Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:39:
Zeker wel je doet gewoon alsof je C4 op de tank plakt!! snel wegrennen direct opkeren en snel de tank afpakken. Dan ben je een reconnende tank baas!!
Dat lukt je ook maar 1 op de 100 keer. En als iemand een motion sensor op zn tank heeft, weet ie al lang dat je eraan komt waardoor je al snel gesnapt wordt.

Maar goed, als jullie denken dat je zinvol bezig bent, vooral doorgaan :') :>

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2013 15:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom was C4 of mortar call voor de recon wel een handige gadget geweest ipv keuze voor de spawnbeacon.

/maandelijkse bc2 herinnering

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Martin: Mooi man denk je werkelijk waar dat wij op de PS3 dit doen.... 8)7 en als dat niet werkt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat ik bijna nooit Rush speel maar voornamelijk Conquest op de grotere maps. Heb laatst weer een keer geprobeerd om Rush leuk te gaan vinden in BF3 maar dat lukt me gewoon niet :(

Daarnaast vind ik dat ik vaak nuttig genoeg bezig ben voor mijn team, dat het in jullie ogen nuttiger zou kunnen wanneer ik met een P90 rond ga lopen op Armored Shield dan is dat prima :)
Op het moment dat iedereen zo nuttig bezig zou zijn als ik (PTFO is nog lang geen standard practice onder de randoms) dan mag de rest van mijn team pas een keer gaan klagen dat ik met een bolt action rondsjouw en niet mijn maximale nuttigheid heb bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hehe 1337 mcoms vernietigd

http://battlelog.battlefi...Inc/stats/226915812/xbox/

BTW, martinspire, je mag wel 60% van je mvp ribbons inleveren. Die kwamen puur door je uber brakke verbinding in je studentenhuis. ;) Kan je sinds je glas hebt iig wel fatsoenlijk raken. Maar goed, nu heeft martinspire een goede verbinding, heeft een andere gotter een brakke verbinding, althans, hij speelt bf3 over z'n wifi verbinding...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:03
heeft er iemand problemen met proberen op BF multiplayer op de xbox?
krijg maar geen connectie met EA ...

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Als dat gebeurd, een of twee keer in en uitloggen op battlelog en xbox live zelf. :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Wellicht niet zo entertainent als de vorige video, maar ik wilde deze graag toch maken nu alle DLC's geweest zijn. Sit back and enjoy the video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Had hem net gezien ja, nu ik dit zo weer terug zie, dan zie je hoeveel detail en aandacht er in BF3 is gestopt, ik wil DICE echt eens zien zonder de druk van EA. Heerlijke video! Blijf ze maken!!

---

0:37 ZO hoor je mortars aan te pakken _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kltGbN0JKAc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
vinom schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:23:
Wellicht niet zo entertainent als de vorige video, maar ik wilde deze graag toch maken nu alle DLC's geweest zijn. Sit back and enjoy the video :)

[video]
In welke map vind je de Normandy? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je bent de sneeuwpop in de bestuurderscabine in de gele hijskraan vergeten in die sneeuwmap van de laatste DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KngfCnns schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:11:
Of die ene death
zonder tegenstanders :*)
Oke, omdat je het zo lief vraagt dan ;)
http://battlelog.battlefi...how/4/87725147/184351504/
Die ene kill was nodig omdat ik bang was dat hij de Amtrac ging torchen.
Daar zat TJV-NL in, dus dat konden we niet laten gebeuren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
hahaha :P lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vannacht toch even leuke potjes gehad, jammer dat er geen tweakers meer online waren.
toch nog even 3 service medals binnen gehaald :d
en een lekker metro potje :P
ifv ss 3
tank ss 19
chopper ss 3
en oja even 1900 kills met ak74m

http://battlelog.battlefi...how/4/87887136/353374509/
http://battlelog.battlefi...how/4/87890537/353374509/
http://battlelog.battlefi...how/4/87883323/353374509/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Topic opgeschoond. Beperk de slowchat en hou het ontopic. Met discussies en conversaties over BF3 is niks mis mee, de rest mag achterwege gelaten worden.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 07-04-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 21:55
Zo topic weer open! weer op mijn donder gekregen, mijn excuses allen!

om geheel ontopic te blijven:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/ej7yc6.jpg

8)

vandaag een hoop lastige potten gespeeld, Kurd eindelijk thermal optics laten unlocken voor zijn choppert en een gozert tegen gekomen die iedereen molesteerde met zijn KH2002:

http://battlelog.battlefi...how/4/88151414/364016030/

i terminate.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag heb ik op Firestorm eens met de M98B rondegelopen, met 4x AGOC scope erop.
Ik had een paar keer een duel met een vijandelijke sniper.
Maar als ik hem vol op zijn kop schoot (100% goed), raakte mijn kogel niet.
Geen hitmarker niks.
Nu had de vijandelijke sniper (hij lag op een meter op 80 dus bullet drop was niet aan de orde) wel een Taclight op zijn sniper rifle zitten waar ik dus tegenin moest mikken.
Ik weet zeker dat ik 4 tot 5 kogels vol op zijn kop schoot, maar hitmarkers ho maar.
Als hij op mij schoot suppression van hier tot Tokyo en nog schever vliegende bullets...
Noem me een zeurpiet maar dit is wel heel slecht hoor Dice.

Positief nieuws:
Zaterdag een kleine 47 Mortar kills gehaald (incl een tripple kill en enkele multi's; Henkiepenkie was erbij ;) ) > Mortar medal binnen.
De laatste knife ribbon binnen > Melee medal binnen.
Op de DLC medals na heb ik nu alle medals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

melee medal nice :P

Ik weet iets voor morgenavond, eens een keertje cowboy spelen! .44 magnum only potje in TDM, kniven mag ook.

Ik ben geïnspireerd geraakt door deze videos :) (alleen kunnen ze wel lekker richten met hun muisje :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
sorry kiwi, hierbij de juiste dogtags!

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2vj1vsl.jpg

en vanvond hoop rare dingen meegemaakt.. jet die ineens 300m lager vloog nadat ik een choppert neerschoot.. en daarna bij opstijgen deed ie gewoon kaboem op de landingsbaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:41
Henkie schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:39:
vandaag een hoop lastige potten gespeeld, Kurd eindelijk thermal optics laten unlocken voor zijn choppert en een gozert tegen gekomen die iedereen molesteerde met zijn KH2002:

http://battlelog.battlefi...how/4/88151414/364016030/

i terminate.
Ik snapte echt niets van deze speler. Elke keer dat hij op mij schoot vanaf een forse afstand was ik al dood voordat ik überhaupt kon reageren. En het is niet zo dat hij constant in beweging was ofzo, hij stond regelmatig midden op het veld rustig gastjes af te knallen. Zo vreemd dit soort spelers.

Verder met name eind van vorige week wat leuke, spannende rush potjes gespeeld. Dat was alweer een tijd geleden. Zoals gister ook weer gemerkt; de meeste potjes wordt een van de twee partijen wel overlopen wat zorgt voor behoorlijk saaie potjes.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cheiron: Nou ja die gast klopt opzich wel ik krijg een beetje het idee dat de KH2002 niet echt klopt! Althans ik denk dat ze die eens moeten veranderen. Het is een vreselijke monster wapen. Haast geen recoil en dat ding schiet beren lekker. Ik ga er binnenkort maar eens mee verder moet er nog een paar kills me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:20:
@cheiron: Nou ja die gast klopt opzich wel ik krijg een beetje het idee dat de KH2002 niet echt klopt! Althans ik denk dat ze die eens moeten veranderen. Het is een vreselijke monster wapen. Haast geen recoil en dat ding schiet beren lekker. Ik ga er binnenkort maar eens mee verder moet er nog een paar kills me...
Vreemd, ik raak helemaal niets met die KH2002. Ik kan er niet mee uit de voeten.
Doe mij maar de M16A3, de AEK of de L85.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De KH2002 is niets anders dan een burst shooter. Als je een beetje kan spelen met het bursten dan is het een leuke en vooral een zeer sterke wapen wapen. Volgens mij vond King hem ook al lekker schieten. Wat betreft de wapens welke je opnoemt tja dat zijn de sterkste wapen van Assualt. Ik weet niet of je ergens kan zien welke wapens er WorldWide bovenaan staan qua meest gebruikte wapens maar dat zullen de M16A3, AEK-971......etc.

Maarja zoals wel vaker geroepen wordt Fijne wapen maar de ander vind het helemaal niets. Het gaat om het gevoel!

@RIM: is dit slowchat....ik zou het namelijk niet meer weten. Heb een paar keer de definitie ervan gelezen maar wie beoordeeld of dit onderling chatten is en of dit daadwerkelijk onzin is. Ik ben binnenkort vrij en wil niet op het forum vakantie nemen, anders heb ik helemaal niets te doen!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Henkie schreef op maandag 08 april 2013 @ 00:49:
sorry kiwi, hierbij de juiste dogtags!

[afbeelding]

en vanvond hoop rare dingen meegemaakt.. jet die ineens 300m lager vloog nadat ik een choppert neerschoot.. en daarna bij opstijgen deed ie gewoon kaboem op de landingsbaan!
Echt jammer dat mijn knife kill was mislukt, anders kon ik als eerste genieten :( .. Maar ik zal je terugpakken. Dat staat vast. Maar ik had wel lekker Scobravs& Moulin geknived die avond,regel 1 nooit stoppen met rennen in TDM!!!! Die van scobravs was gewoon onbetaalbaar, ik sneakte achter de containers, en in eens zie ik een snipertje!!

edit:

Aub vanavond eens een keertje magnum only TDM, lijkt me leuk!

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 08-04-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RIM: is dit slowchat....ik zou het namelijk niet meer weten. Heb een paar keer de definitie ervan gelezen maar wie beoordeeld of dit onderling chatten is en of dit daadwerkelijk onzin is. Ik ben binnenkort vrij en wil niet op het forum vakantie nemen, anders heb ik helemaal niets te doen!!
Misschien gewoon met de PS3 BF3'ers gaan posten in De Gamelounge of een IRC kanaal aanmaken ofzo. Opzich heeft 99% van het gene dat wij bespreken te maken met de ervaringen van de avond ervoor, tis dat het toevallig allemaal over BF3 gaat :p

Ik zou het iig niet erg vinden om de 'slowchat' elders voort te zetten

MODS; wat is hierin mogelijk/toegestaan?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ook de 1000 MVP ribbon binnengeharkt. Nu eens kijken wat mijn volgende doel gaat worden. Moet nog wat langer met de game doen, maar vind het eigenlijk wel leuk om naar een groot doel toe te werken. Alle guns op 500 kills of alle medals halen heb ik eigenlijk weinig zin in (moet nog veel claymores e.d. en daar heb ik weinig zin in, ook die nieuwe modussen moeten nog wat ribbons hebben maar ook dat kan me gestolen worden).

Ik heb voor de medic en recon nog wel wat weinig service stars, maar vind dat eigenlijk geen doel op zich. Ook heb ik geen zin om teveel van mn normale speelstijl aan te moeten passen. Heb ondertussen al vaak genoeg gespeeld met guns die ik niet bijzonder vind en wil nu wel eens gewoon met prima guns blijven spelen. Zaken als K/D en SPM zijn ook niet meer hoger te krijgen dan dit, al kan ik ze nog wel resetten om dan een wat hoger doel na te streven, maar dat lijkt me ook niet echt boeiend meer. Ik zie verder geen interessante ribbons of medals om nog te gaan halen, dus als iemand nog iets leuks heeft om te gaan behalen, dan laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Snik snotter hoest: Mijn ps3 leest niets meer dan alleen BF3. Ik ga hem morgen opsturen dus zal voor het laatst vanavond online zijn.

@Kiwi: Ik ga jou missen. Jou 100% positieve instelling is altijd een support geweest voor ons allemaal.

@Henkie: Ik ga jou missen. Altijd lachen met jou, zucht.... LAAT ME NIET ALLEEN!!!!

@ Jeroen: Ik ga jou missen: Jou GVD'es enzo balanceren goed moet Kiwi's non stop 'das lekker'. Jij bent gewoon mijn bron van motivatie. 'DAT KAN NIET!!!!' is gewoon een schop onder mijn kont om beter te spelen.

@Vos: Ik ga u missen Mr. Vos. Hierbij vraag ik mijn verlof aan voor ongeveer 2 weken.

@Rest: Ik ga jullie missen. Tot over een paar weken....

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
LordMistery schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:34:
Snik snotter hoest: Mijn ps3 leest niets meer dan alleen BF3. Ik ga hem morgen opsturen dus zal voor het laatst vanavond online zijn.

@Kiwi: Ik ga jou missen. Jou 100% positieve instelling is altijd een support geweest voor ons allemaal.

@Henkie: Ik ga jou missen. Altijd lachen met jou, zucht.... LAAT ME NIET ALLEEN!!!!

@ Jeroen: Ik ga jou missen: Jou GVD'es enzo balanceren goed moet Kiwi's non stop 'das lekker'. Jij bent gewoon mijn bron van motivatie. 'DAT KAN NIET!!!!' is gewoon een schop onder mijn kont om beter te spelen.

@Vos: Ik ga u missen Mr. Vos. Hierbij vraag ik mijn verlof aan voor ongeveer 2 weken.

ik zie het probleem niet?

BF3 zit er bij mij al een jaar in ofzo! :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

LordMistery schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:34:

Dat is lullig, hoelang heb je die ding al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
@Henk: Ik wil met de Joker in Arkham Asylum spelen GVD en ik denk echt dat BF3 mijn lens gewoon verkracht. Dit is al de 3e keer.

@Kiwi: December 2007?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Martinspire schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:32:
Gister ook de 1000 MVP ribbon binnengeharkt. Nu eens kijken wat mijn volgende doel gaat worden. Moet nog wat langer met de game doen, maar vind het eigenlijk wel leuk om naar een groot doel toe te werken. Alle guns op 500 kills of alle medals halen heb ik eigenlijk weinig zin in (moet nog veel claymores e.d. en daar heb ik weinig zin in, ook die nieuwe modussen moeten nog wat ribbons hebben maar ook dat kan me gestolen worden).

Ik heb voor de medic en recon nog wel wat weinig service stars, maar vind dat eigenlijk geen doel op zich. Ook heb ik geen zin om teveel van mn normale speelstijl aan te moeten passen. Heb ondertussen al vaak genoeg gespeeld met guns die ik niet bijzonder vind en wil nu wel eens gewoon met prima guns blijven spelen. Zaken als K/D en SPM zijn ook niet meer hoger te krijgen dan dit, al kan ik ze nog wel resetten om dan een wat hoger doel na te streven, maar dat lijkt me ook niet echt boeiend meer. Ik zie verder geen interessante ribbons of medals om nog te gaan halen, dus als iemand nog iets leuks heeft om te gaan behalen, dan laat maar horen.
Ik heb je statistieken niet doorgenomen maar je zou kunnen kijken of je met een weapon/ribbon/medal wellicht in de top 10 kunt komen. (ok, top 10 heeft meestal een belachelijk haast onmogelijke score maar je kunt voor jezelf een top zoveel notatie bepalen)

Daarnaast zou je kunnen gaan kijken of er ook soort van eSport servers zijn waar het niveau hoger is zodat je wellicht weer wat uitdaging hebt. Geen idee of je dat ergens kunt achterhalen.

Of je gaat kijken hoeveel Xbox berichten je op 1 dag kunt krijgen van mensen die je van alles toe wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

LordMistery schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:48:
@Henk: Ik wil met de Joker in Arkham Asylum spelen GVD en ik denk echt dat BF3 mijn lens gewoon verkracht. Dit is al de 3e keer.

@Kiwi: December 2007?
2007? Dan is je garantie allang over.. Dan kun je nog volgens mij een refurbished ps3 kopen bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kh2002 is erg lekker als je eenmaal gewend bent aan die burst, nadeel als je er te lang mee speelt, je vergeet nog wel eens dat de rest automatisch is hahaha.
en als je maar snel genoeg klikt word de kh ook gewoon auto, wat wel lekker is :)
zit nu volgens mij bijna op 2800 kills ermee.

@kalax niet zo stoer he, heb je paar keer of zelfs meerdere keren afgeschoten met me snipertje van dichtbij en daar kon je niks tegen doen :P

maar grote nadeel van die kh vind ik persoonlijk toch wel dat je er geen m320 of m26 eronder kan hebben..maar dat bijna geen recoil heb je alleen als je rustig burst schiet, wat ik dus niet doe :P ik rag die kogels eruit voor ze erin zitten hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@martinspire misschien voor de 100 combat efficiency medals gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:20:

@kalax niet zo stoer he, heb je paar keer of zelfs meerdere keren afgeschoten met me snipertje van dichtbij en daar kon je niks tegen doen :P
Er is helemaal niks stoers aan haha, ik zeg alleen maar dat ik je lekker heb geknifed. Als jij je beter voelt dat je me een paar hebt gesniped in TDM, dan moet je dat vooral zeggen :) Maar jouw dogtag heb ik iig in mijn collectie _O-

Maar dat kan ik ook wel, van dichtbij snipen in TDM.. Niks moeilijks aan, 1x schieten met een bolt sniper tegen de borst aan en je bent dood haha.

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 08-04-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

you didn't do it :p
rende er doodleuk op af lol
maar dat terzijde, beetje achterlijk om dat te melden dat je mij geknift hebt, ga toch ook niet steeds melden wie ik met de tank heb geownd :p

wat wel leuk is om te melden, heb afgelopen dagen ergens over me 8000 tank kills gegaan, nu zit ik op 8200 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oh, nu ik opeens zeg dat ik iemand geknifed heb is het opeens achterlijk om dat te zeggen, terwijl hier regelmatig tweakers hun dogtags van spelers laten zien die ze geknifed hebben. Ja hoor, heel achterlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 08-04-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:23:
Hmm, zit nu op de 57. Is dan wel een lange weg te gaan dus. Lijkt me alleen lastig om echt naartoe te werken. Das meer net als suppression, die krijg je gewoon.

Misschien dat ik toch mn stats ga resetten bij battlelog. Weet iemand of je dan nog wel ergens kunt zien wat je totale stats zijn en niet alleen sinds de reset? Vind het op zich niet erg om die dingen te resetten, maar wil nog wel ergens kunnen zien wat mn totaal is.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 08-04-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ander wapen in je top 5 is ook wel eens leuk om te doen :P
heb de g3a3 en ak74m erin gedouwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:52:
ander wapen in je top 5 is ook wel eens leuk om te doen :P
heb de g3a3 en ak74m erin gedouwt
Ik probeer full AK te gaan. Ben nu bezig met:

- RPK-74M
- AKS-74U
- AK-74M

Overige 2 slots probeer ik te vullen met 5 andere wapens, maakt niet uit welke twee die slots pakken:

- PP-2000
- PP-19
- PKP Pech.
- SKS
- JNG-90

Idd, ik ga full AK en Russisch. JNG is gewoon erbij omdat het Turks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ak74m is makkelijk daar te krijgen, erg erg erg fijn wapen vind ik persoonlijk, je hebt geen foregrip etc ervoor nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:04:
ak74m is makkelijk daar te krijgen, erg erg erg fijn wapen vind ik persoonlijk, je hebt geen foregrip etc ervoor nodig!
Dat ie 650rpm schiet kan mij ook weinig schelen al is het waar dat BF3 draait om RPM. Als je goed raak schiet is RPM verwaarloosbaar vind ik.

Als handgun ga ik die MP412 REX proberen. Iemand hier enig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er bijna 2100 kills mee, tegenover een aek, m16 of wat dan ook win ik.
en omdat hij zo'n lekker lager rpm heeft kan ik er meer enemy's mee kills met 1 mag, en als je in burst schiet is het een beter afstand wapen dan de kh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:11:
ik heb er bijna 2100 kills mee, tegenover een aek, m16 of wat dan ook win ik.
en omdat hij zo'n lekker lager rpm heeft kan ik er meer enemy's mee kills met 1 mag, en als je in burst schiet is het een beter afstand wapen dan de kh.
nee dan verlies je. tenzij jij de jump op ze hebt of ze zijn minder accuraat (door de hoge RPM bijvoorbeeld). feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

LordMistery schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:09:
[...]

Dat ie 650rpm schiet kan mij ook weinig schelen al is het waar dat BF3 draait om RPM. Als je goed raak schiet is RPM verwaarloosbaar vind ik.

Als handgun ga ik die MP412 REX proberen. Iemand hier enig ervaring mee?
Bij de PKP heeft die 600 RPM, en de M249 heeft 800 RPM, maar de kogels van de PKP zijn groter dus ik pak de PKP liever. Bij de PKP hoef je maar een paar bursts te doen en de enemys zijn al dood na een paar kogels door de slome RPM, ook minder recoil als het goed is dan de m249, wat dus dodelijk kan zijn met een foregrip.

Dus snelle RPM kan slecht of goed zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 08-04-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
iPodKiller schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:24:
[...]

Bij de PKP heeft die 600 RPM, en de M249 heeft 800 RPM, maar de kogels van de PKP zijn groter dus ik pak de PKP liever. Bij de PKP hoef je maar een paar bursts te doen en de enemys zijn al dood na een paar kogels door de slome RPM, ook minder recoil als het goed is dan de m249, wat dus dodelijk kan zijn met een foregrip.

Dus snelle RPM kan slecht of goed zijn.
wel fijn dat als je dan assaultrifles bekijkt ze allen een identiek schademodel hebben met dezelfde dropoff behalve uit mijn hoofd de G3A3. dus dan is RPM/reloadspeed/accuracy ineens een stuk belangrijker.

pkp vs m249 heb je eigenlijk ongelijk. tot 10 meter killen ze even snel. hoe verderweg hoe eerder hij dood is met de M249. in theorie ofcourse, ervanuit gaande dat je alle kogels raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de ak74m heb je ook ongelijk, nouja zolang je maar zoals ik accuraat ermee schiet.
borst/hoofd de rest heeft geen nut, firing from the hip heeft alleen nut als diegene niet door heeft dat je eraan komt rammen.

afstand in burst is hij echt zalig, vooral die weinige recoil.
g3a3 heeft veel damage, maar een vrezelijk irritante recoil vind ik zelf, bursts schieten is ook achterlijk moeilijk. gaat alle kanten op..
wel van dichtbij heb ik liever dan elk wapen.
alleen tsjah, 21 kogels is niet belachelijk geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:40:
[...]

wel fijn dat als je dan assaultrifles bekijkt ze allen een identiek schademodel hebben met dezelfde dropoff behalve uit mijn hoofd de G3A3. dus dan is RPM/reloadspeed/accuracy ineens een stuk belangrijker.

pkp vs m249 heb je eigenlijk ongelijk. tot 10 meter killen ze even snel. hoe verderweg hoe eerder hij dood is met de M249. in theorie ofcourse, ervanuit gaande dat je alle kogels raakt.
Het probleem is juist dat je niet alle kogels raak schiet. Daardoor is de PKP of M60 ook op lange afstand (zonder bipod) de betere keus. Nu is de pkp weer wat minder irritant na de nerf maar de m60 heeft mooier geluid imo. De M60 is als je een beetje burst best netjes en door de suppression kan de tegenstander ook maar weinig doen/zien. Vooral die paniek bij snipers is erg grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een snelle rpm heeft 1 erg nadeel, snel weer moetten reloaden.
met de ak 74m zorg ik ervoor dat ik 1/2 kogels over houd zodat reloaden sneller gaat, zoals vast iedereen hier wel weet.
aek lukt me dat niet want zo gauw ik op R1 druk is me magazijn leeg.
1 omdat je die kogels zo snel eruit ragt, zitten ze in 1 poppetje ipv in 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Martinspire schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:56:
[...]

Het probleem is juist dat je niet alle kogels raak schiet. Daardoor is de PKP of M60 ook op lange afstand (zonder bipod) de betere keus. Nu is de pkp weer wat minder irritant na de nerf maar de m60 heeft mooier geluid imo. De M60 is als je een beetje burst best netjes en door de suppression kan de tegenstander ook maar weinig doen/zien. Vooral die paniek bij snipers is erg grappig om te zien.
dat zeg ik toch ook? *laat de rest nu achterwege ivm topicwarning*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer is dit slowchat? is praten over iets in het spel, spel gerelateerd dus oftewel ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

We hebben het toch inhoudelijk over BF3?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:01:
sinds wanneer is dit slowchat? is praten over iets in het spel, spel gerelateerd dus oftewel ontopic.
daarom laat ik de rest van het bericht dus achterwege ;) .

gaaf filmpje trouwens:

wie moet hem nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:41
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:57:
met de ak 74m zorg ik ervoor dat ik 1/2 kogels over houd zodat reloaden sneller gaat, zoals vast iedereen hier wel weet.
Dit is nieuws voor mij. Is het echt zo dat het reloaden minder lang duurt als je er nog een kogel in hebt zitten? En scheelt dat veel dan?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij nog 1/2 kogels in het wapen hebt zitten, hoef je alleen magazijn eruit te halen en er weer in te doen, en ja dat scheelt de trekker ding achterover trekken enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw dat geld niet voor LMG's wel voor snipers, assault rifles en carbines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij snipers zoals de m40 hoef je niet een kogel in the chamber te doen, oftewel scheelt tijd, bij assault rifles en carbines doe je alleen een ander magazijn erin en klaar.
scheelt een paar sec maar dat is best veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik switch bij de LMG meestal tussen de M249 en de M60, beide gebruik ik dan met Kobra RDS, foregrip en extended mag. Welke ik neem ligt er maar net aan waar ik zin in heb. De M60 krijgt meestal de voorkeur vanwege het geluid :)

Gisteravond een heerlijke pot op Caspian gehad, 500% tickets eigenlijk alleen maar C verdedigd en af en toe A er bij genomen...... het was een goede avond voor mijn C4 kills :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nathuran m249 (saw) is handig in close range omdat ie eigenlijk werkt als een shotgun
m60 is ook handig maar die is veelzijdiger vind ik persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Feiten heren, feiten:

http://getbblog.com/en/bf3-weapon-comparison

RLD & RLDEM is waar je naar moet kijken.

tijd in secondes om een geweer te reloaden met 1 kogel erin en de tijd zonder kogel er nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

em staat voor empty mag lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:24:
em staat voor empty mag lijkt mij?
begrijpend lezen ja ;) . zonder kogel is geen kogel is leeg magazijn is empty magazijn yolo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Waarom staat er 700rpm bij alle externe websites en in BF3 en battlelog 600rpm voor die RPK??? Welke klopt nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:50:
[...]

Misschien dat ik toch mn stats ga resetten bij battlelog. Weet iemand of je dan nog wel ergens kunt zien wat je totale stats zijn en niet alleen sinds de reset? Vind het op zich niet erg om die dingen te resetten, maar wil nog wel ergens kunnen zien wat mn totaal is.
Ik begreep dat bf3stats.com gewoon door blijft tellen en battlelog weer opnieuw begint bij stats reset...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:50:
[...]

Ik begreep dat bf3stats.com gewoon door blijft tellen en battlelog weer opnieuw begint bij stats reset...
In battlelog staan jou totaale stats onderin. Om precies te zijn linksonder bij jou soldier pagina (waar jou service starts staan voor classes, top 5 wapens enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kurd:
Jammer kerel...
Het is altijd leuk spelen met jou.
Een Turk met gevoel voor humor/zelfspot en sarcasme, dat zie je niet vaak.
Regel maar gauw een nieuwe PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:17:
@Kurd:
Jammer kerel...
Het is altijd leuk spelen met jou.
Een Turkse Koerd met gevoel voor humor/zelfspot en sarcasme, dat zie je niet vaak.
Tegel maar gauw een nieuwe PS3 ;)
Fixed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:09:
[...]

Dit is nieuws voor mij. Is het echt zo dat het reloaden minder lang duurt als je er nog een kogel in hebt zitten? En scheelt dat veel dan?
Zeker weten. Battlefield 101 was dit wel cruciale kennis. Bij de famas en de kh2002 met hun lange reload is het belangrijk om altijd een kogel over te houden. Overigens is de Famas inmiddels weer super, maar je moet wel je speelstijl en Burst aanpassen :).
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:23:
Ik wil even opscheppen dat als die cap er niet was ik er 200+ zou hebben *O*.

Gewoon niet zo spelen met een doel voor ogen. Gewoon hopen op leuke potjes door in de server browser te kijken of het niveau mogelijk hoog is, laatste tijd ongelooflijk veel spannende potjes gespeeld met winst en verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:09:
[...]

Nog nooit naar filmpjes van Lvlcap gekeken? Hij heeft het altijd over de short reload en de long reload van een wapen. Short reload als er nog minstens 1 kogel in de kamer zit en bij long reload heb je je kogels er door gejaagd en kun je niet anders dan reloaden. Volgens mij is de M16A3 het snelst met reloaden als er nog 1 kogel in je wapen zit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Als stille lezer hier, wil ik toch even laten weten dat ik ook regelmatig in de GOT nl server te vinden ben. En enkele mensen van hier heb toegevoegd.

Ik heb alleen nog geen headset, zit er wel aan te denken om er eentje te scoren. Is toch wat makkelijker ingame.

Mijn PSN is Jeroenz1990.

Tot straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jou zijn wel al een paar keer tegengekomen ja :)
Als ik je bij de vijand zie zitten zal ik je wel een invite sturen ;)

@King: Jij was altijd fan van de KH2002.
Ik ben er net aan begonnen (30 kills), maar het is erg wennen tov bv de AN-94.
Heb jij tips hoe die KH het beste uit de verf komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:11:
Jou zijn wel al een paar keer tegengekomen ja :)
Als ik je bij de vijand zie zitten zal ik je wel een invite sturen ;)

@King: Jij was altijd fan van de KH2002.
Ik ben er net aan begonnen (30 kills), maar het is erg wennen tov bv de AN-94.
Heb jij tips hoe die KH het beste uit de verf komt?
Ik heb wel een tip: "goed mikken" *padumtish*. Ik speel weinig met burst wapens, maar ik denk dat je het meeste succes zult hebben door wat lager te mikken. De burst zal de gun omhoog duwen en daarom is het belangrijk om ook de 2e en 3e kogel die na de recoil komen ook raak te schieten. Dat je dan eerst in de borst schiet en daarna in het hoofd bv.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 08-04-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij opvalt aan de KH is dat met een burst het wapen alle kanten op slingert.
Met een foregrip is dit grotendeels verholpen en is hij wat beter handelbaar.
Voor mij gevoel komen er ook 3 shotgunkogels uit, zo voelt en klinkt het > lekker sterk.
Helamaal geen slecht wapen, alleen de 3kogelburst is erg wennen.

"Goed mikken" is een onnodige tip, want zoals alle GoT PS3 spelers weten mikt er niemand beter dan Kiwi.
Ik hou mijn accuracy kunstmatig laag om niet op te vallen tussen de rest ;)
Badum Tss :P

Echte Tweakers gaan niet dood:
http://battlelog.battlefi...how/4/88264325/184351504/
8)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die KH is trouwens geen verkeerde burst-gun, maar ik kom niet echt lekker uit met het aantal bursts uit 1 magazijn. Op zich kun je wel aardig wat mensen raken, maar ik denk dat je toch door de burst beter een andere gun kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ligt mijn "probleem": Ik speel alle wapens tot de 500 kills (master dogtag).
De KH2002 en de G3A3 zijn mijn enige Assault wapens die ik nog moet.
Gezien de G3A3 full auto best lekker schijnt te zijn wil ik die KH eerst gedaan hebben.
Dus ik moet er wel aan wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
net met jeroen en scobravs echt TE VEEL LOL gehad op gulf of oman.. O M G! EPIC! fotos komen nog van scobravs..

en kh2002.. haat liefde .. gewoon volhouden Kiwi! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren eindelijk een paar potten gespeeld waarbij ik echt een goed gevoel had!
FF bezig geweest met de M240B (nog 3 kill van de 500)leuke wapen maar ik heb toch liever de KH2002 hahaha
of de G3A3.... maarja moet alle wapens op 500 hebben staan maarja is weer een leuke uitdaging.

Maarja een selectie van de leuke potten:

http://battlelog.battlefi...how/4/88267395/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/4/88270830/230420491/

Lekker gevlogen en Jeroenimous al het werk laten doen hahahaa totdat we achterstonden met 40 - 160 toen zijn we Jeroenimous maar even gaan helpen hahaha. Toch goed geprobeerd Jeroen

http://battlelog.battlefi...how/4/88276248/230420491/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:33

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook nog een aantal potjes gespeeld. Soms bak ik er echt weinig van en de andere potje zit ik bv bij iemand in een tank waardoor het vrij goed verloopt.

Soms spring ik bij iemand in een helicopter die bij Conquest de vlaggen veroverd door met de heli net boven de vlag te hangen (geniaal). De andere keer spring je bij iemand in de heli die nog niet eens gewoon kan blijven vliegen maar uit zichzelf neerkomt (zonder beschoten te worden).

Met de jets wil het helaas nog niet lukken. Ik heb daar op mijn level 9 nog maar 0 punten mee gescoord. Vliegen vind ik het probleem niet. Maar ik krijg gewoon geen andere heli's/jets uit de lucht omdat ik gewoon veel sneller vlieg dan hun. Dan probeer ik met L2 dus af te remmen maar nog ga ik veel sneller dan de overige jets. Er zijn vliegtuigen die gaan bijna stapvoets over de map heen. Bij mij vliegt hij meestal razendsnel waardoor het mikken moeilijker wordt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:22:
Soms spring ik bij iemand in een helicopter die bij Conquest de vlaggen veroverd door met de heli net boven de vlag te hangen (geniaal)...
Wil ik niet meteen geniaal noemen. 9 van de 10 keer wordt je door een RPG of een tankshell neergesschoten.
Mte de heli moet je je grondtroepen ondersteunen en zij moeten de vlag pakken. Als heli piloot moet je het risico helemaal niet nemen om een vlag te pakken. Vaak zijn het de noobs die dergelijke dingen proberen.
Tja, het is maar wat je geniaal vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:26:
[...]

Wil ik niet meteen geniaal noemen. 9 van de 10 keer wordt je door een RPG of een tankshell neergesschoten.
Mte de heli moet je je grondtroepen ondersteunen en zij moeten de vlag pakken. Als heli piloot moet je het risico helemaal niet nemen om een vlag te pakken. Vaak zijn het de noobs die dergelijke dingen proberen.
Tja, het is maar wat je geniaal vindt.
Daarnaast kan elke dwaas met een sniper rifle de piloot er zo uitknallen, net zo slim als van de sjembekken die recht op de je af komen gevlogen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:36:
Daar ligt mijn "probleem": Ik speel alle wapens tot de 500 kills (master dogtag).
De KH2002 en de G3A3 zijn mijn enige Assault wapens die ik nog moet.
Gezien de G3A3 full auto best lekker schijnt te zijn wil ik die KH eerst gedaan hebben.
Dus ik moet er wel aan wennen ;)
G3A3 moet je in veel situaties juist single tap heel snel doen, als een semi sniper. Full auto doe je soms close combat, maar dat doe ik ook heel weinig want dan switch ik vanwege de lage rpm liever naar de dart of 93r. Mid range full auto gaat nog wel, tenzij je tegenover goede spelers staat (met een effectievere gun). Dus ik kies m enkel in bepaalde situaties of bases omdat het een leuk wapen is.

KH2002 is niet zo moeilijk dacht ik :P. Spread valt reuze mee, is ook het enige wapen waarop de pka 3.4 scope (met dat dakje van bc2) wel fijn is. Foregrip en heavy barrel erop. Niet altijd te snel tappen, want veel tweakers bursten met normale wapens niet eens en denken dus dat je met de kh altijd zo snel mogelijk moet tappen. Er zijn veel situaties dat je een paar milliseconden moet wachten voor de correctie, close range kan je je gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In principe burst ik met ieder wapen. Enkel op close range gebruik ik full auto. Daar ligt ook het probleem voor mij met burst wapens. Kwestie van gewenning benk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben toen in 1 klap 2000 kills met die kh gegaan, nu bijna 3000
het is echt wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent is het echt een baas wapen.
alleen als je dan na zo'n lange tijd overstapt naar elk ander wapen is het wennen dat het die wapens geen burst wapens zijn hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:59:
ik ben toen in 1 klap 2000 kills met die kh gegaan, nu bijna 3000
het is echt wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent is het echt een baas wapen.
alleen als je dan na zo'n lange tijd overstapt naar elk ander wapen is het wennen dat het die wapens geen burst wapens zijn hahaha
Ik vind het juist opeens een verademing als je dan de aek971 erbij pakt. Krijg je zo een zelfde gevoel van alsof je een marathon rent met een zware rugzak (kh) en dan opeens zonder gaat sprinten (aek). Lijkt alles opeens 3x beter te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@henkie @vos

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/555894_4637989189964_600136651_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4637989709977&set=pcb.4637989949983&type=1&theater

beetje teveel lol gister avond en vannacht gehad,
eerst met vos proberen om te kijken waar we allemaal kunnen komen wat best hilarisch was, en daarna hebben we samen en later ook met henkie, alle gevels eruit geschoten bij seine crossing, alles wat kapot kon was kapot.

totdat dynamix joinde en de round opnieuwe starte...

en vannacht als een downie zwemmen met henkie en jeroenimous hahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/540743_4637989709977_207936331_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe vinden jullie elkaar eigenlijk in de servers? Moet je daarvoor iemand in je friendlist hebben staan zodat je via hem in de server kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben elkaar allemaal als vrienden ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:12:
Hoe vinden jullie elkaar eigenlijk in de servers? Moet je daarvoor iemand in je friendlist hebben staan zodat je via hem in de server kan komen?
Op de xbox hebben we allemaal een diamanten ring. Als je wilt spelen doe je hem om en roep je heel hard "WIE WIL GAMEN". Vervolgens gaat de ring gloeien en kun je gamen. Simple as that.

We hadden eerst gedacht aan rookgordijnen maar dat was toch wat onhandig met die kou van laatst.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Martinspire schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:19:
[...]

Op de xbox hebben we allemaal een diamanten ring. Als je wilt spelen doe je hem om en roep je heel hard "WIE WIL GAMEN". Vervolgens gaat de ring gloeien en kun je gamen. Simple as that.

We hadden eerst gedacht aan rookgordijnen maar dat was toch wat onhandig met die kou van laatst.

}:O
Martin, zou je de slowchat achterwege willen laten?

de vele PS3 spelers hebben onder in hun signature hun PSN-ID staan. kies er een paar uit en add ze op PSN.

en we zijn ook op vos zijn servert te vinden, gewoon bij servers zoeken op:

GoT-NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

Henkie schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:02:
[...]

LOL, een slowchat opmerking van een van de slowchatters hier op een trol-reactie :X

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 13:54
Heren, ontopic. Vakantiedagen zijn schaars.

Vos, die boom tegen dat gebouw is de laatste basis rush op Seine he? Als je van de goede kant die boom sloopt werkt dat altijd, ideaal plekje om je tegenstander eens flink te pesten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie, deze moeten we ook een keer proberen.
Bazenactie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

:') Dit topic is een grote slowchat van ps3 spelers. Zeg dan niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Als het merendeel van de Xbox spelers hier niks posten, dan is dat toch niet de probleem van de ps3 spelers? Niemand houdt jullie ervan tegen om regelmatig te reageren hier. :)

(al was dit wel een grappige troll post daarnet :+ )

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 09-04-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
MRELynx schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:54:
[...]

:') Dit topic is een grote slowchat van ps3 spelers. Zeg dan niks....
Als je me quote, verzoek ik je wel vriendelijk om mijn gehele post te quoten, in plaats van weer een nutteloos bericht neer te zetten. Mijn post was namelijk wel inhoudelijk om een mede PS3 speler zonder trolls op de weg te helpen. Wel knap van je trouwens dat je het sarcasme van Martin zijn post wel snapt en dan die van mij niet.

Net een hele vage pot metro gespeeld met Jeroen en scobravs, liepen rond met UMP en ak74m, en het leek net alsof ze maar de helft van de kogels nodig hadden om ons om te leggen. uiteindelijk wel gewonnen maar o o o wat ging dat moeizaam! waren ook geen hoge levels of wat dan ook..

http://battlelog.battlefi...how/4/88363315/364016030/

edit voor de post:

http://bf3stats.com/report/ps3/88363315

3 amerikanen aan de andere kant, that explains!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

de vele PS3 spelers hebben onder in hun signature hun PSN-ID staan. kies er een paar uit en add ze op PSN.

en we zijn ook op vos zijn servert te vinden, gewoon bij servers zoeken op:

GoT-NLD
Bedankt, info waar we wel wat aan hebben. De server heb ik al bij de favorieten staan, maar zatniemand in toen ik keek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Zo, met een strategisch geplaatste lijn van c4 pakketjes een prachtige monsterkill op Seine gescoord en dus eindelijk mijn Rambo assignment gehaald. Alle 5 de Multi kills in Rush. 4 op Bazaar en de laatste op Seine.
Moet zeggen dat je stiekem veel kills kunt krijgen met c4. En dan heb ik het niet eens over c4 op de mcoms leggen en wachten. Gewoon wat strooien op de standaard loop routes en je hebt steeds 2-3 kills. Nadeel is alleen dat dit door veel admins niet wordt gewaardeerd.

Nu maar eens de resterende 3 snipergun assignments gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een (voor mijn doen) monsterpot gehad op CQDOM Dunya Fortress; ik kwam ergens halverwege binnen toen mijn team dik achter stond. Uiteindelijk met 17 tickets op de teller kunnen winnen, daarnaast 48 kills op de 870MCS teller er bij :)

Tevens de M320-Smoke meegenomen, buiten dat ik er 1 kill mee heb kunnen maken was het ook een prima tool om de enemy mee te zieken :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 09:08 ]

Pagina: 1 ... 154 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.