Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 01:03:
[...]

Zeker weten, SPAS >870/1014
Die ga ik dan proberen als QCers er is. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik vind battlelog nu een beetje raar ingedeeld, mijn support ventje komt met zijn wapen dwars door me stats heen allemaal niet zo heel lekker gepositioneerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-04 13:46
Scar-L is veel beter als Scar-H ja ik weet het klopt niet (Realitisch gezien), maar dat ding schiet echt als een ACR in Call of Duty. :)

Denk dat veel mensen hem gaan gebruiken, heb hem zelf nog niet geunlocked, maar iemand had hem in een potje met kobra + hb! op strike at karkand. Komt wel in de Top 5 van mijn go to assault wapens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
ACW-R is ook een beest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ah fijn, Battlelog ligt er weer uit.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Works fine here :?

Gaat wel lekker met de Premium-verkoop volgens mij, ik denk dat minstens driekwart van de spelers in mijn laatste game "Premium players" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 10:58
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:56:
Vind iemand anders het trouwens vreemd dat de Scar-H voor engineers is terwijl Scar-L voor assault spelers is? De engineers krijgen dus de sterkere variant terwijl assault wapens normaliter juist de sterkere varaiant is.
Zowel de SCAR-H en SCAR-L zijn er in assault en carbine versie. De engineers hebben de carbine versie van de SCAR-H, met ingekorte loop dus. De SCAR-L versie voor assault is uiteraard de assault versie. Ze zijn er ook nog allebei als battle rifle, voor de snipers.

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 06-06-2012 06:32 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gister die Scar-h engi assignment gedaan, en vond t echt een super gun (op tdm). Alles ging neer zoals t moest ;)

F2000 rolt ook weer lekker trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:04
masq schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 01:58:

Gaat wel lekker met de Premium-verkoop volgens mij, ik denk dat minstens driekwart van de spelers in mijn laatste game "Premium players" was.
Gaat zeer lekker inderdaad met de bijhorende vage toestanden dat iedereen al bezig is met assignments.
Shotgun spelers op caspain border was een rare gewaarwording :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister ook de Premium aangeschaft O-) en me meteen maar weer is verdiept in de assigments. F2000 heb ik sinds de patches weggelegd want ik kon er niet meer mee omgaan. Dat is nu nog steeds zo..... :(
Welke attachments hebben jullie erop? Support assigments is ook weer %$#@. Die Pechneg (of hoe je dat ding ook noemt) is echt een spray en pay wapen.Hoef daar gelukkig nog maar 5 kills mee en dan zitten er 50 op. Weapon camo........Kickuh JonguH..!!!!
Ben ook met mijn accuracy omhoog gegaan. Ik had 19,4% en ik zit nu op 24,7% :)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:23

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Die assignments ik zat ze gisteren te bekijken nadat ook ik gezwicht ben voor de DLC. Maar daar zit nou niet echt iets tussen waar je super veel moeite voor moet doen.

50 kills dit, 50 ammo resupplies dat, als je gewoon consequent met alle classes speelt (en dat doe ik) dan haal je alles vanzelf zonder überhaupt te focussen of te kijken naar die assingments. En volgens mij was er 1 assignment om iemand met een EOD te killen, nou wooptiedoo.. als ze er 100 van hadden gemaakt was het een stuk moeilijker geweest. Maarja krijg je straks op een team van 32, 10 wally's door het veld rijdend die naarstig op zoek zijn naar de enemy oOo Maar tis maar om even aan te geven dat voor de mensen die BF2 gespeeld hebben waar je naar 100 uur nog niet eens 20.000 punten te pakken had zo leek het wel het nu een stuk laagdrempeliger maakt. (enerzijds begrijpelijk, anderzijds zul je de elite toch bezig moeten houden ipv wat simpele assignments en uitdagingen)

Maar ik ben wel echt benieuwd naar de map die ze in het trailer stukje van armored kill lieten zien, alleen maar massive veel vehicles en vliegtuigen. Dat lijkt me echt zo vet. Net als eventueel een jet waar je met zijn 2'en in kan zetten.

En dat close quarter gebeuren, tis ook wel eens prettig als je een CoD achtige ervaring krijgt met een BF3 sausje erover heen. Al 4 jaar lang wordt CoD uitgebracht met minimale destructie, kantoorwandjes kunnen niet kapot maar je kan er wel doorheen schieten. TFT'tjes kon je altijd al kaduuk schieten maar ik wil een heel kantoorpand naar de galamiezen kunnen blazen... en gelukkig kan dat nu! Dus ja, ik heb er zin an. En die 50 eu tjah. B2K had ik al in die BF3LE zitten en ik heb nu bijna 270 uur gespeeld en beleef er zoveel lol aan dat ik dacht van.. laat maar varen. Als ik een avond op stap ga ben ik meer kwijt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik ben nu ook premium member,

Ik vindt die nieuw assignments wel leuk ze liggen een beetje in lijn met de andere assignments van Back to Karkant. Alas stelde die scout sniper challange voor my weinig voor die had ik binnen 1 potje te pakken.

Waar ik wel van baal is dat we op de PC twee wapens niet kunnen unlocken omdat we Close Quarters nog niet hebben, Dit omdat je daarvoor specifieke gamemodus moet spelen. Ik dacht namelijk dat ze dit niet meer zouden doen. Ik had graag aan de slag gedaan met de JNG-90 bold action sniper. Daarnaast heb ik al gezien dat de M417 Carabine/Semi sniper een beetje schiet als een SKS, Maar goed Dogtags ervoor halen en dan zijn we er weer klaar mee.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hmmmzzz ik stam ook uit het bf2 en soldier of fortune tijdperk maar ik vind die assigments wel irritant. Dit soort assigments had je niet met bf2. Door middel van kills en flagcaps groeide je langzaam naar je volgende rank. Nu moet je met een waardeloze spray and pay weapon 50 gastjes omleggen. Niet moeilijk maar wel irritant. Ammo pakketje neerploppen is inderdaad standaard als je met die kit rondloopt. Eod bot kill is niet moeilijk maar je moet wel weer iets gebruiken wat je eigenlijk nooit doet. Ik plop liever een mijn neer dan dat ik met een eod bot rondscheur.
Het is niet zo dat ik alle assigments vervelend vind maar sommige dingen konden ze gewoon achterwege laten. Dat ze door middel van assigments squadteamplay stimuleren kan ik alleen maar aanprijzen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 13:37

mrc4nl

Procrastinatie expert

MeagaShira schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:55:
Hmmmzzz ik stam ook uit het bf2 en soldier of fortune tijdperk maar ik vind die assigments wel irritant. Dit soort assigments had je niet met bf2. Door middel van kills en flagcaps groeide je langzaam naar je volgende rank. Nu moet je met een waardeloze spray and pay weapon 50 gastjes omleggen. Niet moeilijk maar wel irritant. Ammo pakketje neerploppen is inderdaad standaard als je met die kit rondloopt. Eod bot kill is niet moeilijk maar je moet wel weer iets gebruiken wat je eigenlijk nooit doet. Ik plop liever een mijn neer dan dat ik met een eod bot rondscheur.
Het is niet zo dat ik alle assigments vervelend vind maar sommige dingen konden ze gewoon achterwege laten. Dat ze door middel van assigments squadteamplay stimuleren kan ik alleen maar aanprijzen.
in bf2
Wapen unlocks waren dmv een hogere rang halen.
Maar je had wel medailles, gold bijv kill 50 vijanden met sniper class in één ronde.
En na 800 uur was mijn rang nog maar halverwege.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 14:04
En dit is BF2 niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 11:34
+1. Het is toch onderhand bij iedereen wel duidelijk dat BF3 geen 1 op 1 kopie van BF2 is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Hey ik heb daarnet Premium aangeschaft, maar ik kan slechts 2 extra skins kiezen? Normaal zat er toch nog een groene skin bij? Ook kan ik slechts voor de scar en de f200 wapen skins kiezen, terwijl al de rest niet werkt? Kan dit?

Van nieuwe wapens is ook nog niks te bespeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 13:37

mrc4nl

Procrastinatie expert

WietKop schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:08:
Hey ik heb daarnet Premium aangeschaft, maar ik kan slechts 2 extra skins kiezen? Normaal zat er toch nog een groene skin bij? Ook kan ik slechts voor de scar en de f200 wapen skins kiezen, terwijl al de rest niet werkt? Kan dit?

De nieuwe wapens moet je eerst vrijspelen.
De rest zou ik zo 123 niet weten

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:34
masq schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 01:58:

Dat viel mij ook al op ja, zo heeft die "premium queue" ook weinig zin natuurlijk 8)7

Sinds de patch (of dat is toeval) heb ik wel het gevoel dat het aanzienlijk beter gaat met de game, de accuracy van diverse wapens voelt echt beter.

Jammer dat die kills voor de nieuwe achievements pas vanaf nu gaan tellen, EOD Bot kill is wat tricky maar heb er over de tijdspanne van een half jaar toch al een paar gemaakt, maar dat moet nu dus opnieuw. Maar anderzijds is dat wel weer een beetje een uitdaging :)
WietKop schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:08:

Geloof dat het aan de kant (of map?) ligt welke skin's je hebt. Een groene skin was ik wel tegen gekomen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Sypher schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:11:
[...]
Maar anderzijds is dat wel weer een beetje een uitdaging :)
Zoek een server die firestorm speelt met snipers op 1 van de bergen. Parachuteer uit een jet achter de sniper en perforeer hem met de EOD. Easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
mrc4nl schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:11:
[...]

De nieuwe wapens moet je eerst vrijspelen.
De rest zou ik zo 123 niet weten
Volgens mij komen de weapon camo's binnekort als extra. Player camo's zal waarschijnlijk ook ongetwijfeld later komen.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Mijn F2000 en L96 hebben anders hele mooie camo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Cyberwarmacine schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:14:
[...]

Zoek een server die firestorm speelt met snipers op 1 van de bergen. Parachuteer uit een jet achter de sniper en perforeer hem met de EOD. Easy.
Leuk hoe we het allemaal doodnormaal vinden dat jets wegwerptaxi's zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ik heb 25 service stars in dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Makkelijk schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:22:
[...]

Leuk hoe we het allemaal doodnormaal vinden dat jets wegwerptaxi's zijn :+
op de server zelf gaan sommige mensen mischien schelden hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:12:
[...]

Dan doe je het toch niet? Ga alleen niet zeiken op mensen die het wel doen. Ik wil al die content en ik ga het ook actief spelen, dus koop ik het. En als dat jou niet aan staat... #care.
Je doet net alsof mensen zelf niet in staat zijn beslissingen te nemen, alsof enkel jij dat zou kunnen. Doe je een hoop mensen echt te kort mee.

Mensen zoals Help!!!!!, daar mag je medelijden mee hebben. Mensen die het niet willen kopen maar het toch doen omdat ze zich laten overrompelen. Echter voor een hoop spelers is het gewoon een overwogen keuze.
Je was waarschijnlijk te druk met het voorbereiden van je zoveelste zelfingenomen arrogante post dat je even geen tijd had om goed te lezen.

Van overrompelen is nl. geen sprake. Ook medelijden is niet nodig. Ik ben het alleen dus wel eens met diegenen die m.n. de serverpriority een naaistreek vinden.

Het is imho gewoon niet fair naar de mensen die alleen de vanilla/b2k willen spelen.

Indien EA serverpriority als losse DLC zou aanbieden zou het al beter zijn.

Maar ja, zoals bekend " Tsurany knows all" .. :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20 kills with Underslung Grenade Launcher

moet ik hiervoor de nieuwe M320 LVG gebruiken of kan ik gewoon de M320 gebruiken ?

Gisteren avond 5 wapens vrijgespeeld en 2 premium dog tags ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Help!!!! schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:30:
[...]

Je was waarschijnlijk te druk met het voorbereiden van je zoveelste zelfingenomen arrogante post dat je even geen tijd had om goed te lezen.

Van overrompelen is nl. geen sprake. Ook medelijden is niet nodig. Ik ben het alleen dus wel eens met diegenen die m.n. de serverpriority een naaistreek vinden.

Het is imho gewoon niet fair naar de mensen die alleen de vanilla/b2k willen spelen.

Indien EA serverpriority als losse DLC zou aanbieden zou het al beter zijn.

Maar ja, zoals bekend " Tsurany knows all" .. :O
Ik kan me anders wel vinden in wat hij net geschreven heeft.

Maar die queue priority mag van mij ook weg. Volgens mij moet EA dit eens doen: 7(8)7 . Kunnen ze mischien weer een beetje nadenken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Pykow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:37:

moet ik hiervoor de nieuwe M320 LVG gebruiken of kan ik gewoon de M320 gebruiken ?

De M320 is een underslung grenade launcher toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Pykow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:37:

Volgens mij maakt het niet uit welke M320 variant je gebruikt. Ik heb gisteren kills gemaakt met de M320 Smoke en die worden ook meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 05:50

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

tegen die tijd( eind maart 2013) wanneer battlefield endgame uitkomt. zal er vast wel iets anders vets uitgekomen zijn. Ik speel veel BF3 online, maar om nu weer 50euro te betalen, voor een voor wapens/vehicles en mappen.

Sorry, wacht wel tot het een aanbieding komt tegen die tijd.. en eens maar is zien om ik in maart 2013 uberhaupt nog bf3 speel. Tijd terug had ik het helemaal gehad met dat bugvolle niet connectbare k*tspel.

nu speelt het lekker atm

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Bee.nl schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Volgens mij maakt het niet uit welke M320 variant je gebruikt. Ik heb gisteren kills gemaakt met de M320 Smoke en die worden ook meegeteld.
Jij troller ;)

@Help !!!
Kan het flamen op Tsurany stoppen voordat dit topic echt dicht gaat? On the topic: losse DLC voor server priority, hoezo zou dat helpen? Dat kunnen premium members toch ook kopen? Los daarvan zit alle DLC bij premium ;). Ik ben wel benieuwd hoe jullie het zouden vinden als B2K niet in premium zou zitten maar vanaf nu wel gratis beschikbaar zou zijn voor iedereen. Zou het dan ineens wel goed zijn?

We zijn het er vrijwel allemaal mee eens dat server queue priority een dom idee was, we zijn het niet allemaal over B2K eens en dat gaat nooit gebeuren ook. Maar niemand kan mij vertellen dat je wordt gedwongen tot enige koop, dat het spel onspeelbaar wordt zonder premium of dat je wordt genaaid. Op server queue priority na is er uberhaubt niks wat ook maar enige invloed heeft op de speelbaarheid zonder premium. Eerder toegang tot DLC al helemaal niet. Moet de DLC dan ook per dag een paar cent goedkoper worden, omdat je later toegang had, ofzo? Mensen die doen alsof je premium moet kopen zijn gewoon verslaafd waarschijnlijk. Het hoeft niet, je gaat er nauwelijks voordeel van ondervinden als je het wel doet, echt niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Makkelijk op 06-06-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
Meh, vrijspelen.. ik heb er toch voor betaald?!!!

Maarja, eigenlijk zeggen die nieuwe wapens me niks, want ik weet uit ervaring dat ze toch op niks trekken. Neem de FAMAS bv, komt ook in B2K, heeft een supersnelle rate of fire maar heeft veel slechtere recoil dan bv de AEK, die heeft amper 100 of 1000 rpm minder maar is 10x keer beter.

Gebruik tegenwoordig alleen nog maar de aek voor echt CQ, m16a3 mid range en de m4a1 voor engineer. De default wapens dus

QBU-88 was op eerste zicht ook een vet wapen maar heeft teveel spread. Speel nu na 8 maand pas eindelijk eens met de SKS en man dat wapen is echt godly mits onder controle. En weer al die attachments unlocken zoals in bet begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
WietKop schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:49:
Meh, vrijspelen.. ik heb er toch voor betaald?!!!
Ik hoop dat je sarcastisch bent? Anders applaus voor een nieuw dieptepuntje.

Afbeeldingslocatie: http://images.watoday.com.au/2009/05/27/543309/kim-jong.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Makkelijk op 06-06-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
Nee sorry, ik dacht echt dat je met Premium er 20 nieuwe wapens bijkreeg. Niemand had verteld dat je die moest unlocken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
WietKop schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:56:
Nee sorry, ik dacht echt dat je met Premium er 20 nieuwe wapens bijkreeg. Niemand had verteld dat je die moest unlocken :(
Dit zijn toch sowieso CQ wapens? Dacht dat Premium slechts de mogelijkheid gaf deze eerder te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu je het zegt. zou het opzich nog best kunnen begrijpen als je zoiets dacht. overigens dacht ik zelf wel gewoon dat ik ze moest unlocken XD ik denk dat ik ook premium wil kopen maar het probleem is beetje dat ik B2K al heb :( vind ik jammer dat je daar niet wat korting door krijgt. al is het 6 euro ofzo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:23

loewie1984

music addict! pizza monster!!

QBU-88 was op eerste zicht ook een vet wapen maar heeft teveel spread. Speel nu na 8 maand pas eindelijk eens met de SKS en man dat wapen is echt godly mits onder controle. En weer al die attachments unlocken zoals in bet begin :)
true that (over de sks dan) heb 800 plus kills wat geen raar getal is. Maar ik speel de sks met een holodot en foregrip en dan maar kopjes poppen. Dat deed ik op een begeven moment alleen nog maar op metro om een doorbraak te forceren. Vanwege het grote magazijn (ik geloof iets van 21 kogels) kon je lekker alla de M5 Garant gewoon blijven kopjes blijven poppen (begeleid onder de muziek van 'Kate Bush' - Running up that hill') over het bergje bij de B mcom op metro kwamen. En dan kwam het geflame: aimbotter, cheater, terwijl het gewoon lekker raggen met dat wapen is.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
De QBU-88 met foregrip, Kobra en Silencer is een prima sniper voor mid range. Al moet ik even kijken hoe de patch daar invloed op heeft gehad, want voor de patch had die silincer niet echt invloed op de range nu wel.
Duie silincer houd het wapen wat in toom waardoor je makkelijker kleinere groepen kunt schieten.

De SKS schiet snel / erg snel voor een sniper. Maar daar staat een mindere damage tegenover nu is.
De bug met een erg lage damage op korte afstand met silencer is verholpen. Dus deze nu wel weer redelijk te gebruiken met een silencer en foregrip.

Maar de QBU 88 blijft de fijnste Semi sniper omdat headhunting daarmee nog redelijk zin heeft. Daar heeft de SKS net te weinig damage voor en ik kan het weten want ik heb op de SV98 en de M417 na 700 kills met elke sniper.
Makkelijk schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:50:
[...]

Ik hoop dat je sarcastisch bent? Anders applaus voor een nieuw dieptepuntje.
Te Makkelijk :P

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand weet of het nu een bug is van Dice of niet.

Want we kunnen nu bijna alle wapens vrijspelen uit de CQ DLC en voor 2 wapens moet je de nieuwe gamemode spelen die er nog niet is (12 juni )

Premium had eigenlijk alleen de zwarte dogtags en de premium assignments moeten vrij laten en de DLC wapens gelocked en dat is niet gebeurd. DiCE zal dit niet meer fixen voor die ene week.
Het is gewoon raar dat we eigenlijk de DLC wapens al hebben, maar dat we de maps alleen nog niet kunnen spelen. Dit zal in de toekomst denk ik niet meer gebeuren. als PS3 gebruiker kan je ook inloggen op de battlelog pagina, vandaar dat we ook alle maps al kunnen filteren en de assignments zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Iemand ook last van de filter op BattleLog?
Elke keer als ik regio selecteer en dan Europe - Netherlands en dan op save and refresh klik, dan onthoud die dat niet....
Heel vervelend omdat ik graag in Nederlandse servers wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 12:33

Phntm

Tlingelingeling

Lol, ik wil ook premium, maar het zal moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Pykow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:04:
Niemand weet of het nu een bug is van Dice of niet.

Want we kunnen nu bijna alle wapens vrijspelen uit de CQ DLC en voor 2 wapens moet je de nieuwe gamemode spelen die er nog niet is (12 juni )

Premium had eigenlijk alleen de zwarte dogtags en de premium assignments moeten vrij laten en de DLC wapens gelocked en dat is niet gebeurd. DiCE zal dit niet meer fixen voor die ene week.
Het is gewoon raar dat we eigenlijk de DLC wapens al hebben, maar dat we de maps alleen nog niet kunnen spelen. Dit zal in de toekomst denk ik niet meer gebeuren. als PS3 gebruiker kan je ook inloggen op de battlelog pagina, vandaar dat we ook alle maps al kunnen filteren en de assignments zien.
Ik denk dat het wel een foutje is inderdaad, of veroorzaakt doordat ze niet konden onderscheiden tussen PC en PS3 gebruikers en geen zin hadden daar iets voor om te bouwen voor 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
Misschien ook 'stiekem' bewust gedaan om Sony's PS3 niet volledig voor te trekken maar slechts de maps eerder vrij te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Waar maken we ons druk om! Ze zijn er toch?:D En het zijn naar mijn mening de zowat de beste wapens uit het hele spel dus ik ben er tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:59:
Waar maken we ons druk om! Ze zijn er toch?:D En het zijn naar mijn mening de zowat de beste wapens uit het hele spel dus ik ben er tevreden mee :)
Denk niet dat het zozeer om druk maken gaat maar meer nieuwsgierigheid. Je hoort mij niet klagen maar vraag me wel af of het een bewuste keuze is geweest of een fout. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Thr!lls schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:02:
[...]

Denk niet dat het zozeer om druk maken gaat maar meer nieuwsgierigheid. Je hoort mij niet klagen maar vraag me wel af of het een bewuste keuze is geweest of een fout. :P
Al was het een fout dan gaat Dice het toch nooit toegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Al was het een fout dan gaat Dice het toch nooit toegeven :P
Mischien in een poging om de geldwolven van Sony af te weren mochten die het er niet mee eens zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hier zijn nog wat plaatjes van CQ.

Operation 925:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MP9hg.jpg

Scrapmetal:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ht51k.jpg

Voor meer screenshots zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
Hebben Jullie Toevallig Gun Master al gezien?

Dat is dus echt een rechte rip off van Cod "Black Ops" Gun Game

Niet dat me dat wat uitmaakt ik vond het altijd leuk om te spelen. Het enige verschil is hierspeel je het in teamverband en bij COD was het free for all. Dat had als voordeel dat je minder naar vijanden moest zoeken.
Ik kijk dus uit na volgende week om even lekker te gaan gun mastere

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
COD rip off???? COD heeft het net zo goed gejat! good old CS vroegah!

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij lijkt het wel leuk, ben benieuwd hoe het speelt. Vind de game mechanics van Call of Duty minder dan die van Battlefield 3 dus lekker close combat zoals in Call of Duty maar met de Battlefield 3 game mechanics is voor mij prima :D Die Close Quarter mappen zien er ook goed uit, intense firefights!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GvanGiessen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:16:

Niet dat me dat wat uitmaakt ik vond het altijd leuk om te spelen. Het enige verschil is hierspeel je het in teamverband en bij COD was het free for all. Dat had als voordeel dat je minder naar vijanden moest zoeken.
Gun Game als concept is al zoooooooooooo verschrikkelijk oud, dat komt echt niet van CoD. In Counter-Strike is het volgens mij groot geworden, maar daarvoor waren er ook wel dergelijke mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ja, daar zijn al YT-filmpjes van. Ik had er een paar pagina's terug al iets over gepost: Bee.nl in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

Het is geen kopie van CoD, maar van Counterstrike. Daar ligt (mede) de oorsprong van de Gun Game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
Bee.nl schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:21:
[...]

Ja, daar zijn al YT-filmpjes van. Ik had er een paar pagina's terug al iets over gepost: Bee.nl in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

Het is geen kopie van CoD, maar van Counterstrike. Daar ligt (mede) de oorsprong van de Gun Game mode.
Hmm Sorry mensen Counter Strike nooit gespeeld, enkel CoD vroeger.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

GvanGiessen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:23:
[...]

Jij cultuurbarbaar. :P

Maar bij mijn volgende loonperiode ga ik denk ik BF3 Premium wel aanschaffen. Heb nu al zin in de nieuwe maps. :D

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-05 15:18
Yorin schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Jij cultuurbarbaar. :P

Maar bij mijn volgende loonperiode ga ik denk ik BF3 Premium wel aanschaffen. Heb nu al zin in de nieuwe maps. :D
Zelfde hier, eerst me centjes uitgeven op vakantie en als ik wat over hou gaat het naar bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GG komt van Counter-strike , zowel CoD als BF hebben het gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
BF3 Premium gekocht via battlelog, koste in totaal ~$54, scheelt toch weer €6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:21
Hoe zit dat met als je de limited editie hebt gekocht en de premium wilt aanschaffen? Ik ga niet dubbel betalen voor back to karkland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 20-05 18:44
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:38:
BF3 Premium gekocht via battlelog, koste in totaal ~$54, scheelt toch weer €6 :+
Hoe heb je dit gedaan via Battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Je zal gewoon de volle mep moeten betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:21
DaanDH schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:40:
Je zal gewoon de volle mep moeten betalen!
Wat krom !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Hidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:40:
[...]

Ik zou dat ook wel willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Hidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:40:
[...]

Via battlelog wordt het aangeboden in dollar, verder staan mijn account instellingen ook op USA en uiteindelijk gewoon met paypal betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Je kan dan niet via iDeal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
DaanDH schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:43:
Je kan dan niet via iDeal betalen?
Dit kan alleen via de Origin client neem ik aan, maar daar staat de prijs wel in EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Via battlelog wordt het aangeboden in dollar, verder staan mijn account instellingen ook op USA en uiteindelijk gewoon met paypal betaald
Ah dan ga ik mijn account op USA proberen in te stellen. Meteen CQ spelen kan nog niet toch? Over een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GvanGiessen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:23:
[...]

Dat is dus niet 'vroeger'..... :P
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:21:
Mij lijkt het wel leuk, ben benieuwd hoe het speelt. Vind de game mechanics van Call of Duty minder dan die van Battlefield 3 dus lekker close combat zoals in Call of Duty maar met de Battlefield 3 game mechanics is voor mij prima :D Die Close Quarter mappen zien er ook goed uit, intense firefights!
Precies dit heb nou ook. Alles in shooters is al een een keer eerder gedaan links of rechts, het zijn juist de physics en mechanics die een shooter tof maken. Nog steeds kom ik af en toe nieuwe details in BF3 tegen die me echt 'wowen' plus het speelt momenteel zo lekker weer na de patch. Close Quarters lijkt nog veel meer van dat alles te bieden, nog meer actie, nog meer spanning, meer frantic paniekmomentjes, geen snipers bovenop mount everest kortom: balls to the walls en raggen maar!

De 'jamaar, ik heb al betaald voor B2K' laat ik met liefde links liggen, alleen de nieuwe wapens en getweakte gameplay so far zijn mij persoonlijk de centen al waard. Er zit weer veel nieuw plezier in BF3 op het moment. Die € 50,- heeft nu al meer uren aan entertainment opgeleverd dan een avondje stappen. Persoonlijk kan ik het wél aanraden om premium te kopen, ook al zijn er wel gegronde bezwaren te bedenken, het heeft niet zoveel zin om elkaar hier bij wijze van spreken voor rotte vis uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:42:
[...]

In india is de nieuwe DLC goedkoper, just saying ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Hidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Ah dan ga ik mijn account op USA proberen in te stellen. Meteen CQ spelen kan nog niet toch? Over een week?
Klopt, dit komt de 12de geloof ik, heb al wel toegang tot nieuwe wapens/assignments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
YoghurtO_o schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:48:
[...]

In india is de nieuwe DLC goedkoper, just saying ;)
Ik hoor ook geruchten dat het in Brazilië $15-25 moet zijn. Maar ik ben al blij met mijn besparing van €6 hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Ik hoor ook geruchten dat het in Brazilië $15-25 moet zijn. Maar ik ben al blij met mijn besparing van €6 hoor :+
Ik krijg het niet voor elkaar bij het betalen in dollars te krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Betaal gewoon die 50 euro joh.. Ga je toch niet moeilijk over doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Hidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar bij het betalen in dollars te krijgen. :(
Waar loop je vast/wat voor melding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

unfor schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:29:
Ik vind het jammer dat iedereen als een stel makke lammetjes EA weer geld geeft voor niets.
Je krijgt dan misschien wel wat DLC, maar wees eerlijk, een serieuze BF speler zou sowiezo alleen de armored DLC halen.
Ik baal er echt van dat EA met BF3 zo extreem de CoD kant op gegaan is.
Ik vind dit soort uitspraken getuigen van een even misselijkmakend als misplaatste arrogantie - 'Ik ben BF veteraan, dus ik bepaal wel hoe en wat BF moet zijn'.
I for one ben juist blij dat er behalve vehicle-based maps ook andere speltypes met Frostbite 2 mogelijk worden gemaakt, want ik beleef aan infantry-based urban warfare minstens net zo veel plezier als aan grote, open maps waar het vooral om voertuigen draait, en hetzelfde gaat waarschijnlijk ook gelden voor de Close Quarters content. Vind jij iets niks aan, laat het dan lekker links liggen en laat diegenen die daar wel plezier aan beleven in hun waarde, in plaats van te lopen jankmuilen dat dat 'Niet voor de serieuze BF-speler is' :')

En omdat ik Premium heb gekocht, en dus geld heb uitgegeven aan iets dat jij niets vind, ben ik een mak lammetje? Zout toch een end op man - misschien heb ik Premium gekocht om de simpele reden dat ik (op mijn eigen manier) gewoon schunnig veel plezier aan BF3 beleef, ondanks dat mijn voorkeuren mij wellicht in de ogen van de 'BF-elite' een niet serieus te nemen BF-speler maakt? Misschien had ik zelfs wel 60 of 75 euro over voor Premium, misschien ook niet. Misschien vind ik al die Premium extra's, queue-priority or extra camo's wel reden genoeg om het aan te schaffen, misschien ook niet. Who the fuck cares?
Dus steek je waarde-oordeel over andere maar lekker diep daar waar de zon niet schijnt, in plaats van hier de über-Battlefield-veteraan uit te hangen die anderen wel even de les leert hoe het allemaal had gemoeten. Het kan me echt niks schelen wat jij met het spel doet (al lig je de hele dag te LMG-campen, bush-wookien of vehicle-whoren, whatever gets your groove on - jouw game, jouw keuzes), en het zou netjes zijn als dat wederzijds is.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34hwbx4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-06 16:00
India = 1499 Roepels = 21,19 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Waar loop je vast/wat voor melding krijg je?
Ik heb mijn account in Battlelog op United States gezet en kom dan via Battlelog in de Origin store waar het bedrag dan in euro's staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ook onderdeel van de modbreak, maar goed, het is weer opgeflakkert en er wordt niet terug gelezen:
Proxy naar India: €21
Proxy naar Rusland: €35
En dan naar het schijnt, proxy naar Mongolie: nóg minder.

Hoe en wat en wanneer en waarom? Lees rond pagina 867 ofzo
Hidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Ik heb mijn account in Battlelog op United States gezet en kom dan via Battlelog in de Origin store waar het bedrag dan in euro's staat.
Moest het zo makkelijk zijn :P

[ Voor 35% gewijzigd door RangedNeedles op 06-06-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Hidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Mhm, vaag :/

Heb je EA account ook op US staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:02:
Ook onderdeel van de modbreak, maar goed, het is weer opgeflakkert en er wordt niet terug gelezen:
Proxy naar India: €21
Proxy naar Rusland: €35
En dan naar het schijnt, proxy naar Mongolie: nóg minder.

Hoe en wat en wanneer en waarom? Lees rond pagina 867 ofzo

[...]

Moest het zo makkelijk zijn :P
Voor mij was het dus wel zo makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Cyberwarmacine schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:55:
Betaal gewoon die 50 euro joh.. Ga je toch niet moeilijk over doen :/
Waarom niet als je ook de helft kan betalen?

Ik hoef echt niet al die DLC's, B2K en CQ zouden anders toch de enige voor mij zijn geweest, en nu krijg ik de rest er ook bij voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Omdat je initieel je land op USA (of whatever) hebt gezet. Het achteraf wijzigen, heeft blijkbaar geen nut meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:05:
[...]

Omdat je initieel je land op USA (of whatever) hebt gezet. Het achteraf wijzigen, heeft blijkbaar geen nut meer.
Oorspronkelijk stond hij wel gewoon op NL, maar heb destijds met de US only dogtags mijn EA account naar US veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:07:
[...]

Oorspronkelijk stond hij wel gewoon op NL, maar heb destijds met de US only dogtags mijn EA account naar US veranderd.
Dan is het ondertussen veranderd, dunno. Gisteren m'n land ook gewijzigd naar India, but nope. EA is dumb, but not that dumb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:08:
[...]

Dan is het ondertussen veranderd, dunno. Gisteren m'n land ook gewijzigd naar India, but nope. EA is dumb, but not that dumb :P
Tja, met de proxy is het uiteindelijk wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je zoveel moeite willen doen voor maar 50 euro.
wat is nu 50 euro er komt toch geen andere game uit deze zomer (Zoals gewoonlijk)

Je moet premium ook alleen maar halen als je fan bent van BF3 en niet af en toe op een avondje een keertje speelt. dan is het vrij duur om aan te schaffen en kan je beter de DLC's kopen die voor jou intressant lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:10:
[...]

Tja, met de proxy is het uiteindelijk wel gelukt?
Jup, meerdere mensen, waaronder ik, hebben het kunnen klaarspelen.

Ik snap dan ook niet waarom mensen dan ook €30(!!) meer *willen* betalen. Het kost je hooguit 5 minuutjes en het hele proces verloopt alsnog via SSL. Ik bedoel, hebben mensen hier 'n geldboompje staan ofzo? :X
Pykow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:11:
Waarom zou je zoveel moeite willen doen voor maar 50 euro.
wat is nu 50 euro er komt toch geen andere game uit deze zomer (Zoals gewoonlijk)

Je moet premium ook alleen maar halen als je fan bent van BF3 en niet af en toe op een avondje een keertje speelt. dan is het vrij duur om aan te schaffen en kan je beter de DLC's kopen die voor jou intressant lijken.
Dit dus :/
'Maar' 50 euro. Wel, als het 'maar' 50 euro is, trakteer dan gewoon even iedereen. Student zijnde, en wetende dat het goedkoper kan, doé ik het ook goedkoper. Werkt perfect.

Maar goed, niet mijn probleem. Nu: :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Mensen die van goedkope Indische spullen houden kunnen DM'en dan vertel ik hoe ik het gedaan heb. Voor de rest zou ik er in het topic over ophouden als ik jullie was want er is niet voor niets een modbreak geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:14:
[...]

Ik snap dan ook niet waarom mensen dan ook €30(!!) meer *willen* betalen. Het kost je hooguit 5 minuutjes en het hele proces verloopt alsnog via SSL. Ik bedoel, hebben mensen hier 'n geldboompje staan ofzo? :X

[...]

Dit dus :/
'Maar' 50 euro. Wel, als het 'maar' 50 euro is, trakteer dan gewoon even iedereen. Student zijnde, en wetende dat het goedkoper kan, doé ik het ook goedkoper. Werkt perfect.

Maar goed, niet mijn probleem. Nu: :X
Mhm jammer, had graag nog €22 bespaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

word het niet eens tijd voor een deel 8 ? ;p worden beetje veel pagina's

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:14:

Geen geld boompje maar ook niet zo'n sloeber dat ik gigantisch trots moet gaan zitten zijn op 30 euro korting.
Ricmaniac schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:42:
word het niet eens tijd voor een deel 8 ? ;p worden beetje veel pagina's
Working on it :)

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2012 12:50 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-06 16:00
Misschien niet zo handig om via India of iets dergelijks te bestellen. Vriend van me heeft nu het "EA Fraud Team" op ze account zitten en zijn Premium is weggehaald, CQ is er nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NIEUW TOPIC

We gaan hier verder: Tsurany in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Remz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:57:
Misschien niet zo handig om via India of iets dergelijks te bestellen. Vriend van me heeft nu het "EA Fraud Team" op ze account zitten en zijn Premium is weggehaald, CQ is er nog wel.
en dat is de reden dat ik het gewoon normaal besteld heb. Ik heb geen zin in zulk soort praktijken.

Kost mischien iets meer, maar is sneller en werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 11:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Ik heb het gewoon laten doen en die persoon 2€ extra gegeven voor de moeite, 23€ totaal dus :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Modbreak:Er kan verder gepost worden in het [PC] Battlefield 3 - deel 8 topic.
Pagina: 1 ... 219 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.