• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Het spel hoort niet volgens een bepaalde manier gespeeld te worden, het nut van een spel is plezier hebben. En meer valt er niet over te zeggen.
Ik zou graag een optie zien waardoor je mensen in een squad kunt verplichten enkel bepaalde klassen te gebruiken.
Als ze dan een niet-aangegeven klasse spelen (bv RECON!!1!1) dan worden ze gekickt uit de squad en kunnen ze eenvoudig een andere squad joinen die wel Recon toelaat.

Want als ik in het verliezend team zit merk ik dat mensen soms overschakelen op Recon, terwijl dat net NIET de bedoeling is als je aan het verliezen bent! :( Zo verlies je zeker, enjah mensen denken "zal mn K/D ratio nog wat opkrikken".

Een squad bestaande uit 4 ASSAULTS die elkaar reviven en je vliegt over de map! Jammer genoeg heb ik 4 assaults in 1 squad nog maar zéér zelden meegemaakt...

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11 18:49
Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:03:
Ik zou graag een optie zien waardoor je mensen in een squad kunt verplichten enkel bepaalde klassen te gebruiken.
Als ze dan een niet-aangegeven klasse spelen (bv RECON!!1!1) dan worden ze gekickt uit de squad en kunnen ze eenvoudig een andere squad joinen die wel Recon toelaat.

Want als ik in het verliezend team zit merk ik dat mensen soms overschakelen op Recon, terwijl dat net NIET de bedoeling is als je aan het verliezen bent! Zo verlies je zeker, enjah mensen denken "zal mn K/D ratio nog wat opkrikken".

Een squad bestaande uit 4 ASSAULTS die elkaar reviven en je vliegt over de map! Jammer genoeg heb ik 4 assaults in 1 squad nog maar zéér zelden meegemaakt...
Want ammo is niet nodig, tanks hoef je niet op te blazen, en jij schiet met je M16 wel iemand over 500m neer die ligt te snipen. Whahaha :o

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11 17:51

Rub3s

+3 , omdat het kan

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:53:
[...]

Dat is prima in een singleplayer spel maar ik beschouw Battlefield nog altijd als een multiplayer spel met de focus op teamplay. Ik zie het als een virtuele sportwedstrijd waarbij een groepje spelers bij elkaar komt om lekker met elkaar een potje te spelen. Het opvallende is enkel dat wanneer zoiets niet virtueel is mensen erg fanatiek zijn en willen winnen. Spelen mensen voetbal of basketbal dan willen ze met hun team winnen. Spelen mensen een bordspel zullen ze hun best doen om te winnen. Echter zodra het virtueel wordt en de medespelers niet meer te zien zijn maakt het ze opeens niks meer uit. Dan hebben ze niet de drang om te winnen, zich te bewijzen en zich te onderscheiden. Dan is laf gedrag opeens geen probleem meer en winst opeens geen doel meer.
En dat vind ik jammer. Het is hun goed recht zo te spelen maar ik wil niet met dat soort mensen in een team zitten en als ik m'n eigen server draaide zou ik ze ook van mijn server weigeren. Willen ze niet mee doen met teamplay? Jammer maar dan hoef ik niet met ze te spelen.

Het geeft het niveau van dit topic wel aan om te zien dat iedereen zoiets direct persoonlijk moet maken, iemand aan moet vallen op zijn niveau en belachelijk moet maken. Een discussie kan kennelijk niet, enkel flamewars zijn mogelijk.
Teamsporten vergelijken met een spel als bf3 :9

Als je professioneel wilt gamen, moet je naar Zuid-Korea gaan IMO. Hier kan je het ook proberen, maar 90% van de mensen heeft er gewoon geen zin in.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

@ asgaro

wat heeft iedereen toch altijd tegen recon(snipers) in elk spel.

weet je wat k*t is.. van de 64 speler zijn er 40 engineer. wordt je constant door een rgp gekillt ipv een AR.
Crusher77 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Want ammo is niet nodig, tanks hoef je niet op te blazen, en jij schiet met je M16 wel iemand over 500m neer die ligt te snipen. Whahaha :o
Zozo, weldoordachte reply hoor!

a) ammo hoeft niet van je eigen squad te komen
b) tanks kan je makkelijk omzeilen en toch objectives binnen harken, zoveel rijden er niet
c) tsja, want dat is echt nodig tegen al die snipers die eens 1 kill per 10 minuten maken. Met vier assaults overbrug je die afstand zo eenvoudig, 1 of 2 snipers hebben geen schijn van kans, ook niet als je head-on er naar toe loopt.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
roboreaper schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:06:
@ asgaro

weet je wat k*t is.. van de 64 speler zijn er 40 engineer. wordt je constant door een rgp gekillt ipv een AR.
Ik voel een rpg/smaw nerf aankomen...

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Crusher77 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Kan me niet schelen dat er dan vijandige snipers liggen. Zij doen ook niets drastisch goed voor hun team, dus zij helpen zeker niet tot de overwinning van hun team.
Ja, engineers zijn van essentieel belang.
Ik wou alleen duidelijk maken dat je met enkel en alleen 4 Assaults ook al ver komt, om het tij te doen keren. Zelfs al wordt je geraped door tanks omdat er geen Engineers zijn: tanks kunnen niet overal tegelijk zijn, dus assaults bieden mooi voordeel mits ze elkaar keurig reviven.
@ asgaro

Ik frustreer me niet echt aan recons, zolang ze niet mijlenver van het objective liggen met hun tent en hun barbequetje.
Maar recons zouden meer aggresive moeten spelen, en moeten meer de spawn beacons zetten. En daarmee bedoel ik niet de spawn beacon op 5km van het objective plaatsen, maar op een strategische plaats. Daarna mogen ze voor mij gerust wat afstand houden, maar ook niet te veel aub...

Verwijderd

Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het met mvz (Kittenlefty) is afgelopen, zie http://battlelog.battlefi...ew/2832654489563959247/1/

KittenLefty was kicked from a platoon.
-USN-Tacleader BEGONE CHEATER
2 days ago

En maar stug blijven volhouden dat hij niet cheat.. zo zielig

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 21:10
wtf he.. ik kan geen kargh of firestorm servers vinden..

/edit

eigenlijk geen enkele vanilla server.. alleen b2k :(

[ Voor 36% gewijzigd door Webjunkie op 17-01-2012 13:12 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:37:
[...]
Dooddoener voor elke serieuze discussie.
Welke serieuze discussie? Je loopt gewoon te ranten dat iedereen die niet zó speelt zoals jij het wilt, zijnde zó dat jij wint, ge permabanned moet worden en een lamer is.
Als je een serieuze discussie wilt beginnen moet je het even melden, dan doet er vast wel iemand mee, maar tot dusver doe je echt niets anders dan keihard van leer trekken tegen mensen die egoïst zijn omdat ze niet doen wat jij wilt...
LosGieros schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:18:
Ik begin steeds meer cheaters te zien, erg jammer.
Gisterenavond al vier ja :(
En sommige servers probere cheaters te weren door een rule als je heel snel (3-5 secs) meer dan 10 kills maakt je te kicken. 3x meegemaakt afgelopen weekend. THC server btw.
Ook niet optimaal. Ik had gisterenavond een hoera-momentje op Metro, waar ik min of meer door mazzel een trap op scheurde en snel achter een vijandelijke squad kwam, prr geweer leg en 4 man dood, met de G18 nog drie man die daar weer voor stond omgesproeid, snel beide wapens herladen, de eerste squad die verhaal kwam halen maar me in mijn hoekje voorbij rende neergesproeid en vervolgens twee van de drie de achterop komende vijanden ook nog omgelegd voor er één effectief terugschoot. Dertien kills in de tijd die je nodig hebt om een A91 en een G18 leeg te sproeien, herladen en nog eens leeg te sproeien... Dat gebeurt je, tenzij je je veel beter bent dan ik, vrijwel nooit en dan is de enige juiste reactie "hoera *O* " en niet "hoer... fuck, gebanned?! -O- "

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 13:23 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:08
Hoe kill je eigenlijk mensen met een fucking mortar, moet 2 kills hebben maar blijkbaar heb ik alleen wat hits en nooit kills :(
@ asgaro

Als je constant in een gebouw zit waar je wel gespot bent, verdien je constant een rpg :)
Als je constant probeert een tank te repareren, verdien je constant een rpg :)
Als je 1 op 1 confrontaties hebt met engineers in het open veld en je weet het te presteren constant gedood te worden door rpg's doe je toch echt iets fout. De carbines zijn zoveel dodelijker en rpg's zijn kinderlijk makkelijk te ontwijken en bijna nooit instant kills, tenzij je hem vol terug weet te koppen.

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 21:10
tsurany denkt clan vs clan gameplay te kunnen eisen op een public server.
dream on :z

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Webjunkie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:14:
Clan vs clan is natuurlijk teveel gevraagd, maar ik wil wel medespelers hebben die graag willen winnen en actief spelen. Maar aan het niveau hier te zien is dat vaak al teveel gevraagd ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:26
Campende recon kost nauwelijks tickets 8)7

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Michielodc schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:54:
Ik snap niet waar mensen zo moeilijk over doen... Tsurany geeft alleen zijn mening over hoe er gespeeld hoort te worden. Mensen gaan daar moeilijk over doen dat hij zijn eigen server moet aanmaken. Ik ben het vooral met Tsurany eens, maar er is nu eenmaal keuzevrijheid waardoor het vaak anders loopt.
Mee eens. In dit verband is het toestaan van ranked servers met custom rulesets, het minst slechte alternatief, om iedereen tegemoet te kunnen komen. Mensen die zich wellicht een eerdere discussie (o.a. tussen mij en Tsurany) herinneren, weten dat ik in principe tegen custom ranked servers ben vanwege de segmentatie die het creëert, maar ik zie er wel degelijk het nut van in en realiseer me dondersgoed het financieel belang van EA/DICE hierbij.
[...]
Dat is prima in een singleplayer spel maar ik beschouw Battlefield nog altijd als een multiplayer spel met de focus op teamplay. Ik zie het als een virtuele sportwedstrijd waarbij een groepje spelers bij elkaar komt om lekker met elkaar een potje te spelen. Het opvallende is enkel dat wanneer zoiets niet virtueel is mensen erg fanatiek zijn en willen winnen.

Het geeft het niveau van dit topic wel aan om te zien dat iedereen zoiets direct persoonlijk moet maken, iemand aan moet vallen op zijn niveau en belachelijk moet maken. Een discussie kan kennelijk niet, enkel flamewars zijn mogelijk.
Je mening is je goed recht en die respecteer ik, dat moeten inderdaad rest van de mensen in het topic ook doen. Mensen trekken het zich waarschijnlijk aan, omdat speelstijl nu eenmaal nogal persoonlijk is. Zoals je zelf aangeeft zijn er andere spelers die er een andere speelstijl op na houden. Het enige wat je kan doen in zo'n geval is inderdaad een server vinden of huren die bij je eigen speelstijl past. Persoonlijk zou ik je willen aanraden om de lat niet te hoog te leggen en niet te veel te verwachten van je teammaten. Anders blijf je je eraan ergeren, het blijven immers randomers. Een andere optie is natuurlijk met veel competities / clanwars meedoen.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:37:
Waarom is dan het einde zoek? In Bad Company 2 gebeurde dat op genoeg servers en in Battlefield 3 gebeurt dat ook al genoeg. Die servers zitten ook goed vol dus kennelijk is het populair. M320 en RPG verbieden is ook controversieel maar die servers zitten wel goed vol.
Het verschil is dat je een mortier niet binnen kunt gebruiken voor een makkelijke en snelle kill zoals dat met RPG's en de M320 wel kan. Een mortiergast kan zijn enemies niet zien en moet gokken waar ze zitten, al dan niet ondersteund door spots op de map. De huidige nerf op mortieren maakt het apparaat balanced wat mij betreft.

Als een admin telkens zijn eigen individuele wil op gaat liggen, dan wordt het een soepzootje. Als je iedereen telkens moet pleasen op een server -en in het bijzonder de admins- en je daardoor tegen je zin loop te spelen, dan ontneem je juist het plezier, de keuzevrijheid en vrijblijvendheid in het spel. En dat voelt net zo egoistisch als kamperen met een sniper of mortier! Alleen in competitieverband kun je effectief een speelstijl afdwingen.
Dooddoener voor elke serieuze discussie. Zo kan je alles weg relativeren en dan komt het er op neer dat je gewoon de rest van je leven je bek moet houden want zolang je geen kanker hebt en in een land woont waar nog niemand honger hoeft te leiden geen enkele recht op spreken hebt want het is maar een spelletje, het is maar je baan en je hebt altijd je gezondheid nog.
Als je geen inhoudelijke discussies mag voeren omdat het maar een spelletje is moet je het zeggen hoor. Dan ga ik hier net als de rest gewoon cheaters neerplempen en opscheppen over goeie rondes.
Natuurlijk is dat een dooddoener, dat weet ik. Maar je bent af en toe zo serieus dat ik de boel even luchtig probeer te maken.
Webjunkie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:14:
Kortgezegd komt het verhaal van Tsurany hier wel op neer ja. En dat lukt inderdaad niet op een public. Op een public speel je om plezier te hebben en niet om naar iemands pijpen te dansen.
Remz schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:16:
Campende recon kost nauwelijks tickets 8)7
Jij snapt het 8)
Onbalans in vlaggen wel, maar dan camp je als recon toch bij een eigen vlag? Kun je die gelijk in de gaten houden. Win-win :P

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ben iemand die graag voor de medailles speelt. Speel vrijwel altijd samen met een groep van 4 / 5 personen. Zeker in tanks e.d. gaat dat erg goed. Echter, ik heb hierboven nu even de discussie gelezen over de mortar.

Ik wil die 300 kills dus ook graag halen. Op dit moment heb ik volgens mij nog maar 30 kills, puur voor die assigment. Hoe kan ik deze dan goed gebruiken? Is dat door de mortar in chokepoints te spammen of bijvoorbeeld een toegangsweg af te sluiten? Ben benieuwd naar jullie ideen, want die medal gaat er vroeg of laat komen ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Mu.siQ schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:21:
Ik ben iemand die graag voor de medailles speelt. Speel vrijwel altijd samen met een groep van 4 / 5 personen. Zeker in tanks e.d. gaat dat erg goed. Echter, ik heb hierboven nu even de discussie gelezen over de mortar.

Ik wil die 300 kills dus ook graag halen. Op dit moment heb ik volgens mij nog maar 30 kills, puur voor die assigment. Hoe kan ik deze dan goed gebruiken? Is dat door de mortar in chokepoints te spammen of bijvoorbeeld een toegangsweg af te sluiten? Ben benieuwd naar jullie ideen, want die medal gaat er vroeg of laat komen ;-)
Het is sowieso niet handig om fulltime in het apparaat te hangen. Vroeg of laat word je gespot en ben je dood door een countermortar. Het beste kun je chokepoints observeren en kijken (en aanvoelen) waar het druk is. Vervolgens zet je de installatie neer, vuur je er een paar af en verplaats je je weer. Op kleine mappen (Metro, Seine of Bazaar) heb je meer kans om iemand te raken, dus dan kun je beter daarop spelen voor die medaille.

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-10 17:21

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Ik moet ook zeggen dat ik het eens ben met Tsurany. Ik irriteer me zo aan het feit dat mensen maar een beetje op een bergje gaan liggen schieten. Daar win je geen matches mee (zowel rush als conquest) ga dan TDM doen of zo.

Ik heb echt een hekel aan snipers omdat ze niks aan teamwork bijdragen. Ik was als een kind zo blij toen ik voor het eerst las over de lens glare, het verdwijnen van de mortar strike, het weghalen van de claymore en c4.

Als squadleader ben van mijn squad dan kick ik ook snipers om ruimte te maken voor teamplayers en/of mensen die iets toevoegen aan de squad.

Ter verduidelijking: ik heb niks tegen mensen die spelen als Recon en (hey zo heet die class ook, zou Dice daar iets mee willen zeggen?) dmv Soflam, MAV mobile spawnpoint, motion detector, de squad en het team ondersteunen. Combat rifle of PDW erbij en je hebt een squad/team wat blij met je is

Er is ook verschil tussen vanaf middel lange afstand support geven aan je team/ een control point te verdedigen en op grote afstand gaan liggen omdat daar het hoogste punt is en dan maar hopen dat er mannetjes zijn neer te schieten

Trots op mijn 0 Recon score http://battlelog.battlefi...Cinerama/stats/172210023/
En ja de mortal kills zijn gekomen door counter mortaren en het komt wel eens voor dat er vanop lange afstand smoke gedeployed moet worden voor het team/squad. En als hij er dan toch staat dan maak je er ook wel eens wat kills mee

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Bee.nl schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Kortgezegd komt het verhaal van Tsurany hier wel op neer ja. En dat lukt inderdaad niet op een public. Op een public speel je om plezier te hebben en niet om naar iemands pijpen te dansen.

[...]
Indien er een Commander-functie was zoals in BF2, zou Tsurany altijd die rol vervullen. :+
"Aah jullie willen niet luisteren? Naar die flag zeg ik jullie!! Hier, een artillery strike achter jullie aan! Eigen schuld als je me tegenspreekt en gekilled wordt door niet in de juiste richting te lopen! :( "

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 18:58
Michielodc schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:54:
Ik snap niet waar mensen zo moeilijk over doen... Tsurany geeft alleen zijn mening over hoe er gespeeld hoort te worden. Mensen gaan daar moeilijk over doen dat hij zijn eigen server moet aanmaken. Ik ben het vooral met Tsurany eens, maar er is nu eenmaal keuzevrijheid waardoor het vaak anders loopt.
Dus.. als jij met Tsurany in een server zit en hij roept dat jij niet moet mortarren, dan doe jij dat klakkeloos opvolgen ?

Ik ben het vaak ook wel met Tsurany eens sinds ik een beetje meelees op dit forum, maar de laatste pagina's begint het een beetje op frustratie te lijken in mijn ogen. (no offence, kan het me nog best ergens voorstellen ook)

Hij geeft niet zijn mening over hoe het spel gespeeld moet worden, want dat kan je simpelweg niet zeggen, omdat dat voor iedereen anders is. Hij geeft zijn mening over hoe HIJ vindt dat er gespeeld zou moeten worden. Dat is zijn goed recht, maar is dus wel wat anders. Ik zal ook niet zomaar zijn regels opvolgen als ik met hem in een team zit bijvoorbeeld. Als hij een eigen server huurt, kan hij helemaal zelf bepalen wat voor regels daar gelden -mits deze een beetje in overeenstemming zijn met de algemeen geldende regels van DICE/EA ofzo- natuurlijk. Op het moment dat ik besluit daar dan te joinen, pas ik me aan, simpel zat.

Het vervelende is gewoon dat je met allemaal individuen te maken hebt, die allemaal hun eigen plan trekken. Team/Squad leiden is ook minder simpel dan veel mensen denken. Probeer de groep maar eens bij elkaar te houden met elke individu de neus dezelfde kant op. Is ingame, maar ook in real life altijd lastig en een proces van voortdurende aandacht en inzet.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Dat is prima in een singleplayer spel maar ik beschouw Battlefield nog altijd als een multiplayer spel met de focus op teamplay. Ik zie het als een virtuele sportwedstrijd waarbij een groepje spelers bij elkaar komt om lekker met elkaar een potje te spelen. Het opvallende is enkel dat wanneer zoiets niet virtueel is mensen erg fanatiek zijn en willen winnen. Spelen mensen voetbal of basketbal dan willen ze met hun team winnen. Spelen mensen een bordspel zullen ze hun best doen om te winnen. Echter zodra het virtueel wordt en de medespelers niet meer te zien zijn maakt het ze opeens niks meer uit. Dan hebben ze niet de drang om te winnen, zich te bewijzen en zich te onderscheiden. Dan is laf gedrag opeens geen probleem meer en winst opeens geen doel meer.
Ik weet niet of die vergelijking helemaal opgaat als het om publics gaat: tenslotte vind ik een potje voetbal op straat of een keer een bordspelletje met de familie ook hardstikke leuk zonder dat ik daarbij meteen hoef te "winnen". Af en toe andere tactieken gebruiken om te kijken wat werkt/leuk is (of voor de uitdaging) is dan ook zeer plezant.
Kijk, als je een wedstrijd speelt met je club of je bent met je vaste vriendengroep bezig met de zoveelste slag in je favoriete bordspel (ja ik ben er zo een), dan ben je (als het goed is) gewoon lekker fanatiek. Maar dat vergelijk ik meer met clanwars. Redelijk lang op hoog niveau FPS gespeeld, en hoewel wij bloedfanatiek waren (en de bijbehorende resultaten behaalden), kon ik me ook prima op een public vermaken met andere speelstijlen, juist voor de afwisseling, juist omdat je er iets van leert.
Wat mij betreft is er een verschil tussen clanwars (wedstrijd) en public (voor de lol).

Neemt niet weg dat ik persoonlijk ook veel liever een team heb wat gewoon voor de objectives speelt, en altijd vrij moe wordt van jokers in het eigen team die niets toevoegen, maar als dat er echt te veel worden (lees: in je eentje niet langer het verschil kunnen maken) en ze niet te overtuigen zijn? Dan zoek ik wel een andere server op, die gasten hebben kennelijk lol met wat ze doen, mag ik ze knuppels vinden, zij mogen dat ook lekker blijven doen.
Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:03:

Want als ik in het verliezend team zit merk ik dat mensen soms overschakelen op Recon, terwijl dat net NIET de bedoeling is als je aan het verliezen bent! :( Zo verlies je zeker, enjah mensen denken "zal mn K/D ratio nog wat opkrikken".

Hier wil ik toch wel even in nuanceren, want sommige mensen zeuren altijd maar zo over de Recon: er is een verschil tussen de sniper-campers die een tentje opzetten achterin eigen basis, en de agressieve recon die alles op alles zet om de spawn beacon achter vijandelijke linies te krijgen, alsmede een motion sensor rond de objectives te plaatsen. Menig potje maak ik (of een van m'n vrienden) als Recon het verschil in de loop van de match, omdat we een continue stroom van één of twee squads tussen enemy spawn en de objectives weten te bewerkstelligen.
Natuurlijk is reviven erg leuk (speel zelf ook maar wat graag met assault en de andere classes), maar onze speelstijl zorgt voor een aangename hoeveelheid squad wipes, en dan revived niemand je meer. Plus zonder forward spawn beacon mag je dan weer helemaal vanuit de basis terug lopen, en rara: daar staan wij er weer tussen. Terwijl de rest van ons team alle ruimte heeft om de objectives te pakken.
Dus: welke class iemand selecteert, zegt niets.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Bee.nl schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:24:
[...]
Het is sowieso niet handig om fulltime in het apparaat te hangen. Vroeg of laat word je gespot en ben je dood door een countermortar. Het beste kun je chokepoints observeren en kijken (en aanvoelen) waar het druk is. Vervolgens zet je de installatie neer, vuur je er een paar af en verplaats je je weer. Op kleine mappen (Metro, Seine of Bazaar) heb je meer kans om iemand te raken, dus dan kun je beter daarop spelen voor die medaille.
Dat heb ik wel gemerkt in tdm, die counter mortars. Die dingen zijn nog snel ook, hehe. Oke, flexibel dus. Eigenlijk ook wel een beetje het idee wat ik had. Wordt denk ik wel even lastig, want C4 (<3) en Claymores thuis laten is wel even hard wennen. Enfin, medal halen en weg d'r mee.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Zo'n trieste medal zou je niet eens moeten willen. Ultieme bewijs van een waardeloze speler.
Ik kan mij een discussie herinneren een paar pagina's terug over het z.s.m. unlocken van alle upgrades op wapens etc en dat ook ene Tsurany nogal prat ging op het feit dat alle wapens al alle unlocks hebben. Voor mij is dat exact hetzelfde (voor jou straks in een reply op mij uiteraard niet :) ) maar je geeft weer eens een van je zovele waarde oordelen. Die geef ik al lang niet meer in forums, heeft geen enkel nut want iedereen ervaart een spel anders. Als diegene die medal wel wil halen, is dat voor hem van waarde. Daar verander jij niks aan en je ergert je alleen maar. Dan helpt alleen van server wisselen.

En afsluiten met "ultiem bewijs van een waardeloze speler" is op zichzelf al een opmerking die je niet kunt maken zonder hem te kennen. Ik ben (nog steeds) waardeloos in jets, maar om mij dan meteen als waardeloos te bestempelen lijkt mij iets te ver gaan omdat ik mijn mannetje zeker wel sta in Infantry only maps, maar op DAT moment als ik in een jet zit, ben ik inderdaad een waardeloze speler :). Maar ja... ik wil die 20 uur in jets-medal wel halen :P

Steam || Diablo 3

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Indien er een Commander-functie was zoals in BF2, zou Tsurany altijd die rol vervullen. :+
"Aah jullie willen niet luisteren? Naar die flag zeg ik jullie!! Hier, een artillery strike achter jullie aan! Eigen schuld als je me tegenspreekt en gekilled wordt door niet in de juiste richting te lopen! :( "
Mis die functie wel een beetje, speelde nog wel eens graag als commander, als je team wat meedeed kon je fijn punten scoren =)
Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:25:
[...]

Dat lijkt me wel interessant. Iedereen behalve de meest vooruitgeschoven persoon word opgeblazen met een arty strike. :D (wel alle servers naar hardcore mode zetten)
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:32:
Zit ik weer op Damavand Peak met een stel achterlijke retards, mensen die te laf zijn aan te vallen en achter een mortar gaan schuilen of van een afstandje gaan snipen. De meest waardeloze mensen die online te vinden zijn, zulke mensen zou je toch het liefst perm bannen van een server. Iedereen met meer dan 50 mortar kills per 100 uur speeltijd zou preventief geweerd moeten worden.
NOOOO, don't ban me bro. :P
Ik gebruik de mortar alleen tegen snipers en hardcore campers op Seine Crossing. Vaak breekt mijn team door na een regen van mijn shells. :o (ik weet waar ze moeten komen omdat ik ook wel eens rondloop op de map)

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-01-2012 13:36 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Bee.nl schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:19:
Het verschil is dat je een mortier niet binnen kunt gebruiken voor een makkelijke en snelle kill zoals dat met RPG's en de M320 wel kan. Een mortiergast kan zijn enemies niet zien en moet gokken waar ze zitten, al dan niet ondersteund door spots op de map. De huidige nerf op mortieren maakt het apparaat balanced wat mij betreft.
Een mortiergast kan iedereen zien die een wapen zonder silencer afvuurt. Dan ben je prachtig verlicht op de map waardoor een mortiergast precies weet waar jij zit en welke kant je op loopt.
Maar dat maakt niet uit, het gaat er niet om of het wel of niet effectief is. Het punt is dat er genoeg mensen zijn die alternatieve regels willen zien
Als een admin telkens zijn eigen individuele wil op gaat liggen, dan wordt het een soepzootje. Als je iedereen telkens moet pleasen op een server -en in het bijzonder de admins- en je daardoor tegen je zin loop te spelen, dan ontneem je juist het plezier, de keuzevrijheid en vrijblijvendheid in het spel. En dat voelt net zo egoistisch als kamperen met een sniper of mortier! Alleen in competitieverband kun je effectief een speelstijl afdwingen.
Je hebt vrije keuze aan servers. Een simpele no mortar in de server titel zal al genoeg zijn. Waarom je dat nu niet ziet is simpel, het is onmogelijk te achterhalen of iemand wel of geen mortars gebruikt. RCON laat niet zien of een death door een mortar kwam of niet.
Ik snap niet waarom je het 'naar iemands pijpen dansen' noemt. Hoe is het naar iemands pijpen dansen als je daadwerkelijk voor teamwork gaat in een teamplay shooter waarbij een team een duidelijke objective heeft?
Knijnemans schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:25:
Ik weet niet of die vergelijking helemaal opgaat als het om publics gaat: tenslotte vind ik een potje voetbal op straat of een keer een bordspelletje met de familie ook hardstikke leuk zonder dat ik daarbij meteen hoef te "winnen". Af en toe andere tactieken gebruiken om te kijken wat werkt/leuk is (of voor de uitdaging) is dan ook zeer plezant.
Geen enkele vergelijking zal helemaal opgaan maar de essentie zal hetzelfde zijn. Als je samenspeelt zal je proberen elkaar te steunen, als je tegen elkaar speelt probeer je elkaar af te troeven. Een andere tactiek proberen is leuk maar dan kies je toch wel voor een tactiek die kans geeft? Ik denk niet dat veel mensen een spel zoals Monopoly spelen waarbij ze een enkele straat kopen en verder hun geld op potten om te kijken hoe lang ze het uit kunnen houden. Dat soort mensen zijn ook niet leuk om mee of tegen te spelen.
Kijk, als je een wedstrijd speelt met je club of je bent met je vaste vriendengroep bezig met de zoveelste slag in je favoriete bordspel (ja ik ben er zo een), dan ben je (als het goed is) gewoon lekker fanatiek. Maar dat vergelijk ik meer met clanwars. Redelijk lang op hoog niveau FPS gespeeld, en hoewel wij bloedfanatiek waren (en de bijbehorende resultaten behaalden), kon ik me ook prima op een public vermaken met andere speelstijlen, juist voor de afwisseling, juist omdat je er iets van leert.
Wat mij betreft is er een verschil tussen clanwars (wedstrijd) en public (voor de lol).
Tuurlijk is dat verschil er, maar een public staat dan toch niet gelijk aan laf afwachten en niet voor de objective spelen? Je zit daarmee iedereen in de weg die wel graag wilt winnen.
Neemt niet weg dat ik persoonlijk ook veel liever een team heb wat gewoon voor de objectives speelt, en altijd vrij moe wordt van jokers in het eigen team die niets toevoegen, maar als dat er echt te veel worden (lees: in je eentje niet langer het verschil kunnen maken) en ze niet te overtuigen zijn? Dan zoek ik wel een andere server op, die gasten hebben kennelijk lol met wat ze doen, mag ik ze knuppels vinden, zij mogen dat ook lekker blijven doen.
True, daarom zeg ik ook niet dat DICE of EA er wat aan moet doen. Enkel dat ik graag op servers zal spelen waar mortars gebanned zijn en mensen die niet voor de objective spelen een waarschuwing krijgen en daarna verwijderd worden.
l0n3w012ph schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:27:
Ik kan mij een discussie herinneren een paar pagina's terug over het z.s.m. unlocken van alle upgrades op wapens etc en dat ook ene Tsurany nogal prat ging op het feit dat alle wapens al alle unlocks hebben. Voor mij is dat exact hetzelfde (voor jou straks in een reply op mij uiteraard niet :) ) maar je geeft weer eens een van je zovele waarde oordelen. Die geef ik al lang niet meer in forums, heeft geen enkel nut want iedereen ervaart een spel anders. Als diegene die medal wel wil halen, is dat voor hem van waarde. Daar verander jij niks aan en je ergert je alleen maar. Dan helpt alleen van server wisselen.
Waarom is dat exact hetzelfde? Unlocks op wapens krijg je door te killen, daarvoor is actief spel nodig, zeker met een groot aantal wapens is dat zo. Ook een van de redenen waarom ik niet alle bolt action rifles al heb en geen zin heb die te unlocken. Het mag voor hem van waarde zijn maar ik snap niet wat je met die medal bewijst, dat je goed bent in helemaal niks doen op veilige afstand in je eigen basis?
En afsluiten met "ultiem bewijs van een waardeloze speler" is op zichzelf al een opmerking die je niet kunt maken zonder hem te kennen. Ik ben (nog steeds) waardeloos in jets, maar om mij dan meteen als waardeloos te bestempelen lijkt mij iets te ver gaan omdat ik mijn mannetje zeker wel sta in Infantry only maps, maar op DAT moment als ik in een jet zit, ben ik inderdaad een waardeloze speler :). Maar ja... ik wil die 20 uur in jets-medal wel halen :P
Er zit een verschil tussen proberen goed te spelen en gewoon niet proberen. Als jij in een jet stapt ben je wellicht niet goed, maar je probeert wel actief een bijdrage te leveren. Neem aan dat jij hem niet op de startbaan houd zonder op te stijgen? Een mortar speler levert die bijdrage niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 17-01-2012 13:37 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Ik overweeg nu het spel te kopen alleen maar om laf met mortieren te schieten hele potjes lang.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
GeeEs schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:25:
[...]
Dus.. als jij met Tsurany in een server zit en hij roept dat jij niet moet mortarren, dan doe jij dat klakkeloos opvolgen ?
Nee, dat zeg ik niet. Ik ben het vooral met hem eens dat mensen meer voor de winst moeten gaan spelen. De gemiddelde BF3 speler snapt gewoon nog niet hoe ze het beste kunnen helpen voor het capturen van een objective. Hierdoor is elk potje ook anders, wat het dan ook weer leuk maakt.

Ik speel het spel zoals ik het wil spelen. Dat doet denk ik iedereen. Als ik het idee heb dat ik het beste mijn team help met recon, dan ga ik recon. Mensen denken hier alleen dat recon per se een sniper heeft. Vaak wel, maar soms ook een PDW.

• GeeEs
Ik merk persoonlijk na ruim 200 uur BF3 en vanalles wat gespeeld te hebben dat ik de laatste tijd vooral bezig ben met dingen nog unlocken (veel metro dus ;) ) .. winnen, verliezen, kills, deaths... boeit me totaal niet. Dat een ander het totaal anders speelt.. ja, daar kan ik niks aan doen en geef ook geen oordeel daarover. Moet diegene lekker zelf weten. Zelfs als ik op een no M320 server toch gekilled wordt door M320, neem ik niet eens de moeite om het te melden.. waarom zou ik ?! Ben ik dan ineens weer levend daarna? Ik ken mensen waarvan dan meteen hun hele dag verpest is, of die de hele chat gaan voltypen/schelden/huilen.. i mean.. wtf? Wat ga je daarmee bereiken ? Als mijn team niet teamplayt en ik heb daar op dat moment enorme zin in, kan ik ook ff overstappen naar andere server toch? Echt teamplay met vreemden is soiso nauwelijks te vinden online, dan ben je toch al snel aangewezen op je clan, vrienden of na goede afspraken... (beetje net zoals in het echte leven weer... ;) )

Ooit een echt leger goed zien vechten zonder jarenlange trainig en goede (keiharde) legerleiding? Het is in het leger niet voor niks dat je zonder vragen een bevel van je meerdere opvolgt, anders wordt het echt een zooitje.

Wil je dus echt goede teamplay? Maak dan goede afspraken en bepaal wie de leider is.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:36:
Ik overweeg nu het spel te kopen alleen maar om laf met mortieren te schieten hele potjes lang.
Hahaha. Ik zat te wachten op deze reactie.

Enfin, vanmiddag ga ik serieus dat ding wel is neerzetten, maar wel keep on moving!

• GeeEs
Michielodc schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Nee, dat zeg ik niet. Ik ben het vooral met hem eens dat mensen meer voor de winst moeten gaan spelen. De gemiddelde BF3 speler snapt gewoon nog niet hoe ze het beste kunnen helpen voor het capturen van een objective. Hierdoor is elk potje ook anders, wat het dan ook weer leuk maakt.

Ik speel het spel zoals ik het wil spelen. Dat doet denk ik iedereen. Als ik het idee heb dat ik het beste mijn team help met recon, dan ga ik recon. Mensen denken hier alleen dat recon per se een sniper heeft. Vaak wel, maar soms ook een PDW.
Ok duidelijk, maar als je het vooral wel eens bent met Tsurany, zou je beter niet zelf kunnen nadenken of je wel recon pakt. Dan vraag je je team waarmee ze het liefst /best geholpen zijn en volg je dat (zonder tegenstribbelen) op. maw. Je speelt dan perfecte teamplay, maar waarschijnlijk niet op de manier die JIJ wilt. Het is een keuze.

[edit] Persoonlijk ben ik wel aanbeland op het punt dat ik huilebalken in een server juist extra ga lopen klieren, door juist met de mortar te gaan killen bijvoorbeeld. (flauw, maar wel leuk voor mij op dat moment ;) )
Op bepaalde servers (bijvoorbeeld GoT) waar duideljik is dat de meerderheid voor teamplay gaat en daar ook soort wel regels zijn, pas ik me aan... Net zoals ik dat zelf thuis zou willen. Maar als iemand gaat lopen huilen om't een of ander dat niet in de regels vastligt... ja, dan probeer ik je te pakken ja...Of dat dan lukt is een tweede natuurlijk :)

[ Voor 22% gewijzigd door GeeEs op 17-01-2012 13:45 ]

Verwijderd

Hmm.

http://battlelog.battlefi...racy/1/skill/soldier/1/0/

DICE heeft moeite om scheaters op te sporen toch? Ik weet en plekje waar je aimbotters kunt vinden :+
GeeEs schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:41:
Ok duidelijk, maar als je het vooral wel eens bent met Tsurany, zou je beter niet zelf kunnen nadenken of je wel recon pakt. Dan vraag je je team waarmee ze het liefst /best geholpen zijn en volg je dat (zonder tegenstribbelen) op. maw. Je speelt dan perfecte teamplay, maar waarschijnlijk niet op de manier die JIJ wilt. Het is een keuze.
Kijk en dat maakt discussiëren hier lastig. Mensen zijn kennelijk niet intelligent genoeg om te lezen wat iemand werkelijk schrijft en verzinnen zelf maar wat er staat. Jij denkt dat ik perfecte teamplay eis terwijl ik meermaals genoemd heb dat dit niet het geval is. Ik wil enkel zien dat iedereen, op zijn eigen manier, voor winst wilt gaan. Of iemand nou als assault aan valt of als close combat recon gaat maakt mij niks uit. Alleen val wel uberhaupt gaan, ga niet op een paar honderd meter van de objective vandaan schieten, zorg wel dat die MCOM gearmed wordt.

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Terug naar de leuke zaken.

Campende teammates kunnen inderdaad soms ook bloedirritant zijn. Nu kan je ze op Hardcore teamkillen, maar uit mijn ervaring is het op Normal nog leuker om ze te pesten O-)

Het is o zo heerlijk om voor iemands neus te gaan staan terwijl deze persoon aan het richten is. Ze bewegen naar op zij, jij beweegt mee. En zo ga je nog even door. Ze worden gek! |:(

Het meest hilarische moment had ik hierbij ooit toen ik dit deed bij een gast met een Javelin op de camp-heuvel van Firestorm. Zijn target was gelaserpaint dus hij kon door mij heen locken, en dacht vervolgens ook door mij heen te kunnen vuren.

De raket raakte mij, vanwege FF off bleef ik staan, en vanwege de daaropvolgende explosie ging hij dood :D

• sprankelsap
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-06-2015
Tsurany, je bent het wel met mij eens toch dat een sniper die op 200 yards verweg ligt.. en de gene door ze kop knalt die de MCOM wilt armen of disarmen, wel mee werkt in het totaal plaatje voor de winst van de ronde ?

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:43:
[...]
Ik wil enkel zien dat iedereen, op zijn eigenmijn manier, voor winst wilt gaan.
Fixed...
Alleen val wel uberhaupt gaan, ga niet op een paar honderd meter van de objective vandaan schieten, zorg wel dat die MCOM gearmed wordt.
Hmm. Mijn langste headshot is net geen 800 meter verderop. Met Recon class, en wat deed ik, lame campend? Ik knalde met m'n suppressed M39-EBR drie man van een vlaggetje af aan de andere kant van een rivier, zodat mijn team nog nét wel één vlag overhield, we konden blijven spawnen, en uiteindelijk nog de hele kaart in konden nemen en zo de pot winnen nadat die binnen de eerste minuut op een haar na verloren was omdat iedereen druk bezig was overlopen te worden en we in een vloek en een zucht alle vlaggen kwijt dreigden te raken.
Maar dat is niet op jouw manier.

• Michielodc
Ik kijk wel naar de chat. Als daar iets handigs staat ga ik soms wel die class spelen. Maar heel vaak juist niet. Ik wil wel teamplay, maar ik weet toch niet dat het altijd gaat lukken. Dus ik speel op mijn manier. Ik speel nooit met andere via teamspeak of w/e. Ik denk dat je nog ff moet leren dat een mening anders is dan de werkelijkheid. Als ik iets vind, hoef ik dat niet percies uit te voeren. Ik speel het spel op de manier dat ik het leukste vind. Soms ik teamplay niet het leukste, omdat je team daar toch niet aan doet.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:34:
Als je samenspeelt zal je proberen elkaar te steunen, als je tegen elkaar speelt probeer je elkaar af te troeven. Een andere tactiek proberen is leuk maar dan kies je toch wel voor een tactiek die kans geeft? Ik denk niet dat veel mensen een spel zoals Monopoly spelen waarbij ze een enkele straat kopen en verder hun geld op potten om te kijken hoe lang ze het uit kunnen houden. Dat soort mensen zijn ook niet leuk om mee of tegen te spelen.
Mjah meestal wel, maar soms ben ik vooral bezig met lol te hebben. Heb in het verleden op een public wel eens rondes lang alleen met werpmessen rondgelopen, in de categorie "bringing a knife to a gunfight", vooral omdat het leuk is, en ik leer er beter mee gooien (wat in een echte game soms wel een fijne last resort is). Echter zal het op het moment dat ik daar mee bezig ben niet echt een positieve bijdrage leveren aan de teamprestatie (in ieder geval lang niet zo positief als wanneer ik gewoon mijn gewone speelstijl had gehanteerd.
In die trant: jij bent ook op een gegeven moment achter je unlocks aangegaan, je maakt mij niet wijs dat je op het moment dat je met één van je minst favo wapens *kuchpkppechenegkuch* net zo effectief was voor je team als wanneer je gewoon je go-to guns had gepakt. Wellicht heeft dat jullie als team ook hier en daar de winst gekost, maar dat neemt toch niet weg dat jij in je recht staat om gewoon lekker je ding te doen online?
Tuurlijk is dat verschil er, maar een public staat dan toch niet gelijk aan laf afwachten en niet voor de objective spelen? Je zit daarmee iedereen in de weg die wel graag wilt winnen.
Tjah, voor m'n gevoel doe je hierin een aanname dat mensen laf afwachten, er zijn hopen redenen waarom mensen toch meer achterin zitten. Ik grijp af en toe ook wel eens naar een sniper rifle met zware scope om te countersnipen, zodat ik voor mezelf en m'n team een flanking route kan clearen die vol in het zicht staat van wat bushwookies aan de andere kant. Dan sta ik ook achterin de basis achter een bosje te schuilen, totdat ik weet dat de weg clear is. Neemt niet weg dat het gros wellicht gewoon "lafjes" achterin staat, maar misschien vinden ze het nog spannend/zijn ze niet zo goed in CQB of vinden ze snipen simpelweg toffer. En dat het geen zin heeft weet ik niet, ik heb in Rush wel eens tegen een defending team vol goede snipers gespeeld, we kwamen niet in de buurt van die mcoms, die lui hadden de boel goed dicht.Toegegeven, is zeldzaam, maar het kan wel zinvol zijn dus :)
True, daarom zeg ik ook niet dat DICE of EA er wat aan moet doen. Enkel dat ik graag op servers zal spelen waar mortars gebanned zijn en mensen die niet voor de objective spelen een waarschuwing krijgen en daarna verwijderd worden.
Tjah, het maakt mij nooit zoveel uit: ik pas me wel aan aan de server, of dat nu "no m320/rpg", "sniper only" of wat dan ook is. Wat dat betreft ook eenieder zijn hum! Zolang er inderdaad nog maar genoeg te kiezen is (waaronder ook een hoop fijn gepingde standaard servers), dan kunnen we vast wel allemaal ons plezier halen uit deze game :)
sprankelsap schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:48:
Tsurany, je bent het wel met mij eens toch dat een sniper die op 200 yards verweg ligt.. en de gene door ze kop knalt die de MCOM wilt armen of disarmen, wel mee werkt in het totaal plaatje voor de winst van de ronde ?
Ja, in dat geval werkt een sniper wel mee. Echter mijn ervaring is dat het in zo'n geval al te laat is. Zulke snipers verdedigen altijd ver achter de linie en schieten mensen neer die bij de MCOM komen. Het is juist de bedoeling dat ze daar uberhaupt niet komen, dat ze vijftig meter voor de MCOM al dood op de grond liggen. Als je gaat defenden achter de MCOM en hij wordt toch gearmed kan je niks meer, dan moet je keihard naar voren rennen terwijl je ondertussen wordt afgeschoten, dat werkt veel slechter dan zorgen dat iemand bij de MCOM komt.

En dat is nu net het probleem met veel snipers, die positioneren zichzelf achter de MCOM en denken iedereen die aankomt wel neer te schieten of mensen neer te schieten zodra ze bij de MCOM staan. Echter mis je het eerste schot en staat de vijand al in dekking kan je niks meer. Zodra de MCOM dan gearmed is sta je mijlen ver en moet je een wanhoopssprint maken of hopen dat jou teammates wel in de buurt zijn.

• sprankelsap
elke class heeft zijn eigen toevoeging aan gameplay, echter is een public gewoon veel individueler dan een war. maargoed daarom is GoT ook opgericht om gezellig maar wel met een serieuze touch te kunnen samenspelen(volgens mij word dit ook met regelmaat gedaan).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:42:
Hmm.

http://battlelog.battlefi...racy/1/skill/soldier/1/0/

DICE heeft moeite om scheaters op te sporen toch? Ik weet en plekje waar je aimbotters kunt vinden :+
Hoe kan die gast een accuracy van 1000% hebben? Voor elke kogel die hij schiet raakt hij er 10? thefuck..

• sprankelsap
met een raket bijv. colt
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Hoe kan die gast een accuracy van 1000% hebben? Voor elke kogel die hij schiet raakt hij er 10? thefuck..
Ik vond het ook al heel knap. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Michielodc
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Average weapon accuracy = 666%

Toeval? :p
Knijnemans schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:52:
In die trant: jij bent ook op een gegeven moment achter je unlocks aangegaan, je maakt mij niet wijs dat je op het moment dat je met één van je minst favo wapens *kuchpkppechenegkuch* net zo effectief was voor je team als wanneer je gewoon je go-to guns had gepakt. Wellicht heeft dat jullie als team ook hier en daar de winst gekost, maar dat neemt toch niet weg dat jij in je recht staat om gewoon lekker je ding te doen online?
Toch ga ik dan nog steeds voor de winst, ik val aan of defend. Dat is heel wat anders dan op afstand liggen wachten tot je teammates de MCOMs slopen om af en toe nog een lucky shot te halen.
Tjah, voor m'n gevoel doe je hierin een aanname dat mensen laf afwachten, er zijn hopen redenen waarom mensen toch meer achterin zitten.
Net als iedereen hierboven zijn er tientallen scenario's te verzinnen waarin een sniper nuttig kan zijn maar nog geen 10% speelt op die manier. En juist al die nutteloze snipers heb ik het over, niet die paar uitzonderingen.

• sprankelsap
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:58:

Net als iedereen hierboven zijn er tientallen scenario's te verzinnen waarin een sniper nuttig kan zijn maar nog geen 10% speelt op die manier. En juist al die nutteloze snipers heb ik het over, niet die paar uitzonderingen.
Geheel mee eens, stoort iedereen zich wel aan denk ik.

• GeeEs
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:43:
[...]

... Ik wil enkel zien dat iedereen, op zijn eigen manier, voor winst wilt gaan. ....
Ik ben het daar duidelijk niet mee eens en dat is dus precies waar ik het over had... nergens anders over. Ik ben van mening dat iedereen het lekker 100% zelf mag weten op public servers... Jij moet ook wel goed lezen hè ;)

Of mis je ook de intelligentie ? (flauwe opmerking van jou, en nu dus ook van mij...die getuigt van frustratie) :o 8)7

Zullen we het hierbij dan maar maar laten? Want ik kan het in veel andere punten best met je vinden namelijk...

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:58:
Fair enough, maar die 10% heb ik er maar wat graag bij, en dan vind ik alles-over-een-kam-bans ("50 mortar kills in 100 uur") een onprettige manier van het probleem tackelen. Dan liever actieve admins die weloverwogen beslissingen maken op basis van geobserveerde speelstijl (het liefst over langer dan 1 of 2 minuten :P) aan de hand van regels (PTFO bijv.) Zelfs dan is het moeilijk vast te stellen. Die ene sniper die misschien maar 3 of 4 kills maakt achterin de map, kan daarmee misschien wel net de juiste kills hebben gemaakt om de winst te garanderen. Lastig lastig, gelukkig draai ik geen eigen server :P
Knijnemans schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:09:
Fair enough, maar die 10% heb ik er maar wat graag bij, en dan vind ik alles-over-een-kam-bans ("50 mortar kills in 100 uur") een onprettige manier van het probleem tackelen. Dan liever actieve admins die weloverwogen beslissingen maken op basis van geobserveerde speelstijl (het liefst over langer dan 1 of 2 minuten :P) aan de hand van regels (PTFO bijv.) Zelfs dan is het moeilijk vast te stellen. Die ene sniper die misschien maar 3 of 4 kills maakt achterin de map, kan daarmee misschien wel net de juiste kills hebben gemaakt om de winst te garanderen. Lastig lastig, gelukkig draai ik geen eigen server :P
Ach mijn mening zal toch geen meerderheid vinden in de GoTBF3.nl community dus wat dat betreft hoef ik me ook niet druk te maken om hoe dit in de praktijk te forceren is.

• sprankelsap
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:13:

Ach mijn mening zal toch geen meerderheid vinden in de GoTBF3.nl community dus wat dat betreft hoef ik me ook niet druk te maken om hoe dit in de praktijk te forceren is.
ik denk dat er genoeg hier wel mee in mee willen, echter is er geen duidelijkheid in clanwars etc.

De motivatie is denk ik wel aanwezig, alleen zitten de sleutels nog niet in het juiste gat.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 19:35
sprankelsap schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:18:
[...]

ik denk dat er genoeg hier wel mee in mee willen, echter is er geen duidelijkheid in clanwars etc.

De motivatie is denk ik wel aanwezig, alleen zitten de sleutels nog niet in het juiste gat.
Dus jullie willen actief snipers weren op GOTBF3?
Zie het eens zo mensen.
We spelen allemaal BF en vinden het een leuk spel. Bij BF spelen hoort gewoon een zekere maten van teamplay. Hoe je speelt is en blijft je eigen keuze.

Spelers van BF moeten gewoon de volgende houding hebben naar mijn mening. Speel naar je sterkste kanten en PTFO.

Ikzelf ben een echte tanker die met een goede gunner die ook repareert een slachting aanricht en doorbraken forceert. Verder ben ik een ook een tankjager en om maar even in de professionele gametermen te duiken een objective slayer.

Mij zal je vrijwel altijd zien als een Engineer of een Assault omdat daar mijn sterke kant ligt. Ik zit meestal vlak bij een objective te verdedigen of ik veeg het gebied schoon voor iemand anders om het objective over te nemen. Ik dek deze persoon en kill tanks, infanteristen ets als ze in de buurt komen. Dat is mijn rol en ik ben er best wel goed in. :+

Aan de andere kant heb je recon spelers of support spelers.
Het woord Recon zegt het al. Je moet verkennen voor de rest van je team. Als iemand een goede sniper is, een soflam uitzet en spot dan speelt hij meer voor het objective dan een idioot die zich 20 keer laat afschieten in een wilde banzaicharge naar een objective.

Support zorgt voor ondersteuning en daar hoort de mortar gewoon bij. Een persoon met een mortar die weet waar hij moet schieten is dodelijk voor het vijandelijke team. Zeker als het andere team niet even bedenkt om hem te counter mortarren.

In het kort:
Mensen moeten gewoon leren om naar hun sterkste kant te spelen. Een of twee snipers/mortar guys per team is dan ook het probleem niet. Het gaat erom dat voor de meeste mensen dit de totaal verkeerde aanpak is omdat 90+% van de recon mensen echt niet kan snipen en mensen met mortieren het regelmatig voor elkaar krijgen om niks te raken wat gewoon treurig is.

So quit the b*tching and go onto the battlefield and play the role you do best and not the one you think is best or coolest. A camping bush wookie is not cool guys. A marksman reconplayer is. :Y)

• GeeEs
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:13:
[...]

Iets forceren of je goed onderbouwde mening voorleggen zijn nogal 2 verschillende dingen.

Dat wat jij wil vind ik -opzich- helemaal prima voor diegenen die een wat meer teamplay gebaseerde spelervaring willen spelen. (hierboven haalt iemand ook clanwars aan, daarvoor zijn jou ideeën perfect!) Maar op public servers -waar je 0,0 inspraak hebt- kan je dit inderdaad moeilijk gaan verwachten.

Als je echt achter datgene staat wat je hier allemaal schrijft kan je daar best een goed gefundeerd verhaal van maken voor de GOTBF3 community toch? Ik heb juist van hun het idee dat ze wat meer jou kant op neigen als het om gameplay gaat. (Of heb ik het mis??)

[ Voor 4% gewijzigd door GeeEs op 17-01-2012 14:28 . Reden: typo's ]

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Allemaal gehuil hier boven, echte mannen spelen met de 870MCS en 6x scope en slugs.

Het is eigenlijk heel simpel, iedereen mag spelen zoals hij wil zolang het maar binnen de gestelde regels is. Mocht je extra regels willen toevoegen als wapenrestricts, loanwolfs tegen gaan etc dan begin je je eigen server.

Voor loanwolfs hebben wij op onze server een plugin draaien zodat je auto in een squad wordt gezet.
Voor de rest is alles toegestaan.

Het enigste wat ze van mij mogen verwijderen is de suppresion effect dat je bullets soms random mis gaan.
Ik speel een shooter geen RPG met een random number generator.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Mortar is trouwens erg handig tegen anti-tank mines :D
Das dus ook het eerste waar ik op schiet als ik mortar gebruik ;)
Volgende doel = snipers
en daarna andere mortars (alleen zijn er die nooit super veel ;) )

• sprankelsap
Raimundus schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:20:
[...]

Dus jullie willen actief snipers weren op GOTBF3?
nee, het vormen van een hardcore war team. dus wat meer organisatie -> vaste mixdagen en tijden etc.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

repareren hun tank niet, maar gooien het wrak naar de vijand.
Het enigste wat ze van mij mogen verwijderen is de suppresion effect dat je bullets soms random mis gaan.
Ik speel een shooter geen RPG met een random number generator.
Tjah, maar het effect van je de @#$ schrikken (en daardoor een iets minder steady hand krijgen) vanwege een paar kogels die van je helm afschampen is toch wat moeilijk te bereiken als je in je badjas met een pilsje in de hand een spelletje aan het spelen bent :)

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Fantasma schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:33:
Mortar is trouwens erg handig tegen anti-tank mines :D
Kan je ook gewoon verrot schieten...

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

thommich

Belg

Ik vind dat ze de mortars zouden moeten aanpassen zodat ze echt als ondersteuning gebruikt kunnen worden.

Nu zijn ze een instant-kill als je recht op iemand z'n hoofd kunt droppen, maar daar help je je team maar een beetje mee.
Het zou imho veel nuttiger zijn om mortars schade te laten doen die gelijk is als nu. Maar een enorme suppression range te geven. Ik denk bvb alles binnen een straal van 8 meter rond de inslag. Zo kun je een vijandig sterk verdedigd punt suppressen waarna je team ze veel beter kan aanvallen...

Mortieren zijn slechts bijkomstig bedoeld om mee te killen. Je moet de vijand ermee uit z'n cover jagen en verwarren zodat ze gemakkelijker aan te vallen zijn.

• Cyberwarmacine
Zolang de damage ook geen 8 meter wordt klinkt het wel ok. :Y)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hoe wil je dan een vlag cappen als beide teams 2 mortars op een vlag aimen ?

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

thommich

Belg

De gebieden om een vlag te cappen zijn vaak veel groter dan dat. Bovendien is er beschutting in de vorm van huizen, etc... (Binnen in een huis hoef je van mij niet suppressed te worden).

Bovendien is het uitschakelen van de enemy mortar sowieso ook iets dat je dan moet doen voor je de vlag capt hé... (countermortarren, snipen, met een heli...)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hmmm, voor mij zijn de mortars al irritant genoeg zo hoor.

Wat evt nog een optie zou zijn als je de mortar niet meer kunt gebruiken op het moment dat alle vlaggen in handen zijn van je team, dit voorkomt het overmatig baserapemortarspammen.

Edit: En voorkomt daarmee het counter spammen en kan het team weer gewoon gaan uitbreken ipv campen.

[ Voor 17% gewijzigd door Hippocampus op 17-01-2012 15:03 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Kan je ook gewoon verrot schieten...
Met een geweer? ja verspil je kogels daar maar aan, heb al veel op mijnen geschoten en deed niets
met een rpg? sta je te dicht doet het er niets tegen
oprapen? krijg je geen punten

dus mortar werkt het beste :D
thommich schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:54:
De gebieden om een vlag te cappen zijn vaak veel groter dan dat. Bovendien is er beschutting in de vorm van huizen, etc... (Binnen in een huis hoef je van mij niet suppressed te worden).

Bovendien is het uitschakelen van de enemy mortar sowieso ook iets dat je dan moet doen voor je de vlag capt hé... (countermortarren, snipen, met een heli...)
en toch valt het me van de meeste punten zwaar tegen van beschutting en van grootte van de cap area...

[ Voor 43% gewijzigd door Fantasma op 17-01-2012 15:05 ]

• Cyberwarmacine
Mijn m98 maakt anders gehakt van mijnen... :/

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:20:
So quit the b*tching and go onto the battlefield and play the role you do best and not the one you think is best or coolest. A camping bush wookie is not cool guys. A marksman reconplayer is. :Y)
Tsja, jij weet blijkbaar uitstekend waar je goed in bent. ;)

Ik sta ook aardig m'n mannetje in tank en APC, ook in de heli wil ik nog wel eens wat poppetjes overhoop knallen (als piloot of als gunner, beiden gaan me even goed af), en als de tegenstander geen soflam heeft ben ik ook nog eens een aardige jet-piloot (al zeg ik het zelf, natuurlijk).

Maar het duurde even voor ik dit had uitgevonden. Het spel is zó anders dan BF2 (het deel uit de reeks dat ik het meest heb gespeeld), dat ik met ieder voertuig, met iedere klasse en op iedere map zo weer een paar uur en crashes verder was voordat ik wist wat ik leuk en lekker vond spelen. Dit oefenen, laat ik het zo noemen, is niet te compenseren: dat moet "live" gebeuren.

Ik speel dus ook nog wel eens een rondje (of gedurende een leven :+) een klasse die ik wat minder vaak speel, omdat ik toch genoeg ervaring wil hebben met alle wapens en equipment. Heeft een team dan "last" van mij, als ik een level lang maar een handvol kills maak (en hooguit evenveel deaths kost)?

@Fantasma: (M320-)granaten werken ook prima. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:06:
Mijn m98 maakt anders gehakt van mijnen... :/
Snipers en explosives werken goed. Daar vallen handgranaten, M320's, RPG's en shotguns met fragrounds ook onder. Een snelle handgranaat gooien is genoeg om van die mijnen af te komen. Vaak liggen ze toch dicht bij elkaar zodat ze allemaal ontploffen.
thommich schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:54:
Countermortarren is vaak het enige wat werkt. Mortars zitten vaak op de dichtbevolkte mappen waar geen echte counter methodes zijn omdat ze of in hun eigen territory zitten of omdat je daarvoor eerst door een linie van 15-31 man heen moet. Op grote open mappen zie je bijna nooit een mortar omdat ze dan niet ongestoord hun gang kunnen gaan.

• roboreaper
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Fantasma schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:04:

Met een geweer? ja verspil je kogels daar maar aan, heb al veel op mijnen geschoten en deed niets
met een rpg? sta je te dicht doet het er niets tegen
oprapen? krijg je geen punten

dus mortar werkt het beste :D
meh een handgranaat werkt beter. geen setup tijd ect. ect.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 19:35
Wat vinden jullie van de Mk3A1?
Gisteren werd ik behoorlijk geraped toen ik dat wapen in mijn handen had op Karkand.
Dit terwijl hij in Seine Crossing behoorlijk tekeer kan gaan.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:54
Raimundus schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:26:
Wat vinden jullie van de Mk3A1?
Gisteren werd ik behoorlijk geraped toen ik dat wapen in mijn handen had op Karkand.
Dit terwijl hij in Seine Crossing behoorlijk tekeer kan gaan.
Nutteloos, voor zover ik weet is de usas12 op alle vlakken beter :P

Mijn YouTube

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:26:
Komt er een dino mode in BF3, of misschien in 'BF2143'?

[video]
Tuurlijk hier meer info speciaal voor jouw klik >:)

Verwijderd

JT888 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:33:
[...]

Tuurlijk hier meer info speciaal voor jouw klik >:)
(lacht)...........

Ik laat het filmpje zien en vraag iets, verder zeg ik toch niets?

• White_Collar
  • Laatst online: 13:10
Klopt, en hij geeft je alleen een linkje waarop je hulp kan vinden ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:42:
[...]

(lacht)...........

Ik laat het filmpje zien en vraag iets, verder zeg ik toch niets?
Niet zo serieus he ;)

Het lijkt me sterk dat er Dino's in BF series gaan komen het is gewoon humor van Dice that's all.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-11 23:11
haat aan:

- het te snel herladen van de flares van jets en helis. En als het je eindelijk lukt er snel een 2de achteraan te sturen ontwijken ze hem door snel te duiken, of je raakt hem en er gebeurd niks. hierdoor kun je ze amper neerhalen vanaf de grond.
- tanks die eindeloos gerepareerd kunnen worden ( 4 mannetjes erachter bijvoorbeeld )
- helicopters die ver weg kunnen hangen, buiten de range van mijn stinger, maar wel dichtbij genoeg om mij overhoop te schieten

en het mooiste is nog wel.. je doet al de moeite van de wereld om een voertuig uit te schakelen die jouw team flink dwars zit. ( de rest van je team is er blind voor, staat bij spawn te wachten in een rijtje om in de heli of jet te kunnen, of ligt als sniper ergens in een kraan... )

Dan heb je hem einddddelijk neer.. de vijand respawn en tadaaaa, kijk eens aan ! er staat een spik splinternieuwe tank/heli/jet op hem te wachten... Jouw munitie is op, en hij komt al weer terug.. Waar is de balans dus ?

Ohja en ook haat aan vijanden die precies achter je rug spawnen als je een vlag aan het cappen bent.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

CodeCaster schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:07:
[...]

@Fantasma: (M320-)granaten werken ook prima. :)
ah juist ja granaten ook nog vergeten! :D maar met mortar moet je niet in de buurt zijn, en als je verkeerd gooit met je granaat kan het zijn dat die mijn ok niet ontploft ;)(en je bent je granaat kwijt) of als er een paar beetje te ver van elkaar liggen moet je nog eerst andere granaten gaan zoeken ;)

mortar = unlimited ammo :D en het werkt voor mij gewoon veel beter :D
Skybullet schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:14:

Ohja en ook haat aan vijanden die precies achter je rug spawnen als je een vlag aan het cappen bent.
Kan ook leuk zijn, gisteren bij Kharg Island, ik spawn bij offices achter mij zit een hele squad, schiet er paar van overhoop en zij killen mij, ik spawn opnieuw, net dezelfde plek :D zo 3X achter elkaar ofzo ;)
toen wou ik zwaarder wapen nemen maar hadde ze offices al over genomen :(

[ Voor 47% gewijzigd door Fantasma op 17-01-2012 16:24 ]

Verwijderd

haat aan:

- het te snel herladen van de flares van jets en helis. En als het je eindelijk lukt er snel een 2de achteraan te sturen ontwijken ze hem door snel te duiken, of je raakt hem en er gebeurd niks. hierdoor kun je ze amper neerhalen vanaf de grond.
- tanks die eindeloos gerepareerd kunnen worden ( 4 mannetjes erachter bijvoorbeeld )
- helicopters die ver weg kunnen hangen, buiten de range van mijn stinger, maar wel dichtbij genoeg om mij overhoop te schieten

en het mooiste is nog wel.. je doet al de moeite van de wereld om een voertuig uit te schakelen die jouw team flink dwars zit. ( de rest van je team is er blind voor, staat bij spawn te wachten in een rijtje om in de heli of jet te kunnen, of ligt als sniper ergens in een kraan... )

Dan heb je hem einddddelijk neer.. de vijand respawn en tadaaaa, kijk eens aan ! er staat een spik splinternieuwe tank/heli/jet op hem te wachten... Jouw munitie is op, en hij komt al weer terug.. Waar is de balans dus ?

Misschien is het verstandig om is opzoek te gaan naar Infantry only ? Daar komen dit soort problemen niet voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 16:22 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:52
haat aan:

I feel your pain! Ik zou wel eens willen zien hoe men met z'n resources om zou gaan als van elk vehicle maar 1 of 2 of 5 respawns mogelijk zijn. epic!

discogs

• Facenoise
haat aan:

Je moet je stinger ook niet als eerste afvuren maar wachten totdat de jet of heli zijn flares al heeft gedropt. Of als je met ze 2en bent.

Het klopt dat hij dan vaak uit range is maar het irri lock geluidje zorgt wel voor stress, waar komt degene vandaan en wat is het. Soms zijn me stingers al op maar sta ik wel te locken zodat de ''lompe'' pilots hun flares droppen en onze jets/heli's het simpel kunnen afmaken.

Je kan ook soflam + javelin gebruiken en je killt ze zoiezo.

• GeeEs
Fantasma schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:15:
[...]

mortar = unlimited ammo :D en het werkt voor mij gewoon veel beter :D

[...]
Kijk.. dit is een interessante.. Als ze hier nu eens wat aan deden zouden de Mortar ergenissen ook al een stuk minder zijn denk ik. Gewoon 4 shots, of 3.. ofzo...
Dan dwing je de mortardude om af en toe even te kappen en in ieder geval een ammopack te gebruiken om bij te tanken. Of is dat te simpel aangezien je ook altijd ammo bij je draagt als support ?!

[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 17-01-2012 16:33 ]

• Facenoise
GeeEs schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:32:
[...]

Kijk.. dit is een interessante.. Als ze hier nu eens wat aan deden zouden de Mortar ergenissen ook al een stuk minder zijn denk ik. Gewoon 4 shots, of 3.. ofzo...
Dan dwing je de mortardude om af en toe even te kappen en in ieder geval een ammopack te gebruiken om bij te tanken. Of is dat te simpel ?!
Zou wel een goede optie zijn ja, gewoon evenveel shots als de M320 of rocket launcher. IS dat probleem ook gelijk opgelost.

• Michielodc
Die burstwapen kunnen jammen, zou wel leuk zijn als mortars ook kunnen jammen. Dan blazen ze zichzelf op :D.

• GeeEs
Michielodc schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:33:
Die burstwapen kunnen jammen, zou wel leuk zijn als mortars ook kunnen jammen. Dan blazen ze zichzelf op :D.
Mja, maar dan krijg je weer van die Bad Luck whiners ;) Ik vind hem echter wel ok...

[edit] Ik moet hierbij meteen aan dat filmpje van FPS Russia denken waar die mortier tot 2-3x toe faalt.. haha ;)
komt er wel uit, maar pleurt 2 meter verder weer op de grond...

[ Voor 26% gewijzigd door GeeEs op 17-01-2012 16:36 ]

• Facenoise
GeeEs schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:34:
[...]

Mja, maar dan krijg je weer van die Bad Luck whiners ;) Ik vind hem echter wel ok...
Ik krijg nu zelfs bad luck terwijl ik hoog in de lucht vlieg dus zonder enige opstakel of wat dan ook in de buurt. Lijkt echt compleet random.

• Cyberwarmacine
Gewoon tijdens het lopen zelfs joh, echt wazig soms.

• GeeEs
erikvandenberg schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:36:
[...]

Ik krijg nu zelfs bad luck terwijl ik hoog in de lucht vlieg dus zonder enige opstakel of wat dan ook in de buurt. Lijkt echt compleet random.
Ik houd het er maar op dat er dan een mus of een vogel in m'n air intake terecht komt.. schrale troost... ik weet't... ;(

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik had gisteren tijdens het rondlopen ook ineens nog maar 37% health, omdat de neus van een vliegtuig dat een halve minuut eerder was opgeblazen op mijn hoofd landde.

Totaal random zal die "Bad luck" dan ook niet zijn. ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:26:
Komt er een dino mode in BF3, of misschien in 'BF2143'?

[video]
Frostbite 2.0 T-Rex die je in tweeën bijt please. :9~

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:21

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Scout choppers waar 6 man in zit, heerlijk. Gisteren op Wake Island met een squad gespeeld: 2 Engineers met javelin, 1 support, 1 recon met soflam. Drie keer op rij een volle scout heli neergehaald.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

GeeEs schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:34:
Zetten ze er geen Bad Luck neer maar Up Yours Camperwhore! Is het toch duidelijk :P

Edit: Oh en ik moest deze even kwijt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vtLdrLHhZD8F1E9xnug28cIi/full.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 17-01-2012 17:17 ]

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:14:
[...]

Zetten ze er geen Bad Luck neer maar Up Yours Camperwhore! Is het toch duidelijk :P
I like. _/-\o_ (ik verplaats toch na 2 of 3 schoten als ik als een mortier gebruik)

• GeeEs
Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:14:
[...]

Edit: Oh en ik moest deze even kwijt:
[afbeelding]
ghehehe.. ik vind hem ok !

Die chick is trouwens ook zwaar ok... maar om nou 3 scopes op je gun te doen :P

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:54
3 Scopes, was me niet eens opgevallen O-)

Mijn YouTube

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:21

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ook jammer dat ze een vrij mannelijke hand aan de rechterarm heeft, plus de verschillen in huidskleur. Slechte fotosoep.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

MueR schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:25:
Ook jammer dat ze een vrij mannelijke hand aan de rechterarm heeft, plus de verschillen in huidskleur. Slechte fotosoep.
Ach ze heeft twee pluspunten en van een afstand zie je het kleurverschil niet :)

Pagina: 1 ... 57 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.