• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:20
Mede-auteurs:
  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:08

Martinspire

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:42

CrankyGamerOG

Battlefield 3 voor Consoles Topic - DEEL 2

Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3_topic_header-1.png

Introductie

Vlak voor introductie van deel 4 in de Battlefield reeks een nieuw, schoon topic.
Hier gelden natuurlijk de algemene GoT regels net zoals overal elders op het forum.

Een console topic werd oorspronkelijk gestart omdat de consolespelers werden ondergeneeuwd door reacties over de PC versie in het originele topic.
In deel 2 willen we graag benadrukken dat fanboyism en vervelende Xbox vs Playstation berichten niet gewenst zijn. Houd het vredig, we zijn immers allen console gamers!
Echt helemaal onbekend met de Battlefield gameserie?
YouTube: GamerSpawn History - Battlefield - Introductie docu over de hele Battlefield serie [45:00 min].

Xbox360 Gatherings

Voor de xbox360 is er al een geruime tijd een platoon (en sinds kort ook een 2e), deze kun je op onderstaande links vinden, hier kun je je bij ons 2e platoon aanmelden, of ons eventueel een berichtje achterlaten.
http://battlelog.battlefi...toon/2832655240990777234/
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391514138440/
Natuurlijk kun je ook via www.gotlive.nl kenbaar maken dat je toegevoegd wilt worden.

Voor het reageren op berichten moeten mensen in je friendlist staan. Voeg dus effe de members toe. Je hoeft je niet voor platoon 1 én 2 aan te melden. Nieuwe leden zijn bij het 2e platoon welkom.
Gathering of Tweakers op Xbox live?
De meeste GoT xboxlive spelers hebben zich verenigd op een forum buiten GoT, dit om de vervuiling op GoT te voorkomen.
Hier worden afspraken gemaakt voor online te gamen, gewoon onzin besproken en nog veel meer.
Wil je online wat meer teamplay, kijk dan vooral even op http://www.gotlive.nl.
GoT draagt ook geen enkele verantwoording voor dit forum.
XBox360 Custom Servers
Er draaien op dit moment geen servers voor langere duur...

PS3 Gatherings

Uiteraard heeft de PS3 ook al eigen platoons voor GoT, deze vind je op onderstaande url.
Platoon 1: http://battlelog.battlefi...toon/2832655240991341619/
Platoon 2: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/
GoT No-Lifers: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391586942043/

Voor het reageren op berichten moeten mensen in je friendlist staan. Voeg dus effe de members toe. Je hoeft je niet voor platoon 1 én 2 aan te melden. Nieuwe leden zijn bij het 2e platoon welkom.

Om met anderen te kunnen spelen zul je ook nog mensen moeten toevoegen als vriend op je Playstation.

De PS3 jongens hebben een topic voor VOIP alternatieven (Teamspeak). Zie deze link
PS3 Custom Server(s)
Er draaien op het moment geen servers voor langer duur...

Leaderboards

Bf3stats.com is erg handig voor het bijhouden van (extra) statistieken en heeft bovendien de mogelijkheid om te vergelijken met meerdere mensen zonder ze allemaal aan je battelogfriends toe te voegen. Een mixed (360 en ps3) leaderboard vind je dus hier:
http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360

Teamplay

Op het slagveld van de Battlefield gameserie draait het voornamelijk om samenwerking. Als je met medetweakers speelt moet je je toch wel zoveel mogelijk aan onderstaande richtlijnen en tips houden. Neemt niet weg om af en toe eens lekker te trollen of onzin te trappen!
  1. Heb respect voor elkaar
  2. Heb respect voor de tegenstander
  3. Niet boosten/exploiten (vanzelfsprekend)
  4. Goeie zin meenemen
  5. Join een beschikbaar squad ingame, lonewolfing wordt niet op prijs gesteld.
  6. Campen/wachten voor/bij voertuigen wordt niet gewaardeerd.
  7. Play the Objective!

Tips om teamplay te bevorderen
Niet zozeer eisen maar eerder richtlijnen die je waardering opleveren;
  1. Headset is een pre, communicatie bepaalt veel op het slagveld!
  2. Stem je Squad-perks af op die van de anderen, minimale inzet, maximaal effect.
  3. Stem je class af op de rest van de squadmaten; een van ieder is ideaal (assault, engineer, support, recon).
  4. Ondersteun je team waar dat nodig is met je class: revive, repair, resupply, spot!
  5. Help je squad / team door te spotten, te laserpainten of piloot te zijn. Dit levert jezelf vaak wat minder puntjes op, maar zo maak je optimaal gebruik van de mogelijkheden om de vijand dwars te zitten.

Prestaties verbeteren

Xbox360
In deze post van innerchild zie je een tweetal trucs. 1 om textures sneller te laten laden en 1 om je input-lag te fixen. (En onthoud: input-lag is niet altijd de verklaring voor je death. :P )
Playstation3
Om mogelijke input-lag te verminderen zijn er een aantal mogelijke oplossingen/verbeteringen. Voor idereen is dit weer anders, dus probeer het een en ander:
  • anti-aliasing uitzetten (sinds de patch mogelijk, ook tijdens het spelen)
  • je TV op game modus zetten
  • je PS3 op maximaal 720p of zelfs 576p instellen.
Een SSD in je PS3 biedt bij BF3 alleen voordelen met het laden van maps. Tests laten zien dat de schermopbouw van textures en objecten niet sneller verloopt met een SSD.

DLC info

Hier een kort overzicht van de DLC zoals deze is vrijgegeven of is aangekondigd.
Back to Karkand
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_Karkand_large_ps3_webcopy.pngRelease: December 2011 Beschikbaar
Back to Karkand is de eerste uitbreiding voor Battlefield 3, en bevat 4 nieuwe maps, 10 nieuwe wapens, 3 nieuwe voertuigen en introduceerde de assignments. het thema van de uitbreiding is de terugkeer naar de Karkand regio, bekend uit Battlefield 2. De maps zijn geupgrade en zullen dus herkenbaar zijn voor de veteranen onder ons, maar met de nieuwe mogelijkheden die de Frostbite2-engine biedt.
Close Quarters
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_CloseQuarters_large_ps3_web.pngRelease: Juni 2012 Beschikbaar
Close Quarters is de eerste van drie nieuw aangekondigde uitbreidingen, elk met een eigen thema. Het thema van CQ is gebaseerd op het vechten op een klein oppervlak. Om voor een nieuwe uitdaging te zorgen, zullen de kleinere omgevingen 'HD destruction' featuren - er kan dus veel meer kapot. Ook kunnen er maar tot 16 spelers tegelijk op de maps. De uitbreiding omvat 4 nieuwe maps en 10 nieuwe wapens welke via assignments vrij gespeeld kunnen worden. Ook zijn er nieuwe gamemodussen geintroduceerd:
- Gun Master. Elke paar kills krijg je een random nieuw wapen in handen. De eerste die het
- Conquest Domination. Conquest maar dan op kleine schaal en aangepast op de snelle gameplay.
Armored Kill
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_ArmoredKill_large_ps3_web.pngRelease: Herfst 2012 Beschikbaar
In deze DLC staan voertuigen centraal. Op 4 nieuwe grote maps, waaronder de grootste BF map ooit (Bandar Desert), kun je met bekende en nieuwe voertuigen aan de slag.
Zo kun je je snel verplaatsen met de quads, en de tank destroyers hebben de slagkracht van een tank maar de snelheid van een IFV. Verder kun je plaatsnemen in het Gunship, de AC-130, of doelen bestoken met de Mobile Artillery.
De nieuwe gamemodus heet Tank Superiority en hierbij moet één objective worden overgenomen of verdedigd, waarbij ieder teamlid een voertuig tot zijn beschikking heeft.

Launch trailer: YouTube: Battlefield 3: Armored Kill Launch Trailer
Aftermath
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_Aftermath_large_ps3_web.pngRelease: December 2012 Beschikbaar
De gevechten vinden plaats in 4 nieuwe maps van medium grootte, die door de aardbeving uit de SP zijn getroffen. In de maps is dus al veel destructie te zien, en zorgt ook voor veel routes door beschadigde of ingestorte gebouwen. Ook is er meer gespeeld met hoogteverschillen, waardoor je soms toch vlaggen veroverd die wat hoger gelegen zijn. Naast de maps is er een nieuw wapen geintroduceerd: de X-Bow. De X-Bow is een kruisboog en je kunt deze uitrusten met vier type pijlen: normaal, long-range, explosive en scan. Er is er ook een beschikbaar met scope. Verder een nieuwe gamemodus: Scavenger, waarbij je objective-based aan de slag gaat met je team maar een ieder begint met enkel een handwapen. Overal in de maps liggen wapens voor het oprapen.
Verder drie 'nieuwe' voertuigen: aangepaste versies van de Humvee en Vodnik, met meer vuurkracht.

Teaser: YouTube: BF3 Exclusive Aftermath DLC Teaser Trailer/Footage HD 1080P (Premium Video)
Premiere trailer: YouTube: Battlefield 3: Aftermath Premiere Trailer
End game
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/bf3premium_xpack_EndGame_large_ps3_web.pngRelease: Maart 2013 Beschikbaar
De allerlaatste uitbreiding voor BF3 :(, bevat onder andere:
- 3 nieuwe voertuigen: crossmotoren, 'lichtgewicht' Anti Air voertuigen en het Dropship om troepen en uitrusting mee te kunnen droppen vanuit de lucht.
- 4 nieuwe maps
- Nieuwe oude gamemode: Capture the flag is terug van weggeweest :)
- De gameplay is volgens de officiele kanalen snel en actievol, waarbij een belangrijke rol voor luchtvoertuigen en nieuwe anti-luchtvoertuigen is weggelegd.
Battlefield 3: End Game delivers some of the most high-speed warfare to date across four vast maps. Race through enemy lines using the new dirt bike, bringing speed and agility to the Battlefield, or fight back aerial assaults with new lightweight AA vehicles. Coordinate lightning fast attacks and defenses in the return of the classic Capture The Flag game mode. In the skies, the new dropship introduces the ability to turn the tide with rapid deployment air drops of troop transports.
- Teaser trailer van de dirtbike in actie

Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p526/geronimous/premium.png

Met de introductie van Close Quarters is ook Battlefield Premium gelanceerd. Met het aanschaffen van Premium (49,95) kocht je niet alleen alle (aankomende) uitbreidingen, maar ontving je ook enkele extraatjes en voorraang op een aantal zaken. In a nutshell:
  • alle uitbreidingen waren twee weken eerder beschikbaar voor Premium spelers
  • Unieke ingame wapens zoals een ander mes en carbon (zwarte) dogtags, camouflage voor je soldaatje en voor enkele wapens.
  • Voorrang bij serverwachtrijen.
  • Extra Double XP weekenden/weken, waarbij je score na een potje werd verdubbeld.
  • Mogelijkheid tot het resetten van je statistieken, een andere look voor je Battlelog profiel en tactische gidsen.
>> http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-details

De Battlefield 3 Premium Edition is nu ook in 1 pakket in de winkel / Playstation Store te verkrijgen. De orginele bonus content is ook voor deze Premiumspelers beschikbaar, maar Dubbel XP dagen zijn niet meer aangekondigd...

In-depth informatie

De echte Battlefield3(TM) Pro kijkt naast de 400+ uur in het spel natuurlijk ook veel youtube video's van anderen in het spel. Nee serieus, het helpt je echt! Het levert nieuwe inzichten op in de eigenschappen van wapens, tactiek, etc.
Hier beneden een selectie van zeer nuttige video's, plaatjes en info.
quote: Dynamix
Ik zit tegenwoordig te gamen met een stapel A4-tjes naast me :p
Better Battlelog
Better Battlelog is een vervanger van de standaard Battlelog extensie voor je browser. Het biedt een verbeterde interface en uitgebreidere statistieken van o.a. bf3stats.com.

Download hier: http://getbblog.com/en/features
Battlelogger - Immortalise your battlereports
Heb je net een epische pot achter de rug? Nieuwe records gezet? Aangezien de reports van je potjes op battlelog na een tijdje niet meer op te vragen zijn, kun je via odnerstaande website je reports toch bewaren!

Ga naar Battlelogger.com om je reports te bewaren of in te zien.
Geen registratie nodig!

YouTube kanalen
Om je de laatste inzichten te geven over de veranderingen die bijvoorbeeld een patch hebben veroorzaakt, kun je het beste terecht op de YouTube kanalen van enkele goede spelers. Bijvoorbeeld Lvlcap geeft niet alleen veel nuttige info over diverse wapens, maar ook een boel gameplay tips.

LvlCap Gaming: YouTube: LevelCap - Battlefield Pro
Rival XFactor : YouTube: rivaL Xfactor BF3 guru
NoVa MongolFPS : YouTube: BATTLEFIELD 3 PRO | NoVa MongolFPS

Voor vooral grappige, geregiseerde of unieke kill video's moet je bij Machinima zijn:
Machinima kanaal : YouTube: Machinima
Battlefield official channel: YouTube: Battlefield 3

Onderstaande plaatjes laten uitgebreid zien hoe je recoil / bulletspread is met standaard uitrusting en alle mogelijke uitbreidingen per wapen. Het helpt enorm bij het kiezen van de juiste uitrusting per wapen/class!

http://i.imgur.com/0iqAR.png
http://i.imgur.com/ZekcF.png

Scopes
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/92PAhcbKrFj1YpO5hT0bFcMd/full.jpg

...

Nog meer?

Natuurlijk is er nog meer, en ik zal dit topic gaande de dag verder uitbreiden.....
Wil je hieraan meehelpen en Mede TS worden, stuur mij dan even een DM.

En ik dan als pc speler?

Jij kunt in DIT topic terecht

Slotwoord

Happy fragging!

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 27-09-2013 20:47 . Reden: kapotte table gefixed, oude info veranderd ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ah, we kunnen hier weer verder.

Als we trouwens weer lief kunnen doen, wil ik wel het consoletopic van BF4 opzetten, maar dan moet de sfeer wel wat verbeteren :>

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rare vraag misschien, maar waarom nu nog een nieuw topicdeel aanmaken?
BF4 laat niet erg lang meer op zich wachten en het vorige BF3-topicdeel staat zo goed als stil.
Of kunnen we het hier ook over de aanloop en verwachtingen van BF4 hebben?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 15:42
Martinspire schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:25:
Ah, we kunnen hier weer verder.

Als we trouwens weer lief kunnen doen, wil ik wel het consoletopic van BF4 opzetten, maar dan moet de sfeer wel wat verbeteren :>
Een beter milieu begint bij jezelf. dat geld voor jouw, mij en iedereen, dus daar gaan we voor! *O* *O*

en zoals Kiwi zegt, interessante keuze 4 dagen voor de open beta van BF4 om nog een nieuw topic aan te maken..

Ik 'weet' iig wel dat van de hardcore ps3 spelers er echt zo goed als niemand meer bf3'd.. iedereen zit aan de GTA5 en wacht met smart op de bf4 beta!

dus mijn tip/trick is: zet je wekker op 1 oktober en ga als een malle de bf4 beta downloaden!

En martin, we houden nog van je hoor! O+

edit: Hebben jullie nou bewust een PS3 speler als topicstarter genomen of? ;) :D

[ Voor 5% gewijzigd door Henkie op 27-09-2013 07:06 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Op een enkeling na is "iedereen" op de 360 ook GTA V aan het doen. Neemt niet weg dat BF3 nog wel gespeeld wordt, dus is een topic niet misplaatst.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Altijd leuk een nieuw topic, wel een vreemde keuze inderdaad een paar dagen voor release van BF4.
Voor zover ik me kan herinneren was het BC2 topic ook zo'n beetje overleden met de komst van BF3.

Hoe dan ook, leuk initiatief en wellicht komen de hardcore BF3'ers hier nog wel langs om te posten :)
(met alle liefde en respect tussen de twee consoles uiteraard *; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had inderdaad ook een WTF-moment toen ik deeltje 2 zag, haha.

BF3 al een paar weken niet meer aangeraakt. Ben bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Nog een paar dagen dan begint de beta van BF4 en 2 weken na het sluiten van de Beta kun je aan de slag met de game zelf. Een maandje daarna kan ik verder met de PS4 versie.

Heb erg genoten van BF3, maar toch minder dan van BC2...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jackal131 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:10:

Heb erg genoten van BF3, maar toch minder dan van BC2...
True that, ondanks de honderden BF3 uren kijk ik er niet zo positief op terug als BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:53:
[...]

True that, ondanks de honderden BF3 uren kijk ik er niet zo positief op terug als BC2
Ik heb echt veel uur zitten in BF3 en ben nu begonnen met BC2 als tussendoortje voor BF4.. Vermaak me daar echt prima in, had BC2 alleen single-player gedaan maar multi-player is echt leuk!

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
verandering van spijs doet eten. BF3 vind ik technisch gezien gewoon beter dan BC2, en BF4 wordt gewoon baasch! iemand al enig idee hoe laat er dinsdag geknald kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:20
Nieuw topic was, ondanks de verminderde activiteit, een verzoek van de modjes en technische staf van GoT... e.e.a. met performance bij doorzoeken van lange topics. Deel 2 had er eigenlijk eerder al moeten zijn geweest ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498856

Statements over een bepaalde console mogen achterwege gelaten worden

maar dat even terzijde, het is bij mij ook vrij dood als het gaat om BF3, alleen een paar clanmatties spelen het nog :P
voor de rest 30/40 man per dag GTAV haha

[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 28-09-2013 18:51 ]

• Henkie
Mhh, ik vond eigenlijk dat Scobravs er wel een goed punt had.. jammer dat dat dan weer weggemod moet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 19:58
Kost Premium nog steeds € 49,99 via PSN? Want hier staat "One time fee of $ 29,99". Maar ik zou niet weten hoe je deze moet aanschaffen.

[ Voor 29% gewijzigd door immo_msk op 10-10-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je even in de Playstation store kijken ;)
Als ie nog 50 is, wat ik overigens betwijfel, dan zeker niet kopen.
In de winkel is de BF3 premium edition voor 40 te krijgen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 19:58
Ja in de Playstation store is hij inderdaad € 50,00, maar op de site van Battlefield zelf staat $ 29,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteravond nog wat potjes gespeeld, maar wat een drama! Ik ben een beetje roestig geworden na een paar maanden weinig FPS te hebben gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:31
Question, ik heb BF3 ooit eens in mijn bezit gehad voor de 360, ik wil hem nu echter weer spelen.. Kan ik hem gewoon installeren en weer online spelen?

Ik lees verschillende verhalen dat de online pass is afgeschaft, maar telt dat ook voor BF3? Of maakt het niet uit omdat ik hem al eens in mijn account heb gehad?

Sinds de release van BF4 lijkt het in BF3 een stuk beter te gaan; tegen het 'eind' van BF3 zat ik echt tegen waardeloze potten aan te hikken. De afgelopen paar avondjes een aantal prima games kunnen spelen met goede teamplay en PTFO.
Gisteravond bijvoorbeeld een legendarische pot van ~45 minuten op Armored Shield gedaan, goede team balance en spannend tot de laatste minuut :)

(zelfde effect zag ik destijds bij BC2->BF3 ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
ik snap nu waarom BFBC2 spelers steeds klagen over BF3 ...
BF4 is buggy, crashing, en als het werkt: unbalanced

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 12:45

Tripl3 D

Brother in Arms

Gezien al het gevloek over BF4 hoop ik dat er nog wat GoT-ers actief zijn.

Heb BF3 iets van 2 jaar geleden 2e hands gekocht en kon toen niet meer dan 48 uur online met een tijdelijke code. Eerste indruk was veel heli's, vliegtuigen en tanks om mijn oren en aangezien ik die krengen niet kan besturen werd het hem niet om die online pass aan te schaffen. (Overigens wel een paar keer in de straten van Parijs met wat man tot man gevechten gespeeld, maar die kwamen mij te weinig voor).

Ben toen weer terug gegaan naar Blops 1 en later Blops 2 (Ja, ik weet het, vloeken in de kerk! :P )
Na een korte tussenstop bij Resistance 2 (servers werden offline gehaald, dus nog wat co-op gespeeld) maar weer eens BF3 aangeslingerd aangezien de online pass niet meer nodig is! _/-\o_

Speel nu vooral QC TDM, Rush (toch?) en Conquest. Baal alleen nog steeds wat van tanks en vliegtuigen en zo, maar zeker tanks knal is dan maar om met een SMAW (toch?).

Vind vooral de bewegingen en hoe het spel aanvoelt beter dan CoD games.

Heb vooral moeite met het zeer langzame levelen en daardoor weinig keuze in wapens en attachments.
Heb af en toe het gevoel dat ik meer met een proppenschieter rondloop dan met een AR of zoiets.

Eén tactiek die me wel af en toe wat succesjes oplevert (wat ik ook geleerd heb in Blops 2): Omtrekkende beweging maken (Bij Conquest), omdat alleen de heel erg ervaren spelers dit door hebben.

Al met al een geslaagde herkennismaking en hoop dat dit goede gevoel blijft.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Oké, na deze wacht (hoop) ik dat er iemand anders reageert anders wordt het echt kettingposten.

Wat me opvalt is dat er nogal wat privé-servers zijn (waardoor er gelukkig genoeg gespeeld kan worden en vaak extra lange potjes).
Normaliter niet zo'n probleem, maar gisteren had ik 2 bizarre potjes.

1e potje was Operation Metro - Conquest. Binnen no time had mijn team (schijnbaar degene die deze server hosten) alle 3 de gebieden onder controle en werd de tegenpartij ge-assraped. Wilde daar niet helemaal aan mee doen en deed daardoor wat domme dingen waardoor ik in korte tijd een paar keer dood ging. Weet niet of het toeval was, maar vervolgens kreeg ik de melding 'Killed by admin' en kwam ik bij de andere partijd terecht. WTF?!? Ben er dus uit gegaan.

2e potje was Canals - Conquest. We werden aardig gedomineerd door de tegenpartij die constant alle tanks, heli's en andere voertuigen had. Ik liep continu te zoeken naar de vlag die het slechtste verdedigd werd. Had dan ook de meeste captures, maar ook geen kills en een hoop deaths. Maar 'who cares'?
Na een minuutje of 10-15 liep er ineens een groepje van 3-5 man met bazooka/RPG/whatever van vlag naar vlag waarbij we aardig wat tanks uitschakelden (begonnen zelfs te domineren). Het leukste was dat niemand een headset had en het dus 'toevallig' goed uitpakte.
Ik had inmiddels zo'n 3-4 tank kills op mijn naam en we waren de 3e valg aan het veroveren.
Vervolgens leg ik het loodje en krijg de melding dat we gedomineerd worden.
Ik liep ook ineens met iets andere wapens rond en mijn medespelers redden bijna allemaal in voertuigen!

WTF?!? Kunnen ze dan zo slecht tegen hun verlies dat ze er dan maar een paar naar hun kant trekken die te lastig geworden zijn? Bleef namelijk niet veel tegenstand over en we hadden binnen 'no time' weer een overmacht. Potje was daarna eigenlijk dood, want alles wat bewoog (of zelfs niet bewoog, maar aanwezig was) werd binnen een paar tellen afgemaakt.

Hoe verziek je een spelletje?

Ik laat me er (voorlopig) nog niet door tegenhouden, maar dit is best bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Tripl3 D schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:52:
1e potje was Operation Metro - Conquest. Binnen no time had mijn team (schijnbaar degene die deze server hosten) alle 3 de gebieden onder controle en werd de tegenpartij ge-assraped. Wilde daar niet helemaal aan mee doen en deed daardoor wat domme dingen waardoor ik in korte tijd een paar keer dood ging. Weet niet of het toeval was, maar vervolgens kreeg ik de melding 'Killed by admin' en kwam ik bij de andere partijd terecht. WTF?!? Ben er dus uit gegaan.
YouTube: Battlefield Friends (Happy Hour) - Killed By Admin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Hmmm, 'Switch switch, boom!' I get it. Beetje jammer dat dat mogelijk is. Tsja, zo heeft iedere FPS zijn eigen minpunten en dit is er zeker 1 van BF3! :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tering jantje wat is BF3 een relaxed spel tegenwoordig! Game loopt lekker, nog genoeg volle servers en het lijkt alsof alle irritante pisjes naar BF4 zijn gemigreerd.

Gister samen met mijn zwager eerst BF4 geprobeerd maar dat was werkelijk weer om te janken..
(buiten dat de game brak is krijg je 99/100 keer als je een server joined Paracel Storm voor je kiezen, mocht je een server joinen die een andere map draait dan kun je die map binnen 5 minuten verwachten)

Aangezien hij geen BC2 heeft hebben we BF3 er maar ingeslingerd en een paar potjes Rush gedaan, Metro, Epicenter, Seine Crossing etc. Het was weer smullen!! :D
Pagina: 1

Let op:
Nieuw topic, nieuwe kansen om minder offtopic te gaan.