Acties:
  • 0 Henk 'm!
*klopt even af*
Ik heb serieus nergens last van :)

Maar ik ben dan ook al oud, ik denk dat het zo hoort haha :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:55
pa4jv schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:00:
[...]

Moet haast wel lag zijn, ik hoorde mezelf terug in Henkie(?) en daar was het inderdaad net russisch, maar bij een ander hoorde ik alles gewoon normaal. Daarnaast zaten we allemaal te rubberbanden. Ik kom wel weer online als Anonymous weer met de ING bezig gaat. :+
Ik speel met de koptelefoon dus je hoorde jezelf niet via mij iig.. heeft ook niets met de mic of koptelefoon te maken maar gewoon met die poepverbinding..

je was inderdaad op metro rush iig aan het rubberbanden.. ik zei het nog en toen zei je dat je dacht dat je ergens achter vast zat :P

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Helaas. Bij de premium edition krijg je geen online pass los, dus dan maar een van de schijfjes weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verstekbakker schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:27:
Helaas. Bij de premium edition krijg je geen online pass los, dus dan maar een van de schijfjes weggeven.
Ga je BF3 weggeven? Zo ja, kom maar hier hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
http://battlelog.battlefi...465/awards/340256062/ps3/

die hoef ik ook liever niet tegen te komen lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
iPodKiller schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:50:
[...]

Ga je BF3 weggeven? Zo ja, kom maar hier hoor! :)
Helaas, ik had al iemand in mijn persoonlijke kring met die behoefte. Misschien een andere keer, dan zal ik aan je/jullie denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En dat voor iemand van 57 jaar oud, niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1195h 3m, die gast heeft dus sinds release elke dag 2,5 uur zitten spelen ofzo? :P
Koos Werke-, Vrouw-, Levenloos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 12:28
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:47:
[...]

1195h 3m, die gast heeft dus sinds release elke dag 2,5 uur zitten spelen ofzo? :P
Koos Werke-, Vrouw-, Levenloos :D
Lijkt me zowieso saai wat hij doet. Speelt alleen maar Assault met zijn M16A3 op TDM, vermijd letterlijk de rest van het hele spel. Waarom speelt dit gastje geen CoD? Dat lijkt me veel beter geschikt voor hem...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaag idd, maar wat me opvalt is dat ie een heleboel medals op 100 heeft staan. Niet meer, niet minder. Lijkt me alsof ie ergens mee bezig is? Overigens ook maar 23 kills in de T90 wat meteen zijn beste voertuig is :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Hij staat op nummer 1 wereldwijd met zijn M16A3... dat zal het wel zijn, maar of je daar nou gelukkig mee moet zijn :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Martinspire schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:51:
Vaag idd, maar wat me opvalt is dat ie een heleboel medals op 100 heeft staan. Niet meer, niet minder. Lijkt me alsof ie ergens mee bezig is? Overigens ook maar 23 kills in de T90 wat meteen zijn beste voertuig is :')
modes i play on this account:
team deathmatch
domination
Infantry conquest ( Metro, Seine, Bazaar, etc.)

I dont use vehicles on this account i do it on an alternate and same goes for large conquest maps.

en de medals gaan niet verder dan 100..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Lol, speelde gister potje op de PS3 van m'n broertje in plaats van m'n eigen Xbox: http://battlelog.battlefi...how/4/91945376/828459476/

Ik speelde als Nickorz1999 en joinde toen het potje al 200 tickets verder was :P

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nette ronde hoor!! :*)
Je weet wat je te doen staat: PS3 aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
dvdkiwi schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:42:
Nette ronde hoor!! :*)
Je weet wat je te doen staat: PS3 aanschaffen ;)
Haha that was unexpected. Meh, ik heb niet per sé iets tegen de PS3 maar het is vooral de controller waar ik niet aan gewend ben en iets minder fijn vind, de feedback van analog sticks is net te slap imo. Voor de rest heb ik wel muscle memory met reviven en medpacks op de Xbox, reviven lukte amper op de PS3 omdat die analog stick links onder ipv boven zit.

En last but not least: Mijn stats op Xbox zijn veel te goed om op te geven, #473 van de wereld in score per minute :D
Vervelendste was nog wel dat m'n broertje speelt op een oldskool beeldbuis, zag geen hol :P

Misschien de PS4 als de nieuwe Xbox niets blijkt te zijn.

Briljante video trouwens:

[ Voor 8% gewijzigd door thijsje66 op 15-05-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haphap nomnomnom :P

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Mooiste was nog wel: Broertje heeft, laten we zeggen, 'middelmatige' stats en dat team werd dus ingemaakt door iemand die normaal misschien net een kd van 1 heeft met 30 kills :P Briljant, ook trouwens m'n hoogste nemesis streak verbeterd, die is op de Xbox 19 en in dat potje 22, maar dat telt niet mee voor mijn stats. Damn :(

En de trotse auteur van deze twee stukjes:
Busting the M98B

Attachment guide

[ Voor 21% gewijzigd door thijsje66 op 15-05-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsje66 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:46:
[...]

En last but not least: Mijn stats op Xbox zijn veel te goed om op te geven, #473 van de wereld in score per minute :D
Met stat reset van niet eens 1/20 van je echte speeltijd ja, lol :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
KngfCnns schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:18:
[...]

Met stat reset van niet eens 1/20 van je echte speeltijd ja, lol :P.
Had hem verwacht ;) Klopt, maar huidige statistieken geven tenminste weer wat ik echt haal, oude stats zijn niet meer dan een weerspiegeling van hoe slecht ik ooit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Meer mensen die problemen hebben met inloggen op de PS3 , failed to connect to E.A online oid..?

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik de laatste dagen in het hoofdmenu van BF3.
Paar keer proberen en dan komt de melding niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Centropy schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:39:
Meer mensen die problemen hebben met inloggen op de PS3 , failed to connect to E.A online oid..?
Ja, vrijwel iedereen heeft hier last van. Gewoon stug paar keer blijven proberen en dan log je opeens wel in.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disconnect paradijs vanavond, faal game....

Gelukkig doet BC2 wel normaal :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Tnx het is idd gelukt mannen !

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik raak verslaafd aan air superiority... sta constant mvp :P
op 1 potje na dat ik 3e stond.

is wel grappig, iedereen zit aldoor op 1 hoop. en ik zit een beetje alle vlaggen weg te jatten hahaha, komt er nog bij dat een jet ss maar 35k punten is, en ik meestal bij een normaal potje wel rond de 10k zit (wat niet zo raar is met 450 punten per vlag) + een paar x dat je eens iemand killt.

en hoor kurd dan wel zeggen over dat het slecht is voor je kd, maar eerlijk gezegd me kd gaat alleen maar omhoog. sta daar dan hoogstens 0-20 maar andere potjes 20-0 dus het valt reuze mee.
tenzij je het 24/7 gaat spelen hahaha

btw je leert er niet goed door jet vliegen want iedereen vliegt met heatseekers rond of crashen inelkaar. zo gauw jij 1 jet hebt ontweken zitten er nog wel 5 andere met heatseekers je te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:39:
ik raak verslaafd aan air superiority... sta constant mvp :P
op 1 potje na dat ik 3e stond.

is wel grappig, iedereen zit aldoor op 1 hoop. en ik zit een beetje alle vlaggen weg te jatten hahaha, komt er nog bij dat een jet ss maar 35k punten is, en ik meestal bij een normaal potje wel rond de 10k zit (wat niet zo raar is met 450 punten per vlag) + een paar x dat je eens iemand killt.

en hoor kurd dan wel zeggen over dat het slecht is voor je kd, maar eerlijk gezegd me kd gaat alleen maar omhoog. sta daar dan hoogstens 0-20 maar andere potjes 20-0 dus het valt reuze mee.
tenzij je het 24/7 gaat spelen hahaha

btw je leert er niet goed door jet vliegen want iedereen vliegt met heatseekers rond of crashen inelkaar. zo gauw jij 1 jet hebt ontweken zitten er nog wel 5 andere met heatseekers je te locken.
Dat had ik de eerste twee potjes ook, lekker bovenaan omdat ik me op de vlaggen richtte, en aangezien ik de heatseakers nog niet heb, met de gun een paar neergehaald. Alle potjes erna was het omgekeerd, iedereen op de vlaggen en ik werd binnen seconden iedere keer met heatseakers neergehaald. Ik was meteen genezen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja op een gegeven moment gaat iedereen doen wat jij doet.. je moet na 2 potjes ofzo meestal wel weer van server wisselen hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Nieuwe datum van het dubbel XP event is bekend! :)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/943213_10151446136277672_120234770_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Op naar level 101! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
JayZeeTie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:33:
Nieuwe datum van het dubbel XP event is bekend! :)

[afbeelding]
dang, dat wordt ploeteren tot volgende week! :O

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha van het weekend maar eens de Engineer class opgepakt (nog geen enkele service star voor) wat kun je toch heerlijk irritant zijn met die Stinger/IGLA :+

Moet wel zeggen dat ik de meeste engineer wapens behoorlijk irritant vind, had al vrij snel de G53 unlocked via die assignment en die bevalt nog wel redelijk. Maar ik denk dat ik het maar bij de M4 ga houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil je een lekker engineer wapen?
Neem eens de MTAR, of de G53, de SG553, de A91...... bijvoorbeeld.
Eigenlijk zijn er niet echt slechte engineer wapens lol ;)
MTAR is wel een van de beste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eergister de G36, AK74u en SCAR-H geprobeerd maar deze voelen allemaal een beetje zoekend of twijfelachtig aan. Kan niet precies zeggen wat er mis mee is maar het speelt in ieder geval niet fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De SCAR-H schiet heel traag, maar zijn kogels zijn bizar sterk.
Erg lekker wapen, alleen moet je niet een 1op1 gevecht tegen een assault rifle willen winnen ;)

Ik heb sinds zaterdag een nieuwe surround met reciever hier staan, en sindsdien voelt BF wat stroperig aan... het lijkt ook wat minder fps te hebben.
Aansluiting nu: HDMI van PS3 naar de reciever en een HDMI van de reciever naar de tv via ARC kanaal (dus voor beeld én geluid).
Wat ik vanmiddag eens ga proberen:
HDMI van PS3 naar de tv (voor het beeld) en een optische audio kabel van de PS3 naar de reciever (voor het geluid). Misschien dat het beeld wat raar doet omdat het langs 2 kabels moet, en ook nog langs de reciever.
Ik heb wat schotjes getest, maar input lag of soundlag lijkt geen sprake van te zijn.

Ik hoor nu wel, wat Kurd gisteren al tegen me zei, geluiden die ik nog nooit gehoord heb!
Fantastisch! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 21-05-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:31:
Ik vind zelf de M4A1 een van de meest solide wapens in de engineer klasse, laat je nooit in de steek.

MTAR is erg sterk maar gaat imo iets te snel leeg, vind de HK53(G53), G36C erg fijn, niet té snel, en ook nog redelijk goed op korte afstanden. ACW-R is ook erg goed, dat gaat gewoon te ver, perfecte firerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:31:
Probleem van de MTAR vind ik dat ie zo snel schiet. Dat levert je best veel onnodige misses op (ala famas) en je bent sneller door je kogels dan een SCAR (die er 10 minder heeft). Verder is ie op lange afstand best nutteloos, daar waar de SCAR juist weer beter tot zn recht komt.

G53 en SG553 vind ik imo ook wel erg fijn, prima firerate met prima recoil en damage. Bij de A91 vind ik de gun zelf wat veel van het scherm blokkeren. Zelf gebruik ik op dit moment weer effe de M4, vooral ook omdat ie vrij veel op de M16 lijkt qua handling, maar denk dat ik toch weer terug ga naar de andere 2. Overigens moet je de G36 ook niet uitsluiten, maar die is sinds de laatste patch toch weer net effe wat minder geworden. Lijkt nu minder damage te doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow ja, de G36 en de ACW-R vergeten ;)
Daar heb ik me ook erg mee vermaakt...

Maar goed, ik vind de LSAT ook lekker.
Daar denken de meesten ook anders over haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Zelf gebruik ik op dit moment weer effe de M4, vooral ook omdat ie vrij veel op de M16 lijkt qua handling, maar denk dat ik toch weer terug ga naar de andere 2.
M4A1 is nog steeds de shit IMHO, gebruik hem altijd in die class en schiet net zo lekker als een M16A3 en zelfs op range not bad..

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:59:
Wat ik vanmiddag eens ga proberen:
HDMI van PS3 naar de tv (voor het beeld) en een optische audio kabel van de PS3 naar de reciever (voor het geluid). Misschien dat het beeld wat raar doet omdat het langs 2 kabels moet, en ook nog langs de reciever.
Ik heb wat schotjes getest, maar input lag of soundlag lijkt geen sprake van te zijn.
Zo heb ik het ook aangesloten. Is ook de beste optie voor het geluid.
Van enige soundlag is zeker geen sprake!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Jackal131 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:26:
[...]

Zo heb ik het ook aangesloten. Is ook de beste optie voor het geluid.
Van enige soundlag is zeker geen sprake!
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1285676690.png
Ik gebruik dit. Ideaal voor iedereen: Ik hoor alles kraakhelder, jullie horen geen stemecho's van anderen en mijn buren horen ook 's avonds laat geen geschiet (wel iets anders, maar ik heb er nog niemand over horen klagen :? :X :+ ).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:17:
Ow ja, de G36 en de ACW-R vergeten ;)
Daar heb ik me ook erg mee vermaakt...

Maar goed, ik vind de LSAT ook lekker.
Daar denken de meesten ook anders over haha :P
LSAT is met de laatste patch ook eindelijk een fatsoenlijke LMG geworden. ACWR is overigens ook niet verkeerd. Iets langzamer dan een MTAR maar im nog steeds wat te snel (plus lelijk geluid).
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:24:
[...]
M4A1 is nog steeds de shit IMHO, gebruik hem altijd in die class en schiet net zo lekker als een M16A3 en zelfs op range not bad..
M4 is ook helemaal niet slecht nee, maar ik vind hem toch wel wat teveel recoil hebben. Ook damage op lange afstand is erg mager (soms wel 5 tot 8 hitmarkers nodig). Denk dat ik binnenkort weer naar de G53 of SG553 ga. Denk dat ik de keuze even af laat hangen van welke een snellere reload heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
vanmiddag met Kiwi op zo'n lvl 0 server gespeeld.. tijdje op blijven hangen! supergrappig.. alleen jammer dat het niet ranked is voor je stats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Jeroenimoes schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:31:
[...]

[afbeelding]
Ik gebruik dit. Ideaal voor iedereen: Ik hoor alles kraakhelder, jullie horen geen stemecho's van anderen en mijn buren horen ook 's avonds laat geen geschiet (wel iets anders, maar ik heb er nog niemand over horen klagen :? :X :+ ).
Toppertje, ik heb deze ook (voor mijn PC weliswaar, voor PS3 heb Triton's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:11
He's alive :w

[ Voor 16% gewijzigd door pa4jv op 22-05-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:55:
vanmiddag met Kiwi op zo'n lvl 0 server gespeeld.. tijdje op blijven hangen! supergrappig.. alleen jammer dat het niet ranked is voor je stats..
Damn, wat een hoop unlocks ;)
Flares voor de chopper; smoke, autoloader en lmg voor de tank; stingers en mijnen voor de engineer...
We waren de bazen van de server lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond nog een aantal potjes Close Quarters gedaan met de MP7, voelt toch een beetje als cheaten met dat wapen :)
Vanavond maar weer eens verder met de PP2000 die beviel me laatst ook super goed, ook de TUGS mee en lekker Surveillance Ribbons binnenharken! (ben alweer bijna aan de volgende medal toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje,

ik wil het spel vanavond gaan halen, maar:

1.) Heeft het nog nut om als beginner in het spel te komen?
2.) Zijn de DLC echt nodig? Wil ze nog niet kopen (later misschien wel)
3.) Beginner tips?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
lanerios schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:00:
Vraagje,

ik wil het spel vanavond gaan halen, maar:

1.) Heeft het nog nut om als beginner in het spel te komen?
2.) Zijn de DLC echt nodig? Wil ze nog niet kopen (later misschien wel)
3.) Beginner tips?
Ja, nee, join Tweakers. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Het is nooit te laat om gezellig met Tweakers the BF3'en. De PS3 Tweakers spelen 80% van de tijd de vanilla maps, dus DLC kopen is niet echt nodig. Als je een van de DLC´s zou moeten kopen dan zou dat naar mijn idee Back2Karkand moeten zijn omdat deze het meest voorkomt in de roulatie van servers na de vanilla maps.

@Lanerios: heb je een mic? Zo niet -> koop deze voordat je geld uit geeft aan de DLC want zonder is BF3 veel minder leuk (als je graag met Tweakers speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Mic is inderdaad veeeel belangrijker dan premium/dlc. en een kratje bier/flesje wijn (he uno) voor de sfeer is nooit verkeerd.

en hierbij verwelkom ik onze Vos ook tot het Gilde van de LVL100!

Afbeeldingslocatie: http://battlefield3pro.com/wp-content/uploads/2013/02/Rank-100.png

Hoera! Hoera! Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was er weer bij :P
Woehoe!

Mijn granaat kills staan sinds vanavond op 1500 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Uiteindelijk voor de Ultimate versie gegaan, level 3 oid? en 3 potjes gespeeld, wat blijft het heerlijk. Wordt wel in de singleplayer constant afgeschoten op normal omdat ik teveel run&gun wil, en dat werkt niet :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Singleplayer is makkelijker als je van tijd tot tijd cover zoekt ;)
Vooral bij missies als "between a rock and a hard place".
Niet een heel sterke en lange sp, maar zeker wel vermakelijk.
Erg gaaf is de jet missie, vooral het opstijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op zondag 26 mei 2013 @ 01:28:
Singleplayer is makkelijker als je van tijd tot tijd cover zoekt ;)
Vooral bij missies als "between a rock and a hard place".
Niet een heel sterke en lange sp, maar zeker wel vermakelijk.
Erg gaaf is de jet missie, vooral het opstijgen :*)
ja en wat een tegenvaller is het dan in de MP dat er alleen 1-persoons jets zijn! lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik moet zeggen dat ik de SP wel wat vind qua verhaal. Stuk beter in ieder geval dan Crysis 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor de gein even de singleplayer van MoH Warfighter spelen, dat is echte slappe meuk :)
Die van BF3 en MW3 vond ik inderdaad ook beide best geinig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad, alleen snap ik er weinig van.

Ben nu net bij het stuk dat:

spoiler:
De russen met een Jetfighter je squad aanvallen en je dat ding afschiet + 2team members afgeschoten worden

Maar ga het echt goed doen als ik op Hard bezig ga (ben niet echt een FPS fan), dan wordt het leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

lanerios schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:56:
Uiteindelijk voor de Ultimate versie gegaan, level 3 oid? en 3 potjes gespeeld, wat blijft het heerlijk. Wordt wel in de singleplayer constant afgeschoten op normal omdat ik teveel run&gun wil, en dat werkt niet :p
Welcome to the battlefield. Beter laat dan nooit maar nu is iedereen al gewend aan bf3 na bijna alweer 2 jaar, toen moest iedereen lekker op 0 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://battlelog.battlefi...ster/stats/645388633/ps3/

Op zich doe ik het nog niet eens zo slecht, maar ben nu meer aan het falen omdat ik

a.) de maps niet ken
b.) de wapens niet ken
c.) Ik blijf zoeken naar veranderen van fire mode van wapens. Ik wil burst shots :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niet de firemode veranderen, je moet gewoon volautomatisch doen en dan steeds je trigger laten bursten, werkt voor mij het beste, minder recoil meer accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso hebben niet alle wapens een mogelijkheid tot burst fire, maar zoals hierboven wordt gezegd kun je dat beter zelf doseren op full auto.

Of gewoon een LMG nemen en gaan sproeien als een motherf*cker
Bij 11000 Support class punten unlock je de M249 al, even doorknallen voor een foregrip+extended magazine+red dot sight en je zit gebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Of de PKP pecheneg, als je daarmee warm schiet en vervolgens in bursts gaat schieten dan is die ook gevaarlijk hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
lanerios schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:31:

Op zich doe ik het nog niet eens zo slecht, maar ben nu meer aan het falen omdat ik

a.) de maps niet ken
b.) de wapens niet ken
c.) Ik blijf zoeken naar veranderen van fire mode van wapens. Ik wil burst shots :p
sowieso eerst singleplayer beetje uitspelen heb je al wat ervaring met recoil etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En lekker achter je squad mates aanhobbelen, vaak leer je dan wel de snelste wegen over de maps kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:11:
Sowieso hebben niet alle wapens een mogelijkheid tot burst fire, maar zoals hierboven wordt gezegd kun je dat beter zelf doseren op full auto.
De AN-94 kun je beter op burst laten staan i.v.m. de damage. Als je deze op full-auto zet, dan gaat de damage per kogel naar beneden!!
Alle andere wapens dien je zelf in burst te schieten om de recoil in de hand te kunnen houden.
Kijk anders even op youtube naar de filmpjes van Xfactor (kanaal van rivalXfactor). Hij legt daar bij de meeste wapens goed uit hoe je deze moet handelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:30:
[...]

De AN-94 kun je beter op burst laten staan i.v.m. de damage. Als je deze op full-auto zet, dan gaat de damage per kogel naar beneden!!
Alle andere wapens dien je zelf in burst te schieten om de recoil in de hand te kunnen houden.
Kijk anders even op youtube naar de filmpjes van Xfactor (kanaal van rivalXfactor). Hij legt daar bij de meeste wapens goed uit hoe je deze moet handelen.
Wist ik niet, de AN94 gebruik ik nooit.
Daarnaast heeft de cheap-ass netcode van BF3 meer invloed op je netto damage dan dat marginale wat je verliest met full-auto t.o.v. burst. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:17:
En lekker achter je squad mates aanhobbelen, vaak leer je dan wel de snelste wegen over de maps kennen
Vooral niet mij volgen dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pa4jv schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:00:
[...]
Vooral niet mij volgen dan. :+
En zeker niet op hem spawnen (instant death). Zelfde geldt voor Vos. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jackal131 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:02:
[...]

En zeker niet op hem spawnen (instant death). Zelfde geldt voor Vos. O-)
onjuist.

op Vos kan je namelijk prima spawnen, vos is een kogel-magneet! hij gaat dood, jij leeft. ideaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Best montage ever? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geniale shit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:06
Russian Badger maakt de beste filmpjes in BF3 en vroeger in BFBC2. Totaal anders dan LVLCap of Xfaxtor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conundrum51 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:39:
Russian Badger maakt de beste filmpjes in BF3 en vroeger in BFBC2. Totaal anders dan LVLCap of Xfaxtor.
Russian Badger is leuk, maar ik kijk liever naar de filmpjes van LvlCap en Xfactor.
Maar geen van bovengenoemde maakt, naar mijn mening, de beste filmpjes en al helemaal niet als het op montages aankomt. De filmpjes van Threatty zijn dan een stuk beter (Sgt Enigma voor de betere BC2 montages).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik vind dat serieuze gezeik zo gauw saai worden... ik wil niet denken van ik moet hier een granaat gooien om die gang daar te blokkeren. Ik ren erheen, gooi een granaat, ga al schietend naar binnen en ga dan dood door mijn eigen granaat. En oja, ik jat ook Henkie zijn kills. Veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik pak de tripple kills van Kurd hahaha :P

*sorry Kurd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pa4jv schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:57:
Ik vind dat serieuze gezeik zo gauw saai worden... ik wil niet denken van ik moet hier een granaat gooien om die gang daar te blokkeren. Ik ren erheen, gooi een granaat, ga al schietend naar binnen en ga dan dood door mijn eigen granaat. En oja, ik jat ook Henkie zijn kills. Veel leuker!
Ligt inderdaad wel aan de inhoud van de filmpjes. Ik vind de Squad Up filmpjes van LvlCap, Xfactor, Matimio en MongolFPS erg leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zit nu de AdiposeTV tutorials te kijken, geven toch wat handige tips voor noobs zoals ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteravond weer heerlijk met C4 en claymores zitten trollen

Wat een plezier in je eentje!... en wat slecht voor je KD/SPM! :D

edit: gister 870MCS en M249 allebei op 500 kills, nu de M40, MP7 en PP2000 nog en dan heb ik mijn persoonlijke doelstelling gehaald :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAM 786e met me AK74M
schiet al op :)

en nog maar 2 levels te gaan en dan lvl 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice!! :*)
Ik loop nu met de Type 88 LMG te knallen, maar als daar de master dogtag voor binnen is dan blijft die mooi in de kast :P
Assault rifles zijn al klaar, support wapens alleen de Type 88 nog, engineer nog anderhalf (Mtar en QBZ).
De pdw's ook nog anderhalf, heb daar de M5K voor het laatst bewaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:21:
Ik loop nu met de Type 88 LMG te knallen, maar als daar de master dogtag voor binnen is dan blijft die mooi in de kast :P
Same here, was blij dat ik die weg kon leggen *zelf alle master dogtags al binnen heeft behalve voor RPG's, niet alle handguns en xbow*

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf een nieuw doel gesteld: 5000 spot assists met de MAV, zit nu op ~750 dus dan heb ik nog wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip: praat eens met denkpadje :P
Die is onze MAV-expert hier ;)

500% TDM Noshar Canals doet het in ieder geval erg goed om een lading aan ribbons te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDM is inderdaad wel een goed idee, heb em tot nu toe meestal op Rush maps gebruikt omdat daar vaak ook veel mensen om 1 objective hangen + dat het handig is voor het team voor zowel attacker als defender. Op Conquest maps krijg ik meestal niet veel gedaan met de MAV, ook omdat ik mezelf dan niet in kan houden om toch maar flags te gaan cappen :)

wat is er trouwens met de rest van die pannenkoeken gebeurd? tis zo stil hier de afgelopen week :O

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
niet zoveel meer om over te praten..

net aantal potjes scavenger gedaan met Kiwi, Scobravs en Kurd, was wel weer lol! weer de weg vinden, er niets van snappen! later ging het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:41:
Ik heb mezelf een nieuw doel gesteld: 5000 spot assists met de MAV, zit nu op ~750 dus dan heb ik nog wat te doen :)
Ah leuk, een doel! ff kijken... nog 584 spots te gaan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:28:
Tip: praat eens met denkpadje :P
Die is onze MAV-expert hier ;)
Ok kiwi, dan krijg jij straks eens een paar MAV roadkills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond in een paar potjes Rush al 2,5 surveillance medal binnengeharkt, schiet al best lekker op dus

Zelfs nog complimenten gehad van een paar Duitse squadmates dat Rush zo lekker gaat als je constant weet waar de enemy zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naaah, voor die 5000 spots moet ik iets te lang in een hoekje liggen. In het begin ging het heel erg hard met die ribbons. Mijn record is 20+ ribbons in een rondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:58:
Naaah, voor die 5000 spots moet ik iets te lang in een hoekje liggen. In het begin ging het heel erg hard met die ribbons. Mijn record is 20+ ribbons in een rondje...
Lang in een hoekje liggen maakt me niet zoveel uit, zolang ik er maar een doel bij heb ;)
Scheelt ook dat ik me niet compleet nutteloos voel en het rondvliegen met zo'n MAV ook nog best leuke momenten op kan leveren (dogfight met een andere MAV gister was stiekem best geinig :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank aan alle deelnemers voor het toch nog plezant maken van mijn BF dag!
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geen probleem, blijf Mavven!

En die shosho blijft nog steeds een held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
60mb download en 6mb upload en vandaag laggen 9 van de 10 servers en de rest duurt gewoon 2 seconden langer voordat je een hit krijgt (of spontaan dood gaat ene heel stuk verder al...)
maar dit fenomeen dat gebeurt allemaal met een ping van 14 en alleen in bf3 wtf???
beetje ten einde raad gebeurt heel vaak dat bf3 shit loopt en elk ander spel totaal niks is hoop dat bf4 minder laggy is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
korte update:

Voor elke kill ga ik ongeveer 2x dood (70 kills, 140 deaths). Dus op zich gaat het niet zo slecht, vooral omdat ik merk dat er weinig echt mensen zijn die elkaar healen of reviven.

Spel bevalt me zeer goed, singleplayer was ook erg leuk, morgen ga ik op Hard beginnen zonder auto aim, (heb de stand ervoor ook zonder gedaan, en dat was een redelijke uitdaging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je score per minute ziet er al gezond uit, naast SPM kijk ik eigenlijk alleen naar Win/Loss ratio. K/D maakt me niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, heb wel 1 irritatie.. 1 quit moeten doen. Zat op een server en kreeg constant "Killed by admin" zonder dat ik neergeschoten werd oid. Dood irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er vanavond rond 24.00 nog mensen online?
Ik ben dan pas thuis van het werk en wil nog wel even knallen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
ik ga mn best doen! no promises..

Pagina: 1 ... 158 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.