Toch beter dan long range
@Tsurany
Gewoon als een noob met een bolt action sniper gaan campen bij het uiteinde van een tunnel op damavand peak. Zo maak je wel kills.
Gewoon als een noob met een bolt action sniper gaan campen bij het uiteinde van een tunnel op damavand peak. Zo maak je wel kills.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uiteraard.. ontspannen is goed!. Je hoeft je verder ook niet te verantwoorden -zeker niet tegenover mij- hier...yzx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:22:
[...]
Bijdehand denk ik ?
Weet ik wel maar wat ontspanning mag zekerwou 2 potjes op got doen maar die rondes gaan niet vooruit
Ik gebruik het forum ook voor ontspanning tussen mn job door... Gamen wordt echter lastig hier op kantoor
Vind ik alleen niet leuk om te doen, wil ook wel wat plezier hebbenDanielWW2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:25:
@Tsurany
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn collegas lijken er geen probleem mee te hebben. Ik kom regelmatig dingen als C&C of B1942 tegen op onze servers
En maar klagen dat er geen ruimte is
Het is ook doodsaai maar je wint er wel rondes mee.Tsurany schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:27:
[...]
Vind ik alleen niet leuk om te doen, wil ook wel wat plezier hebben
En je maakt als het meezit 20+ kills.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GeeEs schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:26:
[...]
Uiteraard.. ontspannen is goed!. Je hoeft je verder ook niet te verantwoorden -zeker niet tegenover mij- hier...
Ik gebruik het forum ook voor ontspanning tussen mn job door... Gamen wordt echter lastig hier op kantoor
@Tsurany de kill log rechts boven is weg, kan dit? op GOT 1
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Cyberwarmacine schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:28:
[...]
Mijn collegas lijken er geen probleem mee te hebben. Ik kom regelmatig dingen als C&C of B1942 tegen op onze servers![]()
Ja maar je verveeld je dood terwijl je wint.DanielWW2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:29:
Het is ook doodsaai maar je wint er wel rondes mee.![]()
En je maakt als het meezit 20+ kills.
Is geen instelling serverside.yzx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:29:
@Tsurany de kill log rechts boven is weg, kan dit? op GOT 1
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zou wel een paar vragen van de directie krijgen als dat hier op de servers terecht komtCyberwarmacine schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:28:
[...]
Mijn collegas lijken er geen probleem mee te hebben. Ik kom regelmatig dingen als C&C of B1942 tegen op onze servers![]()
Hangt van je werkgever af... als je een kantoorjob hebt en je kan wel "ziek" thuis gamen, maak je mij niet wijs dat je niet op kantoor kan verschijnen bijvoorbeeld. Ik ken er wel een paar die als er een nieuwe game uit is ineens spontaan een paar dagen "ziek" zijn hoor.. dat is niks bijzonders...yzx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:29:
[...]
dat is mijn punt
regels zijn er maar aan houden moet niet altijd
...
Ik zie ook wel eens mensen dingen op FB posten die echt niet slim zijn tijdens hun "ziekte"... maja.. da's niet mijn probleem dan denk ik maar
Mja ik loop al 2weken te klote dat ik ziek ben en nu es een dagje thuis van school is verdiend als je nog steeds ziek bent zo redeneer ikGeeEs schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:43:
[...]
Hangt van je werkgever af... als je een kantoorjob hebt en je kan wel "ziek" thuis gamen, maak je mij niet wijs dat je niet op kantoor kan verschijnen bijvoorbeeld. Ik ken er wel een paar die als er een nieuwe game uit is ineens spontaan een paar dagen "ziek" zijn hoor.. dat is niks bijzonders...
Ik zie ook wel eens mensen dingen op FB posten die echt niet slim zijn tijdens hun "ziekte"... maja.. da's niet mijn probleem dan denk ik maar.. ... maargoed nogal offtopic inderdaad...
Je maakt "ziek" zijn gewoon klinken als gevang haha
Ja zo ken ik er ook een paar, vind het niet echt slim. Helemaal niet als ze dan ook nog op facebook/twitter dingen over de game gaan tweeten... Beetje werkgever kijkt dat tegenwoordig wel na denk ik.GeeEs schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:43:
[...]
Ik zou wel een paar vragen van de directie krijgen als dat hier op de servers terecht komtZeker als er geklaagd wordt over ruimte... hehehe
[...]
Hangt van je werkgever af... als je een kantoorjob hebt en je kan wel "ziek" thuis gamen, maak je mij niet wijs dat je niet op kantoor kan verschijnen bijvoorbeeld. Ik ken er wel een paar die als er een nieuwe game uit is ineens spontaan een paar dagen "ziek" zijn hoor.. dat is niks bijzonders...
Ik zie ook wel eens mensen dingen op FB posten die echt niet slim zijn tijdens hun "ziekte"... maja.. da's niet mijn probleem dan denk ik maar.. ... maargoed nogal offtopic inderdaad...
Nou meld ik me voor dat soort dingen zowieso niet ziek en heb ik mijn twitter & facebook op privé staan. Wat ik in mijn vrije tijd doe gaat mijn baas niks aan (ook al doe ik geen rare dingen
Valt me ook op dat iedereen maar klakkeloos z'n dronken kadaverfoto's op twitter en facebook klapt, dan moet je er wel voor zorgen dat je je profiel dicht hebt getimmerd mocht je gaan solliciteren.
Wie heeft überhaupt een open profiel... dan verdien je het ook.
En wie accepteert de baas nou weer in Facebook etc. dat is vragen om problemen natuurlijk.
En wie accepteert de baas nou weer in Facebook etc. dat is vragen om problemen natuurlijk.
Beter maak je gewoon geen facebook/twitter account aan, heb je dat gezeik ook niet O.oTerrz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:51:
[...]
Ja zo ken ik er ook een paar, vind het niet echt slim. Helemaal niet als ze dan ook nog op facebook/twitter dingen over de game gaan tweeten... Beetje werkgever kijkt dat tegenwoordig wel na denk ik.
Nou meld ik me voor dat soort dingen zowieso niet ziek en heb ik mijn twitter & facebook op privé staan. Wat ik in mijn vrije tijd doe gaat mijn baas niks aan (ook al doe ik geen rare dingen).
Valt me ook op dat iedereen maar klakkeloos z'n dronken kadaverfoto's op twitter en facebook klapt, dan moet je er wel voor zorgen dat je je profiel dicht hebt getimmerd mocht je gaan solliciteren.
(btw dit gaat zo langzamerhand wel een beetje offtopic lijkt me).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Wikipedia: Personal defense weaponOssi schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:17:
Wat zijn PDW wapens eigenlijk?
Ja natuurlijk, maar eenmaal geplaatst op het net is iets een stuk moeilijker er af te krijgen. Nu denk ik met mijn dronken kop ook niet na als ik tweet/foto's plaats maar tochOssi schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:53:
Wie heeft überhaupt een open profiel... dan verdien je het ook.
Het gebeurt dikwijls dat iets op dumpert of een ander weblog komt (herinnert iemand zich die dronken rechten studente?) wat erg lastig is om weer van het net af te krijgen.
Maar goed we dwalen af, back on topic maar weer
Wat ik wel jammer vind, is dat er geen mods zijn. Als je dan bijvoorbeeld een server joint en de mod download. Soort van CS zeg maar. Gungame enzo, zou wel leuk zijn. Of gewoon met jeeps racen ofzo
Dan krijg je de raarste mods
Als je ziek bent, ben je ziek. Simpel, en dat merk je snel genoeg.yzx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:50:
[...]
Mja ik loop al 2weken te klote dat ik ziek ben en nu es een dagje thuis van school is verdiend als je nog steeds ziek bent zo redeneer ik![]()
Je maakt "ziek" zijn gewoon klinken als gevang haha
Als je twijfelt, ben je gewoon "niet" ziek. Hooguit verkouden of een katertje..
De één heeft echter ook een hogere pijngrens dan de ander.. dat is nu eenmaal zo, geen mens is gelijk.
Maar nogmaals, is allemaal beetje offtopic in dit topic, en gelukkig mag iedereen dat van mij lekker zelf bepalen wat hij /zij doet tijdens ziekteverlof. Gaat mij niks aan. Ziek zijn is absoluut geen gevang, dat beweer ik ook nergens overigens.
Bedrijfsleven is ook wel even wat anders als studeren... Ik denk dat je bij een beetje werkgever vrij snel toch wel de ARBO over de vloer hebt als ze twijfelen, ze zullen zelf nooit zeggen dat je niet ziek bent, dat is niet aan hun. De ARBO bepaalt dan gewoon voor jou of je kan werken... doe je dat niet, heb je gewoon één en ander uit te leggen.
Net een jet ( en paar helicopters ) uit de lucht gehaald met die Canister Shell en zelfs op infantry werkt het best goed.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Soms is het winnen van een ronde juist als je points wil maken NIET intresant heb ik gemerkt.
Juist als het moeilijk of richting verliezen ben met je team kan je meer kills maken dan als je gelijk win.
Om binnen 10 minuten de andere team op zijn basis terug te dringen ............vind ik het niets meer aan.
Voor mn score niet en zeker niet voor de gameplay.
Ik heb het hier voornamelijk over Metro.
Juist als het moeilijk of richting verliezen ben met je team kan je meer kills maken dan als je gelijk win.
Om binnen 10 minuten de andere team op zijn basis terug te dringen ............vind ik het niets meer aan.
Duh, het is ook bedoeld als anti infantry.AdmiralSnipe schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:09:
zelfs op infantry werkt het best goed.
Metro, dan noem je ook wel een mapVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:10:
Soms is het winnen van een ronde juist als je points wil maken NIET intresant heb ik gemerkt.
Om binnen 10 minuten de andere team op zijn basis terug te dringen ............vind ik het niets meer aa.
[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 16-01-2012 15:11 ]
Deed Canister nou ook een beetje damage tegen tanks? Ik meen ooit geraakt te zijn erdoor...
Hacker tegen gekomen, trieste mensen:
http://battlelog.battlefi...how/16720280/1/282102624/
http://battlelog.battlefi...how/16723449/1/194033106/
Schoot mij al dood voordat het potje begonnen was..
http://battlelog.battlefi...how/16720280/1/282102624/
http://battlelog.battlefi...how/16723449/1/194033106/
Schoot mij al dood voordat het potje begonnen was..
Haha die potjes duurder een uur per map als t niet meer was
Maar wel humor met C4!
Maar wel humor met C4!
yzx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:22:
[...]
Bijdehand denk ik ?
Weet ik wel maar wat ontspanning mag zekerwou 2 potjes op got doen maar die rondes gaan niet vooruit
->
Dit gaat offtopicmja C4 kill fun
It's me
Zit je wat in te lezen over de P90, kom je op de site van de producent terecht.. Daar staat ook de F2000 (en SCAR-H enzo).
Battlelog zegt hetvolgende over de F2000:
Foutje bedankt
Battlelog zegt hetvolgende over de F2000:
Maar de fabrikant heeft hem wel gewoon met underslung grenade launcher: klik.The bullpup configuration prevents it from mounting underslung weapons
Foutje bedankt
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
heb je nog een of meer maps waar je VEEL kills kan maken??Tsurany schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:10:
[...]
Duh, het is ook bedoeld als anti infantry.
[...]
Metro, dan noem je ook wel een map
niet de maps waar je 1000 meter shots moet maken ,
ik heb eenmaal geen stabiel shots.
hoe rekening mee met mn leeftijd haha
Zo heb eindelijk mijn zoo knappe foto
Die jonis2 ben ik al een paar keer tegen gekomen met verschillde hacks//cheats
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 16:12 ]
Door het steeds af te wisselen met je main, win je redelijk vaakCyberwarmacine schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:13:
Deed Canister nou ook een beetje damage tegen tanks? Ik meen ooit geraakt te zijn erdoor...
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Veel kills is ook afhankelijk van je speelstijl.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:12:
[...]
heb je nog een of meer maps waar je VEEL kills kan maken??
Zo heb eindelijk mijn zoo knappe fotovan mn zelf erop gezet, hier en op profiel van BF 3
Met tanks kan je aardig rapen (mits je een repairdude bij je hebt) op Damavand Peak Conquest, Seine Crossing, Strike at Karkand.
Met APC kan je altijd nog op Karkand, Market doen.
Eigenlijk is op iedere map met een tank wel flink te killen.
Als je Conquest Large speelt (64p, 500-1000 Tickets & Fast Vehicle respawn) kan je op zo'n beetje alle maps veel kills maken. Gewoon zorgen dat je telkens voor de vlag gaat, en dan kom je zat tegenstanders tegen om neer te schieten.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:12:
[...]
heb je nog een of meer maps waar je VEEL kills kan maken??
Zo heb eindelijk mijn zoo knappe fotovan mn zelf erop gezet, hier en op profiel van BF 3
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
ja mijn favoriete wapen is en blijf de tank sinds ik echt die onder de knie heb weten te krijgen.
Maar ja zie ook wel dat het steeds moeilijker word met de tank, als je teammates niet echt teamplay doen ben ik ook gauw de klos met mn tank heb ik gemerkt.
3 a 4 man die tegen Jou werken met raketten , C4 dan ben je ook hulpeloos er tegen.
het is wel zo dat ik veel met die Termal optics een GROOT voordeel ook heb om ze o.a plat in het gras te zien liggen en denk dat vele dat niet eens weten omdat ze niet echt met de tank werken wel als gewoon soldaat.
Maar ja zie ook wel dat het steeds moeilijker word met de tank, als je teammates niet echt teamplay doen ben ik ook gauw de klos met mn tank heb ik gemerkt.
3 a 4 man die tegen Jou werken met raketten , C4 dan ben je ook hulpeloos er tegen.
het is wel zo dat ik veel met die Termal optics een GROOT voordeel ook heb om ze o.a plat in het gras te zien liggen en denk dat vele dat niet eens weten omdat ze niet echt met de tank werken wel als gewoon soldaat.
Verwijderd
Oehh.. jullie hebben het mee naar achter genomen? Dat het uberhaupt gebeurd is al absurdTsurany schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:12:
[...]
Daar hebben we het intern over gehad en dat zal zeker niet meer gebeuren.
Volgens mij kan je veel meer kills per minute maken in Rush toch? Op conquest ben je meer tijd kwijt aan lopen/rijden/varen naar de actie lijkt me, plus de concentraties tegenstanders zijn lager in de meeste gevallen.Meelobee schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:21:
[...]
Als je Conquest Large speelt (64p, 500-1000 Tickets & Fast Vehicle respawn) kan je op zo'n beetje alle maps veel kills maken. Gewoon zorgen dat je telkens voor de vlag gaat, en dan kom je zat tegenstanders tegen om neer te schieten.
Er zijn in elke map wel een paar chokepoints waar het aanvallende team doorheen/langs moet en als aanvaller weet je precies waar het gros van de verdediging zich bevindt. Bestudeer de looplijnen die mogelijk zijn van spawn naar de mcoms, flanking mogelijkheden en probeer zo te lopen dat je de vijand verrast. Het gros van de spelers doet/loopt ronde na ronde, death na death EXACT hetzelfde. Hier kan je handig gebruik van maken. Ook zijn er op elke map een paar plekken waar je gewoon gratis spelers (meestal snipers) weg kan halen omdat daar altijd mensen zitten, is het eenvoudig te flanken.
Positionering op de map en in je hoofd visualiseren waar hoeveel spelers (kunnen) staan/zitten/liggen is de sleutel tot veel kills merk ik. Hoef je niet eens zo gekke goed te kunnen schieten, als jij weet waar zij zitten en omgekeerd is dat niet het geval win je het 99% van de tijd als je het goed aanpakt.
Verwijderd
En welke wapens gebruik je dan het beste ??
De M249 blijft mijn favoriet.
Welke snipper gun word het meest gebruikt die echt goed werkt??
Niet dat ik 1000 meter shots ( kan ik echt niet ) wil maken maar eerder t/m 500 a 600 meter.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 16:43 ]
I have a dream!...
Concept gevonden op Reddit, gemaakt door fans dus. Niet door Dice... sadpanda.jpg
Concept gevonden op Reddit, gemaakt door fans dus. Niet door Dice... sadpanda.jpg
Probeer de MG36 eens, magistraal wapen, genoeg damage, rapid fire, snelle reload door drum ipv beltfeed. Het is gewoon de G36C maar dan als LMG versie.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:39:
[...]
Niet dat ik 1000 meter shots ( kan ik echt niet ) wil maken maar eerder t/m 500 a 600 meter.
Ging gisterenavond op de GOT#3 server 45-15 met de MG36 zonder gebruik te maken van vehicles
http://battlelog.battlefi...lereport/show/16642321/1/
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Ik kan het originele draadje niet meer terug vinden, maar een Dice employee heeft op een aantal fora contact gezocht met de maker hiervan. Ze wilden er serieus naar kijken.Asgaro schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:45:
I have a dream!...
[afbeelding]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Wapens zijn heel persoonlijk, ik gebruik afhankelijk van de map AN-94, AS VAL, P90, L96 (heb de M98B nog niet) en de USAS.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:39:
[...]
Daarnaast ben ik aan het kijken naar wapens als de L85A2 en MG36. De Jackhammer (MK3A1) moet uiteindelijk die USAS vervangen.
Tsja, dat is persoonlijk denk ik, maar voor mij verschilt het per map en per gedeelte van de map. Ook verschilt het per speelstijl, ik ben altijd aan het bewegen en speel daardoor graag met wapens die accuraat zijn tijdens het bewegen. Altijd foregrip en silencer voor mij voor de accuracy en het verassingselement. RDS/KOBRA als scope voor de snelheid, betekent wel dat ik dus voornamelijk op de korte afstand speel.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:39:
[...]
De M249 blijft mijn favoriet
Favoriete wapens: M4A1, L85A2, FAMAS, P90, PDW-R.
De M249 heb ik ingewisseld voor de MG36. Met foregrip en laser is de M249 erg fijn hoor, maar ik merk dat het raken van mensen die liggen erg moeilijk gaat op een of andere manier. Kan de vinger er niet helemaal op leggen of dat echt zo is en waarom dat zo zou zijn, maar met de MG36 gaat het allemaal niet iets sneller. (let wel, gebruik hem als assault rifle).
M4A1 bevalt me momenteel allround het allerbeste.
L85A2 is dodelijk precies op de middellange/lange afstand (eenvoudig headshots)
FAMAS is niet te kloppen bij 1-op-1 gevechten op de zeer korte afstand.
P90 is voor mij het beste wapen om close range kamers te 'clearen' met 3 of meer vijanden erin. 50 kogels, hoge vuursnelheid, accuraat en redelijke damage.
PDW-R idem aan de p90 voor mij, maar gebruik ik op iets grotere afstanden.
Ik geloof dat mijn kills per minute met de P90 het hoogste ligt, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik die gebruik in combinatie met ultra aanvallend recon werk. Beacon achter de vijandige linies en maaien maar
Ahja dat herinner ik me!MueR schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:47:
[...]
Ik kan het originele draadje niet meer terug vinden, maar een Dice employee heeft op een aantal fora contact gezocht met de maker hiervan. Ze wilden er serieus naar kijken.
Er waren nog concepts zoals hierboven gemaakt, maar door iemand anders, want de GUI daarvan zag er nóg anders uit dan hierboven. En daar zocht zh1nt0 inderdaad naar.
Deze heb ik van http://www.reddit.com/r/b...nt_know_if_it_was_posted/
Dat klopt, maar het is gebeurd en daar verander ik niks meer aan. Ik kan enkel zorgen dat het in de toekomst niet meer voor komt.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:31:
Oehh.. jullie hebben het mee naar achter genomen? Dat het uberhaupt gebeurd is al absurd
Rush zal inderdaad wel sneller gaan, maar ik speel geen/amper Rush dus dat durfde dat ik niet eerlijk te zeggen. Maar het lijkt me wel dat er meer chokepoints zijn als je Rush speelt en iedereen gaat voor dezelfde 2 objectives. Terwijl in Conquest de spelers over 5 of meer vlaggen verdeeld worden. Dus ja daar zal je ongetwijfeld meer kills kunnen maken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:36:
[...]
Volgens mij kan je veel meer kills per minute maken in Rush toch? Op conquest ben je meer tijd kwijt aan lopen/rijden/varen naar de actie lijkt me, plus de concentraties tegenstanders zijn lager in de meeste gevallen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Waarom zijn er zoveel van die achterlijke klote teammates die je sniperplekje weggeven door er als een mongool RPG's vandaan te gaan vuren. En dan vinden mensen het gek dat sommigen liever squadloos spelen...
haha inderdaad, spwan mensen als assault boven op je heuveltje gaan ze vanaf daar targets op 300 meter beschieten.
Of je rent achter een sniper aan, spawnt iemand op je schiet hij op de sniper die jij wou kniven. Draait deze sniper om schiet hij je dood. Gelukkig was het hardcore dus daarna maar even een teamkill gemaakt...
Of je rent achter een sniper aan, spawnt iemand op je schiet hij op de sniper die jij wou kniven. Draait deze sniper om schiet hij je dood. Gelukkig was het hardcore dus daarna maar even een teamkill gemaakt...
zo net jou ff gekilled met c4 op je tank kunt toch merken dat je reactie vermogen afneemt met de tijdVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:39:
[...]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Die zijn alweer best 'oud'.Asgaro schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:51:
[...]
Ahja dat herinner ik me!
Er waren nog concepts zoals hierboven gemaakt, maar door iemand anders, want de GUI daarvan zag er nóg anders uit dan hierboven. En daar zocht zh1nt0 inderdaad naar.
Deze heb ik van http://www.reddit.com/r/b...nt_know_if_it_was_posted/
Is er überhaupt iets bekend over een aankomende patch?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
DANKbeuker19 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:31:
[...]
zo net jou ff gekilled met c4 op je tank kunt toch merken dat je reactie vermogen afneemt met de tijd
Nu zie ik op een battlelog Tweakers platoon page ook weer de vraag of de [GoT] tag nu alleen voor betalende leden is of niet ?!?
Wie van de clanleden/admins kan hier een sluitend antwoord op geven? Ik twijfel nu ook weer omdat ik er echt nergens iets -officieels- over kan vinden eigenlijk ?!
Wie van de clanleden/admins kan hier een sluitend antwoord op geven? Ik twijfel nu ook weer omdat ik er echt nergens iets -officieels- over kan vinden eigenlijk ?!
Iedereen die lid is van GoT mag de TAG [GoT] gebruiken lijkt mij.
Dit gebeurd ook bij Team fortress 2 en die hebben ook betaalde GoT members en GoT clan leden.
Daarnaast is het supperhandig als mensen GoT in hun naam hebben staan, Dan weet ik wie ongeveer op Teamspeak zit en welke random spelers zijn.
Dit gebeurd ook bij Team fortress 2 en die hebben ook betaalde GoT members en GoT clan leden.
Daarnaast is het supperhandig als mensen GoT in hun naam hebben staan, Dan weet ik wie ongeveer op Teamspeak zit en welke random spelers zijn.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Jep, in februari komt de volgende patchRynji schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:31:
[...]
Die zijn alweer best 'oud'.
Is er überhaupt iets bekend over een aankomende patch?
Er zijn al wat tips gegeven wat er zal inzitten, hier wat ik me herinner:
- buggy's krijgen horns!!
- Commorose 2.0 (zo noemen ze het echt intern), ze hebben nieuwe geluiden ervoor opgenomen en qua gebruiksvriendelijkheid en GUI zal het terug meer op bf2 lijken. Wat goed is!
- ze gaan de attachments balancen omdat flash suppressor en heavy barrel te weinig voordelen hebben nu.
- wrsl nog wat wapen tweaks. Mss de FAMAS?
+ ongetwijfeld nog andere zaken.
En daarnaast heeft EA vroeger al gezegd dat er een groot DLC plan uitgedacht is. Leuk om naar uit te kijken hoewel Dice wel z'n tijd zal nemen hiervoor.
edit: Ik hoop echt op meer BF2 of BFBC2 remakes
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 16-01-2012 18:07 ]
Verwijderd
Ik vind het sowieso al raar dat je moet betalen om op een server DOOD geschoten te willen worden
En voor die gene die kort zichtig denken
DIT IS EEN GRAPJE
En voor die gene die kort zichtig denken
DIT IS EEN GRAPJE
Jup gewoon erbij pleuren als je dat wilt. Je geeft aan dat je van Gathering of Tweakers, deze site dus, komt. Dat er toevallig een clan is die dat ook doet maakt niets uit. Dan hadden ze maar een andere initialset moeten kiezen.
Edit:
Dit dus als reactie op de vraag hierover op de vorige pagina.
Edit:
Dit dus als reactie op de vraag hierover op de vorige pagina.
[ Voor 13% gewijzigd door MadMan op 16-01-2012 18:13 ]
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
snipe jij met een silencer dan?Tsurany schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:15:
Waarom zijn er zoveel van die achterlijke klote teammates die je sniperplekje weggeven door er als een mongool RPG's vandaan te gaan vuren. En dan vinden mensen het gek dat sommigen liever squadloos spelen...
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
This.
1000x dit.
Maargoed, de kans dat dice er iets mee doet is kleiner dan dat ik Doutzen zometeen in mn slaapkamer aantref
^^ dat dus.Pykow schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:53:
Iedereen die lid is van GoT mag de TAG [GoT] gebruiken lijkt mij.
Nee maar het valt nogal op als er vanaf een dak tig rockets geschoten worden in plaats van af en toe een kogel.haarbal schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:13:
snipe jij met een silencer dan?
Top, bedankt allemaal wat betreft de [GoT] tag... Duidelijk!
Leuke rondjes wel net trouwens op GoTBF3.nl #1 - 64p Conquest - 175% tickets ...
Leuke rondjes wel net trouwens op GoTBF3.nl #1 - 64p Conquest - 175% tickets ...
Daarom doe ik altijd fire and displace als ik al een sniper gebruik.Tsurany schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:15:
Ze weten toch na 2 of 3 schoten dat je er bent en ik ben graag weg voor de RPG's naar mij toe komen. Ik blijf alleen als ze me toch niet kunnen raken waar ik zit.
BF3 patch februari

Heb eens van http://mp1st.com/ de belangrijkste info over de aankomende patch in februari verzameld:
Is btw goeie site: ze houdt de twitter accounts van verscheidene Dice devs in de gaten. Site is vooral specifiek gericht op BF3 en Cock of Duty MW3 nieuws. Aanrader dus!
Onderstaande lijst is chronologisch verzameld op basis van artikels, startend van halfweg december 2011.
In-game VOIP op PC?
First, Community Manager, Daniel Matros, clears up some matters regarding in-game VOIP on PC. It’s been mentioned before but he once again reassures us that DICE is taking it into account. To clarify, Matros revealed that “there are no technical or business related issues stopping us from implementing in-game VOIP on PC. We are not promising anything, but it is something we are investigating at the moment.” What exactly is stopping them is still unclear, but we hope to hear further details in the future.Commorose 2.0!
In cased you missed it, we reported earlier that the PC version of Battlefield 3 will be getting a brand new version of the comrose. In fact, Tomas Danko, VO Producer at DICE, dubs it the “Comrose 2.0.” He was recently asked if the comrose would ever make its way to consoles. He replied, “it’s a matter of finding an unused button on the controller…” If this can be figured out, it may very well be likely that the comrose will make its way to consoles. When it comes to commands, some players have been noticing that their commands go unheard if they are too far away from teammates when asking for ammo or health. Thankfully, Danko mentioned that “a future update will relay it over radio if you’re farther away, so you should hear it hopefully.”
En later ook:
When asked what would be included in the new Comrose, he responded, “basically a more old school and complete manual comrose including some more commands.” This is definitely something PC players can look forward to, though it may be arriving fairly late.
En later ook nog:
Danko also updated fans on the incoming Comrose 2.0: “comrose is being updated to resemble the old one,” most likely referring to Battlefield 2.Opzetten SOFLAM zal meer punten geven
Many users have noticed that, currently, the SOFLAM rewards points for laser designation, but not for destroys or kills, which was originally promised before the release of Battlefield 3. Thylander clarified by mentioning “soflam users get points for guided damage done to the vehicle they soflam’ed. Bugged out on destroy though. Fixing it.”Over scores, helicopter assists en SOFLAM laser painting
There are some other scoring adjustments that Thylander plans on making in the near future and that we can hopefully expect to see in the next patch. ”I plan to make adjustments to scoring, helicopter driver assists and soflam laser painting among them.”Ribbons
Many of you may have noticed certain ribbons are quite difficult to earn, compared to others. Thylander states that he will “change both suppress and mcom ribbons when [he gets] a chance.”IRNV scope
Meanwhile, Kertz has been looking into feedback from the community regarding the recently tweaked IRNV scope. Many are still dissatisfied with how it’s been “patched.” Thankfully, Kertz mentioned that he will likely make “some tweaks to make it more consistent from environment to environment.”Mine en claymore spotting
When asked if it was intentional that enemies can now see mines and claymores after the latest patch, Kertz responded, “we added mine spotting and it seems to have some bugs.” This will most likely be looked into for a future patch.
GUI aanpassing?!
Danko was also recently asked if the graphical user interface and squad management will be seeing any improvements in the near future and if the number of squads on PC would ever be increased. Danko replied, “lots of GUI updates on the way, but I don’t know if we will ever increase squad count.”+ over aantal squads
Feit dat je kan gekilled worden nadat je in cover ging
Recently, Senior Gameplay Designer, Alan Kertz, has been receiving inquiries as to why it seems like players are getting killed from bullet fire even after taking cover. To many, it seems like there is some sort of disconnect with what the player is seeing and what the server is seeing. Kertz had this to say so far: “aware of some desync issues between client and server yes.” Hopefully this is something that will be looked into for future patches or server updates.
Feit dat je met een bende kan spawnen op een tank
Gameplay Designer, Gustav Halling, has also weighed in on some issues the community is currently experiencing since the recent patches (PC, 360, PS3), one of these issues being an instance where players are spawned on top of a jet or tank during the beginning of a match. He’s assured us that “its a bug of course. Hopefully fixed in next big patch.”Combinatie FAMAS + suppressor + foregrip wordt generfed
Being a few days after the release of Back to Karkand, which included 10 brand new weapons, many fans are beginning to express concern over the FAMAS assault rifle being too over-powered. It seems like Kertz would agree, saying that the “FAMAS with foregrip and silencer is op. FAMAS alone has disadvantages, but the accessories totally cancel them.”
Zo, statpadders kunnen rustig slapen: Operation Metro blijft een clusterfuck, voor eeuwig
The Battlefield 3 community seems to have a love/hate relationship with the map Operation Metro on the Conquest game-type. We can all agree that it can be extremely hectic with it’s narrow corridors and choke-points, especially on 64-player servers. Though many fans would like to see changes made to the map layout, Kertz feels that “given the high popularity of metro, I think it’s fine.” So, don’t expect to see any changes made in the near future, if not ever.
DLC: Snow maps zijn zeker een optie
Other fans have suggested some sort of snow-themed map pack including unlockable camouflages. To many, this may seem like a reasonable suggestion considering there are no snow-covered maps in Battlefield 3, something that Battlefield: Bad Company 2 did quite well. However, DICE stated that “that’s a definite possibility!”Foregrip in combinatie met AEK-971, F2000(noooooooo!
As it turns out, it’s this forgrip attachment that specifically needs some looking into, according to Kertz, who just recently stated, “I think the FAMAS is mostly fine folks, it’s the Foregrip that eliminates too much muzzle drift.” He believes that it’s also the case with some of the other popular assault rifles, as he stated, “that’s also true on the AEK and the F2K.”) of FAMAS zal wrsl generfed worden
Later zegt die:
On a side note, Kertz clears up the situation regarding the much talked about FAMAS assault rifle. Many have been asking if it will be seeing a nerf in the upcoming update. Kertz clarified saying “no, it becomes balanced with the accessory changes.”Betreffende ALLE ATTACHMENTS
Zie http://mp1st.com/2011/12/...-store-for-battlefield-3/ voor het uitgebreide artikel. Zie ook http://mp1st.com/2012/01/...on-attachment-re-balance/ En ook http://mp1st.com/2012/01/...e-weapons-g3a3-and-bipod/ halfweg. En http://mp1st.com/2012/01/...eapon-attachment-changes/
Ook http://mp1st.com/2012/01/...ressors-pistols-and-more/
Ook http://mp1st.com/2012/01/...ash-suppressor-and-bipod/ laatste stuk.Fall damage
Alan Kertz, Senior Gameplay Designer at DICE, has mentioned that he will be looking into fall damage. Many players currently find it too unforgiving. He replied, “totally on the list.”Horns!
Danko also recently talked about adding horn sounds for humvees/vodniks: “a colleague of mine fixed it but I don’t know what happened/what patch it got added to. I expected it to go live already.” There seems to be a bit of confusion regarding horns but it looks like they could be added shortly.
En later ook:
In other, dare we say more important news, Danko also has some news regarding where the jeep horn fix went. “I found the patch where the jeep horn fix was added to but don’t know when it will be released (it wasn’t released yet).”Burst fire mode: het jammen + eventuele changes
It looks like Kertz will be spending a little more time on the burst fire mode of some weapons. One fan asked if the “jamming” of burst weapons are going to be patched in the next update. Kertz answered, “I don’t think it’s fixed completely, it should be improved though.” This should mainly apply to the M4A1 carbine and the M16A4 assault rifle which Kertz said “both need a bit of love.”Shotguns
According to an in-depth analysis by YouTuber NitroGamingNet, shotgun balance is currently rather… not balanced. We highly recommend checking out his analysis.
In regards to this video, Kertz has stated that he has “taken direct action on the great suggestions.” He also mentioned that “for those who hate the USAS with Frag, the USAS didn’t have the reduced frag rate of fire like others. Expect that to be fixed.”Pistols
For those wondering, Kertz confirmed that “the changes to suppressor and laser will affect pistols” as well. He also mentioned that other semi-auto weapons “should be much better with the ‘jamming’ fix,” which will hopefully be included in the upcoming February patch. It was asked if Kertz had any plans to tweak the the M1911′s minimum damage, considering it can be tough to use with it’s small clip size. He responded, “it’s 3 up close, I can double check the range. Big diff will be its easier to hit the fire rate in next update.”
Later ook nog:
It was recently mentioned that the .44 Magnum could be seeing a buff in the near future. Kertz answered a fan asking this question saying, “it could use some love.” Particularly of concern was the rate of fire and range, rather than stopping power, since it’s already a 2-hit kill at close range.
En ook dit:
Kertz also mentioned earlier that the .44 Magnum would be seeing “some love” in the near future. Today, he re-confirmed some more details agreeing with fans that 5 hits to kill at range is a bit much. One fan stated, ”I love the .44 Magnum but don’t you think 5 hit kill at range is a little much? It has 6 rounds.” Kertz responded, “we agree, you and I.”Bolt-action rifles
Kertz further clarifies the situation regarding bolt-action rifles. A few players have been asking, “if bolt-actions will get a deadly hitbox at close range, how close will it be? In meters?” Kertz answered, “15m, like a shotgun slug from the 870.”Hint naar update van een bepaald teamwork aspect
In other news, danko also recently mentioned on that “there will be updates on the teamwork aspect [of Battlefield 3] next month,” most likely referring to the upcoming February Patch. This statement was in response to criticism regarding DICE’s latest Battlefield entry to have seemingly taken a step backwards from past Battlefield titles, particularly in the teamwork aspect. Could we be seeing a change in the way we work with others in Battlefield 3?
Zelf hoop ik op een waypoint system zoals in BF2:

Aggressive recon
Many recon players are noticing severe inaccuracy when firing immediately after aiming down sight when using a red dot or holographic sight with a sniper rifle. Some might assume that this is a counter-measure to so called “quick-scoping,” but when asked if this is something that will be “fixed” in the future, Kertz answered, “indeed.”Misschien nerf van M320 launcher
Adding on to the complaints are the issues players are having with the M320 grenade launcher. Many are hoping for some sort of nerf to be applied to this weapon. Kertz has suggested that perhaps “the refill speed [when replenishing ammo] on them is too fast” and that he “will update.”Javelin nerf misschien
When it comes to the Javelin, Kertz did mention that he had some intentions of nerfing the anti-aircraft weapon. When asked for clarification, he stated that he may nerf it “against choppers a bit maybe.”
[ Voor 76% gewijzigd door Asgaro op 16-01-2012 20:57 ]
Cock of duty.
(moet nog steeds mijn MW2 disk slopen)
Verder is het weer een leuke lijst met fixes.
'Cock of duty' was een inventie van Tsurany. Vond 'em zo goed dat ik het soms zelf gebruikDanielWW2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:55:
Cock of duty.(moet nog steeds mijn MW2 disk slopen)
Btw, lijst wordt nog aangepast atm, er volgt nog!
Ik mis nog wat over javelins en heli's ja.Asgaro schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:56:
[...]
'Cock of duty' was een inventie van Tsurany. Vond 'em zo goed dat ik het soms zelf gebruik![]()
Btw, lijst wordt nog aangepast atm, er volgt nog!
Een gunner in een heli zijn is niet leuk meer op deze manier en de stinger mag wel eens een uber buff krijgen. (dat is tenminste eerlijk)
Dat generfed hoe voor mij niet echt. De irnv aan dat ding heb je ook niks meer aan. Zoomen duurt veelste lang en je ziet geen K. EN nu ook die Famas gsus al die noobies met hun gejank aaaaa is overpowered su
Verwijderd
Ik hoop dat ze niet veel aan het javelin vs heli verhaal doen. Een goeie heli piloot is zowiezo moeilijk te painten, aangezien deze op tijd dekking zoekt en het soflam bereik ook beperkt is. Het lijkt me niet de bedoeling dat om t om t even wie lekker n heel rondje kan gaan prijsschieten met de chopper. Je ziet nu al vaak meerdere mensen staan wachten op de gifslang. Zo waardeloos zal het dan toch niet zijn?DanielWW2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:59:
[...]
Ik mis nog wat over javelins en heli's ja.![]()
Een gunner in een heli zijn is niet leuk meer op deze manier en de stinger mag wel eens een uber buff krijgen. (dat is tenminste eerlijk)
LOL! Het is populair onder statspadders ja, als er meer flank routes zouden zijn zou een speler zoals ik het nog eens leuk vinden.Though many fans would like to see changes made to the map layout, Kertz feels that “given the high popularity of metro, I think it’s fine.” So, don’t expect to see any changes made in the near future, if not ever.
Maar stel je voor, wat zouden de statspadders er van vinden als ze op hun 24/7 metro servers ineens gebackstabbed konden worden, nee dat moeten we toch niet willen!?!?
[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 16-01-2012 20:16 ]
Verwijderd
Agreed
en eigenlijk is dat wel jammer, omdat metro wel n supermooie map is, waar de frostbite engine ook goed tot zn recht komt
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 20:20 ]
Dit dusunfor schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:13:
[...]
LOL! Het is populair onder statspadders ja, als er meer flank routes zouden zijn zou een speler zoals ik het nog eens leuk vinden.
Maar stel je voor, wat zouden de statspadders er van vinden als ze op hun 24/7 metro servers ineens gebackstabbed konden worden, nee dat moeten we toch niet willen!?!?
Daarbovenop gaat de map gewoon nergens over als attacker in rush (ik ga het niet eens over conquest hebben, geen zak aan) met een beetje redelijk verdedigend team, dat stuk met de roltrappen. Ik vind de map erg tof, ben er wel verslaaft aan zelfs, je kan er alleen niet echt met meer dan 32 man op spelen en standaard zijn de tickets te laag, 150+ is beter dan 75.
van mij mag er ook wel wat getweaked worden aan de killcam, een foto vanwaar je gekilled bent is meer dan voldoende. Nu als ik iemand doodschiet moet ik als een kip zonder kop gaan rondrennen omdat de andere anders weten waar ik uithang.
Lijst is af. Dit is alles wat tot nu toe bekend is. Enjoy!
Nou, het is mijn beurt zo te zien. ''you were kicked from the game'' de hele tijd om de 2 minuten. Nooit eerder gekickt...
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Serieus, nog meer usas+frag nerfs? Hij is al minder accuraat, minder damage, lage time-to-kill. Wat word er trouwens bedoelt verder over shotguns? Komt er een buff aan?Asgaro schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:36:Lijst is af. Dit is alles wat tot nu toe bekend is. Enjoy!
Och, soflam + javelin is weer te OP zeker?Asgaro schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:36:Lijst is af. Dit is alles wat tot nu toe bekend is. Enjoy!
Verwijderd
Wel blij dat ze eindelijk iets doen aan die SOFLAM punten. Zit je te teamworken en haal je zo'n HUEY neer, hoor je de ander vrolijk door teamspeak brullen "jaa multikill 700 punten!" terwijl jij met 20 punten en je staart tussen je benen weg mag lopen
Zooo net heerlijke potje op de #1, beetje rondrijden en knallen en daarna flink killen met de DAO en de smaw
Pardon? Met een goed squad kom ik er altijd doorheen. Smoke en de achterste roltrap pakken, is nagenoeg niet te verdedigen. Vanuit daar is A eenvoudig te armen en kan je de toevoer naar B volledig afsluiten als attackers zijnde. Het gedeelte daarvoor is veel makkelijker te verdedigen, zolang je de vloer boven A en B beheerst hebben Attackers weinig kans.kevz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:20:
[...]
Dit dus![]()
Daarbovenop gaat de map gewoon nergens over als attacker in rush (ik ga het niet eens over conquest hebben, geen zak aan) met een beetje redelijk verdedigend team, dat stuk met de roltrappen. Ik vind de map erg tof, ben er wel verslaaft aan zelfs, je kan er alleen niet echt met meer dan 32 man op spelen en standaard zijn de tickets te laag, 150+ is beter dan 75.
Mits je niet meer dan 2 nutteloze snipers in je team hebt that is en niet IEDEREEN de rechtertrap probeert op te stormen is de ticket hall een supertof gedeelte!
@Awesomo
Hoe vaak zit jij in een goede squad op public servers?
Ik ben heel vaak diegene met smoke omdat niemand anders dat doet, maar de rest vertikt het om ook maar een stap naar voren te doen. Plus goede verdedigers laten je er niet door, die kunnen ook een pro squad hebben. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om er door te komen, maar met de gemiddelde public speler is het best moeilijk als attacker. Heeft iemand trouwens al is C4 bij die rollators naar beneden gegooid? Daar vermaak ik me mee als verdediger
Ik ben heel vaak diegene met smoke omdat niemand anders dat doet, maar de rest vertikt het om ook maar een stap naar voren te doen. Plus goede verdedigers laten je er niet door, die kunnen ook een pro squad hebben. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om er door te komen, maar met de gemiddelde public speler is het best moeilijk als attacker. Heeft iemand trouwens al is C4 bij die rollators naar beneden gegooid? Daar vermaak ik me mee als verdediger
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:46:
Wel blij dat ze eindelijk iets doen aan die SOFLAM punten. Zit je te teamworken en haal je zo'n HUEY neer, hoor je de ander vrolijk door teamspeak brullen "jaa multikill 700 punten!" terwijl jij met 20 punten en je staart tussen je benen weg mag lopen
Maar je hebt gelijk...
Best wel vaak eigenlijk, tenmisnte op metro/seine en de B2K maps. Een stuk of 5/6 'vrienden' opgedaan in BF3 waarvan er altijd wel 1 of 2 spelen of die mij joinen. Allemaal jongens met goede accuracy, k/d's, tactics etc die goed samenwerken ook zonder voice. Af en toe heb je gewoon dat je spelers tegenkomt die van elkaar goed aanvoelen hoe ze spelen en zo mekaar kan versterken.kevz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:52:
@Awesomo
Overigens vind ik het pas echt leuk worden als er ook een of twee goede squads in de tegenpartij samenwerken. Dan krijg je van die epische gevechten waarbij de linie heen en weer blijft gaan. Zoekend naar een gat in de verdediging en dan armen, geef mij maar overwinningen/verliespartijen met nog 1 of 2 tickets over, superspannend!
Al met al heb ik de meeste vette potten gehad op Metro Rush, ik kan de layout goed waarderen, toffe chokepoints maar niet onoverkomelijk. Van mij hoeft er niets aan te veranderen, ja het is een enorme clusterf&*k op CQ 64, maar dat speel ik niet dus heb ik totaal geen last van. Laat iedereen maar statpadden, wat mij betreft zijn de hele stats en unlockables onnodig. Je kan er toch geen ruk uit afleiden hoe goed of hoe slecht iemand is vergeleken met jezelf als je niet op dezelfde servers/modes/stijlen speelt. Hooguit kan je zien hoe iemand speelt.
Wereld leaderboards zijn verkracht door cheaters/statpadders en daardoor waardeloos in mijn ogen. Door het moeten unlocken werk je statpadden in de hand. Vooral CQ potjes lijden daar enorm onder vind ik, altijd wel een paar idioten die lopen te kloten met helikopters/vliegtuigen/AA/tanks om maar in rank te stijgen in plaats van de objectives te halen. Ook weerhoud het een team met nieuwere spelers om de optimale verdediging (combinatie van soflam/health/support/javelins/stingers) samen te stellen omdat die simpelweg nog niet beschikbaar zijn. Geef mij maar twee optimaal uitgeruste teams dan worden de potjes een heel stuk gaver van. Ziekelijk spannende CQ rondes kom ik gewoon veel minder vaak tegen dan vette Rush potjes en dat is erg jammer.
Nu ik toch bezig zijn, ik vind het echt nergens op slaan dat alle wapens zo gelijkwaardig zijn. Dat is naar mijn idee zo overbodig, de een heeft gewoon grote voordelen op afstand, de ander CQ, de een is precies, de ander heeft veel kogels etc. etc. Het hele OP/NERF gezeur wordt altijd maar beooordeeld en ervaren op de map die gespeeld wordt (met name Metro heb ik het idee) maar veel succes met je USAS op Caspian Border om maar wat te noemen. Wat mij betreft moet het over het gehele spel balanced zijn, niet in alle individuele maps ansich. Ik hou het er maar op dat het een erfenis is van counter-strike waarin sommige wapens tot het einde toe generfd zijn, totdat er nog maar 4 bruikbaar waren: DEAGLE, M4, AK-47 en AWP, god wat werd cs saaier met de patch, hoop echt dat het uitblijft met BF3 maar als ik het gewhine in de chats voorbij zie komen dan vrees ik het ergste.
Zo, nu eerst een Hertog Jan.
Idd, vind ook dat ze van de wapens moeten afblijven.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:14:
[...]
Nu ik toch bezig zijn, ik vind het echt nergens op slaan dat alle wapens zo gelijkwaardig zijn. Dat is naar mijn idee zo overbodig, de een heeft gewoon grote voordelen op afstand, de ander CQ, de een is precies, de ander heeft veel kogels etc. etc. Het hele OP/NERF gezeur wordt altijd maar beooordeeld en ervaren op de map die gespeeld wordt (met name Metro heb ik het idee) maar veel succes met je USAS op Caspian Border om maar wat te noemen. Wat mij betreft moet het over het gehele spel balanced zijn, niet in alle individuele maps ansich. Ik hou het er maar op dat het een erfenis is van counter-strike waarin sommige wapens tot het einde toe generfd zijn, totdat er nog maar 4 bruikbaar waren: DEAGLE, M4, AK-47 en AWP, god wat werd cs saaier met de patch, hoop echt dat het uitblijft met BF3 maar als ik het gewhine in de chats voorbij zie komen dan vrees ik het ergste.
Pas als je ziet dat een wapen door >40% vd mensen in een match gebruikt wordt, zou ik nerfen. Dit was zeker het geval bij de F2000 vroeger, en die nerf was dus goed.
Maar de FAMAS nerfen snap ik bv. niet want ik zie er niet zoveel mensen mee. (Ok, niet iedereen heeft B2K pack maar dan nog).
Wat ik wel goed vind is dat ze de attachments ga aanpassen. Niemand gebruikt de flash suppressor en heavy barrel dus vind goed dat die aantrekkelijker worden.
En santé!
Merci beacoup, het is geen Westvleteren maar nog steeds lekker!Asgaro schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:26:
[...]
Idd, vind ook dat ze van de wapens moeten afblijven.
Pas als je ziet dat een wapen door >40% vd mensen in een match gebruikt wordt, zou ik nerfen. Dit was zeker het geval bij de F2000 vroeger, en die nerf was dus goed.
Maar de FAMAS nerfen snap ik bv. niet want ik zie er niet zoveel mensen mee. (Ok, niet iedereen heeft B2K pack maar dan nog).
Wat ik wel goed vind is dat ze de attachments ga aanpassen. Niemand gebruikt de flash suppressor en heavy barrel dus vind goed dat die aantrekkelijker worden.
En santé!
Fair enough, de F2000 was inderdada ook echt op alle fronten beter dan alle andere assault rifles: de accuracy in combinatie met de DPS was echt akelig op alle afstanden. (Al zou jou dat als Belg toch aan moeten spreken
Wat de flash supressor en heavy barrel betreft, tsja, dat hadden ze bij DICE toch ook wel van te voren kunnen weten denk ik dan, laat ze dan weg. De silencer doet exact hetzelfde maar dan zonder geluid en gespot te worden,nou wat zullen mensen dan kiezen...? De heavy barrel idem; geef dan of meer damage en meer recoil of lagere bullet drop maar alleen bruikbaar in bursts of wat dan ook. Nu is het bij voorbaat al zo duidelijk dat ze nutteloos zijn, nu moeten ze weer kunstmatig rommelen met alle andere attachments om er relatief gezien nog wat van te maken.
Vanavond even een paar potjes op de AGGR server gespeeld. Beviel goed, potjes ging redelijk goed op
.
De manier waarop ik speel viel bij iemand (naam even kwijt) van AGGR niet in goede aarde.
Hij lag bij Hotel in een hoekje de vlag over te nemen. Wat zal ik doen? Mijn doodvonnis tegemoet lopen en zeker een death krijgen? Of een paar M320's naar binnen jagen om te zorgen dat de kust vrij is?........ Dan is voor mij de keuzen snel gemaakt
.
Ik knal in principe altijd mijn magazijn leeg en jaag er dan meteen een M320 achteraan. Dit resulteert vaak in een kill of in veel damage. Daarna mijn pistool of rifle en verder. Ik had 34 kills waarvan 27 met mijn FAMAS en in totaal 5 kills met de M320. Toch liep ik volgens hem met de M320 als primary.
http://battlelog.battlefi...how/16764440/1/174263452/
Nogmaals, er werd lekker gespeeld, maar tegen dit commentaar kan ik slecht. We lopen constant de vlaggen te cappen en lekker te knallen (PTFO), maar dan krijg je gezeik dat je niet speelt zoals wordt verwacht.
De manier waarop ik speel viel bij iemand (naam even kwijt) van AGGR niet in goede aarde.
Hij lag bij Hotel in een hoekje de vlag over te nemen. Wat zal ik doen? Mijn doodvonnis tegemoet lopen en zeker een death krijgen? Of een paar M320's naar binnen jagen om te zorgen dat de kust vrij is?........ Dan is voor mij de keuzen snel gemaakt
Ik knal in principe altijd mijn magazijn leeg en jaag er dan meteen een M320 achteraan. Dit resulteert vaak in een kill of in veel damage. Daarna mijn pistool of rifle en verder. Ik had 34 kills waarvan 27 met mijn FAMAS en in totaal 5 kills met de M320. Toch liep ik volgens hem met de M320 als primary.
Nogmaals, er werd lekker gespeeld, maar tegen dit commentaar kan ik slecht. We lopen constant de vlaggen te cappen en lekker te knallen (PTFO), maar dan krijg je gezeik dat je niet speelt zoals wordt verwacht.
Kreeg net voor het eerst een Battlefield 3 werkt niet meer pop up since m'n laatste installatie? ( bijna een maand geleden)
Hmm ben zelf admin bij AGGR was helaas niet op de server vanmiddag. Herken dit ook niet van onze admins. Zou jij mij de naam van degene willen pm-en? Misschien kunnen wij er nog wat van lerenStealthyPeanut schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:39:
Vanavond even een paar potjes op de AGGR server gespeeld. Beviel goed, potjes ging redelijk goed op.
Hij lag bij Hotel in een hoekje de vlag over te nemen. Wat zal ik doen? Mijn doodvonnis tegemoet lopen en zeker een death krijgen? Of een paar M320's naar binnen jagen om te zorgen dat de kust vrij is?........ Dan is voor mij de keuzen snel gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door spookz0r op 16-01-2012 22:14 ]
Ik snap niet waarom zoveel mensen recon spelen bij Rush... Het is niet tactisch en ze hebben niet eens zo'n denderende score. Ik sta vaak bovenaan; als ik mn k/d wel lager omdat ik iig wel de mcom arm en disarm.
Net een potje gehad waar letterlijk iederen behalve ik en een engineer recon was... Wat is er zo speciaal aan die klasse
Net een potje gehad waar letterlijk iederen behalve ik en een engineer recon was... Wat is er zo speciaal aan die klasse
[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 16-01-2012 22:20 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Het grote voordeel van Unlocks is dat alle wapens langzaam bij iedereen bekend worden. Je kijkt dan niet in het begin tegen 20+ wapens aan. Doordat je steeds een nieuw wapen krijgt wil je hem toch even proberen. Hierdoor leer je dus alle wapens kennen.
Verwijderd
1 hertog Jan maar¿¿¿¿ , dan pas begin het juist te smaken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:14:
[...]
verhaal.
Ben niet helemaal zeker, maar ik denk dat het ProN44p was die liep te klagen.StealthyPeanut schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:39:
Vanavond even een paar potjes op de AGGR server gespeeld. Beviel goed, potjes ging redelijk goed op.
Hij lag bij Hotel in een hoekje de vlag over te nemen. Wat zal ik doen? Mijn doodvonnis tegemoet lopen en zeker een death krijgen? Of een paar M320's naar binnen jagen om te zorgen dat de kust vrij is?........ Dan is voor mij de keuzen snel gemaakt.
Ik vind de AGGR server trouwens echt top, zo infantry en jeeps only.
Ja dat vinden wij ook. Wij waren vehicles een beetje zat geworden. Het is alleen wat lastiger om de server te vullen de laatste tijd maar we doen ons besthottentot schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:34:
[...]
Ben niet helemaal zeker, maar ik denk dat het ProN44p was die liep te klagen.
Mja tis weer werken voor iedereen he, 3-4 weken terug was iedereen pas lekker thuis voor de feestdaagjesspookz0r schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:36:
[...]
Ja dat vinden wij ook. Wij waren vehicles een beetje zat geworden. Het is alleen wat lastiger om de server te vullen de laatste tijd maar we doen ons best
Helaas wel jayzx schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:50:
[...]
Mja tis weer werken voor iedereen he, 3-4 weken terug was iedereen pas lekker thuis voor de feestdaagjes
Moet je nou werkelijk alles posten wat in je op komt of kan je zelf ook nog wat opzoeken? Zoek eens op veteran status icm Battlefield en je komt er direct achter. Je hebt kennelijk zat tijd dus gebruik het eens zou ik zeggen.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:51:
Veteran Status <> Zie er bij andere staan in hun profiel, hoe krijg je die ??
Ik zou het waarderen als jullie deze hacker willen reporten:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Punkbuster-SUXX/#
Hij gebruikt een aimbot en killed iedereen direct bij het spawen.
EDIT: en zijn maat ook
http://battlelog.battlefi...ller100x/stats/356836357/
KD van 113...
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Punkbuster-SUXX/#
Hij gebruikt een aimbot en killed iedereen direct bij het spawen.
EDIT: en zijn maat ook
http://battlelog.battlefi...ller100x/stats/356836357/
KD van 113...
[ Voor 24% gewijzigd door vinom op 16-01-2012 23:05 ]
@vinom
Kills 5 716
Deaths 57
Kan toch best, heeeeele goede speler
Snap niet dat Dice daar een auto filter op die database kan laten lopen in 2012....
Kills 5 716
Deaths 57
Kan toch best, heeeeele goede speler
Snap niet dat Dice daar een auto filter op die database kan laten lopen in 2012....
Snap sowieso niet dat server admins geen filter gebruiken voor dat soort zaken.
spookz0r schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:13:
[...]
Hmm ben zelf admin bij AGGR was helaas niet op de server vanmiddag. Herken dit ook niet van onze admins. Zou jij mij de naam van degene willen pm-en? Misschien kunnen wij er nog wat van leren
Ik denk idd ProN44p. Was niet schokkend ofzo. En zelfs al had ik de M320 als primary, er staat niks over in jullie regels. Vandaar dat ik er nogal raar van opkeek.hottentot schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:34:
[...]
Ben niet helemaal zeker, maar ik denk dat het ProN44p was die liep te klagen.
Verder is infantry only wel leuk idd, maar dan is Caspian Border toch echt wat te groot op CQ64. Toen zijn we weggegaan. Daarvoor leuke potjes gehad op inf. only
[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-01-2012 23:21 ]
En snap de functie van punkbuster ook niet meer, ik speelde vroeger veel Americas Army (1.0 en 2.0) en dat werkte ook met punkbuster en dat werd redelijk goed bijgewerkt met cheats en aimbots, nu hoor ik niets over dat punkbuster uberhaupt iets doet dan alleen maar problemen geven met starten van spel.
Cheaten/aimbotten blijft een exe of aangepaste dll's en punkbuster heeft systeem rechten dus moet dat kunnen detecteren lijkt mij
Cheaten/aimbotten blijft een exe of aangepaste dll's en punkbuster heeft systeem rechten dus moet dat kunnen detecteren lijkt mij
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.