Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01-12 14:03
vinom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:38:
Okay, dus...ik kon zelf niet op die Indian Store komen, want ik kreeg iedere keer een time out. Dus...ik aan een gozer gevraagd (Ken hem goed) in de UK of ik even Teamviewer bij hem kon doen, want hij kon er wel op. Dus Teamviewer naar die gozer>Indian EA Store>Premium in karretje gedaan>Checkout>Betaald met eigen CC>21 Euro armer :P
Maar werd je niet geredirect na checkout dan? Welke instellingen en proxy heb je gebruikt want hij ging mij dus toch naar de nederlandse website redirecten en daarna weer naar India.
PixelShooter schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:39:
[...]

Uiteraard! Het is wel is leuk om te spelen met iemand, zo'n missies, maar ik heb geen 'vrienden' (:P) die BF3 ook spelen, plus, eens je zo'n missie hebt gecomplete, OK, dan is de fun er ook wel snel af.

Dan heb ik liever wat maps waarin je zoveel meer uren kunt verspillen :D
Heb je zeker een punt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bolus
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-10-2014
Een gekke vraag maar voor de PC wordt het toch pas 12 juni voordat je de nieuwe uitbreiding kan spelen, of heb ik het verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Okay, dus...ik kon zelf niet op die Indian Store komen, want ik kreeg iedere keer een time out. Dus...ik aan een gozer gevraagd (Ken hem goed) in de UK of ik even Teamviewer bij hem kon doen, want hij kon er wel op. Dus Teamviewer naar die gozer>Indian EA Store>Premium in karretje gedaan>Checkout>Betaald met eigen CC>21 Euro armer :P
Wel, het aantal 'gozers' die ik ken in UK is nogal beperkt. Ik sukkel zelf nog met 'n goeie proxy te vinden. Welke heb jij gebruikt? Misschien dat het voor een keer eens wél werkt in België :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:38
Mensen kijk nou uit, korting code snap ik maar uit India kan je zo je game kwijt zijn. Het is EA..

Acties:
  • 0Henk 'm!
Seems legit! Je profile page toont idd de aanschaf!
Heb jij toevallig Paypal? Stel dat ik dan naar jouw Paypal geld overschrijf, wil je dit dan nog is opnieuw doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:43:
[...]

Seems legit! Je profile page toont idd de aanschaf!
Heb jij toevallig Paypal? Stel dat ik dan naar jouw Paypal geld overschrijf, wil je dit dan nog is opnieuw doen?
Teehee als je toch bezig bent, x2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
bloodlynx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:42:
Mensen kijk nou uit, korting code snap ik maar uit India kan je zo je game kwijt zijn. Het is EA..
True, maar staat het in de EULA? En wat als ik er nu niets vanaf wist? Heb hier al 'n paar pagina's terug een simpel verhaaltje gepost dat ik zo tegen EA kwijt kan moest er iets gebeuren :/

Wat als één van m'n nerdy familieleden nu eens even een proxy installeerde, zonder dat ik het wist? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14:16
Nou, het punt is dat ik het wel wil, maar kerel uit de UK niet, dusja dan houd het wel zo'n beetje op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bolus
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-10-2014
Nog een keer, kun je de nieuwe uitbreiding nu al spelen op de PC? 8)7 8)7 O-) :z _/-\o_ :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rienspy
  • Laatst online: 28-01-2017

Rienspy

Sanity is for the weak.

Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:44:
Damn...

Ok
REQUEST: iemand die persoonlijk een Engelsman kent :P
Liefst met wat kennis van proxy's :p

The best method for accelerating a computer is the one that boosts it by 9.81 m/s²

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloodlynx
PixelShooter schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:43:
[...]

True, maar staat het in de EULA? En wat als ik er nu niets vanaf wist? Heb hier al 'n paar pagina's terug een simpel verhaaltje gepost dat ik zo tegen EA kwijt kan moest er iets gebeuren :/

Wat als één van m'n nerdy familieleden nu eens even een proxy installeerde, zonder dat ik het wist? :P
Proxy installeren/gebruiken is iets anders dat zoeken naar het goedkoopste land en daar je key score ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Bolus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:44:
Nog een keer, kun je de nieuwe uitbreiding nu al spelen op de PC? 8)7 8)7 O-) :z _/-\o_ :+
Binnen 3 minuten opnieuw vragen heeft geen zin...

| Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:44:
Damn...

Ok
REQUEST: iemand die persoonlijk een Engelsman kent :P
OK OK, maar jij bent toch ook 'n Belg? Misschien hebben wij wel geen time-out hier :+ Naïviteit +100

Ik zou persoonlijk al wel wat zijn met 'n IP-adresje :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Jullie kunnen het inderdaad proberen, ik kreeg bij mijzelf iedergeval altijd een time out.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
vinom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:43:
Nou, het punt is dat ik het wel wil, maar kerel uit de UK niet, dusja dan houd het wel zo'n beetje op.
Welke browser heb je eigenlijk gebruikt?

edit:
Voor proxies:
http://www.proxynova.com/proxy-server-list/country-in/
Staat de snelheid bij, is handig

[Voor 18% gewijzigd door NinjaTuna op 05-06-2012 19:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
ToR browser, daar vul je dat IP in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rienspy

Rienspy

Sanity is for the weak.

Kun je niet via windows of via chrome proxies gaan gebruiken? (Ik= Naive)

The best method for accelerating a computer is the one that boosts it by 9.81 m/s²

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 29-07-2014
vinom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:46:
ToR browser, daar vul je dat IP in.
Maar welk IP adres? Ik kom bij dat lijstje dat je postte steeds uit in Zweden of Duitsland; niet in India.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:47:
[...]
Maar welk IP adres? Ik kom bij dat lijstje dat je postte steeds uit in Zweden of Duitsland; niet in India.
Dat ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Ja, dat vind ik heel vreemd. Moet toch een goede bijzitten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elperiko85
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2013
Hoe groot is Bf3 premium eigenlijk? Heb namelijk niet zo veel ruimte meer op mijn toch al krappe ssd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloodlynx
Mensen via battlelog kan je gewoon de support bereiken. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Niet bij de settings dat IP invullen hé, dan kan die inderdaad niet connecten. Als de browser is opgestart moet je op det groene dingetje klikken linksboven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elperiko85
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:50:
Maar ook zonder Premium haal je alle content binnen. Dus voor je SSD-ruimte hoef je het niet te laten ;)
Met de update al bedoel je? Snap het even niet. Ik heb nog maar 19 GB over. Kan ik anders evt. het premium pack op mijn andere harde schijf zetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Elperiko85 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:56:
[...]

Met de update al bedoel je? Snap het even niet. Ik heb nog maar 19 GB over. Kan ik anders evt. het premium pack op mijn andere harde schijf zetten?
Premium is werkelijk een bit veranderen voor de prijs van €50. Premium is dan ook maar 100KB. CQ en de volgende DLCs wat groter, hoeveel precies, geen idee. 19GB wordt idd wel wat krap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-11 16:46
[...]

Premium pack is mss een mb extra files hoor 8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
Met de update ja. Heb zelf nog geen Premium, maar mensen spelen al met de nieuwe wapens: die moeten wel op je harde schijf staan. En de download zelf is maar 100kb werd hier gezegd, dus dat is alleen een activatiebestandje ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]

Dan is het nu het moment om al je geïnstalleerde singleplayer games uit te spelen en dan te verwijderen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 12-11 19:40
Server admins zijn nu premium subbers aan het weren van hun servers.

http://battlelog.battlefi...view/2832654348049054235/

[Voor 3% gewijzigd door fast-server op 05-06-2012 20:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elperiko85
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:58:
Met de update ja. Heb zelf nog geen Premium, maar mensen spelen al met de nieuwe wapens: die moeten wel op je harde schijf staan. En de download zelf is maar 100kb werd hier gezegd, dus dat is alleen een activatiebestandje ofzo.
Ok, dus door de update heb je de mogelijkheid om straks de CQ te spelen 9als je de licentie hebt). Als die eenmaal beschikbaar is (volgende week dus) kun je hem pas werkelijk downloaden. En het is nog niet bekend hoe groot dat bestand is?
Als ik nu dus premium koop heb ik alvast de licentie, maar nog niet de werkelijke aantal gig. en zou het dus zomaar kunnen zijn dat alle DLC's samen de 19 GB overschrijden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elperiko85
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:11:
Volgens mij héb je alle data van CQ nu al. Daar komt volgende week dus geen data meer bij. Kan zijn dat ik het fout heb, maar de wapens uit CQ zijn al speelbaar als je ze unlockt via de assignments.

Ik zit nu in de betaalfase, maar was alweer vergeten dat het alleen CC is... Als ik zeker wist dat het werkte had ik wel zo'n prepaid CC met €30 gekocht, maar heb geen zin om dat uit te geven en dat dan blijkt dat het niet werkt.
Ok, maar dan kan die 19 GB alsnog te weinig zijn dus voor de andere DLC's die ik dan op den duur krijg als ik het premium pack nu koop?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
Elperiko85 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:20:

Ok, maar dan kan die 19 GB alsnog te weinig zijn dus voor de andere DLC's die ik dan op den duur krijg als ik het premium pack nu koop?
Ja. Maar als mijn theorie dus klopt, dan is dat ook het geval als je Premium niet koopt. Want je download steeds alle DLC al met de patches (en die kun je niet skippen); ze zijn alleen niet geactiveerd dan. Deels op de ene, deels op de andere schijf zal niet werken.

@Cartman: gelukt, geen time-outs? In Nederland? :D

EDIT2: Heeft iemand toevallig al gevraagd aan de support of het 'legaal' is om in het buitenland, op vakantie ofzo, Premium te kopen?

[Voor 14% gewijzigd door lennartje op 05-06-2012 20:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elperiko85
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:22:
[...]
Ja. Maar als mijn theorie dus klopt, dan is dat ook het geval als je Premium niet koopt. Want je download steeds alle DLC al met de patches (en die kun je niet skippen); ze zijn alleen niet geactiveerd dan. Deels op de ene, deels op de andere schijf zal niet werken.

Ok, bedankt. Dan zal ik dus ruimte moeten maken op mijn ssd schijf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:22:
[...]

Dat is helemaal niet waar? De dlc download je apart, staat zelfs apart in Origin. Alleen de wapens (en wellicht wat camo's) van CQ zullen in de patch zitten. De mappen en dergelijke zitten daar niet in. Op de console was dit ook een aparte download van +- 1 GB.
Elperiko85 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:20:
[...]

Kan, maar voorlopig is het nog geen probleem. Afgaande op de grootte van CQ voor de console (~1GB) kun je nog even vooruit.

Kunnen de mensen hier een beetje meer zelfonderzoek doen? Beetje kijken op battlefieldo.com en mp1st.com, en natuurlijk de search binnen dit topic. Ik zie dezelfde vragen 10x voorbij komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-11 16:17
Modbreak:Laatste waarschuwing betreft slowchat, tevens is het niet de bedoeling dat in dit topic besproken gaat worden hoe er in andere landen goedkoper de premium lidmaatschap gekocht kan worden. Het is ook niet de bedoeling discussies over de prijs te gaan houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 26-11 15:39
Nieuwe troll koning:

http://battlelog.battlefi...view/2832654489768372927/

Helaas gaan mensen dit uiteraard verkeerd opvatten.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-12 11:21

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik snap dus echt niet waar dat hele premium - regular war nu opeens vandaan komt? Premium, tjah, het is wel kak omdat je er min of meer aan gedwongen word, maar verder? Je krijgt lekkere exclusive content? Je krijgt alles eerder? Je bespaar uiteindelijk toch weer geld? Vooral dat laatste is voor mij de grootste pre, en de rest is mooi meegenomen.

True, het is wel balen voor de mensen die bf3 af en toe spelen, die worden nu wel een hoekje geschoven. Maar een hele war?

Ik ga weer lekker stabben, adios!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
Vooral de queue-voorrang is funest voor mensen die geen Premium hebben. Aangezien Premium eigenlijk niet zo premium is en meer dan de helft van de spelers dus die voorrang heeft, kom je niet meer in een drukke server zonder.

Zelf heb ik net Premium gekocht :) Staat nog niet in Origin, maar we zijn niet gewend dat alles soepeltjes werkt. Bevestingmail is binnen, dus ik ga er vanuit dat het goed komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yzx
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:49:
Vooral de queue-voorrang is funest voor mensen die geen Premium hebben. Aangezien Premium eigenlijk niet zo premium is en meer dan de helft van de spelers dus die voorrang heeft, kom je niet meer in een drukke server zonder.

Zelf heb ik net Premium gekocht :) Staat nog niet in Origin, maar we zijn niet gewend dat alles soepeltjes werkt. Bevestingmail is binnen, dus ik ga er vanuit dat het goed komt.
Persoonlijk als ik zie dat een server vol is dan join ik nog niet eens |:(

Natuurlijk ben je clan en wil je op je clan server dan is het makkelijk ipv van die kick gedoe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fast-server
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:49:

Als je een server hebt en je wil geen 16 reserved slots o.i.d. voor je gewone clan leden...
Je kan ook niet iedereen admin maken...

voorrang systeem moet er gewoon uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-12 11:21

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

yzx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:51:
[...]
Persoonlijk als ik zie dat een server vol is dan join ik nog niet eens |:(
Natuurlijk ben je clan en wil je op je clan server dan is het makkelijk ipv van die kick gedoe
Ben ik het niet mee eens dat eerste punt. Ik join wel eens volle servers omdat ik weet dat die server bijvoorbeeld goed kicked ofzo.

Verder, ik heb premium, maar ook ik vind die voorrang in de queue wel een beetje ver gaan en dat mogen ze van mij best schrappen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 21:00
Volgens mij is die voorrang in de qeue een unique selling point.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
Maar wel gewoon genaaid. Als ze dat schrappen blijft er meer dan genoeg over om van Premium een hele goede deal te maken.

Ik ga iig weer spelen :D Eens kijken hoe dat nieuwe mes eruit ziet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Is de F2000 de enige die een camo heeft ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruben Portier
  • Laatst online: 05-11 15:02
vinom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:00:
Ja dat zag ik ook al. Een snow camo. Maar dit is volgens mij een bug. Want de wapen camo's zouden pas volgende maand komen (juli) met de eerste extra bonus voor Premium users.

Acties:
  • 0Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:00:
Nee, de PKP heeft ook camo. Verder komt de camo pas aan het einde van de maant dacht ik. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worran
  • Niet online
dus die gene die Premium hebben aangekocht krijgen voorang op de servers?

Wat is dat voor naai streek, }:|

always under construction

Acties:
  • 0Henk 'm!
Worran schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:10:
dus die gene die Premium hebben aangekocht krijgen voorang op de servers?

Wat is dat voor naai streek, }:|
EA games, challenging ruining everything. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worran
  • Niet online
dit is toch een grap hoop ik -O-

always under construction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11:01
Premium is trouwens wel oververtegenwoordigd op battlelog als je het nog niet gekocht hebt.
Op bijna elke pagina staat wel een premium banner.

[Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-06-2012 21:14]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:11
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:14:
Premium is trouwens wel oververtegenwoordigd op battlelog als je het nog niet gekocht hebt.
Op bijna elke pagina staat wel een premium banner.
Ook als je het hebt gekocht hoor, bovenin beeld staat 2 keer groot "Premium".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Lees eventjes de modbreak.

[Voor 83% gewijzigd door ZeroNine op 05-06-2012 21:23]

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

Acties:
  • 0Henk 'm!

[Voor 87% gewijzigd door ZeroNine op 05-06-2012 21:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

[Voor 100% gewijzigd door ZeroNine op 05-06-2012 21:23]

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rifker
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 30-11 15:49

[Voor 79% gewijzigd door ZeroNine op 05-06-2012 21:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fast-server
Worran schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:12:
dit is toch een grap hoop ik -O-
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-details

Exclusive Content:
Server queue priority

Helaas niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Nevermind.

[Voor 88% gewijzigd door vinom op 05-06-2012 21:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 26-10 13:50
Lees de modbreak.

[Voor 101% gewijzigd door ZeroNine op 05-06-2012 21:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rienspy

Rienspy

Sanity is for the weak.

De F2000 is een BEEST!
I luv Dice patch ^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Ja hé, de F2000 schiet weer heerlijk. De AUG trouwens ook!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 16:30
Ik kan geen Rush Kharg Island joinen, meer mensen last van?
Andere mappen nog geen problemen mee.

Game blijft hangen in laad scherm.

[Voor 16% gewijzigd door mhoogendam op 05-06-2012 21:38]

Delerium Steam Profile BF4 profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 28-01 21:47
modbremse

[Voor 98% gewijzigd door YoghurtO_o op 05-06-2012 21:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:49
edit..

Modbreak van de vorige pagina gelezen..

[Voor 91% gewijzigd door Remz op 05-06-2012 21:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Guys, de modbreak...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 28-01 21:47
Betreft klachten kunnen users in het feedback topic terecht of via PM.

[Voor 86% gewijzigd door ZeroNine op 05-06-2012 21:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
knip

[Voor 96% gewijzigd door ZeroNine op 05-06-2012 21:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
Rienspy schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:32:
De F2000 is een BEEST!
I luv Dice patch ^^
Was er voor de patch net mee begonnen te spelen, maar zelf met alleen een HB is dat ding awesome! Maaide er speler na speler mee neer en dat is tegenwoordig voor mij een uitzondering :)
Ik ben bijna klaar voor CQ, nog even de Kobra ervoor unlocken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

En tanks doen het weer (voor mij dan) :P laat ik dat nou ook erg leuk vinden,kon zowaar een flink aantal kills ermee maken :) rijdend AA ding leek ook een stuk verder te komen,F2000 schiet erg lekker inderdaad.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 28-11 14:57

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Op de GoT IRC server was vroeger ook een #battlefield3 kanaal. deze IRC server heeft ook een webbased interface.
Als dat nou eens in de topic waarschuwing wordt gezet, want anders weet alsnog niemand ervan (ik incluus)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 26-11 15:39
Ik vind dat server priority ook een beetje overdone... Dat is niet eerlijk tegenover niet-premium members. Ze hebben ook betaald om de game te spelen, en omdat ze niet nog meer betalen worden ze eigelijk in een hoekje getrapt spreekwoordelijk.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mannen, de modbreaks zijn er niet voor niets...

D'accord: Wapens!

Ik heb de AUG en de SCAR nu vrijgespeeld en ik kan ze beide aanraden aan eenieder!

De AUG is echt een verschrikkelijk beest, de eerste 5 kogels zijn spot-on en hij lijkt aanvankelijk alleen verticale recoil te hebben. Kortom: heavy barrel of flash supressor en gáán met die banaan! Waar hij met name uitblinkt is uit de heup. Mijn broertje speelt hem nu met de laser sight en ze gaan echt als vliegen neer. De firerate is van 700 rpm lijkt niet overdenderend, maar het is zo precies dat het wellicht een M16a3 killer zou kunnen zijn, daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar lekker is het!

De SCAR moet ik nog even uitgebreid testen in-game, maar holy crap wat is dat ding accuraat... Beetje combinatie tussen de G3A3 en de M16a3, de iron sights zijn voor beide wapens niet ideaal maar dit zou ook wel een nare game-changer kunnen zijn zoals ik het nu inschat.

Wat de queue priority betreft, hier merk ik nog niets van aangezien iedereen premium lijkt te hebben.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:11
Ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen over die wapens(heb ze nu wel allemaal unlocked). Ik was even blij, de M417 heeft een verticale recoil en nauwelijks spread. Firerate is net zo hoog als met de SKS, maar dus minder spread. Ik was even blij en dacht een flash suppressor te kunnen unlocken om de vertical recoil een beetje tegen te gaan, maar helaas zit die er niet bij. Ze zijn dus toch niet zo gek bij DICE, anders had de SKS overbodig geweest.

Tja, voor close combat is die TAR21 een absoluut beest, 900RPM is natuulijk ook niet misselijk. Recoil is wel aardig lastig, dus op de langere afstand is het geen aanrader. De ACW-R vindt ik niet echt een heel bijzondere toevoeging, maar dat kan nog komen.

De AUG is wel lekker omdat hij zo accuraat is, damage in combinatie met firerate vindt ik niet heel geweldig vergeleken met de M16A3. De SCAR heb ik maar heel even geprobeerd.

Support guns ga ik nu even testen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:03:
Mannen, de modbreaks zijn er niet voor niets...

D'accord: Wapens!

Ik heb de AUG en de SCAR nu vrijgespeeld en ik kan ze beide aanraden aan eenieder!

De AUG is echt een verschrikkelijk beest, de eerste 5 kogels zijn spot-on en hij lijkt aanvankelijk alleen verticale recoil te hebben. Kortom: heavy barrel of flash supressor en gáán met die banaan! Waar hij met name uitblinkt is uit de heup. Mijn broertje speelt hem nu met de laser sight en ze gaan echt als vliegen neer. De firerate is van 700 rpm lijkt niet overdenderend, maar het is zo precies dat het wellicht een M16a3 killer zou kunnen zijn, daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar lekker is het!

De SCAR moet ik nog even uitgebreid testen in-game, maar holy crap wat is dat ding accuraat... Beetje combinatie tussen de G3A3 en de M16a3, de iron sights zijn voor beide wapens niet ideaal maar dit zou ook wel een nare game-changer kunnen zijn zoals ik het nu inschat.

Wat de queue priority betreft, hier merk ik nog niets van aangezien iedereen premium lijkt te hebben.....
De AUG is inderdaad een geweldig wapen hoewel de ROF af en toe net te laag is. Dat weegt alleen niet op tegen de precisie van dat ding.

De SCAR moet ik nog echt proberen en verder vind ik de ACW-R (ACR) eigenlijk wel een beest. Misschien een beetje veel recoil maar o zo dodelijk. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
AUG A3 en L86A2 zijn echt nice :D Beiden zeer nauwkeurig, lekkere damage en klinken chill :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
Welnu ik heb nu ook Premium uit het verre oosten :D
Welk wapen zal ik eerst proberen te unlocken?

Ohja mijn vraag was weggeknipt, hebben er nu meer mensen last van raar voetstapgeluid of niet?

[Voor 40% gewijzigd door NinjaTuna op 05-06-2012 22:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11-04 17:44
Man man, wat is er toch met de Viper gebeurd? opeens zo sloom of iets..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:56
Ik vind het jammer dat iedereen als een stel makke lammetjes EA weer geld geeft voor niets.
Je krijgt dan misschien wel wat DLC, maar wees eerlijk, een serieuze BF speler zou sowiezo alleen de armored DLC halen.
Ik baal er echt van dat EA met BF3 zo extreem de CoD kant op gegaan is.

[Voor 53% gewijzigd door unfor op 05-06-2012 22:35]

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yzx
Baats schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:29:
Man man, wat is er toch met de Viper gebeurd? opeens zo sloom of iets..
jah alle lucht voertuigen lijken trager :S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04:51
unfor schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:29:
Ik vind het jammer dat iedereen als een stel makke lammetjes EA weer geld geeft voor niets.
Same here. Word gewoon geforceerd om premium aan te schaffen. Als ik alles los koop kost het me meer, laat ik er 1 weg dan mis ik een wapen wat ik zou kunnen gebruiken. EA marketing divisie weet waar ze mee bezig zijn :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08:43
Zo net even het eerste echte potje premium gaan spelen en jawel het spel loopt weer heerlijk.

Uitslag :P

http://battlelog.battlefi...how/33576664/1/190387818/

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07:33
Mmh, ik merk hier iets vreemd bij mijn dog tags: ik heb de AUG A3 Master (10 service stars) dog tag van iemand geknifed zo een 2 weken terug. Maar de persoon waarvan ik hem heb heeft die zelf nog niet kunnen unlocken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 03-11-2014
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:18:
AUG A3 en L86A2 zijn echt nice :D Beiden zeer nauwkeurig, lekkere damage en klinken chill :D
AUG nog niet geprobeerd maar de L86A2 is inderdaad erg heerlijk! :*)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0Henk 'm!
GvanGiessen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:36:
Zo net even het eerste echte potje premium gaan spelen en jawel het spel loopt weer heerlijk.

Uitslag :P

http://battlelog.battlefi...how/33576664/1/190387818/
Tis wel genoeg geweest eh zeg met die Double XP Hacks!!

:+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Rienspy schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:32:
De F2000 is een BEEST!
I luv Dice patch ^^
Ik vond hem vréselijk pre-patch, maar net even mee gespeeld en idd, BEAST-mode ACTIVATE! *O*

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

*nevermind*

[Voor 93% gewijzigd door Eagle Creek op 05-06-2012 22:47]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Je krijgt dan misschien wel wat DLC, maar wees eerlijk, een serieuze BF speler zou sowiezo alleen de armored DLC halen.
Helemaal eens. Wel gekocht want je word bijna gedwongen met dat gare premium / server priority.
rickyy schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:54:
Ik vind dat server priority ook een beetje overdone... Dat is niet eerlijk tegenover niet-premium members. Ze hebben ook betaald om de game te spelen, en omdat ze niet nog meer betalen worden ze eigelijk in een hoekje getrapt spreekwoordelijk.
Ook helemaal eens. Echt een naaistreek. :(

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dan doe je het toch niet? Ga alleen niet zeiken op mensen die het wel doen. Ik wil al die content en ik ga het ook actief spelen, dus koop ik het. En als dat jou niet aan staat... #care.
Je doet net alsof mensen zelf niet in staat zijn beslissingen te nemen, alsof enkel jij dat zou kunnen. Doe je een hoop mensen echt te kort mee.

Mensen zoals Help!!!!!, daar mag je medelijden mee hebben. Mensen die het niet willen kopen maar het toch doen omdat ze zich laten overrompelen. Echter voor een hoop spelers is het gewoon een overwogen keuze.

[Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 05-06-2012 23:15]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloodlynx
Je hebt nu ook servers alleen voor mensen met Premium, dit is toch wel scheef..
Kunnen mensen alsjeblieft stoppen met zeiken dat het niet het geld waard is?
Dan koop je het lekker niet en ga je op 4chan posten of op de ea forums zeuren.
Het is hier al zo vaak uitgelegd waarom de mensen die het kopen het geld waard vinden dat het gewoon zwaar irritant begint te worden. :(

[Voor 65% gewijzigd door bloodlynx op 05-06-2012 23:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-07-2020

Ja ik toch eens premium kopen denk ik. Skins kunnen handig zijn in bepaalde mappen om je meer te blenden in de omgeving net zoals een kameleon. Voor de rest doe ik het gewoon voor de nieuwe DLC's, alhoewel ik eigenlijk teleurgesteld ben in Aftermath en Engame.. Had liever DayZ mod achtige zombie DLC gezien :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01-12 15:06
yzx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:32:
[...]

jah alle lucht voertuigen lijken trager :S
nou tank en auto lijkt trager te gaan en misschien nog vreemder heb het idee dat die tank sneller drift ofzo heel maf

Acties:
  • 0Henk 'm!
lennartje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:30:
Oh, ook straks maar weer eens proberen. Sinds de vorige patch (die met de M26 bug :P ) was het bij mij allemaal net te traag, merk dat ik daardoor een stuk minder, en een stuk minder goed, speel. Als deze patch weer beter draait, zit ik hopelijk wel altijd boven de 30fps.
Dude, kan je je settings dan niet omlaag gooien? 30fps is echt zo'n gigantisch nadeel t.o.v. de 60+ jongens..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
CPU bottleneck, ik kan switchen tussen low en med-high en het maakt geen verschil in m'n fps. Helaas een nadeel, maar heb geen geld om alles te upgraden. Hell, ik doe zelfs moeilijk voor ~€28 voordeel :P
Moet wel zeggen dat het iets soepeler voelt, op rustige stukken zit ik nu steady 30+ met soms boven de 40. Als het druk wordt duikt het nog wel onder de 30.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Met alle DLC's bereiken ze gewoon de meeste mensen. Gewoon voor ieder wat wils en dat vind ik helemaal niet verkeerd. Juist de variatie in maps en de afwisseling in game modes maakt dit spel zo zo ontzettend sterk. Geeft gewoon veel replay value.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 13:01
Dat tanks sneller lijken te driften ervaar ik ook. Rij min of meer altijd dezelfde route op firestorm en plots stond ik achterstevoren. Staat nie in de release notes nie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennartje
Ik vind het ook wel fijn eigenlijk dat er veel verschillende maps zijn: vaak speel ik wel het grotere werk, maar soms is een Bazaar ook erg fijn!
Hoe zit het trouwens met de stat reset? Kun je die één keer gebruiken, of oneindig vaak?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

WietKop schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:14:
[video]

[video]

Ja ik toch eens premium kopen denk ik. Skins kunnen handig zijn in bepaalde mappen om je meer te blenden in de omgeving net zoals een kameleon. Voor de rest doe ik het gewoon voor de nieuwe DLC's, alhoewel ik eigenlijk teleurgesteld ben in Aftermath en Engame.. Had liever DayZ mod achtige zombie DLC gezien :D
Daar zitten wel een paar goede camo's tussen. De vraag blijft alleen nog steeds of de camo's ook onthouden worden, want dat was tot voor de recente patch niet het geval. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd eigenlijk.

@Awesom0, wat een baggerronde op Metro zeg! Ik had het gevoel alsof ik alles zelf moest doen. Er zat geen beetje teamwork in. In de tweede zone nog B kunnen pakken na een tactische aanval, maar daarna was het weer een zootje ongeregeld. Ze kwamen zelfs de rode tunnel via achteren binnenlopen, dan weet je wel hoe laat het is. Mja, in jouw team zaten ook een aantal sterke spelers. Die Metusalemi (lvl 100) is erg goed (misschien wel te goed?).

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-07 22:50
Luister.. Ik weet ook wel dat al dat Premium gezeik negatief en vervelend is om te lezen.. Ik zou ook graag gister al meteen die shit via Origin gekocht hebben.. Die nieuwe maps zien er cool uit, nieuwe gadgets ook, en BF3 is gewoon een cool spel met wat minpunten maar dat heeft elk spel..

Maar...

Als je mensen twee keer laat betalen voor een B2K DLC, en met onzin als Premium voorang op toegang op servers komt dan wordt het toch wel erg schraal hoor.. Ik heb vorig jaar toch al 50 euro betaald voor de LE editie...? En alle map packs zouden toch gratis worden voor LE klanten? Waarom moet ik nu bloeden dan, dan ben ik toch voor de gek gehouden? Ben ik nou een ''whiner''?

Waarom gaat iedereen me daarop veroordelen dan? Ik kom toch gewoon op voor mezelf?

Ik ga als ik binnenkort tijd heb zeker rustig contact opnemen met de Europese Commissie en dan met name betreffende de Digitale Rechten.. Waarom niet? Een paar mails misschien met toelichting, ik ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren.. Dit soort digitale internet marketing wordt gewoon te mistig en moet transparant worden...

Je moet niet vergeten dat dit om vele duizenden euro's en dollars gaat, wat EA hier flikt kan volgens mij echt niet, dit wordt gewoon ECHT TE SCHRAAL.

Het kan me niet schelen wat anderen hiervan denken, het is gewoon SCHRAAL, ZOIETS DOE JE NIET!
Bee.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:56:
[...]
@Awesom0, wat een baggerronde op Metro zeg! Ik had het gevoel alsof ik alles zelf moest doen. Er zat geen beetje teamwork in. In de tweede zone nog B kunnen pakken na een tactische aanval, maar daarna was het weer een zootje ongeregeld. Ze kwamen zelfs de rode tunnel via achteren binnenlopen, dan weet je wel hoe laat het is. Mja, in jouw team zaten ook een aantal sterke spelers. Die Metusalemi is erg goed, misschien wel te goed.
Ja, waardeloos, zo'n apart gegeven dat hoe meer tickets er zijn, hoe meer er gecampt wordt door de attackers.... Team switchen was ook geen optie want ik werd de hele tijd terug geswitched, ik was tijdje lang afk en in het tweede deel krijg ik een disconnect, toen was ik er wel een beetje klaar mee. Toch irriteer ik me dan enorm aan het gezeik over spawnrapen, als attacker kom ik echt ALTIJD door het eerste gedeelte heen. De derde is nauwelijks te pakken als verdedigers heel goed samen werken overigens...

Die Metusalemi is een akelig goede speler, al zijn verdenkingen wel op zijn plaats, maar hij doet elke keer exact hetzelfde, staat altijd precies op dezelfde plekken te campen en dus vrij voorspelbaar. Met m'n vaste squad pakken we hem meestal wel, maar als er teveel attackers snipen kan je als attackers helemaal niets.
Pagina: 1 ... 218 219 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee