Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Top Ten Plays:

Erg vetjes deze keer :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2013 12:19 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren ging het eindelijk weer een beetje lekker met de kills :)
ook al werd ik constant tankhoer genoemd, of erger ik MOEST van kiwi zelfs in een tank hahaha

maar waren leuke potjes:
http://battlelog.battlefi...how/4/88368078/353374509/
http://battlelog.battlefi...how/4/88371773/353374509/
http://battlelog.battlefi...how/4/88372789/353374509/
http://battlelog.battlefi...how/4/88377300/353374509/
http://battlelog.battlefi...how/4/88380297/353374509/

natuurlijk met bijna het vaste clubje tweakers ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 20:46
dvdkiwi schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:18:
Nieuwe Top Ten Plays:
[video]
Erg vetjes deze keer :*)
Inderdaad gaaf. Wat ik zelf nog betere top play vind is onderstaande van Machinima. Die hebben elke week een video met leuk commentaar.

YouTube: Battlefield Top Plays Episode 80 "Epic Dirt Bike Massacre!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 21:55
Conundrum51 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:39:
[...]

Inderdaad gaaf. Wat ik zelf nog betere top play vind is onderstaande van Machinima. Die hebben elke week een video met leuk commentaar.

YouTube: Battlefield Top Plays Episode 80 "Epic Dirt Bike Massacre!"
die is eigenlijk van Bigmooney..

YouTube: I fart lightning. It stings.

mar vind hem doorgaans beter inderdaad. de laatste tijd ook veel extra clips op zijn kanaal!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog even gespeeld, maar alles loopt zo stroperig. Maar weer even een weekje niet gamen.
Het lijkt wel of er alleen maar niet-Europeanen op de euro servers zitten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Jackal131 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:19:
Net nog even gespeeld, maar alles loopt zo stroperig. Maar weer even een weekje niet gamen.
Het lijkt wel of er alleen maar niet-Europeanen op de euro servers zitten.
Inderdaad, ik had een paar goeie potjes vanochtend, maar in de middag alleen maar die #$*%& KSA aapjes :( Ik heb maar een lege "NO KSA" server opgezocht en uit frustraties alle ruiten en auto's lopen slopen, maar na een kwartiertje liep de server compleet vol en werd het nog een leuke pot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:45:
[...]

die is eigenlijk van Bigmooney..

YouTube: I fart lightning. It stings.

mar vind hem doorgaans beter inderdaad. de laatste tijd ook veel extra clips op zijn kanaal!
Bigmooney doet alleen de stemmen en doet mogelijk nog wat met de selectie maar hij doet het niet alleen. In de basis komt het van Machinima en hij doet er dan aan mee. Zal hem ook wel wat opleveren denk ik zo en de compilaties zijn over het algemeen prima.
Zelf doet ie ook nog wel wat, maar de laatste tijd is het meer DayZ, Arma en andere games.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Martinspire schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:18:
[...]

Bigmooney doet alleen de stemmen en doet mogelijk nog wat met de selectie maar hij doet het niet alleen. In de basis komt het van Machinima en hij doet er dan aan mee. Zal hem ook wel wat opleveren denk ik zo en de compilaties zijn over het algemeen prima.
Zelf doet ie ook nog wel wat, maar de laatste tijd is het meer DayZ, Arma en andere games.
heb je uberhaubt wel op de link gedrukt voordat je deze post plaatste?

ruim 80% van de films die gepost zijn de laatste tijd is bf3.

maargoed, Martin knows best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:24:
[...]

heb je uberhaubt wel op de link gedrukt voordat je deze post plaatste?

ruim 80% van de films die gepost zijn de laatste tijd is bf3.

maargoed, Martin knows best!
Ja ik heb de links gekeken. Het is wel zo dat Machinima de touwtjes in handen heeft. Daar komt ie dan ook eerder voordat ie bij bigmooney verschijnt. Verder heeft de heer mooney ook wel een paar keer gemeld dat het de top plays van machinima zijn (als in "Machinima's Battlefield Top Plays". En ja de laatste tijd post ie weer wat (voornamelijk korte) filmpjes van BF3, maar dat is wel na een lange periode zonder doordat ie veel DayZ en later de Arma 3 beta is gaan doen.

Ik volg beide kanalen al langer dus de inhoud is me niet onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 13:54
Die mortar is toch best wel leuk...

http://bf3stats.com/report/ps3/88454916#TJV-NL

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn lekker hoor!!
Ik heb 'm ook met redelijk wat plezier rondgespeeld voor de medal, maar niet zoveel kills in een potje gemaakt als jou _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, mooi man! Op Grand Bazaar heb ik destijds ook mijn medal bijelkaar zitten ploppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen is het na een tijdje lastig concentreren...
Ik lach me eigen helemaal kapot op de bank als ik keer op keer hoor:
"Van wie is die smoke??", of: "k#t, ik zie niks door die smoke man!!" :P
Veel te irritant als je er zelf in staat, maar veel te grappig als je de boosdoener bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat het al maanden met de AS val lukt, maar is het nou met alle silenced weapons en zo bedoeld of is het slechts een glitch met de mortar?

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 10-04-2013 21:07 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Het moet wel een glitch zijn, anders ben je niet te pakken. Enige manier is als een tegenstander eindelijk uitgevogeld heeft waar je zit. (Zoals bij mij gebeurde, na 110 nemesis punten en een 41 killstreak. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het ook wel mooi gevonden als het zo bedoeld was. Geen heel kwaadaardige glitch want je bent normaal te snel gespot op de mini zonder :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Yay! kill 1000 met Knife is binnen! op naar de 2000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn gisteren een hele mooie Metro 300% pot gespeeld. Heb nu gezien dat je ook op een 300% server 199 kills kan krijgen. Deze game heeft gewoon 1,5 uur gekost ik heb echter maar 1 uur gespeeld en toch nog zon score behaald. Het was een sterke tegenstander alleen maar randoms maar de teamwork was verschrikkelijk goed aan beide kanten.
Helaas kan ik via Battlelog de match niet plaatsen hij doet het namelijk niet.....

http://bf3stats.com/report/ps3/88472640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:39:
Damn gisteren een hele mooie Metro 300% pot gespeeld. Heb nu gezien dat je ook op een 300% server 199 kills kan krijgen. Deze game heeft gewoon 1,5 uur gekost ik heb echter maar 1 uur gespeeld en toch nog zon score behaald. Het was een sterke tegenstander alleen maar randoms maar de teamwork was verschrikkelijk goed aan beide kanten.
Helaas kan ik via Battlelog de match niet plaatsen hij doet het namelijk niet.....

http://bf3stats.com/report/ps3/88472640
En die ouwe man maar klagen dat zijn reactievermogen aan het afnemen is! Of heb je in een hoekje liggen campen ;)

Vanavond maar weer eens verder met CQDOM denk ik, blijft toch een zeer geinige modus. Hopen dat mijn zwager ook tijd heeft om mee te doen, de modus leent zich er prima voor om met z'n tweeën te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik ben niet van het campen in een hoekje. Alleen als ik gedwongen wordt.
Indien ik optijd klaar ben met alles dan doe ik ook wel mee vanavond. Ben bezig met mijn Scar-L en daarna gaan we ff met de HK2002 verder.

Nu weet ik ook waarom ik veel moeite had met DJEXPETRO die gast komt uit Argentina. Moet zeggen dat ik met de rest geen problemen had qua lag....en het was nog een EU server ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister echt alleen maar servers met Amerikanen erin. Echt rampzalig hoe vernaggeld die avond was. De GoTLive server had daar ook wel last van maar dat was snel opgeruimd, maar helaas was het om 12u weer zo ver dat ie gewoon spontaan crashed. Ik dacht dat het met mijn chopper-actie te maken had, maar het was precies 0.00 hier toen het gebeurde, dus daar zal wel weer iets mis zitten. Is overigens niet de eerste keer dat de server om die tijd crashed. Heb het al veel vaker gezien.

Van de 5 servers die we uiteindelijk zijn gejoined zat in alle 5 wat laggy volk. Waarom de fuck checked niemand zijn regio-instellingen van de server browser?

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 11-04-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
Martinspire schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:27:

Van de 5 servers die we uiteindelijk zijn gejoined zat in alle 5 wat laggy volk. Waarom de fuck checked niemand zijn regio-instellingen van de server browser?
Ik weet niet hoe het op de xbox is, maar op de PS3 is het volgens mij zo dat je via "quick match" overal terecht kan komen als er geen Euro server is die aan de voorwaarden voldoet. Kan mij voorstellen dat ze daar vandaan komen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:28:
[...]
Ik weet niet hoe het op de xbox is, maar op de PS3 is het volgens mij zo dat je via "quick match" overal terecht kan komen als er geen Euro server is die aan de voorwaarden voldoet. Kan mij voorstellen dat ze daar vandaan komen.
Als het goed is heb je wel enige invloed. Als je geen regio instelt in je serverbrowser, dan pakt ie volgens mij ook een willekeurige server (kan dus ook Australië zijn). Er zit wel een soort van check in of het lag heeft, maar deze is helemaal niet doorslaggevend. De matchmaking kan in ieder geval verbeterd worden door mensen niet (of alleen via de server browser) in een game te gooien waar ze laggy zijn. Geef ze desnoods een error met "er kan geen optimale game gevonden worden" oid. Dit is gewoon echt heel irritant en vrijwel elke server heeft er last van. Nog afgezien van de random crashes van de servers zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet het idee dat de server ontzettend veel crashen......Wel bij het doorladen duurt het vaak iets langer voordat alles geload is. Wat de laatste ook wel eens gebeurt is dat je een aantal keren een aantal seconden extreme lag hebt in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
2 vastlopers tijdens hetzelfde potje.. vanavond maar weer een poging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is ons PS3 Premium tegoed op....

Weten we eindelijk waar het non-premium plebs al die tijd last van heeft gehad :)

Wat ik tegenwoordig wel regelmatig heb is dat het een hele tijd duurt voordat ik een game in kom voor de eerste keer. Dus na het laadscherm een halve minuut geluid maar geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:08:
Ik heb niet het idee dat de server ontzettend veel crashen......Wel bij het doorladen duurt het vaak iets langer voordat alles geload is. Wat de laatste ook wel eens gebeurt is dat je een aantal keren een aantal seconden extreme lag hebt in een potje.
Ik weet niet of het op de PS3 vaak voorkomt, maar hebben jullie dan nooit dat je vaak rond 0.00 uit een server wordt gegooid? Wij hebben het in ieder geval regelmatig op de Xbox. Niet elke avond, maar wel enorm vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Martinspire schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:09:
[...]

Ik weet niet of het op de PS3 vaak voorkomt, maar hebben jullie dan nooit dat je vaak rond 0.00 uit een server wordt gegooid? Wij hebben het in ieder geval regelmatig op de Xbox. Niet elke avond, maar wel enorm vaak.
ik zal er eens op gaan letten, maar tot op heden is het me nog niet opgevallen!

en tom, lekker hoor! dubbele vastkoekert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:09:
[...]
Als ik voor mezelf spreek heb ik alleen af en toe een kick aan mijn broek ;)
Connection lost heb ik tot nu toe (700+uur) maar een keer of 5 gehad.
*klop klop*

Ik heb vaker last van vastlopers (gehad)...
Toevallig gisteravond na ruim 2 weken weer eens een keer.
Als ik een bericht stuur of in het PS menu zit terwijl de map aan het laden is heeft ie snel de neiging om vast te lopen. Dat doe ik dus niet meer.
Gisteren was het gewoon op een random moment.

Maar daarbuiten kan ik een heel hoog percentage potjes gewoon normaal uitspelen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
even semi offtopic over Bad Company 2.. iemand een idee of je die NIEUW moet hebben om online te kunnen? maw, 2e hands een optie?

moet nog ruim 100 kills met engineer voor die stomme assignment.. vanavond maar eens regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Even snel gejat van twee comments :
it has the precursor to online pass.

VIP

basically more than half the maps are locked if you buy the game used.
---

above poster is correct, there have been 7 mappacks that have released free to VIP holders.

basically all of the present maps at launch but reworked for Rush and Conquest, at launch there were only 5 maps in rush and 5 in conquest. they slower started releasing them to each side so now both have 10 maps... actually in map pack 5 they re-released some BC1 maps to the fold.

without the VIP pass you can still play online but you will be limited in your playlist.

you can also buy the VIP pass for $10, so count that into the total price when buying used.
Dus, je kunt het spelen zonder online code, maar die VIP pass unlockt de extra maps.

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 11-04-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:17:
moet nog ruim 100 kills met engineer voor die stomme assignment.. vanavond maar eens regelen!
Welke assignment moet je nog, Only for the dedicated?
TDM met de Mtar en je hebt 'm zo binnen, of close quarters met de DAO of Spas-12.
Zoveel opties om 'm leuk te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:39:
[...]

Welke assignment moet je nog, Only for the dedicated?
TDM met de Mtar en je hebt 'm zo binnen, of close quarters met de DAO of Spas-12.
Zoveel opties om 'm leuk te halen :P
yesh die ja!

en dan nog de LSAT en de QBB en de M39 en de JNG.. maar die haat ik allemaal y0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten de LSAT zijn het allemaal prima wapens :)
De M39 gebruik ik nog regelmatig met een holo erop; JNG met een 4x scope erop.
De QBB heb ik helaas al rond, maar dat is ook een halve assault rifle.
Just hang in there!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin er niet eens aan.. teveel met zelfde wapens gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Henkie schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:11:
[...]

ik zal er eens op gaan letten, maar tot op heden is het me nog niet opgevallen!

en tom, lekker hoor! dubbele vastkoekert!
De eerste op deze PS3 in 4 maanden tijd, meteen de tweede er achteraan. Doet 'ie ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
pa4jv schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:06:
[...]

De eerste op deze PS3 in 4 maanden tijd, meteen de tweede er achteraan. Doet 'ie ff :+
toch maar niet meer in de middag spelen? hahah.

had ook een vastlopert op grand bazaar rush eerder vandaag.. mhh lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:41
Beetje trage intro, maar daarna is het genieten imo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klaag niet snel over lag, maar gister was het niet te houden!

Ondanks toch een paar leuke potten gespeeld ;)
Zag achteraf pas dat ik samen met RaySmook had gespeeld. (die is toch ook van GoT) Als ik dat eerder had gezien dan had ik mijn headset er wel even bij gepakt :)

Gister in ieder geval de 4e service star binnen gehaald voor de 870MCS en al weer goed op weg naar de 5e! Blijft toch een heerlijke gun *O*

@ hierboven: leuk filmpje idd! Wat kan BF3 er toch goed uit zien op de PC..... :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanavond maar weer ff een avondje gamen. Althans dat hoop ik hahaha ik wil dit weekend nog vogeltje 100 worden! En daarvoor heb ik alleen Vanavond en Zondag avond voor....dat wordt heel lastig of beter gezegd niet mogelijk!!.
Maar ik kan dus ook gewoon gaan spelen zoals Mrplesent speelt.......wat een kolere gast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:24:
Zo vanavond maar weer ff een avondje gamen. Althans dat hoop ik hahaha ik wil dit weekend nog vogeltje 100 worden! En daarvoor heb ik alleen Vanavond en Zondag avond voor....dat wordt heel lastig of beter gezegd niet mogelijk!!.
Maar ik kan dus ook gewoon gaan spelen zoals Mrplesent speelt.......wat een kolere gast!
We gaan ervoor Moulin! bestel die shitbucket maar alvast!

en die MrPlesant.. O M F G.. die gozer heeft zeker 5 keer van team geswitched omdat ie anders zou verliezen! en lekker als amerikaan op een EU server spelen.. laggende homo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zouden hem eigenlijk moet uitnodigen op onze server en net 4 seconden voordat wij winnen hem switchen naar de tegenstander hahaha dat zou wel geinig zijn ff kijken hoelang hij de server blijft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:13:
We zouden hem eigenlijk moet uitnodigen op onze server en net 4 seconden voordat wij winnen hem switchen naar de tegenstander hahaha dat zou wel geinig zijn ff kijken hoelang hij de server blijft!!
ja helaas gaat dat niet, vlak voor het einde kan je niet meer switchen, ook niet als admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb voor me tank weer een ss behaald, nummer 20, nog 80 te gaan hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:11:
ik heb voor me tank weer een ss behaald, nummer 20, nog 80 te gaan hahaha
Je bent dan ook wel een erge tankhoer, elke keer als ik een tank n wil stappen schiet jij erin godverdomme!!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je als je ouder word he, word je wat trager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Ok, misschien is 64 spelers niet altijd even overzichtelijk :P (ivm BF4 op de nieuwe consoles)
YouTube: Squad Up - 64 Player Rush Chaos (Battlefield 3 Gameplay/Commentary)

Maar ze hebben wel lol :P

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 12-04-2013 16:21 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Jeroenimoes schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:18:
Ok, misschien is 64 spelers niet altijd even overzichtelijk :P (ivm BF4 op de nieuwe consoles)
YouTube: Squad Up - 64 Player Rush Chaos (Battlefield 3 Gameplay/Commentary)

Maar ze hebben wel lol :P
holy fucking shit! baaaaaaaaaas hihi! kan niet wachten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@scobravs Tja daar heb je een punt wie weetgaat het beter als ik een nieuwe Controller heb.
@jeroen ik word af en toe jaloers als ik zie hoe ze Bandar Desert ofzo spelen met 64 man. Sweet man. Maar Let op straks kunnen we met de ps4 met 64 man spelen en dan loopt bf4 heel erg beroerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren kwamen we ergens in een pot rush een jet piloot tegen die gewoon te goed was.
http://battlelog.battlefi...how/4/88710475/184351504/
Uiteraard een lvl100, die tot 3 keer toe mijn tank in ongeveer een halve run kapot had.
Rennend over de map tussen de gebouwen? De jet had je...
Zie ik net dat ie 124 service stars heeft voor zowel de Frogfoot als de Thunderbolt.
Dat verklaart een hoop ;)

Verder nog iets heel aparts gezien...
Henkiepenkie lag bovenop een constructiegebouw te snipperen.
Ik wilde ook de trap op maar ik zag niks omdat Henkiepenkie zo ongeveer mijn beeld vulde,
ook toen ik op de verdieping eronder stond.
Er lag een bijna levensgrote Henkiepenkie op een veel te klein constructiegebouw.
Nog nooit gezien, maar wel een beetje grappig.

Alles (ja, echt alles, behalve de witte vlek rechts!) wat je buiten het constructiegebouw ziet op de foto is dus onderdeel van Henkiepenkie...

Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/Various/2013-04-13034505-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:38:
Gisteren kwamen we ergens in een pot rush een jet piloot tegen die gewoon te goed was.
http://battlelog.battlefi...how/4/88710475/184351504/
Uiteraard een lvl100, die tot 3 keer toe mijn tank in ongeveer een halve run kapot had.
Rennend over de map tussen de gebouwen? De jet had je...
Zie ik net dat ie 124 service stars heeft voor zowel de Frogfoot als de Thunderbolt.
Dat verklaart een hoop ;)

Verder nog iets heel aparts gezien...
Henkiepenkie lag bovenop een constructiegebouw te snipperen.
Ik wilde ook de trap op maar ik zag niks omdat Henkiepenkie zo ongeveer mijn beeld vulde,
ook toen ik op de verdieping eronder stond.
Er lag een bijna levensgrote Henkiepenkie op een veel te klein constructiegebouw.
Nog nooit gezien, maar wel een beetje grappig.

Alles (ja, echt alles, behalve de witte vlek rechts!) wat je buiten het constructiegebouw ziet op de foto is dus onderdeel van Henkiepenkie...

[afbeelding]
achterlijke frogfoot heumeu was dat.. probeer eens een keer wat anders!

edit: zie ook dat ie nummer 66 en 40 staat met die frogfoot en de thunderbolt op de ranks.. pfft!

en tja ik weet dat ik wat ben aangekomen hihi!

[ Voor 3% gewijzigd door Henkie op 13-04-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Net lekker stukje gefietst met Uno bij mijn vakantiehuisje!

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2i8kq2x.jpg

en nog een random van vandeweek!

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2jb058g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@henkie ik snap nog steeds niet helemaal hoe moulin en ik dat geflikt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Zo! zojuist alle assignments afgemaakt YAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Wat een rustig weekend wat betreft tweakers zeg! waar zit u allen? wel paar mooie potjes met vos gespeeld.. en kreeg een hoop choppers in mijn schoot geworpen! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
Henkie schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:33:
Wat een rustig weekend wat betreft tweakers zeg! waar zit u allen? wel paar mooie potjes met vos gespeeld.. en kreeg een hoop choppers in mijn schoot geworpen! haha
Aan de overkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
jaajajajajaja dat weet ik met je irritante SKS en C-QUATTRO! waren wel leuke potjes!

gebeurd mij ook wel is dit:

YouTube: Best Spawn Ever Part Deux - Battlefield 3

schijt irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
Henkie schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:39:
[...]

jaajajajajaja dat weet ik met je irritante SKS en C-QUATTRO! waren wel leuke potjes!

gebeurd mij ook wel is dit:

YouTube: Best Spawn Ever Part Deux - Battlefield 3

schijt irritant!
Ja waren inderdaad leuke potjes. Wel een uitdaging zo zonder teamwork. Squad maar gewoon op sleeptouw genomen. Spawnbacon vlakbij de mcoms neergezet zodat ze ze wel moesten armen en dan dekken :) Prima tactiek moeten we vaker doen ;)
Maar dan kom ik wel weer bij jullie, toch wat gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die GB @ Rush potje was denk ik een van de snelste rush potjes die ik meegemaakt heb! Echt een rush!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht zet de PS3 vrijdag om een uurtje of 21:00 aan en ga lekker spelen en Vogeltje 100 worden maar nee had het al heel erg snel gezien! 21:45 ben ik maar gestopt kreeg geen hitmarkers elke keer ernstige vertragingen etc. Tja de ergernis was al zo opgelopen dat ik maar ben gaan stoppen voordat men doof wordt of mijn controller ergens in de achtertuin ligt in een paar stukken! Ik had even last van een Jeroentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele weekend niet gespeeld, alleen gisteravond nog 1,5 Service Star voor de M249 binnen gehaald. Leuke 500% CQDOM server gevonden, vorige week ook al een aantal goede balanced games op gehad :)

Ik denk dat de M249 een van de meest veelzijdige guns is in de game, ik kan er op elk type map/game eigenlijk wel mee uit de voeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb van de week de 2 laatste van de 30 M26 Mass kills gemaakt om de M26 Slug te unlocken.
Ik dacht dat even te doen om die unlock te kunnen noteren, maar de M26 Slug zit nu bijna standaard in mijn Medic-pakket :P
Wat een bazenwapen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had er al inmiddels 500 kills mee ben nu bezig met de AKS en de AN-94. Wat is de AKS een monster wapen zeg. Wie weet vanavond nog ff een paar potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen van 10.00 tot 11.00 is er bf3 console maintenance. Zal wel weer een serverupdate zijn. Hopelijk fixen ze die random crashes eens.
http://o.ea.com/15358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Heb de neiging om BF3 + Premium voor de 360 te halen...

LAAAAAAAT ME NIEIEIEIEIET ALLEEEEEN zal niet gewaardeerd worden daaro denk ik.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordMistery schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:41:
Heb de neiging om BF3 + Premium voor de 360 te halen...

LAAAAAAAT ME NIEIEIEIEIET ALLEEEEEN zal niet gewaardeerd worden daaro denk ik.
Waar komt die neiging vandaan dan? Zoveel mogelijk bans halen met je mooie gezang? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe dat KURD overloper!! Kan je niet even wachten......hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kurd gaat terug naar zijn roots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Roots?

Ben begonnen met PS3. Ik heb die X360 gehaald omdat de Street Fighter IV Dutch community daarop speelden, Gears of War en Mass Effect. Ik heb er ff naar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat BF3 op X360 niet te doen is: te veel cheaters en te hooge COD gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordMistery schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:50:
Roots?

Ben begonnen met PS3. Ik heb die X360 gehaald omdat de Street Fighter IV Dutch community daarop speelden, Gears of War en Mass Effect. Ik heb er ff naar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat BF3 op X360 niet te doen is: te veel cheaters en te hooge COD gehalte.
Tot zo ver het grootste lulverhaal allertijden. }:O

Ik denk dat ik daar niet verder op in hoef te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

LordMistery schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:50:
Roots?

Ben begonnen met PS3. Ik heb die X360 gehaald omdat de Street Fighter IV Dutch community daarop speelden, Gears of War en Mass Effect. Ik heb er ff naar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat BF3 op X360 niet te doen is: te veel cheaterss spelers die gewoon beter zijn dan ik ben en daar kan ik niet goed tegen en te hooge COD gehaltes ik heb niet met een paar vrienden kunnen spelen waardoor het leek dat iedereen voor zich zelf speelde.
Zo gefixed.... Hoe wil je in vredesnaam cheaten op de xbox ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooooh we've got one going for the bait!

Ontopic:
http://battlelog.battlefi...how/4/89138823/347948678/ ben ik nou zo achterlijk? Join ook een keer een potje rush. Volgens mij stond de rest uit z'n reet te eten ofzo.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
MRELynx schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:17:
[...]

Zo gefixed.... Hoe wil je in vredesnaam cheaten op de xbox ?
HapHapHap NomNomNom!

vanmiddag met kiwi een hoop bazenpotten gespeeld, te relax gewoon alles ging goed!

vanavond een stuk minder helaasch.. weet niet waarom maar kogels raken niet meer zo goed als in de middag helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ha! Vanavond gewoon voor het eerst weer eens BF3 gespeeld (sinds maanden!!!) Nog altijd zonder headset, zoals sommige tweakers opmerkten haha. Wellicht als ik weer wat vaker ga spelen dat ik toch maar eens zo'n ding moet halen.

Moet zeggen dat ik wel veel plezier heb gehad vanavond dus wie weet....

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Flimovic schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:04:
Ha! Vanavond gewoon voor het eerst weer eens BF3 gespeeld (sinds maanden!!!) Nog altijd zonder headset, zoals sommige tweakers opmerkten haha. Wellicht als ik weer wat vaker ga spelen dat ik toch maar eens zo'n ding moet halen.

ow jij was die incognito rus met c-quattro!

gewoon oortje/headset kopen man, is en blijft bazengezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag ging het inderdaad lekker!
Nog nooit zoveel gespeeld op een dag :P

Tip aan allen:
Attacker Rush op Seine > gelijk in de LAV en de achteringang naar B blokkeren.
Zeker tegen zo'n team als net is er anders geen doorkomen aan...

@Flimovic: Welcome back! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

dvdkiwi schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:12:

Tip aan allen:

Hoorde her en der wat verbaasde kreten: "Goh, dat is lang geleden" haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
dvdkiwi schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:12:

Tip aan allen:

juist, gelijk in de LAV springen en de de pas afsnijden naar B.

ze spawnen allemaal LINKS als je met de LAV gaat gassen. daarna gelijk B armen en je zit goud!

helaasch had ons team dat vanavond niet door toen ik hun halve team neermaaide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9 tot 13 mei dubbel xp!!
Just so you know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he vanaf dan ben ik vrij dus dat wordt cashen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Flimovic schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:04:

Zo dat is lang geleden! Vanavond je maar eens weer adden(ik kom vanavond eventjes een paar potjes spelen), je was zo lang inactief eerst. (ja ik verwijder altijd mensen die langer dan 1-2 maanden niet online komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:31:
he vanaf dan ben ik vrij dus dat wordt cashen!!
Hoezo?? Tegen die tijd heb je toch al een shitbucket?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van "spelen met wapens die ik anders nooit aanraak" ben ik gister maar eens begonnen met de PP2000; eerste indruk is best geinig en goed genoeg om mee door te gaan. Groot voordeel is dat je snel de Kobra RDS unlocked, deze vind ik altijd een factor 10 relaxter dan de US red dot sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:24:
[...]

Hoezo?? Tegen die tijd heb je toch al een shitbucket?
Zoals het nu gaat halen we dat niet eens als de dubbele XP week afgelopen is. Op een of andere manier raak ik niets meer. Heb het idee dat mijn controller het binnenkort gaat begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Je bent gewoon slecht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:43:
[...]
Zoals het nu gaat halen we dat niet eens als de dubbele XP week afgelopen is. Op een of andere manier raak ik niets meer. Heb het idee dat mijn controller het binnenkort gaat begeven.
Een nieuwe controller zegt ook niets. Ik heb laatst een nieuwe gekocht en op de een of ander manier lijkt alles erg stroef te gaan. Als ik daarna de oude pak, lukken veel weer wel.
Ben dus nog niet zo happy met de nieuwe controller.

Voor de mensen die maandag met mij gespeeld hebben (toen ik erg gefrustreerd raakte), ik speelde toen met de nieuwe controller :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was dat alleen de reden jackal? :P
controller maakt geen ruk uit volgens mij, wel zie ik dat ik een gleuf krijg in me linker joystick.
hij is dus niet meer rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:52:
was dat alleen de reden jackal? :P
controller maakt geen ruk uit volgens mij, wel zie ik dat ik een gleuf krijg in me linker joystick.
hij is dus niet meer rond :P
Ik kan je vertellen dat het wel degelijk verschil kan maken. Mijn oude controller is gewoon veel soepeler.
Ik heb vorig jaar zelfs een controller na 2 maanden weggegooid :o , omdat deze totaal niet beviel. De ene controller is de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Dualshock of een goedkoop alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Jackal131 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:10:
[...]

Ik kan je vertellen dat het wel degelijk verschil kan maken. Mijn oude controller is gewoon veel soepeler.
Ik heb vorig jaar zelfs een controller na 2 maanden weggegooid :o , omdat deze totaal niet beviel. De ene controller is de andere niet.
Vind je het gek, al die uren alles indrukken, bewegen, rondjes draaien, smijten. Gewoon 3 uur per dag met je controller klooien, is 'ie zo soepel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jackal131 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:10:
[...]

Heb je misschien een dualshock uit een andere regio of gewoon een fake dualshock? Ik heb vorig jaar een nieuwe slim gehaald waarvan de controller half defect(springt soms naar links uit het niks, drukt zomaar knoppen in en joysticks waren stroef geworden van het draaien) was gegaan na 1 jaar hard spelen, in december een nieuwe gehaald bij de Dixons en deze voelt gewoon hetzelfde aan als de vorige die ik bij mijn console kreeg.

Vorig jaar kocht mijn broer een nieuwe dualshock bij een webshop voor 30 euro, deze zag er heel origineel uit maar bleek achteraf fake te zijn na wat speurwerk. Die voelde gewoon echt kut aan, de triggers waren veels te los en de joysticks waren veel te stroef en etc etc.

iPodKiller in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54"

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 17-04-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik koop alleen maar originele Sony controllers a €60,-. Daar kan het dus niet aan liggen.

Wat Tom zegt klopt natuurlijk wel. M'n oude controller heeft al aardig wat uurtjes gemaakt en is daardoor vrij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 controllers die beide behoorlijk losjes zijn gespeeld, dus kan aldoor lekker van controller wisselen :)
1tje heeft zelfs waterschade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
ik heb er 2, maar gebruik er eigenlijk maar 1, als ie leeg raakt stroom erop en bam!

maar ik gebruik dan ook FPS Freeks op mijn controller (mijn grote handen hebben het lastig met die standaard joysticks)

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lpkkweNFsO1r102j3o1_500.jpg

die dingen op de joysticks dus. kan echt niet meer zonder! niet die op r2/l2

[ Voor 5% gewijzigd door Henkie op 17-04-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikke handen of slip je dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

@ Joene

Waar haal je die dingen? Ik wordt echt vrij flauw van het feit dat mijn vingers telkens van die ronde pookjes afglippen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Flimovic schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:09:
@ Joene

Waar haal je die dingen? Ik wordt echt vrij flauw van het feit dat mijn vingers telkens van die ronde pookjes afglippen....
volgens mij toen van ebay gehaald..

ze zijn van Kontrol Freek

ik heb zelf de FPS Freeks Elite

was volgens mij ook een belgische winkel die ze verkocht en verstuurde naar nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf het begin twee controllers, deze zijn dan ook excact hetzelfde ingesleten (kan niet eens een onderscheid maken)

Die twee triggers op de R2 L2 zien er wel chique uit :) Ik heb behoorlijk vaak dat ik van de triggers af glij, vooral als ik wat drukker/sneller bezig ben zoals de Close Quarters maps of MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flimovic schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:09:
@ Joene

Je kan ze bij de dixons of bart smit of intertoys gewoon halen. heb daar al eerder 2 setjes gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mediamarkt heeft ze volgens mij ook, weleens naar staan kijken maar niet meegenomen (snap nog steeds niet waarom :))
Pagina: 1 ... 155 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.