PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Martinspire schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:35:
Als jullie tanks op c krijgen bij seine moet een tank op metro toch geen probleem zijn?

Op het internet.
Verwijderd
Maar Martin kwam het niet door jou ongelofelijk LAG dat jij meestal zo goede score had. Althans je zou last hebben van je mede-bewoners in jullie studenten huisje.
ja zijn dogtags zouden fijn staan in mijn tweaker collectieVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:05:
@henkie: Jammer he dat ie niet op de PS3 speelt ik had hem graag ff willen zien spelen. Vind het altijd wel geinig om "Bescheiden" spelers af te maken.
Maar Martin kwam het niet door jou ongelofelijk LAG dat jij meestal zo goede score had. Althans je zou last hebben van je mede-bewoners in jullie studenten huisje.
Ik zie daar regelmatig mensen met hun koffertje op de metro wachten inderdaadHenkie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:35:
[...]
metro... voertuigen.. staan er een heleboel op dat spoor!
Overigens is die Pirlo echt niet te raken. Die gast heeft mij al-tijd voor dat ik hem uberhaupt kan zien. Niet te geloven.
[ Voor 19% gewijzigd door cheiron op 03-04-2013 16:10 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik denk dat Martin ook wel een cup of tea lust en wij vinden tea baggen wel geinig...
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:14:
Zoveel heb je er toch niet van de tweakers....
Ik denk dat Martin ook wel een cup of tea lust en wij vinden tea baggen wel geinig...
nou volgens mij heb ik alleen jackal en kalax nog niet en misschien cheiron..
is kut dat bf3 stats niet compleet is
Verwijderd
op king na gok ik
Steam ID: TheLastOttoman
Ik zit al lange tijd weer bij mn ouders op glasvezel en hier download niemand. Dus als ik kijk hoe mijn score is veranderd, dan is die alleen maar beter geworden. Dus nee, ik ben geen lagger.Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:05:
@henkie: Jammer he dat ie niet op de PS3 speelt ik had hem graag ff willen zien spelen. Vind het altijd wel geinig om "Bescheiden" spelers af te maken.
Hier fixedHenkie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:17:
[...]
haha
nou volgens mij heb ik alleen jackal en kalax nog niet en misschien cheiron.. Maar ik ben bang dat ik kalax nooit zal vangen
is kut dat bf3 stats niet compleet is
Dat doe je al als je me 1x killt in een potje. Als ik dat ook bij jou zou doen, dan zat ik hele potjes op mijn digitale reet op jouw BF3 hoofd. Teabaggen is voor als je iemand zwaar hebt ge-owned, of zijn tags hebt ofzo. Don't overdo it,LordMistery schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:49:
Mijn hobby is 1 tweaker te gang-tea baggen.
Alle potjes mogen van mij gewoon met een Haagsche accent en random T-baggen gespeeld worden.
Steam ID: TheLastOttoman
Helemaal gelijk!LordMistery schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:00:
..............Kiwi had mij bijvoorbeeld een keertje ge-T-Bagged omdat ik het was.............
Alle potjes mogen van mij gewoon met een Haagsche accent en random T-baggen gespeeld worden.
Al heb ik nog steeds spijt van die T-bag actie Kurd, ik wist niet dat jij het was
*inderdaad gewoon een random troll actie; moet een keer kunnen*
Something a lagger would sayMartinspire schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:32:
Dus nee, ik ben geen lagger.
Qua knife deaths onderling heb ik al flink wat dog tags weggegeven aan de tweakertjes:
3x Henkiepenkie
2x Joshje
2x Steppa
2x Uno
1x Cheiron
1x RodyvanRijn
1xFikkieHo
1x tairino
1x Moulin
1x TJV-NL
1x Kalax
1x Scobravs
*en dat is nog maar wat BF stats nu laat zien*
Iemand "beter" dan mij??
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2013 18:52 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jammer dat ik niet PS3 speel, anders had ik er wel meer gehadIemand "beter" dan mij??
-edit-
Maggi NL 18
Martinspire 16
Bwb Bwb 9
TheXS NL 7
Buwe80 5
MRE Inc 5
.....
Lees het net dat het andersom is, LOLOLOLOLOL
-edit-
Hierboven de gescoorde onderlinge Tags, andersom kan ik even niet zien op BF3stats? (Dogtags pagina blijft leeg?)
En de stand hierboven is niet helemaal compleet, was eerst gewoon HarmVeenstra en daarna pas GiveMeThoseTags en de scores zijn niet een goed totaal van beide accounts (Rename gedaan dus)
[ Voor 76% gewijzigd door Tags NL op 03-04-2013 19:06 ]
https://powershellisfun.com
Ik heb jouw (knife) stats wel eens zitten bekijken... respect hoor!
Thanks, bijna 3.000 nudvdkiwi schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:00:
Ik heb jouw (knife) stats wel eens zitten bekijken... respect hoor!
Als je gaat teabaggen voor slechts een kill ben je net als de 12 jarige xbox live kids die bij iedere kill noob gaan roepen. Iets meer klasse, onder bekenden behoort men enkel te teabaggen bij een vernederende killdvdkiwi schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:51:
[...]
Helemaal gelijk!
Al heb ik nog steeds spijt van die T-bag actie Kurd, ik wist niet dat jij het was![]()
*inderdaad gewoon een random troll actie; moet een keer kunnen*
Los van dat, als ik ga teabaggen word ik altijd gekilled door een ander of ga ik per ongeluk prone, dus ik sla het over
Toen ik het zag kwam ik niet meer bij
"Slecht een kill"KngfCnns schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:04:
[...]
Als je gaat teabaggen voor slechts een kill .........
Het was niet "slechts een kill", het was KURD!!!
Verwijderd
Persoonlijk hoogtepunt van de avond was de kill op twee chopper whores in een Viper, 1 stinger leverde me 1190 punten op! Daarna dezelfde twee apen nog een keer te pakken gehad vanuit de gunship, ze gingen lekker hun chopper repairen buiten de map achter een windmolen --> 1 schot van de main gun maakte daar een einde aan
Verwijderd
Verwijderd
Behoorlijk achterlijk inderdaad! Bij Counter Strike GO merk ik dat ik veelal bij NL en DE wordt geplaatst, ideaal! Allemaal een nette ping van 15-30ms en geen gedonder, levert vaak ook nog een leuke chat opVerwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:42:
Hahaha gewoon kicken die handel geen amerikanen op de NL server die gasten verzieken het met hun lag! Sorry Henkie maar US op een NL server gaat niet lekker!
och het maakt mij niet uit.. alleen het heerlijke gezeik van kalax de eerste seconde dat hij engels hoort..Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:42:
Hahaha gewoon kicken die handel geen amerikanen op de NL server die gasten verzieken het met hun lag! Sorry Henkie maar US op een NL server gaat niet lekker!
gelukkig waren we niet aan het show-offen kalax, maar misschien heb je nog moeite met de woorden humor, lol en sarcasme. maar nummertje 72 en 77 ken ik al een heeeel stuk langer dan ik jouw ken.
en daarnaast moet je uitkijken met de 9gag/meme plaatjes, daar houd de moderator niet zo van!
Oh, my bad.Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:12:
Ik bedoel dat je geen 'show of against' moet gebruiken maar 'show of to'.
Sorry hoor en dat moet Henkie zeggenHenkie schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:49:
[...]
och het maakt mij niet uit.. alleen het heerlijke gezeik van kalax de eerste seconde dat hij engels hoort..
gelukkig waren we niet aan het show-offen kalax, maar misschien heb je nog moeite met de woorden humor, lol en sarcasme. maar nummertje 72 en 77 ken ik al een heeeel stuk langer dan ik jouw ken.
en daarnaast moet je uitkijken met de 9gag/meme plaatjes, daar houd de moderator niet zo van!

Leuk dat je het voor je USA maatjes opneemt. Maar gewoon geen Amerikanen meer, klaar. Zijn gewoon irritante gastjes en laggen keihard.
Verwijderd
Het is alleen een beetje dubbel wij zitten met zijn allen te zeiken op andere servers dat die americanen, brazilianen etc erg laggen en vervolgens laten we ze wel als vrienden joinen op onze eigen server.
waren een week geleden ook genoeg mensen die jouw irritant vonden, moeten we jouw ook maar kicken dan?iPodKiller schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:01:
[...]
Oh, my bad.
[...]
Sorry hoor en dat moet Henkie zeggen, ik zie hele paginas met alleen maar memes en nutteloze plaatjes, post ik eens een keer een meme, dan moet ik opeens uitkijken
Leuk dat je het voor je USA maatjes opneemt. Maar gewoon geen Amerikanen meer, klaar. Zijn gewoon irritante gastjes en laggen keihard.
en weer komen we terug op sarcasme en humor, wat je toch schijnt te missen!
en met het laggen..
http://battlelog.battlefi...how/4/87620015/364016030/
http://battlelog.battlefi...how/4/87623677/364016030/
http://battlelog.battlefi...how/4/87626039/364016030/
tweakers steevast bovenaan, wat met lag toch niet kon?
en Moulin, ja het is ' dubbel'. maar op de andere servers worden ze toch ook niet gekicked?
Laat Vos dan in de regels zetten: EU ONLY, dan heb je er een reden voor, nu is het gewoon gezeur. En vrienden zijn vrienden, het is 2013, de wereld is groter dan brabant alleen
[ Voor 12% gewijzigd door Henkie op 04-04-2013 12:06 ]
Ik schreeuw iig niet zo hard achter de mic dat het gewoon op sommige momenten serieus nog erger is dan herrie in een kinderopvang en praat tenminste nog Nederlands.
En als ik serieus ga spelen, dan speel ik ook gewoon serieus. Maar dit gaat nergens over, ik mute voortaan wel gewoon mensen die Engels gaan praten. Ik kom naar de GoT server om met nederlandse tweakers te spelen die ook gewoon NL praten, als 3/4 van de tweakers engels gaat liggen praten dan schiet het gewoon niet op als je begrijpt wat ik bedoel. Soms gaat de humor té ver dat het gewoon irritant is op sommige momenten.
Als ik Engels wil praten, dan ga ik wel naar Engelse/US servers, simpel.
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 04-04-2013 13:03 ]
Doe dat.iPodKiller schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:02:
Als mensen mij irritant vinden, dan moeten ze dat maar vinden, maar wat ik wel weet van mezelf...
Ik schreeuw iig niet zo hard achter de mic dat het gewoon op sommige momenten serieus nog erger is dan herrie in een kinderopvang en praat tenminste nog Nederlands.
En als ik serieus ga spelen, dan speel ik ook gewoon serieus. Maar dit gaat nergens over, ik mute voortaan wel gewoon mensen die Engels gaan praten. Ik kom naar de GoT server om met nederlandse tweakers te spelen die ook gewoon NL praten, als 3/4 van de tweakers engels gaat liggen praten dan schiet het gewoon niet op als je begrijpt wat ik bedoel. Soms gaat de humor té ver dat het gewoon irritant is op sommige momenten.
Als ik Engels wil praten, dan ga ik wel naar Engelse/US servers, simpel.
Verwijderd
Als je tegen hun speelt heb je er wel last van. Maar ja we kunnen over discuseren maar het feit blijft dat de server niets zegt over NON EU spelers.
@kalax: ik snap je probleem niet helemaal...misschien heeft dat inderdaad te maken met andere humor...ik heb me gisteren bescheurd van het lachen. Wel moet ik zeggen dat die gasten hun mics wel op team moeten zetten.
@Vos033 heel goed, dit geeft echter niet de garantie dat er geen NON EU op komen spelen maar nu mogen ze wel gekicked worden. Als ze dan echt laggen!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 13:39 ]
Okido. dan zal ik de battlereports gaan monitorenVerwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:32:
Ik zal het vanaaf wel ff in de regels zetten...EU only
Ik weet het moulinVerwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:35:
@henkie: die Battlelogjes zeggen niets,we speelde nu met de Amerikanen en niet tegen.
Als je tegen hun speelt heb je er wel last van. Maar ja we kunnen over discuseren maar het feit blijft dat de server niets zegt over NON EU spelers.
@kalax: ik snap je probleem niet helemaal...misschien heeft dat inderdaad te maken met andere humor...ik heb me gisteren bescheurd van het lachen. Wel moet ik zeggen dat die gasten hun mics wel op team moeten zetten.
@Vos033 heel goed, dit geeft echter niet de garantie dat er geen NON EU op komen spelen maar nu mogen ze wel gekicked worden. Als ze dan echt laggen!
de mics gingen nadat je het zei ook op team geloof ik..
Verwijderd
Ja daarom was het ook zo grappig :D! weet ook wel dat amerikanen voor wat lag zorgen, maar ik piste in mijn broek van het lachen!Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:52:
Ja klopt henkiespanky ik had door opeens hoorde ik de chuck ook. En hij zat te klagen dat ze op een NL server zaten hahaha en dat ze dat niet moesten doen...
eerder op de dag of de dag ervoor (cant remember) met vos als VIP was het ook humor! koekjes alles!
Deze termen lijken tegenwoordig behoorlijk aan inflatie onderhevig..Henkie schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:49:
[...]
maar misschien heb je nog moeite met de woorden humor, lol en sarcasme.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Verwijderd
En daarnaast; met de juiste 'one man army' instelling kun je bij BF3 (met name in conquest) nog een hele pot omkeren.Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:27:
Hahaha ik moet het je nageven Cheiron, het lijkt steeds vaker op ontzettend veel keten maar weinig serineus....overigens gisteren stonden we dik achter doordat haast iedereen aan het kloten was maar toen ik riep dat ik niet wilde verliezen kwamen er meer met die wijsheid en toen speelde alweer wat serineuser
Merk behoorlijk vaak dat ik als recon met een juist geplaatste spawn beacon met gemak 2-3 vlaggen constant in bedwang kan houden, al helemaal op grotere maps waar weinig close combat plaats vindt. Als je dan ook nog een random squad mate hebt die als een trouwe hond achter je aan hobbelt dan is er weinig meer aan te houden. Lone wolfen gaat mij vaak echter beter af omdat ik het gevoel heb dat je dan ook een stuk minder aandacht trekt en sowieso minder interessant bent voor air/armor.
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:10:
Verdomd...amsterdommers...die was ik nog vergeten...BAN! Behalve kiwi, cheiron en dynamite of hoe hij ook heet. ;-)

Verwijderd
Ik denk dat de M249 en M60 behoorlijk hebben bijgedragen aan mijn 'shots fired' vanavond
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 01:09 ]
m60 indd.. mijn r1 bleef hangen hihiVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 01:03:
Ik zal eensch wat andere games aan de kant leggen en proberen om jullie wat vaker te joinen
Ik denk dat de M249 en M60 behoorlijk hebben bijgedragen aan mijn 'shots fired' vanavond

Overigens zijn first positions niet hetzelfde als MVP ribbons. Zit nu op 994 MVP ribbons, dus nog 6 te gaan.
De pot waarin ik de 1000 haalde was overigens niet zo heel bijzonder, dus daar komt geen filmpje van, maar heb de laatste paar dagen nog wel footage waar ik wat mee kan dus verwacht ook weer een nieuwe clip van mij binnenkort.
Netjes!Martinspire schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 02:12:
Jeuj, nieuwe mijlpaal bereikt:
Overigens zijn first positions niet hetzelfde als MVP ribbons. Zit nu op 994 MVP ribbons, dus nog 6 te gaan.
De pot waarin ik de 1000 haalde was overigens niet zo heel bijzonder, dus daar komt geen filmpje van, maar heb de laatste paar dagen nog wel footage waar ik wat mee kan dus verwacht ook weer een nieuwe clip van mij binnenkort.
Ik heb volgens mij net 100 MVP ribbons.
Gisteren de pp-19 en mk3a1 assignments gehaald. Wat een bagger geweren.
Helaas pas 1 multikill erbij, dus nog steeds 2 te gaan voor de Rambo assignment.
Verwijderd
Verdomde pot was dit zeg!! In het begin ging het perfect en het MESSEN geven ging als een trein totdat er is gebeurde met battlefield....ik kreeg alleen nog maar slices en geen animaties meer geen een Knife kill ging meer goed ook mijn L85A deed niet meer wat ie zou moeten doen! van een score van 28-9 naar mijn eindscore van 34-28..... Toch een beetje raar!
Laatste game toch nog ff leuk geeindigd na redelijk wat connection lost te hebben gehad ik was blij dat het niet n deze pot gebeurde:
http://battlelog.battlefi...how/4/87749395/230420491/
Bedankt voor de revives hahaha
Zelfde als met je knife kills.Martinspire schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 03:23:
Dunno, denk dat niet alles goed is meegerekend.
Ik heb 550 dog tags taken, maar ik heb 570 knife kills
Volgens mij zijn ze ooit vergeten door te tellen of zo

Zo ook met je Main Battle Tank Mastery Dog tag en je Armored Warfare Dog Tag.
Staan hele andere waardes tank kills op.
Gelukkig is mijn pannenkoek dogtag wel accuraat
[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2013 08:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Was het niet zo dat er maar één knife animatie tegelijk bezig kan zijn? of is dat een fabeltje?Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:27:
[...]
Verdomde pot was dit zeg!! In het begin ging het perfect en het MESSEN geven ging als een trein totdat er is gebeurde met battlefield....ik kreeg alleen nog maar slices en geen animaties meer geen een Knife kill
Verwijderd
Verwijderd
Maar wat je zegt over die animatie van voren die zie ik ook wel eens! Heel raar!
Verwijderd
De potjes daarna samen met de tweakers heb ik haast alleen maar als support staan spammen, was wel weer een keer lache om samen te spelen
Je staat nu op 2.
Tegen 3x Tea bags haha
trolololo
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2013 11:48 ]
En het staat op 3 volgens mij nu :
14:40 Het staat op beeld nog
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cRMT-q8AO7w]
http://battlelog.battlefi...udni/stats/360908335/ps3/
Beesten stats, die gast heeft gewoon 234 mvp ribbons omg
Wow, hoe kun je zo lang, zo slecht zijnKngfCnns schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:56:
Ben net geband door de beste pro ooit:
Verwijderd
Nein junge! M40 all the wayVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:52:
@Nathuran: JNG en M98B zijn veel fijner hahha
M95/M98 heb ik altijd al ondingen gevonden en de JNG vind ik er niet uitzien
en Kalax, er komt een dag dat ik je tags heb, don´t worry!
kopen?Henkie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:10:
JNG maakt wel een bazengeluid zeg!
heuj ik heb er ook 234KngfCnns schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:56:
Ben net geband door de beste pro ooit:
Met een M16A3, M416, AEK, Famas of F2000 bedoel je?iPodKiller schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:22:
Kiwi, als je me wilt killen, doe het dan met een assault rifle en niet met een DAO, dan kun je me pas waardig teabaggen haha.
Veel te makkelijk...
Een Dao, niet zomaar een shotgun, daar heb je skill voor nodig. En die heb ik. Period.
OMGWTFBBQ!
In BF4 zekerHenkie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:10:
JNG maakt wel een bazengeluid zeg!
DAO en skilldvdkiwi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:23:
[...]
Met een M16A3, M416, AEK, Famas of F2000 bedoel je?
Veel te makkelijk...
Een Dao, niet zomaar een shotgun, daar heb je skill voor nodig. En die heb ik. Period.
OMGWTFBBQ!

Die heb ik altijd aan als ik zit te spelen. Verder niks.pa4jv schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:26:
Dit wat voor jou Kiwi?
http://www.cafepress.ca/+omgwtfbbq_bbq_apron,26754668
Lekker. Gewoon omdat.
@Kalax: precies.
Bring it on

Verwijderd
En ik ben te oud voor deze onzin!! mijn reactie vermogen is niet zo zuiver meer!!
DAO is een ordi auto shotgun welke zelfs nog schiet als je aan het reloaden bent hahaha doe er dan slugs in dan moet je echt richten!
MASS M26 dat is pas een shotgun waarvoor je een beetje skills moet hebben wat een kolere wapen....als je mist dan kan je het wel vergeten!
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 14:09 ]
Verwijderd
Dus met een bolt action ben je een struik op een heuvel?Martinspire schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:09:
Doe mij de SKS maar. Die heeft een lekkere firerate, weinig recoil en is ook op close range nog bruikbaar. Scope erop hoeft niet eens, gewoon RDS of Holo. Maar goed, ik ben dan ook liever geen struik op een heuvel.

Daarnaast is het sowieso vreemd om op een post met bolt actions te antwoorden dat je liever een semi-auto gebruikt. Compleet andere wereld m.i. (doe mij de M39 dan maar
M40A5 met ACOG+SPB+Laser is trouwens prima te doen voor mid-close range combat.
Die zijn zelfs met geen kills mogelijk
Ik ga de battle report niet posten, omdat ik me schaam voor toch die ene kill...
Ik zie op de meeste maps geen nut voor een bolt action. Door de vage balans haal je met een bodyshot (ook al is het je middenrif) geen kill en moet je dus op headshots gaan schieten. Maar vanwege de trage fire-rate zou je maar weinig kans krijgen om raak te schieten (muv hardcore). Ook scopes zijn nutteloos want dan ben je gewoon niet met de objective bezig. Je hebt een spawnbeacon en motion sensor die je voor je team meeneemt (niet voor jezelf). Als je dan een 6x of 12x scope op je wapen hebt staan en niet rond de objectives hangt, ben je imo al niet meer met je team bezig dus. Close Range met een m40a5 is natuurlijk een grapje. Ja je kunt er goed in worden, maar dat is natuurlijk niet waar het wapen thuis hoort.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:33:
[...]
Dus met een bolt action ben je een struik op een heuvel?![]()
Daarnaast is het sowieso vreemd om op een post met bolt actions te antwoorden dat je liever een semi-auto gebruikt. Compleet andere wereld m.i. (doe mij de M39 dan maar)
M40A5 met ACOG+SPB+Laser is trouwens prima te doen voor mid-close range combat.
Verder hebben ze de M39 sinds 2 of 3 patches geleden net als de M11 aan het begin van de patches de nek om gedraaid. Waar je voorheen best makkelijk kills kon maken heb je nu 1 kogel meer nodig per kill. De SKS heeft dat nu eigenlijk overgenomen. En ik kan het weten want de M39 is tot nu toe mijn meest gebruikte recon-class gun. Heb daarbij een tijd in de top 0 of 1% rondgehangen maar na de nerf heb ik hem niet meer aangeraakt. Dat terwijl de SKS alleen maar beter lijkt te zijn geworden. De M11 heb ik na de eerste patch ook niet meer aangeraakt, terwijl ik die vanaf de beta veel gebruikt had.
Verwijderd
Ik hoef er dan ook niet per sé het nut er van in te zien MartinMartinspire schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:45:
[...]
Ik zie op de meeste maps geen nut voor een bolt action. Door de vage balans haal je met een bodyshot (ook al is het je middenrif) geen kill en moet je dus op headshots gaan schieten. Maar vanwege de trage fire-rate zou je maar weinig kans krijgen om raak te schieten (muv hardcore). Ook scopes zijn nutteloos want dan ben je gewoon niet met de objective bezig. Je hebt een spawnbeacon en motion sensor die je voor je team meeneemt (niet voor jezelf). Als je dan een 6x of 12x scope op je wapen hebt staan en niet rond de objectives hangt, ben je imo al niet meer met je team bezig dus. Close Range met een m40a5 is natuurlijk een grapje. Ja je kunt er goed in worden, maar dat is natuurlijk niet waar het wapen thuis hoort.
Verder hebben ze de M39 sinds 2 of 3 patches geleden net als de M11 aan het begin van de patches de nek om gedraaid. Waar je voorheen best makkelijk kills kon maken heb je nu 1 kogel meer nodig per kill. De SKS heeft dat nu eigenlijk overgenomen. En ik kan het weten want de M39 is tot nu toe mijn meest gebruikte recon-class gun. Heb daarbij een tijd in de top 0 of 1% rondgehangen maar na de nerf heb ik hem niet meer aangeraakt. Dat terwijl de SKS alleen maar beter lijkt te zijn geworden. De M11 heb ik na de eerste patch ook niet meer aangeraakt, terwijl ik die vanaf de beta veel gebruikt had.
Dat je met een scope niet met objectives bezig bent is totale ************, de vlaggen laten zich echt niet sneller cappen als je ineens met een assault rifle aan komt zetten. Daarnaast is de challenge om lekker punten te halen met een M40 op close range leuker voor mij dan op 'easy mode' met een Martin verantwoord wapen rond te lopen. m.a.w. De makkelijkste weg is (voor mij) lang niet altijd de leukste.
Tevens kun je met elke kit/setup nutteloos bezig zijn voor je team, dus die eeuwige zweem van nutteloosheid die jij om bolt actions/scopes laat hangen is al behoorlijk kortzichtig in de eerste plaats naar mijn mening
Dat van de M39 zou ik niet weten aangezien het al een eeuw geleden is dat ik een semi auto heb gebruikt.
Verwijderd
Maar het kan natuurlijk ook een gevoel zijn. L85A2 zou beter zijn met een zware barrel maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een suppressor.
@Nathuran : je hebt helemaal gelijk wat betreft nuttigheid. Als je je medic kitje niet neerlegd bij gewonden dan heeft assault zijn ook geen nut, repair je een half kapotte vehicle niet ben je ook niet nuttig....
Wat betreft de M39 die vond ik al niet fijn. Mijn voorkeur ging vanaf het begin al uit naar de SKS.
Heb de M39 wel gebruikt voor de assignment en vond hem niet eens zo slecht nog maar hij kan nog steeds niet tippen aan de SKS.
Maar vinden jullie van de M417 af en toe heb ik het gevoel dat je helemaal niets raakt met die gun....het snelle schieten zoals bij de SKS werkt absoluut niet bij de M417. Althans als ik ermee schiet andere knallen me binnen een paar seconden af...
http://battlelog.battlefi...lereport/show/4/78514729/dvdkiwi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:44:
Over MVP ribbons gesproken:
Die zijn zelfs met geen kills mogelijk
Ik ga de battle report niet posten, omdat ik me schaam voor toch die ene kill...
Of die ene death
zonder tegenstanders
Verwijderd
Wanneer ik als 1 van de 12 spelers in een team vaak in mijn eentje 2-3 vlaggen bij kan houden, ben ik dan echt nutteloos als recon met een scoped bolt action?Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:43:
[...]
Ik merk behoorlijk vaak dat ik als recon met een juist geplaatste spawn beacon met gemak 2-3 vlaggen constant in bedwang kan houden, al helemaal op grotere maps waar weinig close combat plaats vindt. Als je dan ook nog een random squad mate hebt die als een trouwe hond achter je aan hobbelt dan is er weinig meer aan te houden. Lone wolfen gaat mij vaak echter beter af omdat ik het gevoel heb dat je dan ook een stuk minder aandacht trekt en sowieso minder interessant bent voor air/armor.
Ik vraag me dan juist altijd alleen maar af wat de rest aan het doen is
Bijvoorbeeld op een map als Caspian is het echt niet moeilijk om in je eentje B+D vast te houden of A+C. Bandar Desert is wat dat betreft al helemaal een lachertje, met het betere renwerk kun je de hele kustlijn in je eentje/tweeën vasthouden.
Het kan heel veel bijdragen: spotten van tegenstanders / wegschieten op veilige afstand van mensen die MCOM disarmen / spawnpoint zijn al dan niet met spawnbeacon.KngfCnns schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:11:
Tuurlijk draagt het soms iets bij, maar bijdrage is minst van alle klasses. Tenzij motion gericht.
[...]
Zelf ben ik bijna 50 service star Recon en PTFO lukt ook prima, niet altijd met mijn JNG-90 en ook veel met P90 / UMP (Zie stats), maar het is niet het minst van alle classes. Op domination draagt alleen Assault bijvoorbeeld het meeste bij, bij Armored Kill meer de engineer en support etc..
Ik bedoelde echt snipen met bolt, sniper vs recon onderscheid. Op close range met P90 is een nuttige recon. Gebruikt zn class op een andere manier maar wel heel nuttig, doe ik ook. De meeste mcoms kan je echter op verre afstand niet bewaken met bolt action, moet je toch echt dichterbij voor zijn.-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:27:
[...]
Zelf ben ik bijna 50 service star Recon en PTFO lukt ook prima, niet altijd met mijn JNG-90 en ook veel met P90 / UMP (Zie stats), maar het is niet het minst van alle classes. Op domination draagt alleen Assault bijvoorbeeld het meeste bij, bij Armored Kill meer de engineer en support etc..
Voor die situaties zijn betere keuzes dan bolt action. Nogmaals, je bent wel nuttig, maar wel op de minst mogelijke manier als je het zo doet. Je kan het leuk vinden, maar je legt het af als je tegen goede spelers aanloopt. Bovendien moet je ook naar de situatie kijken wat je team nodig heeft, en heel erg vaak is dat dus niet een recon met een bolt action. Ben je misschien wel nuttig dat je een vlag vasthoudt, maar je had nuttiger kunnen zijn (bijv. revives voor tickets en zo maar door).Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:26:
Om mezelf nog maar even schaamteloos te quoten
[...]
Wanneer ik als 1 van de 12 spelers in een team vaak in mijn eentje 2-3 vlaggen bij kan houden, ben ik dan echt nutteloos als recon met een scoped bolt action?
Ik vraag me dan juist altijd alleen maar af wat de rest aan het doen is
Maar vooral op rush heb je weinig aan een bolt action met giga scope erop.
[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2013 15:43 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.