Hier had je moeten stoppen.Jovas schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:05:
Luister.. Ik weet ook wel dat al dat Premium gezeik negatief en vervelend is om te lezen.. Ik zou ook graag gister al meteen die shit via Origin gekocht hebben.. Die nieuwe maps zien er cool uit, nieuwe gadgets ook, en BF3 is gewoon een cool spel met wat minpunten maar dat heeft elk spel..
Maar...
Omdat jij, zoals je zelf vraagt, inderdaad een zeikerd/whiner bent. Je maakt constant foute aannames en lult een eind weg zonder dat het ergens over gaat. Je reageert enkel vanuit emoties en komt niet met op feiten gebaseerde aannames aan zetten. Het enige punt dat je kan maken is dat je het pakket te duur vind en Back to Karkand al hebt. Tja...Als je mensen twee keer laat betalen voor een B2K DLC, en met onzin als Premium voorang op toegang op servers komt dan wordt het toch wel erg schraal hoor.. Ik heb vorig jaar toch al 50 euro betaald voor de LE editie...? En alle map packs zouden toch gratis worden voor LE klanten? Waarom moet ik nu bloeden dan, dan ben ik toch voor de gek gehouden? Ben ik nou een ''whiner''?
Waarom gaat iedereen me daarop veroordelen dan? Ik kom toch gewoon op voor mezelf?
Waarom niet? Omdat jij jezelf gigantisch voor lul gaat zetten. Iedereen hier kan je exact vertellen hoe elke pack in elkaar gezeten heeft, wat is er dan te mistig aan? Ligt het niet aan jou dat jij het niet helemaal snapt? Er zijn overal lijstjes die precies aangeven wat je krijgt. Als je dan iets krijgt wat je al hebt is dat jammer, pech gehad. Dat is iets wat je nog veel vaker tegen gaat komen, doe je niks aan.Ik ga als ik binnenkort tijd heb zeker rustig contact opnemen met de Europese Commissie en dan met name betreffende de Digitale Rechten.. Waarom niet? Een paar mails misschien met toelichting, ik ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren.. Dit soort digitale internet marketing wordt gewoon te mistig en moet transparant worden...
Wat is hier schraal aan? Ze hebben een product geleverd voor een bepaalde prijs en leveren nu een nieuw optioneel product voor een bepaalde prijs. Ik zie het probleem echt niet. Waarom kan dit niet?Je moet niet vergeten dat dit om vele duizenden euro's en dollars gaat, wat EA hier flikt kan volgens mij echt niet, dit wordt gewoon ECHT TE SCHRAAL.
Het kan me niet schelen wat anderen hiervan denken, het is gewoon SCHRAAL, ZOIETS DOE JE NIET!
Ze staan niet met een pistool tegen je hoofd om je te dwingen, je huidige aanschaf verliest geen waarde. Het enige wat jammer genoemd kan worden is het systeem dat premium leden voorrang krijgen. Maar dat zijn doodnormale praktijken die je overal tegen komt. Moet je eens met de auto naar Schiphol en een vlucht nemen naar Amerika, kijken hoevaak je tegen en situatie aan komt waarbij mensen die meer betalen voorrang krijgen. Dat begint al bij het parkeren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N