Android developer & dürüm-liefhebber
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
rwrwwrrwwwrwrrwrrrryzx schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:13:
Wat heb ik dus geleerd, mensen roepen graag me naam op GOT als ze me mollen
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Wow, zeggen dat ik weg moet blijven als ik al eerder heb gezegd dat ik de BF3 servers toch een kans wil geven?Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:55:
[...]
En blijf er dan gewoon van weg in plaats van ze hier keihard af te gaan zeiken terwijl er genoeg mensen zijn die zich er wel op vermaken. Het is gewoon zielig om op deze manier je frustraties te uiten met deze termen. Dat geeft wel aan wat voor niveau je zelf mee brengt.
Ik vermaak mij ook heel af en toe op de server, maar de overgrote tijd loop ik mij te ergeren wat voor volk hierop speelt. dat ik mijn ervaringen neerpen op dit forum heeft vind ik wel schattig dat je dat zielig noemt. Maarja, niet iedereen kan tegen kritiek. Ik zal ook nog een keer terugkomen naar de GoT servers om te kijken of ze verbeterd zijn, maar voor nu hebben ze nog niet het niveau wat ik van andere GoT servers gewend ben. En dat vind ik juist jammer. (voordat iemand gaat roepen dat ik in andere servers moet spelen voordat ik zoiets roep: ik heb op dit moment 185 uur in bf3 gestoken, ik denk dat ik wel een goed oordeel van wat "leuk" en wat niet leuk is.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
*vindMavamaarten schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:05:
Ik heb me nochtans net echt rot geamuseerd samen met Asgaro, op de GoT server. Ik vindt normaal gesproken 64 spelers te veel (de mappen vind ik daar iets te klein voor), maar jezus het was echt super leuk
Ja was wel tof, we moesten niet echt veel coördineren, maar jij als Assault en ik als Engineer was zeker een goede combinatie
Normaal gezien speel ik nooit assault (ik was toen ik begon met jou level 1 of 2, ik had net de defib unlocked) maar ben toch wel ettelijke levels omhooggegaanAsgaro schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:15:
[...]
*vind
Ja was wel tof, we moesten niet echt veel coördineren, maar jij als Assault en ik als Engineer was zeker een goede combinatie
Moet ik toch ff op reageren, vanavond op de server, zit op seine mijn tank te repareren en iemand pikt mn tank, soit, shit happens. Maar als ik vervolgens netjes die gast attendeer op het feit dat ie met mijn tank er vandoor gaat en de tank al na 20sec op laat blazen door de tegenstander (nogmaals geen scheldwoord aan te pas gekomen en zelfs uitzonderlijk vriendelijk voor BF3 maatstaven) ga jij me op de chat uitmaken voor whiner ?? Hou dan zelf ook je mond denk ik dan, er wordt inderdaad naar mijn mening vrij veel gezanikt op de chat op de GOT servers maar wat is jouw contributie dan als je gaat zelf gaat whinen over whiners. Het valt mij toch op dat op veel NL servers het er zo vreselijk asociaal aan toe gaat. Neem dan een voorbeeld aan Asgaro, had ik in mn chopper zitten op caspian, hadden een lekkere run met flink wat tanks disabled en complimenteert me met mijn vliegkunsten. Dat bevordert tenminste communicatie en samenwerking, ik zie niet in wat iemand voor whiner uitmaken voor jezelf, je team of de server in zijn geheel aan goeds doet.TheJVH schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:10:
Ik ben het volledig met Kkaltuu eens, ik heb nog nooit zoveel kleine kinderen / whiners op een server gezien...
Verwijderd
TsuranyTsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:55:
[...]
En blijf er dan gewoon van weg in plaats van ze hier keihard af te gaan zeiken terwijl er genoeg mensen zijn die zich er wel op vermaken. Het is gewoon zielig om op deze manier je frustraties te uiten met deze termen. Dat geeft wel aan wat voor niveau je zelf mee brengt.
Gewoon verder negeren , wat voor nut heeft het dat je elke keer erop reageert toch ¿¿¿¿¿¿¿
Termen als janken, zielig, zeiken en rotspelers zijn ook niet de meest volwassen. Je reageert wel erg op je teentjes getrapt. Helaas is het een gevolg van admin zijn, je krijgt een hoop negativiteit over je heen en moet een dikke huid hebben.Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:55:
[...]
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Moet je moderator op een niet nader te noemen forum eens proberen..Zer0 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:13:
Helaas is het een gevolg van admin zijn, je krijgt een hoop negativiteit over je heen en moet een dikke huid hebben.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Je noemt het baggerend gezwel, ja dan heb ik liever dat je gewoon weg blijft.kKaltUu schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:15:
Wow, zeggen dat ik weg moet blijven als ik al eerder heb gezegd dat ik de BF3 servers toch een kans wil geven?
Jij geeft geen kritiek, je zeikt af. Daar zit een gigantisch verschil tussen en dat heeft inderdaad invloed op de bereidheid van andere om daar naar te luisteren. Jij bent precies wat er mis is met de Battlefield spelers. Altijd direct klagen en mekkeren zonder constructief bij te dragen waardoor admins er niks mee kunnen. Wij doen ons best leuke servers neer te zetten en vervolgens krijg je alleen maar gezeik over je heen van spelers die niet eens de moeite doen om wat bij te dragen.Ik vermaak mij ook heel af en toe op de server, maar de overgrote tijd loop ik mij te ergeren wat voor volk hierop speelt. dat ik mijn ervaringen neerpen op dit forum heeft vind ik wel schattig dat je dat zielig noemt. Maarja, niet iedereen kan tegen kritiek.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
mwoah, ondanks dat ik ook niet alles meekrijg als ik in een heftig gevecht bezig ben vind ik chat toch wel erg waardevol. Teamspeak/Ventrilo gebruik ik niet altijd en op die manier kan ik toch met mn maten en regelmatig ook met wildvreemden het eea coordineren. Soflam vragen en krijgen kan echt veel schelen bijv. toegegeven echt vaak gebeurt dat niet maar baat het niet dan schaad het niet.Konjo schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:59:
Dat mensen überhaupt de chat lezen. Als ik gewoon lekker aan het spelen ben dan zie ik de chat helemaal niet. Ik snap sowieso niet dat mensen al die shit uittypen in de chat. zonde van de tijd.
gebeurt dat vaak tegenwoordig?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Best wat leuke rondes gehad idd. Helaas is de server tijden Firestorm gecrasht net. Mis ik mooi weer die MVP!Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 00:54:
Net wat mooie rondes gespeeld met danielww2, zulke mogen er nog volgen!
Verder was 64 man leuk, maar mij toch te druk op een Seine en Bazaar. Op de andere mappen gaat het nog wel vaak. Even aan mijn favo's toegevoegd. Helaas zat Tehran Highway er tussen. Grootste kl*$&#@te map van BF3 in mijn ogen. Nog slechter dan Metro
Helaas wel al snel de chat op Hidden gezet. Het niveau en de leeftijd die daar aanwezig is komt rond de 12 jaar denk ik. Niks mis mee, maar ik hoef het allemaal niet te lezen
[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-01-2012 01:06 ]
Inderdaad en het toppunt was deze.Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 00:54:
Net wat mooie rondes gespeeld met danielww2, zulke mogen er nog volgen!
http://battlelog.battlefi...how/16443053/1/184991456/
Sorry pannekoek omdat ik je 8 keer heb gekilled en jij mij niet een keer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha, bij Seine Crossing werd er veel getypt.StealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:04:
[...]
Helaas wel al snel de chat op Hidden gezet. Het niveau en de leeftijd die daar aanwezig is komt rond de 12 jaar denk ik. Niks mis mee, maar ik hoef het allemaal niet te lezen
Nuja, ik zet op auto hide, speel op res van 1920x1080 dus zo'n vensterje maakt niets uit.
Maar sommige mensen speelden echt Chatfield3 denkik
Meer frustratie omdat ze er niks van bakten... field.Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:14:
[...]
Haha, bij Seine Crossing werd er veel getypt.
Nuja, ik zet op auto hide, speel op res van 1920x1080 dus zo'n vensterje maakt niets uit.
Maar sommige mensen speelden echt Chatfield3 denkik
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
cool, ben top vehicle en aimking in dat potje, vooral dat laatste verbaast me. Meestal heb je toch wel recons met 98B's ofzo.DanielWW2 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:05:
[...]
Inderdaad en het toppunt was deze.![]()
http://battlelog.battlefi...how/16443053/1/184991456/
Sorry pannekoek omdat ik je 8 keer heb gekilled en jij mij niet een keer.
[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 15-01-2012 01:16 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Nog mensen die dit hebben als je een game lang aan een stuk speelt ? Was toch al een uur of 6 aan het gamen.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 15-01-2012 01:21 ]
Verwijderd
Ligt het niet aan het feit dat het al 1u 's nachts is en dat je al meer dan 14u op bent?Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:20:
Dat laatste uur dat ik speelde, voelde ik wel dat ik meer begon te rushen, en ongeduldig begon te worden... Ook omgeving scannen deed ik maar half-half. Een combinatie van koffie en ice tea kan ook niet gezond zijn hierbij![]()
Nog mensen die dit hebben als je een game lang speelt na elkaar? Was toch al uur of 6 aan het gamen.
Nee, dat niet echt.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:21:
[...]
Ligt het niet aan het feit dat het al 1u 's nachts is en dat je al meer dan 14u op bent?
Meestal speel ik pas vanaf middernacht omdat overdag het schoolwerk ofzo voorrang krijgt, en normaal heb ik niet zo'n rush-gevoel dan.
Kan ook wel liggen aan het feit dat ik en danielww2 gefocust waren op het behalen van de hoogste score onder elkaar, waardoor ik meer focuste op kills en minder op het tactisch flanken en scannen omgeving...
Added!StealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:33:
Voeg me trouwens even toe als je wilt; Loonens. Dan kan ik in mij lijst zien wie er al in de got servers zit. Leuker om met wat bekenden te spelen imo.
Wel even een nuance maken: pas vanaf februari zal ik terug actief bf3 spelen. Vandaag was een uitzondering dat ik aan het spelen was omdat ik een verlofdagje inlaste in m'n examenperiode.
edit:
mn SPM kreeg vandaag een ferme tik zo te zien. I like!!
[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 15-01-2012 01:43 ]
More like Kamikazefield, ik zat heerlijk kansloos te rushen op delta op het laatstDanielWW2 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:15:
[...]
Meer frustratie omdat ze er niks van bakten... field.
Verwijderd
Moet je maar eens bij metro, als je aan de us kant zit onder de roltrap, aan de rechterkant bij dat prullenbakje een T-UGS neerzetten, dan zie je het ook flink binnen stromen.unfor schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Je moet die MAV ook gewoon lekker ergens neer zetten en laten spotten
Ik speel vrijwel nooit metro, maar als ik toevallig op die map kom dan zet ik altijd een MAV neer ergens in een chokepoint maar niet geraakt kan worden. (in de doodlopende metro rails bijvoorbeeld, hij spot alles in de verdieping er boven.)
Dan heb je een constante stroom van spot assists en ribbons.
Jep, dat herken ik maar al te goed.Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:20:
Dat laatste uur dat ik speelde, voelde ik wel dat ik meer begon te rushen, en ongeduldig begon te worden... Ook omgeving scannen deed ik maar half-half. Een combinatie van koffie en ice tea kan ook niet gezond zijn hierbij![]()
Nog mensen die dit hebben als je een game lang aan een stuk speelt ? Was toch al een uur of 6 aan het gamen.
Altijd, na een uur of 2 gaat het bergafwaarts. En juist dan kicked die verslaving. Dan gaat een potje kut, en dan wil je het het volgende potje beter doen en gaat ie weer niet, dan volgende potje weer proberen beter te doen... etc.. etc.Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:20:
Speel nu met de svd en mk11. Echt onwijs lachen, silencer en holo sight erop, en dan lekker headshots maken.
Geniaal, vooral die keren dat mensen mij als een malle in mijn rug beginnen te schieten, ik me omdraai, headshot maak en met 10% health gewoon weer door kan. Vraag me af wanneer ik die headshot dog tag krijg... heb er nu toch wel een serieus aantal gemaakt. Echt een aanrader
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...ew/2832654489563959247/1/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 04:33 ]
Mja die headshot ratio's met automatische rifles zijn overduidelijk niet legitiem.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 04:12:
Voor de mensen die nog benieuwd zijn naar hoe het met de twijfelgeval cheater Kittenlefty (mvz) is gegaan, zie deze topic die hij zelf heeft aangemaakt.
http://battlelog.battlefi...ew/2832654489563959247/7/
30% is vrij normaal, 40% is extreem maar 70%?
VAL: 1.167/801 =68%,
PP-19: 542/283 =52%,
SCAR-H: 371/216 =58.22%,
P90: 318/202 =63.52%
MP443 SUPP. : 314/206 = 65.61%
G18: 299/212 =70.90%
Als ik lang game merk ik weinig verschil als het gezellig is op de server.Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:20:
als ik in mijn eentje speel, dan heb ik het meestal wel gehad na 2 uurtjes. ik ga me dan irriteren aan Solo spelers in BF3 terwijl ik altijd voor teamplay wil gaan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Is er vannacht een punkbuster update geweest oid?
[edit] Punkbuster update zegt van niet in ieder geval ?!?
gisteren 14-1 inderdaad wel de Origin update gehad.. en daarna gewoon gespeeld... Battlelog is ook up to date zegtie ?!
[ Voor 34% gewijzigd door GeeEs op 15-01-2012 09:10 ]
Potje ging lekker, stond bovenaan en de achterstand was omgebogen tot een voorsprong. Met 27 om 15 tickets en alle vlaggen van ons was de overwinning een feit.... toen bevroor mn scherm en kwam ik terug op desktop.
Kicked... reason: making room for members. Zoo jammer dat, had echt lol het hele potje maar dan vindt de admin van het verliezende team kennelijk dat je geen recht hebt op je medaillions e.d. Had meteen geen zin meer om verder te spelen. Het ergste ervan is dat je er gewoon zelf he-lemaal niks aan kan doen en overgeleverd bent aan de grillen van de 13 jarige, of slecht-tegen-hun-verlies kunnende admins.
http://battlelog.battlefi...how/16424795/1/233909592/
Dit rondje wordt ik niet gekicked.
http://battlelog.battlefi...how/16430796/1/233909592/
En dat rondje dus wel.
Bij die eerste had ik het nog begrepen
[ Voor 12% gewijzigd door JohnnyV76 op 15-01-2012 09:30 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
ik heb dit voorval ook gisteren avond gehad,
ik heb punkbuster verwijderd en opnieuw geinstalleerd,daarna de pc opnieuw opgestart...
het probleem was toen verholpen,voor hoe lang weet ik niet,want het is een gewoonte van BF3 om ermee te kappen wanneer het spel er zin in heeft...
anders moet je het probleem ook even aankaarten in het problemen topic van BF3!
Ze deden het wel zo dat er veel twijfel was of er nu gebruik werd gemaakt van een cheat of niet. Deze twijfels werden weggenomen doordat ieder schot resulteerde in een headshot, ook wanneer je 900 meter verderop stond. Deze speelden overduidelijk vals en het meest erge is wel dat het team waarin ze zaten er niet van konden profiteren. De twee heren waren zo druk bezig met zichzelf dat ons team maar vanaf de andere kant van het eiland de vlaggen pakten en zo aan de winnende hand bleven.
Maar goed, dit is slechts één voorbeeld terwijl het zoveel vaker voorkomt.
Toch is niet alles kommer en kwel, zo heb ik sinds vrijdag de QBU als sniperrifle en deze heeft de almachtige SKS van de troon gestoten. De SKS was mijn favoriete wapen omdat je zo lekker snel achter elkaar kunt schieten en als je aan de bulletdrop bent gewend dan kun je heerlijk schieten. De QBU heeft de voordelen van de SKS maar heel weinig bulletdrop en dat maakt dat het makkelijk richten is.
Het enige wat ik nu nog moet hebben voor dit wapen zijn de Bipod en de 12x Scope. Dan ben ik het mannetje.
Ik vraag mij toch af waar men altijd aan die fabeltjes komt dat wapens andere bullet-drop zouden hebbenbazs2000 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:37:
De QBU heeft de voordelen van de SKS maar heel weinig bulletdrop en dat maakt dat het makkelijk richten is.
Het zit tussen je oren!
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 15-01-2012 09:40 ]
Verwijderd
Battlelog + punten, sterren, ribbons wel beschikbaar... vaag..
Zo lang de server er niet uit klapt worden je stats gewoon bewaard.GeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:20:
Nouja.. net weer een ronde kunnen spelen, word ik toch weer gekickt voor het einde..
Battlelog + punten, sterren, ribbons wel beschikbaar... vaag..
In deze tabel http://symthic.com/?s=bf3 zie je duidelijk de verschillen... vooral de SKS en QBU verschillen op dat punt best wel.. Dus zo'n fabeltje is het niet in dit geval. (Al zal je er op short en medium range natuurlijk vrij weinig van merken)unfor schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:40:
[...]
Ik vraag mij toch af waar men altijd aan die fabeltjes komt dat wapens andere bullet-drop zouden hebben
Het zit tussen je oren!
Ook low velocity rounds (met suppressor bv) hebben eerder last van bulletdrop dan high speed rounds.
[ Voor 9% gewijzigd door GeeEs op 15-01-2012 10:35 ]
Die charts geven aan op welke afstand de kogel zijn minimale en maximale damage heeft bereikt.GeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:29:
[...]
In deze tabel http://symthic.com/?s=bf3 zie je duidelijk de verschillen... vooral de SKS en QBU verschillen op dat punt best wel.. Dus zo'n fabeltje is het niet in dit geval.
Ook low velocity rounds (met suppressor bv) hebben eerder last van bulletdrop dan high speed rounds.
Niet de bullet drop.
De supressor verlaagt de afstand van de maximale damage en zit eerder op de minimale damage, tevens heeft de kogel langer nodig om z'n doel te bereiken.
De bullet drop blijft in beide gevallen het zelfde.
hmmm.. een kogel die sneller uit een gun vertrekt zal altijd minder snel last van bulletdrop hebben tov. een kogel die "langzaam" vertrekt.unfor schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:35:
[...]
Die charts geven aan op welke afstand de kogel zijn minimale en maximale damage heeft bereikt.
Niet de bullet drop.
De supressor verlaagt de afstand van de maximale damage en zit eerder op de minimale damage, tevens heeft de kogel langer nodig om z'n doel te bereiken.
"Bullet drop is -15 m/s for all the weapons except for AS VAL and all sniper rifles (excluding SKS) its -9.81 m/s. Shotgun shells have their own drops which are mentioned at the chart."
Je moet in die tabel kijken naar de speed diede bullets hebbenunfor schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:35:
[...]
Die charts geven aan op welke afstand de kogel zijn minimale en maximale damage heeft bereikt.
Niet de bullet drop.
(flash) Suppresor verlagen deze, hoe hoger je snelheid hoe lager je drop is
exact!yzx schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:37:
[...]
Je moet in die tabel kijken naar de speed diede bullets hebben
(flash) Suppresor verlagen deze, hoe hoger je snelheid hoe lager je drop is
Met andere woorden. Alle normale wapens en de SKS hebben -15 m/s. Alle sniper rifles en de VAL hebebn -9,81m/s.GeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:37:
[...]
hmmm.. een kogel die sneller uit een gun vertrekt zal altijd minder snel last van bulletdrop hebben tov. een kogel die "langzaam" vertrekt.
"Bullet drop is -15 m/s for all the weapons except for AS VAL and all sniper rifles (excluding SKS) its -9.81 m/s. Shotgun shells have their own drops which are mentioned at the chart."
Dus, jij kan goed het verschil hebben gemerkt tussen de QBU en de SKS
Persoonlijk niet echt op gelet specifiek bij deze 2 guns nog, maar de stelling dat de bulletdrop tussen de oren zit is wat kort door de bochtStealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:39:
[...]
Met andere woorden. Alle normale wapens en de SKS hebben -15 m/s. Alle sniper rifles en de VAL hebebn -9,81m/s.
Dus, jij kan goed het verschil hebben gemerkt tussen de QBU en de SKS.
[edit] Echter, als je de bulletdrop precies tussen de oren weet te plaatsen heb je wel een headshot...
[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 15-01-2012 10:48 ]
NeeStealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:39:
[...]
Met andere woorden. Alle normale wapens en de SKS hebben -15 m/s. Alle sniper rifles en de VAL hebebn -9,81m/s.
Dus, jij kan goed het verschil hebben gemerkt tussen de QBU en de SKS.
Nu als er de Valeria van de kogel is meegerekend weet ik niet
[ Voor 12% gewijzigd door yzx op 15-01-2012 10:44 ]
Word tijd dat iemand weer een filmpje maakt zoals het BC2 filmpje waarin alle bullet drops vergeleken worden.GeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:43:
[...]
Persoonlijk niet echt op gelet specifiek bij deze 2 guns nog, maar de stelling dat de bulletdrop tussen de oren zit is wat kort door de bocht
In BC2 gilde ook altijd iedereen dat er verschil zat in bulletdrop terwijl dat toch echt niet zo was.
Ik merk zelf geen enkel verschil, maargoed ik zit dan ook altijd in de frontlines.
Ik zou zeggen.. maak dat filmpje.. ben nu wel benieuwd geworden...unfor schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:47:
[...]
Word tijd dat iemand weer een filmpje maakt zoals het BC2 filmpje waarin alle bullet drops vergeleken worden.
In BC2 gilde ook altijd iedereen dat er verschil zat in bulletdrop terwijl dat toch echt niet zo was.
Ik merk zelf geen enkel verschil, maargoed ik zit dan ook altijd in de frontlines.
Edit... net even getest, maar de SKS heeft een extreme bulletdrop tov de QBU.. heb het gefrapst, zal het straks uppen..
[ Voor 11% gewijzigd door GeeEs op 15-01-2012 11:04 ]
Kan aan het begin van een ronde wel een voordeel hebben, lijkt me?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=puqwVlFEe8U]
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 15-01-2012 11:04 ]
Lijkt me toch vrij duidelijk in het geval van BF3. Alle data op Symthic is op basis van decrypted files van het spel zelf. Gewoon even je rekenmachine erbij pakken, en je komt vanzelf aan de volgende cijfers.unfor schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:47:
[...]
Word tijd dat iemand weer een filmpje maakt zoals het BC2 filmpje waarin alle bullet drops vergeleken worden.
Bulletdrop op 1000 meter:
SV98: -19 meter
M98B: -15 meter
SKS: -34 meter
Daarnaast is het verschil tussen de M98B en andere (recon) wapens zodanig groot dat dat echt wel opvalt als je een ander wapen gewend ben.
Pentaxiaan
Volgens mij heeft die kerel gewoon de sprint specialization en de anderen niet, want volgens mij vertraag je een klein beetje als je terug op de grond landt. (deze dt is wel juist, toch ?Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:04:
Haha, ik heb het nog nooit iemand zien doen in-game, maar als je continu springt lijk je je sneller te verplaatsen![]()
[video]
Misschien is er wel een mythbusters filmpje van op YT?
Squad specs krijgt het hele squad.Mavamaarten schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:11:
[...]
Volgens mij heeft die kerel gewoon de sprint specialization en de anderen niet, want volgens mij vertraag je een klein beetje als je terug op de grond landt. (deze dt is wel juist, toch ?)
Misschien is er wel een mythbusters filmpje van op YT?
Klopt, ik ben nu een filmpje aan het uppen van de SKS tov de QBU-88, maar het valt mij zelfs een beetje tegen. Had verwacht dat het verschil alleen echt op grote afstand merkbaar zou zijn, maar het is zelfs al op long/mediumrange extreem merk/zichtbaar... linkje volgt. (15% upping) --> hier alvast de link..SirNobax schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:10:
[...]
Lijkt me toch vrij duidelijk in het geval van BF3. Alle data op Symthic is op basis van decrypted files van het spel zelf. Gewoon even je rekenmachine erbij pakken, en je komt vanzelf aan de volgende cijfers.
Bulletdrop op 1000 meter:
SV98: -19 meter
M98B: -15 meter
SKS: -34 meter
Daarnaast is het verschil tussen de M98B en andere (recon) wapens zodanig groot dat dat echt wel opvalt als je een ander wapen gewend ben.
[YouTube: http://youtu.be/deMcpzvPpeI]
[ Voor 4% gewijzigd door GeeEs op 15-01-2012 11:19 ]
Als je knife equipped loop je ook sneller dan wanneer je met je guns looptAsgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:04:
Haha, ik heb het nog nooit iemand zien doen in-game, maar als je continu springt lijk je je sneller te verplaatsen![]()
Ps: we kunnen ook altijd racen om te kijken wat sneller is
Startbanen genoeg
[ Voor 13% gewijzigd door Fantasma op 15-01-2012 11:18 ]
Dit is geen CS hoor.Fantasma schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Als je knife equipped loop je ook sneller dan wanneer je met je guns loopt
Ps: we kunnen ook altijd racen om te kijken wat sneller isgewoon lopen of springend lopen
Startbanen genoeg
Dit is een account.
Pak voor de gein maar eens je M60 en ga rennen....
Trap af gaat springend sneller, en in metro zie ik ook veel mensen springend lopen.. die gaan altijd sneller lijkt het wel.. ook leuk om te testen inderdaad
[ Voor 29% gewijzigd door GeeEs op 15-01-2012 11:25 ]
Verwijderd
Overigens zojuist "slachtoffer" geworden van een nieuwe hack. Zodra je spawned gekilled worden door een medpack en daarna stapte meneer (of mevrouw) over op een spawnbeacon.
Nooit gespeeld...
Anyway, je ziet het wel ook niemand doen ook al weten ze dat?
Ik hoop dat dit niet waar is. Ik zou het erg jammer vinden omdat je dan straks alleen maar malloten hebt die springen om ergens 1 seconde eerder te zijn. Het verpest de totale sfeer in zo'n game vind ik. Als ik zulke gameplay wil, ga ik wel quake spelen.Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:04:
[video]
Ik spring zowieso vaak juist omdat ik van quake af kom, maar het valt me op dat je juist niet kan bunnyhoppen in bf3, dan sta je zo stil. van een trap af spring ik wel vaak zolang ik maar geen damage krijg.StealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:49:
[...]
Ik hoop dat dit niet waar is. Ik zou het erg jammer vinden omdat je dan straks alleen maar malloten hebt die springen om ergens 1 seconde eerder te zijn. Het verpest de totale sfeer in zo'n game vind ik. Als ik zulke gameplay wil, ga ik wel quake spelen.
Omdat de maps groot zijn misschien? En je M9 of whatever sidearm of knife die distance je dood betekent als je iemand tegenkomt op 100m afstand?Fantasma schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:45:
[...]
Nooit gespeeld...
Anyway, je ziet het wel ook niemand doen ook al weten ze dat?
Hoe doe je dat, jezelf op een leaderboard toevoegen? Moet ik dan member zijn van GoTBF3 toevallig?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:43:
Mijzelf net ook maar even toegevoegd in het GoTBF3 Leaderboard. Een knappe 40e plek op basis van flagcaptures.
Overigens zojuist "slachtoffer" geworden van een nieuwe hack. Zodra je spawned gekilled worden door een medpack en daarna stapte meneer (of mevrouw) over op een spawnbeacon.
(boven die lijst zegmaar, niet linksboven op de site, dan kom je op je eigen statspage)
[ Voor 6% gewijzigd door GeeEs op 15-01-2012 12:00 ]
Dat klopt echt voor geen meter, die stats. 0 flags capped? Yeah, lolz. Hoe verwijder je jezelf daar opnieuw?GeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:59:
Gewoon je naam invullen boven "add player" op deze page --> http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC en dan "add player" drukken.
(boven die lijst zegmaar, niet linksboven op de site, dan kom je op je eigen statspage)
*EDIT*
Een manuele update doet wonderen
[ Voor 5% gewijzigd door RangedNeedles op 15-01-2012 12:07 ]
Ah, het helpt wel als ik op de goede site zitGeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:59:
Gewoon je naam invullen boven "add player" op deze page --> http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC en dan "add player" drukken.
#48 zonder te filteren
Niks nieuws imho, dit is al een tijdje zo.StealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:49:
[...]
Ik hoop dat dit niet waar is. Ik zou het erg jammer vinden omdat je dan straks alleen maar malloten hebt die springen om ergens 1 seconde eerder te zijn. Het verpest de totale sfeer in zo'n game vind ik. Als ik zulke gameplay wil, ga ik wel quake spelen.
Rennen en springen ben je iets sneller, op het moment dat je springt win je een beetje terrein.
In metro kan je het goed zien, ik haal squad leden in die voor me zijn gespawned.
Maar wel lekker wat unlocks voor m'n QBU gun
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
LOL. Dat is wel vrij epic. Je moet er toch een keer door heen kunnen drukken. Epic teampje?Tsurany schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:23:
Vijfhonderd tickets om voorbij de eerste stage op Operation Metro te komen en nog lukt het niet
Maar wel lekker wat unlocks voor m'n QBU gun
Nog wat kunnen planten / defenden of was het puur knallen?
En ook, als het niet lukt bleven er dan opeens veel mensen achterin snipen? *hekelt*
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Mjah ik was attacker en na een paar pogingen maar opgegeven aan te vallen, veel snipers die blijven hangen en niet mee doen met aanvallen, echt annoying. Ach nu defenden en we worden gefacerolledMu.siQ schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:25:
LOL. Dat is wel vrij epic. Je moet er toch een keer door heen kunnen drukken. Epic teampje?
Nog wat kunnen planten / defenden of was het puur knallen?
En ook, als het niet lukt bleven er dan opeens veel mensen achterin snipen? *hekelt*
Dat hekel ik echt zo hard XD. Je denkt dan van goh, we moeten er dus een tandje bovenop gooien. Dus hop, smoke er voor hangen en rushen (he, die naam?!) maar nee, iedereen gaat sniper pakken en hoopt dan maar wat kills te pakken. Als defending, oke, maar andersomTsurany schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:28:
[...]
Mjah ik was attacker en na een paar pogingen maar opgegeven aan te vallen, veel snipers die blijven hangen en niet mee doen met aanvallen, echt annoying. Ach nu defenden en we worden gefacerolled
Nou ja, ik zeg knal wat claymores neer bij de mcoms
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Heh humor, kom door dit erachter dat ik precies 1 defend minder heb dan attack.GeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:59:
Mijn team doet dat ook altijd tijdens matches. 3 stappen en dan springen.Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:04:
[video]
maar op seine crossing toch al niet?yzx schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:56:
[...]
Omdat de maps groot zijn misschien? En je M9 of whatever sidearm of knife die distance je dood betekent als je iemand tegenkomt op 100m afstand?
Wauw... Mijn KD was de helft van degene die onder me staat maar ja puntjes hea
Na CoD is dit zo'n revelatie
Werd ik MVP2 terwijl er 8 mensen waren die waarschijnlijk veel verstandiger speelden dan ik
/westernavenger
De AI van de SP is beter dan sommige spelers dan MP hoor dat verklaard genoeg denk ikFantasma schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:26:
[...]
maar op seine crossing toch al niet?die eerste flags zijn toch niet ver weg?
en daar zijn dan nog geen vijanden
Omdat de AI min of meer een aimbot heeft die op jouw gemikt staat.yzx schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:57:
[...]
De AI van de SP is beter dan sommige spelers dan MP hoor dat verklaard genoeg denk ik
AI loopt niet voor javelins inDanielWW2 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:59:
[...]
Omdat de AI min of meer een aimbot heeft die op jouw gemikt staat.
Toch nog plek 34, I expected worseGeeEs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:59:
Ken het gevoelkevz schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:50:
[...]
Ik spring zowieso vaak juist omdat ik van quake af kom, maar het valt me op dat je juist niet kan bunnyhoppen in bf3, dan sta je zo stil. van een trap af spring ik wel vaak zolang ik maar geen damage krijg.
ik kom van TF2
Angelo NL / Global Cargo VTC
En precies weet waar jij zit vanwege de wallhackDanielWW2 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:59:
Omdat de AI min of meer een aimbot heeft die op jouw gemikt staat.
Oh ja, die is pas echt leuk. Echt geweldig als 20 russen/Iraniërs het vuur op je openen terwijl je achter dekking zit en zo zwaar gesuppressed word dat je niet eens kan terugschieten omdat je niks ziet.Tsurany schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:07:
[...]
En precies weet waar jij zit vanwege de wallhack
Verwijderd
Ik heb mijzelf erg vermaakt met de singleplayer. Ik vondt het wel gaaf om te kunnen kijken waar je vijanden zitten zonder meteen doorzeefd te woorden. Het gaf mij meer t gevoel van realisme. Ik heb meer plezier met de multiplayer, gewoon omdat de epic momenten en de grote diverstiteit, maar ik vondt de singleplayer een welkome afwisseling, dan wel op hard anders was het een beetje te makkelijk.
*vondVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:19:
@iedereen hierboven over de singleplayer.
Ik heb mijzelf erg vermaakt met de singleplayer. Ik vondt het wel gaaf om te kunnen kijken waar je vijanden zitten zonder meteen doorzeefd te woorden. Het gaf mij meer t gevoel van realisme. Ik heb meer plezier met de multiplayer, gewoon omdat de epic momenten en de grote diverstiteit, maar ik vondt de singleplayer een welkome afwisseling, dan wel op hard anders was het een beetje te makkelijk.
Hmm, ik vond dat hij tegenviel.
Deels omdat vele zaken al gespoilerd waren door de trailers.
En deels omdat het echt te on-rails was. Dan vond ik de BFBC2 singleplayer veel leuker.
Het klopt wel dat ze de game meer een gevoel van realisme wilden geven, maar dan had ik ook wat meer vrijheid gehad in het bewegen.
Ik vind het jammer dat er zo weinig shooters zijn vandaag die een degelijk verhaal bieden. Half Life 2 en Medal of honor allied assault, dat waren pas singleplayers
Homefront was flauw.
Deus Ex heb ik gehoord is zeer goed, die koop ik volgende maand.
Verwijderd
hahahahaVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:57:
[...]
Zie het zo: het glas is niet 15/16e leeg, maar 1/16e vol!
mijn W/L boeit mij niet zo veel, het hangt voor 99/100 van je team af, je K/D kan je zelf veranderen en wat aan doen, niet dat ik speel voor de K/D ik speel voor de team points, aangezien ik toch niks raak. Ik zie mezelf echt als een team speler en offer mezelf dan ook nog alles op voor het team
Verwijderd
Nee, dat is het niet in RL. Je gebruikt low velocity rounds omdat je anders nóg de sonic boom van de kogel hoort. Heeft je suppressor weinig nut :-)Propheticus schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:37:
Niet waar, staat zelfs in de omschrijving dat suppressors meer bullet drop toevoegen door de low-velocity cold rounds die gebruikt worden (ander verbrand je suppressor).
nou leuk hoor zo iemand in je team...wat een laffe zak zeg.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Weet wat hij vanavond gaat doen
Grapje?
Anyway, ik vind het jammer dat ik niet zoveel in attack chopper kan zitten, wil ook wel eens afwisseling
(kan tevens niet echt vliegen met dat ding dus piloot is geen optie
Jet begin ik niet meer aan, heb nu maar 64 punten(Niet eens flares dus) , voor ik goed en wel in de lucht zit ben ik nu waarschijnlijk al dood dan
[ Voor 53% gewijzigd door Fantasma op 15-01-2012 15:43 ]
sneu zeg. 1 keer kan 'grappig' zijn, maar die gast is gewoon een sneu figuur.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.