• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Grand Bazaar = Mortar Heaven :D

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Onne81 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:14:
...niemand mag de M320 gebruiken behalve hij...
Joh. Handig hé, betalen voor een server. En sommige mensen maken er misbruik van. Andere server dan maar :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Verwijderd

Weetje, over die hackers he, je kan jouw origin account wijzigen, waardoor het dus lastiger is om die hackers op te sporen.

Verwijderd

Ik weet niet of andere er ook last van hebben maar als ik de game op de PC speel, dus Niet online, kom ik niet verder dan als ik aan die wagon hang na die explosie, dan zou ik naar boven moeten kunnen springen¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Nu meer dan 50 x dat geprbeert te hebben , heb ik het opgegeven ZUCHT :? :(
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:02:
Ik weet niet of andere er ook last van hebben maar als ik de game op de PC speel, dus Niet online, kom ik niet verder dan als ik aan die wagon hang na die explosie, dan zou ik naar boven moeten kunnen springen¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Je moet heel vaak op space drukken en blijven drukken. ;)
Onne81 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:14:
Ik zat net op een 1000 ticket rush server lekker te knallen waar het gebruik van de M320 verboden was. Anders was het directe kick. Ik had best wat punten verzameld maar begon opeens deze speler wel de M320 te gebruiken dus na een paar keer begon ik me te irriteren en begon en beetje tegen hem te zeuren in de chat. ( Dat ie al 310 uur had gespeeld wat dus niet anders kon betekenen dat ie geen leven had, en dat het dan nog nodig had om de M320 gebruiken)

Dus ik ben gekicked van die server ( hij was dus de admin, iemand anders in mn squad zei dat al) en dus al mn zuur verdiende punten kwijt, kan ik deze speler nou reporten voor een cheater? niemand mag de M320 gebruiken behalve hij...
Je kan de server reporten. ;)
Asgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:37:
waarom join ik altijd het SHIT TEAM??
echt, mijn w/l ratio gaat omlaag (0.85 fzo :( ) maar mijn SPM gaat omhoog.
Ik ben nu Rush beginnen spelen en ben zonet 4 matches na elkaar geraped!
Shit teams waar iedereen graag recon speelt. Ga terug naar cock of duty.
kuch GoT servers hebben wel vaak wat meer teamplay kuch

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-01-2012 17:07 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:02:
Spatie geloof ik :) of was het hysterisch muisklikken tot het lukt ben het alweer vergeten na 2x lukte het me gewoon.
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:06:
[...]

[...]

Op de GoT server worden veel woorden veelste serieus genomen waardoor je meteen bedreigd word met een ban. Zelfs het woord honden word als bedreiging gezien door sommige mensen ... Dus beste schrijf je niks als je een beetje sarcastische humor hebt zoals ik >:) . Verder is het wel leuk spelen op de GoT servers alleen jammer dat ze damavand Peak weer in de roulatie zit het is gewoon een slechte map.

[ Voor 102% gewijzigd door JT888 op 14-01-2012 17:21 ]

Verwijderd

JT888 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Spatie geloof ik :) of was het hysterisch muisklikken tot het lukt ben het alweer vergeten na 2x lukte het me gewoon.
Spatie :Y hysterisch 7(8)7 klikken :Y JA paar 100 x geen resultaat :( , zelfs ook andere toetseborden geprobeert. :?
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Je moet heel vaak op space drukken en blijven drukken. ;)

[...]

[...]

Ja maar geen enkele got rush server is momenteel populated...

LEUK win ik zonet een rush match, schakelt de server over naar conquest :(
Welke admins schakelt nu op éénzelfde server tussen rush en conquest |:(

YEP andere rush server, 1 min later Team Lost |:( |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 14-01-2012 17:20 ]

• JT888
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:10:
[...]

Spatie :Y hysterisch 7(8)7 klikken :Y JA paar 100 x geen resultaat :( , zelfs ook andere toetseborden geprobeert. :?
Waarschijnlijk ook op de W drukken of ingedrukt houden of doe je dit ook al ?

Verwijderd

JT888 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:13:
[...]

Waarschijnlijk ook op de W drukken of ingedrukt houden of doe je dit ook al ?
Ja dat deed ik ook al, net weer 10 x geprobeert , na 2 pogingen flikker ik eraf en ben dood en........opnieuw beginnen, nee geef er niets meer zo om ,wat een bagger spel :(
Op de GoT server worden veel woorden veelste serieus genomen waardoor je meteen bedreigd word met een ban. Zelfs het woord honden word als bedreiging gezien door sommige mensen ... Dus beste schrijf je niks als je een beetje sarcastische humor hebt zoals ik >:) . Verder is het wel leuk spelen op de GoT servers alleen jammer dat ze damavand Peak weer in de roulatie zit het is gewoon een slechte map.
Omdat het gewoon niet nodig is om mensen honden te noemen? Het probleem is dat je over het internet veel lastiger kan zien of iets wel of niet leuk bedoeld is. Daarnaast vind ik 'honden' als sarcastische humor alsnog niet grappig en is het gewoon niet nodig die term te gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:06
Iemand hond noemen is geen sarcastische humor, al is het ook nog niet op het niveau van die pvv'er die er laatst uitgegooid is. Die zou na 3 minuten al een permaban te pakken hebben denk.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• JT888
Ik noemde de hele groep honden niet 1 persoon omdat we vast zaten op spawn base hun hadden alle vlaggen en het was gewoon prijs schieten voor hun met hun tanks en wagens. Ik zei wat een honden zijn jullie ook he.

Ziektes roepen van de ergste soort is veel erger en niet grappig dat zal ik dan ook nooit doen maar goed.

[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 14-01-2012 17:30 ]

Ik heb ook wel eens last van sarcastische humor maar ik heb geen last gekilled worden. ;)
En over damavand peak kan ik het volgende zeggen:

Why, why WHY? :(
Asgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:13:
[...]

Ja maar geen enkele got rush server is momenteel populated...

LEUK win ik zonet een rush match, schakelt de server over naar conquest :(
Welke admins schakelt nu op éénzelfde server tussen rush en conquest |:(

YEP andere rush server, 1 min later Team Lost |:( |:(
Meestal is rush in de avond wel bezet. Ik speel ook liever rush zolang er fatsoenlijke teams zijn. Meestal word het dus toch conquest. :+ (is ook veel leuker in BF3 dan in BFBC2)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Hoe werken die service stars voor classes eigelijk?

Heb bij Assault meer punten dan bij bv Engineer, maar bij engineer ben ik aan 91% en bij Assault aan 72%
Fantasma schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:30:
Hoe werken die service stars voor classes eigelijk?

Heb bij Assault meer punten dan bij bv Engineer, maar bij engineer ben ik aan 91% en bij Assault aan 72%
Assault = 220.000 punten
Engineer = 145.000 punten
Support = 170.000 punten
Recon = 195.000 punten

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:34:
[...]

Assault = 220.000 punten
Engineer = 145.000 punten
Support = 170.000 punten
Recon = 195.000 punten
ah ok... Enig idee waarom die scores zo verschillend zijn?

Verwijderd

Juist met Assault is het veel moeilijker om points te halen met die wapens die je daar heb, en ik heb ze allemaal op 1 na, dus daarom is een van mijn redenen dat ik dan maar pakketjes drop en mn teamleden weer leved maak zeg maar.
Ik vind hetbest wel zo stom die zo veel points te moeten maken juist omdat die zo moeilijker te maken zijn.
Maar ja, wie ben ik ;)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik denk dat men bij Dice ervan uitgaan dat de score per minuut per kit ook verschillend is, om dan ongeveer even snel te ranken.
Maar mijn recon score per minuut is echt dramatisch, dus die duurt het langs (bij mij)

Een beter verdeling zou zijn:

Assault = 220.000 punten
Engineer = 170.000 punten
Support = 195.000 punten
Recon = 145.000 punten

[ Voor 24% gewijzigd door Hippocampus op 14-01-2012 17:47 ]

Fantasma schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:37:
[...]

Geen flauw idee. Die van assault klopt nog wel met de health packs die bakken met punten opleveren, support ook nog wel maar recon en engineer kloppen voor geen meter. Je gaat gewoon geen hoge scores halen met recon op een doorgaande basis en engineer is te laag naar mijn mening voor z'n belangrijke en dodelijke class.

Fantasma schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:37:
Ja, dat zijn de punten die je nodig hebt om alle items te unlocken van die class. Verschil is er omdat niet elke class evenveel unlockables heeft. Je ziet het ook met gun attachments, assault heeft meer items per gun dus ook meer punten per gun nodig voor je alles hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Das kut voor je :)

Verwijderd

Zie het zo: het glas is niet 15/16e leeg, maar 1/16e vol!
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:57:
[...]
Zie het zo: het glas is niet 15/16e leeg, maar 1/16e vol!
Oftewel er zitten maar een paar druppels in. :+

EN TERUG VERLOREN
speel dan nog op een Nederlandse server :(

grappig is dat m'n SPM intussen wel al met 5 puntjes is gestegen, toch iets dat nog goed gaat.
Maar alleen kan je geen heel team naar de overwinning trekken
Ik zit lekker op RUSH Operation Metro only met de MK11 en de SVD te klooien. Zo leuk, op beiden een holosight en daarmee op honderd meter afstand een sniper met z'n 8x scope headshotten :D

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:22
Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:03:
Ik zit lekker op RUSH Operation Metro only met de MK11 en de SVD te klooien. Zo leuk, op beiden een holosight en daarmee op honderd meter afstand een sniper met z'n 8x scope headshotten :D
Speel dit nu al 2 weken nonstop ofzo, hardcore metro 40, sks met 3.4x of 8x en dan headshots overal, best vermakelijk :P

http://battlelog.battlefi...E-Hardcore-ngz-server-de/

Mijn YouTube

Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:03:
Bad Tsurany, move up you bushwookie noobcamper. :+

YES eindelijk is gewonnen.
Traantjes wegpikken zit er nog niet in, maar wel bijna :P
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:10:
Bad Tsurany, move up you bushwookie noobcamper. :+
Haha ik sta praktisch op de frontline, een van de gene die het verst vooraan staat :P
Net mooi potje: http://battlelog.battlefi...how/16379667/1/186401280/

Wij stormen keihard die tunnels in, hebben de eerste twee sets flink te pakken en daarna komen wij de trappen niet op en op een gegeven moment worden wij zelfs lichtelijk gewhoopt.

Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:18:
[...]

Haha ik sta praktisch op de frontline, een van de gene die het verst vooraan staat :P
Net mooi potje: http://battlelog.battlefi...how/16379667/1/186401280/

Wij stormen keihard die tunnels in, hebben de eerste twee sets flink te pakken en daarna komen wij de trappen niet op en op een gegeven moment worden wij zelfs lichtelijk gewhoopt.
Als een wookie het offensief moet aanvoeren dan is er echt iets goed mis met je team. 8)
Asgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:12:
YES eindelijk is gewonnen.
Traantjes wegpikken zit er nog niet in, maar wel bijna :P
Ik wil nu eigenlijk het andere team joinen en je op je lazer geven maar ik heb even geen zin in BF3. :+

[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-01-2012 18:20 ]

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:18:
Als een wookie het offensief moet aanvoeren dan is er echt iets goed mis met je team. 8)
Ja ik doe gewoon alsof het een single shot assault rifle is :D

Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:21:
[...]

Doe ik ook als ik eens met de SKS speel. De SVD en de MK11 moet ik nog een kans geven.
Ze doen 50 damage dus het zal wel werken in close quarters. ;)

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:22
Hippocampus schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:40:
Ik denk dat men bij Dice ervan uitgaan dat de score per minuut per kit ook verschillend is, om dan ongeveer even snel te ranken.
Maar mijn recon score per minuut is echt dramatisch, dus die duurt het langs (bij mij)

Een beter verdeling zou zijn:

Assault = 220.000 punten
Engineer = 170.000 punten
Support = 195.000 punten
Recon = 145.000 punten
Zoals dice het heeft gedaan werkt het wel aardig,
Met support kan je ammo boxen spammen wat voor veel punten zorgt, assault.. tja reviven en health boxjes gooien, ik heb zelfs meer revives dan kill assists (2.2k+ of zo).
Met recon kan je marksman headshots maken en hier moet je het als recon zijnde toch best wel van hebben. Ik heb genoeg potjes meegemaakt waar er ineens een recon boven aanstaat met 6k punten (niet bevorderlijk voor de gameplay, wel voor je score.
Als engineer zijnde kan je vehicles kapot maken wat weer voor meer punten zorgt en kan je repairen.

Wanneer je als recon met de MAV gaat spelen.. dan gaat je SPM wel heel hard achteruit of je moet er echt niet normaal mee kunnen vliegen, dan wordt het een ander verhaal.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:23:
[...]

Doe ik ook als ik eens met de SKS speel. De SVD en de MK11 moet ik nog een kans geven.
Is die L96 enkel schots en de QBU-88 die meer schoten kan acher elkaar af vuurt niet stukken beter dan ??/
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:27:
[...]

Is die L96 enkel schots en de QBU-88 die meer schoten kan acher elkaar af vuurt niet stukken beter dan ??/
Geen idee waarvoor. Voor echt snipen is een semi auto waardeloos en voor close quarters is een L96 of een andere bolt action waardeloos.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Net een awesome Battlefield momentje gehad. Er kwam een chopper (bird) campen rond de mcoms (we hadden weinig engineers, de rest waren recons) dus ik nam de gok en schoot erop met de M320 op toch een beste afstand. En jawel 1 schot was genoeg en hij explodeerde meteen. Waarschijnlijk was ie al damaged, maar het was wel een mooie actie.

Leuk om dan reacties te zien al: ''How the fuck did you just shot a chopper with a M320''

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• tss68nl
JT888 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:29:
Ik noemde de hele groep honden niet 1 persoon omdat we vast zaten op spawn base hun hadden alle vlaggen en het was gewoon prijs schieten voor hun met hun tanks en wagens. Ik zei wat een honden zijn jullie ook he.

Ziektes roepen van de ergste soort is veel erger en niet grappig dat zal ik dan ook nooit doen maar goed.
Ga nou niet in discussie :) Als jij geen zin hebt om niet op GoT servers te spelen om die reden, dan doe je dat niet. Doe ik ook niet, om eigenlijk dezelfde reden: admins die het allemaal een beetje te serieus nemen.

Beter wat rondhangen op verschillende servers, en de leuke servers in de favorites. Duurt ff, maar na een tijdje heb je toch wel een aantal servers waar je vaker terug komt.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Yamotek schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:26:
[...]

Zoals dice het heeft gedaan werkt het wel aardig,
Met support kan je ammo boxen spammen wat voor veel punten zorgt, assault.. tja reviven en health boxjes gooien, ik heb zelfs meer revives dan kill assists (2.2k+ of zo).
Met recon kan je marksman headshots maken en hier moet je het als recon zijnde toch best wel van hebben. Ik heb genoeg potjes meegemaakt waar er ineens een recon boven aanstaat met 6k punten (niet bevorderlijk voor de gameplay, wel voor je score.
Als engineer zijnde kan je vehicles kapot maken wat weer voor meer punten zorgt en kan je repairen.

Wanneer je als recon met de MAV gaat spelen.. dan gaat je SPM wel heel hard achteruit of je moet er echt niet normaal mee kunnen vliegen, dan wordt het een ander verhaal.
Je moet die MAV ook gewoon lekker ergens neer zetten en laten spotten :)
Ik speel vrijwel nooit metro, maar als ik toevallig op die map kom dan zet ik altijd een MAV neer ergens in een chokepoint maar niet geraakt kan worden. (in de doodlopende metro rails bijvoorbeeld, hij spot alles in de verdieping er boven.)
Dan heb je een constante stroom van spot assists en ribbons.

• JT888
Daar hebben ze team switch voor uitgevonden toch :P

C4 is wel erg leuk >:) sinds gisteren speel ik er een beetje mee. Tanks opblazen en boobytraps plaatsen wachten tot er een squad voorbij rent prachtig :D

[ Voor 24% gewijzigd door JT888 op 14-01-2012 18:32 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[...]

Waarom wapens gebruiken in de rol waarvoor ze bedoelt zijn :)

Gogo sniper rifles zonder sniper scopes en shotties met sniper scopes!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

JT888 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:30:
[...]

Daar hebben ze team switch voor uitgevonden toch :P
En dat is een goede oplossing?
Het zijn net mensen die teamswitchen die het probleem van imbalance nog erger maken...

Nee, dan switch ik liever van server :)

Btw, net terug gewonnen, kblijf op deze server op mn w/l ratio nu toch wat op te krikken 8)

Verwijderd

DanielWW2

Hoe dat zo leg eens uit.??
De QBU-88 semi auto waardeloos?? , ik ben niet echt goed op grote afstanden, ik bibber ( ouwe l^l :+ die ik ben) dus is die juist bv in de map Metro omdat het dicherbij juist fijner ermee te werken ( voor mij ) omdat ik meerdere schoten achter elkaar kan vuren.
Ik vegeet constant dat bv die L96 enkelschots is en zo veels te traag word omiemand neer te schieten. :? 7(8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:34:
DanielWW2

Hoe dat zo leg eens uit.??
De QBU-88 semi auto waardeloos?? , ik ben niet echt goed op grote afstanden, ik bibber ( ouwe l^l :+ die ik ben) dus is die juist bv in de map Metro omdat het dicherbij juist fijner ermee te werken ( voor mij ) omdat ik meerdere schoten achter elkaar kan vuren.
Ik vegeet constant dat bv die L96 enkelschots is en zo veels te traag word omiemand neer te schieten. :? 7(8)7
Op afstand want niemand is dom genoeg om te blijven waar hij is nadat hij is geraakt door een sniper. :> (oke er zijn mensen dom genoeg maar die moeten echt geen BF spelen)
De bolt actions met een bipod kan je gebruiken om headshots aan te leggen en dan is het instakill.

• tss68nl
Oneens :) Juist in de compacte maps haal je de beste scores als sniper. Je legt met een m39/mk11/svd in een gebouw over middellange afstand rustig 5 man neer met 1 magazijn. Om een of andere reden werkt het sniper spelen in de frontlinie in BF3 als een trein.

Zelfs kanonnen als de m98b met een straight pull bolt werken prima, al moet je daarmee toch echt wel net achter de frontlinie blijven staan omdat je maar een paar kogels per magazijn hebt.

tss68nl schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:39:
[...]

Oneens :) Juist in de compacte maps haal je de beste scores als sniper. Je legt met een m39/mk11/svd in een gebouw over middellange afstand rustig 5 man neer met 1 magazijn. Om een of andere reden werkt het sniper spelen in de frontlinie in BF3 als een trein.

Zelfs kanonnen als de m98b met een straight pull bolt werken prima, al moet je daarmee toch echt wel net achter de frontlinie blijven staan omdat je maar een paar kogels per magazijn hebt.
Het gaat mij erom dat als een recon speler vooraan loopt de rest van het team echt achterlijk is. :X

• tss68nl
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:40:
[...]
Het gaat mij erom dat als een recon speler vooraan loopt de rest van het team echt achterlijk is. :X
Die zijn aan het nadenken welke recon setup ze direct willen instellen om ook zo'n score te halen :+

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:53

StrongArmLance

Endless flow

GODVERDOMME DIE SERVER BROWSER
ALS JE NAAR BENEDEN SCROLLT SPRINGT IE TELKENS TERUG GODVERDEGODVER

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Ik heb een beetje hetzelfde als jij de laatste dagen.. Hier mijn stats :P

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2qvh72t.jpg

Net waren we een keer aan het winnen, crasht het spel -.-

Mij win/loss ratio zit nog wel positief, maar dat is hard aan het achteruit gaan de laatste dagen.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 14-01-2012 18:44 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

tss68nl schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:41:
[...]

Die zijn aan het nadenken welke recon setup ze direct willen instellen om ook zo'n score te halen :+
HAHAHAHAHA goeie opmerking >:) , mijn eerste lach van vandaag. :+

• tss68nl
kristan schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:42:
GODVERDOMME DIE SERVER BROWSER
ALS JE NAAR BENEDEN SCROLLT SPRINGT IE TELKENS TERUG GODVERDEGODVER
Ik kende de term rage-quit al....maar is dit dan een rage-join? :+

Verwijderd

tss68nl schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:43:
[...]

PC heeft vandaag geen zin om mee te werken :9 :+ :P

[...]

Ik wil nu eigenlijk het andere team joinen en je op je lazer geven maar ik heb even geen zin in BF3. :+
Haha, wie zegt dat je dit kan klaren? Voor zover ik weet begint men SPM langzaam in de buurt van jouw SPM te komen! Im getting closer :+
tss68nl schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:43:
[...]

_O-

• mathijs727
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-10 11:46
Beste tweakers,

Ik heb 2 vragen:
1. Ik heb nu de ps3 versie, als ik die verkoop, kan de koper dan nog online spelen of krijgt hij problemen met de activatie code.
2. Als ik via origin bestel en 50 euro betaal, krijg ik dan back to karkand erbij (verwacht ik wel voor die prijs, maar het staat niet duidelijk op de website)?

Mathijs
Back to Karkand is los kopen, is een pre-order only ding geweest dat hij erbij zat. Gewoon niet bij Origin halen en elders een key kopen.

• Robbertjan94
  • Laatst online: 07-04 21:37
mathijs727 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:52:
Beste tweakers,

Ik heb 2 vragen:
1. Ik heb nu de ps3 versie, als ik die verkoop, kan de koper dan nog online spelen of krijgt hij problemen met de activatie code.
2. Als ik via origin bestel en 50 euro betaal, krijg ik dan back to karkand erbij (verwacht ik wel voor die prijs, maar het staat niet duidelijk op de website)?

Mathijs
1. Hij kan dan niet online spelen en moet een online pass komen voor x euro.
2. Dan krijg je niet B2K DLC erbij, in de pricewatch staat volgens mij nog wel een LIMITED edition van BF3 waar het wel bij zal zitten (ik zie net dat die er niet meer zijn)

En over de win/lose ratio problemen: probeer niet teveel van server te switchen en speel met vrienden over teamseak

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/k3mx76.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Robbertjan94 op 14-01-2012 19:03 ]

• JT888
Als recon met een SOFLAM word je te weinig beloond. Had net een paar rondjes alleen maar targets aangegeven voor de Javlin people. Maar echt punten ermee scoren ho maar :( vind het wel jammer hoor want het is best leuk om te doen.

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 22:44
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:23:
[...]

SKS met Holo sight is heerlijk. Dezelfde speelstijl werkt ook prima met de Mk11 en in mindere mate met de SVD. De Mk11 vergt iets meer concentratie dan de SKS, doordat de rof lager is. Maar pluspunt is dat het twee shots is voor een kill. Op dagen dat ik helemaal in de flow zit, kan ik prima meedoen met de Assaults en Supports in de frontlinie met m'n SKS/Mk11.
Asgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:44:
[...]

Haha, wie zegt dat je dit kan klaren? Voor zover ik weet begint men SPM langzaam in de buurt van jouw SPM te komen! Im getting closer :+
Een (redelijk) goede speler erbij in de tegenpartij lijkt me bij jouw de doodsteek. :+
En zelfs als je SPM 400 is pak ik je nog steeds op KD, accuracy en W/L.

Niet slecht voor een voormalige console noob. :+

JT888 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:59:
Als recon met een SOFLAM word je te weinig beloond. Had net een paar rondjes alleen maar targets aangegeven voor de Javlin people. Maar echt punten ermee scoren ho maar :( vind het wel jammer hoor want het is best leuk om te doen.
Ook wel te begrijpen, want anders krijg je wel heel veel punten per map en dan is de fun ook wel snelover.
waarom krijgt de engineer geen Soflam :( ik speel nooit recon omdat ik de snipers niet al te best vindt in BF3

Angelo NL / Global Cargo VTC

Experimenteren met die network slider heeft wel z'n nut :)
Als je volledig uitzet, vond ik dat de players wat te neig over het veld "skippen". Daarom kies ik toch wat schoonheid over performantie, en staat die nu ongeveer op 50%.

Ik voel niet echt dat ik rapper mensen kill, MAAR m'n accuracy is van 13.1% naar momenteel 13.7% al gegaan op een halve dag. Voorheen stond m'n accuracy zeker een week al op 13.1%.

• Jelmar
Pykow schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:08:
[...]

... ik speel nooit recon omdat ik de snipers niet al te best vindt in BF3
Je bedoelt nu het geen one-shot-torso-kill-I-win-button meer is? :P
Pykow schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:08:
[...]

Ook wel te begrijpen, want anders krijg je wel heel veel punten per map en dan is de fun ook wel snelover.
waarom krijgt de engineer geen Soflam :( ik speel nooit recon omdat ik de snipers niet al te best vindt in BF3
Ik denk dat een engi met een solfam en een javelin wel een beetje op zou zijn... :X

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-11 14:17

Metro2002

Memento mori

Pff ik krijg vandaag wat van de valsspelers. Of is het echt mogelijk om vanuit een tank die in casperian border op de hilltop staat iemand dood te schieten die op de weg tussen checkpoint en gasstation rijdt in volle vaart in een buggy ... met 1 shot nog wel!
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:07:
[...]

Een (redelijk) goede speler erbij in de tegenpartij lijkt me bij jouw de doodsteek. :+
En zelfs als je SPM 400 is pak ik je nog steeds op KD, accuracy en W/L.

Niet slecht voor een voormalige console noob. :+
Haha true, op de meeste vlakken heb je betere stats dan mij.
Anyway, ik stel voor dat we de competitieve strijdbijl neerleggen en gewoon samen zeker is in een squad moeten spelen ;)
Stiekem blijf ik wel je SPM in het oog houden, dan heb ik tenminste een doel voor ogen. ;)

edit: aha toch nog iets: jij 59 MVP ribbons, ik 68 :p maar op gebied van andere stats win jij veel

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 14-01-2012 19:14 ]

Typehigh schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:09:
[...]

Je bedoelt nu het geen one-shot-torso-kill-I-win-button meer is? :P
nee :) omdat je rekening moet houden met de afstands en bulletdrop en dat is nog al vervelend.
Je moet je adem inhouden voor een goede aim.
en weinig actie, liggen en schieten klaar.
speel liever alle andere classes

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Jelmar
Pykow schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:13:
[...]

nee :) omdat je rekening moet houden met de afstands en bulletdrop en dat is nog al vervelend.
Je moet je adem inhouden voor een goede aim.
en weinig actie, liggen en schieten klaar.
speel liever alle andere classes
Mja, dat is idd best pittig, de projectile ballistics. Ik ken echter genoeg mensen die zo goed zijn met de bolt actions in close quarters, dat t geen 'liggen en schieten' is. Maar dat vergt tientallen uren oefening.
Maar goed, ik ben 't verder met je eens, ik speel ook liever de andere classes. Alhoewel Recon met SKS of Mk11 met Red Dot of Holo Sight wel enorme fun is in CQB.
Asgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:12:
[...]

Haha true, op de meeste vlakken heb je betere stats dan mij.
Anyway, ik stel voor dat we de competitieve strijdbijl neerleggen en gewoon samen zeker is in een squad moeten spelen ;)
Stiekem blijf ik wel je SPM in het oog houden, dan heb ik tenminste een doel voor ogen. ;)

edit: aha toch nog iets: jij 59 MVP ribbons, ik 68 :p
Ik zit redelijk vast rond de 400 dus je loop misschien nog wel in. En ik vind het eigenlijk hilarisch dat ik als relatieve nieuwkomer het zo goed doe op de PC. 8)
En we moeten inderdaad echt eens in een squad alleen ben ik niet echt een prater via teamspeak maar ammo/ health en aanvallen met tactiek doe ik toch al zonder communicatie.

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:24
Is er een manier om de stats van je soldier te resetten? Ik haat het om tegen slechte stats aan te kijken van toen ik de game aan het verkennen was. Nu gaat mij accuracy zeer langzaam omhoog terwijl ik die op mijn wapen 19% heb en mijn k/d is de laatste ~twintig potjes meer dan 1.5 zelf loopt het bij mij uit tot 12 als het een beetje meezit.

Anyway, als iemand nog steeds samen wilt spelen wanneer we beiden online zijn. Let me know
pvink schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:18:
Is er een manier om de stats van je soldier te resetten? Ik haat het om tegen slechte stats aan te kijken van toen ik de game aan het verkennen was. Nu gaat mij accuracy zeer langzaam omhoog terwijl ik die op mijn wapen 19% heb en mijn k/d is de laatste ~twintig potjes meer dan 1.5 zelf loopt het bij mij uit tot 12 als het een beetje meezit.

Anyway, als iemand nog steeds samen wilt spelen wanneer we beiden online zijn. Let me know
Ga cheater en laat je stats resetten.
Problem solved. :P

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:19:
Ga cheater en laat je stats resetten.
Problem solved. :P
d:)b

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:17:
[...]

Ik zit redelijk vast rond de 400 dus je loop misschien nog wel in. En ik vind het eigenlijk hilarisch dat ik als relatieve nieuwkomer het zo goed doe op de PC. 8)
En we moeten inderdaad echt eens in een squad alleen ben ik niet echt een prater via teamspeak maar ammo/ health en aanvallen met tactiek doe ik toch al zonder communicatie.
Hoelang speel je feitelijk al PC?
Ja, moeten we zeker is doen! Heb vakantie in februari, dan zal het er wel eens van komen.
No problem, ben zelf paar keer op de got teamspeak geweest maar veel zei ik ook niet. Komt wrsl ook omdat niemand van mn squad ook op teamspeak zat maarja :9
We spreken af wie de team leader is en de andere moeten die dan volgen. Weet niet of zoiets kan werken zonder spraak maar ik vermoed dat dat niet zo moeilijk is.
Asgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:22:
[...]

Hoelang speel je feitelijk al PC?
Ja, moeten we zeker is doen! Heb vakantie in februari, dan zal het er wel eens van komen.
No problem, ben zelf paar keer op de got teamspeak geweest maar veel zei ik ook niet. Komt wrsl ook omdat niemand van mn squad ook op teamspeak zat maarja :9
We spreken af wie de team leader is en de andere moeten die dan volgen. Weet niet of zoiets kan werken zonder spraak maar ik vermoed dat dat niet zo moeilijk is.
Ik ben in juni begonnen met FPS op de PC en dan is het 120 uur in BFBC2 en 85 in BF3.
Dus z'n 200 uur MP op de PC. Dat is gewoon niks als ik het vergelijk met de XBOX en alle call of duty games. (vanaf 2006 en CoD 2)

En ik heb juist mijn vrije tijd wel een beetje gehad. In februari moet ik weer naar de universiteit om de schone kunst der geschiedenis te bestuderen.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
[...]

Doet me denken aan de Kar98K uit de eerste COD-delen. De beste in mijn ogen. Geniaal was dat.

• StealthyPeanut
Robbertjan94 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:54:
[...]
En over de win/lose ratio problemen: probeer niet teveel van server te switchen en speel met vrienden over teamseak

[afbeelding]
Ook dat is slechts een deel van de factoren die van belang zijn. Wij spelen 's avonds met een man of 8 op TS en soms kunnen wij met 8 man aan één kant zelfs niet het verschil maken op een 48p server. Zeker niet op mappen als Karkand, Oman, Sharqi, waar je 7 vlaggen hebt en je echt afhankelijk bent van de rest van je team.

Soms zit je er een hele avond op, elke ronde MVP en Ace Squad maar nog steeds een loss. Gewoon omdat mensen nog steeds hun eigen K/D Ratio veel belangrijker vinden dan punten voor het team scoren. Niks meer en niks minder.

Mooie ratio btw :). Mijne zit op 1.82 (251 / 138). De laatste tijd veel gewonnen. Soms telt hij trouwens ook een loss bij je game, terwijl je meteen bij aanvang nieuwe ronde bent weggegaan. Jammer is dat :'(

[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-01-2012 19:50 ]

StealthyPeanut schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:44:
Doet me denken aan de Kar98K uit de eerste COD-delen. De beste in mijn ogen. Geniaal was dat.
M1 Garand, tis wel semi auto :)

StealthyPeanut schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:44:
[...]

I miss the Kar98K. Echt een geweldig wapen was dat in CoD 2/CoD3.

• StealthyPeanut
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:48:
[...]

I miss the Kar98K. Echt een geweldig wapen was dat in CoD 2/CoD3.
Ik heb goede hoop dat er nog iets van een WW2 game of mod uitkomt. :D
Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:47:
[...]

M1 Garand, tis wel semi auto :)
Ah oké, ik wist niet dattie semi auto was :). M1 was ook geniaal -> bam bam bam bam bam PING _/-\o_
Die ping mis ik wel, dat was echt nice :D

• megadoom
  • Laatst online: 14-10 23:26
heb iemand nodig voor deze got server: http://battlelog.battlefi...illa-and-Back-to-Karkand/

• Robbertjan94
  • Laatst online: 07-04 21:37
StealthyPeanut schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:47:
[...]

Ook dat is slechts een deel van de factoren die van belang zijn. Wij spelen 's avonds met een man of 8 op TS en soms kunnen wij met 8 man aan één kant zelfs niet het verschil maken op een 48p server. Zeker niet op mappen als Karkand, Oman, Sharqi, waar je 7 vlaggen hebt en je echt afhankelijk bent van de rest van je team.

Soms zit je er een hele avond op, elke ronde MVP en Ace Squad maar nog steeds een loss. Gewoon omdat mensen nog steeds hun eigen K/D Ratio veel belangrijker vinden dan punten voor het team scoren. Niks meer en niks minder.

Mooie ratio btw :). Mijne zit op 1.82 (251 / 138). De laatste tijd veel gewonnen. Soms telt hij trouwens ook een loss bij je game, terwijl je meteen bij aanvang nieuwe ronde bent weggegaan. Jammer is dat :'(
Op onze server heeft lang Caspian, Canals, Metro, Kharg en firestorm 700 tickets 64 players large conquest gedraaid en dan kon je heerlijk de game domineren :P

Ik kan volgende week niet veel spelen maar als er nog mensen zijn die een rushing-engineer in hun squad nodig hebben moet je me maar adden: MrRiot94

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gogo, belgensquad :+
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/main/1/1305501823.jpg

Android developer & dürüm-liefhebber

We are just dominating like crazy on the battlefield, son! :+
Hoop dat we volgende ronde ook zo goed doen :)

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wat een baggerend gezwel is de server van GoTBF3.

Alleen maar kinders die elkaar proberen te overrijden met de jeep om andere lui die op de heli wachten te killen. En wanneer hun maatje niet in de heli kan komen, crashen die meteen de heli. Ik dacht dat dit alleen voor launch was, maar het blijft nog gewoon aan. Vandaag dus timo193 en noobtaker die dat deden.

Maar dat is niet het enige, ook transport choppers worden gewoon leeg opgestegen en meteen gecrashed.

Ik blijf nog even doorspelen op de server omdat m'n vrienden er op spelen, maar na dit potje verdwijnt waarschijnlijk de gotbf3 server in mijn blacklist.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• StealthyPeanut
Tja, je hebt hier als beheerder erg weinig invloed op. Of het moeten got-spelers zijn, dan wel natuurlijk.

Er zijn nou eenmaal spelers die de game totaal anders spelen dan de eigenlijke bedoeling is......

• TheJVH
  • Laatst online: 14:07
Ik ben het volledig met Kkaltuu eens, ik heb nog nooit zoveel kleine kinderen / whiners op een server gezien...

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ging ik net een server binnen, 64man metro 1000ticket, en ga ik sniper. Kom bij US team en B hadden ze al verloren. Gaat mijn provider weer zoals elke dag flink laggen tijdens de piekuren. Ik zie gewoon de kogel in de kop vliegen en bloed eruit komen, gaat die niet dood door de lag en ben ik ineens een paar meten verplaatst. Nu maar overstapen. Ze zeiden vandaag dat het aan de router lag. Zonder de router aangesloten had ik een ping van 11-13 zeiden ze van de klantenservice en met router 150-200ms... Andere provider dus, heb router zelfs nogmaals helemaal gereset en niks anders.

• megadoom
  • Laatst online: 14-10 23:26
:( Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Baserape noob
dan maar even naar de got server :D

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:54:
[...]
We are just dominating like crazy on the battlefield, son! :+
Hoop dat we volgende ronde ook zo goed doen :)
We sure did :Y)
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/main/1/1306154198.jpg

Android developer & dürüm-liefhebber

Us Belgians maybe need more than a year to assign a government, but we sure as hell can shoot accurate and work as a team sometimes :o

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-11 14:17

Metro2002

Memento mori

Me net dood zitten ergeren aan een paar rondes Metro waarin het wapen M320 érg populair was. Als je maar in de buurt kwam van een explosie (en dat is nogal snel in zo'n krappe map) was je al dood. Bovendien heb ik dat wapen (nog?) niet dus erg fair is het ook niet. Dat vind ik nog steeds een groot nadeel van BF3 dat je een héél erg oneerlijk potje krijgt als je bv net in een team zit met mensen die nog weinig unlocked hebben en je speelt tegen een team waarin alles al beschikbaar is.

Ook krijg ik de driekleuren stront van de respawntijd. Ik wil niet eerst 10 seconden naar een lijk kijken of een snipende vijand en daarna nog een keer 3 seconden wachten tot ik mag deployen. Wat is het NUT :( :r

Bah, ik vind het echt een leuk spel maar dit soort zaken verknallen echt de complete speelervaring en het gevoel van een leuk eerlijk potje. :(

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:34

MadMan

What the....

Newsflash, hackers kunnen je nu ook doden met de medi-kit :(

@ hierboven, daarvoor hebben ze filters uitgevonden, niet zeuren als je het zelf schuld bent.

[ Voor 44% gewijzigd door MadMan op 14-01-2012 21:44 ]

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 13:50
Hee maar dat ben ik!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

kKaltUu schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:55:
Wat een baggerend gezwel is de server van GoTBF3.
:F En dat is dus de typische Battlefield speler. Er gebeurt eens iets wat niet door de beugel kan en gelijk zijn de servers bagger en moet het direct op de blacklist. Op deze manier houd je geen server over hoor, elke server heeft wel eens een cheater of een noob er op zitten. Kortzichtige rotspelers zoals jij mogen gewoon weg blijven hoor, alleen om er zo om te gaan janken is gewoon zielig.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 14-01-2012 21:50 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:25
En ik ook !

• TheJVH
  • Laatst online: 14:07
Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:49:
[...]

:F En dat is dus de typische Battlefield speler. Er gebeurt eens iets wat niet door de beugel kan en gelijk zijn de servers bagger en moet het direct op de blacklist. Op deze manier houd je geen server over hoor, elke server heeft wel eens een cheater of een noob er op zitten. Kortzichtige rotspelers zoals jij mogen gewoon weg blijven hoor, alleen om er zo om te gaan janken is gewoon zielig.
Ehh, het is vooral de huilende mensen die op de GoT server zitten hoor, dat zie ik op weinig andere servers ;) .

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:49:
[...]

:F En dat is dus de typische Battlefield speler. Er gebeurt eens iets wat niet door de beugel kan en gelijk zijn de servers bagger en moet het direct op de blacklist. Op deze manier houd je geen server over hoor, elke server heeft wel eens een cheater of een noob er op zitten. Kortzichtige rotspelers heb je verder niks aan.
Maar gebeurt vaker op de server van GoT, ik geef deze servers vaak genoeg de kans maar het wordt steeds slechter. Dit heeft niets met kortzichtigheid te maken, dit heeft gewoon te maken dat de servers (64 mans, dat moet ik wel toegeven dat daar minder van verwacht kan worden maar) gewoon consistent een laag niveau hebben.
Ik speel met liefde op GoT servers (zeker de TF2) maar dan moet het ook wel leuk zijn. de meeste ervaringen met de BF3 server zijn meer dan negatief.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Het is niet nodig op de man te spelen, houdt het aub netjes.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2012 13:20 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.