• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Nice 501 meter headshot voor iemand die niet echt kan snipen :P

• drahcir
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-09 12:33
RomeoJ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:27:
Leuk, was ik aan het knallen op één of andere Nederlandse server; zie ik regelmatig dat de admin spelers doelbewust aan het bannen is (allemaal uit het vijandelijke team, want er werd constant geshuffled) met als reden 'campen'.
Ik was ook gewoon door de map aan het lopen en schoot de 'admin' neer, binnen 5 seconden had ik ook een ban aan mijn broek, zo kansloos, terwijl ik niet eens campte, maar gewoon een zeer gefrustreerde admin.

De server in kwestie: [DoH] - [Public Server] [NL] met de gefrustreerde admin: HawkEyeXx_NL

* RomeoJ speelt Battlefield pas één week, met nu al de eerste ban. :D
Ik vandaag dus hetzelfde door dezelfde admin op dezelfde server met om welke reden? Ik gebruikte 1x claymore tegen hem terwijl in zijn team alles is toegelaten. Ikzelf werd namelijk 3x gekilled door een speler uit zijn team. 8)7
Oneerlijke server admins, die moeten ze bannen!
Petertje750 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:23:
En snap de functie van punkbuster ook niet meer, ik speelde vroeger veel Americas Army (1.0 en 2.0) en dat werkte ook met punkbuster en dat werd redelijk goed bijgewerkt met cheats en aimbots, nu hoor ik niets over dat punkbuster uberhaupt iets doet dan alleen maar problemen geven met starten van spel.

Cheaten/aimbotten blijft een exe of aangepaste dll's en punkbuster heeft systeem rechten dus moet dat kunnen detecteren lijkt mij
Ik zie wel regelmatig genoeg de melding "x was kicked for using aimbot" in een server.
Alleen zijn er toch nog te veel cheats die nog niet gedetecteerd worden...

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:19:
[...]

[...]

Ik denk idd ProN44p. Was niet schokkend ofzo. En zelfs al had ik de M320 als primary, er staat niks over in jullie regels. Vandaar dat ik er nogal raar van opkeek.

Verder is infantry only wel leuk idd, maar dan is Caspian Border toch echt wat te groot op CQ64. Toen zijn we weggegaan. Daarvoor leuke potjes gehad op inf. only :).
We hebben inderdaad fijn geknald op de server, maar Caspian was een beetje te groot zonder een aantal jeeps.
Dus zijn we maar naar een andere server gegaan en ook daar even lekker geknald.
En tussentijds beetje over werk lullen met Rayman.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 23:41 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 21:54

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Net weer zo'n typisch potje waar je letterlijk alles zelf moet doen: http://battlelog.battlefi...how/16803355/1/351804938/

Ik heb 6 van de 8 mcoms opgeblazen. Verder deed niemand iets.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

rickyy schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:49:
Net weer zo'n typisch potje waar je letterlijk alles zelf moet doen: http://battlelog.battlefi...how/16803355/1/351804938/

Ik heb 6 van de 8 mcoms opgeblazen. Verder deed niemand iets.
Toch gewonnen dus het andere team moet waardeloos zijn geweest. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
DanielWW2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:53:
[...]

Toch gewonnen dus het andere team moet waardeloos zijn geweest. :P
Deze keer was het apen vs apen ipv. apen vs rij Aziaten met mics }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Thanks voor de info en PB doet inderdaad wat, hoop dat ze de updates SNEL gaan doorvoeren zodat het niet rendabel meer is om te ontwikkelen...

http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html

Nu weer ff shoot to kill......

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

HamburgerHenk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:28:
Nice 501 meter headshot voor iemand die niet echt kan snipen :P
lol ik suck ook redelijk als sniper en kom een meter verder :P

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 21:31
BALLERBUDE | 24/7 | BAZAAR | CONQUEST | 1 PLAYER START

YOU HAVE BEEN BANEND STAY AT YOUR OWN COUNTRY.. WTF?

Verwijderd

noud schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:31:

terecht toch ? >:)

Nu krijgen we ook nog is discriminatie in een virtuele wereld _O-
What's next? Servers die enkel bestemd zijn voor leden van een bepaalde politieke partij?

• noud
Wat is dat voor ****. Nu word ik gekickt wegens bunnyhopping. Ja wat wil je als iemand schiet. Moet ik dan staan blijven??

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:54:
[...]

Moet je nou werkelijk alles posten wat in je op komt of kan je zelf ook nog wat opzoeken? Zoek eens op veteran status icm Battlefield en je komt er direct achter. Je hebt kennelijk zat tijd dus gebruik het eens zou ik zeggen.
JA, omdat ik wel die soort plaatjes bij andere zie en verder , net ook nog, ik heb zitten zoeken hoe of wat, als je NIET weet waar je moet zoeken ¿¿¿¿¿ |:(

En JIJ als wijsneus :O :F hier op het forum die alles weet zou ik eerder een richting aan gegeven willen hebben inplaats mij op mijn plaats wil wijzen op iets wat ik NIET weet. :?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
StealthyPeanut schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:19:
[...]

[...]

Ik denk idd ProN44p. Was niet schokkend ofzo. En zelfs al had ik de M320 als primary, er staat niks over in jullie regels. Vandaar dat ik er nogal raar van opkeek.

Verder is infantry only wel leuk idd, maar dan is Caspian Border toch echt wat te groot op CQ64. Toen zijn we weggegaan. Daarvoor leuke potjes gehad op inf. only :).
Ach, ik jammer ook wel eens als ik voor de zoveelste keer over een claymore wandel. Er voor kicken doen we niet. Maplist moet nog veranderd worden, caspian heeft wel jeeps btw.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 14:26
Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:54:
[...]

What's next? Servers die enkel bestemd zijn voor leden van een bepaalde politieke partij?
Tja, ik heb persoonlijk helemaal geen problemen met matchmaking a la Call of Duty. Alleen moeten de filters zoals die er nu zijn bij Battlelog dan wel blijven.

Het enige nadeel zou dan zijn dat de host de beste connectie heeft, maar persoonlijk heb ik daar met CoD nooit echt last van ondervonden. Alleen in CoD 4 waar Amerika nog samen was met Europa.

Dan moet ik overigens wel toegeven dat ik de beschikking heb over 120mbit internet van Ziggo, en dus zelf vaak Host was bij CoD op de xbox360.

Als er dan ook evengoed nog de optie blijft bestaan van ranked dedicated servers, dan zou het helemaal perfect zijn.

Maar op dit moment erger ik me toch wel vaak aan servers waar admins je gewoon kicken omdat je steeds een voertuig bezet, of zoals ik vandaag nog had: met soflam steeds (ik denk dan) de admin flagged.

Verwijderd

Peer2peer is echt niet te harden, zelfs als je zelf host bent (100/100 in mijn geval toendertijd).

Verwijderd

Als je gaat teamswitchen moet de autobalancer iemand anders vervolgens weer terug switchen. Daar worden mensen niet blij van.

• MueR

MueR

is niet lief

Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:54:
Neen, we moeten ons gaan houden aan de Geneefse Conventie

• noud
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 02:09:
[...]

Ben niet eens geswitched.

Verwijderd

Nieuwe cheat ontdekt vannacht.
Met de M320 van beneden af door naar boven schieten door het plafond. 7(8)7
Ja zo heb je wel 5 a 10 man in 1 x te pakken . :?

Op een andere server was er een zo stom om gelijk bij de nieuwe ronde in 1 klap de hele team van de tegenstander te doden.Ja zo kan je wel die flaggen pakken dus ons team had zo iets van WTF gebeurt hier en toen hadden zij het ook in de gaten.
Na 2 minuten is die cheater weer weg uit ons team. :(

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-11 21:26

codex

Geen OpenAI agent :)

noud schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 01:08:
Wat is dat voor ****. Nu word ik gekickt wegens bunnyhopping. Ja wat wil je als iemand schiet. Moet ik dan staan blijven??
Waarschijnlijk ex COD speler, daar bedacht men op het gegeven moment dat je alleen mocht crounchen.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 19:35
Gasten, kan iemand nagaan of ik op auto mute sta op de GOTBF3 TS?
Probeer af en toe mooie verhalen te vertellen, maar ik heb het gevoel dat ik eigenlijk alleen maar luistervinkje speel.
Met push to talk licht mijn 'balletje' wel op.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-11 21:02
Dan vind simpelweg niemand je verhalen interessant... :X Check anders even de microfoon settings of vraag domweg of iemand je hoort, reageert dan nog niemand, dan zijn er problemen aan jouw zijde.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 19:35
Cardinal schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:28:
Dan vind simpelweg niemand je verhalen interessant... :X Check anders even de microfoon settings of vraag domweg of iemand je hoort, reageert dan nog niemand, dan zijn er problemen aan jouw zijde.
Dat eerste kan ik niet op antwoorden, dat tweede inderdaad getest. Op andere TS servers had ik daarvoor geen issues, alhoewel dat wat langer terug is.
Alhoewel mijn naam vaker door het slijk gehaald wordt dan opgehemeld, maar dat terzijde.

[ Voor 8% gewijzigd door Raimundus op 17-01-2012 09:36 ]

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 20:45
Gisteren had ik ook zo iets voor met een admin die mij onterecht wou bannen. Ik speelde op deze server en we waren nog maar met een stuk of 10 spelers in het spel.

Ik zat dus in het russische team te spelen in een flanker op wake island dus. En was redelijk goed aan het spelen, werd in elk geval niet neergeschoten. :P En plotseling zag ik in de chat staan, [admin] vote to ban Lan-Cake .... (dat is dus mijn battlefield naam). Ik dus vragen in de chat waarom de admin mij zou willen bannen, natuurlijk geen reactie. Heb het dan nog een aantal keer gevraagd maar weer geen reactie. Volgens mij heb ik die admin gewoon een paar keer gekilled in zijn jet/heli en was die daarom boos op mij. :+

Gelukkig vroeg er ook nog iemand anders waarom ik gebanned zou moeten worden, en toen plotseling was die vote to ban weg. :)

Vind ik wel jammer dat er zulke admin's aanwezig zijn, vind het heel erg jammer dat zulke mensen überhaupt al als admin aangesteld worden! |:(

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
@ Tsurany,

Ik hoorde in dit topic dat 1 van de servers eigenlijk altijd leeg is. Is het mogelijk om een vote te houden om de desbetreffende map 32 player conquest large maps te maken? Ik ben wel benieuwd of hier animo voor is.

Ik vind 64p net iets teveel man, en onze 32p servers draaien geen flight maps is ook de reden dat ik er niet zo vaak te vinden ben, terwijl ik toch graag met de gotters speel!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-11 20:13

superwashandje

grofheid alom

eensch, 64 vind ik ook wat teveel en speel vooral op 32 de laatste tijd. lijkt me leuk om weer eens op een gotserver langs te kunnen komen :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

erikvandenberg schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:36:
@ Tsurany,

Ik hoorde in dit topic dat 1 van de servers eigenlijk altijd leeg is. Is het mogelijk om een vote te houden om de desbetreffende map 32 player conquest large maps te maken? Ik ben wel benieuwd of hier animo voor is.

Ik vind 64p net iets teveel man, en onze 32p servers draaien geen flight maps is ook de reden dat ik er niet zo vaak te vinden ben, terwijl ik toch graag met de gotters speel!
Die discussie is voorbehouden aan betalende leden op het GoTBF3.nl forum :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Facenoise
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:38:
[...]

Die discussie is voorbehouden aan betalende leden op het GoTBF3.nl forum :)
Ik ben betalend lid, maar heb het dus op de foute plek gestelt. Alhoewel hier wel de goede plek is om het onder de aandacht te brengen. Niet iedereen(zoals ik) volgt dat forum elke dag en dit topic wel.

Zou jij voor een poll kunnen zorgen op de gotbf3 homepage? Even om te zien of er animo voor is!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-11 10:46

thommich

Belg

Sowieso zou ik de hele servervoorziening eens herbekijken. Ik ben zelf ook voorstander van een infantry-only conquest 32 server, op Urban maps. (Karkand, Sharqi, Grand Bazaar, Damavand peak?, Metro?, seine crossing)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Valt toch wel mee als hij enkel een vote begon, wees blij dat hij je niet onmiddelijk kickte, en uberhaupt wel zeker dat de admin hem begonnen is, en dat het niet gewoon een admin bot is die de vote heeft aangemaakt op aanvraag van een tegenstander?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
unfor schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 01:21:
[...]

Ach, ik jammer ook wel eens als ik voor de zoveelste keer over een claymore wandel. Er voor kicken doen we niet. Maplist moet nog veranderd worden, caspian heeft wel jeeps btw.
Maar 3 jeeps voor 20 man aan één kant was ons toch echt iets te weinig :). Jammer dat ze er niet meer hebben neergezet.

En ik kreeg inderdaad geen kick, maar zoiets in de chat krijgen te lezen van een serveradmin terwijl het geen regel is..... Naja, laat ook maar. Tot een volgende keer :)

• noud
Waarom heb je een 4 man squad maar heb je maar een 3 zits jeep plek?

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Die andere moet ervoor gaan staan zodat hij geduwd wordt :)

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 20:45
furby-killer schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:56:
[...]

Valt toch wel mee als hij enkel een vote begon, wees blij dat hij je niet onmiddelijk kickte, en uberhaupt wel zeker dat de admin hem begonnen is, en dat het niet gewoon een admin bot is die de vote heeft aangemaakt op aanvraag van een tegenstander?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, al vind ik het dan wel jammer dat er zulke dingen gebeuren. Dan ben je gewoon eens goed in een jet en dan willen ze je nog kicken om wat voor reden dan ook.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
noud schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:12:
Waarom heb je een 4 man squad maar heb je maar een 3 zits jeep plek?
Loopt nummer 4 er niet achteraan met de repairtorch??

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Zit ik weer op Damavand Peak met een stel achterlijke retards, mensen die te laf zijn aan te vallen en achter een mortar gaan schuilen of van een afstandje gaan snipen. De meest waardeloze mensen die online te vinden zijn, zulke mensen zou je toch het liefst perm bannen van een server. Iedereen met meer dan 50 mortar kills per 100 uur speeltijd zou preventief geweerd moeten worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-11 20:17
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:32:
Zit ik weer op Damavand Peak met een stel achterlijke retards, mensen die te laf zijn aan te vallen en achter een mortar gaan schuilen of van een afstandje gaan snipen. De meest waardeloze mensen die online te vinden zijn, zulke mensen zou je toch het liefst perm bannen van een server. Iedereen met meer dan 50 mortar kills per 100 uur speeltijd zou preventief geweerd moeten worden.
50 per 100 uur haal ik makkelijk. Ik mortar altijd de mortars. Zelf mortaren is nogal saai...

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Iedereen met meer dan 50 mortar kills per 100 uur speeltijd zou preventief geweerd moeten worden.
Oeps O-)

Als je een Mortar medal wil halen moet je er toch ook wat voor doen?
Maar daar zit m juist t punt:
Achievements e.d. zorgen ervoor dat mensen zich druk maken over andere dingen dan object / team based spelen
priemt schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:40:
Als je een Mortar medal wil halen moet je er toch ook wat voor doen?
Zo'n trieste medal zou je niet eens moeten willen. Ultieme bewijs van een waardeloze speler.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Zelf heb ik 0 kills met mortar gemaakt en ben maar heel weinig door een mortar dood gegaan. Mortar vind ik maar niks en saai. En ja, achievements maken dit spel minder leuk. Ze hadden alleen kills moeten doen. Voor eerste unlock voor medic 50kills met assault rifles en voor de tweede 100kills.

• Facenoise
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Zo'n trieste medal zou je niet eens moeten willen. Ultieme bewijs van een waardeloze speler.
''zoekt Tsurany volgende keer op en gaat mortar-en'' :+

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:54
erikvandenberg schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:44:
[...]

''zoekt Tsurany volgende keer op en gaat mortar-en'' :+
Dit dus :')

Maar ik mortar zelf alleen als het enemy team die dingen gebruikt, anders is er echt geen bal aan.

Mijn YouTube

Verwijderd

Dat is dus ééns per twee uur een kill met een mortar = permban en een rondje snipen is ook een permban. Goed om te zien dat de denkwijze die COD zo gezellig maakte ook naar BF3 gemigreerd is. :')

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Mortars bleh ik snap niet dat iemand dat wilenl doen de ganse avond.

Claymores zijn ook lame, die horen in COD en niet in BF.
Maar gelukkig hebben ze de bug nog steeds niet gefixed. (vanaf beta)
Je kunt gewoon over een claymore springen, zonder dood te gaan.

Verwijderd

Mag 34 kills op 210uur wel? ^^ Vind het echt zo'n pleu...sding die mortar :r
heb het nu een paar keer geprobeerd, maar het geeft mij zoooooooooo weinig voldoening.

Over het snipen in de tunnels ben ik ambivalent. 3-4 mensen die druk / supressen / psychologische oorlogsvoering inzetten (=lees: campen) door te snipen is in mijn ogen meer dan okay. De rest van het team dient daar wel op in te spelen door te pushen en de vijand terug te dringen.

Op die map gebeurt het mijns inziens te vaak dat er een impasse ontstaat door van een afstand op elkaar te gaan schieten.

Waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb is het grenadespammen en rocketspammen door de begeleidende gangen. (grappig overigens, aangezien ik een pot free-for-all 64P Métro wel amuserend vind) 8)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 13:47

yzx

mukkel schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:47:
Mortars bleh ik snap niet dat iemand dat wilenl doen de ganse avond.

Claymores zijn ook lame, die horen in COD en niet in BF.
Maar gelukkig hebben ze de bug nog steeds niet gefixed. (vanaf beta)
Je kunt gewoon over een claymore springen, zonder dood te gaan.
Als jevoorbij ene sprint dan blijf je met 5% hp zitten _/-\o_

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:46:
[...]

Dat is dus ééns per twee uur een kill met een mortar = permban en een rondje snipen is ook een permban. Goed om te zien dat de denkwijze die COD zo gezellig maakte ook naar BF3 gemigreerd is. :')
Mensen met zo'n speelstijl zijn gewoon waardeloos om in je team te hebben en frustreren iedereen. Zit je met 16 man in een team en 10 er van willen liever de laffe camper uithangen met lange afstandschoten en wat granaatjes afvuren. Dan moet 6 man een basis aanvallen waarin 16 tegenstanders zich goed verdedigd hebben.

• yzx

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Mensen met zo'n speelstijl zijn gewoon waardeloos om in je team te hebben en frustreren iedereen. Zit je met 16 man in een team en 10 er van willen liever de laffe camper uithangen met lange afstandschoten en wat granaatjes afvuren. Dan moet 6 man een basis aanvallen waarin 16 tegenstanders zich goed verdedigd hebben.
Nu als die recons spotte met MAV en soflam gebruiken vind ik het nog niet ZO erg

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

yzx schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:48:
[...]
Als je recht naar een clay rent en springt, heb je nog gewoon 100%.
Alsof de "damage" alleen stug naar voren gaat, op claymore hoogte

• yzx

yzx

mukkel schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:51:
[...]

Als je recht naar een clay rent en springt, heb je nog gewoon 100%.
Alsof de "damage" alleen stug naar voren gaat, op claymore hoogte
Claymore gaat ook alleen recht voorzig schade aanrichten IRL

• priemt
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:42:
[...]
'Ultiem' zelfs!
Beetje kort door de bocht vind je niet?
Een waardeloze speler vind ik iemand die zijn team punten kost of slots (idle).
Niet iemand die de beschikbare middelen in een spel gebruikt om de tegenstander te killen.
Zelfde geldt voor het killen met de MAV... deal with it (of geef duidelijk aan in de server rules dat dit niet gewaardeerd word)
Uiteraard is Mortar/MAV spam wel irritant op den duur...
yzx schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:50:
Nu als die recons spotte met MAV en soflam gebruiken vind ik het nog niet ZO erg
MAV en SOFLAM zijn waardeloos als je te weinig man op de grond hebt. Misschien dat ze denken nuttig te zijn door te spotten en plekken te clearen met een mortar maar je wint gewoon niet als je geen overmacht hebt door meer man in hun basis te hebben. En met 6 man clear je gewoon niet eenvoudig een basis, dan moeten ze echt goed zijn terwijl de tegenstander zuigt.
priemt schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:53:
'Ultiem' zelfs!
Beetje kort door de bocht vind je niet?
Nee.
Een waardeloze speler vind ik iemand die zijn team punten kost of slots (idle).
Niet iemand die de beschikbare middelen in een spel gebruikt om de tegenstander te killen.
Zelfde geldt voor het killen met de MAV... deal with it (of geef duidelijk aan in de server rules dat dit niet gewaardeerd word)
Uiteraard is Mortar/MAV spam wel irritant op den duur...
Het levert kills op, alleen met kills win je niet. In Rush win je door basissen te slopen, in Conquest door vlaggen in te nemen. Dan heb je niks aan mensen die laf achterin hangen buiten zichtsveld en af en toe een kogel of een mortiergranaat afvuren.

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 17-01-2012 11:55 ]

• yzx

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:54:
[...]

MAV en SOFLAM zijn waardeloos als je te weinig man op de grond hebt. Misschien dat ze denken nuttig te zijn door te spotten en plekken te clearen met een mortar maar je wint gewoon niet als je geen overmacht hebt door meer man in hun basis te hebben. En met 6 man clear je gewoon niet eenvoudig een basis, dan moeten ze echt goed zijn terwijl de tegenstander zuigt.
SOFLAM is wel heel handig op bepaalde maps en soms denk ik ook dat ze soflam bezig zijn op grand bazaar dan krijg ik het ook zinne ;w

yzx schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:55:
SOFLAM is wel heel handig op bepaalde maps
Mits je dus genoeg man hebt die rockets kunnen afvuren.

• yzx

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:56:
[...]

Ik ben meestal wel met een javelin in de hand ja :z

Verwijderd

Op vehicle maps is een Soflam gewoon noodzakelijk. Als het vijandige team er wel een heeft en jouw team niet, is het in mijn ervaring al snel afgelopen (mits de teams gelijk zijn natuurlijk). Vooral air is er té eenvoudig mee neer te knallen en air kan veel damage doen als je het niet probeert te counteren.

Mortars gebruik ik zelf af en toe, maar dan vooral in situaties waarin we hopeloos vastgepind worden door het andere team. Een goede mortarstrike kan voor wat paniek zorgen, wat mss net dat gaatje kan geven voor m'n team. Als ik dan zie dat er na twee kills zes andere personen mee komen doen, stop ik er wel mee wat dat heeft totaal geen nut.
Mortars zie je bij mij alleen in een vrij hopeloze situatie, maar dat komt niet doordat ik ga mortarren. Juist precies andersom ;)

• Macchill
Ook geweldig dat je soms in de CITV zit, en dan benoemd wordt tot profiteur en camper...
Dat ik niks doe dan zitten en punten innen... (whoehoe, 10 punten per tank-inzitende-kill).

en maar locken, maar helaas weinig respons.. :-p

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:56:
[...]

Daar heb je toch een squad voor? Als je ze zo lang kunt kalmeren van hun puberaal gejank over campers dat ze even luisteren switchen er twee naar engi/javelin, én met sqd-explo en één met sqd-flak, de vierde spawnt als support voor de broodnodige munitievoorziening en de door jou gebanned gewenste camper parkeert en bewaakt de soflam en spot vijandelijke units, daarbij vijandelijke snipers en waar haalbaar reparerende engineers uitschakelend. De supporter levert af en toe even middels een mortar een sniperverwijderbijdrage, en je aanval wordt ineens een stuk beter te doen: alle vijandelijk evoertuigen gaan stuk, wie uitstapt om er één te repareren wordt in z'n hoofd geschoten en wie zich achter een muurtje verstopt krijgt een mortier op z'n dop.

En jij wilde de helft van die squad bannen, omdat mortars lame en snipen campen is. Mensen die uitlatingen zoals jij doen zijn de reden dat ik na twee weken alweer serieus met het idee rondloop een eigen servertje te gaan huren, want ik ben de onnavolgbare en puberale huiliehuilieregels zat aan het worden op het gros van de publics.

• priemt
  • Niet online
[...]
Het levert kills op, alleen met kills win je niet. In Rush win je door basissen te slopen, in Conquest door vlaggen in te nemen. Dan heb je niks aan mensen die laf achterin hangen buiten zichtsveld en af en toe een kogel of een mortiergranaat afvuren.
Dat is een speelstijl voor sommige mensen.
Er zijn ook mensen die als aanvallende support midden in een map een tegenaanval (met mortar) opzetten om vijandige mortiernesten en/of vehicles aan te pakken.
Dit lijkt mij juist wel van toegevoegde waarde om je team te ondersteunen

• Rub3s
  • Laatst online: 12-11 17:51

Rub3s

+3 , omdat het kan

Heeft 64 mortar kills op 50 uur O-)

Voor je eigen server moet je het zelf weten, maar over het algemeen vindt ik dat mensen zelf moeten weten wat ze in bf3 doen.

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11 18:49
Echt waar, als het je niet aanstaat moet je lekker CoD gaan spelen :+
De halve game gaan verbieden schiet al helemaal niets op, dan is het hele idee er achter weg.
Maarjah lekker je eigen regels enforcen is idd wel leuk, misschien kun je de politieopleiding gaan volgen ofzo.
Zul je thuis en op school wel te kort komen, puberachtig gedrag 8)7

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-11 11:06
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:49:
[...]

jup en goeie mortar killd daar weer 10 van en zo is het 6 tegen 6.
zie het als ondersteuning! snap de discussie niet zo. als je blijft lopen is kans dat je tegen mortar loopt wel heel klein. vaak killd de mortar juist een camper.
kijk die dingen zijn beschikbaar dus worden gebruikt..zie alleen maar de mav kill..... maak je daar maar drukker over die zijn niet primair bedoeld om te killen en toch..

• Macchill
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:02:
[...]

En jij wilde de helft van die squad bannen, omdat mortars lame en snipen campen is. Mensen die uitlatingen zoals jij doen zijn de reden dat ik na twee weken alweer serieus met het idee rondloop een eigen servertje te gaan huren, want ik ben de onnavolgbare en puberale huiliehuilieregels zat aan het worden op het gros van de publics.
Waar moet het heen als de admins eigen rechter gaan spelen...
oh lolz, dat doen ze al.... >:)

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 18:34
Sinds kort toch maar gekocht, ondanks m'n oude PC (AMD 64 X2 6000+, 9600GT etc). Met alles op laag is het best te spelen, tot ik m'n nieuwe PC heb althans. Ik verbaas me alleen over de enorm slechte Server Browser. Er staan meestal maar vijf of zes gevulde servers tussen, en als ik m'n filter minder specifiek maak zijn het er meestal zelfs minder. Dit nog naast het feit dat het in m'n browser gedaan wordt, in plaats van een lobby in-game. Voor de doorgewinterde spelers hier weinig nieuws onder de zon natuurlijk, maar ik verbaas me er gewoon enorm over.

Verwijderd

[...]

In de handleiding stond dat wanneer je croucht of proned eroverheen gaat hij niet eens ontploft.

• Crusher77
Richard P schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:08:
Sinds kort toch maar gekocht, ondanks m'n oude PC (AMD 64 X2 6000+, 9600GT etc). Met alles op laag is het best te spelen, tot ik m'n nieuwe PC heb althans. Ik verbaas me alleen over de enorm slechte Server Browser. Er staan meestal maar vijf of zes gevulde servers tussen, en als ik m'n filter minder specifiek maak zijn het er meestal zelfs minder. Dit nog naast het feit dat het in m'n browser gedaan wordt, in plaats van een lobby in-game. Voor de doorgewinterde spelers hier weinig nieuws onder de zon natuurlijk, maar ik verbaas me er gewoon enorm over.
Free slots 1-5 en 6-10 aanvinken, dan ontvang je een hele zooi bijna volle servers ;)

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Eerst klaagde men dat mortars te veel schade aanrichtten. Het gevolg: mortars werden generfd.

Nu klaagt men dat mensen die mortaren niet nuttig zijn.

Wat is de volgende stap in de BF3-levenscyclus? DICE geeft de mortar meer veelzijdigheid, een secondary fire-optie voor traangas en iedereen klaagt vervolgens dat hij niet meer kan zien?

Beter dat we gewoon allemaal het spel accepteren voor wat het is.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:02:
want ik ben de onnavolgbare en puberale huiliehuilieregels zat aan het worden op het gros van de publics.
Heeft niks met huiliehuilie te maken, zoals jij het stelt werkt het in theorie tegen een bagger team maar in de praktijk win je gewoon niet met mensen die achter een mortar vast zitten.
leosand schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:07:
jup en goeie mortar killd daar weer 10 van en zo is het 6 tegen 6.
Een goeie mortar killed geen 10 man die in verdediging zitten, dat lukt hem nooit. En dat is het punt ook, mortars en snipers zijn niet effectief genoeg om genoeg vijanden weg te houden zodat de goede spelers kunnen aanvallen.
zie het als ondersteuning! snap de discussie niet zo. als je blijft lopen is kans dat je tegen mortar loopt wel heel klein. vaak killd de mortar juist een camper.
kijk die dingen zijn beschikbaar dus worden gebruikt..zie alleen maar de mav kill..... maak je daar maar drukker over die zijn niet primair bedoeld om te killen en toch..
Dat is precies het punt, ik wordt praktisch nooit door een mortar gekilled dus effectief zijn ze niet. Maar als jou team moet aanvallen in rush en 10 man blijft achterin hangen met mortars en snipers om de punten de dekken waar ze niet bij kunnen dan heeft het geen zin.
Crusher77 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:07:
Echt waar, als het je niet aanstaat moet je lekker CoD gaan spelen :+
De halve game gaan verbieden schiet al helemaal niets op, dan is het hele idee er achter weg.
Heeft niks te maken met de halve game verbieden, heeft te maken met een speelstijl willen zien waarbij mensen achter objectives aan gaan en niet liggen campen hopend op een KD van 3-0, meer halen ze niet.

Je komt met een nutteloos team te zitten. Een enkele mortar kan wellicht nuttig zijn mits hij goed is. Feit is dat 90% van de mortar mensen waardeloos is met dat ding, dan heb je niks aan ze terwijl ze wel een slot innemen op de server. Een slot van mensen die een stuk nuttiger kunnen zijn doordat ze wel willen aanvallen.

• Macchill
ShortsNL schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:09:
Eerst klaagde men dat mortars te veel schade aanrichtten. Het gevolg: mortars werden generfd.

Nu klaagt men dat mensen die mortaren niet nuttig zijn.

Wat is de volgende stap in de BF3-levenscyclus? DICE geeft de mortar meer veelzijdigheid, een secondary fire-optie voor traangas en iedereen klaagt vervolgens dat hij niet meer kan zien?

Beter dat we gewoon allemaal het spel accepteren voor wat het is.
Kijk eens naar WoW, daar gaat het straks allemaal naartoe. Je zet een basis neer, en er is altijd een percentage aan het zeiken, spelen ze daar op in, begint een ander deel te zeiken.

Echt fouten kunnen natuurlijk wel verholpen worden, maar op een gegeven moment lopen we rond met klapperpistooltjes met 1 damage per shot, zelfs op headshots (om de cheaters tegen te gaan ofzow)...

het is namelijk noooooit goed te krijgen voor alle gamers tegelijk..

[ Voor 1% gewijzigd door Macchill op 17-01-2012 12:13 . Reden: typo ]

• Crusher77
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:11:
[...]
Heeft niks te maken met de halve game verbieden, heeft te maken met een speelstijl willen zien waarbij mensen achter objectives aan gaan en niet liggen campen hopend op een KD van 3-0, meer halen ze niet.

Je komt met een nutteloos team te zitten. Een enkele mortar kan wellicht nuttig zijn mits hij goed is. Feit is dat 90% van de mortar mensen waardeloos is met dat ding, dan heb je niks aan ze terwijl ze wel een slot innemen op de server. Een slot van mensen die een stuk nuttiger kunnen zijn doordat ze wel willen aanvallen.
Oh dus eigenlijk wil je gewoon een minimale rank instellen. en alleen maar supergoede spelers op je servers hebben. De rest heeft geen recht van spelen en proberen hun kwaliteiten te ontwikkelen en unlocks te krijgen, en vervolgens ook beter te worden in bepaalde wapens?
Weet wel dat jij geniaal en supergoed bent, maar mensen moeten wel ergens beginnen om ergens te komen.
Crusher77 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:15:
Oh dus eigenlijk wil je gewoon een minimale rank instellen. en alleen maar supergoede spelers op je servers hebben. De rest heeft geen recht van spelen en proberen hun kwaliteiten te ontwikkelen en unlocks te krijgen, en vervolgens ook beter te worden in bepaalde wapens?
Weet wel dat jij geniaal en supergoed bent, maar mensen moeten wel ergens beginnen om ergens te komen.
Als je de tekst nog eens leest, misschien dat je dan een minder domme conclusie trekt? Ik zeg niet dat ik een bepaald niveau wil, ik wil een bepaalde speelstijl. Eentje waarbij mensen proberen aan te vallen in plaats van achter over te hangen. Het gaat niet om skill, het gaat er om dat mensen de moeite niet eens nemen.

Verwijderd

Toch jammer dat je in battleLog niet kan zien door welke wapens iemand vaak is gekilled. Ik durf er namelijk op te wedden dat er dan bij Tsurany vrij vaak sniper rifles en mortars zullen staan.
Klein beetje frustaties joh, doet een mens goed ;(

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik begin steeds meer cheaters te zien, erg jammer. En sommige servers probere cheaters te weren door een rule als je heel snel (3-5 secs) meer dan 10 kills maakt je te kicken. 3x meegemaakt afgelopen weekend. THC server btw.

Rapapa...

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-11 11:06
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:11:
[...]

knip

[...]

Een goeie mortar killed geen 10 man die in verdediging zitten, dat lukt hem nooit. En dat is het punt ook, mortars en snipers zijn niet effectief genoeg om genoeg vijanden weg te houden zodat de goede spelers kunnen aanvallen.

[...]

Dat is precies het punt, ik wordt praktisch nooit door een mortar gekilled dus effectief zijn ze niet. Maar als jou team moet aanvallen in rush en 10 man blijft achterin hangen met mortars en snipers om de punten de dekken waar ze niet bij kunnen dan heeft het geen zin.

[...]

knip
joh gast wat wil je dan?
ik zit vaak genoeg in een team waar de helft van sniped een kwart springt in een tank alleen weg ondanks geroep dat iemand mee wilt en rijd vervolgens over mijnen heen. dus lees als dom speelt moeten die dan ook maar gebanned worden omdat ze niet mee doen aan het team belang? kun je lang blijven kicken dan.
dat maakt het spel toch leuk man.
is toch leuk als je debielen achter in hebt staan en je wint de pot toch nog?
das de kick
maak er van wat je kunt.
en tis een game he met verschillende mensen en inzichten.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:17:
Toch jammer dat je in battleLog niet kan zien door welke wapens iemand vaak is gekilled. Ik durf er namelijk op te wedden dat er dan bij Tsurany vrij vaak sniper rifles en mortars zullen staan.
Klein beetje frustaties joh, doet een mens goed ;(
Waarom moet er altijd op dit niveau gespeeld worden? Ik noem iets dat mijn teammates doen dat mij stoort en kennelijk zou de vijand er mij opeens te vaak mee killen? Dat is iemand op een totaal ander punt willen aanvallen om de inhoudelijke discussie te kunnen vermijden of om gewoon flink te kunnen trollen.

• Crusher77
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:17:
[...]

Als je de tekst nog eens leest, misschien dat je dan een minder domme conclusie trekt? Ik zeg niet dat ik een bepaald niveau wil, ik wil een bepaalde speelstijl. Eentje waarbij mensen proberen aan te vallen in plaats van achter over te hangen. Het gaat niet om skill, het gaat er om dat mensen de moeite niet eens nemen.
Ik weet prima wat jij geschreven hebt, en dit is een prima conclusie. Want mensen met een hogere rank hebben een beter idee hoe ze moeten spelen en zullen ook beter in teamverband werken.
Het zijn altijd de nieuwere mensen die er moeite mee hebben.
Maarjah, misschien kun je het in de servernaam zetten: Tsurany's gameplay only!
Zoals je aan de reactie's kunt zien hier, ben je vrij alleen in je denkwijze...

• ShortsNL
verdedigen kan ook zinvol zijn....

• Macchill
Jongens... (en meisjes, ga ik gemakshalve van uit)...
kap ff met dat flamen naar elkaar, ik hoor de chief-forum-topics al rinkelen met z'n slot en sleutels...

doe ffies terug ontopic zonder flamewars...
Bestrijd elkaar lekker ingame (zonder onterechte bans uiteraard)

• LosGieros
  • Niet online
Waarom geven ze geen maximale aantallen van elke klasse zoals in bc2. Vooral die snipers aan banden leggen.

Rapapa...

Crusher77 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:19:
Ik weet prima wat jij geschreven hebt, en dit is een prima conclusie. Want mensen met een hogere rank hebben een beter idee hoe ze moeten spelen en zullen ook beter in teamverband werken.
Het zijn altijd de nieuwere mensen die er moeite mee hebben.
Maarjah, misschien kun je het in de servernaam zetten: Tsurany's gameplay only!
Zoals je aan de reactie's kunt zien hier, ben je vrij alleen in je denkwijze...
Als ik zie wie in rush games (want daar hebben we het over) niet aanvalt dan zijn dat nooit alleen de lage ranks of nooit alleen de hoge ranks. Je ziet allerlei verschillende soorten rangen dat gedrag vertonen.
En dat ik alleen in deze denkwijze sta is natuurlijk onjuist, zijn genoeg servers waar deze mening gedeeld wordt. Zeker in Bad Company 2, waar de RCON mogelijkheden een stuk beter waren, zag je genoeg servers met een maximum aan snipers omdat genoeg mensen een hekel hadden aan die lange afstand helden die een team nooit vooruit hielpen. In Battlefield 3 is het echter veel lastiger een limiet aan snipers te stellen omdat je niet weet met welke equipment of als welke class iemand spawned.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Crusher77 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:15:
[...]

Een rank zegt wat mij betreft niet zoveel. De kans is wel groter dat iemand met rank 45+ goed is en met rank 10- nog alles moet uitvogelen, maar dat hoeft echt helemaal niet altijd zo te zijn. Zie vaak genoeg vogeltjes rondlopen waarvan ik denk hoe kan het dat jij zo veel hebt gespeeld en nog zo weinig begrijpt van het spel.

Even over de discussie van SOFLAM's, recons met een SOFLAM kunnen echt rete handig zijn. Ik speel 'altijd' engi en loop vaak met de rpg, maar soms heb je een server waar de recons gewoon echt hun werk doen. Dan spawn ik wel heel snel met de javelin, want wat kan je dan een schade richten aan alles wat vliegt en rijdt.

• MueR

MueR

is niet lief

LosGieros schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:23:
Waarom geven ze geen maximale aantallen van elke klasse zoals in bc2. Vooral die snipers aan banden leggen.
a) kan niet
b) mag niet van EA/Dice
c) slaat nergens op

Die laatste leg ik even uit. Als ik een recon wil spelen, mag ik recon spelen. Als ik daarvoor een M98B prefereer boven zo'n PDW proppenschieter, mag jij me dat niet verbieden. Het bannen van een bepaald wapen (uitzonderingen daargelaten zoals Infantry only dus geen RPG/SMAW of Knife only) slaat gewoon nergens op. Niet iedere Recon is een camper. Ik loop regelmatig met een sniper rifle in CQB.

Dan is het er nog het puntje nut voor het team, waar Tsurany zo lekker over kan zeveren. Als er een limiet aan het aantal Recon zit, zeg 2 per team, en dat zijn toevallig van die brakke campettertjes die niet kunnen mikken, mag ik ineens niet meer als Recon spawnen. Daarmee mist mijn team een soflam/MAV die wel nuttig kan zijn. Dan ben je dus feitelijk mijn team aan het handicappen omdat je zeikt over een paar campers.

[ Voor 23% gewijzigd door MueR op 17-01-2012 12:29 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

[...]

[...]

Nee.

[...]

In rush kunnen één of twee mortiergasten echt wel uitkomst bieden hoor. Op het moment dat je een gearmde mcom moet verdedigen kan het handig zijn om de mcom te bombarderen met mortieren. Zeker als je met pijn en moeite de mcom hebt kunnen armen en je niet de mogelijkheid hebt om de vijand er goed weg te houden. In conquest kun je een soortgelijke tactiek hanteren. Een drukbezette vlag vrijmaken met een paar mortierinslagen en vervolgens probeer je de vlag terug te pakken. Dan moet ook de mortiergast zijn boel oppakken en verder spelen. Een hele ronde in zo'n apparaat hangen is niet nodig.

Mits goed gebruikt, kan de mortier echt een goede supporttool zijn. Dat sommige mensen het niet leuk vinden om ermee te spelen of dat ze kwaad worden omdat ze erdoor gekilled worden, betekent nog niet dat zulke mensen meteen geband moeten worden. Wie weet willen ze wel die medaille halen, zoals iemand hier al eerder zei. Ik vind het een uitdaging om alle achievements te verzamelen. Of misschien is iemand bezig met de B2K assignment?
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:17:
[...]

Je kunt niet bij iedereen een speelstijl afdwingen die jij leuk vindt Tsurany (dat gevoel krijg ik wel eens bij jouw berichten), want dan is het einde zoek ;)
Natuurlijk is het vervelend dat je bijv bij rush een team hebt waarbij 60% campt, maar één goed samenwerkend squad kan al het verschil maken. En anders zit er niets op dan een leukere server vinden. Maar om nu elk kampeervariant uit te bannen gaat mij wat ver. Soms verdedig ik in mijn eentje mcom A op Metro met alleen m'n M98B. Het gaat erom hoe je met je wapens omgaat.

Had iemand al gezegd dat het maar een spelletje is? :D

[ Voor 0% gewijzigd door Bee.nl op 17-01-2012 12:35 . Reden: typo ]

• Rub3s
  • Laatst online: 12-11 17:51

Rub3s

+3 , omdat het kan

LosGieros schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:23:
Naast alle gegeven redenen, ook het volgende:

In operation flashpoint 2 was online het maximum aan snipers 2. Die 2 hadden de grootste lol van het spel en konden iedereen neerhalen, terwijl de rest liefst wilden leaven omdat ze geen sniperrifle konden gebruiken.
[...]

Haha ja :D
Alleen zijn de meeste mensen nu zo slim om 2 claymores dicht bij elkaar te zetten.
Overleef ik de 1ste claymore, heb ik even een vreugdemoment, word ik onmiddellijk gekilled door een 2de die niet veel verder stond. :P

• LosGieros
  • Niet online
MueR schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:27:
[...]

a) kan niet
b) mag niet van EA/Dice
c) slaat nergens op

Die laatste leg ik even uit. Als ik een recon wil spelen, mag ik recon spelen. Als ik daarvoor een M98B prefereer boven zo'n PDW proppenschieter, mag jij me dat niet verbieden. Het bannen van een bepaald wapen (uitzonderingen daargelaten zoals Infantry only dus geen RPG/SMAW of Knife only) slaat gewoon nergens op. Niet iedere Recon is een camper. Ik loop regelmatig met een sniper rifle in CQB.

Dan is het er nog het puntje nut voor het team, waar Tsurany zo lekker over kan zeveren. Als er een limiet aan het aantal Recon zit, zeg 2 per team, en dat zijn toevallig van die brakke campettertjes die niet kunnen mikken, mag ik ineens niet meer als Recon spawnen. Daarmee mist mijn team een soflam/MAV die wel nuttig kan zijn. Dan ben je dus feitelijk mijn team aan het handicappen omdat je zeikt over een paar campers.
Tuurlijk zijn er nadelen als je ze aan banden legt. Maar weegt het op tegen de nadelen. Soms zie ik 8-10 snipers nu die hun halve team lam leggen door niks te doen en wachten op de ideale headshots van 1000m + ?
2 op 32 en 4 op 64 zou ik nog wel reeel vinden. Zijn toch ook maar 2 jets, als daar noobs in zitten ben je ook fakked.

Rapapa...

Mag officieel niet, maar met Bad Company 2 deed niemand er wat aan simpelweg omdat je dan mensen krijgt die hun server opzeggen en dat betekent minder inkomsten.
Dat zou ik er voor over hebben om eens van al die laffe campers af te komen. Je merkt het direct zodra er een wat meer open map aan komt, de helft van het team gaat snipen omdat hun KDR dan niet zo snel omlaag gaat. Aanvallen over vlaktes is eng, dat durven ze niet.
Bee.nl schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:30:
In rush kunnen één of twee mortiergasten echt wel uitkomst bieden hoor.
Een of twee wellicht wel, mits ze daadwerkelijk goed zijn. Echter moet niet de helft van het team mortar spelen.
Mits goed gebruikt, kan de mortier echt een goede supporttool zijn. Dat sommige mensen het niet leuk vinden om ermee te spelen of dat ze kwaad worden omdat ze erdoor gekilled worden, betekent nog niet dat zulke mensen meteen geband moeten worden. Wie weet willen ze wel die medaille halen, zoals iemand hier al eerder zei. Ik vind het een uitdaging om alle achievements te verzamelen. Of misschien is iemand bezig met de B2K assignment?
Mits goed gebruikt en mits niet in overvloed. Dat eerste komt nooit voor, dat laatste juist teveel.
Je kunt niet bij iedereen een speelstijl afdwingen die jij leukt vindt Tsurany (dat gevoel krijg ik wel eens bij jouw berichten), want dan is het einde zoek ;)
Waarom is dan het einde zoek? In Bad Company 2 gebeurde dat op genoeg servers en in Battlefield 3 gebeurt dat ook al genoeg. Die servers zitten ook goed vol dus kennelijk is het populair. M320 en RPG verbieden is ook controversieel maar die servers zitten wel goed vol.
Had iemand al gezegd dat het maar een spelletje is? :D
Dooddoener voor elke serieuze discussie. Zo kan je alles weg relativeren en dan komt het er op neer dat je gewoon de rest van je leven je bek moet houden want zolang je geen kanker hebt en in een land woont waar nog niemand honger hoeft te leiden geen enkele recht op spreken hebt want het is maar een spelletje, het is maar je baan en je hebt altijd je gezondheid nog.
Als je geen inhoudelijke discussies mag voeren omdat het maar een spelletje is moet je het zeggen hoor. Dan ga ik hier net als de rest gewoon cheaters neerplempen en opscheppen over goeie rondes.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 17-01-2012 12:38 ]

• yzx

yzx

Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:37:
[...]

Haha ja :D
Alleen zijn de meeste mensen nu zo slim om 2 claymores dicht bij elkaar te zetten.
Overleef ik de 1ste claymore, heb ik even een vreugdemoment, word ik onmiddellijk gekilled door een 2de die niet veel verder stond. :P
Ooit TDM gespeeld? Ligt vol claymores daar

yzx schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Ooit TDM gespeeld? Ligt vol claymores daar
Eénmaal gespeeld, daarna nooit meer. Als je Conquest en Rush gewend bent, voelt TDM bijzonder saai en nutteloos aan. :>

• yzx

yzx

Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:40:
[...]

Eénmaal gespeeld, daarna nooit meer. Als je Conquest en Rush gewend bent, voelt TDM bijzonder saai en nutteloos aan. :>
Mja daar ligt het dus vol claymores and C4 lanes ;w

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

over die campers, oplossing is simpel speel gewoon hardcore, veel minder campertjes en als ze er wel zijn rij je er met een jeep naar toe. Je kan niet gespot worden dus ze merken je niet op. En zitten ze in je eigen team dan kan je een teamkill overwegen.. Of gewoon voor hun beeld gaan staan

• ShortsNL
Het mooie van Battlefield is wat mij betreft de keuzevrijheid: je kan alles en je mag alles. Het is zo'n geweldig grote en dynamische wereld dat geen enkele ronde dezelfde is, omdat je elke keer wat anders kan doen.

De ene keer push ik met een tank. De andere keer vecht ik als medic in de frontlinie. Dan ga ik dogfighten in een jet. Om het vervolgens met een heli nog eens te doen. Als ik dan alle actie zat ben, ga ik lekker achterover zitten, pak ik mijn sniper rifle, en ga voor de lol op afstand kereltjes door de kop neerschieten.

Probeer je speelstijlen in te perken, dan tast je wat mij betreft de kritische succesfactor van de Battlefield-reeks aan.

• Crusher77
ShortsNL schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:47:
Het mooie van Battlefield is wat mij betreft de keuzevrijheid: je kan alles en je mag alles. Het is zo'n geweldig grote en dynamische wereld dat geen enkele ronde dezelfde is, omdat je elke keer wat anders kan doen.

De ene keer push ik met een tank. De andere keer vecht ik als medic in de frontlinie. Dan ga ik dogfighten in een jet. Om het vervolgens met een heli nog eens te doen. Als ik dan alle actie zat ben, ga ik lekker achterover zitten, pak ik mijn sniper rifle, en ga voor de lol op afstand kereltjes door de kop neerschieten.

Probeer je speelstijlen in te perken, dan tast je wat mij betreft de kritische succesfactor van de Battlefield-reeks aan.
Amen to that!
Sommige mensen moeten nou eenmaal alles forceren wat ze willen |:(

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 09:55
brilsmurfffje schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:42:
over die campers, oplossing is simpel speel gewoon hardcore, veel minder campertjes en als ze er wel zijn rij je er met een jeep naar toe. Je kan niet gespot worden dus ze merken je niet op. En zitten ze in je eigen team dan kan je een teamkill overwegen.. Of gewoon voor hun beeld gaan staan
juist wel veel campers.
er is geen killcam. dus men kan niet zien vanwaar je schiet. dus kan je blijven liggen
ShortsNL schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:47:
Dat is prima in een singleplayer spel maar ik beschouw Battlefield nog altijd als een multiplayer spel met de focus op teamplay. Ik zie het als een virtuele sportwedstrijd waarbij een groepje spelers bij elkaar komt om lekker met elkaar een potje te spelen. Het opvallende is enkel dat wanneer zoiets niet virtueel is mensen erg fanatiek zijn en willen winnen. Spelen mensen voetbal of basketbal dan willen ze met hun team winnen. Spelen mensen een bordspel zullen ze hun best doen om te winnen. Echter zodra het virtueel wordt en de medespelers niet meer te zien zijn maakt het ze opeens niks meer uit. Dan hebben ze niet de drang om te winnen, zich te bewijzen en zich te onderscheiden. Dan is laf gedrag opeens geen probleem meer en winst opeens geen doel meer.
En dat vind ik jammer. Het is hun goed recht zo te spelen maar ik wil niet met dat soort mensen in een team zitten en als ik m'n eigen server draaide zou ik ze ook van mijn server weigeren. Willen ze niet mee doen met teamplay? Jammer maar dan hoef ik niet met ze te spelen.

Het geeft het niveau van dit topic wel aan om te zien dat iedereen zoiets direct persoonlijk moet maken, iemand aan moet vallen op zijn niveau en belachelijk moet maken. Een discussie kan kennelijk niet, enkel flamewars zijn mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 17-01-2012 12:54 ]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@ Tsurany:

Ik denk dat je toch ook wel inziet dat er maar een klein percentage spelers ook echt ''serieus'' aan teamplay doet en/of voor de objectives gaat. Dus soms heb je goed gebalanceerde en spanende rondes maar veel vaker gewoon niet. Dan kan je een aantal dingen doen, waaronder bv de regels op een server aanpassen, maar tenzij je alleen op uitnodiging gaat spelen op een server zal je er toch mee moeten leven/spelen.

Teveel van dit en te weinig van dat is soms erg frustrerend inderdaad, maar de mate van frustratie ligt ook aan de mate van serieusheid die je in je spel legt.

Leren omgaan met alle facetten van bf3 zoals het nu eenmaal is en soms even tot 10 tellen. ;)

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik snap niet waar mensen zo moeilijk over doen... Tsurany geeft alleen zijn mening over hoe er gespeeld hoort te worden. Mensen gaan daar moeilijk over doen dat hij zijn eigen server moet aanmaken. Ik ben het vooral met Tsurany eens, maar er is nu eenmaal keuzevrijheid waardoor het vaak anders loopt.
Pagina: 1 ... 56 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.