Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Elke keer als ik m'n stats check heb ik zoiets van: hoe the fuck kunnen die nou toch zo slecht zijn?
Blijkt: ik heb met de beta mijn pa z'n xbox live account aan mijn PC account gekoppeld om de beta op de 360 te kunnen spelen. En tering, als er elk potje 1 kills en 15 deaths aan mijn stats wordt toegevoegd, en dat al zeker een maand lang, dan gaat het hard ja...
En dan gewoon de boel moeten veranderen via de xbox, en niet via battlelog, en dan gewoon ook nog eens dat niet eens kunnen doen, omdat die achterlijk xbox live zo krakkemikkig als de pest is.
Damn, irritation outburst wut.
Ik had mezelf voorgenomen die jets onder de knie te krijgen. Ik dacht als ik na 3 uur heli's vliegen het behoorlijk onder de knie heb, moet dat met jets ook lukken. Nou vergeet het maar... Nu al acht uur in gezeten, alle mogelijke combinaties geprobeerd: tobo en muis, joystick, tobo alleen, hardcore, niet hardcore en nog maar 22 kills... Ik kap ermee, die leercurve is me te stijl en de lol gaat er dan gewoon af. Vanmiddag maar de heli gepakt en met zo'n 30 vlieguren leverde me dat meteen weer een air warfare ribbon op en meerdere vehicles destroyedFantasma schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:39:
[...]
Weet wat hij vanavond gaat doen![]()
Grapje?
Anyway, ik vind het jammer dat ik niet zoveel in attack chopper kan zitten, wil ook wel eens afwisseling![]()
(kan tevens niet echt vliegen met dat ding dus piloot is geen optie)
Jet begin ik niet meer aan, heb nu maar 64 punten(Niet eens flares dus) , voor ik goed en wel in de lucht zit ben ik nu waarschijnlijk al dood dan
Schoot iedereen neer vanaf een random plek...
Report deze kerel aub:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/xbadkiller100x/
Even een vraag voor de duidelijkheid. Reporten doe je toch met dat kleine uitroeptekentje rechts bovenaan in het witte gedeelte?
Verwijderd
hoe kan je dat saaie afbeelding van BF 3 soldaat voor je eigen veranderen??
Hmm , ik heb het net hier ook geprobeert maar zie die niet bij mn naam staan¿¿¿¿
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 16:27 ]
Heb hetzelfde voor: ik heb er ook voldoende al voor geunlocked, en wou me in't begin echt inzetten om het te leren. Maar uiteindelijk werd ik toch telkens geraped zodat ik nu nooit meer een jet instap.l0n3w012ph schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:17:
[...]
Ik had mezelf voorgenomen die jets onder de knie te krijgen. Ik dacht als ik na 3 uur heli's vliegen het behoorlijk onder de knie heb, moet dat met jets ook lukken. Nou vergeet het maar... Nu al acht uur in gezeten, alle mogelijke combinaties geprobeerd: tobo en muis, joystick, tobo alleen, hardcore, niet hardcore en nog maar 22 kills... Ik kap ermee, die leercurve is me te stijl en de lol gaat er dan gewoon af. Vanmiddag maar de heli gepakt en met zo'n 30 vlieguren leverde me dat meteen weer een air warfare ribbon op en meerdere vehicles destroyedDan word ik blij
Jets frustreren me alleen maar: als je een team hebt dat niet spot, strafe run je je te pletter over de mappen zonder iets te zien dat destroyed of gekilled kan worden. Met een chopper kun je veel beter zoeken en circle strafen rondom een tank of zo. Nee, geen jets meer voor mij...
In Battlelog rechtsbovenin klikken op Edit Profile, dan bovenin klikken op visit Gravatar. Daar kun je een avatar uploaden en linken aan je e-mail adres. Vervolgens bij "Gravatar email" in Battlelog je e-mail adres invullen.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:21:
FF een simpel vraagje;
hoe kan je dat saaie afbeelding van BF 3 soldaat voor je eigen veranderen??
Hmm , ik heb het net hier ook geprobeert maar zie die niet bij mn naam staan¿¿¿¿
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik kan in de lucht blijven en air-to-ground attacks voldoende uitvoeren. Maar ik vind het vervelend als andere jets dan op m'n dak komen zitten.glennvho schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:29:
Je kan toch ook zelf vanuit je jet zitten spotten? Ik doe dat ook altijd als mijn team weer maar eens te weinig spot...
Meestal kan ik ze uiteindelijk kwijtspelen door zo te remmen, dan een U turn te doen naar beneden, en ondersteboven weg te vliegen. Maar 10 sec later zitten ze terug achter me, en zo blijft het spelletje duren.
Verwijderd
Elke keer dat ik mijn naam op verschillende manieren schrijf zegt die dat die al gebruikt word of zo¿¿¿speedyjules07 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:32:
[...]
In Battlelog rechtsbovenin klikken op Edit Profile, dan bovenin klikken op visit Gravatar. Daar kun je een avatar uploaden en linken aan je e-mail adres. Vervolgens bij "Gravatar email" in Battlelog je e-mail adres invullen.
Dat kan gewoon niet.
Maak niet uit welke naam ik maar invul
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 16:36 ]
Verwijderd
Ja dus mijn eigen stats en naam en dan .......... snap de ballen niet van.Petertje750 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:37:
@Zoltan check anders ff op http://bf3stats.com/ om te kijken of de naam al bestaat.
2. Ga naar http://bf3stats.com/
3. Paste je naam onder het balkje Gathering of Tweakers en klik op add player.
4. Paste je gamertag in het balkje search player links boven aan dan update de site je stats op deze site.
5. Kijk nu weer op http://bf3stats.com/ dan zie je je ranking op deze site.
[ Voor 43% gewijzigd door JT888 op 15-01-2012 17:30 ]
Verwijderd
Ja dat is geen probleem kan en zie mijn profiel, het gaat mij om een ander plaatje te willen gebruiken.........nogmaals
Ik heb hier ook een plaatjr op mn profiel erbij gedaan maar zie die wel in mn beschrijving maar NIET hier bij mij berichten¿¿¿
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 17:39 ]
De soflam uitschakelenMetro2002 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:48:
Hoe kan je als je in een heli of jet zit en je hebt een lock van een vijand deze met bv flares omzeilen? Bij mij zijn de vluchten altijd van korte duur op deze manier
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Door het indrukken van de X, die staat standaard als countermeasure ingeschakeld. Als je tenminste al de beschikking hebt over flares door die ge-unlocked te hebben.Metro2002 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:48:
Hoe kan je als je in een heli of jet zit en je hebt een lock van een vijand deze met bv flares omzeilen? Bij mij zijn de vluchten altijd van korte duur op deze manier
Daarna op onze eigen server gezeten. Hij was voor de verandering vol op Gulf met 32/32. Wij gaan door naar Strike en ik zet de server op 48 man. We houden 12 spelers over
Daarna een heel leuk potje gehad op Gulf of Oman. Het ging wel redelijk maar niet echt heel erg lekker. De tickets liepen te snel terug en ons team was meer bezig met kills maken dan vlaggen pakken. Het stond op een gegeven moment 70-150 en 30-70 voor RU, maar wij hebben het op het laatste moment nog om weten te draaien. Erg spannend op het einde
http://battlelog.battlefi...how/16578387/1/174263452/
Qua stats niet zo interessant, maar zeker wel dat het uiteindelijk maar om 5 tickets ging. Met 150% tickets, wat neerkomt op ongeveer 600 tickets geloof ik. Bijna een uur bezig geweest en mezelf helemaal rot gereden.
Blackninja had me toegevoegd (ik las achteraf de chat pas op onze server, mijn chat staat altijd op Hidden dus vandaar dat ik niet reageerde) en samen in een squad o.a. ervoor gezorgd dat we de pot naar ons toe trokken
Helaas word je dan wel weer 3 x voor cheater uitgemaakt en ben ik zelfs reported op Battlelog
. Dit terwijl mijn stats in deze ronde totaal niet bijzonder zijn. Mijn SPM is zelfs gedaald.
2012-01-15 17:49:47 | From jorroboy to all: dude cheat spotter noob
2012-01-15 17:47:40 | From jorroboy to all: loonens cheater noob
2012-01-15 17:47:19 | From jorroboy to all: loonens cheater fagg
2012-01-15 17:20:27 | From hagendass1988 to all: loones reported @origin
Tja, ik had de chat uitstaan dus kwam er pas later achter. Om hier nou voor te kicken is weer wat overdreven denk ik. Aan de ene kant mag er gechat worden wat iedereen wil natuurlijk. Hij was door de server gekilled voor "fagg". Ik hou Jorroboy in de gaten op onze server. Mocht hij nog eens terugkomen
[ Voor 33% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-01-2012 19:12 ]
Was net een heerlijk potje aan het spelen op een Wake 24/7-server (hoi killerbeuker), klapt m'n game eruit. We hadden nog 70 tickets, de anderen iets van 500.
Ik heb volgens mij twee medals gehaald dat potje, beter komen de stats er straks nog bij.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
hi codecaster denk dat je je punten kwijt bentCodeCaster schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:42:
Nee!
Was net een heerlijk potje aan het spelen op een Wake 24/7-server (hoi killerbeuker), klapt m'n game eruit. We hadden nog 70 tickets, de anderen iets van 500.
Ik heb volgens mij twee medals gehaald dat potje, beter komen de stats er straks nog bij.
heb ik wel eens vaker gehad en nooit me punten erbij gekregen
gebeurt ook vaak in de metro servers dat ie crashed
(ging ook lekker 25-6 ofzo )
@hieronder ik kreeg de zelfde melding dus we kunnen naar de punten fluiten
[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 15-01-2012 19:07 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Als jij crashed krijg je de punten normaal na de ronde als de server crashed krijg je nietbeuker19 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:45:
[...]
hi codecaster denk dat je je punten kwijt bent![]()
Er staat "Game disconnected: game session on server was removed.", dus ik ben bang van niet inderdaad. Werd jij ook uit de game gegooid dan?beuker19 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:45:
[...]
hi codecaster denk dat je je punten kwijt bent![]()
Gelukkig hebben we de beelden nog, nu even kijken of ik nog weet hoe VirtualDub werkt.
Edit: en klaar.
[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 15-01-2012 20:17 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
1. als je gelocked wordt of beschoten wordt vlieg terug naar je basis, ga achter je basis erg laag rondjes vliegen, de vijand kan je zo niet meer lokken omdat je buiten zicht/bereik bent en de AA gun van je basis kan afrekenen met jets die achter je aan zitten
2. in bochten remmen. zo maak je veel scherpere bochten als je tegenstander en heb je hem makkelijker afgeschut. als je uit de bocht bent meteen afterburner om weer op snelheid te komen (dus geen afterburner in bochten)
3. als je wordt achtervolgt wil het ook nog wel eens werken om eerst steil omhoog te vliegen en dan weer steil omlaag, en op het laatste moment weer recht vooruit (met s (remmen)) de tegenstander zal dicht bij je willen komen en gaat dus sneller als jou en hij zal waarschijnlijk de grond raken.
4. als je wordt achtervolgd en je vliegt recht, gewoon remmen, hij zal je voorbij vliegen daarna meteen afterburner om weer op snelheid achter hem te zitten
5. wil je guided missles gebruiken, doe dit dan op iets grotere afstand en gebruik je machine gun op kortere afstanden, gewoon omdat je zo makkelijker lockt/raakt
6. hou in de gaten wanneer helikopters flares gebruiken, als ze net flares gebruikt hebben kan jij ze locken, ze zullen eerst hun flares moeten reloaden daardoor, kunnen je zou guided missle niet blocken.
7. helikopters=punten, er recht op af vliegen, machine gun volle toeren en bam, er gwn tegen aan knallen, jijzelf houdt nog ong 60% over en de heli is 9/10 keer kapot.
8. vlieg veel over de zijkant van de map, niet een groot rondje, want dan ben je makkelijk te locken, maak altijd zo veel mogelijk bochten, loopings en barrel rolls, gwn een beetje stunten, je bent onvoorspelbaar en veel moeilijker te locken
vooral tip 1 heeft mij veel gered.
Ik ben BlackNinja, was inderdaad echt een heerlijk potjeStealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:37:
Daarna een heel leuk potje gehad op Gulf of Oman. Het ging wel redelijk maar niet echt heel erg lekker. De tickets liepen te snel terug en ons team was meer bezig met kills maken dan vlaggen pakken. Het stond op een gegeven moment 70-150 en 30-70 voor RU, maar wij hebben het op het laatste moment nog om weten te draaien. Erg spannend op het einde.
http://battlelog.battlefi...how/16578387/1/174263452/
Qua stats niet zo interessant, maar zeker wel dat het uiteindelijk maar om 5 tickets ging. Met 150% tickets, wat neerkomt op ongeveer 600 tickets geloof ik. Bijna een uur bezig geweest en mezelf helemaal rot gereden.
Blackninja had me toegevoegd (ik las achteraf de chat pas op onze server, mijn chat staat altijd op Hidden dus vandaar dat ik niet reageerde) en samen in een squad o.a. ervoor gezorgd dat we de pot naar ons toe trokken. Was gaaf!
Die Jorroboy was nogal nooby lol
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Verwijderd
Je bedoelt zeker dat potje Seine Crossing zonet waarbij de tegenstanders zowat continu alle vlaggen in handen hadden...Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:50:
na 2 vreslijke unblanced potjes op de got server maar weer gekapt, in de soort potjes kan je gewoon niet eens je hoofd om de hoek steken of je wordt doorzeefd, om de een of andere reden lukt t dan gwn niet.. jammer
Ben maar gaan Snipen want de RPGs en Mortars vlogen waar ze niet gaan konden (nieuw spreekwoord of bestaat die al O.o).
Toch nog een redelijke Score van 25-4 gehaald.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hoop dat Dice het heel snel fixed dat Jets ook exploderen wanneer ze tegen een Heli aan vliegen, want die gasten die dat met opzet doen zijn zo irri...Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:18:
nog mensen tips nodig bij het jet vliegen?
7. helikopters=punten, er recht op af vliegen, machine gun volle toeren en bam, er gwn tegen aan knallen, jijzelf houdt nog ong 60% over en de heli is 9/10 keer kapot.
hmm dit zou mij toch verbazen.. iedere keer dat ik al tegen een heli gevlogen ben was ik zelf ontploft. of het zou moeten zijn dat ik op die moment geen 100 HP had. Zou ook wel vreselijk irritant zijn. Heli? hup gewoon ff tegen vliegen.. Beter dan soflam + javelinJungelman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:09:
[...]
Hoop dat Dice het heel snel fixed dat Jets ook exploderen wanneer ze tegen een Heli aan vliegen, want die gasten die dat met opzet doen zijn zo irri...
Lekker manCodeCaster schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:54:
[...]
Er staat "Game disconnected: game session on server was removed.", dus ik ben bang van niet inderdaad. Werd jij ook uit de game gegooid dan?
Gelukkig hebben we de beelden nog, nu even kijken of ik nog weet hoe VirtualDub werkt.
Edit: en klaar.
[video]
Kan je niet met z`n 2en tegelijk vanaf 1 ip adres in dezelfde server zitten ??
Thanks, kan zeker van pas komen!Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:18:
nog mensen tips nodig bij het jet vliegen?
1. als je gelocked wordt of beschoten wordt vlieg terug naar je basis, ga achter je basis erg laag rondjes vliegen, de vijand kan je zo niet meer lokken omdat je buiten zicht/bereik bent en de AA gun van je basis kan afrekenen met jets die achter je aan zitten
2. in bochten remmen. zo maak je veel scherpere bochten als je tegenstander en heb je hem makkelijker afgeschut. als je uit de bocht bent meteen afterburner om weer op snelheid te komen (dus geen afterburner in bochten)
3. als je wordt achtervolgt wil het ook nog wel eens werken om eerst steil omhoog te vliegen en dan weer steil omlaag, en op het laatste moment weer recht vooruit (met s (remmen)) de tegenstander zal dicht bij je willen komen en gaat dus sneller als jou en hij zal waarschijnlijk de grond raken.
4. als je wordt achtervolgd en je vliegt recht, gewoon remmen, hij zal je voorbij vliegen daarna meteen afterburner om weer op snelheid achter hem te zitten
5. wil je guided missles gebruiken, doe dit dan op iets grotere afstand en gebruik je machine gun op kortere afstanden, gewoon omdat je zo makkelijker lockt/raakt
6. hou in de gaten wanneer helikopters flares gebruiken, als ze net flares gebruikt hebben kan jij ze locken, ze zullen eerst hun flares moeten reloaden daardoor, kunnen je zou guided missle niet blocken.
8. vlieg veel over de zijkant van de map, niet een groot rondje, want dan ben je makkelijk te locken, maak altijd zo veel mogelijk bochten, loopings en barrel rolls, gwn een beetje stunten, je bent onvoorspelbaar en veel moeilijker te locken
vooral tip 1 heeft mij veel gered.
Ook die halve kamikaze trick ja
Dat jij ging snipen? ... Ik had niets anders van je verwacht!AdmiralSnipe schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:59:
[...]
Je bedoelt zeker dat potje Seine Crossing zonet waarbij de tegenstanders zowat continu alle vlaggen in handen hadden...
Ben maar gaan Snipen want de RPGs en Mortars vlogen waar ze niet gaan konden (nieuw spreekwoord of bestaat die al O.o).
Toch nog een redelijke Score van 25-4 gehaald.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 23:20 ]
En misschien idee voor de andere mensen die ook een andere BF3 nickname hebben dan hun GoT nickname: plaats in je sig hier op forum, of op je battlelog profile je andere naam.
Want heb zo nog redelijk wat mensen die ik wel heb toegevoegd maar het is wat jammer dat ik niet weet hoe ze op het forum hier noemen.
Jup, maar echt een goede balance lukt gewoon niet als je squads heel wilt laten. Je moet squads uit elkaar trekken om dat voor elkaar te krijgen, dat wilt enkel niemand.StealthyPeanut schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:37:
Vandaag op de GoT #1 server gezeten en de balance plugin is wel bezig en doet zijn best, maar 4 potjes achter elkaar waren de games best oneerlijk. Ik weet niet waar dit aan kan liggen Tsurany? Hij balanced adhv de score denk ik? Hij wisselde aardig wat mensen, maar het resulteerde niet in gelijke teams helaas. Je had de keuze uit meerdere balancers toch? Heb je ze allemaal al een keer geprobeerd?
Daar hebben we het intern over gehad en dat zal zeker niet meer gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:12:
T zal wel huiliehuilie zijn, maar tis toch heel kinderachtig dat de admin mij op damavand aan t begin van t potje uit de tank kickt omdat ie zelf wil rijden. Top jongen! Lekker bezig
[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 15-01-2012 23:13 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ok cool. Zand eroverTsurany schreef op zondag 15 januari 2012 @
Daar hebben we het intern over gehad en dat zal zeker niet meer gebeuren
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 23:24 ]
Zelf soflammetje neerzetten en die irritante heli uit de lucht schieten
It's me
Verschrikkelijk is dat. Dat je gewoon een hele ronde lekker bezig bent in de helikopter, en alleen maar dood gaat omdat de jets tegen je aan vliegen. Je krijgt een flinke klap, hij raakt je met zijn vleugel, jij bent kapot en hij vliegt lekker door. Wat mij betreft mogen die damage models ook wel omhoog voor de jets.Jungelman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:09:
[...]
Hoop dat Dice het heel snel fixed dat Jets ook exploderen wanneer ze tegen een Heli aan vliegen, want die gasten die dat met opzet doen zijn zo irri...
PS5 PSN: UnrealKazu
Eerder omdraaien. Ik zie een jet een botsing met een heli niet overleven maar een heli kan dat denk ik wel overleven. Pas als een helikopter zijn rotoren verliest crasht die pas echt in het echt. Zelfs de staart verliezen is niet dodelijk omdat je dan nog steeds kan landen en het overleven in het echt. Oké je bent niet meer gevechtsklaar zonder staart maar het is niet dodelijk voor een heli bemanning in de meeste gevallen.Kazu schreef op maandag 16 januari 2012 @ 01:21:
[...]
Verschrikkelijk is dat. Dat je gewoon een hele ronde lekker bezig bent in de helikopter, en alleen maar dood gaat omdat de jets tegen je aan vliegen. Je krijgt een flinke klap, hij raakt je met zijn vleugel, jij bent kapot en hij vliegt lekker door. Wat mij betreft mogen die damage models ook wel omhoog voor de jets.
Dus voor BF3:
Jet bots: insta death
Heli botst: 60 tot 100% damage variërend van punt van inslag.
Dus op de motor bovenin is instakill, van de staart gewoon 98% maken zodat je nog kan springen als je snel bent en op de cockpit, onderkant ets iets van 60. Een flinke optater maar niet dodelijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan je het niet alsnog balanced maken door geen numerieke balans te hebben? 36 vs 28 bijvoorbeeld, en dan de 28 met de betere squads.Tsurany schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:12:
[...]
Jup, maar echt een goede balance lukt gewoon niet als je squads heel wilt laten. Je moet squads uit elkaar trekken om dat voor elkaar te krijgen, dat wilt enkel niemand.
[...]
Daar hebben we het intern over gehad en dat zal zeker niet meer gebeuren.
Mechwarrior Online: Flapdrol
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mechwarrior Online: Flapdrol
Is het mogelijk dat er een Jet aim hack bestaat?
Ik heb al heel wat uurtjes in jets zitten, en ben naar ik weet lang niet de slechtste. Alleen soms kom ik gasten tegen die onmogelijke bochten maken, om je vervolgens in een split second neer te halen. Die gasten worden ook nog eens altijd eerste.
Ben het vandaag twee keer tegen gekomen bij een gast genaamd DeltaKiller89, en een gast genaamd Michaelhawk.
Trouwens gisteren eindelijk mijn Stationary service medal gehaald (Spend two hours in stationary service weapons). Had er al zo'n 45 min in gezeten maar werd gisteren weg geroepen in een game in Operation Firestorm en zat net in een stationary weapon en dacht dat ik zo terug zou zijn. Niet dus... maar na anderhalf uur weer te kijken was de map bijna ten einde en er was geen auto idle kick
+10.000 punten met helemaal NIETS doen
Ook vind ik enemy SOFLAM - Javelin crews niet kunnen als ik mn tv missile aan het uitproberen ben
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Als ik met een tv missle invlieg op een heli copter of f35 dan is het een single kill hoorJohnnyV76 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:01:
Ik vind de TV missile toch wel een beetje underwhelming. Het is wel altijd een disable als je wat raakt maar dat ding hoort gewoon 1 shot 1 kill te zijn op alles. Het is al lastig genoeg om hem te besturen. In BF2 was ie geweldig en ook de explosie die erbij hoorde was ook zoals het hoort. Beetje hetzelfde als een AT missile op een jeep met 3 man erin. Joepie een disable... dat moet gewoon een bonusklapper zijn zo'n volle jeep!
Ook vind ik enemy SOFLAM - Javelin crews niet kunnen als ik mn tv missile aan het uitproberen ben
Captain Obvious!Asgaro schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:47:
[...]
Dat jij ging snipen? ... Ik had niets anders van je verwacht!
Jep. Gisteren ook 4 choppers en 2 jets uit de lucht gehaald. Het bereik valt me wel erg tegen om eerlijk te zijn.Workaholic schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:17:
[...]
Als ik met een tv missle invlieg op een heli copter of f35 dan is het een single kill hoor?
En als ik een transportchopper, tank, apc of AA raak is het helaas alleen disable...
added:
Trouwens, gister een paar potjes op de Gotbf3 servers gedraaid, en het was zowel op de Rush 32 als op Conquest 64 letterlijk of de ene partij heel goed, of de andere partij heel goed.. En ja, op bazaar was het op een gegeven moment zo’n dieptepunt, dat het ene team het andere team aan het baserapen was.. (ja ik zat bij de overheersende partij, en ja ik heb ook even meegedaan, maar te makkelijk zo.. aan de andere kant heb ik er weinig van geprofiteerd)…
[ Voor 46% gewijzigd door Macchill op 16-01-2012 09:57 . Reden: xtra xtra! ]
Ik speel meestal Assault of Recon.Michielodc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:17:
Welke attachments gebruiken jullie eigenlijk? Ik gebruik bijna altijd red dot, heavy barrel en grip. Maar dan bij de F2000, G36C, M4(3burst engi wapen) en PDW wapens. Met red dot is het namelijk een stuk lastiger killen van +100meter en met die andere scopes heb ik soms het idee dat closecombat niet fijn is.
Met assault gebruik ik meestal een AEK-971 met:
- Ironsight of Kobra
- Heavy Barrel
- Foregrip
Recon, M98B met:
- 12X ballistic
- Straight pull bolt
- ----------------------
Ligt grotendeels aan wat jij lekker vindt spelen, op Caspian border is het aan te raden een scope te nemen die wat verder rijkt dan 100 meter (al kom je dan meer richting de recon-wapens), en in close-combat mappen heb je meer aan een red-dot of holo-dot. De vijanden zijn dan vrij weinig ver weg. Dan heb je minder aan een medium speed scope.Michielodc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:17:
Welke attachments gebruiken jullie eigenlijk? Ik gebruik bijna altijd red dot, heavy barrel en grip. Maar dan bij de F2000, G36C, M4(3burst engi wapen) en PDW wapens. Met red dot is het namelijk een stuk lastiger killen van +100meter en met die andere scopes heb ik soms het idee dat closecombat niet fijn is.
Veel minder recoil, je wordt niet op de minimap gespot en als je op de borst/hoofd richt is het erg goed te doen
Heb je wel eens gezien wat er met een heli gebeurt als de staartrotor uitvalt/niet meer te gebruiken is?DanielWW2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 01:30:
[...]
.//Pas als een helikopter zijn rotoren verliest crasht die pas echt in het echt. Zelfs de staart verliezen is niet dodelijk omdat je dan nog steeds kan landen en het overleven in het echt. Oké je bent niet meer gevechtsklaar zonder staart maar het is niet dodelijk voor een heli bemanning in de meeste gevallen.
....
Ik kan je één ding verzekeren, de bemanning zal dit vrijwel nooit overleven.
Een volledig intakte heli met motorpech/zonder brandstof kan inderdaad wel kans maken om op de rotor af te remmen/dalen... maar zonder staartrotor is het een onbestuurbaar geheel (uitgezonderd enkele speciale types)
[ Voor 14% gewijzigd door GeeEs op 16-01-2012 10:34 ]
Hmm, iets met de film Black Hawk Down, mooi voorbeeld..GeeEs schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:32:
[...]
Heb je wel eens gezien wat er met een heli gebeurt als de staartrotor uitvalt/niet meer te gebruiken is?
Een volledig intakte heli met motorpech/zonder brandstof kan inderdaad wel kans maken om op de rotor af te remmen/dalen... maar zonder staartrotor is het een onbestuurbaar geheel (uitgezonderd enkele speciale types)
Binnenkort maar weer eens kijken!
Wat je ook doet, dump die heavy barrel, in elk geval tot de volgende patch waarin alle attachments worden generfd/getweaked. De heavy barrel vergroot voornamelijk de recoil en doet niet meer damage. Afhankelijk van de map zou ik voor assault altijd gaan voor de silencer, foregrip en RDS/Kobra (afhankelijk van wapen). Soms als je hard door wil rossen is de laser ook wel een goede optie, maar je bent wel extra zichtbaar.Michielodc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:17:
De silencer is vooral ook noodzaak omdat je anders op de minimap oplicht, ik merk zelf hoeveel voordeel ik daarvan heb dat ik het anderen niet wil geven
Wat de springers betreft: Sprint+Springen+Bukken elke 2/3 voetstappen is inderdaad een stukje sneller. Kan je op sommige maps nét even die kleine voorsprong geven om de verdediging/aanval te verrassen (=2/3 gratis kills) of de MCOM te armen. Ook lijken de hitboxes een beetje van slag als je als een mallot om iemand heen springt in een vuurgegevecht. Wel praktisch als je zelf moet herladen maar frustrerend als je daardoor iemand niet kan raken.
toevallig gistere indestructables op discovery gekeken. en daar stapte 2 man personeel gewoon de sloopklare helikopter uit.GeeEs schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:32:
[...]
Heb je wel eens gezien wat er met een heli gebeurt als de staartrotor uitvalt/niet meer te gebruiken is?
zo die is heli geparkeerd nu een lekker bak koffie
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ik speel eigenlijk alleen assault (iets met mediccen wat ik echt geweldig vind, don't ask), en mijn ervaring is dat de HK416 wel zo'n beetje aan al mijn eisen voldoet. Helemaal met de attachments die Loonens ook al aanhaalt, namelijk de suppressor, de foregrip en een holographic sight. Eventueel af te wisselen met een Acog voor de langere afstand.Michielodc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:17:
Ik probeer nu items vrij te spelen voor de Famas, volgens mij ook wel een fijne proppenschieten. Wat is jullie ervaring daarmee?
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Famas schijnt heel goed te zijn, gezien de keren dat ik ermee neergeknald ben...d_star schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:14:
[...]
Ik speel eigenlijk alleen assault (iets met mediccen wat ik echt geweldig vind, don't ask), en mijn ervaring is dat de HK416 wel zo'n beetje aan al mijn eisen voldoet. Helemaal met de attachments die Loonens ook al aanhaalt, namelijk de suppressor, de foregrip en een holographic sight. Eventueel af te wisselen met een Acog voor de langere afstand.
Ik probeer nu items vrij te spelen voor de Famas, volgens mij ook wel een fijne proppenschieten. Wat is jullie ervaring daarmee?
Goed / overpowered. zie die schema's maar van time-to-kill en bullets-to-kill, de Famas staat bijna altijd wel in de top 5 hoe je ook filteredMacchill schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:15:
[...]
Famas schijnt heel goed te zijn, gezien de keren dat ik ermee neergeknald ben...
http://symthic.com/?s=bf3&sb=timetokill
Dat was zeker dat nieuwsreporter heliding, waar de staart pas afbreekt opt moment dat de heli op het dak crasht.. heb ik ook gezien ooit.. Die gasten hadden enorm geluk, dat snap je zeker zelf ook wel? De staartrotor draaide tot het moment van de crash btw. Of heb ik een andere aflevering voor ogen ?!Proxx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:08:
[...]
toevallig gistere indestructables op discovery gekeken. en daar stapte 2 man personeel gewoon de sloopklare helikopter uit.een van de 2 ging er nog eens mooi voor staan echt op een manier van.
zo die is heli geparkeerd nu een lekker bak koffie
http://battlelog.battlefi...how/16702357/1/174263452/
Genoeg volk, maar niemand kreeg me kapot. Veel repairs gemaakt op mijn gunner
Maar, je hebt de meeste recoil dus dat is imho best goed gebalanceerd. Zo sterk is het wapen echt niet.kevz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Goed / overpowered. zie die schema's maar van time-to-kill en bullets-to-kill, de Famas staat bijna altijd wel in de top 5 hoe je ook filtered
[ Voor 61% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-01-2012 11:27 ]
Famas is dan ook CQ wapen, heerlijk voor korte afstand, maar als je beetje op afstand moet schieten raak je helemaal niks ermee.kevz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Goed / overpowered. zie die schema's maar van time-to-kill en bullets-to-kill, de Famas staat bijna altijd wel in de top 5 hoe je ook filtered
Qua attachements wisselt het nogal bij mij, Als ze unlocked zijn qua scope meestal US RDS/ACOG, soms holo (P90 heeft holo bij mij, ook US bij voorkeur). En dan gebruik ik soms laser, soms lampje, soms silencer, foregrip, underslung rail, hangt allemaal nogal van situatie af. Als ik m320 gebruik doe ik wel bijna altijd underslung rail erop. (Tenzij ik hem voor smoke gebruik).
Daar stonden we dan samen in een squad met wat maten van mij op 24/7 metro met 64p.
SKS met holographic sight, foregrip en flash muzzeler. Lekker naar voren lopen en mikken op die kopjes. Dit had ik eerder moeten weten, ik moest alleen nog van de recon class mijn service star halen, waar ik altijd tegen op zag omdat ik recon de minst interessante class vond, maar nu... OMFG!!!
Die service star is er gekomen gisteren net als 300 kills met de SKS, en ja hoor dan begint het gedonder gaan de mensen zich irriteren. Van usas/rpg/m320/smaw noob is het ineens SKS noob. Achja ik kan het hebben, heb mijn k/d en w/l ratio flink opgekrikt samen met mijn spm. en ja ik geef wel een flikker om stats, ondanks dat ik gewoon ptfo doe
Klopt, de ontwikkelaar van de FAMAS heeft ook toegegeven dat hij overpowered is, hij heeft niet zoveel recoil als wat bedoelt was.kevz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Komplotje van DICE? Ik vind de FAMAS namelijk ook veel te makkelijk te unlocken. Hebben ze dat expres gedaan, en overpowered, zodat iedereen die gun zag en wilde hebben en dus B2K kocht?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik heb weinig problemen met hoe sterk hij is, in iedergeval niet als ze willen balanceren met recoil. Voor CQ zal dat niks veranderen, dus wordt hij daar niet zwakker. En voor langere afstanden zou ik zelf al nooit een Famas pakken maar gewoon een M416 of AEK, soms zelfs m16.
[ Voor 65% gewijzigd door Sissors op 16-01-2012 12:01 ]
Ik gebruik de SKS ook de laatste tijd omdat ik graag met auto-snipers speel, maar ik vind de damage echt om te huilen.. Vergeleken met de M39 is het nogal een nutteloos ding (als je em als sniper-rifle gebruikt).loewie1984 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:55:
Ik heb zaterdag middag de kracht van de SKS ervaren, man man man wat een wapen.
Daar stonden we dan samen in een squad met wat maten van mij op 24/7 metro met 64p.
SKS met holographic sight, foregrip en flash muzzeler. Lekker naar voren lopen en mikken op die kopjes. Dit had ik eerder moeten weten, ik moest alleen nog van de recon class mijn service star halen, waar ik altijd tegen op zag omdat ik recon de minst interessante class vond, maar nu... OMFG!!!
Die service star is er gekomen gisteren net als 300 kills met de SKS, en ja hoor dan begint het gedonder gaan de mensen zich irriteren. Van usas/rpg/m320/smaw noob is het ineens SKS noob. Achja ik kan het hebben, heb mijn k/d en w/l ratio flink opgekrikt samen met mijn spm. en ja ik geef wel een flikker om stats, ondanks dat ik gewoon ptfo doe
USAS wordt echt niet meer gewaardeerd
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
't Is best triest inderdaad. Dat ding is al generfed zodat je op een hardcore server 3 direct upper body hits nodig hebt voor een kill, en hoe kom je anders van die vervelende campers af als aanvaller? RPG/M320 is ook vaak gebanned als een server usas+frag banned. RPG spam bannen kan ik snappen want daar zit simpelweg 0 skill achter, maar met usas moet je toch nog wat richtenJoarie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:06:
Altijd fijn als ze in je favoriete Metro 64 server even de spelregels wijzigingen.
USAS wordt echt niet meer gewaardeerd
Ach ja, haters gonna hate.
Ik maai er namelijk even makkelijk zoveel om met de standaard support machine guns + extended mag. Gewoon hoekje om en 400 kogels die kant op slingeren. Altijd wel wat headshots en suppressive ribbons te verdienen.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Als sniperrifle is ie zeker 'niet geschikt' maar voor close range en op wat kopjes te mikken is best aardig moet ik zeggen. Door de holo sight heb ik geen lens flare en de bullet-drop vind ik ook reuze mee vallen. Op een map als metro buiten, 1ste stations mcom's is de rang max 150 a 160 meter en dan is het goed knallen. Het voordeel zit hem in die 21 kogels die je hebt in een magazijn. Je kan lekker doorraggen net als de M1 Garand vroeger in CoD etc.Grimmie187 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:04:
[...]
Ik gebruik de SKS ook de laatste tijd omdat ik graag met auto-snipers speel, maar ik vind de damage echt om te huilen.. Vergeleken met de M39 is het nogal een nutteloos ding (als je em als sniper-rifle gebruikt).
Tijd om over te stappen op andere guns... alle guns zijn makkelijk te ge- / misbruiken / unlocken in Metro.
Als scope kan ik nog steeds de Kobra ten zeerste aanraden. Hele dunne randjes, dus je houdt lekker veel zicht over, en op de langere afstanden: je hebt geen stip in het midden (zoals bij rds/holo), waardoor je zelfs de (door de afstand) hele kleine vijanden nog vrij goed kunt zien & raken. Next best is de US holo wat mij betreft. Heb zelf niet zo veel met zoomscopes op assault rifles e.d., maar speel dan ook maar wat graag up close & personal, zelfs op mn sniper rifles zet ik vrijwel nooit hoger dan de PK-A (3.4x, met wederom het meeste zicht eromheen). En ja, ook op grotere mappen dan metroMichielodc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:17:
Verder ben ik altijd groot fan van silencer geweest, maar begin de laatste tijd het idee te krijgen dat ze toch wat sneller gaan liggen zonder silencer. Verschil volgens de damage charts is miniem en alleen op afstand, misschien meer placebo effect. Argumenten van van A.W.E.S.O.M.-0 gaan zeker op, maar heb af en toe het idee dat er nog niet zo heel gek veel mensen zijn die op hun map kijken. Next best thing is dan meestal de laser, zeker als je veel rent is het fijn dat je al wat zuiverder schiet voordat je goed en wel je scope voor je neus hebt.
En tjah, ik zou je niet eens durven zeggen wat je anders in dat slot van de foregrip kunt stoppen, want dat is alles wat ik daar gebruik (mits unlocked/beschikbaar).
Overigens nog een (ietwat late) kleine tip voor het vliegen in jets: Als je met toetsenbord & muis vliegt, bind dan een knop aan pitch up op je toetsenbord. Slepen met je muis draait nooit zo snel als gewoon zo'n knop ingedrukt houden, je rondjes worden er veel strakker door.
Owh en hoe lager je airspeed, hoe krapper je bochtjes, maar te laag en je valt uit de lucht. Tip voor nog kleinere bochten: vol op de achteruit (throttle down), en in intervals de afterburner gebruiken (sec aan, sec uit, sec aan, sec uit, etc). Dan blijf je steeds net boven de lower limit qua airspeed. Kleiner dan dat heb ik ze nog niet gekregen..
btw, de FAMAS is van Franse makelij...Mr Ton schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:55:
[...]
Klopt, de ontwikkelaar van de FAMAS heeft ook toegegeven dat hij overpowered is, hij heeft niet zoveel recoil als wat bedoelt was.
Komplotje van DICE? Ik vind de FAMAS namelijk ook veel te makkelijk te unlocken. Hebben ze dat expres gedaan, en overpowered, zodat iedereen die gun zag en wilde hebben en dus B2K kocht?
weer die fransen he....
Vandaar de waardeloze iron sights en de recoil. (Fransen)Macchill schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:41:
[...]
btw, de FAMAS is van Franse makelij...
weer die fransen he....
Ik vind de FAMAS helemaal niet OP. De recoil is al erg genoeg en de AEK is naar mijn mening nog steeds de beste AR.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DitDanielWW2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:48:
[...]
Ik vind de FAMAS helemaal niet OP. De recoil is al erg genoeg en de AEK is naar mijn mening nog steeds de beste AR.
Vooral met die canisher shell dinges dat blaft hard!
Ook effectief tegen choppers mocht je hem missen met je primary kanon op de tankAdmiralSnipe schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:57:
Heb net paar potjes met tank gespeeld, doe ik eigenlijk nooit maar is best wel fun!
Vooral met die canisher shell dinges dat blaft hard!
Ga dan snel naar bed en slapen jij , schiet je ook nog is raak
Warhammer en PC games en lego
ff serieus... als je ziek bent en wel kan gamen kan je echt ook wel studeren ook hoor... Wees maar blij dat ik je baas/leeraar niet ben
Afgelopen vrijdag een leuke situatie. Ik lag in de heuvels te sniperen, op die manier kun je ook een beetje het spel overzien en leren. Is mijn ervaring althans. Ondertussen een beetje spotten, maar op een gegeven moment draaide ik naar links. Zie een poppetje met rood driehoekje te springen met een mes in de hand en in een schrikreactie pop ik zo een sniperround in z'n hoofd
Die heeft ff staan vloeken op de chat omdat hij zo dom was om te slowplayen
GeeEs schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:16:
[...]
ff serieus... als je ziek bent en wel kan gamen kan je echt ook wel studeren ook hoor... Wees maar blij dat ik je baas/leeraar niet ben
@ossie das je sidearm
[ Voor 13% gewijzigd door yzx op 16-01-2012 14:18 ]
typische student, alleen dat doen wat nu nodig is, rest komt vanzelf wel..
Je kan ook je toekomstig materiaal of eventuele aangrenzende materiaal tot je nemen...
Ik wil mijn stuk afschrijven en BF3 gaan spelen maar het wil niet.
Kan moeilijk di ngen leren die ik niet snap heMacchill schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:19:
[...]
typische student, alleen dat doen wat nu nodig is, rest komt vanzelf wel..
Je kan ook je toekomstig materiaal of eventuele aangrenzende materiaal tot je nemen...
Staat voor Personal Defense Weapon. kleine machinegeweren zoals de UMP-45, PP2000, PDW-R etc. Submachineguns zegmaar.Ossi schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:17:
Wat zijn PDW wapens eigenlijk?
Zie: Wikipedia: Personal defense weapon
[ Voor 17% gewijzigd door Cyberwarmacine op 16-01-2012 14:21 ]
Niet te serieus nemen hè.. maar zulke info is gewoon nooit slim om te posten. Kan erg in je nadeel werken (zeker als je straks een job hebt...) ... Afgezien nog van bijdehandte (hoe de neuk schrijf je dat ?!?
Bijdehand denk ik ?GeeEs schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:21:
[...]
Niet te serieus nemen hè.. maar zulke info is gewoon nooit slim om te posten. Kan erg in je nadeel werken (zeker als je straks een job hebt...) ... Afgezien nog van bijdehandte (hoe de neuk schrijf je dat ?!?) opmerkingen hier..
Weet ik wel maar wat ontspanning mag zeker
Dit gaat offtopic
[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 16-01-2012 14:26 ]
Niet helemaal mijn ding moet ik zeggen.Cyberwarmacine schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:15:
Gewoon short range headshots maken met die bolt actions tsurany. Moet jij wel kunnen...
Wapens zoals de P90 en de UMP. Zwakkere submachine guns die voor iedere class beschikbaar zijn.Ossi schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:17:
Wat zijn PDW wapens eigenlijk?
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.