Ah dan ga ik mijn account op USA proberen in te stellen. Meteen CQ spelen kan nog niet toch? Over een week?S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:42:
[...]
Via battlelog wordt het aangeboden in dollar, verder staan mijn account instellingen ook op USA en uiteindelijk gewoon met paypal betaald
Dat is dus niet 'vroeger'.....GvanGiessen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:23:
[...]
Hmm Sorry mensen Counter Strike nooit gespeeld, enkel CoD vroeger.
Precies dit heb nou ook. Alles in shooters is al een een keer eerder gedaan links of rechts, het zijn juist de physics en mechanics die een shooter tof maken. Nog steeds kom ik af en toe nieuwe details in BF3 tegen die me echt 'wowen' plus het speelt momenteel zo lekker weer na de patch. Close Quarters lijkt nog veel meer van dat alles te bieden, nog meer actie, nog meer spanning, meer frantic paniekmomentjes, geen snipers bovenop mount everest kortom: balls to the walls en raggen maar!Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:21:
Mij lijkt het wel leuk, ben benieuwd hoe het speelt. Vind de game mechanics van Call of Duty minder dan die van Battlefield 3 dus lekker close combat zoals in Call of Duty maar met de Battlefield 3 game mechanics is voor mij primaDie Close Quarter mappen zien er ook goed uit, intense firefights!
De 'jamaar, ik heb al betaald voor B2K' laat ik met liefde links liggen, alleen de nieuwe wapens en getweakte gameplay so far zijn mij persoonlijk de centen al waard. Er zit weer veel nieuw plezier in BF3 op het moment. Die € 50,- heeft nu al meer uren aan entertainment opgeleverd dan een avondje stappen. Persoonlijk kan ik het wél aanraden om premium te kopen, ook al zijn er wel gegronde bezwaren te bedenken, het heeft niet zoveel zin om elkaar hier bij wijze van spreken voor rotte vis uit te maken.
In india is de nieuwe DLC goedkoper, just sayingS_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:42:
[...]
Via battlelog wordt het aangeboden in dollar, verder staan mijn account instellingen ook op USA en uiteindelijk gewoon met paypal betaald
Klopt, dit komt de 12de geloof ik, heb al wel toegang tot nieuwe wapens/assignmentsHidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:45:
[...]
Ah dan ga ik mijn account op USA proberen in te stellen. Meteen CQ spelen kan nog niet toch? Over een week?
Ik hoor ook geruchten dat het in Brazilië $15-25 moet zijn. Maar ik ben al blij met mijn besparing van €6 hoorYoghurtO_o schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:48:
[...]
In india is de nieuwe DLC goedkoper, just saying
Ik krijg het niet voor elkaar bij het betalen in dollars te krijgen.S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:52:
[...]
Ik hoor ook geruchten dat het in Brazilië $15-25 moet zijn. Maar ik ben al blij met mijn besparing van €6 hoor
Betaal gewoon die 50 euro joh.. Ga je toch niet moeilijk over doen

Waar loop je vast/wat voor melding krijg je?Hidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:54:
[...]
Ik krijg het niet voor elkaar bij het betalen in dollars te krijgen.
Ik vind dit soort uitspraken getuigen van een even misselijkmakend als misplaatste arrogantie - 'Ik ben BF veteraan, dus ik bepaal wel hoe en wat BF moet zijn'.unfor schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:29:
Ik vind het jammer dat iedereen als een stel makke lammetjes EA weer geld geeft voor niets.
Je krijgt dan misschien wel wat DLC, maar wees eerlijk, een serieuze BF speler zou sowiezo alleen de armored DLC halen.
Ik baal er echt van dat EA met BF3 zo extreem de CoD kant op gegaan is.
I for one ben juist blij dat er behalve vehicle-based maps ook andere speltypes met Frostbite 2 mogelijk worden gemaakt, want ik beleef aan infantry-based urban warfare minstens net zo veel plezier als aan grote, open maps waar het vooral om voertuigen draait, en hetzelfde gaat waarschijnlijk ook gelden voor de Close Quarters content. Vind jij iets niks aan, laat het dan lekker links liggen en laat diegenen die daar wel plezier aan beleven in hun waarde, in plaats van te lopen jankmuilen dat dat 'Niet voor de serieuze BF-speler is'
En omdat ik Premium heb gekocht, en dus geld heb uitgegeven aan iets dat jij niets vind, ben ik een mak lammetje? Zout toch een end op man - misschien heb ik Premium gekocht om de simpele reden dat ik (op mijn eigen manier) gewoon schunnig veel plezier aan BF3 beleef, ondanks dat mijn voorkeuren mij wellicht in de ogen van de 'BF-elite' een niet serieus te nemen BF-speler maakt? Misschien had ik zelfs wel 60 of 75 euro over voor Premium, misschien ook niet. Misschien vind ik al die Premium extra's, queue-priority or extra camo's wel reden genoeg om het aan te schaffen, misschien ook niet. Who the fuck cares?
Dus steek je waarde-oordeel over andere maar lekker diep daar waar de zon niet schijnt, in plaats van hier de über-Battlefield-veteraan uit te hangen die anderen wel even de les leert hoe het allemaal had gemoeten. Het kan me echt niks schelen wat jij met het spel doet (al lig je de hele dag te LMG-campen, bush-wookien of vehicle-whoren, whatever gets your groove on - jouw game, jouw keuzes), en het zou netjes zijn als dat wederzijds is.
---
Ik heb mijn account in Battlelog op United States gezet en kom dan via Battlelog in de Origin store waar het bedrag dan in euro's staat.
Ook onderdeel van de modbreak, maar goed, het is weer opgeflakkert en er wordt niet terug gelezen:
Proxy naar India: €21
Proxy naar Rusland: €35
En dan naar het schijnt, proxy naar Mongolie: nóg minder.
Hoe en wat en wanneer en waarom? Lees rond pagina 867 ofzo
Moest het zo makkelijk zijnHidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:01:
[...]
Ik heb mijn account in Battlelog op United States gezet en kom dan via Battlelog in de Origin store waar het bedrag dan in euro's staat.
[ Voor 35% gewijzigd door RangedNeedles op 06-06-2012 12:02 ]
Mhm, vaagHidde schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Heb je EA account ook op US staan?
Voor mij was het dus wel zo makkelijkPixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:02:
Ook onderdeel van de modbreak, maar goed, het is weer opgeflakkert en er wordt niet terug gelezen:
[...]
Moest het zo makkelijk zijn
Waarom niet als je ook de helft kan betalen?Cyberwarmacine schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:55:
Betaal gewoon die 50 euro joh.. Ga je toch niet moeilijk over doen
Ik hoef echt niet al die DLC's, B2K en CQ zouden anders toch de enige voor mij zijn geweest, en nu krijg ik de rest er ook bij voor hetzelfde geld.
Omdat je initieel je land op USA (of whatever) hebt gezet. Het achteraf wijzigen, heeft blijkbaar geen nut meer.
Oorspronkelijk stond hij wel gewoon op NL, maar heb destijds met de US only dogtags mijn EA account naar US veranderd.PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:05:
[...]
Omdat je initieel je land op USA (of whatever) hebt gezet. Het achteraf wijzigen, heeft blijkbaar geen nut meer.
Dan is het ondertussen veranderd, dunno. Gisteren m'n land ook gewijzigd naar India, but nope. EA is dumb, but not that dumbS_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:07:
[...]
Oorspronkelijk stond hij wel gewoon op NL, maar heb destijds met de US only dogtags mijn EA account naar US veranderd.
Tja, met de proxy is het uiteindelijk wel gelukt?PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:08:
[...]
Dan is het ondertussen veranderd, dunno. Gisteren m'n land ook gewijzigd naar India, but nope. EA is dumb, but not that dumb
Waarom zou je zoveel moeite willen doen voor maar 50 euro.
wat is nu 50 euro er komt toch geen andere game uit deze zomer (Zoals gewoonlijk)
Je moet premium ook alleen maar halen als je fan bent van BF3 en niet af en toe op een avondje een keertje speelt. dan is het vrij duur om aan te schaffen en kan je beter de DLC's kopen die voor jou intressant lijken.
wat is nu 50 euro er komt toch geen andere game uit deze zomer (Zoals gewoonlijk)
Je moet premium ook alleen maar halen als je fan bent van BF3 en niet af en toe op een avondje een keertje speelt. dan is het vrij duur om aan te schaffen en kan je beter de DLC's kopen die voor jou intressant lijken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Jup, meerdere mensen, waaronder ik, hebben het kunnen klaarspelen.S_De_B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:10:
[...]
Tja, met de proxy is het uiteindelijk wel gelukt?
Ik snap dan ook niet waarom mensen dan ook €30(!!) meer *willen* betalen. Het kost je hooguit 5 minuutjes en het hele proces verloopt alsnog via SSL. Ik bedoel, hebben mensen hier 'n geldboompje staan ofzo?

Dit dusPykow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:11:
Waarom zou je zoveel moeite willen doen voor maar 50 euro.

'Maar' 50 euro. Wel, als het 'maar' 50 euro is, trakteer dan gewoon even iedereen. Student zijnde, en wetende dat het goedkoper kan, doé ik het ook goedkoper. Werkt perfect.
Maar goed, niet mijn probleem. Nu:

Mensen die van goedkope Indische spullen houden kunnen DM'en dan vertel ik hoe ik het gedaan heb. Voor de rest zou ik er in het topic over ophouden als ik jullie was want er is niet voor niets een modbreak geweest.
Mhm jammer, had graag nog €22 bespaardPixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:14:
[...]
Jup, meerdere mensen, waaronder ik, hebben het kunnen klaarspelen.
Ik snap dan ook niet waarom mensen dan ook €30(!!) meer *willen* betalen. Het kost je hooguit 5 minuutjes en het hele proces verloopt alsnog via SSL. Ik bedoel, hebben mensen hier 'n geldboompje staan ofzo?![]()
[...]
Dit dus
'Maar' 50 euro. Wel, als het 'maar' 50 euro is, trakteer dan gewoon even iedereen. Student zijnde, en wetende dat het goedkoper kan, doé ik het ook goedkoper. Werkt perfect.
Maar goed, niet mijn probleem. Nu:
YouTube: Battlefield 3: Smoke = New Dart? Smoke + Aug (DICE FIX PLEASE!)
3 maanden wachten op de fix
Angelo NL / Global Cargo VTC
word het niet eens tijd voor een deel 8 ? ;p worden beetje veel pagina's
Geen geld boompje maar ook niet zo'n sloeber dat ik gigantisch trots moet gaan zitten zijn op 30 euro korting.PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:14:
Jup, meerdere mensen, waaronder ik, hebben het kunnen klaarspelen.
Ik snap dan ook niet waarom mensen dan ook €30(!!) meer *willen* betalen. Het kost je hooguit 5 minuutjes en het hele proces verloopt alsnog via SSL. Ik bedoel, hebben mensen hier 'n geldboompje staan ofzo?
Working on itRicmaniac schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:42:
word het niet eens tijd voor een deel 8 ? ;p worden beetje veel pagina's
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2012 12:50 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Misschien niet zo handig om via India of iets dergelijks te bestellen. Vriend van me heeft nu het "EA Fraud Team" op ze account zitten en zijn Premium is weggehaald, CQ is er nog wel.
NIEUW TOPIC
We gaan hier verder: Tsurany in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
en dat is de reden dat ik het gewoon normaal besteld heb. Ik heb geen zin in zulk soort praktijken.Remz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:57:
Misschien niet zo handig om via India of iets dergelijks te bestellen. Vriend van me heeft nu het "EA Fraud Team" op ze account zitten en zijn Premium is weggehaald, CQ is er nog wel.
Kost mischien iets meer, maar is sneller en werkt gewoon.
Je kon altijd al mensen 1 hitten met smoke.Pykow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:39:
YouTube: Battlefield 3: Smoke = New Dart? Smoke + Aug (DICE FIX PLEASE!)
Ik heb het gewoon laten doen en die persoon 2€ extra gegeven voor de moeite, 23€ totaal dus
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.