Idd heel vervelend! Meestal leave ik dan ook maar ja (of het moet een terechte actie zijn wegens team balance o.i.d.)lanerios schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:55:
Klopt, heb wel 1 irritatie.. 1 quit moeten doen. Zat op een server en kreeg constant "Killed by admin" zonder dat ik neergeschoten werd oid. Dood irritant.
Mee eens
Maar vind het Quit percentage nu zo irritant
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
geloof mij, over 800 uur boeit het je geen flikker meer! gewoon lekker knallen bambambam!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Net ff gekocht om wat te doen te hebben.
Wat een kutspel, kom je van de ene na de andere server tegen speler die betere wapens hebben.
Wat een kutspel, kom je van de ene na de andere server tegen speler die betere wapens hebben.
Zelfs met de slechtste wapens kan je nog mvp worden, het gaat erom hoe JIJ speelt, het is geen COD, dus geen run en shoot, hier moet echt tactisch nagedacht wordenVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:24:
PSN: Europhea
M16A3 is het beste wapen, en die heb je vanaf het beginVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:24:
Maar omdat je al zo snel het plakaat "kutspel" erop plakt kan je beter wat anders gaan doen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan moet je echt de tijd nemen. Sorry, maar ik ben (pas) level 6, en kan vaak genoeg mensen van level 100? zonder issues afmaken. Leer je wapen kennen, pas dan kan je echt wat doen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Het is dan wel een goed wapen maar zonder attachments.dvdkiwi schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:00:
[...]
M16A3 is het beste wapen, en die heb je vanaf het begin
Maar omdat je al zo snel het plakaat "kutspel" erop plakt kan je beter wat anders gaan doen
Singleplayer is helemaal bout met die lullige quick time event en scripted onzin.
Als je niet de tijd wilt nemen om het een en ander te unlocken, kun je de shortcut kits kopen, dan koop je je unlocks. Maarja, dat vind ik dan weer zonde geld.
Gewoon een beetje geduld hebben; unlocks komen vanzelf. IEDEREEN heeft in het begin moeten wennen aan wapens, unlocks, maps, etc.
Gewoon een beetje geduld hebben; unlocks komen vanzelf. IEDEREEN heeft in het begin moeten wennen aan wapens, unlocks, maps, etc.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Ach bij hoeveel kills per wapen heb je de meest gebruikte unlocks binnen? 100 ofzo?
Binnen een avond heb je minstens 1 wapen volgeplakt met fatsoenlijke attachments.
Ben je trouwens bekend met shooters op de console of begin je van 0 af aan? Dat had ik namelijk wel toen ik Bad Company 2 kocht samen met de PS3. De eerste paar dagen kon ik amper lopen of richten, gaat me tegenwoordig al beter af
Binnen een avond heb je minstens 1 wapen volgeplakt met fatsoenlijke attachments.
Ben je trouwens bekend met shooters op de console of begin je van 0 af aan? Dat had ik namelijk wel toen ik Bad Company 2 kocht samen met de PS3. De eerste paar dagen kon ik amper lopen of richten, gaat me tegenwoordig al beter af
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 09:22 ]
LOOOOL, vrijwel iedere 10 kills speel je een attachment vrij.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:12:
[...]
Het is dan wel een goed wapen maar zonder attachments.
Ik denk eerder dat het een gebrek aan skill is, dan dat je last hebt van het feit dat de tegenstander 'betere wapens' heeft.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ook op de PS3? en tot wanneer?
odd, kan er nl. niks over vinden. Vind het niet erg hoor, vanavond maar weer wat gaan knallen muwhahaha
Verwijderd
Yay dubbel XP!!! Dat wordt de rest van de week dus met de M60+bipod+extended mags op Metro rondhangen
T/m zaterdag?
Nope, 6 hele dagen!
Nope, 6 hele dagen!
Het gaat steeds beter 
Maar soms gaat het gewoon té snel voor mij haha
Maar soms gaat het gewoon té snel voor mij haha
word dit spel nog gespeeld?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
ja, waarom niet
but ofcourse! kom je weer keer meedoen?Phyt_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:27:
word dit spel nog gespeeld?
Voor iedereen die het nog niet weet: tijdens de E3 (t/m 13 juni) kun je gratis Close Quarters krijgen in de game store in BF3
En premium zou 50 % korting zijn.

Jammer dat de enige pot Close Quarters van gisteren weer vol zat met vieze bunnyhoppers...
Ik snap er echt de lol niet van. Is het gebrek aan skill dat ze gaan hoppen of zo?
Ik snap er echt de lol niet van. Is het gebrek aan skill dat ze gaan hoppen of zo?
Bunnyhoppers zijn dood irritant, wel leuk dat ze altijd vol op m'n granaat springen muwhahaha.
Gister 2x achter elkaar Gun race (oid?) gedaan. Begint met pistool en werkt dan omhoog.
Race 1: Niet voorbij eerste gun gekomen, had er nog nooit mee geschoten en tegenstanders waren bizar goed
Race 2: Magnum/shotgun (de hoogste van de 2), en die ging geweldig. Ik begin uiteindelijk beter te worden, ga nu soms minder dood dan dat ik kills maak.
Gister 2x achter elkaar Gun race (oid?) gedaan. Begint met pistool en werkt dan omhoog.
Race 1: Niet voorbij eerste gun gekomen, had er nog nooit mee geschoten en tegenstanders waren bizar goed
Race 2: Magnum/shotgun (de hoogste van de 2), en die ging geweldig. Ik begin uiteindelijk beter te worden, ga nu soms minder dood dan dat ik kills maak.
Verwijderd
heerlijke bezigheid om op Close Quarters maps die bunnyhoppende pisnekken te pesten met claymores en C4
Hey henk airlines, geen id, is best wel eng zolang niet gespeeld, heb de end game nog niet eens gedownload ofzo
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ja die KUT Talibanserver gisteren op close quarters.. maargoed blijft wel een leuke DLC.
en Phyt, gewoon weer online komen..Schieten doe je nog steeds met R1, dus niets veranderd
.
en Phyt, gewoon weer online komen..Schieten doe je nog steeds met R1, dus niets veranderd
net geprobeerd ging hem niet worden, ben ook nog niet helemaal fit.
Aan het begin van de avond lekker potje 500 % caspian gedaan met een lvl100 shitbucket als helikopter piloot. Kon de vijand lekker 1 voor 1 afschieten
Hah, deze week weer een hele week BF3 niet aangeraakt... beetje raar. Maja; hele week alle avonden werken tot en met vandaag, vanaf morgen PINKPOP
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Je hebt gisteravond iig niks gemist, wat een kutpotjes..Jeroenimoes schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:49:
Hah, deze week weer een hele week BF3 niet aangeraakt... beetje raar. Maja; hele week alle avonden werken tot en met vandaag, vanaf morgen PINKPOP![]()
We zijn echt toe aan BF4, hoop dat die PS4 echt in de herst uikomt, want 12 vs 12 ga ik echt niet meer doen in bijv. Shanghai hahaha, dat is onmogelijk om daar nog 12 vijanden te vinden
[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 13-06-2013 12:53 ]
Zo, wat gaat het weer goed, ben nu Corporal 3 star, en heb een aardig leuk wapentje gevonden:
Aug A3
Holographic sight
Underslung Rail
Suppressor/Tact light/Heavy Barrel (hangt af per map)
Aug A3
Holographic sight
Underslung Rail
Suppressor/Tact light/Heavy Barrel (hangt af per map)
Doe er eens een foregrip bij! Kan de aug prima hebben..
De scar-l valt in dezelfde categorie vind ik.. Alleen heeft de scar-l geen foregrip nodig. Lekker heavybarrel erop en gaan!
En voor de echt Coole ninjas natuurlijk de as-val met ext. Kags en een reflex! Absolute laserrrr
De scar-l valt in dezelfde categorie vind ik.. Alleen heeft de scar-l geen foregrip nodig. Lekker heavybarrel erop en gaan!
En voor de echt Coole ninjas natuurlijk de as-val met ext. Kags en een reflex! Absolute laserrrr
Verwijderd
AUG gebruik ik altijd met RDS+foregrip+Tac light, best prima wapen! ASVAL vindt ik een beetje een nerveus pokkeding, hoewel ik in BC2 een groot fan ben van de VSS (lijkt er best veel op)
Gister was het weer een rubberbandfeestje in BF3, paar potjes geprobeerd te spelen maar uiteindelijk BC2 gaan doen. Paar hele leuke potjes rush gedaan en de avond goed afgesloten met een lekkere lange pot CQ op Harvest Day
(één van mijn all-time favo maps)
Gister was het weer een rubberbandfeestje in BF3, paar potjes geprobeerd te spelen maar uiteindelijk BC2 gaan doen. Paar hele leuke potjes rush gedaan en de avond goed afgesloten met een lekkere lange pot CQ op Harvest Day
zijn wat 'regels' waar je je met de as-val aan 'moet' houden..
-stilstaan als je schiet
-altijd ADS (behalve point blank ofcourse)
-tapfire/burst, 2/3 kogels per keer
eerste 2 kogels zijn dead center.. ding heeft (afgezien van suppression) geen spread als je stil staat en ADS gaat.. echt een laser.
nadelen zijn:
trage bullet speed van 333 m/s dus veel leaden op je targets..en natuurlijk de hoge spread als je loopt/niet ads schiet...
maar by far mn favo wapen de laatste tijd.. leuker/uitdagender dan een m16a3/m416, gebruik em gewoon in elke class lol!
-stilstaan als je schiet
-altijd ADS (behalve point blank ofcourse)
-tapfire/burst, 2/3 kogels per keer
eerste 2 kogels zijn dead center.. ding heeft (afgezien van suppression) geen spread als je stil staat en ADS gaat.. echt een laser.
nadelen zijn:
trage bullet speed van 333 m/s dus veel leaden op je targets..en natuurlijk de hoge spread als je loopt/niet ads schiet...
maar by far mn favo wapen de laatste tijd.. leuker/uitdagender dan een m16a3/m416, gebruik em gewoon in elke class lol!
Vooral in de stads-maps is die ASVal erg relaxed. Ik geloof dat ik die challenge destijds in 1 pot (tdm) voor 90% klaar had. Voor langere range (maps als firestorm of caspian) vind ik de m16 wel iets fijner, maar ik loop meestal toch al als m60 support rond, dus wat dat betreft heb ik weer liever een andere gun
Ik loop nu met de Type 88 LMG rond.
In het begin ext. mags, foregrip en holo erop, maar toen vond ik het toch een waardeloos wapen...
Toen zei Kurd: Je moet bipod erop doen!!
En warempel! Zowaar een lekker wapen!
Zelfs uit de heup of ads schiet het beter met een bipod
In het begin ext. mags, foregrip en holo erop, maar toen vond ik het toch een waardeloos wapen...
Toen zei Kurd: Je moet bipod erop doen!!
En warempel! Zowaar een lekker wapen!
Zelfs uit de heup of ads schiet het beter met een bipod
Net echt een epic pot Operation Firestorm gehad! duurde GVD 2 uur was heel spannend!
http://battlelog.battlefi...how/4/94912862/364016030/
(chopper rammen, kiwi in een jeep met jets rammen, op torens landen, met chopper op jet landen en proberen op te stijgen etc etc etc!)
http://battlelog.battlefi...how/4/94912862/364016030/
(chopper rammen, kiwi in een jeep met jets rammen, op torens landen, met chopper op jet landen en proberen op te stijgen etc etc etc!)
Verwijderd
ja dat waren 2 lange en hele spannende uren!
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 01:39 ]
Helaas wel verloren... maar we kregen goed euh.... tegenstand?
Hallo allemaal. Mijn naam is Navuri en heb me zojuist (na jarenlang meelezen) toch maar eens geregistreerd. Ben niet zo van de fora / forums, maar kon de verleiding in deze niet weerstaan.
Heb gisteren voor het eerst een Battlefield spel gekocht: Battlefield 3. Nu heb ik een x-aantal vragen waarvan ik hoop dat de deskundigen hier het kunnen beantwoorden.
1. Waarom speel je in multiplayer als complete beginner tegen mensen die de maximale rang/rank allang hebben behaald? Ik kwam tijdens 1 multiplayer map op een vliegdekschip terecht met een stuk of 8/10 andere beginnende spelers (max level 25) en we moesten vechten tegen een zelfde aantal level 100 spelers. Is dit altijd zo geweest of gaat het misschien veranderen in BF4?
2. Is er misschien een trainingsmodus / schietbaan waar je kunt oefenen?
3. Ik speel zelf BF3 op een PS3. Speel ik nu ook tegen mensen die BF3 op een XBOX360 of PC spelen? Is het een cross-platform multiplayer? Zo ja, kan ik dan ook co-op spelen met een vriend die op een X-BOX speelt?
4. Is het mogelijk om te kiezen of je aan de VS of RUS kant speelt? Soms unlock ik een item en dan kan ik het niet in een volgend spel selecteren. Dan blijkt achteraf dat ik gewoon een andere zijde bespeelde.
5. Kun je mensen in je team muten? Ik heb weinig met huilende kinderen (letterlijk) en schreeuwende tieners die de hele tijd NOOOOBB roepen.
6. Aangezien ik compleet nieuw ben in BF: wat is een wijze strategie om te hanteren? Elke class evenveel levelen of je helemaal storten op 1 specifieke class?
7. Ik heb de standaard versie van BF3 en heb de gratis Close Quarters DLC, maar ik ben een grotere fan van de grote maps. Welke van de vier overige DLC's is ECHT aan te raden en zeker de moeite waard?
8. Als je zoals ik geen headset hebt, is er dan een andere mogelijkheid om met andere spelers te communiceren in multiplayer? Kun je misschien berichten typen o.i.d.?
Hopelijk valt dit eerste bericht niet onder 'slowchat', anders ben ik na 1 bericht al meteen 'op vakantie', zoals de melding boven mijn tekstvak vermeld.
Dank!
Navuri
PS: en wat zijn bunnyhoppers? Al die springende idioten die ik in mp zie?
Heb gisteren voor het eerst een Battlefield spel gekocht: Battlefield 3. Nu heb ik een x-aantal vragen waarvan ik hoop dat de deskundigen hier het kunnen beantwoorden.
1. Waarom speel je in multiplayer als complete beginner tegen mensen die de maximale rang/rank allang hebben behaald? Ik kwam tijdens 1 multiplayer map op een vliegdekschip terecht met een stuk of 8/10 andere beginnende spelers (max level 25) en we moesten vechten tegen een zelfde aantal level 100 spelers. Is dit altijd zo geweest of gaat het misschien veranderen in BF4?
3. Ik speel zelf BF3 op een PS3. Speel ik nu ook tegen mensen die BF3 op een XBOX360 of PC spelen? Is het een cross-platform multiplayer? Zo ja, kan ik dan ook co-op spelen met een vriend die op een X-BOX speelt?
4. Is het mogelijk om te kiezen of je aan de VS of RUS kant speelt? Soms unlock ik een item en dan kan ik het niet in een volgend spel selecteren. Dan blijkt achteraf dat ik gewoon een andere zijde bespeelde.
5. Kun je mensen in je team muten? Ik heb weinig met huilende kinderen (letterlijk) en schreeuwende tieners die de hele tijd NOOOOBB roepen.
6. Aangezien ik compleet nieuw ben in BF: wat is een wijze strategie om te hanteren? Elke class evenveel levelen of je helemaal storten op 1 specifieke class?
7. Ik heb de standaard versie van BF3 en heb de gratis Close Quarters DLC, maar ik ben een grotere fan van de grote maps. Welke van de vier overige DLC's is ECHT aan te raden en zeker de moeite waard?
8. Als je zoals ik geen headset hebt, is er dan een andere mogelijkheid om met andere spelers te communiceren in multiplayer? Kun je misschien berichten typen o.i.d.?
Hopelijk valt dit eerste bericht niet onder 'slowchat', anders ben ik na 1 bericht al meteen 'op vakantie', zoals de melding boven mijn tekstvak vermeld.
Dank!
Navuri
Navuri schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:07:
Hallo allemaal. Mijn naam is Navuri en heb me zojuist (na jarenlang meelezen) toch maar eens geregistreerd. Ben niet zo van de fora / forums, maar kon de verleiding in deze niet weerstaan.
welkom![]()
meestal word er na het einde van het potje gebalanceerd maar heel veel lvl 100's spelen met elkaar (zoals wij) en die switchen dus weer naar elkaar toe
Ja/nee voordat je begint in MP kan je het beste beginnen met de singleplayer zo kan je een beetje wennen aan verschillende wapens enz.
Nee helaas dat kan niet
ik denk dat je Attachments bedoelt deze speel je alleen vrij voor het wapen waar je op dat moment mee speelt dus voor elk wapen moet je weer alle scopes enz. vrij spelen. omdat je net begonnen bent heb je waarschijnlijk nog geen andere wapens vrij gespeeld en de begin wapens zijn als RUS of VS niet gelijk dat komt pas als je hoger in rank bent (van een Class)
ja dat kan druk op start ga dan naar squad dan na jou squad bijvoorbeeld Bravo ga na de naam van diegene en druk op vierkante dacht ik.
gewoon spelen met wat je fijn vind. om het spel een stuk leuker te maken raad ik je aan om een headset te kopen en wat mensen van hier toe te voegen aan je vriendenlijst er is altijd wel een clubje online en maakt het spel 10x zo leuk vind ik
tja niet echt 1 maar die mening verschilt per man
ja je kan via PSN gewoon berichtjes sturen maar dat duurt nogal lang. dus je kan beter gewoon een headset kopen (zoals ik al zei bij punt 6.)
Nee want je stelt gewoon vragen over het spel en als "Noob" mag jij dat gewoon![]()
Dank!
Navuri
Wat Joshje al zegt.
Aanvullingen:
-je speelt het ene potje aan de RU kant, het volgende potje aan de US kant, daarna weer RU enz.
Dat heb je zelf niet in de hand. Je unlocks voor bepaalde (bv RU-) wapens, kan je dus het volgende potje waarin je US speelt niet gebruiken.
-Voeg een aantal van ons toe via PSN. Wij spelen vaak samen en nieuwelingen zijn altijd welkom.
Zo leer je ook de mappen een beetje kennen en is het een stuk toegankelijker dan in je uppie als newbie in een server te stappen.
-Als je een match joined, doe dat dan via de server browser. Als je via quick match een potje zoekt kom je erg vaak in het verliezende team; vaak met een s*tload aan hoge levels tegenover je die aan het baserapen zijn.
Dat moet je niet willen; het haalt ook snel de fun uit de game.
-De klasse die je kiest is afhankelijk van de map waarop je speelt.
Operation Metro bijvoorbeeld heb je geen voertuigen en hoef je dus niet als engineer te spelen.
Daar kan je het beste voor Assault (want: heals en revive mogelijkheden) of Support (want: ressuply) kiezen.
Op mappen met voertuigen zijn engineers handig, maar zijn de klasses die ik net noemde zeker niet overbodig.
Je leert mettertijd wel welke klasse op welke map een goede is.
-Qua DLC zou ik je aanraden om nog niks te kopen (Close Quarters heb je al las ik).
Als je fan bent van de grotere mappen zou je eens een tijd op bv Caspian Border en Operation Firestorm moeten spelen. Dat zijn de grootste "vanilla" maps en zelfs die kunnen voor 12 vs 12 nog erg groot aanvoelen.
Mocht je die toch te klein vinden dan raad ik Armored Kill (DLC) aan. Maar wees niet boos op mij als je daar in 10 minuten maar 1 vijand tegenkomt
Samenvattend: voeg ons toe en speel lekker met ons mee
De beste manier om het spel te leren kennen, en de leukste
*headset zeker aan te raden!!*
Aanvullingen:
-je speelt het ene potje aan de RU kant, het volgende potje aan de US kant, daarna weer RU enz.
Dat heb je zelf niet in de hand. Je unlocks voor bepaalde (bv RU-) wapens, kan je dus het volgende potje waarin je US speelt niet gebruiken.
-Voeg een aantal van ons toe via PSN. Wij spelen vaak samen en nieuwelingen zijn altijd welkom.
Zo leer je ook de mappen een beetje kennen en is het een stuk toegankelijker dan in je uppie als newbie in een server te stappen.
-Als je een match joined, doe dat dan via de server browser. Als je via quick match een potje zoekt kom je erg vaak in het verliezende team; vaak met een s*tload aan hoge levels tegenover je die aan het baserapen zijn.
Dat moet je niet willen; het haalt ook snel de fun uit de game.
-De klasse die je kiest is afhankelijk van de map waarop je speelt.
Operation Metro bijvoorbeeld heb je geen voertuigen en hoef je dus niet als engineer te spelen.
Daar kan je het beste voor Assault (want: heals en revive mogelijkheden) of Support (want: ressuply) kiezen.
Op mappen met voertuigen zijn engineers handig, maar zijn de klasses die ik net noemde zeker niet overbodig.
Je leert mettertijd wel welke klasse op welke map een goede is.
-Qua DLC zou ik je aanraden om nog niks te kopen (Close Quarters heb je al las ik).
Als je fan bent van de grotere mappen zou je eens een tijd op bv Caspian Border en Operation Firestorm moeten spelen. Dat zijn de grootste "vanilla" maps en zelfs die kunnen voor 12 vs 12 nog erg groot aanvoelen.
Mocht je die toch te klein vinden dan raad ik Armored Kill (DLC) aan. Maar wees niet boos op mij als je daar in 10 minuten maar 1 vijand tegenkomt
Samenvattend: voeg ons toe en speel lekker met ons mee
De beste manier om het spel te leren kennen, en de leukste
*headset zeker aan te raden!!*
Thanks dvdkiwi. Mijn PSN naam is trouwens Navuri, dus mocht iemand me toe willen voegen dan kan dat. Heb net even de DLC trailers bekeken en Armored Kill ziet er GROOTS uit. KABOOM!
De meeste trailers zijn van de pc-versie: daar speel je met 64 man op een server en is de map dus een stuk voller. Armored Kill op de PS3 lijkt meer op Day-z dan op Battlefield.
Mijn psn is TJV-NL , voeg me maar toe. Gaan we gewoon met 2 squads om je heen lopen, dan ben je zo level 100.
Mijn psn is TJV-NL , voeg me maar toe. Gaan we gewoon met 2 squads om je heen lopen, dan ben je zo level 100.
Medics er om heen , heb je ook meteen een uber K/D 
PSN: Unomomentodado
PSN: Unomomentodado
[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 14-06-2013 23:29 ]
Tom, daar zit copyright op! 
kijk maar in onze signatures, daat staat na PSN: onze psn namen.. add ons allemaal, maar koop een headset, echt geloof me.. su-per-gaaf. maakt niet uit wat voor stem je hebt. vraag maar aan Tairino

koop gewoon in een telefoonzaak het goedkoopste bluetooth oortje wat er is.. of wat duurder met betere accu en gaan met die banaan.
als je ene headset hebt kan je namelijk ook real time vragen stellen en wij ze antwoorden! Fun Fun Fun!
kijk maar in onze signatures, daat staat na PSN: onze psn namen.. add ons allemaal, maar koop een headset, echt geloof me.. su-per-gaaf. maakt niet uit wat voor stem je hebt. vraag maar aan Tairino
koop gewoon in een telefoonzaak het goedkoopste bluetooth oortje wat er is.. of wat duurder met betere accu en gaan met die banaan.
als je ene headset hebt kan je namelijk ook real time vragen stellen en wij ze antwoorden! Fun Fun Fun!
Ahh... jij bent dus TJV-NL!pa4jv schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:25:
De meeste trailers zijn van de pc-versie: daar speel je met 64 man op een server en is de map dus een stuk voller. Armored Kill op de PS3 lijkt meer op Day-z dan op Battlefield.
Zojuist een paar potjes online gespeeld, maar heb hem maar uitgezet vanwege pure frustratie. Tijdens een rush match op die map met die olieraffinaderij hadden 2 spelers van de tegenstander zich gepositioneerd in zo'n Abrams tank (alletwee max level spelers) en schoten me in totaal 23 keer dood. Compleet belachelijk dat je als complete newbie in zo'n spel tegen topspelers moet. Gaat helemaal nergens over. Respawn POEF dood. Respawn. POEF dood. etc. etc. Ik had niet eens de kans om dekking te zoeken.
Geen quick matches meer voor mij in het vervolg. Jammer dat je niet tegen dezelfde kwaliteit tegenstanders kunt spelen.
NB: Ik ben nog niet zo gewend met alle classes / de besturing etc. dus ik blaas ook niet 1,2,3 zo'n tank heel snel op.
Geen quick matches meer voor mij in het vervolg. Jammer dat je niet tegen dezelfde kwaliteit tegenstanders kunt spelen.
NB: Ik ben nog niet zo gewend met alle classes / de besturing etc. dus ik blaas ook niet 1,2,3 zo'n tank heel snel op.
[ Voor 8% gewijzigd door Navuri op 15-06-2013 19:50 ]
Via de server browser kun je zoeken. Zoek dan op bijv. "noob server" of "no lvl 100"
Armored kill, leuke maps, onpraktisch met 24 spelers, iets té groot..Navuri schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:13:
Heb net even de DLC trailers bekeken en Armored Kill ziet er GROOTS uit. KABOOM!
Welkom trouwens
Mochten er nog mensen online gamen op PS3 en die graag in 'teamverband' gamen.
PSN ID: jjstyle333
PSN ID: jjstyle333
Geweldig.. net een "noob" server gejoined.. alleen maar level 100 in tegenstanders team die in choppers/tanks echt alles afschoten.
Tjsa... je moet wel ff kijken wie er in zit (kan met pijltje naar rechts volgens mij) en verder beetje geluk hebben. Anders zoeken op "no eagles" o.i.d. bijv.
en ons allemaal adden op je PSN en onze potjes joinen.. dan ben je allemaal lvl100 gasten die met je spelen ipv tegen je
.
net rondje op damavand peak gedaan met Scobravs, Kurdminator en Zuperkiwi, FRAGROUNDS ONLY!
man wat een lol! nog gewonnen ook hihi.
net rondje op damavand peak gedaan met Scobravs, Kurdminator en Zuperkiwi, FRAGROUNDS ONLY!
man wat een lol! nog gewonnen ook hihi.
Gegroet mede soldaten, ik speel sinds een tijdje Battlefield 3 en ben nu level 9. Ik snap nog bar weinig van het spel en ik ga op dit moment dan ook alleen maar dood. Maar dat mag de pret niet drukken want ik vind het een leuk spel tot nu toe, ik heb dan ook vandaag de premium pass gekocht in de Playstation Store omdat deze slechts 25 euro was, en voor dat geld alle mappacks, kom maar door dan! Wat ik nu niet snap is dat deze mappacks wapens bevatten, het enige is is dat ik die wapens nergens kan vinden (lees gebruiken). Weet iemand of dit door mijn level komt of iets in die richting? Verder zou ik ook nog wat beginnerstips willen hebben zodat ik misschien een beetje beter wordt, denk aan loadouts of speelstijden e.d.
Bij voorbaat dank voor het antwoord en de hulp.
Die wapens moet je over het algemeen vrij spelen.Tycho500 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:25:
Gegroet mede soldaten, ik speel sinds een tijdje Battlefield 3 en ben nu level 9. Ik snap nog bar weinig van het spel en ik ga op dit moment dan ook alleen maar dood. Maar dat mag de pret niet drukken want ik vind het een leuk spel tot nu toe, ik heb dan ook vandaag de premium pass gekocht in de Playstation Store omdat deze slechts 25 euro was, en voor dat geld alle mappacks, kom maar door dan! Wat ik nu niet snap is dat deze mappacks wapens bevatten, het enige is is dat ik die wapens nergens kan vinden (lees gebruiken). Weet iemand of dit door mijn level komt of iets in die richting? Verder zou ik ook nog wat beginnerstips willen hebben zodat ik misschien een beetje beter wordt, denk aan loadouts of speelstijden e.d.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dank voor de snelle respons, is er ergens een lijst waar ik kan zien op welk level ik welk wapen vrijspeel?Jumpman schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:35:
[...]
Die wapens moet je over het algemeen vrij spelen.
Gewoon op je battlelog site inloggen 
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/
[ Voor 37% gewijzigd door FikkieHo op 17-06-2013 00:56 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
De meeste van de DLC wapens speel je vrij door middel van het afronden van assignments.
Succes
Succes
Verwijderd
Sowieso zijn alle begin wapens per class prima dingen! Het is zeker niet zo dat latere unlocks per se betere wapens zijn, gewoon zorgen dat je een paar attachments vrijspeelt en dan zit je goed (de meest nuttige attachments heb je meestal bij 75-100 kills wel binnen)
Ik verwacht de komende tijd BF3 niet meer aan te raken, gister met The Last of Us begonnen, amai!
Single Player is rete goed maar de Multiplayer gaat me zeker nog wel de nodige uurtjes kosten
Ik verwacht de komende tijd BF3 niet meer aan te raken, gister met The Last of Us begonnen, amai!
Single Player is rete goed maar de Multiplayer gaat me zeker nog wel de nodige uurtjes kosten
Ik ben eingelijk een cod speler. Maar sinds ik prestige master ben vind ik geen reet meer aan. Dus ga maar is kijken of battlefield wat is.
Wie o Wie voegt mij toe?
Psn: Ch1mera2
Wie o Wie voegt mij toe?
Ik koop BF4 in ieder geval op de dag dat ie uitkomt, zodat niemand meteen 'uber-generaal pew-pew-pew' is. Ik begrijp dan ook niet dat DICE de speler geen keuze laat m.b.t. de moeilijkheidsgraad van de online multiplayer. Op level 1 hoor je gewoon niet tegen een level 100 karakter te spelen. Just ain't right. Daar moet je jezelf naar toe werken wat mij betreft. Of je zou in ieder geval de keuze moeten krijgen om tegen maximaal level 20 spelers te gamen o.i.d. Ik ben een newbie en dus wil ik ook tegen newbies spelen.
Dat had je niet moeten zeggen, nu gaat iedereen je proberen te knivenchimera2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:57:
Ik ben eingelijk een cod speler.
Verwijderd
Ach hecht niet zoveel waarde aan die hoge levels, er zijn zat van die lvl100 waar ik 3 rondjes omheen renNavuri schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:25:
Ik koop BF4 in ieder geval op de dag dat ie uitkomt, zodat niemand meteen 'uber-generaal pew-pew-pew' is. Ik begrijp dan ook niet dat DICE de speler geen keuze laat m.b.t. de moeilijkheidsgraad van de online multiplayer. Op level 1 hoor je gewoon niet tegen een level 100 karakter te spelen. Just ain't right. Daar moet je jezelf naar toe werken wat mij betreft. Of je zou in ieder geval de keuze moeten krijgen om tegen maximaal level 20 spelers te gamen o.i.d. Ik ben een newbie en dus wil ik ook tegen newbies spelen.
Het zijn eigenlijk niet eens de wapens die een speler zo goed maken, want jij hebt dezelfde wapens. Bij flink wat classes zijn de eerste wapens al een van de beste(M16/M4A1/RPK etc.), het verschil is dat ze honderden uren achter hun tv gezeten hebben en met hun ogen dicht ook nog een heel eind zouden komen. Vanaf dag 1 van BF4 zul je ook al zien dat er een hele zooi spelers bovenuit steekt, gewoon omdat ze al bekend zijn met het grootste deel van het spel. Niets aan te doen.Navuri schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:25:
Ik zou je niet eens kunnen vertellen wat elk knopje op de controller doet, het is allemaal een automatisme geworden.
Hoge levels zeggen niks.
Ik ben nog iets meer dan 1 level verwijderd van lvl100 maar ben zeker niet beter dan een gemiddelde speler hoor...
Al heb ik straks natuurlijk wel mijn lvl100 armor en extra sterke bullets icm automatische richtmiddelen.
Ik kan niet wachten!!
Er zijn redelijk wat hoge levels die overnieuw beginnen bij lvl 1.
Geloof me, daar wil je als newbie niet tegen spelen hoor
Ik ben nog iets meer dan 1 level verwijderd van lvl100 maar ben zeker niet beter dan een gemiddelde speler hoor...
Al heb ik straks natuurlijk wel mijn lvl100 armor en extra sterke bullets icm automatische richtmiddelen.
Ik kan niet wachten!!
Koude kermis jongen...Navuri schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:25:
Op level 1 hoor je gewoon niet tegen een level 100 karakter te spelen. Ik ben een newbie en dus wil ik ook tegen newbies spelen.
[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 17-06-2013 12:58 ]
Idd, ik ben ook pas lvl 27 en heb zeker weten het niveau van een lvl 100 spelertje, de echte lvl 100tjes waren de gasten die dat in de 1e 3 maanden bereikt hebben, alles daarna is gewoon een kwestie van veel uren spelen, al moet ik zeggen DICE meer unlocks moet geven als je meer service stars hebt, nu krijg je alleen maar dogtags als het goed is. Lvl 100 zegt niks in BF3dvdkiwi schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:56:
Hoge levels zeggen niks.
Ik kan niet wachten!!
[...]
Koude kermis jongen...
als ik na ga denken welke nou ookalweer smoke was in de tank, en welke schieten.. dan gaat het altijd mis hahaha!pa4jv schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:56:
[...]
Ik zou je niet eens kunnen vertellen wat elk knopje op de controller doet, het is allemaal een automatisme geworden.
Vraagje, wat is een goede map om Sniper Rifles te oefenen? Ik wil een beetje gaan klooien buiten Support om (ben veels te reliant geworden op de med pack, daar wil ik vanaf)
*Eagles stappen over op BF3??????chimera2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:57:
Ik ben eingelijk een cod speler. Maar sinds ik prestige master ben vind ik geen reet meer aan. Dus ga maar is kijken of battlefield wat is.
Wie o Wie voegt mij toe?
Precies dezelfde reden. Alleen ik ben geen prestige master.
PSN Blasterus15
Doe het niet! Doe het niet!lanerios schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:14:
Vraagje, wat is een goede map om Sniper Rifles te oefenen? Ik wil een beetje gaan klooien buiten Support om (ben veels te reliant geworden op de med pack, daar wil ik vanaf)
gewoon assault/support/engineer spelen..
waarom niet?
Snipen lijkt me wel grappig, alleen niet het campen ervan. Snipe -> move etc
omdat je belachelijk weinig bijdraagt aan het team.. beetje op een berg liggen.. geen vlaggen pakken/mcoms armen..
en dan zeg ik het nog netjes hihi
en dan zeg ik het nog netjes hihi
dat is ook weer waar. hmm, ik wil een keer totaal wat anders, wat zouden jullie aanraden?
http://battlelog.battlefi...ster/stats/645388633/ps3/
is mijn huidige char qua stats, maar wil even weg van de machine gun "run in and hope everything dies" systeem
is mijn huidige char qua stats, maar wil even weg van de machine gun "run in and hope everything dies" systeem
bring it oniPodKiller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:29:
[...]
Dat had je niet moeten zeggen, nu gaat iedereen je proberen te kniven
tot nu toe zijn we de enige 2 denk ikafca123 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:15:
[...]
*Eagles stappen over op BF3??????
Precies dezelfde reden. Alleen ik ben geen prestige master.
PSN Blasterus15
Verwijderd
Niets mis met een leuk potje snipen hoor, doe het vaak zat. Lekker met de M40A5 een beetje in de bosjes liggen; bi-podje uit, 12x scope erop, biertje erbij... HEERLIJK!!!lanerios schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:31:
dat is ook weer waar. hmm, ik wil een keer totaal wat anders, wat zouden jullie aanraden?
Laat je niet gek maken door die kwajongens die menen dat je dan niets bijdraagt aan je team, als jij dat leuk vindt om te doen moet je het vooral niet laten. Het was immers ook jouw 50 euro die over de toonbank ging!
Als snipers niet de bedoeld waren geweest in BF3 dan had DICE ze er wel uitgehouden. Daarnaast kun je zelfs als passieve sniper nog wat bijdragen door af en toe je spawn beacon/TUGS een handig plekje te geven voor je squad. Wat ook wel geinig is als Recon is met je semi-auto sniper (mk11, M39, SKS o.i.d.) met een AGOC sight lekker agressief gaan flanken, levert je vaak wel wat meer punten op dan als Bosjesman
Kharg Island denk ik dat wel een redelijk leuke is daarvoor. Kun je vaak ook al veel bijdragen door te spotten.lanerios schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:31:
Edit: Als je trouwens zo snel mogelijk al je co-op wapens wilt unlocken: YouTube: ◄14► BF3 | Infinite Co-op XP - Fastest Weapon Unlock! (is wel het laatste co-op level)
Maar zal vast al eens voorbij zijn gekomen in dit topic.
[ Voor 22% gewijzigd door crizyz op 17-06-2013 15:17 ]
Ik geef je alvast een tip, nooit stil staan in BF3
Verwijderd
Er is maar 1 plek in BF3 waar ik stil blijf staan; achter de balie bij het binnenzwembad op Ziba Tower. Niet normaal hoelang je daar af en toe kunt blijven staan
Verwijderd
@de newbies
als je bijv unlocks wilt krijgen in een tank, zou ik met een tanker meerijden (niet iedereen die erin stapt kan ook daadwerkelijk ermee omgaan) maar als hij dan een vlag pakt, krijg je 250/450 punten alleen al door bij diegene in de tank te zitten. dan krijg je al wat unlocks, en het ermee leren rijden en schieten komt ook vanzelf.
tenminste als je dat wat lijkt, als je infantery leuker vind zou ik er niet aan beginnen
als je bijv unlocks wilt krijgen in een tank, zou ik met een tanker meerijden (niet iedereen die erin stapt kan ook daadwerkelijk ermee omgaan) maar als hij dan een vlag pakt, krijg je 250/450 punten alleen al door bij diegene in de tank te zitten. dan krijg je al wat unlocks, en het ermee leren rijden en schieten komt ook vanzelf.
tenminste als je dat wat lijkt, als je infantery leuker vind zou ik er niet aan beginnen
Sniper rifle met max een 4x scope erop.lanerios schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:31:
Dan lekker vooraan, waar de actie is, meedoen
Bescheidenheid ten top!iPodKiller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:16:
Idd, ik ben ook pas lvl 27 en heb zeker weten het niveau van een lvl 100 spelertje...
Heerlijk
Ja ja was gister weer even uit mn grot gekomen! Was weer gezelligheid. En na mn vakantie zeker weer voor herhaling vatbaar!
PSN ID = steppa87
Verwijderd
vannacht nog even wat potjes gespeeld met kurd en denkpadje, waarbij we padjes killstreak hebben verhoogd naar 37 in de chopper
wel 3x dood gegaan, maar die kwamen allemaal door mijn geweldige vliegkunsten soms haha
http://battlelog.battlefi...how/4/95603908/353374509/
http://battlelog.battlefi...how/4/95603908/353374509/
even een kleine irritatie:
Mensen die ressurecten terwijl ze afgeschoten worden. Gigantische waste of time voor jezelf, en degene die je aan het rezzen bent.
Mensen die ressurecten terwijl ze afgeschoten worden. Gigantische waste of time voor jezelf, en degene die je aan het rezzen bent.
Verwijderd
Haha dat staat je nog wel een keer of 25000 te gebeuren! Net zoals select spammend achter een support gast aanlopen die weigert een ammo pack te droppen
Ook zo irritant ja
Welcome to Battlefield!
Rambo revives zijn de shit, vraag maar aan TJV-NL haha!
Rambo revives zijn de shit, vraag maar aan TJV-NL haha!
Ziba Tower de laatste tijd aan het spelen, en het volgende valt me op:
Control point A is echt een slagveld altijd
Control point B is makkelijk te jatten, ga tussen de tafeltjes liggen en iedereen mist je
Control point C is een lastige. Mensen beginnen te leren om achter de bar te kijken.
Control point B is makkelijk te jatten, ga tussen de tafeltjes liggen en iedereen mist je
Control point C is een lastige. Mensen beginnen te leren om achter de bar te kijken.
Verwijderd
Haha die bar is (was) inderdaad geniaal!lanerios schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:35:
Ziba Tower de laatste tijd aan het spelen, en het volgende valt me op:
Als je je recon nog wilt levelen dan is een TUGS in de buurt bij A geen slecht plan
Even een vraagje naar aanleiding van die GoT platoons... Zit er behalve de namen ook nog echt een verschil tussen? Of speelt iedereen in zowel Alpha als Bravo zo'n beetje met elkaar?
Enige die echt nog vaak spelen zitten in het got-no-life platoon
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.