Platoons hebben op de consoles niet echt een toegevoegde waarde. Op zich wel jammer, hadden ze meer mee kunnen doen.crizyz schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 02:20:
Even een vraagje naar aanleiding van die GoT platoons... Zit er behalve de namen ook nog echt een verschil tussen? Of speelt iedereen in zowel Alpha als Bravo zo'n beetje met elkaar?
Vraagje, wat is een beetje goedkope bluetooth headset voor Battlefield 3? De officiele is leuk, maar 40 euro voor iets waar ik ook 10-12 aan kan uitgeven.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Allicht een waardeloos antwoord; ik heb zelf de originele wireless 7.1 headset van Sony, zou niet meer anders willen!
gaaf ding, waarom ik er niet zoveel geld in wil steken:
Ik heb een PX21 Turtle Beach liggen, mis alleen de scart kabel ervan. (Scart van PS3 bedoel ik). En wil geen 40+ euro uitgeven als ik geen garantie heb dat het gaat werken op de PS4
Ik heb een PX21 Turtle Beach liggen, mis alleen de scart kabel ervan. (Scart van PS3 bedoel ik). En wil geen 40+ euro uitgeven als ik geen garantie heb dat het gaat werken op de PS4
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
In dat geval zou ik naar de Media Markt o.i.d. rijden en de goedkoopste pakken die je ziet
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2013 09:53 ]
Dat ding ziet er nog best geinig uit eigenlijk
Helaas zijn de media markten hier in de omgeving (Dhaag en zoetermeer) compleet crap, en hebben ze over het algemeen alleen de 50+ bluetooths op voorraad (parrot e.d.)
Verwijderd
Ik ben momenteel aan het uitzoeken welk wapen beter bij mij past, ik vind de M16 A3 goed maar ook de AN-94. Met de AN-94 kan ik beter lopende tegenstanders raken van op zij en met de M16 kan ik beter tegenstanders raken die recht op je af lopen. Ik kan echt niet kiezen zo maar ben ook nog aan het testen hoe ik anders moet spelen met de verschillende wapens.
Verwijderd
gebruik je op allebei de wapen dezelfde sights? scheelt voor mij namelijk altijd al een heleboel.
bij voorkeur plak ik op alle (non bolt action) wapens de Kobra RDS, gevoelsmatig speel ik daar het fijnst mee.
bij voorkeur plak ik op alle (non bolt action) wapens de Kobra RDS, gevoelsmatig speel ik daar het fijnst mee.
Ik gebruik het liefste toch de Reflex (RDS) sight. Werkt heerlijk. Wat ik wel heb gemerkt is dat je bij elk wapen toch andere recoil compensation moet toepassen, en dat elk wapen op andere afstanden anders reageert. (Bulletspeed verschilt bijvoorbeeld per gun voor zover ik weet)
Als je echt diep op de wapens in wilt gaan:
http://symthic.com/bf3-weapon-charts
Ik ben nu aan het aankloten met de F2000, en die bevalt erg goed. (Alleen nog geen unlocks voor)
Als je echt diep op de wapens in wilt gaan:
http://symthic.com/bf3-weapon-charts
Ik ben nu aan het aankloten met de F2000, en die bevalt erg goed. (Alleen nog geen unlocks voor)
[ Voor 25% gewijzigd door corset op 20-06-2013 13:54 ]
Verwijderd
Klopt ik gebruik ook de Kobra RDS op elk wapen wel.Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:48:
gebruik je op allebei de wapen dezelfde sights? scheelt voor mij namelijk altijd al een heleboel.
Verwijderd
F2000 is een prima ding ja! Lang niet zo fijn als in Bad Company 2 maarja....lanerios schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:52:
Als je de F2000 kunt waarderen dan moet de AUG3 ook eens een avondje mee op stap nemen!
F2000 is een beest van dichtbij, foregrip+laser+sights naar wens.. prima hipfire ook!
Los van de As-Val (mijn schatje
) ben ik met assault bezig met de AN-94 ok.. Heavybarrel erop, underlung (geen foregrip!) en afhankelijk van de map een Reflex RDS of een PK-A 3.4x scope.
en natuurlijk als het enigsinds tryhard moet mn M416, Foregrip, laser en reflex.
Wel heb ik bij de AN-94 het snelste door als er iets van lag is, aangezien het een tapfire is, op een goede server hapert ie nooit, komt alles er soepel uit, maar is er lag, dan mist ie gewoon schoten.. alsof ik ze niet schiet.. hapert dan als een malle..
Los van de As-Val (mijn schatje
en natuurlijk als het enigsinds tryhard moet mn M416, Foregrip, laser en reflex.
Wel heb ik bij de AN-94 het snelste door als er iets van lag is, aangezien het een tapfire is, op een goede server hapert ie nooit, komt alles er soepel uit, maar is er lag, dan mist ie gewoon schoten.. alsof ik ze niet schiet.. hapert dan als een malle..
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Vanaf 3 juli 2013 is BF3 gratis voor PSN Plus members (volgens mij), er zullen dus weer hordes mensen nieuw komen. Ik denk dat ik dan ook maar weer instap als Noob.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is idd een mooie van psn plus. Kan er toch mooi voor zorgen dat dit spel lang bevolkt kan blijven op de PS3.
Al heeft PS+ voor mij het averechtse effect gehad dat ik mijn BF3 disc install moest verwijderen, had ruimte nodig voor de andere gratis games
.
Al heeft PS+ voor mij het averechtse effect gehad dat ik mijn BF3 disc install moest verwijderen, had ruimte nodig voor de andere gratis games
Hoe kom je eigenlijk aan een red dot sight? Gewoon knallen met een wapen?
Of zoveel kills maken door bv je acog ?
En ik snap niet wat ik soms verkeerd doe. Ik flank iemand schiet op hem .(raak hem)
Hij draait zich op en schiet mij dood
Of zoveel kills maken door bv je acog ?
En ik snap niet wat ik soms verkeerd doe. Ik flank iemand schiet op hem .(raak hem)

[ Voor 36% gewijzigd door chimera2 op 21-06-2013 07:41 ]
Verwijderd
Gebruik je Battlelog?
Daar kun je per wapen precies zien hoeveel kills je moet per unlock.
Ook de assignments, medals en rewards kun je daar zien.
TnxVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:51:
Gebruik je Battlelog?
dan zit ik alleen nog met:

Lag kan het soms ook veroorzaken, hangt per server af merk ik. Ik schiet met een Aug iemand vol in zn hoofd 3x, hij heeft geen damage, ik in 2 shots dood

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ow...
Ik dacht nu kunnen we nog meer puntjes halen
Gisteren al een 13 killstreak in de HMMWV ASRAD, zoals een echte lvl 100 dat zou doen
Met dank aan Kurd die some awesome driving heeft gedaan
Het is veel te gezellig op de PS3 om te stoppen!
Ik dacht nu kunnen we nog meer puntjes halen
Gisteren al een 13 killstreak in de HMMWV ASRAD, zoals een echte lvl 100 dat zou doen
Met dank aan Kurd die some awesome driving heeft gedaan
Het is veel te gezellig op de PS3 om te stoppen!

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 22-06-2013 13:39 ]
Hell yeah! die pot was lache op nebandan flats.. jammer dat mijn gunner niet zo'n ster was in schieten!
welcome to the club kiwi!
welcome to the club kiwi!
Gz Kiwi! Ik zit nu op.. 16 (Sergeant 3 star). En vind het al redelijk snel gaan haha.
Trouwens voor de mensen die me willen toevoegen: (headset komt later deze/volgende week)
the_8bit_hamster = m'n PSN
Trouwens voor de mensen die me willen toevoegen: (headset komt later deze/volgende week)
the_8bit_hamster = m'n PSN
Het is zeker erg gezellig op de PS3, hoop dat de meesten van ons elkaar weer op de PS4 treffen!
En een HOOOAAH! aan Kiwi!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
ik hoorde dat er in de PS4 een Jerry-Springer-Filter-Pieper wordt ingebouwd dus ik weet niet of we je nog zo vaak gaan horen dan..Jeroenimoes schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:14:
Het is zeker erg gezellig op de PS3, hoop dat de meesten van ons elkaar weer op de PS4 treffen!
Verwijderd
BAM had laatst een clanwar tegen een (noob) clan die persee 200% wou en ranked, het werkte niet echt in hun voordeel uit... 1e 2 potjes maar 2x dood gegaan en zei stonden allemaal 8-20 hahahahah
3e potje zijn ze best wel geowned op metro
het is veeeeeeeeeeeeeels te gezellig om te stoppen met game!
3e potje zijn ze best wel geowned op metro
het is veeeeeeeeeeeeeels te gezellig om te stoppen met game!
[YouTube: http://youtu.be/PtatsXs-6Cw]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f0XbD2hV5qE&feature=share&list=PLF8C97115E5BCBA92]

*edit*
Nu ik jouw link bekijk snap ik pas waarom je 'm nu pas post Kurd
"You switched sides so you can fucking win???"
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f0XbD2hV5qE&feature=share&list=PLF8C97115E5BCBA92]

*edit*
Nu ik jouw link bekijk snap ik pas waarom je 'm nu pas post Kurd
"You switched sides so you can fucking win???"

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2013 19:05 ]
Happy birthday

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
hmm kiwi dan kunnen we nu kurd dus standaard noob noemen? hij personificeert zich met de noob uit battlefield friends, dus zouden we hem ook zo moeten noemen?
Wat ik en Noob gemeen hebben:Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:47:
hmm kiwi dan kunnen we nu kurd dus standaard noob noemen? hij personificeert zich met de noob uit battlefield friends, dus zouden we hem ook zo moeten noemen?
1. Ik luister nooit.
2. Ben slecht in chopper.
3. Team switch.
4. Eigenwijs (LMG in Close Quarters).
5. Support class.
Dingen die wel/niet doe:
1. Geen Chopper/Jet/Tank acter laten.
2. Wel PTFO spelen.
3. Wel Ammo geven.
Steam ID: TheLastOttoman
Klopt geen reet van dat filmpje, zelfs de besten hebben van sommige punten ''last''.LordMistery schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:26:
[...]
Wat ik en Noob gemeen hebben:
1. Ik luister nooit. ✓
2. Ben slecht in chopper.
3. Team switch. ✓
4. Eigenwijs (LMG in Close Quarters). ✓
5. Support class. ✓
Dingen die wel/niet doe:
1. Geen Chopper/Jet/Tank acter laten.
2. Wel PTFO spelen.
3. Wel Ammo geven.
Ik kom snel weer eens een avondje meespelen jongens!
Heb even veel aan m'n hoofd. (arbeidsconflict).
Heb even veel aan m'n hoofd. (arbeidsconflict).
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Gezellie!!
*maar laat je frustraties niet teveel horen he
*maar laat je frustraties niet teveel horen he
Waarom heb ik die AUG A3 nu pas ontdekt.. Wat een fijn wapen

Vanaf heden gratis te downloaden voor alle PSN Plus leden.
Ben normaal niet zo van de shooters, maar vanavond toch maar een keertje proberen.
Ben normaal niet zo van de shooters, maar vanavond toch maar een keertje proberen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd
Misschien maar weer eens een potje doen binnenkort, heb BF3 al een maand niet meer aangeraakt volgens mij
Ik verlies mijn interesse ook wat in BF3.
Niet dat het geen leuk spel is, maar het is tegenwoordig 2 dingen:
Dikke rape van onze kant, of een dikke rape van de andere kant.
De gebalanceerde potjes zijn zeldzaam.
Nadeel van veel bekenden tegelijk in hetzelfde potje...
Veel lui trouwens die lvl100 zijn, daar zitten de potjes de laatste tijd vol mee lijkt het wel
Al weet ik ook wel dat dat helemaal niks zegt over skills
Niet dat het geen leuk spel is, maar het is tegenwoordig 2 dingen:
Dikke rape van onze kant, of een dikke rape van de andere kant.
De gebalanceerde potjes zijn zeldzaam.
Nadeel van veel bekenden tegelijk in hetzelfde potje...
Veel lui trouwens die lvl100 zijn, daar zitten de potjes de laatste tijd vol mee lijkt het wel
Al weet ik ook wel dat dat helemaal niks zegt over skills
Heuj als ik terug ben gaan we gewoon weer knallen hoor kiwi! Dan weet je het alvast! Tot maandag.
Zeker weten!!
Ik zal mijn post wat anders formuleren:
Ik heb een hekel aan spawnrapers.
Niet alleen bij de tegenstander, maar ook in ons eigen team.
Daarom rape ik ook nooit mee
De Henkiepenkie-tactiek om bij Metro CQ op B te blijven hangen levert een veel leuker potje op.
Helaas wordt er te vaak te veel geraped...
De Henkiepenkie-tactiek om bij Metro CQ op B te blijven hangen levert een veel leuker potje op.
Op B blijven hangen is natuurlijk ook gewoon keihard rapen, of je nou 5 of 100 meter je spawn uit loopt, je komt in een mooie death trap terecht. Je geeft ze A om ze vervolgens neer te maaien als ze naar binnen komen; hoe is dat niet rapen?dvdkiwi schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:21:
Zeker weten!!
Dat is B verdedigen.
Als je ook A pakt en je zet ze vast in hun spawn, dat is spawnrapen.
Dan zul je zien dat er ook veel meer het potje verlaten.
Je kan het andere team best ownen, en als dat gewoon "op de map" gebeurt in plaats van voor hun deur is het imo veel acceptabeler.
Hoe vaak wordt er door ons niet weggegaan als we een keer gespawnraped worden?
99 van de 100 keer...
En als we het zelf doen vinden we het prima
Misschien wordt ik wel gewoon te oud
Als je ook A pakt en je zet ze vast in hun spawn, dat is spawnrapen.
Dan zul je zien dat er ook veel meer het potje verlaten.
Je kan het andere team best ownen, en als dat gewoon "op de map" gebeurt in plaats van voor hun deur is het imo veel acceptabeler.
Hoe vaak wordt er door ons niet weggegaan als we een keer gespawnraped worden?
99 van de 100 keer...
En als we het zelf doen vinden we het prima
Misschien wordt ik wel gewoon te oud
Ik zie het verschil niet hoor. Je zet ze vast en schiet ze af, of dat nou op A of B is, ze kunnen nergens heen en je wint met 800 tickets verschil.
dat is niet helemaal waar.pa4jv schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:19:
Ik zie het verschil niet hoor. Je zet ze vast en schiet ze af, of dat nou op A of B is, ze kunnen nergens heen en je wint met 800 tickets verschil.
als jij op B blijft pak je bijvoorbeeld niet C waardoor de tickets minder hard na beneden loopt van de tegenstander. hierdoor is er eigenlijk meer af te knallen. ook heb ik al vaak genoeg meegemaakt dat een team al 500 tickets B heeft en ons heeft vast gezet op C (dus beneden van de stairs) en na een tijdje toch lukt om door te breken waarmee je het hele potje ineens omgooit dat zijn mooie momenten (vind ik)
Technisch gezien kan je het niet zo noemen, maar B daar vasthouden is gewoon een alternatieve manier van spawntrappen, met meer actie. Duh, weten we wel na 9001 uur speeltijd
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 06-07-2013 02:42 ]
Ja ok. Maar dat vind ik wat anders dan spawntrappen. Dat is als iedereen gaat snipen en de tegenstander in de spawn al dekking moet zoeken. Dat is sneu. Dan liever wat goede verdedigende actie op B, waarbij je als team de uitgangen in de gaten moet houden. En met veel smoke en agressieve inval is dat best open te breken. Je geeft de ander toch meer ruimte om iets te proberen.KngfCnns schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 02:40:
Technisch gezien kan je het niet zo noemen, maar B daar vasthouden is gewoon een alternatieve manier van spawntrappen, met meer actie. Duh, weten we wel na 9001 uur speeltijd
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
frank131331 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:32:
Waarom heb ik die AUG A3 nu pas ontdekt.. Wat een fijn wapen

hmmm plaatje stuk...
[ Voor 74% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-07-2013 10:36 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb het spel al een hele tijd niet gespeeld, maar eergisteren weer eens opgestart.
In het begin had ik die Premium gekocht met het idee dat ik het spel helemaal grijs zou spelen. Hoe dan ook; inmiddels zijn er een hoop nieuwe DLC uitgekomen die ik dus allemaal zou kunnen downloaden.
Daar gaat het echter mis: als ik naar het tabje 'store' ga blijft hij tot in de oneindigheid laden. Er zijn 3 tabs: "Featured", "All" en "Premium" maar ze doen het alle 3 niet. Bekend probleem, of is er echt iets mis bij mij?
Edit: dit gebeurt op de Xbox 360
In het begin had ik die Premium gekocht met het idee dat ik het spel helemaal grijs zou spelen. Hoe dan ook; inmiddels zijn er een hoop nieuwe DLC uitgekomen die ik dus allemaal zou kunnen downloaden.
Daar gaat het echter mis: als ik naar het tabje 'store' ga blijft hij tot in de oneindigheid laden. Er zijn 3 tabs: "Featured", "All" en "Premium" maar ze doen het alle 3 niet. Bekend probleem, of is er echt iets mis bij mij?
Edit: dit gebeurt op de Xbox 360
[ Voor 3% gewijzigd door Magnetic_Man op 10-07-2013 09:28 . Reden: type console toegevoegd ]
Probleem is dat als je het gewoon via de store koopt, je er voor moet betalen. In tegenstelling tot de in-game store, die je Premium herkent.
Zal mijn post even editen. Het betreft de Xbox.
Verwijderd
ah ok, ik heb em zelf op de PS3. Dan herkent de PSstore gewoon de DLC en kun je em daaruit downloaden.
Xbox zou ik zo niet weten
Xbox zou ik zo niet weten
Dit is wel apart. Gisteravond werkte het ineens weer. Heb nu mooi alle DLC binnen kunnen halen. Daar een hele tijd vooral CoD te hebben gespeeld is BF3 weer een fijne afwisseling.
Hier net zo... Na maanden CoD is het nu weer ff tijd voor wat BF3
Ik ben na een pauze van een half jaar nu ook weer een weekje aan de slag gegaan. De eerste avond was ruk, maar vanaf toen weer non stop in de top meedraaien. Merk wel dat ik de grote kaarten absoluut niet meer leuk vind (waar dit voorheen nog wel een beetje leuk was). Er is niets gedaan aan de onbalans door vliegtuigen en ook tanks lijken meer overpowered dan voorheen.
Betreffende de tanks: op 100en meters afstand keer op keer afgeschoten worden?
Ik vermaak me het best met Close Quarters
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Als je eenmaal een beetje gewend bent aan het rijden in een tank maak je ook kills op 100 meter hoor 
Mijn langste headshot in een tank staat op 193 meter
Mijn langste headshot (overall) staat op 266 m. En mijn langste headshot die ik doorgaans in een rondje zie staat op 30 meterdvdkiwi schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:17:
Als je eenmaal een beetje gewend bent aan het rijden in een tank maak je ook kills op 100 meter hoor
long live the canister shell.. en anders kunnen ze goed mikken!AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:11:
Ik ben na een pauze van een half jaar nu ook weer een weekje aan de slag gegaan. De eerste avond was ruk, maar vanaf toen weer non stop in de top meedraaien. Merk wel dat ik de grote kaarten absoluut niet meer leuk vind (waar dit voorheen nog wel een beetje leuk was). Er is niets gedaan aan de onbalans door vliegtuigen en ook tanks lijken meer overpowered dan voorheen.
Ik ben zo iemand die uitzonderlijk goed kan mikken.
Canister shell is voor pussies.
Maar ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen hoe baas ik wel niet ben.

Thanx voor de knife kills gisteren Henkiepenkie
Zonder jouw Mav in de lucht waren het er een stuk minder
Ow ja, en ik heb Kurd geknived. Ja toch! Uh huh huh huh
Canister shell is voor pussies.
Maar ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen hoe baas ik wel niet ben.
Thanx voor de knife kills gisteren Henkiepenkie
Zonder jouw Mav in de lucht waren het er een stuk minder
Ow ja, en ik heb Kurd geknived. Ja toch! Uh huh huh huh
[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 14-07-2013 06:36 ]
Pfft, ik gebruik de canister nooitHenkie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:50:
[...]
long live the canister shell.. en anders kunnen ze goed mikken!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nee ik ben ook weer teruggeswitched naar de HMG, maar voor long-range-absurd-verre-headshots is de canister wel baasch.
nadeel is als je in een infantry gebied rijdt zonder (goede) gunner.. reload duurt dan te lang.. vandaar de HMG.
nadeel is als je in een infantry gebied rijdt zonder (goede) gunner.. reload duurt dan te lang.. vandaar de HMG.
Ik heb het zelfde probleem op mijn xbox360.Magnetic_Man schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:27:
Probleem is dat als je het gewoon via de store koopt, je er voor moet betalen. In tegenstelling tot de in-game store, die je Premium herkent.
hij wilt niks herkennen.
en gasten wat ben ik slecht met een controller zeg. de enekeer gaat mijn aim langzaam en de andere keer sneller. Recoil kan ik nog niet tegenhouden. het is ook de eerste shooter die ik speel met een controller ever.
en damn ik ben echt geschrokken hoe BF3 er op de console eruit ziet.
je kan niks zien op afstanden meer dan 50 meter. ooit gehoord van AA of MSAA ?
is gewoon 720P low settings op de pc en dan nog met tweaks uitvoeren zodat het nog slechter eruit ziet.
maar al met al wel weer leuk om te doen, moet alleen nog met de controller overweg kunnen.
oja even om aan te geven:
Ik op de PC http://battlelog.battlefi...er/Pyk0w/stats/172685289/
en ik na 1 uurtje op de Xbox360: http://battlelog.battlefi...k0w/stats/893427446/xbox/
alle potjes ben ik tot nu to gebaseraped.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik dacht als die naam komt me bekend voor...
In het pc topic zie ik je regelmatig voorbij komen
ja ipv dat de console spelers naar de PC gaan, ga ik net de andere kant op hahahadvdkiwi schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:07:
Ik dacht als die naam komt me bekend voor...
moet me tijd kunnen vermaken tot GTA V op me xbox360.
EDIT: Waarom is er altijd baserape op de Xbox360 versie ?
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 14-07-2013 19:25 ]
Zoek je potjes via quick match?
Dat is een van de voornaamste redenen dat mensen in het (dik) verliezende team geplaatst worden.
Server browser gebruiken en je vindt al beter potjes.
Wat ook vaak is: als er een stuk of wat bekenden met elkaar spelen zitten die vaak aan 1 kant (zal op de pc niet heel anders zijn). Dan own je al gauw... we hebben het met de PS3 tweakers ook vaak genoeg;
vijandelijk team loopt leeg als een lekke gieter.
Je spelt Xbox? Join Martinspire en je zal geen potje meer verliezen
Dat is een van de voornaamste redenen dat mensen in het (dik) verliezende team geplaatst worden.
Server browser gebruiken en je vindt al beter potjes.
Wat ook vaak is: als er een stuk of wat bekenden met elkaar spelen zitten die vaak aan 1 kant (zal op de pc niet heel anders zijn). Dan own je al gauw... we hebben het met de PS3 tweakers ook vaak genoeg;
vijandelijk team loopt leeg als een lekke gieter.
Je spelt Xbox? Join Martinspire en je zal geen potje meer verliezen
Heb in 2 uur tijd 1 potje gehad waarin ik wel lekker ging 
http://battlelog.battlefi...how/2/90922135/893427446/
BTW even een noob vraagje, maar waar kan ik me sensitivty instellen van de voertuigen.
ik zie alleen een algemene sens. maar op de PC kan je voertuigen sneller maken en dat wil ik natuurlijk want die tanks op de console spelen echt HEEEEL anders en veelste sloom.
ook btw leuk te zien is dat ik me nu afvraag waarom ik sommige dingen nog niet kan gebruiken en er dan achter kom dat ik die dus ook ooit op de PC heb moeten unlocken z'n 1,5 jaar geleden dus al vergeten.
zo wist ik niet dat de MBT geen secondary had vanaf het begin.
400 punten gehaald en klaar
ik ben in 2 uur meer met de knife gekilled dan de eerste 300 uur op de PC, omdat je niet snel kan draaien gewoon.
http://battlelog.battlefi...how/2/90922135/893427446/
BTW even een noob vraagje, maar waar kan ik me sensitivty instellen van de voertuigen.
ik zie alleen een algemene sens. maar op de PC kan je voertuigen sneller maken en dat wil ik natuurlijk want die tanks op de console spelen echt HEEEEL anders en veelste sloom.
ook btw leuk te zien is dat ik me nu afvraag waarom ik sommige dingen nog niet kan gebruiken en er dan achter kom dat ik die dus ook ooit op de PC heb moeten unlocken z'n 1,5 jaar geleden dus al vergeten.
zo wist ik niet dat de MBT geen secondary had vanaf het begin.
400 punten gehaald en klaar
ik ben in 2 uur meer met de knife gekilled dan de eerste 300 uur op de PC, omdat je niet snel kan draaien gewoon.
Het probleem in de voertuigen ligt niet op de consoles, maar op de PC. tanks/jeeps/turrets werken op de console veeel realistischer dan op de pc. op de pc gaat het nergens over.. in 0,005ms je turret van je tank een 360 laten doen..
console is een iets tragere gameplay denk ik, vanwege de lagere sensitivity.. kniven, tja.. goed opletten, goed luisteren!
console is een iets tragere gameplay denk ik, vanwege de lagere sensitivity.. kniven, tja.. goed opletten, goed luisteren!
ja een heel stuk trager inderdaad, nu snap ik sommige opmerkingen dat ze zeggen dat BF3 zo langzaam is.Henkie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:52:
Het probleem in de voertuigen ligt niet op de consoles, maar op de PC. tanks/jeeps/turrets werken op de console veeel realistischer dan op de pc. op de pc gaat het nergens over.. in 0,005ms je turret van je tank een 360 laten doen..
groot verschil.
ja knife kills is me eigen fout natuurlijk, maar ja eerste shooter die ik speel met een controller haha.
ben al blij dat ik KD boven de 1.0 heb voor een beginner.
Ik ben blij dat ik een k/d van net boven de 1 heb als "gevorderde" lol 
Het feest wat ik gaf toen mijn k/d na driekwart jaar spelen boven de 1.0 kwam... man o man
Het feest wat ik gaf toen mijn k/d na driekwart jaar spelen boven de 1.0 kwam... man o man
idd henkieHenkie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:52:
op de PC ziet het er maar vaag uit met tanks vind ik. je ziet de muis bewegingen gewoon
kom jij nou maar gewoon gvd knalle!joshje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:06:
[...]
idd henkie
op de PC ziet het er maar vaag uit met tanks vind ik. je ziet de muis bewegingen gewoon
Nog liefhebbers op de PS3 die af en toe een noob op sleeptouw willen nemen ?
Ben even helemaal klaar met Black ops en ben nu heel erg aan het wennen aan deze speelstijl
In je eentje is er weinig tactisch spel heb ik al gemerkt....PSN : Bambeakz
Verwijderd
Gewoon met een M60 en C4 als one man army rond gaan sjouwen! Fuck teamplay, hello cheap C4 flag kills!Beakzz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:34:
Nog liefhebbers op de PS3 die af en toe een noob op sleeptouw willen nemen ?Ben even helemaal klaar met Black ops en ben nu heel erg aan het wennen aan deze speelstijl
In je eentje is er weinig tactisch spel heb ik al gemerkt....PSN : Bambeakz
* samen spelen is idd leuker
Ik ga vandaag maar even de DLC's downloaden.
die paar standaard maps vindt ik niet echt leuk en daarnaast heb ik de nieuwste maps nog nooit op Conquest small gespeeld
EDIT: Ik was net co-op aan het spelen met een gast die niet kon vliegen in een heli en niet eens kon schieten.
is dat een glitch of had ik echt zo ubernoob.
1 rondje kon ik vliegen en ik moest zelf de mortars neer halen en daarna werd het me te veel, omdat ik met mijn eigen noob skills alles moest doen
AUB zeg dat het aan mij ligt.
Ik krijg koppijn van die kartelrandjes, het is heel erg rustig en je bent meer aan het lopen dan aan het schieten.
ongeveer 10 potjes nu gespeeld, waarvan 0 potjes een beetje gebalanceerd. Baserape is echt een groot probleem op de console. door de lage resolutie zie ik echt helemaal niks. op Caspian border die je op 50 meter afstand geen verschil tussen een boom of een hoofd.
De besturing is natuurlijk mijn eigen probleem, maar daar kan ik voorlopig nog niet aan wennen en krijg kramp van in me vingers. waarom blijft je speler niet steeds rennen ?
Vraagje, heeft de PS3 versie ook zo slechte resolutie dat je kartelrandjes hebt en gewoon niks scherp is ?
want BF3 wordt het meest gespeeld op de PS3, maar als het er zo uit ziet als op de Xbox360 dan hebben mensen echt goede ogen, want ik zie echt geen donder.
die paar standaard maps vindt ik niet echt leuk en daarnaast heb ik de nieuwste maps nog nooit op Conquest small gespeeld
EDIT: Ik was net co-op aan het spelen met een gast die niet kon vliegen in een heli en niet eens kon schieten.
1 rondje kon ik vliegen en ik moest zelf de mortars neer halen en daarna werd het me te veel, omdat ik met mijn eigen noob skills alles moest doen
Ik krijg koppijn van die kartelrandjes, het is heel erg rustig en je bent meer aan het lopen dan aan het schieten.
ongeveer 10 potjes nu gespeeld, waarvan 0 potjes een beetje gebalanceerd. Baserape is echt een groot probleem op de console. door de lage resolutie zie ik echt helemaal niks. op Caspian border die je op 50 meter afstand geen verschil tussen een boom of een hoofd.
De besturing is natuurlijk mijn eigen probleem, maar daar kan ik voorlopig nog niet aan wennen en krijg kramp van in me vingers. waarom blijft je speler niet steeds rennen ?
Vraagje, heeft de PS3 versie ook zo slechte resolutie dat je kartelrandjes hebt en gewoon niks scherp is ?
want BF3 wordt het meest gespeeld op de PS3, maar als het er zo uit ziet als op de Xbox360 dan hebben mensen echt goede ogen, want ik zie echt geen donder.
[ Voor 94% gewijzigd door Pykow op 15-07-2013 22:17 ]
De kartelrandjes heb je ook op de PS3. Het viel mij eigenlijk pas op nadat ik ook wat uurtjes BF3 op de PC had gespeeld.
Verwijderd
Waarom was jij ook alweer BF3 op de console gaan spelen?Pykow schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:02:
Ik ga vandaag maar even de DLC's downloaden.
Als ik jou was zou ik gewoon heel snel terug rennen naar mijn PC. (ik kom zelf ook van de PC af)
Ik ben ondertussen wel gewend aan die blokkerige meuk op de console hoor, zelfs de controls heb ik onder de knie gekregen!
Dat het rustig is op de maps is tevens een kwestie van wennen; vooral op de Armored Kill maps kun je rustig 5 minuten rond crossen zonder een schot te lossen.
Komt dat niet kunnen onderscheiden van een boom ook niet door de camouflage van een poppetje? 
Gek worden van kartelrandjes en de lage resolutie vind ik persoonlijk wel bullshit hoor. 5 a 10 jaar geleden lag de resolutie niet veel hoger en waren er ook zat kartels.
Op de man spelen wordt op Tweakers.net niet gewaardeerd.
Gek worden van kartelrandjes en de lage resolutie vind ik persoonlijk wel bullshit hoor. 5 a 10 jaar geleden lag de resolutie niet veel hoger en waren er ook zat kartels.
Op de man spelen wordt op Tweakers.net niet gewaardeerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Sn0wblind op 16-07-2013 15:21 ]
om me tijd te vol te maken tot dat GTA V uitkomt en BF3 een van de beste games is op dit moment.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:02:
[...]
Waarom was jij ook alweer BF3 op de console gaan spelen?
Als ik jou was zou ik gewoon heel snel terug rennen naar mijn PC. (ik kom zelf ook van de PC af)
Ik ben ondertussen wel gewend aan die blokkerige meuk op de console hoor, zelfs de controls heb ik onder de knie gekregen!
Dat het rustig is op de maps is tevens een kwestie van wennen; vooral op de Armored Kill maps kun je rustig 5 minuten rond crossen zonder een schot te lossen.
De controls leer ik vanzelf wel, het is gewoon een nieuwe ervaring om met een controller te gaan spelen maar wel wat ontspannender. Daarnaast is het leuk om weer unlocks te kunnen gaan halen en proberen beter te worden met een controller. ik heb alle tijd tot 17 september. Soms gaat het goed en soms schiet ik gewoon volledig mis omdat ik nog niet goed kan bijsturen met me duim.
Nee komt zeker niet door de camouflage.Martinspire schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:30:
Komt dat niet kunnen onderscheiden van een boom ook niet door de camouflage van een poppetje?
knip
op Seine crossing, metro heb ik eigenlijk geen problemen mee hoe het eruit ziet.
maar maps met bomen worden wel erg lastig.Heb me brightness net als op de PC heel hoog staan zodat ik geen last heb van schaduw of donkere hoekjes waar mensen in kunnen liggen.
al met al schrok ik me gewoon kapot na 2 jaar geen console meer aangeraakt te hebben.
Console mist voor mij 3 dingen.
1 AA zodat de kartel randjes minder worden of hogere resolutie.
2 me aim sneller kunnen maken in een voertuig, los van de infantry sens.
3 FoV van 90.
[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 16-07-2013 15:24 ]
Tja, en op consoles kan je dus wel in de donkere hoekjes mensen tegenkomen. En dat maakt het spel op de console eigenlijk ook wel leuk en wat uitdagender. Het is helemaal leuk als je even tegen de zon in hebt gekeken, want dan zie je dus werkelijk niets meer. Netzo als de flashlights, die vullen als ze naar je schijnen op 20 meter, nog altijd 4/5 van het scherm!Pykow schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:42:
[...]
Nee komt zeker niet door de camouflage.
op Seine crossing, metro heb ik eigenlijk geen problemen mee hoe het eruit ziet.
maar maps met bomen worden wel erg lastig.Heb me brightness net als op de PC heel hoog staan zodat ik geen last heb van schaduw of donkere hoekjes waar mensen in kunnen liggen.
al met al schrok ik me gewoon kapot na 2 jaar geen console meer aangeraakt te hebben.
Console mist voor mij 3 dingen.
1 AA zodat de kartel randjes minder worden of hogere resolutie.
2 me aim sneller kunnen maken in een voertuig, los van de infantry sens.
3 FoV van 90.
Wat betreft je missende dingen:
1. Wachten op de volgende generatie consoles. Vergeet niet dat je nu op een machine van 7 jaar oud speelt.
2. Dat moet juist op de PC worden aangepast. Op de consoles is het aanzienlijk realistischer.
3. Went wel.
Wat je kan doen is oefenen in Close Combat. Daar kan je altijd de hele kaart overzien, iets minder spelers maar wel voldoende om nooit lang niemand tegen te komen.
besturing leren met controller is inderdaad puur een kwestie van wennen. Net als de resolutie overigens. Ik heb in het begin altijd met AA aan gespeeld (opties), maar tegenwoordig gewoon zonder. Het is net wat scherper en je kunt zeker wel onderscheid maken tussen hoofdjes en bomen. Ik zet mijn TV ook wat dichterbij als ik ga gamen, dan zie je net wat meer inderdaad. Iets wat ik waarschijnlijk ook wel met een PS4 ga doen op mijn formaat TV, trouwens. Dus dat heeft niets met resolutie te maken, meer met afstand tot het scherm. Of je moet al gamen op een monitor, net zoals achter een PC.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En donkere mensen in hoekjesAllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:05:
[...]
Tja, en op consoles kan je dus wel in de donkere hoekjes mensen tegenkomen.
Woot?Martinspire schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:30:
Maar inderdaad, ga maar weer lekker op je machtige PC spelen als je het zoveel beter weet.
Waar komt die opeens vandaan?

Het is algemeen bekend dat de graphics op een pc mooier zijn dan op de console, dus is het zo raar dat Pykow even zijn mening daarover deelt?
[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 16-07-2013 12:36 ]
ik ben het met hem eens hoor.. ik zie echt geen ene DONDER op caspian border B vlag.. mijn god een ramp al die kutbomen...
Ja, me too.
Ik vind dat de dorsers uit de DLC berijdbaar gemaakt moeten worden waarmee je bossen kunt rooien. Tankshells zijn daar te duur voor
Ik vind dat de dorsers uit de DLC berijdbaar gemaakt moeten worden waarmee je bossen kunt rooien. Tankshells zijn daar te duur voor
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Uhu, maar er zijn mensen die, omdat ze Microsoft en haar producten dusdanig goed hebben gepromoot en ieder negatief stukje kritiek hebben weten om te buigen in iets positiefs, speciale Xboxen gekregen hebben, die een bak meer power hebben dan de doorsnee Xbox en PS3, en daardoor AA en AF en triple, quatro en weet ik wat voor meer beeld enhancers aan hebben staan, naast natuurlijk 100 fpsdvdkiwi schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:25:
[...]
Woot?
Waar komt die opeens vandaan?Take it easy
![]()
Het is algemeen bekend dat de graphics op een pc mooier zijn dan op de console, dus is het zo raar dat Pykow even zijn mening daarover deelt?
En dan is het natuurlijk wel zaak om zodra iemand aangeeft dat hij kartelrandjes ziet op een spel dat op een Xbox draait, er direct bovenop te springen
Verwijderd
Wikipedia: Agent OrangeJeroenimoes schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:38:
Ja, me too.
Ik vind dat de dorsers uit de DLC bereidbaar gemaakt moeten worden waarmee je bossen kunt rooien. Tankshells zijn daar te duur voor
this should do the trick
Toch blijft: is in het echt ook niet die camouflage bedoelt om ervoor te zorgen dat je de soldaten in het bos niet ziet?
Mede door de bewegende bomen heb je minder snel door dat er enemies zijn, maar dat hoort gewoon bij de map. Als je het vervolgens gaat hebben over FOV en het ophogen van de brightness om in donkere hoeken te kunnen kijken, dan weet ik al genoeg.
Verder vind ik het gewoon zeuren over de kartels en de resolutie. Dan vraag ik me erg af waarom iemand uberhaupt nog op de console is gaan spelen. Dit is niet de HD generatie, want dat kunnen ze gewoon niet aan (ik zou het knap vinden als je pc van 7 jaar geleden wel alles nu nog op 1080p met MSAA op 16x kan afspelen.
Mede door de bewegende bomen heb je minder snel door dat er enemies zijn, maar dat hoort gewoon bij de map. Als je het vervolgens gaat hebben over FOV en het ophogen van de brightness om in donkere hoeken te kunnen kijken, dan weet ik al genoeg.
Verder vind ik het gewoon zeuren over de kartels en de resolutie. Dan vraag ik me erg af waarom iemand uberhaupt nog op de console is gaan spelen. Dit is niet de HD generatie, want dat kunnen ze gewoon niet aan (ik zou het knap vinden als je pc van 7 jaar geleden wel alles nu nog op 1080p met MSAA op 16x kan afspelen.
offtopic:
Dan kun je me wel weer wegzetten als X1 fanboy, maar ik heb wel degelijk gelijk
Dan kun je me wel weer wegzetten als X1 fanboy, maar ik heb wel degelijk gelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2013 14:21 ]
offtopic:
Het gaat er niet om of je wel of niet gelijk hebt, het is de manier waarop. Je springt er bovenop en dat komt over als een dwangmatige poging om een stukje kritiek op de Xbox weer om te buigen naar een user-error, zodat de Xbox geen blaam treft.
Het gaat er niet om of je wel of niet gelijk hebt, het is de manier waarop. Je springt er bovenop en dat komt over als een dwangmatige poging om een stukje kritiek op de Xbox weer om te buigen naar een user-error, zodat de Xbox geen blaam treft.
De enige camouflage in BF3 waar je iets aan hebt is het zwart pak omdat dat grotendeels geen hittebeeld afgeeft.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:25:
offtopic:
De enige camouflage in BF3 waar je iets aan hebt is het zwart pak omdat dat grotendeels geen hittebeeld afgeeft.
offtopic:
Je hebt je fanboy-bril blijkbaar weer op want ik geen nergens aan of ik het over de Xbox of PS3 heb. Beiden hebben last van een lage resolutie en beiden hebben kartels. Maar goed, het is natuurlijk weer allemaal mijn schuld dat hij zich ergert aan mogelijkheden van de consoles
Je hebt je fanboy-bril blijkbaar weer op want ik geen nergens aan of ik het over de Xbox of PS3 heb. Beiden hebben last van een lage resolutie en beiden hebben kartels. Maar goed, het is natuurlijk weer allemaal mijn schuld dat hij zich ergert aan mogelijkheden van de consoles

Als reactie op de 6 miljoen likes op de facebook pagina, hebben ze bij Dice wat muziek gratis beschikbaar gemaakt: http://battlelog.battlefi...view/2925730257750536607/
Verwijderd
Ik erger me na 2 jaar niet meer aan kartels, alhoewel ik nog steeds een 'what the fuck!' moment heb als ik pc graphics zie 
Reden nummer 1 om een console te halen was voor mij de bank+voetensteun icm 44" scherm!
Reden nummer 1 om een console te halen was voor mij de bank+voetensteun icm 44" scherm!
De discussie betreft kartelrandjes en PC vs Conoles is in dit BF3 topic niet gewenst.
Door wie is het niet gewenst? Ik zie niemand zeggen dat we ermee moeten ophouden en zo'n 'grote' discussie is het niet. Enige persoon dat een klein beetje aangeeft geen PC vs Console te willen zien is Martinspire.... en heel toevallig kom jij, mr. de moderator, normaal zie ik jou bijna nooit.Sn0wblind schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:25:
[mbr]De discussie betreft kartelrandjes en PC vs Conoles is in dit BF3 topic niet gewenst.[/]
Steam ID: TheLastOttoman
Ik heb er op gotlive wel meer over gehoord. Het is niet voor niets dat we zijn afgesplitst.
Vraag me eigenlijk nog af of we nog iets leuks krijgen als opwarming tot BF4. Een leuke game-challenge ofzo? De rek is er online nu wel zo'n beetje uit, dus zoek een nieuwe hobby ingame
Vraag me eigenlijk nog af of we nog iets leuks krijgen als opwarming tot BF4. Een leuke game-challenge ofzo? De rek is er online nu wel zo'n beetje uit, dus zoek een nieuwe hobby ingame
Verwijderd
Bij mij lopen verveling en C4 vaak hand in handMartinspire schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:31:
ofzo? De rek is er online nu wel zo'n beetje uit, dus zoek een nieuwe hobby ingame

Heeft er voor mij iemand wat servers waar je niet gebaseraped wordt, waar wel teamplay is en waar ik me kan gedragen als een noob ?
hoe kan het zijn dat ik met 0,0 ervaring met shooters met een controller. toch al paar keer eerste kom te staan.
http://battlelog.battlefi...how/2/91204259/893427446/
http://battlelog.battlefi...how/2/91119469/893427446/
Moet ook erg wennen dat er heel veel campers zijn en niemand op je rug let.
hoe kan het zijn dat ik met 0,0 ervaring met shooters met een controller. toch al paar keer eerste kom te staan.
http://battlelog.battlefi...how/2/91204259/893427446/
http://battlelog.battlefi...how/2/91119469/893427446/
Moet ook erg wennen dat er heel veel campers zijn en niemand op je rug let.
Er speelt op consoles vrijwel niemand iedere keer op dezelfde server, zodat je gewoon geluk moet hebben.Pykow schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:22:
Heeft er voor mij iemand wat servers waar je niet gebaseraped wordt, waar wel teamplay is en waar ik me kan gedragen als een noob ?
Omdat anderen tegen dezelfde beperkingen aanlopen als jij. Daarnaast ken je de kaarten en kan je aardig inschatten wat goede routes en plekken zijn.hoe kan het zijn dat ik met 0,0 ervaring met shooters met een controller. toch al paar keer eerste kom te staan.
Welkom bij consolesMoet ook erg wennen dat er heel veel campers zijn en niemand op je rug let.
Verwijderd
Base rapes heb ik eigenlijk niet zo vaak last van (weet niet wat jij allemaal doet om er telkens in terecht te komen?
)
Afgelopen twee avonden nog wat potjes gedaan maar slechts 1x op Seine Crossing in een base rape gezeten
Afgelopen twee avonden nog wat potjes gedaan maar slechts 1x op Seine Crossing in een base rape gezeten
Ik speel het liefst de grotere maps, en probeer altijd bij m'n squad te blijven. Hierdoor is het gewoon een stuk leuker om te doen
Vooral Wake Island is mijn favoriet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.