Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:55
Het is weer een back 2 karkand grapje. Is 1 dlc, niet alle dlc. Meer info in het battlefield 4 topic! Niet hier.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:28:
[...]

Haha, Ultra PC graphics jonguh :D
Je weet dat dit het console topic is? :)
Flimovic schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:11:
[...]
Nou ja, door nu 10 euro extra neer te tellen, bespaar je dan 40 euro oid op de DLC. Tenminste, als ik het goed begrijp.
Mits ik de DLC weer ga aanschaffen, wat ik betwijfel ;)
Ik denk dat ik het bij BF4 per DLC ga bekijken. Achteraf had ik bij BF3 Armored Kill en End Game ook best kunnen missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nathuran: opzich heb je wel gelijk wat betreft de DLC's maar ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn premium aanschaf. Als ik zin heb in een potje AK of EG dan doe ik dat lekker. Zitten leuke maps bij en TDM is ook leuk op AK.

Ik zou zo weer een premium aanschaffen. Na 975+ uur heb ik nog steeds plezier! Gewoon weer nieuwe uitdagingen zoeken. Alle guns en rocketlaunchers op 500 kills zetten.. dat gaat nog even duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:33:
@nathuran: opzich heb je wel gelijk wat betreft de DLC's maar ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn premium aanschaf. Als ik zin heb in een potje AK of EG dan doe ik dat lekker. Zitten leuke maps bij en TDM is ook leuk op AK.

Ik zou zo weer een premium aanschaffen. Na 975+ uur heb ik nog steeds plezier! Gewoon weer nieuwe uitdagingen zoeken. Alle guns en rocketlaunchers op 500 kills zetten.. dat gaat nog even duren!
klopt klopt, ik heb er ook schik van hoor!
maar ik denk dat 95% van mijn BF3 schik in Vanilla+B2K+CQ heeft gezeten en de overige 5% in de rest van de DLC. Vandaar dat het eigenlijk Premium niet rechtvaardigt. (buiten de PS3 Premium lag compensatie en extra health dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mn headset is niet te vinden, makkelijker dan telkens een psn berichtje te typen :). Terwijl ik nu eindelijk na > 1 jaar met normaal geluid kan spelen. Speel wel flink wat slechtere rondjes daardoor. Ben nu erg vaak afgeleid door alle ingame herrie. AEK heb ik de meeste kills voor, maar ik was gewoon vergeten hoe dat wapen klonk :P. Alleen vliegen gaat nu wel beter door de lock geluidjes :). Bij elke voetstap denk ik alleen dat het een enemy is, terwijl het bijna altijd een teammate is, is niet goed voor mn hart als dat gebeurt :|

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:06
KngfCnns schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:40:
Mn headset is niet te vinden, makkelijker dan telkens een psn berichtje te typen :). Terwijl ik nu eindelijk na > 1 jaar met normaal geluid kan spelen. Speel wel flink wat slechtere rondjes daardoor. Ben nu erg vaak afgeleid door alle ingame herrie. AEK heb ik de meeste kills voor, maar ik was gewoon vergeten hoe dat wapen klonk :P. Alleen vliegen gaat nu wel beter door de lock geluidjes :). Bij elke voetstap denk ik alleen dat het een enemy is, terwijl het bijna altijd een teammate is, is niet goed voor mn hart als dat gebeurt :|
heel bekend! had ik in het begin ook last van toen ik een headset kocht. voordeel is wel dat je nu kan horen van welke kant ze komen en die verrotte spawn beacons beter kan opzoeken.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Wishlist voor BF4: betere netcode en hitregistratie. Ik lees her en der dat ze graag Esports naar de BF franchise willen halen. Dan moeten ze maar eens gaan fixen dat ik eindelijk niet meer dood ga na een seconde een hoek om te zijn.

@Moulin: gefeliciteerd met het verkrijgen van je level 100 cheatcodes.

Ik ben er bijna, wat ook betekent dat ik bijna klaar ben met BF3. Ik vind samen wat spelen nog wel leuk, dus wordt er onder de BfF3 Tweakers nog wat anders gespeeld? Edit: stuur me een DM, dan kan het hier ontopic blijven.

[ Voor 39% gewijzigd door Unomomentodado op 28-04-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Rogier: toen jij weg was ben ik Chamelle gejioned. Wat een verschil met de potten die wij speelden.
Op eens liep alles prima en leek de hitreg eindelijk in orde. Nog een paar redelijk spannende potten gespeeld waar bijna ieder set Mcoms met nog een klein aantal tickets gehaald werden.
Met zulke potten is BF3 leuk. Was ik niet naar Chamelle gegaan, dan was ik ook wel weer een poosje klaar geweest met BF3.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als nieuwe bezigheid is metro rush met 500 tickets ook best leuk. Helemaal als je met een goede medic trein bent. Defender heeft een normale kans om te winnen, meestal loopt het vast bij de 2e of 3e basis. Als je actief meedoet kom je leuke actie tegen + succesvolle flanks geven altijd zo een leuk gevoel :P.

Voor de ps3 koop ik nog maar twee games. The Last of Us en GTA V. Bf4 enkel als de kritieken voor consoles goed zijn en als GTA toch niet meer zo verslavend blijkt te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
Unomomentodado schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:22:

Ik ben er bijna, wat ook betekent dat ik bijna klaar ben met BF3.
He? Je bent klaar met een game omdat je een bepaalde rang hebt gehaald?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:40:
[...]

He? Je bent klaar met een game omdat je een bepaalde rang hebt gehaald?
Ik kan begrijpen dat je dat als einddoel gaat zien. De afgelopen week had ik ook echt een prutsweek voor het maken van mooie filmpjes. Echt alsof ik een bullseye op mijn voorhoofd had. Teammates waar je niets aan hebt of laggy tegenstanders was ook ongelofelijk vaak.

Zelf ben ik maar begonnen aan het behalen van de mastery dogtags van alle wapens (de gadgets kunnen me gestolen worden). Bij de meeste klasses betekende dat nog 2 of 3 wapens en van de pdw/shotguns moet ik er ook niet zo heel veel meer. Denk dat ik daar misschien nog een maand mee bezig ben. Wel leuk om weer eens wat andere guns te gebruiken die ik lange tijd niet heb aangeraakt. Zo is bv de LSAT weer een stuk beter geworden heb ik gemerkt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KngfCnns schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:40:
.............Terwijl ik nu eindelijk na > 1 jaar met normaal geluid kan spelen...........
Dit dus.
Als je je surround goed open zet (vergeet je sub niet) merk je pas wat een fantastisch ingame geluid BF3 heeft. Wartapes aan en genieten maar 8)
Daar komt geen enkele andere game bij in de buurt denk ik.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:03:
[...]
Dit dus.
Als je je surround goed open zet (vergeet je sub niet) merk je pas wat een fantastisch ingame geluid BF3 heeft. Wartapes aan en genieten maar 8)
Daar komt geen enkele andere game bij in de buurt denk ik.
Lol, ben je BC2 al vergeten?
BC2 over de surround set met wartapes was een stuk beter!! BC2: Vietnam op de ene map met de brandende heuvels...nog geen game tegengekomen die dat kan overtreffen!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoel het geluid van BF in het algemeen, daar kan geen andere game tegenop ;)

BC2 was inderdaad ook erg sterk.
M95B in een gebouwtje iemand?
Sowieso waren de voiceovers daar een stuk grappiger (who loves spaghetttiiiiiiii).
YouTube: BFBC2 - Misheard Russians 2

Maar in BF3 de jet en chopper laag over je dak als verdediger op Karg... de subwoofer die daardoor de hele kamer doorstuitert.... onovertroffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:37
Mwoh, ik moet zeggen dat ik BC2 niet veel gespeeld heb, maar het geluid vind ik verwarrend. Zeker met wartapes aan is het over mijn headphones echt veel te overdreven. Ook de gunsounds lijken me veel realistischer in BF3 (en klinken bruter wat mij betreft). BC2 klinkt wat meer 'arcade'... Vooral inslagen van raketen etc vind ik vreemd klinken.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Realistischer geen idee. Maar de guns van bc2 klonken echt super. De MG3 lmg als hoogtepunt. PP2000, M95, SV98, svu/vss en XM8 varianten zijn me ook bijgebleven :P. De blackhawk uiteraard ook. Ik herinner me nog wel dat wartapes + headphones geen goede combi was in bc2.

BF3 vind ik bijv alle semi auto snipers een beetje hetzelfde klinken. Maar verder is het geluid van de rest gewoon prima, niks bijzonders.

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 29-04-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Iemand deze bug al eens gehad? Ik heb geen flauw idee hoe het gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk, ik ben klaar met BF3. Ik heb m'n shitbucket...
:P

:)F oOo :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
vinom schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:53:
Iemand deze bug al eens gehad? Ik heb geen flauw idee hoe het gebeurde.
[video]
Edit: Oh, nu met geluid aan valt het me pas op. Je schiet met je pistool terwijl je de FAMAS vast hebt, nope nog nooit last van gehad. Ik dacht eerst dat je niet wist dat je verschillende standen had voor je wapen waarmee je kan wisselen. :P

[ Voor 37% gewijzigd door SN4K3 op 30-04-2013 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
we besloten om maar weer eensch een keer een 500% metro te doen!

http://battlelog.battlefi...how/4/90549080/364016030/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:30:
Eindelijk, ik ben klaar met BF3. Ik heb m'n shitbucket...

:)F oOo :)F
Gefeliciteerd Jackal :)F *O* heb je de level 100 cheaters guide al binnen. Hier staan alle level 100 voordelen en gedragsregels in. Ook de knoppen combi natie om level 100 armor, health en kogelsdamage te krijgen!

@henkie: hadden jullie gisteren niet iets beters te doen?? ff lekker zuipen voor de koning...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:57:
we besloten om maar weer eensch een keer een 500% metro te doen!

http://battlelog.battlefi...how/4/90549080/364016030/
Ongelofelijke pot. Voornamelijk headglitchers en laggers (Amerikanen en Polen).
Die gasten kenden gewoon iedere headglitch spot van Metro. Ik heb het idee dat ze ook niet veel andere maps spelen.
Sta je bijna 500 tickets voor en dan verlies je nog met 200 tickets verschil.

Moet zeggen dat ook wij niet slim speelden. Toen we B hadden, hadden we de achterste trappen beter dicht moeten houden. We verloren B, omdat ze kans zagen A te cappen en daar op een gegeven moment een spwawpunt hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dude, je bent level 100.
Je kan het nu echt niet meer op laggers en cheaters gooien :+
Waar ze vandaan komen zegt weinig danwel niks over de mate van lag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL blijkbaar doet de Battlelog administrator goed zijn werk hahaa. Wat een lapzwans is die adem33tr2!
Greintje respect voor anderen komt niet voor in zijn woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, het houdt je een beetje bezig he ;)

Gisteren by the way de DAO master dogtag gehaald.
Op aanraden van Henkiepenkie de Spas-12 als opvolger genomen...
... wat een lekker apparaat!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAO is leuk je kan gewoon schieten terwijl je aan het reloaden bent. De spas-12 is een zeer sterk speeltje. Ik ga denk ik eens overnieuw beginnen ff kijken hoe snel ik level 100 kan worden zonder al die ongein (award/medal assigments) te behalen. FF kijken hoe mijn spm etc dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:23:
DAO is leuk je kan gewoon schieten terwijl je aan het reloaden bent. De spas-12 is een zeer sterk speeltje. Ik ga denk ik eens overnieuw beginnen ff kijken hoe snel ik level 100 kan worden zonder al die ongein (award/medal assigments) te behalen. FF kijken hoe mijn spm etc dan is.
Daar ben je toch langer mee bezig dan je denkt :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe nou niet Moulin, daar ga je spijt van krijgen ;)
Je weet zelf dat je toch weer die medals en assignments gaat willen halen.
Het zit in ons bloed, daar doe je niks aan :P

Doe anders gewoon een stat reset als je je spm wilt weten :)
Net zo makkelijk, plus je houdt al je behaalde medals/assignments.
Je originele stats blijven dan toch wel bewaard.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-05-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Gewoon indd stats reset Moulin, en dan gewoon volle bak M16A3 en AEK-971. en natuurlijk alleen maar metro 500%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed idee mensen ik ga die gewoon resetten.

@kiwi jij kent ons heel goed hahaha

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:01:
Heel goed idee mensen ik ga die gewoon resetten.

@kiwi jij kent ons heel goed hahaha
Verlies je dan niet ook je lvl 100 psychological warfare capabilities? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
wauw, vanmiddag allemaal bazenpotjes gespeeld! vanvond de ene SCHEIT pot na de andere. kei harde rapes, unbalance alles! maargoed wel lol gehad!

op wake defence choppert bijna gejat, sta ik em te rapairen.. jat een lvl 29 hem.. moulin als gunner! duurde ook 10 seconden hihi.. teringlijer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom ben ik na een vastloper niet meer teruggekomen. Eerst maar ff eten gemaakt en daarna Top Gear tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Ja die heb ik allemaal al gezien.. nu ff lekker inception kijken!

morgen weer een dag om te knallen! wie doet er mee? :)

btw nog 7 levels en dan ben ik ook lvl 100 yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik moet zeggen dat ik me kostelijk heb vermaakt gisteren avond! Wel veel rape potjes maar darna ook van onze kant.

http://battlelog.battlefi...how/4/90776213/230420491/

Dit was een rare pot we werden gebaseraped door de BMP maar toch nog een winst te pakken gehad.

http://battlelog.battlefi...how/4/90783045/230420491/

Nog een paar potjes met Kurd en theBash gespeeld en daarna tot een uurtje of half 2 met Vos en Jeroen! Nou ik had mezelf bijna bezeken van het lachen om/met/door Jeroen volgens mij van Vos ook bijna nat!!

Kreeg er gewoon kramp in de buikspiertjes van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik kom zondag weer even een paar potjes bf3 spelen, ben/was eventjes op vakantie voor een paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:33:
Dit was een rare pot we werden gebaseraped door de BMP maar toch nog een winst te pakken gehad.

http://battlelog.battlefi...how/4/90783045/230420491/

Nog een paar potjes met Kurd en theBash gespeeld en daarna tot een uurtje of half 2 met Vos en Jeroen! Nou ik had mezelf bijna bezeken van het lachen om/met/door Jeroen volgens mij van Vos ook bijna nat!!

Kreeg er gewoon kramp in de buikspiertjes van.
Ik was dan ook bijnagoed aan het schuimbekken om die twee k@&#^% fransozen... Wat een laffe honden met hun basrapende BMP. We kregen ze maar niet dood of kapot. Moet ook gezegd worden dat de rest van dat team ook een handje had aan laf spel: Bovenop die richel bij A continue campen, met veel moeite leeg gekregen. Ik ging van een positieve 16 om 9 KD naar 16 om 28... nouuuu dan kun je me al schuimbekkend bij elkaar vegen. Als ik ergens agressief van word zijn het deathstreaks, zeker als mijn pogingen dan tot niets leiden. Als ik dan ook nog zie dat ze een SPM van 1000+ hebben, alleen maar met 1 wapen en klasse spelen maar nog minder flag caps en andere teamscores dan ik hebben, dan ben je in mijn boekje toch echt laag bij de gronds. Dan ben je geen troll meer, dan ben je een echte low-life.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Nounou, na een lastige dag met lastige potjes.. ineens de PS3 POEF UIT. zonder piepjes lampjes of wat dan ook! ging niet meer aan.. kreeg alleen 1 milliseconde groen lampje en poef uit geen piepjes nix. GRRR. haastig opzoek naar de bon ofcourse ding is net 1.5 jaar oud ofzo..

half uurtje later stroom er weer op.. en gelukkig pfoeee hij gaat weer aan! hopen dat ie heel blijft!

was trouwens tijdens spelen van aftermath mappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Henkie schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:43:
Nounou, na een lastige dag met lastige potjes.. ineens de PS3 POEF UIT. zonder piepjes lampjes of wat dan ook! ging niet meer aan.. kreeg alleen 1 milliseconde groen lampje en poef uit geen piepjes nix. GRRR. haastig opzoek naar de bon ofcourse ding is net 1.5 jaar oud ofzo..

half uurtje later stroom er weer op.. en gelukkig pfoeee hij gaat weer aan! hopen dat ie heel blijft!

was trouwens tijdens spelen van aftermath mappen..
Niet om het een of ander, maar ik ben tijdens een van die laatste AM maps gequit omdat de PS3 raar begon te doen :S Ik had framedrops bij gewoon rondlopen in de map, had het gevoel dat ie ging crashen...
Heb maar mn laptopkoeler eronder gezet en ben Metro gaan spelen :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:28:
[...]
Niet om het een of ander, maar ik ben tijdens een van die laatste AM maps gequit omdat de PS3 raar begon te doen :S Ik had framedrops bij gewoon rondlopen in de map, had het gevoel dat ie ging crashen...
Mijn PS3 staat altijd op een laptopcooler. Ondanks dat heeft 'ie het vaak nog lastig.
BF3 vraagt bij sommige maps toch wel het uiterste van het materiaal heb ik het gevoel.

Hoe is dat trouwens bij de Xbox mannen/vrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jeroenimoes schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:28:
[...]

ja ik had ook al wat problemen..volgende keer maar wat beter naar luisteren hihi!

maar hij staat niet op een extra koeler of what so ever.. denk wel dat ie overhit was, was behoorlijk warm! stond al lang aan ook natuurlijk... klote ps3 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
leuk potje metro net..

http://battlelog.battlefi...how/4/91080395/364016030/

40 killstreak op mn m60 bipod pro yeah! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jackal131 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Mijn PS3 staat altijd op een laptopcooler. Ondanks dat heeft 'ie het vaak nog lastig.
BF3 vraagt bij sommige maps toch wel het uiterste van het materiaal heb ik het gevoel.

Hoe is dat trouwens bij de Xbox mannen/vrouwen?
Hetzelfde. de 360 kraakt en piept bij de grote maps, zo zwaar heeft ie het ;) En bij mij crashed de xbox 9 van de 10 keer op Metro, geen idee waarom.

Ik verlang echt naar BF4 op de PS4 of nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
YEAH! nieuw headshot record!
Longest Headshot 966.94 m

met scobravs een nachtje doorgebracht op de toren van caspian border hihi! wat zijn mensen standvastig zeg als je daar op zit! tanks, jets, chopperts, rpg, andere snipperts... niet normaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:47:
leuk potje metro net..

http://battlelog.battlefi...how/4/91080395/364016030/

40 killstreak op mn m60 bipod pro yeah! :P
Wat een klote admins waren dat zeg. Ik kwam binnen als tegenstander van jullie. De eerste kill die ik maakte was meteen de admin. Nog geen 10 sec later zat ik bij jullie :+
Die admin wilde alleen maar colonel 100's aan zijn kant.

Desalniettemin heb ik me prima vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben in dat potje 1x gekicked en 2x overgezet.
De kick was terecht, omdat ik een kill met de M320 LVG maakte ;) (No M320 rule niet gezien).
De keren dat ik overgezet werd naar het team wat geraped werd was het me wel duidelijk dat de admin
alle lvl 100's en alle spelers met goede k/d's aan zijn kant wilde hebben.

Daarom moeten ze 1750 metro Dice servers maken.
In 99 van de 100 servers met zogenaamde admins wordt er zoveel misbruik gemaakt van de admin rechten... beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
GVD KK DICE!!!

zoooveeeeeeel *connection to the session has been lost* vandaag!

ook 1 op caspian.. 1088m headshot.. hele server loopt vast.. DAG headshot GVD.

vorige week hebben ze die tyfus servers toch gestresstest? omg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm, vanavond dan maar ff niet spelen. Paar weken geleden had ik hier ook veel last van, maar leek ik de enige te zijn. Hoe was het bij jou dan Henkie? Was jij de enige of waren er meer mensen die last hadden van disconnects?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
heel servers leeg in een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de een of andere manier heb ik het idee dat het aantal 'connection losts' evenredig toeneemt met het aantal friends waarmee ik in een server zit.
Meerdere malen heb ik meegemaakt dat ik niet fatsoenlijk met een groep tweakers kan spelen terwijl een server vol met randoms geen problemen geeft.

Afgelopen weekend wel weer een enorme lag, uiteindelijk maar weer gaan sproeien met de M249 omdat ik met de 870MCS en M39 geen reet kon raken. (gewoon 0,0 hitmarkers :S)

Als je Battlelog opent krijg je wel dit te zien:
DICE are aware of the disconnect problems BF3 PC players may be experiencing and are looking to resolve this issue

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gatver wat een instabiele zooi is het toch af en toe :(
Van de 5 potten gunmaster heb ik er 1, jawel één heel potje, af kunnen maken.
De connection lost meldingen kwamen bij bosjes, soms zelfs 2 of 3x per potje.
:(
Het feit dat ik bij gunmaster altijd in de onderste regionen eindig helpt de frustratie ook wel in de hand...
Net als bunnyhoppers, k#tcampers, suppression en missende hitmarkers.

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met BF4 op de PS4 zal het allemaal een stuk beter zijn... :+
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
lol net boodschappen gedaan.. en zelfs in het menu kreeg ik een *connection to EA lost*.

maar ik moet nog 3 levels grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duurt nog wel even voor BF4 er is. Voor die tijd heb je die 3 levels wel gehaald >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Yesh.. maar kiwi zei, het lukt je niet voor de Dubbel XP donderdag.. en ik zei van wel.. mhh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irritante connection losts...
heb nog maar 1 potje gun master uit kunnen spelen :P
sta ik eindelijk bovenaan, bam EA gooit me er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij haalt het morgenavond laat of anders woensdag Henkiepenkie.
Ik stel mijn verwachting bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol heb 4444 kills met me T-90 :p

het was gisteren te erg voor woorden met die connectie.
dan besluit ea me eruit te gooien, dan de verbinding weg, en dan er bovenop gooit me ps3 ook de verbinding er een paar x uit.
en dat alles in 1 klap.

maar ik heb steeds meer lol met me M60 en C4 :P
heb een accuracy van 8.45% met me M60, maar daar zal caspian border met henkie ook wat mee te maken hebben... en niet te vergeten metro de hele linkerkant vol sprayen..

en af en toe (bijna aldoor eigenlijk) hipfiren als een debiel

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
*We are aware of the connection issues in BF3 and are looking to resolve it. Thanks for your patience!*

nounou dat werd tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
en dan word je gebanned...
http://battlelog.battlefi...how/4/91272793/364016030/

en moulin, die pot metro net.. waren amerikanen en japanners!!

[ Voor 24% gewijzigd door Henkie op 07-05-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Pfff... de laatste tijd is het maar wat stroperig gamen, veel framedrops. Lijkt wel steeds erger te worden, waar anderen dit niet ervaren. Het is ook meer op alle maps aanwezig.

De suggestie omd e PS3 database te laten herbouwen heeft niets uitgehaald. Iemand nog andere suggesties? Moet ik misschien waar eens stapje verder en de BF3 caches legen, desnoods alles herinstalleren?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vekeerde topic.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:11
Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen Jeroen, tijdens mijn laatste potje close quarters vanmiddag was het ook drama. Tegenstanders waren Fransen, dat helpt ook niet mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Geweldig, ik lees net op de facebook pagina van Battlefield dat het double xp event is uitgesteld. Ik zal nog een keer vrij nemen :/

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428398_10151433815572672_1863732269_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Bedankt voor je zinnige bijdrage aan dit topic.
Het is gewoon BF3 / PS3 gerelateerd.

Double XP uitgesteld... naja, jammer. Had het willen gebruiken om snel lvl100 te worden, maar dat moet ik ook zonder 2XP halen (voor?) dit weekend. Ik snap het wel door alle verbindingsproblemen!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
Despite our security measures, we have been working around the clock to mitigate the impact of an ongoing denial-of-service attack on our Battlefield 3 game infrastructure over the last several days. While the motives are unclear, the focus of the attack has been interference with network communications preventing access to multiplayer gameplay. At this point, no user data is involved. We share your frustration about the impact this has had to our service and the ability for many of you to play Battlefield 3. We are working tirelessly to mitigate the problem. As a part of our efforts to resolve these issues, we’ve conducted rolling restarts of Battlefield infrastructure servers to apply some updates. Thank you for your patience and support while we work to get everyone back and playing Battlefield 3 as soon as possible. More updates to come. /DICE Team
.. ok, wie van jullie kon zijn frustratie niet meer bolwerken :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
''We halen alvast wat BF3 servers uit de lucht, maar het is wel de schuld van Anonymous hoor!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Afbeeldingslocatie: http://battlefield3pro.com/wp-content/uploads/2013/02/Rank-100.png

8) like a bawss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Gefeliciteerd schijtemmertje dat je bent *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Volgens Dice zijn de connection loss issues te wijten aan een DOS aanval op hun servers.

http://www.gamesthirst.co...ce-attack/comment-page-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Congrats Henkiepenkie!!!
Heb ik alweer een lvl100 transformatie mogen meemaken :P

Gisteren een van mijn beste potjes ooit gehad :*)
http://battlelog.battlefi...lereport/show/4/91346626/
Het begon met een 10-0 streak met de SG553 bij de eerste set mcoms,
daarna als gunner in de Amtrac redelijk wat kills gemaakt bij de 2e en 3e set mcoms
en een aantal disarmerende vijanden uitgeschakeld.
uiteindelijk nog als driver in de Amtrac gezeten, maar zelfs daar jatte ik 5 (!) kills van mijn gunner (Henkiepenkie) door ze te overrijden hahaha :P
Lekkere pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deef_ schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 06:31:
Volgens Dice zijn de connection loss issues te wijten aan een DOS aanval op hun servers.

http://www.gamesthirst.co...ce-attack/comment-page-1/
Dan moeten ze al wel zeker maaaanden bezig zijn met die ddos aanvallen als ik mijn gameervaring mag geloven. Ik word overigens vaker door EA eruit gegooid dan door de connectie zelf.

Wel heb ik de afgelopen 2 weken iets meer last van laggers dan normaal. Naast dat ik veel debieler word afgeschoten. Veel vaker in mn rug, tijdens mijn spawn (erg vaak na het zwarte scherm al meteen de sterfanimatie) en dat ik er teveel tegenkom waardoor ik niet genoeg ammo of health meer over heb. Erg irritant.

Misschien dat het nog te maken heeft met het feit dat ik nu over ben gegaan van een Moderate NAT naar Open NAT en dat ik nu bezig ben met alle primary weapons op 500 kills te brengen, maar irritant is het wel want ik heb al tijden geen behoorlijke streak meer gehaald (op wat walkovers na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Ojee gaat het niveau van de gemiddelde Xbox speler dan toch nog omhoog? Hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, het lijkt eerder de andere kant op te gaan. Ik moet met mijn lvl 100 telkens gaan compenseren voor minimaal 5 man met een level lager dan 30. Dat werkt natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Compenseren? Ik ben level 12 en ik laat mijn team gewoon leaven, doe het wel in mijn uppie. Geen zin in sukkels die geen ammo gooien en mijn tanks jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het niet erg tegen 12 randoms, maar als er ook maar 1 clan in de game zit word ik daar al snel elke keer tegenover gezet.

Gister en eergister ook al. Zitten we met 5 gotters in de game (ik kwam er later bij en zat zonder got-squad). Word ik dus 5 potten achter elkaar met ongeveer 7 randoms gekoppeld om telkens tegen niet alleen 4 gotters maar ook nog 4 anderen van een clan te spelen die ook nog eens wat vriendjes erbij kregen in de game. Ofwel, ik met veel randoms van lage levels, tegen een team vol met hoge adelaars waarvan het merendeel net geen 100 (geloof dat er 2 man met lvl 100 zat maar wel 5 man van boven de 50).

Dat soort "teambalance" haat ik echt en krijg ik de laatste tijd steeds vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik kwam van de week een hele flauwe tactiek voor clans tegen. Je eigen server met 4 man bevolken, op het moment dat hij vol begint te lopen alle randoms aan jouw kant overplaatsen en dan nog 8 clanmembers erbij. Vervolgens word je geraped door 5 Tweakers en ga je al aan je speen zuigend bannen.

Afbeeldingslocatie: https://si0.twimg.com/profile_images/2936832657/abb6076501335852fded24f16583c977.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Ja dat was een beetje jammer.. waren we ze lekker een ass whoopin' aan het geven.. word ik gvd gewoon geband! kurd zat aan de andere kant.. en de dingen die ze over ons zeiden hihi!

ze liepen allemaal rond met dao/m16a3/mp7+laser etc.
dus pa4jv had een 870 met slugs gepakt.. ik had mn m416.. vos lag gebipod met m240b en we ownde ze!

:D

http://battlelog.battlefi...how/4/91272793/364016030/

dat was de battlereport.

net per abuis op een 500% TDM neushaar terecht gekomen.. en maar bedacht om een nieuwe PDW uit te proberen.. de PDW-R. cool dingetje hoor!

http://battlelog.battlefi...how/4/91425332/364016030/

gelijk de extended mags vrijgespeeld yay

[ Voor 35% gewijzigd door Henkie op 09-05-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the hell hebben ze met BF3 gedaan zeg? Net een aantal servers,game modes en maps geprobeerd maar nergens meer een fatsoenlijk potje te spelen; hitmarkers lijken uit het spel te zijn gesloopt; stingers vliegen als een kip zonder kop en mensen stuiteren over de maps. Blegh voor mij ff geen BF3 meer! (Heb met MW3 geen last van lag dus aan mijn verbinding ligt et niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:35:
What the hell hebben ze met BF3 gedaan zeg? Net een aantal servers,game modes en maps geprobeerd maar nergens meer een fatsoenlijk potje te spelen; hitmarkers lijken uit het spel te zijn gesloopt; stingers vliegen als een kip zonder kop en mensen stuiteren over de maps. Blegh voor mij ff geen BF3 meer! (Heb met MW3 geen last van lag dus aan mijn verbinding ligt et niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pa4jv schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:55:
Ik kwam van de week een hele flauwe tactiek voor clans tegen. Je eigen server met 4 man bevolken, op het moment dat hij vol begint te lopen alle randoms aan jouw kant overplaatsen en dan nog 8 clanmembers erbij. Vervolgens word je geraped door 5 Tweakers en ga je al aan je speen zuigend bannen.
Cool story bro :*)
Goeie pot was dat tegen die gasten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Een vriend van mij heeft de gewone BF3 gekregen van zijn zus, maar ondankbaar als hij is wil hij natuurlijk premium... Moet hij nu nog steeds 50 euro neertellen voor alle maps en modes of is de prijs nu lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
www.budgetgaming.nl is uw vriend ;)
En anders eens in de PS store kijken wat de prijs doet.

Vanavond lekker rondgehobbeld met de Lsat :)
Ik stel mijn verwachting bij, het is namelijk een prima wapen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ja toch beter dat hij een heel spel koopt ipv via dlc... Beetje zonde is het wel...

Misschien dan de premium nieuw kopen en de online pass bij de gewone doen en dat bundeltje op mp zetten zodat iemand er iets aan heeft nog... of zou dat niet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou em aanraden geen premium te kopen, dat geld kan ie beter in zijn zak houden voor BF4. Ik vewacht dat ie met de vanilla content (en B2K) zichzelf prima kan vermaken de komende maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Hij heeft geen B2K en zijn vrienden (oa ik) hebben wel allemaal premium, dus hij kan de helft van de tijd niet meedoen (of we zitten steeds in de gewone maps...). Het geld is ook niet zo zeer een issue, maar ik vind het gewoon zonde dat hij dan een schijf en online pass weg moet gooien. Dat moet toch nog wel twee tientjes waard zijn voor iemand die nog geen bf3 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de omruilwaarde bij b.v. Game Mania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn microfoon ging gisteravond uit het niets het niet meer doen. Ik plug hem in mijn PC, en hij doet het gewoon fantastisch. Ik plug hem weer in mijn PS3, usb eruit, en etc. Geluid doet het nog prima van mijn HS, maar hij herkent mijn microfoon blijkbaar niet. Zag al op diverse sites dat dit een common issue is. Mooi dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke headset heb je? ik dit namelijk nog nooit megemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Had ik gisteren ook, Flim had hetzelfde. In randapparatuurinstellingen doet ie het wel dus zal wel aan BF3 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Nog steeds veel connectieproblemen op de PS3. De helft van de servers die ik joinde vandaag waren onspeelbaar door de lag. Warpen, rubberbanden, etc.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
pa4jv schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:56:
Had ik gisteren ook, Flim had hetzelfde. In randapparatuurinstellingen doet ie het wel dus zal wel aan BF3 liggen.
i.. w..t ni.. waa.. je he.. ov.r. he..t?

:D kut bf3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch best knap dat ze een spel na 1,5 jaar nog steeds weten te vern**ken :S

Vandaag mijn vrouwlief op pad gestuurd om via marktplaats Assassins Creed III op te halen, ga ik me daar wel even mee vermaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:30:
toch best knap dat ze een spel na 1,5 jaar nog steeds weten te vern**ken :S

Vandaag mijn vrouwlief op pad gestuurd om via marktplaats Assassins Creed III op te halen, ga ik me daar wel even mee vermaken :D
die heb ik ook nog wel voor je liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor het aanbod!
als ik de reviews moet geloven is ie de 10 euro die ik er voor betaald heb wel waard :)

de volgende keer zal ik het eerst hier posten voordat ik op marktplaats ga neuzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik denk dat het gewoon lag was Henkie, liep ook te rubberbanden. :') Ik hoorde mezelf bij 1 van jullie wel gewoon goed terug.

[ Voor 29% gewijzigd door pa4jv op 10-05-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pa4jv schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:56:
Het probleem is, is dat die hem juist niet in randappatuurinstellingen vindt, de microfoon. Ik hoor mezelf niet terug als ik erin praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zaten je maar te f*cken gisteren TJV, je klonk gewoon goed hoor :P

*nee hoor, just kidding, je klonk echt zoals HP het zegt*
:+

Valt wel op dat veel lui last van mic-problemen hebben:
Kurd die heel vaak in een tunnel rijdt,
Flimovic en Tom die st-st-stotteren...

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:54:
bedankt voor het aanbod!
als ik de reviews moet geloven is ie de 10 euro die ik er voor betaald heb wel waard :)

de volgende keer zal ik het eerst hier posten voordat ik op marktplaats ga neuzen :+
AC3 is minder dan 2(met name connor), maar nog steeds vermakelijk en de 10 euro zeker waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:28:
We zaten je maar te f*cken gisteren TJV, je klonk gewoon goed hoor :P

*nee hoor, just kidding, je klonk echt zoals HP het zegt*
:+

Valt wel op dat veel lui last van mic-problemen hebben:
Kurd die heel vaak in een tunnel rijdt,
Flimovic en Tom die st-st-stotteren...
Moet haast wel lag zijn, ik hoorde mezelf terug in Henkie(?) en daar was het inderdaad net russisch, maar bij een ander hoorde ik alles gewoon normaal. Daarnaast zaten we allemaal te rubberbanden. Ik kom wel weer online als Anonymous weer met de ING bezig gaat. :+
Pagina: 1 ... 157 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.