb een crosshair maar ik zie geen wapen..ik switch naar mijn pistol en krijg wederom geen wapen te zien. Ik kan niet meer schieten, kniven, repair, reviven etc. Ga ik in de tank, jet of heli zitten kan ik gewoon schieten maar zweef ik zonder engine geluid over de ondergrond.
Ik had inmiddels een andere naam aangemaakt dit ging 1 potje goed en nu hebben we weer dezelfde problemen....

Dacht laat ik alles wissen uit de database/gamedata...10GB verwijderd alles opnieuw geinstalleerd maar nee dit helpt ook niet....

Iemand hier ook last van gehad of heeft hier nog steeds last van???? Of weet iemand een oplossing anders dan gewoon wachten op de PS4 en BF4!
Val je uiteindelijk toch een keer door de mand met je wallhax en aimbots.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de kleine lettertjes niet gelezen in het boekje Moulin?
Je kan maximaal 1.000uur spelen.
Dit om te zorgen dat niet heel je leven opgeslokt wordt door Battlefield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 08:45
Say what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alsnog +/- 500 uur te gaan dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:54:
Heb je de kleine lettertjes niet gelezen in het boekje Moulin?
Je kan maximaal 1.000uur spelen.
Dit om te zorgen dat niet heel je leven opgeslokt wordt door Battlefield :P
SHIT!

denk dat het bij mij nog niet is doorgegeven dan aan EA.. gisteren deed ie het nog prima hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhuh... volgens mij klaptje jij er weer eens uit op Seine ;)
Dat is het begin Jeroen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Zijn er nog tweakers actief vanavond?
zoek nog mensen die ik kan toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yessssjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
toegevoegd, kan ik m'n nieuwe headset ook even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar was je nou opens gisteren Razenko?
Je was opeens weg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
playstation liep vast :(

en toen werd m'n pizza bezorgd ... dit was gewoon pure toeval waar ik heerlijk van heb genoten :)

ben er vanavond weer rond 11 uur, als ik niet moet overwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 413012 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:05:
Ik Joshje volgens mij ook gehoord over dit probleem. Hij heeft echter nog veel meer van die vage problemen. Hij kan bijvoorbeeld ook niet op alle servers joinen. Daarom gaat hij meestal eerst en volgt de rest.
KillerZero86 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:46:
Ik ben er heel lang uitgeweest, maar probeer er weer in te komen :p. Ik zie dat alle spelers waar ik toen mee speelde (Vos, Unomomentodado, Jackal, etc.) mij inmiddels uit de feriendslist verwijderd hebben of zelf niet echt meer spelen. Dus, wie mag ik toevoegen aan de Friendslist? :p

Mijn eigen PSN: KillerZero86
Volgens mij sta jij nog steeds in de lijst.
Het wachten is voor mij nu op de PS4 en dan BF4. Af en toe zal ik best nog een potje spelen, maar na een kleine 1100 uur ben ik er wel een beetje klaar mee.

[ Voor 42% gewijzigd door Jackal131 op 10-08-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-07 11:05
Jaa, ik zag jou indd nog in mijn lijst, maar al heel lang niet meer op BF3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Volgens mij zijn er weer storingen.. ben al mijn unlocks kwijt. Tijd om wat anders te gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413012

Vanavond maar weer even proberen heb nu werkelijk alles verwijdert! Het lijkt wel of mijn PS3 gewoonweg niet de capaciteit had om de wapens te laden. Eergisteren kreeg ik pas na 30 seconden opeens een wapen. Misschien ligt het dan toch aan de ps3!!

Laat die PS4 maar komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Anoniem: 413012 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 07:20:
Vanavond maar weer even proberen heb nu werkelijk alles verwijdert! Het lijkt wel of mijn PS3 gewoonweg niet de capaciteit had om de wapens te laden. Eergisteren kreeg ik pas na 30 seconden opeens een wapen. Misschien ligt het dan toch aan de ps3!!

Mss idd wat foutjes in de hardware geslopen? Met name in het RAM?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
meh. slecht gedaan. die scene is al zoveel gebruikt, weinig origineel en erg slecht uitgevoerd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
Anoniem: 413012 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 07:20:

moulin ik heb het ook gehad bij mij hielp een andere BF3 disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een keer zin in een potje knife only BFBC2?
Ik zag dat ik voor de platinum trophy alleen nog 3 friends moet knifen ;)
In de tijd van BC2 had ik nog niet zoveel bekenden die speelden,
en die platinum trophy wil ik toch wel hebben voor de verzameling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien dat ik vanavond wel even tijd heb :)

Gister lag alles een beetje op z'n gat ofzo, BF3 multiplayer deed niets, TLoU multiplayer deed niets.... uiteindelijk maar MW3 gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:13:
Heeft iemand een keer zin in een potje knife only BFBC2?
Ik zag dat ik voor de platinum trophy alleen nog 3 friends moet knifen ;)
In de tijd van BC2 had ik nog niet zoveel bekenden die speelden,
en die platinum trophy wil ik toch wel hebben voor de verzameling :)
Ah, BC2. Laten we dat een keer weer gaan doen. Vanavond?

3 friends knifen...mag ook 3x dezelfde persoon zijn volgens mij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is prima :)
Kan een kort potje worden ;)
Thanks voor de hulp alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ben je dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mmmm, zonder een teamswitch mogelijkheid gaat dit erg lastig worden...
Een lege squad rush server is zo gevonden, maar als je niet tegen elkaar komt (zelfs niet als ik vanuit het menu een sq rush server join zonder specifiek Jackal te joinen) dan houdt het snel op.
Daar zouden we een keertje 5 man voor moeten hebben ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeujj!!!
Na ontelbare keren proberen eindelijk de "You van be my wingman anytime" trophy (single player) binnen :*)
Hier hadden ze wel een zilveren van mogen maken ;)
Eerst een introotje van 5 minuten die je niet kan skippen, daarna nog een missie van 5 a 6 minuten.
Ik ben blij dat ik er vanaf ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
gefeliciteerd kiwi! doen we straks ff die co- op shizzle voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Hier 2 filmpjes van mij op mijn youtube channel :

Een tutorial over hoe je een agressieve flanker kan aanvallen vanuit een heli.

YouTube: How to fight an agressive SU Flanker

Een compilatie filmpje van verschillende kills die ik heb gemaakt vanuit voornamelijk de havoc

YouTube: I am that dutch guy you should fear in the sky

Beelden zijn geschoten met een camera voor mijn monitor aangezien ik geen capture kaart bezit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de hulp Hekiepenkie :)
En voor het geduld bij de snipermissie lol :P
Nu nog een keer Exfiltration op hard en de platinum is binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:
Thanks voor de hulp Hekiepenkie :)
En voor het geduld bij de snipermissie lol :P
Nu nog een keer Exfiltration op hard en de platinum is binnen ;)
Yesh your welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:26
Na de succesvolle video van Battlefield 3 Music Video (56K views), is hier het vervolg. Enjoy guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3.21 _/-\o_
Ik moest hard lachen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mooi, dan heb ik goed werk geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Modbreak:Laat het op de man spelen achterwege.

[ Voor 102% gewijzigd door Sn0wblind op 20-08-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498856

jaaaaaaaaaaaaaaa dat filmpje zat ik al op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Welke ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498856

de volgende music video, vond 1 alleen toch wel wat leuker.. maar toch erg leuk gedaan weer hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
1 was ook beter, vind ik zelf ook. Daarom heb ik deze ook 1.5 genoemd en niet 2, aangezien ik hem dat niet waard vond :) Als Battlefield 4 uit is gaan we knallen met deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hij is weer leuk! @ Vinom! _/-\o_

Ga je actiever uploaden als BF4 uitkomt?

[ Voor 39% gewijzigd door iPodKiller op 18-08-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik wil het wel gaan proberen ja, maar er gaat zo ontzettend veel tijd in zitten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak je vantevoren een script die je dan verder uitwerkt met vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Sort of. We zoeken eerst de muziek uit en denken dan of we daar iets leuks bij kunnen verzinnen.
Pagina: 1 ... 161 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.