Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zijn die control/fps (de vele marketingnamen) Freeks ook iets? Zijn ze fijn tijdens het sniperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 21:55
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:58:
[...]

Je kan ze bij de dixons of bart smit of intertoys gewoon halen. heb daar al eerder 2 setjes gekocht :)
van die joystick dingen? nog noooit gezien in een nederlandse winkel.. die triggers wel, maar die gebruik ik niet.

en Kalax, die kontrolfreeks vind ik echt bazenhandig.. snipen kan ik niet goed, maar het handige is dat je arm groter wordt, dus je kan met een grotere slag hetzelfde bereiken en je kan daardoor dus secuurder en preciezer zijn..

[ Voor 25% gewijzigd door Henkie op 18-04-2013 12:45 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:44:
[...]

van die joystick dingen? nog noooit gezien in een nederlandse winkel.. die triggers wel, maar die gebruik ik niet.

en Kalax, die kontrolfreeks vind ik echt bazenhandig.. snipen kan ik niet goed, maar het handige is dat je arm groter wordt, dus je kan met een grotere slag hetzelfde bereiken en je kan daardoor dus secuurder en preciezer zijn..
Jazeker, als een heel pakket ooit eens gezien bij de bart smit, maar ik kom er niet dagelijks dus weet echt niet of ze ze nog hebben ;)

Was een pakket met de triggers, joysticks, HDMI kabel, bleutooth headsetje en nog wat.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRIGGERS

De opzetstukken voor de knuppels kan ik zo snel nog niet vinden

Opzetstukken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:13:
TRIGGERS

De opzetstukken voor de knuppels kan ik zo snel nog niet vinden

Opzetstukken :)
Cool! stuk makkelijker dan een jaar geleden dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me echt af of dat nou zoveel beter speelt, misschien ooit ook maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:55:
ik vraag me echt af of dat nou zoveel beter speelt, misschien ooit ook maar eens aanschaffen.
het is niet beter, het is anders :). ik had problemen met het micro-adjusten, dus de minieme bewegingen als je op iemand mikt als je net mis zit, of als ik vlieg. doordat je een dopje op je joystick hebt verleng je de arm, en wordt dus het eerste stukje wat makkelijker om te controleren (voor mij dan).en je sensitivity kan vaak wat hoger met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:27:
In het kader van "spelen met wapens die ik anders nooit aanraak" ben ik gister maar eens begonnen met de PP2000; eerste indruk is best geinig en goed genoeg om mee door te gaan. Groot voordeel is dat je snel de Kobra RDS unlocked, deze vind ik altijd een factor 10 relaxter dan de US red dot sight.
Absoluut een onderschat wapen, ik heb hem lange tijd veel gebruikt. Schiet wat traag maar is lekker accuraat en de kogels doen - althans voor mijn gevoel - ook lekker wat damage. Ik speelde veel in combinatie met een 3.4 scope en lasersight voor hip-fire in CQC. Ben verbaasd dat ie nog altijd op twee staat bij meeste kills in mijn overzicht!..

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:39
Henkie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:10:
[...]

het is niet beter, het is anders :). ik had problemen met het micro-adjusten, dus de minieme bewegingen als je op iemand mikt als je net mis zit, of als ik vlieg. doordat je een dopje op je joystick hebt verleng je de arm, en wordt dus het eerste stukje wat makkelijker om te controleren (voor mij dan).en je sensitivity kan vaak wat hoger met die dingen.
Als ik zelf speel leg ik zodra ik een vijand zie altijd mijn tweede gewricht van de duim op het pookje om zo de tegenstander te spotten en te kunnen richten. Is dit dan nog steeds mogelijk? En kun je als je de mcom armed nog steeds tegenstanders neerschieten? Dus richten bedoel ik? Het lijkt me moeilijker omdat het pookje hoger wordt. Oh en natuurlijk rondlopen en tegelijkertijd van wapen wisselen is dat ook nog mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan toch ook met bf3 kwal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
walletje-w schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:23:
[...]

Als ik zelf speel leg ik zodra ik een vijand zie altijd mijn tweede gewricht van de duim op het pookje om zo de tegenstander te spotten en te kunnen richten. Is dit dan nog steeds mogelijk? En kun je als je de mcom armed nog steeds tegenstanders neerschieten? Dus richten bedoel ik? Het lijkt me moeilijker omdat het pookje hoger wordt. Oh en natuurlijk rondlopen en tegelijkertijd van wapen wisselen is dat ook nog mogelijk?
Alles went.. het is anders, maar het went! voor verdere vragen stuur allen maar een DM, voordat dit topic weer op slot gaat vanwege slowchat en blablabla!

en Scobravs, gaan we zeker keertje doen! grote CQ map of anders Close Quarters ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dat weet ik ook wel hoor, maar dat je naar cod videos zit te kijken en daar nog zelfs ideeën uit zit te halen en ze voor BF3 gaat gebruiken. _/-\o_ Het moet niet gekker worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moulin: iets voor jou??? Er hoeft niet per se bier in hoor :P

ontopic: Gister weer even verder gegaan met de PP2000, bijna de eerste Service Star binnen :) Toen ik eenmaal de Kobra-RDS+Extended Mag+Laser Sight er op had ging het hard met de kills!
Lekker wapen; recoil is goed in de hand te houden en rate of fire is ook prima. Hij lijkt me minder nerveus dan andere PDWs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:18:
Moulin: iets voor jou??? Er hoeft niet per se bier in hoor :P

ontopic: Gister weer even verder gegaan met de PP2000, bijna de eerste Service Star binnen :) Toen ik eenmaal de Kobra-RDS+Extended Mag+Laser Sight er op had ging het hard met de kills!
Lekker wapen; recoil is goed in de hand te houden en rate of fire is ook prima. Hij lijkt me minder nerveus dan andere PDWs
ding kan echt een beest zijn op close quarters, of andere kleinere maps.. de combinatie 41 (met extended) kogels en lage fire rate betekend dat je gewoon door kan blijven gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
PP-19 heb ik met extended mag (55 kogels!) ook altijd lekker gevonden! Kogels hebben minder damage maar je kan er redelijk lekker mee sproeien en je hebt altijd meer kogels over dan je vijand. Tenzij dat een support is, maar dan heb je weer minder recoil :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PP19 is een heerlijke wapen, weinig recoil, vind hem veel fijner dan de P90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de KH2002 naar de Master Dogtag gebracht.
Uiteindelijk toch een ekker wapen :)
Waar mijn meeste Assault Rifles op 14-15% accuracy staan, is de KH blijven steken op 18.95%.
Of ik wordt gewoon langzaam beter haha :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Ik probeer wat public CO-OP potjes te spelen, echter blijft hij hangen op 'Loading' ... Iemand ervaring hier mee? Staat al 5min zo ... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jeroenz dan is er gewoon domweg niemand die co-op wil/kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Godsneknetters, microfoon van mijn headset is stuk! Morgen even slopen en kijken of ik er wat aan kan doen, anders maar een nieuwe kopen. Officiele Sony of een goedkope Turtle Beach? Het is allemaal jouw schuld Kurd, jij zingt niet meer voor me dus begeeft hij het. Vos probeerde hem nog te redden door ook te zingen maar helaas, het maakte het alleen maar erger. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
pa4jv schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:48:
Godsneknetters, microfoon van mijn headset is stuk! Morgen even slopen en kijken of ik er wat aan kan doen, anders maar een nieuwe kopen. Officiele Sony of een goedkope Turtle Beach? Het is allemaal jouw schuld Kurd, jij zingt niet meer voor me dus begeeft hij het. Vos probeerde hem nog te redden door ook te zingen maar helaas, het maakte het alleen maar erger. ;(
offiiciele sony heb hem nu al sinds release ps3 en nog steeds werkt ie super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
Schitterend kabelbreukje gevonden. :') Draadloze headset van Sony besteld, dinsdag doe ik weer mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je geen spijt van krijgen!

Dacht ik zaterdagavond ook eens leuk de tweakers te joinen voor een potje Rush, volgens mij kwam ik net in het laatste potje binnen ofzo want er zat nog maar een man of 6-7 in de server. Wel binnen 3 minuten een potje Metro gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik heb zaterdag tot een uurtje of 2 gespeeld. Even terugkomend op mijn nieuwe controller het was even wennen maar nu kan ik weer normaal spelen. Alle knoppen doen het weer hahaha. Maar ik kan je wel melden dat het spelen met 1 oog niet leuk is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
Ben je piraat geworden Moulin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was piraat tot gisteren avond. Helaas kan ik nog niet optimaal zien maar wel beter dan met 1 oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren nog even een bazenpot gedaan, welliswaar baserape maar het enemy team kon niet op tegen mijn lav (dan nog te bedenken dat ik 3x ben gekilled by admin)
http://battlelog.battlefi...how/4/89691279/353374509/

waren wel erg weinig tweakers online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:30:
gisteren nog even een bazenpot gedaan, welliswaar baserape maar het enemy team kon niet op tegen mijn lav (dan nog te bedenken dat ik 3x ben gekilled by admin)

Have no fear, want henkiepenkie is weer hier! vanavond knallen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag heb je wel gemist hoor henkie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:30:

Spawnrape, derhalve ongeldig verklaard. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:34:
graag heb je wel gemist hoor henkie :p
ik hoor het vaker ;). vanavond ff lekker knallen.. potjes rush ofzo! hopen dat ik het nog kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 19:22

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Voor de heren die mij nog niet in hun PSN-lijst hebben, even toevoegen = lief. Dan kan ik ook weer eens een potje meespelen!

Om er weer helemaal in te komen, welke DLC hebben jullie? Ik heb alleen nog kharkand, maar als jullie heel vaak de andere spelen, is het wellicht handig voor mij om die ook aan te schaffen.

Verder ga ik nu toch echt maar eens een headsetje kopen, dan kan ik ook eens met jullie melullen! Als iemand nog eentje weet voor een schappelijk prijsje...
Ik kan eigenlijk alleen dat oortje vinden, maar ik vraag me af of ik dat fijn vind, andere draadloze BT headsets zijn meestal schrikbarend duur.

[ Voor 13% gewijzigd door Flimovic op 22-04-2013 13:50 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We spelen het meest de vanilla maps eigenlijk.
Soms tussendoor wel eens Close Quarters of Aftermath.
O ja, End Game komt de laatste tijd ook regelmatig voorbij ;)
Enige DLC die we niet spelen is Armored Kill.

Ik zal eens kijken of ik jou nog in mijn lijst heb. Ik denk het wel.
Dat oortje is prima als headset.
Ik heb 'm ook, Vos (onder andere) ook.
Niks mis mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 22-04-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook dezelfde, niks mis mee, gaat welliswaar niet super lang mee.
maar leuk ding hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Heel ff voordat ik zo'n headsetje haal, hoor je daardoor alleen de stemmen van je medespelers? Dus het geluid van de bf3 hoor ik nog steeds over de speakers van mijn home cinema set? En hoe zit het met noise cancelling? Worden jullie niet knettergek van mijn geknal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
In-ear bluetooth: stemmen in je oor, gamegeluid via je boxen. Eckte eckte headset; kun je als het goed is kiezen. Stemmen via je headset en gamegeluid via je boxen kan, maar ik weet niet of dat handig is met een headset op je kop. :P Volgens mij speelt gekke Henkie ook met geluid over de boxen en het enige wat ik bij hem hoor is zijn stem en pizza die vermalen wordt.

Noise cancelling gaat meestal wel goed, op het incidentele trollmuziekje na hoor je geen gekke geluiden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
pa4jv schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:42:
In-ear bluetooth: stemmen in je oor, gamegeluid via je boxen. Eckte eckte headset; kun je als het goed is kiezen. Stemmen via je headset en gamegeluid via je boxen kan, maar ik weet niet of dat handig is met een headset op je kop. :P Volgens mij speelt gekke Henkie ook met geluid over de boxen en het enige wat ik bij hem hoor is zijn stem en pizza die vermalen wordt.

Noise cancelling gaat meestal wel goed, op het incidentele trollmuziekje na hoor je geen gekke geluiden. :+
nein ik speel met geluid over koptelefoon.. maar ik kan wel een keer een sessie over de boxen doen, hihi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noise geluiden als in: het geluid wat uit medespelers hun boxen komt,
dat hoor je wel.
Mijn surround staat redelijk zacht, anders horen mensen al mijn geknal ;)
Voordeel tov een ekte ekte: je hoort nog wat er om je heen (real life) gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Nou, toch maar een oortje gekocht! Volgens Saturn komt ie zelfs vandaag al binnen (voor 10u besteld, volgende dag in huis). Dus hopelijk vanavond al even een potje knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker filmpje!
Die no-scope-achterop-de-bike-headshot op 2.25 zit ook in de nieuwe Top Ten Plays ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nooit zo warm van dit soort filmpjes, vaak zijn het van die gasten die al sprayend door een één of andere cluster fuck lopen en zo een leuke multi kill halen. Die fragmenten dat ze een jet met een RPG mid air neerknallen ken ik ondertussen ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
movies van verschillende matches en rondes.
YouTube: logiX Hankes

[ Voor 68% gewijzigd door hankes op 24-04-2013 11:01 ]

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SPM van 1100, K/D van 3+, en een Accuracy van 21...
Erg netjes!!
Maar je zit wel in het console topic hackert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik zat ook al te kijken Kiwi, volgens mij kan ie beter op de PC topic posten.
Het zijn leuke scores maar met zoveel man op 1 server kan het ook niet anders he.
Opzich leuk maar niet echt een "bazenscore".

Als ik het zo bekijk denk ik dat het in een potje metro wel heel erg druk zal zijn met
zoveel mensen. Dan sta je nergens meer veilig!! Of is de hoeveelheid spelers gelimiteerd op de pc op metro......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope het kan, je hebt ook Metro 64 man...
Maar dat is een gekkenhuis.
Beter speel je Metro 32 man :)

Hij is wel een echt lvl'tje 100 trouwens, gezien zijn M16A3 service stars en zijn Assault service stars :P
Maar dan nog: nette stats.
Lijkt me dat je met meer man ook meer kans hebt om afgeschoten te worden.
Als je dan zulke scores neerzet: netjes! _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om met de M320, AEK-971 en de M16A3 100sterren te halen zodra ik level 100 ben.
Dan mag het pas hahaha

Ik vind de score van King in de tank op Seine veel mooier 100+ killstreak met 24 man op 1 server!

http://battlelog.battlefi...lereport/show/4/78688950/

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Grrrr mailtje binnen dat wegens een technische storing in de orderverwerking mogelijk niet vandaag geleverd gaat worden. Dan nog maar een avondje stommetje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Gisteren inderdaad hoop mooie potjes gespeeld! gelukkig kon ik na 4 dagen zonder BF3 nog wel mensen neerknallen hihi! en mijn Jet-Magneet op mn RPG werkt ook nog lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@henkie: ik denk dat je er wel bij zult zijn als ik level 100 wordt haha vrijdag zal dat wezen met een beetje geluk. Iemand kaartjes kopen voor de voorstelling van 22:00 100 Vogels show? LOL 8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
owja sorry dis niet voor pc, ff niet gezien.
en op de pc kan je wat makkelijker een hoge score per minuut halen..

metro is een beetje een ballen map vind ik waar alleen score farmers rond lopen.

daarom probeer ik juist hoge scores te halen op andere mappen wat iets meer vraagt dan alleen maar spraye en geriveved worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem Hankes wij van de PS3 zijn niet zulke erge zeikerds. Leuke stats btw.
Jammer dat de console versie niet zoveel mensen toelaat. AK maps slaan nergens op bij de console versies...

Hoe gaat het bij de PC dan et rush op AK maps hebben jullie ook extreme last van de AC130 of Gunship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
ik speel niet zo vaak die AK mappen > maar inderdaad daar is dat irritante gunship. dus zorgen dat je die vlag hebt welke die gunship spawn verzorgd. Verder is het belangrijk dat je air ook focus heeft op het gunship zodat die up is zo snel mogelijk down kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

DLC die ik nog "moet" aanschaffen:
End game
Close quarters
Aftermath

Aftermath is toch vooral luchtgevechten etc.?
Close quarters spreekt voor zich
End game???

Wat vinden jullie? Welke is de moeite waard? Armored Kill was waardeloos op de PS3 en B2K heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
volgens mij is het goedkoper om gewoon premium aan te schaffen of niet?

vind aftermath de beste Conquest maps hebben van alle DLC. maar dat is mijn mening.

Close Quarters blijft gewoon cool, hoop toffe potjes gehad daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Flimovic:
Aftermath zijn juist géén luchtgevechten.
Hooguit een Scout heli, dat is het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:24:
DLC die ik nog "moet" aanschaffen:
End game
Close quarters
Aftermath

Aftermath is toch vooral luchtgevechten etc.?
Close quarters spreekt voor zich
End game???

Wat vinden jullie? Welke is de moeite waard? Armored Kill was waardeloos op de PS3 en B2K heb ik al.
Je moet je afvragen of het nu nog de moeite waard gaat zijn. De nieuwigheid is er inmiddels af, waardoor alleen de die-hards het nog spelen of sommigen maar heel af en toe. Voor de wapens e.d. hoef je het imo niet te doen, die zijn niet zo heel spannend (tenzij je graag nieuwe wapens hebt).

Endgame heeft CTF, maar voor Rush hoef je het niet te doen en Conquest is door de vele motoren ook niet echt interessant (zeker als de helft van het team constant aan het crossen is). CTF wordt na verloop van tijd ook wel herhalend.

Close Quarters is op zich wel geinig, maar ook niet zo heel lang. Gungame is leuk voor een keer en TDM gaat prima maar ook daar zijn genoeg andere maps voor die net zo leuk kunnen zijn. Heeft geen Rush en normale conquest dus die kom je verder weinig tegen.

Aftermath heeft wel aardige rushmaps en conquest maps maar wordt geplaagd door laffe snipers die met een spawnbeacon (bovenop gebouwen zitten) campen en feitelijk geen hol uitvoeren. Van de keuzes die je geeft vind ik deze imo het leukst omdat die nog het beste bij de Rush en Conquest rotaties past. Scavenger is overigens ook niet echt boeiend imo.

Achteraf gezien weet ik niet of ik zonder Premium de maps had aangeschaft. Vond het uiteindelijk niet erg dat ik ze gekregen heb, maar imo zijn Vanilla+B2K wel de betere maps (ondanks dat ik sommigen ook pertinent haat). De DLC maps kom je ook niet echt vaak tegen, tenzij je een specifieke nieuwe modus gaat doen.

Door de lage hoeveelheid spelers zijn de grotere maps (dus ook de Armored Kill maps) weinig aan. Choppers gaan vaak na opstijgen meteen na elkaar en storten vervolgens vrijwel gelijk neer (of enkele momenten later). Jets zijn de ene keer overpowered en de andere keer raken ze geen deuk. Tanks krijg je sporadisch maar zijn ook weer snel kapot en vooral met conquest worden vlaggen (door de lage playercount) slecht verdedigd. Je kunt leuke potten hebben op de nieuwe maps, maar ik denk dat je nu beter je geld in je zak kunt houden en gewoon wachten tot bf4 (en daar eventueel premium voor neemt). Nu voegt het weinig meer toe, of je moet veel last hebben dat je de mappen niet hebt als je online bezig bent.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Ik heb ook geen enkele DLC. Gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Vanilla (nothing beats vanilla, maps als Seine, Caspian en Teheran Highway zijn gewoon de maps waar ik over 10 jaar aan terug denk als ik BF3 zie)
2. Close Quarters (CQDOM is gewoon vet, gun master is bagger)
3. B2K (in BF2 waren ze beter)
4. Armored Kill (stiekem best geinige maps om lekker lone wolf te gaan)
5. Aftermath (geinige maps maar lang niet zo goed als .1 en .3)
6. End Game (laatste vooral omdat AirSup en CTF nergens op slaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
Ik denk dat je de eerste bent die Tehran Highway leuk vindt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me idd op hoe ondergewaardeerd die map is! ik heb em vanaf het begin af altijd rete cool gevonden als ie ergens in de rotation zit. Tis trouwens wel de map waar ik de meest nasty-ass spawn rapes heb meegemaakt :) (aan beide kanten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teheran vond ik in het begin leuk. Nu niet meer zo. Vind zelf Kharg island, Bazaar, Metro en Seine de beste, Bazaar en Metro zijn gewoon zo goed, dat zijn mijn standaard mappen als ik BF3 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

B2K heb ik, vanilla vanzelfsprekend dus ook. Ik ga het de komende tijd wel meemaken of ik het ga missen of niet.

Vanavond niet gespeeld, maar wel nieuwe controller besteld en FPS Freeks pookje opzetstukjes. Ook de headset is onderweg, gaat het toch nog wat worden met mij :-) Heb veel zin om mijn nieuwe setup uit te proberen!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Flimovic op 23-04-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Omdat het gezever over die Hollander van Oranje-Nassau nu echt de strot uit begint te komen: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391503153090/

Aanmelden als je Limburger bent!

[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 23-04-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Wel toepasselijk dat jullie allemaal je carnavals outfit hebben aangetrokken voor deze Limbo afsplitsing.

Afbeeldingslocatie: http://www.gravatar.com/avatar/bab590005e06676f2b05aac878a2ad74?s=304&d=http%3A%2F%2Fbattlelog.battlefield.com%2Fcdnprefix%2Flocal%2Fpublic%2Fbase%2Fshared%2Fdefault-avatar-304.png

Afbeeldingslocatie: http://www.gravatar.com/avatar/76935f944e6e3c030029226602bd89c5?s=304&d=http%3A%2F%2Fbattlelog.battlefield.com%2Fcdnprefix%2Flocal%2Fpublic%2Fbase%2Fshared%2Fdefault-avatar-304.png

[ Voor 8% gewijzigd door Unomomentodado op 23-04-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

400 tickets stonden we achter en 5 man in de minderheid.
maar toch nog gewonnen :)
(ja wij hadden toen meer maar dat kwam omdat vet veel leavden)

http://battlelog.battlefi...how/4/89857479/353374509/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
D Moob dus een arabier.. that figures.. was niet te raken die osama bin laden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Unomomentodado schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:38:
Wel toepasselijk dat jullie allemaal je carnavals outfit hebben aangetrokken voor deze Limbo afsplitsing.
Als je echte mongolen wil zien moet je 30 april buiten gaan kijken... Of je moet het koningslied luisteren als je goed Nederlands wil horen...

Weg met dat volk!

[ Voor 35% gewijzigd door Verstekbakker op 23-04-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:34:
Omdat het gezever over die Hollander van Oranje-Nassau nu echt de strot uit begint te komen: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391503153090/

Aanmelden als je Limburger bent!
Schitterend! Jammer dak een Betuwnoar buj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:32:
[...]

Schitterend! Jammer dak een Betuwnoar buj :)
Platoon zoeken voor de Betuwnoaren, want ook zij verdienen beter (Betuwe was vroeger overigens Hertogdom Gelre, net als een gebied in Midden-Limburg destijds, maar goed, oude koeien).

Aanmaken is natuurlijk ook heel simpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ik distantieer mij hier dus van, he jongens! :X :F Ik ben daar inmiddels te volwassen voor... En plat kalle kin ich al hielemoal neet.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:24:
400 tickets stonden we achter en 5 man in de minderheid.
maar toch nog gewonnen :)
(ja wij hadden toen meer maar dat kwam omdat vet veel leavden)

http://battlelog.battlefi...how/4/89857479/353374509/
Dit was zeker een hele mooie pot toen ik erin kwam stond het 250 - 680 dacht ik.
Toch een hele leuke score kunnen halen mede door mijn squad maten welke overigens allemaal RANDOMS waren. Goede rivives en er werd goed met ammo gegooid!! Andere squads (tweakers) waren ook goed bezig om mij te reviven maar daar verwacht je het gewoon van!!

Die leavers zagen de bui al hangen en rende snel weg maar toen stond het 180+ / 300 volgens mij.

Nee ik was zeer tevreden over het resultaat aangezien ik vrij laat binnenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:38:
Ik distantieer mij hier dus van, he jongens! :X :F Ik ben daar inmiddels te volwassen voor... En plat kalle kin ich al hielemoal neet.
Luuj die van zichzelf zigge detze volwassen zeen... Hahahahaha, wat ene aezel!

Zeik neet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KURD niet meer zeuren dat ik de platoon moet opschonen hahahaha inactive players will be kicked! Hahaha lekker kwallen als het kan! Heb je trouwens je PS3 weer terug of uitzicht daarop? Let op nu speelt ie BF3 niet meer af maar alleen batman hahaha

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
Verstekbakker schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:47:
[...]

Als je echte mongolen wil zien moet je 30 april buiten gaan kijken... Of je moet het koningslied luisteren als je goed Nederlands wil horen...

Weg met dat volk!
Waar kan ik tekenen voor jullie onafhankelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
pa4jv schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:25:
[...]

Waar kan ik tekenen voor jullie onafhankelijkheid?
Mooi om te zien dat de Hollanders ook voor zijn. Jullie mogen allemaal in ons land komen tanken als we bij ons de accijns op niveau van Luxemburg brengen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
Is goed, kun je dan ook je eigen slowchattopic openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou toch eens op met dat Offtopic geouweslowchat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Precies! En laten we ons eens focussen op belangrijke dingen, zoals waarom Saturn alweer een dag vertraging heeft op de levering van mijn headset! Potdorie zeg! Hopelijk komt ie op tijd binnen voor het weekend. Kan ik jullie eindelijk eens de huid vol schelden ipv andersom ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door Flimovic op 24-04-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:00:
...Kan ik jullie eindelijk eens de huid vol schelden ipv andersom ;-)
Dream on >:) . Schelden en zeuren is alleen weggelegd voor Jeroen en ondergetekende!!

Ik denk dat ik vrijdag wel weer een keer online ben. Ik was van plan om nog deze maand mijn shitbucket te halen, maar dat gaat denk ik niet meer lukken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie: schelden is voor jeroenimous en zeuren voor Jackal

ja moulin was een lekkere pot, maar wel achterlijk van ze dat ze mij (op 1 c4 death na) gewoon me gang lieten gaan, was zelfs 1x zo dat ze aan het spawnrapen gingen en ik nog gewoon rond reed en ze kon backrapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jackal: ik hoop mijn shitbucket vrijdag te hebben maar misschien heb ik hem morgen om 0:00 al.

@scobravs: Ze waren niet zo slim die gasten wel slim genoeg om te zien dat ze dik afgemaakt werden.

Ik kreeg op een gegeven moment ook een bericht: you scrub lat!!! wtf bedoeld die gast daarmee. Was ik aan het laggen nee kan me niet voorstellen!! Was ik zo goed bezig....Jazekers het ging super lekker al zeg ik het zelf. >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Met enige trots:
Mijn enige echte zelf geschreven Attachment guide :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
zo vanavond een heeele hoop SCHEIT potjes gehad.. klopte gewoon allemaal niet lekker..

als laatste nog een pot metro, dikke spawnrape, vos en jeroeniemoes gingen weg.. bleef over met onze bijna shitbucket-owner Moulin, en is een bazenpot geworden!

http://battlelog.battlefi...how/4/89953078/364016030/

en eddy murphy was er ook! dude had echt precies zijn lach.. opper baas!

edit: moulin hoeft nog maar 40.000 punten!! OMGGG

[ Voor 6% gewijzigd door Henkie op 24-04-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een dikke spawnrape maar alle vogeltje 100 werden steeds naar de kant van DOTR geswitch door de admin. Als je op die manier iemand moet winnen dan ben je toch een zielige clan...

Opzich wel geinige potten gespeeld gisteren heb me weer vermaakt dit vond ik dan weer een mooie pot:

http://battlelog.battlefi...how/4/89944083/230420491/

Veel samenwerking tussen alle squad waarin overigens alleen maar randoms in zaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Net tom even geholpen met zn laser designations voor een assignment, op noshar canals, hihi!

http://battlelog.battlefi...how/4/89997181/364016030/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik al ik zag die score staan 52/2 dat kan niet anders zijn dan een beste tank rape hahahaha LEKKER HOOR WnWn-er hahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:19:
Dacht ik al ik zag die score staan 52/2 dat kan niet anders zijn dan een beste tank rape hahahaha LEKKER HOOR WnWn-er hahhaha
Ja de props gaan naar tom, voor het laseren in de tank.. was vergeten hoe ongelooflijk EASY het is met guideds.. zeker als de LAV tot 3x toe geen smoke heeft hihi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
''Hey, bootje!''

Afbeeldingslocatie: http://www.maritiem-officier.nl/wp-content/uploads/2012/04/costa-concordia-isola-del-giglio.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsje66 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:20:
Met enige trots:
Mijn enige echte zelf geschreven Attachment guide :)
Even snel een blik geworpen, ziet er goed uit!
Ik speel vrijwel altijd met een dezelfde attachments, maar ik ga 'm zeker even doorlezen.
Al is het maar omdat je er tijd in hebt gestoken om te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:14
Prepare to be amazed, turn up your volume, take a deep breath and enjoy the video!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Henkiepenkie + RPG 1 - 0 Joshjeownd +Jet

8)

en O MIJN GOD!!!

net met scobravs vos denkpadje en joshje en nog wat lui een server gejoind met de 3 (?) meest hilarische kansloze achterstandsmensen uit nederland.. ik heb nog steeds buikpijn van het lachen!!! 1 schijnt een vrouw/meisje te zijn en wij praatten allemaal homo of bekakt.. O M G! hilarisch haha

[ Voor 75% gewijzigd door Henkie op 26-04-2013 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Nu online
Heb de hele nacht niet geslapen uit angst voor een kiwi die me kwam reviven.... Help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Wellicht lichtelijk off-topic maarem, gaan jullie BF4 halen? En als je em pre-ordered en je premium krijgt, betekend dat dan dat je alle DLC er bij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:00:
Prepare to be amazed, turn up your volume, take a deep breath and enjoy the video!
[video]
Zijn dat console graphics? :+
Flimovic schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:00:
Wellicht lichtelijk off-topic maarem, gaan jullie BF4 halen? En als je em pre-ordered en je premium krijgt, betekend dat dan dat je alle DLC er bij krijgt?
Ik haal em denk ik gewoon als ie released is voor de PS3, ga iig geen 70 euro in het voren op tafel gooien.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:01:
[...]

[...]

Ik haal em denk ik gewoon als ie released is voor de PS3, ga iig geen 70 euro in het voren op tafel gooien.
Nou ja, door nu 10 euro extra neer te tellen, bespaar je dan 40 euro oid op de DLC. Tenminste, als ik het goed begrijp.

[ Voor 0% gewijzigd door Flimovic op 26-04-2013 10:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:01:
[...]

Haha, Ultra PC graphics jonguh :D
Pagina: 1 ... 156 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.