Bee.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:56:
[...]
@Awesom0, wat een baggerronde op Metro zeg! Ik had het gevoel alsof ik alles zelf moest doen. Er zat geen beetje teamwork in. In de tweede zone nog B kunnen pakken na een tactische aanval, maar daarna was het weer een zootje ongeregeld. Ze kwamen zelfs de rode tunnel via achteren binnenlopen, dan weet je wel hoe laat het is. Mja, in jouw team zaten ook een aantal sterke spelers. Die Metusalemi is erg goed, misschien wel te goed.
Ja, waardeloos, zo'n apart gegeven dat hoe meer tickets er zijn, hoe meer er gecampt wordt door de attackers.... Team switchen was ook geen optie want ik werd de hele tijd terug geswitched, ik was tijdje lang afk en in het tweede deel krijg ik een disconnect, toen was ik er wel een beetje klaar mee. Toch irriteer ik me dan enorm aan het gezeik over spawnrapen, als attacker kom ik echt ALTIJD door het eerste gedeelte heen. De derde is nauwelijks te pakken als verdedigers heel goed samen werken overigens...
Die Metusalemi is een akelig goede speler, al zijn verdenkingen wel op zijn plaats, maar hij doet elke keer exact hetzelfde, staat altijd precies op dezelfde plekken te campen en dus vrij voorspelbaar. Met m'n vaste squad pakken we hem meestal wel, maar als er teveel attackers snipen kan je als attackers helemaal niets.